ارزش سهام عدالت امروز چقدر افت کرد؟

شاخص کل بورس تهران امروز ۲۳ فروردین با سقوط سنگین ۳۳ هزار واحدی همراه بود و همراستا با ریزش شاخص ها، ارزش سهام عدالت نیز ۳ درصد افت کرد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 12 April 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز افت سنگینی را تجربه کرد و با سقوط ۳۳ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۴۴۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز منفی شد و با افت ۶۷۰۰ واحدی به ۳۸۰ هزار و ۲۹۵ واحد رسید.
امروز اغلب نماد‌های صنعتی و معدنی قرمزپوش شدند. گروه‌های بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای، محصولات شیمیایی و استخراج کانه‌های فلزی قرمزترین گروه‌های بازار بودند. نماد‌های «فولاد»، «فملی» و «شستا» بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند. فارس، ومعادن، شبندر، شپدیس، شتران، وبملت، فخوز، خودرو، نوری، پارسان، وغدیر و کچاد دیگر بزرگان سرخ‌پوش بازار بودند که بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.
بدلیل قرار داشتن بیشتر از این نماد‌ها در سبد سهام عدالت، ارزش این سبد امروز کاهش شدیدی داشت.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۱۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳ درصد معادل ۳۴۰ هزار و ۶۵۹ تومان کاهش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۴۶ تومان رسیده است.

سقوط آزاد ارزش سهام عدالت امروز ۲۳ فروردین | ارزش سهام عدالت امروز چقدر افت کرد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل