بازدید 42543
سه هزار و صد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حسین شریعتمداری: به آمریکا اجازه ندهید خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد/وزیر صمت: ما با تویوتا مذاکره نمی‌کنیم؛ شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند / بلیت بازی استقلال - مس برای بانوان در بازار سیاه، ٢ میلیون تومان/ افزایش عرضه خودرو به بازار در شش ماهه دوم سال/ سازمان حسابرسی: فساد ۹۲ هزار میلیارد تومانی شیطنت تبلیغاتی علیه نظام است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند هاشمی طبا: چون میرحسین معمار است، به او می‌گویید فراماسون؟! /امام جمعه کرمانشاه: مقام معظم رهبری، پشت آمریکا و استکبار جهانی را به لرزه درآورده اند /خاندوزی: مسیر برای اینکه سفره مردم اینقدر با هر دلار کوچک نشود باز است و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 25 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

علم الهدی: روزی هزار و ۱۰۰ حمله به من می شود
سید احمد علم‌الهدی: در مسائل فرهنگی، نقدی که در خصوص حجاب دارم، الان با گذشته تفاوتی نکرده است؛ الان با هدف برچسب زدن به بنده، اقدام می‌شود و دروغ می‌گویند. لااقل نامردی نکنید اگر برخی با بنده مشکل دارند و نقدی می‌کنند با فرزندان من چه کار دارند؟ بیایید ماجرا را با خود من مطرح کنید. یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور، ۳۳ هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده؛ روزی هزار و ۱۰۰ حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.

علم الهدی خاطرنشان کرد: از شما مسئولین در این موقعیت می‌خواهم سعی کنید حداکثر فعالیت خود را در کمال اقتدار و باامید به ذات پرودگار به کار بگیرید و برای غیرخدا نیز کاری نکنید که فاقد ارزش است. امتیار این دولت بر سایر دولت‌ها این است که بر اساس ولایت مداری قوی تشکیل شده است و عملکرد یک ساله دولت این حقیقت را ثابت می‌کند که به هیچ وجه با مقام ولایت زاویه نداشته است، بلکه به عنوان یک مطیع محض از مقام رهبری اطاعت و پیروی کرده است.

هاشمی طبا: چون میرحسین معمار است به او می‌گویید فراماسون؟!
سید مصطفی هاشمی‌طبا: همه می‌دانند که فراماسون‌ها در ابتدا از جمعی معمار و بنا تشکیل شده بود که موضوع به‌اصطلاح نظام مهندسی (به اصطلاح امروز) را در دستور کارشان قرار داده بودند و البته بعدا به تشکیلاتی مخفی، سیاسی و توطئه‌گر تبدیل شدند. شاید اینان بگویند چون ایشان مهندس معمار است، در زمره فراماسون‌ها قرار دارد! و این یعنی توریه، چون این اصطلاح در نزد این‌گونه سلبریتی‌ها، بسیار معمول و مایه دروغ و بهتان است. اما هرگز بهای اظهارات خود را پرداخت نکرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه: مقام معظم رهبری، پشت آمریکا و استکبار جهانی را به لرزه درآورده اند
آیت الله «مصطفی علما» در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه، بر ضرورت حفظ کرامت دانشجویان تأکید کرد و افزود: اگر انسان بزرگواری خود را بشناسد همه چیز جلو چشمان او حقیر خواهد بود. نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر انسان بنده خدا باشد و پشتوانه خود را خدا قرار دهد در مقابل استکبار با قدرت برخورد می کند و در موضع ضعف نخواهد بود، لذا اگر امام راحل با دست خالی در مقابل آمریکا و شوروی ایستاد به برکت بندگی و پشتوانه اسلام بود. آیت الله علما افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آمریکا و استکبار جهانی نهیب می زند و پشت آن ها را به لرزه درآورده، به برکت بندگی خدای تعالی و عظمت اسلام است. امام جمعه کرمانشاه خطاب به اساتید دانشگاه افزود: سعی این باشد در دانشگاه ها کرامت جوانان دختر و پسر حفظ شود و آن ها به اصل فطرت و اوج بندگی خود واقف شوند.

وزیر صمت: ما با تویوتا مذاکره نمی‌کنیم؛ شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند
رضا فاطمی امین وزیر صمت گفت: ما با شرکت تویوتا مذاکره انجام نمی‌دهیم، ولی شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند. او گفت: خودرو اقتصادی از زمانی که طراحی تا عرضه می‌شود ۱۸ ماه زمان بر است. قرار است اواسط سال آینده خودرو اقتصادی وارد بازار شود.

بلیت بازی استقلال - مس برای بانوان در بازار سیاه، ٢ میلیون تومان
بلیت ویژه بانوان برای تماشای دیدار استقلال و مس کرمان در بازارسیاه با قیمتی میلیونی به فروش می‌رسد. تیم‌های فوتبال استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه)، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. در این دیدار ۵۰۰ بلیت برای بانوان در نظر گرفته شده و این در حالی است که در فاصله چهار ساعت تا آغاز این بازی، بلیت ویژه بانوان در فضای مجازی و در بازار سیاه به قیمت نجومی دو میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

حسین شریعتمداری: به آمریکا اجازه ندهید خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا، تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد، به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و بر خلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!

خاندوزی: مسیر برای اینکه سفره مردم اینقدر با هر دلار کوچک نشود باز است
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه درست است که من سخنگوی دولت هستم، اما قبول دارم که در جزئیات و در بخش‌هایی در زمینه توزیع یارانه نقدی نقطه ضعف وجود داشت، تصریح کرد: ما نمی‌آییم ۱۰۰ درصد از همه چیز دفاع کنیم، مردم هم در بخش‌هایی ناراضی هستند که مثلا ما جزو فلان دهک نیستیم، این نقطه ضعف از نقاطی است که در تلاش هستیم در ماه‌های آینده به حداقل برسد، مجموعا فکر می‌کنم مسیر برای اینکه تولیدکننده داخلی بیشتر نفع ببرد و کاهش وابستگی ما به واردات شکل بگیرد و سفره مردم اینقدر با هر دلار کوچک نشود باز است و اگر ما به یک توان داخلی برسیم که در خوراک مردم هم وابسته نباشیم، آن وقت است که باید ببینیم چه کسی می‌تواند از طریق فشار‌های تحریمی این‌قدر اقتصاد ایران را مورد فشار قرار دهد. خاندوزی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۷۷ میلیون تن یارانه می‌گیرند و الان با وجود کد ملی راستی‌آزمایی در خصوص این مورد کار سختی نیست، تأکید کرد: در تعیین دهک‌ها مردم نارضایتی‌های بسیاری دارند و این جزء مواردی است که باید در مورد مقدماتش سخت‌گیری و دقت می‌شد تا مردم سختی آن را احساس نکنند، اما از طرف دیگر از آن دسته کار‌هایی بود که چند سال بود انجام نشده بود، حتی برخی از قسمت‌های سامانه چندین سال باز نشده بود که مردم اطلاعات جدید را در آن وارد کنند تازه این اتفاق افتاد و ما باید عقب‌افتادگی سال‌های پیش را هم جبران کنیم.

لوازم خانگی خارجی ارزان‌تر از داخلی‌هاست، چون مسئولیتی پای آن نیست

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: علت اینکه برخی کالاهای قاچاق ارزان تر از کالاهای تولید داخل شده این است که مسئولیتی پای آن نیست؛ برای مثال مدتی که ارز دولتی به برخی کالاها اختصاص پیدا می‌کرد، کالاهای اساسی قاچاق و ارزان فروشی می‌شد و بعد به جای آن برخی کالاهای قاچاق به کشور وارد و زیر قیمت تولید داخل فروخته می‌شد.

افزایش عرضه خودرو به بازار در شش ماهه دوم سال

عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اظهار داشت: قرار بود دوره سوم ثبت‌نام تخصیص خودرو در نیمه اول شهریور‌ باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود. مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه در حال انجام است. وی درباره تعداد عرضه خودرو در دوره سوم تخصیص خودرو بیان داشت: مانند دو دوره قبل، تعداد عرضه خودروها قابل توجه خواهد بود، البته تعداد عرضه خودروها در مرحله سوم بستگی به عرضه شرکت‌ها دارد؛ بنابراین، الان نمی‌توان تعداد عرضه را دقیق اعلام کرد. تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است. طبیعتاً با این روند افزایش تولید، در شش ماهه دوم سال شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود. همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار خودرو در سال جاری دست یابیم.

سازمان حسابرسی: فساد ۹۲ هزار میلیارد تومانی شیطنت تبلیغاتی علیه نظام است

سازمان حسابرسی در بیانیه‌ای به شفاف‌سازی حسابرسی شرکت فولاد مبارکه پرداخت و تاکید کرد موضوع فساد ۹۲ هزار میلیارد دلاری یک شیطنت تبلیغاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. در بخشی از بیانه سازمان حسابرسی آمده است: هرچند شرکت فولاد مبارکه اصفهان، توسط مدیریت منتخب بخش دولتی اداره می شود، طبق ماده ۴ قانون محاسبات عمومی کشور و ماده ۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دلیل مالکیت کمتر از ۵۰ درصد دولت، شرکت دولتی محسوب نمی شود و لذا مشمول قوانین حاکم بر شرکت های دولتی از جمله قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاههای اجرایی نیست. در فضای عام جامعه،  عددی که حاصل جمع جبری اقلام گوناگون با ماهیت های متفاوت و البته اثبات نشده است به عنوان فساد یا اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی مطرح می شود که خلاف محتوای این گزارش غیر رسمی است. در گزارش غیر رسمی منتشر شده از عنوان تخلف استفاده شده است، در صورتی که در فضای عمومی جامعه از فساد و اختلاس صحبت می‌شود. برخی از این تخلفات که در گزارش حسابرس و بازرس قانونی هم افشا شده است، مانند عدم واریز مبلغ ۲۷۵ر۴۷۶ر۲۵۲ر۰۸۷ر۸ ریال سود سهام ایمیدرو در مهلت مقرر طبق ماده ۲۴۰ قانون تجارت، پر واضح است که هیچ سنخیتی با فساد و اختلاس ندارد و استفاده از عنوان فساد برای چنین تخلفاتی خلاف اخلاق اسلامی و انسانی است.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸۸
حسین شریعتمداری نه قدرت درک مسائل روز را دارد ونه اطلاعات کافی دارد و نه توان تجزیه وتحلیل مسائل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
جالب هست دفاع از شریعتمداری شود منتشر نمی شود ولی هر نظری که
.. باشد منتشر می شود
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
تابناک تحریمت میکنم چون سانسورم میکنی
یه مدتی به سایتت نمیام اصلا
خیلی بدی عه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
اسرائیل داره فیلم بازی میکنه که ایران فکر کنه این توافق به نفعشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
ای کسانی که مثبت داده اید ، یعنی شماها موافقید مثل دفعه قبل اجازه بدیم امریکا خرش از پل بگذرد وبه ما بخندد ؟
چقدر خوب می شد آقای شریعتمداری کمتر حرف می زد یا اصلا حرف نمیزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
حرف بزنه اشکال نداره ولی مثل ۸۴ میلیون نفر دیگه حرف بزنه
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
ایشان نماینده و زبان گویای یک جریان خاص هست
شریعتمداری راست میگه - زمان جرج بوش پسر آمریکا در باتلاق افغانستان گیر افتاده بود و پنهانی از ایران طلب کمک کرد ولی بعد پیروزی به جای تشکر از ایران آنها ایران را محور شرارت خواندند - اگر الان ایران وا بدهد و فریب بخورد و با وجود رفتارهای تحقیر آمیزی که ترامپ با ایران کرد دوباره بدون محکم کاری قرار داد امضا کند شاید جای جبران نباشد - و با آمدن یک جمهوری خواه اینبار از برجام خارج نشوند و با رفتارهایی مانند مکانیسم ماشه به ایران ضربه بزنند
خر آمریکا اونور پل هست و به اجازه ما وابسته نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
آمریکا خر نداره
اسب تکتاز داره
رفیق حاج حسین جنابعالی که مشخصه تو باغچه کی بیل میزنی.سر سوزنی برای ایران ارزش قائل نیستی و برات اهمیتی نداره اینده این کشور چی میشه بلکه هدفی که براش سینه میزنی برات اهمیت داره.
۲ میلیون بلیط بازار سیاه؟؟؟
الکلاسیکو مگه؟؟؟
تاسف اوره
بازی های بی کیفیت لیگ
بلیط ۵۰ هزار تومانی هم گرانه
خودروسازان دنبال منافع خودشون هستند
شما بعنوان نمایندگان نردم باید مذاکره کنید تا منافع و جان مردم حفظ شود
امریکا‌ قابل‌ اعتماد‌ نیست‌ و دروغ‌ می گوید‌ چرا‌ ؟!

چون‌ ۱ - زمانیکه‌ خاتمی‌ تعلیق‌ یکطرفه‌ کرد‌ بوش‌ لعنتی‌ محور‌ شرارت‌ را مطرح‌ کرد‌ بجای‌ کمک‌ به روند‌ صلح‌ .
۲- بعد پذیرش‌ برجام‌ از جانب‌ روحانی‌ ، بوش‌ انرا‌ پاره‌ کرد‌ بجای‌ فرستادن‌ پالسهای‌ مثبت‌ و‌ سازنده‌ .
در مقابل‌ امریکا‌ باید‌ دیپلماسی‌ بخرج‌ داد‌ نه اینکه‌ هرزگاهی‌ بهانه‌ ای بدستش‌ !
دولت‌ امریکا‌ در اختیار‌ کارتلهای‌ جهانیست‌ که این دولت‌ بهرشکلی‌ بایست‌ منافع‌ آنها را در چهارگوشه‌ جهان حفظ‌ بکنه‌ و در راه‌ هیچ‌ ملاحظه‌ اخلاقی‌ انسانی را بر نمی تابند‌ فقط‌ منافع‌ و منافع‌ ....
علم الهدی: روزی هزار و ۱۰۰ حمله به من می شود!!!

به خدا و پیغمبر و قرآن و خود دین هم اینقد حمله نمیکنند داداش!!!
این آمارها مثل آمارهای زمان دولت احمدی نژاد نیست!!!
هزاران میلیون سفر نفر شبر روزر!!!! و اینجور مسائل نیست!!
یه کم یواش بیا آقای علم الحدی!!!
رئیسی و شما و همگی و فامیلی و دسته ای و قومی و همه را هم که جمع کنید اینقد حمله نمیشه البته یادم اومد رئیسی دادادتون میگفت اوشون خودش به تنهایی 2000000 فلودهور داره نمیدونیم و نفهمیدیم البته کجا و چه جوری اما بس کنید این نمایش ها را
گرانی مردم را کشت
اقتصاد را رئیسی به باد داد
گرانی
گرانی
گرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
هزار و صد حمله فقط آمار حمله یک روستا میباشد
با توافق برجام بازار لوازم خانگی و خودرو یه نظمی میگیره و دیگه انحصار تولیدکنندگان داخلی تموم میشه و مردم قدرت تصمیم گیری برای خرید لوازم خانگی و خودرو خواهند داشت
فعلا که تیم مذاکره کننده با هوشیاری تمام امتیاز داده است فقط دیگران خودشان را به ان راه میزنند
معلوم شد اینکه ناگهان روسیه و اولیانوف و لاوروف طرفدار توافق در برجام شدند رلیلش چیست. نفت روسیه تحریم ثانویه نیست. اگر تحریم از نفت ایران هم برداشته شود روسیه می تواند با سواپ نفت خود از طدیق ایران براحتی تحریم نفتی اروپا و امریکا را دور بزند. از ان مهمتر وقتی مهمترین تحریم غرب علیه روسیه بی اثر شود سایر تحریمها هم بی اثر خواهد شد و آروپا و امریکا در تقابل با روسیه خلع سلاح خواهند شد. در واقع افرین بر کارشناسان و دیپلماتهای روس. اگر امریکا و اروپا حاضر نشوند این امتیاز بزرگ را بروسیه بدهند چالش هسته ای برای غرب و یایدن ادامه خواهد یافت و اگر این امتیاز بزرگ را به روسیه بدهند هدف بزرگ روسیه تضمین و تامین خواهد شد. متاسفانه شرایط سیاست خارجی کشور را بطرفی سوق دادیم که منافع خود ایران در گرو این بازی شطرنج روسیه و غرب قرار گرفته. افسوس
لطفا یکی به حالی کنه چطور فساد 91هزار میلیاردی که با تحقیق مجلس مشخص شده و رسانه ی شده شیطنت تبلیغاتی علیه نظام است!!!!!!
دو ضرب در دو چندی میشه؟
شما بدیهیات را قبول داری؟؟؟؟
بلاخره کی داره شیطنت می کنه؟
درود واحترام
پروردگار مهربان ؛ دعای ما را مستجاب کن وما را ساکن سرزمینهایی کن که در آنها به جای پول ، اخلاق وانسانیت ومعنویت فضیلت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
یعنی سوئد دیگه! نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
فعلا تو سوئد که نه نون هست نه سوخت
خاندوزی: مسیر برای اینکه سفره مردم اینقدر با هر دلار کوچک نشود باز است) تا شما جلوی مسیری همین اش و همین کاسه است و همچنان مسیر بسته است !!! من بازنشسته چندماه قبل از سال جدید ده درصد از حقوقم کم شد هنوز هم جوابی بابتش نگرفتم انوقت ده درصد در سال جدید اضافه شد !!!! یعنی اصلا اضافه نشد !!!! الان هم 2 درصد دیگر کم شد !!!! حق بیمه تکمیلی از حقوقم کم میشه اما یکساله هیج یک از هزینه های درمان را پرداخت نکردند هیچکس هم پاسخگو نیست !!! خواستیم جمع شویم اعتراض کنیم تعداد انتظامی ها بیشتر از ما و زودتر از ما جمع شده بودند ما را متفرق کنند اینم مزد دستمون اینم سر پیری اینم دلیلی برای خالی بندی خاندوزی
وزیر صمت: ما با تویوتا مذاکره نمی‌کنیم؛ شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند) شما هم اصلا تو کار خودروساز دخالت نمی کنید ؟!!!!! اصلا هم براتون مهم نیست با کی قرار داد می بنده چین عزیز یا ژاپن و المان !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
نه پژو فرانسه!!! میدونی چقدر حال میده مدیران ایران خودرو کنار برج ایفل بروند قرارداد ببندند که صندوق عقب ۲۰۶ را سه ملیون دلار براشون طراحی کنند و حق ماموریتش را بگیرن!!! هم فال و هم تماشا!!!
اگر دولتهای اخیر در زمان جنگ جای دولت میرحسین بودند چه میکردند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
ببخشید مقاوم رئیس جمهور بالاتر هست یا یک وزیر؟
باید ورودی اکثر پل ها که احتمال دارد آمریکا با خرش از آنجا رد شود را مین گذاری کنیم تا آمریکا خرش از پل نگذرد و سر ما بی کلاه بماند
در ضمن ورود مدیریت شده زنان مسن به ورزشگاه مورد تایید من است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
من هم کاملا با پیشنهاد های شما موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
سوسیس بندری چطوری؟
شریعتمداری از نزدیک شدن به توافق برجام عصبانیه
شرکت خودروسازی مذاکره کنه؟؟؟؟
قصاب رو میخواید مامور حفاظت از گوسفندا کنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
قصاب نه گرگ
کاش روزی برسد که صاحب کشوری شویم که مسئولان فقط به منافع ملی فکر کنند و در تصمیم گیری تصمیم واحد بگیرند. یعنی هم دولتی ها هم بخش خصوصی یکدل باشند. وقتی رنو و پژو و یا حتی کره ای ها در بدترین شرایط به ما پشت کردند و توتوتا سر آن خودروی تشریفاتی آنطور با ما برخورد کرد ، تصمیم در مورد اینها محکم ، واحد و به نفع مملکت و افراد باشد. انشااله روزی به این جا برسیم.
برجام خیانت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
نه عزیرم، این تولد شما بود که خیانت بود به این ملت
عدد اختلاس92000 میلیارد است اما عدد سود 800 میلیارداست که اختلاف آنها می شود 91200 میلیارد تومان وخیلی خیلی زیاد است
=800 -92000
تحريمها پر
كاسبان تحريم پر
دبير كل انحمن لوازم خانگي ميشه بفرماييد چرا لوازم خانگي خارجي كه مسءوليتي ندارن عمرشون بيش از ١٠ برابر لوازم خانگي داخليه
ولي قيمتش پايين تر و توليد كنندگان داخل كه بعضي وقتها حتي يه يدكي دستگيره در يخچال هم ندارن چقدر بيشتر از لوازم خانگي خارجي مسءوليت ميپزيرن؟
اتفاقا نباید خودروسازان با تویوتا وارد تعامل شوند. بهتر است خود تویوتا وارد شود و مجوزهای ورود و تولید در ایران را بگیرد و رقیب خودروسازان فشل ایرانی شود.
در غیر اینصورت باز شاهد بدبختی مردم و رانت به خودردسازان خواهیم بود.
به خودروسازان خارجی مشوق حضور و تولید در ایران بدهید تا بساط قمار خودروسازان جمع شود و مردم نفس بکشند
شریعتمداری!!!! فقط خودت خوبی!!! بقیه اخن،اخ!!!
حواله همتون به خدا/ خستمون کردید
وزیر صمت: ما با تویوتا مذاکره نمی‌کنیم؛ شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهندبله زور ولابی ورانت بر واردات خود چرخید و دست عنان را هم اختیار خود سازی داخلی دادند تا دوباره رس این مردم را بر سر قیمت بکند وبا هر قیمتی که میخواهند پدر خریداران را در بیاورند دست مرموز وزرای پیشین همچنان در وزارت صمت کارساز است برای شفاف سازی میبایست خرید بصورت مناقصه بین اللمللی برزگذار وخریدار شود آن هم به قول روس ها از کشور دوست نه کشورهای غیر دوست .نه کشورهای که با کشورمان سیاست دوگانه دارند .وزمانی که اعلام شده است خیلی زیاد است واز کشور خودرو خریداری شود که زودبازده باشد ودر انبازهایشان مانند خودرو سازان ایرانی انبار شده است با این تفاوت که آنان به دنبال مشتری میگرددند وخودرو سازان ما با ندانم کاری وتولید شرکتهای اقماری .دچار کمبود قطعه میباشند .
شریعتمدار ثی وضعش خوبه شغل پردرآمد ابدی داره، کامپیوتر اپل رومیزشه! خبر از مردم نداره که تحت شدیدترین فشار اقتصاذی هستند. یک همه پرسی کنید شریعتمداری میفهمه چقدر در این مورد طرفدار داره
درود بر رییسی اگه روحانی بود از ترس قم نمی‌داشت خانمها بیان استادیوم
آقای دکتر رئیسی با همه وجود دوست دارم
رییسی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
اللهم اشف کل مریض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
از فدراسیون جهانی تشکر کن
اینجانب به عنوان یک پزشک جراح مغز و ستون فقرات باید به ارزتان برسانم که در شرایطهای کنونی و با تاثیر تحریمهای شکننده روسها از طرفی باتوجه به قیمت اخیر قیر لذا بنده دیگر نظری ندارم
پاسخ ها
محمود‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
اقا‌ حالتون‌ خوبه‌ ؟! اقای‌ ستون‌ فقرات‌ ! چی گفتی‌ ؟!
عرض‌ یا‌ ارز ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
نعمت خان،مرسی که هستی،لبخند از لبانت دور نشود هیچ وقت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
مدرکتو همونجا گرفتی که جراح اقتصادمون گرفته
ممنون رییسی
روحانی که فقط ادعای موافق بودن داشت و دنبال جنجال بود فقط به اسم بانوان به کام دولتش
به امريكا اجازه ندهيد كه خرش از پل بگذرد وبه ما بخندد !
----------------
خرش از پل بگذرد ؟ خرش ؟ فعلاً كه تلسكوپ « جيمز وب » ش در فضاي لايتناهي جولان مي دهد و از كرات آسماني و از كهكشانها عكس و تصوير به زمين مي فرستد كه هر آدم خدا نشناسي بي اختيار با ديدن اين تصاوير با خود مي گويد : لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم !! ... الله اكبر ... الله اكبر كبيرا !! ... لا اله الا الله ... خبر از وجود كراتي مي دهد كه ميليونها سال نوري و بلكه ميلياردها سال نوري از ما فاصله دارند ! ...وانگهي اگر به زعم عده اي امريكا خطرناك است ، امريكا خبيث است ، امريكا دشمن و جنايتكار است ، اما امان از فقر ... امان از فقر ... صد امان از فقر ... هزار امان از فقر ... بايد به خدا پناه برد از فقر ...فقر است كه دنيا و آخرت و دين و ايمان هر كسي را مي تواند به باد فنا دهد و هر كسي را خسر الدنيا و الاخره كند ! ... امريكا هر قدر بد هم باشد در برابر غول فقر جوجه اي بيش نيست !! ... شك نكن برادر !!
همانطور که گفتم تا زمانی که ایران اقدام به ساخت بمب اتم نکند غرب دست از زیاده خواهی بر نخواهد داشت. تا زمانی که ایران بمب اتم نسازد یک توافق پایدار به دست نخواهد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
مگه الان بمب نداریم؟
سواد ما برای خوندن این عدد و رقم دیگه قد نداد.مجتمع فولاد اگر دولتی نیست پس چیست با حقوق هایی که داده فقط باعث شکاف طبقاتی شده حداقل تو تقسیم فقر عدالت را رعایت کنید تو تقسیم ثروت که بی خیالش شدیم سفره انقلاب هم که محصور شده است
حسین شریعتمداری: بیا برو تو کوچه
اقایان مسئولین،کسی نیست به این بیمه معلم رسیدگی کند؟
2 ماه است که مدارک فوت یک معلم بازنشسته را به بیمه معلم دادهام که طبق روال باید بین 10 تا 20 روز حق بیمه عمر را به بازماندگان پرداخت کنند اما چند بار که حضوری رفتم و پیگیر شدم قصه حسین کرد شبستری تحویل میدهند.چگونه است که سر هر ماه حق بیمه را میگرفتید اما موقع جواب دادن با تبختر میگویید معلوم نیست کی پرداخت کنیم و شاید ماه ها طول بکشد.ایا نمیدانند که خانواده متوفی گرفتاری مالی پیدا میکنند؟ایا اگر بخاطر رفتارشان با انها درگیر شوم و کار به جاهای باریک بکشد و رسانه ای شود انوقت روسای مسئول در این بیمه و بیمه مرکزی و ... دستور خواهند داد که فورا به کار این ارباب رجوع رسیدگی و اقدام شود یا اینکه مرا فردی که تعادل روحی نداشت و تحت تاثیر مواد بوده معرفی میکنند یا اینکه من به عنوان ایادی دشمن که پول گرفته ام تا سر و صدا به پا کنم معرفی میشوم و بعدش دادگاه و گرفتاری و پاشیدن خانواده؟
برای همین است که در این کشور متخلفین گردنشان کلفت میشود و میدانند که شکایت و گرفتاری مردم راه به جایی نمیبرد.
حاج حسین..
پاشو از خواب..
صبح شده
وزير صمت : « ما با تويوتا مذاكره نمي كنيم » ... !!
-- چه عجب كه با تويوتا مذاكره نكنيم ، !!!
-----
دنباله فرمايشات وزير : « خودرو سا زان ما اين كار را انجام مي دهند » !!
-- يعني مي فرمايي خودرو سازان ما با رقيب قدر قدرت خود « تويوتا » مذاكره كنند ؟ ببينيم خواجه حافظ چه مي فرمايد :
« روا مدار خدايا كه در حريم وصال
رقيب محرم و حرمان نصيب من باشد » !!
-- بله ؟
-- بعله !!
قرارداد برجام با امدن جمهوری خواهان به پایان می رسد و دوباره همین مشگلات و ختی بدتر از الان وجود خواهد داشت و مذاکر کنندگان درباره این موضوع هیچ کاری نتوانستند انجام دهند ؟می شود مذاکرگران بگویند چه کاری انجام دادن ٫ بعد می خواهند ان را پیروزی حساب کنند و روحانی را خطاکار نشان دهند ؟صد رحمت به قرارداد روحانی...... جمهوری خواهان با امدن بیرون از برجام هیچ کشوری جرعت کار کردن با ایران را نخواهد داشت؟مگر ان موقع دوباره امتیاز بدهید...
«حسین شریعتمداری: به آمریکا اجازه ندهید خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد»
پینشهاد می شود مسئله ی برجام را از صفر تا صد به آقای شریعتمداری حواله کنند تا خودش هر جور که مصلحت می داند تصمیم بگیرد و دیگر با بهانه قرار دادن مذاکرات و غیره هر روز یک مقاله ی جدید آکنده از تنفر و نفرت درج نکند. این برای سلامت روانی خودشان خوب است و هم برای سلامت روانی جامعه.
قرار بود واردات خودرو آزاد بشه که رغیبی باشه برای خودرو سازهای داخلی که با منفعت طلبی هر بلایی سر مردم می آوردند ولی حالا گوشت رو گذاشتن تو دست گربه که استخونش هم دست مردم بد بدبخت نرسه و یک کانال دیگه برای سرکیسه کردن مردم باز کنن
اقای وزیر کاسبان تحریم به شما اجازه نمیدن که شما با یک برند جهانی سخنگویشان باشی چون دیگه نمتونند هر چه بنجول چینی را وارد و سود هنگفت ببرند خوداتان وهمایت گرانتان بهترین ماشینها را سوارید و ترس این ندارید با اهن پاره تولید شده تحت مدیریت تو فردا تو و خانوداه تان مثل بقیه مردم بی سر پناه لا بلای اهن پاره مچاله شده ناشی از تصادف بیرون بکشند
اقای وزیر ای تولیداتتان در عراق ۶ میلیون به فروش میره چطور اینجا بالای ۲۰۰ و یا ۳۰۰ میلیون بی وجدان
تو و همه انهایی که از تولید این قتاله ها حمایت می کنید عامل قتل ۱۷۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ انسان بی گناه هستین
۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر مجروح وقطع عضو می شوند اصلا دل دارید اصلا وجدان دارید اصلا شما ها با این تولیدات فکر می کنید
این چه وضع مدیریت کردن است
-- ميگم چه خبرهاي جالبي در صفحه « تيتر يك » امروز مي خوانيم ! ... آقا احسان چه خبر از خبرهاي تازه و جالب ديگر ؟
-- خبر جالب ديگر به نقل از همين سايت حي و حاضر اين است كه جناب امير عبد اللهيان وزير امور خارجه كشورمان وارد زنگبار شد و مورد استقبال وزير بهداشت ! آن كشور قرار گرفت !!!
مگر شما و دوستان پلی هم گذاشتید که کسی از روی آن رد بشه. نون بعضی ها در تحریمه و بس.
آقای وزیر باز دلال بازی را رونق دهید.
دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: علت اینکه برخی کالاهای قاچاق ارزان تر از کالاهای تولید داخل شده این است که مسئولیتی پای آن نیست!

پ.ن- چرا کالایی که به قول شما مسئولیتی پای آن نیست با کیفیت تر از کالای تولید داخل که مسئولیتی پای آن است می باشد!؟ هم با کیفیت تر است هم ارزانتر!!! واقعا فکر می کنید مردم نمی فهمند!؟
حاج آقا چون کارت درست هست و آنها را رسوا می کنی
برجام جز مسخره بازی چیز دیگه نیست برجام شده آلت دست مخالفان و موافقانش
آقای شریعتمداری؛اقتصاد امریکا با حجم25000میلیارد دلار با بودجه نظامی840میلیارد دلاری،نه احتیاجی به اقتصاد ایران دارد و نه ترسی از قدرت نظامی ایران.الان هم برای امریکا اگر بحثی سر انرژی ایران است،بیشتر به خاطر اروپاست که کمبود انرژی این قاره را بیشتر از لحاظ روانی جبران کند!آخه نهایتا یک میلیون اضافه فروش نفت ایران بعد از توافق اگر هم کاملا وارد بازار اروپا شود مقدار قابل توجه ای نیست.در مورد گاز ایران هم شما نیاز داخل کشور را در زمستان تامین کنید،بازار اروپا پیشکش
وزیر صمت رو راه نمیدن تویوتا که بخواد بره مذاکره کنه
طرف آمریکایی خواسته های ایران را قبول نکرده و بر خواسته های خودش اصرار دارد
یعنی گفته نه
وزارت امور خارجه ایران :
بررسی میکنیم
چی را دارید بررسی میکنید ؟ قراره یک چیزی بگید طرف خوشش بیاد !
========
به نظرم حالا که اصرار بر امضای برجام به هر قیمتی دارید حداقل مکانیزم ماشه را که یک سال دیگر اجرا میشود را برای مردم توضیح دهید تا آماده باشند
خدواند به انسان عقل داده که اول فکر کند بعد سخن گوید ، بنظرم نباید از زبان زور و بخاطر منافع شخصی و سیاسی سخن گفت ... مدیر مسئول هر روزنامه ای که باشی باید اصولی صحبت کنی آقای فلانی . منافع کل مردم ایران را به خاطر منافع خود و خانواده ی خود ترجیح ندهید .سعی کنید منطق گرا و با فکر و تدبیر سخن گویید .اینجا ایران است پراز نعمت های الهی و بهترین سرزمین را ما داریم به شرطی که شما و امثال شما سکوت نمایند که ایران بیشتر آباد شود. والسلام.
حسرت به دل ماندیم یه خبر خوش و امیدوار کننده بشنویم
اتفاقا خود سازمان حسابرسی یکی از طرف های مهمی است که باید شاکی مدعی العموم داشته باشد و باید علیه این سازمان ناکارآمد اقامه دعوا شود ،

اگر هر کجای دنیا بود ،چنین سازمانی منحل و مدیرانش به اشد مجازات محکوم می شدند، تازه اظهار نظر می کند که چنین است و چنان نیست
در ضمن به لغت نامه دهخدا مراجعه کردم هنوز معنی مقدس عوض نشده بود ؟!
درود
آقای وزیر، رنگ ماشین های وارداتی مشخص نکردید!
«وزیر صمت: ما با تویوتا مذاکره نمی‌کنیم؛ شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند»
خوب اگر با تویوتا مذاکره کنید ما تعجب می کنیم. همان بهتر که با تولید کننده های درجه ان چین و ونزوئلا مذاکره بفرمایید.
وزیر صمت: ما با تویوتا مذاکره نمی‌کنیم؛ شرکت‌های خودروسازی ما مذاکرات را انجام می‌دهند
وزیر جان آیا بهتر نیست با استفاده از متخصصان داخلی ماشین با کیفیت مثل تویوتا تولید کنید بجای واردات همون هزینه واردات را به اهل فن باز میگویم اهل فن بدهید ماشین با کیفیت ساخته میشود،
"لوازم خانگی خارجی ارزان‌تر از داخلی‌هاست، چون مسئولیتی پای آن نیست
"
اتفاقا به خاطر کیفیت بالا و طراحی مناسب و ... کاملا مشخص هست که مسولیت خیلی بیشتر هم پای اون هست! تازه اگه در کشور خارجی و ... بودیم همون کالای خارجی خدمات پس از فروش مناسبی هم داشت که در ایران اصلا خدمات پس از فروش کالای ایرانی معنی نداره! ( اون جنس خارجی هم که خدمات نداره چون اصلا اینجا نمایندگی نداره!) قیمت کالای خارجی هم با دلار و بعد از چند دست دلال و .... رسیده به اینجا! بعد میگین ارزون هست؟! یعنی اگه دلار ارزونتر بود، اون کالا خیلی خیلی ارزونتر از همین الان هم بود! پس دست از این حرفها بردارید و کمی فکر کنید که چرا کالای ایرانی که به قول شما هم قیمت کالای از مرز گذشته خارجی هست ، نه خدمات درست و حسابی داره و نه کیفیت درست و حسابی!!!
شریعتمداری بهتره هر روز کندر بخوره تا مغز آکبندش آسیب نبینه ، آخه بنده خدا پاش لب گوره و ممکنه دچار هذیان گویی بشه
این ادبیات زشت وسخیف فقط درشان شریعتمداری است
از سازمان حسابرسي تقاضاداريم مبلغ درست اختلاس رو بگند.
حسین شریعتمداری تو نه چیزی سرت میشه نه مشکل زندگی داری..از وضعیت وخیم زندگی مردم خبر نداری فقط دخالت در سیاست میکنی بدون انکه مسیولیتی داشته باشی..پیر شدی و ذهن کار نمیکنه بهتره کنار بکشی و این باقی عمر ارا برای خودت خدا بیامرزی زدیف کن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر