بازدید 69719
سه هزار و صد و بیست و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علم‌الهدی: مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند/ جوکار: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را میدانی بررسی خواهیم کرد/کدام کالای ایرانی در چین بیشترین طرفدار را دارد؟/ ترفند بانک مرکزی برای شفاف کردن خرید و فروش دلار

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: درگیری در سقز در پی تدفین مهسا امینی/ نماینده ولی فقیه در قم: مسلمان حزب الهی کسی است که تابع رهبری باشد و هر چه رهبری خواست انجام دهد /نماینده اصولگرای مجلس: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس؟ و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 17 September 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده اصولگرای مجلس: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس؟
سیدرضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی، قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد، باید طبق قانون و قاعده عمل کند. /هم‌میهن

نماینده مجلس: ماجرای مهسا امینی را نشنیدم، چون من درگیر مشکلات مردم هستم
حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: من نشنیدم، من درگیر مشکلات مردم هستم و نشنیدم چیزی. ما در شهرستان هستیم و دسترسی نداریم. به هر حال در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و این خانم‌های بزرگوار بدانند که در جامعه اسلامی حجاب جزو ارکان زندگی شان است و نباید به هر نحوی که دلشان خواست عمل کنند. /هم‌میهن

نماینده ولی فقیه در قم: مسلمان حزب الهی کسی است که تابع رهبری باشد و هر چه رهبری خواست انجام دهد
حجت الاسلام سید محمد سعیدی گفته مسلمان حزب الهی کسی است که تابع رهبری باشد و هرجا که فراخوان دادند، حاضر شود و آنچه اسلام و رهبر خواستند،انجام دهد. ارزیابی‌ها از دولت سیزدهم نشان می‌دهد که خنثی سازی تحریم راهبرد قرار گرفته است و سفر رئیس جمهور و وزرا به ازبکستان و حضور در اجلاس شانگ‌های به همین منظور است.

علم‌الهدی: مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند
سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد، با اشاره به پذیرایی مردم عراق از زائران ایرانی در راهپیمایی اربعین، گفت: امروز به برکت پیاده‌روی اربعین، دیگر کسی نمی‌تواند بین ملت‌های ایران و عراق جدایی بیندازد. مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند. امسال پیش‌بینی می‌شود، حدود ۱۰ میلیون زائر وارد مشهد شود و ممکن است این تعداد حتی به ۲۰ میلیون نفر هم برسد. تمامی مراکز اسکان در مشهد، تنها ظرفیت پذیرش ۶۰۰ هزار نفر را دارند. سایر زائران مهمان شما مجاوران هستند. در این دهه آخر صفر اگر خانواده‌ای از زائران، شب سرپناه نداشته باشد، امام رضا، ما مردم مشهد را نمی‌بخشد.

درگیری در سقز در پی تدفین مهسا امینی
صبح امروز پیکر مهسا امینی با حضور خانواده و شماری از مردم سقز در آرامستان آیچی این شهر خاکسپاری شد پس از انجام مراسم بخشی از مردم از محل خاکسپاری متفرق شدند، اما شماری از آن‌ها در محل باقی ماندند و اقدام به سردادن شعار‌هایی برای رسیدگی و بررسی دقیق ابعاد ماجرا شدند. همچنین در بین جمعیت افرادی بودند که شعار‌های اعتراضی سر دادند. این افراد سپس به سمت فرمانداری سقز حرکت و در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع و شروع به شعار دادن کردند. افراد حاضر در این تجمع پس از حضور نیرو‌های انتظامی و شلیک گاز اشک‌آور متفرق شدند.

واکنش رئیس کمیسیون قضایی مجلس به انتشار فیلم مهسا امینی
رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره انتشار فیلم لحظه ایست قلبی مرحومه مهسا امینی و روشن شدن دروغ‌پردازی معاندین و ضدانقلاب گفت: مردم باید مراقبت کنند که تحت تاثیر این دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرند. حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با فارس، با اشاره به فضاسازی ضدانقلاب و برخی از جریان‌های داخلی پیرامون فوت «مهسا امینی» اظهار داشت: بعد از اینکه خبر این حادثه منتشر شد، همه مسئولین از رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه گرفته تا رئیس مجلس و دادستانی کل و ... دستور پیگیری موضوع را دادند؛ این مسئله حکایت از این دارد که همه پیگیر بودند تا خارج از قانون برای کسی اتفاقی رخ ندهد. وی افزود: با این حال قبل از اینکه موضوع بخواهد مورد برسی دقیق قرار بگیرد، ضدانقلاب، رسانه‌های معاند و برخی از جریان‌های داخلی که پیروان آنان هستند، اقدام به تاخت و تاز رسانه‌ای کردند و برخی از مردم جامعه که از واقعیت این موضوع اطلاعی نداشتند تحت تاثیر قرار گرفتند. رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با بیان اینکه در این ماجرا قضاوت‌های نابجا و همچنین فضاسازی‌های نادرست را شاهد بودیم، تصریح کرد: با انتشار فیلم وقوع حادثه برای مرحومه، بخش زیاد و عمده‌ای از این موضوع روشن شد که البته هنوز جای بررسی دقیق دارد. غضنفر آبادی خاطرنشان کرد: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هم برای اینکه از جنبه نظارتی خودش عقب‌ نماند با هماهنگی ریاست محترم مجلس این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

جوکار: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را میدانی بررسی خواهیم کرد
رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: حادثه ناگوار مرگ مهسا امینی را میدانی بررسی خواهیم کرد. محمد صالح جوکار در گفتگو با ایلنا، درباره دستور رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها برای بررسی مرگ مهسا امینی گفت: ان‌شاءالله پیرو دستوری که رئیس مجلس به کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور داده‌اند، تیمی تشکیل خواهد شد و میدانی بررسی لازم را انجام خواهیم داد. رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور تاکید کرد: هم در رابطه با بحث مجوز‌هایی که بوده است و هم اتفاقی که افتاده، از کلیه کسانی که در این موضوع دخیل بودند، پرس‌وجو خواهد شد و بررسی می‌کنیم و گزارش این حادثه را به صحن علنی مجلس خواهیم آورد. وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که این نخستین بار نیست که گشت ارشاد دست به اقدامات اینچنینی می‌زند و در گذشته نیز شاهد رفتار‌هایی بودیم که باعث جریحه‌دار شدن احساس عمومی و افکار عمومی شده است؛ آیا بهتر نیست در این رابطه اقدامات دیگری همچون اقدامات فرهنگی صورت گیرد، گفت: در این رابطه اقدامات و فعالیت‌های ایجابی اهمیت دارد و دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که با موضوع حجاب و عفاف مرتبط هستند مسئولیت دارند و باید اقدامات خودشان را انجام دهند. جوکار خاطرنشان کرد: البته پلیس نقش خودش را به عنوان ضابط قضایی ایفا خواهد کرد، اما در رابطه با این حادثه تاسف باری که اتفاق افتاده باید همه جوانب را بررسی کنیم.

نمونه‌برداری از بافت‌ها و اعضای داخلی بدن «مهسا امینی»
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران: نمونه‌های لازم از بافت‌ها و اعضای داخلی بدن متوفی برداشته شد و نسبت به ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌های تخصصی اقدام شد. به محض حصول نتایج آزمایش‌های ارسالی با در نظر گرفتن نتایج معاینه و کالبدگشایی، متعاقبا نسبت به تعیین علت فوت اقدام و به مقام قضایی ارسال خواهد شد.

اطلاع از چرایی و چگونگی فوت مهسا امینی حق مردم است
محسن پیرهادی، نماینده‌تهران در یادداشتی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت: خود را به‌عنوان نماینده مردم در خانه ملت، مکلف و موظف به پیگیری فوت مهسا امینی می‌دانم و باور دارم اطلاع از چرایی و چگونگی بروز این خسران، حق مردم است. خسرانی که بار‌ها و بار‌ها زمینه بروز آن مستقیم و غیرمستقیم از سوی دلسوزان نظام و خادمان مردم به مسئولان امر هشدار داده شده بود. او تاکید کرد: پیگیری این ضایعه نباید محدود و معطوف به آخرین حلقه زنجیره یعنی نیروی انتظامی باشد بلکه باید ریشه‌ها و ارکان این مسئله موشکافی و بررسی شود. او نوشته است که بار‌ها زمینه بروز این خسران مستقیم و غیرمستقیم از سوی دلسوزان نظام و خادمان مردم به مسئولان امر هشدار داده شده بود. پیرهادی پیشتر در نامه‌ای به سردار اشتری خواستار نظارت بیشتر بر رفتار و عملکرد ضابطان گشت ارشاد شده بود.


آمار حیرت‌برانگیز از میزان واکنش‌های مجازی به موضوع مهسا امینی
تاکنون بیش از ۱۹۰ هزار توئیت در این رابطه منتشر شده است. این توئیت‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای لایک شده‌اند و در مجموع بیش از ۷.۵ میلیون! بار لایک و ۸۳۰ هزار بار بازنشر شده‌اند. توئیت‌هایی که در این زمینه بیشترین لایک را داشته‌اند توسط علی کریمی، حسین ماهینی و هیچ‌کس، خواننده رپ، منتشر شده است. هر سه توئیت بیش از ۵۰ هزار بار لایک شده که به نسبت فضای توئیتر عدد قابل توجهی است. بر اساس این داده‌ها می‌توان گفت که در یک سال اخیر، هیچ موضوعی به اندازه مرگ مهسا امینی واکنش‌های مجازی را به‌ دنبال نداشت.

واکنش امام جمعه پاوه درخطبه‌های نماز جمعه به کشته و زخمی شدن چند کولبر در مرز نوسود
حاج ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه: بنده بار‌ها گفته‌ام کولبری شغل نیست. کولبری مقدس نیست. شریعت اسلام به بنده و شما که خود را مسلمان می‌دانیم، می‌فرماید: اگر راه حج ناامن بود به حج نروید. حال شما برای چه کسی کولبری می‌کنید؟ به خدا قسم اگر کوله مال خودتان بود، بنده کمتر ناراحت می‌شدم، ولی این کوله‌ای که شما حمل می‌کنید، مال سرمایه‌داران کرمانشاه و تهران و مریوان و سنندج و پاوه است. شبی حداقل، ۲۰ تن وسیله به نوسود می‌آید. اگر بین مرز تا نوسود یکی را ببینند او را می‌زنند، اما از نوسود به این‌طرف این‌همه بار قاچاق می‌آید و کسی کاری ندارد. این درد دل را به چه کسی بگوییم؟ /پاوه پرس

وزارت اقتصاد: بخش‌هایی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند باید نگران باشند
وزارت اقتصاد اعلام کرد: سیاست مالیاتی دولت سیزدهم برخلاف دولت‌های گذشته، کاهش فشار مالیاتی از بخش رسمی اقتصاد کشور و انتقال آن به بخش‌های غیررسمی، نامنظم و مالیات گریز است که اغلب پنهان هستند. در حالی که همواره در سال‌های اخیر کارشناسان بر نبود عدالت مالیاتی در کشور تأکید داشتند، دولت سیزدهم سعی کرده است با تغییر رویکرد در این بخش، مالیات گریزان را شناسایی و مالیات حقه دولت را از آن‌ها دریافت کند تا همانند گذشته به بخش اقتصاد رسمی کشور فشار وارد نشود. بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی شامل افرادی می‌شود که تاکنون با ترفند‌های گوناگون از زیر بار پرداخت مالیات شانه خالی می‌کردند و علی رغم برخی جوسازی‌ها، مصوبه جدید هیچ آسیبی به بخش رسمی اقتصاد کشور که تاکنون به صورت رسمی در حال فعالیت و پرداخت مالیات قانونی خود بودند، نخواهد رساند؛ اما بخش‌های غیررسمی اقتصاد که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند باید نگران باشند و عملا هیچ فشار مالیاتی جدیدی به مؤدیان رسمی کشور وارد نمی‌شود. حتی در این مصوبه جای اعتراض برای افراد نیز قرار داده شده و اگر کسی مدعی است که حساب وی شخصی است می‌تواند آن را با سند اثبات کند تا رسیدگی شود. این در حالی است که در پنج سال اخیر یک میلیون شرکت فعال در اقتصاد شناسایی شده اند که از این شرکت‌ها فقط ۳۳۰ هزار شرکت اظهارنامه داده‌اند.

کدام کالای ایرانی در چین بیشترین طرفدار را دارد؟
بر اساس براورد‌های صورت گرفته، تا پایان مرداد ماه، ایران حدود ۱۲.۳ میلیون تن کالا به ارزش ۶.۷ میلیارد دلار به چین صادر کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر مقدار افتی نیم درصدی و از نظر ارزش رشدی بیش از ۲۲ درصدی را ثبت کرده است. در طول این مدت متانول، پلی اتیلن، پروپان مایع، کاتد مس و ورق فولادی ضخیم اصلی‌ترین کالا‌های ایرانی بوده که مورد استقبال چینی‌ها قرار گرفته است.

تصمیم مهم بانک مرکزی روسیه پس از پیش‌بینی کاهش نرخ تورم
بانک مرکزی روسیه در پی نشست سیاست‌های مالی روز جمعه اعلام کرد که نرخ بهره را از ۸ به ۷.۵ درصد کاهش می‌دهد، زیرا پیش‌بینی کرده که نرخ تورم سالانه کاهش می‌یابد. بانک مرکزی روسیه اعلام کرده نرخ رشد قیمت مصرف‌کننده کاهشی بوده و به افت تورم سالانه در نیمه دوم سال کمک می‌کند. همچنین شاخص‌های اقتصادی، حاکی از پویایی فعالیت‌های اقتصادی بوده و این شاخص‌ها بهتر از آنچه بانک روسیه پیش از این در ماه جولای پیش‌بینی کرده بود، است و  شرایط فعلی در کاهش نرخ تورم کمک می‌کند. بانک مرکزی در عین حال تأکید کرده که شرایط بیرونی که اکنون روسیه با آن درگیر است، به عنوان چالش بزرگ در وضعیت اقتصادی کشور محسوب می‌شود، اما با وجود این، بخش خصوصی روسیه خود را با این شرایط سازگار کرده‌اند.

زمان تراکنش‌های آزمایشی روبل دیجیتال روسیه اعلام شد
به گفته بانک مرکزی روسیه، ارز دیجیتال روسیه می‌تواند در تراکنش‌های آزمایشی در سال آینده مورد استفاده قرار گیرد. الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه (CBR) روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: بانک روسیه (CBR) قصد دارد آزمایش روبل دیجیتال را در معاملات با مشتریان واقعی از ماه آوریل ۲۰۲۳ آغاز کند. اکنون در حال آزمایش روبل دیجیتال با پانزده بانک هستیم، این واقعاً حالت آزمایشی برای نحوه باز کردن کیف پول در پلتفرم روبل دیجیتال، نحوه انتقال بین مشتریان، نحوه پرداخت برای کالا‌ها و خدمات، از طریق کد‌های QR است. او توضیح داد که تراکنش‌های آزمایشی با مشتریان واقعی در حجم محدود می‌تواند به تدریج در یکم آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شود. نابیولینا خاطرنشان کرد، به رغم برخی مسائل فنی، بسیار مهم است که به این شکل جدید روبل دیجیتال اعتماد وجود داشته باشد، همه مسائل امنیت سایبری حل شده تا یکپارچه و راحت برای مردم باشد.

ترفند بانک مرکزی برای شفاف کردن خرید و فروش دلار
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: به‌ زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی‌ها برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۷۹
در ۱۹ کشور اسلامی با حجاب و بی حجاب کنار هم زندگی میکنن هر دو گروه خانواده دارن و او الفاظ زشتی هم که در مورد پوشش آنها از بعضی تریبون داران ایران گفته شد اتفاق نیوفتاد
الان یه سوال ؟ اونا نمیفهمن یا نه شما خدایگان دین هستید که اگه شما سرآمد هستید پس چرا کوچکترین چیزی از حفظ ارزشها در جامعه نمیبینیم و برعکس به سرعت از دست میره
فقر زیاد شده ، جامعه دین گریز شدن یا اگه نشدن شکشون زیاد شده ، دروغ ، ربا ، بی اخلاقی و ریا.. زیاد شده
جواب این سوال بدین و پشت معاند و دشمن و اینها پنهان نشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
جوابت ساده هست چرا در این کشورها بی حجابی رشد کرده؟ نسبت به 100 سال قبل؟
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
بنده بعنوان یک شخصی که یک شهروند این شهر هستم و همینطور یک فرد که یک شخص هستم از اشخصاهای این جامعه باید به ارزتان برسانم که در این مورد بخصوص هیچ نظری ندارم
به نگاه این نماینده مجلس آقای غضنفر آبادی به مردم و دیدش و شناختش به مردم دقت کنید ، آقای محترم مردم بسیار باهوش تر از شما هستند و اون رسانه هارو میشناسن ولی دلیل نمیشه حرفی نزنن
چون هدف ایجاد دو قطبی سازی و در نهایت حیا زدایی هست که فقط روی حجاب در این چند سال خبر پراکنی می شود آن هم به صورت خیلی شدید وگرنه خیلی جرایم دیگر داریم که سکته می زنند یا زد و خورد می شود ولی نه فیلمی و نه خبری
قضیه کاملا گویا هست و عده ای هم در دام این بازی کثیف سیاسی و رسانه ای می افتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
حرف زدن بلد نیستی سوکت که بلدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اکثریت ملت ایرانی هستند - امثال شما ها هستید که ضد ملت ایرانید- حتی مسلمان هم نیستید
آقای غضنفر آبادی اگر این فیلم تقطیع شده مربوط به دختر سران نظام هم بود همین واکنش را داشتین؟ یا ردنبال موشکافی بیشتر از لحظه انتقال اجباری ایشان به ون و پاشیدن اسپری به صورت برادر وی که استقاثه میکرد تا آخرین لحظه ورود به بیمارستان هم میشدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
جناب شما فرق بین دوربین مدار بسته که روی دیوار نصب میشه و دوربین فیلم برداری که متحرکه و می تونه یک فیلم پیوسته تولید کنه را می دانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
زیاد حرص نخور از رو دستی که در فضای مجازی به خوردت میدادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
شما جان انسان برات مهمه!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
مصادف شذن اربعین سیدالشهدا با کشته شیدن مظلومانه مهسا امینی به ما گوشزد می کند هنوز مظلومانی هستند که دادرسی جز خدا ندارند
عرض مي كنم ماجراي مرگ مهسا اميني بازتاب بسيار گسترده در داخل و خارج داشته است ! ولابد باباي خارجي غير مسلمان مي پرسد چرا اين طور شد ؟ براي چه ؟ به چه گناهي ؟ و لابد كسي پيدا خواهد شد كه بگويد :
-- مستر جان ! همه اينها براي چند تار مو !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
و صد البته قدرت نمایی و ترساندن مردم از پیگیری

مطالبات حقه قانونی و آرام طبق قانون اساسی کشور

پرت کردن حواس مردم از فقر و بیکاری و رکود و تورم و

گرانی و مردم و عقب مانده گی کشور که حاصل بی

کفایتی اکثر مسولان است و بس

و فسادهای کلان اقازاده ها و خانم زاده های ساکن کانادا و آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
--- همه اينها فقط وفقط براي چند تار مو ؟ ... الله اكبر ... عجب ... هزار نكته باريك تر از مو اينجاست !! .. عجب ... عجب ... عجب ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
برای چند تا تار مو که از آن بگذرید
یکی از مغازه های جنب حرم امام رضا میگفت نگاه کن چطوری پول خرج میکنن و مردم ما نمیتونن ، بیشتر از ارزش پول خودشون و گرفتاری هموطنشون ناراحتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ایکاش علم الهدی که اینقدر عاشق عراق و مرام و

معرفت و مهمان نوازی مردم عراق هستند

به همانجا مهاجرت کنند و مجاور بشوند !!!؟؟
مردم و مسئولین عراق هم در درگیری های اخیر درسی آموختند منتها چون سواد کلاسیک شما مدعیان پایین است درک نکردید در درگیری های اخیر کشته های هر دو طرف را عزیز شمردند و قلب مردمشان را با پخش اعترافات مسخره و مشمئز کننده جریحه دار نکردند بروید از آنان شما مدعیان درس فرا گیرید
-- عرض مي كنم كه ماجراي مرگ اين دختر جوان با هيچ دليل و منطقي توجيه پذير نيست ! و همه آن را محكوم مي كنند ؟ مگه نه ؟
-- درسته ! اما طالبان افغانستان به نظرم مشعوف خواهند شد و ok خواهند گفت !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
کسانی محکوم می کنند که دنبال ولنگاری هستند
جناب سید رضا تقوی! به اصطلاح نماینده مجلس، تا بحال از خودتان پرسیدید چرا انواع و اقسام امراض مردم در محل های امنیتی عود می کند ؟
بی قانون ها و آشوبگران دوباره وحشی شدن آن هم برای چیزهای دست چندم؟
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
دست چندم افکار زشت و وحشی شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
بهتر است تا از دامن امریکا یی که جنایتکار و شیطان

بزرگ میدانید خارج شده و شعارهایتان را در دامن پر از

مهر و محبت و عشق!!!! تندروهای داخل بدهید !!!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ساندیس مفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
من موندم توکه اینقدر موافق حرف می زنی چرا با فیلترشکن وارد می شی تو از چی می ترسی ؟؟؟؟؟
چند اظهارنظر اول عمق ...... را نشان می دهد
شماها هنوز داغید نمی دانید چه بر سرتان امده
انشاا بزودی خداوند به شما جواب خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
خداوند متعال به انسانها عقل و شعور و شخصیت داده

تا از خود و خانواده و حقوقشان در مقابل ظالمان دفاع

کنند و اگر ظلمی بهشان می گردد از خود دفاع کنند
حادثه بوجوددامده برای خانم مهسا امینی بسیار غم انگیز است ۔برای مردم وخانواده او۔من این حادثه را مانند یک حادثه تصادف ناخواسته اتومبیل که عزیزانی ناخواسته از بین میروندمی بینم۔ تعداد این حوادث بسیار زیاد است۔ از این خوادث متاسفانه در جهان زیاد است۔نمونه های زیادی من میتوانم بنویسم هرماهه۔۔بطور کلی ضد انقلاب سعی در سوئ استفاده از حوادث نا خواسته در ایران دارد ۔بانوان با فرهنگ ومتعهد ایرانی یکی از مخاطبین ضد انقلاب ایران است۔ برای تحریک این گروه همه گونه فعالیتها صورت میگیرد۔
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اگر کمی انسان بودی - اینهارا نمی نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
شما زیاد صدای امریکا راگوش میدی جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
چشم کورت را باز کن . تصادف با کشتن فرق داره
از آنجا كه مرگ اين دختر جوان در دنياي ارتباطات و دنياي رسانه ها و فضاهاي مجازي و غير مجازي بازتاب گسترده اي داشته و به خيلي ها شوك وارد كرده و بسياري از نامسلمانان را دچهار بهت و حيراني ،
و حتماً آن نامسلمانان از خود خواهند پرسيد كه : « چرا » ؟ پس برادر قبول كنيم كه اسلام از ناحيه كساني كه دوستي شان براي اين آيين و اين دين دوستي خاله خرسه است ، امروز ضربه سنگيني خورده است و نامسلمانان خواهند پرسيد : آيا اسلام اين است ؟؟؟؟؟
فعلا با ۹۳ کشته فرهنگ مهمان نوازی به مشهدی ها آموخته شد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تازه این آمار حکومتی است
غربیها عملا دارن در جهت افزایش شکاف بین بخش مذهبی و غیرمذهبی جامعه ایران گام برمیدارن. این کار سه نتیجه داره هم فرهنگ خودشون رو ترویج میکنن و باعث میشن بقیه دنباله روی اونها باشن و هم اینکه به حکومت فشار میارن و هم برخی دنبال فروپاشی کشور هستند.
ما مردم کشور با هر عقیده ای باید تلاش کنیم کشور به سمت دو قطبی شدن نره. باید سعی کنیم برای معضلات کشور راهکار مناسب پیدا کنیم. به هر حال باید هر دو طرف قضیه مقداری کوتاه بیان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ایجاد شکاف گندیه که خودتون دارین بهش دامن میزنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ملت چرااز حقوق خود کوتاه بیاید.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اونی که در آتش دو قطبی سازی می دمه مردم نیستند، بلکه حکومته و اونی هم که اول بابد برای معضلات کشور (که خودش به وجود آورنده بیشترش بوده) راهکار مناسب پیدا کنه باز هم همین حکومته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
کلا حکومت و وابستگانش چند کلمه بیشتر یاد نگرفته اند و آنهم معاندان و غربکرایان و دشمن و..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
غربی ها هیچ اهمیتی به فرهنگ ایران نمیدن.
سالهاست تلویزیون داری گوش میدی.
یا برو غرب یا با توریست های غربی حرف بزن.
به خدا از علم الهدی آدمی عجیب تر ندیدم نمی دونم چرا دائما شانتاژ می کنه ؟!! اقای علم الهدی! همه مخالفین شما ضد نظام و اسلام و انقلاب نیستند و عده ای هم هستند که مخالف شما هستند
امام حسین اگر الان در ایران بودن در این وضعیت چه کاری انجام میدادن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
پای منبر شنیده ایم که امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند. خطاب امر به معروف ایشان حکومت فاسد وقت بود و نه مردم ستم دیده
چه مملکتی ساختید. فقط یادتون باشه باید یه روز پیشگاه خدا جوابگوی زندگی هشتاد میلیون ایرانی باشید
نماینگان مجلس برای اینکه از غافله عقب نیفتند افاضات فرموده اند مگر شما نماینده چند درصد مردم هستید اگر حسن نیت دارید این بساط را جمع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
واسه همینه که از مردم دفاع نمیکنن
عذر بدتر از گناه ، من درگیر مشکلات مردم هستم پس راجع به مرگ مهسا امینی چیزی نمیدانم ؟ مهسا امینی از مریخ امده و از مردم نبود ؟ اسم خودتون رو گذاشتید نماینده ؟
سدرضا تقوی سکته یک دختر 22 ساله با داشتن هزاران امال و ارزو را باید تو سر مسببینش زد.خجالت بکش.
اقای سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس چرا سفسته میکنید شما این همه فیلم برخورد خشن و غیر اسلامی و اصولی شامل مشت و لگد زدن و بغل کردن دختر مردم و کشیدن موی سر خانم ها و کشنادن انها روی زمین را ندیدی ظاهرا شما به هیچ اصولی پایببند نیستید .
اقای لطفی که نماینده مجلسی و الان شهرستان هستی و دسترسی نداری و چیزی نشنیدی،امیدواریم سر خودت بیاد انوقت مشخص میشه چجوری دسترسی پیدا میکنی.
تقوی میگه هر کی وارد جامعه شد باید طبق قانون و قاعده عمل کنه.این چپاولگران و اختلاسگران یا در جامعه زندگی نمیکنند یا طبق قانون و قاعده عمل نمیکنن!!
کشتن مهسا امینی باعث شد حد اقل پنج میلیون نفر از اسلام خارج شوند و ده ها میلیون نفر به شدت نسبت به اسلام بدبین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تو البانی نشین نگران اسلام نشو
مشهدی ها به امام جمعه جواب دهند. علم‌الهدی گفت مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تمام وسائل پذیرایی و خوراک زایران از ایران رفته. نامه وزارت سمت در شبکه های اجتماعی منتشر شده که از مواد غذایی چند تن از گمرگ به عراق خارج شده
شاه مراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
بهر کس هم که میزبانی نداده باشیم به تو یکی خوب میزبانی داده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
عراقیها درهمه چیز اول هستن زمانی که جوانها قباض ایرانی رازنده چال کردن وخاک روشان ریختن ازمهمان نوازیشان بود مگه نه
نماینده مجلس: ماجرای مهسا امینی را نشنیدم، چون من درگیر مشکلات مردم هستماهان
دسترسی به اینترنت تو کوه و کمر هم هست والااااا
طبق خبرهای این ستون فعلا 2 نفر از اعضای مجلس بنام های تقوی و لطفی بجای ابراز همدردی و پیگیری،مطالبه گر هم شده اند.یاد مردم میماند اقایون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
یادشان بمانه میخوان چکار کنند چه رای بدن وندن ایشان نماینده مردم است
از رییس کمیسیون قضایی مجلس انتظار میرفت تا حداقل صبر کنند تا گزارش

کالبد شناسی مهسا بیرون بیاید و بعد دست به قضاوت بر علیه شاکیان بزنند !!

جناب علم الهدی، بدانند که زوار عراقی از برنامه سیاحتی زیارتی و تفریحی که در

مشهد داشته و دارند خیلی خیلی راضی و سپاسگزار هستند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
گزارش کالبد شکافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بشین تا گزارش واقعی بدهند
دوباره میسازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش
علم الهدی تو که داری میگی خوب بگو شاید 30 میلیون شاید 40 میلیون.کی به کیه؟
انشالله عزیزان باعث و بانی حادثه فوت این هموطن عزیز به شکل بسیار بدتری دچار حادثه شده و با زجر بمیرند . به حق این شب عزیز .
واقعا تو دنیای که پنهان کاری امکان پذیر نیست این اقایان بجای پوزش از مرگ یک انسان،سعی در پاک کردن صورت مسئله دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
روز روشن هواپیما را با صدو هفتاد نفر زدند تازه طلبکار هم هستند
مهسا نه اولین است نه اخرین وقتی یه هواپیما را میزنین و میگین کی بود کی بود ما نبودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
و کهریزک و رفتاری که با زندانیان عقیدتی و سیاسی در پشت دیوارهای زندان ها رخ می دهد.
یعنی که اینطوری که متن و اظهارات مسئولین بالا را خوندم، مهسا امینی خیلی جرم کرده، تازه با اجازه چه کسی ایشون در مقر دوستانه پلیس سکته کرده، باید میدانی بررسی شود تا اگر این سکته ارثی بوده، پدر و یا مادر ایشان به اشد مجازات برسند.
اقای لطفی شمای نماینده که در شهرستانتون از همه چیز بی اطلاعید و دسترسی به چیزی ندارید به این فکر نمی کنید مردم تو روستاهای شهرتون تو بی خبری چه دست وپایی می زنند
حسن لطفی ایا خانواده مهسا جزو مردم نیستند یا مشکلی براشون متصور نیستی؟در کدام جامعه اسلامی و اسلام گفته شده با مردم اینگونه رفتار بشه.چیزی که از اسلام دارین نشون میدین چیز غیر عقلانی و خطرناکیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
این رفتار ارزشی است میخوای بخا ویانخا
از هر کی پذیرایی نکرده باشن از تو که خوب پذیرایی کردند
از این نوع سکته ها سهم شما هم بشه
مردم مشهد و مردم ایران فرهنگشان بسیار بالا تر از چیزی است که شما توقع دارید و اگر آلان وضعیت مردم به وضعیت فعلی رسیده که شما مردم کشور های را دیگر را برای آنها مثال می زنید که الگو بگیرنند نتیجه دستپخت شما هست و گرنه مردم همان مردم هستند
از نمایندگان فرمایشی باید شرمسار بود
آقای غضنفرآبادی نمک روی زخم مردم نپاشید
هر کسی سعی میکنه یه جوری ماجرای " مهسا امینی " رو مستمالی کنه .
اون آقای علم الهدایی که خط داد جامعه برای به زعم خودش بی‌حجاب‌ها ناامن بشه، طوفان درو می‌کنه
کی این وزیر کشور استعفا میده
گشت ارشاد می‌بایست برچیده شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
و با یک نام دیگر دوباره تشکیل نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اونوقت چه کسی دختر هارا کتک بزند
اطلاع از چرایی و چگونگی فوت مهسا امینی حق مردم است
لطفا اینقدر اشک تمساح برای آن دختر فوت شده نریزید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
تو برای که نوشابه باز می کنی؟!
حادثه ناگوار جورج فلوید بود که ۱۰ دقیقه زانو روی گلوش فشار دادن نه ایشون که خودش افتاد الکی الکی مرد فیلم هاش هم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
انشاالله که با همان جورج فلوید محشور شوی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
مگر امریکایی ها معلم شما هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
لطفا شما فیلم داخل خودرو رو نشون بدید تا بتونیم این ده دقیقه ها را باهم مقایسه کنیم !!
بعد ببینیم کدوم پلیس خشن تر هست و قضاوت کنیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اون هم حقش نبود کشته شود
تابناک مهسا امینی رو پوشش خبری بده فقط تو حاشیه هستی
باید دید استراتژیست این حرکات غیر هوشمندانه و منسوخ کی یا چه کسانی هستند که با یه حرکت کل جهان رو حساس و رسانه های دشمن رو خوشحال و مردم و خانواده هایی رو عزادار و ناراحت میکنند و تماما برای کشور ضرر هست چون چیزی نصیب نمیشه و کسی ارشاد نمیشود
بهتر است از نخبگان کاربلد استفاده شه گرچه اعتقادی به استفاده از این افراد نیست و ناکاربلدان این چنین برا کشور هزینه درست میکنند
اقای لطفی شما نماینده مردم نیستید و گرنه از حالشون خبر داشتید . اگرچه خبرم داشتی فرقی نداشت
دست از سر زنان و دختران بردارید ارشاد کافیست به تربیت بچه های خود بپردازید که از مملکت فرار نکنند و به بیگانه پناه نبرند
عجیبه ! جرج فلوید رو چه زود فهمیدید.
اینهایی که تو بهارستان نشستند مطمئن باشند که مردم ایران آنها را نماینده خود نمی دانند بخصوص اعضای گروه متحجر پایداری
اتفاقا عراقی ها هم برای یک فرهنگ خاص که حاج آقای علم الهدی رواج دادند وارد ایران میشن
یعنی ترفندبانک مرکزی برای بی ارزشترکردن ارزش پولی ماوگرانترکردن محترمانه دلار واقعاًچیزعجیبی است اینجاتنها کشوری دردنیااست که رسالت بانک مرکزیش پائین آوردن ارزش پول ملی ماوبالابردن ارزش پولهای کشورهای دیگراست
عده ای تو خبرگذاریها شروع کردن مقایسه رفتار پلیس با آمریکا که چون اون بدتره ما خوبیم مگه الگو آمریکاست ؟
اون مسحی است شما نماینده شیعه دوازده امامی اسلام بقول خودتون و کتابتون نهج البلاغه
خیلی باحالین
عده ای که عمدا مردم عصبی میکنن و برا کشور و دولت هزینه درست میکنن حتما ربطی به رژیم صیهونیستی دارن همونا که خیلی دو آتیشه و انقلابیم به نظر میرسن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
وقتی همه ایرادات خودتان را به گردن دیگران می اندازید هیچ وقت اصلاح نخواهید شد. چشمتان را بر واقعیت باز کنید
با سلام
من هر چی این فیلم را نگاه کردم بی حجابی یا حتی بدحجابی ندیم.لطفا یکی بگه حجاب یعنی چی؟
لعن الله علی القوم ظالمین
قضیه روانشاد جوان ناکام مهسا امینی بدین صورت از طرف مسئولین گفته خواهد شد که ضرب و جرحی در کارنبوده و خودش سکته کرده - هرکس هم غیر این بگوید معاند و ضد انقلاب است - خونش پایمال شد و رفت
جرج فلوید !!!!
ما مدافع واقعی حقوق بشر ؟؟؟
کربلا؟؟
باشه آقای علم الهدی، ما از عراقی ها یاد میگیریم، شما هم یه نگاهی به منش دینی آقای سیستانی بیندازین.
اعلم الهدی . این پولهایی که ما اونجا خرج می کنیم رو تو مشهد ببریم هم همونقدرزائر پذیرش خواهیم داشت !
عمرا مشهدی بتون مثل عراقی ها بشن
دروغگو دشمن خداست
آقای علم الهدی متعجبم چرا شماها بر خلاف ادعاهایی که می کنید هیچ گونه شوقی برای رفتن به زیارت کربلا و راهپیمایی اربعین ندارید!!!!!
تاريخ در باره اين دوره جمهوري اسلامى قضاوت خواهد كرد
همچنانكه در دورات قرون وسطى كليسا قضاوت شد
متاسفانه علم الهدی تو دنیای غیر واقعی که خودش دوست داره زندگی میکنه و جدا فکر میکنه اونا واقعیت دارند!!!
نماینده اصولگرای مجلس: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس؟


آنچه بیشتر از هر چیز دیگری مردم را آزار می دهد و درد را دو چندان می کند نظرات این افراد است
کارهای فرهنگی مون خیلی خوبه فقط دو تا ایراد داره، یکی اینکه اثراتش برعکسه
کشتن یک انسان مساوی کشتن همه مردم.
قرآن کریم
نماينده اصولگراي مجلس : هر كسي سكته كرد بهانه قرار بدهيم ر بكوبيم سر پليس ؟ !
---------------
هر كسي سكته كرد ؟! ... هر كسي ؟ ... اين جورها هم نيست برادر ! همين يك ماه پيش بود كه در محله ما ميرزا عبد الصمد بي جهت و بي علت سكته كرد و عمرش را داد به شما ، اما هيچ كس پليس را مقصر نكرد ! ... شش ماه بيش هم مادر شوهر همشيره ما سكته كرد ، بازهم كسي پليس را مقصر نكرد
، اصلاً ربطي به پليس نداشت !!... نه برادر ! آن چنان هم كه فرمايش مي دهي نيست !!
آینده این کشور به دست زنان مملکت رقم خواهد خورد چرا که دیگه مردی در کشور نمانده
نماینده مجلس انقلابی عضو کمیسیون اجتماعی مجلسه و میگه خبر نداره در اجتماع چه خبره!!!!!!!!!
بی شک بازداشت و بعد فوت عزیزمان مهسا امینی مثل شلیک به هواپیمای اوکراینی ، خطای بزرگ دیگری است آن فردی که به خود اجازه داده تا در مورد این دختر جوان مسافر قضاوت کند و موجبات بازداشت آنرا فراهم کند
نماینده مجلسی که در شهرستانی به چی دسترسی نداری و بی خبری؟؟؟!!!! ما از این نماینده ها ب سودا و بی اطلاع چه انتظاری برای حل مشکلات مردم داریم؟؟!!!
وقتی نمیرید رای بدین باید به این شرایط تن دهید و سکوت کنید ، دولت رییسی دولتی است که دنبال تفکیک پیاده رو میباشد
پزشکی قانونی هنوز نظر تخصصی را اعلام نکرده و غضنفرآبادی از چند ثانیه فیلم علت فوت را ایست قلبی تشخیص داده؟!!!
جناب تقوي نماينده مجلس : هر كسي سكته كرد را بهانه قرار بدهيم و بكوبيم سر پليس ؟!
-----------
-- حميد آقا ! صدات درست نمياد ... به نظرم گوشي ات خرابه ! ... شايدم هم آنتن نميده ! ... دو كلمه بيشتر نيست ! يادداشت كن ! ... پيامك ؟ ... نه ! يادم ميره ، يك جمله بيشتر نيست ! از ناپلئون
هست ! ... چي ؟ ... باباجان ناپلئون ... ناپلئون بنا پارت ! ... ناپلئون ميگه : « فكر كنيد ، اگر قرار بود كه هر كسي بر اساس علم و دانش و آگاهي خود حرف بزنه ، چه سكوتي بر دنيا حاكم مي شد ؟
جمله جالبه نه ! ... بادداشت كردي ؟ ... ! شك نكن ! الكي نيست ! منبع اش موثقه ، خيالت راحت باشه ! خب ديگه كاري نداري ؟ خدا حافظ !
فکر کنم رییسی امسال هم اجازه ورد به انریکا رو نداشته باشه
امام جمعه محترم پاوه برای کولبرها شغل فراهم کن تا دنبال کولبری نروند.
مرگ مهسا امینی و ستار بهشتی از یک نوع بودن و حاصل سهل انگاری یه عده چرا از گوشته درس نمیگیریم ؟؟
آقای علم الهدی مردم در مشهد دارند زندگی می کنند اگر ظرفیت اقامت وجود ندارد نباید در مشهد بمانند همانطور که خیلی از زوار کربلا در آنجا نمی مانند لطفا از خودت مایه بزار نه مردم.
...
کاش نماینده های بی خبر و توجیه گر تقوی و لطفی مطلب همین صفحه رو می خوندند که مطالب مرتبط با فوت مهسا بیش از 7 میلیون لایک داشته و اینها بی اطلاع!!!!!!
برخی از موکبهای عراقی به ایرانیها آب نمی دادند بعد علم الهدی میگه از عراقی ها میزبانی یاد بگیرید!!!!
چرا کامنت هارو بستین؟ از چی میترسین؟
آستان قدس چرا مالیات نمیده ؟؟؟
قانون وقتی قانون که اکثریت مردم قبول داشته باشند که ما نداریم
پروفسور! سکته مغزی کرده چون به سرش ضربه وارد شده.
در ایران بر خلاف کشورهای فوق صنعتی نظیر ژاپن و آلمان و انگلیس و فرانسه و کانادا و آمریکا و ایتالیا از پول ملت در رادیو تلویزیون و سینِمای دولتی و از بودجه عمومی و پول مردم برای فرهنگ خارجی و کالای خارجی و حتی تیم و ورزشکار خارجی مفت و مجانی تبلیغ نموده و سرمایه و انرژی و وقت ایرانی را تلف می نمایند
با پول و انرژی و فکر و جان خودمان به تهاجم فرهنگی غرب کمک می نماییم که هزینه‌های فراوانی به ایران وارد می‌شود
عملاً ناخواسته مهاجرت را تشویق و نا امیدی را در ایران تشویق می نماییم
مثلاً فرهنگ ضد خانواده و مجردی و طلاق و دعواها بین زن و شوهر و پدر و فرزند و عصبایت و بداخلاقی شک و تردیدو سگ بازی وغم و اندوه و ناامیدی را تبلیغ می نمایند
اقای غضنفرابادی میشه فقط توضیح دهید چرا خانم امینی که از ون پیاده میشن روز و افتاب هستش حتی وقتی روی صندلی می نشینند پشت پنجره‌ها نور مشخص هست ولی از صندلی که بلند می شوند شب شده و وقتی با امبولانس می بردند هوا کاملا تاریکه در صورتی که گوینده خبر می گوید پس از چند دقیقه و کاملا مشخص هستش که دروغ می گوید خب چطور به بقیه اش و حرف شما اعتماد کنیم
بای ذنب قتلت؟؟؟؟؟؟
اخه عراقی ها فرهنگ دارند که بخواهند به ایرانی ها یاد بدند
آقای سید رضا تقوی نماینده نمای انتصابی ، عکسی که از مهسا روی تخت بیمارستان منتشر شد به وضوح نشان می دهد گوش راستش خونریزی داشته است و این بارزترین نشانه ضربه مغزی است شما که نه دین دارید نه آزاد مرد هستید به مردم بگویید در فاصله ای که مهسا را به زور وارد ون کرده اند و زمانی که آمبولانس به قتلگاه آمده است چه اتفاقی برای مهسا افتاده است که خونریزی از گوش داشته است؟
آقای علم الهدی‌ !
مردم عراق ۸ سال آزگار با ما جنگیدن‌ که این ۸ سال جنگ پدر مملکت و دراورد‌ بهترین جوونها را شهید و مجروح معلول‌ کردند و هزاران میلیارد‌ ضرر‌ به مازدند‌ و تاوان هم ندادند‌ و میان ایران‌ میکردند و کیف می کنند و در مشهد هم که همه چی براشون فراهمه‌ و مسئولین ایران هم که بیشترین لطف را به آنها دارند‌ !
اجازه بدید من از همین الان نتیجه علت فوت مرحومه را اعلام و خیال همه آقایان نماینده و مسئول و غیره و ذالک را راحت کنم ، ایشان مبتلا به سرطان درجه ۴ و دیابت نوع ۱ ، صرع حاد، به دو سکته ناقص از قبل و تالاسمی و پارکینسون بوده ولی بعلت پوکی استخوان شدید سرش به آرامی در حین سوار شدن بداخل ون به ستون ماشین برخورد کرده که همین باعث سکته قلبی ایشون شده ،
والا
گشت امنیت اخلاقی نیاز یه جامعه است که مثل آمریکا فرهنگ به بیراهه نره ازدواج محارم رو قانونی کنن
علی رغم ممیزی های و حذفیات شدید که میشود، به هر طور که شده بخشی انتقادات منتشر شده؛ دیگر این قدر قضیه خز شده که تبدیل به ضرب المثلی شده!
شما دروغگو هستيد می توانید از مردم بپرسید
اقای نماینده شما یا خدا رو نمی شناسید یا اینکه سواد کافی ندارید
مردم عراق چه میزبانی کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواستم یه کامنت بذارم دیدم جواب دادن به یه نماینده
خب پیشنهاد میشود نهادهای حاکمیتی (دولتی، شهرداریها و..) احتمالا بجای رفتن دنبال کارهای اعمال قهریه در امور شخصیه مردم، به مسائل جاریه مملکت به پردازند.
پیامبر عظیم الشان خودشان تابع وحی بودند و در بقیه امور به نظرات و شورا تکیه می دادند که به زبان امروزی همان قانون است و اعتبار اطاعت از ایشان بر اساس وحی بود
در کشور حرف اول را قانون می زند البته قانونی که بعد از وحی تکیه اش بر خواست مردم است
وقتی قانون حرف اول را بزند با بیماری و مرگ اشخاص که راه فراری برای آن وجود ندارد کشور دچار خلا نمی شود
و کشوری باید بترسد که امورات مردمش را به جای سپردن به قانون به نظر اشخاص سپرده باشد و یا قانونش درست نوشته نشده و یا کارگزارانش به قانون پایبند نباشند و یا قانون بر اساس منفعت اشخاص خاص نوشته شده باشد
هر گونه مالیات و عوارض که مبتنی بر ارزش افزوده و یا سود نباشد غلط است و مطابق با عقل نیست
لطفاً گشت ارشاد را جمع کنید
"نماینده اصولگرای مجلس: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس؟" مجید جان چه عاملی باعث شد که فرد سکته کند، کسی که سکته کند از گوشش خون میاید؟
مشکل موافقان و مخالفان در خصوص موضوعاتی که در قالب شرع قرار می گیرند این است که گرفتار نظرات شخصی و احساسات هستند و باعث پدیده هایی مثل مهسا می شوند

مثلا در موضوع حجاب و بیرون گذاشتن تار مو اصلا به ما مربوط نیست که آیا بی حجابی باعث فساد می شود و یا نمی شود
جناب علم الهدی ، اگر برای شما مقدور باشه ، همه ما رو به بردگی در کشور عراق مجبور خواهید کرد. واقعا مواضع و نظرات شما انسان رو به شبهه میندازه که که شما ایرانی هستید
این آقای علم‌الهدی از بس تعریف عراقیا را کردن، بهتر که خودشون به عراق مهاجرت کنن و از مهمانوازیشون مستفیض بشن.
اعصاب نمیگذارن واسه ملت با این حرفاشون!
چینی ها تمام مواد خام این مملکت را می برند و در برابر هر چه جنس بنجل به درد نخور دارند به ایران صادر می کنند. توده ایها خدا شما را لعنت کند چه بلایی بر سر این مملکت اورده اید و دست بردار هم نیستید
آخ که چقدر نمک نشناس و پر رویی تو
ای کاش کسی به علم الهدی و اسلافش غیرت ملی یاد دهد
روحت شاد مهسا خانم زبان خیلی ها را که به هنگام بیانیه موسوی لال بودند باز کردی
علم الهدی سالار
علم الهدی سالار
علم الهدی سالار
"حسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: من نشنیدم، من درگیر مشکلات مردم هستم و نشنیدم چیزی"!!!
از لحن گفتارت مشخص است درگیر چه جور مشکلاتی هستی!وقت کردی یک مقدار به مشکلات واقعی مردم عادی هم برس.
همه دنیا فوت(کشته شدن) مهسا امینی را شنیدن به غیر از نماینده مجلس ایران
علم الهدی کلا دچار خودباختگی شده است.
آقای علم الهدی شما از طرف خدا آمده اید.مردم بزور نمیخواهند بهشت بروند.همین جهنم بهتره
آقا این نماینده های مجلس کجاسیر میکنند .حرف هرکدام را که می خوانی باید ایرج طهماسب جلوی دهنت رابگیرد.
علم‌الهدی: مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند
بردار شهید هستم اگه تا به امروز میخواستم انتقاممو از عراقی ها بگیرم و اونا رو لعنت نفرین میکردم از امروز....
اتفاقا من موافق گشت ارشاد هستم چون قشنگ دارم اسلام میشناسم
واکنش امام جمعه پاوه درخطبه‌های نماز جمعه به کشته و زخمی شدن چند کولبر در مرز نوسود
وقتی جمهوری مقدس اسلامی کار برای مردمی با مدرک دکترا ندارد باید کولبری کرد
دزدی کنند مثل شما یا کولبری کند؟
شهید بزرگوار سراوانی! در کنار رسول الله و اهل بیت آسوده باش که با مشغله مردم به داستان مهسا، کسی در این جا به فکر شما و امنیتی که در مبارزه با اشرار برای مردم فراهم آوردی و پدر و مادر داغدارت و بیوه شدن همسری که فقط یکسال و نیم با او زندگی کردی و فرزند چند ماهه ات نیست .... روحت شاد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
خدا رحمت کسانی که در راه خدمت به خلق جان فدا می کنند!و خدا لعنت کند کسانی که جان انسان بی پناه و بی دفاعی را می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
"مشغله مردم به داستان مهسا"!
داستان مهسا؟!!یعنی جان دادن یک انسان بی گناه از دید شما داستان است؟!اگر خواهر خودت بود هم همین گونه می گفتی؟!
جناب علم الهدی راه بازه تشریفتونو ببرید عراق .
سیدرضا تقوی جان از اداب همدلی اینه که خودتو بذاری جای طرف. حالا اگه مهسا امینی دخترت بود بازم شعر نو می سرودی؟
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
برادر غمگین نشو تمام مسئولین تند رو ما همین عقب ماندگی وبدبدختی که می کشیم از اینها است ؟..
به مردمتان بگو فقط کلاه سر مردم نذارن کافیه. من که توبه کردم مشهد برم
متاسفام برای نمایندگان مجلس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
چرا تاسف مگر اینها را انتخاب نکردند حالا نوش کنند
مسئولین محترم بانک مرکزی
بهتر است به جا هر ترفندی ابتدا جمعیت انبوه از زنان و مردانی که از شهرستانهای اطراف تهران را دلال ها هر روزه گرد می آورند و جلو صرافی ها مجاز از کارت ملی آنها سوء استفاده می شود را مدیرت کنید .
نماینده اصولگرای مجلس اگر شما قدرت تشخیص و مدیریت داشتی که اوضاع مملت این نیود شما بهتر است به فکر تهیه دلار و ارسال برای دلبندانتان اونور باشید .
قبل از اینکه امثال شما به مشکلات مردم رسیدگی کنند قیمتها به مراتب پایین تر بود ولی امان از روزی که شما احساس مسئولیت کردید تا به مشکلات مردم رسیدگی کنید
جناب علم الهدی عزیز
سلام و عرض ادب
شما فردی با اثر ملی و شاخص در بین ائمه جمعه هستید.
حادثه ای که در تهران اتفاق افتاد به شما هم باید مربوط میشد که براحتی از کناش گذشتید.
مگر خودتان دختر نداشته و ندارید. لااقل با خانواده این دختر همدردی میکردید.
بقول صاحب این ایام: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
پاسخ ها
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
نوان یک ایرانی عرض میکنم ایشان هیچ اثر ملی ندارند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
البته دشمنی شیعه با سنی اجازه چنین کاری رو به ایشون نمیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
باز جو زده شدید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
از کی تا حالا جناب علم الهدی عزیز شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اثر ملی و شاخص در بین ائمه جمعه ؟؟؟ علم الهدی؟؟؟
علم‌الهدی: مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند.
واقعا برات متاسفم اخوی چقدر بیگانه پرستی................. اگر میزبانیت اینقدر عقبه پس کناره گیری کن
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ظاهرا یه چیزهای دیگه هم عراقی ها از مشهدی ها یاد گرفتند.
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اگر مقتدی صدر پیام نداده بود میزبانی را میشد با سال های قبل قیاس کرد و دلیل مهمان نوازی امسال عراقی ها قطعا پیام مقتدی صدر بود
طرف میگه من درگیر مشکلات مردم هستم و در شهرستان دسترسی نداریم. واقعا این مسئولان مردم را چی فرض کرده اند.
اگه شما و سایر مسئولان مملکت درگیر مشکلات مردم بودی که وضع مملکت این نبود.
اگه نمی خواهی نظر بدی در مورد اتفاقی که منجر بشه آسیبی برسه به پست و مقامت، بگو نظری ندارم در این خصوص. چرا .... تحویل مردم میدی.
آقای علم الهدی گویا همه چیز هستند جز ایرانی
آقای علم الهدی و محمد سعیدی از قم : فقط اسلام خالص و ناب را در قرآن و تفسیر مرحوم علامه رحمت الله علیه بیابید.مردم تشنه اسلام ناب محمدی(ص) هستند نه اسلام خرافی
-- بالاخره خيلي ها اين حادثه ناگوار دختر جوان را مي خواهند « مجمل » نشان بدهند ..
-- مثل كي برادر ؟
-- مثل صدا و سيما ، مثل وزير كشور كه گويا گفته چيزي ، كه چيز ي باشه نبوده ، مثل نماينده مجلسي كه گفته : هر كسي سكته كرد ، پليس را مقصر ندانيم ووو
-- اما خب ! خيلي ها چه در داخل و چه در خارج از اين مجمل " حديث مفصل » خواهند خواند و حالا حديث شان چه قدر درست باشد و چه قدر نادرست ديگه الله اعلم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
بنده در همين جا درهمين سايت حي و حاضر در حضور كاربران محترم اين سايت وزين اعلام مي نمايم و به اهل و عيال هم كتباً وصيت خواهم نمود كه اگر دور از جان شما ، بنده دير يا زود ، سكته كردم و رخت به سراي باقي كشيدم ، هيچ پليسي مقصر نيست و اين مرگ بنده كاملاً طبيعي بوده و علت آ ن فقط وفقط پر شدن پيمانه عمر اينجانب بوده و لاغير
جناب علم الهدی شما و خانواده جندبار پیاده اربعین تشریف بردین کربلا ؟ اصلا چند بار سواره رفتین اونجا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
عمرا اینها خودشان با پای پیاده کربلا نمیروند ولی مشوق من و شما هستند تا از این آب حد اکثر کره سیاسی را بگیرند
واقعاً خارجي ها در مورد اسلام چه قضاوتي خواهند كرد
طالبان چه كرد ؟؟
داعش چه كرد ؟؟
القاعده چه كرد ؟؟
بوكوحرام چه كرد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
وماکه ازاسلام ناب حرف میزنیم چه کردیم؟
من احساس میکنم طبقه حاکم به طور کل از بدنه جامعه جدا شده. نه دردشو می‌فهمه نه حرفشو می‌فهمه اصلا تو یه باغ دیگه اس. کلا به فکر چیزای دیگه اس. من کلا کارم درس خوندنه ولی الان به خاطر مسئله کشته شدن این خانم دو روزه فقط دارم خبر چک میکنم و عصبانی تر و عصبانی تر میشم. اگر میخاستین جامعه رو واقعا عصبی کنن کاملا موفق شدن.
مجلس؟؟؟مگه داریم!!
آقای جوکار درست میگن، این حادثه را می ندازن در یک لوپ بسته(میدان) و به خانواده مرحومه میگن بچرخ تا بچرخیم، تو این چرخیدن هم مشخصه کی از پا میافتد.
هر کسی سکته کرد را نباید انداخت گردن پلیس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به خدا اگه از این درد بمیریم که ایشان عنوان نماینده مردم را یدک میکشند هم کم است.
: مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی را آموختند.
ظاهرا عراقی ها هم یه چیزهایی از شما مشهدی ها یاد گرفتند. اینها رو هم بفرمایید.
اگر سکته هم کرده باشد جای بررسی دارد چرا یک جوان باید سکته کند چون جامعه شاد نیست ،
جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز
باطل در این خیال که اکسیر میکنند
چرا نمیشه بلیط اتوبوس تهیه کرد. اربعین عملا امکان سفرهای داخلی که ناگزیر به رفت و آمد هستیم تعطیل کرده
بررسی میدانی چیه؟
آقای علم الهدی
زوار امام رضا هم کامیوم کامیون با خودشان مرغ و میوه و روغن بیاورند مشهد مشهدیها مسلما زحمت طبغ و پخشش را سخاوتمندانه بعده می گیرند
بالاخره در نظام اسلامی داریم زندگی می کنیم و نباید چهار چوب ها از بین برود
هدف از نوشتن کامنت چیه؟
اقای علم الهدی چرا جمع نمی کنید تشریف نمی برید عراق؟
علم الهدی هنوز نمی داند یا نمی خواهد بداند که این میزبانی عراقی ها از اموال ایرانیان است .
در جوامع غربی دولت ها از حجاب فراری هستند و آن را ممنوع کرده اند آیا تا کنون چند نفر از محجه های غربی به دلیل حجاب بازداشت شده اند و یامورد ضرب و شتم نیروهای دولتی آنجا قرار گرفته اند؟
درود
بیمارستان اعلام کرد که خانم امینی به دلیل ضربه مغزی و بدون اعلایم حیاتی به بیمارستان آورده شده...حالا این خانم کجا در این فیلم های تقطیع شده ضربه خورده باید فیلم ها با ساعت و تاریخ کامل پخش بشود...فیلم های که نشان مردم دادید بدون تاریخ و بدون ساعت است....در حالی که همه می دانند فیلم دوربین مدار بسته ها همیشه ساعت و تاریخ دارند .
-- « به نظرم بايد جمله خيلي با معنا و مفهومي باشه ! البته بايد بيشتر روي آن تفكر و انديشه كنم ! مارك تواين نويسنده معروف گفته : « ًاگر همه ابزار و وسايل تان تان چكش باشد ، همه مسائل برايتان تبديل به ميخ خواهد شد » !! ... نظرت چيه پسر خالوي گرامي ؟
-- به نظرم خوب گفته ، اما بايد من هم در فرصت مناسب و در وقت فراغتي كه دست داد ، به بحر اين سخن روم و بسيار در آن غور كنم تا ببينم اين مارك تواين چه گفته ! ... فعلاً با اجازه ! ... سلام عمه جان خيلي برسان ! ... در اسرع وقت دست بوسشان خواهم بود !!
جناب علم الهدی
ایرانیان از در طول تاریخ مهمان نوازی رو بلد بودن
نظر مردم را منتشر کن توده ای
از علم الهدی که نمیشه انتظار داشت
ایکاش مسئولین ما هم از آنها کشور داری را و تحمل منتقد و حتی مخالف را فرا بگیرند و برای چند تار مو کشور را به آشوب نکشانند
ای کاش جناب علم الهدی از آقای سیستانی کم صحبت کردن را یاد میگرفتند و این قدر اظهارنظر در هر موضوعی نمی کردند
سیدرضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟
آقا سیّد عزیز حرف این نیست. چنانچه این مرحومه مثل مرحمه های زیادی که در اتوبوس و خیابون وسینما و پارک غش میکنند سکته میکنند میمیرند و هر طور میشوند در اختیار نیروی انتظامی نباشند اصلا هیچ آدم ابوالبشری حق ندارد از نیروی انتظامی سوال کند وجلوی مأموریت این عزیزان را بگیره !!
علم الهدی که مطلقا مردم مشهد رو شهروند نمی دونه
بسیار مشتاقم تبدیل شدن منزل و دفتر آقای علم الهدی به موکب 28 صفر و خدمت شخص ایشان را به زایران امام مهربانی ها ببینم
واقعیت تلخ اینست که امرار معاش و روزی یک عده از هموطنان به این شرایط گره خورده ،فرض بر اینکه فردا ستاد امر به معروف منحل شود معلوم نیست چند نفر نان شب نخواهند داشت این بزرگترین درد ماست که مشکل را با مشکل حل میکنن، نتیجه اش ایجاد دو دستگی در کشور دین گریزی ،مهاجرت و غیره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
هموطنان!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
شما نگران نباش آنها پستهای بهتر می گیرند دربسیاری جاهای دیگر به این قبیل اشخاص نیاز است
آقای علم الهدی یکبار پیاده گز می کردین واخبار فوتی ها رو می خوندین دربین راه با ملت دمخور می شدین بعد می فرمودین.
-- آميرزا محمد ! سلام ... احوالتان چه طوره ؟ درد پايتان ؟ ... انشا الله كه سالم باشين ، سايه تان بر سر فاميل مستدام ! ... شما بركت خانواده و فاميل هستين آميرزا ... انشا الله عمر ١٢٠ ساله !
--- هي ي ي ي ي روزگار ... عمر ما هم گذشت اصغر آقا ... مثل باد در صحرا !!... مثل آب جويباران !! ...مثل برق ... حتي تندتر از برق ... ديگه هيهات .! .. هيهات .. هيهات اصغر آقا ... اصغر آقا قدر سن و سالت را بدان ! ... به نظرم پنجاه سال هم هنوز عمر چنداني نيست ! هنوز جواني اصغر خان ! ... اما عمر آدميزاد چه گونه بگذره مهمه ! ... ميدوني اصغر خان ! يكي هست كه زندگي اش حرفي براي گفتن داره ، يكي هم هست مردن و مرگش حرفي براي گفتن داره ... البته بعضي ها هم زندگي و هم مرگ شان هردو حرف ها دارد ، ولي خب ! بعضي ها هم نه زندگي و نه مرگ شان چيزي براي گفتن نداره !! ... حالا انشالله كه من و شما جزو گروه آخر نباشيم ! ... شما چه طوري اصغر ؟
ديدمت خوشحال شدم ! ... بروم كه تا مسجد برسم كلي راهه ! بعد از نماز جماعت نرسم خيليه !! .. التماس دعا ... راستي نگفتي ، ابوي چه طوره ؟ ... انشالله خدمتش مي رسم و دل مان هوس چايي چشم خروسي ابوي كرده با آن قوري چيني گلدار ... در اسرع وقت انشالله !
خبر فوت خانم مهسا را تمام روزنامه های معتبر و سایر رسانه ها منتشر کردند و با دو واژه آشنا شدند گشت ارشاد و حجاب
حالا تصور کنید در این ماجرا چه ظلمی علاوه بر آن خانواده به اسلام شد
آقای علم الهدی اتفاقا فکر کنم مردم ازبکستان به آقای رییسی فرهنگ میزبانی را آموختند!!
-- عجيبه ها ... بعضي ها يك حرف هايي مي زنند كه آدم ميمونه مات و حيران ... نميدونه بخنده يا گريه كنه ! ... واقعاً كه !!!
مردم ایران به کل جهان مهمان نوازی آموخته اند مردک انوقت تو برای ما از اقوامی که علی و آلش را کشته اند دم می زنی؟!! اگر خیلی ارادت داری خودت برو عراق ساکن شو و اینقدر با اعصاب ملت بازی نکن!!!
به کدوم خدا باید ایمان داشته باشیم؟
شماها میگین یه خدا داریم.
من میگم نه، دو خدا داریم.
یکیش کسیه که همه‌ی ما رو آفریده،
یکیش هم همونیه که شماها آفریدین!
علم‌الهدی: مردم عراق به مشهدی‌ها فرهنگ میزبانی ...............
البته یاد شعری افتادم که:
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طائی شدن آسان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
این همونیه که میگفت در مشهد مشهدی نداریم و همه مجاورند.
موقعش بشه همین مردم به جوری سکته تون بدن که بفهمی یعنی چی.
حاج آقا منظور شما از فرهنگ میهمان نوازی دقیقا چیست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
یعنی نمی دونید؟
این اقای لطفی نماینده مجلس جوری از قانون حکومت اسلامی حرف می زنه انگار که حکومت اسلامی یه جزیره است که هیچ ارتباطی با کل دنیا نداره
چه خوب که برادران چینی به واردات مواد اولیه از کشور ایران علاقمند هستند!
اکثر کسانیکه دنبال این بحث هستند مردهایی هستند که خودشون به شدت سست عنصر هستند
لعن الله قوم الظالمین
علم توم از مقتدی صدر یاد بگیر که چه بیانیه های صادر کرد
اسلام ناب محمدی
مهمان نواز مردم ایران هستند که تو رو اینجا هزاران ساله پذیرفتن و بهش پست و مقام دادن
آقای لطفی ، اینقدر درگیر مشکلات مردم نباش یبار می بینی مشکلات مردم حل کردی و مردم ناراحت میشنها؟؟؟
آخه این مجلس چی هست که رییس کمیسیون قضایی هم داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمع کنید گشت ارشاد را.
مهمان نوازی عربارو دیدیم با فحاشی از موکب انداختن بیرون و در مسیر ایرانیارو هو کردند و مسخره ..اونم از طرف شیعیان مقتدا صدرتون
این آقای علم الهدی چشه؟
آقای علم الهدی شما هم سعی کن سینه سپر کنی برای کشوری که ٨ سال بمب انداختن رو سر مردم بی گناه شما هم مثل اونا مهمان نوازی کن البته با پولِ خودمون بوده.
این علم الهدی را راهی عراق کنند آنجا به همه آنها خوش میگذره.
آقای علم الهدا گشت ارشاد تهرانی ها هم به مهمانان سنندجی رسم میهمان نوازی را آموحتند
یادتونه بهتون گفتم دارید با دم شیر بازی میکنید .
آقای علم الهدی جمعیت عراق 40 میلیون نفر است. یعنی قرار است که نصف جمعیت عراق به مشهد بیاید!!!!!!
من که دانش ریاضی ام خوب نیست.
چه اختلاف فاحش و ترسناكي است بين مردم و مثلا نمايندگان مردم!!
تابناك به عنوان يك رسانه بايد پوشش بي طرفى را در پشت اخبار حفظ كند
آقای ریس پلیس اولا این خانم بی حجاب نبود دوما اوون فیلم مربوط به سالن بود معلوم نیست داخل ماشین چکار به دختر مردم کردن!!! که به قول شما دختر مردم به سکته افتاده
اقااگه اسلام اینه که شمامعرفی میکنید من بی دینم
تابناک چرا نظر منو انتشار نمیدی ؟
هموطنان عرب زبان خودمان را با خرج خودمان عراقی جا نزنید.
جناب سید رضا تقوی اگر این بلا به سر فرزند خودتان می امد همین حرف را می زدید
ما از عراقی ها خیلی خوردیم تو جنگ
خیلی با اخلاق جنگیدن خیییییلیی !!!!!!!!!!!!!!!
علم کاش تو هم بری عراق
آقای مسئول جهت گیری مالیاتی شما صد در صد با ادعای شما مغایرت دارد.
با فرهنگترین ملت ملت ایرانه
من نمیدونم اینا اسلام و از تو کدوم قران استخراج میکنن که دست ما نیوفتاده بخونیم خداوند حتی در پذیرش دین گفته لا اکراه فی الدین اون موقع در مورد حجاب میخوان زور و اجبار بکار ببرن
علم الهدی همه را منزل خودش جا بدهد.
متاسفانه یه عده با ۱۵هزار رای امربهشون مشتبه شده که نماینده مردم درمجلسند و راجع به هر موضوعی برای کل مملکت نسخه می پیچیند
این بابا ایرانی نیست
امام جمعه به این میگن
جناب علم الهدی

پولی که از جیب مردم ایران در عراق خرج کردید ، صرف شهرهای خودمان کنید ، من قول میدم مهمان نوازی را برای زوار عراقی مشهد ، به حد اعلا خواهیم رساند .
آقای علم الهدای اگر مردم به عراق میروند به خاطر امام حسین ودیگر امامان مطهر می‌باشد و تا حالا نشان داده‌اند حمایت ومعرفت وتههد خودشان را آیا شما هم به عنوان یک معمم تا حالا در کنار مردم ‌سخنگوی مردم بوده‌اید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها