بازدید 34341
سه هزار و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیس سازمان انرژی اتمی: برنامه‌ای برای سفر گروسی به ایران نداریم/نماینده مجلس: طاقت مردم تمام شده‌/ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد/نماینده تهران: صداوسیما کیسه جدیدی برای خودش دوخته است

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «ورود پلیس فتا به پرونده کلیپ‌های غیراخلاقی پسربچه اینستاگرامی و دو دختر» / «کاهش معنادار قیمت دلار در بازار امروز» / «واکنش وزیر اقتصاد به سرقت بانک ملی» / «تولیدکنندگان از افزایش قیمت خوشحال نمی‌شوند» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ 14 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: طاقت مردم تمام شده‌
سید غنی نظری، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی کالا‌ها در کشور، گفت: قیمت اجناس ساعتی تغییر می‌کند، در حالی که دولت در قانون بودجه مکلف شده است که قیمت اقلام اساسی را براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ ارائه دهد، اما واقعیت قیمت کالا‌ها و بویژه مواد غذایی چنین مساله‌ای را بیان نمی‌کند.

وی گفت: دولت قول داده که در مورد کنترل قیمت‌ها کار کند مدعی هستند که یارانه‌های که می‌دهند می‌تواند پوشش دهد، اما واقعیت این است که این یارانه پوشش نمی‌دهد. اینکه در صداوسیما اعلام می‌کنند که قیمت روغن تغییر نکرده است و خانواده چند نفری از یارانه اش مبلغی هم اضافه می‌آورد دروغ است، نباید اطلاعات غلط به مردم بدهند. نماینده خلخال در مجلس گفت: مجموعه عوامل داخلی و خارجی در تورم موثر است. دولت باید به عنوان متولی اجرایی کشور برنامه‌های اقتصادی مناسبی برای سروسامان دادن به وضعیت فعلی داشته باشد. طاقت مردم تمام شده است مردم ما مردم شریفی هستند برخی از آن‌ها با سیلی صورتشان را سرخ نگه می‌دارند. او گفت: ما انتظار داریم دولت برنامه داشته باشد که این گرانی‌ها کنترل شود.

ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌گوید که «برای انجام کار‌های ماندگار نیازی به بودجه نیست. اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود برای سرود «سلام فرمانده» دو میلیون تومان هزینه کرد که باعث جهانی شدن آن شد.»

نماینده تهران: صداوسیما کیسه جدیدی برای خودش دوخته است
احمد نادری نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: اینکه صداو‌سیما با اختصاص تریبون یک طرفه به بانیان و حامیان طرح ناعادلانه اصلاح سنجش و پذیرش دانشجو، کیسه جدیدی برای خودش دوخته عجیب است؛ اما عجیب تر، تناقض شعار عدالت خواهیِ آقایان جبلی-جلیلی با حمایتشان از مافیایِ معدل است. در رسانه ملی چه خبر است؟

ورود پلیس فتا به پرونده کلیپ‌های غیراخلاقی پسربچه اینستاگرامی و ۲ دختر
معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور از ورود این پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی خبر داد که کلیپ‌های غیراخلاقی زیادی را با حضور دو دختر تهیه کرده بود. اخیراً پست‌های یک پسر خردسال در اینستاگرام با بازخورد‌ها و واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. در پست‌های وی دو دختر کم‌سن‌وسال به‌عنوان "ملکه‌های زیبای او" نیز حضوری نامتعارف دارند و دیالوگ‌هایی که میان آن‌ها رد و بدل می‌شود، نشان از این دارد که آن‌ها صرفاً مجریان سناریو‌های از پیش تعیین‌شده‌ای هستند که تیمی بزرگسال برای آن‌ها نوشته است.

فعالیت روزانه و سطح فیلم‌های تولید شده در صفحه منتسب به این پسربچه، سؤالات و ابهاماتی متعدد و جدی را ایجاد کرده بود تا اینکه درز برخی اطلاعات و تصاویر از "پشت‌صحنه" ضبط و تولید محتوای خاص این صفحه، به‌ روشنی بر گمانه فوق تأکید گذاشت که یک تیم حرفه‌ای با برنامه‌ریزی قبلی برای تولید این پست‌های خاص با هزینه‌کرد‌های سنگین مالی در عقبه این صفحه حضور دارد و این کودکان تنها مجریان دیدگاه‌های آن‌ها هستند. در رابطه با پرونده مذکور با سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور گفت‌وگو کردیم. وی با تأکید بر اینکه در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگر بوده و نقش‌گردان اصلی و بازیگردان پشت صحنه، افراد دیگر یا خانواده این کودکان هستند، گفت: برای افراد دخیل در این موضوع، پرونده قضائی تشکیل شد، اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.

شخص، ولی فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است و البته نه‌ فقط ولایت‌فقیه یک هدیه بزرگ است بلکه شخص، ولی فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود و ما بدون ولایت به توحید نخواهیم رسید.

رئیس سازمان انرژی اتمی: برنامه‌ای برای سفر گروسی به ایران نداریم
رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه ما مشکلی برای ادامه تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی نداریم، گفت: البته در صورتی که آن‌ها به تعهدات خود در برجام عمل کنند، آژانس باید در چارچوب پادمان کار خودش را نسبت به ما دنبال کند. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعاملات سازمان انرژی اتمی با توجه به بیانیه شورای حکام علیه ایران، با آژانس بین المللی انرژی اتمی چگونه خواهد بود، گفت: روابط ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان برقرار است و براساس پادمان عمل می‌کنیم.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت  تاکید کرد: برجام مواردی را به بهانه‌هایی به کشور ما تحمیل کرده و اگر قرار است، این بهانه‌ها باقی بمانند و برجام هم باشد، مسلما خلاف توافق‌نامه خواهد بود. رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: بنابراین همه باید به تمام موضوعاتی که در برجام ذکر شده، پایبند باشند. نمی‌شود که بخشی از موارد در برجام را بیرون بیاورند و بگویند، این مطالب جداست و بعد نیز اعلام کنند، برجام نیز وجود دارد؛ تمامی موارد باید در کنار هم پیش برود. اسلامی بیان کرد: ما مشکلی برای ادامه تعامل با آژانس انرژی اتمی نداریم، البته در صورتی که آن‌ها به تعهدات خود در برجام عمل کنند. آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در چارچوب پادمان کار خودش را نسبت به ما دنبال کند. رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برنامه‌ای برای سفر به ایران دارد یا خیر، اظهار کرد: ما برنامه‌ای برای سفر وی به ایران نداریم.

کاهش معنادار قیمت دلار در بازار امروز
رئیس سابق کانون صرافان گفت: به دلیل کاهش تقاضا در برابر افزایش عرضه ارز صادراتی، شاهد افت هزار و ۲۰۰ تومانی نرخ دلار در صرافی‌ها هستیم. لواسانی اظهار داشت: در حال حاضر روند عرضه و تقاضا در صرافی‌ها به گونه‌ای است که صادرکنندگان به دلیل نگرانی از کاهش نرخ ارز، اقدام به عرضه حجم انبوهی از ارز‌های صادراتی خود به شبکه صرافی‌ها کرده‌اند، اما در مقابل، صرافی‌ها نیز به دلیل کاهش تقاضای ارز، با محدودیت در عرضه و فروش به متقاضی مواجه هستند؛ لذا برآیند این موضوع به گونه‌ای است که با توجه به اینکه خروجی صرافی‌ها در سرفصل سایر، فقط عدد ۲۰۰۰ دلار است، در نتیجه این سقف را ما در این شرایط کم می‌بینیم و تقاضا داریم تا بانک مرکزی نسبت به افزایش این سقف اقدام کند.


واکنش وزیر اقتصاد به سرقت بانک ملی
سید احسان خاندوزی درمورد سرقتی که هفته قبل در بانک ملی رخ داد اظهار کرد: این یک فرصت با هزینه بزرگ برای این بود که در کل سازوکار‌های مسئولیت امانی سیستم بانکی دقت بیشتری صورت بگیرد، چون در رگولاتوری و تنظیم‌گری نقش امانی بانک‌ها سال‌ها بود که اتفاقی نیفتاده بود. وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: من از مدیرعامل بانک ملی خواستم و آن‌ها درحال بازنگری هستند. البته این جریان نه فقط برای بانک ملی بلکه برای شورای هماهنگی بانک‌های دولتی باید رخ دهد که زمینه را برای سال‌های آینده ایجاد کند تا از این تهدیدی که هزینه‌زا بود به مثابه اصلاح سیستم بانکی استفاده شود.


تولیدکنندگان از افزایش قیمت خوشحال نمی‌شوند
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در پاسخ به سوالی درباره احتمال افزایش قیمت لوازم خانگی گفت: انجمن چند نامه به وزارتخانه و سازمان حمایت برای تعدیل قیمت ارسال کرده و به دنبال بررسی آن است تا حداقل این امکان فراهم شود که واحد‌ها ادامه فعالیت دهند. تعامل نسبتا خوبی هم برقرار شده تا هم مشکلات تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان را در نظر بگیرند و مراتب تعدیل قیمت با مجوز تنظیم بازار عملیاتی شود. اما میزان آن هنوز مشخص نیست. وی با بیان اینکه تولیدکنندگان از افزایش قیمت خوشحال نمی‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر در بازار لوازم خانگی شاهد رکود هستیم و فروشندگان برخی کالا‌های خود را مدت دار می‌فروشند. در اصل واحد‌ها هم از افزایش قیمت استقبال نمی‌کنند، چرا که بازار کشش ندارد.


گرانی سیمان به دلیل قطعی برق
همانند سال گذشته محدودیت‌های ایجاد شده برای برق کارخانجات فولاد و سیمان منجر به گران شدن این کالا‌ها در بازار شده؛ به نحوی که قیمت سیمان در خرده فروشی‌ها از حدود پاکتی ۵۰ هزار تومان به ۶۵ هزار تومان و در مناطقی تا ۹۰ هزار تومان رسیده است.


سقوط آزاد بیت‌کوین به ۱۵ هزار دلار حتمی است؟
در حال حاضر یکی از علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتال درباره کاهش قیمت کریپتو مواردی را ارائه کرده است؛ اوایل سال جاری در آوریل، وی سطوح بعدی بیت‌کوین، اتریوم و بایننس کوین را پیش‌بینی کرد. اولین پیش‌بینی وی در مورد بیت‌کوین و ارزش بین ۲۵هزار تا ۲۲هزار دلار بود که روز دوشنبه به وقوع پیوست. دو پیش‌بینی دیگر وی، رسیدن اتریوم به سطوح ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلاری و رسیدن بایننس کوین به سطوح ۴۰ تا ۸۰ دلاری بود. در حالی که آن‌ها هنوز محقق نشده‌اند، اما با توجه به قیمت‌های فعلی و الگوی فروش، این پیش‌بینی‌ها نیز چندان دور از انتظار نیستند. برخی از معامله‌گران معتقدند که در این چرخه یک سطح بازگشتی جدید ۱۹هزار و ۵۰۰ دلاری نیز محتمل است.


کیتی استاکتون، موسس و شریک مدیریت فرلید استراتژیز، قیمت پشتیبانی بعدی بیت‌کوین را ۱۹هزار و ۵۰۰ دلار پیش‌بینی می‌کند. همچنین، یکی دیگر از معامله‌گران رمزارز به نام رکت کپیتال پیش‌بینی می‌کند که پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین بعدی در حدود ۱۹هزار دلار یا ۱۵هزار و ۵۰۰ دلار باشد. پیش بینی او بر اساس داده‌های تاریخی بیت‌کوین در میانگین متحرک هفتگی است. از نظر تاریخی، بیت‌کوین تمایل دارد منفی ۱۴ درصد تا منفی ۲۸ درصد کمتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای باشد. در حال حاضر منفی ۱۴ درصد به معنای ۱۹ هزار و منفی ۲۸ درصد به این معناست که بیت‌کوین می‌تواند قبل از برگشت به سمت بالا به ۱۵هزار و ۵۰۰ دلار برسد. پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین یعنی ارزش ۱۵و ۵۰۰ دلاری می‌تواند برای بازار آلت‌کوین نیز فاجعه‌بار باشد.


تورم آلمان به قله ۵۰ سال گذشته رسید
افزایش قیمت حامل‌های انرژی ناشی از تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه در حال بالا بردن قیمت کالا‌ها در آلمان است و نرخ تورم در این کشور به بالاترین میزان در ۵۰ سال گذشته رسیده است.


غیب شدن یکباره رب‌گوجه فرنگی
از چند روز پیش که حرف‌وحدیث‌هایی در مورد افزایش قیمت رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی از سوی تولیدکنندگان این بخش‌ها مطرح شده، به‌رغم اینکه در اغلب واحد‌های صنفی خُرد و همچنین فروشگاه‌های آنلاین به‌راحتی می‌توان به رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی دسترسی پیدا کرد، اما فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اقدامی قابل‌تامل از چند روز گذشته قفسه رب گوجه فرنگی را خالی و جای آن را با سُس گوجه فرنگی پر کرده‌اند. /نود اقتصادی
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۰۷
دولت رئیسی کم کم به یک سالگی نزدیک می شود.دولتی که شبانه روز می گوید معیشت و بیشتر از هر دولت دیگری می گوید به فکر سفره محرومان است ولی در عمل دقیقا دارد عکس این گفته عمل می کند و لشکری میلیونی از گرسنگان و فقرا به راه انداخته که با افزایش هر روزه ی تورم به سمت نابودی و مرگ می روند.بهترین گزینه استعفای دست جمعی کل کابینه و رئیس آن است تا دیر نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
کل سیستم باید اصلاح شه
وقتی نمایندگان انقلابی و مشاور رییس جمهور خزعلی بر طبل ازدواج کودکان می کوبند و سرکار خانم خزعلی در دبستان به کودکان می گوید از الان باید برای زندگی مشترک آماده شوید دیگر چرا باید چنین کلیپهایی در فضای مجازی عجیب باشد!
قدم به قدم محور روسیه و اسراییل از دو طرف با ابزار پیدا و نهان خود دارند پروژه درگیر کردن ایران و امریکا در خاورمیانه را پیش می برند. سود روسیه این خواهد بود که یک معضل جدید یرای امریکا درست کند بلکه بتواند با ان سر اکراین و تحریمهای روسیه چانه زنی کند و البته سود اسراییل هم این خواهد بود که مانند جنگ امریکا و عراق کنار بنشیند و شاهد از بین رفتن بیشتر امکانات ملل خاورمیانه شوو. روسیه د کره شمالی و شرق اسیا هم تلاش کرد که کره شمالی را برای امریکا معضل کند ولی در شرق اسیا رهبران چین انقدر عاقل و مستقل هستند که به روسیه اجازه ندهند برای فرار از بحران اکراین ثبات و اقتصاد و روایط سیاسی چین با غرب را بازیچه امیال پوتین کند
تنها دلیل متفاوت بودن سلام فرمانده استفاده وسیع از دختران نوجوان در همخوانی ان بود که احتمالا بدون برنامه و اتفاقی بوده و در چهل سال اخیر بی سابقه بوده است. فقط تصور کنید که تمام اجراهای این سرود توسط دانش اموزان
پسر و خالی از احساسات دخترانه بود. حتم بدانید که حتی خود ان دانش اموزان پسر هم ان را نگاه نمی کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
شما فقط دخترها را دیدی!!متن جالبی ننوشتی
۲ میلیون تومان؟ دلار می‌گفتید لااقل، شاید باورپذیر می‌شد.
جناب حاجی عبداللهی شما هم حتما و قطعا نعمت کوچک الهی شمرده می شوید دیگر!
فروشگاه هایی مانند کوروش همیشه شروع کننده این نوع بازی و کمبود کالا در بازار هستند
داداشمون آقای ضرغامی اگه تو عمرش یه حرف راست زده باشه همینه در اجرای سلام فرمانده در هر نوبت برای هر شرکت کننده دومیلیون خرج شده ،
یک کارشناس دهر! که اصلا هم با ارتباط و خط و سهمیه و... به کارشناسی نرسیده گفته امریکا قرار بود که دلار را به 60 هزار تومن برساند. ولی ما حماسه افریدیم و نگذاشتیم از 33 بالا برود. پس مردم شکر کنند و افتخار کنند به این تیم و کارشناسان
جناب ضرغامی دروغگو دشمن خداست
جناب اقای نادری، خواهش میکنیم همه تلاش خود را برای لغو مصوبه کنکوری و ناعادلانه شورای انقلاب به کار گیرید. این مصوبه مافیای معدل را در مدارس ایجاد و تقویت می‌کند..
دولت ناکام وشکست خورده رییسی با تغییر وزرا ترمیم نمی شود مشکل خود ایشان است که نمیداند چکار بکند و همینطور اینطرف و آنطرف میزنه. مگر دولت نباید سیاست های کلان را تدبیر و تدوین بکند اما ایشان فقط حرف میزنند و سخنرانی و انتقاد و تشر وو تاوپ و دستورات هشت گانه دوازده گانی سه گانه شش گانه و همینطورگانه و گانه صادر میکنند این شد مملکت داری؟؟!!
بدبدخت شدیم به خدا
رنج میکشیم به خدا
داریم از بین میریم
این رییس جمهور چیزی از اداره امور کشور نمیداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
همین آقا 3 سال دیگه با رای قاطع مردم محددا رییس جمهورمی شه و مردم هم دوباره خس و خاشاک و یه عده فتنه گرجدید و .... تاریخ داره تکرار می شه
جناب ضرغامی می فرمایند
دومیلیون تومان خرج سرود سلام فرمانده شده
یعنی با این هزینه می شد بقول عبدالملکی دوتا شغل ایجاد کرد در صورتی که با این سرود کپی شده هزاران نفر سرکار رفتند
خجالت نکشید ها !!!!! !!!
۷ میلیون فقط کرایه سیم شد ۲/۳ میلیارد فاکتور شهرداری شد. وزارت ورزش هم ۱/۵ میلیارد. چقدر دروغ می گید؟
دنیای اقتصاد : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ — طبق اعلام مرکز آمار آلمان، تورم در بخش مواد غذایی به ۵/ ۴ درصد رسیده است. متوسط نرخ تورم آلمان در سال‌های ۱۹۵۰ تا ۲۰۲۱ برابر با ۱۱/ ۲ درصد بوده ...

تورم حال حاضر در آلمان
Year jan feb mar apr
2022 4.9% 5.1% 7.3% 7.4%

میزان متوسط تورم 11 /2 طی 71 سال قابل توجه و برای ما رویاست!!!
وقتی با یک میلیون تومان میشه شغل ایجاد کرد(طبق گفته ی وزیر مستعفی کار)پس حتما با دو میلیون تومن (گفته ضرغامی) میشه اثر موسیقایی تولید کرد!!!!!
جناب ضرغامی اگه دقایق پخش سرود رو از سیمای ملی تون حساب کنید هزاران میلیارد بودجه ش شده تا جهانی بشه، بعدشم چندین برابر دو میلیون رو تو شهر کوچک زیر 20000نفر ما تدارک دیدن تا اجراش کردن، ای نارم ببین برا جهانی شدنش، الان جهانی شد فایده ش برا فقرای مملکت چیه؟؟
آقای ضرغامی بیش از ۱۰۰میلیارد تومان آب خورده است
البته منظورش ۲ هزار میلیارد بود
اگر نگاهی به افکار عمومی در سال پیش در همین ایام بیندازیم در می یابیم برخی رسانه ها تا چه میزان از کم سوادی عوام سوئ استفاده میکنند برخی از موضوعات مطرح در ان زمان از این قرار بود 1- محاکمه روحانی 2- خطرناک بودن هر نوع واکسن خارجی کرونا به این دلیل که می تواند باعث تغیرات جسمی یا حتی اخلاقی شود و لزوم حمایت از واکسن برکت 3- لزوم جلوگیری از خروج ظریف از کشور به منظور محاکمه بخاطر توافق برجام 4- ایجاد ارامش اقتصادی قریب الوقوع و کاهش تورم در پی انتخاب دولت جدید و. . . می بینیم که بعد از یک سال چگونه این موضوعات به فراموشی سپرده شد گویا نه خانی امده نه خانی رفته. سواد رسانه ای مردم باید ارتقا یابد
روز گذشته محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که ظاهرا شاه کلید دولت رئیسی است، یک در باغ سبز را در پاسخ به انتقادها از بی برنامه بودن دولت و رشد سرطانی بحران اقتصادی اعلام کرد که دولت بزودی گام دوم اقتصادی را بر میدارد. آنچه او بعنوان گام دوم تحول اقتصادی بیان کرد، در واقع چیزی نبود جز تعدادی وعده که با توجه به فلج مالی دولت و ... مافیاهای اقتصادی تحقق آنها ناممکن است، مگر با قطع دست مافیاهای تجاری و اقتصادی که همه شواهد نشان میدهد نه چنین عزمی در دولت وجود دارد و نه زور دولت به آن مافیاها می رسد. در حقیقت آنها مملکت و دولت ... را راه می برند و گلوی مردم را گرفته اند. بخوانید وعده های معاون اول رئیس جمهور را که با توجه به وضع مالی دولت عمدتا به چک بی محل می ماند. او بی آن که بگوید گام اول چه بوده و کجا تهیه و تصویب و چگونه اجرا شد و نتیجه آن چیست. اقتصاد کشور به زبان ساده:
تحريم : فروش نفت ارزانتر از بازار + نبودن تجارت آزاد بين الملل : فقر
نا امنى براى سرمايه گذار خارجى + هراس از سرمايه دار داخلى: عدم وجود كارآفرينى و تجارت آزاد : فقر
روابط متشنج با دنيا : ترس دائمى از دشمن و بالا رفتن بودجه دفاعى و نظامى: فقر
محدوديت هاى اجتماعى+ حجاب اجبارى+ عدم عدالت اجتماعى :مهاجرت طبقه سازنده به همراه خروج سرمايه و مغز : فقر
تنگ نظرى + باند بازى + هراس از دست دادن قدرت :انتخاب مديران خودىوتمصيمات غلط اقتصادى و فساد مالى : فقر
حجاب اجبارى + قانون شريعت : عدم رونق توريسم : فقر
اونی که میگه هزینه سرود سلام فرمانده دو میلیون بوده برادر همونی نیست که تو انتخابات رئیس جمهوری میگفت پس اندازه اش دو میلیون تومن هستش ولی سیسمونی نوه اش از استانبول دستش رسید؟
اقایان تصمیمگیرنده کشور اصلا میفهمید که خنده های مردم داره محو میشه و دلشوره و نگرانی جایگزین ان شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
بعضی از این آقایون اصولا با خنده مخالفن . گریه و غم و عزا و ... فرد رزو به خدا نزدیکتر می کنه .
خدا وکیلی چرا دروغ گفتن تو این کشور اینقدر راحت شده آخه مرد مومن میشه صد هزار نفرو تو ورزشگاه آزادی جمع کرد اونم با دومیلیون تومن .چندصد میلیارد هزینه شده .
ماجرای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در هیاهوهای خود ساخته فراموش نشود.
2 میلیون دلار دیگه !؟
برای سلام فرمانده ۲میلیون چی خرج کردند؟،۲میلیون دلار؟۲میلیون پوند؟....
آقای ضرغامی پول بادکنکهایی که در شهر ما موقع اجرای این سرود بین بچه ها پخش شده بود بیش از دو ملیون تومان بود تو را به خدا مردم را ... فرض نکن
«رئیس سازمان انرژی اتمی: برنامه‌ای برای سفر گروسی به ایران نداریم» از کی تا حالا رئیس سازمان انرژی اتمی ایران برنامه ی سفر آقای گوترش را تهیه می کنند؟
یعنی اون آی کیویی که دستور قطع برق کارخانه سیمان و فولاد را میده هم با تیم جراحی اقتصادی هماهنگ نیست که این کالاها گران میشن؟
این نحوه خبررسانی باعث بی اعتمادی بیشتر مردم میشود
بالاترین نرخ تورم آلمان در 50 سال اخیر؟ خب نرخ تورمشون هم بگید. آیا تورم یه شاخص کیفیه؟ قشنگ بگید شده 8 درصد
یعنی 50 سال است که آلمان با رشد اقتصادی بسیار مناسبی که داشته نرخ تورم 8 درصد ندیده به خودش
یا صدا وسیما قیمت بنزین درآمریکا رو به گالون میگه
یا میگه قیمت یک باک بنزین در بریتانیا فلان قدر پوند میشه
حرفی از حداقل حقوق دریافتی‌ ن هم نمیزنه
دلار دو هفته میره بالا
یک روز میاد پایین میگید سقوط آزاد قیمت دلار
آخه چه سقوط آزادیه که از 25 تومن میره تا 32
مطمعنا رسالت خبرگزاری که این طوری خبررسانی میکنه
غیر از دروغ گفتن چیزی نیست
حتی اگه شما تابناک عزیز باشی
خدارو شکر وظیفه کنترل شلی یا سفتی کش تنبان مردم دست دولت نیست
جالبه که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مورد سرودی که به وزیر فرهنگ و ارشاد مربوط میشه اظهار نظر می کنه و خودش حرفی برای گفتن نداره
آقای ضرغامی دو میلیون چی؟ ریال یا دلار؟
چه عجب توو مجلس انقلابی دو نفر مشکلات مردم رو بین کردن!
خدایااا چه گناهی به درگاهت کردیم که اسیر این مملکت شدیم
خدا بهمون رحم کنه با همچین وزیر اقتصادی بنده خدا در همه دنیا برای هر کاری میش بینی می کنند نه اینکه منتظر بمانند تا مشکل پیش بیاد بعد بگویند حالا خوب شد دیگه نمی زاریم این مشکل پیش بیاد
آقای ضرعامی؛ شاید سلام فرمانده با ۲ میلیون تولید شد ولی با میلیاردها تومان تبلیغ شد!!!
شما ورزشگاه را ساعتی چند اجاره می کنید؟
تبلیغات تلویزیون را ثانیه ای چند می گیرید؟
برای پرچم ها، لباس های یکسان، ایاب و ذهاب و آموزش کودکان چقدر هزینه کردید؟
هرکسی بیت کوین داره رد کنه
که باخاک یکی می شه.
-- اينجا به ١٠٠ هزارتومن رسيده ؟
-- ببخشد برادر ! نكنه نرخ هر گرم طلا مي فرمايي ؟ در اين صورت بر اين مژده گر جان فشانم رواست !
-- نه برادر ! قيمت هر پاكت سيمان را عرض مي كنم ! ببخشيد ! ... حالا طلا هم خدا كريمه !
۲ میلیون هم پول دادین؟؟ افرین. بعدش هم که گفتن کپی بود.
ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد
ضرغامی جان خودت هم جهانی هستی.
تا حالا فرار مغزها رو داشتیم حالا فرار رب گوجه ها رو!!!!!!
یارانه هارا حذف کردید که به خود مردم بدید اما بیش از نیمی از یارانه ها در جیب دولت رفت . تعجب هم میکنید که چرا مردم طاقت ندارند؟
آقای ضرغامی اون ۲ میلیون را الکی دادید بهشون . شعر کپی بود متاسفانه. به نظرم بروید پس بگیرید
٢ ميليون تومن ميشه ٦٠ دلار ؟
غیب شدن یکباره رب‌گوجه فرنگی
دلیل اینکار نامه احمقانه ای است که وزارت صمت بعد از گرانی روغن زد و اعلام کرد محصولات قبل هم با قیمت جدید عرضه شوند
دولت نه تنها کاری برای رفع مشکلات گرانی مردم نمی کند بلکه دستش را توی جیب مردم هم می کند. مردم هم فهمیدند که مشکل اصلی چیه
جناب ضرغامی بقول معروف میگن یه چیزی بگو بگنجه ...آدم دروغ هم میخواد بگه باید سنجیده باشه اگر منظورتون 2 میلیون دلاره قدری معقوله اما اگر منظورتون 2 میلیون تومنه باید عرض کنم خدمتتون که با 2 میلیون تومن به 5-6 نفر توی سالن های چلوکبابی پایین شهر یه ناهر هم نمیدهند....چرا دروغ میگویی؟؟؟؟؟
منظور ضرغامی از جهانی شدن سلام فرمانده چیه؟؟ یعنی همه دنیا دارن به آل سعود فحش میدن؟!!!
دو میلیون تومن هزینه یرای سلام فرمانده؟!!! هزینه بیلبوردهی بزرگ در تهران برای همایش استادیوم آزادی، ببخشنامه های آموزش و پرورش برای حفظ اجباری شهر توسط دبستانی ها و... اینها فقط دو میلیون تومن هزینه داشت؟!!!
سرقت اثر هنری نیاز به هزینه ۲ میلیونی هم نداره
آقای ضرغامی مطمئنی دو میلیون بوده!!؟؟؟
مردم رو چی فرض کردی ؟؟؟؟؟
آقای ضرغامی .لطفا از این طرح های جهانی دو میلیونی برای جهانی شدن در پژوهشگاه خودتون اجرا کنید
ضرغام !
تو ۲ بیت این شعر جهانی شده رو بخون از حفظ :-)
اینم از دولت جوان انقلابی میدانی مقاومتی جهادی استشهادی تون !
نرخ تورم ۸۵ %
ضرغامی ( وزیر گردش و تفریح ) به هنگام سفر و تفریح به عراق ؛ بابت کپی برداری سرود مربوطه از شاعر عراقی و مردم فهیم عراق عذر خواهی کند
طاقت مردم خیلی وقته که تموم شده
ضرغامی هم یه چیزه تو مایه های زاکانی و قالیباف
عزت الله هم درست مثل وزیر کار درک درستی از عدد ۱ میلیون و ۲ میلیون تومن نداره .

جناب مرفه بی درد بی غم غاصب پست و مقام !
الان ۲ میلیون ، پول ۲ حلقه لاستیکه
ضرغام الدوله
یه سرچ کن توی اینترنت میفهمی که این سرود قبلا جهانی شده توسط عراقی ها :-)
ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد (قیمت کپی هم بالا رفته)
دیشب کانال سه سلام فرمانده رو تو افغانستان روسیه پاکستان نیجریه و... تو شهرها مختلفشون نشون میداد چه هزینه ای صرف سلام فرمانده دارن میکنند - بابت هر دلار و ریالی که از این مملکت آقایون میبرن بیرون و فقر تو این مملکت زیاد بشه اون دنیا باید جواب گو باشند...
بدون شک منظور آقای ضرغامی 2 میلیون دلار بوده که بدون شک بازم کم تخمین زده
"اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود برای سرود «سلام فرمانده» دو میلیون تومان هزینه کرد که باعث جهانی شدن آن شد.»"
ولي بعدا سيستم ميلياردها تومن براي اجراي اون هزينه كرد
2 میلیون دلار دیگه
این همه آدم جمع کردید این همه انتظامات گذاشتید این همه تبلیغات تلویزیونی رفتید تیزر ساختید پول دادید صفحه های اینستاگرمی تیزر هاتون رو پخش کنن حمل و نقل مجانی و آماده کردید, ورزشگاه آزادی رو گرفتید و .... با دو میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا گوش های ما مخملی است؟
دو میلیون !!! فقط بنر هایی که تو تهران نصب کرده بودند خدا میدونه چقدر هزینه شد
صد هزار نفر فقط با دو میلیون رفتند آرادی؟؟؟؟
نه داداش کی گفته طاقت ما تموم شده؟

فشار بیار داداش بازم فشار بیار ما هنوز طاقت داریم

وقتی ترکیدیم خودش صدا میده . نگران نباش
۲ میلیون؟ میشه ریز هزینه ها رو بفرمایین؟ نمیتونین یه روز بدون چرت و پرت گویی سر کنین؟
جناب ضرغامی شما با آن همه بودجه در صداوسیما چکارکردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقر و بی عدالتی و نابودی قشر کارمندان و بازنشستگان تنها عملکرد دولت رئیسی در این مدت بوده است، همه مردم می گویند صد رحمت به روحانی
جناب ضرغامی مرزهای چابلوسی را جابجا کردند
سرود سلام فرمانده جهانی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجب
الان سلام فرماده جهانی شده؟!!!!!!!!
جهانی شدن سلام فرمانده به خاطر این هست که هر آنچه از دل برآید بردل نشیند
"ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد"

لطفاً یک نفر به آقای ضرغامی معنی کلمه " جهانی " را توضیح دهد !!!!!
آی بدم میاد از آدمهای خود شیرین اه اه اه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
اتفاقا آدم های خودشیرین هم از تو بدشون میاد
ناشناس
| Japan |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
یکیشون همین سانسورچی تابناکه
این قضیه مخفی کاریهای دائمی رو اعصاب مردمه...هر بار یک جنس را مخفی می کنند تا قیمتش دو برابر بشه...هر موقع تو سریالها میگن این مملکت قانون داره خنده ام میگیره
ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد.

آقای ضرغامی: 2 میلیون ؟!!!!
بفرمایید که هزینه این همه اتوبوس؛ میوه؛ نوشیدنی؛ استادیوم؛ نگهبان؛ و ....... 2 میلیون می شود. فکر می کنم که ما در درس ریاضی به شدت ضعف داریم!!!!!!!!!!!
ضرغامی ، به جای چرت و پرت به این مسأله بپرداز که سه ماه از سال جدید گذشته و با این همه تورم افسارگسیخته و بدون حساب و کتاب ، هنوز چندرغاز افزایش حقوق کارمندان و کارگران اعمال نشده
دولت نمی تواند قیمت ها را کنترل کند وزیران و دست اندر کاران برنامه و میریت و دانش لازم برای اینکار را ندارند.با حرف درمانی کار درست نمشود و مجلس بمراتب بسیار از دولت بدتر عمل کرد.....حاکمیت یکپارچه بزودی جواب خواهد داد .... سعی کنی اصل کار از دست نرود ......
جناب ضرغامی خود گفتی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
با همین دو میلیون تومن وزیر سابق کار می تونست برای دو نفر شغل ایجاد کنه
اگر عزمی برای بهبود اوضاع کشور وجود داشت ما در دوران روحانی به نتیجه دلخواهمون در مذاکرات رسيده بودیم و الان اقای جلیلی _ جبلی وجود نداشت که برا ملت تصميم بگیرن وقتی تیم حرفه ای ظریف رو تو طوفان افترا و تهمت تنها گذاشتید جنابان معترض فعلی‌؛ باید هم الان تیم ضعیف دولت نتونن مردم رو اروم نگه دارن و مرتب نقشه بکشن مثل افزایش ظرفطت تو همه چی بدون افزایش درست زیرساختها
شماها یادتون رفته ملتی که انقلاب می کنه یعنی بسیار هوشمنده این ادمها رو نمیشه گول زد
ضرغامی: ۲ میلیون خرج «سلام فرمانده» کردند و جهانی شد!!!!
والا ما شنیده ایم برای میکس و مونتاژ و صداگذاری و تنظیمات لازمه یک کلیپ اجاره استودیو (خیلی بیشتر)از این مبلغی است که زرقامی گفته البته ایشون عمری مالک صدا وسیما هم بوده قیمت بهتر دستش هست اما به نظر نمیرسه با دو میلیون تومان بشه یک سرود را جهانی کرد!!!
خدا کنه مسئولین هم مانند مردم فهمیده باشند که نجات اقتصاد کشور فقط با درایت سیاسی قابل حل است وگرنه در این 12-13 سال اخیر همه گونه جراحی و اصلاح و انواع و اقسام مدل های فشار را تجربه کردیم.
هر دم از این باغ بری میرسد
اون جمعیت که جمع کردین میدان آزادی یا شهرهی دیگه یا هند و پاکستان و ... برای اجرای سلام فرمانده فقط 2 میلیون هزینه شد ؟
جناب ضرغامی مردم را چی فرض کردین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
دلار
من كه تا بحال اصلش را نشيده ام ، اما مطالبي كه اعم از ديداري و شنيداري در شبكه هاي اينترنتي در مورد آن منتشر مي شود بسيار جالب توجه است .
چرا الکی به احتکار و گرانفروشس دامن می زنید . فروشگاههای زنجیره ای پر از رب گوجه فرنگی و تن ماهی است و برخی از انها تخفیف هم دارد. با این خبرها فقط در مردم میل به خرید بیشتر و در نتیجه کمبود ایجاد می کنید. حالا یکی رفته در یک مغازه و رب نداشته که نباید فوری تیتر بزنید .
جناب ضرغامی 2 میلیون قبل از حذف 4 صفر از واحد پول ملی یا بعدش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی از ویژگی های مسئولین دولتی مخصوصا نماینده ها و البته وزرا اینه که بعد از مسئول شدن مشکل ریاضی پیدا می کنن و ریست فکتوری میشن به پیش از اول دبستان وگرنه پرفسور ضرغامی این عدد رو مطرح نمی فرمودند
ضری جون چجوری جهانی شده کنسرت گذاشتی ما خبر نداریم مشتی بعد از 43 سال بعضی جاها که مسابقه ورزشی هست سزود قبلی را میزنن هنوز خیلی از مردم سرود از اول تا آخرش بلد نیستن جچوری این شده جهانی یکمی به حرفی که میخوای بزنی فکر کن بعد سنجیده سخن بگو البته توقعی هم نمیشه ازت داشت
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنگرود برای سرود «سلام فرمانده» دو میلیون تومان هزینه کرد که باعث جهانی شدن آن شد.»

عزت جون همون دو تومن هم خرج نکردن حتما رئیس اداره تبلیغات دو تومن پاداش زده برای خودش
واکنش وزیر اقتصاد به سرقت بانک ملی= شگفتا کی این اتفاق افتاد؟!
تودولت 6-5 تا صفرحذف شده هنوز به مردم ابلاغ نشده . با یک میلیون تومن می شه شغل ایجادکرد و با 2 ممیلیون تومن این سرود رو ساختن
جناب ضرغامی استاد ما بود خدا وکیلی بهترین استاد بود به همه ما کیلویی نمره میداد.
انشالله که همیشه هر جا هستی موفق باشی.
تورم ۵۰ ساله آلمان در مقابل تورم دو و سه ساله ایران بسیار اندک است اگر راست می گویید بنویسید تورم ایران در پنجاه سال چقدر و تورم آلمان چقدر است
تازه آنجا مثل ایران نیست که فقط صعودی باشد اگر شرایط نرمال شود قیمت ها بازگشت می کند نه مثل ایران که در هر شرایطی فقط ما شاهد تورم صعودی هستیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر