بازدید 91266
سه هزار و صد و سی‌ و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فارس: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب ویلای علی کریمی انجام نداده / «دورهمی» مهران مدیری فعلا از جدول پخش خارج شد / قطعی اینترنت و فیلترینگ چه زمانی برطرف می‌شود؟ / ساداتی نژاد: ۵۱۰ هزار کشاورز ایرانی امسال به دولت گندم تحویل داد / فاصله تورمی دهک‌ها افزایش یافت/رقابت روسیه با نفت ایران در آسیا داغ شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند واکنش بانک مرکزی به گرانی هزینه پیامک‌های بانکی / سخنگوی هیات رئیسه مجلس: اصلاح طلبان به اسم دلسوزی برای نظام جرقه آشوب را زده، تحویل ضدانقلاب می‌دهند / نبویان: آشوب طلبان به دنبال فحشا و هوسرانی هستند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ 27 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

فارس: معترضان زیر ۱۸ سال هستن و روحانیت را عامل ناخوشی‌شان می‌دانند
خبرگزاری فارس گزارشی از جزئیات تجمعات در تهران و افراد حاضر در آن منتشر کرده است. در بخشی از این گزارش آمده: ساعت ۱۷:۳۰ در تقاطع خیابان برادران مظفر و روبه‌روی یک قهوه فروشی با چند دختر و پسر جوان همراه شدم؛ همگی تقریبا زیر ۱۸ سال. تردید داشتم چطور به جمعشان ورود کنم. نگران بودم ظاهر و لباس‌های متفاوتم جلب توجه کند. اما دل به دریا زدم و با اولین شعار‌ها با آن‌ها همراهی کردم و وارد خیابان، ولی عصر شدیم. پلیس مانع از تجمع می‌شد. شلیک اولین گاز اشک آور حسابی چشم و گلویم را سوزاند. بعضی‌هایشان فورا سیگار روشن کردند. یک نفرشان به من هم تعارف کرد. سیگار را گرفتم و در جیبم گذاشتم. نگران بودم پوک زدن‌های ناشیانه هویتم را لو دهد. در بخش دیگری هم آمده: ظهر پنجشنبه اطلاعاتی از بازداشت شدگان دریافت کردم. همان نوجوانان و جوانان کم سن و سال. در توصیف آن‌ها می‌گفتند: اکثرا دغدغه معیشتی ندارند. اهل گیم و اینستاگرامند! بدون قید و بند مذهبی. معتقد به آزادی بی حد و حصر رابطه با جنس مخالف. به شدت نسبت به دین بغض دارند. روحانیت و اسلام را عامل ناخوشی‌شان می‌دانند. در اعترافاتشان مشخص شده پیوند خانوادگی شان به شدت ضعیف است و بعضا پدر و مادرهایشان با هم زندگی نمی‌کنند. پلیس می‌گوید بعضی هایشان که پوشش نامناسبی دارند تا هنگامی که خانواده شان لباس مناسب برایشان نیاورند نگه می‌داریم. مادرانشان که می‌آیند وضع پوششان به گونه‌ای است که باید آن‌ها را نیز نگه داریم، اما بعضا اغماض می‌کنیم! البته حساب اغتشاش‌گران فرق دارد باید بمانند تا محاکمه شوند.

عباس عبدی: معترضان عموماً جوانان دهه هشتادی هستند که بیگانه با ارزش‌های رسمی اند
عباس عبدی با تبیین دلایل ناآرامی‌ها درپی فوت مهسا امینی، گفت: معترضان به لحاظ گروه‌های سنی، عموماً جوانان دهه هشتادی هستند که بیگانه با ارزش‌های رسمی هستند. چون در این ساختار آموزش دیده‌اند و از نظام آموزشی و رسانه‌ای آن منزجر شده اند. چیزی برای از دست دادن ندارند. البته زنان جدی‌تر هستند. طبقه متوسط و حتی رو به پایین و بالا نیز در میدان اعتراضات هستند. هر اعتراضاتی نشان داده است که انواع و اقسام اقشار و گروه‌های جامعه اعتراض دارند.

امیرعبداللهیان: به ایران بیایید تا ببینید مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند
امیرعبداللهیان در پاسخ به سوال خبرنگار المانیتور درباره برخی اعتراضات شکل گرفته در ایران به دنبال مرگ مهسا امینی و این سخن که در این اعتراضات، «بیش از ۵۰ نفر در ایران توسط نیرو‌های امنیتی کشته شده‌اند»، گفت: پیشنهاد من به شما این است که به ایران سفر کنید تا ببینید در خیابان‌های تهران چه می‌گذرد؛ آزادی بیان، آزادی عمل مردم و همچنین [آزادی]حجاب. مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند. البته چارچوبی کلی وجود دارد. من مطمئنم خود به خود پاسختان را خواهید گرفت. هر توضیحی که من سعی کنم به شما بدهم، برایتان کافی نخواهد بود، چون شما تا حد زیادی تحت تاثیر برخی افسانه‌بافی‌های رسانه‌های شبکه‌های اجتماعی قرار دارید. آن را تماما باور نخواهید کرد. اما می‌گویم که در ایران دموکراسی کامل وجود دارد. خودتان باید ببینید. پیشنهاد من به شما این است که به ایران سفر کنید تا ببینید در خیابان‌های تهران چه می‌گذرد؛ آزادی بیان، آزادی عمل مردم و همچنین [آزادی]حجاب. مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند. البته چارچوبی کلی وجود دارد.

واکنش انسیه خزعلی به حوادث اخیر
معاون اموز زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در این بین جوانی که در لباس دفاع از نظام مظلومانه به شهادت می‌رسد، در مرز یا همین جا وسط میدان شهر، اما اینطور برنامه‌ریزی شده که حواس‌ها همچنان تحت تاثیر جو شایعات باشد!

فارس: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب ویلای علی کریمی انجام نداده
فارس از قول یک منبع نوشت: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب ویلای علی کریمی انجام نداده و به نظر می‌رسد، این اقدام، بیشتر یک شیطنت از سوی برخی از عوامل داخلی این فرد در جهت قهرمان‌سازی از وی بوده است. این خبرگزاری در ادامه نوشته است: «از شب گذشته تصاویری مبنی بر پلمب ویلای معروف علی کریمی در فضای مجازی منتشر شده؛ این در حالی است که یک منبع آگاه در قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب این ویلا انجام نداده و به نظر می‌رسد، این اقدام، بیشتر یک شیطنت از سوی برخی از عوامل داخلی این فرد در جهت قهرمان‌سازی وی بوده است.»

احمد خاتمی: اغتشاشگران از یک سال پیش خود را برای اغتشاش آماده کرده بودند
سید احمد خاتمی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری: اغتشاشگران که از یک سال پیش خود را برای اغتشاش آماده کرده بودند در ابتدا خواستند با گرانی‌ها استارت اغتشاش را بزنند نشد، اما نتوانستند و با این قصه استارت زدند. او گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است چرا که شیوه‌ای منطقی نیست و روسای سه قوه قول پیگیری دادند و نتیجه هم اعلام می‌شود.

خضریان، نماینده مجلس: «زن» به یک اسم رمز تبدیل شده
علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی به حضورش در برنامه تلویزیونی جهان آرا اشاره کرد و نوشت: «اغتشاشات اخیر پیچیده‌تر از مطالبه‌گری حول درگذشت مهسا امینی است و در شرایطی که جمهوری اسلامی توانسته کشور را بدون توجه به نتایج مذاکرات اداره کند و با عضویت در سازمان همکاری شانگ‌های و حضور موثر در مراسم اربعین، قدرت سیاسی خود را نشان دهد، دشمن به دنبال تغییر میدان مبارزه است.» وی در ادامه گفت: در موضوع اخیر کسانی که به آمبولانس حمله کردند، از مردم نیستند و کسانی که به دنبال جنسیتی کردن مسأله هستند، چرا در مورد بانویی که چادر از سرش برداشتند یا قتلی که شهردار اسبق تهران انجام داد به زنان اهمیت ندادند؟ به نظر می‌رسد «زن» به یک اسم رمز برای رادیکالیسم تبدیل شده است.

«دورهمی» مهران مدیری فعلا از جدول پخش خارج شد
ایسنا نوشت: با اعلام برنامه‌های پاییزی در شبکه نسیم تا اینجا نامی از برنامه مهران مدیری به چشم نمی‌خورد؛ هرچند روابط عمومی نسیم اعلام کرده است، ساعت و زمان پخش دیگر برنامه‌های جدید شبکه نسیم متعاقبا اعلام خواهد شد. پیش از حاشیه‌های پیش آمده، شبکه نسیم اعلام کرده بود که قصد دارد، قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ایام صفر پخش کند و این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. اما با اعلام برنامه‌های پاییزی تا اینجا نامی از برنامه مهران مدیری به چشم نمی‌خورد؛ هرچند روابط عمومی نسیم اعلام کرده است، ساعت و زمان پخش دیگر برنامه‌های جدید شبکه نسیم متعاقبا اعلام خواهد شد.

نبویان: آشوب طلبان به دنبال فحشا و هوسرانی هستند
حجت الاسلام سید محمود نبویان با اشاره به ماهیت آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: این روز‌ها شاهد آشوب‌هایی جزئی در مملکت هستیم که مانند کف روی آب است. لازم است ریشه این آشوب‌ها تبیین شود. آشوب طلبان به دنبال فحشا و هوسرانی هستند و دوست دارند هر غلطی می‌خواهند، انجام دهند و فساد، هوسرانی و فحشا کنند. برخی از آنان می‌خواهند روش رضاخان را زنده کنند. رضاخان برای ترویج فحشا، چادر را به زور از سر زنان ایرانی می‌کشید و آشوب طلبان فعلی هم این کار را انجام دادند و چادر را از سر زنان درآوردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس: اصلاح طلبان به اسم دلسوزی برای نظام جرقه آشوب را زده، تحویل ضدانقلاب می‌دهند
سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی در خصوص اتفاقات و رویداد‌های اخیر کشور پس از فوت مهسا امینی، به اصلاح طلبان حمله کرد. خبرگزاری رسمی مجلس، سید نظام‌الدین موسوی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: «سال۸۸ یکی از تئوریسین‌های فتنه نوشته بود: ما باید کت پوزیسیونی و شلوار اپوزیسیونی به تن کنیم. راهبرد برخی اصلاح طلبان در بلوای اخیر ظاهرا تداوم همان استراتژی شترمرغی است. به اسم دلسوزی برای نظام، بیانیه غیرمستند می‌دهند، فضا را هیجانی می‌کنند، جرقه آشوب را زده، تحویل ضدانقلاب می‌دهند!»

قطعی اینترنت و فیلترینگ چه زمانی برطرف می‌شود؟
باشگاه خبرنگاران: در چند روز اخیر به دلیل به وجود آمدن اوضاع آشفته و ایجاد برخی اغتشاشات در نقاط مختلف کشور، شاهد اختلال در دسترسی به اینترنت و در ادامه فیلتر شبکه‌های مجازی خارجی به ویژه اینستاگرام بوده ایم. به گفته فعالان کسب و کار مجازی اغتشاشات اخیر باعث افت شدید بازار کسب و کار‌های اینترنتی شده است. براساس گزارش سال گذشته مرکز آمار ایران، معادل ۱۱ میلیون نفر از طریق شبکه‌های مجازی کسب درآمد می‌کنند به طوری که حدود ۹ میلیون نفر یعنی ۸۳ درصد از طریق اینستاگرام در حال کسب درآمد هستند. خانم جعفری یکی از فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) می‌گوید: متاسفانه حدود ۱۰ روز می‌شود که دسترسی به شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام قطع شده است و در این چند روز ضرر بالایی را متحمل شده ایم. او گفت: اغتشاشات ضرر و زیان زیادی برای کسب و کار‌ها به همراه داشته است، به عنوان یک فروشنده لباس در اینستاگرام، بالغ بر ۲۰ تا۳۰ میلیون در شرایط کنونی متضرر شده ام و با وضعیت به وجود آمده باید حقوق خیاط، برش کار و ... را از جیب خود پرداخت کنم که این موضوع شرایط را برای ما سخت کرده است. این خبرگزاری وابسته به صداوسیما نوشت: تا پایان یافتن درگیری‌ها محدودیت‌های اینترنتی ادامه دارد و هرگاه دستگاه امنیتی و اطلاعاتی مطمئن شود که دیگر چنین موضوعیتی نیست این محدودیت‌ها برداشته می‌شود.

ساداتی نژاد: ۵۱۰ هزار کشاورز ایرانی امسال به دولت گندم تحویل دادند
وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: روز گذشته (دوشنبه) با پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان، مجموع پرداخت‌ها به کشاورزان گندمکار کشور به ۸۳ هزار میلیارد تومان رسید. امسال یک سال استثنایی در تحویل گندم به دولت نسبت به سنوات اخیر بود که در این راستا ۶۰ درصد افزایش خرید گندم داشتیم. وزیر جهاد کشاورزی با قدردانی از همه کشاورزان و حافظان امنیت غذایی مردم کشورمان، بیان کرد: ۵۱۰ هزار کشاورز ایرانی امسال به دولت گندم تحویل دادند که این کشاورزان تقریباً یک خانواده و جامعه ۲ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند. ساداتی نژاد تصریح کرد: استان خوزستان با یک میلیون و ۳۶۱ هزار تن گندم، گلستان با بیش از ۷۵۸ هزار تن، کردستان با ۶۱۹ هزار تن، فارس با حدود ۵۰۰ هزار تن و کرمانشاه با ۴۷۳ هزار تن، رتبه‌های اول تا پنجم بین استان‌های کشور در تحویل گندم به دولت را به خود اختصاص داده‌اند. وی اظهار امیدواری کرد در سال آینده با حمایتی که در حوزه خرید گندم انجام گرفته است، بتوانیم در حوزه گندم نان به خودکفایی برسیم.

فاصله تورمی دهک ها افزایش یافت
فاصله تورمی دهک‌ها در شهریور ماه به ۷.۸ واحد درصد رسید که نسبت به ماه قبل (٧.٠ واحد درصد) ٠.٨ واحد درصد افزایش داشته است.

احساس کمبود سرم داریم
رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران با بیان اینکه عوامل متعددی در شکل‌گیری احساس کمبود سرم نقش دارد، اظهار کرد: با توجه به حجم انبوه تولید سرم در کشور، نباید کمبودی وجود داشته باشد. اما تغییر در الگوی درمان و همچنین شیوع بیماری‌های فصلی تا حدودی به افزایش مصرف دامن زده است. این احساس کمبود سرم در شرایطی ایجاد شده که واحدهای تولیدکننده با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند و حتی به تعداد شیفت‌های خود افزوده‌اند؛ البته فراخوانی هم از سوی وزارت بهداشت برای واردات سرم صادر شده و احتمالاً این کمبود به‌زودی برطرف شود. وی راه‌حل ریشه‌ای رفع کمبود این فرآورده دارویی را ایجاد واحدهای تولیدی جدید دانست و گفت: اگر قرار است این مساله ریشه‌ای حل شود، راهکار این است که یک یا دو کارخانه سرم‌سازی دیگر در کشور راه‌اندازی شود که البته سرمایه‌گذاری‌هایی نیز در حال شکل‌گیری است. به هر شکل، کشور ما نباید در زمینه تامین سرم پس از حدود ۴۰ سال که به خودکفایی دست یافته، دچار کمبود شود. نجفی عرب با تاکید بر اینکه کمبود سرم مقطعی است، ادامه داد: دولت برای مدیریت تقاضا، توزیع داروخانه‌ای سرم را محدود کرده و این سیاست، خود دلیلی برای شکل‌گیری تنش در بازار بوده است. به هر حال بیمار به داروخانه‌های مختلف مراجعه می‌کند و وقتی موفق به تامین کالای مورد نیاز خود نمی‌شود، احساس کمبود کرده و این مساله یک جو روانی ایجاد می‌کند.

واکنش بانک مرکزی به گرانی هزینه پیامک‌های بانکی
افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها خبری است که طی هفته های گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. در پیامک ارسالی این بانک‌ها آمده است: «مشتری گرامی: از ابتدای سال ۱۴۰۱ باتوجه به بخشنامه بانک مرکزی و با عنایت به تعرفه جدید اپراتورهای تلفن همراه، کارمزد پیامک براساس تعداد پیامک واریز و برداشت کلیه حساب های شما نزد این بانک محاسبه و هر شش ماه یک بار به ازای هر پیامک ۹۰۰ ریال اخذ خواهد شد.» این اقدام بانک‌ها در حالی رخ داده است که قیمت هر پیامک فارسی در سال ۱۴۰۱ برای سیم کارت دائمی 8.9 توامن و برای سیم کارت اعتباری همراه اول: ۱۰.۶ تومان و سیم کارت دائمی ایرانسل، ۹.۹ و سیم کارت اعتباری ۱۱.۶ تومان تعیین شده است. سخنگوی بانک مرکزی در این باره اظهار داشت: بانک مرکزی بخشنامه‌ای به بانک‌ها مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک به مشتریان نداشته است. پیرو انتشار برخی گزارش ها در مورد بخشنامه ‎بانک مرکزی به بانک‌ها مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک‌ به مشتریان، به اطلاع می‌رساند بانک مرکزی هیچگونه بخشنامه‌ای در این زمینه نداشته است. آخرین بخشنامه بانک مرکزی در این خصوص، آذر ۱۳۹۹ صادر شده و همچنان معتبر و لازم الاجراست.

رقابت روسیه با نفت ایران در آسیا داغ شد
پایگاه خبری آمریکایی بلومبرگ در گزارشی به نقل از منابع آگاه، مدعی شده صادرات روزانه نفت ایران در پی افزایش رقابت روسیه در بازار آسیا، از میانگین یک میلیون بشکه، به ۷۵۰ هزار بشکه کاهش پیدا کرده است. صادرات ایران در کشورهایی مانند چین، با رقابت روسیه روبرو و باعث شده است ایران قیمت های پیشنهادی را مرتب بازبینی کرده و آنها را برای رقابتی نگه دارد. از زمانی که دولت ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، معافیت از تحریم ها برای واردات نفت ایران را برای مشتریان این کشور تمدید نکرد، برآوردهای مختلفی از میزان صادرات روزانه نفت ایران وجود دارد و چین بزرگترین مشتری نفت ایران مانده است. در این بین، مسکو پس از این که با بایکوت و تحریم صادرات نفت از سوی اروپایی‌ها به تلافی جنگ در اوکراین روبرو شد، تلاش کرده است فروش به آسیا را افزایش دهد. پالایشگاه های خصوصی چین، خرید گریدهای نفتی روسیه مانند اسپو و اورال که با تخفیف عرضه می‌شوند را افزایش داده‌اند. جواد اوجی، وزیر نفت، روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه نیک‌کی ژاپن اعلام کرد ایران چهار میلیون بشکه در روز ظرفیت تولید نفت دارد و به دنبال افزایش آن به ۵.۷ میلیون بشکه در روز است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۷۶
چرا نمایندگان مجلس در خصوص برکناری خانم خزعلی از رییس جمهور محترم سوال نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
گشت ارشاد رو بندازید به جون پسر خزعلی فیلترشکن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
مجلس در قعر امور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
ایشون فیلتر شکن نیست
کمتر خبرهای دروغ را باور کن
سلام
با فیلترینگ اینستاگرام ندگی ما دارد نابود میشود ، اگر مردم مهم باشند باید راهکار دیگری برای مبارزه با افراد خاطی شود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
همین مردمی که تو‌میای میگی خاطی مشتری های تو‌ توی اینستاگرام هستن و ولی نعمتت،پس نمیتونی هم خدا رو‌بخوای هم خرما
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
آیا فقط در اینستاگرام می شود کاسبی کرد.
خوب یک پلت فرم داخلی دولت طراحی کند تا اگر اینترنت دچار اختلال شد کسب و کار مردم آسیب نبیند.
مسیح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
خوب بهونه کردید این اینستاگرام رو برای کار و زندگی
ما که هرچی دیدیم فحشا بود فقط توی اینستا
برین مثل همه یه سایت بزنین و با امکانات کامل کسب و کار راه بندازید که جونتون به اینستا بند نباشه !!!
علی کریمی مگه چی کرده؟ دفاع از مظلومان در کجای دین جرمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
اسم انقلاب جنسیتون رو گذاشتید دفاع از مظلوم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
اول بگو ببینم مظلوم کی هست و شما از کی دفاع می کنید و چگونه!!!
خدایی خجالت نمیکشی آقای وزیر ،اقای فارس ،اقای عبدی‌‌‌...حیاتی با اون هم سابقه خبر گزاری جمهوری اسلامی هم صداش دراومده.v
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
لازمه فعالیت در فضای مجازی و دیده شدن گفتن این چیزها هست!!!!
از قول من به خانم جعغری:تو نمیتونی هم از آخور بخوری هم توبره،هم کسب و کارت تو اینستاگرام باشه و نونت از طریق همین معترضین بعد بیای بهشون بگی اغتشاشگر و درآمد طلب کنی،برای تو نوشتم سانسورچی وقتی چاپ نمیکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
تو درآمدت از کجا میاد سربار بابا هستی یا کارمندی و نون دولت رو میخوری؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
اینه که میگن اینا 18 ساله ها هستند راسته
ادبیاتشون رو ببینید توی کامنت ها
پسر گلم برو مشقهات رو بنویس
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
عاقلانه اش اینه که باید محیط کسب و کار در یک پلت فرم داخلی باشه تا وقتی فیلتر شد کسب و کار دچار مشکل نشه
برجام تموم شد مردم دیگه با این بازی های مذاکرات گول نمیخورن و خواسته های فراتر از برجام دارن
انسیه خزعلی تو دیگه ساکت شو.بسیاری از مشکلات بخاطر دورویی ها و ریاکاری های تو و امثال تو است.
با تصمیمات شماها طبقه متوسط جامعه نابود شده و سقوط کرده و جامعه شده چهار درصدی آقازاده و اختلاسگر و بقیه مردم که فقیر شدن
سالهاست که در امریکا و کانادا زندگی می کنم. شخصا برای من ناراحت کننده ترین تصویر در اینجا ذوق و شوق کودکان چهار و پنج ساله در فودکورتهابررای جعبه غذای کودکان است که والدین انها از فست فودها می گیرند که حاوی یک اسباب بازی مجانی هم هست. دوستان خواهند گفت که اینکه تصویر خوبی است. بله. ولی وقتی یاد بسیاری از کودکان فلات ایران از افغانستان و متاسفانه در سالهای اخیر در ایران می افتیم که با وجود بالاترین ثروت نفت و گاز دنیا باز والدین انها نمی توانند در حد ارزانترین غذای کودک در امریکا و کانادا برای انها غذا تهیه کنند اتش می گیریم. اما دردناک تر از این تصویر دیدن همین کودکان ۴ یا ۵ ساله ایرانی است که والدین انها فرزندان شهرداران و مدیران و مقامات کشور هستند که همه شعار زندگی پدر بزرگانشان در ایران ضد امریکا و کانادا بودن هست ولی فرزندان و نوه های حود را برای زندگی بهتر به همین امریکا و کانادا گسیل می کنند و این فرزندان از غذا نا پوشاک تا پیتزا و بستنی و موبایل فقط در فروشگاهها و برندهای امریکایی غوطه میخورند و پدر بزرگها و مادر بزرگها هم برای ملاقات فرزند و نوه به غرب وحشی تشریف می اورند. این دو گانگی ها و نبعیض ها و رنگها بسیار ازار دهنده و درد ناک است. اگر می بینید سربازان روسی در اکراین اصلا روحیه جنگیدن ندارند و میلیونی دارند از کشورشان فرار می کنند بخاطر همین تبعیض و دو گانگی هاست. برویر ببینید الان دامادها و فرزندان پوتین و مدودوف و پسکوف و لاوروف و ریابکوف و اولیانوف و.... دز کدام شهرهای دنیل و یا در کدام پنت هاوسهای مسکو و سوچی و.... زندگی لوکس و انچنانی دارند
درود واحترام
اغتشاشات عامل قطع اینترنت است ؟!!!!
حالا این اغتشاشات اسم اش است یا فامیلی اش ؟ مرد است یا زن ؟ مقام وسمت اش چیست ؟ قدرت اش چقدر است ؟
ازسخنان مسولان و نمایندگان نالایق مشخص میشه نوجیه و بدنام کردن چاره کار نیست و پاسخ قانع کننده برای نسل جدید و اگاه ندارند و تنها راه معذرت خواهی و تسلیم امور مملکت به انسان های متخصص و مملکت دوست می یاشد
استاد شما که میدونستی از یک سال قبل آماده شدن زودتر جلوشون رو میگرفتین
مظلوم نمایی
دهه هشتادی از مادرانی که بی حیا شدن و پدرانی که بی غیرت شدن که زن هایشان.....! هست معلوم هست این فرزندان هم تربیت می شوند و هر چیزی آن دو بیشتر شود در جامعه فرزندان اینها هم در جامعه بیشتر می شوند و مختص ایران هم نیست جهانی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
همشون بد نیستن دهه هشتادی با شخصیت و با عفت و حیا و حجاب هم داریم اما خب همیشه اکثریت یه جمعی نخاله هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
تو مال کدوم دهه هستی که اینقدر بی ادبانه می نویسی و تهمت می زنی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
اکی تو خوبی
خبرنگار خبرگزاری فارس نشون میده که بشدت دروغگو ر هست.یعنی بخاطر بلد نبودن کشیدن سیگار میترسیدی که لو بری؟همه این نوجوانان رو فوری فهمیدی که از لحاظ خانوادگی مشکل داشتند؟همه این بچه ها مقید به روابط جنسی بی قید و بند بودند؟چیزی که دارین ثابت میکنین اینه که بخاطر هدفتون حتی دین رو هم روی میز میدارین.
نبویان! نظرتون در مورد فحشای سیاسی چیه؟ یادمه یکی از بزرگان از این‌ مدل صحبت ها می کرد
به والله میلیونها نفر از ایرانیان راضی نیستند از بیت المال حقوقی به کارکنان خبرگزاری فارس و یا صدا و سیما پرداخت شود، من اگه جای این افراد بودم دنبال کار و حقوق حلال می گشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
میلیون ها نفر هم راضی هستن! چرا هرکی وطن پرستی میکنه شماها دشمن خونیش میشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
و جالب اینجاست که این مطالبه به حقمونو با چه روشی اجازه داریم بیان کنیم
رفراندوم مثل سوییس که نمیتونیم داشته باشیم چون همه چیز خط قرمز نظامه
اعتراض تو یه جا بامسالمت هم نمیشه چون گوش میکنند و رد میشن نشون به اون نشون که این همه سیسمونی گیت م افشای فایل صوتی و غیره کاری جز دستگیری افشا کننده و عدم تغییر تو اصل موضوع رو نداشت و حتی احدی نگفت بالا چشمت ابروست
اعتراض خیابونی هم با دخالت خودشون به حاشیه میره و با استفاده ازآمبولانس و آتش نشانی و تخریب اموال خودی ،معترض میشه اغتشاش گر همون جور که تو جنگاشون از سپر انسانی استفاده میکنند
خدایا کاش بودی خودت یه کاری می کردی
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
حالا بذار بزرگترش را برای تو بگویم کارمندان و پزشکان دولتی و معلمان هم از پول بیت المال استفاده می کنند و با طرز تفکر شما همه اینها باید آزاد باشد چون خیلی از مردم خدمات این افراد استفاده نمی کنند ولی از بیت‌المال حقوق می گیرند!!
حالا بگو ببینم چند میلیون می شوند ناراضی؟!!!!
می گویند لیدر اغتشاشات اموالش را فروخته و در رفته بوده قبلا و اگر درست باشد چه رو دستی خوردن آنهایی که البته زیاد هم نبودن و مردم با این ها همراهی نکردن و فکر می کردن قهرمانشان آدم حسابی هست! هرچند باز اموالش هم باشد در ایران :
از راه دور برو جلو من هواتو دارم خخخخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
پیرپسر پیردختر های آلبانی چه حسابی کرده بودن رو اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
با پول حلال بوده نه پول رانت بابا و مامان مسولش نسل جديد راهش رو پيدا كرده نياز به قهرمان نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
اگه فکر میکنی خیلی خوشمزه ای میتونی بری سیرک مردم رو بخندونی
فارس: جا تره و بچه نیست. دور بزن برگردیم داداش :(
فیک نیوز زیادی کرکری میخونه ، شما چرا انتشار میدی تابناک!؟
فاصله دهک ها؟ اسمش اختلاف طبقاتی است، له کردن قشر ضعیف جامعه زیر پای کاخ نشینان.
پناه بر خداااا ! اگر مردم در ایران حجاب را جوری که دوست دارند رعایت میکنند پس گشت ارشاد و این داستانها چیست ؟؟؟؟؟؟؟
چهل میلیاردی که گرفته را پس بدهد مهران مدیری جوگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
چهل ملیارد حقش بوده یا نبوده رو صدا و سیما پرداخته! و اون هم کار رو تحویل داده..

بخوان پخش کنند یا نکنند هم دست خودشون است.
اینکه صدا و سیما بخواد مدیری رو ممنوع التصویر کنه چه ربطی به مدیری داره؟

قبلا وقتی که خوب برنامه ای مشهور می شد و صدا سیما سودش رو می برد مجری اصلیش رو ممنوع التصویر می کردن
ایندفعه برعکسش اتفاق افتاده
خخخخخخخخخخخ
محرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
91000میلیارد فولاد رو بگیرند ، مال مدیری هم روش
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
سی میلیارد نه چهل میلیارد
اداره مخابرات خود یک صورتحساب تلفن ثابت ارسال نمی کند.
20000 تومان هم به اجبار بابت برقراری خط می گیرد

1/7 در استعلام 2400 تومان پایان دوره و 26100 میاندوره نوشته بود!---
2400 پایان دوره را پرداختم ---
5/7 مجددا 24000 تومان پایان دوره و 46100تومان میاندوره نوشته----
دورهمی نباید پخش شود
هزینه آن هم باید تمام و کمال از این آقای هزار چهره گرفته شود.
علی کریمی هم که همه املاک خود را فروخته بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
پخش کنید کی می گه پخش نکنید.
به قول خودتون مالکیتش دست صدا و سیماست...
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
باید هزینه خسارت ها را از آنها بگیرند
ظاهرا حاکمیت دارد خواسته و یا ناخواسته بهانه های جدیدی برای اغتشاشات جدید فراهم می کند و آنهم موضوع دسترسی آزاد به اینترنت است
در حال حاضر نه تنها دسترسی به سایت های خارجی غیر سیاسی بلکه دسترسی به برخی سایت های داخلی هم مختل شده است که کار درستی نیست و نمی تواند عدله ای برای جلوگیری از اغتشاش باشد و از نشانه های ضعف در کنترل اغتشاش است
خدایی خجالت نمیکشید؟ از این همه هجویات
این دروغ ها چیه می نویسید!؟
ایران 9 ملیون نفر کاسب ندارد
که می گویید تنها 9 ملیون نفر در اینستا گرام کاسب هستند.
اگر این مقدار کسب و کار پیدا شده باشد ا(اونم تو یک پیام رسان) یران باید رشد اقتصادی بسیار بالایی کرده باشد.
خانم خزعلی، بقول مهدی مهدوی کیا: فرزندان خودتان آنسوی دنیا در رفاه باشند، مردم نان خشک بخورند. آخه کجای قرآن این هست. آخه کی قرار بود اینطوری شد؟
خانم خزعلی توروخدا به پسرت بگو چند تا فیلترشکن خوب معرفی کنه، صواب داره
فالس نیوز
پلمپ ویلای علی کریمی هیچگونه وجاهت قانونی ندارد و بلاشک موجب تشدید تنش بین ملت ایران و مسولین خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
تنها ویلا نه تمام دارایی ایشان باید توقیف و برای خسارت به کشور پرداخت شود تا از جیب بقیه مردم این هزینه ها جبران نشود
آقایان طوری در مورد دلیل اغتشاشات اخیر سخن سرایی می کنند گویا این وسط گشتی به نام ارشاد دخیل نبوده !!!
اگر11 میلیون کسب و کار اینترنتی و 9 ملیون اینستاگرامی درست باشد
و هر کدام تنها هزار تومن مالیات بدهند 11 هزار ملیارد تومن دولت درآمد دارد.
آخه دروغ که شماره نمی اندازه؟!
اینکه اینهمه هنرپیشه خارجی یکدفعه اعلام ناراحتی کردند یکم مشکوک است مخصوصا ترکها که خودشون به کردها ظلم میکنند و احتمالا دنبال اهداف دیگری هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
شما بیا بگو چطور اعتراض کنیم مشکوک نباشه مصرف یه سال ساندیست با ما
امثال نبویان و عباسی و..‌ کاری که برا مردم نکرده اند کمتر حرف بزنند و دنبال عصبانی کردن مردم نباشند
نبويان : آشوب طلبان به دنبال فحشا و هوس راني هستند !
----------------
--- ميگم عباس آقا اين وضعيت جوي كره زمين داره به مرحله بحراني مي رسه ، هوا گرم ميشه ، يك جا سيل يك جا خشكسالي ، واقعا علت چيه ؟ واقعاً آينده بشريت چه ميشه ! بايد به دنبال علت اصلي بود !
-- علت ؟ معلومه برادر !علت بايد لشكر كشي خشايارشاه به آتن باشه ، اگر خشايار شاه به آتن لشكر نكشيده بود ، وضعيت جوي كره زمين اين جور نبود ! همه اش تقصير خشايار شاه هست !اگر اين لشكر كشي نمي شد ،جاذبه زمين خيلي زودتر كشف مي شد و علوم بشري زودتر به ترقيات علمي نائل مي گشت ! اگر خشايارشاه به آتن حمله نمي كرد چه بسا سن ابوعلي سينا به ١٢٠ سالگي هم مي رسيد و تقريباً ابوعلي جوانمرگ نمي شد ! آخه ٥٧ سال سن عمره كه ابن سينا داشت ؟ ! و ديگر اين كه احتمالاً سعدي شيرازي در قرن بيست و يكم قدم به اين جهان مي گذاشت و حافظ شيرازي در قرن بيست و سوم ! اگر خشايار شاه به آتن حمله نميكرد ، چه بسا آدم نانجيبي چون ترامپ به كاخ سفيد راه پيدا نمي كرد و نسل دايناسورها منقرض نمي شد ، اگر به آتن حمله نشده بود ...!
-- ببخشيد برادر ! مستفيض شدم ...دستت درد نكنه ! خدا بيامرزه امواتت !ديگه خودتون را خسته نكنين
كاملاً شير فهم شدم ... عزت زياد !!
-----------
نتيجه آنكه اساس جهان هستي بر اساس علت و معلول است و هر معلولي علتي دارد و بايد دنبال علت اصلي گشت ! علت معده درد نمي تواند كار نكردن دكمه پنكه باشد !! زياده جسارت است !
آقای امیر عبد اللهیان دروغ بس است ! لازم نیست کسی به ایران بیایید تا ببینید مردم حجاب را مطابق میل خود رعایت می کنند یا مطابق سلیقه حکومت ! ملاک ارزیابی و تصمیم گیری کشورهای غربی اظهار نظر مقامات جمهوری اسلامی است ! نه رفتار مردم ! این آقای رئیسی نبود ؟ که در به نیویورک صرفا بخاطر نداشتن حجاب خبرنگار cnn یعنی خانم کریستین امانپور از مصاحبه با ایشان طفره رفت ؟ حالا شما می فرمایید مردم مطابق میل خود حجاب را رعایت می‌کنند ! تا کی دروغ ؟ کریستین امانپور در کشور مادری خودش باید باید ظاهر مد نظر آقای رئیسی جهت مصاحبه ظاهر شود ! آنوقت چه کسی باور می کند ؟ در داخل کشور ایران مردم طبق سلیقه خودشان حجاب را رعایت کنند ؟؟!!
چرا مسولین فکر میکنند هرکاری که انجام میدهند درسته مردم اغتشاشگر و هوسران و اغتلاسگر تنها مسولین از این القاب بدورند
ننگ بر اشوبگر
قوه قضائیه لطفا حامیان آشوب را امان ندهید که باز سو استفاده خواهند کرد
عده ای اصلا موافق بیحجابی نیستند و فقط بخاطر شرایط بسیار بد اقتصادی معترضند.با تورمی که در دولت رئیسی اتفاق افتاده تا پایان ۴ساله ۲کیلو مرغ به ۱میلیون می رسد
وقتی نظری ثبت نمیکنید قسمت نظرات برای چیست؟
علی آقا کریمی و مهران آقا مدیری. وقتی اسم بزرگان را می آورید با احترام بیاورید
یه اتفاق بدی که افتاده رفتن تو پییج هنرمند و ورزشکارو... فشار میارن چرا موضع نمیگیری ، لین چه کاریه مگه زوری است ، الان نکته مثبت شما چی هست شما که بدتر از صدتا دیکتاتور هستین یا مثل ما فک کن یا نکنی میبندیمت به فحش
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
دقیقا
این بیچاره ها برای از دست ندادن فالور مجبور شدن از آشوبگرها حمایت کنند.
کم کم داره داستان مشخص میشه ، شبکه اونور آبی رگباری پست میذارن خواننده و هنرمند خارجی ها حمایت میکنن ( در حالیکه تو موارد مشابه جهان هیچ صدایی ازشون در نیومد )
نقشه ایران تو بعضی پستها بدون مرز آبی هست و.....
وضعیت فعلی کشور اگر بد است نشان دهنده این است که افکار و تصمیماتی که در گذشته گرفته شده است غلط بوده است و باید تفکر و تصمیمات تغییر داده شود تا وقتی که ما شاهد نتایج خوب باشیم
و لذا از تغییر نباید ترسید باید از عدم تغییر نگران بود
اصلا ارتباط مسئولان با واقعیت قطع است
در حالی که حتی خبر نگار شما که البته او هم خلاف واقع می گوید اشاره به سن پایین معترضین دارد بعد اعلام می شود این افراد یک سال است دارند برنانه ریزی می کنند
یعنی مثلا یک بچه دوم دبیرستانی دارد برنامه ریزی چه کاری را می کند
شما با این همه امکانات تبلیغی چرا نمی توانید جوان.مملکت خودتان را جذب کنید
الان می گوید به خاطر ابنترنت خوب این.که شما هم.در اختیار دارید
چند تا نکته برای من خیلی جالبه
1 هر موضوعی در این مملکت تبدیل به بحران می شود
2 هبچ مسئولی هرگز هیچ خطایی ندهرد و همه معصوم هستند و به طبع ان هرگز هم.جایی برای عذر خواهی وجود ندارد
3 تمام راه های ارتباط بین مردم و کانال های قدرت مسدود شده است و هیچ راه بیان مشروع اعتراض وجود ندارد و مردم فقط باید موافقت خودشان را اعلام.کنند
4 خود این ها این وضع را برای بچه های خودشان نمی پزیرند و برای همین هم بچه های خود را به خارج از این نرز می فرستند مثالش همان مشاور ریسی جمهور
خوشم میاد وقتی صحبت مصادره اموال مردم میاد مسولین گررررانمایه آمار همه ملتو دارن. ولی وقتی صحبت از اختلاسه سالیان سال بعد آمار در میاد.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
توجه توجه به دستور جناب قاضی القضات کل ایران پلمپ شد و خانه علی کریمی هم در درون جای داشت.
یه مشت اراجیف که همه هم میدونن
صدا و سیما بدون مدیری = هیچ و پوچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
عقاب آسمان کیه ؟
کریمیه کریمیه
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
مدیری خیلی ساله تمام شده. الان خیلی ساله که فقط یک مجری ساده شده. نه سریال درست حسابی برای صدا و سیما نساخته.
الان دیگه چون براش درآمد نداره روغن ریخته رو نذر امامزاده کرده
تعجب من این است که چرا عده ای دغدغه اموال سوخته شده در اغتشاشات را می خورند و می خواهند از جیب سلبریتی ها تامین کنند اما ۹۳ هزار میلیارد فولاد مبارکه برایشان مهم نیست در حالی که اگر قرار باشد اموال بیت المال مهم باشد اولویت اول با ۹۳ هزار میلیارد اختلاس شده در فولاد مبارکه است و بعد اموال سوخته شده در اغتشاشات
آیا ۹۳ هزار میلیارد فولاد هم باید از جیب سلبریتی ها تامین شود و یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
باز هم ربط دادن چیزی هایی که به هم مربوط نیست.
سلام... اونهایی که میگن اصلاح طلبها جرقه اعتراض را میزنند یادشان رفته در اعتراض قبلی و از مشهد چه کسانی جرقه را زدند
لطفا به فارس بگید ساکت شه
و
نون به نرخ روز نخوره
خانم خزعلی یا تو باغ نیستی یا خودتو میزنی به اون راه، اون بانویی که شهردار تهران به قتل رسوند پرستو تشریف داشتن
خانم انسیه خزعلی یکی از دلایل همین نارآمی ها عصبانیت مردم از جنابعالی و فرزند گرامیتان هست.حداقل یک مدت چراغ خاموش برید جلو بلکه آبی بر این آتش ریخته شود.
فارس نیوز سانسورچی کلا هک شده خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
کجا هک شده؟ همینه دیروز علیه علی کریمی امضا کردم بیانیه مردمی رو
عجب. واقعا این همه گل و بلبل داریم و ما خبر نداشتیم
سخنگوی بانک مرکزی در این باره اظهار داشت: "بانک مرکزی بخشنامه‌ای به بانک‌ها مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک به مشتریان نداشته است.
خب؟ نتیجه؟ بانک میگه بخشنامه نداشته است بانکها هم برا خودشون نرخ تعیین کردند. پس کی جوابگوئه؟ الان مثلاْ بانک مرکزی رسیدگی کرد؟ سازمان بازرسی کجاست؟ چکار می کنه؟ احتمالاْ یه سهمی براش مشخص کردند که چشم و گوشش رو بسته و هیچی نمیگه. بیچاره ما مردم
خانم خزعلی شما اگر راست می‌گویی پسرت و بچه های خواهرت بگو از غرب وحشی دل بکنند و برای کمک تشریف بیاورند
حد اقل پول مردم را که بسته اینترنت خریداری کردند را برگردانند این مصداق دزدیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
ویلای همراه اول رو پلمپ و مصادره کنید تا پول بسته های ما که خریدیم تلف نشه
مردم معترضع به وضع موجودند.اغتشاشگر قاطی مردم میشود وآسیب میرساند.شما مرفه هستید اجاره خونه نمیدید که به مردم میگید اغتشاشگر.اقتصاد رانتی ودزدیها و رانمیبینید
بنر خانه علی آقا کریمی از طرف مقام قضایی نصب شده بود حال که تکذیب می کنید دادستان جرات داره که عوامل نصب را معرفی کند و یا بگویید اشتباه کرده بودیم
اونایی که تحریک به خشونت و اغتشاش و بلوا می کنن همیشه قسر در میرن. فقط دودش به چشم جوون های بیچاره و کاسب ها می‌ره. یکی جون شو از دست میده یکی هم کسب و کار و بازارش.
مهران مدیری تصمیم گرفت که با مردم و ملت دورهمی بگیرد
کریمی و مدیری و ریاحی
20
تمام
اموال کریمی و زلیخا و مدیری را مصادره و تحویل فرزندان مسیولا کنید تا عشق حال کنند برا خودشون
❤❤❤❤ علی کریمی ❤❤❤❤
پاسخ ها
یوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
❤❤❤❤زلیخا ❤❤❤❤❤
آیکیوها رفتن ویلای یکی دیگه رو پلمپ کردن!!
پلمپ انجام و سپس سریعا رفع پلمپ گردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
خبر نداشتن کریمی ویلاش رو فروخته
امت رسول الله به میدان آمد .
دیگر وقت آن رسیده که اینترنت وصل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
ما هم امت رسول الله و ملت امام حسین هستیم .
لطفا اینترنت ما رو وصل کنید
راه حل رفع تمام مشکلات و بحران های موجود فقط رجوع به رای و نظر مردم در پای صندوق رای میباشد .
باید مردم را به حساب آورد و برای رای و نظر مردم ارزش قائل شد
مردم ما بیدارن
از خالی بندی بیزارن
برای اولین بار ؛
مهران مدیری
دورهمی با ۸۴ میلیون ایرانی را رقم زد
جادوگر مردمی
علی کریمی را به رفراندوم بذارید
کریمی اگه افتخار بده و نامزد ریاست جمهوری بشه ؛ بالای ۵۰ میلیون رای داره
مدیری در ❤ مردم جای دارد و در کنار کریمی
عباس عبدی :
معترضان اکثرا دهه هشتادی هستند و بیگانه با ارزش های رسم شده
شاید دور همی مدیری از جدول پخش تلویزیون خارج شه ولی مردم مهران مدیری را در دورهمی خود میبینند
اموال کریمی و مدیری و ریاحی و فائزه رو مصادره کنید و دودستی تقدیم بچه انسیه خزعلی کنید تا صرف فروش فیلتر شکن دانش بنیان پول زا کند در کانادا :-)
انسیه خزلی !
به پسرت هم بگو دست از فیلترشکن فروشی در کانادا برداره و بیاد ایران در لباس دفاع از نظام شهید بشه و به بهشت نائل شه .
به حضرت عباس ۷۰ درصد علت این اعتراضات مردمی به خاطر وجود شما و امثال شما در قدرت است
باید به فارس گفت :
معترضان زیر ۱۸ سال هستند ؟!!!!!!
فارس سن و سال علی کریمی و مهران مدیری و کتایون ریاحی و سردار آزمون و فائزه رفسنجانی و .... را زیر ۱۸ سال تشخیص داده ؟ :-)
از نظر فارس معترضان همگی زیر هجده سال هستند و هسته های اعتراض از درون مهد کودک ها شکل گرفته !
خخخخخخخخخخخخخ
مهران مدیری و علی کریمی و ریاحی رو بگیرید و به بند ببندید و بذارید بچه میرسلیم راست راست بچرخه و خوش بگذرونه
خداروشکر عکس و فیلمش هست و دیدیم که پلمپ کرده بودن
این همه از وزارت خونه بهداشت افراد مختلف گفتند کمبود سرم نداریم و همش شایعه است و برای به هم زدن رابطه ایران و عراق هست حالا اعتراف می کنند "احساس" کمبود سرم داریم!!!! مثل همیشه اول تکذیب بعد که گندش در میآد تائید و وانمود اینکه دلیلش چیز دیگه ای بوده بیماری فصلی، تغییر الگوی درمان
حال باید متوجه شده باشید که چرا مردم ر اعتماد ندارند.
مهران مدیری و علی کریمی ، با طرز تفکرهای مسخره شأن از بیت المال نباید تغذیه کنند مخصوصا مهران مدیری که پول میگیره و نمکدان میشکنه
صحبت من این است

ایا در قانون اساسی آمده است که دولت اجازه ضرر و زیان زدن به کسب و کارهای اینترنتی را دارد؟

ایا در قانون اساسی در خصوص ازادی بیان و حق اعتراض چیزی امده؟

بیاید قانون اساسی را مطالعه کنیم

نقاط ضعف ان را اصلاح کنیم و حق و حقوق مردم را شفاف کنیم
حالا چرا مدیری ممنوع الخروج شده ؟
البته دیروز علیرغم ممنوع الخروجی ؛ پرید و رفت
خوب دوست نداره تصویرش پخش شه .
گناه کرده ؟
نه وزنه اینوری ها مشخصه
نه وزنه اونوری ها
وزنه واقعی پای صندوق رای مشخص میشه
اگه راست میگید خونه پسر میرسلیم رو پلمپ کنید که علنا با منافقین زد و بند میکنه
با وجود پرپایی اینهمه تجمع و تظاهرات چرا دیگه اینترنت قطعه ؟!!!!!!!!!!
این خزعلی نمی خوادببنده تا کمتر مردم خشمگین بشن
بانک مرکزی میگه ما هیچ بخشنامه ای در رابطه با افزایش هزینه پیامک بانکی ندادیم، بانک‌ها هم هم به مردم اعلام کردن هزینه ارسال پیامک رو افزایش خواهند داد
تابناک
جانبدارانه عمل می کنی حواسمان هست
این حسن عباسی یا رسایی کی هستند که نظراتشان را منتشر می کنی و نظر مخالفانشان را نه
جالبه 510 هزار کشاورز حاصل زحمتشون شده 83 هزار میلیارد تومن بعد یک قلم اختلاس توی فولاد اصفهان شده 92 هزار میلیارد تومن . . . سرزمین عجایب که میگن همینه دیگه
تا دیر نشده باید صدای ملت را شنید
"فارس: دستگاه قضایی تاکنون اقدامی در جهت پلمب ویلای علی کریمی انجام نداده"
خب دولت در سایه انجام داده
سالگرد جورج فلوید کی هست ؟
510 هزار کشاورز هم گندم خود را بیمه کرده و یک ریال دریافت نکرده اند اینم بگو که دیگه سال جدید توان کشت و بیمه ندارند
اره بابا قوه قضائیه پلمب نکرده اکبر بقال و اصغر نونوا سر بلوک بتونی رو گرفتن آوردن گذاشتن جلوی خونه کریمی خودشون هم از جیب شون بنر چاپ کردن چسبوندن اونجا خودشون هم در رو پلمب کردن با اختیاراتی که دارن

گوش های ما هم مخملی
شما ها هم خرگوش
علی کریمی ۱۲ میلیون فالور داره .
کی توی ایران به اندازه اون دنبال کننده داره ؟
سر و کله احمدی نژاد نان به نرخ روز خور پیدا نیست .
کجا قایم شده ؟
خسته شدیم توی این چند روزه از بس آقای دوربینی رو دیدیم توی صفحه تلویزیون .
یه ذره دورهمی بذارید مدیری رو ببینیم
ببینید اگه آذری جهرمی هم ویلا داره مصادرش کنید تا درس عبرتی باشه برای سایر مالکان ویلا
اونم زیاد حرف میزنه
یه جوری گفتین که انگار معترضین باعث ضرر خانم جعفری شده اند و دستگاه های امنیتی که با هر تق و توقی ، فرتی اینترنت رو قطع می کنند بی گناهند
اثبات ضربه خوردن یا نخوردن به سر یک ماه زمان میبره ؟!
فکر کنم احمدی نژاد هم ناهار خورده و گرفته خوابیده
پس از حضور پرشکوه امت رسول الله در جای جای کشور ، دیگه باید اینترنت وصل شه
اینترنت رو وصل کنید تا از بی خبری و جهالت خارج شیم علی برکت الله
تا کنون اقدامی نکرده و از این به بعد هم اقدامی نخواهد کرد :-)
کریمی و مدیری و زلیخا رو بی خیال شید ..اینا طرفدار زیاد دارن
خوب یه مجوز هم بدید به اینایی که انتقاد دارن تا دور هم جمع شن به شرط سکوت مطلق .
خوبه اینجوری ؟
ساندیس و کیک و عدسی و حلیم و بستنی هم نمیخوان
در کمال صرفه جویی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
محل تجمع :
آزاد راه تهران - قم باشه
دستگاه قضایی بخواد اقدام کنه اول میاد به فارس خبر می ده؟
کریمی قبل از خروج املاکش رو فروخته .
نمیشه پلمپ کرد
خخخخ
آخه یکی باید از علی کریمی انتقاد کنه که مقبولیت و محبوبیت داشته باشه بین مردم نه امثال رسایی با اون عملکرد
گزارشات خبرگزاری فارس واقعاً از نظر مزخرف بودن نمونه هستند. طوری گزارش تهیه کرده که گویی مخالفان وضع موجود همه مشکل اخلاقی دارند. کافیست لیست زندانیان سیاسی را ببیند تا متوجه شود مخالفان واقعی اکثراً افراد موجه اجتماعی شامل معلمان ، مهندسان، وکلا، دانشجویان و اساتید دانشگاه و سیاسیون قبل هستند!!!
آقای عبداللهیان هم مثل آب خوردن دروغ می گوید.
به جای مهران مدیری ، پسر میرسلیم رو بگیرید و به جای پلمپ کردن ویلای فروخته شده کریمی :-) ویلای پسر انسیه خزعلی رو مصادره کنید توی کانادا لطفا
آنی ور ،آنی تایم،اسم رمز زن است.
آقای نبویان یک دوره کلاس اخلاق اسلامی تشریف ببر
فکر کنم پسر خانم خزعلی در کانادا که کار دانش بنیان می کنند در وضعیت فعلی کمک زیادی به اختشاش ها می تونند بکنند لطفا بفرمایند زودتر بگردند تهران خواش الان بهتر از کانادا است
فائزه آزاد باید گردد .
انسیه دستگیر باید گردد
او (آقای احمد خاتمی) گفت: این اغتشاشات برای دفاع از آن خانمی که فوت کرد، نبوده است! بازه جای شکرش باقی است، که او! وجود شخصی بنام مهسا امینی را از بیخ و بن منکر نشده، همین که "فوت" ایشان را پذیرفته، کلی به مردم داغدار منت گذاشته است، علت دستگیری، نحوه دستگیری و انتقال به مقر، علت سکته، نحوه و زمان انتقال ایشان به بیمارستان هم که اصلاً مهم نیست، فدای سر آقازاده هایی که آنور آب عشق و حال دانش بنیان می کنند!
جالبه... یعنی آتش به اختیارها رفتن خونه‌ی یه شهروند رو پلمپ کردن و دستگاه قضا هم تماشا کرده؟ مملکت بی‌قانون.
اینترنت رو وصل کنید .
افسردگی گرفتیم
آقایان حکومتی تخصص بسیار بالایی در تبدیل دوست به دشمن دارند هم در داخل و هم در عرصه خارجی
تابی جون . دلم برات تنگ شده بود . گفتم همین جوری یه کامنت برات بذارم.
ویلای مالک جدید رو پلمپ کردن :-)
کریمی قبل از خروج امللکش رو فروخته بوده
حیف این پولا که خرج دور همی شد پاسخگو کیست ؟
حالا که بحث روحانیت مطرح شد، شاید بد نباشد که عملکرد چند هزار روحانیِ شاغل در نهادها و سازمانهای مختلف بررسی شود و مشخص شود که آیا آنها در آنچه الان علیه ایشان در میان معترضین در جریان است نقشی داشته اند یا خیر؟
مثلا در نهاد امنیتی کشور چند صد روحانی شاغلند که وظیفه تولید محتوای متناسب با وظایف این سازمانها و آموزش آن به کارکنان در سخنرانی های بعد از نماز و مناسبت ها و دوره های آموزش ضمن خدمت، طبیعتا باید بخشی از وظایف ایشان باشد.
تطبیق و بررسی کیسهای خاص (مثل قتلهای زنجیره ای، بازداشتی های ترور دانشمندان اتمی و...) با شریعت و تراث فقهی شیعه باید انجام میشد و محتوای درون سازمانی و برون سازمانی تولید و به مخاطب عرضه می گردید.
حضور روحانیونی که پیگیر امور تحقیقی و تولید محتوا نباشند به چه درد این سازمانها می خورد؟ چه تفاوتی بین جلسه سخنرانی یک روحانی متخصص در امور امنیتی (یا در سایر سازمانها متناسب با فعالیت حرفه ای آن سازمان) و در جمع تخصصی و حرفه ای کارکنان با جلسه عمومی مسجد محل است؟
اینها باید به صورت خاص در تمام نهادها و سازمانها بررسی شود و روحانیونی که تولید محتوای مناسب نداشته اند بازخواست و حتی از سازمان تصفیه شوند.
این مسئولین ونمایندگانی که در مورد درخواستهای معترضین خود را بخواب می زنند نمی شود براحتی بیدار کرد.
گزارش فارس خیلی جالب بود. نمیدونم من که دیگه چیزی به ذهنم نرسید به لیستش اضافه کنم . خخخخخخخخخ
این دستگاه دادایران قضااگرکاری انجام می دادآرای دیوان عدالتش اجرامی شد الان مدتهاست رای 1553دیوان عدالت اداری درسازمان برنامه وبودجه معطل مانده ومشمولان این رای را دورسر می گردانند وخودمسئولین هم برای یکدیگرارزش قائل نیستند به عمل کاربرآید به سخنرانی یاسخندانی نیست
وقتی بانکها پیامک 8 تومانی را 90 تومان برای مشتری حساب می کنند
نتیجه نارضایتی و آتش گرفتن بانکها می شود
نظام هزینه بی مبالاتی را در بانکها پرداخت می نماید
هیچ کاخی ساخته نمیشود مگر کوخی ویران شود کاخ نشینی که مد شده آنهم با زدوبند اختلاس ورشوه وفساد های نجومی که یکشبهبدست آوردند
برای فارس و دوستانش سورپرایز داریم ...
خانواده بچه ها که اعتراضات بود،ازعلی کریمی،شکایت کرد
لشگر شکست خورده سایبری جدیدا خودشون نمیان کامنت بذارن ،چون میدونن حسابی منفی میخورن ، طفلکی ها میرن زیر کامنتها نظر میذارن تا منفی نوش جون نکنن ! تابناک منتشر کن تا این جماعت فکر نکنن ما هم مثل خودشون هستیم!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی