بازدید 73873
سه هزار و صد و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

الهه کولایی: نیروی انتظامی گشت ارشاد را به نهاد‌های فرهنگی واگذار کند/روزنامه جوان: بدحجاب طرفدار نظام که در راهپیمایی شرکت می کند با بقیه بدحجاب‌ها فرق می‌کند / نماینده مجلس: یک عده سودشان در فروش فیلترشکن‌ها و VPN هاست/تجارت ایران و ترکیه به کانال ۴ میلیارد دلاری رسید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تحلیل روزنامه رسالت از دهه هشتادی‌ها / برنا: شروین حاجی پور بازداشت نشده، تذکر گرفته است/ مهراب قاسم‌خانی: چرا کسی شریعتمداری را بازداشت و احضار نمی‌کند؟ / تسنیم: ارسال رایگان مرغ ۴۵ هزار تومانی تا درب منزل و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 01 October 2022
‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد میرسلیم از یک وزارتخانه
صطفی میرسلیم، نماینده مجلس از اینکه کاهش قطعی برق در تابستان به قیمت قطعی برق صنعت تمام شده است، انتقاد کرد.سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در توییتی نوشت: «از وزارت نیرو متشکریم که در تابستان قطعى برق خانگى را به حداقل رساند اما باید شفاف مى گفت که به قیمت قطع برق صنعت بوده تا مردم خود ترجیح مى دادند تولید صدمه نخورد و آینده و پیشرفت کشور به مخاطره نیفتد.»

 
چرخ حق اعتراض را از اول اختراع نکنیم
روزنامه فرهیختگان نوشت: حق اعتراض به اقدامات و تصمیمات دولت‌ها از حقوق بدیهی هر شهروندی است، اما در هر کشور چهارچوب مشخصی برای احقاق این حق وجود دارد، چنانچه اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هرگونه تجمع و راهپیمایی را آزاد می‌شمارد و تحقق این امر را تنها مشروط به رعایت دو مورد می‌داند: ١. مخل مبانی اسلام نباشد، ٢. مسلحانه نباشد. بنابراین با رعایت این دو مورد که به‌نوعی امنیت تجمعات را تضمین خواهند کرد، برگزاری تجمعات اعتراضی در کشور جایز و ممکن است. برگزاری تجمعات اعتراضی در کشور‌های مختلف اشکال گوناگون دارد، اما آنچه حائز اهمیت است، به‌ رسمیت شناخته‌شدن این حق طبیعی برای مردم در بسیاری از نظام‌های حقوقی در دنیاست. بر خلاف دیدگاه‌های سلبی، برگزاری این‌گونه تجمعات اعتراضی نه‌تن‌ها مقدمه تغییر نظام سیاسی در کشور‌ها نیست بلکه یک جایگزین برای تئوری براندازی و راهکاری برای برون‌رفت از بحران‌هاست؛ بحران‌هایی نظیر آشوب، درگیری، ورود خسارات‌ بسیار به اموال عمومی و جنگ داخلی و... همان‌طور که در بسیاری از کشور‌های اروپایی مثل فرانسه، انگلستان و آلمان سالیانه تظاهرات و تجمعات اعتراضی بسیاری را شاهد هستیم که بعضا به خشونت نیز کشیده می‌شوند، اما منجر به سرنگونی این نظام‌های سیاسی و خسارات و کشته‌های بسیار نمی‌شوند.
 
الهه کولایی: نیروی انتظامی گشت ارشاد را به نهادهای فرهنگی واگذار کند
الهه کولایی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نماینده پیشین مجلس:پس از انقلاب اسلامی زنان در عرصه‌­های آموزشی رشد و پیشرفتی چشمگیر داشته‌­اند. با اینکه در سال­‌های گذشته در مورد حقوق انسانی زنان زیاد نوشته و گفته شده،  سیاست­‌های واقعی و عملی کمتری بر این اساس شکل گرفته است.در واقع افزایش آگاهی­‌ها و انتظارهای زنان در دهه­‌های اخیر، نه ­تنها با پاسخی مناسب در اقتصاد و سیاست و حتی در جامعه و فرهنگ همراه نشد، بلکه در سال‌های اخیر بدون توجه به تحولات عمیق و گسترده در جامعه ایران، برنامه­‌ریزی منظم و پایدار برای بازگرداندن زنان به خانه‌­ها، گسترش یافت. کشورهایی که بیشترین فرصت­‌های برابر را برای زنان ایجاد کرده­‌اند، از پیشرفت و رفاه بیشتری هم برخوردار شده‌­اند. مردم ایران نیز با برخورداری از انقلاب ارتباطات، این دستاوردها را می­‌بینند. باید این دگرگونی­‌ها را دید و به شمار آورد؛ انکار آن راهگشا نیست./ایرنا
 
روزنامه جوان: بدحجاب طرفدار نظام که در راهپیمایی شرکت می کند، با بقیه بدحجاب‌ها فرق می‌کند
آن خانمی‌ که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد به هنجار‌ها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌مند است و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجار‌ها نیست.
 
تحلیل روزنامه رسالت از دهه هشتادی‌ها
جواد شاملو در یادداشتی با تیتر «نسلی تشنه زیبایی» در روزنامه رسالت نوشت: در این نسل خشونتی ته‌نشین شده و رسوب‌ کرده که بخش عمده‌ای از آن نتیجه رکیک بودن و خشونت سینما و تلویزیون دو دهه اخیر جهان و مشخصا آمریکاست. همچنین بازی‌های کامپیوتری عمدتا جنگی، از بسیاری از آن‌ها چریک‌هایی بالقوه درآورده. اگر این سخن به نظرتان مضحک می‌رسد، می‌توانید خبر دستگیری بزهکاری حرفه‌ای در آمریکا را که اذعان کرده بود جنگ شهری را از بازی ندای وظیفه آموخته در اینترنت جستجو کنید. این نسل بعضا هیجان‌طلب و بی‌اعصاب، اساسا قدرت‌ستیز و تقدس‌ستیز است. مادر را مقدس نمی‌داند و هر نوع احترام به پدر را پدرسالاری می‌شمارد. تکلیفش با حاکمیت که دیگر مشخص است. بخشی از پدید آمدن چنین نسلی غیرقابل اجتناب و زاییده دوران است و بخشی از آن هم حاصل کم‌کاری و غفلت ما. شکاف این نسل با نسل پیش، پهنایی هولناک دارد. این همان نسلی است که توجه دیده، اما تکریم نشده. همواره همه‌چیز برای او آماده بوده، اما با حسن خلق و رفتار کریمانه با او برخورد نشده. همواره برخوردار بوده، اما هیچ‌گاه جدی گرفته نشده. در مدارس بهتری درس‌خوانده، اما زیر کوهی از توقعات بوده. در مدرسه، زندگی و اخلاق را نیاموخته و در دانشگاه برای امیال خود و تفکرات حسی و احساسی خود، تئوری و نظریه یافته! این نسل، اما تشنه زیبایی است. زیبایی، شاه‌کلید ورود به قلعه این نسل است.
 
نماینده مجلس: یک عده سودشان در فروش فیلترشکن‌ها و VPN هاست
غلامرضا نوری قزلجه:  شنیده شده است اینستاگرام و برخی از پلتفورم‌ها قرار است فیلتر شوند، این اخبار خوشحال‌کننده نیست و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد، زیرا این اقدامات جز این که بازار را برای فروش فیلتر شکن‌ها و VPN‌ها باز کند، کاری نمی‌کند.خرید و دانلود فیلتر‌شکن‌ها و VPN هنگامی که توسعه پیدا کند و مردم مجبور به استفاده از آن‌ها شوند، یک هزینه به هزینه‌های‌شان اضافه می‌کند. تاکنون هم ثابت شده با فیلتر شدن‌ها آن اهدافی که سیاست‌گذاران در پی آن هستند و تعقیب می‌کنند، به دست نمی‌آید و ما امیدواریم این کار را نکنند. من نمی‌دانم یک عده چه سودی در فیلترشکن‌ها و VPN‌ها دارند که دوست دارند همه چیز فیلتر شود تا فروش داشته باشند؛ نباید این کار را با مردم کرد؛ چراکه به مصحلت نیست. معتقدم اینترنت و شبکه‌های مجازی باید به حالت قبلی بازگردند و حتی‌المقدور آن‌چه هست از نظر دسترسی، پهنای باند و سرعت بهتر شود. وی درباره این‌که برخی ادعا می‌کنند که این کاهش و قطعی اینترنت در برخی از ساعات شبانه‌روز در واقع به نوعی اجرایی شدن طرح صیانت است، عنوان کرد: چنین برداشتی ندارم، این قطعی‌ها به دلیل شرایط خاص کشور و سوءاستفاده معاندان، اغتشاشگران و منافقین بود. مسئولان سیاست‌گذار‌هایی کردند که در این شرایط توجیه‌پذیر است. امیدوارم این روز‌ها سریع‌تر به حالت عادی بازگردد و طرح صیانت را عملیاتی نکنند؛ چراکه قطعا ما واکنش نشان خواهیم داد. /ایلنا

سرویس پوش نوتیفیکیشن «نجوا» هک شد
صبح امروز سرویس پوش نوتیفیکیشن نجوا هک و پیامی برای کاربران ارسال شد که مربوط به اعتراض‌های روزهای اخیر در کشور بود.گروه انانیموس مسئولیت این هک را برعهده گرفته‌ است. سرویس نجوا نیز با تایید نفوذ هکرها، تاکید کرده در حال حاضر تمامی سرویس‌های این پلتفرم متوقف شده و در حال بازیابی سرویس هستند.بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی و برخی خبرگزاری های دولتی از مشتریان این مجموعه هستند و این نوتیفیکیشن برای تمامی کاربران این پلتفرم‌ها ارسال شده است.

برنا: شروین حاجی پور بازداشت نشده، تذکر گرفته است
خبرگزاری دولتی برنا نوشت: علیرغم شایعات منتشر شده، شروین حاجی پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احظاری به او بابت تشویق به اغتشاش تذکر داده شده است.
 
مهراب قاسم‌خانی: چرا کسی شریعتمداری را بازداشت و احضار نمی‌کند؟
مهراب قاسم‌خانی، فیلمنامه‌نویس در اینستاگرام خود با اشاره به صحبت‌های توهین‌آمیز حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، نسبت به هنرمندان معترض نوشت که چرا کسی این فرد را "احضار و بازداشت" نمی‌کند؟ مهراب قاسم‌خانی در این پست اینستاگرامی خطاب به مقامات پرسیده که آیا این ادبیات "توهین‌آمیز" نیست؟ و آیا این ادبیات مردم را "تحریک و خشمگین" نمی‌کند؟این نویسنده و طنزپرداز در انتها اشاره کرد که حسین شریعتمداری با این رفتار مردم را به "کف خیابان دعوت می‌کند"، زیرا به آن‌ها القا می‌کند که گفتگو و انتقاد تحمل نمی‌شود.حسین شریعتمداری امروز در روزنامه کیهان نوشت: حمایت شماری از هنرپیشه‌ها و ورزشکاران که از سفره گشاده و سخاوتمندانه این مرز و بوم چریده و به آلاف و علوف رسیده‌اند نیز جنایت آشکاری است که نباید بی‌پاسخ بماند.

روایت امیرعبداللهیان از تفاوت متن ایران با متن آمریکا در سه موضوع باقی مانده
وزیر خارجه ایران: در پیشنهاداتی که ارائه دادیم، محتوا و توازن متن را تغییر ندادیم اما راجع به آنچه توافق داریم، متن را قوی‌تر کردیم.متنی را طرف آمریکایی تحویل داد که می‌شود تفسیرهای متعددی از آن کرد، اما معتقدیم متن باید شفاف و کمتر قابل تفسیر باشد. در سه-چهار موضوع باقی مانده که تبادل پیام داریم، ما متنی را دادیم که شفاف است.اگر آمریکا نیاز داشته باشد، دور جدیدی از مذاکرات از طریق هماهنگ‌کننده و اتحادیه اروپا انجام شود، ما آن را رد نمی‌کنیم و یا می‌توان کماکان از طریق تبادل پیام به درک مشترکی برسیم.

مشاور وزیر اقتصاد: هزینه روزانه خرید نان به ازای هر نفر حدود ۱۰۰۰ تومان است

مشاور وزیر اقتصاد گفت: بر خلاف شایعات و گزارش های نادرستی که عموما در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، در طرح هوشمند سازی یارانه نان هیچ گونه محدودیتی در خرید نان برای مردم وجود ندارد. محمد جلال افزود: برآورد‌های آماری بر پایه داده‌های به دست آمده نشان می‌دهد که انحراف مصارف آرد، برای تولید نان حدود ۲۵ میلیون نفر در روز کفایت می‌کند. وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۲ میلیون کارت بانکی یکتا و منحصر به فرد در سامانه، سابقه خرید داشته‌اند و به طور متوسط هر خانوار، سه روز یک بار نسبت به خرید نان اقدام می‌کند. حدود ۳۸ درصد آرد‌های خبازی در کشور برای تولید نان لواش، ۲۵ درصد برای انواع نان تافتون، ۲۵ درصد برای تولید انواع بربری و ۱۰ درصد برای تولید انواع سنگک و ۲ درصد برای تولید سایر انواع نان‌ها استفاده می‌شود. جلال متذکر شد: برخلاف شایعات و گزارش های نادرستی که عموما در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، در این طرح، هیچ گونه محدودیتی در خرید نان برای مردم وجود ندارد. با توجه به عدم تغییر قیمت نان در این طرح، هزینه متوسط روزانه خرید نان به ازای هر نفر در کشور، حدود ۱۰۰۰ تومان است.

خاندوزی: هیات مدیره بانک ها به سند تحول دولت باور  داشته باشند

وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص تضامین سیستم بانکی هم ضمن انتقاد از ساختار اداری معیوب که علیرغم دستور رئیس جمهور و ابلاغ وزارت اقتصاد و تلاش های انجام شده کماکان شاهد آن هستیم، گفت: در این راستا از هیات مدیره بانک های هدف خواسته شده است تا ضمن باور به سند تحول دولت، شرایطی را فراهم کنند تا زیرمجموعه، دسترسی های آسان و تضامین کمتر و حرکت به سمت اعتبارسنجی را در این زمینه مدنظر قرار دهند.

تسنیم: ارسال رایگان مرغ ۴۵ هزار تومانی تا درب منزل

تسنیم در گزارشی نوشت: بعد از افزایش قیمت مرغ در بازار، دولت توزیع مرغ منجمد تنظیم‌بازاری را توسط سازمان تعاون روستایی آغاز کرده است، به‌ طوری که هر کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم‌بازاری ۴۵ هزار تومان توزیع می‌شود که ۱۵ هزار تومان کمتر از قیمت مصوب مرغ گرم است. وزن مرغ‌های تنظیم‌بازاری ۱.۹ کیلوگرم اعلام شده است که بر اساس توافق با سازمان تعاون روستایی با ماشین‌های یخچال‌دار درب منزل افراد تحویل داده می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که توزیع این محصول در تهران آزمایشی شروع شده است و برنامه برای توزیع این محصول در سایر استان‌ها نیز وجود دارد.

توقف تولید سمند و پژو ۴۰۵

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به توقف تولید ۲ خودرو از خط تولید ایران خودرو، گفت: خط تولید سمند و پژو ۴۰۵ برای همیشه متوقف خواهد شد. /ایلنا

تجارت ایران و ترکیه به کانال ۴ میلیارد دلاری رسید

تجارت ایران و ترکیه در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی (دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱) به ۴ میلیارد و ۳۳۲ میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشته است. براساس آمار گمرک ترکیه میزان صادرات کالا‌های ایرانی به مقصد ترکیه از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ (ژانویه تا اوت سال جاری میلادی) با رشد قابل توجه ۴۹ درصدی به ۲ میلیارد و ۳۸۲ میلیون دلار رسیده است. در ۸ ماه نخست سال ۲۰۲۱ میزان صادرات کالا از ایران به ترکیه یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون دلار بوده است. بنا بر آمار این گزارش، واردات کالا از ترکیه به کشورمان در ماه‌های ژانویه تا اوت ۲۰۲۲ با رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون دلار رسیده است. ترکیه در ماه‌های ژانویه تا اوت سال قبل (دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱) ۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود. در گزارش گمرک ترکیه اعلام شده، ترکیه در ماه اوت امسال (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور ۱۴۰۱) ۲۴۸ میلیون دلار کالا به ایران صادر و ۲۳۷ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده است. صادرات ترکیه به ایران در این ماه ۱.۲ درصد و واردات از ایران ۱۰ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد داشته است.

چارترکنندگان قیمت بلیت پروازها را افزایش دادند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه هیچ ایرلاینی نرخ بلیت پروازها را افزایش نداده است، گفت: قیمت بلیت هواپیما توسط شبکه توزیع و فروش که چارتر کنندگان، دلالان و واسطه‌ها هستند افزایش پیدا کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۲۱۱
امیر عبداللهیان برجام تمام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
چقدر وقت کشی کردند.
موقعیت خودشون و طرف رو درنیافتند.
حالا هم که با این وضع ، .... چی بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
شیر خام خورده روزنامه جوان عجب استدلالی کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عبدل لاهیان ضعیف ترین وزیر خارجه توی این ۵۰ سال اخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
تابناک برای هزارمین بار خجالت بکشید . تعداد آرا را بطور صحیح به نمایش بگذاریدر.به عنوان مثال برای همین نظر تا همین حالا تعداد مثبت 108 و تعداد منفی صفر است. اما شما به جای 108 عد 32 را به نمایش می گذارید. واقعاً چــــــــــــــــــــــــــرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
طبق نظر روزنامه ی وزین !!جوان لابدهرکسی مثل بنده تابناک میخونه پخمه است وکساییکه کیهان و فارس و جوان و مشرق و ... میخونن فرهیخته است و نخبه؟؟؟!!!
چرا میترسید رفراندوم برگزار کنید و نظر مردم را بدونید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
فقط رفراندوم وزنه ها رو مشخص میکنه .
نباید از نظر و رای مردم فرار کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
کسی برای احکام شرعی همه پرسی نمی گذارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
براي هر چيزي كه نبايد رفراندوم برگزار كرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ترس حق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
جالبه چرا بعضی به رفراندوم حساسن و منفی میدن نکنه نگران ساندیس شون هستند!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
به ۰۹:۴۱ و ۰۹:۴۲
درمورد همه چیز باید رفراندوم کلی بشه مسائل فرعی و اصلی
باید اولین اظهارات مبنی بر شایعه ی دروغ کشتن خانم مهسا امینی توسط سیاسیون همانند خاتمی و ... وسایتهای خبری مورد بررسی واقع شود و همه آنها مجبور به جبران خسارات شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
واقع شود؟
آقاي صاحب نظر فارسي راپاس بداررررر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
در خوردن ساندیس افراط نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
منظورشان احمد خاتمی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
و البته آقای مخبر بابت دروغها فریب هایی که بابت تولید واکسن داد و هزاران نفر را بکشتن داد!مثل وزیر بهداشت و زاکانی که با ورود واکسن خارجی کتبا" مخالفت کردند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
چرا‌ اینقدر‌ از‌ خاتمی‌ میترسید؟!
درسته‌ که اگر بیاد‌ کاندیدا‌ بشه‌
شما را‌ لوله‌ میکنه‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
سماجت مسئولین برای عدم معذرت خواهی و توبیخ 4 نفر خاطی که منجر به رخ دادن این اتفاق و فوت یک انسان شده است موجب شد چندصد نفر کشته و زخمی و میلیاردها تومان خسارت به اموال و ایجاد نا آرامی در جامعه کند. چرا چرا با یه کار ساده جلوی این همه خسارت را نگرفتند؟ خودتان را جای خانواده آن مرحومه بگذارید اگر گروهی این کار را با فرزند شما می کرد الان چه حسی داشتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ساندیست را بخور . ساندیس خور خخخخخخخخخ
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
چطوری متوجه شدید شایعه است. سردمداران خودتون هم این ادعا رو نکردن و میگن منتظر پاسخ پزشکی قانونی هستیم. واقعیت که واضحه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
مطمئنی دروغه1؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
مثل اینکه خیلی از خواست مردم و شرایط اجتماعی دوری.کمی به مثبت ومنفی هات فکر کن تا واقعیت را دریابی
علی
| United States of America |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
تو کلیپی که ما دیدیم مرحومه مهسا امینی با پای خودش وارد سالن شد رفت رو یک صندلی ردیف دوم نشست و بلافاصله از جاش بلند شد و رفت به طرف یک مأمور و درحدمن پنج شش ثانیه با او صحبت کرد و بعد مأمور روشن کرد اونور و ازمهسا دور شد. در همین موقع مرحومه پاهاش شل شد و به طرف جلوافتاد روی صندلی که جلوش بود. قتل و جنایتی تو این کلیپ مشاهده نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
لطف کن اول بگو به چه دلیل عذرخواهی کنند وقتی جرم و تخلفی صورت نگرفته بود
در ضمن کسی هم از کسی ترس ندارد و باید جلوی بی درو پیکر بودن گرفته شود که دنبال نابودی ایران هستند
یکی به این مسئولین بگه سکـــــــــــــوت پیشه کنند جامعه آرامش بگیره
روزنامه جوان، معیارهای دوگانه مورد نظر رئیس جمهوری در سازمان ملل را بخوبی توضیح داد
معلوم فرق می کند
جرج فلوید هم‌ با هموطن ایرانی فرق می کند
چی فکر کردید، همه‌ چی خودی و غیر خودی دارد
الکی که‌ نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
بدحجابی که با هماهنگی قبلی و دوربین صدا و سیما در راهپیمایی دولتی حاضر می شود با بدحجاب خودجوش خیابانی متفاوت است. این راا جوان اعتراف کرده است
اقا کسی نیست جلوی مخابرات را بگیرد؟این شرکت داره ماهانه حدود 600 میلیارد تومن بابت خطوط تلفن از جیب مردم دزدی میکنه.این دریافت های 20 هزار تومانی ماهانه با اجازه و تایید کدام قوه داره انجام میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
خدا نیامرزه احمدی‌نژاد را که به ثمن بخس مخابرات را فروخت و هیچ عایدی نصیب ملت نشد والان این شرکت به هیچ کس وهیچ کجا جوابگو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
این یک دزدی آشکار وعلنی است که شرکت مخابرات انجام می دهد بابت خدمات مکالمه صوتی!!!!؟؟؟؟؟ خط تلفنی که کارکردش صفر بوده مبلغی بیش از بیست و چهار هزار تومان پول قبض آن شده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
خواسته های مردم فراتر از حجاب اختیاری و لغو تحریم هاست v
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
مردم دنبال حق خودشون هستن .
روزنامه رسالت راست‌ گفته
بجز اون ۴٪ مورد اشاره، زندگی بقیه مردم به بازی شبیه شده
خیلی راحت گیم اور می شوند ولی اون ۴٪ جون اضافه دارند یا دانستن کلیدهای میانبر و آنها همیشه برنده هستند
دولت باید با توپ بازان ( فوتبالیست) و فیلم بازی کن ها ( بازیگر)
که جوانان خام را دعوت به اغتشاش کردند به شدت برخورد کرده و علاوه بر قطع یارانه اموال باد آورده آنها را هم توقیف و ۱۰۰ ضربه شلاق در ملأ عام به آنها بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
لابد تو هم به ساندیس خوردنت ادامه بدی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
بندری شب با شکم پر نخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
دوست عزیز اگر به مثبت ومنفی هات نگاه کنی متوجه میشوی که نظرات شما کاملا غیر منطقی وغیرکارشناسی است و با خواست ملت 180 درجه فاصله دارد..دفاع بازیکنان از اعتراضات وهمراهی آنها با مردم باید مورد تقدیر باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
حاج آقا مسالتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
خواننده ها چی؟ وکلا و حقوقدانها چطور؟ احزاب سیاسی؟ دانشجوها؟ کارگران؟ کارمندان؟ همه رو میخواهید اعدام کنید؟
روزنامه جوان اگر حجاب حکم قرآن است پس آن بی حجاب با این بی حجاب هیچ فرقی ندارد اما اگر حکم شماست که با قانون خدا مغایرت دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عزیزم ان بی حجاب با هماهنگی خود صدا و سیما چند لحظه می اید. اینها همه را استخدام کرده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
این نشون میده مشکل اصولگرایان حجاب نیست
مشکلشون اینه که اون فرد باحجاب یا بی حجاب طرف خودشون باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
جوان خام
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ایه حجاب برای زنان پیامبر است. البته ایه دیگری هم هست که به زنان مومنین خطاب میکند.اما ایا کل جامعه مومن است یا میخواهد مومن باشدتا ایه
حجاب را به انها تحمیل کنیم؟ خواهشا از ندانی مردم سو استفاده نکنید. در ضمن حجاب فقط یک نمونه از ۱۰۰۰ درخواست است ای به اصطلاح پیروان اسلام علوی.؟
مردم میخوان بدونن چرا افرادی مثل غروغی مدیر شبکه سه که به طور غیر قانونی به سفارت انگلیس حمله کردن و امثال ایشون الان شدن مدیران مملکت
جوان جان بگو :حالا از کجا بفهمیم این خانم محترم بد حجاب طرفدار نظام است یا خیر؟
اینترنت چی شد؟!!!!!
آقای وزیر مخابرات چرا می گید مقام ذی صلاح باید اینترنت را باز کنه؟!!!
پس دولت چه کاره است؟
اگر مقامات ذی صلاح در کشور وجود دارند که تصمیمات اینچنینی در دست و قدرت ایشان است و حتی اسم و نامشان را هم نمی دانیم پس انتخابات و دولت به چه کار می آید؟!
روزنامه جوان راه پیمایی ملی رو خوب اومده!!!!!!!!
القاب و توهین ها و تهمت هایی که تا الان به هشتاد میلیون ایرانی که معترض هستند داده شده: اغتشاشگر، هوسران، عوامل خارجی، منافق، تروریست و غیره یعنی حتی حاضر به عذرخواهی نشدید و بدتر توهین کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
دقیقا بگو کدام مردم!!!
مردم با شما و کارهایتان کاری ندارند و می خواهند زندگی روزمره را خراب نکنید
ناشناس
| France |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
این ۸۰ میلیون معترض را کجا آوردی؟!!!!! نکنه این
کامنت را توخواب نوشتی ؟ :)) صبح بخیر، این هم مثل هزاران دورغی که امثال شماها و بی بی سی نشر میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
همان مردمی که چهل برابر نسبت به منفی ها نظر بالا رو مثبت زدند
ناشناس
| France |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
خوب میدونی که تعداد لایک یا منفی ها همشون جعلیه.و قابل اعتماد نیست. گول همین مثبت ها و فالوورها را میخورید که هوا برتون داشته
امروز فارس در این صفحه افاضات نداشت!!!!
عجب پیشرفتی از این حضور قهرمانه زنان در سطح کار مردان!!!!
حجاب که کمترین آن هست بر باد رفت تا به چیزهای مهمتری مانند نابودی خانواده و افزایش افسردگی و خود کشی جوامع برسیم!
فرهنگ؟!! فرهنگ فعلی جهان بر بی حجابی هست!!
حال بماند طبق قانون پلیس وظیفه دارد افراد تخطی از قانون را بازداشت کند که اکترا نمی کند و آزاد می گذارد بروند و فقط تذکر خالی می دهد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ببند بابا
این همه کشور مسلمان که حجاب اختیاری دارن
همه افسرده هستن و خانواده ندارن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
افسردگی رو خوب اومدی. الان اینجا همه دنبال بشکن و بالا بندازن
یکی به روزنامه جوان حالی کنه هر چند که حالیش هست که اون بدحجابی که ازش تعریف میکنی از خودتونه که هر روز میتونه به یک رنگی دربیاد و عملا دورو و ریاکار هست.اونا ارزونی خودتون چون از مردم نیستند.
درمورد همه چیز هم موارد فرعی و موارد اصلی باید رفراندوم همگانی انجام بگیره این شرایط اداره مملکت قابل ادامه دادن نیست
جناب میر سلیم تولیدات صنعت تابستان امسال 20 درصد بیشتر از سال قبل افزایش یافته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
آقای میرسلیم با این گفته خود"مردم خود ترجیح مى دادند تولید صدمه نخورد و آینده و پیشرفت کشور به مخاطره نیفتد." حتما نگران خودرو سازان و قطعی برق انها هستند که گذشته و حال و آینده کشور را نابود کرده اند
مگه میزان رأی ملت نبود؟ پس رفراندوم برگزار کنید
مگر اینکه اون حرف هم مثل بقیه حرف ها نمایشی بوده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
مردم - واکثرهم لا یعلمون هستند
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
میزان رای مردم بود ،کسی نگفته الان هست ،احتمالااون موقع بود
البته بامنطق روزنامه جوان همه چیز قابل درک است حتی میزان بودن یا نبودن رای مردم
آقای مشاور وزیر، نون سنگک حداقل دونه ای دوهزار تومن هست برای سه وعده هر نفر یک سنگک میخوره، بعد چطوری به عدد ۱۰۰۰ رسیدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
کجا سنگک دو هزار تومنی میفروشن؟
در ایران هر روز بدون مشکلی اعتراض صورت می‌گیرد ولی وقتی آشوبگران و مزدوران بیایند هرزگاهی وقتی ذوی یک پروژه‌ای سرمایه گذاری کرده باشند معلوم هست چه اتفاقی می افتد
تو چگونه نماینده و قانون نویسی هستی که نمیدانی اول باید مجوز داشته باشند بعد فعالیت؟ که از اینستا گرام و... حرف می زنی؟
عنوانی که آورده‌اید تحریف سخنان خانم کولایی است؛ به نقل از ایرنا:
"در میان حدود ۵۰ کشور اسلامی در جهان، فقط در کشور ایران قانون حجاب اجباری وجود دارد که در طول چهار دهۀ گذشته ناکارآمدی و آسیب‌زا بودن آن اثبات شده است. زنان ایرانی باید مانند همۀ کشورهای اسلامی دیگر از حق انتخاب آزاد پوشش خود برخوردار شوند. بر همین اساس نیروی انتظامی نیز که در طرح امنیت اخلاقی، توهین و تحقیر زنان را موجب شده است، باید وظایف فرهنگی را به نهادهای مربوط واگذار کند و خود به تامین امنیت همه­‌جانبۀ همه شهروندان و به­‌ویژه زنان بپردازد."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
در همه جا حجاب اجباری هست و در ایران حد آن بیشتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
احسنت به دقت شما دوست عزیز
جواد شاملو ، به تو پیشنهاد میکنم قبل از حرف زدن فکر کنی!!
کی به تو اجازه داده درباره ما دهه هشتادی ها قضاوت کنی و از طرف ما حرف بزنی؟!
من یک دهه هشتادی هستم ،
مادر و پدر برایم مقدس و محترم هستند،
از تقدس بیزار نیستم نماز و روزه ام را میگیرم
اما دوس ندارم کسی هم سن و سالانم را مجبور به کاری کند که دوست ندارد!!!!چه دختر چه پسر
اگر دوستم نمیخواهد روزه بگیرد ، خب نگیرد!!!
اگر دختری همسن من دوست ندارد حجاب کند ، خب حجاب نکند، چرا باید اورا مجبور کنیم؟؟ که چی بشه مثلا؟؟
پدر و مادرم برای تامین مخارج من سختی های زیادی را تحمل میکنند و گرانی ها امانمان را بریده است!!! ازما چه انتظاری دارید؟؟
انتظار دارید دست روی دست بگذاریم و اینهمه فقر و فلاکت و بدبختی را تحمل کنیم و چیزی نگوییم؟؟
پاسخ ها
فاضل
| Spain |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
پاشو برو کار کن اگر واقعا نیاز داری بجا اینکه پول مفت بخوری و یکسره اینستا بازی کنی
....آن خانمی‌که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود........
نکته اصلی همینه که موضوع حجاب در کشور از یک بحث شرعی خارج شده و به یک بحث سیاسی تبدیل شده است. با این منطق میتوان بجای دستگیری و ضرب و شتم بدحجابان، از آنها بپرسند که آیا در انتخابات شرکت میکنید؟ اگر پاسخ مثبت بود برایشان دعای خیر بفرمایند و رهایشان کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
احسنت
....آن خانمی‌که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود........
نکته اصلی همینه که موضوع حجاب در کشور از یک بحث شرعی خارج شده و به یک بحث سیاسی تبدیل شده است. با این منطق میتوان بجای دستگیری و ضرب و شتم بدحجابان، از آنها بپرسند که آیا در انتخابات شرکت میکنید؟ اگر پاسخ مثبت بود برایشان دعای خیر بفرمایند و رهایشان کنند.
یک عده همون آقازده ها هستن از پسر خزعلی راهنمایی بگیرید
نقش و هدف حسین شریعتمداری رو در رو قرار دادن طیف های محتلف جامعه ایران است تا بتواند به خواسته های دیکته شده اش برسد.
اونایی که می گن باید برای حرف مخالفان بستر سازی بشه ، بستر های خودشون را که تا الان خواب بودند و یا خودشون رو به خواب زده بودند را جمع کنند
دیگه خیلی دیر شده
بنابه اظهار روزنامه جوان بدحجاب طرفدار نظام مشروعيت داره ، نتيجه اينكه بدحجابي چنانچه در راستاي نظام باشه بلامانعه و قابل احترام ،خداييش ًاين روزنامه رو كي اداره ميكنه !
الهه کولایی: نیروی انتظامی گشت ارشاد را به نهادهای فرهنگی واگذار کند
آره حتما رییس این نهادفرهنگی هم رحیم پورازغدی یا حسین شریعتمداری یا سایر عزیزان از این تیپ باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عزیزان ؟!!!
قیمت مرغ تا بیش از 70 هزار تومان است..نصفش هم که پوست و... است..قبلا از همین فروسگاه اینترنتی کیلویی 20 هزار تومان می خریدم البته 5 کیلو درخواست می کردم که 3 کیلو برایم ارسال میشد ولی الان شده 45 هزار تومان.. قیمت مناسبی نیست اونهم منجمد..دولت باید و باید و باید فکری برای اقتصاد این مملکت بکند ... همین امروز والا فردا دیر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
حالا چند وقت مرغ نخور
عجب گیری کردیم از دست این جماعت شکم چران و شکم پرست
نمی بینی توی خیابون ها چه خبره ؟
اوضاع اینترنت را نمی بینی ؟ کسب و کار مردم نابود شده ولی تو گرفتار مرغی که تعطیلات بری شمال جوج بزنی ؟
اونوقت از کجا می فهمین طرفدار نظام هستن یا نه؟
روزنامه جوان: بدحجاب طرفدار نظام که در راهپیمایی شرکت میکند با بقیه بد حجاب‌ها فرق می‌کند

هر چی بگویم از طنز ماجرا کم می شود
ما میگیم‌گشت نباشه این میگه به نهاد فرهنگی واکذار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
شما بیخود می‌گی. قانون سلیقه ای نیست. تو فرانسه در ادارات و مدارس و شرکت‌های دولتی حجاب ممنوعه. همه رعایت می‌کنند. چون قاونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
نه داداش گشت ارشاد نباشه مال دو سال پیش بود الان چیز دیگه می گیم پنبه رو در بیارن می شنون چی میگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ولی ما می گیم مثل تمام کشورهای مسلمان حجاب اجباری نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ناشناس ۱۰:۲۶

ما هم می گیم قانون ایران بشه مثل قانون فرانسه

فقط یک همه پرسی لازم هست

مردم فرانسه هیچ کدام مسلمان نیستند و فقط مهاجرین هستند که حجاب دارند، این افراد اگر اصرار به حجاب دارند، نباید به فرانسه مهاجرت می کردند، حالا که مهاجرت کردند از چی شاکی هستند!
بدحجاب طرفدار نظام کسی رو تحریک نمیکنه ولی بقیه باید ار‌اد بشن، خارج رفتن و درس خوندن فقط برا منتقدین نظام دلبستگی به غرب میاره برا خودی‌ها پیشرفت دانش بنیان، اگه یه معترض یه فیلم 2دقیقه ای بفرسته برا بی بی سی همکاری با رسانه معاند کرده ولی پسر میرسلیم باشی اسرائیلی‌ها جذبت کنن ساده گی کردی و مشکلی برا بابات پیش نمیاد، خودی باشی هر جا و هر لحطه دوست داری تجمع میکنی، شعار میدی حتی اقلام تبلیغاتی هم بهت میدن، از دیوار سفارت هم بالا بری لامشکل ولی معترص باشی اغتشاشگری و کارت بیخ پیدا میکنه، آزادسازی قیمت‌ها رو دیگران اجرا کنن میشه سیاست لیبرالی و بانک جهانی اما خودی اجرا کنه میشه جراحی اقتصادی، بازم بگم؟؟؟؟همین استانداردهای دوگانه جمع شده و باعث فاصله ی بیشتر و بیشتر بین مردم و حاکمیت شده، این فاصله رسیده به دهه ی هشتادیا. خدا بخیر کنه سرنوشت این مملکت رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
فدات
خانم کولایی یعنی ما چیزی بنام ارشاد داشتیم

یاگشت برخورد بود

اقای قاسم خانی خودتان را ناراحت نکنید تیراژ300تا قابل صحبت نباید باشه بذار حالشو بکنه

در ضمن اقای نوری بچه همکارتون خودش vpnفروشه با مادرررررو پدرش
امیرعبداللهیان کجایی؟ برجام تموم شد و تو داری از سه تا اختلاف میگی؟ اخه تو‌ چه جور وزیر خارجه‌ای هستی که در این حد هم نمی فهمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
فغلا در حال کار آموزی هستند
ناشناس
| France |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
تو که میفهمی برای همه بسه. نه اینکه شما از همه چیز خبردارید و گزارش مذاکرات را اول به شما میدهند
با سلام:
آقای مشاور اقتصاد یعنی هر ایرانی روزانه فقط 2.5 عدد نان لواش مصرف می کند (مصرف روزانه به ازای هر نفر 1000 تومان)
مردم کلا حجاب اجباری رو‌قبول ندارن بعد شما بفکر تغییر مدل گشت ارشادین؟؟؟
یعنی رسما اعلام می کنید در راهپیمایی بییت و دوم بهمن خانومها می تونن بدون روسری بیان ؟ v
تابناک وقت خواب کلا ، خوش باشی
بابا‌ روزنامه‌ جوان‌ تو دیگه کی هستی‌ ؟؟؟!
بی‌ حجابی‌ بی حجاّبیه‌ دیگه‌ عزیز‌
چون‌ توی راهپیمایی‌ شرکت کرده‌ قانون‌ بقول‌ شما‌ خدا‌ را میتونه‌ نقص‌ بکنه‌ ؟!
اصلا‌ از کجا معلوم کردی دختری که تو خیابون‌ میکرده‌ موهاشو بیرونه‌ ضد انقلابه‌ ؟!
واقعا‌ چه کسانی توی این نشریه‌ ها صفحه‌ سیاه‌ می کنند و کاغذ هدر میدن ؟!
"میرسلیم، نماینده مجلس در توییتی نوشت: " مگر این پیام رسان فیلتر نیست. امان از تزویر و ...
امربه معروف و نهی از منکر کلا مقوله ای فرهنگی است نه قهری.قانون متفاوت از امربه معروف و نهی از منکر است
بدانید کسانی که دارن از فیلتر حمایت می کنند توئیتر یوتیوب تلگرام و حالا اینستاگرام و واتساپ اینها به فکر منافع خودشون هستند که از طریق فروش vpn و فیلترشکن تامین میشه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
این نهایت کوته فکری شماها را میرسونه. کافیه دو دو تا کنی تا ببینی خبری نیست
نماینده مجلس: یک عده سودشان در فروش فیلترشکن‌ها و VPN هاست..... آقا چکار دارید به کسب وکار پسر خانم خزعلی!!!!
خاندوزی: "هیئت مدیره بانک ها به سند تحول دولت باور داشته باشند"....رئیس جمهور به کدوم وعده انتخاباتیش عمل کرده تا به سند تحول باور داشته باشیم؟؟!!!
روزنامه جوان بیخود گفته. برای هرچیزی یه توجیه مسخره دارن
وزیر خارجه میگه در متن پیشنهادی تغییری در محتوا و توازن متن ندادیم. اروپا و امریکا پاسخ ایران رو ناامید کننده میدانند!!! اختلاف درک رو ببینید!!!!
حسین شریعتمداری سمبل آتش به اختیار است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
اميد است انشا الله تعالي جناب حسين شريعتمداري هميشه بر مدار شريعت باشد ،مخصوصاً قلمش ! آمين
باید به روزنامه رسالت گفت شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره!!!
منطق روزنامه جوان را ببینید... هدف وسیله را توجیه میکند!!! حیف پول بیت المال که در این روزنامه خرج می شود!
افشاگری میرسلیم در مورد روش کاهش برق توسط دولت را ببینید: خاموشی در صنعت که در مقطعی باعث گرانی سنگین سیمان شد.
فیلتر کردن اینترنت که برای مردم و کشور، ایجاد مشکل و اختلال کرده است

برای پسر انسیه خزعلی و صدها آغازاده های ساکن کانادا و

آمریکا و اروپا و ترکیه و دوبی و استرالیا، یک نعمت بزرگ

واسه فروش فیلتر شکن هاشون میباشد

و چرا از سیستم ناراضی باشند و هواداری و حمایت نکنند ؟؟
آقای نویسنده روزنامه جوان... با همین تفکر این همه دزدی از بیت المال و اجحاف در حق ملت صورت گرفته و صورت می گیرد همین تفکر دو گانه و متناقض که می گوید عیبی نداره خودیه
آقای قاسم خانی درست میگن صحبتهای کیهان و عباسی و همفکراش در اصل داره مردم به ریختن به خیابان دعوت میکنه چون خشم اونهارو بیشتر میکنه
شاید یکماه دیگه وقتی فکر کنیم شک کنیم که این اتفاقات بازی بود برای فیلتر این شبکه ها
جوان با این مطلبش رسما تمام ارزش‌های اسلامی رو زیر سوال برد. در واقع ذات خودشو نشون داد.
الآن که دیگه معلوم شده کی سودش تو فیلترشکنه؛ چرا به اون شخص خاص رسیدگی نمی‌کنید برای شروع؟
الان اپ استور و گوگل پلی استور چرا بستین بابا کسانیکه تازه گوشی خریدن یا گوشی قدیمی عوض کردن یا کسانیکه برنامه نیاز دارن دچار مشکل شدن ، اصلا عواقب میسنجین ؟
با این اوصاف بدحجاب هم خودی و غیر خودی داره!!یعنی بد حجاب خودی از قانون جاری در کشور معاف هست؟ واقعا از زدن این حرفها شرم نمیکنیم!!!
وقتی مسئولین ما همش تو انتخابات دنبال این بودند که خودشان و حزبشان سر کار بیایند و اصلا توجه نکردند که چه نسل دهه 80 و 90 ای داره تربیت می شه خوب معلومه وضع ما معلوم نیست چی می شه، تازه دهه هفتاد و شصت هم همه آکاه نیستند. و اکثرا هیچ هدفی تو زندگی ندارند و درکی از شرایط کشور و همسایه ها و استعمار و همین طور تاریخ ایران ندارند. من وقتی دیروز با یکی از دانشجویان ایرانی مقطع دکتری صحبت می کردم باید چند دقیقه ثابت می کردم بهش که وضع ما از دوران مغول ها و قاجارها با فاصله بهتره. فکر کنید اینم نمی دونند. بعد تازه باید درباره اهمیت تمامیت ارضی هم توضیح می دادم که چه فایده ای داره، یعنی اینقدر نا آگاه هستند. این چه نسلی هست تربیت کردیم!؟ چه انتظاری داریم بهترینشان فقط تک بعدی هستند. متاسفانه در همان تک بعد هم ضعیف هستند. من واقعا نگرانم. افرادی که مخالف حکومت هستند اگر واقعا ایران رو دوست دارید واقعا یکم فکر کنید به همه چیز آتش نزنید و بپذیرید که ما برای حفظ ایران زمین به این حکومت احتیاج داریم. طرفداران حکومت هم باید به فکر راه هایی باشند که بتوانند نسل هایی که تربیت نشده اند را با خود همراه کنند.
هنوز نگرفتین
نیروی گشت ارشاد باید با لبخند مانند یک دوست در همان لحظه کسی را که خودش تشخیص می دهد راهنمایی کند اما در مواردی مانند حجاب اقدام بیشتر نیاز نیست خود جامعه تصمیم باید بگیرد چقدر به حرف گشت ارشاد گوش بدهد و اجباری هم نباید باشد. هم نیروی گشت ارشاد خودش آزاد باشد به چه کسی تذکر دهد و هم فرد مذکر شونده آزاد باشد چقدر به حرف گشت ارشاد گوش دهد. اینطوری حق امر به معروف در مورد حجاب به طور کامل ادا می شود. در بسیاری از موارد اینطوری می توان امر به معروف کرد. در مورد امر به معروف اصل بر تذکر است. نه سکوت و نه اجبار درست نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
اینکه یک غریبه در خیابان جلوی شما را بگیره و در خصوص انتخاب پوشش شما اظهار نظر کنه یعنی فضولی
یعنی دخالت بی جا
یعنی بی ادبی
یعنی تحقیر کردن مردم
کسی حق نداره در امور خصوصی مردم دخالت کنه
وضعیت شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ و قانون حجاب اجباری و گشت ارشاد و بسیاری چیزهای دیگر، آدم را به یاد مکعب روبیک (تبدیل نظم به بی نظمی غیرقابل بازگشت) می اندازد.
مکعب را در دست می گیرید و با چشمان بسته، قطعات مکانیکی آنرا جابجا می کنید و به وضعیتی میرسید که غیرقابل حل بازگشت خواهد بود.
الان وضعیت بسیاری از مسایل در کشور ما به وضعیت مکعب روبیک شبیه و دچار شده.
مکعب روبیک اینستاگرام در نهادهای مختلف دست به دست می چرخد و هر کدام برای حل آن و بازگشت به نظم سابق، مقداری تلاش می کند ولی ظاهرا هیچکدام از این نهادها توانایی حل مکعب را ندارد.
**نکته** مکعب روبیک با راه حل های موجود، برای افراد عادی در چند دقیقه و برای برخی افراد خاص، در کمتر از یک دقیقه قابل حل و بازگشت به شرایط نظم اولیه است.
اینترنت رو وصل کنید همین هفته. تماااااام
با درز گزارش محرمانه دولت امریکا به مجلس سنا در خصوص اتمام چیزی به نام برجام، خیلی عجیب است چرا وزیر محترم امور خارجه هنوز اسم برجام را به زبان می‌اورند. حالا که طرف مقابل مثل چند وقت قبل شما تحقق آن را غیرممکن می داند شما چرا اصرار دارید برجام را احیا کنید. به نظر می‌رسد دولت امریکا به خواسته شما برای مرگ برجام رضایت داده و او هم در مسیر مورد علاقه شما قدم گذاشته. یا حق!
ایران قابلیت ایجاد پلتفرمهای مشابه داخلی دارد و اگر مشکل فناوری باشد میتواند پلتفرم خارجی با کد بازش بخرد، مگر چقدر میشود از یک کمپانی بزرگ برناه ویسی یک پلتفرم که امکانات اینستا واتساپ و تاگرام بخرند، فرضا یک میلیارد دلار، اینکه میگیوند فلان پاتفرم دهها میلیارد دلار ارزش دارد بخاطر خود نرم افزار نیست، بلکه تعداد کاربرانش است وگرنه یک برنامه حاضر موجود امتحان پس فعلا کم کاربر همین غولهای جهان به چند میلیون دلار میخرند، یعنی ایران اینقدر بی رعضه است برای مصالخ امنیت و اقتصادی اش صد میلیون دلار پلتفرم نخورد و رایگان در اختیار همه مردم قرارد دهد؟!
یک پلتفرم خوب اگر مورد استفاده 50 میلیون نفر باشد ارزشش اندازه یک ارتش کشور و یک ملت است! کاری یک پلتفرم دهها میلیونی میتواند بکند کل یک سیستم دولتی گاهی نمتواند در هدایت اجتماعی و اقتصادی در مسیر سالم نمیتواند بکند.
باید تاسف خوردنهادهای پرشمار که اغلب مستقل از دولت هستند و دولت همچون تدارکچی آنهاست، کمترین تضمین امنیت شخصی نمیدهد و هزینه سنگینی برای حمایت پلتفرمهای داخلی میدهد، مهمترین دلیل عدم رغبت به پلتفرمهای داخلی- علاوه بر مسائل فنی- مسئله راهبردی تضمین امنیت اطلاعات شخصی و بخش ترس از سوءاستافده از اطلاعات شخصی و محتوای چتها استف همانقدر حفظ حرمت اشخاص مهم استف مسئله استفاده محتوای چتها و پیامها خصوصی است، مثلا مثال زدند اگر در چت و پیام خصوصی بین دو نفره فحاشی شد حتی علیه مقامات و فرد اسکرین شات گرفت این اسکرین شات مورد مدرک و سند مجازات شخصی نباشد! اهمیت قشیه در حرمت حریم خصوصی است، حکامیت ها در دنیا این حدود معمولا بعنوان اسناد علیه مردم استافده میکنند، علت اینکه مردم داخل ایارن از پلتفرمهای خارجی استافده میکنند دقیقا بخاطر ترسی است که سوءاستفاده قضایی ممکن علیهشان استفاده شود، این ترس بخشی از وقاهی بخاطر قوانین موجود است وبخشی بخاطر تبلیغات مخالفان حکومت و اجانبت، در نتیجه امروزه دیتابیسهای خارجی همگونه اطلاعات شخصی مردم ایران بدست آوردند از شماره شخصی و چه بسا شماره حسابها تا علایق و عقاید دینی و سیاسی و بر اساس آن سرویسهای شنود اجنبی آنها آنالیز و به مراکز سیاسی و امنیتی و اقتصادی دولتهایشان گزارش میدهند!
کوتاهی سی ساله حکامیت جمهوری اسلامی به مسئله تضمین امنیت حریم شخصی و بی توجهی ظرافتهای این حوزه، موجب شده دهها میلیون ایرانی- بعضا افراد شاغل در نهادهای حساس کشوری و لشکری، اطلاعات مهم که میتواند مورد سوءاستفاده واقع شود توسط اجانبت ضد ایرانی از جمله تجزیه طلبان و تفرقه افکنان مذهبی باشد. با توجه مشکوک بودن رخنه نفوذیها نالایق و مستعد خیانت و فساد در نهادها(بخاطر فساد آموزشی مدرکفروشی و پارتی بازی) و دادن آدرس غلط و کارشکنی در اصلاح و تصویت قوانین و نظارت، بایست رئوس و ارکان نظام مستقیم وارد شوند به صورت فوری.
وقتی مافیایی ها چنین در شوراهای روستا زمینهای مردم بالا میکشند و موجب اذیت مردم و بدسرنوشتی جوانا و ناامیدی بر کارآمدی نظام میشوند! و شهرداری ها کارشکنی ممکن در دادن امکانات به حواشی شهر مثل اسفالت و دارند القای پایین شهری و بالاشهری میکنند!و بازار ارز و قاچاق سوخت دارند خیانت میکنند به منافع ملی یا خودرو میتواند یک صنعت مهم مثل خودرو از حالت پویای و مفید به بازار احجاف و ظلم به مشتری داخلی کرده و مانع واردات خودروی دست دوم کم کارده و نو ارزان شود و خودروی به شدت بی کیفیت و گران و با کمبود کندc
خانم کولایی انگار در جریان نيست چه خبر
خانم کولایی انگار در جریان نيست چه خبر
خانم کولایی انگار در جریان نيست چه خبر
خانم کولایی انگار در جریان نيست چه خبر
خانم کولایی انگار در جریان نيست چه خبر
وزارت افتصادبه تنهاچیزی که گیرنداده بودنان خالی مردم بودکه انهم تکلیف کرده جیره هرشهروندی روزی ۱۰۰۰ تومان نان یعنی کمترازیک قرص نان درروزاست یعنی صبحانه ونهاروشام
کمتراز یک قرص نان شمارابخدابه سیر کردن شکم ماهم کارداریدبرادران فکرمیکنندهمه وضع خوبی دارند که روزانه یک وعده چلوکباب نهار ویک وعده جوجه کباب شام البته باپلو وفقط باصبحانه نان میخورند مطمئن باشید آنقدرافرادی آبرو دار و سربزرگ هستند که درتهیه نان وپنیروسبزی هم برای سیرکردن خود مشکل دارند ولی نه اهل نق زدن ونه خدای نخواسته اعتراض کردن ونه شکوه کردنند حتی بعضی درمقام خواهش برای گرفتن پول یارانه هم نیستند نمیدانیم دولت محترم چه اصراری درنگهداری تیم محترم اقتصادی خوددارد که همه روزه کلامی نودرنگران کردن مردم میفرمایند به اندازه کافی گرفتاری هست لطفاًبه قوت غالب وشکم مردم دیگرکاری نداشته باشید متخصصین تغذیه ووزارت بهداشت نگران کم غذائی وگرسنگی مزمن وتهدیدسلامتی مردمند وزارت محترم اقتصاد درجهت دیگر
خدا را شکر نان روزانه مردم را می شماریم . مشاور محترم روزی یک نان به همراه چلوکباب میل میکنند . با آب دوغ میل بفرمایید و حساب کنید . البته ماست سه کیلویی از ۱۵هزار رسیده به ۴۰ هزار !
روزنامه جوان ،شماها خدای توجیه و ماستمالی کردن هستید ،یه کلام بگو آیا بی حجابی جرم هست یانه ؟ این همه آسمون ریسمون کردن نداره ،گرچه ما میدونیم موضوع چی هست ،موضوع اینه که مهم هست افراد شمارو تایید کنن ،حالا میخواد بی حجاب باشن یا با حجاب اون اصلا مهم نیست مهم تایید شما هست ،همین !
درحرف های میرسلیم خواسته یا ناخواسته دو اعتراف ضمنی دارد1- ادعای دولت در افزایش تولید برق نادرست است 2- دولت فعلی با رفتاری پوپولیستی وقطع برق صنعت باعث کاهش تولیدوگرانی کالاها وتحمیل ضرر وزیان به صنعت شده.... در مورد اینکه چرخ حق اعتراض را از اول اختراع نکنیم باید گفت اتفاقا باید این صنعت اجتماعی در هر جامعه ای نهادینه وبومی شود.آنهم از آموزش در خانواده ومدرسه شروع شود.فرهنگ تکنولوژی نیست که بشود انرا از جایی وارد کرد.میتوان اخرین مدل خودرو را وارد کرد اما فرهنگ رانندگی را نمیشود یک شبه به جامعه آموخت.
احتمالا شغل شان فرق می کند
تا الان بحث رعایت نکردن حجاب تحریک مردان بود حالا روزنامه جوان معتقد است که اگر طرفدار باشی و موهایت بیرون باشد مردان تحریک نمی شوند خخخخ
منم وقتی خلوته از چراغ قرمز عبور میکنم جریمه نکنین آخه این مواقع دیگه فرق می‌کنه بالاخره چه قانون باید رعایت بشه یا بعضی وقتها فرق می‌کنه یا قانون اشتباه است و باید اصلاح شود
اگرماموربت مبارزه بامفسدین ورانت خواران وزمین خواران ومزاحمین مال وناموس مردم ونیزمبارزه بافساددرادارات بخصوص شهرداریها به گشت ارشادواگذارمیشد وجدیتی که فعلاًدرامورداردانزمانهم بهمین صورت میبودچه میشد وچه رضایتی دربین مردم ازگشت ارشادبدست میآمداگرمیشدچه میشد
با سلام
فیلتر شکن وی پی ان اینستاگرام و واتساپ وصل میشود شما یی که میگویید چرا فضای مجازی ملی را سر و سامان نمی دهید و سخن گفتن را بلد شدید در میدان عمل چه کردید
اولا، قاسم خانی کی از تو نظر خواست دوما شماها از توهین و بی ادبی صحبت نکنید که همه شماها را میشناسند. خیلی دلتون میسوزه، مالیات بدین. فرق شماها با فاولوورهاتون چیه که مالیات نمیدین؟!
** تابناک: ارزش خبری سایت را با این اینجور آدمها نیار پایین.
البته که بدحجابی که با بی حجابی مبارزه میکند از لحاظ متانت و نجابت با عموم بی حجابان در سطح جامعه قابل قیاس نیستند و مقایسه آنها به نوعی توهین به زنان ایرانی میشود.
آن خانمی‌که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد که به هنجار‌ها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌مند است و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجار‌ها نیست.
از کجا می دانید که مهسا امینی در انتخابات شرکت نکرده بوده؟ مگر شناسنامه ارائه کرده بود ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
پس فقر و بدبختی مردم هیچ نقشی در این اعتراضات ندارن فقط ملت فیلم و بازی رو هیجانی انجام دادن جو گیر شدن الان هم برای شما مشکل ایجاد کردن
سلبریتی های دوریالی را دستگیر کنید
خوب این خانمایی بد حجاب رو قبل از اینکه ارشاد کنید! ببینید قبلا در انتخابات یا راهپیمایی شرکت کردن یا نه! اگه شرکت کرده باشن که خودی محسوب میشن و نیاز به ارشاد ندارن!!
من فکر میکنم تمامی این شلوغ کردن ها فقط در پوش گذاشتن بر اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومان فولاد مبارکه و اختلاس بزرگتر گروه شصتا هست و همچنین در گیر کردن ذهن مردم و فراموش کردن گرانی و تورم که کمر مردم رو شکسته.این شلوغ کردن ها فقط فریب مردم هست.
مشاور محترم وزارت اقتصاد نان را از کجا میخرند؟ از نارمک؟ من مجموع هزینه ایی که بذای نان که برای یک خانواده 4 نفره در طول ماره پرداخت میکنم( چند بار باگت میخرم و نانهای معمل مانند سنگک و بربری و لواش و تافتون) 600 هزار تومان میشود یعنی 150 هزارتومان برای هر نفر در ماه یعنی روزانه 5 هزار تومان. مصرف نان خانواده ما بالا هم نیست و اصلا دورریز نان هم نداریم. ایشان چطوری حساب میکنند؟
روزنامه جوان: موافقند ولی عمل نمی کنند!

خیلی جالبه! فقط یک کم آدم سرگیجه می گیره از این جمله!
من از حسین شریعتمداری متنفرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
ایضاً
حق اعتراض در راستای دموکراسی و مردم سالاری است. یعنی شما باید مردمسالاری، رفراندوم، انتخابات آزاد، شفافیت رسانه و غیره را هم به رسمیت شناخته و به آن عمل کنید.

اعتراضی که به تغییر منجر نشه فایده نداره... هدف حق اعتراض بازتاب دادن خواست مردم در موضوعات مختلف است که باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.
"آن خانمی‌که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد که به هنجار‌ها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌مند است و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجار‌ها نیست." این استدلال درست نیست. اگر همان خانم را در غیر راهپیمایی و انتخابات ببینند، دستگیر می کنند.
با این استدلال روزنامه جوان نتیجه می گیریم که تو این ممکلت میتونی هر غلطی بکنی، اما اگر به آرمان های انقلاب و قوانین اون اعتقاد داشته باشی، هیچ کس باهات کاری نداره...
حجاب اجباری غلطه تمام
آقا مهراب مساله خودی و غیرخودی است تمام.
تابناک نظرات را چه منتشر بکنی چه نکنی اخبار در لحظه به مردم می رسد ولی بهتر است دست از سانسور برداری
گشت ارشاد باید مختص مدیران و مسئولان باشد و توسط مررم اداره و ارشاد شوند
دیروز فرزندم که نمازخوان است رفته دانشگاه ولی حراست دانشگاه در را بسته و بعد نیروی. انتظامی به بچه ها با تیر جنگی حمله کرده . فرزند من هم با بدبختی خودش را به ماشین‌رسانده و به خانه آمد . از دیروز مرتب سر نماز است و مسببین را نفرین می کند . من به رئیس دانشگاه آزاد می گویم اگر اتفاقی برای فرزندم بیفتد تو مقصری . اگر شد از طریق قانونی و اگر نشد با سرنیزه کلاشی که در جنگ سر بعثی هارا بریده ام سرت را می برم .
خانم کولایی بیدار شو! کار دیگه از این حرفا رد شده ! خیلی خواسته ت با افکار عمومی متفاوته!
با سلام واحترام
از سایت محترم تابناک تقاضا دارم تا ضمن درج این مطلب ، این موضوع مهم را به اطلاع مقامات بالا برساند.
سرانجام امثال آقایان جلیلی ومیرسلیم،با مشاوره های اشتباه خود ،سبب شدن تا توافق هسته ای به نتیجه نرسد وتحریم ها باقی بماند.وبدون شک یکی از مهمترین دلایل اعتراضات اخیر، نا امیدی جوانان ومردم از آینده بدلیل ادامه تحریم ها وعدم توافق و افزایش فشار اقتصادی است.
"آن خانمی‌که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد که به هنجار‌ها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌مند است و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجار‌ها نیست." .....خداییش آخر تحلیل بود
به قول دوستی جامعه اتاق خواب نیست،
حجاب ارزشه در ایران بزرگ ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
تو ارزش هات رو واسه خودت حفظ کن به ارزش های بقیه کار نداشته باش
ی عده هم سودشون در چند برابر فروختن خودرو های خارجی است تا مردم مجبور به خرید ارابه های مرگ داخلی بشن
ی عده ی دیگر هم سودشون در تحریم بودن کشور هست تا اقوامشون کالا ها رو وارد کشور کنن و به هر قیمتی که دوست داشتن بفروشن
و… ادامه دارد
روزنامه جوان: بدحجاب طرفدار نظام که در راهپیمایی شرکت میکند با بقیه بد حجاب‌ها فرق می‌کندواقعا این روزنامه جوان چقدر سخن مضحک ونسنجیده بیان میکندجضور بی حجاب درراهپیمایی با بیحجاب اعتراضات فرق میکند خخخخخ یعنی اگر بیحجابی درمسیرشماباشد ان بیحجابی عین صواب هست وازنظرشرعی اشکال ندارد وجوانان تحریم نمیشوند ولی بیحجاب معترض تارموی وی تحریک کننده وازنظرشرعی دچار اشکال هست وااااااااای خدا دین اسلام به دستان چه تفکراتی افتاد واقعابایداین تفکرات فاتجه دین را خواند البته خوانده شد باورندارند
مهراب قاسم‌خانی: چرا کسی شریعتمداری را بازداشت و احضار نمی‌کند؟جناب مهراب قاسمخانی چه حرفهایی میزنی اقای شریعتمداری خاتمی وعلم الهدی وصدیقی و....... اینها بلندگوودروافع تطهیرکنندگان هستند
معیار بدحجاب بد و بدحجاب خوب و اشغالگر بد و اشغالگر خوب از نظر ساندیس خورها جالب توجه و خنده دار است
سیسمونی نوه آقای قالیباف هم در تجارت ایران و ترکیه لحاظ شده؟
روزنامه جوان : بد حجاب طرفدار نظام كه در راهپيمايي شركت مي كند با بقيه بد حجاب ها فرق مي كند ؟
----------------
--- آميرزا محمد ، نظرت در مورد اين سخن روزنامه جوان چيست ؟ از نظر فقهي مگه بد حجابي ...!
-- بابا جان ! من كه فقيه نيستم ! ميدوني چي جعفر خان ! ... ببينم گفتي كدام روزنامه اين حرف را زده ؟ روزنامه جوان ؟ ! جواني كرده برادر ! « جوان » است ! لابد مثل من چهار تا پيرهن ديگه پاره كنه ، ممكنه اين صحبت را نكنه ! گمون نكنم روزنامه اطلاعات با ٩٦ سال تجربه اين حرف را بزنه و اين حكم فقهي را صادر كنه ! ... مرحمت زياد جعفر خان !
۲۰ سال پیش که گشت ارشاد نبود اوضاع حجاب خیلی پوشیده تر بود از الان .
جمعش کنید این بساط را
کف خیابون چیزی رو مشخص نمیکنه
فقط برگزاری انتخابات سالم
الهه خانم کولایی مثل جک ذیل شده
به یه بابایی میگن نظرت درباره خورشید چیست؟
میگه: این خورشید مسخرش در اورده روزا که نمی خوایمش هست شب ها که می خوایمش نیست
حالا شده وصف حال این خانم
ارادت
پس درمسئله حجاب اصلا حکم شرعی و دینی مطرح نیست . درواقع سمبل حمایت یا مخالفت با نظام شده .
خواسته مردم به حق است
هزینه خدمات صوتی چیه به قبض تلفن ها اضافه شده یواشکی ؟!
۲۰ هزار تومن بابت چیه کشیدن روی قبض تلفن ها ؟!

هر ماه باید ۲۰ هزار تومن پول زور بدی به مخابرات
مخابرات مال کیه ؟
معلومه دیگه
تابناک جان، لطفا مطالب سایر خبرگزاری ها رو منتشر نکن و با اعصاب مردم بازی نکن، خواهشا مطالب خودت رو منتشر کن.
نهاد فرهنگي كه جرات و ابزار برخورد با بي حجابها رو نداره .
آقای رئیس جمهور محترم خوب مردم سرگرم شدند اگر کشور آرام شد آنوقت نوبت وهدهای اقتصادی شما و کابینه می باشد!مجلس!؟ نظارت عالیه؟؟؟؟؟ وعده درست کردن بورس ارزانی دلار معیشت بازنشستگان و کارمندان مالیات عادلانه(که شما با وجود وضع بد مملکت آنرا دوبرابر کرده اید و افتخار می کنید)وعده اشتغال مسکن و .....
برای منتقدین هم اتوبوس و کیک و ساندیس و حلیم و شله زرد و عدسی فراهم شود
این میرسبیم منفعت طلب چه کاره مملکته تو هر موضوعی نظر میده ؟ تابناک تو چرا از این اقا متن میزاری ؟
اینترنت رو وصل کنید خسته شدیم از بس دروغ شنیدیم . افسردگی گرفتیم
گشت ارشاد دزدان و اختلاسگران و رانت خواران تشکیل شود
آلاف و علوف از لحاظ متنی اشکال دارد آلاف و اولوف درست است .
بچه های مسئولان چرا نباید برن سوریه و مدافع حرم شن .؟!!!
اینهمه پسر دارن .
چرا اونا نرن بهشت ؟!
فساد و فقر و بی عدالتی و نابرابری و رانت و اختلاس و حقوق های نجومی و تبعیض کشور را فرا گرفته
مردم خسته اند
گشت ارشاد !!!
نمیشه که با ناموس مردم توی خیابون کشتی کج گرفت
اکثر مردم فقط رفراندوم میخوان ولاغیر ، موضوع دیگه فقط سرحجاب نیست .
مردم میخوان با انتخاباتی آزاد در مورد نحوه اداره کشور نظر بدن نه فقط یک موضوع خاص .
ایران چقدر اغتشاشگر داره !
رتبه اول تولید اغتشاشگر در دنیا متعلق به ماست
جوان هم مثل کیهان فقط به درد شیشه میخوره در اسفندماه
در سه سال گذشته حداقل سه بار اعتراضات سراسری ایران را فرا گرفته است.نارضایتی در اغلب ایرانیها به وضوح دیده میشود تنها راه برون رفت از وضع موجود برگزاری رفراندوم است
شریعتمداری ،کوشکی وافرادی از این دست حق دارنند همه چیز بگویند ،هر جوری خواستند حرف بزنند ،وقانون را هم زیر پا بگذارنند ، آقای قاسم خانی این را بدان ...................................
تابناک دست از سانسور بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
دلت میاد سانسورچی به این گوگولی ای بیکار بشه؟؟؟
اگه بدونی سانسور کردن حرف حق چه حالی میده تو هم کار زندگیت رو میگذاری کنار میری دنباله خفه کردن صدا
سلام
اولا خاک تو سر آن مردی که با موی سر تحریک بشه
دوما اگر آن مقامهای مسعولی که مرگ مرحومه امینی را هر کدام به دلخواه خود و متفاوت با دیگر مسعول توجیه کرد بیاید عذرخواهی کنند و تمام مامورین مسبب این حادثه علنی محاکمه شوند
سوما این همه آدم که تو خیابان در کل کشور معترض هستند را عامل بیگانه نخوانند درست است که شبکه های خارجی معاند مخصوصا شبکه ال سعود و بی بی سی محرک هستند ولی مسعوولان رده بالای مملکت ‌بیان سیما و با مردم صحبت کنند نترسند
چهارما بیشتر مردم از فقر و محرومیت دنباله رو بقیه هستند باید دولت کمی سر کیسه را شل کنه
ودر آخر آن ماموری که مسعله زاهدان را بوجود آورد علنی محاکمه کنند جالبه مامور مسعول با دختر سرتا پا پوشیده زاهدانی تحریک شده
ضمنا آن ماموران مرد امر به معروف که دختران را به زور به طوری که گاهی بدن دختران عریان می‌شود داخل ماشین میکند و مردم هم تماشا میکنند آیا کارشان عین ثوابه یا امر به گناه هستند
در ۴۳ سال نتوانستیم یک مسعله کوچکی مثل حجاب را در فرهنگ‌زندگی مردم بقبولانند وای به بقیه امور. چون دین دولتی شد
والعاقبت للمتقین
حجاب باید اختیاری بشه، هیچ نوع گشت ارشادی قابل قبول نیست، اصلا ارشاد ادم عاقل و بزرگ چه معنایی داره؟ حجاب اختیاری فقط
مهراب قاسم‌خانی: چرا کسی شریعتمداری را بازداشت و احضار نمی‌کند؟
یکی از دلایل نارضایتی مردم به استبداد وزور گویی سازمان‌ها ونهادهای کشور از جمله شهرداری‌ها وبه خصوص فنی وعمرانی شهرداری واقع در خیابان کریم خان قسمت املاک می باشد. ای کاش شهردار نظارتی هم به اینجا می کرد به خصوص در مورد املاک فروش رفته شهرداری
رفراندوم
لابد مسئولی که نرخ مصرف روزانه نان را ۱۰۰۰ تومان برای هر نفر میداند شام و‌ناهارشان‌را در اداره میخورند ‌‌برای خانواده هم میفرستند و فقط جهت صبحانه مقدار کمی نان مصرف میکنند. ما خودمان یک خانواده سه نفره و تقریباً کم غذا هستیم‌. هر هفته یک بار نان میخوریم و بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان پول نان میدهیم . یعنی ماهی۳۵۰ هزار تومان بطور متوسط که برای هر نفر در روز حدود ۳۶۰۰ تومان میشود . آمار شما غلط است و یا آمار خلاف را اطلاع رسانی میکنید . تازه مگر خورد و‌خوراک فقط نان خالی است . بسته پنیر ۸۰ هزار تومانی ، کره ۱۰۰ گرمی ۴۵ هزار تومانی ، ماست ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی و تخم مرغ فلان قیمت و بقیه چیزها را بگذارید رویش آنوقت شعار آماری بدهید . گند زدید به اقتصاد کشور و معیشت مردم حالا آمار دروغ هم میدهید. آقای مسئول آخرین باری که چلوکباب خوردی کی بوده ؟ اکثر مردم اصلاً یادشان نمیاد کی رفتن چلوکبابی و سفارش غذا داده باشند .
روزنامه جوان: همه با هم برابرند اما برخی برابرترند. به عبارتی هدف وسیله را توجیه میکند
بهترین کار این است ون های گشت ارشاد را با رنگها و نقوش شاد دوباره رنگ امیزی کنند و بازداشتگاه وزرا را هم نوسازی کنند بخشهایی اش را باغچه و چمن گلهای زیبا بکنند ماموران هم با لبخند ملت را دستگیر کنند این بهترین و عملی ترین راه حل است
ما می گیم حجاب اجباری نمی خوایم بعد از جلسه اومده می گه راهش رو عوض می کنیم! ما می گیم از ظلم و زور گویی شما جماعت خسته شدیم اومده از اصلاح روش زور گویی می گه!
آقای قاسم خانی عزیز خودتون که طنز پرداز هستید به شریعت مداری به شکل یک طنز نگاه کن اونوقت لذت حرفاشو میبری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی