بازدید 68320
سه هزار و نودمین بسته ویژه خبری «تابناک»

تکذیب وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در خصوص «ترور بیولوژیک امام خمینی» / سازمان برنامه و بودجه: تورم بالای ۵۰ درصد از نتایج عملکرد دولت قبل است/سجاد غریبی، لقب "هالک ایرانی" را از اینستاگرامش حذف کرد / چرا مراسم هیات‌های معروف یزدی از تلویزیون پخش نمی‌شود؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: قیمت بلیت پرواز تهران – چین ۱۷۵ میلیون تومان شد /ماجرای زیر گرفتن عمدی یک شهروند در رجایی‌شهر کرج/جزییات نزاع خونین در رفسنجان؛ کشته شدن ۱۰ ایرانی و افغانی/واکنش توئیتر عربی دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به جنایات رژیم صهیونیستی و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 08 August 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 

تکذیب وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در خصوص «ترور بیولوژیک امام خمینی»
خبرگزاری دولت (ایرنا) نوشت: یک منبع آگاه ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان، مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) را تکذیب و اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است. این منبع آگاه تصریح نموده که نقاشیان در مقطع رحلت حضرت امام خمینی (ره) یا پس از آن، هیچ مسئولیتی در وزارت اطلاعات نداشته است. گفته می شود ادعاهای کذب نقاشیان در انتساب خود به وزارت اطلاعات مسبوق به سابقه بوده و نامبرده در سال های گذشته به اتهام "غصب عنوان وزارت اطلاعات" و عناوین مجرمانه دیگر، دارای چند پرونده در دستگاه قضایی است.

چرا مراسم هیات‌های معروف یزدی از تلویزیون پخش نمی‌شود؟
سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد اطلاعیه ای صادر و اظهار کرد: به استحضار مردم شریف دارالعباده یزد می رساند تمام هیات‌های عزاداری استان در حال فعالیت و اجرای مراسم نوحه خوانی و سینه زنی در حسینیه ها و تکایا بوده و فعالیت خود را نیز در فضای مجازی منتشر می کنند. در این اطلاعیه آمده است: قابل ذکر است هیئاتی که تمایل دارند اجرای آنها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود، باید با توجه به شرایط و معیارهای سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی های لازم را با سازمان تبلیغات و صدا و سیمای استان داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده: از بین بیش از ۷۰ هیات عزاداری که هماهنگی لازم را برای اجرا در پخش زنده انجام داده اند، صرفاً دو هیات علیرغم اینکه درخواست پوشش پخش زنده را دارند، از انجام این هماهنگی ها قبل از اجرا، امتناع می‌نمایند که بطور طبیعی در برنامه پخش زنده قرار نگرفته اند، لذا اساساً شایعه ایجاد محدودیت و ممنوعیت برای فعالیت دو هیات عزاداری در یزد به کلی تکذیب می شود. در بخش دیگری از اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی نیز آمده: ضمن اینکه این دو هیات در روزها و شبهای گذشته در مراسم متعددی در حسینه ها و تکایا اجرا نموده اند.

سوال عاشورایی عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب
عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قالب سؤال عاشورایی به طرح این سوال پرداخت که اگر همین امروز امام حسین (ع) فریاد هل من ناصر ینصرنی سر دهد، اکثر لبیک گویان به ایشان از کدام جریانند؟ در یادداشت توئیتری مهدی فضائلی آمده است: اگر همین امروز حسین بن علی حاضر شود و فریاد هل من ناصر ینصرنی سر دهد، اکثر لبیک گویان به ایشان از کدام جریانند؛ نیروها و طرفداران جبهه مقاومت یا جریان های دعوت کننده به سازش با مستکبران؟

واکنش توئیتر عربی دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به جنایات رژیم صهیونیستی
صفحه توئیتر عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد. به گزارش فارس، صفحه توئیتر عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد. ترجمه متن توئیت پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر دفتر حضرت آیت الله خامنه ای به شرح زیر است: «شمر امروز، نخست‌وزیرِ اسرائیل است. ما شمر را لعنت می کنیم، برای اینکه ریشه شمری عمل کردن را در دنیا بکنیم؛ ما یزید و عبیدالله را لعنت می کنیم، برای اینکه با حاکمیت یزیدی، حاکمیت ظلمِ به مؤمنین در دنیا مقابله کنیم.»

سجاد غریبی لقب "هالک ایرانی" را از اینستاگرامش حذف کرد
سجاد غریبی که پس از شکست مقابل حریف قزاق با واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی روبرو شده بود، حساب کاربری خود را به حالت خصوصی درآورده است. به گزارش برخی از وب‌سایت‌ها، غریبی علاوه بر خصوصی سازی حساب اینستاگرامی‌اش، تعداد زیادی از پست‌ها را نیز پاک کرده و لقب هالک را از بیوگرافی خود حذف کرده است.رسانه‌ها این اقدام غریبی را متوجه تصمیم مربی او می‌دانند.

جزییات نزاع خونین در رفسنجان؛ کشته شدن ۱۰ ایرانی و افغانی
سرپرست فرمانداری رفسنجان: طبق بازرسی‌های که از دوستان قاتل شده، ضارب اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته و تعادل روحی و روانی نداشته است. در این حادثه ۱۰ تن کشته شدند که ۴ تن از آنها ایرانی و ۶ افغانستانی بوده است. هنوز درحال بررسی هویت ضارب هستیم و مشخص نیست که جزو اتباع مجاز است یا خیر! قاتل هیچ نزاعی با ایرانی‌ها نداشته است و مقتولین افغان از اقوام ضارب بوده‌اند. علت اینکه چرا چهار ایرانی را کشته مشخص نیست و پس از بازجویی‌ها اطلاعات تکمیلی را گزارش خواهیم کرد./ایسنا

ماجرای زیر گرفتن عمدی یک شهروند در رجایی‌شهر کرج
فرمانده انتظامی البرز: به دنبال انتشار فیلم زیر گرفتن یک خانم به وسیله خودرو ۲۰۶ در منطقه رجایی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی شهر کرج و کارآگاهان اداره مبارزه جرایم جنایی قرار گرفت. بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین، راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند. راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود./ایسنا

احمد خاتمی: دشمنان این نظام همان یزیدها، شمر‌ها و عمر‌ها هستند که فقط قیافه شان عوض شده، ولی هدفشان همان هدف دنیوی است
دشمنان این نظام همان یزیدها، شمرها و عمرهاست که فقط قیافه ‌شان عوض شده ولی هدفشان همان هدف دنیوی است. با همین هدف آمریکا علیه انقلاب ما شرارت می کند و چون ایران قبل از انقلاب خوان یغما برایشان بوده و زمان انقلاب آن را از دست داده‌اند، حالا می خواهند این کشور را پس بگیرند./فارس

کارگران سالی سه کیلو گوشت قرمز هم مصرف نمی‌کنند
یک خانواده‌ی سه نفره‌ی کارگری اگر یک روز بخواهند غذای گوشتی بخورند، باید کل دستمزد آن روزِ نان‌آور خانواده را برای خرید فقط یک کیلوگرم گوشت قرمز هزینه کنند! کاظم فرج‌اللهی فعال کارگری، به ایلنا می‌گوید:ناتوانی در خرید اقلام غذایی باکیفیت، فقط مختص به حداقل‌بگیران یا کارگران ساده نیست، طبقه‌ی متوسط هم به این حال و روز دچارند.سفره‌ها ناچاراً از اقلام ارزان ولی بی‌کیفیت پر شده و سرانه مصرف گوشت احتمالاً به پایین‌ترین رقم در دهه‌های اخیر سقوط کرده است. وقتی فرزند یک خانواده‌ی کارگری یا حتی خانواده‌ی متوسط، با سیب‌زمینی و سویا و نهایتاً تخم مرغ تغذیه می‌کند، چطور می‌تواند رشد مطلوب داشته باشد و فردای این کشور را بسازد؟!

وزیر اقتصاد: دولتمردان کشور را دعا کنید
وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اینکه با هدایت های رهبری و مجاهدت دولت، تلاش ها برای رفع مشکلات اقتصادی با جدیت ادامه دارد، گفت: به فضل الهی افق روشنی در انتظار اقتصاد کشور است. خاندوزی در جمع عزاداران حسینی هیات فاطمیون در جوار مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید علیه السلام با بیان اینکه هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت در ماههای اخیر با شدت و جدیت ادامه دارد، افزود: تردیدی نداشته باشید که با توکل بر خدا، روزهای روشنی در انتظار کشور عزیزمان خواهد بود. وزیر اقتصاد و امور دارایی با تاکید بر اینکه ما از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم دریغ نخواهیم‌کرد، ادامه داد: از شما عزیزان نیز خواهش دارم مسئولان دولت به ویژه رئیس جمهور را از دعاهای خیر خود محروم‌ نکنید تا بر دشمنان خارجی و بدخواهان‌ داخلی فائق آمده و در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.

سازمان برنامه و بودجه: تورم بالای ۵۰ درصد از نتایج عملکرد دولت قبل است
سازمان برنامه و بودجه به گزارش یک رسانه منتقد دولت که با اتکا به آمارها و تحلیل‌های نادرست، سرمایه گذاری روسیه و چین در ایران را خطرناک خوانده بود، پاسخ داد: رویکرد غلط هشت‌ساله دولتی که مورد حمایت بی چون و چرای برخی جریان‌های سیاسی بود، تنها منجر به سقوط شاخص‌های کلان اقتصادی شده که کسری ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی بودجه، باقی‌مانده ۶۰ هزار میلیارد تومان تخصیص بدون اعتبار در خزانه، رشد اقتصادی نزدیک صفر، بهره‌وری منفی، سرمایه‌گذاری منفی ۴.۶ درصدی، تورم بالای ۵۰ درصدی بخشی از نتایج این عملکرد است. دولت سیزدهم باید علاوه بر تأمین خاصه‌خرجی‌هایی که چک آن پیش از آغاز به کارش کشیده شده بود، ماهانه ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق منتشرشده در دولت قبل را بپردازد؛ خلط این سقوط شاخص‌های کلان و بدهی‌ها مانند برداشت‌های مکرر از صندوق توسعه ملی با مباحث دیگر نتیجه هشت‌ سال معطل‌ گذاشتن و شرطی‌ کردن اقتصاد کشور را نمی‌پوشاند. در دولت سیزدهم دیگر خبری از استقراض‌های پی‌درپی و چاپ پول نیست؛ همین است که میزان پایه پولی و نقدینگی بعد از سال‌های متمادی در سه ماه اول سال ۱۴۰۱ منفی می‌شود؛ بر خلاف ادعای برخی جریانات سیاسی که از به ثمر نشستن سیاست همسایگی برآشفته‌اند و موضوع آینده‌فروشی و انتشار بی‌محابای اوراق در دولت مورد حمایتشان را به موضوعات سرمایه‌گذاری با کشورهای روسیه و چین پیوند زده‌اند، بر اساس آخرین آمار منتشره بانک مرکزی، بدهی دولت به بانک‌ها در فروردین امسال حدود یک درصد کاهش پیدا کرده است؛ از سوی دیگر بدهی دولت به بانک مرکزی هم در ۹ ماه فعالیت دولت سیزدهم ۳۲ هزار میلیارد تومان کاهش داشته است.

هزینه دریافت وام مسکن ۴۸۰ میلیون تومانی چقدر شد؟
مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۳۵ هزار تومانی، ۵۴ میلیون تومان می‌شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۲۱ میلیون و ۶۰۰هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۷۵ میلیون و ۶۰۰هزار تومان می‌رسد. زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۱۰۸ میلیون تومان می‌شود که همراه با هزینه ۲۱ میلیون و۶۰۰ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۱۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت بلیت پرواز تهران – چین ۱۷۵ میلیون تومان شد
نگاهی به سایت هواپیمایی ماهان نشان می‌دهد که اولین ظرفیت خالی برای سفر به چین در هفتم شهریور ماه ارائه شده اما رقم بلیت پرواز به عدد عجیب ۱۷۵ میلیون تومان رسیده است. نرخی که نشان می‌دهد در حال حاضر سفر به چین چند برابر سفر به کشورهای اروپایی، کانادا و حتی آمریکا هزینه دارد. موضوعی که طبق گفته رییس اتاق ایران و چین ریشه در سیاست‌های ضد کرونایی دولت پکن دارد.

مجیدرضا حریری، رییس اتاق ایران و چین در گفت و گو با ایسنا، در این زمینه گفت: ما پیش از کرونا در هفته حدود ۱۸ پرواز برنامه‌ای به چین داشتیم که از سوی شرکت‌های مختلف هواپیمایی انجام می‌شد اما پس از شیوع کرونا، تمامی این پروازها متوقف شدند و در حال حاضر تنها شرکت ماهان یک پرواز به چین دارد. وی با بیان اینکه سفر به چین در شرایط فعلی بسیار دشوار است، بیان کرد: در حال حاضر پس از ورود به چین افراد باید حدود هفته قرنطینه شوند و قوانین به شکل جدی اجرایی می‌شود؛ از این روی، فعالان اقتصادی و تجار در سال‌های گذشته عملا سفری به چین نداشته‌اند و امروز نیز تقاضای ایرانیان برای حضور در چین بسیار ناچیز است. به گفته رییس اتاق ایران و چین، بخش مهمی از ظرفیت پرواز ماهان نیز در ماه‌های گذشته از سوی فعالان اقتصادی چینی که در کشورهای اطراف به سر می‌برند، پر شده و تقاضای سفر از ایران عملا نزدیک به صفر بوده است. در صورت به پایان رسیدن شیوع کرونا و گشایش دوباره پروازها از سوی دولت چین، می‌توان انتظار داشت که بار دیگر پروازهای برنامه‌ای میان دو طرف برقرار شده و قیمت‌ها نیز به شرایط گذشته بازگردند.

افتتاح حساب به صورت گروهی در بانک‌ها ممنوع شد
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری اعلام کرد: در راستای اجرای قانون مبارزه با پولشویی، افتتاح هر گونه حساب برای کارکنان اشخاص حقوقی به صورت گروهی ممنوع است. در این بخشنامه آمده است: مشاهده شده برخی مؤسسات اعتباری به درخواست مشتریان حقوقی اقدام به افتتاح حساب سپرده به صورت گروهی با ترک تشریفات مذکور در آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی به نفع اشخاص حقیقی که دارای رابطه استخدامی با شخص حقوقی هستند می‌کنند که این اقدام امکان انجام رویه‌های شناسایی معمول را از مؤسسه اعتباری سلب می‌کند. در این  بخشنامه روش جایگزین برای افتتاح حساب سپرده گروهی اشخاص حقوقی، استفاده از روش‌های غیر حضوری و الکترونیکی پیشنهاد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴۹
دیشب مطابق هر سال در ایام محرم در شب عاشورا در تورنتو در برنامه مرکز اسلامی امام مهدی تورنتو در خیابان بی ویو شرکت کردیم. این مرکز دیوار به دیوار و همسابه کنبسه و مرکز فرهنگی یهودیان کانادا با پارکینگ بررگ هست. در ایام رمضان و محرم و اعیاد اسلامی که ظرفیت پارکینگ مرکز اسلامی ایرانیان پر مبشود ما همیشه ماشین خود را در پارکینگ مرکز یهودیان پارک می کنیم و مسئولان ان نیز با روی باز گیت ها را باز می کمند و از ما استقبال میکنند. چه میشود که در کانادا ما نسبت به هم چنین رواداری و همزیستی را اعمال میکنیم ولی در خاورمیانه میخواهیم انها را از روی نقشه پاک کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
پاسخش خیلی ساده است،کمی فکر کنی میفهمی جنگ در خاورمیانه خیلی پیچیده تر از جای پارک ماشینه.
فاطمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دوست عزیز عزاداری هاتون قبول درگاه حق ، ولی بعنوان یه شیعه امام حسین اگه تبعه کانادا هستین چطور زندگی زیر پرچمی رو می پذیرید که عمل شنیع و کثیف همجنسگرایی رو رسمی کرده و دیگه اینکه در خاورمیانه صهیونیست ها مرتبا دارن زنان و کودکان بی گناه رو میکشن ، مسلما یهودیان در کانادا چنین رفتاری ندارن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
جناب فضائلی جواب بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
تو غرب آسیا رفتار یهودیا مثل یهودیای کاناداست؟
شهروند شیعه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
ما با صهیونیسم مشکل داریم نه دین یهودیت
مملکت بی در و پیکر
یک افغان
وارد کشور می شه
10 نفر می کشه
چند نفر دیگه هم زخمی و لت پار می کند
سوار موتور می شه برگرده افغانستان!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
در فرحزاد تهران آنقدر افغانی بیکار و علاف ساکن شده اند وروزها در خیابانهای اطراف پرسه می زنند که وحشت می کنی
اگر این جماعت بیکار گرسنه بمانند چکار می کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
بعد من یادم اویل خدمت سربازی خودم، موقع نماز، مسولان وقت پادگان با بدخلقی و بداخلاقی بچه های سنی رو از مسجد بیرون کردند و اونها دیگه تا آخر خدمت در فضای باز و روی خاک و زیرآفتاب نمازشون رو میخواندن.
آیا پرونده انفجار حزب حمهوری در وزارت اطلاعات وجود دارد یکی از دوستانم در جلسه حزب حضور داشته وتاکنون نیز نتوانسته است جانبازی خود را دریافت کند لطفاٌراهنمایی فرمائید بنیاد شهید پاسخگو نیست مدارک بالنی میخواهد اسم ومشخصاتم در وتقدیر نامه هایم همه موجود است لطفاٌ راهنمایی فرمائید پرونده این انجار در کجا میباشد .
سوال عاشورایی عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب ، اگر همین امروز امام حسین (ع) فریاد هل من ناصر ینصرنی سردهد اکثر لبیک گویان به ایشان از کدام جریانند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جریان کوفه و کوفیان فراموشتان شده است ؟کدام جبهه مقاومت ؟ کدام جبهه سازش ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دقیقا زدی به هدف
امروز صف نذری دیدم
9 کیلومتر
چه کردی رئیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
رئیسی؟ عحب رویی دایر ۸ سال تخریب روحانی و دلار ۳۰ هزار تومانیش رو ندیدی! اما حذف ارز رانتی و پرداختش به عنوا یارانه به نردم رو فقط دیدی!
یکسال ازتحویل دولت روحانی به رئیسی میگذرد. سازمان برنامه وبودجه تورم رابه گردن دولت روحانی انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
از عجایب اینکه مسئول برنامه بودجه دولت اصلا بودجه نویسی بلد نیست و اعتقادی به بودجه نویسی ندارد و از همان اول طرفدار کوپنی کردن اقلام بود اصلا سابقه برنامه ریزی هم ندارد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
آسیبی که روحانی زده تا ۲۰ سال دیگه هم گریبانگیر ایرانه تو میگی یک سال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
هشت سال روحانی به گردن قبلی می گذاشت اعتراضی نداشتی. حالا هشت سالم نگاه کن
کارگران که نمی توانند گوشت بخرند و لابد مصرف گوشت برای بازنشستگان هم بده و فقط گوشت با ساندیس می چسبه
دولت قبل روغن را 6 برابر و دارو را 20 برابر و ... کرد یا دولت کنونی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دولت قبل چون دلارو ۳۰ تومان کرد دولت فعلی دلارو ثابت نگه داشته و قیمت واقعی روغن با دلار ۳۰ هزار تومانی حسن روحانی خیلی بیشتر از ایناست
تورم در هر دولت را به گردن دولت قبلی انداختن، نهایتا همه تقصیرات را متوجه حضرت آدم و حوا میکند.
یحتمل فرزندان خارج نشین مسئولان ا‌ولین کسانی باشند که لبیک بگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
مسئولان نه و اصلاح طلب ها
یک سوال هم من مطرح می کنم : اگر امروز پیامبر اسلام (ص) صلح حدیبیه را می پذیرفتن اکثر مخالفان ایشون از کدام جریان بودند ؟ از مدعیان مقاومت یا ازبه اصطلاح سازشکاران ؟؟ یا اگر امام حسن صلح با معاویه رو امروز می پذیرفتن مخالفان ایشون از کدوم جریان بیشتر بودن ؟؟ با این شبیه سازی های تاریخی چی رو می تونید اثبات کنید ؟؟؟ در هر دوره باید به تکلیف و عقل عمل کرد والسلام ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
احسنت
اصلا این تورم 50 درصد تقصیر روحانی و خاتمی و رفسنجانی و شاه و پدرش هست.شما خودتون رو ناراحت نکنید.رییسی و دولتش و همراهان از سواد و عملکرد بالایی در رفع مشکلات کشور برخوردارند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه راست میگه شما ببینید همین سیل امام زاده داوود رو. روحانی و خاتمی و احمدی و نژاد و ... چندین دولت قبلی با هم، همدست شدند و بارانهای سیل آسای را از اقیانوس هند به تهران رساندن تا دولت سیزدهم رو از کار بندازن. مسئول هواشناسی این دولت در تلویزیون میگفت صدها هزار نفر در اروپا طی چند روز اخیر بر اثر سیل و باران مردند! کسی چیزی نمیگه فقط میگن چند نفر در امام زاده داوود مردن!
احمد خاتمی یادت باشه امروز چی گفتیا.دو سه هفته دیگه نیای تکذیب کنی!!!
همه مشکلات از زمان آدم ابوالبشر تا کنون،منجمله عدم شناسایی قاتل بروسلی،تقصیر حسن روحانی!!!آقا، یکسال از گرفتن زمام همه ی ارکان توسط دولت آقای آیت الله دکتر رئیسی!!! گذشته و هنوز مشغول کند و کاو گذشته هستند.
کارگران طعم شیرین عدالت را می چشند.
جناب سازمان برنامه! خودت این حرف هایی که میزنی باور داری؟
قابل ذکر است هیئاتی که تمایل دارند اجرای آنها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود، باید با توجه به شرایط و معیارهای سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی های لازم را با سازمان تبلیغات و صدا و سیمای استان داشته باشند.
جواب سوال رو گرفتین؟؟ باید با توجه به شرایط و معیارهای سازمان. پس دلیل عدم پخش نپذیرفتن شرایط و معیارها از طرف دو هیات معروف بوده. یعنی به زبان یکسال گذشته ی مدیران صداو سیمای میلی این دو هیات بر مدار صدا و سیما نیستن.
"هیئاتی که تمایل دارند اجرای آنها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود، باید با توجه به شرایط و معیارهای سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی های لازم را با سازمان تبلیغات و صدا و سیمای استان داشته باشند"
جالبه معیارها و شرایط تلویزیون میلی باید تعیین کننده عزاداری سالار شهیدان باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
نوحه ها باید به تایید سیما برسد وگرنه پخش بی پخش
حتما آقازاده های ساکن آمریکای شما لبیک میگن
کی خواست بره چیند حالا. ؛)
حتی اگر دولت قبل در اوج جنگ اقتصادی ترامپ اقدام به برداشت پول از صندوق توسعه ملی نموده باشد. باید دانست موجودی این صندوق حاصل گشایشهای برجامی بوده و در واقع محق ترین دولت برای این برداشتها همان دولتی برجامی سابق بوده. حالا دولت فعلی قدر همان مقدار اندوخته های صندوق را بداند
اقای وزیر ما کارمان فقط دعا هست شما همت کنید کمی کار کنید
مهدی فضائلی باعث تاسفه که شما میخواید مردم رو گروه بندی و در مقابل هم قرار بدید .اینقدر هم تلاش نکنید امام حسین رو مال خودتون بکنید چون همه گروه های فکری به امام حسین اعتقاد دارن
خبرهای این صفحه گوشه ای از واقعیات جامعه ی امروز ماست.جامعه ی افسرده،فقیر،بدون امید و رو به اضمحلال.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
در حال مرگ
سازمان برنامه و بودجه و رئیس مسبب تمامی گرامنی ها و مشکلات کارکنان دولت و بازنشستگان است.
خدایی یه نگاه به همین چند خبر بندازین ... هیئت های یزدی چرا نشون داده نمیشن؟ یعنی نمی دونین؟ درگیری خونین و کشت و کشتار ! قرار یود در کنار شور حسینی ؛ شعور حسینی هم باشه که. فردا دوباره روز از نو روزی از نو . همه تو صف دادگستری ها ، کلانتری ها و ... تورم 50% از دولت قبله؟ قبول. شما چکار کردین تو این یک سال؟ سفره ی مردم کوچکتر شده که. امروز بیش تر از اینکه به سیاسیون و اقتصاد دان و ... به چند روانشناس احتیاج داریم برای برگشت آرامش و چند جامعه شناس که بیان به داد این مردم برسن.
عجب ۱سال گذشت
تورم بالاي ٥٠ درصد از عملكرد دولت روحاني است !!
---------
در دولت قبل كه با دوسه برابر شدن قيمت اجناس خقوق بنده نوعي به ثلث نرسيد و يارانه ام هم قطع نشد ! قيمت چهارتا قرص و كپسول به فلك نرسيد ! برنج سر به كهكشان نزد ! قيمت يك بطري روغن ناقابل به فلك الافلاك نرسيد !! تا آنجا كه بنده مي بينم و مي شنوم همه مي گويند ياد ياد روحاني ، صد ياد روحاني ، هزار ياد روحاني ! روحاني كجايي كه يادت بخير ! ... البته قبول واقعيت براي برخي خيلي تلخه ، تلخ تر از زهر هلاهل !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
قربونت برم حسن روحانی
جهانگیری
نوبخت
کجائید
حضرت امام حسین علیه السلام در شب عاشورا فرمودند که کسانی که حق الناس به گردن دارند از اطراف من پراکنده شوند . فقط لبیک گفتن کافی نیست
همه گرانی و تورم و فلاکت برای دولت قبل هست و دولت حاضر فقط برکت - عدالت- فقرزدایی- ارامش - امید به اینده و ... را ترویج میکند
فتبارک الله به این اعتماد به نفس
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
تورم و کرانی مردم را خفه کرده و مردم زیر فشار دارند له میشوند حالا چه فرقی میکند که مال کدام دوره بوده
اینها فقط برای فرار به جلو هست لابد دولت قبل روغن و نان را هفت برابر گران کرد تو این یک سال میانگین افزایش قیمت ها سیصد درصد است کجای کار هستید خوش بحالتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
اونم تند سریع انقلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
به عنوان یک کارمند دولت و مهندس شرکت برق منطقه ای سه ساله حقوقم ثابته و در این دولت حقوق آبدارچیمون 5 تومن از من بالاتره. من دیگه هرگز به رییسی رای نخواهم داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
روحانی هم میگفت کار دولت قبله . وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن چه شد؟ این صد هزارتا هم که ساخته شده مسکن مهر باقیمانده دوره احمدی نژاده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
تابناک عزیز این شمارنده ها درست کار نمی کنند وقتی صفحه بارگذاری می شود اعداد غالبا صفر هستند وقتی برای نظر درج شده مثبت یا منفی را کلیک می کنیم تازه عدد به نمایش در می آید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دولت رییسی بارها گفته که دولت روحانی به زور ۲۰۰ هزار بشکه نفت تحریمی صادر میکرد

و دولت رییسی روزی ۱/۲ میلیون بشکه یعنی ۶ برابرصادر
!و دلارش هم راحت وارد میکند

خوب پس چرا نباید اوضاع فلاکت بار اقتصادی هر روز به جای ۶ برابر بهتر شدن
بدتر از قبل شده است ؟؟

راه حل فقط یکی است و آنهم
امضای برجام و تصویب اف ای تی اف است و بس

البته اگر روسیه و چین و اسراییل و عربستان و ترکیه و کاسبان تحریم داخلی که صاحب منافع بزرگ اقتصادی و سیاسی از این اوصاع اسفبار هستند بگذارند !!!!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
چقدر بیکارید شماها دولت مقتدر رئیسی با یک کامنت از آلبانی تضعیف نمیشه
حسن
| France |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
ایران ۱۵۰۱ مشکلات کشور با صبر و تحمل مردم حل میشود و
مشکلات موجود مربوط به عملکرد دولت قبل می‌باشد و ما خیلی خوبیم د
آقای خاندوزی پای رهبری را وسط نکش خودتان را پشت رهبری پنهان نکنید
دولتی که هنوز نتونسته از "کار دولت قبله" به مرحله‌ی "امسال جبران می‌کنیم" برسه، درشو باید گل کرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
رییسی با توجه به اوضاع و شرایطی که قرار بود از دولت روحانی تحویل بگیرد

برای تصدی ریاست جمهوری نامزد شد

و کلی هم ادعاهای بزرگ کرد و قرار بود مثلا سالی یک میلیون مسکن بسازد

و فعلا هم که خودشان میگویند که ۶ برابر دولت روحانی دارند

نفت صادر میکنند

و دلارهایش را هم راحت وارد کشورمیکنند !!!!؟؟

خوب دیگر دردشان چیست ؟؟

چرا مردم باید در هر دولت و مجلسی که با تایید شورای نگهبان و تایید مراکز اصلی قدرت بر سر کار می ایند

باز اوضاعشان بدتر از قبل گردد؟

و باز بشنوند که دولت مستقر شده
مشکلات را به گردن دولت قبلی بیندازند ؟؟؟

تقصیر مردم چیست و کدام است ؟

فقط مردم رای داده اند و هر روز باید بدبخت تر و گرفتار شده تر از روز قبل بشوند ؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
این دولت در عمل تو گل مونده و هیچ کاری هم نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
در دهان دشمنان ایران رو گل باید گرفت
آقای سازمان برنامه و بودجه پایه پولی و نقدینگی منفی شده چون مردم دارن گرسنگی میکشن آمارهای قدرت خرید مردم را که امثال شما می دهند را نمی بینید دیگر در سفره مردم چیزی نمانده جز شرمندگی پدر و مادرها ! هنر شما نسبت به قبلی ها این است در همان سال اول همه را تیکه تیکه کردید و مهلت نفس کشیدن ندادید . خداوند جای حق نشسته است .
گرانی مال دولت قبله درست اما بگید تخم مرغ و مرغ که بعضی ها نزاع برا گرانیش در دولت روحانی به راه انداختند چی توانستید تخم مرغ رو مهار کنید
پخش مراسم عزاداری با هماهنگی انجام می شود امروز یه مداح در روستا در حین پخش مستقیم گفت که تلوزیون زنگ زده این را بخوانید
اقای خاندوزی...........مردم دعای خیر را برای کسانی میکنند که دردی از درد مردم ومشکلی از مشکلات کشور کم کند .....کسانی که برعکس عمل میکنند بدرقه راهشان اه ونفرین ولعنت است............
گرانی بلیط ماهان و فرصت طلبی این شرکت چه ربطی به سیاستهای ضد کرونایی چین دارد؟ از آب گل آلود کرونا و کم شدن پروازها ، ماهان ماهی می گیرد .
مسئولان هم اصلا گوششان بدهکار نیست.
وقتی همواره بی عرضگی و بی کفایتیهای خودمان را در داخل و خارج به گردن دولت قبل و دولتهای خارجی بیاندازیم معلوم است که ماهان و امثال آن هم فرصت طلبی کنند.
سیاستهای ضد کرونایی چین برای سایر خطوط هواپیمایی دنیا هم هست . با شرکت قطری و سرویس های غیر قابل مقایسه با ماهان ، با حدود هزار دلار از چین به تهران برگردید .
قرار بود بعد از روی کار آمدن، دیگران را در کاستی‌ها مقصر ندانید. یکسال برای کاهش نسبی تورم وقت کمی نبود. مردانه ضعف عملکرد و ندانم کاریهای خود را به عهده بگیرید.
منکه فکر میکنم تمام گرانیهابالا رفتن اجاره مسکن گرانی گوشت میوه شیر وحتی زرت هیژده هزارتومانی همه از دوره پهلویها است
بادرود واحترام
کارگران گوشت میخواهند چکار ؟ مقاومت داخل خورشت قیمه کنند .
بادرود واحترام
کارگران ، گوشت که سهل است حتی اگر نان نتوانستند بخرند میتوانند کیک میل کنند با کمی تخم مرغ وزرد چوبه رنگ مورد نظر هم به دست خواهد آمد ! ملتفت که هستید ؟
تورم بالای ۵۰ درصد از نتایج عملکرد دولت قبل است
اضافه شدن 10 درصد به حقوق کارمندان و بازنشستگان که بر خلاف قانو ن که افزایش حقوق باید مناسب با تورم باشد هم حتما کار دولت قبل است
اگر امام حسین در این زمان حضور داشتند، قبل از سردادن هر پیامی، مشخص می نمودند زمان حاضر منطبق بر زمان حضرت علی ع است با زمان امام حسن یا دیگر امامان . از دید شبعه همه امامان بکی هستند و بنا برمصالح زمان تصمیم می گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
احسنت
اندر حكايت تورم ٥٠ درصد فعلي و دولت قبلي
-------
بنده عرض كنم كه از نظر جناحي نه اينوري هستم و نه آنوري كه بخواهم از موضع جناحي و حزبي و گروهي صحبت كنم ! اما عرض بنده اين است كه ما اگر بخواهيم همه نقطه ضعفها و تقصيرات و كوتاهي ها را به گردن دولت حسن روحاني بيندازيم ، به يك نكته توجه كنيم و آن اين است كه دولت قبلي و دولت فعلي هر دو روحاني هستند ، عملكرد هايشان به عنوان دولت روحاني محاسبه خواهد شد ! ... شما فرض بفرما دولت الجزاير ، مصر ، تر كيه و تمام دولت هاي ديگر روي كره ارض -- به استثناي طالبان افغانستان - هر عملكردي داشته باشند به حساب خودشان محاسبه خواهد شد ، اما در كشور ما عملكرد جنابان حسن روحاني و ابراهيم رئيسي به حساب لباس شان محاسبه مي شود و نه خودشان !... به نظرم اين نكته مهمي است ، دولت روحاني ، دولت يك روحاني است ، دولت رئيسي هم دولت روحاني است ، اينجا ديگر شخص مطرح نيست ، روحانيت مطرح است ، عملكرد روحانيت شيعي مطرح است ، و البته بايد ملتفت اين نكته باشيم ! عملكرد اردوغان در تركيه به پاي خودش است ، اما عملكرد دولت روحاني و رئيسي و امثالهم به پاي لباس شان ! لباس روحانيت !! پس انتقاد هر روزه از حسن روحاني ......... !!
-- خب بقيه اش ؟!
-- بقيه اش ؟ اين جمله را كامل كنيد !!
آقای فضایلی تمام ائمه از جمله امام حسن در درجه اول دنبال صلح و سازش و جلوگیری از جنگ و خونریزی بوده اند امام حسین موقع شهادت از همه تشنه تر بود شما چطور؟
حرفای آقای روحانی: صد روزه مشکلات را حل می کنیم
حرفای آقای رییسی: زود تند سریع انقلابی مشکلات را حل می کنیم
آیا شباهتی بین این سخنان نمی یابید؟
خوب شد دولت قبل وجود داشت که دولت فعلی تمام ببعرضگی خودش رو سر اونها تموم کنه. فقط بگید در این یکسال گذشته بغیر از درست کردن جهنم برای ملت چه کاری کردید و چه اقدام مثبتی برای کم کردن زجر ملت انجام دادید. به ولله درخواست زیادی نیست. حتی اگر تنها یک قدم مثبت هم برداشته باشید بگید ما هم متوجه شویم.
آیا یکسال زمان برای ارزیابی این جماعتی که همه وعده حل چند روزه مشکلات کشور را در ایام انتخابات میدادند کافی نیست ؟آیا آنهایی که میگفتند برجام را آتش میزنیم و ایران را گلستان میکنیم چرا چیزی نمیگویند؟ دولتی که علیرغم توطئه های خارجی وداخلی ،تحریم،کرونا ،سیل،زلزله کشور را با نفت 40 دلار اداره کرد شایان تقدیر نیست؟
سازمان برنامه و بودجه! دولت قبل که رفت.شما تو این یکسال به غیر از گرانی و تورم و بیچارگی چه گلی به سر مردم زدید؟ بی تدبیری خودتان را به گردن دیگران نیندازید!
اون هیئتها که پخش نمیشن خب حتما مشکل دارن دیگه ! آخه چند سالیست یه رسم غلطی اینجا مرسوم شده البته بین چند هیئت محدود که با بدعت نهادن و نوحه های سیاسی کسب درامد و شهرت کنند ! چندتا جون میکروفن دست میگیرن و سبکهای عجیب غریب هم از خودشون در اوردن تیپ میزنند و نوحه میخوانند نوحه ای !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
یک مشت نوحه های من دراوردی که نه ریتم نوحه های سوزناک قدیم رو دارن و نه مناسب عراداری سالار شهیدان
آقای فضائلی قطع یقین بدانید لبیک گویان از جریان شما نیستند!
این دولت کلی وعده و وعید داده اومده مسئولیت قبلو گرده الان همه چیز رو داره به کول قبل میندازه یا اون وعده وعید ها دروغ بوده یا الان دروغ میگه.
بخاطر این مراسم یزدی ها پخش نمیشود که تو متن نوحه خواستین دخالت کنین ، بس کنید و مراسم امام حسین ( ع ) رو در جهت محبوبیت ظاهری خودتون خراب نکنین
دعای چی ؟ با دعا که علم و دانش افزایش پیدا نمیکند دعا برای افراد کاربلد میکنن تا لحظه حساس ذهنشون باز بشه و راه درست ارائه بدن
اگه همین الان آقا ابا عبدالله ( ع ) باشه و یاری بطلبه هیچکدوم این جریانها نخواهند بود ، مردم عادی به یاری میشتابن که از خصوصیاتشون تعجب میکنین
هیچوقت مفهوم این اوراق مسکن را درک نکردم.هم سود 18 درصد بدیم هم یک چهارم واممون میپره.آخه این کجای عقل و وجدان و شرعه؟؟نظام بانکی ما بی حاصل ترین و ظالم ترین نظام بانکی در دنیاست.صدرحمت به نزول خورها لااقل اسم اسلام را لکه دار نمیکنند
قبلا از آقایون می پرسیدیم چرا اوضاع اقتصادی اینه؟ می گفتن عوضش امنیت داریم. چند ملیون افغان در کشور ریختن که خوب معنای امنیت رو به ما بفهمونن.
چطوره وقتی می گن واکسنها رو دولت قبل سفارش داده بود که اول کار دولت فعلی رسید، می گویید دروغ است و خودمان سفارش دادیم. بعد تورم این ماه را می فرمایید محصول دولت قبل است؟
البته با بی لیاقتی دولت مردمی بینوایان ... بی توان. میشویم
عموما دولت مردان سیزدهم همان نهم و دهمند که کشور را بیست سال عقب برده با تورم 46درصد تحویل دادند حالا دبه میکنند
السلام علیک یا اباعبدالله
مردم عزاداری کردید خدا قبول کند
اما بدانید که محبت و فداکاری فقط در دهه محرم و بخصوص تاسوعا و عاشورا خلاصه نمی شود و ای کاش تمام محبت و فداکاری که در این دو روز انجام می دهید را در طول سال توزیع می کردید و تمام روزهایتان را عاشورا و تمام زمین را کربلا می پنداشتید تا امام معصوم را در تمام سال خوشحال می کردید
خدا از گذشت و نیکوکاری واقعی که منجر به باز شدن گره از کار مردم شود بمراتب بیشتر راضی می شود تا نیکو کردن نمادین که بعضا ممکن است حتی گره در کار مردم قرار دهد
شرایط و معیارهای صدا وسیمای میلی را باید بگذارن در کوزه و آبش رو بخورند .
شرایط و معیارها ...... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
طبق گفته‌ی مسئولین بعد از استقرار طالبان سه میلیون افغان غیر مجاز وارد ایران شده اند،این تعداد برای متلاشی کردن ثروتمندترین و مرفه ترین کشورها کفایت میکنه! گویا درایت و مصلحت اندیشی ازین مملکت رخت بر بسته
طبق گفته آقای میرکاظمی قبل از تصویب بودجه تورم مربوط به افزایش حقوق کارمنده پس الان باید تورم ده درصد باشه حالا نظرش عوض شده
طبق گفته آقای میرکاظمی قبل از تصویب بودجه تورم مربوط به افزایش حقوق کارمنده پس الان باید تورم ده درصد باشه حالا نظرش عوض شده
بعد اونجا كه مى گن فشار حداكثرى شكست خورده، كار كدوم دولت بوده؟
كلا هر چى به نعفتونه كار جهادى و انتقلابى بوده، هر جا هم گند زدين كار دولت قبل؟
حالا به كار دولت قيل هم نشه ربطش داد، مى شه سياه نمايي و اخبار رسانه هاى معاند و بى بى سى؟
بعد شما همون هايي نيستين كه براى همه مشكلات راه حل مدون برنامه ريزى شده داشتين؟ با صدها هزار ساعت كار كارشناسى؟
درس بگيرين از سه ميليون و هفتصد اراى باطله !
چهارده ميليون و سيصدى رو كه تو لمتخابات شركت نكردن (مشاركت ٧٣ درصدى) ، نكنيد ١٨ ميليون. با اين وضعيت اعلام نكردن نتايج آراى شهر تهران كه هيچ، بايد نتايج آراى كل كشور و سانسور كنيد.
توافق با امریکا نباید صورت بگیرد
پاسخ ها
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
بدبخت
در هر جای دنیا اگر جنایاتی که افغانها در ایران انجام می دهند انجام بدهند بیش از ۹۰٪ آنها اخراج و یا ممنوع الورود به آن کشور می شوند !!!
قابل توجه مسئولین
دولت قبل را قوه قضائیه قبل باید نظارت می‌کرده
سازمان برنامه و بودجه: تورم بالای ۵۰ درصد از نتایج عملکرد دولت قبل است.
عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه . آقا یکساله اومدی این وضع گرانی کالاهای اساسی و مسکن هستش .
چند سال پیش گفتم پوتین رو وارد جبهه مقاومت علیه غرب کردیم آلبانی نشین های دوزاری مسخره کردن الان با دفاع تمتم قد روسیه از فلسطین باید فهمیده باشید اون زمان من چی گفتم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
عجب
بهترین شغل دنیا اینه که اختیار تام داشته باشی با مسوولیت صفر.
باسلام وضع کارمندان حقوق بگیر زیر ده میلیون افتضاح هستش ، این فاجعه درمهرماه خودش را نشان میدهد کارمندانی که دانش آموز ودانشجو دارند دردانشگاه آزاد به احتمال زیاد فرزند خودرا به دانشگاه نمی فرستند... واین یعنی تبعیض درجامعه وفقروبیسوادی و......
تورم و گرانی و همه بدبتخیای دولت قبل هم نتیجه سنگ اندازی افرادیست که در دولت فعلی به نون و نوایی رسیدن و برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکارامدی خودشون مادام دولت قبل رو زیر سوال میبرند
میرکاظمی انقدر ناکارامد بود که احمدی نژاد هم نتونست باهاش کار کنه حالا این که در دولت فعلی شده رئیس سازمان برنامه خودش نشان بی کفایتی دولته از صدر تا ذیل.
سازمان برنامه و بودجه: تورم بالای ۵۰ درصد از نتایج عملکرد دولت قبل است.

ببينم بعد از 2 سال يا پايان دوره 4 ساله دولت چه توجيهي براي بي كفايتي خود داريد.
شما كه مي دانستيد وضعيت مملكت چيه چرا جلو آمديد . تو اين نزديك 11 ماهه دولت جديد همش همينو شنيديم از اون همه شعار و ال ميكنم و بل مي كنم فقط تقصير دولت قبله باق مانذه . اصلا مقر دولت قبل ما قبول . نمي توانيد درست كنيد مشرف
(اگر همین امروز حسین بن علی حاضر شود و فریاد هل من ناصر ینصرنی سر دهد، اکثر لبیک گویان به ایشان از کدام جریانند)

جواب:

اکثر لبیک گویان از جبهه ای هستند که نه اهل شعار مقاومت باشند

که بار را بر دوش مردم بیاندازند انان کسانی هستند که خودشان پیشتاز در صف سختی ها هستند
نه که فقط در صف اول نماز در عید فطر نشسته و به به کنان به اشعار با طرح سئوال و شعار بدنبال اهداف خاص خود بنام

جبهه یمقاومت باشند

نه مستکبران
همین که قبل از مراسم عزاداری باید هماهنگ کنند یعنی محدودیت! اینطور نیست!؟
پخش نکردن مراسم عزاداذری و نوحه خوانی هیات های یزد چیز دیگری بوده است که نمی خواهند علت اصلی ان ذکر شود چرا که برخی معتقدند بعضی از فراز های نوحه ها را می شود به مسئولین فعلی کشور ربط داد و نباید از ظلم و مبارزه با فساد سحن گفت
سازمان برنامه و بودجه: تورم بالای ۵۰ درصد از نتایج عملکرد دولت قبل است


عزیزان دولت سیزدهم و طرفدارانشان

تا پایان دوره اول و دوم با عنایت های خاص تمامی ارکان

کماکان می توانند تمام تقاصیر و کوتاه هی را به گردن دولت قبل بیندازند

نه منتور می اندازد و نه کسی جرائت دارد خلاف ان را بگوید

پس راحت باشید
آقای خاندوزی اگر می خواستیم دعاتون کنیم چرا از حق مردم حقوق می گیرید پس؟
دزدترین بانک بانک مسکن است که هم وام رو گرون می فروشد هم سود 20درصدی می گیرد
چقدر هم افتخار می کنند که به جوانها دارند کمک می کنن
آقای خاندوزی تمام هلدینگ های صنعتی و کشاورزی بزرگ کشور که سهامداراش بانک های تحت امر شما می باشند هنوز مدیران دولت قبل بر آنها حاکم هستند یعنی ما الان واسه یادآوری این مسائل برای شما دعا کنیم بنده خدا دست بردار یه کاری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
اقا راضی میشوید اگر هشتاد درصد مردم رو از کشور اخراج
شوند
راست میگوی دولت قبل مقصر است ؛ مرد باش مدارک محکمه پسند تهیه و گرد اوری کن و به پای میز محکم بکشان و به سزای عملشان برسان
یکی معنی تکذیب را بنویسد خیلی در این مملکت استفاده می شود
متن نوحه ها و اشعاری که هر دو هییت یزدی بخوبی استفاده میکنند ، از متن وصیت و سخنان امام حسین ع در روز تاسوعا و عاشورای حسینی است

و راه و هدف و دستورات او را بخوبی و زیبایی و با وقار و متانت و منظم و پاکیزه تبلیغ و تکرار میکنند که مو بر تن جوانان مسلمان و غیر مسلمان راست میکنند و بهترین و با ارزشترین نوع تبلیغات یاد و راه آن امام بزرگوار است و بس

چرا یک اقلیتی میخواهند نهضت آن امام بزرگوار را از درون تهی و خالی کنند ؟

اگر دین ندارید ، حداقل آزاده باشید ؟؟؟
بی کفایت ترین دولت بوده
در واقع 350میلیون وام مسکن می گیری ولی میگن 480 میلیون گرفتی
این خرید اوراق چه مسخره بازیه آخه !!! چندرغاز وام میدیدبا بهره به حساب مریخ ، اونوقت باید یک سومش رو هم بدیم بره بایت اوراق .. خداوکیلی کسی نیست آخه بشینه فکر کنه این کار یعنی چی !!!
مقصر جلوه دادن مشکلات کشور به دولت های قبل دیگه نخ نما شده . دیگه خریداری برای این حرفا نیست. برای توجیح ناتوانی در در حل مشکل تورم و مشکلات دیگه کشور دنبال بهانه ای دیگه ای باشید .
خاندوزی اگه اینو نگه چی برای گفتن داره !فقط دعای دولتمردان کافیه!نه برنامه ای ؟نه طرحی؟البته بجز چندین برابر کردن مالیات اصناف خورد که بعضا" منجر به تعطیلی کار خواهد شد!!!و مجلسی منفعل و پر مدعا و غیر پاسخگو!چرا نمایندگان در حوزه های انتخابیه مثل قبل در مساجد و....پاسخگوی سوالات مردم(والبته ناتوانی خود-مثل گران نشدن دارو_قیمت های شهریور 1400و...)نیستند!
چقدر زشت و زننده بعد از یکسال هنوز تورم را به دولت قبل ربط می دهند . وزیر اقتصاد که قبلا در برنامه تلویزیونی در اظهار نظری عجیب اعلام کرد که اگر دولت جدید هیچ کاری و اقدامی هم نکند خودبخود تورم ۱۵ درصد کاهش می یابد. عجب! کاهش که نیافت افزایش افسار گسیخته داشت‌. چرا کسی به این سخنان عوامفریبانه رسیدگی نمی کند. شرم بر کسانی که از بی اطلاعی و احساسات مردم سواستفاده کردند و می کنند.
یادشون رفته که چه طور ادعای ۱۰۰روزه دولت روحانی رو پتک کرده بودن و میزدن تو سر روحانی که دیدی نتونستی به وعده هات عمل کنی ؟!!! حالا یک سال یعنی ۳۶۰روز از روی کار اومدنشون گذشته (اونهم با کلی ادعا که طی ۸سال به رخ روحانی می کشیدن ) و هنوز می گن هر مشکلی هست مال دولت روحانیه!!!
جواب سوال عاشورایی
طرفداران واقعی امروز امام حسین از هیچ کدام از این دو دسته نیستند بلکه از گروه مخالف آزادیخواه هستند که هم مخالف سرسخت بی عدالتی شما هستند و هم حاضر نیستند کشورشان را به بیگانه بفروشند حالا در هر لباسی
توان و سواد اداره‌ی امور کشور رو ندارید گردن دولتهای قبل میندازید
اگر رییسی بدون مطالعه از وضع موجود خودش را کاندید کرد و برای گذر از بحران بدون برنامه مدون وارد میدان شد بزرگترین خیانت را درحق این کشور کرد. حواله دادن این همه کاستی ها توجیهی مضحک است که مدام تکرار میشود و بسیار غیر منطقی و نا پسندیده است. دولت رییسی حتی نتوانست وضعیت سیاه موجود دوران روحانی را ثابت نگاه دارد و ما را به قهقرا برد.
آلبانی نشین های کثیف
آقای فضائلی حتما میدونن که امام حسین با دشمن خارجی نجنگید و به دست ایرانیان یا رومیان شهید نشد. بلکه علیه حاکم ممالک سلامی قیام کرد و از طرف حکومت ظالم مسلمان نما به فتنه متهم شده و توسط فریب خوردگان داخلی به شهادت رسید. بنابراین مصادره امام حسین به نفع جناح سیاسی بزرگترین ظلم به حضرت بوده
از یمن و لبنان و عراق و فلسطین و آفریقای عزیز نیرو وارد کنید جونهای ما که داغون شدند
وزیر اقتصاد: دولتمردان کشور را دعا کنید
انشاء الله روزی بشود که با حقوق 6 میلیون زندگی کنید
سازمان برنامه حرف بی ربطی زده
حضرات بهتر می دانند که حتی در مسیر اصلاح هم نیستند
از اول بدون دانش شرایط موجود و با شعار های بی مبنا وارد شدید و حالا که ناکام مانده اید و نظم قبل را بهم زدید و اقدام موثری هم نتوانستید بکنید فرا فکنی می کنید
وزیر اقتصاد: دولتمردان کشور را دعا کنید) ما دعا میکنیم خدا این مملکت و مردمش را از شر شما حفظ کنه
اقای وزیر اقتصاد سلام خسته نباشی جمله معروف رضایت وشکر ملت از دستگاه رضایت خداوند است مردم به چه خدمت خوبی باید دولتمردان را دعا کنند وقتی روز به روز همه فقیر تر میشوند اگر توان داشته از خداوند تقاضا دارند دراین شرایط شرمنده خانواده نشوند
رییس محترم برنامه وبودجه شمانزدیک ۱۴ ماه است سکان هدایت این کشتی را دردست داری خداوکیلی نمودار قیمت کالاهای مصرفی روزانه این مدت مدیریت خودتان را رسم کنید انگاه اگر تخلف کوتاهی و........در دولتهای قبل صورت گرفته مطابق قانون باید پاسخگو باشند شما ازکارشناسان برجسته سازمان خود بخواهید قدرت خرید ملت را فقط در طول خدمت خودتان ترسیم وگزارش تحلیلی بدهند انگاه هر فریادی دارید برسر دواتهای قبل بزنید
اگر ترور بیولوژیک باشد باید انتظار داشت ملت گزارش شما را باور کند. معلومه این گزارش را باید تاریخ آینده قضاوت نماید.
من از خدا ی بزرگ خواهانم که عاقبت این مملکت و مردمش ختم به خیر شود.
باید همه افغانیها رو بار کامیون کند ببرند بریزند تو مملکت خراب خودشون.
استثایی هم نباید قائل بشن قانونی و غیر قانونی هم هیچ فرقی نداره.
البته دولت این کارو نمیکنه چون بودنشون براش تفع مالی داره
محرم امسال رو شبکه به شبکه دنبال هیات‌های یزدی بودم، چون عاشق عزاداری و سینه زنیشون هستم! نگو اینم امون دریغ کردن!
وقتی میگن امامان جمعه در مسائل اقتصادی دخالت نکنند پس گرانی و تورم از اختیار دولت ها خارج است اینقدر خودتان زا خسته و اذیت نکنید وقتی وزیر انرژی لبنان میگوید سوخت ایران شامل تحریم نمی شود چون بابتش پولی نمی هیم طبیعی است که هزینه آن را مردم باید بدهند
بااحترام،"سازمان محترم ب وب"لطفا۶،۷سال دیگه(البته اگر دولت محترم ایت ا...رییسی دودوره باشه) صبرکن اونوقت ببین درمورددولت شما چه حرفهایی گفته خواهدشد.
اگه تایید می کردند که بایستی جواب می دادند چرا تروریست بیولوژیکی تا الان پیدا نشده
واقعیت اینه که نمیشه همه مشکلات را انداخت گردن دولت روحانی. آنچه که ما می بینم اینه که اکثر مدیران کنونی کارآمد به نظر نمی رسند. نحوه مدیریت شان ناامید کننده است. هیچ پیشرفتی در کاهش تورم و بیکاری و کمبود مسکن دیده نمیشه. مدیران منفعل هستند. شعار میدم. مشکلات می اندازند گردن دولت قبلی و ....
تابناک! با این سانسورها دیگه داری شورشو در میاری.
شب درازست وقلندر بیدار ؟

دولت بعد که امد مشخص می شود که شما چقدر گند زده اید ؟.

خدارا شکر بهانه ای هست که همیشه دولت جدید تقصیر ها را گردن دولت قبلی بیندازد ؟.

اما دولت رییسی مشخص است نسبت به تمام دولتها گند وخرابکاری اش سالیان دراز خواهد ماند ؟.
هالک ایرانی چرا بازداشت نمیشه؟ اون یه شیاده با دروغگویی و عوامفریبی با احساسات مردم بازی کرده
یکی از بزرگترین مصیبت های کشور که باعث عدم توسعه است بیهوده کاری است و دشمنان ما هم بدشان نمی اید که هم مردم و هم رسانه های ما و هم سیستم های دولتی و حاکمیتی دچار بیهوده کاری در عمل و مباحث اندیشه ای باشند
حتی ممکن است در این مسیر از ابزار دین هم استفاده و هزینه تراشی کنند
باید در این زمینه یک رشته دانشگاهی ایجاد کرد و بیهوده کاری ها و موازی کاری ها و عدم استفاده از راه کارهای میانبر و هوشمند را در کشور که بخاطر عدم آگاهی و یا بخاطر منفعت و حفظ پست و مقام و قدرت و .... است به چالش کشید
بنظر من از دولت رئیسی نخواهید که تورم و گرانی را درست کند و وعده هایش را عملی کند چون هیچ نتیجه نخواهیم گرفت

باید از دولت رئیسی بخواهید صادقانه و خدا و پیغمبری بگوید چرا کشور شاهد تورم و مشکلات است
حاکمیت هم اجازه دهد روسای جمهور قبل و افراد موثر رک و پوسکنده بگویند مشکل از کجاست
البته بدون آنکه مشکل را گردن اشخاص و دولت های غیر خودشان بیندازند و روی سیستم ها تمرکز و روی آمار و ارقام دقیق تمرکز کنند و صادقانه تحلیل کنند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی