بازدید 24007
دو هزار و نهصد و سی‌‌ و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

دولت سیزدهم پیگیر تخلیه ویلای وزیر کشور سابق / مطهری: کشور‌های اسلامی ناتوی اسلامی تشکیل دهند / آقاتهرانی: محکم پای طرح صیانت ایستاده ایم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: یار دوازدهم دولت سیزدهم را بشناسید / ادعا‌های فرمانده سنتکام علیه نقش ایران در منطقه / شاکری: احزاب انقلابی باید مین‌ها را از سر راه انقلاب بردارند / حادثه برای یک مقام دولت در سفر به گلستان / نوروزی: حتی اگر توافق هم بشود نباید معیشت را به وعده آمریکا گره زد / واکنش پروانه سلحشوری به توئیت نامتعارف، یکی از موافقان طرح صیانت ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 04 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

قیمت جهانی گندم رکورد چهارده سال گذشته را شکست

درگیری بین روسیه و اوکراین به عنوان بزرگترین صادرکنندگان گندم دنیا قیمت این محصول را به بالاترین رقم از ۲۰۰۸ رسانده و احتمال بالا رفتن قیمت موادغذایی در جهان را افزایش داده است.قیمت جهانی گندم در روز پنجشنبه به یک رکورد جدید طی ۱۴ سال گذشته رسید. درگیری‌ بین روسیه و اوکراین به‌ عنوان دو صادرکننده بزرگ گندم، نگرانی درمورد عرضه‌ی جهانی این کالا را بالا برده‌ است./اقتصادآنلاین

نظر امام جمعه قم در مورد حمله روسیه به اوکراین: برای برون رفت از این بحران‌ها، مدیریت جهان باید بر عهده صالحان بیفتد

محمد سعیدی:برای فروش سلاح‌های خود جنگ‌های منطقه‌ای و جهانی ایجاد می‌کنند همانند جنگ یمن و اوکراین و برای ادامه حیات خود بحران‌های زیادی را بر پایه جنایت ایجاد می‌کنند و راه پایان دادن بر این بحران‌ها آن است که مدیریت جهان بر عهده صالحان بیفتد همانگونه که در قرآن کریم به آن اشاره شده است./مهر

آقاتهرانی: محکم پای طرح صیانت ایستاده ایم

مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.حوزویان می توانند در عرصه هایی همچون احیای حجاب اسلامی، صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق ارتباط گیری با مسئولین تصمیم گیر در نظام ایفای نقش داشته باشند. در صورت تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی سرعت اینترنت و زیرساخت های آن افزایش خواهد یافت./حوزه

امام جمعه اصفهان: مردم اکراین با حکومت این کشور همراه نیستند

طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان: آمریکا از اوکراین خواست تا سلاح‌هایش را پس بدهد و یا بفروشد و به گونه‌ای اوکراین را خلع سلاح کرد همان کاری را که با ژاپن کرد و امروز اگر کشوری به ژاپن حمله کند پیروز خواهد شد.آمریکا بدعهدی می‌کند و کشورها را خلع سلاح کرده و آنها را تشویق به جنگ با دیگر کشورها می‌کنند تا بتوانند به آنها اسلحه بفروشند.مردم اکراین با حکومت این کشور همراه نیستند، اگر این‌ طور نبود شهرها را ترک نمی‌کردند. بن سلمان قصد ارتباط با ایران دارد و این در حالی است که اسرائیل را نیز تأیید می‌کند و از نگاه ما این فرد مسلمان نیست./مهر

بازداشت دو نفر عوامل پخش شعارهای ساختارشکن از طریق بلندگو در شهریار

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای از دستگیری عوامل پخش کننده شعارهای ساختار شکن ضد انقلابی از طریق بلندگوهای کوچک در غرب استان تهران خبر داد.  در پی اقدامات خبیثانه منافقین و پخش شعارهای ساختارشکنانه و ضد انقلابی که مذبوحانه و کور در برخی نقاط شهرستان شهریار انجام می شد، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی،محل اختفای عوامل این اقدام مجرمانه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعدادی حافظه جانبی، اسپیکر، تلفن همراه و تعدادی سیم کارت کشف شد. بر اساس پایگاه خبری پلیس، در ادامه این اطلاعیه آمده است بررسی های فنی نشان می دهد، مزدوران دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح بوده و در ازای دریافت مبالغی نقشه های خبیثان آنها را اجرا می کردند و اخیرا نیز با هدایت سرپل قصد داشتند اقدامات مجرمانه خود را در سایر نقاط این شهر ادامه دهند.

آتش‌سوزی در ساختمان زیرساخت، علت قطعی گسترده اینترنت در تهران و کرج

برخی مخاطبان از قطعی گسترده اینترنت همراه و ثابت در تهران و کرج خبر دادند که طبق آن، اینترنت اپراتورهای همراه اول، شاتل، مبین نت و... دچار قطعی شده بود. ظاهرا این اختلال فنی بوده و به علت قطع برق در بخشی از یکی از مراکز LCT شرکت ارتباطات زیرساخت در منطقه خیابان کردستان، اتفاق افتاده بود و ظاهرا اکنون مشکل حل و سیستم پشتیبان سریع جایگزین شده است. مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در توییتر اعلام کرده که اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجر به آتش سوزی در مرکز LCT بوده که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریع جایگزین شده است.

مرگ ۷۰۳ اهوازی بعلت ذرات معلق ۲.۵ میکرون در اهواز در سال ۹۹

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: سال ۹۹، ۷۰۳ مرگ منتسب به ذرات معلق ۲.۵ میکرون در اهواز داشته‌ایم که ۹ مرگ به دلیل بیماری مزمن انسداد ریه، ۱۱ مرگ به دلیل سرطان ریه، ۳۷۷ مرگ به دلیل بیماری‌های ایسکمیک قلبی و ۶۳ مرگ به علت سکته مغزی منتسب به ذرات ۲.۵ میکرون در سال ۹۹ در اهواز داشته‌ایم. عباس شاهسونی رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت در نشست تخصصی با موضوع چالش‌های آلودگی هوای خوزستان که با حضور کارشناسان و متخصصین سلامت به صورت حضوری و وبیناری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد با اشاره به روند غلظت ذرات معلق ۲.۵ میکرون در شهر اهواز در سال‌های ۹۲ تا ۹۹ گفت: به طور میانگین تقریبا ۰.۶ درصد از روزهای سال هوا در محدوده خوب، ۳۱.۴ درصد در محدوده قابل قبول، ۴۸ درصد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۷.۳ درصد در محدوده ناسالم برای همه گروه‌ها، ۱.۷ درصد در محدوده بسیار ناسالم و ۰.۹۳ درصد در محدوده خطرناک بوده است؛ بنابراین، حتی ۱۰ درصد از روزهای اهواز هم نمی‌تواند استاندارهای ملی را داشته باشد و با رهنودهای سازمان بهداشت جهانی فاصله زیادی دارد.

مطهری: کشورهای اسلامی ناتوی اسلامی تشکیل دهند

نماینده ادوار مجلس در حساب توییتر خود خواستار تشکیل ناتوی اسلامی شد.علی مطهری نوشت:‌پیشروی ناتو به سمت شرق نمی‌تواند بهانه برای تجاوز به یک کشور و الحاق آن با زور به بلوک شرق باشد. ملت ‎اوکراین باید آزادانه غرب یا ‎روسیه و یا موازنه منفی را انتخاب کند.‌... این‌که بهتر بود ناتو بعد از انحلال ‎پیمان ورشو منحل می‌شد حرف درستی است ولی حالا که نشده، ‎شرق هم عرضه داشته باشد و پیمانی شبیه ناتو درست کند یا کشورهای اسلامی عرضه داشته باشند و ‎ناتوی اسلامی تشکیل دهند.

واکنش پروانه سلحشوری به توئیت نامتعارف یکی از موافقان طرح صیانت

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در واکنش به توییت نامتعارف یکی از نمایندگان مجلس گفت: عده‌ای از نمایندگان مجلس با اساساً با نمایندگی مردم فاصله دارند.پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ادبیات و رفتار تند و دور از شان مردم توسط برخی از نمایندگان؛ مانند توئیت یکی از موافقان طرح صیانت که مخالفان این طرح را سگ‌های قلاده بلند خطاب کرده و این گفته‌های وی با واکنش افکار عمومی روبه‌رو شده است، گفت: این مجلس برآمده از حضور حداکثری مردم نیست؛ یک مجلس اقلیت است و از سوی اقلیتی پشتیبانی می‌شود.این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه همین اقلیتی که به این گروه از نمایندگان رای دادند را در فضای مجازی همچون اینستاگرام و توییتر نگاه کنید. مشاهده خواهید کرد بعضاً یک ادبیات همراه با لودگی دارند که مناسب نیست.وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان اجازه حضور نمایندگانی که بتوانند عرصه عمومی و مردم را نمایندگی کنند نداد، عنوان کرد: لذا در غیاب افرادی که بتوانند به درستی نمایندگی مردم را انجام دهند، امروز کسانی به عنوان نماینده‌های مجلس پذیرفته شده‌اند که از یک ادبیاتی برخوردار هستند که مناسب نیست در صورتی که اگر یک رقابت بود و مجلسی برآمده از آن رقابت را داشتیم شاید فرصت به چنین افرادی نمی‌رسید.

نوروزی: حتی اگر توافق هم بشود نباید معیشت را به وعده آمریکا گره زد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت: به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. بنابراین نباید معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه چنین مذاکره‌ و حصول چنین توافقی گره زد.حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تاکید داشتند باید مذاکرات در وین و مسائل معیشتی و اقتصادی هر یک مسیر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند. هیچ گاه نباید معیشت مردم و اقتصاد کشور را که یک مسأله داخلی است به مذاکرات گره زد و بهبود معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به حصول توافق در مذاکرات کرد.عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که ما در مذاکرات با کشورهایی مذاکره می‌کنیم که سابقه بدعهدی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش از این هم داشته‌ایم و علاوه بر بدعهدی تجربه سال‌ها و دهه‌های قبل دشمنی آنها با کشورمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ اثبات می‌کند.

حادثه برای یک مقام دولت در سفر به گلستان

معاون راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید جمعی از اعضای هیات دولت از جزیره آشوراده دچار مصدومیت شد.صبح امروز استان گلستان با ورود رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات افتخار میزبانی از دولت را در نگارستان ایران داشت و از ابتدای صبح با حضور رئیس جمهور و نمایندگان تام الاختیار وی در شهرستانهای استان برنامه های متعددی در حال انجام است.یکی از مهم ترین برنامه های هیات دولت در این سفر بررسی مشکلات خلیج گرگان و جزیره آشوراده بود که رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان ارشد استان گلستان از این دو مکان مهم استان گلستان بازدید کردند.اما در حین بازدید از اسکله بندرترکمن، فرزانه صادق مالواجرد، معاون راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران دچار پیچ خوردگی پا و مصدومیت شده و به مرکز اورژانس منتقل شد.دقایقی پیش نیز وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از مدیران کل ستادی وزارتحانه و استانداری گلستان با حضور در بیمارستان 5 آذر شهر گرگان از فرزانه صادق عیادت کرده و وضعیت سلامتی وی را از نزدیک جویا شدند.

شاکری: احزاب انقلابی باید مین‌ها را از سر راه انقلاب بردارند

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: احزاب انقلابی با توجه به منشور گام دوم انقلاب و جهاد تبیین، با پرچمداری خط مقدم، میادین مین دشمن را از سر راه انقلاب بردارند.مجتبی شاکری اظهار داشت: من هم به سهم خودم تشکر می کنم از اینکه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیش از ربع قرن سابقه فعالیت دارد و این سابقه فعالیت توانسته در حوادث و رخدادهای مهم انقلاب و مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در ارتباط با آنچه سه قوه فعالیت داشته‌اند، اثرگذار باشد و بتواند به وظایف خودش در حد توان عمل بکند.

ادعاهای فرمانده سنتکام علیه نقش ایران در منطقه

فرمانده نیروهای سنتکام در سفر اخیرش به فلسطین اشغالی در گفت‌وگویی اختصاصی با یک روزنامه‌ عبری‌زبان ادعاهایی را درباره نقش ایران در منطقه مطرح و رویکرد آمریکا در قبال آن‌ را تشریح کرد.به گزارش روزنامه اسراییل هیوم، کِنِت مک‌کنزی که در آستانه پایان دوره خدمتش در این سمت است، در آخرین سفرش به فلسطین اشغالی به عنوان فرمانده سنتکام در گفت‌وگویی اختصاصی با روزنامه اسراییل هیوم در پاسخ به این که از نظر او بزرگ‌ترین تهدیدها علیه امنیت و ثبات جهانی کدامند؟ مسکو یا پکن؟ گفت: به این سوال مستقیم پاسخ نمی‌دهم اما آنچه به شما خواهم گفت این است که ما در استراتژی دفاعی ملی و در رویکردمان، چین و روسیه را تهدیدی چشم‌گیر می‌دانیم. کره شمالی و ایران هم تهدید محسوب می‌شوند اما نه به اندازه دوتای اول؛ اما در نوع خود یک تهدید و مسلما، تشکیلاتی افراطی‌اند. آمریکا قدرتی جهانی است، بنابراین ما باید دیدگاهی جهانی داشته باشیم و باید با بیش از یک تهدید دست و پنجه نرم کرد و توان برقراری تعادل میان این تهدیدها را داشت.مک‌کنزی در پاسخ به این که جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا هنگام روی کار آمدن در کاخ سفید گفته بود متوسل شدن به اعمال قدرت، آخرین راهکار خواهد بود و با توجه به این که این ایده در قبال روسیه کارساز نبوده است، آیا در خاورمیانه و در قبال ایران کارساز خواهد بود، بیان کرد: ما در قبال ایران چند هدف داریم: یکی این که اجازه ندهیم آن‌ها به یک سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند. ما به روش‌های مختلف، در درجه اول روند دیپلماتیکی که همین حالا توسط مذاکره‌کنندگان‌مان دنبال می‌شود، این هدف را دنبال می‌کنیم. در عین حال، سهم من از حل این مشکل این است که مانع انجام دادن اقدامات متجاوزانه توسط ایران یا حتی نیروهای نیابتی‌شان علیه خودمان یا شرکای‌مان در منطقه شوم و در انجام دادن این کار موفقیت‌هایی هم حاصل شده است.

یار دوازدهم دولت سیزدهم را بشناسید

مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری با انتشار توییتی از همراهی رسانه‌ها با دولت قدردانی و توضیحاتی درباره علل محدودیت حضور خبرنگاران و عکاسان همه رسانه‌ها در تمامی برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفرهای استانی ارائه کرد.محمدمهدی رحیمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «رسانه‌های ملی و بومی، پُرکار و دلسوزانه در سفرهای استانی تلاش می‌کنند اما شرایط بازدیدهای سرزده از جمله کمبود ظرفیت در قایق و بالگرد، ما را از همراهی همه همکاران رسانه‌ای محروم می‌کند؛ اتفاقی که در گلستان هم مثل سفرهای قبلی رخ داد».رحیمی در فراز آخر توییت خود با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه‌ با دولت در پوشش اخبار برنامه‌ها و سفرهای رئیس‌جمهور نوشت: «خدا قوت به رفقای رسانه‌ای که همیشه یار دوازدهم دولتند.»

دولت سیزدهم پیگیر تخلیه ویلای وزیر کشور سابق

معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به وزیر کشور، وحیدی را مأمور پیگیری تخلیه ویلای ۱۸۰۳ متری با اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران کرده که در اختیار رحمانی فضلی وزیر کشور دولت سابق قرار گرفته بود.موضوع خانه و ویلاهای سازمانی در اختیار مدیران ارشد دولت گذشته، از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در دستور کار معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری قرار گرفته است.یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن درخواست برای پیگیری تخلیه ملک مذکور، به برخی جزئیات این واگذاری اشاره کرده است.

 

واکنش روح الله جمعه‌ای به انتشار نامه معاون حقوقی ریاست جمهوری در باره خانه سازمانی در اختیار رحمانی فضلی


‏به کجا چنین شتابان! ماجرای محل سکونت ⁧ رحمانی ⁩فضلی در مدت ⁧وزارت ⁩کشور کاملا قانونی و به لحاظ الزامات امنیتی و حفاظتی بوده همچنانکه وزرای سابق کشور هم از منزل سازمانی استفاده می‌کردند. شبهه افکنی درباره یک اقدام قانونی و معمول در شرایط فعلی به چه معناست؟

‏استفاده ازمنازل سازمانی برای مقامات، وزرا و مدیران که فاقد منزل مسکونی مناسب هستندرویه‌ای معمول بوده و است، اما نوشتن این نامه با وجود تخلیه منزل سازمانی درموعد مقرر توسط وزیر سابق وانتشار نامه، بدون آنکه ذینفع از وجود نامه مطلع باشد ضمن گلایمندی، رویه حضیض بگم بگم‌های توخالیست.

گفتنی است معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری امروز در نامه‌ای به وزیر کشور، پیگیر تخلیه ویلای ۱۸۰۳ متری با اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران شد که در اختیار رحمانی فضلی وزیر کشور دولت سابق قرار گرفته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۳
آره آقای مطهری. کشورهای اسلامی منافع مشترک زیادی دارند.
لطفا خونه ها رو از همه بگیرید مثلا ولایتی
خیلی هم خوبه پیگیری کنید زندگی های پرخرج مسئولان کشور رو منتهی همه رو درهم بررسی کنید و حتما به صورت درهم مقابله جدی شود مطالبه مردم این است که صف اصولگرایان از اصلاح طلبان و یا میانه رو ها و بقیه صف بندی ها اعم از پایداری و یا مؤتلفه و... جدا نشه هرکس که اموال ناحق و نامشروعی رو از راه رانت دولتی و حاکمیتی کسب کرده باید به جد مورد بررسی و اموال ملت برگردانده بشه پس دفتر احمدی نژاد هم بررسی بشه تو ولنجک..
اگر محکم پای مبارزه با رانت و فساد و معیشت و رفاه مردم ایستاده بودید لازم نبود حالا دنبال صیانت از ...... باشید
اقای تهرانی قبل از همه اینکارا فعلا اون گرین کارت آمریکای خودتونو برید باطل کنین تا ببینیم شما چقدر رو ادعایی که دارید میتونید وایستید. وزش باد هم لحاظ کنین
ویلای ۱۸۰۰ متری؟!! نیاوران؟!!!
نه، دروغه، کار دشمنانه.....
اقای مطهری حتما میدانند که اصطلاحاتی مثل ناتو .اوپک.سی پک .سنتو.سیتو .ووو متشکل از حروف اول یک نام ترکیبی ست مثلا ناتو از ترکیب چهار کلمه (NORTH.ATLANTIC.TREATY.ORGANIZATION)است که بارمعنی مخصوص خود دارد وبه اصطلاح اسم خاص است.لذا ناتو اسلامی بی معنی میشود.جون منطقه ما در خاورمیانه است وبه دریای اتلانتیک شمالی ارتباطی ندارد.
ویلای ۱۸۰۰ متری؟!!!
آقایان اینقدر مقاومت نکنید ما از شما اینقدر دیگه انتظار جانفشانی نداریم
به خدا اگه اینها بدونن راجع بع چی نظر میدن ! ناتوی اسلامی ؟ بابا جان ناتو مخفف "سازمان پیمان آتلانتیک شمالی" شما تو آتلانتیک شمالی هستید ؟
آقای مطهری جک تعریف نکن.
پیگیر تخلیه ویلای ولایتی هم باشید.
ما اگر نخواهیم مورد صیانت اینترنتی قرار بگیریم باید چه کسی را ببینیم؟
كشورهاي اسلامي همين قدر كه با خودشان رابطه عادي داشته باشند و با هم نجنگند خوب است.ناتوي اسلامي پيشكش!
آقای آقا تهرانی ! اینقدر محکم نایستید یه کمی محکم بنشینید چون ممکنه خسته بشین! شما اگر اینقدر محکم و استوار هستید برای رفع مشکلات مردم محکم بایستید. هرچند از ۱۰ درصدی ها انتظاری بیشتر از این نیست.
به لجن پراکنی که در اینترنت پخش می کنند و با دروغ می گویند می خواهند اینترنت بسته شود کاری نداشته باشد و کار قانونی آن را انجام و تصویب کنید
"و در بازرسی از منزل آنها تعدادی حافظه جانبی، اسپیکر، تلفن همراه و تعدادی سیم کارت کشف گردید."
لوازم نامبرده که در هر خاته ای هست .لطفا بفرمائید که کدامیک آلت جرم محسوب میشود.
آخی خدمتگزاران خدوم با حقوق های نجومی و ویلاهای چند صد متری آن هم در نیاوران و جاهای بد آب و هوا . چقدر شما زحمتکش و دغدغه مردم بدبخت و مستضعف و پابرهنگانی رو داشته و دارید ؟ راستی مگه دولت قبلی مرداد ماه عمرش تمام نشده که این آقا هنوز تخلیه نکرده و احتمالا یک وزیر دیگه بدون خانه مانده ؟ کرایه این هفت ماه چقدر میشه ؟؟؟
این حرف آقا تهرانی یعنی نبرد مستقیم با مردم!! ضمن اینکه غیر مستقیم اشاره کرده که کندی اینترنت دست خودشان است چون می گوید: با اجرای این طرح سرعت اینترنت زیاد می شود.... آقا تهرانی؛ بچرخ تا بچرخیم
اقای تق بزرگ تهرانی . یک داغ دل بس است برای قبیله ای . تو یکی برای صیانت کفایت میکند . حال فحش وناسزا را دیگر نمایندگان کشیدند و تو همچون ارتیست فیلم های جنایی در اخرین پرده وارد میشوی . فکر میکنی مردم نمیدانند ولی لینو بدان که همه این قصه زیر سر شخص شخیص جنابعالی بوده و است. جال کی پشیمان خواهی شد خدا داند.
اقای مطهری این که گفتید بیشتر شبیه جوک بود بیشترین جنگها بین کشورهای اسلامی است ،با هم نجنگند نمی خواهد ناتوی اسلامی درست کنند شما کجاها دارید سیر می کنید....؟
علی جان ناتو کشورهای اسلامی همین الان موجود هست فقط فکر نکنم بدرد ایران بخوره چون همه ضد ایران هستند.
آقاتهرانی یک نماینده با رای 25% مردم حوزه نمایندگیش هست، چه حقی داره برای کشور و سرعت اینترنت تعیی تکلیف کند؟!!
یادش بخیر روزی شهید رجایی وزیر آموزش و پرورش بود و حقوقش رو بیشتر از یه معلم داده بودن ؟؟ آشفته شد و کارگزینی رو توبیخ کرد، حالا طرف تو ویلای ۱۸۰۰ متری لنگر انداخته و کنگر خورده بعد معلم مملکت تو تامین مایحتاج زندگی مونده و داره اسنپ کار میکنه .
مردم ادکراین در کنار ارتش دارند از کشورشون دفاع می کنند و همین طور از دولتی که بهش رای دادن. کاش یک مقایسه ای میشد که رئیس جمهور اوکراین چتد درصد از رای مردمش رو داره و رئیس جمهور ما چند درصد؟؟
صالحان هم لابد شمایید؟؟؟!!
از نماینده رباط کریم باید پرسید که الان دولت معیشت مردم رو به برجام گره زده یا بدون گره اوضاع اینجوریه؟؟!
مطهری: کشورهای اسلامی ناتوی اسلامی تشکیل دهند
با هم‌نجنگند ناتو فدای سرشان
برای اینکه معنی گره زدن اقتصاد به برجام رو بدونیم، نورزی بگه اینکه در 6 ماه اخیر همه چی گرونتر شده بخاطر برجامه یا ربطی به برجام نداره؟
جناب اقای اقا تهرانی
شما به عنوان نماینده مردم باید کاری رو انجام بدین که اکثریت مردم آن را میخواهند حتی اگر به ضررشان باشد نه ان چیزی که شما صلاح میدانید، امام خمینی ره فرمودند میزان رای ملت است. پس به رای و نظر مردم احترام بگذارید
آقا تهرانی عزیز کاشی پای خیلی چیزی دیگه وایمیسادی
عمو یکمی خدارا هم در نظر داری ببن الله
از خادمین ملت!!! بخواهید در جنوبی ترین مناطق تهران زندگی کنند و ماشین ایرانی سوار شوند تا ببینید چند نفر اینکاره اند
معلمان منتظر رتبه بندی نباشید ؟؟ این دولت ضد معلمان هست ، دولت دیگه به رای شما نیاز نداره تا ۱۴۰۴ ، اخه لبنان و ونزوئلا و.. خرج داره ، طرح صیانت خرج داره ، طرح جوان سازی جمعیت خرج داره ،، حقوق نورچشمی ها خرج داره ؟؟ اخه چطور راحت ۱۲ تا ۲۵ میلیون به حقوق یه عده اضافه شد نه شورای نگهبانی نظر داد نه رییسی نامه ای در مخالفت آن زد ،؟؟
شما اول گرین کارتت رو پس بده بعد انقدر بایست تا علف زیر پات سبز بشه.
ترک عادت موجب مرض است. چطور دلتون مياد ويلاى به اون قشنگى رو ازش پس بگيرين.
آقای رییسی کارگران ، معلمان و بازنشستگان مرض ندارن که دنبال احقاق خقشون باشن ، تو یکساله اخیر برخی اقلام تا سه برابر افزایش قیمت داشتند ولله این سه میلیون یا ۵ میلیون نمیشه تو جامعه نفس کشید ، ولله قسم ، فقط چند قلم بادمجان، سیب زمینی ، پیاز ، گوجه ، خیار سبز و نخود سبز و چند کیلو میوه ( سیب و پرتقال) شده ۵۴۰ هزار تومان????? اگه همین چند قلم رو دوسال پیش می‌خواستیم بخریم شاید به ۱۰۰ هزار نمی‌رسید؟؟ این سیستم حقوق تو کشور مشکل داره ؟؟ جالب‌تر اینکه تو خیلی از سازمان‌ها طرف چند خونه داره و از کلی رانت استفاده کرده بعد داره حق مسکن میگیره ؟؟ اخه طرف ماهی ۱۷۶ ساعت اضافه کار نکرده میگره حالا یکسال شده شما معوقات آموزش و پرورش رو نمی‌دهی؟؟ نگاهی به فیش حقوقی دو ارگان کنید متوجه می‌شود فقط ۷ آیتم اضافه پرداختی دارن اخه این چه نظام هماهنگ پرداختی هست .، یارانه ۴۵ هزار تومانی حداقل باید یک میلیون میشد با این تورم، حداقل حق واقعی مردم رو در پرداخت یارانه ها نمیدن حداقل پول اب و برق و گاز و تلفن ملت رو مجانی کنید قبض برقی چند سال پیش ۸هزار تومان بود حالا رسیده به ۲۸۰ هزار ؟؟؟؟؟ اخه فشار از جند جا ؟؟
چقدر اقای رحمانی فضلی مردمی و خاکی هستند. تحت تأثیر قرار گرفتم.
اسمش ادبیات لودگی نیست ادبیات چاله میدونی هست.
جناب مطهری ، کشورهای اسلامی همدیگر را قتل و کشتار و

تخریب و نابود نکنند ، ناتوی اسلامی پیشکش شان !!!!

جبهه پایداری ها با گرفتن سیمای میلی و مجلس بدنبال

بستن کامل اینترنت هستند تا شیرینکاری ها !!!

افشا نشود ...
حادثه برای معاون وزیر .پاش پیچ خورده !!!این شد خبر حتما کفش پاشنه بلند ده سانتی پوشیده بود
آقای امام جمعه مردم اکراین با تمام توانشان پشت دولتشان ایستاده اند . لطفا غیر از ۲۰.۳۰چهار تا تلویزیون خارجی هم ببینید بعد خبرها را با هم مقایسه کنید
ویلا را خالی کنید!! دوستان دیگر بتونن استفاده کنند!!بالاخره خدمت به خلق و نوکری مردم،ابزارهای خاص خودشو میخواد.
جای مهر بر پیشانی و زندگی در ویلای هزار متری نیاوران از جیب مردمی که تعداد قابل توجهی از انها سقف بالای سرشان اسمان خداست.!!!!
واقعا رشته افکار امام جمعه اصفهان از کجا نشات میگیره؟بگه ما هم روشن شیم.بیچاره مردم ما که این حرف ها رو میشنوند.
اقا تهرانی هر چقدر هم که سعی در صیانت بکنید نمیتوانید افکار مردم را از اختلاس ها و رانت ها و چپاول ها منحرف کنید.کار به جایی رسیده که اطلاعات این خلاف ها هر طوری شده بدست مردم میرسد.مثل گرین کارت خودت.عرض(ارز) خود میبری و زحمت ما میداری!!
بله
دنیاعوض شده
حتی اگر هزاران موشک و بمب جور واجور هم داشته باشی
نمی تونی هر کاری دلت خواست بکنی.
سلام بر زلنسکی قهرمان
که وطن پرستی را معنا کرد.
برجام عزتمند
برجام خیانت
اینا بازی با کلمات است.
چرا فکر می کنید ملت نمی فهمند؟؟.
در دوران ترامپ مخصوصا 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری که بایدن انتخاب شد
بهترین فرصت برای امتیازگیری از امریکا بود
ولی مثل همیشه
آقایون که در فرصت سوزی استاد زبر دستی هستند آن فرصت را به باد دادند.
تنها و تنها به یک دلیل.
نمی توانستند موفقیت ظریف وروحانی را ببینند و طبعا اقبال عمومی در انتخابات ایران به جناح رقیب را و پدر مردم هم در آوردند.
تابناک منتشر کن
وجدان های بیدار هیچ کدام از دلایل پوتین برای اقدام نظامی علیه اکران را نمی پذیرد.
حمله پوتین فقط وفقط کشور گشایی و تصمیمی بر اساس خود شیفتگی و نوعی جنون همراه با نژاد پرستی روسی بود و غیر از این نمی تواند باشد.
پوتین می گوید ما. واکراین یک ملت هستیم.
بسیاری از کشورها از جمله میهن عزیزمان ایران در طی همین 200 سال اخیر چندپاره شده و کشورهای کوچک وبزرگی در نتیجه این جداشدن شکل گرفته اند.پس این نمی تواند دلیل منطقی برای یورش نظامی به یک کشور مستقل باشد.
پوتین می گوید اوکراین در حال تبدیل به پایگاه نظامی غرب بود.
همین الان امریکا در ترکیه. پایگاه نظامی دارد و تا چند ماه قبل در افغانستان در نزدیک مرز ایران وهمچنین چین پایگاه نظامی فعال داشت.
چرا چین به افغانستان حمله نکرد.چرا ایران به بحرین.قطر.ترکیه. که همگی پایگاه آمریکا هستندو...حمله نمی کند.
روسیه می گوید برای جلوگیری از گسترش ناتو بوده.این که یک کشور بخواهد برای کشور مستقل دیگر تصمیم بگیرد که عضو کدام پیمان باشد یا نباشد هم پذیرفته نیست.
مثلا ایران به عمان یا کویت اعتراض کند که چرا عضو کشورهای عربی یا خلیج فارس هستند.
به همین دلایل است که این جنگ با جنگ یمن..جنگ عراق.جنگ در سوریه و فلسطین تفاوت بنیادین دارد زیرا به دلایلی موهوم و عبث وتنها براساس هوا وهوس یک نفر شکل گرفته.
آقا فراز شرق گدا جواب بده
جناب امام جمعه اصفهان
حداقل کمی مطالعه کنید و بعد در مورد مسائل خارجی اظهار نظر کنید.
اوکراین سلاح های اتمی خود را به امریکا تحویل نداد به همین روسیه تحویل داد و از آنها تضمین امنیتی گرفت چرا که این سلاحها متعلق به شوروی سابق بود و کلید و کدهای لازم برای فعال شدن آنها هم نزد خودشان بود و عملا اوکراین نمی توانست هیچ استفاده ای از آنها بکند.
ثانیا این مردم اوکراین هستند که با دست خالی جلو تانک و زره پوش روسیه می ایستند و جهانیان را به شگفتی و حیرت واداشته وتحسین دوست ودشمن را برانگیخته اند.
مطهری: کشورهای اسلامی ناتوی اسلامی تشکیل دهند

آقای مطری در نام پیمان ناتو به کشورهای آتلانتیک شمالی اشاره شده است و نه یک دین یا ایدئولوژی!
کشورهای اسلامی بیشترین مشکلات را با یکدیگر دارند و بیشتر آنها همدیگر را قبول ندارند.
خيلي محكم بايستيد مثل ویدئو یا مثلا ماهواره . خیلی محکم .
طبق قانون حداکثر شش ماه بعد از پایان پست سازمانی باید تخلیه کنند.اجاره بجای خود نماز هم ندارد
چه اعجوبه و سیاستمدار بزرگی است و چه تحلیلگر قوی و با اطلاعات بالاست این جناب امام جمعه اصغهان. واقعا آدم انگشت به دهان میمونه
ویلای سازمانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
باید حتماً بالای ۱۰۰۰ متر باشه و در شمال شهر که امنیت داشته باشه. این جوری انقلابی میشن مسئولان
با درود واحترام
علی آقای مطهری ، بعضی حرفات رو می پسندم ولی این یکی رو نه چون چندین تشکیلات مرتبط با وحدت فرق اسلامی داریم که کارشون ارتزاق از بودجه مملکته نتیجه اش رو هم چندی پیش شاهد بودیم که بعد از جلسه هر کسی برای خودش نماز جماعت برگزار کرد ! کلا منظور این جماعت از وحدت ، همه باهم نیست بلکه همه با منه ! پذیرش پیشنهاد شما هم یعنی اختصاص بودجه برای یک تشکیلات ....
اقایان انقلابی چرا همگی کاخ نشین شدند؟
اوه اوه .....رحمان فضلی که از خودتونه.....املاک تحفه هزاره سوم را کی پس میگیرید؟
پیگیر تخلیه بقیه ویلاها هم باشند بشرطها و شروطها و عدم سیاسی کاری و اخلاص در عمل برای حفظ منافع ملت، من شروطها!
حتمافکرکردی اگرناتوی اسلامی تشکیل دادندجمهوری اسلامی هم راه میدهند!؟اول بروروابط اولیه رودرست کن!
اولا اوکراین را روسیه و غرب همزمان خلع سلاح کردند و وعده امنیت دادند . کشوری که خلف وعده کرد روسیه بود که به اوکراین حمله کرد .
دوما اکثر مردم موافق دولتش هستند اینکه شهر هارا تخلیه میکنند امری طبیعیت .
خیلی از مردم دارند مقاومت میکنند . آنها که نمیتوانند میروند .

چطور میگویید اوکراین دموکراسی ندارد وقتی هر دوره رئیس جمهورش متفاوت بود اما پوتین ۴ دوره است که رئیس جمهور است
طرح صیانت از بعضی ها در مقابل آزادی در فضای مجازی .
من تا حالا فکر میکردم ناتوی اسلامی هم داریم
684متر بنا در 1803متر زمین در نیاوران ! الا برکته" الله
"با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه روزی،محل اختفای عوامل این اقدام مجرمانه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر دستگیر و در بازرسی از منزل آنها تعدادی حافظه جانبی، اسپیکر، تلفن همراه و تعدادی سیم کارت کشف شد"
عجب نمي دونستيم نگهداشتن اين چيزا جرمه..!!!!! زودتر ميگفين چون تو خونه همه هست...
شهید رجایی روحت شاد کجایی .....
یکی نیست جلوی این امام جمعه اصفهان را بگیره
حرف هایی که ایشون میزنه کاملا غیر منطقی و بعضا نادرست هستش
ایشون انگار فرسنگ ها با مردم ایران فاصله دارن ...
مخم سوت کشید ! ویلای 1803 متری !! 1803 متر در نیاروان و در اختیار وزیر کشور جناب روحانی !! میخواستن حکومت عدل علی رو پیاده کنن ؟؟؟؟ جای بسی تاسف !!
آقای مطهری حرف درستی زده! نمی شه که حسادت یا سرزنش کرد که چرا ناتو وجود داره!

متاسفانه خیلی از سیاستمداران ما هم کورکورانه همین بهانه ها را تکرار می کنند!‌ ناتو یک اتحادیه است. بقیه کشورها هم عرضه داشته باشند متحد شوند.
الان اگر کشورهای اسلامی متحد شوند و کشوری بخواهد عضو آن شود بقیه باید جلویش را بگیرند؟
در این مملکت چی میگذره! خونه ۱۸۰۰ متری اصلا برای چی در اختیار ایشان دادن! مردم رو مسخره میکنید!!! ! بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشته ،پس برای چی انقلاب شد!
محکم بایستید تا علف زیر پایتان سبز شود!!!
آقای مطهری شوخی قشنگی بود ناتوی اسلامی با کدام اتحاد و فناوری مستقل
معلومه آقا تهرانی خیلی تو فضای مجازی هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل