بازدید 199682

جزییات جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می کنیم ۴ میلیون نفر جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و گروه های بعدی اولویت دار نیز کارگران، کارمندان و ... هستند و احتمالا تا اواسط تابستان آیین نامه فراخوان ثبت نام سهام عدالت در کشور اعلام بشود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 03 July 2022

محمدرضا پورابراهیمی درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی جزو تنها سازمان هایی است که هیچ ارتباط بودجه ای با دولت ندارد و عددی که در بودجه گذاشته می شود، در واقع مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت است.

وی با اشاره به اینکه منابع تامین اجتماعی متعلق به کارگران و کارفرمایان است، افزود: دولت می خواهد برای این سازمان تصمیم بگیرد و اعلام کردیم که این کار با ماده ۹۶ قانون مغایرت دارد. لذا این موضوع در مجلس توسط کمیسیون اقتصادی پیگیری و گزارش به رییس مجلس ارسال و جلسه هیئت تطبیق تشکیل شد که این هیئت مصوبات را با قوانین انطباق می دهد و مصوبه دولت درباره حقوق بازنشستگانِ سایر رد شد.

بیشتر بخوانید

پورابراهیمی تصریح کرد: قانون می گوید افزایش حقوق باید به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و تایید دولت باشد که اخیرا دولت خودش تصمیم گرفته بود و اعلام کردیم این موضوع با قوانین نمی خواند و توسط هیئت تطبیق نیز رد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر نیز سازمان تامین اجتماعی بدون نظر دولت هم نمی تواند تصمیم بگیرد و باید موضوع را به دولت مجددا ارجاع بدهد و یا نظر قبلی خود را با عدد کمتر یا بیشتر اعلام کند تا در هیئت دولت تائید و ابلاغ شود.

وی ادامه داد: دولت دو راه دارد نخست اینکه مصوبه قبلی سازمان تامین اجتماعی را که به ابلاغ دولت شده، در دستور کار بگذارد و راه دوم این است مصوبه قبلی را به تامین اجتماعی ارجاع بدهد تا سازمان نظرش را اعلام کند؛ اما در مجموع در این میان مجلس وظیفه خود را انجام داده و امیدواریم رویکرد دولت تعاملی باشد.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سوال که آیا بحث افزایش قیمت بنزین مطرح است؟ گفت: خیر؛ هیچ برنامه ای در این زمینه برای سال ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس و دولت نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره جاماندگان سهام عدالت نی گفت: منتظر آیین نامه اجرایی دولت از سوی وزارت اقتصاد هستیم و هفته قبل پیگیری کردیم و دولت اعلام کرده در حال شناسایی سهام قابل واگذاری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش بینی می کنیم ۴ میلیون نفر جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و گروه های بعدی اولویت دار نیز کارگران، کارمندان و ... هستند و احتمالا تا اواسط تابستان آیین نامه فراخوان ثبت نام سهام عدالت در کشور اعلام بشود.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش درباره طرح ودیعه مسکن اظهار کرد: در پی افزایش شدید قیمت مسکن واجاره بها در دو سال گذشته، دو اقدام توسط مجلس و دولت پیگیری می شود که اقدام اول نظارت در قرارداد اجاره است که مبادی رسمی از جمله مشاوران املاک باید تبعیت کنند.

وی بیان کرد: اقدام دوم که همزمان در کمیسیون عمران مجلس با عنوان مدیریت بخش مسکن در کشور دنبال می شود، مجموعه ای از تصمیمات پایه در حوزه زیرساخت ها و ... است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: یکسری اقدامات موقتی نیز در حوزه نظام بانکی است که از جمله آنها طرح ودیعه مسکن است که کمک می کند نرخ های تامین مالی در بخش اجاره با عدد کمتری اتفاق بیفتد اما با توجه به تورم، جوابگو نیست و باید به افزایش میزان درآمد و افزایش قدرت خرید، تقویت ارزش پول ملی و کاهش تورم کمک کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰۰
25درصد باقی مانده متناسب سازی که از سال قبل باقی مانده و همین طور قانون کار در مناطق جنگی و38درصد +515هزارتومان افزایش حقوق سال 1401 ودرمان رایگان 4خواسته مهم بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی هست .با 30سال سابقه دریافتی پارسال 4800 ودریافتی الان 5900یعنی فقط 1100به حقوقم اضافه شده .خودتون می تونید با 6میلیون زندگی کنید خداشاهده چند ماهه میوه وگوشت وماهی برای خانوادم نخریدم نداشتم که بخرم
حقوق کسی که 15 سال بیمه پرداخت کرده 57 درصد افزایش یابد و کسی که 35 سال پرداخت کرده 10 درصد کجای این عدالت است؟
مجلس وظیفه اش را انجام داده یعنی چه این شد جواب مگر خودتان نگفتید مصوبه دولت باطل است پس چرا دولت را ملزم به مصوبه شورای عالی کار نمی کنید این مدلی نماینده مردم هستید اگر این طور هست ننگ بر شما
اجازه نخواهیم داد هیچ کسی موجودی صندوق را بدزد
باسلام وقتی که قیمت ها با شعار تو خالی انقلابی و جهادی بالا می رود حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر است به معنای فقر پاشی است و تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است
نتیجه از قبل معلومه
با وعده و بعید های الکی خوب ملت رو سرگرم می کنین
دولت درحق بازنشستگان خلی اشتباه کرد
شما وظیفه خودتون را که حمایت از موکلینتون بود از یاد بردین کار را سپردین به خود طرف دعوا دولت اگر میخواست که ۴ ماه با حق کشی همه را علاف نمیکرد مجلس و دولت همگی دست به یکی هستند بر علیه ملت
چه نماینده بی وجدانی می‌داند که دولت خلاف قانون عمل می‌کند ولی عکس العمل قانونی انجام نمی دهد باعث تاسف است
چرا نمیگن اونا که خونه ندارن بهشون سهام عدالت میدن اونا که سغل ندارن
بخدا ادم سراغ دارم ده ها ملک داره یا کسایی هستن که حقوق بگیر هستن اما سهام عدالت دارن این چه عدالتیه اخه
اینم از رئیس اقتصادی مجلس تا دیروز سفت وسخت موافق بازنشسته ها بود امروز از کمتر شدن ۳۸ درصد صحبت می‌کند آقای پور ابراهیمی اگر این مقام‌ها ماندنی بود به شما نمی رسید
طبق مانوری که دولت میده میگه باید رییس مجلس تایید کند رای هیت تطبیق رو میتوان نتیجه گرفت که هماهنگی از بالا صورت گرفته و طبق برنامه بوده.فقژ دارن با ملت بازی میکنن
به نام خدا
آقای ابراهیمی پور تورم با اقتصاد دروغ افزایش یافت بس است دیگر با این طرح های غلط و بیخود!!!
حقوق بازنشسته های کشوری رو هم پیگیری نمایید لطفا ..فقط 10 درصد افزایش دادند خیلی ناچیزه..ممنون از تابناک
دولت از جیب بازنشستگان تامین اجتماعی برای خودش کلاه نمدی درست کرده.
افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان با این رشد تورم چه دلیلی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت درمانده حق بازنشستگان تامین اجتماعی را ضایع کرده است
مگه سفره بازنشسته می‌تونه منتظر بی فکری و تعلل شماها باشه؟ حقمونو طور دیگه باید بگیریم
تکرار مکررات
اقای‌پور‌ابراهیمی متوسط‌بگیران تامین‌اجتماعی‌را هم‌جزو
زیر‌مجموعه‌کمیته‌قرار‌بدهید
به‌خدا‌کم‌آوردیم‌
رئیسی گند زدی به اقتصاد
پول میخواد
حیف از حقوق که به تو میدن
همه تون سر و ته یه کرباس هستید
واقعا خستمون کردین خجالت بکشین اگه خیلی مردین جلوی این همه اختلاسو بگیرین نکه حق بازنشسته بالا بکشین واقعا دولت مردمیه
همه چیز گران شده امروز اعلام کردن شهریه مدارس غیر انتفاعی ۴۰درصد رفته بالا فقط حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تورم زاست واقعا متاسفم برای این دولت
آقای پور ابراهیمی بنده همشهری جنابعالی وشمارا میشناسم ود راستی ودرستیتان شک ندارم آقا من معلم تاریخ دانشگاه واز شاگردان اساتید بزرگی چون زرینکوب،باستانی،مشکور،بیات وخانلری هستم واقلا ۴۲ سال تدریسو تحقیقو پژوهش داشته ام شما اگر نماینده حقیقی ملت هستید دولت وهیات حاکمه حلقه به گوش پوتینرا رسوا کنید وگر نه لکه سیاهی بر تارک تاریخ میمانید که هرگز زدوده نمیشود
شما نتونستید روی حرف و قانون بایستید
اشکالی نداره شما هم حق بازنشسته ها را ضایع کنید
خدا چنان بلایی سرتون بیاره
موضوع مهم و اساسی ای که مورد توجه آقایان دولتی قرار نگرفته است ( که البته بعید است ) این است که توجه به ذات وجودی دولت که اجرای دقیق و نظارت بر اجرای دقیق قانون میباشد نمی نمایند . اینکه مصوبات شورای عالی کار باید به دولت ارسال و توسط دولت نیز مورد تایید قرار بگیرد ، در واقع هدف قانونگذار این بوده که ارکان دولت مصوبات را بررسی و مانع از جلوگیری از هر گونه مصوبه خلاف قوانین جاری کشور باشد . همچنان که در قانون اشاره شده که متناسب با هزینه های زندگی ، شورای عالی کار به اتفاق نهاهای همکار ، بررسی و نتیجه را مصوب می نمایند . حال در این موضوع دولت به جای اینکه حافظ منافع بازنشستگان باشد و چه بسا ایراد میگرفتند که چرا با این حجم از گرانی ها و تورم شدید و ایتکه به لحاظ شرایطی یک بازنشسته امکان انجام کاری نیز آنچنان برایش میسر نیست ، چرا 38 درصد مصوب شده و این عدد کم هست و باید مثلا" همان 57 درصد نیز بایستی به سایر سطوح به حقوق بازنشستگی تسری یابد که در کمال تعجب و ناباوری و بی مهری و خلاف قوانین و عرف و شرع ، نه تنها اینکار را نکرده که مبلغ پیشنهادی را هم کاهش داده است . به هر حال وکیل عادل و قادری داریم به نام خداوند ، که نخواهد گذاشت .
بنظر بنده قانونی باید تصویب شود که منبعد دولت حق دخالت در تصمیم گیری های سازمان تامین اجتماعی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان نداشته و خود رأسٱ تصمیم گیری نماید تا حقوق قانونی بازنشستگان بموقع پرداخت شود و امثال میرکاظمی عامل اصلی و مانع پرداخت حقوق بازنشستگان نتوانند سنگ اندازی کنند . جای خیلی تاسف است که دولت به اصطلاح مردمی اینگونه عمل نماید !!!!
یعنی،،عددی که دربودجه میگذارندمطالبات تامین اجتماعی است،،
به این مفهوم استکه حقوق غیرتامین اجتماعی راهم مابه گردن میکشیم!!؟
بچه ای را که خودمان بزرگش کردیم . الان به خودمان زور میگه.امان از روزگار!
دولت نابلد تو گل گیر کرده گیر به بازنشستگان تأمین اجتماعی داده
با سلام و درود وخسته نباشید . حضور جناب آقای دکتر پورابراهیمی که واقعا زحمتکش.پرتلاش و باسواد هستند . تمنا داریم که نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری اقدامات لازم رو در دستور کار قرار بدهند . به والله قسم که ما بازنشستگان استخوان‌ها یمان زیر بار تورم وگرانی له شده / با سپاس فراوان. .
ریاست سازمان برنامه و بودجه متاسفانه دولت سیزدهم را از رابدر کرده و قانون را زیر پا گذاشته و جامعه را به حاشیه برده و باید ایشان برکنار شوند امیدواریم مجلس شورای اسلامی ایشان بیاورند تا پاسخگو باشد و از ایشان بخواهند کناره گیری کنند ایشان نه بدرد دولت و نه بدرد ملت متاسفانه ایشان آسیب زیادی به کشور وارد کرده است8
این سازمان مثل اینکه بچه ناتنی دولت است وقتی پول قرض می خواهند تنی می شود بیچاره کارگران ایرانی
انشالله امیدوارم که دولت به اصطلاح انقلابی وبه سر عقل بیاد حق وحقوق قانونی خودمان که ذخیره ۳۱ ساله امان هست موافقت کند
وگرنه عمرا که تازه اندیم به پای صندوق رای برویم
اصلا بودجه تامین اجتماعی ذخیره خودمان هست دولت چکاره هست برا ما تصمیم می گیره ؟؟؟؟
تمام این مطالبی که پیش امده از طرف شما نمایندگان پیش امده وخودشان هم باید حلش کنند مخصدصا همین اقای پورابراهیمی که یک دفعه ۱۸۰ درجه نظرش را تغیر داد خدا بداد این بازنشستگان برسد
ای کاش مسیولین همه مستاجر بودند. تا درک می کردن وضعیت یک مستاجر با حقوق ناچیزرا
آقای پور ابراهیمی اجرای تمام قوانینی که مجلس وضع میکنه آبکی است یعنی چنانچه دولت آن قانون را اجرا نکند یا بر خلاف آن اقدام کند شما میگوئید ما وظیفه مون را انجام دادیم دیگه بما ربطی نداره ؟ اگر کشور روستا و دولت کدخدا است پس اینهمه دفتر و دستک مجلس که مخارج آن هم از جیب ملت (بیت المال) میرود به چه درد میخوره جمعش کنید هر تصمیمی که کدخدا گرفت رعیت هم مطابق آن عمل میکنه .
سلام اگر تامین اجتماعی میتواند بدون در نظر گرفتن دولت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را تایید و پرداخت کند .چرا این کار رو انجام نمیدهند .شما نمایندگان مجلس این دستور وقتتون را به ریاست مجلس یاد آوری نمیکنید .
من نمیدونم این آقایون کار و زندگی ندارید که به بازنشستگان گیر دادن از دولت گرفته بیاید به مجلس و هیئت وزرا برسه آقایون تا میتونید بگید بگید از قدیم گفتنگهی زین به پشت و گهی پشت به زین دنیا هیچ وقت روی یه پاشنه در نمی چرخه
همسان سازی باز نشستگان کشوری بعد گذشت. 3ماه ارسال چرا اجرا نمی شود حداقل به مصوبه خود احترام بگذارید
افزایش حقوق معلمان و رتبه بندی تورم زا نیست ولی افزایش حقوق برحق بازنشستگان که ربطی به بودجه دولت ندارد تورم زا است
سلام آقای پورابراهیمی لطفا بفرمایید چه ارگان یا نهادی باید به داد ما بازنشستگان تامین اجتماعی برسد
ببخشید آقای رییس کمیسیون وظیفه مجلس وقتی انجام میشود که احقاق حق صورت گیرد مگر طبق قانونی که در این چند وقت توسط نماینده گان و دیگر مسئولین پیگیر تفسیر شده گفته شده که اگر دولت مصوبه خود را اصلاح نکند مجلس مستقیم می تواند این کار را انجام دهد اما حالا شما بره را گذاشتید جلوی گرگ گرسنه و می گویید تعامل کنید می دانید که تامین اجتماعی زورش به دولت نمی رسد برای همین چشم امید به شما بود نکند وعده ها به شما هم رسید ! در ضمن اگر الان بخواهیم درصد مشخص کنیم باید با این گرانی های اخیر افزایش۵۰ درصدی تعیین شود ۳۸ درصد مربوط به پایان اسفند ۱۴۰۰ بود الان برنج کیلویی ۱۲۰ تومان را رد کرده و......
چرااین همه وقت کشی دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند تا هم پیشنهاد شورای عالی کار ۳۸درصد و۲۵درهمسان سازی این قشر انجام شود تاکی منتظر باید بود
چقدر از قیافه اش بدم میادددددد
پس شمامگرنماینده مردم نیستید چرا شانه خالی میکنید
مابازنشستگان غلط کنیم دیگه به این عالجنابان رای بدیم
ازپول نفت که نمیخواید بماحقوق بدید پول خومونه که یک عمر واریز کردیم حالا همتون دست توجیب کارگر میکنید
مجلس کارش رو انجام داده یعنی چی؟ امیدواریم رویکرد دولت تعاملی باشه چه ضیغه‌ایه؟ چرا خودتون رو کنار می‌کشید؟ مگه نماینده این ملت رنجدیده نیستید؟
به به هر دم از باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد.
برای گرفتن حق خودمون باید چشم به دهن دولت و دستمون به دست مجلس باشد در میان نقش سازمان نقش نامادری برای ما بازی می کنند
حق ما رو مثل زهرمار بخورید ان شاالله
معلولان بدبخت چی؟
یازانه معلولان خیلی کمه تو گرانی اجاره نشین گرایه خونه
و فروش سهام عدالت از سال ۹۹ واریزش خبری نیست چرا ؟
دولت انقلابی
باسلام حقوق درصدبالا ی اضافه کنید مثل عیدی نباشه شرمنده زن وبچه شدیم با۳۸سال که ۳۵سال حساب کردن باحقوق ۷۴۰۰حقوق ۱۰درصداضافه میکنید ۵۰ درصد افزایش بديد خدا خیر تون بده
آقا این همه مطالب در مورد بازنشستگان نوشته شد از شش ماه به عید هی نوشتید هی گفتید چه شد بعد از ۳۰ سال و ۵ ماه و بعد ۱۱ سال بازنشستگی تازه امسال ۵/۵ باید حقوق بگیریم چقدر خاک بر سر هستیم همه دنیا باید برای ما بگرید دست همه دست اندرکاران درد نکند.چون با این همه حرف حقوقهای نجومی خود را حلال می کنند .من الله التوفیق
با این توضیح ریس کمسیون اقتصادی مجلس که جایگاه تامین اجتماعی یک نهاد غیر دولتی است و ربطی به بودجه دولت ندارد. متاسفانه دولت لجباز و ناتوان از علم اداری بازهم به قانون شکنی خود اصرار دارند.
مجلس اگر مجلس باشد باید آقای رییسی را به دلیل عدم کفایت سیاسی و اقتصادی و تخصص لازم در اداره امور کشور استیضاح و بازخواست نماید
این چه تیتریه میزنی؟
خسته نشدید از تکرار
فقط .فقط میزان افزایش مصوب شورای عالی کار باید انجام گیرد
سالهاست با اختیارات کامل تصمیم گیری می کنید. تابحال چه چیزی را درست کردید؟
تابناک چه عجب . یادِ بازنشستگان تامین اجتماعی افتادی ؟!
سلام پس ۹هزار میلیاردتومان که برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و۵هزارمیلیاردتومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری در بودجه اامسال تصویب شد کجا رفت اینکه دیگر مربوط به دولت میشود از خبرگزاری تابناک خواهشمندیم پیگیری نماید از این اقای نماینده محترم ممنون
این خبر تکراری دیگر حال مارو بهم زده
آقای رئیسی آیا شما می توانید با پنج ملیون حقوق و داشتن دو نفر دانشجو و این تورم جامعه زندگی کنید
چرا به اندازه تورم حقوقها را افزایش نمی دهید به یگانگی خداوند قسم فردای قیامت باید جواب گوی این همه بی عدالتی و ظلم در حق ما باشید این عدالت و سفره ی بازنشسته ها که زمان تبلیعات ریاست جمهوری اعلام میکردید بود اگه نمی تونید جلو تورم را بگیرید لا اقل صادقانه به مردم اعلام کنید ما دیگه تحمل این همه بی عدالتی را نداریم.
آقای پورابراهیمی نماینده زحمت کش ،لطفا بفکر بازنشستگان کشوری هم باشید.بازنشستگان خدمات ددمانی چه گناهی کردند که افزایش حقوق ندارند، گرانی فقط مال تامین اجتماعی است .
حدود هشت سال است بازنشسته شده ام در سال های قبل بدون هیچ درد سری سازمان تامین اجتماعی مقدار افزایش حقوق را تعیین میکرد با هماهنگی دولت به تصویب می‌رسید و به حقوق لحاظ میکردند متاسفانه متاسفانه دولت سیزدهم که خودش را حامی عدالت و مردم سازی اعلام کرد علنا پا روی گلوی قشر زحمتکش که عمر جوانیش را در راه انقلاب جنگ و تولید صرف نمودند گذاشت و مجلس و دولت مردان هم یکدست شدند در جهت نابودی بازنشستگان آیا گرانی و اجاره مسکن صبر میکنند که دولت اعلام کند در صورتی که اجاره مسکن تا 70% افزایش داده اند یا بعضی اقلام تا سیصد درصد گرون شده است بعد حقوق بازنشستگان را ده درصد افزایش داده اند به خدا خداوندی من مستاجرم صاحب خانه ام 70%نسبت به پارسال افزایش داد تازه یک منت هم سرم گذاشت که با تو مراعات کردم آقای رییسی با شش میلیون وزیران یا نمایندگان می‌توانند از عهده زندگی بر بیان آخر انصاف چی شد شما که دم از مردم سازی می‌زدی همین بود مردم سازیت مگر گناه ما چی است که باید تاوان شماها را ما باید بدیم شما را به جدت قسم فکری به حال ما بازنشستگان بکن داریم به مرگ تدریجی مبتلا میشویم
آقای پور ابراهیمی جلوی این تورم گرانی ها بی ارزش شدن پول را بگیر تمام اقتصاد بازارها رها شده جلوی بودجه که چقدر کرسی دارد را بگیرید چرا اینقدر برای دولت خرج درست می کنید اشتباه تا که مشکل کشور سوی مدیران است نه تحریم بس کنید شعار تا که
لطفا یکی به این بنده خدا بگوید، باریختن پول بدون پشتوانه در جامعه چگونه میشود تورم را پایین آورد؟ حتما با معجزه.
در کجای قوانین آمده که دولت فضول اجاره بها هستش وقتی قیمت ها سر سام آور چند برابر میشوند؟
چرا دلار که تمام طبقات مردم را بیچاره کرده چندین قیمت ساختگی دارد؟
اقتصاد ما درست است یک پیراهن پاره است ولی وصله وصله کردن آن کاری از پیش نبده
اقای پور ابراهیمی واقعا مردی شیر مادرت حلالت باشه
اقای پور ابراهیمی نماینده مردمی کرمان و راور در مجلس محترم
من خوزستانی و بازنشسته تامین اجتماعی هستم
میتونم بگم یکی از بهترین نماینده های مجلس محترم هستین
باعث افتخارین
چون حرف حق رو میزنین خدا برات خوش بخواد
واقعا سر سفره پدرو مادرتون بررگ شدین

شیر مادر ت حلالت باشه
همیشه سعی کنید واقعیتها رو عنوان کنید ک خدا ازتون راضی باشه
تو تمامی مراحل شغلی و زندگی براتون ارزوی بهترینها را دارم
یا علی
با مانع تراشی پور ابراهیمی بازنشستگان. به مشکل برخورده .مردم فیقطسفسطه میکند.
ابلاغ معاون اول گرامی چقدر زمان نیاز دارد، و چندکالری انرژی مصرف خواهد کرد. مردخوب زحمتش رابکشید هرچه سریعتر دستورات اکید را صادرفرمایید.
جناب ابراهیمی گارکران حق دارند به دولت اعتراض کنند ما که بازنشسته کشوری هستیم با این درصد چکار کنیم آنهم با این تورم بالا ظلم آشکاری بما شده است لطفا" از حق ما هم دفاع کنید
آقا یک ماه از این حرفها زده می شود دولت که اصلا هیچ گونه توجه نمی کنه و قانون و مجلس اصلا قبول ندارد
دولت ابر بدهکار تامین اجتمااعی چگونه برای طلبکار خود تصمیم میگیرد؟خلاء قآنونی !!!
خدا بیناست که با باز نشستگان بی دفاع چه می کند این حکومت علی گونه
اقای ابراهیمی خسته نباشید تشکر از اینکه ازحق قانونی بازنشسته‌ها دفاع کردین ممنونیم انشااله هم آقایان دولتی ها هم همکاری کنند از آقای قالیباف هم تقاضا داریم آقای رئیس جنابعالی هم اگر مثل ما دنبال ریاست نبودی الان بازنشسته بودی مدانستی حق و حقوق چی است چون اکثریت این قشر بازنشسته‌ها ایثار گران دوران جنگ هستن آنموقع برای دفاع از خاک این مملکت فکر نمیکردن روزی بدینجا برسن برای گرفتن حقشون هم مشکل داشته باشند
نماینده کرما ن وراور چیزی نمیفهمه که به فکرضایع کردن حق بازنشتگان وکارکران است با خرید رای به مجلس امده برای حوضه انتخابیه خودش کاری نمیکنه که با مشکلات دست وپنجه نرم میکنند
آقا سید این حقوق بازنشستگان حق الناس است فکری بردار ما حق بیمه را از کار در کنار فولاد ۱۶۰۰ درجه در دمای ۷۰درجه سالن تولید پرداخت کردیم آقای ریسی ما حق خودمان رامیخواهیم ما برای سربلندی تولید این کشور خون دل خوردیم این حق خانواده ما نیست یاعلی مدد
به عجب دولتی رای دادیم که وزیران محترم از بیت المال حقوق نجومی میگیرند و در رابطه با حق الناس حقوق بازنشستگان عزیزی که سالها بیمه پرداخت کردند با تفسیر به رای که مغایر با تمام قوانین مملکت هست تصمیم میگیرند کجای این عدالت هستش
سرانجام این میشود اینا بازنشیتگان را تا دق مرگ نکنند راحت نمی نشینند
آخه خجالت نمیکشید بازنشستگانی که جوانی خودشان را گذاشتند روی دایره تا این مملکت پیشرفت کنه و شما چهار دست چهار پا بدزدید و بچابید و حقوق های نجومی بگیرید. حالا دو قرون میخواهید اضاف کنید اینقدر رقاصی میکنید. بحق محمد و آل محمد ص روزی برسه که محتاج یک ریال بشید.
این نقشه دولت است که ندهد اینها همش پاس دادن است تا سر بازنشسته شیره بمالند
سلام
انشاالله خداوند هر کسی و در هر لباسی مانع پرداخت حق و حقوق قانونی بازنشستگان شدند، را خودش مجازات کند
خدایا خودت بدادمابازنشسته هابرس که فریادرس بی کسان تویی. بعدازگذشت چهارماه هنوزهم تکلیف مشخص نیست؟ تاکی میخواهیدچشم روی حقیقت ببندید وامروزوفرداکنید. معلوم است این پول های اضافی کجاست وسودش به حساب کی میرود؟ دولتمردان لطفاً دست ازلجبازی برداریدوبفکرجامعه پیران باشیدکه تمام جوانی خودراگذاشتن برای ابادانی کشورتادم پیری راحت باشندولی شما همش فکرناراحتی ماهستید.
این حرفا برای فاطی تنبان نمی شود موضوع حقوق بازنشتگان چی شد و بکجا رسید
ازمن دولت قبل دوملیون چون 32سال در بهزیستی بودم وتامین اجتماعی هستم ندادند یکسالهم اافزایش حقوق ندادند می گن1/1/90 بازنشسته شدی نشد کمک کنید تامین اجتمایی جوابی نمی دند
چرا فکر می‌کنید واقعا حق مردم پرداخت کردین چه اعتماد به نفسی دارین
نه به بیمه آتیه سازان.... با هیچجا عرضه نداره قرارداد ببنده سوراخ خوبی پیدا کرده ما فاکتور ببریم یه بخشی رو بخوره بقیشو میده
اعتراض کارکنان وبازنشستگان لشگری وکشوری، به سکوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی دربرابر افزایش ده درصدی حقوق ها در سال 1401 ، انگار نمایندگان صم بکم ، کر وکور شده ونمیدانند ،افزایش حقوق ها باید مطابق با افزایش تورم یا حداقل طبق افزایش قیمتها بررسی واعمال گردد. کدام شهروند ایرانی است که نداند قیمتها 50 یا 60 درصد یا بیشتر افزایش یافته است .
حقوق بازنشستگان لشکری باده درصد افزایش رمق زندگی کردن را از دست داده اند وبا بیچارگی زندءی میکنند چرا فکری بحالشان نمیشود
سلام
ما به یک مدیری که اقتصاد بلد باشد نیاز داریم که همه بتوانند راحت زندگی کنن .و اقتصاد همه ی قشر را درست کند
هیچ وقت درست نمی کنند اگه می‌خواستند درست کنند این همه کش نمی‌دادند . حکم‌ها را هم زدند . بازنشسته ها الکی منتظر نباشند امسال هم باید با این تورم و بدبختی بسازیم. وام بگیریم تا خرج خوراک زندگیمون بدیم . چاره ای نیست کو گوش شنوا خدا از باعث و بانیش نگذره الهی بلا تو زندگیشون بیاد کسی که جلوی این کار رو گرفته . واقعا داره به ما سخت میگذره صدای ما به هیچ کس نمی رسه . قربانی بازی جناحی و سیاسی شدیم . ما نفرین میکنیم
بازنشسته ها هیچ اهمیتی برای دولت یا سازمان تامین اجتماعی ندارند، تنها کارشون اینه که دولت میگه تامین اجتماعی باید موافقت کنه تامین اجتماعی میگه دولت باید موافقت کنه و تازگی هم میگن مجلس باید موافقت کنه.
پس بنابراین بازنشسته ها همشون سر کار گذاشتن و بهشون اهمیتی نمیدن
ای شیطون نظرات را چاپ نمی کنی!...... خوب می دونی نظرات چیه...
سلام آقای محترم می خوای با کاهش تورم و افزایش قدرت پول ملی به بازنشسته کمک کنی. این فکر خیالی بیش نیست!!!!!! این شد نوش دارو بعد مرگ سهراب تو را خدا یه کم واقعی فکر کنید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی