بازدید 30268
سه هزار و چهل و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چه زمانی بساط این بیت‌المال‌خواری‌ها جمع می‌شود؟ / حمله سایبری به سه کارخانه فولاد خوزستان، اصفهان و هرمزگان / قالیباف: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: بادیگارد شب عروسی ساعتی ۸۵ هزار تومان! / نامه ۴۰ نماینده به قالیباف: پشت پرده استیضاح وزیر صمت را روشن کند / یک کارشناس اقتصادی: افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت‌ها نشان داد ارز ترجیحی اثرگذار بود / برای دریافت وام ودیعه مسکن فعلا صبر کنید و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 27 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: آقای رئیسی چه زمانی بساط این بیت‌المال‌خواری‌ها جمع می‌شود؟

مرتضی حسینی، نماینده میانه در مجلس با اشاره به اختلاس ۷۳۰ میلیون دلاری در زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی گفت: آقای رئیس‌جمهور آیا این فسادها با این حجم عظیم بالاخره نقطه پایانی دارد یا خیر؟ اگر در دولت شما هم این بیت‌المال‌ خواری‌ها و خبرهای تکان‌دهنده پایان نپذیرد، پس چه زمانی پایان خواهد پذیرفت؟/ايلنا

بادیگارد شب عروسی ساعتی ۸۵ هزار تومان!

این روزها اجاره ماشین عروس و گل آرایی آن در شب‌های عروسی به اقدامی تشریفاتی بدل شده است و نرخ‌های بالای اجاره ماشین عروس، گل‌آرایی و حتی در برخی موارد کرایه اسکورت ماشین عروس، شهروندان را در انجام این کار ناتوان کرده است. در سال ۱۳۹۷ هزینه اجاره خودروهای بی ام‌و از ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده است اما امروزه هزینه اجاره خودروهای این برند از ۳ میلیون تومان تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. هزینه اجاره خودروهای چینی برای شب‌های عروسی روزانه از ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان متغیر است.بادیگارد نیز این روزها به اقدامی تشریفاتی برای شب‌های عروسی افزوده شده است. بررسی ها حاکی از آن است که هزینه استخدام بادیگارد برای ۱۰ ساعت در روز ۸۵۰ هزار تومان است./همشهری

نامه ۴۰ نماینده به قالیباف: پشت پرده استیضاح وزیر صمت را روشن کنید

علی اکبر علیزاده عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از نامه ۴۰ نماینده به رییس مجلس برای تعیین تکلیف پشت پرده استیضاح وزیر صمت خبر داد. نماینده دامغان در مجلس گفته است: در بین نمایندگان مطرح شده که دو تن از وکلای ملت درخواست های غیرقانونی مبنی بر انتصاب برخی افراد از وزیر صمت دارند و به همین علت برای استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت فشار می‌آورند.نمایندگان در این نامه خواستار تعیین تکلیف این موضوع شده اند، وکلای ملت منتظر پیگیری و پاسخ رییس مجلس هستند./ایرنا

تعریض توییتری مشاور سیاسی روحانی به روزنامه کیهان

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق با انتشار توئیتی از مقاله روزنامه کیهان درباره ازسرگیری مذاکرات احیای برجام انتقاد کرد. ابوطالبی نوشت: در سیاست‌ ورزی، دو زمان وجود دارد: «زمان تخیّل»؛ و «زمان واقعیّت»؛ اینکه زمان تخیل مختص عرصه‌ شعار است و زمان واقعیت مختص عرصه برنامه و کشورداری. در این دولت و پس از یک سال ناتوانی، بالاخره تجربه کشورداری، خود را تا بدانجا تحمیل نمود که با گذر از زمانِ تخیل به زمان واقعیت و عرصه‌ی آن برسد؛

اینکه؛

۱) تنها راه حلّ معضلات کشور، ورود به زمان واقعیت و برنامه‌ی سیاست خارجی تعاملی دولت پیشین است؛ لذا تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفت. که البته بایدپاسخ‌گوی تاخیر یک ساله هم باشد!

۲) راه اداره کشور از شرق‌گرایی افراطی‌ و شعارزدگی و نظرات کیهانی نمی‌گذرد؛ که این درک هم بسیار دیر است!

حمله سایبری به سه کارخانه فولاد خوزستان، اصفهان و هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال‌های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.سایت سه کارخانه فولادی کشور در خوزستان، اصفهان و هرمزگان از صبح امروز دوشنبه 6 تیترماه 1401 پس از حمله سایبری با اختلال مواجه شده‌اند. مدیرعامل شرکت صنایع فولاد خوزستان با تأیید این خبر می‌گوید این حمله هیچ خسارتی به مجموعه فولاد خوزستان وارد نکرد. فولاد مبارکه هم اعلام کرد حمله خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

یک کارشناس اقتصادی: افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت‌ها نشان داد ارز ترجیحی اثرگذار بود

حسین راغفر، استاد دانشگاه:آنهایی که رگ گردنشان در دفاع از افزایش نرخ ارز و حذف ارز ۴۲۰۰ متورم می‌شد، چه نمایندگان مجلس و چه کارشناسان دولتی و سازمان برنامه، امروز باید نسبت به پیامدهای سیاسی و اجتماعی و تصمیمی که اتخاذ کردند، پاسخگو باشند اما متاسفانه افراد نسبت به اعمال تصمیمات غلط، هیچ وقت تنبیه و مواخذه نمی‌شوند.همین افراد در محاسبات خود مدعی بودند اگر ارز ترجیحی را حذف کنیم حداکثر افزایش‌ها بین ۶ تا ۷ درصد خواهد بود. این در حالی است که امروز شاهد افزایش ۲۰۰ درصد قیمت کالاهای هستیم که قیمت گذاری آنها با ارز ترجیحی ارتباط داشت.این افزایش قیمت‌ها پس از حذف یارانه ۴۲۰۰ تومانی نشان می‌دهد بر خلاف ادعای مسئولان و برخی از افراد،‌ این یارانه کار می کرد و اثرگذار بود./ایلنا

پولیتیکو: مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا روز سه شنبه آغاز می شود

نشریه پولیتیکو از احتمال آغاز مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا از روز سه شنبه خبر داد و به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی اعلام کرد: دور جدید مذاکرات که انتظار می رود با میانجی گری مقامات اروپایی برگزار شود ـ چون ایران از وارد شدن به مذاکرات مستقیم با آمریکا خودداری می ورزد ـ احتمالا از روز سه شنبه (فردا) آغاز خواهد شد.این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد انتظارات کمی از این مذاکرات وجود دارد./باشگاه خبرنگاران

قالیباف: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند

رئیس مجلس:بنا نیست ما تنبلی کنیم، دهانمان را باز کنیم، هر حرف نپخته‌ای را به زبان بیاوریم و اسم خودمان را بگذاریم انقلابی. به قول حضرت آقا، سوپرانقلابی. بعضی‌ها را نگاه می‌کنیم، هر چه نگاه می‌اندازیم که چه کرده، هیچ نکرده. ولی از همه هم طلبکار است. هر کسی هم که یک دیکته‌ای نوشته، ممکن است غلطی هم نوشته، ایراد می‌گیرد که «آقا چرا یک غلط داری؟». خب، تو که هیچ غلطی نکرده‌ای و عمر خودت را تباه کرده‌ای! حداقل تو حق نداری به اسم انقلاب حرف بزنی.

کنایه مجری صدا و سیما به رئیسی درباره گرانی‌ها

محمد دلاوری، مجری صداوسیما به رئیسی درباره گرانی‌ها کنایه زد. دلاوری نوشت: آقای رئیسی اینکه می‌گویید «بازار» باید چنین باشد و اگر نبود «تعزیرات» برخورد کند را واقعا خودتان هم باور می‌کنید؟ یعنی واقعا قبول دارید که رفتار وحشی بازار با این گستردگی را می‌شود با چهار تا گشت و مقداری جریمه کنترل کرد؟ کی تا به حالا چنین مکانیسمی موفق بوده؟

انتقاد تند مطهری: لازم نیست روسیه از برجام هم منافعی ببرد

علی مطهری به ادعاها درباره ضرورت تامین منافع روسیه در توافق برجام، واکنش نشان داد و نوشت: این جمله وزیر خارجه ما که «اگر قرار است همه طرفها به برجام برگردند، پس باید به گونه‌ای عمل بشود که روسیه‌ هم نفع خودش را ببرد» مایه شرمساری ملت ایران است.برجام ارتباطی به روسیه ندارد که بخواهد منافعی در آن داشته باشد. مگر ایران جزو کشورهای مشترک‌المنافع روسیه یا مستعمره روسیه است که منافعش با منافع روسیه گره‌ خورده باشد؟!روسیه منافع خود از ایران را سالها قبل با الحاق آذربایجان و گرجستان و ارمنستان به خاک خود برده‌ است، لازم نیست از برجام هم منافعی ببرد. طوری رفتار نکنیم که شائبه نفوذ روسیه در برخی ارکان نظام تقویت شود.

دو دانشجوی دانشگاه شریف به بند عمومى زندان اوین منتقل شدند

علی یونسی و امیرحسین مرادی دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف که به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق در بند امنیتی ۲۰۹ بازداشت بودند، بعد از ۸۰۸ روز به بندهای عمومی زندان اوین منتقل شدند.

روایت یک نماینده از لابی اعضای دولت برای حمایت از وزیر صمت

سمیه محمودی، نماینده دوره‌های دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت:برای آقای فاطمی امین از سوی وزارتخانه‌ها خیلی لابی شد. من شش سال است نماینده هستم و استیضاح‌های زیادی را امضا کردم، تا حالا ندیدم از هیات دولت به من زنگ بزنند، اولین بار بود از اعضای هیات دولت، معاونین و وزرا، تماس گرفتند که «چرا استیضاح را امضاء کردید» و جالب اینجاست که وقتی من توضیحاتم را به ایشان ارائه و موضوعات را تشریح می کردم، می‌گفتند حق با شماست.

موضع چین درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در قطر

سفیر ایران در پکن گفت: در مذاکراتی که با مقامات ⁧‫چین‬⁩ داشتم حضور ⁧‫ایران‬⁩ در مذاکرات ⁧‫دوحه‬⁩ را حاکی از حسن نیت کشورمان برای رسیدن به یک توافق پایدار اعلام و از حق مشروع ایران برای انتفاع از امتیازات اقتصادی برجام دفاع کردند.محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در توئیتی درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها که قرار است در دوحه برگزار شود، نوشت: در مذاکراتی که با مقامات ⁧‫چین‬⁩ داشتم، حضور ⁧‫ایران‬⁩ در مذاکرات ⁧‫دوحه‬⁩ را حاکی از حسن نیت کشورمان برای رسیدن به یک توافق پایدار اعلام و از حق مشروع کشورمان جهت انتفاع از امتیازات اقتصادی برجام دفاع کردند. وی افزود: پس از خروج آمریکا تعدادی از شرکت‌های چینی به دلیل روابط اقتصادی با ایران تحریم شدند.

مذاکرات احیای برجام فردا در دوحه آغاز می‌شود

مذاکرات رفع تحریم ها فردا - سه شنبه - در دوحه آغاز می‌شود. همچنین سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: علی باقری و تیم مذاکره کننده کشورمان فردا عازم دوحه می‌شوند.یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در مورد زمان و مکان مذاکرات گفت: مذاکرات به منظور لغو تحریم ها فردا در دوحه با حضور تیم مذاکره کننده کشورمان برگزار می‌شود.سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری خود در مورد مذاکرات وین گفت: ما آنچه در مذاکرات آتی انجام خواهیم داد، در خصوص ابعاد هسته‌ای نیست و در خصوص این چند موضوع باقی در رفع تحریم هاست.سعید خطیب زاده افزود: امیر عبداللهیان هم اشاره کردند که بورل در نقش تسهیل گری هست، مذاکرات درمورد رفع تحریم‌هاست به توافقات وین چیزی افزوده و کاسته نخواهد شد، مذاکرات غیر مستقیم و در مورد موضوعات اختلافی است.

کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آزاد شدن یک فروند کشتی تحت پرچم ایران که اخیرا از سوی دولت یونان در سواحل این کشور نگه داشته شده بود، خبر داد.علی‌اکبر صفایی در مراسم روز جهانی دریانورد اظهار کرد: لحظاتی پیش به من خبر دادند که کشتی توقیف شده ایرانی آزاد شد و به سمت کشتی‌ که بار آن را دزدیده بود، حرکت کرد. امیدواریم عملیات SOS ادامه یابد و این بار به کشور باز گردد.وی افزود: از زمانی که دزدی دریایی توسط سومالی‌ها آغاز شد، متاسفانه اولین کشتی‌ که مورد سرقت قرار گرفت کشتی متعلق به ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود و این مساله سبب شد تا دلهره عجیبی در دریانوردان که هیچ سلاحی برای دفاع از خود در آب‌ها نداشتند، ایجاد شود. اما با وجود امنیتی که در کشور وجود داشت، جلسات متعددی در این زمینه برگزار و نهایتا ضمن آزادسازی کشتی ایرانی ساز و کار بسیار درستی ایجاد شد که با حمایت‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش این مشکل برطرف شد.

بانک مرکزی: نرخ تورم ماهانه کاهش می یابد

معاون اقتصادی بانک مرکزی بخش عمده افزایش نرخ تورم در خردادماه امسال را ناشی از تصمیم به حذف ارز ترجیحی و عادلانه سازی یارانه‌ها دانست و گفت: با کاهش آثار این موضوع، نرخ تورم ماهانه در ماه‌های آتی کاهش می‌یابد. قربانی با بیان اینکه نرخ تورم ماهانه محاسبه شده از سوی بانک مرکزی در خرداد ماه امسال ۱۰.۶ درصد است، خاطرنشان کرد: اصولا متوسط نرخ تورم در خرداد طی سال اخیر همواره بالاتر از ماه‌های دیگر سال بوده است، به طوری که در ده سال اخیر متوسط تورم ماهانه خرداد ۲.۵ درصد و این نرخ در سال قبل نیز ۴.۵ درصد بوده است؛ ضمن اینکه در سال جاری تورم به یک پدیده عمومی تبدیل شده است و اکثر کشور‌هایی که تا پیش از این درگیر تورم صفر بودند، به دلیل اثار جنگ روسیه و اوکراین هم اکنون باتورم بالایی را تجربه می‌کنند.

عقب نشینی دلار به کانال ۲۹

بررسی‌های میدانی بازار ارز حاکی از این است که در ادامه روند نزولی روزهای اخیر، قیمت دلار امروز (دوشنبه) دوباره به کانال ۲۹ هزار تومان بازگشت. 

سکه ۵۵۰ هزار تومان ارزان شد

قیمت سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، ۶ تیرماه) با ۵۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

پرونده تهاتر نفت با ساخت مسکن بسته شد

فارس: بر اساس اطلاعات به دست آمده از جداول بند «ی» تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱، هیچ سهمی از محل تهاتر نفت برای تامین مالی ساخت مسکن در نظر گرفته نشده است. بر مبنای جزئیات بند «ی» تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف است، از طریق شرکت ملی نفت ایران در خصوص برنامه تقویت بنیه دفاعی و تحقیقات راهبردی دفاعی بر‌اساس ابلاغ و تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور تا مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون (۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) یورو و همچنین اجرای تکالیف این قانون از جمله پرداخت تعهدات مربوط به طرح‌های دفاعی و پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی از محل تحویل نفت خام و میعانات گازی صادراتی به این اشخاص بر‌اساس قیمت روز صادراتی شرکت ملی نفت ایران تسویه و از طریق منابع و مصارف عمومی دولت و بر‌اساس جدول شماره (۲۱) این قانون با خزانه‌داری کل کشور، اعمال حساب کند. به این ترتیب پرونده تامین مالی نهضت ملی مسکن از محل تهاتر به طور کامل بسته شده و این طرح که پیشتر کارشناسان نسبت به غیر اجرایی بودن آن هشدار داده بودند، پیش از اجرا در قالب قانون مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته شد.

برای دریافت وام ودیعه مسکن فعلا صبر کنید

بانک مرکزی اعلام کرد: با شیوه نامه‌ای که امروز از سوی وزارت راه و شهرسازی ارائه و قرار شد تا امروز نهایی و به شبکه بانکی ابلاغ شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز بزودی عملیاتی می‌شود.

اولین نکول بدهیارزی روسیه بعد از یک قرن ثبت شد

بر اساس اخبار منتشرشده بلومبرگ، روسیه در پرداخت بدهی دولتی خود به ارز خارجی نکول کرده است. به نقل از اکونومیک، دوره مهلت حدود ۱۰۰ میلیون دلار روسیه از دو کوپن اوراق قرضه یورو در روز یکشنبه منقضی شد. این اولین نکول روسیه از سال ۱۹۱۸ محسوب می‌شود. با این حال، این نکول که در حال حاضر عمدتا نمادین است برای روس‌هایی که بلومبرگ می‌گوید با مشکلات دیگر اقتصادی مواجه هستند، اهمیت چندانی ندارد. هفته گذشته، روسیه برای اولین بار از مکانیزم جدیدی برای پرداخت کوپن یوروباند خود به روبل استفاده کرد. آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه گفت: این مورد به هیچ وجه نکول نیست. به گفته سیلوانوف، ایالات‌متحده و اتحادیه اروپا در حال ایجاد موانع ساختگی برای پرداخت بدهی‌های خارجی روسیه هستند تا برچسب نکول روی آن بگذارند.

نفت ۱۳۵ دلاری در راه است

موسسه IHS مارکت که بخشی از موسسه رتبه‌بندی S&P گلوبال به شمار می‌رود که اعلام کرده که به خاطر کمبود عرضه نفت در بازار جهانی در نیمه دوم امسال احتمالا قیمت به ۱۳۵ دلار در هر بشکه بالا خواهد رفت. در شرایط کنونی هر بشکه نفت برنت با قیمت ۱۱۰ دلار خرید و فروش می‌شود. با این حال، کارشناسان IHS معتقدند در سه ماهه سوم امسال قیمت تا ۱۳۶.۳ دلار افزایش خواهد یافت. این موسسه در گزارش خود آورده به طور کلی در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ قیمت نفت حول رقم ۱۳۵ دلار در هر بشکه خواهد بود و متوسط قیمت برای سال جاری ۱۲۲ دلار پیش‌بینی می‌شود.

ضرر ۱۹ میلیارد دلاری روسیه از تحریم صادرات طلا

 شب گذشته، آنتونی بلینکن وزارت امور خارجه آمریکا طی مصاحبه‌ای گفت: تحریم صادرات طلای روسیه ۱۹ میلیارد دلار در سال از درآمد‌های کرملین خواهد کاست. بلینکن که به شدت به خاطر عدم کارایی تحریم‌های غرب علیه روسیه تحت فشار است، مدعی شد به زودی تاثیرات این تحریم‌ها خود را نشان خواهد داد. آمریکا، انگلیس، کانادا و ژاپن در نشست گروه G۷ که در آلمان برگزار شده تصمیم گرفتند که واردات طلا از روسیه را تحریم کنند. بلینکن در این مصاحبه گفت: طلا دومین صادرات پردرآمد برای روسیه به شمار می‌رود. این کشور سالانه ۱۹ میلیارد دلار صادرات طلا دارد که بخش قابل توجهی از این صادرات به کشور‌های عضو گروه ۷ G انجام می‌شود؛ بنابراین، تحریم آن باعث می‌گردد که دسترسی دولت روسیه به سالانه ۱۹ میلیارد دلار پول قطع شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۳
حاظرم بمیرم ولی انواع این یارانه ها کلا قطع شود .
به قالیباف بفرمایید زبان پارسی را پاس بدارند سوپر انقلابی چیه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
تو هم خیلی سخت نگیر...کارهای مهمتری هست که تو توجه نمی کنی گیر دادی به واژه سوپرانقلابی این آقا؟!!
همه چيز دست اوني هست كه باهاش مستقيم مذاكره نميكنيد، اگه با اون توافق كنيد بقيه جرات مخالفت ندارن، اون نخودي ها دنبال اين هستن كه اين وسط يه چيزي گير اونا بياد، لجبازي هم حدي داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
همه چی به دست خداست. حتی افتادن یک برگ درخت
تابی جان دو روزه که پیام ها رو بدجوری سانسور کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
تابی کارش سانسور است. با کلی زحمت کامنت مینویسیم ولی به راحتی سانسورش میکنه. ضمنا کامنتها خیلی کند تایپ میشه سایت مشکل داره
یکی از همین سوپر انقلابی‌ها شما هستید ( قالیباف: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند)
اقای قالیباف تو رو خدا اینقدر حرف نزن چون هر چی میگی مردم برداشت خودشونو از شما دارند و محاله که اعتماد کنند.
تا زمانیکه دولت ناکار آمد رئیسی هست همین برنامه است .
یک نمونه بارز خودت
متاسفانه همه حمله های سایبری توسط پرسنلی که درون سیستم هستند صورت میگیرد . البته احتمالا با ترغیب دیگران
نتیجه تحقیر ملت ثمری جز این ندارد . وقتی بی دانشی رو در راس گذاشتی و بدون داشتن صلاحیت کافی و کامل بر دیگران حاکمش کردی ، در حقیقت مجوز نانوشته ای رو برای این افراد صادر کردی
راستی از آقای قالیباف بپرسید ، آیا هنوز دو میلیون پس اندازشو داره یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
خرج شد داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
نه مگه خبر نداری، خرج سیسمونی شد دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
گل گفتی داداش
من زیاد به سیستم و شبکه و کامپیوتر وارد نیستم ولی حالا فکر می کردم زمانی که نمی توانیم از خودمان جلو حملات سایبری دفاع کنیم چه لزومی دارد که خط تولید فولاد به شبکه جهانی وصل باشد بصورت داخلی نمی توانند شبکه تکی داخلشرکت داشته باشند ؟
معلوم نیست آقای مطهری در چه شرایط روحی و جسمی قرار می گیرد که هر از گاهی نطق می کند .
ایشان با چه مبنایی گند کاری های دولت تدبیر را تحمل میکرد .
واقعا‌ شرم اوره‌ !
وزیر خارجه ایران رسما ادعا میکنه که فرجام طوری پیش بده که روسیه نفع ببره‌ ؟؟!!!!!
میخوام صد سال سیاه نبره‌ !
به روسیه چه ربطی داره‌ ؟!
کاملا روشن شد که روسیه‌ چقدر در مسیر برجام‌ سنگ اندازی کرده‌ !
زمانی که وزیر نا محترم خارجه دولت بی تدبیر روحانی گفت ، تمام سامانه های دفاعی ایران با یک موشک امریکای جنایت کار از کار می افتد چرا مطهری دولت غربگرای تدبیر را مورد حمله قرار نداد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
ایشان ان حرف را در جواب کسانی که معتقد بودند کشور به برجام نیاز ندارد زدند اکنون همان عزیزان نیز بعد از چند سال بدنبال برجام هستند
بالاخره ارز 4200 تومانی خوبه یا بده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
خوبده
هر کس کاری به نفع مردم انجام دهد انقلابی وهر کس خلاف حق مردم انجام دهد ضد انقلاب هست
اقای قالیباف گر شما اجازه بدهید که انها هم سیسمونی را از ترکیه بخرند دیگر طلب کار نمی شوند و احتراز نمی کنند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
بابا فراموش کنید این سیسمونی را. سیسمونیها پوسیدند شما هنوز فراموش نکردید؟
آقای قالیباف آنها راه را توی ایران یاد گرفتند این سوپر انقلابی ها دست پیش می‌گیرند پس نیافتند تا کی باید با پیغام و پسغام با آمریکا و با واسطه مذاکره می کنید مگر شما را می خورد که از مذاکره مستقیم می ترسید بشینید و مثل مرد مشکلات تون را حل کنید هر کشوری هم واسطه شود اول منافع خودش مدنظر است مگر اینکه شما منافع کشور تون اولویت نداشته باشد
آقای راغفر چه توقعی داری که اینا ریاضیات و اقتصاد بلد باشند
پوتین و لاوروف و مقامات روسیه راضی شدند که برجام احیابشه و روسیه هم نفع خاصی نبره . فقط مونده عوامل کیهان . اینها بعیده که به عدم النفع روسیه و چین راضی بشن ....
جالی اقای قللیباف یادش رفته سوپر انقلابی ۴درصدی خودشه استانبول
نظرات کیهان و بعضی افراد کشورو برده به سمتی که هم پیاز بخوریم هم شلاق بخوریم و هم پول بدیم. نتیجه بارزش شده برجام. ولی تو همه بخشهای مدیریت کشور این رویه هستش. نتیجه اش شده خالی شدن سفره ماها و پر شدن جیب آدمهای مثل شریعتمداری
اقای قالیباف مثلا شما فکر کردی با سیسمونی خریدن خیلی کار بزرگی برای انقلاب کردی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
اینجوری میخوایم اقتصاد کشور را درست کنیم؟ با خرید سیسمونی از ترکیه و ایتالیا؟
اختلاس 730 میلیون دلاری!!!!!!!!!!!!!!
هر روز رکوردزنی میشه در میزان اختلاس در این مملکت
وقتی نفت و گاز روس رو تحریم کردن درآمد روسیه دو و نیم برابر شد ! چطور؟ خیلی آسون. نفت گرون شد و پیدا کردنش سخت. و بنابراین روسیه کمتر نفت فروخت ولی چون قیمت رفت بالا روسیه دو و نیم برابر بیشتر پول گیرش اومد. نفت کمتر =در آمد بیشتر
730000000×30000=21900000000000 میزان اختلاس چه خبره تو این کشور؟
بساط بیت المال خواری زمانی برچیده می شود که خط قرمز ها و تقسیم بندی مردم به خودی و غیر خودی برداشته شود. ازادی مطبوعات و حذف سانسور وسیله ایست برای کنترل فساد.
چه تاثیری؟ مگه 4200 نیست؟ دو برابر یعنی 8400 یا حداکثز 10 تومن ولی دلار نیمایی 24 تومنه پس...
تا وقتی جنتی ها برای مردم تصمیم میگیرند و بی سوادها حاکم بر سرنوشت مردمد این روند ادامه داردددد
با توجه به اینکه فقط گفته شده است که قرار مذاکرات برگزار شود و دلار حدود 4 هزار تومان ارزان شد مشخص شد که اقتصاد ما هیچ ربطی به برجام ندارد و حرف مقامات کاملا درست است .ای مرگ بر امریکا و درود بر رانت خوار
این حاصل تجمل نیست؛ حاصل تورمه، وگرنه کسی که داره ازدواج می‌کنه نباید توانایی خرید یه ماشین چینی رو داشته باشه؟ ب‌ام‌و پیشکش.
حیا کنید آقای مطهری،مهاجری،شرق و...
متن کامل در سایت وزارت امورخارجه موجود است.
در همان مقطع سه کشور اروپایی و نماینده اتحادیه اروپا از ما یک درخواست داشتند؛ آنها به تشدید بحران در اوکراین در پی حمله نظامی روسیه و احتمال گسترش آن اشاره کردند. آقای لاوروف وزیر خارجه روسیه مصاحبه ای انجام داده بود که گویا این نگرانی برای طرف‌های غربی ایجاد شده که ممکن است در مقابل رفع تحریم های ایران و برجام، روسیه درخواستی را در موضوع اوکراین مطرح کند و مطالبه ای از طرف های غربی داشته باشد. البته در آن زمان روسیه مطالبه ای را هم مطرح کرده بود. درخواست روسیه این بود که اگر ایران قرار است توافق را در مرحله نهایی خودش مورد تایید قرار دهد و اگر قرار است همه طرفها به برجام برگردند، پس باید به گونه ای عمل بشود که روسیه هم نفع خودش را ببرد- به عنوان طرفی که برای بازگشت همه طرف ها به برجام اقدامات سازنده ای انجام داده است.
آقای قالی باف چه خبر از سیمونی تکمیل شد بالاخره یا نه
ببین امثال مطهری چطور دست به خبرسازی می‌زنند.تو روز روشن به ملت دروغ میگن.برای، کی دست به این کار میزنید
روسیه منافع خود از ایران را سالها قبل با الحاق آذربایجان و گرجستان و ارمنستان به خاک خود برده‌ است، لازم نیست از برجام هم منافعی ببرد.
نماینده مجلس: آقای رئیسی چه زمانی بساط این بیت‌المال‌خواری‌ها جمع می‌شود
بابا چهل سال است این جماعت عین موریانه به بدنه ساختار اقتصادی نفوذ کردند و بدونه برنامه نمیشود دست این حضرات را از بیت المال کوتاه کرد
یعنی چه مذاکرات غیر مستقیم ؟ یعنی هر کس در یک اتاق می نشیند و نماینده قطر هی پیغام ها را به طرفین می رساند؟ خب یک جا بنشینید مذاکره کنید دیگه این ادا بازی ها چیه؟
آقای قالیباف با خودشان بلند بلند حرف زده اند.
جناب قالیباف خود شما از همه طلبکارترید برای قضیه سیسمونی حتی یه معذرت خواهی کوچکی از مردم ایران نکردید
صداقت کیلویی چند ؟ جناب ابوطالبی تو اگر دلت با مردم بود ، اتفاقا باید این دولت را تشویق می کردی که مذارکه خوب است ، آفرین و ... نه اینکه تحریک کنی که نهایتا جبهه مخالفتان از سر لجبازی هم که شده ، از مذاکره دور شوند . وای به روزی که پرده ها بیافتد و نیات آشکار شوند .
هزینه استخدام بادیگارد برای ۱۰ ساعت در روز ۸۵۰ هزار تومان است !!! خداوند از سر تقصیرات آنهایی که بدعت گذار هستند و با اینگونه بدعت ها ازدواج و هزینه آن را بالا می برند نگذرد
اوناییکه تو مجلس کاغذ آتش زدند و از دیوار سفارت بالا رفتند و الکی مشت گره کردند و گلو پاره کردند عامل نابسامانی هستند
این اقایان سوپرانقلابی که از همه طلبکارند احیانا همان مرفهین بی درد نیستند که در عیان دم از تشرع و زهد میزنند ولی در خفا زندگی زندگی لاکچری دارند؟ رجوع کنید به ماجرای سیسمونی
کاش یک قدرت روزنامه کیهان رو ساکت کنه. کم کم دارم به این نتیجه میرسم که واقعا عده ای نگران هستن که مبادا تفاهم نامه ای امضا بشه و منافع شون به خطر بیفته
اقای فالیباف متاسفام با این ادبیات با این عملکرد با این همه ادعا چه خبر است خیلی برای خودت نوشابه باز میکنی
خدایا ،پروردگارا ،عاجزانه اتو میخواهیم شر روسیه را از کشور عزیزمان هرچه سریعتر کم ،کن الهی آمین
سال گذشته هم جنگ اوكراين بود ؟ يا 10 سال پيش يا 40 سال پيش نيم قرن هست كه مشغول تحمل آثار تورم هستيم حالا جنگ اوكراين رو به همه چيز ربط ميدهند .
بابا ملت رو چی فرَ کرده این معاون اقتصادی فکر کرده همه مثل خودش دانشمندند
حرف آقای قالیباف کاملا صحیح است اما آیا خود ایشان یا حداقل خانواده محترمشان خود را از انقلاب طلبکار نمیدانند؟
اگر حمله سايبري انجام مي شود، قطعا" مزدوران داخلي اين حملات را انجام مي دهند. شك نكنيد.
"قالیباف: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند"

دقیقاً هیچکدام مثل شما سیسمونی نیاوردند که ، و کم کاری کردند
دقیقا مثل خودت آقای قالیباف
از نوه تون چه خبر. سیسمونی رو خوشش اومد؟؟؟
مرحبا سردار قالیباف
حسین راغفر، استاد دانشگاه:
آنهایی که رگ گردنشان در دفاع از افزایش نرخ ارز و حذف ارز ۴۲۰۰ متورم می‌شد، چه نمایندگان مجلس و چه کارشناسان دولتی و سازمان برنامه، امروز باید نسبت به پیامدهای سیاسی و اجتماعی و تصمیمی که اتخاذ کردند، پاسخگو باشند اما متاسفانه افراد نسبت به اعمال تصمیمات غلط، هیچ وقت تنبیه و مواخذه نمی‌شوند.همین افراد در محاسبات خود مدعی بودند اگر ارز ترجیحی را حذف کنیم حداکثر افزایش‌ها بین ۶ تا ۷ درصد خواهد بود. این در حالی است که امروز شاهد افزایش ۲۰۰ درصد قیمت کالاهای هستیم که قیمت گذاری آنها با ارز ترجیحی ارتباط داشت.این افزایش قیمت‌ها پس از حذف یارانه ۴۲۰۰ تومانی نشان می‌دهد بر خلاف ادعای مسئولان و برخی از افراد،‌ این یارانه کار می کرد و اثرگذار بود.
قالیباف از خودش شروع کند، کارنامه !؟
قالیباف: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند

دقیقاً مثل خود شما که سیسمونی از ترکیه می خری و خانه لوکس در ترکیه داری !!!!
اگر شایسته سالاری حاکم باشد بساط دزدی برچیده خواهد شد.
در مورد متن «وکلای ملت منتظر پیگیری و پاسخ رییس مجلس هستند» هیچوقت نمانیده های مجلس وکلای مردم نیستند و نبودند
راییس مجلس ماشده یه کسیکه قبلا نظامی بوده، وزرا شدن کسانیکه نظامی بودن، راییس جمهور شده راییس قوه قضاییه، خدا کنه تا پایان دولت رئیسی زنده بمونوم، خدایا به داد ما برس که دیگه نمیتونیم تمام امید، آرزوهامون جوونیمون با شعاراینا ازبین رفت.
هر موقع بازار میوه وتره بار شهریار تمام شد. بساط بیت المال خواری هم جمع می شود
جناب قالیباف ، شما دقیقا برای این کشور چه کرده ای؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
برای نوه اش از ترکیه سیسمونی و آپارتمان خریده ، البته با همون دومیلیون تومن پس اندازه که داشت . خوب از این بیشتر خدمت کنه ؟؟؟؟؟!!!
به علت گراني مردم حتي سيسموني هم أزبازارايران نميتونن بخرن!چه برسه براي خريدبرن تركيه وبه انقلاب كاري كرده باشن.خخ
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی