پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: انتظار من این است که تقاضایی که در یکی دو هفته اخیر در گروه شیمیایی و پتروشیمی شکل گرفته است کماکان باقی بماند و نوساناتی که در طول مسیر شکل گرفته است بیشتر اصلاحات جزئی باشند مگر اینکه در سطح جهانی شاهد اتفاقات خاصی باشیم و مثلا نفت یا قیمت‌های جهانی اصلاح عمیقی داشته باشد که البته به لحاظ تکنیکال چندان این مسئله را متصور نیستیم و احتمالا روند صعودی ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ 19 April 2022

به گزارش بورس تابناک، نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه| روند صعودی که بازار سرمایه از نیمه دوم اسفندماه به پیشتازی گروه خودرویی شروع کرده بود در نیمه دوم فروردین ماه یک مقداری سرعت آن کند شد و بازار شروع به دست به دست شدن کرد و وارد یک فاز نوسانی شد. البته شاهد اصلاح عمیق در بازار نبودیم. تقاضا بیشتر از سمت سهم‌های ریالی بازار به سمت سهم‌های دلاری حرکت کرد و سهم‌هایی که انتظار می‌رود در یک الی دو ماه آینده احتمالا با تقاضا رو به رو باشند.

ما فصل مجامع را پیش رو داریم و در حالی که قیمت‌های جهانی رکورد‌های خوبی را شکستند و توانستند سودآوری شرکت‌های بورسی که مبنای آن‌ها فروش جهانی بود را متحول کنند.

انتظار من این است که تقاضایی که در یکی دو هفته اخیر در گروه شیمیایی و پتروشیمی شکل گرفته است کماکان باقی بماند و نوساناتی که در طول مسیر شکل گرفته است بیشتر اصلاحات جزئی باشند مگر اینکه در سطح جهانی شاهد اتفاقات خاصی باشیم و مثلا نفت یا قیمت‌های جهانی اصلاح عمیقی داشته باشد که البته به لحاظ تکنیکال چندان این مسئله را متصور نیستیم و احتمالا روند صعودی ادامه خواهد یافت.

برای بازار فردا من یک بازار پرنوسان را پیش بینی می‌کنم و احتمالا ارزش معاملات کماکان بالا بماند و توجه بازار روی گروه‌های شیمیایی و پتروشیمی باقی می‌ماند و بعد از آن‌ها گروه خودرویی که مقداری اصلاح کرده است فکر می‌کنم ارزش معاملات بالایی داشته باشد. البته سبزپوشی این گروه به میزان گروه‌های دلاری نخواهد بود.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست