بازدید 49529
سه هزار و نود و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد / وزیر اقتصاد: مسیرهای بلندمدت اقتصاد تحت کنترل است / اسحاق جهانگیری: برجام را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم / حسین شریعتمداری: تحمیل‌کنندگان فاجعه برجام باید در یک دادگاه ویژه، مؤاخذه علنی شوند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: چرا کارتخوان مغازه‌ها غیب می‌شوند؟/ آیا روحانیون می‌توانند در حرفه روانشناسی موفق باشند؟ / ابوطالبی: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک / به تهرانی‌ها در قرچک و پیشوا زمین می‌دهیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 10 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 

توصیه اسحاق جهانگیری در مورد احیای برجام: آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم
جهانگیری در مورد احیای برجام نوشت: باید در شرایط دشوار کنونی، انگیزه‌ها و دغدغه‌ها را در مقیاس ملی سنجید و تلاش کرد که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم به ویژه سیاست خارجی و احیای برجام و رفع تحریم‌ها، موفقیت کشور قلمداد شود. آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم. در بخشی از یادداشت جهانگیری آمده است: سیاست خارجی سازنده (بی‌تحریم و بی‌تنش)، از جمله همین فرصت‌هاست. علاوه بر این، داشتن برنامه‌ای جامع و شفاف و تیمی کاردان و هماهنگ، می‌تواند عامل بهبود وضعیت اقتصاد کشور و گشایش در معیشت مردم باشد. امیدوارم دولت محترم به پیشنهادها و راه حل‌های کارشناسانه و دلسوزانه بیشتر اعتنا و از انتقادات با سعه‌صدر استقبال کند. باید در شرایط دشوار کنونی، انگیزه‌ها و دغدغه‌ها را در مقیاس ملی سنجید و تلاش کرد که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم به ویژه سیاست خارجی و احیای برجام و رفع تحریم‌ها، موفقیت کشور قلمداد شود. آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم.

رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد
سیدابراهیم رئیسی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با جمعی از فعالان برگزاری راهپیمایی اربعین در تشریح ویژگی‌های مراسم عظیم اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی اربعین نمادی درخشان برای بقای عاشورا و فرهنگ عاشورایی و بزرگترین اجتماع بشری بر روی زمین است. رئیس جمهور با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جریان عظیم اربعین، اظهار داشت: این مراسم یکی از جلوه‌های بروز و ظهور جهانی باورمندان به حضرت سیدالشهدا و جبهه مقاومت است و یقین دارم بسیاری از مسائل به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد. رئیسی با تشریح نقش دولت برای تسهیل حضور مردم در مراسم اربعین، تصریح کرد: از آغاز به کار دولت سیزدهم، در تمام گفت‌وگوها و دیدارها با مقامات عراقی، اجتماع اربعین را با محوریت حل مشکلات زائران حسینی، پیگیری کرده‌ایم. مسئولین عراقی نیز اعلام کرده‌اند که امسال برای حضور زائران ایرانی اربعین در این کشور محدودیتی وجود ندارد.

حسین شریعتمداری: تحمیل‌کنندگان فاجعه برجام باید در یک دادگاه ویژه، مؤاخذه علنی شوند
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از بی نتیجه ماندن مذاکرات وین خبر داد. او نوشت: «برخلاف آنچه مقامات و رسانه‌های غربی اعلام می‌کنند و در داخل کشور توسط شماری از مدعیان اصلاحات و اعضای دولت قبلی تکرار می‌شود، تا‌کنون مذاکرات وین به هیچ نتیجه‌ای که تضمین‌کننده منافع ملی کشورمان و مخصوصاً تامین‌کننده انتفاع اقتصادی ایران باشد، نرسیده است و مذاکرات درباره چهار محور اصلی، کماکان بی‌نتیجه مانده است.»

او در بخش دیگری از این یادداشت می‌گوید: با توجه به فراوانی نمونه‌های خلاف‌گویی آشکار جریان مورد اشاره و نیز خسارت جبران ناپذیری که به نظام و مردم تحمیل کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود که افراد شاخص این جریان در یک مرکز مسئول، نظیر بازرسی کل کشور و یا دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مدیران دولتی، مورد مؤاخذه علنی قرار گیرند تا خلاف‌گویی و وارونه‌نمایی آنها با ارائه اسناد غیر قابل انکار موجود بر همگان آشکار شده و زمینه سوءاستفاده بیشتر آنان که در بسیاری از موارد همسو با دشمنان تابلو‌دار نظام بوده است از میان برداشته شود. به عنوان مثال، از آنها بخواهند فقط به یکی از دستاوردهای برجام برای کشورمان اشاره بفرمایند

چرا کارتخوان مغازه‌ها غیب می‌شوند؟
در حالی گزارش‌ها حاکی از کاهش ۵ درصدی ارزش معاملات ثبت شده در مجموع کارتخوان‌های فعال و دایر سراسر کشور حکایت دارد که تحلیلگران دلیل اصلی این موضوع را ترس فروشندگان از رقم‌های مالیاتی می‌دانند. قاسم نوده‌فراهانی، رییس اتاق اصناف در این باره گفت: کارتخوان‌ها به قوت خود باقی است. حالا اگر بعضی‌ها هم کارتخوان را کنار گذاشته باشند، بگویند آن کالایی که می‌خرند و برای آن‌ها از طریق کارخانه یا شرکت‌های عرضه‌کننده فاکتور صادر می‌شود، آن را چه می‌خواهند کنند. /خبرآنلاین

آیا روحانیون می‌توانند در حرفه روانشناسی موفق باشند؟
امان الله قرایی مقدم، استاد روانشناسی، در روزنامه آرمان نوشت: اکنون که روحانیت معظم در نظر دارد به مباحث روانشناسی و مشاوره و احیانا در آینده به مباحث جامعه شناسی ورود کنند، باید به این سوال پاسخ داده شود که آیا این قشر محترم از علم روانشناسی و جامعه شناسی بهره برده‌اند؟ روحانیون در حوزه‌های علمیه چه اندازه با علم مشاوره و روانشناسی آشنا شده‌اند و یا با روانشناسی عمومی، روانشناسی رشد، روانشناسی پرورشی آشنایی دارند؟ نگارنده به عنوان یک معلم بیش از ٧٠ واحد روانشناسی پاس کرده و هر روز هم در زمینه‌های مختلف روانشناسی به مطالعه می‌پردازد، اما گاه به سرعت علم نمی‌رسد. آیا روحانیون معظم و یا حتی نمایندگان فعلی مجلس که قصد دارند طرحی برای ورود روحانیون به مباحث روانشناسی و مشاوره آماده کنند، مطالعات روزانه در ارتباط با این علوم دارند؟

واعظ آشتیانی: حق‌خوری هم عالمی دارد!
انتقاد «واعظ آشتیانی» از فدراسیون برای عدم تایید صلاحیتش: من براساس وظیفه ملی خودم جلو آمدم، اما تقدیر اینگونه رقم خورد. جالب است که می‌بینیم چگونه حق را در روز روشن ضایع می‌کنند؛ مقصر، مُحِق می‌شود و محق، مظلوم واقع می‌شود. در فوتبالی که سالانه پنج هزار میلیارد تومان توسط دولت و خصولتی‌ها در آن هزینه می‌شود، اتفاقات رنگارنگ در آن بی‌ارتباط نیست. ورزشی‌ها از این به بعد بهانه نداشته باشند و نگویند چرا چانه ورزش کوچک است. بلکه ببینند چه کسانی چانه ورزش را در مجموعه ورزش کوچک می‌کنند، چون خودشان مسئول هستند.

دمای هشت منطقه خوزستان از ۵۱ درجه عبور کرد
مدیر کل هواشناسی خوزستان:دمای هشت منطقه این استان در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱ درجه سانتیگراد عبور کرد و حداکثر دما در شوش با ۵۳.۶ درجه ثبت شد. در این مدت حداکثر دما در بستان ۵۲.۲، اهواز و صفی آباد دزفول ۵۱.۶، آبادان ۵۱.۵، کشاورزی اهواز ۵۱.۴، شوشتر ۵۱.۲، امیدیه ۵۱، هندیجان ۵۰.۶ و گتوند ۵۰.۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

خبر‌های ضد و نقیض از حمله طالبان به مرزبانان ایران
برخی منابع از درگیری طالبان با مرزبانی فراجا در هنگ مرزی شهرستان تایباد خبر میدهد. ظاهرا نیرو‌های طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می‌شود یکی از سربازان وظیفه در این درگیری به شهادت رسیده و یک سرباز وظیفه دیگر زخمی شده است. ساعاتی پس از انتشار این خبر، خبرگزاری دولت نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در پی انتشار خبر‌هایی مبنی بر درگیری و تیراندازی در مرز تایباد در فضای مجازی اعلام کرد: هیچ گونه درگیری در این مرز روی نداده و چنین اخباری کذب است. سید هادی طباطبایی افزود: هدف از انتشار این نوع اخبار ایجاد خدشه بر روابط پایدار مرزی بین ایران و افغانستان در محدوده خراسان رضوی است و در حال حاضر تعاملات مرزی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان در جریان است. گفتنی است، در روز‌های گذشته، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به صراحت اعلام کرده بود که اتفاقات رخ داده در مرز ایران با افغانستان ناشی از عدم توجه و توجیه نیرو‌های مرزبانی افغانستان به خطوط مرزی و بین‌المللی دو کشور است.

ابوطالبی: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد و نوشت: اینکه «متن نهایی» وین، منافع ایران را بیشتر از برجام تامین می‌نماید یا نه، موضوعی است که آن را تاریخ به درستی قضاوت خواهد کرد. اما آنچه موضوع مهم امروز است تبدیل وضعیت ایران در مذاکرات از «سیاست تأخیری» به موقعیتی استراتژیک است: اینکه به دنبال نهایی شدن متن توسط ۴+۱+۱ و خاتمه مذاکرات یا با پذیرش این متن توسط ما، برجام احیا می‌شود و یا آنکه با ردّ آن، مکانیسم ماشه به بازگرداندن تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل خواهد انجامید. زمان به زودی نشان میدهد که اقدام مذاکره‌کنندگان در رساندن گفت‌وگو‌ها به این مرحله‌ی اجباری، یک تصمیم استراتژیک بوده است، و یا یک خطای استراتژیک.

وصیت نامه ابتهاج: پیکرم را زیر درخت ارغوان به خاک بسپارید
محمود شالویی، دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی به نمایندگی از وزیر، فرهنگ در تماس تلفنی با یلدا ابتهاج دختر زنده‌یاد امیر هوشنگ ابتهاج، ضمن ابلاغ پیام تسلیت دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایشان، از آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه همکاری در انتقال پیکر مرحوم هوشنگ ابتهاج به ایران و تشییع این شاعر معاصر در وطن خبر داد. هوشنگ ابتهاج که در ۱۸ مردادماه درگذشت، از سال‌ها پیش در آلمان زندگی می‌کرد. او وصیت کرده بود که زیر درخت ارغوان، در خانه خودش واقع در شهر رشت به خاک سپرده شود.

نماینده مجلس: مانند چینی‌ها می‌توانیم به جای واردات خودرو، سرمایه گذار بیاوریم
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در عین حال که بخش خصوصی را تقویت می‌کنیم فضای رقابتی هم ایجاد و منجر به از بین بردن هر گونه رانتی در این صنعت می‌شود. مساله این است چین که خود سازنده خودروست، ماشین‌های اروپایی و آمریکایی تولید و مردم سوار می‌شوند و هیچ گونه انحصاری در این بازار و صنعت وجود ندارد. وی در این باره توضیح داد: البته نکته مهم این است که ماشین‌های آمریکایی در آمریکا تولید نمی‌شوند، بلکه شرکت‌های تولیدی بزرگ خودرو در داخل چین، خودرو تولید و عرضه می‌کنند، بنابراین ما نیز می‌توانیم برای تقویت تولید، عرضه و صادرات بیشتر، حذف رانت و انحصار تولید با شرکای خارجی در داخل ایران را کلید بزنیم و با شرکت‌های بزرگ خودروسازی در حوزه تولید خودرو در داخل ایران مشارکت کنیم. علی جدی تاکید کرد: ما نیز مانند چینی‌ها می‌توانیم به جای واردات خودرو، سرمایه گذار و شرکت سازنده را به داخل کشور بیاوریم تا ضمن مصرف در داخل کشور، با شرکت‌های بین المللی و صادرات خودروی خارجی مشارکت جدی را کلید بزنیم.

۶۰۰۰ میلیارد تومان به بورس واریز شد
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با بیان اینکه صندوق توسعه ملی تا کنون ۶۰۰۰ میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز کرده است، اظهار کرد: آخرین واریزی در روز شنبه ۱۵ مرداد و به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان بود که با احتساب این مبلغ میزان واریزی‌های صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه به ۶۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

به تهرانی‌ها در قرچک و پیشوا زمین می‌دهیم
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: فردا مراسم تحویل زمین به یکی از کارگزاری‌های نهضت ملی مسکن را خواهیم داشت؛ همچنین به زودی تصمیم داریم علاوه بر شهرهای قبلی در پیشوا و قرچک نیز به صورت خودمالک، زمین در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار دهیم تا اقدام به ساخت مسکن کنند.

تجارت ۱۰۲ میلیارد دلاری کشور در دولت سیزدهم
سخنگوی گمرک گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، ۱۵۱.۵ میلیون تن کالا به ارزش ۱۰۲ میلیارد دلار، بین ایران و سایر کشور‌ها تبادل شد که نسبت به مدت مشابه ۳۱ درصد در ارزش افزایش داشته است.

رئیس کل بانک مرکزی: آرامش خوبی در بازار ارز برقرار است
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه در بازار ارز آرامش خوبی برقرار است، گفت: در چهار ماهه امسال حدود ۸۰ درصد رشد تأمین ارز در سامانه نیما داشتیم. علی صالح‌آبادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه هیات دولت، در خصوص وضعیت بازار ارز ادامه داد: همچنان مازاد عرضه نسبت به تقاضا در سامانه نیما وجود دارد. این بازار عمق بسیار خوبی پیدا کرده و روزانه بیش از ۱۰ میلیون دلار بین صرافی‌ها معامله در حال انجام است.

ایرنا: قیمت دلار توافقی زیر ۳۰ هزار تومان آمد
ایرنا نوشت: معاملات توافقی دلار در ساعات پایانی معاملات امروز در بازار ارز (چهارشنبه‌، ۱۹ مردادماه) از کانال ۳۰ هزار تومان عقبگرد کرد.

وزیر اقتصاد: مسیرهای بلندمدت اقتصاد تحت کنترل است
احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به سالگرد شروع به کار دولت سیزدهم اینکه گزارش‌های مربوط به ارزیابی عملکرد دولت در رسانه‌های مختلف مطرح و در مورد آن بحث شود را طبیعی دانشت و افزود: ما این فرصت را برای مشارکت صاحب‌نظران و منتقدان مغتنم می شماریم. وی خاطرنشان کرد: درخواست جدی دارم؛ اینکه همه اصحاب رسانه سعی کنند مستند به اعداد و ارقام رسمی کشور مطالب را تهیه کنند. متاسفانه گاهیاز داده‌های غلطی  استفاده می شود که فایده‌ای جز تخریب اذهان عمومی جامعه ندارد. وی با بیان اینکه واقعیتی هست که برخی از آنها نقاط ضعف است، گفت: در فاصله بین اردیبهشت تا تیرماه به لحاظ شاخص‌های قیمتی فشار بیشتری روی مردم بود و شاخص‌های تورمی هم این را نشان می دهد، اما مسیر تحت کنترل است و همانطور که تورم تیرماه کاهش داشت در مرداد هم همین کاهش را نسبت به تیرماه شاهد خواهیم بود. در بهار ۱۴۰۱ پایه پولی کشور ۶ درصد افزایش یافته است، در حالی که در ۱۴۰۰، ۹ درصد بود یا دولت در بهار امسال  با یک پنجم تنخواه بودجه‌ای سال گذشته خودش تمام هزینه‌ای مصرفی اش را مدیریت کرد اینها نشان می دهد که این دست مسیرهای بلندمدت اقتصاد تحت کنترل است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵۶
مشکلات فقط توسط افراد متخصص وطن پرست و دارای عزت نفس بر طرف می شود بی سوادهانمی توانند کاری بکنند
حسین شریعتمداری: تحمیل‌کنندگان فاجعه برجام باید در یک دادگاه ویژه، مورد مؤاخذه علنی قرار گیرند) دادگاه نباید ویژه باشه باید علنی باشه !!! وگرنه وقتی مشت همه کارشکنان و کاسبان تحریم باز شد مردم نمی بینن اونا کی بودند بازم در میرن
وزیر اقتصاد: مسیرهای بلندمدت اقتصاد تحت کنترل است) شما توی برنامه ریزی یک ماهه تون ماندید !!! چطور کنترل بلندمدت را در دست دارید !!! اگه اداره اقتصاد مملکت نابود کردن قشر ضعیف و متوسط است با مجوز دادن به گرانی و بالا نبردن غیرقانونی حقوق است هر بیسوادی هم می تونه وزیر اقتصاد و مسئول برنامه ریزی مملکت بشه
حسین شریعتمداری یکبار بیا وسط خیابون وسط همه مردم و حرف های همیشگی ات درباره سیاست خارجه و برجام را بازگو کن. اونموقع واکنش مردم را خواهی دید که مردم دارن زیر فشار تحریم ها از بین میرن و امثال تو عامل بدبختی مردم هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
نگو‌‌ دلبندم! حاج حسین محبوب القلوبه همه دوستش دارن:)))
مهندس رسمی آزمون داده در شرکت دولتی برق منطقه ای هستم. حقوقم 10 میلیونه چون جز قانون خدمات کشوری هستم. حقوق آبدارچیمون 14 میلیونه. در نیروگاه و فولاد به مهندس برقی مثل من 30 میلیون حقوق میدن. چرا دولت داره نخبگان رو از کشور فراری میده؟ امسال تعداد زیادی از همکاران به کانادا مهاجرت کردن.
پاسخ ها
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
سلام دوست عزیز
در این گه حقوق شما کمه هیچ شکی نیست،امااون مهندسی که داره تو فولاد کار میکنه رو فقط از لحاظ در آمد مقایسه نکن ببین شرایط کاری شما چیه و شرایط کاری اون چیهريا،شما از صبح ساعت8 میری سر کار تا 2 بعد از ظهر،شما روزای تعطیل تعطیلی ،شما توی سایت با گرمای 800 درجه و 1800 درجه نیستی،شما میدان مغناطیسی زمان ذوب رو نمیبینی،شما 48 ساعت ممتد ویا 72 ساعت ممتد سرکار نیستی و1000 تا شرایط دیگه
بابا این شربعتمداری خیلی باحاااااله ... خوب مرد حسابی اگر دستاوردی نداره پس چرا دولت جدید اینقدر دنبالشه .. یادمون نمیره با همین برجام دوره اول دولت روحانی تورم زیر ده اومد و رشد اقتصادی دو رقمی شد. چه دستاوردی بالاتر از این؟ به نظرم خود شریعتمداری باید در یک دادگاه محاکمه بشه که چرا حرف بیحساب میزنه. یادمون نرفته با همون برجام شرکتهای خارجی برای سرمایه گذاری تو ایران و حتی انتقال تکنولوژی روز به کشور مسابقه گذاشته بودن .. مرد حسابی چرا حرف بی حساب میزنی؟!!! حیف که با بی تدبیری داخلی و توطیه خارجی اون توافق خوب را به راحتی از دست دادیم. از خدا بترس شریعتمداری!!!
جناب رئیسی چه راهکاری برای کنترل وضعیت کرونا بعد از برگشت زائران اربعین دارید؟ تضمین میکنید که کرونا افزایش پیدا نکنه؟
تنها چیزی که سه ساله که ثابت مونده حقوق کارمندان دولته. سه ساله که تورم سالی 300 درصده ولی حقوق کارمندان دولت ثابت مونده. من به عنوان یک کارمند دولت از رای خود به رییسی پشیمونم و دیگر هرگز به رییسی رای نخواهم داد.
شمارابخداقسم علم ودانش رابه سخره نگیریددهه هاوقرنها طول کشیده تادانش وعلمی به بلوغ برسد وبتوان ازآن برای نجات بشریت استفاده کردبارای دادن افرادی محترم ولی بی اطلاع به علم ودانش وشاخه های آن سطح علم ودانش مملکت راپائین نیاورید حیف همه چیزکه بانوآوری های غیرعلمی خراب شود
چرا دولت در بررسی آزمون وسع، خانه را در نظر نگرفته؟ اکثر ثروتمندان یارانه گرفته اند و فقرا یارانه شان حذف شده و مجلس هم ساکت.
آقای شریعتمداری، بزرگوار اگر برجام اینقدر بد و‌مضر است چرت بی خیالش نمیشوید و رهایش نمیکنید؟
در شهر بندرعباس فقط یک پزشک متخصص جراحی کودکان وجود دارد و همون یک نفر هم در مطب شخصیش فقط پول نقد میگره و الان دو ساله که بهونه خرابی کارتخوان میاره. تازه کارت به کارت هم قبول میکنه منتها به شماره کارت منشی اش.
در یک رفراندوم نظر مردم رو درباره برجام و توافق بپرسید تا مشخص بشه خواسته مردم با کاسبان تحریم تفاوت داره
مگر مردم صاحب اصلی این مملکت نیستن؟ پس نظرشون هم باید مهم باشه
حسین شریعتمداری: تحمیل‌کنندگان فاجعه برجام باید در یک دادگاه ویژه، مورد مؤاخذه علنی قرار گیرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا یکنفر تو این مملکت پیدا نمیشه که رک و راست و امام حسینی بگه برجام چیه ؟ آیا اونسالی هم که با قرارداد برجام یک هواپیما پول نقد آمد برجام بد بود ؟ اگر برجام فاجعه است چرا در این دولت باز هم دنبال توافق برجام هستند ؟
آیا کسانی که از اساس با برجام مخالف بودند و بارها چوب لای چرخ دولت و برجام و مذاکرات گذاشتند الان میتونند مذاکره کننده خوب و صادقی برای توافق باشند ؟
نتایج آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضاییه چه شد؟ آخرش بر اساس نظر مجلس نتایج اعلام میشه یعنی تراز رو در نظر میگیرن و ده هزار نفر قبول میشن یا بر اساس نظر مافیای انحصار طلب که میخواد بر اساس امتیاز تعیین کنه و انحصار رو بیشتر کنه چون طبق قانون قدیم هم 7 هزار نفر قبول میشدن و اینها میخوان با قانون ضد انحصار یک انحصار جدید ایجاد کنن و تعداد قبولی رو به 2500 نفر تقلیل بدن. اینم از عجایب قانونگذاریه که از قانون ضد انحصار برای انحصار بیشتر استفاده بشه.
.....از آنها بخواهند فقط به یکی از دستاوردهای برجام برای کشورمان اشاره بفرمایند...کاملا حق با حاج حسین شریعتمداری است ولی حالا دولت اصولگرا چرا دنبال احیای اون سند بی خاصیته؟!!
احسنت سید محرومان
برجام بزرگترین صدمه به اقتصاد کشور بود و عوامل باید محاکمه بشن
اقای رئیسی تو رو خدا بس کن ، بین شیعیان عراق هم اختلاف پیش اومده ، مسائل با تفکر حل میشن
رسانه های خبری انقلابی ومذهبی باید آنقدر پیگیری کنند محاکمه روحانی وبرجامیون ودلواپسان امروز را تا حداقل به پیشنهاد حاج حسین شریعتمداری بیایند پاسخگو شوند
جناب ریس جمهور
هر مشکلی از هرنوع با دانش حل و فصل می شود ولاغیر که ابن دولت هم اهل ابن حرفها نیست
برجام اگر نبود
کیهانی هم دیگه وجود نداشت.
اجتماع عظیم اربعین چگونه مشکلات داخلی ما را حل خواهد کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
مشکلات ما رو که حل نمی کنه امیدوارم مشکلات و اختلافات بین مسئولان را حل کنه تا شاید فرصت کنند کمی هم به مشکلات کشور برسند
اجتماع عظیم اربعین چگونه مشکلات داخلی ما را حل خواهد کرد؟
جناب رییس جمهور تجمع اربعین جای خود
خودتان قرار است چکار کنید . حواله حل مسایل به تجمع اربعین از طرف کسی که همه کاره مملکت است زیبنده نیست .
مسیر های بلند مدت اقتصاد تحت کنترل است!!! چه جوری؟
آقای شریعتمداری اولا مصلحت اجازه نمی دهد روحانی ظریف صالحی محاکمه شوند ثانیا در یک سال اخیر کدام دستاورد را داشته آید شما یک مورد را نام ببرید ثالثا شما خوب می دانید که پروژه هسته ای وبرجام یک بازی سیاسی است که بازنده آن از دوسو یکی تحریم و دیگری هزینه های سرسام آور ی که در موضوع هسته ای می شود مردم ایران هستند .رابعاً شما بجای ۶۰درصد غنی سازی فقط سوخت نیروگاه بوشهر که فقط نیاز به غنای ۳/۵ تا۴/۲درصد هست را تولید کنید که به روس‌ها باج ندهیم
فعلا که امریکا با قلدری ما را تحریم کرده واروپا و قدرتهای اقتصادی دیگر چون دستشان در حنای امریکاست ازاوپیروی کرده وما درمحاصره و تحریم قرارداده اند ،اصلا موضوع بر جام یا هر اسم دیگر میخواهد باشد،موضوع این است که ماباید نفت خام را در جامعه جهانی بفروشیم و از طریق بانکهای بین المللی براحتی پولش را وارد اقتصاد بکنیم اگر توافق نباشد ایا چنین میشود؟
هرروز که نتوانیم نفت از مخازان مشترک نفت برداشت کنیم عربها ازسهم ما برداشت چاه مشترک درنهایت کم فشار یا خشک میگردد وانها چاقتر و با پول حتصله برعلیه ما توطیه میکنند.
مشکلات و مسائل کشور فقط فقط با مدیریت کارآمد و کاربلد حل می شود ولاغیر. البته از شما حرکت و از خداوند و ائمه برای شما و کشور برکت.
دمای هشت منطقه خوزستان از ۵۱ درجه عبور کرد
بهترین راهکار پوششی است که بتواند درجه حرارت ساختمان را ده درجه سانتیگراد پایین بیاورد و بنده دانش فنی ساخت چنین پوششی را بدست آورده ام و فقط با توجه به تحریم ها مشکل تامین مواد اولیه در ایران است.
من هم یقین دارم با همین فرمونی که شما میری بعد ۸ سال دیگه کسی نمیمونه که گردهمایی کنن
خدا کنه به برکت اجتماع عظیم اربعین تورم بیاد پائین و گوشت و مرغ و برنج برگرده به قیمتای شهریور ۱۴۰۰
معیشت مردم را به برجام گره نمی زنیم
4 میلیون مسکن می سازیم
قرعه کشی را حذف وقیمت خودرو را کاهش می دهیم
ریال را ارز رایج منطقه بعد از دلار وپوند می کنیم
تورم را تک رقمی می کنیم
یک میلیون و سیصد هزار شغل در یک سال ایجاد می کنیم
منزلت و معیشت بازنشستگان را بالا می بریم.
رتبه بندی معلمان را اجرا می کنیم.
بورس را نجات می دهیم و سر وسامان می دهیم.
رسیدگی به محیط زیست و احیای دریاچه ارومیه و زاینده رود در دستور کار است.
ازدواج جوانان را تسهیل می کنیم.
وضعیت اجاره و مسکن محرومان را سر وسامان می دهیم.
کلاس های کپری.سنگی وخشتی را حذف می کنیم.
بعد از یک سال از این وعده های پوچ
غیر از فاجعه بار و غم انگیز شدن اوضاع تازه فهمیدن که
نوبخت و جهانگیری عجب نخبه های بودند .حسن روحانی عجب آدم پخته وبرجسته ای بود.ظریف عجب درگرانبها و نایابی بود.



.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
دقیقاً
کاهش ارزش معاملات می توواند به دلیل وضعیت وخیم اقتصادی باشد که مردم در باتلاق تورم و بی پولی گرفتار شده اند میلیونها ایرانی برای واریز یارانه لحظه شماری می کنند
کاهش 50 درصدی گوشت و میوه نشانده دهنده وضعیت قرمز اقتصاد ی خانواده ها دارد
چه خواهد شد خدا داند
راهپیمایی اربعین سالهای سال بوده است اون چیزیکه مشکل رو حل میکنه ترس از خدا وجدان کاری و تخصص و علم است نه ایدئولوژی
بنده خدا چه مسله ای حل مبشه یه کم‌حرفهای معقول بزن
سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد کشور دیگری است؟؟
نماینده مجلس لطفا باعث خنده نشین اینا دارن تمام سعی و تلاش میکنن تا این دو شرکت یه رقیب کوچک نداشته باشد بعد شما صحبت از سرزمین آرزوها میکنی
این طنزها رو جای اخبار میزاری ، هر کی هم نظر بده سانسور میکنی ؟؟؟؟ شاهکارید رسما ، نمونتون تو تاریخ نبوده
"حسین شریعتمداری: تحمیل‌کنندگان فاجعه برجام باید در یک دادگاه ویژه، مورد مؤاخذه علنی قرار گیرند"
پس الان دوستانتان چرا دارند برای احیا برجام مذاکره می کنند؟
آقای شریعتمداری با کله رفتید تو برجام. آن وقت می خواهید بر علیه تحمیل کنندگان آن شکایت کنید؟ تمام امیدتان به برجامه.
آره درسته. با اینکه بنده بیشتر سخنان آقای شریعتمداری را قبول ندارم اما این گفته ایشون درسته. چرا رک و راست نمیگن موضوع چیه؟ این همه هزینه و وقت صرف شده . یعنی چی؟اگر میخواهند شروط آژانس یا آمریکا را قبول کنند که قبول کنند تمام بشود یا اینکه اگر حرف آنها زور است و غیر قابل قبول مذاکرات را جمع کنند برگردند و بنشینند تصمیم بگیرند که فعالیت هسته ای ادامه یابد یا اینکه به طور کل تعطیل شود
اجتماع اربعین فقط مشکل مردم عراق را حل می کند
جناب آقای جهانگیری
بهتر است دولت عافیت طلب و غربگرای بی تدبیر اصلاحات اظهار نظر نکند .
کاملا با نظر آقای شریعتمداری موافقم ، باید این افراد که باعث شدند ایران در شرایط وخیم قرار گیرد و مجبور به پذیرش برجام شود برخود و به دادگاه کشانده شوند :
۱- احمدی نژاد و وزرایش ۲-جلیلی و تیمش ۳- توکلی ۴- خود شخص حسین شریعتمداری و …
قبل از هر چیز آقای شریعتمداری باید محاکمه شود
جناب شریعتمداری اگر تیم جدید مذاکره کننده عرضه به دست آوردن امتیاز ویژه ونهایی کردن توافق را ندارد به دیگران چه ؟!! اتفاقا امثال طیف شما باید محاکمه و پاسخگو باشند که چرا اجازه ندادند در شروع مجدد مذاکرات تیم قبلی توافق را نهایی کند !!
دولت رییسی همانطور که از اسمش که دولت سیزدهم(13)است نحوست 13 را به اثبات رسونده.خدا بخیر کنه!
رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد.
در رزومه ی یکی از وزرای کابینه جناب رئیسی حضور در پیاده روی کربلا ذکر شده بود، با اون رزومه و این یقین جناب رئیسی حتما اون وزارتخانه وزیر مذکور عاری از هر گونه مشکل هست و اوضاعش گل و بلبل.
حاج حسین تو بگو که نرمش قهرمانانه از کجا امده؟
خود شریعت مداری باید محاکمه بشه
یعنی با راهپیمایی اربعین قراره همه مشکلات حل بشه؟!!!
چرا بعضی ها با سخنان نسنجیده همین میزان اعتقاد باقیمانده مردم را هم به خطر می اندازند
من به روایات و احادیث کاری ندارم ولی اسلامی که من از قرآن آموخته ام با چیزی که در اینجا در جریان است هیچ سنخیتی ندارد
هرچی حسنی برمدارشریعت بگه،عکسش دقیقا درسته!!!؟؟؟
تحمیل کنندگان برجام ؟ من که دارم غش میکنم اصلا متوجه نمیشم حاج حسین آقا منظورش کیه ؟ خودش یا خودش
آقای شریعتمداری شماچرا توهرکاری نظرمیدهید شما میخواهید خودتان مطرح کنید که مردم اصلا ازعقاید ونظر شما خوششان نمیاید والله بگذارید مردم یک نفس بکشند مردم ازاین وضعیت بد اقتصادی دارند رنج میبرند شما با حقوقهای آنچنانی مشغول زندگی تشریفاتیتان هستید شما خوب است ناسلامتی خبرنگارهستید سری به خیابان وبازار بزنید ببینید دختربچه ها وپسربچه ها تا سرخم هستند توسطل زباله شما ازبرجام وانرژی هسته ای واقعا چه اطلاعی دارید که میگوید مصببهای برجام باید دادگاهی کرد تا کی میخواهید بااین انتقادهای الکی فقط حاشیه برای دولت درست کنید وفوری درتلویزیونهای آن ورآب بگویند شریعتمداری گفت فلان بس است خسته نشدی که مردم شخص شما را دوست ندارند والله تا حرفی میزنید فوری مردم میگویند این آقا دوباره حرف الکی زد اگرمیخواهید ببینید چقدرمحبوب هستید ازمدیریت محترم تابناک عاجزانه درخواست دارم یک گزینه درست کند بپرسد کلا باصحبنهای اقای شریمتداری مسئول کیهان موافق هستید یاخیر ببنید شما 5 درصد با نظر شما موافق هستند

آقای تابناک لطفا لطفا لطفا این کارانجام بدهید واز نظرمردم درمورد این اقا جویا شوید
درست است مردم رهبرعزیزشان دوست دارند مسئولین که برای مردم کارمیکنند دوست دارند
بجای وسیله کردن اربعین بروید و مشکلات تحریم را حل کنید.
خداوند برای حل مشکلات بندگانش راه علمی و عملی دارد نه حل مشکل با ذکر و جادو و مراسم که این زندگی میلیلردها سال ادامه دارد و ربطی به آمدن این و آن ندارد.
مردم نیازمند ما در کربلایی زندگی میکنند که بسیاری از شرایط سختش بوسیله نامدیریتی شما بر آنها تحمیل شده
اقای شریعتمداری در حال مذاکره برای همان برجام هستید همه اذعان میکنند چیز اضافه ایی نیست پس منت نزاریید
آقای شریعتمداری آنکه باید محاکمه شود تو و دار ودسته ات هستیدکه برای منافع حزبی مانع اجرای صحیح و بموقع برجام شدید و وضع اقتصادی مملکت را به این روز انداخته اید
بالاخره نفهمیدیم برجام نعمته؟؟ فاجعه است؟؟ خوبه؟؟؟ بده؟؟؟؟اینهمه رفت و آمد و چونه زدن برای چیه؟؟؟ خوبه؟؟؟ بده؟؟؟؟ کاغذ پاره است؟؟؟و.............
حاج‌علی جدی!شما مشغول برنامه ریزی باش عمر ما که با این خودروهای بی کیفیت هدر رفت انشاالله که مثل اصحاب کهف از خواب بیدارشیم و سیصد سال صنعت خودرو پیشرفت کرده باشه
جناب ریسی از اربعین و امام حسین برای بی برنامه بودن خود و کابینه هزینه نکنید
به آقای شریعتمداری بگویید یک ماه صبر کنید، توافقی را امضا نکنید تا دستاورد عدم توافق را ببینید! تا پایان سال راه زیادی نیست. صبر می‌کنیم!
آقای رییس جمهور، کافیه شما فقط دستور بدی، تمام مشکلات یک شبه حل میشه
من خودم روحانی نیستم و امامه به سر هم نیستم و چه ربطی داره که یه روحانی نتونه روانشناس بشه خب اونو هم می تونه ،اونم مطالعه داره خوب هم مطالعه داره و خیلی خوب هم می تونه از عهده کار براید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
!بله همانطور که از عهده بقیه کارها بر آمده اند شما هم بیشتر مطالعه کنید تا عمامه را امامه ننویسید
يكي به اين اقاي رئيسي بگه تو حركت درست را انجام بده بركتش با اربعين امام حسين انشاالله ،
هي تمام مسائل را فرافكني نكند و با عوامفريبي شعار هاي پوپوليستي ندهد ،
مشكلات مردم را كه قول داده حل كنه نه هر چيزي را كه روي ان دست مي گذارد دقيقا همان موضوع به مشكل اصلي تبديل شده و صد برابر بدتر شود ،
خدا را شاهد تمام گفتار و كردار خود بدانند
الان چندین سال هست اجتماع اربعین را داریم. شما تلاش کن مسائل را با برنامه ریزی و مدیریت درست حل کنی
بهتر است متخصصان به کار گرفته شوند
همه کشورها رییس‌جمهور دارند و ما هم داریم
بنام خدا
الحمدالله همه چیز خوبه!!!
واردات خودرو رو هم میزاریم برای روزیکه هممون دیگه یادمون بره که میشه از خارج کشور هم خوردو وارد کرد.
بگذارید ایران خورو و سایپا...اون پیچ زنگزده هاشون روبقیمت خون پدراشون به مردم غالب کنند.
تابناک هر چیزی در خصوص شریعتمداری بنویسیم سانسور میکنی اما مطمئنا کسی به ایشان فحش نمیدهد اما سانسورچی های تابناک هر نوع نظر رو در خصوص انتقاد از این آقا توهین و افترا تلقی میکنند.آیا در این رسانه مدیر روابط عمومی هست که در این خصوص و نحوه عملکرد سانسورچی ها توضیحاتی ارائه کند؟چرا نظری که با نظر شما موافق نیست با سیاستی نادرست و ناپسند به اسم توهین و افترا ، حذف میکنید؟ چر ا در این خصوص از پروپاگاندای غرب ایراد میگیرید؟!!!!!لااقل سخنگویی برای دفاع از عملکرد بسیار ضعیفی که دارید منصوب کنید.اطلاع دقیقی از مدیریت کلان این رسانه ندارم اما حس میکنم که مدیریت آن تغییر کرده
تا الان هم با سیستم ایشالا-ماشالا جلو رفتید که وضع اینه.
صنعت خودرو کشور نیازمند خیامی های است.
آقای رئیسی ای دست گل محمدی اول اینکه به شهر ما خوش آمدی دوم اینکه لطفا پیشگیری از شیوع وحشتناک کرونا رو جدی پیگیری کنید و محدودیت ها رو برگردونید
رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد
انشالله که میشود ولی اگر نشد شما چه پاسخی دارید.
جناب رییسی، شما باید شرمنده این مردم باشین که تا الان نتوانستید به وعده های خود عمل کنید. به همان دینی که شما قبول دارید انجام هر گونه عملی که موجب رضایت خلق خدا شود از هر عبادتی بالاتر است.
جناب شریعتمداری فعلا همین ها رو که دارن مذاکره می کنند و از حزب خودتون هستند محاکمه بکنید تا بعد
وزیر اقتصاد همون بورس و جراحی اقتصادیت ترکونده دیگه حرکت نزن که مردم جاندارن
آقای استاد روانشناسی، باید پرسید ازشون که چه راه حلی برای مشکلات روحی و روانی دارند که تا بحال انجام نداده اند؟ نتیجه حل مشکلات روحی و روانی رو از وضع فعلی مردم میتوان دید.
مشکلات اقتصادی مردم چطور با راهپیمایی حل میشود؟ شما رییس جمهور مملکت هستید و باید حرف سنجیده بزنید. راهپیمایی اربعین چرا باید مشکل را حل کند؟ اگر دعا مسایل مملکت را حل می کند پس شما چرا حقوق می‌گیرید؟! بروید خانه تا مردم هم در خانه بنشینند و دعا کنند هم باران بیاید و هم مشکلاتشان حل شود.
آقای رئیسی این اجتماع چطور مشکلات روز افزون ما را حل خواهد کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
منظور ایشان مشکلات مردم عراق است.
آقای رئیسی، مسائل اقتصادی مثل تورم، اختلاس، انحصار، بروکراسی و... یا مسائل سیاسی مثل تنش با بساری از کشورهای دنیا من جمله همسایگان، هم چنین سوء مدیریت مدیران داخلی به دلیل عدم کفایت آنها چگونه با اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ایشان منتظر امداد غیبی است
جناب وزیر اقتصاد این مسیرهای بلند مدت فتصاد کجاست که تحت کنترله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نماینده مجلس: مانند چینی‌ها می‌توانیم به جای واردات خودرو، سرمایه گذار بیاوریم
بذارید اون قبلی ها که آوردیم به یه نتیجه ای برسند بعد بریم سراغ بعدی ها.
"نماینده مجلس: مانند چینی‌ها می‌توانیم به جای واردات خودرو، سرمایه گذار بیاوریم"

آخه تو دنیا کی شما را قبول داره و بیاد واسه شما سرمایه گذاری بکنه، فقط یاد گرفتید حرف بزنید.
آقای رئیسی قطعا ائمه که همیشه نظرشون جز رحمت و صلاح نیست ، ولی در واقع کشور با مدیریت و عقلانیت است که مشکلاتش حل میشه
منظور آقای رییس جمهور برجامه
اما روش نمیشه واضح بگه
جناب رییس جمهور! این که جمعیتی میلیونی برای مراسم اربعین راهی می شوند بسیار عالی است ولی میشه بفرمایید این تجمع چه ارتباطی به حل مشکلات داخلی ما دارد؟
دمای خوزستان 40 سال پیش هم از 50 درجه عبور می کرد ولی رسانه فراگیر نبود و اعلام نمی کردند که کارها تعطیل نشه
حسین جان :اول یقه خودت و مسببین تحریم ها که منتج به قضیه برجام شده رابچسب. خیلی دور نرو
ان شا الله. علی برکت الله
معلومه رییس‌جمهور مشکلات بزرگ را گذاشته با دعا حل کنه
توصیه اسحاق جهانگیری در مورد احیای برجام: آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم................... عجب...... در دوران دلار جهانگیری ای کاش به این مسائل بیشتر توجه داشتید و اکنون دایه مهربان تر از مادر نمی شدید..... جناب جهانگیری قرار بود در دوران شما قرارداد برجام تمممامممم تحریم ها را به یکبار از بین می برد. تحریم ها نه تنها برداشته نشد بلکه افزایش هم یافت.... ای کاش آن زمان از این صحبت های دلسوزانه می کردید نه صحبت های جناحی....... امان از دست کرسی ریاست......
جناب رییس جمهور اسلامی

باور به اربعین
با
درایت و دانایی و توانایی و فهم و درک از نظام حاکم بر جهان و منطقه ، برای ساختن و آباد کردن ایران متفاوت است


بعد از یک سال ناکارآمدی و ناتوانی و اظهارات نسنجیده و دولتی ناتوان و ناکارآمد و بی تجربه و...... این روزها به جز وعده های سر خرمن و سرگرم کردن مردم به آینده ای که قطعا خرابتر از امروز خواهد بود!!!!! مگر کار دیگری هم بلدید

.
آقای شریعتمداری یکی از دستاوردهای برجام این است که هم حزبی های شما در این دولت علیرغم مخالفت شدیدشان از برجام, چنان به ریسمان برجام آویخته اند که فکر نمی کنم در دولت قبلی که خود ایجاد کننده برجام بودند, این چنین منافع خودرا به برجام گره زده باشند.
برادر رییسی بدیهی است که توسل و‌توکل همه چیز را حل می کند ولی شما پارسال به خیلی چیزهای دیگر هم یقین‌داشتید . حتی نتوانستید قیمت کشک ذا ثابت نگه دارید.
اقا دیر امدی قبل از شما استاندار قول یک قبر برای هر ایرانی داده است و مردم از لحاض خانه اخرت راه است
آقای ربیسی حواستان به کرونا هست؟ ازیک طرف میگویید دستورالعملها را رعایت کنید از یک طرف تشویق به اجتماع عظیم می کنید؟ ندیدید رهبری خودشان هم تنهایی عزاداری می کردند.
مسائل کشور با چاره اندیشی بوسیله متخصصین حل می شه
مسائل کشور با درایت و خرد حل می شه.
تمام مردم خواهان محاکمه روحانی هستند چرا کسی توجه نمی‌کنند
یکی این مشت حسین رو بگیر وگرنه همه را میخواهد محاکمه کنه میترسم أخرش بگه چون کسی دیگری نیست خودم را هم محاکمه میکنم والا چی بگم
اقای رییسی، البته بر منکر این برکات لعنت ، اما حالا دیگر کار بجایی رسید که برای اداره مملکت چنان درمانده ایم که باید به امدادهای غیبی بسنده کنیم. مردم این سخنان را از زبان رییس جمهور میشنوند.. هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. شما مشاود ندارید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
ایشان یادش میره که رئیس جمهوره فکر کرده بالای منبره
رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد

جناب رییسی ، دم از امام حسین ع زدن با ظلم به بازنشستگان کشوری و غیره جور در نمیاد .... بازنشسته ها باید تاوان مشکلات رو بدن؟افرادی که توان کار دوم رو هم ندارن !!!! دم پیری معیشتشون بسیار بیشتر از سالیان گذشته به مشکل خورده ...اگر این ظلم نیست پس چیه؟

رسانه محترم لطفا کاری کنید.5 ماه از سال با قرض سپری شد ...خدا به داد برسه
قراره در اجتماع که مردم عادی پیاده روی می کنند چه اتفاقی بیفته که بسیاری مسائل حل شود؟!!! انگار رئیس جمهور هم اعتقاد داره فقط یک معجزه میتونه مشکلات کشور رو حل کنه!!!!
اگر قرار است با راه پیمایی اربعین مشکلات حل شود پس شما و کابینه و بقیه حقوق بگیران دیوانی چکاره اند؟
جناب رییسی لطفا به جای خرج کردن از اربعین سالار

شهیدان ، زحمت کشیده و از امکانات و سرمایه ها و مایملک

عظیم مالی و انسانی کشور و مردم ایران عزیز که به امانت و

بنابه قول ها و تعهداتی که داده و یا نداده اید

ولی جزو وظایف و مسولیتهایتان ذاتی شغلی تان میباشد

نسبت به رفع مشکلات و معضلات متعدد و بزرگ که روزانه

در حال بیشتر و بیشتر شدن هستند

اقدام عملی ، و علمی و سیاسی و مدیریتی همچون سایر

کشورهای معمولی جهان را معمول دارید .
با پیشنهاد رفیق شریعتمداری کیهان ابن بار کاملا موافقم

و بهتر است تا روحانی و ظریف و تیم مذاکره کننده برجام در

یک دادگاه علنی و آزادانه محاکمه و روشن گردد گردند

و یکبار برای همیشه معلوم گردد ، که مشکلات ناشی از

تحریم های جهانی و عدم اجرای توافقنامه برجام چه کسانی

بوده و هستند !!!!!؟؟؟؟؟

تا همانگونه که اکثریت مردم رنج کشیده میدانند ، بقیه نیز

مطلع و آگاه گردند و مقصرین اوضاع فلاکت بار و اسفبار تر

فعلی کشور و مردم که خودشان در امنیت و رفاه و زندگی

اشرافی و عالی زندگی میکنند و در هم مقام و جایگاه و

منصبی که هستند

به سزای کیفر اعمال آگاهانه و نا اگاهانه بزرگ خودشان برسند ، انشاالله
حل مشکلات آقای رئیسی و دولت فخیمه از جیب ملت
البته کاش ذره ای از مشکلات ملت هم حل میشد
آقای نماینده مجلس شما اول باید مانند چین ارتباطتون رو با دنیا رو تصحیح بفرمایید تا شرایط برای سرمایه گزاری خودروسازهای بزرگ دنیا فراهم بشه و بیان خط تولید خودرو مانند چین در کشور ما راه اندازی کنن دوما ازسد مافیای خودروی داخلی عبور کنی تا اجازه چنین کاری رو بهت بدن . در ضمن شرکت های خودروسازی که در چین خودرو تولید میکنن میبایست بخشی از تولیدات رو خودشون فروش و صادراتش رو انجام بدن تا مجبور بشن خودرو تولیدی در چین رو با همون کیفیتی که در کشور خودشون تولید میکنن بسازند و نکته مهمتر اینکه قیمت خودرو همان قیمتی هست که در کشور سرمایه گذار قیمت میخورد و چین خودرو تولیدی رو بدون اعمال تعرفه و با قیمت واقعی تمام شده به مردمش میفروشه و تعرفه رو فقط برای خودروهای وارداتی اونم تا سقف حد اکثر 25 درصد اعمال میکنه . اقای نماینده اول سبک سنگین کن چنین مردانگی که چینی ها در قبال مروشون دارن شما هم دارین یا نه و فقط حرف میزنین.
متاسفنه رئیس جمهور هم به کابینه اعتماد نداره و امیدش به معجزه پیاده روی اربعینه!!!!!!!!
خاندوزی که خودش از افرادی بود که در زمان دولت قبلی به تخریب اذهان مردم مشغول بود حالا خودش گیر افتاده!! میگن مکافات در همین دنیاست!!
خودکرده را تدبیر نیست! دولت که همگی مخالف برجام بودن بخاطر نظرات منفی شان در گذشته در مورد برجام، اینقدر ابن دست و اون دست کردن تا بالاخره شرایطی شد که یا باید آنچه هست را بپذیرند و یا تحریمهای مکابیزم ماشه فعال خواهد شد!!!
سالها گفتید مشکلات حل خواهد شد
یک دفعه نگفتید حل شد
اقای رییسی رفع مشکلات مملکت خصوصا مشکلات اقتصادی نیاز مبرم به مدیریت علمی وراهکارهای علمی ازموده دارد،اعتقادات مردم را به مشکلات اقتصادی که ناشی از عدم مدیریت صحیح وعدم بکار گیری شایستگان وفریختگان تحت دسته بندیهای سیاسی ناصواب است گره نزنید ،بگذارید این حداقل اعتقادات مصون از بازیهای سیاسی برای مردم باقی بماند ،مشکلات در خودخواهی ها وغرور بی جاست که گریبا گیر برخی است .
تمرکز امکانات در شهر تهران و گاه در شهرهای بزرگ سبب نابودی دیگر شهرها و روستاهای ایران می شود. چرا نباید امکانات را به شهرهای دیگر برد؟ برای مثاب، با ساخت یک پل در تهران می توان برای مردم یک شهر نسبتا کوچک تعداد زیادی کارآفرینی کرد.
سالهاست که راهپیمایی اربعین برگزار میشه اما ربطی به مشکلات اقتصادی جامعه ما نداشته است. آیا امسال دلیل خاصی داره که راهپیمایی اربعین به حل مشکلات کشور کمک کنه؟
یکی این وزیر اقتصاد را از خواب بیدار کنه
وزیر جان بی زحمت بفرمایین مسیر های بلند مدت اقتصاد چند ساله است برادر.
ولی مشکل معیشت کارمندان و بازنشستگان حل نخواهد شد
در مورد دو خبر اظهار نظر میکنم
اول صحبت جناب آقای دکتر رییسی رییس جمهور محترم در مورد اجنماع اربعین کاملا صحیح است بنده خود نه بار شرکت کردم و برکت هایی عظیمی دارد که انشاالله نسیب همه عزیزان شود
دوم در مورد موضوع جناب شریعتمداری در مورد برجام برجام جز برای ضرر ملت برای هدف دیگه ای تدارک دیده نشده و آش دولت قبل است که سرد شده و بی اعتبار
رئیسی و تیم ضعیفش نتونستند کاری کنند دل به راهپیمایی اربعین بستند؟خدایا به فریادمان برس با این تیم دانشمندی که داریم
ازطلا بودن پشیمان گشته‌ایم لطف فرمائید ما رامس کنید جناب آیت الله دکتر رئیس جمهور حاج آقا رئیسی خواهشاً مسائل اقتصادی و معیشتی مردم رابه دین و ایمان و اعتقاد مردم ربط ندهید. به دین ضربه میخوره
انشالله اقای شریعتمداری هم بابت حرفهای چند دهه شان که باعث تفرقه و کینه و .. شده هم در دادگاهی عادلانه ببینیم
مثلا کدوم مساله ؟
رئیس بانک مرکزی
اینقدر ارز رو گرون کردیم که دیگه کسی سمتش نمیاد بنابراین آرامش خوبی در بازار ارز حکمفرماست
اینم یه خدمت انقلابی دیگه
آره مسائل به خودی خود حل میشه آقای رئیسی
بله باز ملت بیان بیرون موج هفتم کرونا بیشتر اوج بگیره تلفات که بره بالا قطعا مشکلات کمتر خواهد شد!!!
رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد انشالله که تورم هم در این اجتماع حل شود
رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد
پس دیگه چه احتیاجی به شما و کابینه هست؟؟؟
امیدواریم بحق اربعین مسئله‌ی اصلی کشور حل بشه.
برجام بد بود که چهل نفری تشریف میبرن شاید دوباره بهش برسن؟
آسوده بخوابید که راهپیمایی اربعین همه چیز را حل خواهد کرد. مقدسات را به مشکلات خود ساخته خودتان مرتبط نکنید. با دین و ایمان و باورهای مردم بازی نکنید.
وریرمحترم اقتصاد شمارابجدتان قسم ازبرداشتن گامهای بلند پرهیز کنید چون گامش راشمابرمیدارید ضربه قدمها مارا لت وپارمیکند که دیگرتوانی نمانده بجای گامهای بزرگ اقتصادی چندقدم به فروشگاه های موادخوراکی ومایحتاج مردم سربزنید متوجه خواهیدشد که دراثر چنین گامهائی دیگرهیچکس قدرت خرید حداقل ها راهم ندارد کوپن ارزاق هم مرتب قولش داده میشودولی خودش خیر
به صفحه نخست جراید توجه کنید
تقریبا همه روزنامه ها تیتر اول خود را به خبر درگذشت شاعر ۹۵ ساله اختصاص داده اند ( که روحش شاد) ولی در روزهای اخیر بجز یکی دو مورد هیچکدام از جراید کوچکترین اشاره ای به وضعیت معیشتی بازنشسته های بلاتکلیف هفتاد هشتاد ساله نکرده اند که عمرشان و جوانی شان را برای خدمت به کشور صرف کرده و سالهای متمادی به امید نداشتن دغدغه نان در دوران بازنشستگی حق بیمه پرداخت کرده اند و اکنون میبینند که در حقشان اجحاف شده !!!!
تابی می بینم که نظرات انقدر خوب بوده جرأت نکردی منتشر کنی:))))))
تابی می بینم که نظرات انقدر خوب بوده جرأت نکردی منتشر کنی:))))))
اقا سه ماه به شریعتمداری حقوق ندهید و یک موتور در اختیارش بگذارید تا پیک موتوری باشه و خرج زندگیش از این راه و با کارکردن بدست بیاوزد باور کنید با پای پیاده تا وین که هیچ تا امریکا هم برای امضای برجام می دود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
موافقم
اتفاقا خیلی خوبه یک دادگاه با پوشش پخش زنده و حضور نخبگان.
یا اصلا از مردم بپرسید که تحریم دوست دارند یا نه؟!
تحریم برای شما آقای شریعتمداری شده نعمت و برای ما مردم نقمت!
شما می گفتید برجام خوب نیست و حالا بوی امضاه کردن ان می اید دارید به مردم وعده و وحید می دهید شک نداریم حتی نتوانید قیمتها را ثابت نگهدارید تا برسد به چیز دیگر... چون علم اقتصاد ندارید...!؟این گوی و این میدان؟برجام صد در صد امضاه می شود ببینیم بعد چه بهانه ای می اورید...؟
لازم هست بررسی بشه چرا جناب شریعتمداری از لغو تحریمهای ایران نگران هست
اصلا راضی به زحمت برای دوستان جناب شریعتمداری نیستیم. محاکمه علنی هم براتون زحمت میشه. همینطوری اعدامشون کنید. بعدا سر فرصت، وقت برای محاکمه هست.
در استان‌ گیلان‌ اختاپوسی‌ به نام‌ بنیاد‌ مسکن‌ شده‌ کابوس مردم‌ روستاها‌ و اجازه‌ نمیده‌ مردم‌ در سرزمین‌ اجدادیشون‌ سرپناه‌ بسازند خوب معلومه‌ همه بچه های یک پدر که نمی توانند‌ در خانه‌ قدیمی پدر‌ زندگی بکنند‌ باید‌ جایی برای ساختن‌ آلونک داشته‌ باشند‌ که هر‌ جای زمین‌ پدری‌ را‌ دست میزاری‌ این‌ ارگانهای‌ الکی‌ مثل‌ بنیاد مسکن‌ و محیط‌ زیست‌ و ... گیر میدن‌ از‌ طرفی‌ هم‌ بندگان خدا باید مبلغ‌ کلانی‌ مفت به نظام‌ مهندسی بدن‌ معلوم نی برای چه‌ !
اقای‌ قاسمی‌ بررسی‌ بفرما‌ یی زحمت‌ بداد مردم برس‌ .
بیچاره کسانی که به رییسی امید بسته بودند !!!!

الان چقدر باید خجالت را همراه فقر و نداری و بیکاری و تورم و گرانی و طعنه های مخالفین تحمل کنند !!!!
واقعا رییس جمهور چقدر باید کم سواد باشه که حا مشکلات کشور رو در اربعین میدونه واقعا بدا بحال کشور و مردم
معلومه رییس‌جمهور مشکلات بزرگ را گذاشته با دعا حل کنه
ما هم زمانی که گیر می‌کنیم و تمام راه ها رابسته می بینیم پ کاری نمیتوانیم بکنیم. راهی جز دعا کردن و استمداد از افریدگار نداریم.
ازاول هم معلوم بوداینکاره نیستی.حل مشکلات کشورنیازبه افرادمتخصص وباتجربه داره که دولت شمافاقداین است.
رئیسی: یقین دارم بسیاری از مسائل، به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد
پس دیگه چه احتیاجی به شما و کابینه هست؟؟؟
من هم این را بلد هستم که درود بر تابناک که نظرات مفید را منتشر کرده است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی