بازدید 13162

انفجار مهیب در زیرزمین

کد خبر: ۱۱۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ 15 March 2022

انفجار در زیرزمین یک ساختمان 4 طبقه در غرب تهران 7 مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایران، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۲:۱۶ ظهر دوشنبه یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه واقع در محله آبشناسان، خیابان جوانمردان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند که در بررسی‌ها مشخص شد محل حادثه زیرزمین یک ساختمان ۴ طبقه بود که در آن یک واحد ۶۰ متری با کاربری مسکونی قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه انفجار در این واحد مسکونی رخ داده بود، خاطرنشان کرد: در بالای این واحد در طبقه همکف یک مغازه ساندویچی بود که به‌دلیل انفجار خسارت‌هایی به این مغازه نیز وارد و دیواره‌های آن تخریب شده بود.

براثر انفجار در این واحد مسکونی شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شکسته و ۷ نفر نیز دچار مصدومیت شده بودند که حال ۳ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

همه مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این انفجار منجر به شعله‌زنی نشده بود، خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی عوامل آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست