بازدید 71450

شاهکار جدید وزارت صمت در بخت‌آزمایی خودرویی؛ اول برنده شدید ولی حالا رزرو هستید/ سامانه فروش یکپارچه خودرو: موفقیت شما را در نوبت‌های بعدی قرعه کشی آرزو می‌کنیم!

پس از اعلام نتایح در روز ۱۱ خرداد، اسامی برخی به عنوان منتخبان اصلی اولین فروش خودرو در قالب سامانه جدید اعلام شد، اما حال که می‌خواهند برای واریز وجه خودرو یا مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند، موفق به واریز نمی‌شوند، چون با پیام "شما جزو منتخبین رزرو قرعه‌کشی این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هستید" مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 06 June 2022

به گزارش تابناک اقتصادی؛ فاطمی امین، وزیر صمت که سال گذشته قول حذف قرعه کشی خودرو در سال ۱۴۰۱ را داده بود، با شروع سال جدید، بی توجه به وعده‌ای که داده، از رونمایی از سامانه‌ای جدید برای قرعه کشی خودرو خبر داد؛ سامانه‌ای با نام فروش یکپارچه تخصیص خودرو و به گفته فاطمی امین به منظور شفاف سازی روند عرضه خودرو ایجاد شد.
 
در نهایت پس از بیست و پنج روز از ابلاغ صریح سرپرست دفتر صنایع خودرو به مدیران شرکت‌های خودروسازی مبنی بر عدم عرضه خودرو تا زمان اعلام آغاز به کار سامانه مذکور، سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، اولین فروش خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به عرضه محصولات شش خودروساز دولتی و خصوصی به مدت یک هفته تا ۹ صبح سه‌شنبه ۳ خردادماه اجرایی شد.
 
پس از پایان مهلت ثبت‌نام و مشارکت در اولین طرح فروش یکپارچه خودرو در قالب سامانه فروش، قرعه‌کشی این مرحله از فروش خودرو‌ها روز دوشنبه ۹ خردادماه انجام و مقرر شد یک روز پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی، ۹ صبح روز بعد (سه‌شنبه) اسامی منتخبان روی سایت سامانه بارگذاری و اعلام شود؛ اما سرانجام آنچه روی خروجی این سامانه قرار گرفت، بی خبری از اعلام نتایج و سردرگمی مردمی بود که چشم انتظار شانس برنده شدن بودند؛ اتفاقی که مدیر روابط عمومی وزارت صمت را به ارائه توضیحاتی در این باره مجبور کرد.
 

با تاخیر قریب به ۳۰ ساعت نتایج اعلام شد

 
این مسئول در وزارت صمت گفت: «اعلام نتایج تا حدودی زمان بیشتری طلب کرد که به سبب اعلام سرویس‌های نیروی انتظامی برای تایید صحت اطلاعات افراد (شناسایی دلالان و افرادی که ثبت‌نام‌های غیرواقعی انجام می‌دهند)، احراز هویت ثبت‌نام‌کنندگان ایجاد شده است. ضمن اینکه موضوع دیگری که زمان را به تاخیر انداخته، بحث ۲۹۷ هزار ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت است که باید از ثبت‌احوال استعلام شود و این استعلام از ثبت احوال کمی تاخیر ایجاد کرده است. تلاش می کنیم، ظرف ۲۴ ساعت آینده نتایج اعلام شود و اسامی منتخبان بر روی سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار گیرد. ساعت دقیقی را برای فردا اعلام نمی‌کنیم؛ چراکه استعلام‌ها به شدت در حال پیگیری است.» در نهایت با تاخیر قریب به ۳۰ ساعت نتایج اعلام شد و از حدود ۴.۲ میلیون شرکت کننده؛ ۱۷۶۹۱۱ نفر به عنوان برگزیدگان طرح قرعه کشی انتخاب شدند که بر اساس آمار حدود صد هزار نفر از این آمار در طرح فروش‌های بلندمدت یا یک ساله ایران‌خودرو و سایپا پذیرفته شده اند و از آمار باقی مانده حدود ۶۲ هزار دستگاه آن به عرضه فوری خودرو‌های ایران خودرو و حدود ۱۴ هزار دستگاه مربوط به ۴ خودروساز خصوصی دیگر بود.

سامانه‌ای برای شفافیت یا برزخ برای برندگان؟

 
شاهکار جدید وزارت صمت در بخت‌آزمایی خودرویی؛ اول برنده شدید ولی حالا رزرو هستید/ سامانه فروش یکپارچه خودرو: موفقیت شما را در نوبت‌های بعدی قرعه کشی آرزو می‌کنیم!
در شرایطی که قرار بود فاطمی امین حداقل به یکی از وعده‌های رئیس جمهور مبنی بر تغییر در نحوه عرضه خودرو به مردم به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایت مندی مردم عمل کند، حالا بسیاری نسبت به عملکرد ضعیف این وزارتخانه در خصوص سازوکار اجرایی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انتقاد دارند.
 
بیشتر بخوانید"
 
بسیاری از افرادی که در این مرحله اقدام به ثبت نام کرده بودند، حالا می‌گویند، پس از اعلام نتایح در روز ۱۱ خرداد (پیش از تعطیلات) اسامی آنان به عنوان منتخبان اول (اصلی) اولین فروش خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد، اما حال که می‌خواهند برای واریز وجه خودرو یا مبلغ علی‌الحساب اقدام کنند، موفق به واریز نمی‌شوند، چون با پیام "شما جزو منتخبین رزرو قرعه‌کشی این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هستید" مواجه شده‌اند. 
 
این در حالی است که با توجه به این که در سایت مربوط به سامانه مذکور تاکید شده است که متقاضیان منتخب می‌توانند به مدت «۳ روز کاری» نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. حال این افراد باید منتظر بمانند تا چنانچه برندگان اصلی در مهلت تعیین شده برای پرداخت وجه که تا پایان امشب (ساعت ۲۴ سه‌شنبه ١٧ خرداد) در نظر گرفته شده است، پرداخت وجه انجام ندادند، از لیست رزروی‌ها جایگزین شوند.
 
اما در این جا بسیاری از متقاضیانی که در ابتدا اعلام شده در میان برندگان اصلی هستند، بلافاصله اقدام به تامین پول مورد نیاز برای واریز به حساب خودروساز کرده بودند، ولی حالا یکباره با این پیام مواجه شده اند که باید صبر کنند تا اگر برنده اصلی، وجه مورد نظر را واریز نکرد، آن‌ها جایگزین شوند؛ اتفاقی بسیار عجیب که با گلایه بسیاری از شهروندان مواجه شده است.
 
به عنوان نمونه یکی شهروندان در این باره می‌گوید: "ما در سامانه یکپارچه خودرو برنده شدیم؛ سه روز پیش در سایت ایران خودرو هم چک کردم و نوشته بود که برنده اول هستم... نصف زندگیم را فروختم و پول ماشین را جور کردم که پرداخت کنم، اما امروز صبح تبدیل شد به رزرو!"

و یا یکی از این مشتریان به ایسنا گفته است "در روز اولی که نتایج اعلام شد، برنده یک دستگاه تارا اتوماتیک در طرح پیش‌فروش شدم. طی این چند روز پس از آنکه مبلغ علی‌الحساب خودرو را فراهم کردم، دوباره به سامانه برای واریز وجه مراجعه کردم، اما امکان ثبت‌نام ندارم، چون در لیست رزروی‌ها قرار گرفته‌ام. صبح امروز با شرکت ایران‌خودرو تماس گرفتم که در جواب اعلام کردند مشکل از جانب ما نیست و تاکنون ۱۵۰۰ تن با امور مشتریان این شرکت تماس گرفته‌اند؛ بنابراین، شماره‌ای مرتبط با امور سامانه به من داده شد که به سبب هجوم تماس‌ها موفق به برقراری ارتباط نشده‌ام. "
 
هرچند باید افزود: ایران‌خودرو اختلال ایجاد شده را از سوی وزارت صمت دانسته و اعلام کرده است: "ما لیست منتخبان را از وزارت صمت دریافت کرده‌ایم و دخالتی در این کار نداشته‌ایم. بسیاری از مشتریان هم امروز با این شرکت تماس گرفته‌اند؛ اما با توجه به اینکه مشکل از سوی ما نیست، اطلاعات دقیقی هم در دست نیست. "

یکی دیگر از مشتریان نیز که موفق به برقراری ارتباط با وزارت صمت شده است، می‌گوید: اعلام کردند که یک شرکت متولی قرعه‌کشی بوده و این وزارتخانه تنها ناظر ماجرا بوده است؛ پاسخی عجیب از وزارت صمت به یک شهروند. این در حالی است که باید خاطرنشان کرد: پیشتر منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته بود: "این وزارتخانه تنها ناظر بر فروش و تخصیص خواهد بود. به گفته آنان، بخش نظارت از بخش اجرایی کاملا جدا شده و دولت به‌هیچ عنوان دخالتی در کار (به‌ویژه در فعالیت بنگاه‌های خصوصی) نخواهد داشت. اجرای کار با خودروسازان است و دولت نظارت خواهد کرد که کار‌ها به درستی انجام شود. "

یک ماه خواب کامل بازار خودرو با تصمیم خاص وزارت صمت!

 
آنچه در این شرایط برای بسیاری از مردم با انتقاد همراه شده این است که سامانه مورد نظر وزارت صمت، تنها برندگان را معرفی کرد و خبری از فهرست‌های رزرو نبود تا برندگان طی ۳ روز فرصت تکمیل وجه داشته باشند که از قضا با همزمانی با تعطیلات پایان هفته و دو روز نخست هفته، عملا فرصت واریز وجه را به بیش از یک هفته رساند تا سناریو تازه فروش خودرو توسط وزارت صمت که پیشتر طی چند روز توسط خودروسازان انجام می‌شد، بیش از یک ماه به طول بینجامد؛ موضوعی که از یک ماه پیش از آغازش با اخطار وزارت صمت مبنی بر ممنوعیت فروش خودرو توسط خودروسازان، یک ماه خواب کامل بازار را نیز به همراه داشت! و از سوی دیگر بسیاری را با فرض برندگان نهایی، به تکاپو انداخت تا نقدینگی مورد نیاز را تامین کنند، اما حالا مشخص شده که بسیاری از آن ها، در لیست رزرو هستند.

عدم توجه به دستور رییس‌جمهور و رونق دوباره فروش حواله خودرو

 
عصر خودرو با اشاره به اینکه یکی از نقد‌های مهم به این روش فروش؛ عدم اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر حذف قرعه کشی است نوشت: «نه تنها به آن عمل نشد بلکه خودروسازان خصوصی که از این قاعده پیروی نمی‌کردند نیز مجبور به حضور در سیستم قرعه‌کشی شدند. با این شرایط عملا بنزین در آتش بازار ریخته شد و بسیاری از مشتریان حتی به امید کسب کد پیروزی در لاتاری و فروش چند صد میلیونی آن، قدم به میدان گذاشتند و خودرو‌های شرکت‌های خصوصی یک بهانه دیگر برای انفجار قیمت در بازار را پیدا کردند.» از سوی دیگر به نقل از عصرخودرو "واقعیت اتفاقات پس از نخستین تجربه این سامانه تخصیص یکپارچه است. فروش حواله‌ها در سطح اینترنت آغاز شد و خبر‌هایی از فروش حواله پارس به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان، لاماری تازه وارد به مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان و خودرویی مانند فیدلیتی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به گوش رسید (حتی اعداد به مراتب بالاتری نیز شنیده می‌شود) که نشان‌دهنده فاجعه‌ای تازه به بهانه فروش یکپارچه و شفافیت در طرح‌های فروش است. پیشتر خودرو‌ها یک مرحله با قیمت شرکتی به فروش می‌رسیدند و در بازار قیمتی فراتر از آن می‌گرفتند، اما این بار به بهانه قرعه کشی، یک مرحله افزایش قیمت دیگر برای ورود خودرو به بازار اضافه و سپس در بازار، افزایش تازه‌ای حاصل می‌شود تا دستاورد این سامانه، پله‌ای جدید در جهش قیمت‌ها باشد! 
 

موفقیت شما را در نوبت‌های بعدی آرزو می‌کنیم


در هر صورت به نظر می‌رسد سریال تصمیمات عجیب و پراشتباه وزارت خانه مهم صمت، به معضلی جدی برای مردمی تبدیل شده است که همچنان در آرزوی داشتن یک خودروی داخلی هستند؛ آرزویی که سامانه خودرویی صمت هم به آن اشاره دارد؛ جایی که سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در پیامی کوتاه به شخصی که در این دوره از قرعه کشی برنده نشده است می‌گوید: متاسفانه شما در این دوره از قرعه‌کشی منتخب نشده‌اید، موفقیت شما را در نوبت‌های بعدی آرزو می‌کنیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۴۱
خیلی وضعیت طنزی داریم :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
بزودی هم یه بامبولی برای واردات خودرو جور میکنن.... حالا ببینید... میبندنش به استکبار جهانی و ... و دوباره همون آشغالا رو 5 برابر میکنن و میفرشون به ما... خدایا مارو از دست اینا نجات بده.
CR7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
لجن و فساد همه جای مملکت رو فرا گرفته....
حقشون است
احتمالا قرعه کشی نمایشی بوده اتومبیل ها را به دوست وآشنا دادن و یه عده رو هم رزرو زدن .
بنظر بنده باید اقوام دوستان خصوصا دلان عزیز سهمیه بدهند تمامی که ندارن بعداً بدهند بقیه ولی دلال مهمه دوست مهمه خویشاوند مهمه
هر دم ازین باغ بری میرسد
تا دیروز التماسی اریزو قسطی میدادن الان همون هم نیست نقدیش هم 80 تومن گرون شده ...عالی عالی
یکی از منابع درآمدی دولت این خودروسازان کاملا دولتی هستند و هر ترفندی باعث افزایش قیمت ها شود درآمد بیشتری به دولت و ...... می رسد دیدگاه جهانی مسئولان هم برای مردم در مواردی مانند مالیات گرفتن است
این عملکرد وزارت صمت و ایران خودرو به معنی حقیقی یک راهزنی خیابانی است. خواهشمند است اگر کسی از نحوه پیگیری حقوقی این گونه موضوعات اطلاعاتی دارد راهنمایی کند.
آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود . پس حق شونه
چرا ما باید اینجوری زندگی کنیم؟ مگه من جوون چه گناهی و خطایی مرتکب شدم که باید توی این مملکت اینجوری با حسرت و مشقت و آرزو به دل زندگی کنم؟ حتی بدبخت ترین کشور های دنیا ( اگه دیگه بدبخت تر از ما وجود داشته باشه) بدون باند بازی و مافیا دارن ماشین های آخرین مدل تمامی برند ها رو وارد میکنند ولی اینجا واسه ارابه های مرگ هم باید قرعه کشی مسخره داشته باشیم. . ممنون از تابناک
ما رفتیم تو روز تعطیل سکه فروختیم. قرض کردیم. چقد حرص خوردیم. لهمون کردی وزیر صمت. خدا خیرت نده. به اخرت واگزارت نمیکنم. خدا تو زندگی جوابتو بده
خدایا ایرانخودرو و سایپا رو از ما بگیر. نخواستیم تولید داخل. خدایا فقط خودت زورت به این مافیای خودرو میرسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
دلال نه شاخ داره نه دم
همین افرادی که همیشه مینالند از نداری وقتی پای یه ماشین میاد وسط سکه میفروشند و قرض میکنند و ...
یه روزی تو صف سکه و دلار
یه روزی تو بورس
یه روزی رمز ارز
الان هم که تو صف خودرو
و هیچکدام هم نیاز به ماشین ندارند فقط برای سود دلالی
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
داداش زیاد ناله نفرین نکن خدا تو قرآن جوابتو داده و گفته خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمیکند مگر اینکه خودشان بخواهند. امثال تو بقول خودتون این کارهایی رو که گفتی رو انجام میدید که تو بازی این دو خودرو ساز شریک باشید بعد میگید خدایا فقط زور خودت به این مافیای خودرو میرسه؟!!!!! شنیدی که میگن از کوزه همان برون تراود که در اوست؟!شنیدی که میگن از دست که نالیم که از ماست که بر ماست؟! احتمالا اگر مثلا قیمت ارز پایین بیاد خریداران ارز میان میگن خدایا فقط خودت زورت به مافیای ارز میرسه کاری کردن ما ارز بخریم حالا ضرر کنیم خودت تقاص ما رو بگیر!!!!ا
واقعا تو این سطح اشتباه فاحش انجام میشه. خدا به داد مملکت برسه. بیچاره اونایی که اسمشون اول به عنوان برنده بوده و الان رزرو شدن. هیچکس هم پاسخگوی این گندکاریا نیست. اعتبار دولت رو همین چیزا زیر سوال میبره.
اینها همه نشان دهنده پیشرفت کشور در ۴۰ سال اخیر است و اگر مشکلی هم باشد، که نیست!، از دشمن است، مسئولان هیچ گناهی ندارند!!!
آقا جان واردات خودرو را با پول و ارز افرادی که خارج از ایران پول دارند آزاد کنید. این کلاف در هم پیچیده بجز از این راه باز نمی شود.
خلایق هر چی لایق .
مردم ما لایقش خودرو سازان وطنی است
پاسخ ها
جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
خبر داری که همین رو هم با هزار منت و قطره چکانی می دهند ؟
مافیا مگه قراره به حرف و دستور کسی گوش کنه؟؟؟؟
فقط جیب خودش!!!!
بنده۳ روز پیش در زمره منتخبین ماشین دنا اتومات بودم با مشلات عدیده وجه انرا تامین کردم وای با مراجعه به سایت مربوطه جهت واریز وجه متاسفانه از نفر اصلی به رزرو منتقل شدم موضوع باید توسط نهاد نظارتی روشن و شفاف شود چگونه سبستم مکانیزه با برنامه مشخص بدین صورت با زندگی افراد بازی میشود حق بنده حهت مراجعه به مقامات محفوظ است
-- ميگم آقا لطفي ! با توجه به اين كه خودروهاي ما كيفيتي ندارند و همه مي دانيم بعد از تحويل از درِ كارخانه بايد مستقيماً به تعمير گاه برد ،با اين وصف چرا اين همه متقاضي ؟ چرا اين همه سرودست شكستن ؟ چرا اين همه ثبت نام ؟ ... چرا اين همه منت كشيدن ؟!! ... حتي شنيدم اخوي براي برنده شدن نذر و نياز هم كرده ،و به فقيري گفته تو دعا بكن من ماشين برنده بشوم ، حتما دو قطعه مرغ چاق و چله پوست كنده برايت ابتياع خواهم كرد !! ... ها ؟ ... آقا لطفي ؟
-- معلومه برادر ! ... خيلي خوب هم معلومه ! ... جواب اين است كه چون قرعه كشي مي شود ! چون قرعه كشي در كار است متقاضي نيز بسيار است !
-- اين به چه معني است آقا لطفي ؟ ... واضح تر بفرما !
-- بسيار خوب ! ... بگذار مثالي بزنم ! برادرم كه شما باشي ، در آن سال هايي كه كشور در گير جنگ با صدام ملعون از خدا بي خبر بود ، كالابرگ يا كوپن بود براي تهيه ارزاق مردم به قيمت مناسب ، كه هر قطعه از كالا برگها شماره داشت و هر شماره اي براي جنسي اعلام مي شد ! مثلا مي گفتن كوپن شماره ١٩ براي قند و شكر ! ... و گاهي هم پيش مي آمد كه شماره اي اعلام نمي شد و آن قطعه كوپن رو دست مردم باد مي كرد ! در آن دوره و زمان شنيدم كه يكي از مغازه داران جارو هاي دستي بسيار آورده اما آن جاروها مدت بسياري در مغازه مانده بود و خريداري نداشت و روي دست مغازه دار باد كرده !! تا اين كه روزي شير پاك خورده اي به مغازه دار پيشنهاد مي كند كه فلان شماره از كالا برگها كه اعلام نشد ، شما آن را اعلام كن براي خريدن جارو! ببين چه جوري در عرض يك ساعت همه جارو ها كلاغ پر مي شود فروشنده هم از خدا خواسته روي مقوا مي نويسد كه مثلاً شماره ٢٠ كوپن براي خريد جارو ! ... برادرم كه شما باشي ، اعلام كوپن همان و جاروها به فروش رفتن همان ! ... حالا آقا محسن بايد ملتفت شده باشي كه چرا خودروها با اين قيمت هاي سر به فلك كشيده و با اين كيفيت نازل اين همه متقاضي دارد ؟ چون كه قرعه كشي مي شود ! و گويي هر كسي مي خواهد بخت و اقبال خودش را بيازمايد !! اگر قرعه كشي نمي شد ،بي برو بر گرد ، خودروها مانند جاروها رو دست فروشندگان باد مي كرد !!.. به نظر شما درست نميگم آقا محسن ؟ ! ... نظر من كه اينه ... البته نظر شما هم محترمه !!
کمدی تلخ
بابامن زمین به زیرقیمت بازارفروختیم کی پاسخ گوئه؟ چراالان بایدبگن رزروهستیم؟
خخخخخخخخ
فساد!
اولا سامانه یکپارچه از روش قبلی که هر خودرو ساز قرعه کشی میکرد بهتر است چون حداقل از مجموع ثبت نامی ها حداقل 2 میلیون نفر کاهش پیدا کرده، ثانیا اگر وزارت صمت در هنگام ثبت نام پول خودروی ثبت نامی را در حساب فرد بلوکه میکرد تعداد ثبت نام کنندگان بقدری کاهش پیدا میکرد که شاید نیاز به قرعه کشی نبود. ثالثا انتقاد شما از یک عصبانیت ناشی میشود تا انصاف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
چی میگی آخه
جوک گفتی
وقتی که از طراح سایت و مسئولین همه از اقوام و آشنایان انتخاب شوند و سطح فکرشان در حد شبیه سازی مسائل ساده هم نباشد اوضاع بهتر از این نخواهد بود. داره مملکت ما در تمام زمینه ها همین است. با هر بار تغییر دولت همه جا شاهد چنین اوضاعی هستیم. بعد از تجربه کردن این گروه هم دولت جدید و نفرات جدید.
واقعا مسخره بازی است.
وقتی توانایی تولید ندارند باید واردات انجام شود.
اینکه نمونه داخلی ندارد و ضعف دارند در تولید.
طرف ساختمون ساخته و بعد فرو ریخته دهها نفر کشته شدند و خودشم معلوم نیست کجاست و بعد انتظار دارید خودروساز پاک باشه ؟ بقیه جاها پاکند که خودورساز پاک باشه
اون از وزارت کار این از وزارت صمت!!!روحانی نوبخت معذرت معذرت
کلا مردم را به سخره گرفته اند!!!
معلوم نیست این دولت با خودش چند چند است آن از مصوبه غیر قانونی افزایش حقوق بازنشستگان این از قرعه کشی خودرو اصلا کی به کیه ؟
متاسفانه حق قانونی بازنشستگان کشوری را با دادن حق کسورات 30 ساله ندادید ظالم وستمگر هستید حقوق گروهی شماها و خیلی ها 40- 200 میلیون تومان است یا 7 -15 برابر است غیر از مزایا. ظلم در آینده نزدیک یقه شما را می گیرد. این وعده خداوند است ما تابع رهبری هستیم
یک سرمایه دارمقیم خارج اگربخواهد به کشورش برگردد وسرمایه اش را درخدمت وطنش بکارگیرد با این وضعی که درخودرو داریم چطور برای خود یک خودروی مناسب تهیه میکند؟ ممنوعیت واردات خودرو ومحدودیتهای غیرمنطقی مشابه یکی ازدلایل کوچ میلیونها ایرانی که بسیاری از آنان سرمایه دار(با تریلیونهادلارسرمایه) یا دانشمندو.....میباشد. من الان خودم درشغلی هستم که به یک خودروی جفت دیفرانسیل نیازدارم.واردات که ممنوع است تولید داخلی هم نداریم چه کنم؟
پاسخ ها
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
یک قاطربخر.جاهایی میتونه بره که پیشرفته ترین جفت دیفرانسیل ها نمیتونن برن.
لعنت خدا بر هرچی فساد ورانت باندبازی وآدم وغیر متخصص
این هم از حفظ کرامت ایرانی
اینها که از انجام یک قرعه کشی ساده عاجرند چطوری میخوان در بازار خودرو با رقیبانی مثل تویوتا و کیا وغیره رقابت کنند؟؟؟!!!
من تو قرعه کشی ایران خودرو شرکت کردیم برنده شدم چهار روز نوشته برنده اول روز دوشنبه خواستم واریز وجه انجام بدم نوشته رزرو منم هرچی داشتم فروختم ممنون میشم کمک کنید چکارکنم
کدوم شاهکار دولت و وزارت صمت تا حالا خوب بوده؟!
بازم در نیومد.تواین سامانه‌هم درنیومد.توکل بخدا
از این دولت خیلی توقع نداشته باشید
چرا این همه به مردم بی احترامی می کنید؟
اصلاً مشخص بود که از هر مدل چندتا خودرو گذاشتن برای قرعه کشی ؟ کسی چه میدونه ؟ شاید از هر کدوم 100 دستگاه گذاشتن برای چهار میلیون آدم بینوا که دستشون از همه جا کوتاهه . بقیه هم از مجاری دیگه و با قیمت های بالاتر
وزارت صمت و خودرو سازان که این همه مردم رو با تصمیمات غلطشون بدبخت کردند .... هستند . آخه مسئول این همه .... که نمی فهمه مردم با فروش اینو اون پول رو جور کردند
چرا هیچ کسی اعتراضی نمیکنه که آمار فروش اعلام نشده است؟؟؟؟ من اشتباه میکنم و آمار رو نتونستم پیدا کنم؟ یا واقعا جزییات تعداد ماشین های هر طرح از تعداددستگاه تا تعداد متقاضی اعلام نشده است؟ خب چذا واقعا مثل سابق اعلام نمیشود که چه تعداد خودرو در هر طرح به قرعه کشی گذاشته شده است؟ عدم این اعلام یعنی فساد
کلا خود دولت شاهکاره!
سلام
برنده اول ۲۰۷ بودن درتعطیلات سه روزه مبلغ ماشین را جو کردم به هنگام واریز مبلع متوجه شدم که برنده به رزرو تبدیل شده
مرحومه والده ما هراز گاهي به مناسبتي مٓثٓلي به كار مي برد كه مي گفت :
« ميمون كه زشت تره بازي ش بيشتره » !
به ياد دارم روزي كه از اكبر آقا سوپري يك كيلو ليمو ترش گرفتم والده گفت : « ننه ! اينا چيه ؟ چرا اين همه ريز ؟ مگه ليمو درشت نداشت ؟ » ! گفتم :
-- اكبر آقا گفت ليموها در همه ! نميشه جمع كرد » !!
اينجا بود كه أن مرحومه ناراحت شد و گفت : « ميمون كه زشت تره بازي ش بيشتره يالله برو بده پس ! مال بد بيخ ريش صاحابش » ! ... نه كه حالا شما خيال كنيد اكبر آقا سوپري زشت بود !! نه ... اصلا مرحوم والده اكبر آقا سوپري را آدمي مي دانست كه خيلي گرون فروشي ميكنه ، مي گفت اكبر آقا بقال طمع گر است ... سكينه عالم خور است !! .. مردم را مي چاپه ! ... مردم را ميدوشه » !! بله ! مرحومه والده ما به اكبر آقا سوپري مي گفت : سكينه عالم خور !!
نمي دانم چرا يك دفعه با خواندن اين مطلب كه از شاهكار وزارت صمت گفته ، به ياد اين خاطره افتادم ! عجيبه ها !
تا زمانیکه ورود خودرو خارجی ( نه چینی و نه روسی اشغال) آزاد نشود مردم باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند ویا ممکن است زندگی را بفروشند و بیچاره شوند .
مسولین حاضر نیستند از تجربیات سایر کشورها در صنعت خودرو استفاده کنند برق یکبار اختراع شده احتیاجی نیست دوباره از نو اختراع شود ولی دوستان قبول ندارند ...
خدایی خجالت نمیکشید اخه اینا چیه.این همه خودرو دور و بر ماست بذاریید هر کس با پول ایران وارد کنه نه ارز.
بعد از اعلام نتایج قرعه کشی و اعلام برنده شدن دنبال جور کردن مبلغ خودرو شده و از چهار شنبه تا یکشنبه بعد از ظهر جزء برندگان بودم یکدفعه اسمم از برندگان حذف شد امروز با مکافات موفق به تماس با ایران خودرو شدم جواب های ضد و نقیض دریافت کردم شک ندارم خودرو من و امثال من را به دلال ها می دهند بیچاره زن و بچه هی من که چهار روز ذوق کردند و خواب ماشین داشتن دیدند دیگر به هیچ کس در این مملکت اعتماد ندارم بی عدالتی به این واضحی
من ثبت نام نکرده بودم.کدملی خودمو وارد کردم
پیام متاسفانه ‌.موفقیت شما آرزو داریم
این مردمی که میرن تو صف سر و دست میشکنند هر چه قدر خفتشون بدی بازم براشون کمه. v
من برنده اول بودم دیروز منوکردن رزروتمام طلا ماشینمو فروختم ب امید برنده شدن حالا ب جز زرر چیزی نسیبم نشد ب کجا باید شکایت کنم منو بیچاره کردن
از حق چه کسی قرعه می کشند ؟ این نمایش ها کی تمام می شود ؟
یه روده راست تو شکم این دولتی ها نیست معلوم بود عدد ۱۷۵هزار خودرو الکیه.
کسی که شده رزرو خوش بخت هست چون من برنده شدم کلی خوشحالی کردم بعدا که وارد سایت شدم زده بود برنده نشده ای وآرزوی موفقیت برام کرده بود که شکه شدم
کاش اینجور مسئولین کلا کاری نمی کردند،همون سیستم قبلی کمتر مشکل داشت
سامانه خودرو خلاف صریح قوانین قانون تجارت ایران است
لاتاری
حواله ها را از بین ببرید و ان کسی که برنده شده تا چهار سال سند را انتقال ندهید
من برای دو نفر ثبت نام کردم در سامانه یکپارچه که روز ثبت نتایج هردو برنده نشده بودیم و بعد از اون کلا ارور داده ،امروز که چند روز از ثبت نتایج گذشته از سایت خود ایران‌خودرو دیدم که من جزو رزرو شده ها هستم و پیامکی یکساعت پیش برام اومد ولی نفر دوم اصلا ثبت نامش در سایت ایران‌خودرو ثبت نشده بود با اینکه دو روز بعدش در سامانه یکپارچه چک کرده بودم و مشکلی نبود ، به این رزرو هم شک کردم .
تمام این ثبت نام وقرعه کشی دروغی بیش نیست خدا ازتون انتقام بگیره چقدر وقت گذاشتیم ثبت نام کردیم و چقدر هزینه به کافی نت ها دادیم و ثبت نام کردیم وحتی برای یکی از اعضای خانواده هم درنیامد و برنده نشد و حتی نامه به مدیر عامل ایران خودرو نوشتم که ماشین اتوماتیک به صورت نقد به من بده و بی اهمیتی کرد وتوجهی نکرد تمام این مدیریت این مملکت کشکه ما بدبخت و اسباب قدرت و عیش مسئولین شده ایم
خدا خیر نده باعث وبانیش ک کلی طلا فروختم والان از منتخب اصلی به رزرو تعقیر کرده .
شاهکار جدید وزارت صمت در بخت‌آزمایی خودرویی؛ اول برنده شدید ولی حالا رزرو هستید.
مهم نیست قطار انقلاب تازه افتاده روی ریل خودش، افتادن این اتفاقها طبیعیه!! بهشون وقت بدید تا انشاا... شاهکارهای دیگه شون رو شاهد باشیم.راستی یادتون رفت به شاهکار افزایش حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی در دولت انقلابی ارزشی جناب رییسی اشاره کنید!!!!
سلام. ما هم از برندگان اصلی بودیم که پس از خواب بیدار شدن مسئولین از خوا ب تعطیلات!!!!!!. رزرو شدیم.
بعضی‌ها مثل بچه ننه‌های نازپرورده لوس، فقط نق می‌زنند و از همه چی ایراد می‌گیرند بدون اینکه ذره‌ای از عقل و شعور استفاده کنند
مسلمه ک در هر آگهی مزایده یا مناقصه‌ای یه عده برنده میشن و یه تعداد هم ب عنوان ذخیره هستند ک در صورت عدم موفقیت نفرات برنده موضوع معامله ابتر نمونه
این ثبت ناماوقرعه کشیاهمش سرکاریه اصلاخودرویی وجودندارد
چقدر انتقاد میکنید حالا بار اول هست بالاخره درست میشه مردم
قبلا نصف ظرفیت رو میدادن مردن بقیه شو زیر سیبیلی میدادن اقوام و آشناها خودشون
الا دیگه کلا ۴ هفته قرعه کشی رو بالا کشیدن به نصف برنده ها هم که پیام لغو برنده بودن فرستادن
این نحوه مدیریت آقای وزیر صمت اوج بی لیاقتی و عملا مسخره کردن مردم است.
جماعت که مسخره شما نیستند
تا کی میخاین دروغ بگین کل مردم رو به مسخره گرفتین فقط پارتی بازی میکنین
بیچاره مردمی هستیم
دقیقا مصداق مملکت شیر تو شیره هستش
حقمون هست اگه همه جلوی سازمان به اصطلاح حمایت از مصرف کننده جمع بشن دیگه از این غلطا نمی کنند اون هم از بورس که مردم بیچاره رو بدبخت کردن
مگه یه قرعه کشی چقد سخته که اینقد بی عرضه ان مسئولین؟ واقعا اینا رو کی میاره سر کار؟ اونوقت من جوون با هزار تا بدبختی باید یه لقمه نون گیر بیارم. ملتو امیدوار میکنن، بعد میزنن رزرو. آخه قوم بنی اسرائیلم این کارو نگرد. یزیدم قول آب نداد، همون اول تکلیف طرفو روشن گرد. آخه تا کی این ظلم و ستم. خدا ازشون نگذره.
موفقیت شما در درک مفاهیم دروغ های بعدی خواهانیم لطفا به این موارد عادت و گلایه نکنید و راه شکیبایی پیشه کنید که به ارامش برسید
در این سایت اگر شماره موبایل را اشتباه وارد کنید چون پیامک تایید خط برای شما نمی آید و امکان ویرایش نیز ندارد شما بی دلیل از قرعه کشی حذف می شوید
مافیای خودرو هیچگاه کوتاه نمی آید.
مافیای خودرو هیچگاه کوتاه نمی آید.
پس چرا تایکشنبه توسایت ایران خودرو می زد برنده اول روز بعد شد رزرو و دروغ تاکی
جالب اینه که یه وزارتخانه عریض و طویل به نام صمت (اسمش هم عریض و طویل هست!) قادر به اصلاح تفاوت قیمت خودرو بین بازار و کارخانه نیست!
کارخونه ایران خودرو و سایپا که مال خودتونه!
مثه بابایی که نمیتونه بچه خودشو تربیت کنه به بچه همسایه گیر میده!
طبق معمول هم مردم باید تاوان این همه ناکارآمدی مدیران را بدهند!
فقط بلدن مردم رو اذیت کنن. بقیه مردم دنیا چه خودروهایی رو با چه شرایط عالی میخرن بعد اینا توو قرعه کشی هم سر مردم کلاه میذارن
سوختیم
منم اول جز برنده ها بودم بعد طلا وماشبن خواهرمو فروخنم الان شدم رزو انقدر ناراحتم و افسرده شدم کی جواب استرس غم و ضرر منو میده
خاک برآن سرتان با این قرعه کشی تان ؛ مردم را خر حساب کردید یا خودتان را
سلام بنده اسم همسرم رو برای قرعه کشی خیلی ثبت نام کردم این سری آخر که اطمینان دادن همه برنده هستن بنده یه مقدار طلا داشتم همرو فروختم که یه ماشینی داشته باشیم به رضای خدا ولی متاسفانه هر سری یه داستانی دارن نتیجه برعکس گفته هاشون شد
سلام فرمانده
سلام
من برای دنا اتو ماتیک ثبت نام کردم ودر قره کشی برنده اصلی بودم که ۱۵ خرداد متوجه شدم در لیست رزرو قرار گرفتم .
گذشته از همه چی......
چرا ۱۸۰هزار خودرویی ک تخصیص دادن بر مردم...
۸۸ هزار خودرو تخصیص دادن ب طرح جوانی ۱۶۰ هزار نفری,برنده ۲ ب ۱
۸۸ هزار خودرو تخصیص دادن به ۳میلیون ۸۰۰هزار نفر,برنده ۴۵ به ۱
کجای این طرح تناسب داره....
به جان بچم من نصف زندگی ما فروختم تا پول خودرو را جور کنم اما بعداز چند روز که تو سایت ننوشته بود تبریک کاربر گرامی شما جزو برندگان منتخب این دوره هستید اما از دیروز شده رزرو به کجا باید شکایت کنیم به کی باید بگیم خدای هم هست
سلام
خانم من برنده اول اعلام شد .من رفتم ماشینمو زیر قیمت فروختم که برای تارا اتوماتیک واریز کنم بعد الان میبینم که رزرو زده برام.خدارو خوش میاد؟ خدا باعث و بانی این موضوع رو ب خاک سیاه بندازه.من دانشجوم .کل سرمایم ماشینم بود که اونم با قیمت کم از دستم رفت.
وقتي در ميدان رقابت ، خودروهاي با كيفيت اجازه ورود نداشته باشند ، معلومه كه خودرويي چون پرايد از جمله برندگان ميدان رقابت است ، بله ؟!
این چه طرز قرعه کشی هستش همش حق خوری همش بی عدالتی و ظلم و ستم در حق مردم بخدا یه دنیای آخرت هم هست بقران مجید مردم خسته شدن
تا یکشنبه برنده اول بودم هم تو سامانه یکپارچه و هم سایت ایرانخودرو حتی روز پنجشنبه (قبل تعطیلات)وقتی واریز وجهو میزدم مینوشت بازه زمانی مشخص نشده است. با پشتیبانی ایرانخودرو تماس گرفتم تا مطمئن بشم، اولش خانومه کلی شاکی شد که چرا زنگ میزنید!!!! بعد کد ملی گرفت و چک کرد گفت فعلا برای هیچکس واریز وجه باز نشده و از اولین روز کاری بعد تعطیلات 3 روز زمان خواهید داشت منم مطمئن شدم و رفتم با کلی دردسر و فروش طلای همسر و ... پول جور کردم. از شب قبل واریز وجه شدم رزروی. اگه از اولش رزروی بودم و تو سامانه هم اشتباه شده، پس چرا وقتی کارشناس پشتیبانی ایرانخودرو کد ملی رو تو سیستم خودشون چک کرد نگفت رزروی هستی؟؟؟؟ دروغ به این بزرگی؟ حالا تکلیف من چیه؟؟؟؟ امروز(دوشنبه) عصر پیامک اومده که رزروی هستی و باید تا 25ام صبر کنی تا تکلیف برنده اولیا و واریز وجه مشخص بشه. تورو خدا کم به شعور این مردم توهین کنید. این مسئولا واقعا ما مردمو چی فرض کردن؟ حالم از هرچی قرعه کشیه بهم میخوره.
مطمئن بودم از اول این قرئه کشی هم مانند قرئه کشیهای قبل هستش
با این تفاوت که اینبار اصلا ماشینی به کسی تحویل داده نمیشود چون فقط میخواستند آمار متقاضیان را داشته باشند،تا همان اندازه خودرو وارد بازار آزاد کنند
-- آميرزا محمود ، جسارت نباشه ، مثل برادرم ميموني ! ميگم دست از اين قارقارك بردار ، ... اين موتور عهد بوقي را ميگم ، ..پول و پله اي هم جمع كن ، يك بسم الهي بگو و وارد قرعه كشي بشو ، خدا كريمه كه يك خودرو ، ... ماشيني ، ... حداقل يك پرايد ي ،،، حالا درسته كه پرايده هم چهارتا چرخ و چهار من حلب بيشتر نيست !! اما خب كاچي بهتر از هيچي ! ... آخه اهل و عيال هم گناه دارن ، روز جمعه اي ، تعطيلي ، يك دوري ... گشت و گذاري با خانواده ... زيارتي ، بحمد الله كرونا هم ديگه رفت آنجا كه عرب ني انداخت ! ...شكر خدا تصديق هم كه داري !
-- مزاح مي فرمايي آقا جمال ! شما هم مثل ابوي تان مرحوم حاج غلوم عباس ماشا الله اهل شوخي هستين و اهل مزاح ! ... عرضم به حضور انورت كه براي يكي مثل من كه حقو ق بگير دولت هستم و دريافتي ام هم با ١٠ درصد افزايش حقوق ،رسيده به ٧/٥ تومن ، چه بخوام بنز بخرم چه پرايد ، چه بخوام تويوتا و كاديلاك بخرم چه پرايد ، حتي پورشه ، بلكه هيوندا !! برام توفيري نداره ، چون كه پول هيچ كدام ندارم ! مگه مدركم چه سطحيه ؟ ... خدا قبول بكنه سيكل !! اينه كه اگر بخوام بنز بخرم انگاري مي خوام پرايد بخرم ، اگر بخوام پرايد بخرم انگاري مي خوام بنز بخرم ! ... خب معلومه كه علت چيه ، از پس خريد هيچ كدام بر نميام ! پس نتيجه مي گيريم كه براي من نوعي اين فرمول صدق ميكنه كه « بنز = پرايد » !! ...ميدوني آقا جمال اگر بتوانم با همين حقوق شكم خودم و سه نفر ديگر سير كنم ، بايد كلاهم بيندازم به هوا ..به آسمان هفتم ! ... فقط آقا جمال دعا كن كه مريض نشيم ، همش دعا مي كنم كه خداي نكرده ، زبونم لال ... بازهم لال يخچال مون ، تلويزيون مون ، لباس شويي مون ، كولر و پنكه مون خراب نشه ، كه اگر شد ، تامين اعتبار براي تعمير شان كار حضرت فيله ! . ديگه بايد تقاضاي وام بكنم ... از اين بانك به اون بانك و هي گردن كج بكنم و التماس ! بعدش هم تمنا و التماس از اين و آن براي ضامن شدن !! دعامون بكن أقا جمال ... دعا ... خدا رحمت كنه مرحوم غلوم عباس ، مرد مؤمن ... با خدا !!
چندین برابر کشورهای دنیا نهادهای امنیتی و انتظامی و نظارتی داریم.داخل میادین شهرها با تابلوهای مختلف از نهادهای مختلف مواجه میشم که از مردم تقاضا دارن هر تخلفی در کشور دیدن رو گزارش کنن ولی چطور این سازمان‌ها در برابر یک سیستم قرعه کشی ناسالم سکوت اختیار کردن خداوند میداند
من چک کردم با کل خانواده حتی ایران خودرو پولشو با بد بختی و موتور پراید فروختم زیر قیمت 3ساعت بعد زد شما منتخب نشده اید
من چک کردم با کل خانواده حتی ایران خودرو پولشو با بد بختی و موتور پراید فروختم زیر قیمت 3ساعت بعد زد شما منتخب نشده اید
من چک کردم با کل خانواده حتی ایران خودرو پولشو با بد بختی و موتور پراید فروختم زیر قیمت 3ساعت بعد زد شما منتخب نشده اید
خوب دلالبازی براه انداختن امروز تو بانک چندین دلالو دیدم که داشتن به حساب برنده ها پول واریز میکردن چون حوالشونو خریده بودن یعنی وزارت صمت نمیتونه یه قانونی بزاره تا جلوی خریدوفروش حواله رو بگیره
فدای سرم. میخواستن شرکت نکنن. اینهمه گفتند نخرید و یکبار این شرکتها رو تحریم کنید. جونتون که بالا نمیاد. الانم بخورید نوش جونتون.
حیف ۵۰ هزار تومن که به کافی نت دادم برای ثبت نام۰
شماها فقط به درد روزه خوانی برای اهل قبور میخورید۰
سلام
هفته پیش نتیجه این بود که برنده نشدم
امروز یک بار دیگه امتحان کردم دیدم برنده شدم
یک ساعت بعد دوباره امتحان کردم، دیدم برنده نشدم
والا چی بگم
مردم از دروغها و وعده های پوچ مسولین خسته شده اند. اعتماد از دست رفته هیچگاه برنمیگردد
سلام.آقا سایت بهمن خودرو خیلی مشکل داره.دیروز که اولین روز واریز وجه بود نمیشه واریز رو انجام داد.روز اول از بین رفت.دیروز کلا نتوانستیم ثبت نام و واریز وجه کنیم.به تلفن بهمن خودرو زنگ زدیم میگه همه مشکل دارن.چند بار باید وارد و خارج بشی.تورو خدا پیگیری کنید
حق افراد نادانی که ثبت نام میکنند و عرضه ندارند دو ماه صبر کنند و اینقدر ولع دارند همینه. تحقیر و خواری و ذلت.
از وزير رئيس جمهور شش كلاسه چه انتظاري داريد
نخرید تا بگندد
پنج میلیون خودرو از کجا بیاره
سلام.طرح شفافیت رو هم دیدیم!!! اینکه مراسم قرعه کشی چه روزی چه ساعتی توی کدام اتاق اداره یا سازمانی با حضور چه تعداد با نظارت کدم سازمان ها بدون پخش زنده با تاخیر یک هفته ای در اراعه اسامی فقط بخاطر سحت سنجی!!!!شناسایی مصرف کننده واقعی!!! بدون قرار دادن لیست افراد در سامانه برای دیدگان مردم و رسانه ها و خبرگزاری ها که فقط با پیغام موفقیت برای مراحال بعدی!!!مواجه می شویم!!! اینکه از این 170 هزار نفر چه تعداد دلالان عزیز شناسایی شدن و حذف شدن و جایگزین ها چطور انتخاب شدند!!!! و اینکه قطع به یقین از این تعداد هستند افرادی که به هر دلیلی موفق به واریز وجه نمی شوند و افراد جایگزین دوباره قرعه کشی می شوند!!! و از همه مهمتر اینکه ایا محدودیتی برای افراد به قول دوستان دلال پیش بینی شده!!!! هر طوری از هر زاویه ای با هر عقل منطقی که به این طرح ها فروش با این همه پنهان کاری نگاه کنیم چیزی به اسم شفافیت در اون وجود ندارد!!!!!
عدم توجه رییس‌جمهور و رونق دوباره فروش حواله خودرو
بخدا هر کسی این کار رو کرده این پول خوردن ندارد تو همین دنیا گریبانگیرتون می کنه
من هم در قرعه کشی بهمن خودرو برنده شدم حالا برام آرزوی موفقیت کردن....!!!!!!!!
خیلی هم خوب بود، من ۲۱ بار تو شرکت ثبت نام کردم اسمم در نیومد، ولی اینبار تو سامانه یکپارچه درومد.
فرمانده عزیز لطفا پیگیری کنید نصب سرمایه رو فروختم که طبق اعلام وزارت صمت که گفته بود برنده اول بعد تعطیلات به مشکل نخوریم بتونیم تکمیل وجه کنیم الان زدن رزرو ما شکایتمون کجا باید ببریم چرا کسی پاسخگو نبیست
ساعت 8ونیم وارد سایت شدم نوشته بود تبریک می‌گویم تبریک میگم برنده شدید 5دقیقه بعد وارد شدم زده متاسفانه شما برنده نشدید مسخره تر از این نمی شود
تابناك خط تخريب وزارت صمت را خوب نشانه گرفته! حالا چرا، خدا داند
والا ما دور و برمون هر کس ثبت نام کرد برای سودش بود نه نیاز به ماشین داشتن،چون اختلاف قیمت بازار با ثبت نامی تو یکسری خودروها بیش از ۱۰۰ ملیون بود،شده قرض کرده برای ثبت نام به جاش چند ماهه ۱۰۰ ملیون سود کرده،تعداد خیلی کمی عستن که برای نیاز ثبت نام کنن،باید این در و دکونو جمع کنن
یعنی اگر محلس رو خراب میکردن و نمایندگان انقلابی رو میفرستادن منزل و با حقوقهای اونها 4 تا درخت می کاشتن باور کنید اون درختا هم وزیر صمت رو بر کنار میکردن... ببین مافیا تا کجاها نفوذ کرده ...
به قول جناب خان... زنده باد پشه ها ... چون به اندازه نیازشون خون ملت رو میمکند... هنوز سیر نشدین باز هم دلالی و خون مردم رو تو شیشه کردن؟؟؟
شماها هر بلایی سرتون بیاد حقتونه نوش جون اوناییکه که پول قرض کردن برنده نشدن
معلوم نیست مردم تا کی باید این نوع سیستم فروش خودرو رو تحمل کنن . مردم چه گناهی کردن تو این مملکت گیر افتادن . شما تو هر کشوری برین هر مدل خودرو که دوست داسته باشین با قیمت تمام شده واقعی وبهترین شرایط پرداخت اقساطی با کمترین بهره همون روز میخرین و تحویل میگیرین این همه داستان برای خرید یه خودرو سر مشتری در نمیارن.
با سلام
ممنون بابت سایت مفیدتون و اطلاع رسانی ،ممنونم که حرف حق را گفتید .
منم برا هایما اسمم در اومده بود و در سایت ایران خودرو که چک گردم تا دو روز به عنوان برنده اول بودم و با کلی خوشحالی و گریه شوق اومدم طلا فروختم و ماشین ۴۰۵ خودمو فروختم ولی ناگهان صبح روز یکشنبه دیدم تغییرش دادن و زدن رزرو. دنیا دو سرم خراب شد .خدا خیلی بزرگه و پاسخ حق کشی رو در ابن دنیا خواهند داد مسببین و عوامل این دلشکستگی ما را.
سلام. تحویل خودرو فیدیلیتی رو با شرط پرداخت نصف قیمت خوردو چهار ماهه و با پرداخت کل مبلغ دو ماهه اعلام کردند. یعنی اول پول خودرو رو میگیرن و با سرمایه مردم خودرو مونتاژ میکنند و سود سرشارش رو میزنن به جیب. واقعا زرنگ ( بی انصاف) هستند
من هم اسمم در اومده بود...اما تا آمدم به خودم بجنبم برام آرزوی موفقیت کرد در سری های بعد
مگر مجلس ادعای انقلابی بودن و مردمی بودن و .....ندارد!چقدر تحقیر و توهین ... شما بلانصبت نماینده مردمید وزارت صمت چگونه اداره می شود و مجلس کجای امور مملکت است!!!البته هیچ کجا چندین بار سعی کردم با نماینده شهرمان تماس بگیرم(شهرکرد)ولی نشد که نشد نه سایت مجلس نه تلفن و نه موبایل و ......مجلس.......لااقل تعطیل کنید و پول مردم را هدر ندهید.....
مگه جاهاي ديگه مملكت درسته كه اين يكي درست باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 43 ساله دارن با ازمون و خطا مملكت رو اداره ميكنن
همواره مطمئن بودم که این مافیای خودروست که قیمت و خریدار و بقیه مسایل خودرو را هدایت میکند و اینبار بوضوح نمایش داده شد که مافیای حتی در قرعه‌کشی هم دست دارد!!
زدست دیده و گوش هردو فریاد
از بس چیزای احمقانه دیدیم و شنیدیم
باسلام
در سامانه ثبت یکپارچه خودرو ثبت نام کردیم پس از قرعه کشی اعلام کرد با عرض تبریک شما جز منتخبین اصلی خودرو می باشید و برای واریز وجه به سایت خودرو ساز مراجعه نمایید پس از ورود کد ملی و شماره پیگیری در سایت ایرانخودرو اعلام میکنه شما برنده نشده اید و امکان ثبت نام وجود ندارد.عکس و مستنداتشو میتونم ارائه بدم .لطفا انعکاس بدید.
باتشکر
الان ۶۵ با ثبت نام کردم هنوز هیچی ب هیچی
از چهارشنبه اسمم توسایت بوده ولی امروز برا تکمیل وجه به سایت ایران خودرو مراجعه کردم دیدم اسمم اصلا نیست بابا این چه وضعشه؟؟؟؟
وقتی کار را به کاردان نسپارند همین میشه . تیم مدیریتی و فنی مجری سامانه هستند که با مشکلی که بوجود آوردند یک جماعت رو گرفتار کردن . از مردم و خودروساز و مسئول وزارتخانه و ... همه چوب ندانم کاری و عدم تعهد و مسئولیت پذیری ایشان را می خورند. جناب ج.ت دست بردار
واقعا متاسفم که مسیولین به این نالایقی داریم.مردم عمر و جوانی و اعصابشون را از سر راه نیاوردند که گیر شما نالایق ها افتادند.
اول در قرعه کشی برنده شدم ولی فردای ان روز دیدم در سایت اعلام میشه که شما برنده نشده اید مردم را مسخره کرده اید یعنی دستور رییسجمهور را هم کسی گوش نمیده رییس جمهور فقط دستور دادن تنها ملاک نیست عمل کردن به ان مهم است
سلام اقا دعوا نکنید اصلا عصر تا حالا سایت ایران خودرو قطع شده دل همه را راحت کرده . برنذه و رزرو و ..... بعد هم حتما میگن سر موعد هرینه واریز نشده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست