بازدید 68046
دو هزار و نهصد و سی‌‌ و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رمزگشایی علی مطهری از ظهور پدیده «کاترین شکدم» / چرا مردم نگران بی بندوباری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند؟! / حسین شریعتمداری خطاب به امیر عبداللهیان: راستش را بگویید در وین چه خبر است؟! / مصرف سیگار در ایران زنانه شده است؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: سفر مهم هیاتی از عراق به تهران با دستور الکاظمی / واکنش سخنگوی دولت درباره ظلمی که به کارگران می‌شود / پیشنهاد رضا نصری به وزیر خارجه: به وین بروید و... / واکنش درایتی به دیدار‌های روحانی با برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 06 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حسین شریعتمداری خطاب به امیرعبداللهیان: چرا سکوت کرده اید؟/ راستش را بگویید در وین چه خبر است؟!

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: سخن از انجام توافق در میان است، ولی متاسفانه از سوی تیم مذاکره‌کننده کشورمان اطلاعات چندانی از چند و چون مذاکرات و آنچه داده‌ایم و آنچه گرفته‌ایم، منتشر نمی‌شود تا آنجا که جای خالی ما در تبیین واقعیات، دست حریف را برای تحریف باز گذاشته و حتی در کمال وقاحت، ایران اسلامی را « طرف سنگ‌انداز»! و عامل به درازا کشیدن مذاکرات معرفی می‌کند! اگر آنگونه که جسته و گریخته اعلام شده، مذاکرات وین به نتیجه رسیده و توافق نهایی به دست آمده است، اصلی‌ترین امتیازاتی که در این توافق رد و بدل شده و داده‌ایم و گرفته‌ایم چیست؟

مصرف سیگار در ایران زنانه شده است؟ /کاهش سن مصرف سیگار به زیر ۱۳ سال / گرایش زنان به مصرف سیگار بیشر شده است

دکتر زهرا حسامی دکترای تخصصی پزشکی و پزشک مشاور در جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات:سیگار زنانه نشده است اما در سال‌های اخیر شاهد بیشتر شدن گرایش زنان به مصرف دخانیات، هم سیگار و هم قلیان، هستیم. این هم تحت تاثیر تبلیغات است؛ اینکه سیگار سبک یا کم‌خطر وجود دارد.روز به روز که مضرات سیگار بیشتر مشخص می‌شود، یک عده ترک می‌کنند و عده‌ای هم بر اثر عوارض مصرف آن جانشان را از دست می‌دهند. مسلما شرکت‌های دخانی باید جایگزینی برای آنها در بازار مصرف پیدا کنند. یکی از گروه‌هایی که روی آنها خیلی کار می‌شود، خانم‌ها هستند و دیگری نوجوان‌ها. متاسفانه در سال‌های اخیر هم سن مصرف دخانیات پایین آمده و به حدود ۱۲، ۱۳ سال رسیده و هم گرایش خانم‌ها به آن بیشتر شده است. ۱۰، ۱۵ سال پیش به‌راحتی نمی‌دیدیم خانمی در خیابان یا پشت فرمان خودرو سیگار بکشد، چون این کار قبح داشت، اما الان قبح آن کم شده است./همشهری آنلاین

آنجلینا جولی: هیچ فرقی بین آوارگان سوری و اوکراینی نیست

آنجلینا جولی که قبلا با بحران افغانستان به اینستاگرام پیوسته بود، در پستی نوشت: یک میلیون پناهنده تا الان از اوکراین گریخته اند. اما قبل از اینکه حتی یک مهاجر از مرز اوکراین عبور کند، بیشتر از ٨٢ میلیون نفر مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند. رکورد جدیدی از میزان پناهندگان جنگی؛ از جمله این افراد می‌توان به شش میلیون سوری (بزرگترین جمعیت پناهنده جهان) اشاره کرد که بیش از یک دهه است که آواره شده‌اند. بیش از یک میلیون روهینگایی از میانمار هم به همین وضعیت دچار شده‌اند. جولی اشاره کرد این ۴٨ میلیون شامل افرادی از یمن، سومالی، افغانستان، اتیوپی و مکان‌های دیگر هستند.جولی در پایان این پست نوشته: تمام پناهندگان و افراد آواره لیاقت دارند که برخورد برابری با آنها بشود و حقوق یکسانی داشته باشند.ژولی دلپی، بازیگر فرانسوی آثاری مانند «پیش از طلوع»، «پیش از غروب» هم در پستی عکسی از جنگ‌زدگان سوریه و اوکراین در کنار هم منتشر کرده و گفته: کشورهایی مثل سوریه و یا هر کشور دیگری که زیر یوغ ستمگرانی از جمله غربی‌ها هستند را فراموش نکنید.

تعرفه قبرها در بهشت زهرا اعلام شد/طبقه ای ۲۵ میلیون تومان

معاون سازمان بهشت حضرت زهرا: امسال در قطعات جدید که قبرها به صورت سه طبقه واگذار می شود، طبقه پایین رایگان است و از بازماندگان پول گرفته نمی شود، تنها هزینه خدمات حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان محاسبه و دریافت می‌شود.امسال قیمت ۲ طبقه بالا، طبقه ای ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع پنج میلیون تومان است و این کف قیمت قبرهای بهشت زهراست. ناحیه ۲ بهشت زهرا ـ سلام‌الله‌علیها ـ که از قطعه ۲۰۰ تا ۲۵۸ است، طبقه‌ای ۱۴ میلیون و یکصد هزار تومان که مجموع سه طبقه رقمی معادل ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌شود. ناحیه یک که از قطعه یک تا ۱۱۲ است، طبقه ای ۲۵ میلیون تومان و در صورت واگذاری قبر سه طبقه واگذار ۷۵ میلیون تومان محاسبه می‌شود که این کف و سقف قیمت قبر در سازمان بهشت زهراست.

متن اصلی توافقنامه احتمالی آماده شده است

عمویی، عضو کمیسیون امنیت ملی: با وجود اینکه متن اصلی توافقنامه احتمالی آماده شده اما سر یکی دو موضوع هنوز اختلاف نظر وجود دارد و تا زمانی که این موضوعات حل نشود ایران آمادگی برای امضای هیچ توافقنامه‌ای نخواهد داشت.مبنای اول این است که آمریکایی‌ها چه اقداماتی را باید انجام دهند تا مجددا بتوانند در جایگاه سابق خود به عنوان عضو برجام مطرح باشند.امروز نگرانی نسبت به اجرای تعهدات آمریکا یک نگرانی فراتر از ایران است و در همین راستا نیز خواسته ایران برای گرفتن تضمین مطالبه‌ای منطقی است.

سهمیه نوروزی بنزین منتفی شد

سالاری، معاون وزیر نفت:در دولت هیچ جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره واریز سهمیه بنزین نوروزی تشکیل نشده و دستوری هم به ما داده نشده است.پیش از این رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفته بود احتمالا دولت برای تصمیم‌گیری درباره واریز سهمیه بنزین نوروز، منتظر ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کروناست که مشخص شود آیا امسال مجوز سفر نوروزی صادر می‌شود یا نه؟ حالا یک هفته از دستور ستاد ملی مقابله با کرونا گذشته و خبری از واریز سهمیه بنزین نوروز نیست./تجارت‌نیوز

طالبان: نوروز رسم مجوسی است و ما آن را قبول نداریم

سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان می‌گوید که نوروز رسم مجوسی است و حکومت این گروه آن را قبول ندارند.مولوی محمد صادق عاکف مهاجر در گفت‌وگو با یک رسانه خصوصی گفته است: ما در اسلام فقط دو عید داریم: عید خُرد و عید کلان. عید دیگری به نام نوروز در اسلام نیست./شفقنا

واکنش محمود صادقی به اظهارات لاوروف: رسما گروگان روسیه شدیم

محمود صادقی در توییتر با اشاره به صحبت‌های لاوروف نوشت: رسما گروگان روسیه شدیم.

واکنش درایتی به دیدارهای روحانی با برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی به دنبال این است که با استفاده از راهنمایی‌ها و نفوذ اجتماعی رهبری جریان اصلاحات را از «فرد» به «جمع» منتقل کند. مصطفی درایتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت امروز اصلاح‌طلبان و آینده آنها گفت: طبیعتا اگر اصلاحات بخواهد در گذشته بماند، ممکن است این ماندگاری با مشکل روبه‌رو شود. اما اگر رویکرد و گفتمان خود را با وضعیت فعلی و شرایطی که برای آینده احتمالی هماهنگ کرده، تغییر دهد و سعی بر همدلی بیشتری با جامعه داشته باشد، امکان ماندگاری در آینده وجود دارد. حدس ما بر این است که بهترین راه برای حل و فصل مسائل و مشکلات کشور اصلاحات است. خارج شدن از آن انقلاب مجدد است.وی افزود: ایستایی در وضعیت موجود امکان‌پذیر نیست و حرکت رو به جلو بدون یک اصلاحات عمیق ساختاری و مطابق خواست و مطالبات مردم که کشور را با حلقه محدود به طرف آینده بهتر هدایت کنیم، وجود ندارد.درایتی تصریح کرد: جامعه هم همین را می‌خواهد و فضای جامعه به شکلی است که با همه نارضایتی‌هایی که وجود دارد، به دنبال پیدا کردن راهی است که بدون استفاده از به‌هم‌ریختگی کامل جامعه بتواند اصلاحات مدنظر خود و موانعی که در مسیر مطالباتش است را بردارد و روند حاکمیت را با خواسته‌های خود هماهنگ‌تر ببیند.وی تصریح کرد: اگر تغییر صورت بگیرد، تنها چیزی که در آینده کشور می‌تواند دوام پیدا کند، فقط اصلاحات است. اما اگر بخواهیم در گذشته بمانیم و فکر کنیم با همان روش می‌شود سیاست‌ورزی کرد، طبیعی است که اگر جامعه اصلاحات را جریانی مثل جریان اصولگرا به سبکی بداند که همه راه آن دست پیدا کردن به قدرت است،‌ شاید محوریت اصلاحات از دست برود و از جامعه عقب بماند. آن‌ وقت خطراتی که پیش می‌آید، دیگر قابل پیش‌بینی نیست.

بیش از ۹۹ درصد سواحلِ در اختیارِ دستگاه‌های دولتی، آزاد شده‌اند

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به روند آزادسازی سواحل گفت: تقریباً ۹۹.۵ درصد از سواحلی که در اختیار دستگاه‌های دولتی بودند، آزاد شده‌اند. سید صولت مرتضوی در حاشیه آیین کشت نهال در خرمشهر که امروز (۱۵ اسفندماه) در جریان اولین روز سفر وی به خوزستان انجام شد، با اشاره به روند آزادسازی سواحل اظهار کرد: تقریباً ۹۹.۵ درصد از سواحلی که در اختیار دستگاه‌های دولتی بودند، آزاد شده‌اند. وی افزود: در گام دوم، آزادسازی بخشی از سواحل و حریم رودخانه‌ها که در اختیار بخش خصوصی است و به نوعی سواحل را تصرف کرده‌اند، به تدریج و با همکاری استانداران استان‌های ساحلی و دستگاه‌های نظارتی و قضایی در حال انجام است.

نماینده مجلس: استیضاح وزیر نفت را پس از بررسی بودجه ثبت خواهم کرد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در خواست استیضاح آقای اوجی وزیر نفت را پس از بررسی بودجه ثبت خواهم کرد.مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: برای حل مشکلات اقتصادی به مجموعه دولت اعتماد داریم و فرصت کافی هم می دهیم؛ اما ‎خلاف گویی و ‎فریبکاری و خط گرفتن از ‎بانیان وضع موجود خط قرمز ماست.استیضاح آقای اوجی وزیر نفت را پس از بررسی بودجه ثبت خواهم کرد؛ ان شاءالله.

چرا مردم نگران بی بندوباری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند؟!

فلاحی با تاکید بر این نکته که چرا مردم نگران بی بند و باری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند، اظهار کرد: مردم همین الان باید بیشتر نگران هرج و مرج در فضای مجازی باشند. در حال حاضر بی بندوباری در فضای مجازی موجب قاچاق انسان، فروش سلاح و مواد مخدر، فروپاشی خانواده‌ها و ... شده است؛ جالب است مردم نگران این موارد نیستند؟!نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم در ادامه افزود: همین الان همه مواردی که عنوان کردم اتفاق می‌افتد! ما می‌گوییم باید یک قانونی باشد که در فضای مجازی هر کسی هر کاری دوست داشت انجام ندهد.

الهیان: تیم مذاکره‌کننده باید تضمین محکم از آمریکا بگیرد

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: تیم مذاکره کننده باید تا کسب نتیجه مطلوب و رسیدن به هدف نهایی که برداشتن کامل تحریم‌ها و گرفتن تضمین محکم از طرف آمریکاست بر خواسته خود پافشاری کند.زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره مذاکرات وین و پذیرش خطوط قرمز ایران گفت: مجلس شورای اسلامی تاکید جدی بر قانون راهبردی لغو تحریم‌ها و مفاد آن دارد، تاکید مجلس بر این است که خطوط قرمز حتما لحاظ شود که البته در شرایط حاضر هنوز آنچه به عنوان خطوط قرمز مدنظر ایران است، کامل دیده نشده است. وی افزود: در این مذاکرات باید بررسی کنیم چه منافع اقتصادی نصیب ملت ایران خواهد شد، در ارتباط با لغو تحریم‌ها که حقوق اساسی ملت ایران را زیر پا گذاشته است، چه امتیازاتی خواهیم گرفت و از آن طرف چه دستاوردهایی را از دست خواهیم داد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: صنعت هسته‌ای که صنعت پیشران برای آینده کشور است، باید حفظ شود و تعطیلی تحقیق و توسعه در صنعت هسته ای مورد پذیرش و قبول ملت و نمایندگان نیست.

اولیانوف: سفر «گروسی» به ایران موفقیت‌آمیز بوده است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، سفر مدیرکل آژانس اتمی به ایران را موفقیت‌آمیز توصیف کرد.«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی سفر مدیرکل آژانس اتمی به ایران را موفقیت‌آمیز توصیف کرد. این دیپلمات روس نوشت: سفر دیروز رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران بسیار موفق بود. دو طرف در مورد گام‌های مشخص با هدف حل و فصل مسائل پادمانی باقی‌مانده در یک دوره زمانی معقول به توافق رسیدند. دستاورد بزرگ! رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران گفت که نظارت بر سایت‌های هسته‌ای ایران ادامه خواهد یافت و افزود مذاکرات خوبی در تهران داشته و منتظر بازگشت کامل ایران به توافق هسته‌ای است.گروسی در ادامه گفت که فکر می‌کند «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران برای پایان مذاکرات هسته‌ای به وین سفر خواهد کرد.

پیشنهاد رضا نصری به وزیر خارجه: به وین بروید و...

یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل پیشنهاد کرد که وزیر امور خارجه به وین برود و هم با هیأت آمریکایی نشست دوجانبه برگزار و هم با هیأت روسی ملاقات کند. رضا نصری در یک رشته توییت در حساب توییتری خود نوشت: جناب دکتر امیرعبدالهیان، به وین تشریف ببرید و هم با هیأت آمریکایی نشست دوجانبه برگزار و هم با هیأت روسی ملاقات کنید. به جهان این سیگنال را بدهید که سیاست خارجی ایران تابع هیچ کشوری نیست، تطبیق‌پذیر با شرایط روز است و تنها محرک آن منافع ملی ایران است. ایران در شرایطی روی نقشه دیپلماسی جهان نقش خواهد داشت - و از حداکثر ظرفیت برجام و حداکثر پتانسیل نظم جدید بین‌المللی بهره‌مند خواهد شد - که نشان دهد وزنه‌اش را ارزان در کفه ترازوی هیچ قدرتی قرار نخواهد داد. تندروهای واشنگتن می‌خواهند توافق وین را دست‌پخت روسیه جلوه دهند تا در جو کنونی راحت‌تر آن را خراب کنند. افکار عمومی ایران نیز به اشتباه توافق وین را محصول کار مسکو می‌داند. با ابتکار دیپلماتیک خود این فضا را عوض کنید. مخاطب اظهارات و اقدامات شما استراتژیست‌های در کمین نشسته در پایتخت‌های جهان و پشتیبان اصلی شما هم مردم ایران هستند.آن عده‌ای که در برخی محافل خاص در داخل کشور «ابتکار دیپلماتیک» را صرفاً انداختن یک پا روی پای دیگر در برابر همتای اروپایی‌تان می‌دانند - و هنوز درگیر قدم زدن ظریف و کری در خیابان هستند بی آنکه پیام آن را به مخاطب جهانی درک کرده باشند - در هیچ جای این معادله قرار ندارند.به وین تشریف ببرید و نشان دهید ایران - ولو به صرف اینکه از مهم‌ترین تأمین‌کننده‌های سوخت جهان است - یک قدرت مستقلِ توازن‌ساز است. ابتکار دیپلماتیک شما هم گامی در جهت تامین منافع بلندمدت راهبردی ایران است، هم تندروهای واشنگتن را در فضای کنونی ساکت خواهد کرد و هم به دغدغه مردم در داخل کشور پاسخ خواهد داد.»

واکنش سخنگوی دولت درباره ظلمی که به کارگران می‌شود

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: رییس جمهور در جلسه هیات دولت تصریح کرد، پیمانکاری که به کارگر ظلم می‌کند، صلاحیت ندارد پیمانکار دولت باشد. علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در جلسه هیات دولت با تأکید بر لزوم نظارت مسئولان نسبت به پرداخت حقوق کارگران پیمانکاران طرف قرارداد دولت تصریح کرد: «پیمانکاری که به کارگر ظلم می‌کند، صلاحیت ندارد پیمانکار دولت باشد.»

رمزگشایی علی مطهری از ظهور پدیده‌ «کاترین شکدم»

علی مطهری ریشه «ظهور دیده هایی مانند کاترین شکدم در جمهوری اسلامی» را نقد کرد.علی مطهری در توئیت خود نوشت : ظهور پدیده هایی مانند #کاترین شکدم در جمهوری اسلامی ناشی از میل بخشی از حکومت به تملق و چاپلوسی و بت سازی است. جاسوسها از این روزنه مخصوصا در | نهادهای انقلابی نفوذ می کنند. نفوذ در | این نهادها رخ می دهد نه در منتقدان و مخالفان.

سفر مهم هیاتی از عراق به تهران با دستور الکاظمی

وزارت برق عراق اعلام کرد که هیاتی از این کشور به منظور رایزنی درخصوص مساله صادرات گاز و پرداخت بدهی هفته آینده به تهران می آید.به گزارش صوت العراق، احمد موسی، سخنگوی رسمی وزارت برق عراق در اظهاراتی گفت که به دستور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور هیاتی دولتی متشکل از وزرای برق، دارایی، نفت و مدیرکل بانک تجارت عراق ایجاد شد و این هیات هفته آینده به تهران خواهد رفت و درخصوص امضای توافقات گازی و پرداخت بدهی ها با طرف ایرانی رایزنی خواهد کرد.وی تاکید کرد: پس از انجام مذاکرات و پایان این سفر، عراق بخشی از بدهی های خود را به ایران پرداخت خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۹۷
خبرهای وین را باید از اولیانوف بشنویم

امیرعبداللهیان هم خودش بی خبره
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
امیر عبدالهیان که هیچ رئیسی هم بی خبره و احتمالاً مثل مردم صبح جمعه از ماجرا باخبر شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مختصرو مفید گفتنی را گفتی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من نگرانم اولیانف در پایان مذاکرات بابت شرکت در جلسات .از ایران درخواست پرداخت حق الزحمه نکنه خخخ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
واقعا این عزت و اقتدار در این دوره از ایران در تاریخ ثبت میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اولیانوف سخنگوی وزارت امورخارجه ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دیگه این بابا بگه مثل چوپان دروغگو شده، یکسال است الیانوف ما را سر کار گذاشته
ناشناس
| Romania |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
واقعاً فکر کردی وزارت خارجه کاره ای هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
چرا الکی جو میدین؟
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
یعنی واقعاً سلطان قلم از خبر، خبر نداره؟ شاید هم خودش رو به بی خبری مصلحتی زده؟ هر چه نباشد سه قوه با هم هماهنگ و به عبارتی یکدست شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اولیانوف میخواد توجه مردم را از جنگ روسیه دور کنه
افراد خودرأی مثل اون نادان هایی هستن که فک میکردن تمام عالم هستی دور زمین میچرخه. افراد خودرأی هم فک میکنن تمام حقیقت دور افکار اونا میچرخه، ولی از نگاه بقیه فقط نادان هستن.
کاترین شاکدوم ظاهراً گفته با ابزار صیغه جاسوسی می کرده که در نوع خود در جهان بی سابقه است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اصلا بی سابقه نیست
زیپی لیونی که زمانی وزیر خارجه اسراییل بود از پرستوهای کارکشته موساد بود
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
از بزرگترین نقطه ضعف مسئولان جمهوری اسلامی که با یک تار مو چنان تحریک می شوند که حاضرند دست به هر اقدامی بزنند
آقای مطهری چندسال اخی اکثراًنظراتی زیرکانه وپخته ای ایراد میکنندکه شایدکمترکسی شجاعت ابرازش راداشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آقای مطهر راست میگه ایشان و دوستانشان (به قول خودشان منتقدان و مخالفان ) همراستای آمریکا هستند و لزومی به نفوذ نیست ، نفوذ باید در گروهی باشد که مخالف سیاستهای آمریکا و غرب هستند
اقای فلاحی مردم نگران و ناراحت از بی بند و باری و اعمال و حرکات مسئولینی هستند که به هیچ صراتی مستقیم نیستند و بنام دین هر مفسده ای رو انجام میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
در صورت اجرای طرح صیانت مردم دیگر از این اخبار دریافت نمیکنند و دیگر دچار ناراحتی نمیشوند.
نماینده در فکر آسایش مردم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اکثریت مردم همدان در انتخابات شرکت نکردند .اسم ایشان را به عنوان نماینده همدانی ها نگویید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اتفاقاً مردم از بی بندو باری نگران هستند ولی متاسفانه به مسئولین اطمینان ندارند. چون می ترسند که به بهانه ساماندهی به فضای مجازی برای آنها محدودیت ایجاد کنید و همین روزنه رسانه ای را هم از آنها بگیرند
مرگ بر ولادیمیر پوتین و ننگ بر نوکرانش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آقای این چه حرفیه
اگه دعلت برآورده بشه دیگه مسئولی برا مملکتمون باقی نمیمونه
حاج حسین این فیلم ها چیه بازی میکنی؟به یمن امثال جنابعالی رفقای روس به تمامی خواسته هاشون در ایران میرسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
مش حسین آقا میخواد بگه ما حواسمون بوده و این توافق خیلی خوب بوده
طالبان غلط کرده است به همراه تمام همفکرانش..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آقا به همفکرانش چرا فحش میدهی؟؟؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
هرکس همفکر شماست عاقل هست و هرکس نیست احمق !
این جمله خیلی آشناست، بیشتر دیکتاتور ها این رو میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
گفته طالبان در مورد عيد نوروز مشكلي نداره،
عيد نوروز يك عيد ملي فارسي زبانان است نه يك عيد اسلامي
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
هم فکران طالبان جهل فقط جاهلان هستند
آزاد ايراني
| United States of America |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
به جاي طالبان بگيد جاهلان، اون بنده خدا تاريخ نخونده كه بدونه اصلا عيد چي هست چه عيد باستاني نوروز، چه عيد قربان چه عيد فطر و خلاصه هر عيد ملي و مذهبي ديگه اي كه براي هر قوم و ملتي عزيز هست و مبارك، فقط جنگ رو ميشناسن و بس اون هم از نوع نامردي و انتحاريش به سبك جاهلان
این زاکانی به مرده های بهشت زهرا و خانواده هاشون هم رحم نمیکنه؟خجالت نمیکشی با این قیمت ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
میترسه اگر قیمت پایین بیاد مردم بیشتر بمیرند
چه خوب شدانجلیناجولی گفت که بین پناهندگان وآوارگان اوکراینی باآوارگان سوری وافغانستانی وامثالهم فرقی نیست چون ماتاحالافکرمیکردیم آوارگانهم مثل مشاغل ویاقبورطبقه بندی شده هستندباارزش های متفاوت وچه خوب شد که ایشان گفتندخیالمان راحت شد که آوارگان اختلاف طبقه ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
درزمانه ای که معیار انسانیت و تمدن و فرهنگ موی بور و چشم های رنگیه . این صحبت ها از یک هالیوودی که با اون فرهنگ بزرگ شده و رشد کرده غنیمته و جای تقدیر داره
مردم هم نگران بی بند وباری هستند اما تجربه گذشته نشان می دهد این محدودیتها بهانه هایی برای اغراض سیاسی هست. هیچ کس هم نباید از اشتباهات گذشته درس بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
جامعه مجازی تصویری درست از جامعه واقعی است. اینها که ایشان نام بی بند و باری روی آن میگذارند یک واقعیت انکار ناپذیر است فقط در فضای مجازی راحت تر و بی پرده تر دیده میشود
اقاى شريعتمدارى از اليانوف و لاروف بايد پرسيد كه توافق اتمى به چه صورت أست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
وزارت خارجه پست سخنگو را برون سپاری کرده
جناب شریعتمداری در دوره قبل شما و صدا و سیما که از قبل همه چیز را می دانستید و اظهار تظر میکردید اما حالا؟
البته دوستان روس و عزیز شما زحمت هیات ایرانی را بر دوش دارد کافی است یک زنگ به ایشان بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
زبان روسی را هم که حتما بخوبی بلد هستید

و در مسلک رفقا !!!!! حتما به شما گفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
برخی منابع روس خبر داده اند روسیه بزودی از برجام خارج میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بگو حاج حسین، به جای دو واحد ادبیات پارسی، حد اقل دو واحد زبان روسی پاس میکردی که الان صم بکم نشینی ببینی که لحاف روف به زبان در میاد.
سلام آقای نماینده و سایت محترم تابناک می دانید چرا مردم نگران ناهنجاری فضای مجازی نیستند دلیل آن کاملا واضح است و شما هم کاملا به آن واقف هستید که می خواهید آن را ببندید چون تنها ابزار باقی مانده برای مردم برای آگاهی از مسائلی است که سعی در پنهان کردن آنها دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
مردم در فضای مجازی دنبال چیزی میروند که به آن نیاز و علاقه دارند. آقای نماینده حرف از بی بند و باری میزند در صورتی که مردم دنبال این چیزها نیستند
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
سلام
همین که نظر، فقط یک نظر ساده را ناقص چاپمی کنی دلیل نیاز به فضای مجازی است
جناب فلاحی! اشتباه شما اینه که فکر می کنید قبل از این که فضای مجازی به وجود بیاد این گونه هرج و مرج ها وجود نداشت و نه مواد مخدری بوده و نه دزدی و نه فحشا. به پرونده های ۱۰ سال پیش دادگستری نظری بیندازید تا متوجه واقعیت بشوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
البته منظور ایشون همینه. میگه اینجور چیزها ادامه خواهد داشت ولی ما خبرش رو برعکس منتشر میکنیم و میگیم کشور گل و بلبل شده. به قول حافظ جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چو ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
مردم نگران هرج و مرج نیستند ولی عده ای بدجوری نگران افشای دزدی ها و اختلاسهاشون هستند !
حاج حسین! از اولیانوف بپرسید. ببینید چطور گستاخانه در روز روشن به ما خیانت می کند.
جالبه،نتیجه سفر گروسی به ایران را هم اولیانوف اعلام میکنه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خدا پدر اونو بیامرزه که این اصطلاح را باب کرد: رفیق دزد و شریک قافله.
فعلا که مذاکرات وین به تحریمهای روسیه گره خورده
سوال اینه که آقایان از ناآگاهی وجهل مردم چه سودی میبرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اوف. فراووووون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دزد دانا میکشد اول چراغ خانه را
دقیقا
اقای مطهری دقیقاً علت اصلی نفوذ را بیان کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
حالا ما نفوذ کردیم یا دشمن؟؟؟؟؟؟
جنایاتی که اکنون در اوکراین شاهدیم نیز نتیجه میل به بت سازی در بیست سال اخیر پیرامون ولادمیر پوتین است. وقتی اسلام تا این حد پدیده چاپلوسی را قبیح میداند بخاطر عواقب هولناک ان است حتی اگر ان عواقب در اینده ای دور ظاهر شود. فردی که مورد چاپلوسی قرار میگیرد هم طرفداران و هم منتقدان خود را از دایره انصاف خارج میکند و انها را به افراط وتفریط می کشاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
جنایات در یمن عراق سوریه لیبی روندا بمبهای هسته ای در ژاپن کشنار مردم ویتنام نابود کردن نسل سرخ پوستان در آمریکا ..... جدا شدن بحرین و افغانستان و حتی بخشهای دیگری از ایران تا هندوستان و غیره عواقب کار کی است وقتی رسانه ها در دنیا در اختیار یه کروه باشند جنان برایت خبر سازی می کنند و تاریخ می نویسند که قضاوتها را 180 درجه تغییر میدهند
طالبان هم گروه نجسی است و ما قبولشون نداریم.گروهی عقب افتاده و از پشت کوه اومده که فقط اسلحه دارن.
اقای فلاحی! کسی که بخواهد دنبال فساد برود راه ان را هم پیدا می کند چه فضای مجازی باشد چه نباشد. به نظر شما علت دزدی محمود خاوری فضای مجازی بود؟؟؟
دلیل عدم نگرانی مردم نسبت به بی بند و باری مجازی مشغول بودن ذهنشون به بی بند و باریه حکومته
این خانم جاسوس برای شما یک آبروریزی کامل است ولی از رو‌ که نمیرین! این‌ همونیه که جا نماز آب میکشید؟ببینید تا کجاها نفوذ کرده بود!!! چند هزار نفر از اینها هستند؟؟؟؟؟ همه با ریش و پشم و حجاب و … ! چون فقط به ظاهرسازی و پاچه خواری ارزش میدهید و افراد دلسوز ‌و متخصص کشور را به بهانه های مختلف با گزینش و فیلتر کردن حذف کردین و‌ فراری دادین !
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
جالبه که گیر دادند به این خانم و اون همه نیروهای ارزشی خودشونو که درگیر همین خانم بودند را مبرا کردند
نماینده همدان کی به شما حق داده است برای مردم تعیین کنید هر کاری شما دلتان میخواهد مردم باید انجام بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اگرچه با حرف شما موافقم که ایشان حرف نادرست میزندد اما باید عرض کنم که قانون این حق را به ایشان داده. هر وقت مردم با صندوق رای قهر کردند اتفاقات از این دست زیاد و زیادتر شد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
مردم همدان ، شما چیکاره ای ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
وقتی مردم رای می دادند هم می گفتید تقصیر خودتان هست که بد انتخاب کردید. در هر حال مردم مقصر می شوند
هیئت عراقی در مورد بدهی های جنگ هم قراره چیزی بگه ، راستی کی بدهی عراق به ملت رو مسکوت گذاشته ، کسی هست که چنین اختیاراتی داشته باشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بدهی؟؟؟؟ داداش الان اونا خودشون رو طلبکار هم میدونن
الان اونا از توافق بیشتر از من و شما خوشحالن چون میدونن تو منابعی که از برداشته شدن تحریم به دست میاد سهیم هستن
چه خبره که آقای شریعتمداری هم بی خبره و غریبه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بی خبر نیست
اینا بازیه مش حسین آقاست که آخرش بگه ما حواسمون به همه چی بوده و همه چیز خوب و عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
طفلک روسی بلد نیست، همه اش مشق خط کرده!!!!
آنها که جهان را برای ما ایرانیان به شرق و غرب تقسیم می کنند، سیاست را بر مبنای نژاد بنا می نهند، دشمن ایران ما هستند، انها همیشه دنبال یک »دشمن« هستند، تا بتوانند از ابزار »اتهام« به دیگران استفاده کنند، و خود را »دوستان واقعی« مردم جا بزنند، ولی مردم ایران دیگر این شگرد را باور ندارند، منافع ملی ایران، حقوق برابر مردم و آزادی را با این شعارها عوض نخواهند کرد، دوران »دشمن خارجی« در ایران دارد به پایان می رسد،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
هزاران درود
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
من کاملا نگران وضع فضای مجازی‌ام و به همین دلیل نمی‌خوام دست افراطیونی بیفته که کل ممکلت رو دارن با صیانت‌هاشون به گند می‌کشن.
طالبان هم دوروز بیشتر حاکم نیستند ولی نوروز ماندگار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
احسنت
طالبان هم دوروز بیشتر حاکم نیستند ولی نوروز ماندگار است.
کاترین شکدم رو کنار اون بابا بگذارید که از علی لندی سوءاستفاده کرده بود تا ببینید «ارزش» مملکت رو کجا برده. بذارید بی‌ارزش‌ها بیان سر کار، شاید اوضاع درست شد.
دیگه خیلی ضایع رفتید زیر بلیط روسیه ، سانسور کن آفرین
سفری موفقیت آمیز در گرفتن اطلاعات برای خرابکاری های بعدی!
روسیه تعیین میکنه توافق رو
نکند دست شما را از وزارت نفت کوتاه کردن که نورچشمی نتوانند بروند آنجا؟!!!
همیشه ملت خسارت داده جنگ ایران عراق خوب که کشته دادیم قطعنامه را قبول کردیم تو هر کاری این بوده حالا انرژی اتمی هممثل قبل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
از عراق غرامت جنگ ۸ ساله را که نگرفتیم

حالا بنیاد شهید به ریاست قاضی زاده هاشمی

رفته تا برای قاتلین ، شهدا و جانبازان و ایثارگران

عزیزمان خانه و شهرک و درمانگاه بسازند !!!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چه ربطی به هم داشت آن وقت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
آنچه که شما به درستی گفتید = نوشیدن جام زهر هسته ای
دقیقا روسها با ایران در جهت منافع خودشون بازی میکنند و البته حاکمان احتمالا چاره ای جز باج دادن ندارند!! چون منافعشون با منافع ملت در تضاد است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ناشناسانی که همیشه و از هر ابزاری برای نشان دادن تضاد دولت و ملت یا نظام و ملت استفاده می کنند
این ابزار می تونه دلسوزی برای ملت یا هر چیز دیگر باشه، مهم نیست. مهم همان نتیجه است
علی مطهری کشوری که مردانش با موی سر زن مشکل دارند و تحریک میشن وقتی کنار یه زن قرار بگیرن معلومه سریه گرفتار سندروم بیقرار میشوند و سریع صیغه را میخونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خجالت
تهیه کننده و آقای افشار ! ما منتظر سومی اش هستیم هیچ جا نمریریم همینجا هستیم
هرکی نسازه .......
وقتی بهار را جشن می‌گیریم، در واقع به زندگی احترام می‌گذاریم و نماد این احترام نوروز هست. این افراطی‌ها با هر چی که انسانی باشد، یک فرهنگ متعالی باشد یا یک هنر انسان‌دوستانه باشد، همیشه مخالف بودند و فقط دنبال نابودی و مرگ و جهالت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
هر چه بيشتر با اين قوم جاهل فاصله داشته باشيم مايه مباهات هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اگر طالبان ، نوروز را ممنوع نمی کرد

باید شک می کردیم و خواستن نوروز نیاز به فهم و شعور و درک راز و رمز طبیعت دارد

که طالبان و داعش و القاعده و امثالهم فلج مغزی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
زن، موسیقی و مراسم ملی
نمیدونم چه را افراطیون با این سه گزینه مشکل دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
البته ما خودمون سالهاست به جای 13بدر میگیم روز طبیعت
به چهارشنبه سوری میگیم چهارشنبه آخر سال
"چرا مردم نگران بی بندوباری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند؟!"
واقعا چرا؟! برای اینکه مردم اونقدری بی بند و باری و رانت و فساد و بی قانونی و عدم رسیدگی در دنیای واقعی دیدن که دیگخه انتظار ندارن که اینترنتی که بیشتر برای تفریح استفاده میکنن قانونمند باشه!! راست میگه اون نماینده بره جامعه رو قانونمند بکنه! بعد در جامعه قانونمند، اینترنت هم باید قانونمند باشه
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عجب توجیهی...خسته نباشی دلاور
روس دنبال منافع مردم‌و کشور خودشه سران مملکت ما چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
مردم عراق، لبنان، فلسطین، یمن، ونزوئلا و ... در آرامش باشن ما به سختی ها عادت داریم
لعنت به جامعه ای که در آن زنده ها که هیچ، حتی برای مردگان هم اختلاف طبقاتی وجود دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
منکه وصیت کردم وقتی مردم جسدم در خیابان رها شود تا حکومت مجبور به دفن مجانی من شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
یه حدیث از پیامبر هست که معنی تلویحیش اینه:
وای بر قومی که گورستانهایشان آباد باشد
فلاحی : چرا مردم نگران بی بند و باری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند
جناب فلاحی مردم دنبال یه لقمه نون با این اوضاع اقتصادی هستن که امثال شما با مدیریت ناکارمدتون بوجود آوردین
حسی براشون نمونده که ببینن در فضای مجازی چه خبره شما بی کارین
ما در فضای مجازی بی بند وباری ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
شما بی بند و باری ندیدید چون نرفتید ببینید، اما ایشون رفته دیده. حالا چی جستجو کرده خدا می دونه!
ما با چهره ایی خندان و دلی سرشار از شادی می پذیریم که سنت دیرینه نیاکان ما در پندار پلشت شما جایگاهی ندارد.
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
با که بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ممنون ولی افغانستان هم جزو ایران بوده و این سنت به آنها هم تعلق دارد و باید آن را جشن بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
با اونایی که چشم دیدن مراسم سنتی و اصیل ایرانی را ندارند.با اونایی که بنام دین هر کاری حتی قتل انسان ها را لذت بخش میدانند.با اون هایی که تمام کثافتکاری هایشان را قانون خدا مینامند .با
سلحشور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
احسنت
شریعتمداری کیهان با ارتباط رفاقت عاطفی هواداری که با

روسیه دارد چرا مستقیم از رفقا اولیانوف ، لاوروف و حتی

پوتین سوال نمیکند ؟

فعلا که همانگونه که ظریف گفته بود روسیه علنا و رسما از

امریکا خواسته تا پس از برجام تضمین کند که منافع روسبه

از ایران تهدید نخواهد شد !!!!!!!!

حالا این منافع روسیه چقدر زیاد و حیاتی است که روسیه

را به بیرون آمدن از سایه و پشت نقابش مجبور کرده

را خدا میداند و خود روسیه !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کشوهای دخیل در برجام همگی یک نوع درخواستی دارند کجای کاری شما
در ضمن این که تضمین توسط روسیه و چین خواسته شده یک جورایی حرف ایران هست که تضمین خواسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
قابل توجه اقای شریعتمداری! نخست وزیر اسرائیل رفته مسکو و چند جلسه با پوتین جان اقای شریعتمداری گذاشته و دارن با هم سر ایران را می برن، نمی دانم ایشون چرا خبرهای اسرائیل را در روسیه پوشش نمی دهند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ظریف عاقلترین و خردمندترین دیپلمات حال حاضر در ایرانه. این رو تاریخ گواهی خواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
وقتی روسیه و چین از آمریکا تضمین می خواهند یعنی آمریکا کدخداست و سخن روحانی درست بوده
طالبان و دلواپسان ایران هردو بدنبال انکار فرهنگ اصیل ایرانی هستند.
نوروز که سمبل زنده شدن زمین در فصل بهار است و عید انسانها و همراهی با طبیعت است از نظز این گروه عقب مانده و نادان همانند بقیه حقوق بشری ، ارزشی ندارد.

مردم باید از این جاهلان ضد ارزش های بشری دوری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
این دلواپسان اشتراک بسیاز زیادی با طالبان والقاعده دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
شما فرهنگ اصیل ندارید شما توهم اصیل دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اوایل انقلاب هم خیلی از تند روها خواستند

تا نوروز را ممنوع کنند ، ولی زورسان نرسید
ارزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
طالبان عملکرد ما ایرانیان در چهارشنبه سوری و نوروز و سیزده بدر را دیده و این مطلب را اعلام کرده و حرف درستی است زنده شدن طبیعت چه ارتباطی به ترقه بازی و مصدوم و کشتار بی جهت مردم دارد
زنده شدن طبیعت چه ارتباطی به آتش پرستی ما ایرانیان دارد
زنده شده طبیعت چه ارتباطی به روز نحس
....خواندن سیزده فروردین داردو
واکنش سخنگوی دولت درباره ظلمی که به کارگران می‌شودخخخ اقای جهرمی همین اقای رئیسی نبود کارگران هفت تپه وهپکوی اراک ومعدن تکاب و... را بخاطر اینکه 10-12ماه حقوق نگرفتند انان را شلاق وزندان محکوم میکردالان مدافع کارگران شده ؟خخخخخخخخخخخخخخخخ
حال آدم به هم میخوره از آدمای منفور هیچ کاره ای که به همه چیز کار دارند و میخواهند از همه چیز اطلاع داشته باشند! تو دو به هم زن تو این کشور چکاره ای!
چرا مردم نگران بی بند و باری های اینترنتی نیستند ؟ مگه شما اجازه میدید نگران بی بند و باری های واقعی باشیم ؟ دزدی اختلاس چپو کردن مملکت رگ بی غیرتی هیچ کدوم از شماها رو قلقلک هم نمیده حالا نگران چهار تا سایت و فضای مجازی شدید ؟
طالبان تنها نیستند در ایران هم مسئولین به آداب و رسوم نیاکان اعتقادی ندارند از سر ناچاری مجبورند تحمل کنند
سلام بر رفیق حاج حسین شریعتمداروف..خداروشکر اوکراین بر وفق مراد شما داره اشغال میشه...
مردم پرستوبازی و شکدم بازی مسئولان و میبینن و ازشون یاد میگیرن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
این طور نیست . مردم ما ادب را از بی ادبان می اموزند
راستی کاترین با چند تا پریده
حسین شریعتمداری خطاب به امیرعبداللهیان: چرا سکوت کرده اید؟/ راستش را بگویید در وین چه خبر است؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاج آقا حالا کجاش را دیدی یک جند روز دیگه صبر کن اونوقت آشی را که شخص شما برای این ملت پختی را بچش !
شلوار چارلی چاپلین. جرالدین.فیلم رفته طبق وصیت چارلی.
توضیح واضحات : !!!
«پیمانکاری که به کارگر ظلم می‌کند، صلاحیت ندارد پیمانکار دولت باشد.»
و بعد چی ؟
هی چی !!!
در هر کشوری که حاکمیتش به دنبال سلامت و تندرستی مردم هست سیگار رو محدود می کنند مالیات های سنگین بر سیگار می بندن اما در اینجا هر روز مالیات سیگار رو کم می کنند و دسترسی به سیگار رو برای همه آسون می کنند طبیعتا می شه نتیجه بگیریم حاکمیت به دنبال معتاد کردن و از بین بردن تندرستی مردمه
مردم نگران فساد فضای مجازی نیستند خوب طبیعی هست که مثل مسیولان نگران نباشند
ما نگران اختلاس های سیتماتیک پاک دستان هستیم
طالبان: نوروز رسم مجوسی است و ما آن را قبول نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما نگوييم بد و ميل به ناحق نکنيم
جامه کس سيه و دلق خود ازرق نکنيم
گر بدي گفت حسودي و رفيقي رنجيد
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنيم
حافظ ار خصم خطا گفت نگيريم بر او
ور به حق گفت جدل با سخن حق نکنيم!!
باید خدمت آقای مطهری عرض کنم که بله حق با شماست فقط در نهاد های انقلابی نفوذ می کنن.نهاد های مخالف خودشون نفوذی هستند و نیاز به جاسوس در این زمینه نیست.
نژادپرستانی که خودشون آموزش زبان مادری اقلیت های قومی رو ممنوع میکنن اما بابت ممنوع شدن نوروز در یک کشور دیگر طلبکار میشن
دم طالبان گرم. از این حرکتشون خوشم اومد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
وطن فروش...
منتقدان و مخالفان خود برنامه را به دشمنان هدیه میدهند و نقطه ضعفها را بیان میکنند
دم علی مطهری گرم...
کثیف تر از طالبان در دنیا نیست
از طالبانی که در دانشگاه بمب می گذاره و در میان مردم عملیات انتحاری انجام میده انتظار پذیرش فرهنگ، عشق و نوروز را حتما نمی توان داشت
مسروب خوری در بین دختران باب شده شما تازه به سیگار کشیدن زنانه پی بردین ؟ برید در یک شهر متوسط . وقتی دخترها چند میان خرید ببینید چی می خرن ! تعداد متناسب نوشیدنی شیرین ؟ تعداد نخ سیگار!ببینید در داخل مغازه ها چقدر پیک می فزوشن و اینا هم می خرن! خواب خواب خواب ید یا خود را به خواب زده ! ببیتید روابط جنسی تا چه سنی پایین آمده !
طالبان: نوروز رسم مجوسی است و ما آن را قبول نداریم

سلام بر وحوش انسان نما، جای شما باغ وحشه نه کنار مردم.

چرا مردم نگران بی بندوباری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند؟!

چون ما میدونیم مشکل شما اون نیست مشکل شما اینکه گند پنهون بمونه، شما کی به فکر ملت بودی که این بشه دفعه دوم، برو عمو.
حسین شریعتمداری خطاب به امیرعبداللهیان: چرا سکوت کرده اید؟/ راستش را بگویید در وین چه خبر است؟
شما چکار به وزیر محترم امور خارجه داریدایشون ملزم نیستند بشماپاسخ بدهند
شریعتمداری خوب می داند که دستور بر توافق برجام است با این پرسشهای تکراری عوام فریبی می کند
یکی به این شریعتمداری بگه تو چکاره هستی ! .کیهان رو که به ورشوچی کشاندی ،بزار دولتمردان کار خودشونه کنن وو هر وقت از تو نطر خواستن حرف بزن.بخدا هیچکی تو رو قبول نداره
نوروز جشن و عید همگانی کره زمین است که بر اساس علم و منظق است. سر از کوزه در نمیاری حرف نزن دوست عزّیز.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، روز شنبه از آمریکا خواسته بود تضمین کتبی بدهد که تحریم‌های واشنگتن علیه مسکو به دلیل حمله به اوکراین، مانع روابط تجاری و همکاری‌های نظامی روسیه با ایران نشود.
آقای بلینکن امروز در واکنش به این خواسته آقای لاوروف گفت که تحریم‌ها علیه روسیه "هیچ ارتباطی با توافق هسته‌ای ایران و چشم‌انداز بازگشت به این توافق ندارد."
مردم نگران بی بند و باری در فضای مجازی نیستند چون از قوی ترین نوع نظارت ممکن یعنی نظارت مردمی برخوردار است. برخلاف فضای سیاسی و اقتصادی که متاسفانه از این نظارت بهره نبرده و به بدترین بی بند و باری ها دچار شده.
اول اینکه تابناک اگر رسالتی در اصلاح امور داری سانسور نکن
دوم اینکه تا کی مردم ایران باید بخاطر امثال رفیق پوتین و حمایتهای فریبکارانه او باج بدهند
این سبک از مذاکرات و مخفی کردن واقعیات از مردم جز خیانت نامی ندارد و نتیجه هم ندارد بالاخره حقیقت از راههای دیگر بگوش مردم می رسد
سوم اینکه یک فاجعه بزرگ با عاقبتی نا معلوم در اوکراین در حال وقوع است که باهیچ متر و معیاری قابل پذیرش نیست اینکه صدا و سیمای میلی سانسور خبری می کند اخبار واقعی از راههای مختلف به مردم می رسد اگر خدای هست و وجدانی هست و انسانیتی هست نباید بیطرف بود خودمان را جای آن بیگناهان بگذاریم
مرذم نگران فضای مجازی نیستند چون به شدت درگیر مسائل اقتصادی و تورم کمر شکن هستند!!!
آقای فلاحی طبق قانون اهم فی اهم ، در حال حاضر مردم نگران مشکلات اقتصادی هستند که شما اصلاً دغدغه آن را ندارید. در دنیای واقعی گران فروشی ، کم فروشی، احتکار و.... همه و همه حرام هستند و شما نگران این منکرات نیستید، واقعاً که!!!
شریعتمداری چه نمايشي بازی میکنه، راستش را بگویید آنجا چه خبر
اگر وحوش طالبان آیین نوروزی را گرامی می داشتند جای افسردگی بود
لطفا از نماینده محترم همدان سوال شود که اگر فضای مجازی بسته شود، بلافاصله کالاها ارزان، شغل فراوان، رفاه و خوشبختی حاکم می‌شود؟
فروپاشی خانواده ها از بین می‌رود و قاچاق مواد مخدر و سلاح نابود می‌شود؟
خواستم از ایشان تشکر کنم که این مطالب را روشنگری کردند و مردم را از جهل رها کردند. احسنت به هوش سرشار و شناخت ایشان از خطر فضای مجازی
میگم این کاترین خانم خوبه اصلا قیافه نداشته و بیشتر شبیه کلاغ بوده تا پرستو! اگر قیافه داشت چی میشد!
مطهری اگرنگرانی بروبه بالاییهابگوهرچه درتوان دارندچه مادی وچه لابی سیاسی بکاربگیرندکه مباداکاترین خانم کتاب خاطراتش درایران رابه چاپ برساندکه آنروزیک یوم الله دیگری است!
آقای فلاحی مردم باید بیشتر گران آنهایی باشند که هر کاری میخواهند با بیت المال انجام میدهند! چرا از حقوق ملت در بیت المال صیانت نمیکنید؟!
جناب آقای عبدالهیان خواهش میکنم نظر الهیان را در گرفتن تضمین محکم از آمریکا بعنوان ضمانتنامه مد نظر قراردهید . به نظر بنده یک چک یا سفته بدون تاریخ و سفید از آقای بایدون بگیرید و بدهید دست الهیان تا در گاوصندوق نگهدارد و خیالش راحت باشد.
اقای شریعتمداری شما که از ساعت خواب خاتمی هم خبر داشتید چطور شد از این اخبار مهم بی خبر هستید
آقای فلاحی حتی نماینده یک پنجم جمعیت همدان هم نیست ، ایشون پیش نماز دانشگاه پیام نور بودن و حالا شدن وکیل مردم
((فلاحی با تاکید بر این نکته که چرا مردم نگران بی بند و باری و بی قانونی در فضای مجازی نیستند)) نه نه برادر من مردم نگران همین چیزا تو فضای واقعی هستن اگه کارتون درسته این فضا رو درست کنید
آقای زاکانی ارزانتر حساب کن تا ما هم بمیریم
آقای زاکانی ارزانتر حساب کن تا ما هم بمیریم
اقای فلاحی مردم نگران هم چیز هستند اعم از بیکاری، بی بندو باری، فقر، دزدی و اختلاس و ..... ولی تجربه ثابت کرده که هر کاری که بخصوص در زمینه اینترنت و رسانه فقط برای ماله کشی و پنهان نگه داشتن گندکاریها هست و دوم هم کوتاه کردن دست عامه مردم از اخبار و اتفاقات دنیاست
چند سال قبل در این مملکت به علت پخش فیلم عروسی ، حتی آدم کشته می شد ولی اکنون این پدیده عادی شده است.
✅ بوی معامله اسرائیل و روسیه!

امروز سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت که کشورش از آمریکا برای عدم نقض حقوق روسیه پس از احیای برجام تضمین مکتوب درخواست کرده است. این سخنان برای خیلی‌ها "غیر منتظره" بود. اما واقعیت این است که این اظهارات تازگی ندارد و قبل از شروع جنگ اوکراین نیز مقامات روس اظهارات مشابهی بر زبان جاری ساختند که دال بر ناخرسندی آن‌ها از احیای برجام در شرایط فعلی است؛ در حالی که مسکو طی ماه‌های گذشته از میانجیگران اصلی میان ایران و آمریکا برای احیای این توافق‌نامه بود. به هر حال، واقعیت این است که موفقیت مذاکرات وین در شرایط کنونی هیچ به نفع روسیه نیست؛ از این جهت که موجب بازگشت ایران به بازار جهانی نفت در وضعیتی است که روسیه به علت جنگ اوکراین تحت تحریم‌های شدیدی قرار گرفته است و برخی کشورها در صرافت تحریم نفتی آن هستند و از سوی دیگر نیز حل مشکل برجام و احیای آن کل اهتمام جهانی را بر مساله اوکراین، جنگ روسیه و فشارهای اقتصادی و سیاسی بر مسکو متمرکز می‌کند. به همین خاطر، عجیب و غریب نیست که در این شرایط روسیه نخواهد مذاکرات وین به توافق ختم شود و باز طبیعی است که این نخواستن را بخواهد با اقداماتی عملیاتی کند و مانع احیای برجام شود که نه نفت ایران به بازار جهانی بازگردد تا تحریم نفتی مسکو تقریبا ناممکن شود و در کنار آن نیز جنگ اوکراین به تنها مرکز ثقل توجه جهانی تبدیل نشود و این توجه به مسائل مهم دیگری نیز معطوف گردد.
حال در این شرایط، ناگهان نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل سر از کاخ کرملین در می‌آورد. تل‌آویو از طرف‌های متضرر بحران اوکراین است و به علت شکر آب شدن روابط غرب و روسیه به علت روابط ائتلافی با اولی و روابط راهبردی با دومی در موقعیت دشواری قرار گرفته است. هر چند اسرائیل تحت فشار آمریکا با ادبیات آرامی تهاجم روسیه به اوکراین را محکوم کرد و در مجمع عمومی نیز به قطعنامه ضد روسی رای مثبت داد و حتی گفته می‌شود باز تحت فشار آمریکا به امارات برای دادن رای مثبت به این قطعنامه فشار آورد، اما هیچ وقت موضع سخت و شدیدی علیه جنگ روسیه نگرفت و برای حل منازعه هم پیشنهاد میانجیگری داد.
در این وضعیت نفتالی بنت به مسکو رفته است و با پوتین دیدار و گفتگو کرد. رئیس جمهور روسیه نیز که به نظر می‌رسد چنین واکنش یکپارچه و تحریم‌هایی را از جانب غرب پیش‌بینی نمی‌کرد و تقریبا راه بسیار دشواری را می‌پیماید که بازگشت از آن بسیار سخت است، شدیدا به وساطت اسرائیل و فعال شدن لابی‌های آن در کانون‌های قدرت دول غربی برای کاهش فشارها و یافتن راه حلی مناسب طرفین نیازمند است. اما دنیا جهان منافع است و به قول معروف گربه برای رضای خدا موش نمی‌گیرد. اسرائیل نیز بدون ما به ازایی حاضر به وساطت نیست. با توجه به این که این رژیم جدی‌ترین مخالف احیای برجام است، بعید نیست که این ما به ازا همان ترغیب روسیه به جلوگیری از احیای این توافق در مقابل پادرمیانی در اروپا و آمریکا باشد. این مساله می‌تواند تفسیرگر اظهارات امروز لاوروف همزمان با حضور بنت در کرملین باشد.
حالا در این لحظات سرنوشت ساز مذاکرات وین باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظرم، اگر اراده لازم میان دو طرف آمریکایی و ایرانی بر توافق باشد و گوش شنوایی برای این مواضع روسیه نباشد، مخالفت مسکو با احیای برجام به تنهایی نمی‌تواند مذاکرات را به شکست بکشاند.
البته نباید از نظر هم دور داشت که حتی به فرض موفقیت مذاکرات و احیای برجام باز احتمال شکل‌گیری یک تنش بزرگ در خاورمیانه به نحوی که نگاه‌های جهانی را از تحولات اوکراین به سمت دیگری برگرداند، وجود دارد و این تنش می‌تواند ناشی از اقدامات خرابکارانه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران در سطحی بزرگ‌تر از خرابکاری‌های گذشته باشد.
سلام به طالبان بگویید نوروز جشن ایرانی نیست، جشن نو شدن زمین، بهار و طبیعت است که افتخار برپایی آن توسط ایرانیان نهادینه شده است. اگر در افعانستان هم بهار می آید جشن بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اینها و امثال اینها از بهار و طبیعت و گل و سبزه زیبایی وحشت دارند. چون منشاء خودشان زشتی و پلیدی وکشتار و تباهی است
نوروز منحوس تر از ظالبان را هم در گذر چند هزار ساله به خود دیده است اما نورور بر پاست و برجا و منحوسانی چون طالبان آمدند و رفتند و می روند به راستی که نیاکان ما چقدر هوشمند بوده اند که چنین جشنی را همزمان با زنده شدن درختان و گیاهان و به سر آمدن زمستان بنا نهاده اند.

چو خورشید تابان میان هوا
نشسته بر او شاه فرمان‌روا

جهان انجمن شد برِ تخت او
شگفتی فرو ماند از بخت او

به جمشید بر گوهر افشاندند
مر آن روز را روز نو خواندند

سر سال نو هرمز فرودین
برآسوده از رنج روی زمین

بزرگان به شاهی بیاراستند
می و رود و رامشگران خواستند

چنین جشن فرخ از آن روزگار
به ما ماند از آن خسروان یادگار
صداوسیما هم موجب فروپاشی خانواده ها شده است
شکدم و گرین کارت و تابعیت غربی دقیقا یک چیز است آن هم از این ناشی میشود که عده ای به چیزی که در ظاهر هستند و ادعا دارنذ و فریاد میزنند هیچ اعتقادی ندارند
کاترین شکدم نشان داد آنچه همه ایرانیان می دانستند.
رسانه خبری هر نشخواری را از هر جانوری نباید منتشر نماید خاصه که آن جانور جایگاهش در جامعهخ بشری وجود وارزشی ندارد ،آخه ناشر محترم طالبان وطالبانیسم رو غیر از یک مشت عقب مانده ذهنی وروحی قبول داره که شما از اظهار نظرش در مورد آیین ملی کشورمان مطلب منتشر میکنید حداقل یک مقدار عواطف ملی را در نظر بگیرید طالبان جایگاهی در کشور ایران ندارد مطالب خبری اش هم به ملت ایران ربطی ندارد
خبر خوب برای مردم اینه که کاترین شکدم چند سال پیش تست ایدزش مثبت بوده یعنی با هر پاکدست و که رابطه داشته ایدزو هم منتقل کرده حالا ببینید کیا می رن تست ایدز می دن معلوم می شه کاترین با کیا ارتباط داشته در ضمن کاترین شکدم گفته کسانی که باهاشون رابطه داشته معتاد به تریاک هم بودن
الیانوف ده ها جین سیگار دود کرد رفت هوا
بی تابی از پک زدنها و قدم زدنهاش عیانه
پوتین جنگ راه انداخت تا برجام را گرو بگیره
فکر می کنم مردم خیلی هم از مخاطرات فضای مجازی نگرانند ولی اعتمادی به مسئولین و قانونگزارانشان ندارند. چون تا کنون قانونی که به نفع مردم باشد تصویب نکرده اند
از کاتربن شکدم حالا حالا حرف برای شنیدن داریم مهم این است که حضرات ارزشی خودشان را به نشنیدن زدند
پرستو برای همه هست تا کی ضعیف تر باشه حد اقل صد نفر در نوبت هستتد
اصلا یکی بگه این شریعت مداری چه کاره است تو مملکت که دارد از وزیر سوال می کند یک روزنامه که بیتشر نیست اون هم فکر کنم خود شریعت مداری میخونه
قبلاً اقای حسین شریعتمداری هنوز تیم مذاکره کننده متن توافق را امضاء نکرده بودند از تمام جزئیات مطلع بودند و تا می توانستند به آن می تاختند. اما حالا زبان بسته هنوز نمی داند در توافق جدید که بسیار بدتر از قبلی است چه مواردی آمده است تا آنرا مورد تمجید و ستایش قرار دهد و هر روز چند بار بگوید و بنویسد تیم مذاکره کننده دستتان درد نکند قیامت کردید، مملکت را نجات دادید.
ماشدیم مثل بچه های بتیم که قیم ما الیانوف هستش وایشونه که صلاح می بینه چی بگه وچی نگه
بیش از ۹۹ درصد سواحلِ در اختیارِ دستگاه‌های دولتی، آزاد شده‌اند

شک ندارم که دروغه
شهوت پرستی کار دست آدم میده .کاترین شکدم هم دقیقا از این نقطه ضعف بعضیا استفاده کرده .باید اون تقریبا صد نفری که ایشون تونسته بهشون نزدیک بشه بازخواست بشن
تابناک شما هر نوع نظری از فحش و توهین را منتشر می کنی ولی وقتی از بی بند وباری برائت می جوییم سانسور می کنی؟
طالبان یک مشت بشر پست تر از حیوان هستند که بر سرنوشت این ملت ها چنبره زده اند او چه میداند نوروز چیست او اصلا خدا را هم قبول ندارد وگرنه حد اقل میفهمید که نوروز جلوه ای از رستاخیز است و بجای چرند و پرند گفتن اذعان و اقرار به درست بودن نوروز میکرد....مرگ بر طالبان و تفکر طالبانی...
تابناک
این نظر سنجی ای که برای طرح صیانت از فضای مجازی گذاشتی خیلی خوبه, اما یک ایرادی داره. اونم اینه که ما امتحان کردیم و از چند ترمینال متفاوت به یک گزینه مشخص رای دادیم اما در کل آمار اومد پایین. تابناک آمار رو مهندسی نکن لطفاً.
حسین شریعتمداری خطاب به امیرعبداللهیان: چرا سکوت کرده اید؟/ راستش را بگویید در وین چه خبر است؟
شما چکار به وزیر محترم امور خارجه داریدایشون ملزم نیستند بشماپاسخ بدهند
بهتر بود خود وزیر امور خارجه جناب امیر عبدالهیان خودشان این جواب را به ایشان میدادند.
روسیه با حق وتو و قدرت نظامی و اتمی بودنش تحریم شد ، دنبال چه ضمانتی هستید سریع توافق کنید و از شرایط به نفع کشور استفاده کنید، سیاست پدر و مادر نداره هرحرفی به روس زدید بزنید زیرش مگه اونا چند بار مارو تحریم نکردن،
مسائل سوریه رو هم الان دیگه نیازی به روسیه نیست نترسید
بهترین راهکار در حال حاضر توافق با آمریکا و پشت کردن به روسیه است
فکر کنم عبدالهیان صبح توسط تلوزیون در جریان نتیجه مذاکرات قرار بگیره
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست