بازدید 39221
دو هزار و نهصد و سی‌‌ و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: فیفا بگوید چرا کشور‌های متجاوز به یمن را محروم نمی‌کند؟ / کنایه همتی به روس‌ها؛ تحریم چه حسی دارد؟ / احتمال توافق با احتمال عدم توافق برابری می‌کند!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند لاوروف: انتظار داریم مذاکرات وین موفقیت‌آمیز باشد / توضیحات وزیر کشور در خصوص احتمال ابطال حکم زاکانی / مشاور سابق احمدی نژاد برای پیروزی روسیه دست به دعا شد! / ایرانی‌ها چقدر صدقه می‌دهند؟ ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 01 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ایرانی‌ها چقدر صدقه می‌دهند؟

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: طی ده ماهه گذشته ۴۵۰ میلیارد تومان صدقه از طریق مشارکت‌های مردمی در پرداخت صدقه به صندوق‌های صدقات در سراسر کشور جمع آوری شده است./ایلنا

خبرگزاری دولت: احتمال توافق با احتمال عدم توافق برابری می کند

ایرنا نوشت: مذاکرات ایران و ۱+۴ برای رسیدن به توافقی در خصوص اجرای کامل برجام همچنان در جریان است. اما ضمن پیشرفت‌های قابل توجه در گفت‌وگوها، چند موضوع محدود اما بسیار مهم و حیاتی باقی مانده است که عمدتا نیاز به تصمیم گیری طرف‌های غربی دارد.به همین دلیل، گفت‌وگوها هنوز با نقطه پایان فاصله دارد. شنیده ها حکایت از آن دارد که نه تنها توافق قطعی نیست، بلکه در حال حاضر احتمال توافق با احتمال عدم توافق برابری می کند.تیم مذاکره کننده ایرانی با هدف اطمینان از انتفاع اقتصادی ایران از توافق، تا کنون بر اصل اجرای کامل و نه ناقص برجام و رفع حفره‌های قبلی در این توافق تاکید و ایستادگی کرده است.

طالبان حضور مراجعین زن بدون محرم را به ادارات دولتی ممنوع کرد

وزارت امر به معروف و نهی از منکر حکومت سرپرست طالبان، به تمامی وزارتخانه‌ها و ادارات مستقل در حکومت سرپرست این گروه دستور داد که پس از این مراجعین زن بدون محرم را نپذیرند. در این مکتوب آمده است که دفاتر مردان و زنان باید جدا باشند و کارمندان مرد نیز خود را با سنت نبوی عیار کنند./شفقنا

واکنش نماینده ارشد انگلستان در مذاکرات احیای برجام به خبر مانع تراشی فرانسوی ها در حل موضوعات بین ایران و آژانس

با شرکای خود و سه کشور اروپایی به طور کامل از استقلال آژانس بین المللی انرژی اتمی و تلاش های حرفه ای مدیرکل گروسی حمایت می کنیم.پادمان ها بخش اساسی سیستم منع اشاعه و جدا از برجام هستند.ما همیشه هرگونه تلاش برای به خطر انداختن استقلال آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را رد خواهیم کرد.

مشاور سابق احمدی نژاد برای پیروزی روسیه دست به دعا شد!

 عبدالرضا داوری، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در سال‌های قبل در توئیتی با دعا برای روس‌ها، از آنها برای حمله به اوکراین دفاع کرد و نوشت: برای سربازان روسی در نبرد تاریخی شان علیه گسترش ناتو در جهان دعا می کنم: اَللَّهُمَّ افْلُلْ بِذَلِکَ عَدُوَّهُمْ وَ اقْلِمْ عَنْهُمْ أَظْفَارَهُمْ وَ فَرِّقْ بَیْنَهُمْ وَ بَیْنَ أَسْلِحَتِهِمْ وَ اخْلَعْ وَثَائِقَ أَفْئِدَتِهِمْ: بخشی از دعای امام سجاد(ع) درباره مرزداران.

کنایه همتی به روس‌ها؛ تحریم چه حسی دارد؟

همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توئیتی به ملاقاتش با رئیس بانک مرکزی روسیه در سال ٩٨ اشاره کرد و در توئیتی در این باره نوشت: ‏سال ٩٨ ملاقاتی با رئیس بانک مرکزی روسیه داشتم.گفتند لازمه همکاری با شما،حل مشکل FATF است.
بعداز انتشار عکس ملاقات نیز اعتراض کردند که بانک شما تحریمه و خبر دیدار نباید منتشر می شد! تحریم خیلی بد است.دوست داشتم احساس ایشان را،بعد از تحریم بانک مرکزی روسیه بخاطر تجاوز به اوکراین بدانم.

توضیحات وزیر کشور در خصوص احتمال ابطال حکم زاکانی

وزیر کشور در خصوص احتمال ابطال حکم شهردار تهران بعد از رای اخیر دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.صبح امروز ۱۰ اسفندماه احمد وحیدی وزیر کشور از سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته بازدید کرد.وزیر کشور در حاشیه این بازدید در پاسخ به این که با رای دیوان عدالت اداری، شائبه امکان ابطال حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران از سوی وزارت کشور مطرح شده، آیا این موضوع صحت دارد، اظهار کرد: خیر، این موضوع صحت ندارد.

خوانش رهبری از معنای واکنش اعتراضی مردم هند علیه اهانت به سردار سلیمانی

رهبرانقلاب در سخنرانی امروز خود به واکنش اعتراضی مردم هند علیه اهانت به سردار سلیمانی خوانش معناداری داشتند.رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ماجرای چندی پیشِ توهین پلیس در یک کشور به عکس سردار سلیمانی و ایستادگی مردم و مجبور شدن پلیس به عذرخواهی، خاطرنشان کردند: این نمونه نشان می‌دهد الگوی نیمه‌کاره انقلاب اسلامی جذاب است و اگر مسیر به خوبی ادامه پیدا کند و کارها با اتقان پیش برود، قطعاً یک الگوی بسیار جذاب به‌وجود خواهد آمد.

طرح جدید مجلس علیه فضای مجازی: احتمال جرم شدن تولید محتوا در توییتر و یوتیوب

طرحی با عنوان الحاق یک ماده به قانون ممنوعیت بکارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره در دستور کار مجلس است که در صورت تصویب، تولید محتوا در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و توییتر هم می‌تواند جرم تلقی شود.براساس این طرح، هرگونه همکاری و تهیه محتوا برای پلتفرم های غیر مجاز، مجرمانه است.

نماینده مجلس: فیفا بگوید چرا کشورهای متجاوز به یمن را محروم نمی‌کند؟

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: محرومیت روسیه توسط فدراسیون جهانی فوتبال نشان داد که غرب در کنار استانداردهای دوگانه در حوزه حقوق بشر و... در حوزه ورزش نیز این استانداردهای دوگانه را دنبال می‌کند.روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگویی، با اشاره به محرومیت روسیه از حضور در میادین توسط فدراسیون جهانی فوتبال گفت: این اقدام فدراسیون جهانی فوتبال نشان داد که این فدراسیون برخلاف ادعایش مبنی بر جدایی ورزش از سیاست، به مسائل سیاسی ورود می‌کند.وی افزود: سؤال ما از فدراسیون جهانی فوتبال این است که حال که روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ از حضور در میادین محروم می‌کند، چرا تیم‌های فوتبال کشورهای متجاوز به یمن را‌‌‌‌‌‌‌‌ در هشت سال گذشته از حضور در میادین محروم نکرده است؟عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: فدراسیون جهانی فوتبال متأسفانه در مسائل سیاسی ورود می‌کند و ورود آن به این حوزه کاملا در راستای منافع و مقاصد سیاسی غرب است.

لاوروف: انتظار داریم مذاکرات وین موفقیت‌آمیز باشد

وزیر خارجه روسیه گفت مسکو امیدوار است مذاکرات وین موفقیت‌آمیز باشد و تاکید کرد هیچ جایگزین منطقی برای برجام وجود ندارد. «سرگئی لاوروف» در کنفرانس خلع سلاح گفت: تلاش‌ها برای احیای هیچ جایگزین منطقی برای برجام وجود ندارد. اجرای کامل برجام برای حل و فصل اوضاع پیرامون برنامه هسته‌ای ایران ادامه دارد. امیدواریم که آن‌ها موفق شوند.به گزارش «ریانووستی» روسیه، وی افزود: تعهدات ذیل توافق هسته‌ای که با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد تقویت شده، باید بدون هیچ گونه قید و شرطی توسط همه اجرا شود.لاوروف افزود: مجبوریم بگوییم که وضعیت کنونی گواه روشنی است که نشان می‌دهد ناتوانی واشنگتن در مذاکره تا چه اندازه برای امنیت جهانی هزینه دارد. سیاست مبتنی بر فشار و باج خواهی عاقبتی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۳۷
یک سریالی قبلا ساخته شده بود نامش کیف انگلیسی بود اما الان می بینیم کیف روسی هم باید درست کنند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
ببخشید
برا اعزام به اوکراین
کجا ثبت نام می کنند.
پوتین تا چند روز دیگه از سلاح هسته ای استفاده خواهد کرد
زیرا چاره ای جز این ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
نه خیر سرمایه داران روس که میلیاردها دلار از سرمای آنها دود شد پوتین را مقصر می دانند و پوتین اگر حماقت هایش را ادامه دهد یا در خود روسیه شرش را کم می کنند یا باید خودکشی کند
کشورهای همسو باید اتحادیه جدید در ورزش تشکیل بدهند و از ورزش یک طرفه غرب وحشی کناره گیری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
حتما منتظر فرمایشات شما بودند.خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اسم‌می بردین این کشور های همسو رو‌
مگه یک انسان چقدر عمر میکنه که ۲۲ سال از عمرش بخاطر مذاکرات بی خاصیت برجام هدر بره ؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دلیلش اینه که زندگیت رو به مذاکرات وبرجام گره زدی

گره رو بازکن به زندگیت برس
جناب همتی شما خودت عامل این روزهای ایران در اقتصاد هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
جوک قشنگی بود
لاوروف: انتظار داریم مذاکرات وین موفقیت‌آمیز باشد!!!!!!!! من یکی با سواد کم بعید می دونم راست بگی نمی دونم شاید هم راست بگی...نوشتم تا چاپ بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
طریف ماهیت پلید لاوروف و پوتین و اولیانوف روسیه

را کاملا و صراحتا در نوار صوتی افشا کرد
همتی پول چاپ کردن منم بلدم هنر نیست
فقط یمن نیست تجاوز به عراق، افغانستان، سوریه، اشغال فلسطین هم بوده و هست
ای دل غافل
روس تبارها در ایران از خود مسکو بیشتره
پاسخ ها
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
شما احتمالا یادت نمیاد اینها قبلاً اسمشان توده ای بود یک دفعه هم آذربایجان رو با کمک همینها و شخصی به اسم پیشه‌وری شوروی سابق که همین روسیه فعالیت سعی کردن از ایران جدا کنن. دوباره از سوراخ اومدن بیرون .چون فکر میکنن مردم ایران یادشون رفته و فقط با آمریکا مشکل دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
غرب زده ها و غرب گراها خیلی بیشتر
از اوکراین درس بگیرید مذاکرات خیانت بار را پایان دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
داداش شما چی وارد میکنی؟ تو کار قاچاق کالای دیجیتال هستی یا پوشاک؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دوستدعزیز با کدوم طرف؟ روسیه که سلاح اتمی اوکراین روگرفت و بهش حمله کرد یا امریکاوانگلیسی
الان شما جرات داری بگو میخوام به اروپا گازصادرکنم یاسهمم از خزر ۵۰ درصده؟
آقای داوری اگر روسيه برنده بشه و بر دنیا چیره بشه اول از همه شماها باید بروید سیبری کار اجباری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
نه. اشتباه می کنی. برای امثال داوری همیشه شغل هست. امربری پوتین و ...
ناشناس
| France |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
حرص نخور برای سلامتیت خوب نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
تبلیغات امریکایی را بریزید دور تا کی جاهلانه اینکار را تکرار میکنید . پیروی از امریکای تروریست نتیجه اش افغانستان و عراق است .
دعای اقای دواری منو یاد یه جوک انداخت. یه خانم بوده ازدواج نکرده بوده تو هر عروسی که بوده پیرزنها دورش جمع میشدند با ارنج میزدن بهش میگفتند نفر بعدی تویی. دختر خانم ناراحت میشه. یکروز که مراسم ختم بوده پیش یکی از اینا نشسته بوده. واسه تلافی میزنه به بغل پیرزنه میگه دفعه بعد نوبت تو هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
هزاران لایک داره هزار افرین

این داوری و رامین و مشایی و جلیلی یک چاه کندند

احمدی نژاد هم با بودجه دولت دستمزدش را پرداخت

و مردم و کشور را داخل ان چاه انداختند
واقعا باید تاسف خورد به مسئول سابق جمهوری اسلامی که کشورش داره سختی های تحریم را میچشد و اینطور به کنایه به کشورهای تحریم شده طعنه میزند
دشمنی های با کشورها دیگه گویا درس عبرتی نشد
داوری و رامین و مشایی و معاونان احمدی نژاد باعث شدند تا

با طرح خواسته های عجیب و پر هزینه برای مردم و کشور

همچون انکار بی مورد هالوکاست و تکرار و اصرار بر دادن

شعار محو اسراییل از روی نقشه که موجبات تحریک جهانی و

صدور ۷ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را باعث شدند

و هنوز هم علیرغم مشکلات بسیار بسیار بزرگی که برای کشور مردم بوجود اوردند

دست بردار نیستند و به کارهای تخریبی و مضر و خسارت بار

خود برای کشور و مردم که در اوضاع فلاکت بار و اسفبار تر

گرفتارشان کرده اند ، ادامه میدهند

جناب داوری شما اگر دعاهایت مستجاب میشود !!!!؟؟؟ ،

دعایی بکن که خداوند کشور و مردم ایران را از شر افراد

مشکوک و مشکل دار و ملًونی چون خودتان نجات بدهد

و اگر برای روسیه نگران هستید ؟

ما یادمان نمی رود که هر ۷ قطعنامه تحریمی را روسیه و

چین تایید کردند و از بابت تحریم های کمر شکن بر علیه ما

سودهای چند صد میلبارد دلاری کرده و میکنند .

ولی ما همچنان از خدا میخواهیم که صلح و آبادانی را به

تمام دنیا ، از جمله ایران عزیز عطا بفرمایند .
روح الله متفکر! اول مشخص کنید کدام‌ کشور ها به یمن تجاوز کرده اند. شاید ناراحتی شما بیشتر بابت محرومیت برادران روس است.
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
البته ایشان مشخص نکردند منظورشان از یمن کدام یمن است؟ یمنی که نماینده اش در سازمان ملل مینشیند یا یمنی که توسط شورشیان دچار جنگ شده. اگر به تحریم باشه کشورهایی هستند که تحریم و اخراجشان از حمله کنندگان کمتر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
جنگ داخلی در یمن شده است

و دولت قانونی از عربستان دعوت کرده که کمک کند

این چه ربط و تشابهی به حمله نظامی و اشغال اوکراین

توسط روسیه دارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
احمق اگه به حرف مفت زدنه پس بگید جنگ داخلی در اوکراین شده و اونها از مردم آزاده جهان کمک خواستند.
توئیتر که برای ما فیلتر است. اقایان از ما بهتران به فکر باشند که توئیتر برایشان فیلتر نیست.
جناب نماینده ای که از مقایسه بین روسیه در مقابل حوتی ها ناراحت هستید !!!

امروز روسیه قطعنامه بر علیه حوتی ها را تایید کرد !!؟؟

حالا نطرتان چیست ؟
ایا هنوز منافع روسیه را بر منافع ملی خودمان ترجیح می دهید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
چه ربطی داشت
شما بفرما متجاوزین در یمن کدام کشور است عربستان،امارات یا ایران ازکدام منظرشما نگاه می کنید یمنی های بدبخت میدان جنگ ایران وعربستان شده اند در یمن مگر داعش داریم که ایران باید در آنجا باشد اصلا بفرمایید چرا آنجائید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
ببخشید طرفدار عرعرستان
بالاترین ناقص حقوق بشر آمریکا هست آن وقت نوچه و دستگاه‌های وابسته دست به کار شدن برای تحریم روسیه و چند سال قبل علیه ایران
مگر شروع جنگ یمن به خاطر ورود حوثی ها به عربستان نبوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اینکه یک گروهی با اسلحه گرم قدرت را در دست بگیرند جزو قوانین یمن بوده است؟
در یمن همه اسلحه کشیدند اوکراین با یمن تفاوت دارد اوکراین خواهان جنگ نبود واقعا تفاوت را نمی فهمید؟
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیر .به دلیل اینکه حوثی ها دولت خود خوانده هستند در بخش کوچکی از یمن .در صورتیکه دولت قانونی یمن که قانونی انتخاب شده در عدم مستقر است وحوثی ها در صنعا .عربستان از دولت قانونی حمایت میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
یه کم تاریخ بخون
نماینده مجلس که به فیفا گیر دادی: وقتی یک کشور در آرامش و صلح هست و یک گروخ ویرانی به بار میاره، کشورهای دیگه باید برن کمکش تا صلح برقرار بشه

عربستان و امارات به درخواست رسمی رئیس جمهور قانونی یمن ریختن تو کشور تا گروه های مسلح غیر قانونی رو از بین ببرند

فیفا یک نهاد غیردولتی هست و غرب و استانداردهای غرب و سیاست دوگانه (استدلالهای پوچ شما هست و هیچ کدام واقعیت نداره) ربطی به فیفا و کارکردش نداره. فیفا یک نهاد دولتی نیست و ربطی به هیچ کشوری نداره

هیچ فدراسیون فوتبالی که انسان های صلح جو و پاک و حامی انسانیت درشون مسئول هست، با رژیم تجاوزگر روسیه مسابقه نمی دهند، حالا فیفا باید روسیه رو قهرمان جام جهانی اعلام کنه یا پرتش کنه بیرون!؟

خودت بشین فکر کن ببین چه قدر انسان بی منطقی هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
برای اسراییل هم از این حرفهای منطقی میزنی
توافق انجام میشه شک نکنید
“طرح جدید مجلس علیه فضای مجازی: احتمال جرم شدن تولید محتوا در توییتر و یوتیوب“ خدایا واقعا این تصمیم گیری ها در سال ۱۴۰۰ داره اتفاق میفته؟ واقعا این آدم‌ها نماینده ملت هستند؟ یعنی عصاره ملت هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
این چه طرز تفکری هست جرا باید غربیهای نامرد هر حرفی را که میخواهد بزنند و ما نتوانیم اگر جرات داری در اینستاگرام بزن امریکا تروریست تا درجا بلاک شوی کمی فکر کنید
این آقای نون به نرخ روز خور، چرا گدایی روسیه را می کنه؟
از فیفا پرسیدیم، گفت: چون اونا بدرخواست دولت قانونی یمن با گروه شورشی درحال نبرد هستند. ضمنا توضیح داد بهمین دلیل هم ایران و روسیه رو برای شرکت در جنگ سوریه محروم نکردیم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
شیر مادر حلالت بیژن که شیر پاک خورده حرف حق میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دولت قانونی که رییسش درفت و دولت منحل شد بعد با زور عرعرستان برگشت
فرداست که همتی را به خاطر توهین به نظام و مقدسات دستگیرش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
:)))))
چون مقصر اصلی ایران هست.
دیگه حالمون از اخبار مربوط به زاکانی به هم میخوره.شده عین بچه لوس و ننر که والدینش بیخود و بی جهت هواشو دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
زاکانی خوبه! هرچی بگن، نه نمی یاره.
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کاش بچه بود .یک آدم ازخود راضی و متکبر.
من با ایده طالبان در مورد همراه بودم محرم خیلی موافقم چون ادارت ما کلا نیاز به زور بازو برای پیش رفتن کارها داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
افرین
اینا هر چی بیشتر حرف میزنند، آدم بیشتر احساس شرمندگی میکنه
نماینده مجلس: فیفا بگوید چرا کشورهای متجاوز به یمن را محروم نمی‌کند؟
اول اینکه جنگ و تجاوز برای همه بد است لیکن موضوع اینکه شما و امثال شما در هر کجا که دخالت میکنید اون ملت کلا به فنا میره مثال فلسطین، عراق و یمن خودشون میگن بابا شما دخالت نکنین ما خودمون اختلافات مون را حل میکنیم ولی شما که نمیزارید بجاش گرو کشی میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
این حرفها را با کدام سند میزنی
روسیه بگوید چرا به تحریم تسلیحاتی حوثی ها رای مثبت داده. بهمون دلیل فیفا رای به عدم تحریم کشورهای درگیر جنگ با حوثی ها نداده
طرح جدید مجلس علیه فضای مجازی: احتمال جرم شدن تولید محتوا در توییتر و یوتیوب
چقدر ما بدبختیم که یک عده که درکی از امورات جامعه ندارند برای ما تصمیم میگیرن و این اشکال به افرادی که است که این افراد را تائید صلاحیت نموده امند که ما به عقب برگردیم
آقای نماینده ؛ عربستان علت حضور خود در یمن را درخواست دولت قانونی یمن می داند دقیقا همان استدلالی که برخی برای حضور در سوریه داشتند !
آدم گاهی فکر میکند که نمایند گان هم صدا وسیما را باور می کنند !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
در یمن دولتی وجود نداشت که درخواست کمک دهد اگر دقت بفرمایید دولت استعفاء داده است ، در یمن مردم غیر نظامی و کودکان زیر شدیدترین بمبارانها کشته میشوند ، جنگ یمن در ششمین سال خو منجر به قحطی گسترده شده است شما کجای کار هستید !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کدام دولت قانونی یمن ؟ همانی که استعفا داد و در رفت
خبری از حسنی برمدارشریعت نیست؟؟؟؟
نماینده مجلس چه ارتباطی به شما دارد ؟ شما لطف کنید مشکلات مردم استان خود را حل کنید
کنایه به روس ها : تحریم چه حسی دارد!

این یه نمونه بارز از اصلاح طلب و غرب گراست! آمریکا تحریمش کرده و اونقوت این به روسیه میگه تحریم چه حسی داره !

در 2500 سال تاریخ ایران اونقدری که خائنین و وطن فروشان و غربگدایان و امثالهم به ایران ضربه زدن دشمن به ایران نزد
چقدر اطلاعات متفاوت از موضوع برجام منتشر می شود، وزیر خارجه روسیه و نماینده روسیه در مذاکرات هر روز یک حرفی می زنند، انگار مردم غریبه هستند و نمایندگان خودمان هم حرفی برای گفتن ندارن، ظاهرا روسیه و چین دارن برای برجام تصمیم می گیرند، آخ ظریف کجایی؟
باشه، تولید محتوا تو توئیتر و یوتیوب رو جرم اعلام کنید و نون کلی آدم رو آجر کنید. ولی اگر جرم اعلام کردید خودتون هم تشریفتونو از توئییتر ببرید بیرون و اونجا برا مردم افاضه فضل نکنید!
من به عنوان یک شهروند ، از طرح های مجلس بی سواد سهمیه ای و حداقلی دفاع می کنم . چون خودمون انتخاب کردیم که متفاوت زندگی کنیم ،
تحریم شدن روسیه برای ایران فرصت نیست.
روسیه سعی در نگاه داشتن ایران در تحریم و استفاده از ایران بعنوان ابزار مذاکره و فشار بر بازار انرژی دنیا خواهد کرد.

بهتر است برجام را اجرا و سهم بازار نفت ایران را احیا کنید. قرارداد های صدور گاز 10 ساله با کشورهای دنیا ببندید و از تاراج گاز عسلویه جلوگیری کنید.
ایران و آمریکا میتوانند به توازن قدرت برسند. در اینکه آمریکا و هر قدرت یزرگی زور گویی میکنند شکی نیست ولی هنر سیاست در قدرت گرفتن با کمترین مقابله مستقیم با قدرتهاست. روش چین که اقتصاد رقیبان را از پای درآورده ، توصیه میشود.
ایران روش پر هزینه را انتخاب کرده که بمردم فشار وارد کرده. از شعارهای توخالی دست بردارید و بمردم مظلوم خدمت کنید. این مملکت مشکل اساسی خشکسالی و نبود ثروت مولد برمبنای دانش دارد
با سلام . جنگ اوکراین با روسیه بر سر اعلام یک قوم با یک هویت بنام اوکراین است . روسیه متعقد است اوکراین همان از قوم روس هستند .ولی خود اوکراینی معتقد هستند که با قوم روس تبار ها مانند ازبک ها . ترکمن ها . اذری ها . گرجی ها . ارمنی ها . قزاق ها تاجیک ها . فرق دارند
تجاوز همتی به ارزش پول مردم فراموش نمی شود.
یکبار تو عمرم با همتی موافقم
جناب متفکر آزاد بهتر نیست به فکر تیم تراکتور بیفتند که در منجلابی که خود اقایان درست کردند گرفتار شده. بحای اعلام همدردی با تیم روسیه. ضمن اینکه شما باید بیشتر درد و زخم روس ها رو درک کنی و دعا کنی روسها محو بشن. نه که حامی قاتلان پدرانت باشی
جناب آقای روح الله متفکر آیا شما واقعاً نمی دانید چرا و یا خودتان را زده اید به نادانی؟ اخوی کار روسیه عبارتست از تجاوز و اشغال یک کشور مستقل عضو سازمان ملل. آیا واقعاً در یمن هم همین اتفاق افتاده است؟
به یمن تجاوز نشده " عملیات ویژه " است !
نماینده مجلس: فیفا بگوید چرا کشورهای متجاوز به یمن را محروم نمی‌کند؟ جواب: چون شما نمیبینی...
چون به دعوت دولت یمن اونجا حضور دارن
به نماینده مجلس که در مورد یمن خودش را به نااگاهی میزند بگویند جنگ یمن درگیری داخلی است که با کمک و دخالت نیروهای خارجی عربستان و ایران انجام میشود. دو نیروی خارجی باید دست از تجهیز کردن گروه ها بردارند تا خودشان مشکل را حل کنند. اوکراین همانند ایران توسط کشوری دیگرمورد حمله نظامی قرار گرفته. جنگ عراق با ایران را حتما در کتاب درسی ات نخواندی.
توضیحات وزیر کشور!!!چقدر هم توضیح داده
توضیحات وزیر کشور!!!چقدر هم توضیح داده
فیفا باید عربستان و امارات رو هم به خاطر تجاوز به یمن محروم میکرد که نشانه سیاسی بودن نهادهای حتی ورزشی دنیاست. ولی نمیدونم چرا روسیه به قطع نامه تحریم انصار الله رای مثبت داد در حالیکه اولین کسی که از روسیه حمایت کرد انصار الله بود.
هرچی لاـوروف میگه برعکسه مگه عکسش ثابت بشه
جواب نماینده‌ی گرامی رو یه دیپلمات خارجی گفته. به یمن کاری ندارن، چون عمو پوتینتون یمن رو داده که اوکراین رو بگیره.
خبرگزاری دولت: احتمال توافق با احتمال عدم توافق برابری می کند، نمیشد درست بگید پنجاه پنجاه است
پوتین را به غلط کردن خواهیم انداخت.
سال 2022 میلادی و اروپا جای گردنکشی و عربده کشی متجاوزین نیست
زنده باد صلح و آزادی
مرگ ابدی برای جنگ طلبان
"لاوروف افزود: مجبوریم بگوییم که وضعیت کنونی گواه روشنی است که نشان می‌دهد ناتوانی واشنگتن در مذاکره تا چه اندازه برای امنیت جهانی هزینه دارد. سیاست مبتنی بر فشار و باج خواهی عاقبتی ندارد"
سیاستی که با تهاجم و تخریب یک کشور مستقل قصد سرنگونی ریس جمهوری با رای ۷۰ درصدی و محبوبیت ۹۰ درصدی را دارد عاقبت دارد؟!
شما کشور خودتون را نمی‌تونید اداره کنید هر روز گرانی و فلاکت . یمن به شما چه
فیفا هم جیره خور غربی ها و عرب های پولداره
سازمان ملل جنایت در یمن محکوم نمیکند چه برسد به فیفا
خبرها حکایت از آن می کند که گفتگوهای وین را نتیجه بخش تلقی کرد و طرف های حاضر در مذاکره ظرف چند روز آینده رسما این موضوع را اعلام می کنند. سیدحسین نقوی حسینی درباره سرنوشت گفتگوهای وین گفت: مذاکرات به نتیجه می رسد و حتما توافق صورت می گیرد
روسا از آمریکایی ها بیشتر از آمریکایی ها خواهان اتمی نبودن ایران هستن ! همچنانکه روس درگیر اوکراین شده و آمریکایی و غرب همچنین این بهترین فرصت برای اتمی ماندن ایران و راست آوردن بیشترین امتیاز از مذاکرات وین است
آقای لاوروف ! اول کلاه خودت رو بچسب، بعدش به فکر برجام باش.
با این وضع افتضاحی که در رابطه با بحران اوکراین بوجود آورده اید، معلوم نبست خود شما تا کی در مصدر قدرت باشید
در یمن گروهی کشور را اداره میکنند نه یک دولت منتخب مردمی مثل اوکراین
چون عربستان و کشورهای خلیج فارس به دعوت دولت رسمی یمن وارد یمن شدن دقیقا مثل کاری که ایران تو سوریه کرده ولی روسیه برای عوض کردن دولت رسمی اوکراین
ظاهرا نماینده محترم نمی داند که یمن پس از جنگ مسابقات خود را درکشور عربستان انجام می دهد و دولت یمن از دوستان عربستان است
یکی به این نماینده مجلس در مورد جنگ یمن توضیح دهد . حتمن فیفا نمی‌داند خوب شد شما یادآوری کردید بعد از این پرسش شما حتمن پیگیری می‌کنند
واقعا چرا در موردافغانستان، و عراق کسی دلش نسوخت و از آنها دفاع نکردند حقوق بشر متعلق به آحاد بشر است. سیاه و سفید ندارد همه مخلوق بک خدا هستند.
نماینده محترم، هیچ کشوری قصد اشغال یمن و افزودن ان به خاک خود را ندارد، چنانچه سوریه توسط هیچ کشوری اشغال نشد
خبرگزاری دولت: احتمال توافق با احتمال عدم توافق برابری می کند)باور کن تقریبا همه مردم می دانستند با این تیم مذاکره کننده امیدی به نه به توافق بهتر حتی به توافق قبلی هم نیست مگه چقدر سواد و تجربه دارند
توضیحات وزیر کشور در خصوص احتمال ابطال حکم زاکانی)من نمی دانم رای دیوان عدالت اداری چرا درباره هم محفلیها بی اثره پس تعطیلش کنید
این مجلس میخواد اینقدر مردمو عصبانی کنه تا دور بعد مردم برای رهایی از اینها رای بدهند .
بازی بد و بدتر تمام شده
آقای داوری شما زمانی چنان با حرارت مدح و ثنای احمدی نژاد را میگفتی که اطرافیانش تعجب میکردند و الان هم که به ایشان توهین و حمله میکنید. بعداً هم که همش در مسیر باد هستید و حال برای کشور متخاصم و متجاوز روسیه که بارها آب و خاک ما را برای همیشه غصب کرده اینچنین دعا میکنید. راستی به کجا میروید. آمریکا و روسیه بفکر منافع خودشان هستند و شما با دعا بدنبال منافع روسیه. یعنی حرب باد کامل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
جلب توجه کردن را از استادش احمدی نژاد یاد گرفته
نماینده مجلس کیلو چنده
آقای نماینده شما چرا برای قتل جورج فلوید در آمریکا بعداز نمازجمعه اعتراض کردین ولی بابت تجاوز روسیه وکشتن کودکان و زنان مظلوم اوکراین لب فرو بستین.
آقای نماینده شما از تاواریشهای روس تان بپرسید که چرا به نفع تحریم تسلیحاتی یمن رای موافق داده اند
من امیدوارم بیش از پیش همه از فرمایشات مقام معظم رهبری در همه امور درس بگیرند
کدام کشور به یمن حمله کرده؟؟؟؟؟ جنگ یمن داخلی است و عربستان به درخواست دولت یمن وارد عمل شده است.
چون دولت قانونی یمن که باحمله حوثی ها به عربستان پناهنده شده از کشورهای دوست درخواست کمک کرده به این کمک میگویند نه تجاوز اقای بی سواد
فیفا فکر می کنم کشورهایی که به صورت لشکر کشی سعی در اشغال کشور دیگر را دارند محکوم کرده است
جناب فیفا جنایکاران و متجاوزان را محروم می کند . پوتین جنایتکاره . اما از ترومن تا ترامپ ، اگر تمام رییس جمهورهای امریکا بعد از جنگ جهانی دوم به بیش از ۶۰ کشور دنیا مستقیم و غیر مستقیم حمله کرده اند و حدود ۲۰۰ میلیون نفر را کشته اند ، جنایت نیست . حس مسئولیت و احساس تکلیف بوده منتها یه ذره فلفل نمکشان زیاد شده .
طرح جدید مجلس علیه فضای مجازی: احتمال جرم شدن تولید محتوا در توییتر و یوتیوب

تمام مسئولین رده بالای کشور هر روز دارند توئیت می گذارن
امیدوارم بعد از توافق، ایران به شرکتهای زیانده و خیانتکار فرانسوی از قبیل رنو،.. اجازه کار در ایران ندهد. تا یکم بفهمند هرچیزی یه هزینه ای داره.
عربستان به کودتاچی های حوثی حمله کرده نه یمن و اسرائیل هم حکومت فلسطین را که مستعمره انگلیس بود بدون زور از انگلیس تحویل گرفت و قضیه این دو با حمله آشکار روسیه به اوکراین با دلایل واهی فرق میکنه
چه کشور های متجاوز هستند
من موندم برخی عاشق اوکراینی هستند که لب مرز ایرانی های در حال فرار را به آشغال حمع کنی وادار کرد ، عاشق غربی هستند که می الان به عینه می گویند خون ما رنگین تر از خون شما ها تو خاورمیانه است می گویند مشکل ما اینه که به اوکراینی حمله شده که موبلوند و چشم آبی هستند عاشق غربی هستند که اگر ورزشکار ما با اسرائیلی بازی نکنه حذفش می کنند و ترورسیت هست اما خودشون اگر ورزش را سیاسی کنند هیچ ایرادی نداره
واقعا کجایید چرا اینقدر تبعیض را بر ضد خودمون می پذیریم
گور بابای پوتین و ترامپ و بایدن
به خودمون بیایم
تا کی باید بازی بخوریم
این جنگ برای من که خیلی چیزها را روشن کرد
همه چیز رو بدجوری به روسیه پیوند دادن از مذاکرات وین گرفته الا ماشالله عامل بدبختی ما همین روسیه هست
آقای همتی گفته اند تجاوز به خاک ااوکراین.
اون نماینده مجلس نمیدونه که روسیه به یک کشور مستقل حمله کرده ولی تو یمن دولت قانونیش برای مقابله با شورشیهای حوثی از هم پیمانهاش درخواست کمک کرده.گرچه در هر دو مورد جنگ و کشته شدن و سختی کشیدن مردم بی دفاع جنایت جنگیه.
آقایان توضیح بدهند چطور می خواهند کشور را بدون رفع تحریم و احیای برجام اداره کنند. استقراض از بانک مرکزی راه حل نیست. گرانی هر روز بیشتر از دیروز میشود و مردم را بیچاره کرده. پایین آمدن قیمت دلار فقط به خاطر احتمال توافق بوده و اثری بر قیمت های بازار نداشته. در صورت موفق نبودن مذاکرات مردم با دلار بالای سی هزار و چهل هزار تومان چطور زندگی کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
همون که زنگنه گفت
نماینده محترم فیفا پاسخگوی شما نیست ولی من چند تا سوال از شما دارم
وقتی تیم های اروپایی از بازی با روسیه خود داری می کنند شما کدام کشور رادیدید که از بازی با متجاوزان به یمن خود داری کند
جوابش رو می دونید هیچ کشور حتی شما دوست عزیز
رگ کرون باد کرده هیچ کمکی نمی کنه
اقای همتی !!!!!!!!!!تو در زمان به قدرت رسیدنت که بیش از روسیه و امریکا به فکر تحریم و عدم واردات نیازهای مردم بودی و خالا که هیچ کاره شده ای بر ایت محسوس می شود
چرا وقتی تهاجم و تجاوز روسیه اتفاق افتاد همه به یاد تهاجمات و تجاوزات امریکا افتادند!؟ بد بودن امریکا، روسیه را تبرئه نمی کند.
مرگ بر پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
هزار بار
واقعا باید تاسف خورد از نماینده مجلسی که فرق این موارد را نمی داند. برادر جان فارغ از این که شما خوشتان بیاید یا نیایدف حضور عربستان در یمن بنا به درخواست دولت یمن بوده است(مثل جنگ سوریه که ایران و روسیه و برخی کشورهای دیگر نیز حضور فعال داشتند) ولی تهاجم روسیه به اوکراین صرفا نقض قوانین بین الملی است و هیچ توجیهی ندارد.
اسم دعا چیست؟ فتح الکیف؟
متجاوز متجاوز است! فرقی نمی کند. چه به یمن باشد چه به اوکراین. هم عربستان و هم روسیه باید از المپیک و جام جهانی اخراج شوند.
در پاسخ به جناب نماینده مجلس باید یک نکته بدیهی را یادآوری کرد:
در یمن، جنگ بین دو گروه از خود یمنی هاست و کشورهایی مثل عربستان و ایران به طرفداری یکی از این دو گروه وارد این دعوا شده اند. همین وضعیت در سوریه هم حاکم بوده و ایران و ترکیه و .... به طرفداری از برخی از گروهها وارد آنجا شده اند. لیکن در جنگ اوکراین، پوتین جانی به کشوری دیگر عضو سازمان ملل و انتخاب منتخب مردم آن کشور، تجاوز کرده هست! رئیس جمهور اوکراین از از نظر جامعه بین المللی و هم از نظر مردم آن کشور و هم از نظر حقوقی و .... مشروع و قانونی و مورد انتخاب مردمش است.
مگربارهانگفتیدمابه سوریه واسدکمک میکنیم چون دولت قانونی سوریه آنراازمادرخواست کرده!خوب عربستان هم به درخواست دولت قانونی عبده ربه دریمن دخالت میکنداین دولت توسط سازمان ملل متحدفعلاتنهادولت قانونی برسمیت شناخته شده است!حالااینراچگونه بایدبه بعضی ازهموطنان حالی کرد!!؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل