بازدید 68132
دو هزار و نهصد و چهل و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

احمدی‌نژاد از مرداد ۱۴۰۱ در مجمع تشخیص حضور نخواهد داشت؟ / برای کانکس نشینی در تهران چقدر باید هزینه کنید؟ / جنجال انتصاب برادر یک نماینده مجلس / ادعایی درباره دادستان سابق تهران؛ جعفری دولت آبادی مسافرکشی می‌کند؟ / انتقاد یک امام جمعه از قیمت نجومی برنج

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: در دنیای شوتی‌ها چه می‌گذرد؟ / پاسخ تند رسانه احمدی نژاد به انتقاد روزنامه ارگان دولت / پلیس: تا کِی معتادان را جمع کنیم و دوباره رها شوند؟ / مذاکره با آمریکا، تابویی در حال شکسته شدن / توافق نشود مجلس دولت را به غنی‌سازی بیشتر ملزم می‌کند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 29 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ادعایی درباره دادستان سابق تهران؛ جعفری دولت آبادی مسافرکشی می کند؟

یک روزنامه نگار مدعی شده دادستان پیشین تهران با پراید همسرش مسافرکشی می‌کند.علی احمد نیا روزنامه نگار در توئیتی مدعی شد: آقای جعفری دولت آبادی که مشکل مالی هم ندارند، این روزها با پراید همسرشان مشغول به کار شده اند. از نظر خودم این عمل دولت آبادی بعد از بازنشستگی شبانه در اعتراض به رفتار سیستم با او بعد از ده سال دادستانی تهران است. نمیگم انقلاب فرزندانش را می خورد اما آقایان این آسیاب به نوبت است.جعفری دولت‌آبادی در ۸ شهریور ۱۳۸۸ از سوی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه‌قضائیه به سمت دادستان تهران منصوب شد و ۱۰ سال در این سمت فعالیت کرد. جعفری دولت‌آبادی سرانجام با حکم ابراهیم رئیسی رئیس قوه‌قضائیه وقت جای خود را به علی القاصی‌مهر داد.

توافق نشود مجلس دولت را به غنی‌سازی بیشتر ملزم می‌کند

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توقع ما این است که طرف های غربی عاقلانه برخورد کرده و نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام کنند، در غیر این صورت مجلس دولت را ملزم به انجام غنی سازی با شدت و سرعت بیشتری خواهد کرد.محمد حسن آصفری درباره روند مذاکرات وین بیان کرد: تاکنون گزارش رسمی از روند مذاکرات برجامی به مجلس شورای اسلامی داده نشده است، اما توافقی قطعا قابل اجراست که دو طرف به تعهدات خود عمل کنند، اگر قرار باشد یک طرف به تعهدات خود عمل کند اما طرف مقابل مجددا از انجام تعهدات خود سرباز بزند، مذاکره نتیجه بخش نخواهد بود و سرنوشتی همانند برجام نافرجام خواهد داشت.نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر توافقی هم انجام نشود، مجلس گزینه های دیگری روی میز خواهد گذاشت که دولت را ملزم خواهد کرد که غنی سازی را با سرعت و شدت بیشتری دنبال کند. فلذا بهتر است که آمریکایی ها عاقلانه برخورد کنند و از اقداماتی که مانع نتیجه بخش شدن مذاکرات می شود، بپرهیزند.

انتقاد یک امام جمعه از قیمت نجومی برنج

حجت‌الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه افزایش قیمت برنج را نسبت به سال گذشته غیرکارشناسی دانست و افزود: مسئولان دلایلی را برای این افزایش قیمت بیان می‌کنند که هرگز جنبه‌ی علمی و واقعی نداشته و براساس تحقیقات، نبود نظارت کافی و عدم توزیع بموقع برنج وارداتی و داخلی، همچنین احتکار دلایل اصلی این افزایش قیمت است. است. وی، ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به نظارت بر افزایش قیمت برنج در این شهرستان تأکید کرد: شهر میانه یکی از قطب‌های برنج در کشور به شمار می‌آید که توانسته در تولید و فروش برنج رقم خوبی را در سطح کشور از آن خود کند، بنابراین مسئولان باید برای حفظ این جایگاه اقدام شایسته‌ای انجام دهند.

ویلای وزارت نیرو در حریم رودخانه کرج تخریب شد

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در گفتگوی ویژه با خبر 8 بامدادی در خصوص تخریب ویلاهای وزارت نیرو در حریم رودخانه ها گفت: کمتر از دو هفته قبل ریاست قوه قضائیه مطابق گزارشی که در خصوص تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه کرج در جاده چالوس ارائه شده بود دستور دادند که نسبت به اجرای قوانین و مقررات و آزادسازی اقدام بشود. و با توجه به اینکه یک ساختمان قدیمی متعلق به قوه قضائیه هم در این بستر رودخانه قرار داشت ریاست قوه قضائیه دستور دادند آغاز آزادسازی با تخریب ساختمان متعلق به قوه قضائیه صورت پذیرد که هفته قبل آزادسازی انجام شد. ساختمان دومی که بعد از ساختمان قوه قضائیه دستور تخریب آن صادر شد ساختمان متعلق به وزارت نیرو است که در حاشیه و بستر رودخانه کرج در پایین دست سد امیرکبیر قرار دارد و با اقداماتی که صورت گرفته امروز صبح این ساختمان نیز تخریب و بستر رودخانه در این قسمت هم آزادسازی خواهد شد.

دستور دادستانی مشهد: ممنوعیت بازی به صورت مختلط در کافه بازی‌ها

خبرگزاری ایسنا گزارش داد که بر اساس دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد، برگزاری بازی در کافه‌بازی‌های شهر به صورت مختلط ممنوع شده است.حسب دستور معاونت محترم دادستان عمومی و انقلاب مشهد برگزاری هرگونه بازی به صورت مختلط در کافه‌بازی‌ها ممنوع است. در صورت عدم رعایت، واحد صنفی پلمب و متصدی واحد صنفی می‌بایست شخصاً پاسخگو باشد». این اطلاعیه‌ای است که از سوی اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی و معاونت دادستان عمومی و انقلاب مشهد صادر شده و انتقادات بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشته است. مرتضی اسکافی، رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد با تأیید صدور این اطلاعیه، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ کافه‌بازی‌ها به اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی سپرده شده‌اند. در این مدت جلساتی متعددی در راستای رفع مشکلات این مجموعه‌ها با صاحبان آن‌ها و بازی‌گردان‌ها برگزار کرده‌ایم. بسیاری از مشکلات رفع شده است، اما دادستانی معتقد است همچنان مشکلاتی پا برجاست.

جنجال انتصاب برادر یک نماینده مجلس

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی به حواشی ایجاد شده به دنبال انتصاب برادرش به عنوان سرپرست اداره‌کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس واکنش نشان داد. بخش‌هایی از متن این یادداشت به شرح زیر است: همچنان یکی از مطالبات جدی بنده از دولت، جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان انقلابی و گذار از پارادوکس جوانی و رزومه است. رهبری در دیدار با نخبگان در آبان‌ماه امسال فرمودند: البتّه برای استفاده‌ی از جوانهای نخبه‌ به مسئولین، وزرا [سفارش میکنم]؛ من به دولت قبل هم خیلی سفارش میکردم به این دولت هم همین‌ جور، که از جوانها در مدیریّتهای گوناگون استفاده بشود؛ حتّی در مدیریّتهای سطح بالا هم همین ‌جور. در حواشی اخیر هم به هیچ وجه حتی سرسوزنی در انتصاب بستگان دخالت نداشتم. به دلیل حساسیتی که نسبت به رعایت قانون در انتصاب برادرم داشتم؛ تا آن‌جا که لازم بود؛ بررسی کردم تا خلاف قانونی اتفاق نیفتاده باشد و در همین‌جا از سایر همکاران به ویژه رئیس محترم مجمع نمایندگان استان فارس می‌خواهم تا ایشان نیز موضوع را با دقت بررسی کرده و اگر خلاف قانونی اتفاق افتاده است، مسامحه نکنند. از منظر عدالت و اینکه آیا فرصت چنین انتصاباتی برای همه‌ جوانان توانمند این کشور فراهم است یا خیر؟ بنده نیز "صریحاً می‌گویم آنچه تاکنون شده با آنچه باید می‌شده و بشود، دارای فاصله‌ای ژرف است." از دولت سیزدهم مکررا اصلاح ساختارهای اداری را مطالبه کرده‌ایم و در تلاشیم با اصلاح ساختارهای اداری به عدالت نزدیکتر شویم.

دومین گزارشگر ایرانی هم به ایران اینترنشنال پیوست

گزارشگر بسکتبال صداوسیما از ایران مهاجرت کرد و راهی انگلیس شد. آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال صداوسیما از ایران مهاجرت کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. این گزارشگر دیشب مقابل دوربین این تلویزیون ظاهر شد و توضیحاتی درباره مهاجرتش به خارج از کشور داد. این اتفاق در حالی رخ داد که مقیمی چندی پیش یکی از مسافران کاروان المپیک ایران به توکیو محسوب می شد!

آرین منش: اگر منافع ملی در گرو مذاکره با هر کشوری باشد، باید آن را بر هر چیزی ترجیح داد

یک فعال سیاسی اصولگرا ابراز عقیده کرد: اگر منافع ملی در گرو مذاکره با هر کشوری باشد، طبیعتا مانند تمامی کشورهای دیگر، باید منافع ملی را بر هر چیزی ترجیح داد و طبیعتا اگر مذاکره مستقیم با آمریکا راهگشا باشد، باید از آن استقبال کرد.جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی خود از گفت‌وگوی تلویزیونی اخیر رئیس جمهور، با اشاره به سخنان وی در خصوص لزوم گسترش روابط با همسایگان، اظهار کرد: قدرتمندترین همسایه ما روسیه است و سخن از قرارداد ۲۰ ساله با این کشور یا قرداد ۲۵ ساله با چین، حتما می‌تواند در ایجاد موازنه با غرب موثر باشد و مانع از این شود که سیاست خارجی ما وابسته به غرب باشد، البته مشروط به اینکه گسترش روابط با همسایگان، باعث وابستگی ما به شرق نشود.وی ادامه داد: توسعه روابط با همسایگان امری کاملا مطلوب است و این مسئله می‌تواند به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک کند، اما باید در نظر داشت با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، بسیاری از کشورهای همسایه ما نیز به دلیل تاثیرپذیری از آمریکا و عدم دارا بودن استقلال سیاسی، از توسعه روابط خود با ما امتناع می‌کنند، لذا تلاش برای لغو تحریم‌ها نیز ضروری است.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص بحث مذاکره مستقیم با آمریکا و با اشاره به این جمله رئیس جمهور که در صورت آمادگی طرف مقابل برای لغو تحریم‌ها، جا برای توافق وجود دارد، گفت: بحث ضرورت مذاکره مستقیم با آمریکا از سال‌های دور مطرح بوده و مخالفین و موافقین جدی هم داشته است، اما من معتقدم که اگر منافع ملی در گرو مذاکره با هر کشوری باشد، طبیعتا مانند تمامی کشورهای دیگر، باید منافع ملی را بر هر چیزی ترجیح داد و طبیعتا اگر مذاکره مستقیم با آمریکا راهگشا باشد، باید از آن استقبال کرد.آرین‌منش با اشاره به بخش دیگری از سخنان رئیس جمهور در خصوص وجود هماهنگی در بین اعضای تیم اقتصادی دولت، بیان کرد: سفره مردم، مهم‌ترین شاخص برای ارزیابی میزان موفقیت دولت در موضوع اقتصاد است. به نظر نمی‌رسد در این حدود ۶ماهی که از عمر دولت گذشته است، گشایشی در اقتصاد کشور رخ داده باشد؛ چراکه همچنان قیمت‌ها سیر صعوی دارند، نرخ تورم بالاست، قدرت خرید مردم بسیار افت کرده است و ارزش پول ملی هم در پایین‌ترین سطح قرار دارد. بنابراین اگر تیم اقتصادی دولت موفق باشد، ما باید آثار آن را در جامعه ببینیم، در حالی‌که هنوز چنین موفقیت‌هایی برای مردم مشهود نیست.

«باقری‌کنی» به تهران بازگشت

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد کشورمان ظهر امروز شنبه وین را به مقصد تهران ترک کرد.عصر روز گذشته (جمعه) بر اساس تفاهم صورت‌ گرفته میان هیأت‌های مذاکره‌ کننده در وین، دور هشتم گفتگوها به مدت حدود یک هفته تنفس خواهد داشت.یک منبع مطلع ایرانی روز گذشته به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در وین گفت با توجه به اهمیت موضوعات باقی‌مانده و لزوم اتخاذ تصمیمات سیاسی، توافق شد هیأت‌ها برای مشورت و رایزنی به پایتخت‌ها بازگردند.به گفته این منبع مطلع؛ روند گفتگوها در مجموع سازنده و رو به جلو بوده است و اگر طرف‌های مقابل پس از بازگشت از پایتخت‌ها تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، امکان حرکت سریعتر به سمت توافق وجود دارد.انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین هم در صفحه توییتر خود نوشته بود به تصمیمات سیاسی نیاز داریم.مورا در این باره نوشت: هشتمین دور مذاکرات وین در خصوص برجام که از ۲۷ دسامبر آغاز شده بود و تاکنون طولانی‌ترین دور مذاکرات بود، حالا برای مدتی دچار وقفه می‌شود. شرکت‌کنندگان برای مشورت و دریافت دستورالعمل‌ها به پایتخت‌های‌شان باز می‌گردند. اکنون به تصمیم‌های سیاسی نیاز داریم.نمایندگان سه کشور اروپایی در مذاکرات وین نیز پس از پایان نشست روز جمعه در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه فشرده‌ترین دور مذاکرات وین در ماه جاری میلادی اتفاق افتاده است، اعلام کردند مذاکرات وین در حال رسیدن به مرحله نهایی است.تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) در این بیانیه اعلام کردند مذاکرات وین در حال رسیدن به مرحله نهایی خود است و علت بازگشت هیات‌های مذاکره‌کننده به پایتخت‌های متبوع خود نیز همین موضوع است.

مذاکره با آمریکا، تابویی در حال شکسته شدن

مدیر مسئول هفته نامه صبح نوشت: خبرها حکایت از برداشته شدن منع مذاکره با آمریکا از سوی مقام رهبری برای پیشرفت مذاکرات برجامی و رسیدن به توافق دارد.مهدی نصیری افزود: این اقدام قطعا یک گام به پیش است و باید از آن استقبال کرد و اکنون نباید به سرزنش کسانی پرداخت که مطلق مذاکره با آمریکا را به معنای بی غیرتی و یا بی اطلاعی از سیاست می دانستند و به دولت روحانی اجازه ندادند که همین تصمیم را با تیم مذاکره کننده حرفه ای و زبده خود به پیش ببرد، هر چند لازم است به تحلیل ریشه ها و زمینه هایی پرداخت که منجر به اتخاذ یک ایستار زیانبار در سیاست ورزی شد و سالها منافع ملی را به گروگان گرفت. آنچه بیش از همه جای تحلیل و موشکافی دارد، برداشتهای گزینشی و یک سویه عقیدتی و ایدئولوژیک است که در تمام این سالها به عنوان سند دینی منع مذاکره در تریبونها مطرح می شد و این در حالی بود که این نوع استکبار و ظلم ستیزی مطلق که امکان هر گونه مذاکره را سلب می کرد، هیچ پشتوانه قابل اعتنایی در مآثر و معارف دینی ما ندارد.فرعون که مدعی انا ربکم الاعلی (من خدای بزرگ شما هستم) بود و به جنایاتی سهمگین (ذبح پسران) برای بقای حکومت خود دست می زد، شاخص ترین مستکبر تاریخ بشریت است اما وقتی خداوند موسی و هارون را برای مقابله با فرعون برانگیخت، اولین توصیه اش به آنها مذاکره نرم با او بود به این امید که این مستکبر بدون درگیری متحول و سر براه شود (طه/44).

سیره پیامبر اکرم ـ ص ـ مملو از مذاکره و انعقاد قرار داد ترک مخاصمه و صلح با دشمنانش است. یکی از مهمترین مذاکرات پیامبر ص با دشمنان خونی اش مشرکان مکه بود که به صلح حدیبیه معروف است و آن چنان برای مسلمانان دستاورد داشت که خداوند از آن با عنوان فتح مبین یاد کرد. در این مذاکرات پیامبر در برابر جسارت های نماینده مشرکان کوتاه آمد تا مذاکره و صلح به سرانجام برسد.

سایت آموزشکده «توانا» وابسته به منافقین هک شد

سایت آموزشکده توانا، وابسته به تروریست‌های منافقین هک و تصویر زیر در آن به نمایش گذاشته شد.آموزشکده توانا به‌عنوان مرکز فنی و عملیاتی سایبری منافقین و تحت حمایت مستقیم وزارت خارجه آمریکا فعالیت می‌کند.

احمدی‌نژاد از مرداد ۱۴۰۱ در مجمع تشخیص حضور نخواهد داشت؟ / برای کانکس نشینی در تهران چقدر باید هزینه کنید؟ / جنجال انتصاب برادر یک نماینده مجلس / انتقاد یک امام جمعه از قیمت نجومی برنج

 

مقاله عطاالله مهاجرانی در باره مذاکره مستقیم ایران و امریکا: چین و روسیه با این کار مخالفند

عطاالله مهاجرانی در روزنامه اعتماد نوشت:مذاکره با امریکا را نباید تبدیل به تابو کرد تا اگر به دلایلی و در شرایطی دولت یا حکومت تشخیص داد که مذاکره به نفع ملت و کشور است، نتواند از دیوار بلندی که ساخته شده است، بگذرد یا تابو را بشکند.اگر امریکایی‌ها در موقعیتی باشند که اولا تحریم‌های غیرقانونی و غیرموجهی را که در زمان ترامپ برقرار شد حذف کنند و بتوانند اطمینان نسبی طرف ایرانی را جلب کنند؛ مذاکره چه ایراد یا اشکالی می‌تواند داشته باشد؟ مذاکره یک پروسه است، نه یک امر ثابت و قطعی.در موقعیت فعلی، امریکایی‌ها با خروج از برجام در دوره ترامپ، از زاویه سیاسی و منطقی و تبلیغاتی دست پایین را در مذاکره دارند. وقتی طرف ایرانی می‌گوید: «امریکا باید تضمین بدهد که بار دیگر از برجام خارج نخواهد شد» و طرف امریکایی می‌گوید: «نمی‌توانیم تضمین بدهیم!» این سخن امریکا سنجیده می‌شود و نشانه موقعیت ضعیف امریکا در مذاکرات برجام است.تردیدی نیست که روسیه و چین علاقه‌مند به گفت‌وگوی مستقیم امریکا و ایران و حتی بازسازی روابط دوجانبه دو کشور نیستند. نباید به گونه‌ای رفتار کرد که نماینده همسایه شمالی نقش کارگردان خودخوانده برجام را پیدا کند.

انتقاد از سیاستگذاری شورای انقلاب فرهنگی برای نامگذاری فرزندان/ مردم با گذاشتن اسامی اسلامی روی فرزندشان،اسلامی می شوند؟

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسات گذشته سندی را تحت عنوان سیاست‌ها و اقدامات تقویت و ترویج نامگذاری متولدین جدید مبتنی بر فرهنگ اسلامی ـ ایرانی به تصویب رسانده است.معنای این اقدام چیست؟ انتخاب نام کودکان جزو خصوصی‌ترین موضوعات خانواده‌هاست. اجبار و اکراه در انتخاب نام یا تغییر آن فقط در برخی کشورها دیده شده است. از جمله در حکومت کمونیستی بلغارستان که انتخاب نام‌های اسلامی برای اقلیت مسلمان خود را با محدودیت مواجه می‌کردند.فرض کنیم که با چنین سندی، توانستید سهم نام‌های اسلامی را بیشتر کنید، خب چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود؟ این کار نوعی خودفریبی است، مردم که با گذاشتن اجباری و صوری نام اسلامی روی فرزندشان اسلامی نمی‌شوند، ولی شما خیال خواهید کرد که جامعه اسلامی شده است.

کیهان: عزل و نصب های اتوبوسی نکنید اما سفیران و روسای بانکها و مدیران سازمان برنامه و خودروسازها را تغییر دهید!

روزنامه کیهان نوشت:از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، حتی یک سفیر هم جابجا نشده است، در حالی که برخی سفرا دوره ماموریت شان خاتمه یافته و برخی سفرا نیز نتوانستند نماینده شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.کندی انتصابات در دو شرکت بزرگ خودروساز نیز بارها توسط کارشناسان و صاحبنظران مورد تاکید قرار گرفته است.کندی در انتصاب مدیران عامل بانک‌ها از سوی وزارت اقتصاد نیز مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته است. طبق اخبار منتشر شده، در بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه نیز همچنان مدیران ارشد دولت قبلی که کارنامه ناموفقی ارائه داده و از بانیان مشکلات اقتصادی موجود هستند، در مناصب ارشد مدیریتی حضور دارند.قرار نیست که نگاهی حزبی و جناحی حکمفرما باشد، بلکه مساله اصلی اجرای شایسته سالاری و کنار زدن بانیان مشکلات موجود است.بر همین اساس صحبت از کنارگذاشتن اتوبوسی و انتصابات اتوبوسی نیست، بلکه حرف اصلی تلاش برای اصلاح ساختار و کنارگذاشتن بانیان مشکلات موجود است.

پلیس: تا کِی معتادان را جمع کنیم و دوباره رها شوند؟

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:حدود ۶۵ هزار معتاد متجاهر در سراسر کشور وجود دارد که بین ۲۰ تا ۲۱ هزار معتاد متجاهر در تهران هستند.معتادان متجاهری وجود دارند که پلیس ۲۰ بار آن‌ها را بازداشت کرده و تحویل مراکز بازپروری داده است!بالاخره باید تکلیف ما روشن شود، پلیس تا کِی باید این افراد را جمع کند، سالیان متوالی است که این اتفاق روی می‌دهد و متأسفانه این چرخه هنوز معیوب است./تسنیم

برای کانکس نشینی در تهران چقدر باید هزینه کنید؟

افزایش اجاره بهای مسکن در تهران باعث شده تا هزینه هر متر اجاره خانه در ارزان‌ترین محلات به بیش از ۳ میلیون تومان برسد. در فضای حقیقی اگر سراغ کانکس‌های اجاره‌ای را از املاکی‌ها بگیرید احتمالا یا انکار می‌کنند یا می‌گویند موردی سراغ ندارند.یک املاکی در منطقه ۱۰ می‌گوید بورس فروش و اجاره کانکس در یافت‌آباد و نعمت‌آباد است.اما در فضای وب کانکس اجاره‌ای در مناطق دیگر شهر هم یافت می‌شود؛ مثلا مالک یک کانکس اجاره‌ای ۲۰ متری در منیریه ۵۰ میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان تعیین کرده است.بررسی قیمت شرکت‌ها و افراد اجاره دهنده کانکس‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها برای اجاره سه و شش ماه، ۳۵ تا ۴۵ درصد ارزش کانکس را دریافت می‌کنند./فرارو

احمدی‌نژاد از مرداد ۱۴۰۱ در مجمع تشخیص حضور نخواهد داشت/ دسترسی‌ رئیس دولت‌های نهم و دهم به اطلاعات و اخبار محدود شده است

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی:مدت‌هاست دسترسی‌ آقای احمدی نژاد به اطلاعات و اخبار محدود شده و به دلیل فاصله‌ای که از کانون قدرت دارند، او از مرداد ۱۴۰۱ دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نخواهد داشت.احمدی‌نژاد با تمام خبرها و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهند، به زعم خودش می‌خواهد بمبی را بترکاند تا توجهات را به سمت خودش جلب کند. نکته دیگر این است وقتی شما می‌خواهید تحلیل محتوا درباره صحبت‌های او به ویژه بعد از تحلیل‌هایی که درباره عدم حضور آقای رئیسی انجام داد، بدهید، می‌بینید که او دیگر مورد توجه مردم نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۱۴
احمدی نژاد خودش با دست خودش گورش را کند و می‌شود فقط یک تحلیلگر که فقط حرف های عوامانه پسند می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
مجمع تشخیص مصلحتی میشه که حتی یه نفر سابقه ریاست جمهوری توش نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اصلا کی بوده؟
تمام بدبختی ها گردن این آقاست
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دولت رییسی به دلیل نمی تواند به ترکیب مدیران قبلی دست بزند که در آن دولت شایسته سالاری حاکم بود. تمامی سفیران انتخاب شده از فیلتر فرد قدرتمندی چون ظریف انتخاب می شدند. به طورکلی تمامی ظرفیت مدیران ایران در دولت روحانی متجلی شده بود وبه همین خاطر است که دولت فعلی تمایل به تغییر آنها ندارد کیهان و رسایی دستودلشان نلرزد اگر دولت فعلی درجناح مطلوب نظرشان افراد قویتری داشتند شک نکنید که منتظر دستور کیهان ورییسی نمی مانند همان روزهای اول دست به تغییر گسترده می زدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
همینایی که الان به محمود فحش میدن قدیم طرفدارش بودن
و جالبه با وجود اینهمه اشتباهات و تحلیل های داغون گذشته باز هم به خودتون جرئت میدید اظهار نظر کنید
فقط افرادی همچون نیلی وچند نفر دیگر که در دولت‌ها جا خشک کردن ولی ماموران صندوق بین المللی پول هستند و با مشاوره به دولت ها کشور را سینوسی وار کردن در بخش اقتصادی اخراج شوند وضع ثبات پیدا خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
جا خوش کردن نه جا «خشک کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
امثال نیلی نبودند، جنابعالی تا الان از گشنگی مرده بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اعطای وامهای چند ده میلیونی بدون ضامن به مردم علاوه بر اینکه منابع بانکها را به تاراج می دهد، باعث افزایش نقدینگی و افزایش تورم می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دوست قشنگم سلام
تا زمانی که ما یاد نگیریم دیگران را دوست بداریم و فقط آنهایی را دشمن بداریم که در حق ما بدی کرده اند هیچ چیز درست نمیشود.
ولی متاسفانه ما امروز عکس این مسیر را انتخاب کرده ایم و باز هم متاسفانه نظر مردم هیچ اهمیتی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
امثال نیلی نبودن الان مانند کشورهای که سیاست صندوق بین‌المللی را اجرا کردن و بدبخت شدن نبودیم
برجام خیلی وقت است نه شرقی و نه غربی زیر سوال برده چون دخالت آشکار در امور داخلی ایران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اگر قراره در برجام نتیجه نگیرید حداقل بین مردم قرعه کشی کنید تا ۴۰ نفر در هر مرحله به وین بروند و چرا روی یک تیم بی خاصیت هزینه کنید
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دقیقا.اما سیوال اینجاست که این تحریم ها وبرجام وانرژی هسته ای ومسایلی از این قبیل چرا فقط برای ایران است.چند کشور را میشناسید که هم انرژی هسته ای دارند هم تحریم نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خب الان که دولت و تمام نهادها اصولگرا شدن چرا ازش خارج نمیشین و دارین مذاکره میکنید دوباره ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خب بزنید زیرش الان که همه چی دست شماست
تهش مکگانیزم ماشه و بازگشت به دوران قبل از برجامه نه بیشتر
و اگر میترسید از برگشت به قبل از برجام پس خودتون هم میدونید که جهنمی تحویل دادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
ناشناس محترم
ما بفرمایید راه حل غیر از برجام چیست؟؟ و لطفا بفرمایید ما قبل از برجام چه چیزی داشته ایم که بعد نداشته ایم.
شما بزرگواران انگار اصلا قبل از برجام را از خاطر شریف حذف کرده اید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کاملا مشخص است قانون آژانس و نه چیز دیگر
لطفا از پیامبر مایه نگذارید چون اولا پیامبر دوبار و چند بار مذاکره با دشمنان نمی کرد و فقط یکبار توافق می کرد و اگر زیرش می زدن دیگر آن خط را دنبال نمی کرد دوم هم پیامبر مذاکرات برابر می کرد نه مانند شما که بتن بریزید در مقابل فروش نفت خودتان
پاسخ ها
ناشناس
| Cote D'ivoire |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
احسنت
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
با سلام،اتفاقا دراینجا باید از پیامبر اعظم مایه گذاشت وبه جهانیان نشان داد که اسلام دین صلح ودوستی است نه دین ستیز وجنگ. واقعا اگر پیامبر امروز بودن حاضر بودن رنج مردم را بخاطر تحریم ها تحمل کنند وهیچ مذاکره واقدامی را انجام ندهند.بعید است.ایشان پیامبر رحمت بودن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
شما ظاهرا محاصره پیامبر و عذاب یارانش را نمی‌دانید که بعد از صبر کردن، دشمنانش مجبور به عقب نشینی شدن ویا این که رحمت آن چیزی نیست که خواسته دشمنان را برآورده کنید!
کیهان: عزل و نصب های اتوبوسی نکنید اما سفیران و روسای بانکها و مدیران سازمان برنامه و خودروسازها را تغییر دهید!) اونا فهمیدن ظرفیت و مدیراشون چقدر ضعیفند اما کیهان نفهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کیهان درست گفته
ناشناس
| Romania |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
همین اصولگراها از اداره یک دکه عاجزند اما ادعای مدیریت کلان دارند. اگر پول نفت بیت‌المال نبود همین کیهان الان کجا بود؟
به دولت روحانی اجازه ندادند که همین تصمیم را با تیم مذاکره کننده حرفه ای و زبده خود به پیش ببرد.
نویسنده یا کور هست یا اینکه خودش رو به کوری زده. ولی حقیقت واضح و آشکار هست.
اولا با آمریکا مستقیما مذاکره کردند. ثانیا فاتحه خوندم تو اون تیم مذاکره کننده حرفه ای که امضای جان کری رو تضمین می دونست.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
احتمال زیاد این نظر چاپ نشه ولی مینویسم شاید هم چاپ شد.دوست عزیز مذاکره مستقیم با آمریکا دوسال قبل از اینکه دولت روحانی بیاد سر کار انجام میشد اونم توسط جناب ولایتی در عمان!! جناب احمدی نژاد رو هم بازی نمیدادن!وقتی سر اصول با آمریکاییها توافق شد ادامه کار رو دادن به دولت روحانی و ظریف!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
داداش الان دولت آمریکاکه هیچ، هیچ کجای دنیا هیچ تضمینی بابت قراردادها نیست!! بعد که ترامپ از برجام خارج شده تقصیر تیم مذاکره کننده هست ؟!
آلمان نازی توافقش با شوروی رو کنار گذاشت و بهش حمله کرد، امریکا این همه از توافقات اتمی و موشکی و ... خارج شد!!سیاست همینه که شما چیزی نمیفهمی و چون اونا نامردی کردن شما دولت قبلی رو مقصر میدونی !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
منظورنویسنده دردورجدیدمذاکرات برای احیای برجام(مذاکرات رفع تحریمها)بوده!!!دردوراول تازمانیکه ایران وآمریکارودررومذاکره نکردند،به نتیجه نمی رسید!!!اگربرجام بدبودچرادولت وسایرقوای نظام که همه یکدست شدند اصراربراحیای برجام واجرای آن بدون کم وکاست دارند؟؟!!
سیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
با سلام به نظر می رسد شما خوب توجه نکردین.منظور نویسنده اجازه مذاکره مستقیم باآمریکا در دولت بایدن است که اجازه نداشتن ،نه دولت اوباما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دولت قبل نمی آمد برجام شکل نمی گرفت در ضمن وقتی قرار است دبه شود بهتر که توافق شکل نگیرد و فرقی بین جناح ها هم نیست
مذاکره مستقیم شما را هم دیدیم چه اشی شد تحریم دوبرابری نسبت به قبل و بزرگترین تحریم شده جهان حتی بیشتر از کره شمالی با 450 عدد تحریم ولی شما 1700 تحریم ولی قبل برجام 500 تا هم نبودید و در صورت توافق مجدد تحریم های بیشتر در انتظار هست
پس برادر دهنوی چی .گلستان
ما مردم فقط موندیم با این همه خبر امید بخش یه موقع از خوشی زیاد سکته نکنیم
کم کم دارید نرم میشید نهههههه غلاااااااام؟
اینکه حریم رودها ودریا از ویلاهای ساخته شده آزاد وویلاها تخریب میشود امر خوبی است ولی این هزینه های میلیاردی که از صندوق ادارجات مختلف برداشت شده را چه کسی باید جوابگو باشد وکوبیدن این بناها به شکل فعلی با اینکه میشد به مبالغی آنها به افرادی که ساختمانها تخریب میکنند فروخت تا حداقل مبالغی از این طریق به صندوق دولت باز گردد وچیزهای قابل استفاده ازبین نرود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
شما چرا باور کردی احمد نژادم از این حرفا خیلی زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کاملا صحیح است اگر یک دست انر کار ویلای شخصی خودرا با دست خود تخریب کرد مهم است با پول بیت المال ساخته شده و تخریب چه جسارت و شجاعتی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دوباره یک ردیف عتباری جدید برای ساختن اماکن دولتی ،
خصولتی و...(مجتمع ها ، مراکز آموزشی و...) باز می کنن و دوباره شکیل تر و مجلل می سازن بعدش کمک مومنانه را از مردم می گیرن
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق سوریه یمن لبنان و غیره خرج می شود چرا؟ واقعا چرا ؟ آیا پاسخگویی هست ؟ چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
هيچوقت يه اين فكر كرديد كه كشورهاي ديگر علي الخصوص آمريكا چرا هزاران كيلومتر دور از مرزهاي خودپايگاه احداث كرده و ميلياردها دلار هزينه مي كنند؟
اگر بدون عينك فكر كنيد جواب خود را خواهيد يافت مگر اينكه نماينده خودخواسته طرفهاي مقابل باشيد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اینقدر که علیه این سیاست ما برای تو تبلیغ کردن و گفتند پول ها می رود آنجا یک کمی خودت بنشین و از خودت سوال کن چرا!!!
حالا یک کمکی به شما می کنم
پولی که ایران خرج کرده در آنجا به اندازه شکلات هم نیست برای اقتصاد ایران و یا این که به جایی که بخواهید دوباره کشور را ویران شود در جنگ و بخواهید آباد کنید دوباره مرز امنیتی را از کشور دور تر کردیم تا نخواهید آن ویرانی ها را از نو بسازید
حالا باز دوباره بیا این چیزها را تکرار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
در پاسخ ناشناس ها امنیت با جنگ کیلومترها دورتر از مرز کشور بدست نمی آید .امنیت با اقتصاد شکوفا و رفاه و آرامش مردم بدست می آید و چون اقتصاد ایران متلاشی شده همون پول شکلات را هم نباید در کشورهای دیگر هزینه کرد.
بنظرم یکی از مدیرانی که نقش مهمی در بروز مشکلات برای مردم دارد خود شریعتمداری است که با تخلیل و نظرات مخرب خود عامل عقب ماندگی کشور است
لطف کنید مطالبم را به مراکز تحقیقاتی هسته ای منتقل کنید 1- شتاب دهنده چه ذرات چه حتی در سطح اتمی فوقالعاده مورد نیاز شما است زیرا به نظر من در بمب های هسته ای ابر مرکب که به نظرم دانشمند هسته ای روس که بزرگترین بمب هسته ای را ازماتیش کرد شاید این مسیر را رفته باشد در لایه سوم بمب هیدروژنی بمب سوم را روشن میکند که ان کلید انرژی ابر نواختر ها و ستارگان مگنا نوترونی هستند که انرژِ سر سام اوری را ساطع میکنند برای همین است که شما باید انواع هسته های ایزوتوپ های هیدروژن و هلیم و لیتیم را باید با هم بر خورد داده تا سر و جادوی بهترین ترکیب در لایه دوم و سوم بمب را خیلی ارزان بدست اورید 2- دقت کنید شما باید حتی اورانیوم 235 و 238 را در شتابی دهنده ها با انواع نوترون ها و حتی خودشان بر خورد دهید تا خیلی ارزان سحر و سر و جادوی بهترین ترکیب یک بمب هسته ای را بدون ازمایشات خطرناک بدست اورید 30 حتی در این شتاب دهنده ها میتوانید تاثیر سه نیروی اصلی طبیعت و حتی ترکیب اورانیوم با انواع ذران مثل الکترون ووو در دینامیک حرکتی انها را بررسی کنید تا خیلی ارزان به سر و سحر تفکیک ازوتوپ ها پی ببرید باید به قدرت ا 500 سو برسید این نستلزم اطلاعاتی است که خیلی ارزانتر از سانتریفوژ در تحقیقاتی شتاب دهنده ها میتوانید بدست اورید 4- دقت کنید تاثیر انواع حالات اورانیوم از بخار گرفته تا سرد سرد را باید پیده زنجیره ای ازمایش کنید تا بتوانید بهترین دستگاه بمب را در کمترین حجم مهندسی کنید در اخر به جای افزایش حجم مواد غنی شده باید در خفا فقط تححقیق کنید بار ها گفته ام باید در یک تونل کوچک با کمتر ار 1000 دستگاه هر هفته حداقل 20 کیلو غنی کنید و انبار کنید بلید ساخت بمب و نگهداری ان بشدت ارزان شود نه بمب را با میلیار ها دلار خرج انبار و مواظبت کنید هر موقع خاستید در چند روز صده بمب را مونتاژ و سر هم کنید شاید بخنیدید اما ایده دارم برای ساخت دستگاه ای راکتور فوزیون تصورم میکنم این مسیری که راتور های توکامک میروند اشتباه است
در خصوص خبر مربوط به نام گذاری قرزندان باید گفت :در واقع تصمیمات و صحبتهای بعضی مسئولین خود فریبی نیست بلکه برای اینکه از سایر مسئولین تو عرض ارادت سبقت بگیرن سعی در خلق موضوعات متحیر کننده و در عین حال دور از مسائل جدی هستند وگرنه اگر درد مردم برای آنها مهم بود سعی در حل کردن مشکلات بی شمار آنها میکردند.
مذاکره با آمریکا بقدری دیر داره انجام میشه که ادم یاد اون ضرب المثل میوفته طرف هم پیاز خورد هم شلاق خورد و هم پولو داد.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
مگه مذاکره با آمریکا بدون برگشتن آمریکا به برجام و لغو تحریم‌ها قراره انجام بشه؟ از مغزت استفاده کن وقتی حرف می‌زنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
آخه آي كيو! چندين دوره مذاكره مستقيم با آمريكا چه گلي به سر مردم زد به جز هيچ آقاي سيف؟
معلوم نیست مشهد شهر امام رضاست یا سنگر افراطیون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
برای شما دنیا پرستان بله که....!
کشوری که آب نداره برنج کاری براش چه فایده ای داره چرا به این فکر نمیکنین که برنج وارد کنین خوب برنج کارا برن یه چیزه دیگه بکارن هم آب بیشتری میمونه هم سودشون رو میبرن
حالا مگر دزدی کرد؟ یا کار بدی کرد؟ چرا مسيولین ماشین میخرن. چرا پراید میخرن و حالا چرا ب اسم زن و بچه میکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اخه تو ایران ما توقع نداریم مدیری تا اخر عمر از صندلیش پایین بیاد
این بنده خدا هم ناراحت شده چرا دیگه مدیر نیست
من سال ۸۸ به احمدی نژاد رای ندادم ولی انقدر عملکرد روحانی بد بود و انقدر شاهد اختلاس وثروت اندوزی حضرات بودم که اگر احمدی نژاد دوباره کاندید بشه بخاطر شجاعت وصداقت و ساده زیستی اش قطعا بهش رای میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
اشتباها منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
یعنی هنوز فکر میکنی با رای دادن به این یا اون دادن مشکلات حل میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دوست عزیز هر چی که الان کشور ما و مردم دارن میکشن کلنگش در زمان آقای احمدی نژاد زده شده و عواقبش الان داره خودش رو نشون میده اینقدر ظاهر بین نباش ایشون رو نگاه نکن موقعی که قدرت دستش بود نتونست و نخواست کاری کنه الان که قدرت نداره دلسوز مردم و کشور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب نمی‌فهمی دیگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
منشا فساد و اختلاس اصلا از دوره احمدی نژاد جون گرفت داداش
تشریف ببرید جلوی تأتر شهر ببینید با اسلامتان چه بلایی سر این ملت اوردید. قمه کشی تو روز روشن جلوی یک مرکز فرهنگی. حتماً اسامی هم کلاً اسلامی ایرانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
چه ربطي داره ببم جان؟
ادعایی درباره دادستان سابق تهران؛ جعفری دولت آبادی مسافرکشی می کنداقای روزنامه نگار شاید درمورد دادستان سابق تهران اغراق کنید ووی را نماد مظلوم وپاکدست جلوه دهید ولی اگر دنبال حقایق هستید سرهنگ بازنشسته در پست مدیریتی الان بطور واقعی مسافرکش هست ولی شماسرهنگ مملکت را نمیبینید که 30سال برای امنیت ونظام خدمت کرده والان حقوققش به اندازه ای نیست که برای امرارمعاش خانواده مسافرکشی کند سرهنگ مملکت را نمیبیند ولی دادستان دستگاه قضارا میبینی وانهم ب....
انتقاد یک امام جمعه از قیمت نجومی برنج اقای امام جمعه ظاهرا شما برای میوه پول نمیدهید برای شماهدیه میاورند یا شاید بعنوان زکات ولی اگر پولی برای میوه داده باشید میفهمید تنها برنج نیست افزایش قیمت داشته است سیب کمتراز15تومن نیست خیار شده کیلویی9تومن و... پرتغال 15تومن و..... ایا فرک میکنید برنج قیمت70تومن با کو شیمیایی که دولت به کشاورز میده کیلویی5هزارتومن سم ساقه خوار فلان مبلغ وتراکتور هتکاری1/500وکارگر روز250-500تومن و...... اینها موجبات افزایش قیمت نیست؟ شماها وتیم شماها چگونه تحقیق کردند که نگفتتند هزینه تولید وکاشت برنج افزایش یافته است بله دلالان و..... با احتکار و.... بالای 80میفروشند ولی بازهم نسبت به قیمت برنج هندی وپاکستانی ارزان هست شما درنظر بگیرید برنج هندی چه عرض کنم خمیر ماکارونی که سم دارد کیلویی30تومن اصلا رازش غذایی هم ندارد حرفی نمیزنید پنیر10شده 25تومن لالی حرفی بزنی ماست 7تومنی شده 17تومن زبان نداری اونوقت تیشه به ریشه کشاورز میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
شما اگر اندکی اطلاع از مقررات و قوانین داشته باشید باید بدانید که جایگاه و مقام دادستان (آن هم دادستان پایتخت) بسیار بالاتر از سرهنگ و... است. مزید اطلاع ریاست ضابطین (خواه سرباز یا سرهنگ یا
و سردار و..) طبق قانون با دادستان است و کل ضابطین از دادستان دستور می‌گیرند. ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
پیشنهاد می کنم کارکنان دولت (از ریاست محترم جمهور وزرا و نمایندگان مجلس،مدیران عامل بانک و شرکت های دولتی با همه اندوخته هایشان حداقل یکسال با حقوق کارگری زندگی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
مصداق قاطي كردن همه چيز با همه چيز!
.مردم را هالو فرض کره اید تا بگویید درآمدهای نجومی ندارید. اینقدر درآمد داشته که برای نوادگانش هم کفایت کند و نیازی به مسافرکشی نیست
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
حقوق پرسنل دادگستری واقعا کم است. لطفا وقتی از چیزی اطلاع ندارید کامنت نگذارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
ایشان کارمند معمولی نبوده دادستان مملکت بوده
اصلاح طلبان جوری وانمود می کنند انگاری 8 سال دولت روحاانی ظریف و فریدوون با ماکت کری مذاکره می کرردند خخخخخخ
دادستان سابق تهران مسافرکشی نمی کندفیلم بازی می کند. چون با حقوق دریافتی اون نیازی به مسافرکشی ندارد
احمدی‌نژاد با تمام خبرها .....
ان وقت شعارهای مانند احمدی نژاد ذخیره خدا روی زمین برای انقلاب است چی میشود
راستی این شعارها را چه گروهای میدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
منتقدان اخیر و طرفداران دیروز محمود با اون دید سطحی که از سیاست و مدیریت دارن همچنان اونقد پر رو و طلبکار هستن انگار کشورو داشتن نجات میدادن بقیه نذاشتن
مرداد ماه که ماموریت احمدی نژاد تمام می شود به دلیل گرم بوده هوا در مردا به ایشون پیشنهاد می کنم برود در استخر فرح آب تنی کند ،
مجوز مذاکره با آمریکا هشداری به روسیه و پاسخی به بی احترامی پوتین به رئیس جمهور کشورمان هست. آقای روزنامه کیهان آقای صدا و سیمای میلی چرا سکوت کرده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
نه اتفاقا بابت هشدار به روسیه نیست. بابت این هستش که ایران ارزش کمتری نسبت به اوکراین برای پوتین داره. همین. ما هستیم مجبوریم با سیاست غلط تو بازی قرار بگیریم که سر نخواستنمون دعوا باشه. تا وقتی عربستان امارات اوکراین و غیره هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کیهان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر حداد عادل و شورای ائتلاف اجازه دهد، کار تیم رئیسی شاید خوب پیش رود...
اما متاسفانه سهم خواهی آقایان مخصوصا در استان ها توسط نمایندگان و دلالان، اجازه کارهای خوب رو نمی‌ده. مردم ما اخت هستند.
الان مثلا در تبریز، آقایان آل هاشم، تاج الدینی و فرهنگی و متفکر آزاد و منادی در تبریز دقیقاً چیکار می‌کنند؟ انتصابات فامیلی و زانتی و رابطه ای تا کی؟

وا ویلا
نمایندگان مجلس ماهی سی میلیون حقوق دارند ماهی یک میلیارد درامد
به اضافه هزاران رانت ،هدایای خانگی
برنج هدیه
گوسفند ماهانه هدیه
گردوی گونی هدیه
گونی بادام هدیه
خودرو شخصی به دنرخ نمایندگی
خودروی دولتی در اختیار خانواده
خانه سازمانی
بن کالا .بیمه رایگان .
رانت استخدام یا مدیریت فلان اداره کل ،یل مدیربت یا معاونت فلان
دانشگاه فرزندان و همسر،برادر و خواهر.

طایفگی هم همگی مدیر و رییس ،سرپرست به خاطررای ما ملت

آیا مردم هم اینها را دارند ؟؟؟؟؟
.....

جواب. آقای نیکزاد نماینده مجلس که فکر نکند مردم از پشت کوه امدند....
آقای نجابت ببخشید که فرزندان ما با رتبه زیر پانصد بدون سهمیه نخبه نیستند

ببخشید که فقط شما شایسته هستید

ببخشید که فرزندان ما نخبه نیستند حتی با رتبه سیصد کنکور انسانی بدون سهمیه ببخشید که فرزندان ما برادران در راس قدرت ندارند.ببخشید خواستم عذرخواهی کنم
دقت کردید در فیلم و سریال ها ، افراد خلافکار اسامی اسلامی ندارند و حالا کافیه اسامی واقعی اعدامی ها و اشرار را سرچ کنید
قای احمدی نژاد متوهم است و این خصلت را بارها در گفتار و رفتار خود ثابت کرده است. ایشان در پرده دری بسیار مستعد است. یک دوره ای به چنین استعدادی و چنان خصلتی نیاز بود....به قول خودش متوجه نیست که ممیه را لولو برد.
ببینید وضعیت حقوق و دستمزد در دستگاه قضایی چقد اسفناک است که دادستان سابق پایتخت با آن جایگاه و مقام، الان باید مسافرکشی کند. حالا شما اینو مقایسه کنید با بازنشستگان بانک‌ها، مخابرات، نفت و پتروشیمی و شرکت‌های دولتی و حتی سرهنگهای نیروی انتظامی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
احتراما" بنده با بالاتر بودن حقوق سرهنگهای نیروی انتظامی نسبت به قضات و دادستانها مخالفم و نه از منظر رئیس مرئوس و نه از منظر سطح سازمانی قابل قیاس نمی باشد و قوه قضائیه امر دهنده نیروی انتظامی می باشد.باتشکر
کربلایی از مدیر عاملی فرودگاه امام عزل و بازنشسته شوند.
چرادرکشورماهمه شهرهاوروستاهارابابرنامه ریزی های غلط خراب وویران کرده ایم که تمام جمعیت ایران رامجبوربه
کوچ به تهران واحیاناًچندشهربزرگ دیگرکردیم کشادرزی گله
داری وتمام صنایع روستائی وشهرهای کوچک راکدشده اند نمایندگان مردم درمجلس محترم به جدل های خاصی مشغولند
شهرهای بزرک کشورمان بخصوص تهران جای نفس کشیدن نداردوباتوجه به ازدیادبی رویه جمعیت وقوع جرم وجنایت درآن بسیارزیادشده حالابیائیدباساخت سالی یک میلیون مسکن کارت
دعوت برای اضافه ترشدن جمعیت شهرهای بزرگ بفرستیدبجای کارهای تولیدی وکارگاه های اشتغالزا که درشهرهای کوچکتر اگراراده ای باشد امکانش بمراتب ازشهرهای بزرگ بخصوص
بیشترازتهرانست رابا حرکاتی غلط مشوق برای مشاغلی چون مسافرکشی وکارهای خدماتی بی ارزش درتهران صادرمیکنیم و متاسفانه کمترکسی بفکرفردایمان است وزارت محترم مسکن وشهرسازی بهترنیست بجای ساخت سالی یک میلیون مسکن سالی یک دهم این تعدادکارگاه های تولیدی باارزش ونه مسکن
خالی ازسکنه چون مسکن ایجادمیکردکه هم اشتغالزائی بیشتر
میشدوتولیدثروت میشدوهم میتوانست به خودکفائی کشورکمک کندوحتی ارزآوری دربسیاری اززمینه هاداشته باشددرک مطلب
سخت نیست اگربخواهیم
معلمانی که به خیال رتبه بندی ۱۰ سال سرکار بودید فقط هدف آنها سرگرم کردن بود و بس ، آنها با این سیاست فقط میخواهند جلوی بازنشستگی معلمین ساده دل رو به تعویق بیندازند ؟ وقتی میبنید که در مقطع متوسطه دوم اکثرا بازنشستگان بخاطر فقر دوباره تدریس می‌کنند دولت خیلی احمق باید باشد که بخواهد رتبه بندی اجرا کند ؟؟؟
دولت سیزدهم با کمال وقاحت مصوبه مجلس رو اجرا نمیکنه آقای نظیف وقتی حداقل ماهی ۵ واریزی برات میاد دلت میخاد برای معلم بسوزه ؟؟؟ ولی همانطور که آه معلمان مظلوم حسن روحانی به خواری و مذلت نشاند دامنگیر امثال میرکاظمی رو هم خواهد گرفت ؟؟ روحانی با شیادی تمام ۶۰ هزار میلیارد برای رتبه بندی کنار گذاشت ۵۰رهزار خورده شد؟؟؟؟؟
حتما جعفری دولت آبادی زنش از خونه درش کرده گفته خرج خودتو باید در بیاری
شمقدری مستند سازی است از قبیله اصولگران. برای آن که بدانیم هر اصولگرائی غیر منطقی حرف نمی زند و بویژه اگر دست و سری در هنر داشته باشد، گلایه هایش چندان تفاوتی با هنرمندان غیر اصولگرا ندارد، مصاحبه او را در باره سانسور بخوانید:
«ما می تونیم درباره اقای هاشمی مستند بسازیم اما درباره جنتی و شورای نگهبان نه! قبلا درباره وزرای آقای روحانی مستند ساخته شده بود. این بار سراغ همه رفتیم که ببینیم خانه های آقایان کجاست؟ شما میدانید منزل سعید جلیلی کجاست؟ منزل آقای رئیسی کجا بوده؟ بالای ۹۰ درصد خانه هایشان شمال تهران بود.
درباره اینکه کاخ های شاه دست کیست مستند ساختیم وقتی ساختیم دیدیم نمی توانیم پخش کنیم و ما را شتک می کنند. راجع به مسائل جنسی آزادیم هرچه می خواهیم بسازیم اما انتقاد سیاسی نه.
احمدی نژاد حال شده روشن فکر تمام ارتباط با همسایه ها و دنیا از زمان ایشان بهم خورد که هنوز دولت اقای روحانی و دولت سیزدهم نتوانستند اصلاح کنند
چقدر زیبا تحیلی مذاکره را انجام میدهید کاش این تحلیل ها را هم در چند سال پیش انجام میدادید تا مردم بیچاره به این حال و روز نیافتند هرجا که به نفع باشد همه چیز درست است و مانعی ندارد وای خدای بزرگ بشر تو چه می کند برای قدرت
توافق نشود مجلس دولت را به غنی‌سازی بیشتر ملزم می‌کند
وقتی رهبر گفتن بمب اتم حرام است دیگر تهدید از این دست معنی ندارد.
برادران نجابت خواهر زاده آقای دکتر حداد عادل نیز هستند.آقای روح الله نجابت که انتصاب رانتی اخوی خود یعتی رضا نجابت را توجیه میفرمایند و خودشان نیز اولین حقوق زندگی شان را در مجلس گرفته اند،با توصیه و رانت چه افرادی در لیست قرار گرفتند و به مجلس راه یافتند؟ خودشان میدانند که شرایط به گونه ای بود که هر فردی را در لیست قرار میدادند به مجلس می رفت.!
با سلام
عده ای متاسفانه برای نبود آقای احمدی نژاد در میدان سیاست ایران کف و سوت میکشند. شاید ایشان در حال حاضر مواضع مختلفی در قبال سیاستهای ایران در پیش گرفته باشند اما هر گز خدمات ایشان به کشور از یاد دلها نخواهد رفت. من بشخصه یک احمدی نژاد را به هزاران حسن روحانی و میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی ترجیح میدهم.فرق است بین خیانتکاران به انقلاب و خادمان به آن.
اگر راست می گید قضاتی که در دل کوه البرز ساکن هستند رو توبیخ کنید
چرا کیهان برای مذاکره با آمریکا دیگه رگ غیرتش بیرون نمی زنه؟
دولت عملا قیمت برنح و بعضی از اقلام ضروری مردم را دست دلالان داده است و عملا شعار خای می دهد
کیهان پس چرا حرفی از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نمی زند که اکثریت مدیران دولت قبل هنوز رأس کار هستند؟ آقای ضرغامی اگر دو تا تغیر هم در این وزارتخانه داد یا همان مدیران را جابجا کرد و یا معاون را بجای رئیس نشاند که واقعا کوچکترین نشانه ای از شایسته سالاری در کار نیست. دیگر معلوم شد که این سیاست دستور از بالا است که حتی الامکان با همان مدیران دولت قبل کار شود. اگر اینطور باشد یعنی مشکل فقط خود روحانی و چهار تا وزیر دوربرش بودند و بقیه قطار مدیران آن دولت مشکلی نداشتند؟
مسافرکشی کجا بود داره دور دور میکنه حقوق اونو من داشتم پادشاهی میکردم
زنده باد احمدی نژاد کبیر.حداقل مدرک دکترایش واقعی است.زنده باد احمدی نژاد
کاش انسان در عصر حجر بدنیا میامد و در عصر مفرخ از دنیا میرفت و این عصر را نمیدید..
ای آنکه مذاکره شعارت
استخر فرخ در انتظارت
خخخخخخ
خنده تلخ من ازگریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشته از آن میخندم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
این شعار مال دوره روحانی و ظریف بوده الان زمانه عوض شده دولت اصولگرای دو آتیشه و غرب ستیز اومده سر کار. در ضمن استخر فرح را هم تعطیل کردند.
تابناک چی شده یکسری از پیامهارو حذف کردی یا جای مثبت و منفی تغییر دادی. دعوات کردن؟
احمدی نژاد خیلی وقت هستش توسط عوامل قدرت حذف شده است. بنابراین خبر جدیدی نیست.بود ونبود او مشکل مردم راحل نمیکند . لطفا به فکر مشکل اقتصادی مردم باشید وبا حذف این واون بازی ووقت را نگذرانید.
لازم نیست نام فرزند اسلامی باشد.
مثل اسم دختر یه امام جمعه محترم که جمیله است.
اعطای قدرت بی حد و حصر به یک روزنامه نگار سبب شده او کار روزنامه نگاری را ول کرده و به جای آن که به عنوان یک روزنامه نگار اقدام به نقد و بررسی و ارائه ی طریق نماید به صراحت تمام نسبت به همه ی موضوعات کشور فرمان صادر کند.
کل زندگی و جوانی ما با حرفهای بیهوده مذاکره خوب است مذاکره بد است تحریم نعمت است ،نابود شد،
باسلام و احترام و عرض تشکر از مامورین محترم خدوم پلیس، بنده نیز با بخش خبری مربوط به نظر پلیس که بیش از 20 مرتبه معتادین متجاهر را جمع آوری می کنند اما متاسفانه مجددا" در شهر تهران ظاهر می شوند و از مسئولین وقت مربوطه خواهشمندیم بصورت ویژه با این بحران غیر قابل تحمل مقابله فرمایند.باسپاس فراوان از سایت تابناک
ما ملت یک عذر خواهی خواهی رسمی به تمام دویست هزار مسول کشور بدهکاربم

ببخشید عذر می‌خواهیم که نتوانستیم فرزندان شایسته تربیت کنیم
من نوعی دو فرزند دانشجو رشته انسانی و هنر . با رتبه های زیر سیصد کنکور سراسری دارم مسجدی مومن انقلابی و نخبه در میدان رقابت بدون سهمیه

اما ببخشید واقعا ببخشید که نتوانستم فرزندان مثل شما مسولان نخبه و‌شایسته تربیت کنیم واقعا ببخشید عذر می‌خواهیم ما ملت
من مادر از طرف همه ملت ایران از شما عذر خواهی میکنم
ما ملت یک عذر خواهی خواهی رسمی به تمام دویست هزار مسول کشور بدهکاربم

ببخشید عذر می‌خواهیم که نتوانستیم فرزندان شایسته تربیت کنیم
من نوعی دو فرزند دانشجو رشته انسانی و هنر . با رتبه های زیر سیصد کنکور سراسری دارم مسجدی مومن انقلابی و نخبه در میدان رقابت بدون سهمیه

اما ببخشید واقعا ببخشید که نتوانستم فرزندان مثل شما مسولان نخبه و‌شایسته تربیت کنیم واقعا ببخشید عذر می‌خواهیم ما ملت من مادر ایرانی. از شما عذر میخواهم

م.ر
غنی سازی بیشتر یعنی بازی در زمین امریکا و اسراییل؟؟؟؟ واقعا تو نماینده مجلس هستی؟؟؟؟ که شیپور جنگ میزنی. خیال می کنی انها از این شعار پوچ تو می ترسند؟؟؟
درود بر دکتر احمدی نژاد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی