بازدید 105398
سه هزار و صد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری/ رییس سازمان پزشکی قانونی: ما نمی‌توانیم بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده/ بازداشت چند تن از اعضای شورای شهر خرمشهر/ شناسایی بیمار مشکوک به آبله میمونی در بابل/وزیر صمت: صادرات قطعات خودرو قدرت ایران را نشان می‌دهد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اتهامات «سپیده رشنو»: اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور از طریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و .../ نماینده مجلس: با مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیگر چیزی به اسم عدالت در جمهوری اسلامی نمی‌ماند/ تکذیب ادعای پرتاب کردن بانوی گیلانی از خودرو گشت ارشاد/ روزنامه اصولگرا: سلبریتی‌ها افرادی پولدارند که آلزایمر سیاسی و اجتماعی دارند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 20 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اتهامات «سپیده رشنو»: اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور از طریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و ...
حجت‌الاسلام افشاری، رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به برگزاری جلسه تفهیم اتهام «سپیده رشنو»، با توجه به کیفرخواست صادره و ارجاع پرونده به این شعبه، گفت: در اجرای قانون آیین دادرسی کیفری و الزام قانون‌گذار به ابلاغ کیفرخواست، متهم از زندان احضار شده و در شعبه مذکور، مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به وی ابلاغ شد. وی تاکید کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور از طریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشا بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.

نماینده مجلس: با مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیگر چیزی به اسم عدالت در جمهوری اسلامی نمی‌ماند
احمد نادری عضو هیأت رئیسه مجلس دلایل مخالفت خود با مصوبه جنجالی شورای عالی انقلاب فرهنگی را تشریح و تصریح کرد: با این مصوبه جامعه به سمت طبقاتی شدن حرکت خواهد کرد و دیگر چیزی به اسم عدالت در جمهوری اسلامی ایران باقی نمی‌ماند.

جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری
انتخاب مدعی شده است که جلسه اخیرا اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان پیش از محرم در منزل اسحاق جهانگیری برگزار شده است. این رسانه می‌نویسد: پیش از این و در ۲۴ خردادماه ۱۴۰۱ بود که روزنامه ایران ارگان دولت، خبر از جلسه ای داد که در منزل حسن روحانی و با حضور سیدمحمدخاتمی و سیدحسن خمینی و برگزار شد. این جلسه آنطور که روایت شد، در منزل حسن روحانی برگزار شده بود. رسانه دولت آن روز البته مدعی شد: «گفته می‌شود اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است.» با وجود آنکه در این خبر ادعاهایی در مورد دستور جلسه فوق مطرح بود، اما از سوی هیچ یک از حاضران واکنشی به ادعاهای منتشره صورت نگرفت. با این حال، آن طور که مطلع شدیم جلسات این جمع به طور منظم در حال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله احیای برجام، مشکلات فضای مجازی و محدودیت‌های اجتماعی، بحث حجاب و گشت ارشاد پرداخته شده است.

تکذیب ادعای پرتاب کردن بانوی گیلانی از خودرو گشت ارشاد
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان پرتاب یک بانوی گیلانی از خودرو گشت ارشاد را تکذیب کرد. به گزارش تابناک، سرهنگ حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در خصوص برخورد گشت ارشاد با شهروند خانم، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوءاستفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت. وی گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند. ماجرا از ممانعت شهروند خانم مورد بحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیر شده از خودرو پلیس، خبر داد و افزود: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعا مخالفت یا اصرار سایرین، دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

وی در ادامه گفت: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است، این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده و ادعای پرتاب کردن وی از خودرو گشت امنیت اخلاقی، کذب محض است. جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند، افزود: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی: ما نمی‌توانیم بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره علت فوت قاضی منصوری، یکی از متهمان پرونده فساد اکبر طبری که خردادماه سال ۹۹ جسدش در رومانی پیدا شد، گفت: در خصوص پرونده هایی همچون نامداری، متروپل یا پلاسکو و... در وظیفه ای که به ما ارجاع شده، نظر کارشناسی را دادیم و آن نظر کامل نیست. اگر انتظار این باشد که ما بگوییم قاضی منصوری خودکشی کرده، این حرف بی ربط و غیرکارشناسی است. ما شرح جسد را به قاضی پرونده منتقل می کنیم و قاضی با تحقیقات بین الملل و همکاری اینترپل و سایر ادله هایی که دارد، نظر نهایی را اعلام می کند.

وی تاکید کرد: هر دستور قضایی که به سازمان پزشکی قانونی داده شود، پزشکی قانونی آمادگی لازم برای همکاری را دارد. در حوزه های آموزشی و پژوهشی با کشورهای مختلف همکاری داریم؛ مثلا در حادثه سقوط هواپیمای ایران-ارمنستان تیمی را خواستند که هماهنگ شد و در کنار اینترپل، تیم پزشکی قانونی ما اعزام شد. همچنین در رابطه با سقوط هواپیمای اوکراینی تیم های خارجی به ایران آمدند و همکاری های بین المللی انجام شد. آنها آمدند تا فرآیندهایی را که ما دنبال می کنیم ببینند و نه نکته تکمیلی داشتند و نه نقدی به همکاران ما و عمدتا کارشان تایید بود.

روزنامه اصولگرا: سلبریتی‌ها افرادی پولدارند که آلزایمر سیاسی و اجتماعی دارند
روزنامه جوان با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره پست علی کریمی راجع به نذری نوشت:نکته عجیب ماجرا تناقضات بسیار میان رفتار و گفتار و حتی ابتلای آنان به آلزایمر‌های اجتماعی و سیاسی است. بار‌ها دیده شده که روزی از خودرو، منزل و حتی قبض برق نجومی خود رونمایی کرده‌اند و فردا برای فقرای جامعه آه و ناله سر داده‌اند. در انتخاباتی از نامزدی تمام‌عیار حمایت کرده‌اند و چند صباح بعد خود از مردم به‌ خاطر عملکرد همان نامزد طلبکار شده‌اند. به‌ نظر می‌رسد این رفتار منفعت‌طلبانه متناقض و نازل سلبریتی‌ها بیش از آنکه عمدی باشد، ناشی از کم‌عمقی و سطحی بودن آن‌هاست. یا باید سطح سواد و مطالعه آنان را افزایش داد یا آنکه انتظار مردم از رفتار و گفتار اینان را تنزل داد.

فیاض زاهد: لیلاز اصلاح طلب است، اما تحلیل هایش، راست افراطی را مدهوش می‌کند!
فیاض زاهد، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد به اظهارات اخیر سعید لیلاز واکنش نشان داد و نوشت: مشکل سعید لیلاز به تعارضی برمی‌گردد که موجب این التقاط می‌شود. او در جبهه اصلاح‌طلبان است، اما مانیفستی که از جهان پیرامونی ارایه می‌دهد، راست افراطی در ایران را مدهوش می‌کند.

آب در همدان سهمیه‌بندی شد
مدیر‌عامل آب منطقه‌ای همدان: ذخیره آبی سد اکباتان وضعیت خوبی ندارد، به همین علت از تمام ظرفیت سد اکباتان نمی‌توانیم استفاده کنیم و مجبور به سهمیه‌بندی و قطع آب در ساعاتی از روز هستیم. /تسنیم

فرمانده فراجا: زورگیر اتوبان نیایش باید در همان‌محل اعدام شود
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی: به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است. امثال افرادی که در اتوبان نیایش خفتگیری کردند باید در همان اتوبان اعدام شوند تا درس عبرتی برای باقی افراد شوند. /مهر

اعتراض به مخدوش کردن سنگ قبر یک مرجع تقلید
فرزند آیت‌الله بیات زنجانی، مرجع تقلید شیعیان با انتشار تصویری به مخدوش شدن مزار آیت الله صانعی اعتراض کرد. محسن بیات زنجانی نوشت:سنگ‌قبری که می‌شکنید و تصویری که مخدوش‌اش می‌کنید؛ خوبی‌اش این است که آدم می‌فهمد تهی از استدلالید... .

بازداشت چند تن از اعضای شورای شهر خرمشهر
یک منبع آگاه گفت: صبح امروز چند تن از اعضای شورای شهر خرمشهر بازداشت شدند. به گزارش فارس، چندی پیش شهردار سابق خرمشهر و رئیس سابق شورای شهر خرمشهر نیز به اتهامات مالی دستگیر و بازداشت شدند.

شناسایی بیمار مشکوک به آبله میمونی در بابل 
در پی انتشار خبر و تصاویری از بیمار مشکوک به آبله میمونی در بابل، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان گفت: موضوع پیگیری و فرد مورد نظر شناسایی شده است و اکنون اساتید پوست و عفونی در حال بررسی از لحاظ نشانه‌های افتراقی متفاوت هستند. این بیماری مانند کرونا نیست و به این راحتی انتشار پیدا نمی‌کند، مردم نگران نباشند. /فارس

مشاور تیم مذاکره: حذف نام سپاه از لیست تروریستی، هرگز شرط توافق نبوده است
محمد مرندی در واکنش به ادعای سی ان ان مبنی بر اینکه ایران در مذاکرات وین، خواستار حذف نام سپاه از لیست تروریستی آمریکا شده است، گفت:در چند ماه اخیر بار‌ها گفته ام که حذف نام سپاه پاسداران از لیست تروریستی آمریکا هرگز پیش شرط یا خواسته‌ای کلیدی نبوده است. ایران هم خیلی راحت نام سنتکام (نیرو‌های آمریکا در خاورمیانه) را در لیست تروریستی خودش نگه می‌دارد، ولی اگر آمریکا نیاز دارد تا با گفتن این موضوع به توافق مقبولیت ببخشد به خودشان ربط دارد. / جماران

سخنگوی سپاه: اگر این مسافرت‌ها در تابستان، رفاه نیست پس چیست؟
سردار شریف: چه کسی می‌آید در ایام عاشورا به یک سردار عاشورایی کشور جسارت کند، غیر از آدم‌های عقده ای، جاهل و آدم‌هایی که به هر قیمت شده می‌خواهند خودشان را به نهایت درجه جهنم متصل کنند. سردار رمضان شریف:ما منکر برخی از مشکلات در کشور نیستیم، اما این مشکلات با مشکلات و مسائل قبلی ما قابل قیاس نیست. این‌ها اصلا مشکل به حساب نمی‌آید. الان در دو ماه تابستان به طور متوسط روزی ۸۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود، اگر این مسافرت ها، رفاه نیست پس چیست؟ در تعطیلات عید فطر امسال پنج هزار نفر فقط به شهر وان مسافرت کردند، ملت ایران همه اش هم تا کمر در سطل آشغال آویزان نیستند، رسانه‌های غربی به ما توهین می‌کنند، تصویری که رسانه‌هایی مثل ایران اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا از ما می‌سازد، تصویر تحقیر کننده‌ای است. امروز اگر به روستا‌های خوش آب و هوای کشور بروید، آدم حیرت می‌کند که چه ساختمان‌هایی ساختند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ اینکه شما به یک شهید مدافع حرم جسارت بکنید، برای شما آورده‌ای ندارد؛ آن هم شهیدی که ۴۰ سال در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی جان و همه هستی خود را تقدیم کرده است. اشتباه می‌کنند کسانی که تصور می‌کنند اگر به مقدسات ملت توهین کردند، برجسته می‌شوند، چه کسی می‌آید در ایام عاشورا به یک سردار عاشورایی کشور جسارت کند، غیر از آدم‌های عقده ای، جاهل و آدم‌هایی که به هر قیمت شده می‌خواهند خودشان را به نهایت درجه جهنم متصل کنند.

مطرح کردن صیانت به خاطر دعوا‌های سیاسی است
روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس: مدیریت عرصه فضای مجازی به مفهوم ساماندهی به فرایند‌های مجازی و احساس امنیت روانی در جامعه باید سازوکار خودش را داشته باشد. در حال حاضر مجلس درگیر هیچ‌گونه محدودیتی برای فضای مجازی نیست. کمیسیون ۸۵ منتفی شده و آن چیزی که باقی مانده امروز اولویت مجلس نیست. احساس می کنم برخی نمایندگان که در خصوص طرح صیانت صحبت می‌کنند به خاطر دعوا‌های سیاسی است.

وزیر صمت: صادرات قطعات خودرو، قدرت ایران را نشان می‌دهد
فاطمی امین حضور در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی ما پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح به کشورهای مختلف صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ما دارد و به شناخته شدن ما در جهان کمک می‌کند. وزیر صمت با بیان اینکه در تجارت با روسیه، پیوندهای اقتصادی اهمیت دارد، گفت: پیوندهای اقتصادی به تحکیم روابط دو کشور می‌انجامد و همچنین روسیه یک کشور دارای فناوری بالا محسوب می‌شود و صادرات قطعات خودرو یا توربین و دیگر محصولات با فناوری بالا به این کشور نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد. فاطمی امین تاکید کرد: در تجارت با هر کشور لازم است که کسب و کارها به هم پیوند بخورند و این پیوند فقط با صادرات و واردات ممکن نیست، بلکه باید به تولید مشترک و تأسیس شرکت‌های مشترک فکر کنیم تا این پیوندها ناگسستنی شود.

واکنش یک نماینده مجلس به منتقدان طرح بانکداری مجلس: انتظار بود آقایان از مردم عذرخواهی کنند
محمدحسین حسین زاده بحرینی رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه مدیران بانکی درباره توقف طرح بانک مرکزی در نامه‌ای به رئیس مجلس به بیان توضیحاتی پرداخت و اعلام کرد:  انتظار این بود که آقایان به‌جای تلاش برای جلوگیری از به ثمر نشستن تلاش مشترک دولت و مجلس، نسبت به ترک فعل و کوتاهی خود در اصلاح نظام بانکی کشور در دوره مسئولیتشان، به ملت بزرگ ایران پاسخگو باشند و عذرخواهی کنند. او همچنین از امضاکنندگان نامه (ترجیحاً یکی از روسای کل سابق بانک مرکزی) دعوت کرده تا در یک مناظره تلویزیونی با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی یا رئیس کمیته پولی و بانکی مجلس شرکت و در خصوص این طرح گفت‌وگو کنند.

گفتنی است، در نامه‌ای که توسط مدیران ادوار مختلف بانک مرکزی و بانک‌های دولتی و خصوصی امضا شده از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته شده که ضمن متوقف نمودن فرآیند تقنینی طرح بازنگری در قانون بانکداری، بانک مرکزی مکلف شود ظرف مدت حداکثر هجده ماه نسبت به ارائه لوایح مورد نظر به ترتیب اولویت از کانال دولت اقدام نمایند.

وزیر نیرو: برنامه ای برای واردات آب نداریم
وزیر نیرو گفت: هیچ برنامه ای برات واردات آب نداریم و در حوزه دیپلماسی آب در مورد اجرای طرح‌های مشترک آبی، توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و حق آبه‌ها با کشورهای دیگر در حال مذاکره هستیم. علی اکبر محرابیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مذاکرات تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: برای صادرات خدمات فنی و مهندسی و حق آبه‌ها به نقاط خوبی دست یافته ایم.


اتاق بازرگانی ایران: اقتصاد ایران در انتظار احیای برجام
اتاق بازرگانی ایران در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که در صورت کنار رفتن تحریم‌ها، اقتصاد ایران آماده جهش در حوزه‌های مختلف خواهد بود که می‌تواند به بهبود نسبی شرایط منجر شود. بررسی‌های انجام شده در گزارش کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران نشان می‌دهد: وضعیت رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۱ به‌ شدت به وضعیت تحریم‌ها گره خورده و در صورتی‌ که شاهد گشایش خارجی باشیم، امکان افزایش رشد اقتصادی از ناحیه فروش نفت و گاز وجود دارد. از سوی دیگر، با توجه به وضعیت منفی بخش ساخت‌وساز در سال ۱۴۰۰، وجود منابع در دست دولت و اجرای نهضت ملی مسکن می‌تواند سهم این بخش را مثبت کند. در تجارت خارجی نیز به‌طور خلاصه با رفع تحریم‌ها و دسترسی به منابع ارزی، به نظر می‌رسد تجارت خارجی کشور توانایی بازگشت به سطوح قبل از تحریم‌ها و گسترش بازارهای صادراتی در کالاها و خدمات دارای مزیت را دارد.


معاون وزیر امور خارجه:  در دولت سیزدهم رشد صادرات به ۵۰ درصد رسید
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: تنها با گذشت یک سال از فعالیت دولت سیزدهم، رشد صادرات در راستای برقراری تعامل با کشورهای مختلف، به حداقل ۵۰ درصد رسیده است. مهدی صفری، در حاشیه نشست «بررسی نقش دیپلماسی اقتصادی در توسعه صادرات» در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این مدت، دولت در حوزه صادرات کالا به کشورهایی مانند هند، روسیه، چین و کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین، فرصت و اولویتی یکسانی قائل شده است.


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه افزود: در این مدت، کریدور پاکستان، ایران و ترکیه گشوده و رابطه کریدوری ما با کشورهای آسیای مرکزی تقویت شده و اکنون کالاها از شمال به جنوب و از جنوب به شمال در حال جابه‌جایی است. همچنین در این یک سال، ترانزیت کالا از روسیه و قزاقستان و از طریق ما به عراق و ترکیه و جنوب کشورهای عربی تقویت شده است. صفری همچنین با اشاره به رشد بالای صدور خدمات مهندسی در مدت یاد شده گفت: در این مدت، قراردادهایی برای صدور خدمات به کشورهایی مانند سریلانکا، مالزی، کنیا و دیگر کشورهای همسایه مُنعقد شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی: الزامی وجود ندارد که جزئیات قرارداد سرخابی ها فاش شود
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: افشای رقم قرارداد‌ها به صورت کلی الزام دارد نه جزئی. افشای متن قرارداد الزام نشده، بلکه افشای مجموع ارقام بازیکنان و کادر فنی الزام شده بود. برای باشگاه داری حرفه ای باید سایر باشگاه ها به این ماجرا بپیوندند و آن زمان افشای جزئیات معنا دارد.

نماینده مجلس: کاهش میزان جوجه‌ریزی‌ها به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است
احد آزادی خواه، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه میزان جوجه ریزی در هر دوره ۱۳۰ میلیون قطعه بوده که در حال حاضر به ۹۰ میلیون قطعه کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: دولت باید با تدابیر خاص، مانع از کاهش جوجه ریزی‌ها شود؛ هرچند بخشی از آن به دلیل توقف قاچاق جوجه یک روزه با اجرای مردمی سازی یارانه‌هاست. وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از کاهش میزان جوجه‌ریزی‌ها به دلیل کاهش قدرت خرید مردم صورت گرفته است و باید جبران شود، افزود: نظر و راهکار تشکل‌ها برای جبران کاهش جوجه ریزی احیای کالابرگ است، زیرا می‌تواند قدرت خرید مردم را تقویت و آسیب به تولیدکنندگان را جبران کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۲۷
این قانون شکنان و همکاری با دشمن رحم نکنید هرچند عموما اینطور افراد برنامه دارند برای این کارها تا گرین کارت بگیرند
پاسخ ها
فراجا
| United States of America |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
قابل توجه فرمانده محترم پلیس، نحوه مجازات و چگونگی آن را قانون باید تعیین ومشخص کند. بنا براین ایشان بجای صدور حکم باید از مجلس کمک بخواهند
شما فک می کنید چقد برای مسافرت هزینه می کنند... هیچ. وخیلی کثیر زنگ مسافرت نمی بینن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خدا وکیلی ۶ سال هست حتی تا شاه عبدالعظیم هم

نتوانسته ام خود و خانواده ام را ببرم

و اکثر مسافرانشمال هم در چادر و یا خانواده دوستان

و اقوام مستقر میشوند

و هزینه سفرشان ۳۰ لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومانی

و ۴ تا بلال است و بس
آن ورزشکار که به مقدسات ما توهین کرد و دوقطبی سازی کاذب ایجاد کرد عذرخواهی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
کامنت دوزاری
احمدزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
علامه دهر است از ورزشکار و مردم عذر خواهی کندآن بهره مند از پول خزانه ملی که فکر میکند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
درود بر علي كريمي و علي دايي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
اون روحانی از مردم باید عذر خواهی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
متن را با دقت بخوان . آن قسمتی را که فکر میکنی توهین
کرده منتشر کن. توضیح بده ما هم متوجه شویم.
تفکر تفکر تفکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خدا شفات بده ایشالا
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
تعداد نظر مخالف و موافقت را ببین تا متوجه بشوی چقدر تو و همفکرانت نزد مردم بدون جایگاه هستید
الان 20 سال هست اقتصاد را بازیچه دیگران کرده اید اگر در این مدت اصلاح اقتصادی را اجرا می کردید الان نه بحث کوپن می بود و نه یارانه و نه تورم بالا ولی باز همان راه را می روید و بعد کاسه چه کنم به دست
همین طوری پلیس ما اقتدار ندارد ولی بعد آن قضیه ون و دو زن همین جا گفتم آقایان دارید بدعت درست می کنید در حالیکه آن ون سواران تخلفی مرتکب نشدن ولی عذرخواهی غیر موجه کردید و توبیخ آن ماموران این هم می شود نتیجه عادی کردن جرم که بخواهند جلوی قانون بایستند ولو با مظلوم نمایی
جناب اون تعدادی که میرن مسافرت مگه چند درصد از جمعیت کل ایران حساب میشن؟ بعدشم مسافرت داخلی رفتن معنی پولدار بودن میدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
همچین هم ارزان نیست که هرکسی براحتی بتواندازپس آن برآید این روزها مسافرت داخلی هم معنی پول داربودن میدهد مسافرت خارجی هم بیشتر افرادشاغل مقیم خارجند که برای دیدن نزدیکانش به اینجامیآیند ویا والدین ایرانیان مقیم خارجند که باهزینه فرزندانشان مسافرت میکنند پس الزاماًمسافران خارج ثروتمندان نیستند
تا دیر نشده توافق برجام را انجام دهید
آقازاده ها و کاسبان تحریم در حال سنگ اندازی در مسیر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
برعکس گفتی کاسب تحریم همان موافقان توافق هستند که دوباره تحریم ها بیشتر شود وقتی دبه کرد آمریکا
کار و شغل این شیخ حسن خمینی چیه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
سالی ۲۰ دقیقه سخنرانی توام با سر و صدا .
همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
ایشان یک طلبه است مانند سایر طلبه ها از جمله فرزندان رهبری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
اگر شورای نگهبان اجازه میداد و برای ریاست جمهوری رد صلاحیتش نمی کرد الان رئیس جمهور بود !!
صبر مردم داره تموم میشه واقعیت وضعیت کشور رو بفهمید و به خواسته مردم که انجام توافق برجام هست احترام بگذارید
سید حسن
به کجا چنین شتابان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
نتیجه جلسه قبلیشون که بیانیه موسوی در روز عاشورا بود
خدا کمر فتنه سازان جامعه را بشکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
شما به کجا جنین شتابان!
اقای وزیر صمت. شما کیفیت خودرو را بالا ببر تا بلای جان مردم نشود. قدرت.... پیکش
اقای رییس پلیس رشت اینی که ما از دو زاویه دیدیم،بله ان خانم به هر دلیلی به ون پلیس اویزان شده بود.وقتی که دستش از ون (حالا به هر دلیلی!!)جدا شد به زمین افتاد ان راننده بی فکر باید ترمز میکرد که احیانا بدن ان خانم زیر چرخ های ماشین نرود؟انقدر از مردم ترسیده بودند که با حداکثر سرعت در رفتند.این پلیس حافظ جان و ناموس مردم است یا .....
خاصیت این ۵ تا چیه برای مردم و کشور ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
بی خاصیت مثل مدیران فعلی!مثل نمایندگان مجلس !مثل وزان اقتصادی و غیر اقتصادی دولت و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
زباله گردان سیاسی
به زور می خواهند به ملت بچپانند که در رفاهند!
یک روز می گویند یارانه ها سطح خرید مردم را بالا برده!
یک روز می گویند این یک میلیونی که عمدتا با پراید و پزو سفر می روند و گوشه ای چادر می زنند و غذای خانگی وساده می خورند و نه در هتل و ویلای شبی چند میلیونی نشانه رفاه 83 میلیون است!

دوره روحانی که تعداد این سفرها بیشتر بود چرا آنزمان ناسزای عالم را نثار روحانی می کردید که مردم تحت سختترین فشارها هستند ونان شب ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
اول متن را با دقت بخوان بعد بیا تز روشنفکری بده
آقای شریف این واضحه که همه تا کمر در سطل زباله آویزان نیستند!!!واین هم واضحه که عده ای علاوه بر شهرهای بزرگ داخلی وخارجی در روستاهای خوش آب وهوای ایران هم دارای ویلاهای فوق لوکس هستند.به این موارد میگن نابرابری وظلم.
اقای سخنگوی سپاه اینکه میگویی روزی 80 میلیون لیتر بنزین مصرف میشود مگر از جیب خانوادتون داره میره؟ مسافرت مردم عادی که دیگه مثل سابق هم نیست و اکثرا به منازل والدینشان در ایام تعطیل میروند که ظاهرا همین را هم برنمیتابید.میگی تو این مدت 5 هزار نفر به وان ترکیه رفتند.چرا 500 هزار نفر نباید بروند؟چرا بگیر و ببند را در داخل حاکم کردین که مردم به خارج از کشور بروند؟ترکیه شده مهد توریست و درامد و شرکت ترکیش ایرلاین و فرودگاه جدید ان کشور میلیاردها دلار درامد کسب کرده اند.انقدر برای سلایق مختلف در ترکیه سرگرمی و رفاه هست که خودشون زیاد به خارج برای سیاحت و تفریح نمیروند.ضمنا زباله گردها انقدر زیاد شده اند که با این حرف ها نمیتوانی روی ان سرپوش بگذاری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
احسنت به شما. حرف دقیقا درستی زدید
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
جالب این که ترکیه هم یک کشور اسلامی است اکثر مردم اش مسلمانند. همسر رئیس جمهورش محجبه است ولی حجاب را اجباری نکردند. کنسرت و موسیقی و .... هم ازاد است.
ما باز نشستگان فرهنگی دیگه ماندیم
کسی به خواسته وحرف گوش نمیده وهمه خبر از اوضاع اسفناک زندگیمان دارند وکسی نیست به دادمان برسد انگار نه برای کشور کار کردیم نه انقلاب کردیم ونه جنگ کردیم ونه ۴۳سال مصیبت وبلا تحریم راتحمل کردیم همه اوضاعشان خوب ‌خوب‌تر میشه ما ماندیم وخدا وشماها را سپردیم به همان خدای ۶۰خودش از دل ما خبر دارد خودش میداند ‌شما اگه خدا نیز مارا از یاد نبرده باشد یا الله تو مددی برسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
سردار شریف فرمودند ما همه در رفاهیم. تازه یکی هم اونروز گفت حمام داریم!
روزنامه جوان و امثالهم که وابسته به افراد زوردار و ثروتمند جامعه هستند از این نکته غافلند که بقول خودش سلبریتی ها از منازل گران و قبض های سرسام اور و چه و چه و چه میگویند اما مثل برخی نیستند که هزاران هزار میلیارد را از حلقوم این مردم بدبخت بیرون کشیده اند اما تظاهر به فقر و نداری خاک نشینی میکنندولااقل سلبریتی ها و افراد مشهور متناسب با درامدشان زندگی میکنند اما ان قشر دیگر ریا سرلوحه کار خود قرار داده اند.
مشکل اینجاست همین افرادی که رفتن وان هم.ن آدمهایی هستند که تعطیلات قبلی رفتن شمال قبلش هم رفته بودند کیش عید هم سفر خارجی بودند یک عده حتی سفرهای داخل شهری هم نمی توانند بروند شکاف اجتماعی و اقتصادی فاجعه شده
نمیدونم چه صیغه ایه که هر کسی رو که سر و کارش به پلیس یا بهتره که بگیم پلیس سر و کارش به هر کسی میوفته و داستان پیش میاد و رسانه ای میشه،حالت طبیعی نداره!!!!!!
سردار شریف واقعا متاسفم دربرابر اظهارت شما چی بنویسم که برمذاق سایت تابناک خوش بیاید ومنتشر کند ولی برحسب وظیفه وازاد مردی خودم مینویسم شاید منتشر شد
سردار شریف دران روستای ییلاقی که شما سفر کردید چنددرصد از ان ویلاها مربوط به بومیان ان روستای ییلاقی هست؟ حتما چشمانت را بخوبی باز نکرده اید احتمالا همان ویلاهای چشم نوازی که برچشمانت نوازش کرد حتما زاقازاده ها ومنسوبین وسرمایه دارانی هست که اجناس را احتکار تا ازحلقوم مردم فقیر ومتوسط بزند ودرروستاها وشهرهای ساحلی وییلاقی برج وویلایی بسازد
سردار شریف یعنی شما حتی انتظار یک سفر خشک وخالی را هم از مردم ندارید؟ لطفا بجای اینکه درخزر شهر ویلای لوکس ساحلی سپاه مستقر شوید بروید کنار ساحل مازندران بابلسرببین چند درصد خانواده هایی که از شهرستان به ساحل شمال سفر میکنند درهوای داغ وشرجی شمال بدون امکانات زیر چادر مسافرتی با فرزند خردسالشان استراحت میکنند
سردار شریف شما چندتا ویلای لوکس را بخوبی میبینید ولی دخمه ها وکپرنشینان شرق وجنوب وعزب کشوررا نمیبینید؟ درصورتی میتوانی به رفاه ملت اشاره کنی که اکثریت ملت دررفاه باشند نه اقلیت که هم جنس شماها ویا زیرچتر شماها هستند لطفا مردم را اینقدر .............. فرض نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
درود برشما بنازم به قلم شما که با ساده قلم زدن متین ومنطقی وواقعیت جواب دندان شکن دادی درود برشما درود درود
یادمه سال 76 اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری که من شرکت کردم مقارن بود با دعواهای طرفداران خاتمی و ناطق ....عجب روزگاری شده الان با هم کیک بستنی می خورن و هم جهت شدن
سخنگوی سپاه:" اگر این سفرها نشانه رفاه نیست پس چیست"!

پس چرا به اکثریت یارانه می دهید؟!
در دولت قبل که از نظر شما نشانه رفاه نبود!
این دو میلیون بچشمتان می آید و آن هشتاد میلیون نه!
اون سران فتنه ایی که جلسه تشکیل دادند باید بلافاصله دستگیر و بدون محاکمه زندانی شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
باید برای تو یک دوره درس تقوا و همچنین روانشناسی بگذارند تا بی جهت تهمت نزنید
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
بعد هم اعدام بشوند کی گفته اینها جلسه بذارند
مشکل همین تفکر است مسافرت مردم رو رفاه میدونن ، خیلی از مردم از خرجشون میزنن تا هواشون عوض شه با این مشکلات کنار بیان
فقر یعنی میوه و گوشت و لبنیاتو لباس خریدش کم شده است
فقر یعنی نتونی خودروی 15 سالتو عوض کنی و اگه ماشین خراب شه تا امکان داره تعمیرگاه نره
لوازم خانگی دسته دوم بخری یا تعمیر کنی ، لب تاپ دسته دو بخری ، به پزشک مراجعه نکنی ....
مسلما تو یه کشور هشتاد میلیونی عده ای توانایی خرید دارن مسافرت میرن ...دلیل رفاه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
و دولت از یک بطری شیر ۱۰%مالیات می گیره چون فکر می کنه ملت ثروتمند شدند
اقای روحانی با بی تدبیری لج بازی نه نفت فروخت نه واکسن زد نه نیروگاه ساخت باید محاکمه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
روحانی هم از هم کیشان و رفقای شما بود
جوری وانمود نکنید روحانی مردمی بود
برو سابقه اقای روحانی رو مطالعه کن تا متوجه بشی دارید چکش روی پای خدتون میکوبید و نمیتونید بزور روحانی رو به مردم بچپونید
جلسه بانیان مشکلات فعلی اقتصادی !!!!
اقایانی که مصرف بنزین و یا مسافرت ایرانیان را نشانه رفاه میدانند احتمالا نگفته اند که که 80 در صد مردم به فقر کشیده شدند و 20 درصد مردم در پی تورم و سوء مدیریت همین اقایان کاخ نشین شده اند و از پول های باد اورده نهایت استفاده را میکنند
کتمان گسترش فقر در جامعه نوعی توهین به مردم جامعه هست
تمام صادرات صنعتی ایران که ناچیز است اکثر ا به کشورهای دارای مشکل و تحریم است که اونم بعد مدتی تعطیل میشه ، یروزی فرضا عراق و سوریه و ونزوئلا و الان روسیه مشکلشون حل بشه به کی صادرات میکنین ؟
این که تو روستای خوش آب و هوا برج بسازید نشانه رفاه نیست. نشانه اختلاف طبقاتی هست.
تمامی این فتنه گران را باید به زندان انداخت تا مملکت آرام باشد و پیشرفت کند
همون علی کریمی یا امثالش که سطحی میدونین جاهای مختلف به مردم کمک کردند ، حرف زدن رو که همه میتونن ، چرا نمیپذیرین امثال کریکی بخاطر نیتهاشون که حتما درست بوده تو دل مردم جا گرفتن ، دل میدونین چیه ؟ محبوبیت پوشالی و پولی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
یعنی ایشون غیر سطحیه؟
به هر حال بهتر است اول فکر کند و اگر نیاز شد حرف بزند
نه اینکه حرفی زده شود و اگر نیاز شود فکر شود در مورد آن
رمضان شریف و میزان مصرف بنزین را نشانه رفاه مردم دانسته است خواندن خبری دیگر در همین ستون تابناک را توصیه می کنم که کاهش جوجه ریزی از ۱۳۰ میلیون به ۹۰ میلیون که کاهشی حدودا ۴۵درصدی را نشان می دهد، بخواند. اگر این نشانه فقر شدید و استیصال مردم بخت برگشته ایران نیست، پس چیست جناب؟
سخنگوی سپاه: سفرها نشانه رفاه. مردم است!

یارانه نشانه چیست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
یارانه نشانه زندگی لاکچریس
پلیس دروغ میگه خدمت به مردم فقط شعار هست برخورد پلیس با مردم حتی افراد غیر مجرم توهین آمیزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
آره دارم میبینم
زن ها رو وسیله کردید انداختید جلوی پلیس ها و فیلم میگیرید
همون لیاقت پلیس آمریکا رو دارید
اصلا نابجاست این چند نفر جلسه میگیرند. کی بهشون اجازه داده دور هم بشینند.
عجب! و این گونه بود که ناگهان کسی که در انوبوس با یک امر به معروف درگیر شد نوکر بیگانه از اب درامد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
عجب ندارد اگر خودت مرض نداشته باشی کافیه تو اینترنت بگردب و ببینی ارتباط این زن رو با یکی علینژاد و کارهای گذشته اش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
فکر کردی اگه شناخته شده نبود از مجا دستگیرش میکردند
طرف سابقه دار است به نظر در این زمینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خب وقتی سفر رفتن مردم نشانه پولداریه معلومه این اتفاقات هم میوفته
جناب سردار! از جمعیت ۸۵ یا ۹۰ میلیونی حداکثر ۲ میلیون نفر مسافرت می کنند که نصف ان ها هم‌کنار جاده یا در پارک ها چادر می زنند. به نظر شما این یعنی رفاه؟ بفرمایید امار بگیرید چند درصد از صاحبان مشاغل در این چند سال تحریم از کار بیکار شده‌اند. از تعداد جوانان بیکار اطلاع دارید؟ سری به فروشگاه ها‌ بزنید ببینید فروششان چقدر کاهش یافته. مردم‌ توانایی خرید گ‌وشت قرمز و سفید ندارند. واقعاً مایه تأسف است که برداشت مسئولین ما از وضعیت مالی مردم اتقدر دور از واقعیت است.
اقتصاد ایران در انتظار احیای برجام
پس نتیجه جراحی ان بکجا منهی شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
فعلا تو آی سی یو ست. منتظر بمانید.
چند درصد جامعه به سفر رفته اند که سردار سپاه امار گرفته ؟
تخصص امار داره؟
تخصص رفاه جامعه داره؟
اصرار داره که لج مردم را در بیاره !!!
آنهایی که آلزایمر سیاسی و اجتماعی ندارند چه گلی به سر مردم زدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
هیچی دارن زور میزنن تا شما آلزایمر پیدا نکنی و یادتنره خیلی از مسائل رو
هر چه ميتوانيد دروغ بگوييد
قاضی منصوری جز همین 5000 مسافر ترکیه بود که یهویی دید رفاه ایران زیادتر از این مسافت است و می‌تونه دورتر هم بره که یهویی رفت رومانی و یهویی به خودکشی رسید.
این قاضی عزیز نمی‌دانست ترکیه شده مکان مجردهایی که هرچی در سال در میارن میشه هزینه سه روز سفر تا ارزان ترین مقصد گردشگری اطراف ایران. و این جوانان بی انگیزه به این روش برای سه روز بی حجاب گردی و آزادی پوشش آتش به اندوخته یکساله میزنند. چون انگیزه ای ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
نا امید از آینده
جلسه ای برای لاپوشانی فساد باورنکردنی فولاد مبارکه
کاهش مصرف گوشت و مرغ و ماکارونی و... نشانه رفاه است ؟؟؟
البته برای شما مهم اینه که کدام گروه در قدرت باشد
5 هزارنفر رفتن وان؛ دلیل نمیشه 80 میلیون نفر در رفاه باشن. طبق اماز خودتون بیش از 60 درصد مردم زیر خط فقز هستن
در خبر بالا سردار از رفاه بسیاری از مردم دم میزند و در خبر آخر کاهش تولید جوجه بدلیل کاهش شدید قدرت خرید مردم می باشد !
صدای ما رو که بچه های بالا نمیشنوند ، حداقل خوبه که مسئولین خودشون جواب خودشون رو میدهند!!!!!!!
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
مشکل اینه که هر کسی با هرتخصصی در تمام موارد غیر مرتبط نظر میده و کار از دست متخصصین امر خارج شده است نظامیان بایستی از اقتصاد خارج شوند و امور را به اقتصاد دانان بسپارند اینگونه هم محبوبیتشان بیشتر است و هم کارها بصورت تخصصی پیش میرود داستان واگذاریها به ظاهر بخش خصوصی طبق اصل 44بزرگترین هرج و مرج اقتصادی را در این کشور بدلیل خروج از قوانین دیوان محاسبات ایجاد کرده است پول ساز ترین و پردرآمد ترین سازمانها و نهادها تحت عنوان خصوصی سازی به جاهای خاص واگذار شده بدلیل عدم مدیریت صجیح عمدتا در حال ورشکستگی یا ورشکسته شده اند و بروز اختلاسهای سرسام آور در سازمانها کاهش نقش دیوان محاسبات و حسابرسی بوده که به بهانه خصوصی سازی این سازمانها نادیده گرفته شده اند باز از همین الان هم می توان اقدام کرد کار را به کاردان بسپاریدنیروهای نضامی بدون دخالت در اقتصاد تقویت شوند.
نه وعده های روحانی و خاتمی و نه دستورات بی پشتوانه رئیسی کاربردی ندارند. وضعیت سیستم مدیریت کشور با این جلسه ها و حتی با پول های برجامی رفع شدنی نیست
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
چرا نمیخواهیم واقعیت ها را بپذیریم بهترین دوران اقتصاد ایران زمان آقای خاتمی بود پاک دست ترین رئیس جمهور
مثل اینکه تصمیم بر این قرار گرفته که نسل بشر منقرض بشه ............آبله میمونی!!!!!!!!!!!!
جناب متفکر آزاد این احساس شما است اما احساس بقیه با شما خیلی فرق میکنه
نماینده مجلس: با مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیگر چیزی به اسم عدالت نمی‌ماند :آقای نماینده بزار مردم راحت باشند اونقدر از حافظ و سعدی خواندیم خسته شدیم دیگر از فرهنگ و ادب فارسی چیزی به جز اسم و سرسری خواندن نمی ماند امسال فرزندم کنکوریه گفتم پسرم فارسی نهاییه براش چه برنامه داری بر گشت گفت تو خرداد شب امتحان میخونم نمره ام را می گیرم میره کارش به من چی اسم و رسم فارسی چی هست از اول هم باید اینطوری میشد حالا شما از عدالت کنکوری می گید کنکور به کنار عزیزم داره فرهنگمان را از دستمان می گیرند تیشه بر ریشه فرهنگ و ادب فارسی میزنند
سلام. افرادی که استرش شدید دارند پرخوری می کنند. این پرخوری نشانه تنعم مالی نیست.
جزییات جلسه رو فردا کیهان منتشر میکنه
از چندین سال قبل نیاز همدان به تامین آب معلوم بود اما حیف که مسئولین همدان اصلا بفکر نبودند و فقط به این فکر می کنند که هیچ اعتراض و تجمعی در مورد مشکلات صورت نگیرد . یکی از امنیتی ترین استانها که هر موضوعی را بی دلیل به مسایل سیاسی و امنیتی گره می زنند
قدیم ها که انسانها باهمنوع معاشرت داشتند وکمترباحیوانات هم غذا وهم اطاق وکمترمعاشرت میکردند آبله ای هم اگرداشتیم آبله انسانی بودونهایتاًباواکسیناسیون ازبین رفت ولی دوره وزمانه عوض شد بیماری مهلک ازمیمون میکیرند همچون ایدز وبیماری بدترازخفاش ومورچه خوار وغیره ابتلا به بیماریهای مشترک بین انسان وحیوان اکنون بیدادمیکندانسان پس ازقرنها ازتوحش به تمدن رفت واکنون بسرعت ازتمدن به توحش میرود این واقعیتیست انکارناپذیر درشهرهای ماگربه هاوسگهای ولگرد درداخل واطراف سطلهای زباله های بشدت الوده جولان میدهند قبلاموشهااکثریت بودنداکنون سگ وگربه چقدربیماریهای صعب العلاج ازاین بی احتیاطی وبی توجهی حاصل آن برای ماست کمترکسی بفکربهداشت وسلامت وپیشگیری ازبیماری ها است بیمارکه شدیم باهزینه سرسام آردنبال درمان میرویم
بابا ای وللل نمی دونستیم دعوای دوتا دختر تو گیس گیس کشی تو اتوبوس یه همچین پرونده جنایی سیاسی امنیتی و... میشه ای ول عجب!!! عزیزان تو کوچه خیابون هر روز ملت تو صورت هم چنگ می اندازن خبر نداشتین؟؟؟
اینکه برنامه واردات آب نداریم موجب افتخار نیست.
پاکستان گاهی یک روز باندازه یک سال مناطق شرقی ایران باران می بارد.
واردات آب در برابر گاز منطقی است
""فرمانده فراجا : زورگیر اتوبان نیایش باید در همان‌محل اعدام شود""
یک سوال :
آیا فرمانده فراجا در مقام قاضی و قضاوت و صدور حکم می باشد یا خیر ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
چی شد اظهار نظر فقط برای جماعت بازیگر و ... آزاد است؟
اتاق بازرگانی ایران: اقتصاد ایران در انتظار احیای برجام.

عزیز جان این اقایانی که الان قوه مجریه را بدست گرفتند شعارشان این بود که اقتصاد را به برجام و اف تی اف نباید گره زد .
وقول داده بودند که بدون برجام تورم را کنترل کنند. خخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
برو ببین اتاق بازگانی کیه و بعد حرف بزن
متاسفانه مردم ما گاهی قدر ناشناس میشوند و زیاده خواه شده اند وضعیت لیبی را ببینید افغانستان را سوریه را و... مردم ما قدر این آرامش رانمیدانند وقتی میفهمند که دشمن خارجی زنگ در خانه اشان را بزند همه ملت در رفاه هستند حالا مختصر مشکلی هم اگر هست که دسته گل دولت قبل است که با درایت و مدیریت دوستان در دولت خدمتگزار رفع خواهد شد اندکی صبر سحر نزدیک است
مسافرت رفتن مردم دلیلی بر رفاه مردم نیست اینجوری امار دادن درست نیست مردمی که هرچه پول داشتن در بورس ازبین رفت و ارزش پول کشور به یک دهم رسید بدون اینکه درامد مردم تغییر بکنه بنظر جنابعالی ناشی از چیه چرا هر استدالالی که می کنید سریع می چسبانید به انقلاب شهید و .. و نمی تونید یه استدلال منطقی بیارید
چرا برای توجیه هر چیزی اسم انقلاب و شهید رو میارید وسط
کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.....دلتون خوشها سرتون زیر برف نکنید لطفا. برخی از حداقل آموزش های لازم در موارد معمولی هم برخوردار نیستند. کافی است از چند نفر از نزدیکانتون که تجربه این نوع برخورد ها را داشتند سوال بفرمایید.
درباره اتهامات سپیده رشنو:
1. جرم تبانی و اجتماع موضوع ماده 610 قانون مجازات اسلامی اگر مقدمه جرمی محقق شده باشد دیگر قابل انتساب به مجرم نیست و مجرم صرفا برای جرم اصلی مجازات می شود، این عنوان (تبانی و اجتماع) صرفا در شرایطی قابل تفهیم و انتساب به مجرم است که ایشان در انجام عمل ِ مجرمانه اصلی (رکن مادی) موفق نبوده باشند (در این شرایط است که قانونگذار مقدمات جرم اصلی را به عنوان جرمی مستقل مطرح کرده است) ولی درباره متهمه، رکن مادی جرم محقق شده و او فایل تصویری ضبط شده را به رسانه معاند ارسال و این فایل در آنجا منتشر و جرم تشویق به فساد و فحشا، عملا محقق شده است.
2. تماشا، پیگیری و تأثیر پذیری از یک برنامه تلویزیونی یا حساب کاربری در فضای مجازی، تا زمانی که ارتباطات تعاملی بین پیگیری کننده و تولید کننده محتوا ایجاد نشود، مصداق اجتماع نیست. اینکه سپیده رشنو متأثر از محتوای تولیدی ِ م-ع مقدمات تهیه این ویدئو را تهیه و برای انجام آن طراحی کرده باشد (گوشی موبایل و ترافیک اینترنتی خریداری و خط خاصی از اتوبوس را انتخاب و سوار آن شده باشد و در اتوبوس با تحریک مسافران، زمینه درگیری را فراهم کرده باشد) مصداق اجتماع نیست. م.ع و سپیده رشنو باید در جلسه یا جلساتی در قابل ملاقات یا تماس از طریق ابزار الکترونیکی، در خصوص این برنامه مکالمه یا مکاتبه کرده باشند و وظایف هر کدام مشخص، سپس مقدمات جرم تدارک و تبانی محقق شود. به هر حال مطالعه ی این بسته ی خبری تابناک توسط من و تأثیر پذیری از آن و اقدام بر اساس آن هر چند که ممکن است تابناک در جایی از بسته مرا تهییج به انجام کاری کند یا دستور به انجام آن داده باشد، هیچگاه مصداق تبانی نخواهد بود، ایضاً درباره هر رسانه دیگری
سخنگوی سپاه: اگر این مسافرت‌ها در تابستان، رفاه نیست پس چیست؟ حالت خوبه؟
مصرف میوه و گوشت و مرغ و برنج نصف شده .
این نشانه چیست ؟!
اگر رفاه نیست پس چیست ؟!!!!!
علی کریمی بااینکونه عمل کردن نشون میده نه تنها الزایمرسیاسی واجتماعی نداره بلکه ثابت میکنه باهیچکس حتی اونی که بهش رای داده وازش جمایت کرده عقداخوت ووپسرخالگی نبسته این نشون میده وامدارهیچکس نیست مستقل زندگی میکنه وتنهاتصمیم میگیره وتصمیماتش را عملی میکنه این چرندیاتی که راجع به این بنده خدانشرمیدیدیکروزی بایدجوابش رابدهیدازریزودرشت
مسئولان در زمینه کاری خودشون اظهارنظر کنند . مسافرت دلیل رفاهه ؟؟؟؟ این چیزها رو که می شنویم احساس ناامیدی بهمون دست می ده . بذار مردم ندونن که مسولان چقدر از مرحله پرت هستند .....
عجب خاطراتی با کلید روحانی و دلار جهانگیری
آب در همدان سهمیه‌بندی شد!!!!

قابل توجه روزنامه کیهان که امروز تیتر زده دولت آلمان به مردم گفته فقط 4 نقطه از بدن شون رو بشورند و در مصرف آب صرفه جویی کنند!!!!
خدمت ان جنابی که گفته اگر رفاه نیست پس چیست عرض کنم در ماه گذشته حدود 300لیتر بنزین ازاد مصرف کردم حتما شامل افراد متمول جامعه هستم اما نمیدانید درمان همسر مرا وادار کرد که با ماشین شخصی و مصرف بنزین ازاد طی مسافت طولانی کرمان تا تهران تهرزان تا یزد و برگشته دوباره به تهران و دست از پا درازتر برگشت به کرمان و غمی به فم هایمان اضافه شده همان رفاهیات گفته شماست وقتی دکتر میگه 150 میلیون اللحساب واریز کن تا نوبت عمل بدم و هذینه بیمارستان هم به من مربوط نیست حتما رفاهیاتن ماست نمیدانم شما راهنمایی کنید این دوست سپاهی رو روشن کنید البته دوستان سپاه روی سر ما جا دارند و من به همه احترام میگذارم
ینی هنوز م خاتمی و .. خیال میکنن عده ای از مردم بر طرفداری شان باقی مانده اند و اصلاحات را باور دارند ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
البانی نشین ها هستن فقط حق رای ندارن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
همین الان هم خیلی از مردم سینه چاکشون هستند، از یه سوراخ هزاران بار گزیده شدن عادت دیرینه و همیشگی ایرانی هاست
تابناک جرات نکرد نظرم را بزند ؟
وا مصیبتا به مملکتی که ادعای ازادی وازادی بیان داره ؟
الان یعنی اصولگرایان هوش سیاسی دارن واقعا ؟!!
سلبریتی کارش چیز دیگه اس
شما که کارت سیاسته بلدی آیا ؟
سردار شریف درست میگه ما که داریم طعم شیرین رفاه رو میچشیم
هر روز هم بهتر از دیروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
شیرینی زیاد خوب نیست مواظب باشید افراط نکنید.
نماینده مجلس: کاهش میزان جوجه‌ریزی‌ها به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است
قابل توجه سردار شریف
اینا رفاه نیست پس چیه ؟
این آقای وزیر ارشاد یک سال است وزیر شده، بیش سه سال از کرونا میگذرد، سرچی بزند از فساد آموزشی "به صاطلاح" موسسات هنری فرهنگی تحت وزرات ارشاد، چه فساد آموزشی وحشتانک مدرکفروشی با ظاهر قانونی راه انداختند، کلاسهای صوری و حتی یکدرصد ساعت قانونی اموزش نیست، داوطلب آزاد (ادواری) میگرند بعنوان با پول، چون نمرات دست خودشان است، تستها خودشان میزنند، مراکز تجمیعی هم فرمالیته است، نمرات کیلویی میدهند، تنها راه گرفتن امتیاز برگزاری آزمون و نمره از موسسات، برگزاری تجمیعی آزمونها تحت ناظرین بی طرف و بدون نفع است، وزیر ارشاد به فساد آموزشی برس. امروز ام الفساد فساد در کشور فساد آموزشی است
جناب وزیر صنعت که شک دارم کمترین اطلاعی از صنعت کشور دارند و مثل بقیه وزرا فقط پست وزارت را اشغال کرده به جای این ادعاهای بی پایه کارت ملی تولید کنید چرا کارت ملی نمی توانید تولید کنید؟؟؟؟؟؟ در ضمن در بازار قطعات خودرو هیچ قطعه مهمی از خودرو نیست که تولید داخل باشد نمی دانم کدام قطعه را این وزیر نما ادعا کرده صادر می کنند.
سردار عزیز، برید ببنید چند در صد این مسافرین تو هتلهای چند ستاره و آبرومند میخوابند؟ چند درصد از رستورانهای خوب استفاده میکنند؟ شما به اینها میگید مسافرت و رفاه؟
چادر خوابی و پیاده‌رو خوابی نشانه مسافرت رفاه است. تو پارکها با آن وضعیت اسفبار و بدون بهداشت بساط خورد و خوراک پهن کردن و خوردن و خوابیدن نشان رفاه است.
بازنشتسه نیروهای مسلح هستم ،تلویزیون منزل مان ، ضربه خورده (به هردلیل) قابل تعمیر نیست . بودجه ندارم که یک تلویزیون جدید بگیرم ، اونوقت سردار شریف می فرماید در رفاهیم!!!!!! سردار جان سرت سلامت !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
مگه یارانه و یارانه معیشتی نمیگیرید؟ چکار میکنید اینهمه پول را؟
وای بر جامعه ای که به جای استاد دانشگاه و جامعه شناس، یه مشت سلبریتی بیان درباره عقائد جامعه نظر بدن
جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری با حضور حسین فریدون و مهدی جهانگیری.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل