بازدید 5776

جلیلی: آمریکا دچار گیجی محاسباتی است

نماینده رهبری در شورای‌عالی امنیت‌ملی، گفت: دشمن، امنیت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران‌ روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ 04 October 2022

به گزارش تابناک، سعید جلیلی، نماینده مقام‌معظم‌رهبری در شورایعالی امنیت‌ملی، پس از پایان بازدید از سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، اظهار داشت: دشمن، امنیت و پیشرفت کشور را هدف قرار داده است، چون می‌داند ایران‌قوی و مستقل روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود و جمهوری‌اسلامی‌ایران، به‌خوبی این قابلیت را نشان داده است.

وی افزود: از نشانه‌های پیشرفت کشور و درماندگی دشمن، این است که آمریکا از یک‌سو با تحریم‌های ثانویه کشور‌های دیگر را برای خرید نفت از ایران مجازات می‌کند و از سوی دیگر خود آمریکا برای خرید محصولات‌پیشرفته از ایران، تحریم‌های اولیه خودش را نادیده می‌گیرد و از طریق واسطه، آن‌ها را از ایران وارد می‌کند که شواهدی از آن را در این نمایشگاه دیدیم.

جلیلی گفت: آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است.درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: این نمایشگاه، نمود جهادعلمی اساتید، جوانان و دانشجویان شریف دانشگاه‌های این کشور برای پیشرفت این مرز و بوم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار