بازدید 71722
دو هزار و نهصد و چهلمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نبویان: کار به جایی رسیده که باقری به بچه‌های انقلابی گفته «تندید» / گلایه‌های حدادعادل از نمایندگان مجلس / پادرمیانی پرویز پرستویی برای حل مشکل مرتضی عقیلی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند کیهان: «نازی»‌ها در دولت اوکراین حضور دارند / پاسخ سفیر روسیه در ایران به اظهارات لاوروف درباره تضمین‌های برجامی / توییت خبرساز «نتانیاهو» درباره اولیانوف / همتی: روحانی گفت یا بانک مرکزی باش یا در انتخابات ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 07 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پادرمیانی پرویز پرستویی برای حل مشکل مرتضی عقیلی

مرتضی عقیلی می‌گوید، بعد از بازبینی نمایش «فلزات چکش‌خوار» با بازی او توسط شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی، وقفه‌ای در صدور مجوز پیش آمد، پرویز پرستویی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت گرفت، با عقیلی نزد او رفت و ماجرا حل‌وفصل شد.او که ۴۳ سال پیش و با وقوع انقلاب اسلامی، وطن را ترک کرد، این روزها در تالار حافظ با نمایش «فلزات چکش‌خوار» به کارگردانی آرش سنجابی روی صحنه است./خبرآنلاین

واکنش طالب‌زاده به ماجرای «کاترین شکدم»

نادر طالب‌زاده، مجری شبکه افق به انتشار تصاویری از وی و کاترین شکدم، جاسوس اسرائیل واکنش نشان داد.

وی گفت:عکسی که از من و این خانم همه جا پخش شده برای شبکه افق است. خانم شکدم را ما به ایران دعوت نکردیم؛ او از جای دیگری دعوت شده بود و ما موظف نیستیم در این باره به جایی پاسخ دهیم.در رابطه با مصاحبه صورت گرفته با آقای رئیسی نیز باید بگویم که این مسئله با مشورت کامل با افرادی ذی‌صلاح صورت گرفته بود و در زمان خودش نیز بسیار موثر بوده است و درباره این مساله که او این گونه از آب در آمده است باید بگویم این احتمال وجود دارد که فرد سودجویی در این بین بوده که منافعی داشته است.من کار خودم را انجام می‌دهم و اینکه مرا متهم بدانند یا نه برایم اهمیتی ندارد.سالی صد میهمان به ایران می‌آید و می‌رود و من نه تنها در برنامه‌های خود با آنها مصاحبه بلکه در کنفرانس‌ها نیز شرکت می‌کنم و تا حالا سابقه نداشته افرادی که ما برای این کنفرانس‌ها دعوت کرده‌ایم این گونه از آب درآیند.

بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات ایران ماند

اعضای جبهه اصلاحات ایران به ابقای بهزاد نبوی در ریاست این جبهه رای دادند.در رای‌گیری شب گذشته جبههٔ اصلاحات ایران، بهزاد نبوی با رأی اجماعیِ اعضای مجمع عمومی در سمت ریاست این جبهه برای سال دومِ فعالیت‌ها ابقا شد.

توئیت مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری درباره دستور رئیسی برای ریشه‌کنی فقر مطلق

مدیرکل روابط‌ عمومی ریاست‌جمهوری با اشاره به دستور آیت‌الله رئیسی به دستگاه‌های مسئول برای ریشه‌کنی فقر مطلق در کشور، فعالیت حرفه‌ای و منصفانه‌ رسانه‌ها را در تسریع این فرایند راهگشا دانست.محمدمهدی رحیمی‌ در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: معیشت مردم و خصوصاً محرومین، دغدغه‌ دائمی‌ دولت مردمی است‌ و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهد.وی افزود: رئیس‌جمهور، شنبه، وزرا، نهادهای حمایتی و استانداران‌ را موظف کرد در مسیر "حذف"‌ فقر مطلق یک روز هم تأخیر نکنند و اقدامات به ۱۴۰۱ موکول نشود.مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری با اشاره به نقش رسانه‌ها در همراهی دولت برای خدمت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، متذکر شد "فعالیت حرفه‌ای و منصفانه‌ رسانه‌ها در تسریع این مسیر راهگشا خواهد بود".

ربیعی به نقل از روحانی: آماده انتقال تجارب پسابرجامی خود به دولت سیزدهم هستیم

سخنگوی دولت دوازدهم گزارشی از جلسه کابینه تدبیر و امید رئیس دولت دوازدهم ارائه کرد و گفت: روحانی در این جلسه تأکید کرد که «اعضای دولت تدبیر و امید آمادگی دارند به طرق مختلف تجارب خود از دستاوردهای اقتصادی توافق برجام که موجب رشد اقتصادی و کنترل تورم پس از برجام شد را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهند.»علی ربیعی درباره جلسه اخیر برخی اعضای کابینه تدبیر و امید با هدف بررسی برخی مسایل روز و از جمله مواضع رئیس‌جمهور سابق و اعضای دولت او پیرامون مذاکرات کنونی وین و توافق احتمالی برجامی نوشت :چند روز پیش نوشتم مشکلات بنیادین ما نقصان در سامان سیاسی است. احزاب قدرتمند شناسنامه‌دار و با برنامه‌ای وجود ندارند که خط‌کشی برای قضاوت و معیار درباره سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکردها به دست دهند. اکثر انتخابات‌ها به‌ویژه ریاست جمهوری در یک ناشناختگی و ابهام و اقبال یک‌باره مردم نتیجه داده و از سویی گویی نفی گذشته توسط برخی جناح‌ها و به قدرت رسیدگان به یک سنت و کنش سیاسی تبدیل شده است. به هر ترتیب یک جامعه موفق هرگز تجربیات مدیران ارشد خود را نادیده نمی‌گیرد. تجربه‌های انباشته بخشی از سرمایه نظام‌های پویا محسوب می‌شود.شنبه‌شب با تعداد زیادی از اعضای دولت دوازدهم و رئیس‌جمهور پیشین جلسه‌ای آنلاین داشتیم؛ هرچند این روزها برخی همین جلسات را تاب نمی‌آورند و برای آن عبارات و اصطلاحاتی بکار می‌برند. این اولین حضور من از چند جلسه برگزار شده اعضای دولت دوازدهم بود و مناسب دیدم گزارشی از این جلسه را بیان کنم. در این دیدار در خصوص برخی از مباحث روز مانند نگرانی فزاینده مردم از عدم گسترش پهنای باند و علل کندی اینترنت بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

ادعای فلاحت پیشه: اولیانوف ماموریت داشت برجام قبل از حمله روسیه به اوکراین امضا نشود

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مدعی شد: اولیانوف ماموریت داشت برجام قبل از حمله روسیه به اوکراین امضا نشود.فلاحت پیشه در قسمتی از یک مصاحبه گفت: دنیای آینده دنیایی است که رفتار‌های قدرت‌طلبانه و جاه‌طلبانه حتما در آن محکوم خواهد شد و معقتدم کاری که صورت می‌گیرد، از لحاظ اخلاقی به سود کشور ما نیست. ضمن اینکه مابه‌ازایی هم از سمت روس‌ها دریافت نمی‌کنیم. اولیانوف ماموریت داشت برجام قبل از حمله روسیه به اوکراین امضا نشود و او این ماموریت را به خوبی انجام داد و در این شرایط وقتی اولیانوف مشروعیت خود را در وین از دست داد، خود لاوروف رسما ورود کرد و شرطی تحت عنوان تضمین‌های آمریکا برای روابط ایران و روسیه گذاشت که در واقع یک منع جدیدی را در برجام ایجاد کردند و جالب اینکه در ایران برخی سعی می‌کردند همین را هم توجیه کنند.

گلایه‌های حدادعادل از نمایندگان مجلس

حدادعادل با بیان اینکه بنده قدیمی‌ترین عضو شورای فعلی آموزش و پرورش هستم و از سال ۱۳۶۰ در شورای عالی آموزش و پرورش حضور داشته‌ام گفت: هم تجربه کار در مجلس و هم شورای عالی را دارم و باورم این است که شورا یک مجلس تخصصی قانون گذاری کوچک برای آموزش و پرورش است. معتقدم که کارهای ظریف و دقیق آموزش و پرورش را نباید به مجلس شورای اسلامی واگذار کرد.عضو شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: البته طبق قانون اساسی مجلس می‌تواند در هر امری قانون‌گذاری کند. با این حال اموری وجود دارد که باید به اهلش سپرد. مجلس شورای اسلامی قانون اختیارات شورای عالی آموزش و پرورش را وضع کرده و خودشان هم تشخیص داده‌اند که برخی امور را باید به جمع متخصص‌تری سپرد.وی افزود: قانون‌گذاری امری دشوار است، بارها پیش آمده بود که چندماه وقت برای قانونی صرف کرده باشیم اما اشکالاتی در مسیر پیدا شده که قانون نیازمند ترمیم و اصلاح شده است.حدادعادل با اشاره به اینکه یکی از گلایه‌های ما در آموزش و پرورش از نمایندگان مجلس این بوده که هر سه چهار سال یک بار مصوبه‌ای را از سر می‌گذرانند تا گروهی به عنوان معلم وارد مدرسه شوند گفت: آنها مصلحت‌هایی می‌بینند که ما آن را مصلحت نمی‌دانیم. امید است با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر لزوم تطابق مصوبات مجلس با شورای عالی آموزش و پرورش تا حدودی این گلایه‌ها برطرف شود.

واکنش ابطحی به اظهارات جنجالی نبویان

ابطحی در توئیتی به اظهارات جنجالی نبویان واکنش نشان داد.

ابطحی در توئینتی نوشت:

 

نبویان: کار به جایی رسیده که باقری به بچه های انقلابی گفته «تندید» / گلایه‌های حدادعادل از نمایندگان مجلس / پادرمیانی پرویز پرستویی برای حل مشکل مرتضی عقیلی

رمزگشایی عبدی از ماجرای جنجالی کاترین شکدم

 فعال اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان غرب گرایی تبشیری به موضوع جنجالی کاترین اشکدم پرداخت.

در قسمتی از یادداشت عباس عبدی آمده است:مشکل نواصولگرایان این است که به‌شدت دنبال سیاست تبشیری هستند و می‌خواهند غیر مسلمانان را مسلمان کنند، آن‌هم اسلام شیعی. خانم کاترین شکدم دقیقا از همین روزنه وارد مجموعه رسمی نواصولگرایان شده و شاید بهتر است کلمه روزنه را به کار نبریم، به جایش بگوییم دروازه.یک زن غربی، مسلمان می‌شود و در حوزه سیاست و فرهنگ همان چیزهایی را می‌گوید که نواصولگرایان دوست دارند، دو تا لیوار هم بار غرب می‌کند، بعد هم به ظواهر شیعی ملتزم شده و به پیاده‌روی اربعین می‌رود و در تلویزیون رسمی با زبان انگلیسی از اسلام و شهادت و حجاب حرف می‌زند.از نظر نواصولگرایان این بزرگ‌ترین سند حقانیت و تودهنی به مخالفان است. تودهنی بزرگ به زنان غیر محجبه. پاسخ دندان‌شکن به مخالفان دین و سیاست نواصولگرایی. این بازتابی است از کارکرد دورویی در فرهنگ نواصولگرایان.

ادعاهای جنجالی نبویان؛ کار به جایی رسیده که باقری به بچه های انقلابی گفته «تندید»

در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ اقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند

امیرعبداللهیان در مجلس گفت آیسا و کاتسا و یوترن لغو نمی‌شود؛ امریکا حتی حاضر نشده معافیت دهد

امریکا فقط بیست فرد را در توافق جدید رفع تحریم کرده؛ ۹۶۰ فرد و نهاد در تحریم باقی می‌مانند

امریکا گفته هیچ کشوری حق دادن دلار به ایران را ندارد، توی این توافق ما اینا رو پذیرفتیم

تیم آقای ظریف در مذاکرات حاکم است؛ کار به جایی رسیده که باقری به بچه‌های انقلابی گفته «تندید»

امریکا قوی ظاهر شده، اما دوستان ما بسیار ضعیف ظاهر شده اند

هیچ تضمینی داده نشده

دوستان ظریف همه کاره‌ی تیم مذاکرات هستند

مبنا این شده که می‌گویند بالاخره بباید توافق شود دیگر

تعهد ندادند که از برجام خارج نمی‌شوند

در متن توافق آمده است که ایران می‌گوید بایدن گفته مادامیکه ایران بر عهد خود باقی ست، من به تعهد خود عمل می‌کنم

توافق کردند که برای ازادسازی پول‌های ایران، رضایت امریکا شرط است

گفتند تیم انقلابی ضعیف بوده، اقای باقری به نتیجه رسیده که باید از تیم اقای ظریف استفاده کند

اماده‌ی یک برجام دیگری باشید

امیرعبداللهیان گفت برجام سقف مطالبات ماست

 

منبع آگاه قضائی: کاترین شکدم فقط ۱۸ روز در ایران اقامت داشته است

یک منبع آگاه در قوه قضائیه تأکید کرد که خانم شکدم ۵ سفر به ایران داشته و در این سفرها، مجموعاً ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است. پس از مطرح شدن ادعا‌های عجیب رسانه‌ای در مورد اقدامات فردی به نام "کاترین شکدم" که تبعه کشور فرانسه بوده و با ادعای تشرف به دین اسلام یادداشت‌ها و مقالاتی را در برخی رسانه‌های داخلی ایران منتشر کرده است، یک منبع آگاه در قوه قضائیه در گفتگو با تسنیم گفت: ادعا‌های مطرح، خیال‌پردازی‌های ژورنالیسیتی و یک سناریوی تبلیغاتی و سیاسی دور از واقعیت است. این منبع آگاه تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های دقیق انجام شده، نامبرده در طول سالیان گذشته ۵ سفر به ایران داشته و در مجموع این ۵ سفر نیز، صرفا ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است که با ادعا‌های مطرح هیچ تناسبی ندارد. وی ادامه داد: محافل رسانه‌ای خاص و پنهان طی روز‌های گذشته در مورد این خانم اخباری جعلی و به شدت بی‌ارتباط با واقعیت را منتشر کرده و سعی کرده‌اند یک سناریوی رسانه‌ای، تبلیغاتی و ضداخلاقی را پیش ببرند که بیشتر با شرایط و مناسبات داخلی خودشان تناسب دارد.

حمله روزنامه اصولگرا به مخالفان روسیه؛ قالتاق‌ و حقوق‌بگیر ناتو هستند

روزنامه اصولگرای رسالت نوشت: شمار کثیری از قالتاق‌هایی که در رسانه‌های داخل جا خوش کرده‌اند، حقوق‌بگیر ناتو و برخی هم نوکر بی‌جیره و مواجب ناتو هستند . مأموریت آنها باز کردن پای ایران به مناقشه اوکراین و تحریف روایتگری این جنگ به گونه‌ای که ملت ما را به دامن «ناتو» هول بدهند.روزنامه اصولگرای رسالت در واکنش به اعتراض رسانه های داخلی به جنگ روسیه علیه اوکراین نوشت: پدیداری چنین حوادثی یک فایده برای ما ایرانیان دارد و آن اینکه می شود به خوبی اعضای باند ناتو را در رسانه‌های داخل شناسایی کنیم.همه سعی آنها این است که از یک دلقک صهیونیست که در کی‌یف با جنگ نرم آمریکا و رژیم صهیونیستی رئیس‌جمهور شده، یک قهرمان بسازند و خیانت او را که منافع مردم اوکراین را در پای منافع آمریکا و ناتو ذبح کرده است، بپوشانند.

معاون رئیس‌جمهور: اشرافی‌گری در دولت سیزدهم جایی ندارد

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: اشرافی‌گری در دولت سیزدهم جایی ندارد.سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور امروز در آیین بهره برداری از طرح آب رسانی به ۱۹ روستا و شهر الهایی خوزستان با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب برای تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی اظهار کرد: یکی از مسائلی که مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت مشکلات پیش آمده در حوزه فاضلاب شهرستان اهواز بود که این امر نشان‌دهنده کم‌کاری در این زمینه است و مسئولان باید از این تذکر شرمنده باشند.

فرانسه: ایرانی‌ها از اقدام مسکو راضی نیستند اما علنی این موضوع را نمی‌گویند

فرانسه به روسیه هشدار داد در مذاکرات احیای برجام، به باج‌گیری متوسل نشود. این اظهارات پس از آن مطرح شد که مسکو در روزهای اخیر خواستار اخذ تضمین کتبی از امریکا در مذاکرات وین جهت عدم لطمه ی تحریم اوکراین به روابط اقتصادی و.. کرملین با تهران شد.رویترز نوشت: یک مقام ریاست جمهوری فرانسه به خبرنگاران گفت که دیپلمات ها تمایل دارند هر موضوع را بر اساس ویژگی های خاص آن بررسی کنند و آنها را با هم مخلوط نکنند.
او به خبرنگاران گفت: «زیرا در غیر این صورت، در واقعیت، فقط باج گیری است و این دیپلماسی نیست.»

این مقام ریاست جمهوری فرانسه با اشاره به برجام، از روسیه خواست تا آنچه در وین در خطر است در نظر بگیرد که آن «بازگشت ایران به تعهداتش ذیل برجام» است.

یک دیپلمات اروپایی اضافه کرد: «روس‌ها واقعاً دارند تلاش خود را در این موضوع می کنند و ایرانی‌ها راضی نیستند، هرچند  البته خیلی علنی در این مورد سخن نمی‌گویند. ما تلاش می‌کنیم راهی پیدا کنیم.»

دو حزب سیاسی متولد شدند

 کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی با تقاضای تاسیس یک کانون و صدور پروانه فعالیت دو حزب با گستره استانی موافقت کرد.

محسن اسلامی، مدیر کل دفتر امور سیاسی این وزارت‌خانه گفت: پانزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی با حضور اکثریت اعضا در وزارت کشور برگزار شد.
اسلامی افزود: در این نشست، با تقاضای تاسیس کانون پیشگامان عدالت و توسعه استان گلستان با گستره استانی(گلستان) موافقت شد.
وی ادامه داد: همچنین با صدور پروانه فعالیت حزب خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی استان تهران با گستره استانی (تهران) و حزب نیکان استان لرستان با گستره استانی (لرستان) موافقت شد.

همتی: روحانی گفت یا بانک مرکزی باش یا در انتخابات

همتی خودش را اقتصاددانی سیاستمدار می‌داند البته بعضی‌ها او را رسانه‌ای می‌خوانند که در پاسخ به آنها می‌گوید: «البته رسانه‌ای هم قبول دارم، اما رسانه‌ای از نوع سیاسی، زیرا معاون سیاسیِ صداوسیما بودم. در رسانه رئیس شبکه، تهیه‌کننده، مدیر تولید و کارگردان‌ها را داریم، من بخش سیاسی را بر عهده داشتم و « سیاست‌گذار» سیاسیِ صداوسیما بودم؛ بنابراین فی‌النفسه از ۲۲ سالگی فردی سیاسی بودم.»

عبدالناصر همتی در گفت‌وگو با مجله «آگاهی نو» (شماره ششم، نوروز ۱۴۰۱) به صاحب‌امتیازی و سردبیری محمد قوچانی، علت تصمیم خود برای کاندیداتوری را پاسخ به تخریب‌ها علیه او عنوان کرده که «اگر مردم قبول کردند و رأی دادند، انتخاب می‌شوم اگر هم نه که رأی نمی‌دهند ولی من حرف‌هایم را می‌زنم.»

او این گفته حسن روحانی پس از جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را به عنوان موافقت رئیس‌جمهور پیشین با نامزدی‌اش در نظر گرفت که گفته بود: «بالاخره باید صحبت کنیم، حالا همه بروند شرکت کنند ببینیم چه می‌شود.»

طبق روایت همتی، پس از ثبت‌نام در انتخابات روحانی از او می‌پرسد که چرا نامزد شده است: «گفتم با خودتان هماهنگ کردم، گفت: چه زمانی؟ گفتم: سرپایی صحبت کردیم. گفت: آنکه جلسه نبود. گفتم: چه فرقی می‌کند آقای دکتر با شما صحبت کردم و گفتید: ثبت‌نام کنید، حالا ثبت‌نام کرده‌ام و کاری نمی‌شود کرد. خیلی بحث ادامه پیدا نکرد. در آن جلسه آقای جهانگیری خیلی عصبانی به نظر می‌رسیدند. بحث‌هایی در خصوص تایید صلاحیت‌ها و اینکه دولت چه کاری باید بکند، شد. آقای روحانی گفت آقای همتی شما می‌خواهید بمانید؟ گفتم: یعنی چه؟ گفت: یعنی می‌خواهی انتخابات را ادامه بدهی یا استعفا می‌دهی؟ گفتم: الان که تأیید صلاحیت شدم، استعفا بدهم؟ معنایی ندارد و اگر با این ترکیب تاییدشده کنار بروم، برای نظام خوب نیست. گفت: نمی‌شود، شما یا باید بانک مرکزی باشید یا در انتخابات، باید یکی را انتخاب کنید. خیلی صریح این حرف را زد. آقای جهانگیری گفتند در لیست اصلاح‌طلب‌ها شما رای نداشتید، گفتم: جنابعالی حتماً حمایت می‌کنید. آقای جهانگیری گفت: نه، من به‌هیچ‌وجه از شما حمایت نمی‌کنم. من تعجب کردم که آقای جهانگیری چرا چنین برخوردی کرد!»

توییت خبرساز «نتانیاهو» درباره اولیانوف

دقایقی پیش نتانیاهو برای افزایش فشار بر دولت اسراییل و انتقاد از آنها در صورتی که نتوانند جلوی احیای برجام را بگیرند، ویدویی از سفیر معروف روسیه در وین منتشر کرده که در آن می‌گوید تیم ایران در مذاکرات احیای برجام خیلی بیشتر از آنچه او انتظار داشت از آمریکا امتیاز گرفتند.

پاسخ سفیر روسیه در ایران به اظهارات لاوروف درباره تضمین‌های برجامی

 سفیر روسیه در ایران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات وزیر خارجه این کشور در مورد تضمین‌های برجامی و ارتباط دادن آن با تحریم‌های روسیه پس از تحولات اوکراین گفت: سوء تفاهمی در این خصوص پیش آمده است.

لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران در حاشیه مراسم سی امین سالگرد روابط ایران و جمهوری آذربایجان درباره اظهارات منتشر شده از سوی سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور که گفته بود، «روسیه از واشنگتن خواسته است تا قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات وین بر سر احیای برجام تضمین کند که تحریم‌های اخیر علیه مسکو به همکاری این کشور با ایران ارتباطی پیدا نمی‌کند.» در پاسخ به تسنیم گفت: سوءتفاهم شده است.
وی تاکید کرد: از مردم ایران می خواهیم که به اظهارات رادیوهای بیگانه مانند رادیو دیروز(فردا) گوش ندهند.
وی با اشاره به اینکه دولت این کشور در این باره به تهران پاسخ خواهد داد نیز اظهار داشت: توضیحات لازم را از طریق منابع دیپلماتیک به طرف ایرانی خواهیم داد. ما رسماً به دوستان ایرانی در این خصوص توضیح خواهیم داد.

کیهان: «نازی» ها در دولت اوکراین حضور دارند

 روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» نوشت: در اوکراین هم اصلی‌ترین گروه‌ها گروه «آزوف» است که نازی هستند و هم‌اکنون در دولت هم حضور دارند و اگر قدرت را در دست بگیرند، انتقام شکست نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را از آمریکا خواهند گرفت!

روزنامه کیهان در ستون «گفت وشنود» شماره امروزش با اشاره به ادامه جنگ بین روسیه و اوکراین نوشت:
گفت: هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اوباما و رقیب ترامپ
در انتخابات ریاست جمهوری برای مقابله با روسیه در جنگ اوکراین پیشنهاد جالبی داده است!
گفتم: چه پیشنهادی؟!
گفت: کلینتون می‌گوید همان‌طور که در حمله شوروی سابق به افغانستان گروه‌هایی را کاملا مسلح کردیم و روسیه را بعد از چند سال مجبور به ترک افغانستان کردند باید گروه‌ها را در اوکراین مسلح کنیم تا همان برنامه را علیه روسیه پیاده کنند!
گفتم: ولی نتیجه طرح آمریکا در افغانستان، روی کار آمدن طالبان و القاعده بود که به جان خود آمریکا افتادند. در اوکراین هم اصلی‌ترین گروه‌ها گروه «آزوف» است که نازی هستند و هم‌اکنون در دولت هم حضور دارند و اگر قدرت را در دست بگیرند، انتقام شکست نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را از آمریکا خواهند گرفت! و قوز بالا قُوز می‌شود!
گفت: اتفاقاً یک شبکه تلویزیونی هم طرح کلینتون را احمقانه نامیده و پرسیده با عواقب وحشتناک آن برای آمریکا چه می‌کند؟!
گفتم: سر گاو توی خمره گیر کرده بود یکی گفت برای اینکه خُمره را نشکنیم باید سر گاو را ببریم. همین کار را کردند ولی سر گاو درون خمره افتاد! پرسیدند حالا چه کنیم؟ گفت
حالا خمره را بشکنید و سر گاو را بیرون بیاورید!

بنا بر گزارش دیده‌بان ایران کیهان هفته گذشته نیز در سرمقاله اش نوشت: وقتی هیتلر به روسیه لشکر کشید، بخشی از اوکراینی‌ها با ارتش نازی همدست شدند و تعداد زیادی از هموطنان خود را به طرز فجیعی کشتند. وقتی ورق جنگ جهانی دوم برگشت، این بار نوبت طرف مقابل بود که دست به انتقام و کشتار بزند.

ردپای این اختلافات همچنان در جامعه اوکراین هویداست و زخم‌های تاریخی و عمیق، همچنان التیام نیافته و به بهانه‌های مختلف خود را نشان می‌دهند. همین اختلافات بود که زمینه را برای نفوذ بیگانگان فراهم آورد. قدرت‌هایی اوکراین را بازیچه منافع خود کردند و در روز حادثه تنها گذاشتند.
همچنین لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه هم پیشتر در همین رابطه مدعی شده بود: دولت نازی کی یف به هیچ وجه دولت مردم اوکراین نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴۳
مگه می شود فقر مطلق را با دستور و 20 روزه رفع کرد؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر می شود چرا خیانت کردید و اینهمه سال این دستور 20 روزه را ندادید و اگر نمی شود چرا تیو چم ما نگاه می کنید و دروغ می گویید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
این 20 روزه را کجا آوردی؟
ناشناس
| Austria |
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
طالب زاده:
او از جای دیگری دعوت شده بود و ما موظف نیستیم در این باره به جایی پاسخ دهیم.

این مملکته؟!!!
مرتضي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تا پايان سال حتي اگر بخواهند فقرا را با قتل عام محو كنند هم شدني نيست چه برسد تصميمات عقلاني
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تازه ۲۰ روز نیست الان شده ۱۴ روز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عزیزم وقتی می گویند تا اخر سال1400 میشه مهلت بیست روزه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
متوجه نشدی 20 روز از کجا اومد؟ جنابشان فرمودن نباید به 1401 بکشه، یعنی تو همین 20 روز باقیمانده سال ریشه ی فقر رو بکنن با دستور ویژه، احتمالا میخوان ریشه ی فکر رو بکنن تا بدون ذره ای تفکر بشه هر حرفی رو به مردم تحویل داد
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اگه کسی خاطره ای از کیهان داره که توی این چهل سال یکبار هم که شده با مردم همراه و هم عقیده بوده و ساز مخالف نزده را لطفاً بنویسه
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
این بیست روز دستور رئیسی هم
مثل ادعای تحقیقات 7000 صفحه ای مدون برای حل مشکلات اقتصادی است و یا مثل شعار قاضی زاده که می خواست 3 روزه مشکل بورس راحل کند یا مثل شعارهای اقتصادی محسن رضایی که همه چیز را با بخشنامه یا دستور حل کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بله وقتی رئیسی دستور میده میشه حتی رئیسی الان میتون به پوتین دستور بده از اوکراین بیاد بیرون و خسارت اوکراین را هم بپردازد چی فکر کردین
بازنشسته حداقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تعداد ۳۰ درصد مردم زیر خط مطلق فقر هست
یعنی بیش از ۲۵ میلیون نفر و یا ۶ میلیون خانواده

، قطعا ریشه کنی ۲۰ روز بیشتر نشان دهنده پرت بودن و ناشی بودن است
و یا عوام فریبی رییسی بوده و در مدت ده سال هم با این مسولان شدنی نبوده و نیست

و تعدادش بیشر از پیش نگردد صلوات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
جناب رییسی شما لطف کن و ۲۰ روز از چند کارشناس اقتصادی کاردان و وطن پرست
بخواهید تا مبانی اقتصاد را به شما تفهیم کنند

تا چنین ادعاهای نشدنی و گریه دار و خنده دار را نکنید

ما را بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
این که می گویند نباید یک روز تاخیر انداخت و به سال بعد موکول نکرد روشنفکر زده ها می گویند قرار هست تا آخر سال ریشه فقر کنده شود!!!
ناشناس
| Australia |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فروش نفت بالای صد دلار در بشکه کار را ممکن میکند
برجام که ناموس کشور را واگذار می کند چی هست که بخواهید تجربیات خودت را انتقال بدهی؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بشین بابا...یک دهه است هی ناموس ناموس می کنی...به والله اگر حتی یک سطر از برجام ر ا بدانی چیست...هرچه کم اطلاعتر وبیسوادتر دهان بازتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ناموستو نده دست بقیه تا واگذارش کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
و بازهم معجزه ی ساندیس!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ناموس تو مردان و زنان و بچه هایی هستند که در سطل های زباله به دنبال تکه ای نان هستند.اینقدر ناموس ناموس نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ناشناس 21:14
شما مدعی هستید که نه شرقی شده آری شرقی جهت اطلاع تو با برجام نه تنها نه شرقی شد آری شرقی بلکه نه غربی هم به بلی غربی تبدیل شد حالا اگر فهمیدی منظور چی بود هرچند عمرا فهمیده باشی
جلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
تو که دم از ناموس میزنی تو خیابون رفتی قدم بزنی ببینی چقد زن و دختر زباله گرد و گدا داریم چقد تن فروشی زیاد شده از وقتی فقر زیاد شده هروقت اینارو ریشه کن کردی بعد بگو ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تو ساندیستو بخور نمی خواد بحث سیاسی بکنی
جابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کاش میتونستم هزاران بار بهت منفی بدم
شما فرانسوی ها دنبال چی هستید از مذاکرات؟ خیرات پخش نمی کنند آنجا و شما هم از روی خیرخواهی آنجا نیستید!!
وقتی اصلاح طلبان از این خانم دارند حرف می زنند که نه جاسوسی و نه نفوذی بودنش ثابت نشده نشان از این دارد که می خواهند بزرگ کنند تا تسویه حساب سیاسی کنند مانند چیزهای زرد دیگرشان که دنبال می کردن
شهامت داشته باش کل یادداشت عبدی را منتشر کن..تیترش را هم عوض نکن!
جنگ اوکراین بازی بین غرب و شرق هست و آن دلقک که باعث این حمله شد باید محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اون دلقک بایدن بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دلقک تو هستی که هنوز فرق بین متجاوز و مظلوم را نفهمیده ای
اولیانوف ماموریت داشت برجام قبل از حمله روسیه به اوکراین امضا نشود، انتظار داشتید اولیانوف برای منافع ایران فعالیت کند
روسیه همان حرف ایران را می‌زند که آمریکا تضمین بدهد که دبه نمی کند و چین هم تضمین خواسته یعنی آمریکا به بی اعتبار ترین کشورهای جهان تبدیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
تابلو ماله کشی میکنیا
جناب فلاحت پیشه لطفا اظهار نظر آبکی خودتان را برای خودتان نگه دارید چون طرف های دخیل در برجام نخودی هستند حالا ممکن است درخواستی هم داشته باشند ولی ایران و آمریکا طرف اصلی برجام هستند و نه دیگران و وقتی این دو بخواهند امتیاز بدهند برای تفاهم بقیه اعضا نمی توانند زیاد خلل ایحاد کنند و مجبور هستند با این دو نقش اصلی همراه شوند
واکنش طالب‌زاده به ماجرای «کاترین شکدم» :و ما موظف نیستیم در این باره به جایی پاسخ دهیم) معلومه که موظف نیستید !!! هیچوقت موظف نبودید !!! فقط محمد خاتمی موظفه درباره ملاقات نکرده با سورس جواب بدهد !!!
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کاترین پرز شکدام با نام ایرانی سهیلا ، نازنین زهرا ، راضیه ، پرستوی مهاجر و.... را اصلاح طلبان برای به دام انداختن انقلابیون وارد ایران کردند لذا لازم است قوه‌ قضائیه همه اصلاح طلبان دخیل در ورود این پرستو را به اشد مجازات برساند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خجالت می کشند بگن زمان احمدی نژاد دعوت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
وقتی ملاقات کرده دوست داری بگویی نکرده؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
ایول. بسیار دندان شکن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کلا تاکنون چه کسی پاسخ گو بوده است که ایشان باشند
چرا کیهان همان ادبیات روسیه را تکرار می کند؟
سازمان های اطلاعاتی کی می خواهند در مقابل این جیران حساس بشوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
از روسیه بابت این که جلوی گسترش ناتو را می گیرد تشکر می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برو آمو
گسترش ناتو
عقل هم خوب چیزیه
اگه از گسترش ناتو میترسیدی ترکیه بیخ گوشمونه
از اوکراین و لیبی و عراق و حتی شوروی درست عبرت بگیرید و مذاکراتی که سراسر خیانت هست را پایان دهید و 20 سال کشور را که دشمنان نمی خواهند مسئله حل شود و بلکه می خواهند ادامه داشته باشد تا تک تک ابزار قدرت را بگیرند تازه تحریم هم کم نمی شود و بیشتر هم می کنند و مردم هم له می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اثرات ساندیس تاریخ گذشته جدی نگیرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
ما که حرفی نداریم و اتفاقا در این دوره در انتخابات شرکت نکردیم و گذاشتیم از بین کاندیدای های پوششی شما بهترین که سید محرومان و مخالف مذاکره را انتخاب کنید حالا این سید محرومان اصرار به مذاکره دارند چرا چوبش را ما بخوریم شما ها دست به فحشتان خوب است بگویید استخر فرح در انتظارت
رسالت :چنین حوادثی اوکراین یک فایده برای ما ایرانیان دارد و آن اینکه می شود به خوبی اعضای باند ناتو را در رسانه‌های داخل شناسایی کنیم.) فایده مهمش اینه که بفهمیم چه کسانی بدروغ شعار نه شرقی نه غربی میدادند و الان چه جور برای شرق خودشونو تو گل می پلکونن و به مردم خودشون توهین میکنن امان از مقام پرستی
جالبه مردم جلوتر از مسئولین هستند! چقدر گفتند با طناب هیچ کشوری به چا نروید!
حالا آقای شریعتمداری، مغز متفکر و چشم تیزبین! جواب بدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ایشان نظرش اینه که این روسیه با اون روسیه متفاوته
آقای شریعتمداری لطفاً ما را در مورد پیشه وری و آذربایجان و اتفاقات ان دوران روشن بفرمایید . منتظر تاریخ به روایت جنابعالی هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
از نظر برادر حسین این روسیه با اون روسیه فرق دارد
برای گدایان معلوم هست که برجام باید در اولویت باشد برجام نباشد برجام دیگر و چیزی هم که گیرتان نمی آید از برجام فقط از موتور سیکلت به سه چرخ می رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فعلا که داریم آماده می‌شیم تک‌چرخ بزنیم نیفتیم.
نبویان برجام پاره کن : گفتند تیم انقلابی ضعیف بوده، اقای باقری کنی به نتیجه رسیده که باید از تیم اقای ظریف استفاده کند) افسوس که منافع مردم و فرصت ها را بخاطر رفتارهای قدرت طلبانه و جناح گرایانه از دست رفت و به امثال شما خیلی دیر ثابت شد مذاکره و قرارداد در سطح بین الملل علم و تجربه می خواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
نو اصولگرایان دلواپس در دولت قبل از آقای باقری و جلیلی به عنوان افراد انقلابی و ظریف و روحانی را خائن و غیر انقلابی میدانستند حالا که دوستان عزیزشان هم همان راه را می روند باز هم از رو نمی روند و ترکیب تیم 40 نفره که متشکل از انقلابیون را به ظر یف منسب می کنند تا اگر ایرادی در برجام جدید شکل گرفت به گردن طرف قبلی بندازند طبق معمول
تندرو کسانی هستند که می بینند سعد اباد و برجام چه شد ولی باز می روند مذاکره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
برو عمو جان! حالا دوره احمدی نژاد که نرفتی برجام به جایی رسیدی؟!
کیهان :گروه «آزوف» است که نازی هستند و هم‌اکنون در دولت هم حضور دارند و اگر قدرت را در دست بگیرند، انتقام شکست نازی‌ها در جنگ جهانی دوم را از آمریکا خواهند گرفت! ) نازی هستند نازنازی هستند هر چی هستند روسیه نباید به خاک دیگران تجاوز کنه همانطور که عراق متجاوز بود همانطور که اسراییل متجاوزه همانطور که هیتلر متجاوز بود همه انها متجاوزند
آقای نماینده فرمودند برجام دیگری در راه است
بهتر است برای برجام بعدی ایشان به وین تشریف ببرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
حساب کنید هر برجام 40-50 تا خانواده را به زیارت وین وغیره ببیرد، چند تا برجام دیگه لازم داریم تا دوستان همه بتوانند زایر شوند؟
جناب نبویان ، کیهان و رسالت عزیز سلام
این روزها زلاتر از آب روان پس پرده های پیدا و پنهان خط فکری شما و رفیقان شما برای ملت ایران فاش و شفاف شده

مشخص است کی نوکر جیره خوار یا نوکر بی جیره مواجب کیست و سنگ ایران و یا ایرانی را به سینه میزند یا سنگ پوتین و‌مسکو را
قضاوت با تاریخ و‌ملت ایران و عدالت انشالله از خداوند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مخلص کلام مملکت
چه شیرتوشیری شده !!!
اگر این کاترین خانم در ارتباط با اصلاح طلبان بود زمین و زمان به هم دوخته میشد و این خانم میشد ریفرنس و ادم صادق و احتمالا سریال گاندو به شماره های هفتاد و هشتاد هم ساخته میشد اما حالا که مشخص شده که با جناح دیگر بوده انواع و اقسام توجیهات و تکذیب ها گوش فلک را پر کرده و حتی میزان حضورش هم فقط 18 روز ذکر شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خیلی قشنگ گفتی .اینم از اصولگراها که همیشه ادعای زهد و پرهیزکاریشان گوش فلک را کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بعد سید محمد خاتمی باید بیاد برای یک دیداری که اون موقع اصلا هویت اصلی طرف مشخص نبوده توضیح بده!!! خیلی جالبه ها
اقای طالب زاده زیاد به خودت فشار نیار.شما رو خوب میشناسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
ایکاش ایشان از پدرشان هم بگویند

و چطور به خودش اجازه میدهد تا اینطور وقیحانه از کار زشت و خطرناک نفوذ جاسوسه اسراییلی حرف بزنند
و گردن کلفتی بکنند ؟؟؟؟
این روزنامه رسالت و همفکرانش که مدعی هستند اینو بدونن که از دید احاد مردم ایران مشخص شده که کی قالتاقه و کیا جیره و مواجب بگیر روسیه هستند
ان انقلاب بزرگ ۵۷ با ان همه شهید و ارزو ارث رسید به کیهان .نبویان .رسالت و... اما در باره برجام.با توجه به داستان اکراین و تحریم ها علیه روس ها شاید روس ها بخواهند چوب لای چرخ برجام بگذارند. و نگذارند ایران جای ان ها را در بازار نفت و گاز بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
شهدا رفتند که کشور یک وجب عقب تر نرود ولی شما ها راه آنها را کج کردید و دشمن را در مسائل داخلی ایران دخیل می کنید و تصمیم گیری کنند که همان برجام هست
اقای زاکانی شش سال پیش برای جلوگیری از تصویب برجام خیلی تلاش کردند حالا که دوباره داره برجام احیا می شود انتظار فریاد کشیدن که نه ولی انتظار داریم حداقل اظهار نظر کنند
کار روس ها و بخصوص سفیرش در ایران به جایی رسیده که تعین تکلیف میکنند که مردم چی گوش کنند و چی گوش نکنند.
کیهان،رسالت،....دیگه علنی و واضح دارن میگن که مامورین روسیه در ایران هستند.
اقایان حکومت متوجه هستید که دارین بازی خطرناکی با کارت روسیه انجام میدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آن وقت کارت دیگران در برجام چی هست؟ نکند خیال کردی کارتی نمی خواهند بازی کنند؟ امان از شست و شوی مغزی
- دستور رییس جمهور برای ریشه کنی فقر مطلق ! - دستور رییس جمهور برای افزایش کیفیت خودروهای ساخت داخل! - دستور رییس جمهور برای کاهش قیمت کالاهای اساسی! - دستور دستور دسنور ! چند ماه بعد ..... آمار حیرت انگیز از کاهش فقر ! افزایش کیفیت تولیدات داخل! کاهش قیمت ماست یک کیلویی کم چرب !! .... هورا برای دولت مردمی خمله به دولت قبل! مقاله کیهان ! سخنرانی علم الهدی ! و ما... همچنان هر روز دریغ از دیروز...! سکوت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فرمودند راز موفقیتشان در این ۶ ماه این بوده که‌به برجام‌ وصل نبودند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اگر واژه باید و نباید را از رییسی بگیرند
ایشان دیگر هیچ چیزی و حرفی برای ارائه و گفتن ندارد

جناب رییسی یک چیزی بگو
تا بگنجد !!!؟؟؟

۰بیست روزه حتی نمیتوانید لیست ۳۰ میلیون نفر از مردم زیر خط فقر مطلق را تهیه کنید

چه برسد به ریشه کنی فقر مطلق آنها !!!؟
از پوپولیست هست
یا از ر،وی بیسوادی ؟
این هم آخر و عاقبت زیر بیرق روس‌ها رفتن. اونها هم مثل بقیه (آمریکا و …) بفکر منافع خودشون هستند. چرا از تاریخ عبرت گرفته نمی‌شود. در ضمن ایران فقط روزنامه روسوفیلی کیهان نیست.
رسانه های حاکمیتی طوری مینویسند و میگویند که گویا نمایند بوتین هستند! فاصله مردم با حاکمیت فاصله زمین تا خورشید است،این یعنی چی؟!! برادر تابناک میدونه اما مجاز به گفتنش نیست،چون ان وقت قاطی ضد انقلابها میشه!!
ربیعی به نقل از روحانی: آماده انتقال تجارب پسابرجامی خود به دولت سیزدهم هستیم

تجارب؟؟؟؟؟؟؟
خوبه
واقعا روتون میشه این حرفها را بزنید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فعلا که دارین از تیم ظریف استفاده میکنین و فهمیدین این تندروها سواد مذاکره بین المللی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
وقتی برجام میشه سقف توقعات اقایون احتمالا تجربیات پسابرجام هم میشه ارزوهای دست نیافتنی امیر اقا
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تجارب از نوع بورسی منظورشان بوده
بووووووررررسسسسس
خدایی اینایی که همیشه دهانشان باز است و می گویند مشکلات از داخل هست و ربطی به تحریم ندارد چرا یکبار برای همیشه این مشکل را حل نمی کنند چرا همیشه شعار همیشه وعده چرا یکبار برای همیشه مسولیت کارهاتون را بر عهده نمی گیرید اگر واقعا شما می توانید چرا تحریم ها را بی اثر نمی کنید با شعار که امور کشور نمی گذرد ولی شما ثابت کردید با شعار می توانید کشور را اداره کنید در حالیکه هر روز وضعیت زندگی مردم بدتر می شود شما ادعا میکنید تحریم ها را بی اثر کنید چرا عمل نمی کنید
آقای نبویان! اینقدر دم از انقلاب و بچه انقلابی نزنید که انگار شما شخصا با همون ۱۰ درصد دوستانتان تمام بار انقلاب را از ابتدا تا کنون به دوش کشیدید. بسیاری از مردم هستند که برای انقلاب و کشورشان تا پای جان تلاش کردند اما چون تفکرات شما و ناپایداری ها را قبول ندارند شدند خارج از انقلاب. بالاغیرتا یک بار هم که شده از همون دوستان جبهه ناپایداریتون تو اعلام کنید کدومشون در جبهه های جنگ شرکت داشتند در غیر این صورت سکوت کنید و مدعی نباشید که این به نفع کشور و ملت است. راستی حتما یک فندک به همراه داشته باشید که این برجام جدید رو بادوستتون آقای پژمانفر تو مجلس به آتش بکشید. فاعتبروا یا اولی الابصار...
امروز روشن شده است بزرگترین کاسب تحریم روسیه پلید است و همه کاسبان تحریم خرده پا و کوتوله که انواع و اقسام عنوان های گوناگون را یدک می کشند در حقیقت پادوها و سربازان روسیه هستند که به فرمان روسیه در تنش زدایی بین ایران و غرب و رفع تحریم های ایران سنگ اندازی می کنند
سلام آقای نبویان در اینکه تیم مذاکره کننده جدید این کاره نیست شکی نداریم ولی اینکه تیم ظریف در حال انجام مذاکرات است را برای این میگی که بعدا که مشخص شده که تیم جدید چقدر امتیاز داده و نتوانسته شعارهای هم فکران شما را اجرا کند آنرا بگردن تیم ظریف بندازین ولی بدان مردم خیلی هوشیارتر از این هستند که گول بازی‌های امثال شما را بخورتد
این همه ملت رو سرکار گذاشتید و به تیم قبلی ناسزا و دشنام دادید و در آخر رسیدید به همون تیم قبلی؟!!
2 مورد که حتما چاپ نمیکنید ولی بازم میگم . یکی اینکه ریس جمهور از رسانه ها خواسته برای رفع فقر مطلق کمک کنند . یعنی از این واژه از صفحه روزنامه ها حذف شوند وگر نه رفع فقر الزامات خودش را دارد .که یعنی سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای تولید .ایجاد اشتغال و رفع بیکاری . در آمد سرانه مناسب برای خانوار ها و ... که از همین الان اقدام شود حداقل 5 سال طول خواهد کشید . پس منظور رفع فقر همان است که در روزنامه ها نباشد . آفرین به هوش ریس جمهور که راه خیلی خوبی برای پاک کردن فقر متلق پیدا کردند . دومی در مورد اقامت اون خانم جاسوس در ایران چرا یک مقام آگاه ؟ مگه میترسه که شکدم بیاد ترورش کنه ؟ یا تحت پیگرد اسراییل قرار بگیره ؟
این رییس جمهور هم فکر کرده العیاذ بالله خداست دستور داد معجزه بشه!!!!
الان بهترین زمان است که دلواپسان برجام را کلا آتش بزنند چرا صدایی ازشان در نمیاد پس
یعنی نظری که درخور وضعیت فجیع فعلی باشه و سانسور نشه نمیشه داد ، اسفناک اصلا . چه وضعیتیه آخه. بترسید
بیچاره کردید چند نسل را اگر خدایی باشد،، چه جوابی دارید
اگه مقامات ما جای رئیس جمهور اوکراین باشن یکی میره سوئد ماموریت یکی میره کانادا دیدن بچه هاش یکی میره استرالیا برای کار اداری
به ملت ثابت شد که شما جماعت اصولگرا عرضه اداره یه نانوایی ندارید ؟؟ با نفت ۱۳۰ دلاری با منابع ارزشمند خدادادی ، بل کشور چهارفصل شما ۷۰میلیون نفر رو به فقر مطلق بردین
کاش آقای ظریف در مذاکرات دعوت میشد واختیارات می داشت تا مانند دوره ی قبل برجام را به جایی می رساند و دوباره لبخند امید روی لب های ملتم دیده شود...لعنت به جنگ
نادر طالب‌زاده زبانی دارد یک گز.
تمام دنیا بگویند «هیتلر» بد است من نمی گویم. من بعنوان یک ایرانی باید بگویم «استالین» و «چرچیل» نفرت انگیزتر اند. بسیار بیشتر.
هیتلر به ایران حمله نکرد این بریتانیا و شوروی بودند که «بیطرفی» ایران را نقص کردند. چرا بریتانیا در جنگ جهانی اول وارد معرکه شد؟ آنچه که خودشان اعلام کردند این بود: آلمان «بیطرفی» بلژیک را نقص کرد.
ضمنا چناب کیهان، کسی را قصاص قبل از جنایت نمی کنند. آیا گزاره ای مشابه آنچه فرمودید برای حمله یک ابر قدرت (امریکا) به یک کشور دیگر (ایران) هم اینگونه قابل توجیه است؟
ظاهرا روند پیشروی پوتین در اوکراین به مذاق طرفداران خوش نیومده و از عصبانیت دارن به فحاشی متوسل می‌شن. اگه ناراحتید برید اوکراین پیش بقیه‌ی افراد پوتین؛ ما هم استقبال می‌کنیم.
درودبراصلاحات واقعی!
روسیه کار رو به جایی رسونده که فرانسه از منافع ایران دفاع می‌کنه.
منظور نبویان از انقلابی کیه؟
روسیه از اینکه جمهوری اسلامی ایران از او در جنگ با اوکراین حمایت نکرده دلخور است. ولی باید به روسیه گفت دلخور باش و از این دلخوری بمیر که هیچ غلطی هم نمیتوانی بکنی
جناب نبویان لطفا به کاری که مربوط به شما نیست دخالت و تحلیل نفرمایید ..شما که همه چی داریدد ویلا خونه کار پول سرمایه وووووبزارید مردم یه چند صباحی وضعشون خوب شود ..شما که هر فشاری به مردم بیاد ککتون نمیگزه و ....
سلام؛اولین احزابی که در ایران بوجود میایند؛اینها حزب نیستند؛ اینها تشکل منطقه ای هستند.که متاسفانه قانون 10احزاب نمیدانم روی چه اصولی اینها را پذیرفته ؛دوما برای رفع محرومیت گستردن؛عدالت از شهر تاریخی و معدنی تکاب آذربایجان غربی شروع کنید؛با وجود 2معدن طلا در خاورمیانه اکثر جوانان بیکار با رشته های مرتبط هستند.وشهر از شاخص های توسعه عقب مانده است.واز محرومترین شهر ایران ما محسوب میشود این مطالبه بحق حقیر وکل شهرم؛تکاب هست.و...
توافق نهایی برجام فعلی هیچ فرقی با توافق نهایی ۲۰۱۵ندارد
فقط آقایان اصولگرا آن موقع کارشکنی کردند تا برجام به نتیجه نرسد.تا خودشان تمامش کنند وبه اسم خود بزنند فقط،۲۰سال زندگی ۸۵میلیون را به بازی گرفتند.
تمام خسارت های وارده را باید اصولگرایان پاسخگو باشند
بیچاره باقری نتیجه چه خوب و چه بد باشد یک عده به او حمله خواهند کرد
"و ما موظف نیستیم در این باره به جایی پاسخ دهیم" همین یک جمله جناب طالب زاده نشان از عمق فاجعه در پاسخ گو و مسئولیت پذیر نبودن بخش اعظمی از آقایان دارد
ننگ و شرم بر طرفداران پوتین قلدر متجاوز و مرگ بر پوتین
منبع آگاه قضائی: کاترین شکدم فقط ۱۸ روز در ایران اقامت داشته است...اگر یکی دو ماه میموند چه میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مطمئن باش خیلی بیشتر از اینها ایران بوده
منبع آگاه قضائی: کاترین شکدم فقط ۱۸ روز در ایران اقامت داشته است


الان قوه قضاییه اداره گذرنامه هم شده ؟؟؟؟؟ کلا چنان مبهوت شدن از این افشاگری نمی دونند چطور توجیهش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تو این ۱۸ روز پیاده روی اربعین هم رفته در معیت جناب طالب زاده!!!
تو این مملکت قشنگا هرکی برخلاف دیگری حرف بزنه سریع بهش میگن جاسوس اسرائیل ویا سگ قلاده به گردن یا این یکی جدیده حقوق بگیر ناتو
وقالتاق
البته به گفته، به اصطلاح سردار قلم هم هرکی از کشورش دفاع کنه میشه نازی
چه کشور قشنگی داریم به راحتی بهم تهمت وبه کی هرچی بخواهیم تهمت میزنیم
حق‌مون هست هرچی سرمون میاد خشکسالی سیل زلزله مربوط به این مسائل هستش ائمه محترم جمعه نه تار موی یک خانم
خود پوتین هیتلر است یعنی نازی نازی نازی
جناب نبویان ایران هشتاد میلیونی رو با کره شمالی و ونزوئلای بیس سی میلیونی اشتباه گرفته با این جمعیت بیشتر باید مواظب حرفا بود
سلام. از شکدوم گیت چه خبر؟
میشه از این رسانه وزین به جناب حدادبفرمایید اظهار نظر نکنن چون ما در فرهنگ غنی اسلام داریم که دو صد گفته چون نیم کردار نیست حکایت ایشان است که سالها در قدرت بودن واین وضع ماست لطفا ارادت
مقاله مهرداد عمادی در مورد مذاکرات اتحادیه اروپا در سال ۹۳ با ایران برای صادرات گاز به اروپا و مذاکرات توتال پس از برجام برای سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران را بخوانید تا ببینید روسیه چگونه با در باغ سبز نشان دادن به مسئولین مذاکراتی که میتوانست باعث پیشرفت ایران شود را برهم زدند
فقر مطلق رو بعید میدونم ولی حتما پدر فقیر مطلق را درمی آورند
آقای نبویان وقتی تیم مذاکره کننده فعلی بی عرضه هست چه ربطی به ظریف دارد. این صحبت مثل حکایت انداختن تمام بدبختیهای ملت گردن شاه در هست حالا هم همه چیز گردن ظریفه و روحانی هست تا 50 سال آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
یکی اگه همین نبویان رو از برق بکشه همه چی درست میشه.این آدمای تندرو و شکم سیر رو نمیدونم کی میفرسته مجلس؟؟
ایرانی‌ها (شما بخوانید دولت، بخوانید کیهان، بخوانید رسالت، بخوانید نمایندگان مجلس، بخوانید...) از اقدام مسکو راضی نیستند اما علنی این موضوع را نمی‌گویند... نه دلشان می خواهد و نه جرات ندارند حرفی بزنند!
مردم ایران مشتاقانه منتظرند تا کاترین شکدم فیلمها و عکسها و مطالب خود را انتشار دهد...باید خواندنی و شنیدنی و تماشایی باشد :)
به همه آنهایی که با کاترین شکدم در ارتباط بودندتوصیه میکنم که برای تست اچ آی وی زودتر اقدام کنند :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خخخخخخ
حداد عادل تمام اين بدبختيها و از ريل در رفتن انقلاب زير سر شما و امثالهم است كه مشاوره هاي بدون تخصص و سليقه اي داديد
درست گفته شما انقلابی ها جز تندرو بودن چیزی بلد نیستین اصلا مملکت داری کار شما نیست
خوب اگه خودشون بلدن چرا تیم ظریف رو آوردن؟
چگونه آنها که تمام امکانات کشور را در اختیار گرفتند و مردم را بی پناه با یک دنیا مشکلات رها کرده اند می خواهند برای مردم کار کنند یک روز خبر ویلا های تصرفی مطرح می شود یک روز بحث پرستو فرانسوی اصلا شما کی بفکر مردم هستید
به آقای امیر عبدالهیان پیشنهاد می کنم این آقای نبویان را به گروه مذاکره کننده اضافه کنند تا وارد گود شده و همانند باقری و خودشان و دیگر اعضای اصولگرای گروه مذاکره کننده بفهمند طرف قدر تر از آن است که با شعار بتوان لنگش کرد. آقای نبویان اخوی جان منتظر امضاء توافقنامه ای بسیار بدتر از آنچه آقای دکتر ظریف و گروه همراه او امضاء کردند باشید. قبول ندارید این خط و این نشان
1. آقای طالب زاده، لطفا دستاوردهای مصاحبه شکدم با رئیسی را بیان کنید. انتشار این مصاحبه در سایت RT و بازدید حداکثر چند صدتایی در این سایت، چه دستاوردی می تواند داشته باشد؟ اینکه شما به عنوان یک خبره ی رسانه ای چرا این مصاحبه را با تایم 15 دقیقه ای و پخش در سایت به جای تلویزیون، به رئیسی پیشنهاد میدهید جای سوال دارد.
2. طالب زاده درباره دعوت شکدم به ایران و همکاری با او، از خودش سلب مسئولیت می کند ولی در جایی دیگر و درباره اینکه شکدم اینگونه از کار در آمده، می گوید "این احتمال وجود دارد که فرد سودجویی در این بین بوده که منافعی داشته است."
باید به او گفت: جان برادر، سخن از زبان ما می گویی.
همه ما به دنبال همان یک نفر هستیم. مگر غیر از این است که آن فرد سودجو، معرف شکدم به شما و یا معرف شکدم به کسانی است که او را اولین بار برای کنفرانس حمایت از فلسطین دعوت کرده اند.
شما بیا و این حلقه ی تو در توی معرف های شکدم را افشا کن، ما خودمان آن فرد سوجود را پیدا می کنیم.
*
نکته: شکدم خودش اهمیت خاصی ندارد، اما شناسایی این بازیگردان ِ پشت پرده و کارگردان پروژه نفوذ، قطعا خالی از لطف نخواهد بود. اما این فرایند تا زمانی که امثال طالب زاده و خبرگزاری هایی که با شکدم همکاری کرده اند سکوت کنند، قطعا به نتیجه نخواهد رسید.
پس فایل صوتی اقای ظریف که فرمود روسیه در توافق برحام سنگ اندازی می کند به تند رو ها هم ثابت شد .
آقای نبویان
اینو دیگه روحانی ظریف نگفته .
باقری و تبمش گفتند خوب شاید تند هستید
باقری. رو. فاکتور گرفته روش نشده کامل بگه ،حیا کرده .
ولی ملت. میگند تندرو. رو رو
خیلی. ها عین جرج بوش. خودشان را معیار حق میدانند
هر که با ما بود خوب
هررکهدبا ما نبود تروریست

الان هم عده ایی در ایران خود را ملاک انقلاب میدانند هر که بانها بود انقلابی ،،هرذکه نبود غیر انقلابی

نمونش. سرلشگر بنده خدا فیروزآبادی بود
.تا زمانی که برجام تبریک نگفته بود ،انقلابی بود ،،اشکال هم نداشت در باغ هکتاری خودش و خانواده زندگی کنند ..اما به محض تبریک برجام ،،یک شبه زندگی بنده خدا از هر جهت مورد کنکاش قرار گرفت که قبلاً اشکال نداشت بیست سال در آن باغ زندگی کتد،،،اما با تبریک گفتن برجام اشکال پیدا کرد یک شبه چرا. دررباغ هکتاری زندگی میکند
همه ما کارشناس درهمه چیز هستیم.. شب درماهواره وشبکه های اجتماعی وخبرگزاری ها برای ما مینویسند ومیگویند، ماهم بنابرسلیقه خودمان انتخاب میکنیم همان حرفها رامیزنیم وحرف هیچ کس راهم قبول نمی کنیم. یکبار تحقیق کنیم ودقت کنیم. ببینیم. این خبرگزاری، ماهواره، اخبار، ازکجا میاد پشت این.باران. خبرها چه کسانی هستند چه سودی میبرند.
خدا لعنت کنه خاتمی و روحانی و کروبی و موسوی و رفسنجانی
سلام. از تابناک برای این صغحه تشکر می کنم

عارضم که. ما نمی توانیم هم سصد تن نماینده
و شورای مگهبان داشته باشیم و هم امثال نبویان که ذره ای برای انقلاب ودفاع مقدس وخرمین هزبنه نگنند و از همه ببشتر طلبکار باشند هروقت دلشان خواست سفارت آتش بژنند کفش بپرانند میلیارد دلار سفارت عربستان هزینه ای بود که نبویان ها وکلی آسیب به کشور زدند حتی اگرشخص شخیص رهبری معطم هم بروند اینها معنرضند آقاشما رو هرچه شما بفرمایی بس کن آقا دیگه چقدر هزینه دیگه پاکتر از علی باقری داریم پاکتر عبدالعیان داریم نه منافع کشور برایتان مهم هست هرچه دلتان خواسته کرده ایذ من حاصر در هرحایی که باسد ثابت کنم هزینه نبویانها ورسایی ها ورعیت ها خاتمی ها برای کشور زیاده .... خجالت هم خوب چیزیه
در مورد انقلابی ها مگه اشتباه گفتم که سانسور کردی؟
فقر مطلق رو بعید میدونم ولی حتما پدر فقیر مطلق را درمی آورند
بالاخره من هر جه فکر کردم‌نغهمیدم شما چه‌گفتید.
قوه قضاییه راست میگه کاترین خانم 18روز و چند سال بیشتر تو ایران نبوده
نبویان: کار به جایی رسیده که باقری به بچه‌های انقلابی گفته «تندید»

بچه های انقلابی تند نیستند جناب آقای باقری شل شدند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست