بازدید 31668
سه هزار و صد و پنجاه و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزارت صمت: ایرادات به آیین‌نامه واردات خودرو سبب ابطال آن نمی‌شود/ادعای زلنسکی: پهپادهای ایرانی کی‌یف را هدف قرار دادند!/رستم قاسمی: به دنبال واگذاری زمین به مردم برای ساخت منازل یک طبقه هستیم/بانک‌ها برای وام دادن همچنان معدل حساب می‌خواهند!/صف عجیب ۳ میلیون نفری برای خرید ۱۰ هزار خودروی ثبت نامی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند واکنش مدیر شبکه افق به اظهارات جنجالی کچوئیان: بعضی عبارت‌ها اگر بیان نمی‌شد، بهتر بود/ رئیس‌جمهور قبول کردند که وزارتخانه راه و شهرسازی باید تفکیک شود / زوج‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن چقدر باید هزینه کنند؟/در فروش هر کیلو تخم مرغ ۱۰ هزار تومان ضرر می دهیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ 10 October 2022
‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
«دنیا راد» آزاد شد
خواهر دنیا راد عصر روز یک‌شنبه در توییتر خبر آزادی خواهر خود را اعلام کرد و نوشت: «خواهرم دنیا راد آزاد شد. از دوستانی که ما رو درک کردند و همراه و همدل بودند سپاسگزارم». دنیا راد روز ۸ مهر و پس از انتشار عکس بی‌حجاب خود از صبحانه خوردن در قهوه‌خانه‌ای در جوادیه تهران، دستگیر و به زندان اوین منتقل شده بود.
 
عبدی: هیچ آدم عاقلی برای خبر به تلویزیون ایران مراجعه نمی‌کند
روزنامه نگار اصلاح طلب و فعال سیاسی اظهار داشت:صدا و سیما آنچه را می‌خواهندمنتشر می‌کنند؛ بنابراین هیچ آدم عاقلی برای خبر به تلویزیون ایران مراجعه نمی‌کند.عباس عبدی، روزنامه نگار اصلاح طلب و فعال سیاسی در گفتگو با سایت دیده بان ایران اظهار داشت: صداوسیمای ایران رسانه خبری نیست و اصلا خبر ندارد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان داشت: مطالبی که در صدا و سیما گفته می‌شود پروپاگانداست و آنچه را دوست دارند به عنوان خبر منتشر می‌کنند؛ بنابراین هیچ آدم عاقلی برای خبر به تلویزیون ایران مراجعه نمی‌کند و به همین دلیل صداوسیما مجبور است به نقد خبر‌های دیگران بپردازد درحالیکه توجه ندارد اگر خودش خبر درست را بگوید جایی برای خبر دیگران باقی نخواهد گذاشت.
 
ویزای شنگن در ایران تعلیق شد
رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشور‌های اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد.در پی توقف فعالیت بخش کنسولی برخی از سفارتخانه‌های اروپایی در روز‌های ناآرام اخیر، حرمت‌الله رفیعی در گفتگو با ایسنا تایید کرد که برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.او اضافه کرد که روند صدور ویزا برای اتباع ایرانی از سوی سفارتخانه‌های سایر کشور‌های خارجی، بدون مشکل و محدودیت و به روال همیشگی ادامه دارد.رفیعی همچنین گفت: تور‌های گردشگری حوزه اروپا و منطقه شنگن نیز درصورت داشتن ویزا، با محدودیتی در اجرا مواجه نشده‌اند و اگر مسافرانشان ویزا گرفته باشند، در موعد مقرر برگزار می‌شوند.
 
توصیه کانادا به شهروندانش: به ایران سفر نکنید
وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای، از شهروندانش خواست به ایران سفر نکنند.وبگاه وزارت امور خارجه کانادا با انتشار توصیه‌نامه‌ای از شهروندانش خواست به دلیل آنچه «وضعیت امنیتی متشنج، تهدید تروریسم منطقه‌ای و احتمال بازداشت خودسرانه» خوانده شده، از هرگونه سفر به ایران خودداری کنند.کانادا همچنین از شهروندانش خواست که در صورت امکان ایران را ترک کنند.وزارت امور خارجه کانادا در این توصیه‌نامه به شهروندانش متذکر شد که ارائه خدمات کنسولی در ایران به شدت محدود است.پیش از این، فرانسه، سوئد و هلند نیز از شهروندانشان خواسته بودند به ایران سفر نکنند.
 
روحانی اصلاح‌طلب: هزینه به رسمیت نشناختن اعتراضات را می‌دهیم
ناصر قوامی، نماینده پیشین مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب وضعیت فعلی را ناشی از به رسمیت نشناختن اعتراضات مردم می‌داند. او در گفتگو با «نامه نیوز» در این باره گفت: «اگر اعتراضات مردم را به رسمیت بشناسیم و بگوییم که اعتراضات در هر شهری در کدام مکان‌ها امکان برگزاری دارد و نیروی انتظامی نیز برای محافظت از معترضان مستقر شوند، هرگز چنین مسائلی پیش نخواهد آمد».وی افزود: «متاسفانه اکنون اعتراضات مردم به رسمیت شناخته نمی‌شود و مردم نیز همین طور به خیابان می‌آیند و در این بین برخی هم شروع به موج سواری و سوءاستفاده می‌کنند. باید تکلیف خود را با اعتراضات مردم مشخص کنیم و معلوم شود که آن را می‌پذیریم یا خیر. اگر می‌پذیریم بگوییم مثلا در قزوین مردم می‌توانند در سبزه‌میدان جمع شده و اعتراضات خود را بیان کنند».این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه چرا هر بار اعتراضاتی مطرح می‌شود به موضوع ضرورت مشخص کردن مکان‌های اعتراض و یا صدور مجوز پرداخته می‌شود، اما بعدتر این موضوع فراموش می‌شود؟ گفت: «نتیجه ادامه این رویه آن است که مثلا در تهران و زاهدان و سنندج و ... عده‌ای کشته می‌شوند و خوراک به رسانه‌های خارجی داده می‌شود. مساله این است که ما اصلا اجازه تظاهرات را به مخالفان و منتقدان نمی‌دهیم در صورتی که اگر دموکراسی حاکم است باید امکان برگزاری تجمع را فراهم کرد. احزاب نیز اصلاح طلب یا اصولگرا مسئولیت اعتراضات خود را بپذیرند و عمل کنند. اکنون، اما این اجازه داده نمی‌شود و نتیجه همین وضعیت می‌شود.»
 
عنابستانی: ساز و کار فعلی گشت امنیت اخلاقی باید اصلاح شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه بصورت عمومی در پاساژ و پارک خانمی حجاب مناسب ندارد را بگیریم و ببریم و با او صحبت کنیم به این امید که بر فرد تاثیر بگذاریم، این اشتباه فاحش است و نه تنها اثر نمی‌گذارد که ایشان را نسبت به ساختار‌های کشور و نظام بی اعتمادتر و ذهنش را سیاه‌تر می‌کند.«علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با برنا در رابطه با "اقدامات کمیسیون اجتماعی در اصلاح گشت امنیت اخلاقی" گفت: شخصا معتقد هستم که ما باید کاری که در کشور انجام می‌دهیم متناسب با هزینه فایده آن باشد. اگر به برگشت امنیت اخلاقی فایده‌هایی مترتب هستیم، باید ببینیم که چه هزینه‌هایی برای کشور دارد و چه فایده ای؛ اگر در ترازو هزینه فایده، فایده آن بیشتر بود خوب ادامه بدهیم اگر نبود حتما باید اصلاح شود. وی در ادامه گفت: به نظر می‌رسد که در تناسب بین هزینه فایده برای امنیت اخلاقی هزینه‌ها برای جمهوری اسلامی خیلی سنگین‌تر از فایده‌های آن است، حتما باید ساختار و مدل اصلاح شود، اصلاحی که باید روی آن تحقیق کنیم و باید در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی روی این‌ها کار شود. گاهی برخی بصورت سازماندهی شده افراد به دنبال هتک حرمت اسلامی جامعه هستند این گشت باید با آن‌ها برخورد جدی کند.عنابستانی خاطر نشان کرد: اینکه بصورت عمومی در پاساژ و پارک خانمی حجاب مناسب ندارد را بگیریم و ببریم و با او صحبت کنیم به این امید که بر فرد تاثیر بگذاریم، این اشتباه فاحش است و نه تنها اثر نمی‌گذارد که ایشان را نسبت به ساختار‌های کشور و نظام بی اعتمادتر و ذهنش را سیاه‌تر می‌کند.
 
 
جلالی‌زاده: باید به سرعت باب گفتگو با مردم باز شود
جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلس، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «بهترین نظام، آن نظامی است که خود را نماینده اقشار مختلف ملت بداند و خود را جدای از مردم فرض نکند. متأسفانه برخی مسئولان هستند که هنوز به رأی و نظر مردم اهمیت نمی‌دهند. امروز وقت آن است که مطالبات مردم شنیده شود».او ادامه داد: «امروز شاهدیم که نسل جوان بسیار آگاهی دارد و به دلیل ارتباط با دنیا از طریق فضای مجازی از هوش و ذکاوت بیشتری نسبت به نسل‌های قبل از خود برخوردار است. این نسل سرکش است و با نصیحت و موعظه قانع نمی‌شود و باید با زبان خودشان صحبت کرد. جوانان امروز مطالباتی دارند که مطالباتشان هم با نسل‌های قبل فرق دارد». این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «مسئولان باید با مردم همدل شوند که اگر نشوند جامعه بیش از گذشته دوقطبی می‌شود و این شرایط به نفع هیچکس نیست. باید به سرعت باب گفتگو باز و با مردم سخن گفته شود».جلالی‌زاده در پایان گفت: «هیچ یک از مردم ایران جدایی‌طلبی نیستند و همه عاشق ایران هستند. نباید مطالبات مردم را به جدایی‌طلبی نسبت داد، زیرا مردم ایران دل در طلب کشورشان دارند و فرقی نمی‌کند کرد باشند، ترک، بلوچ یا هر قومیت دیگری. اکنون همه عقلا و دلسوزان مردم باید به سرعت با نمایندگان جوانان جلسه بگذارند، سخن بگویند و مطالبات آن‌ها را بشوند و زمینه اجرای سریع و دقیق اصول قانون اساسی را مهیا کنند».
 
زارع فومنی بازداشت شد
حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات شب گذشته بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات شب گذشته دستگیر شد.بر اساس این گزارش، این روحانی پیش از این نیز در ماه‌های اخیر بازداشت شده بود.
 

ادعای زلنسکی: پهپادهای ایرانی کی‌یف را هدف قرار دادند!
رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد که ارتش روسیه با استفاده از پهپادهای ایرانی شهر کی‌یف، پایتخت اوکراین را هدف قرار داده است.دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرار داد.ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین پس از این حملات موشکی گفت: روسیه می‌خواهد ما را نابود کند و ما را از روی زمین محو کند.وی در ادامه افزود: از مردم خواهش می‌کنم در پناهگاه بمانند، آژیر خطر در شهرهای اوکراین متوقف نمی‌شوند، روسیه می‌خواهد ما را از روی زمین محو کند!
 
درخواست اعاده دادرسی پرونده رضا اسلامی پذیرفته شد
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داد.رسول کوهپایه زاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: خوشبختانه شعبه ۹ دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی اینجانب را در خصوص مجازات تکمیلی موکلم پذیرفت و حکم صادره را از این جهت نقض کرد تا پرونده جهت رسیدگی مجدد به شعبه هم عرض ارجاع شود.وی گفت: مجازات تکمیلی موکلم محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه شهید بهشتی و خروج از کشور بود که این مجازات از سوی دیوان عالی کشور نقض شد.رضا اسلامی به اتهام "همکاری با دولت متخاصم امریکا" از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۷ سال حبس محکوم شد که پس از اعتراض و تجدیدنظرخواهی پرونده به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد و محکومیت او از ۷ سال به ۵ سال کاهش یافت. اسفند ۱۴۰۰ پس از تحمل یک سوم مجازات قانونی، شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با درخواست اعطای آزادی مشروط او موافقت کرد و از زندان آزاد شد.


سرافراز: دشمنی بنام فضای مجازی ساخته‌اید و ناکارآمدی های خود را گردنش می‌اندازید
محمد سرافراز، رئیس پیشین صداوسیما نوشت: دشمنی بنام فضای مجازی ساخته‌اید و خلافها و ناکارآمدیهای خود را گردنش می‌اندازید. فضایی که مردم برای کسب و کار و امور جاری پولش را داده اند بنام امنیت و بطور نامحدود قطع می کنید! آیا نا امنی خلق نمی کنید؟

 

رستم قاسمی: به دنبال واگذاری زمین به مردم برای ساخت منازل یک طبقه هستیم
وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان‌ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند. وی با اشاره به شروع طرح واگذاری زمین تک واحدی ویلایی در برخی شهرها بیان کرد: گروه معماری و شهرسازی به این نتیجه رسیده که زمین در کشور کم نیست هرچند نتوانسته ایم از دستگاه های دولتی زمین بگیریم اما با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین های متعلق به راه و شهرسازی، زمین موضوع جدی ما نیست.

وزارت صمت: ایرادات به آیین‌نامه واردات خودرو سبب ابطال آن نمی‌شود
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با ایراد سه‌گانه رئیس مجلس شورای اسلامی از مصوبه آیین‌نامه واردات خودرو و ابلاغ آن به رئیس‌جمهوری، تاکید دارد که این ایرادات مطرح شده به آیین‌نامه واردات خودرو سبب ابطال آن نخواهد شد.

برندگان نوبل اقتصادی امسال معرفی شدند

جایزه علوم اقتصادی نوبل امروز به 3 اقتصاددان درس خوانده در دانشگاه های آمریکا درباره تحقیق و بررسی در مورد بانک‌ها و بحران‌های مالی رسید. بن اس برناک، داگلاس دایموند و فیلیپ اچ دایبویگ، سه اقتصاددانی هستند که نوبل اقتصادی امسال را «برای تحقیقات در مورد بانک‌ها و بحران های مالی» دریافت کردند. /فارس

بانک‌ها برای وام دادن همچنان معدل حساب می‌خواهند!
ایسنا در گزارشی نوشت: وام گرفتن از بانک‌ها هفت‌خوان رستم است که با شروط عجیب و خارج از مفاد قانونی هر روز سخت‌تر می‌شود. این روزها نیز به هر بانکی برای دریافت وام مراجعه می‌شود، به جز طرح‌های مخصوص به هر بانک برای وام‌دهی، با این پاسخ از سوی بانکی‌ها مواجه می‌شویم که "برای پرداخت تسهیلات باید معدل یا میانگین حساب شما بررسی شود؛ در صورت برخورداری از میانگین قابل قبول، می‌توانید وام بگیرید". آنطور که بانکی‌ها می‌گویند "این میانگین مانده حساب در بازه شش ماهه بررسی می‌شود و سقف تسهیلات‌دهی از این طریق ۲۰۰ میلیون تومان است که هر چه پول بیشتری در حساب متقاضی در طول شش ماه مانده باشد، مبلغ وام نیز بیشتر خواهد شد". جدا از مشاهدات و بررسی‌های میدانی از شعب بانک‌ها درباره تسهیلات‌دهی، بسیاری از متقاضیان وام بانکی نسبت به بررسی میانگین حساب برای پرداخت تسهیلات گلایه داشته و می‌گویند "بانک‌ها همچنان بر اساس میانگین موجودی حساب، وام می‌دهند".

صف عجیب ۳ میلیون نفری برای خرید ۱۰ هزار خودروی ثبت نامی
صبح امروز مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو انجام شد. در طرح فروش 90 روزه ایران خودرو در مجموع 16 هزار خودرو را به فروش رسانده است که بیشترین عرضه محصول به پژو پارس سال اختصاص دارد. در پژو پارس سال حدودا دو میلیون و 822 هزار و 73 نفر برای 10 هزار و 400 خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند. در دنا پلاس توربو نیز 180 هزار و 405 نفر برای 1000 دستگاه خودرو و برای دنا پلاس اتوماتیک توربو 255 هزار و 167 نفر برای 2200 دستگاه خودرو و در محصول سورن پلاس 588 هزار و 69 نفر نسبت به خرید دو هزار و 400 دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

اتاق ایران: «میر» روسی در بن‌بست تحریم 

مرکز پژوهش‌های اتاق ایران در گزارش جدید پایش تحولات تجارت جهانی نوشت: روسیه در گسترش جهانی سیستم پرداخت خود تحت عنوان «میر» که برای دور زدن تحریم‌های غرب ایجادشده، با مشکلاتی مواجه است؛ چراکه بانک‌های خارجی در تلاش برای به‌حداقل ‌رساندن خطر تحریم‌های (بالقوه) علیه خود هستند و تمایلی به پیوستن به سیستم میر ندارند. این در حالی است که بیش از ۱۰۰ میلیون کارت میر طی هفت سال گذشته صادر شـده است و بـه ایـن معنی کـه بـر اساس ارقام شرکت صادرکننده کارت، بیش از نیمی از جمعیت روسـیه یک کارت دارند. کارمندان بخـش دولتی و مستمری بگیران برای دریافت وجوه و مزایای دولتی بـه کارت میـر نیـاز دارند. سیسـتم پرداخت میـر در حال حاضـر تنهـا در تعـداد معـدودی از کشور‌ها از جمله بلاروس و قزاقستان در دسـترس اسـت. چندین بانک روسی گفتند کــه در حال کار بـر روی صدور کارت بــا UnionPay چیـن به عنـوان جایگزین هستند.

واکنش بانک مرکزی به بلوکه کردن بخشی از وام در شعب بانک ها 

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی تصریح کرده است: بر اساس مفاد بخشنامه شماره ۳۷۵۵۱۷‏‏‏/۰۰ مورخ ۲۳‏‏‏ اسفند سال ۱۴۰۰ موضوع ابلاغ مصوبه جلسه مورخ ۲۱ اسفند سال ۱۴۰۰ هیئت عامل بانک مرکزی؛ اخذ هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی به هر عنوان، قبل و یا بعد از اعطای تسهیلات توسط بانک‏‏‏‏‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ممنوع است. همچنین، چنانچه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی در راستای بخشنامه شماره ۱۰۰۸۳۲‏‏‏‏/۹۹ مورخ ۹ تیرماه سال ۱۳۹۹  قبل از اعطای تسهیلات و منوط به توافق قبلی، اقدام به اخذ وثیقه نقدی در قالب سپرده سرمایه‌گذاری مدت‌دار از تسهیلات‌گیرنده کرده است، پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده مذکور معادل نرخ سود متناظر با دوره زمانی آن سپرده مشابه سپرده‌هایی که وثیقه تسهیلات نمی‌باشند، الزامی است.  

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹۸
هیچ آدمی حسابی به سمت تو یا رسانه های لندنی مراجعه نمی کند که مرجع خبری خودش کند!
سالانه اعتراضات مختلفی داریم منتهی چون دشمن با مزدور روی آن برنامه ندارند مشکلی ایجاد نمی شود
شما اختلاسگران و دزدان که راه دادی به کشور کانادا اخراج کن اگر راست می گویی
سردار قاسمی چهار میلیون مسکن چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
گفته شده بود 4 میلیون یک ساله یا بعد از چهار سال؟
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
ساختند دیگه ندیدید؟ تازه این اولشه تا 3 سال دیگه قرار هواپیما هم بسازند میشه باهش رفت مریخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
نگران نباش آخرش ساخته می شود و قرار هم نیست سر یکسال یک میلیون ساخته شود چون اصلا نمی شود وتا آخر 4 سال اکثر آن 4 میلیون ساخته می شود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
اگر 4 هزار تا تونستن بسازن!!!!
ااینها فکر می کنند که همه چیز با حرف درست میشه
بنده خدا اصلا نمی دونه سالی یک میلیون یعنی چی
هنوز فکر میکنه وزیر نفت هست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
رستم خان فکر کرده اقتصاد مثل سیاست هست که با مغلطه بشه امار ۴ میلیون مسکن رو ارایهه بده داداش ۴ میلیون مسکن را شاید بتونی تو کاغذ نقاشی کنی ولی ساختنش همت بلند و راستگویی می خواهد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
فعلا از 4 میلیون رسیدند به ساخته شدن اکثر آنها همینطور به مرور کم می شه تا می رسه به 4 هزار
سردار قاسمی فقط حرف می زنی
اقای رستم خان قاسمی طرح واگذاری زمین بسیار عالی هست و باداوری میکنم دستگاه های دولتی صاحب هیچ زمینی نیستند فقط اختیار بطور موقت دارند صاحب اصلی زمین مردم هستند که وزارتخانه بدون هیچ‌گونه مماشاتی هر جا احساس کرد زمین لازم هست به مردم واگذار شود دریغ نکند
مردم روز اول گفتند اعتراض میخوایم گوش ندادن گفتن اصلاح میخوایم گوش ندادن حالا میگند تغییر میخوایم باز گوش نمیدند
دروغ هایی که شما و فضای مجازی تشر می دهید کجا و دروغ صدا و سیما کجا اصلا دروغ صدا و سیما اصلا به چشم نمی آید چون خیلی محدود و کم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
باشه خخخخ
مطئن باشید ناارامی بعدی به خاطر قطعی اینترنت خواهد بود که کسب وکار مردم را فلج کرده ومسولیتش به عهده انهایی هست که دستور قطعی ان را بدون هیج مصلحت اندیشی داده اند
آقای عاقل
شما کجا مراجعه میکنین.
به شبکه های آزاد بی بی سی، ایران اینترنشنال؟
وضعیت امروز آشیه که شما و دولت هاتون برای این کشور پختین.
رفقا دارن تو ایران اینترنشنال از ارباب اره به دست حقوق میگیرن و آزادانه خبر منتشر میکنن.
رستم قاسمی که قول ساخت سالی یک میلیون مسکن ارزانش عملی نشده است

حالا با اعلام طرح ، واگذاری زمین برای ساخت خانه های یک طبقه ، فقط حرف میزند !!!!

و عجیب تر انکه ، خودش میگوید زمینی به ما تخصیص نمیدهند و باید بفکر تغییر کاربری باشیم ؟؟؟؟!!!!!

مگر مجبور هستید که قولهای بدون حساب و کتاب بدهید و

وهم خودتان را خرابتر کنید و هم وقت و اعصاب و آرامش مردم را بهم بریزید !!!!؟؟؟؟
وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان‌ها هستیم|||||||||||||||||


یک کم فکر کنید ببینید شدنی هست، شهرداری و ثبت املاک و زمین شهریو آب و گاز و ... موافق هستند بعداً نظر بدین. نه مثل نظر سالی یک میلیون مسکن و بعد از دوسال هیچ.
دادن سلاح برای کمک به تجاوز به یک کشور مستقل و هدف قرار دادن اهداف غیر نطامی با هیچ اصول اسلامی سازگار نیست خواه آمریکا باشد خواه ایران
من۱۵ماهه برای وام ازدواج بانک ملی ثبت نام کردم بعد از۱۵ماه با پارتی بازی اسمم اومد برای وام الان هم۴ ماهه که میگن دستور دادن وام هارو ببندیم الان۱۹ماهه من دنبال وام ازدواجم هستم بانک ملی مرکزی شعبه دوگنبدان شهر گچساران
خانه های ویلایی را تبدیل به آپارتمانهای نقلی کردید و باعث صدها مشکل ریز و درشت شدید..دیر جنبیدید برای اینکار
من نميدونم کار و دستور کی بوده ولی ایندفعه شوخی نیست ما را مستقیم وارد نبرد با غرب و روسيه خواهد کرد،نتیجه آن از الان معلوم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
ما که پوتین داریم تو هم یک جفت برای خودت بخر که آماده باشی
رستم خان،یکساله نهضت ملی مسکن ،ثبت نام کردم،مراجعه کردم بنیاد مسکن شهرمون،گفتند زمین نداریم،ولی دنبال جورکردنش هستیم!! ویلایی تون پیشکش یه آپارتمان ۵۰ متری بدید از مستأجری دربیام به خدا!
نفوذی هست اگه هست چرا رو نمیکنین کی هستن ؟ از شما چیزی میدونن ؟ خوب بدونن ، نهایتا چندتا پرونده اختلاسو...هست میخوان افشا کنن ، یا نه اینم یه رد گم کنی برا گیج کردن افکار عمومی است
این اصلاح طلبها الان یه جوری حرف میزنن انگار دوران خودشون مملکت گل و بلبل بود... هر روز هم برای اعتراض به مردم مجوز میدادن.. یکی از یکی بدترین.. ژست حق به جانب نگیرین
« پهپادهای ایرانی کی‌یف را هدف قرار دادند » یا روس ها با پهپادهایی که از ایران خریده اند ، به کیف حمله کرده اند ؟ زلنسکی به جای استفاده از مزیت کشاورزی و ترانزیتی و تجمع صنعتی شرق دنیپر در پیوند با صنعت آلمان ، موقعیت اوکراین را تقویت کند ، اوکراین را به زمین دعوای قدرت های بزرگ و به ویرانه تبدیل کرده اسشت .
با چه منطقی به مردم معترض تهمت آشوبگر و اغتشاشگر داده میشود و مجازات میشوند ولی اقلیت افراطیون کشور که برخلاف قوانین بین‌المللی به سفارت انگلیس و عربستان حمله کردند هیچ مجازاتی نشدند و حتی تشویق شدند؟
یک اقلیت پنج درصدی افراطی در کشور هستند که خودی نامیده میشوند، اینها مرگ بر آمریکا و انگلیس میگویند ولی اقامت آنجا را دارند و فرزندانشان آنجا زندگی میکنند، صداوسیما فقط اینها را نمایش میدهد، انواع مزایا و سهمیه ها و حقوق ها را میگیرند خب مشخصه که این خودی ها که قدرت هم دارند، مردم و وضعیت مردم برایشان اهمیتی ندارد
منظور جناب عبدی از "پیف پیف صداوسیما بو میده" اینه که من رو راه نمیدن تا بتونم مخاطبان بیشتری رو با حرف‌های نادرستم به خطا بندازم!!!

اگر صداوسیما دربست در خدمت ایشون و همفکرانشون می‌بود، می‌شد بهترین رسانه جهان!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
صداوسیما رو هیچکس نمیبینه
مردم تا رسیدن به عدالت و حقشان ساکت نمیشوند
اقاي عنابستاني بيماري دست بيقرارتون رو درمان كنيد بعد بياييد صحبت كنيد.
میفرمایند اعتراضات جامعه را نا امن میکند، ولی مردم بهتر می‌دانند که خیلی سال است که میزان دزدی و زورگیری در جامعه فاجعه بار زیاد شده است در حدی که مردم جرئت ندارند در خیابان موبایل دستشان بگیرند پس ناامنی جامعه هیچ ربطی به اعتراضات ندارد
جامعه به دلیل فقر ناامن میشود که اختلاس ها و سهمیه ها و رانت ها و اغازاده ها و بیسوادها باعث فقر شده اند
به مردم معترض تهمت اراذل و تروریست بودن میزنند، ایا دانشجویان کشور از جمله دانشجویان صنعتی شریف و دانش آموزان کشور که یعنی جمعیت دهه هفتادی و هشتادی و نودی میشوند اراذل اوباش و نیروی خارجی هستند به نظر اقایون؟
چطور آقای عبدی به بی بی سی صهیونیست و اینترناشنال سعودی و وهابی و من و تو بهایی اعتماد کامل دارد؟
اصلاح طلبان/غربگدایان به جای پیدا کردن ریشه مشکلات فقط سعی دارند خود را مردم جا زده و پشت سر اعتراضات خود را مخفی نموده و بگویند مملکت را به دست ما بدهید و ما را سرکار بگذارید همه چیز درست می شود در حالیکه به گفته آقای محسن هاشمی فرزند مرحوم رفسنجانی ۳۲ سال از ۴۰ دولت در دست آنها بود و بسیاری از این مشکلات ناشی از تفکر اقتصادی سیاسی و فرهنگی آنها بوده و ده ها سال لازم است ریل به اتکا به داخل عوض شود
ازطرفی مشکل اصلی در آموزش و پرورش بخصوص مدارس پولی و دانشگاه آزاد می باشد که توسط آنها ایجاد و فرهنگ غرب را تدریس و تبلیغ می کنند
اشرافکری و مصرف وو توسط خودشان تبلیغ شده است
الان انقلاب بچه پولداراست که هدایت به دست منافقین و و هابی و صهیونیست افتاده است
در خبرها آمده 5 شبکه ماهواره ای در این 25 روز 17 هزار بار دروغ گفتند آن وقت جناب عبدی آمده با گفتن این چیزها جبران کند خخخخه
بابا متفکر خخخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
آمار های صداوسیمایی اهمیتی ندارند برای مردم
با این اغتشاشات کسب و کارهای حقیقی دچار رکود شده است.
عده ای فقط غصه کسب و کار اینترنتی که مالیات نمی دهند را می خورند.
مگر دیگر کسبه امنیت نمی خواهند
شما رو به دین آیین وبه همه مقدسات قسم دست از لجاجت بردارید ؟؟؟ آقای رییسی شما ۴۰ سال تو این کشور پست و مسئولیت داشتی ؟؟ واقعا با این سطح از سواد چرا امدی و مملکت رو دچار بحران اقتصادی و سیاسی کردی ؟؟ چقدر آدم باید حریص مقام باشه ؟؟؟ مولا علی تا وقتی مردم از نخواستند قبول مسئولیت نکردن
پوتین نامرد
ما پهپاد فروختیم به ما ربطینداره
از دید وزیر راه تنها مشکل مسکن زمین است ؟ البته که زمین زیادی بدون استفاده موجود هست ولی این دلیل نمیشود که شما فکر کنید میتوانید مردم را ویلا نشین کنید چرا که امکانات زیر بنایی ماند اب و گاز و برق و فاضلاب و مدرسه و درمانگاه و هزار چیز دیگر هم باید در کنار این ویلاهای خیالی ایجاد کنید که همجین توانی ندارید پس لطفا قبل از این که قولهای صد من یه غاز به مردم بدهید کمی فکر و مطالعه کنید ، شما جطور وزیری هستید که اینگونه و بدون تعقل و پشتوانه علمی و عملی سخن میگویید . مردم اینروزا باهوش هستنو اقای وزیر ، گول این حرفها را نمیخورند .
عباس عبدي : هيچ آدم عاقلي براي خبر به تلويزيون ايران مراجعه نمي كند !!
------------------------
براي كسب خبر ؟ از تلويزيون ؟ ... برادر براي كسب خبر كه تلويزيون ديگه قديمي شده ! حالا نه كه تلويزيون خودمان ، بلكه همه تلويزيونها ! و چيزي كه بنده برايم ثابت شده اينه كه هر چه سطح تحصيلات
افراد پايين تر ، مخاطب تلويزيون بيشتر ، و هر چه سطح تحصيلات افراد بالاتر ، مخاطب تلويزيون كمتر !
سيماي ملي بدش نيايد !!!
متاسفانه اصولگرایان بخصوص شاخه افراطی آنها یعنی پایداری
کشور رو وارد بحران کردن ، گشت ارشاد شده بود محل تسویه حساب یه عده عقده ای که دنبال تحقیر جوانان مملکت بودن تا انتقام شکست انتخاباتی ۹۲ و ۹۶ رو بگیرن ، سید محمد خاتمی وقتی فهمید کمیته انقلاب برای کشور هزینه ساز خواهد شد سریع آن را جمع کرد یادمان نرفته آن روزهایی که ویدئو جرم بود ، فیلم هندی جرم بود ، آدامس برچسب دار که عکس بازیگران هندی داشت جرم بود ،،، اینقدر ملت تحت فشار روحی و روانی بودن تا حماسه دوم خرداد رقم خورد ، ولی افسوس که هیچ وقت یاد نگرفتیم با هم گفتگو کنیم ، چپ دنبال زدن راست هستو راست دنبال زدن چپ
عنابستانی از هرچی دفاع کنه ما طرف مقابلش هستیم.
اتاق ایران: «میر» روسی در بن‌بست تحریم .... قابل توجه آنهایی که برای دور زدن تحریمها روی روسیه حساب می کنند!!
وزیرمحترم مسکن وشهرسازی چندوقت یکبارمطلبی میفرمایند هیجانی وشادکننده بدون آنکه درباره آن اطهارلطف کرده تعمقی فرمایند مثلاًهرکه طالب زمین باشد میدهیم خیرش را ببیند بسازدبک طبقه حالش راببرد البته ایشان درست میگویند درمملکت به این بزرگی زمین کم نیست ولی مدیر مدیریت دان کم است همه روستاها وشهرهای کوچک راکه زمین خوب وهوای خوب بدون ترافیک خفه کنند داشت خراب کردیم جاذبه های کاذب تهران رافرایش داده وهمه راراهی تهران کردیم حالا اگرفرض کنیم اطراف تهران زمین بدهند چه شود دیگردرتهران جای تکان خوردن نیست بجای این وعده های عوام دوست امکان زندگی برای مردم وبومیان شهرهای کوچک رافراهم کنید هرکه بخواهد زمین بکیردفقط درشهر آباء واجدادش زمین بدهیدمشروط براینکه درتهران خانه نداشته باشد وامکان فروش زمین رانداشته باشد وتعهدبسپارد که درهمان شهر که زمین گرفته کارکند شاید بااین سیاست قولشان بحقیقت بپیوندد تهران دیگرغیرقابل زندگی شده حتی برای بومیان بلاتقصرآن
وزیرمحترم مسکن وشهرسازی چندوقت یکبارمطلبی میفرمایند هیجانی وشادکننده بدون آنکه درباره آن اطهارلطف کرده تعمقی فرمایند مثلاًهرکه طالب زمین باشد میدهیم خیرش را ببیند بسازدبک طبقه حالش راببرد البته ایشان درست میگویند درمملکت به این بزرگی زمین کم نیست ولی مدیر مدیریت دان کم است همه روستاها وشهرهای کوچک راکه زمین خوب وهوای خوب بدون ترافیک خفه کنند داشت خراب کردیم جاذبه های کاذب تهران رافرایش داده وهمه راراهی تهران کردیم حالا اگرفرض کنیم اطراف تهران زمین بدهند چه شود دیگردرتهران جای تکان خوردن نیست بجای این وعده های عوام دوست امکان زندگی برای مردم وبومیان شهرهای کوچک رافراهم کنید هرکه بخواهد زمین بکیردفقط درشهر آباء واجدادش زمین بدهیدمشروط براینکه درتهران خانه نداشته باشد وامکان فروش زمین رانداشته باشد وتعهدبسپارد که درهمان شهر که زمین گرفته کارکند شاید بااین سیاست قولشان بحقیقت بپیوندد تهران دیگرغیرقابل زندگی شده حتی برای بومیان بلاتقصرآن
بله رستم عزیز زمین در ایران کم نیست در بیابانها کلی زمین داریم برای ساخت منزل ویلایی!!!
دبه دولت برای وعده ساخت سالی یک میلیون خانه شروع شد... خانه ویلایی!!
یه چیزی داریم بنام چهره شناسی یا روانشناسی چهره و چشم ، شما به چشمهای بعضی از تریبون دارها نگاه کنید و دقت کنید خشونت و کینه رو میبینین ، مدیر مسئول یکی دوتا روزنامه و دوسه تا تریبون دار و ...
مدیر مسئول همشهری بجای روزی دوبار افاضات بکار روزنامه برسد کسی ندونه فک میکنه رئیس جمهوره
عنابستانی بلده چطوری با نیروی انتظامی برخورد کنه و می تونه ساز و کار فعلی گشت امنیت اخلاقی رو اصلاح کنه.
واقعا درود به شرف ۴۰ هزار معلمی که زیر ننگ رتبه بندی نرفتند و با تهدید نجار معاون وزیر نترسیدن و شرم بر همه ما بزدلهای ترسو که همیشه دنبال گدایی حق خودمون هستیم ، به خدا قسم معلمان اگه رتبه بندی نشن و فقط دنبال همبن بند افزایش فوق العاده ویژه باشند که تقریبا صد درصد سایر ارگانها گرفته اند ، باشند از این لایحه ای دولت فاتحه آن را خواند بهتره ؟؟ چرا که به غیر کادر اداری هیچ همکاری فوق العاده رو نگرفته ولی بعضی از نورچشمی ها تا ۵۰ درصد و خیلی از نورچشمی ترها چندین فوق العاده خاص هم گرفتند
با افتخار میگیم به روسیه پهباد دادیم . وقتی ازشون استفاره مبشه تکذیب میکنیم .
جناب نوری مهر هم تموم شد ، از حقه بندی خبری نشد ؟؟
خواهشن شما بجای این دروغ حداقل دنبال این فوق العاده ویژه ۳۵ درصدی قشر مظلوم باش ، چرا که با این تورم و این حقوقها فقط یا باید مسافرکشی کرد یا زباله گردی ، تا بتوان کرایه خونه ۴ میلیونی و هزینه های آب و برق و .. و پوشاک و خوراک رو داد ، قبری که سه پیش تو شهرستان ۴۰۰ هزار بود شده ۱۲میلیون ؟؟؟؟ ولله دیکه مردن هم شده استرس که بازمانده ها نتواند تو رو قبر کنند ؟؟
ماکه نفهمیدیم آقای عنابستانی چه گفتندمطمئناًخودشانهم از فرمایشاتشان یک کلمه نفهمیدند ولی کی جرات داردبه ایشان بگوید که حرفهایش مفهوم نیست مگرکسی که دلش برای یک عددسیلی آبدارلک زده
ماکه نفهمیدیم آقای عنابستانی چه گفتندمطمئناًخودشانهم از فرمایشاتشان یک کلمه نفهمیدند
همش صحبت از بورس نور چشمی می شه چرا دولت همه چیز مملکت رو رها کرده و چسبیده به این بورس نور چشمی و اجازه می ده افسارگسیخته بالا بره
یعنی اجازه میدن برعلیه حجاب شعار بدن؟دستگیر نمیشن؟یا طرف شاغل باشه مشکلی براش ایجاد نمیکنند. نه عامو اصلاحات را قبول نمیکنن و نسل جدید هم ناراضی هستند
احمدی نژاد هم قرار بود زمین در اختیار مردم بگذارد تا خانه ویلایی بسازند! تاریخ به طرز عجیبی در این کشور در فاصله زمانی بسیار کوتاه، تکرار میشود!
با تنفر ایجاد شده در مردم چه میکنید؟؟؟؟
با تنفر ایجاد شده در مردم چه میکنید؟؟؟؟
سلام. یکی به وزیر راه و ترابری بگه بابا امروز برای ساخت مسکن مشکل زمین داریم وای به حال فردا ها. شما چگونه میخواهید زمین برای ساخت شخصی یک نفر بدهید ؟!! و حال آنکه هیچ قانون و مقرراتی هم برای پیگیری قضایی برای امثال شما نیست که آینده که کشور نتوانست زمین به مردم دهد( مثل وضع امروز بعضی شهرها) شما رو به دادگاه بروند و مجازات کنند بخاطر چنین تصمیمات نابخردانه ای
به این آقای رستم قاسمی باید گفت
دست از این عوام فریبی بردار
مگه شما نماینده ی کدام مالک هستی که می خوای زمین واگذار کنی
برو زیرساختو درست کن تا ملک انقدر تبدیل به کالای سرمایه ای نشه
ببخشید آقای عنابستانی اگه نمی زنی تو گوشمون جسارتاً باید عرض کنم که گشت ارشاد کلاً باید جمع بشه! البته ببخشید که نظر دادیم.
علی رغم ناراضایتی شدید مردم از وضعیت فساد باراز خودرو، و سلطه گری اهریمنی مافیای خودرو، دیگر هیچ توجیهی برای ادامه این وضعیت ظالمانه نیست و تداوم ظلم مافایی فساد خودرویی نه تنها به منافع ملی و امنیت سیاسی و اقتصادی و جانی و روانی مردم کشور آسیبهای جبران ناپذیری میزد، حتی به جرئت گفت اساسا این مافایی مفسد خودرویی موجب کاهش تولید و درامد شرکتها و سهامداران و مالیات دولت شده است، دلیل اصلی شا مانع تراشی برای واردات خودرو و ایجادفضای رقابتی است، برای چندمین بار مروری میکنیم به انتقادات و پیشنهادهای کاملا کاربردی و مفید برای اقتصاد و سلامت کشور و بلکه بدون بار مالی ارزی است و حتی موجب بازگشت سرمایه های خارج شده زا شکور به صورت واردات خودروهای اقتصادی رقابتی به صرفه از لحاظ مصرف سوخت و کاهش هزینه و افزایش سلامتی مردم و همچنین فعال شدن ظرفیت صادراتی بنزین و درامد ارزی کشور میشو!
و همه این منافع عام مردم و خاص حاکمیت (فزایش درامد ریالی و ارزی) برای کشور، فدای منافع حقیر مفسدان مافیای خودرو میشود! آیا ادامه این ظلم توجیه دارد؟!
1- واردات خودرو از محل ارز منشاء خارجی
2- واردات خودرو در برابر اسقاط خودروی فرسوده
3- واردات خودرو در قبال صادرات قطعه
4- واردات خودرو در قبال صادارت کالا و تهاتر
5- واردات خودرو به ازای ترانزیت خودرو (مثلا به ازای ترانزیت ده خودرو، حق واردات یک خودرو)
6- واردات خودروهای کم کارکرده مقرون به صرفه (مثلا فرمول 5-10-10- یعنی کارکرد زیر پنچ سال و قیمت زیر ده هزار یورو و مالیات و عوارض گمرکی زیر ده درصد)
7- تمام شش نوع واردات، نه تنها بار مالی ارزی بر دولت و کشور ندارد و بلکه موجب افزایش صادرات و ارزآوری مستقیم و غیر مستقیم (مثلا ارز منشاء خارجی) میشود، بار قابتی شدن موجب افزایش تولید و کیفیت خودروی داخلی و در نهایت رفاه حال مردم و افزایش رضایتمندی و کاهش مصرف سوخت و بهبود وضع آلایندگی شهرها و بسیاری مزایای دیگر میشود.
فقط یک دولتمندان شجاع و ملی و وطن خواه و پاک دست و با شرفی میطلبد و به فوریت در عرض یک هفته قابلیت اجرا دارد. پس این کش و قوس و تعللها چیزی جز بازی در میدان پلشت مافیای خودرو نیست.
درود واحترام
۱_ به نظرم ۸۰٪ کسانی که صدا وسیما را باور میکند کد ملی خودشان را حفظ نیستند ونمتیوانند بگویند یا حتی نمیتوانند کلمه ای مانند (آمریکا ) را با مصوت بلند آ باکلاه و ی ، به صورت صحیح تلفظ کنند .
۲_ تلقی برخی از امنیت مربوط به قرن ۱۷ میلادی است یعنی منحصر میشود در حفاظت مرزی وراهها واز این دست ، امروزه امنیت وجوه گسترده تری دارد مانند امنیت سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ،و.........آقای سرفراز به نکته درستی اشاره کرده اند آیا با این حجم از فیلتر، امنیت رسانه ای داریم ؟ که حتی همین تابناک عزیز چنان از دسترس خارج است که ناچاریم شب ساعت 3 کامنت بگذاریم !
علت اعتراضات مردمی غرور و تکبر مسولین و نگاه بالا به پائبن به مردم است در همین نوشتار به نظر وزیر صمت دقت کنید شما مردم را در سه گنج رینگ زندگی و مردن گیر انداخته اید و برای یک خودور کخ در تمام دنیا یک کالای مصرفی است از هفت خان رستم از ثبت تام با قرعه کشی تا وعده جندساله به مردم می دهید یک ملت بابت جهالت و بی کفایتی شما و امثال شما که بدون شایستگی بر مسند وزارت نشسته اید چقدر باید صبر کند تحمل کند
عربستان سعودی زودتر از شما فهمید که قرن ۲۱ هست و تغییرات در راه و مردم خودش را مقابل هم و دولتشان قرار نداد
وقتي رستم قاسمي دكل نفتي را غيب كرد ديويد كاپرفيلد شعبده باز مشهد در امريكا استعفا داد و جلوي رستم تعظيم كرد و گفت استاد.
زلنسکی هم گیر داده به ایران هرچی میشه میگه پهپاد ایرانی بود! شماکه میگفتید فتوشاپه حالا این فقط یه پهپادمونه هزاران سلاح دیگه هم داریم
این متقاضیان که برای ماشین های اشغال ثبت نام میکنند. اینان دلالا ن هستند. اینها باعث افزایش چندین برابری خودرو شده اند. ننگتان باد.
رستم خان رستمی این زمین های یک طبقه را به خودی ها واقازاده هادمیدهد نه مردم همه چیز به جیب خودی ها سرازیر میشودا
برای واردات خودرو چقدر مردم و به بهانه های مختلف سرکار میزارن ،قانون واردات تصویب وابلاغ میشه وقتی که میخواد عملیاتی بشه میگن ایراد داره ......مافیای قدرت و خودرو چه کارهاکه میتوانند انجام دهند. مجلس انقلابی تا حالاکجا بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد سرافراز، رئیس پیشین صداوسیما نوشت: دشمنی بنام فضای مجازی ساخته‌اید و خلافها و ناکارآمدیهای خود را گردنش می‌اندازید. فضایی که مردم برای کسب و کار و امور جاری پولش را داده اند بنام امنیت و بطور نامحدود قطع می کنید! آیا نا امنی خلق نمی کنید؟..........احسنت
ميخوام بگم عنابستاني تو ديگه از كلمه اخلاق استفاده نكن . نمي دانم تابناك چه پدر كشتگي با اين اقا داره ؟!!!! چرا ازش خبر ميزني با اون گندي كه زده ؟!!!
صداوسیمای ایران رسانه خبری نیست و اصلا خبر ندارد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان داشت: مطالبی که در صدا و سیما گفته می‌شود پروپاگانداست(((((((((( ابول که حرف حق گفتی)))))))))
تجهیزات وتوانمندی نظامی کشورفقط برای دفاع از کشوراسلامی خودمان باید مصرف شود ما نباید شریک کشتار مردم بی دفاع سایر کشورها باشیم که با تجهیزات ما کشته میشوند..............
زلنسکی در حال بازی دادن غرب است با انگشت گذاشتن روی مسایلی که غرب حساس است
زلنسکی:روسیه می‌خواهد ما را نابود کند
آقای زلنسکی روسیه نمی خواهد شما را محو کند بلکه روسیه می خواهد نوکران امریکا را که مخلصانه ملت خود را فدای سیاست های امریکا می کنند از مرز خود دور کند
چرا وزارت منفعل خارجه جواب زلنسکی رو مستقیم نمی دهد؟! با پیغام نمی شود گفت ما سلاح نمی دهیم.
زماني كه بيش أز سه ميليون نفر براي خودرو ثبت مي كند نشان مي دهد توليد كم است
تابناک یه گزارش تهیه کن در مورد حقوق 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی که حداقل بگیرن وزیر 5700مستمریشون هست. چطور حداقل حقوق 5600برای بازنشستگان کشوری ولشکری وکارمندان اشک نمایندگان مجلس رودرآورده اما کسی دلش برای 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی نمی سوزه .چطوره حق اولاد بازنشستگان کشوری ولشکری 316هزارتومان وحق عائله مندی 800هزار تومان اما حق اولاد بازنشسته تامین اجتماعی صدهزار تومان وحق عائله مندی 400هزار تومان؟ .بازنشسته تامین 30سال حق بیمه نداده که 5600مستمریش باشه ویک سوم حق اولاد ویک دوم عائله مندی نسبت به بقیه بازنشستگان داشته باشه. چه فرقی بین زن وبچه ی بازنشستگان ایرانی هست .تازه نمایندگان اشک ریختن حق اولاد 316و800هزار عائله مندی کمه .اما کسی برای 100هزار حق اولاد و400هزار عائله مندی بازنشسته تامین حتی ابراز ناراحتی نکرده .اگه حداقل حقوق 5600کمه باید برای همه کم باشه 6600باید شامل بازنشستگان تامین اجتماعی هم بشه
طرح واردات خودرو که وزیر ضمن یکماه است درباره آن در

بوق و کرنا کرده و با آب و تاب یاد میکرد !!!!؟؟؟؟؟


آنقدر پر اشکال و بی منطق بود که حتی از دروازه مجلس حداقلی هم رد نشد !!!؟؟؟؟

از آنطرف رستم خان قاسمی که فعلا یک میلیون مسکن به مردم بدهکار است !!!!

وعده دادن زمین برای ساخت خانه ویلایی به مردم داد !!!؟؟

و در همانجا هم گفت که زمینی موجود نیست و باید تغییر کاربری بدهیم!!!!!؟؟؟؟
حداقل در موضوع جنگ روسیه و اکراین سعی کنید ظاهر بیطرف خودتونو حفط کنید. چرا دنیارو بر علیه خوتونو متحد میکنید؟ این خواست مردم ایران نیست
آقای وزیر مسکن . زمین مسکونی داخل شهر را که اطرافش با پروانه ساخت ساخته شده است و این زمین بارها در املاکی ها دست به دست شده است و کاملا داخل شهر است را الان منابع طبیعی دست گذاشته روش . چرا با مردم این کار را میکنید اگر منابع طبیعی است وقتی بارها در املاکی ها دست به دست میشد چرا جلویش را نگرفتید چرا اطلاع رسانی نکردید چرا وقتی یک فرد بدبخت با هزار بدبختی این را خریده تازه دارید میگید منابع طبیعیه ؟ مگه داخل شهر و جایی که یک طرفش خیابانه و سه طرفش ساخته شده است آن هم با پروانه شهرداری ان هم با وام مسکن وزارت مسکن و شهرسازی میشود منابع طبیعی باشد ؟ بابا تو رو خدا یه کم مردئم رو درک کنید من الان چیکار کنم ؟
سخن "ستم قاسمی: به دنبال واگذاری زمین به مردم برای ساخت منازل یک طبقه هستیم" نشان از بی برنامه بودن وزیر دارد چچون در این مدت فقط از این شاخه به ان شاخه پریده است و هنوز خروجی از طرح ملی مسکن ارائه نداده است کس که به فکر خانه دار کردن مردم در این شرایط کشور است قطعا به فکر تامین خانه های ویلایی نمی باشد البته می توانند به کسانی که قصد ساخت خانه ویلایی دارند کمک کنند و شرایط را فراهم کنند ولی هدف تامین حداقل مسکن برای همه مردم است
تابی جون می دانی من خبرها را نخوانده مستقیم می آیم سراغ کامنتها. اگه این مطلب را درج کردی زین پس میخوانم
دادن زمین اشتباه محض است به سختی ساخته خواهند شد
چرا بانكها بابت قسط اول وام ازواج ملبغ ده ميليون تومان همان ماه اول از زوج ها دريافت ميكنن؟
عباس عبدی کیه که اینقدر حرفای صد من یک غازش را نشر میدید
از اعتراض خیابونی که هیچ از کامنت اعتراضی هم که سانسور می کنیدهیچ از مثبت و منفی کامنت ها هم وحشت دارید ... ..
صدا و سیما از عوامل اصلی نارضایتی و تحقیر مردم و ایجاد آشوب است
سایت تابناک دیکه چون گذشته نیست اعتبار با شکوه خودرا ازدست داده حال شده محل تجمع . کامنت های بی ارزش. ایکاش اسم تابناک راعوض کرده و می گذاشتید سایت خاموش.خداحافظ سایت خاموش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی