بازدید 65411
دو هزار و نهصد و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه حمید رسایی به وزیرخارجه دولت رئیسی / چهره اصلاح‌طلب: اصولگرایان می‌خواهند همه چیز به نام خودشان تمام شود / نماینده مجلس: اگر توافقی هم شکل بگیرد محدودیت‌هایی وجود خواهد داشت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:بیشترین مهاجران ایرانی در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟ / استیضاح "فاطمی امین" و "عبدالملکی" به بیش از ۳۰ امضا رسیده است / تبعات زوال طبقه متوسط؛ چه بر سر طبقه متوسط آمده است؟ / سعیدی، نماینده مجلس: نگاه به شرق نباید آمیخته به اعتماد بی‌حدوحصر به چین و روسیه باشد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 26 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سعیدی، نماینده مجلس: نگاه به شرق نباید آمیخته به اعتماد بی‌حدوحصر به چین و روسیه باشد

معین الدین سعیدی در نطق میان دستور ضمن تشکر از اقداماتی که برای سیل اخیر چابهار انجام شد، گفت: اگر روی مسیر رودخانه باهوکلات بندهای تأخیری داشتیم، شاهد هدررفت میلیاردها متر مکعب آب نبودیم. نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم در مورد دیپلماسی دولت سیزدهم گفت: در شرایطی که استکبار غرب به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار دشمنی با ملت ایران را به حد نهایت رسانده، سیاست دولت در توسعه روابط با همسایگان و نگاه به شرق اصولی و به‌جاست اما هشدار می‌دهم که نگاه به شرق نباید آمیخته به اعتماد بی‌حدوحصر به چین و روسیه باشد. این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با استناد به اصل ۷۷ قانون اساسی نمایندگان به ضرورت مطلع شدن نمایندگان از مفاد تفاهم نامه ۲۵ ساله با چین اشاره کرد. سعیدی در مورد وضعیت صنعت خودرو کشور گفت: خواجه حافظ شیرازی هم شرایط فاجعه بار صنعت خودروی کشور را می‌داند. مردم از نمایندگان انتظار دارند که به بیان درد بسنده نکنند و با راهکاری قاطع و انقلابی، مافیای صنعت خودرو را محدود کنید. چه حمایت کنندگان و چه سکوت کنندگان در برابر قطره قطره خودروهای ناایمن مسئول هستند.

نماینده مجلس: تصمیمات بودجه کشور توسط کسانی اتخاذ شده که در دولت روحانی حضور داشتند

مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: طی ۳ روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه تصمیم بسیار مهمی در خصوص شفاف کردن درآمدهای شرکت‌های دولتی مانند شرکت ملی گاز اتخاذ کرد.شریعتی نیاسر بیان کرد: متأسفانه نماینده را به خاطر انجام وظایف قانونی از سوی نماینده دولت تهدید می‌شود؛ هم اکنون تصمیمات بودجه کشور توسط کسانی اتخاذ شده که در دولت روحانی حضور داشتند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کسانی که به رویکرد و تصمیم دولت انقلابی آقای رئیسی اعتقاد ندارند، اکنون تصمیم می‌گیرند، در واقع در جاهایی که مجبور هستند نظرات دولت را مطرح کرده و در غیر این صورت نظرات خود را بیان می‌کنند و نمایندگان را به خاطر عمل به وظایفشان تهدید می‌کنند.

نماینده مجلس: اگر توافقی هم شکل بگیرد محدودیت‌هایی وجود خواهد داشت

ابوالفضل عمویی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی گام‌های بسیار مهی برداشته است، عنوان کرد: چشم انداز همکاری بلندمدت با چین، سفر رییس جمهور به روسیه، حضور در اجلاس اکو، عضویت در پیمان شانگ‌های و امضای توافقنامه سوآپ گازی با ترکمنستان و آذربایجان از مسیر ایران از جمله اقدامات دستگاه دیپلماسی است که به موازات مذاکرات هسته‌ای انجام شده و نتیجه آن تقویت اقتصاد داخلی خواهد بود. وی با بیان اینکه در موضوع مذاکرات هم راهکار جمهوری اسلامی ایران این نیست که منتظر به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات شود، گفت: البته حتی اگر توافقی هم شکل بگیرد، به هر حال محدودیت‌هایی وجود خواهد داشت و باید جمهوری اسلامی ایران تلاش کند در کنار مذاکرات، راه حل‌های اساسی برای حل مشکلات اتخاذ کند.

انتقاد تند مدیر مسئول روزنامه کیهان از امیرعبداللهیان و شمخانی

مدیرمسئول روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات وزیر خارجه و دبیر شورای امنیت ملی نوشت: این پرسش از آقایان امیرعبداللهیان و شمخانی در میان است که چرا و با کدام تحلیل منطقی و قابل قبول از احتمال مذاکره مستقیم با آمریکا سخن می‌گویید؟!در قسمتی از یادداشت شریعتمداری آمده است:آیا فکر نمی‌کنید که تلاش آمریکا برای مذاکره مستقیم با هدف افزودن مواد دیگری به برجام صورت می‌گیرد؟! آیا تن دادن شما به مذاکره مستقیم فرورفتن در باتلاقی که برای کشورمان تدارک دیده‌اند نیست؟! تردید نکنید که چنین است.فدریکا موگرینی یک هفته پس از خروج آمریکا از برجام و زمانی که روحانی می‌گفت «شر یک مزاحم از سر برجام کم شد»! فاش کرد که «من از روحانی ضمانت گرفتم که حتی در صورت خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران، به برجام پایبند بماند»!شواهدی که به آن اشاره شد حکایت از آن دارند که آمریکا مطمئن بود بعد از خروج از برجام، دور تازه‌ای از مذاکرات با موضوع برنامه موشکی ایران و حضورش در منطقه آغاز می‌شود و برجام ۲ و ۳ و ... شکل می‌گیرد!

واکنش پژمانفر به اقدام کانادا: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خواستار ورود وزارت خارجه به استفاده کانادا از واژه خلیج عربی برای خلیج فارس در دستگاه‌های خود شد.حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت حقیر کانادا که هنوز در یوغ بردگی دولت بریتانیا قرار دارد در اقدامی از واژه خلیج عربی در واژگان دستگاه‌های خود استفاده کرده است. وزارت امور خارجه حتما باید با این موضوع برخورد کند.وی در ادامه اظهار کرد: تا تاریخ بشریت بوده نام خلیج فارس، فارس بوده و متعلق به ایران اسلامی می‌باشد. "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست" انتظار می‌رود وزارت خارجه به این موضوع رسیدگی کند.

هاشمی طبا: وعده‌هایی که دولت داده از پیش هم معلوم بود که انجام نمی‌شود

کاندیدای انتخابات سال 96 با انتقاد از دولت رئیسی نوشت: وعده‌هایی که دولت داده از پیش هم معلوم بود که انجام نمی‌شود. چرا که موضوع را ژورنالیستی و انتخاباتی دیدند.هاشمی طبا در یادداشتی نوشت:وعده‌هایی که دولت داده از پیش هم معلوم بود که انجام نمی‌شود. و وعده‌‌هایی دادند که حداقل تا کنون عملی در آنها نبوده و دیده نشده است. مثل دولت‌های قبلی که آنها هم وعده‌های مختلفی می‌دادند اما به بسیاری از آنها عمل نمی‌شد. لذا عملی نشدن برخی وعده‌ها امری طبیعی است. یعنی اگر مقداری اندیشه داشته باشیم و اوضاع را بسنجیم خواهیم دید که آن وعده‌ها عملی نیست. کما اینکه با این مصوبه مجلس برای حذف ارز 4200 تومانی یقینا سال آینده تورم بالایی در انتظار جامعه است.

کنایه حمید رسایی به وزیرخارجه دولت رئیسی

 حمیدرسایی نظر انتقادی خود را نسبت به مذاکره مستقیم با آمریکا در توییتر خود نوشته است.حمید رسایی (سیاستمدار اصولگرا) در توییتر خود با انتشار نظر انتقادی خود نسبت به مذاکره مسقیم با آمریکا چنین نوشته است: پسر نوح با بدان بنشست...نتیجه ابقای مدیران ظریف و مشورت گرفتن از مثل عراقچی و بی‌اعتنایی به نیروهای معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و دلسوزِ حاضر در وزارت‌خارجه، جز این مواضع نخواهد بود.برادر امیرعبدالهیان! جراحی را آغاز کنید والا به صرف تغییر ظریف، اتفاقی نخواهد افتاد.
#تحول

سخنگوی جبهه پایداری: از دولت انتقاد کردیم اما به دنبال جنجال نیستیم

سخنگوی جبهه پایداری گفت: این جبهه از دولت جدید انتقاد کرده است اما خیلی مهم نیست از چه چیزی انتقاد کرده بلکه باید به دولت کمک کرد تا بتواند باری از روی دوش مردم بردارد.مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین فعالیت‌ها و اقدامات این تشکل گفت:‌ هنوز به زمان انتخابات نرسیدیم تا بخواهیم تصمیمی درباره آن بگیریم. ما فعلا جلسات جبهه پایداری را تشکیل می‌دهیم، بازنگری در کادر، سازمان و جابه‌جایی نیروها را داریم که از تهران به شهرستان‌ها می‌روند. بیشتر هم سعی می‌کنیم به دولت کمک کنیم و اگر در جایی لازم باشد که رفتاری از دولت مشاهده شود، انتقاد و تذکر خواهیم داد.وی درباره اینکه جبهه پایداری از دولت انتقاد کرده است، گفت:‌ بله از دولت انتقاد کردیم اما به دنبال جنجال نیستیم. مهم نیست به چه چیزی تذکر دادیم. مهم این است که موضوع ارزیابی دولت هم در برنامه جبهه قرار دارد. هر انتقادی باشد به صورت دلسوزانه و به دور از فرصت طلبی مطرح کردیم. سعی کردیم تنشی ایجاد نکنیم، دولت آرام باشد و به کارها رسیدگی کند. وقتی رئیس دولت آقای رئیسی از مسکو به تهران می‌آید و سپس به مناطق سیل‌زده می‌رود، این کارها تبلیغاتی نیست، بلکه مشخص است که دولت به مشکلات رسیدگی می‌کند.

نماینده مجلس: زمانی که دنیا روی رئیس جمهور ما حساب کرده نباید وی را تخریب کنیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان درخصوص رئیس جمهور گفت: ادبیاتی که برای رئیس جمهور به کار گرفته شد، مناسب نبود، رئیس جمهور در ایران و دنیا زنده است، این ادبیات قبرستانی توهین به اعتقادات ما بوده و باید اصلاح شود.سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: طبق ماده 206 و 207 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان حق صحبت، انتقاد و بیان درد مردم را دارند، اما قانون حق تحقیر، تضعیف و تخریب نداده است.وی با انتقاد از صحبت های تند یکی از نمایندگان خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: ادبیاتی که برای رئیس جمهور به کار گرفته شد، مناسب نبود، رئیس جمهور در ایران و دنیا زنده است، این ادبیات قبرستانی توهین به اعتقادات ما بوده و باید اصلاح شود، جبران کنید، بی معنی است زمانی که دنیا بر روی رئیس جمهور حساب کرده ، آن را زیر سوال ببریم. باید قدرت تعامل و کمک داشته باشیم، نه تخریب و تحقیر.

نخستین فرماندار زن دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان منصوب شد

"گلنسا مبارکی" نخستین فرماندار زن دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان لاشار منصوب شد.مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: گلنسا مبارکی بخشدار پیشین لاشار که با ارتقای این بخش به شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری لاشار منصوب شده بود اینک با صدور حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان منصوب شد.زهرا ابراهیمی افزود: اعتماد استاندار به بانوان توانمند سیستان و بلوچستان، موجب امید اجتماعی و توسعه متوازن به ویژه در حوزه سیاسی و اجتماعی خواهد شد.شهرستان لاشار از توابع استان سیستان و بلوچستان به مرکزیت اسپکه از شمال با شهرستان بمپور، از شرق و جنوب با شهرستان نیک‌شهر و از غرب با شهرستان فنوج همسایه است.

چهره اصلاح‌طلب: اصولگرایان می‌خواهند همه چیز به نام خودشان تمام شود

جلال جلالی‌زاده درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «ایران و آمریکا باید پیش از اینها وارد مذاکره مستقیم می‌شدند زیرا وقتی دو کشور با هم مشکل دارند باید بنشینند و مشکلاتشان را بیان کنند و اگر چنین نشود کشورهای دیگر به واسطه مذاکرات غیرمستقیم نفع خود را می‌برند».او ادامه داد: «ادامه مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا خواه به وسیله روس‌ها باشد یا هر کشور دیگری به ضرر ایران است و ایران هم امروز می‌داند که نمی‌تواند در ارتباط با کشورهایی مانند کوبا، کره شمالی یا ونزوئلا مشکلات اقتصادی‌اش را حل کند. یک زمانی اصولگرایان از مذاکره با آمریکا تابویی ساخته بودند و لجاجت می‌کردند و حتی دست‌وپای دولت روحانی را بسته بودند. آنها امروز جواب دهند که از این لجاجت‌ها چه چیزی نصیب ملت ایران شد؟»این فعال سیاسی درباره احتمال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا در شرایط کنونی اظهار کرد: «اصولگرایان می‌خواهند همه چیز به نام خودشان تمام شود و حالا که پشتشان هم گرم است می‌خواهند با مذاکراه مستقیم با آمریکا حل و فصل موضوع هسته‌ای را به نام خود سند بزنند. مشکل آنها بیش از آنکه با مذاکره با آمریکا باشد با دولت روحانی بود».جلالی‌زاده در پایان گفت: «من بین مذاکرات اصولگرایان با غربی‌ها و مذاکرات دولت روحانی با آنها فرقی نمی‌بینم. اینها هم همان مسیر را می‌روند. مشکل آنها این بود که سهمی از پیروزی مذاکرات نداشتند اما حالا شرایط برایشان فرق کرده و می‌خواهند فاتح این ماجرا باشند. البته بد هم نیست زیرا برای همه مردم حل مناقشات ایران با جامعه بین‌المللی مهم است و اگر اصولگرایان می‌توانند این کار را انجام دهند، بسم‌الله؛ به همین دلیل من شرایط را مثبت می‌دانم و تصور می‌کنم بالاخره حصار تحریم‌ها می‌شکند».

روزانه 5 هزار ساعت برنامه علیه «اسلام» تولید می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شرایط فرهنگی امروز را بسیار سخت و مهم دانست و گفت: جهان اسلام تاکنون این حجم برنامه علیه مسلمانان ندیده، چراکه اکنون روزانه پنج هزار ساعت برنامه دیداری و شنیداری علیه نظام اسلامی و مسلمانان از سوی دشمنان تدوین و پخش می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس: استیضاح هیچ یک از وزرا اعلام وصول نشده است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تاکنون هیچ استیضاحی از تریبون علنی مجلس اعلام وصول نشده است.حجت الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به برخی خبرسازی ها مبنی بر استیضاح وزرای صنعت و کار گفت: هیچ استیضاحی از تریبون علنی مجلس تاکنون اعلام وصول نشده است.عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: جمع آوری امضای برای استیضاح وزرا نیز جدی نیست.

زیدآبادی: امیرعبداللهیان، فهمیده رهنمودهای برجامی «حسین شریعتمداری» تخیلی و پا در هواست

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات علی شمخانی و حسین امیرعبداللهیان درباره مذاکره مستقیم با آمریکا و مخالفت روزنامه کیهان با آن واکنش نشان داد.احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی نوشت: مدیر مسئول کیهان یادداشتی خطاب به حسین امیرعبداللهیان و علی شمخانی نوشته و ضمن انتقاد از سخنان آنان در بارۀ احتمال مذاکرۀ مستقیم با آمریکا آنان را از چنین اقدامی برحذر داشته است.ظاهراً این روزها دیپلماسی جمهوری اسلامی طبق علایق مدیر مسئول کیهان و دوستانش پیش نمی‌رود بخصوص اینکه سید ابراهیم رئیسی نیز در صحبت‌های دیشب خود، بر سخنان وزیر خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی مهر تأیید زد.به هر حال، مذاکرۀ مستقیمِ مقام‌های جمهوری اسلامی با آمریکا که رهبری نظام نیز در 19 دی تلویحاً جواز آن را صادر کرد، در روزهای آتی بسیار محتمل است و اگر کیهان و همراهانش بخواهند با همین دست فرمانِ کنونی ادامه دهند، قاعدتاً باید به زودی در جایگاه اپوزیسیون دولت و بلکه نظام قرار گیرند!در واقع کسانی مانند آقای امیرعبداللهیان که اینک در مقامِ اجرایی، انبوه فشارها و مشکلات را به طور ملموس حس می‌کنند، حتماً در همین چند ماه متوجه شده‌اند که "رهنمود"های مدیر مسئول کیهان و افراد همفکر او، تا چه اندازه تخیلی و پا در هوا و منفک از واقعیات پیش روی کشور است و با این ریسمان نه می‌توان از ارتفاعی بالا رفت و نه حتی وارد چاهی شد!

محسن رضایی: تیم اقتصادی دولت در حمایت از بورس مصمم و هماهنگ است

معاون اقتصادی رییس‌جمهور تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت برای حمایت از بازار سرمایه مصمم و هماهنگ است.محسن رضایی عصر چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به تصمیمات دولت برای حمایت از بازار سرمایه، نوشت: «‏شب گذشته ده بند حمایت از بورس که دو ماه پیش در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب کرده بودیم، مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد بندهایی از آن به مجلس ارسال و بقیه به وزرا ابلاغ شود».معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تأکید کرد که «تیم اقتصادی دولت در حمایت از بورس مصمم و هماهنگ است»

وزیر خارجه قطر فردا به تهران می‌آید

وزیر امور خارجه قطر فردا پنج‌شنبه به تهران سفر می‌کند و در جریان این سفر با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد.محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر فردا پنج‌شنبه در تهران با همتای ایرانی خود دیدار می کند.وزرای خارجه ایران و قطر روز گذشته تلفنی با هم گفتگو کرده بودند.

ناگفته‌های زندگی و شهادت شهید ایرلو از زبان دخترش: حاضر به مبادله پدرم با فرماندهان سعودی نشدیم

فاطمه ایرلو گفت: همانطور که می‌دانید آل‌سعود از خروج پدر ممانعت کرده و شرط و شروطی مبنی بر مبادله پدرم با فرماندهان سعودی مطرح بود وقتی این مطالب به گوش خانواده رسید همه از جمله مادرم با آن مخالفت کرده و گفتند ما راضی نیستیم که با این اقدام خسارتی به جبهه مقاومت وارد شود و رنج دوری را متحمل شدیم.شهید حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن با ابتلا به ویروس کرونا و کارشکنی در رسیدن زودتر به وطن به شهادت رسید. این شهید، کارشناس‌ارشد حوزه عربی و مسؤول میز یمن در وزارت خارجه پس از آغاز جنگ در این کشور از سال ۲۰۱۵ و هماهنگ‌کننده کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به یمن بعد از جنگ بود.

علی مطهری: توافق حتمی است

علی مطهری با اشاره اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: این یک تصمیم درست است که باید زودتر می‌گرفتند. حتما این به نفع مردم است و منافع ملی را بهتر تامین می‌کند.- فکر می‌کنم که توافق در هر حال انجام خواهد شد. از آنجایی که دو طرف اراده بر توافق دارند فکر می‌کنم که توافق حتما انجام می‌شود و خوشبختانه الان دیگر آن مخالفت‌ها با برجام را نیز شاهد نیستیم. یعنی اینکه در حال مذاکره هستند برای کشور نعمت است.

اطلاعیه هشدار برجامی «طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم » به امیر عبدالهیان

جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به امیرعبداللهیان اعلام کردند که مذاکره مستقیم ایران و آمریکا برای کشورمان ضرر داشته و منفعتش برای آمریکایی هاست.در اطلاعیه آمده است : شما را به بیانات رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار شان با دولت روحانی ارجاع میدهیم که تاکید کردند که همه، مخصوصاً دولتمردان آینده باید از اشتباهات دولت روحانی عبرت بگیرند./فارس

تبعات زوال طبقه متوسط؛ چه بر سر طبقه متوسط آمده است؟

وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی:طبقه متوسط موتور محرک رشد اقتصادی در جوامع مختلف به شمار می‌آید.در کشور ما متاسفانه به دلیل افزایش فشار‌های اقتصادی ناشی از افزایش تحریم‌ها طبقه متوسط رو به زوال رفته است.اگر طبقه متوسط با همین سرعت به سوی محو شدن حرکت کند، کشور روز به روز با جمعیت فقیرتری روبرو خواهد شد.برای تغییر این وضعیت باید اصلاحات عمیق ساختاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی صورت گیرد./فرارو

استیضاح "فاطمی امین" و "عبدالملکی" به بیش از ۳۰ امضا رسیده است

موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: استیضاح وزرای صنعت و کار به بیش از ۳۰ امضا رسیده است اما هنوز در هیات رئیسه مجلس اعلام وصول نشده است./دانشجو

بیشترین مهاجران ایرانی در کدام کشورها زندگی می‌کنند؟

روند صعودی مهاجرت از ایران سبب شده ایرانیان زیادی مهمان کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکا شوند.بهرام صلواتی، رئیس مرکز رصدخانه مهاجرت ایران:دراین‌باره دو منبع وجود دارد، براساس منابع بین‌المللی مانند آمار بانک جهانی، امارات متحده عربی با ۴۵۴ هزار نفر در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن آمریکا، کانادا، آلمان، ترکیه و انگلستان قرار دارند.اما براساس آمار شورای عالی ایرانیان در سال ۱۳۹۹، کشور آمریکا با یک میلیون و ۵۰۰ هزار ایرانی رتبه اول را دارد و به ترتیب کانادا، انگلستان، امارات، آلمان، ترکیه و استرالیا در رتبه‌های بعدی هستند./خبرآنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۸
این چند نماینده دنبال چی هستند وقتی هنوز چند ماه از عمر وزرا نگذشته که هر روز یکی را علم می کنند؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
مشخصه دنبال سهم وگرنه حرف از استیضاح وزیری که هنوز جاگیر نشده چه معنایی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
آش این قدر شور بود که آشپز هم فهمید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
چی به نام خودشان تمام شود؟؟؟ چه گلی به سر ملت زده شده یا خواهد شد؟؟؟؟ اینکه گفتیم مذاکره با آمریکا
نمی‌کنیم و داریم میکنیم؟؟؟ اینکه گفتیم نه شرقی نه غربی....الان قراردادهای ۲۵ ساله می‌بندیم با شرق و دو روز دیگه با........؟؟؟!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
برنامه هسته ای کشور توسط کی افشا نشد (نمایندگان ملت)
بیشتر نمایندگان از نمایندگی برای کاسبی استفاده میکنند و باید بدونند برنامه کشور بر چه پایه ای می چرخه
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
چطوره بزارن گند زده بشه به همه جی بعد دوره وزارت استیضاح بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ننگ بر جیره خوران روسیه..!
برجام اصلی خیانت بود که شعار نه شرق و نه غربی را خدشه وارد کرد احیای مجدد برجام را ببین چه اشی خواهد بود و حالا فکر کن تاریخ انقضا هم داشته باشد و چند سال دیگر روز از نو!
یعنی آقایان آخر سیاست هستند!
یکبار برای همیشه تعیین تکلیف کنید که فقط قانون آژانس را عمل می کنید و اگر تحریم را بر ندارند خروج از ان پی تی وگرنه این بازی حالا حالا ادامه دار هست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بخدا اگر حتی یک‌ خط از برجام را خوانده باشی!!! فقط یه چیزی بهتون‌گفتن شما هم تکرار میکنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اونهایی که مخالف بودند و حالا به منصب رسیدند، فهمیدن اوضاع از چه قراره.
درد امثال تو فقط و فقط ناآگاهی است و به فکر این نباش که حتما به پست و مقامی برسی تا بفهمی اوضاع چقدر خراب و خطرناکه،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اوصاع خراب این است که چون مکانیزم ماشه گذاشتند دوستان شما این ها مجبور هستند ادامه بدهند
ناشناس
| France |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
نظر خوب رو بد نوشتی ما مجبوریم منفی بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ننگ بر جیره خوران روسیه..!
رسایی! تو با کی نشستی که‌رد صلاحیت شدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
وزیـــــــــــــر خارجه مجری بیش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
رسایی ها باید بدانند ، که روزی باید در همین دنیا

پاسخگوی رفتار ضد ملی خودشان باشند

و ان دنیا را که دیگر جای خودش را دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ننگ بر جیره خوران روسیه..!
ریشه بحران روسیه در اکراین به برخورد روسیه با بحران سوریه بر می گردد. روسیه در مورد سوریه اعلام کرد که حق حاکمیت دولتها و کشورها باید مورد احترام همه قرار بگیرد و به همین دلیل 14 قطعنامه شورای امنیت در مورد سوریه را وتو کرد و تحت عنوان حمایت از یک دولت مستقل و دوست هزاران مستشار و گروه نظامی شخصی واگنر و هزاران نوع سلاح را به روسیه سرازیز کرد و از همه کشورهای همسو و دوست مانند ایران هم برای کمک به سوریه استقبال کرد و در نهایت نیروی مستقیم نظامی به سوریه فرستاد.

حالا غرب و امریکا دقیقا با همان منطق روسیه می گویند حق انتخاب و حاکمیت دولت اکراین باید به رسمیت شناخته شود و تحت عنوان حمایت از یک دولت مستقل هزاران مستشار لباس شخصی با انواع تجهیزات فوق مدرن و پول و کمک از سوی امریکا و دوستان او دارد به اکراین سرازیز می شود و پوتین کسی نیست که متوجه نشود چه دیگ جوشان و باتلاق بزرگی را در اکراین دارند برای او و ارتش روسیه مهیا می کنند و چاره ای جز انتخاب بین بد و بدتر ندارد. بد برای پوتین از دست رفتن همیشگی اکراین و عقب نشینی از موضع ابر قدرتی برای دهها سال و بدتر برای روسیه و پوتین وارد شدن به باتلاق اکراین است.
عجب تخیلی آن هم بعد از 20 سال!
یا شما.... هستید یا ای کیو زیر 40!
چناب سلطان حسین شریعتمداری برفرض هم که مذاکره مستقیم انجام شود اصلا به شما چه مربوط است
شما که نماینده مردم نیستی
وعده اول رئیسی برای واکسن بود که تا 22 بهمن تمام کند که 3 ماه زودتر واکسیناسیون عمومی تمام شد و از آن به بعد وعده اقتصادی است که دارند یکی یکی انجام می‌دهند و اثرات آن مانند واکسن نیست که سریع مشخص شود بلکه تا یکسال تا دوسال زمان نیاز دارد در ضمن جناب اقتصاد دان البته ببخشید سیاسی کار!!! ارز 4200 که برود ارز تک نرخی می شود و فاصله آن با ارز آزاد یکی و در کنار آن فشار بودجه هم برای آن کم و تورم سال آینده به نصف خواهد رسید
پاسخ ها
مهیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
برادر من صبر کن. طبق آمار وزارت بهداشت هنوز تعداد دوز دومی ها به 85 درصد جمعیت هدف نرسیده چطور می گی واکسیناسون سه ماه زودتر تموم شده
این‌ چه بدعت‌ نامیمونیست‌ که این سالها‌ بنات نهاده شده‌ که عده ای با هر حرکت وزرا‌ و مسئولین سیاست خارجه کشور مخالفت می کنند‌ و جلوی حرکت آنها را می گیرند‌ ؟!
خوب برادر من کسیکه بعنوان رئیس جمهور رای بهش دادین‌ باید به‌ سیاست خارجی مورد نظرش هم کنار بیای و تعامل و تمکین بکنی دیگه‌ ! تا وزیر یک حرکتی میزنه از یمین یسار بهش حمله ور میشن که چی‌ ؟!
چه کشف مهمی کرده
دوستان شما که چند سال پیش قدم می زدن و قولش را تضمین ولی چی شد زدن زیرش؟
بچه گول می زنی؟
مالک خان : شاید به خاطر انست که مدیران رئیسی کار بلد نیستند
سلام کنید به تحریم مجدد بعد از این توافق و در عدد 3000 تحریم
قبل برجام 500 تحریم بعد برجام 1700 تحریم و بعد آن هم 3000 تحریم
و اصلاح ساختاری هم شاید انجام ندهند وقتی پول نفت می آید برای سرخوشی و راحت طلبی و وقتی تحریم امد می گویند ببینید تحریم شدیم و فشار بر ملت باز برویم توافق کنیم ولی آن روز دیگر مردم مرده متحرک خواهند بود
تا آنجا که ما می‌دانیم دین اجازه نمی دهد زن رئیس شود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
البته دین تو
واقعا چندش‌آوره که چطور افتخار دولت "انقلابی" مدیریت اتوبوسی و پاک‌کردن میراث دولت قبلیه. اگه ظریف انقدر بد بود، چرا مذاکره می‌کنید؟ جنگ راه بندازید و نشون بدید فرق دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
20 سال است مذاکره می شود چه توسط دولت غرب گرا و چه دولت به اصولگرا
این کشور از امثال رسایی کم لطمه نخورده است.
الان این درصد اندک اصولگرا با ملت در موافقت با برجام همراه شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اندک اندک دوست من
اطلاعیه هشدار برجامی «طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم » به امیر عبدالهیان
جمعی از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به امیرعبداللهیان اعلام کردند که مذاکره مستقیم ایران و آمریکا برای کشورمان ضرر داشته و منفعتش برای آمریکایی هاست.اقایان طلاب وفضلا واساتید شما که خودرا مقید به پیروی از ولایت فقیه ورهبری میدانید لطفا لطفا چندگام جلوتر از رهبری خودتان حرکت نکنید همین جرکت را درصدراسلام درجنگ صفین هم یاران علی ع انجام دادند که منجر به شکست جنگ صفین شد درضمن شماها را به سخنرانی19دیماه سال جاری رهبری دربین مردمان قم توصیه میکنم وجواب این رفتارتان را رهبری دران سخنرانی داده است
اصولگراها، برجام و مذاکره مستقیم با آمریکا را قبول نداشتند ، خدا را شکر به سر عقل آمدند و امید آن داریم که در همه امور عاقلانه و مدبرانه باشند
الان که تیم مذاکره کننده فعلی هم به این نتیجه رسیده که حق با روحانی بوده ومذاکره باید مستقیم با خود آمریکا صورت بگیرد دوباره شاخک های اسراییل به حرکت در آمده و فریاد به هوا بلندشده !!
هشدار به دولت رئیسی وتیم مذاکره کننده مواظب باشید چرا که احتمال اینکه بازهم مخالفان برجام ومذاکرات از دیوار سفارتی بالا بروند زیاد است !!
زیدآبادی: امیرعبداللهیان، فهمیده رهنمودهای برجامی «حسین شریعتمداری» تخیلی و پا در هواست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای زید آبادی در مورد نظرهای کیهان و شریعتمداری یک مورد را به تخیلی و پا در هوا باید اضافه بفرمایید و آن شکم سیری است !
جک جدید سال : "..دنیا بر روی رئیس جمهور حساب کرده.." . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)))))))))))))))
هدف برخی نمایندگان از مطرح کردن متناوب استیضاح وزرای کار و صنعت، ترساندن این وزرا برای کسب امتیازات و رانتهای نامشروع است. این دو وزیر سالم باید محکم تر از قبل در مقابل خواسته های نامشروع این دسته از نمایندکان مقاومت کنند و مرعوب صحنه سازی آنها نشوند. همچنین باید آگاه باشند که نظام از تحرکات برخی از نمایندگان مفسد آگاه است و به وقتش به حساب آنها خواهد رسید.
من اگر جای ظریف و حالا امیر عبدالهیان بودم همین آقای رسایی را عضو تیم مذاکره کننده می گذاشتم و یک مترجم خبره هم کنار دستش تا به وین برود و بشنود مواضع و نظرات نمایندگان 5 قدرت برتر دنیا را . شاید آنوقت بفمهد که با دیگر کشورها نمی توان همانند پا منبری ها صحبت کرد.
" محسن رضایی: تیم اقتصادی دولت در حمایت از بورس مصمم و هماهنگ است " : آره ! ما الان داریم نتیجه این حمایت بی دریغ رو میبینیم که هر روز شاخص به قعر دره سقوط میکنه . تو رو خدا این حمایت رو بس کنید و دست از سر بورس بردارید !!
الان فهمیدید چه کسانی در درون دشمن واقعی مردم و کشور هستن ؟!!!! امثال شریعتمداری کیهانی و رسایی و حوزه و .....
اقای رسایی وشریعتمداری یک روز خودتان رو بجای یک کارگر باحقوق ۴میلیون تومان قراربدید که خرجش درماه ۲۰میلیون هستش شما از تحریم استفاده میبرید مردم بدبخت چیکار کنند
خب تعریف واژه شهید هم تغییر کرد و فقط کافیه خودی باشی تا با هر نوع مردنت هم شهادت محسوب بشه
آقای پژمانفر! فعلا که همان کانادا جولانگاه فرزندان دارودسته و همفکران شماست!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
کانادا سالهاست هیچ گونه ارتباط سیاسی با ایران ندارد لذا وزارت امور خارجه نمیتواند هبچ عکس العملی به کانادا نشان دهد.
پیشنهاد میکنم همه برن کنار مملکت کیهان طلاب اداره کنن ، اخه چی تو خودتون دیدین تو همه زمینه ها اظهار نظر میکنین ؟ چه تخصصی دارین ، یه نوع فکر تو ذهن شماست که فقط خودتون فکر میکنین درسته مردم چنین فکری نمیکنن
جناب رضایی! چقدر ما ایرانی ها خوشبختیم که مسئولانی مثل شما داریم. همیشه خبرهای خوش رو از شما میشنویم. اول اون افرایش یارانه که الان هرماه به حساب واریز میشه و حالا هم خبرهای خوش بورسی! کاش از ابتدای انقلاب شما رئیس جمهور بودین قطعا همه مردم دنیا به ما غبطه می خوردند و برای زندگی می آمدند ایران!!!!!!!!!!
دولت قبل که می خواست با آمریکا مذاکره کند بحث قاتل سردار سلیمانی بود که با قاتلین روبرو نخواهیم شد پس حالا چرا قاتلی وجود نداره کسی کفن نمی پوشه روحانیت اعتراضی نداره سپاه و بسیج همه سکوت کردن @؟
راه حل اساسی نه لغزیدن به دامن روسیه و چین هست و نه دوستی با امریکا،(اگر چه داشتن رابطه با همه جهان یک اصل اساسی و مهم هست که جمهوری اسلامی در ۴۳سال این را نفهمیده یا بنفع بقاش نبوده! ) بلکه اشتی با ملت ایران هست،یعنی چند نفر تعیین نکنند چی بخوریم،چی بپوشیم،و اصولا چطوری زندگی کنیم!
نیازی به برنامه علیه اسلام نیست . عملکرد مسئولان به نام اسلام ، کافی است
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
همین بس است.
حسین شریعتی اف!!!
حاج حسین دیگه داره رو بازی میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
حاج حسین نشانه یک مرد اصیل شرقی ست که میگه حرف مرد یکیه.کوتاه هم نمیاد عمرا .هیچی هم براش مهم نیست نه منافع ملی نه ارامش مردم نه رشد واسایش ملت فقط حرفش وتار سبیل.ش.امامرد خوبیه من قبولش دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
کلمه محترم حاجی را به این مردک دشمن اسایش وارامش مردم ومملکت نچسبانید
حمید آن صحبت و خط و نشان تو به رشید پور ماند و ما هر بار دیدیم که تو چه گفتی و فقد خندیدیم. بله تو درست گفتی
خدابا این هشدارهای طلاب وعزیز و حساس وشدیدالتحریک رو ازما نگیر.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
خوب دست خودشون نیست سریع التحریکند
۱_آقا عمر ملت که تباه شد چهار سال به چهارسال همه این آقایون از جمله حسین آقا شریعتمداری و.... رو رئیس جمهور کنید تا به روش آزمون وخطا بفهمند که کجای دنیا قرار داریم وبا شعار واقدام مرگ بر این وآن ودشمنی با همه نمیشود کشور اداره کرد، همچنان که اکنون دولت فخیمه پنج ماه نشده فهمیده واز عالم هپروت شعار به عالم واقعیت هبوط فرموده اند .
۲_آقای نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ؛ طبق محاسبه بنده اگر کانالهای مورد نظر جنابعالی بصورت ۲۴ ساعته برنامه ضد اسلامی تولید کنند ، تعداد این کانالها باید بیش از ۲۰۰ عدد باشند ، میشه لطفا نام ۱۰ تا از اونها را نام ببرید .
بماند که عملکرد برخی ، از کانالهای فوق الذکر فرضی موثر تر است !!!!
آقای شریعتمداری لطفا فبلم نیا !! شما قبلا برجام رو قبول نداشتی ولی حالا مذاکرات دولت ریسی برای احیای برجام رو قبول داری
فردا هم مذاکره مستقیم با کدخدا رو تایید میکنی، فقط برای اینکه توسط اصولگراها انجام خواهد شد
رسایی و دوستانش در جبهه پایداری و کیهان شریعتمداری و کریمی قدوسی و صدیقی و سایر اصولگرایان تند رو ظاهرا فراموش کرده اند

که از احمدی نژاد با چه تعابیر و القاب قدسی و متعالی !!! یاد و حمایت میکردند؟؟؟؟؟

و حتی وقتی با طرح بی مقدمه و بی دلیل انکار هالوکاست و محو اسراییل از روی نقشه ،
باعث شد تا بزرگترین و بیشترین کمک به اسراییل منزوی شده بگردد

و زمینه آشتی اسراییل با اعراب و اتحاد بر علیه ما شکل گرفت ، بازهم دست از حمایت احمدی نژاد که ۷ قطعنامه تحریمی برای ما گرفت

و موجبات نارضایتی مردم و گرفتاری های بزرگ سیاسی اقتصادی و اجتماعی را به بار اورد، کاملا سکوت کردند و مسولیت اشتباهاتشان را نپذیرفتند!!!

حالا بازهم در مقابل عبدالهیان و شمخانی و حتما بزودی در مقابل رییسی هم خواهند ایستاد و نمی گذارند تا تنش های پرهزینه با دنیا رفع گردد .

و مردم و کشور به ارامش و رفاه نسبی و کشور به توسعه و ابادانی برسد !!!ق
یعنی حدودا ۵ تا ۷ میلیون ایرانی مهاجرت کرده اند ؟!!! البته بعد از انقلاب
حمید رسایی، سیاستمدار اصولگرا!!!؟؟ از کی تا حالا ایشون سیاستمدار شده، کجا درسش رو خونده یا مدیریت کرده؟ بیخودی به این جماعت لقب ندهید بعدا پیاده نمی‌شوند. از ما گفتن!!!!!
طلاب و اساتید حوزه علمیه به وزارت امور خارجه برای مذاکره با یک کشور خارجی ( آمريکا) هشدار دادند. فقط در مورد این خبر پنج دقیقه فکر کنید.
ییست کیلو برنج امروز خریدم یک میلیون و صدهزار تومان؟
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
پول نداری برنج مرغوب بخری. چون برنج هاشمی مرغوب حدود80 تومنه نه55 که تو خریدی.
چه میکنن این اصلاح طلبان در زمان بوی کباب انتخابات و مذاکرات
بعد از خالی کردن زیر پای روحانی قبل انتخابات اینبار شاهد
زیدآبادی تطهیر شریعتمداری و جدا کردنش از دولت
مطهری تطهیر ناکارآمدی و بی سوادی تیم مذاکره
جلالی هم دخالت روس ها رو تکذیب کرده
تیم جدید با قبلی یکی هست
احسنت بر اصلاحطلبان حرف همه مردم رو زدید
دنیا روی رئیسی حساب باز کرده ؟؟؟؟؟
امثال مدیر مسئول کیهان بهتراست دیگر در اموری که مربوط به آنها نیست ودر آن مسئولیتی ندارند مداخله نکنند وبگذارند دولت فعلی با توجه به خیر و صلاح ومنافع ملی با هر کشوری که لازم است مذاکره وارتباط برقرار کند حال که اندکی از التهاب موجود در زمینه اقتصادی وسیاسی کشور کاسته میشود ومردم امیدوارند مشکلات حل وفصل شود باز ماشین تبلیغات کسانی که منافع آنها با حفظ شرایط اسف بار موجود تامین میشود براه افتاده است ولی آنها باید درک کنند که شرایط فعلی باید تغییر وکشور باید به ثبات اقتصادی ورفع مشکلات موجود باید قدم بگذارد که اساسی ترین وظیفه دولت است
جامعه مدرسین و طلاب با مردم هستید یا علیه مردم!!اصلا شما نماینده کدام مردم هستید که تعیین تکلیف می کنید؟؟
به جناب دلواپس کجا بودی تا حالا شب بود سبیلا تو ندیدیم خواهشا تو کی نظر نده به قول ارسطو سایلنت
این معلوم شد که همه دلت ها دنبال توافق هستند! فقط دولت قبلی اگر این کار را می کرد که کرد، گناه نابخشودنی بود و هزار سنگ آقایان سر راهش انداختند. ولی این دولت توافق کند عین ثواب است. فقط من نمی دانم چرا عده ای همیشه مخالف هستند؟؟؟ البته فراموش کرده بودم که آن عده کاسبان تحریم هستند و تنها چیزی که برایشان مهم نیست منفعت کشور و مردم است.
فاز رسایی چه واقعا؟آبدارچی دولت هم دیگه پست نداره لااقل از تغییر نظر اصولگرایان بگو نه اینکه تقصیر دولت قبله
سلام آقای رسایی حسین آقای گل و طلاب گرامی بی خود آب در هاون نکوبی از اول هم معلوم بود دولت آقای رئیسی دنبال احیای برجام است فقط کش دادن تا به نام آنها تمام شود چرا که مثل روز روشن است که چاره ای دیگر نداریم بجز تعامل با دنیا در چهار چوب برجام
یه عده را اجیر کردین زیر هر خبری حمله کنن به اونایی که چهارتا حرف حساب میزنن و بهشون منفی بدهند! خجالت بکشید! تعداد مثبتها را ببینید و‌شرم کنید!
واکنش پژمانفر به اقدام کانادا: راه مقابله باید از طریق سازمان ملل و سایر کشورها صورت پذیرد و گرنه مگس خواندن کانادا و خود را سیمرغ دانستن حل مشکل نمی کند
وقتی درنهایت شگفتی خودمان برای کشتی ها وسلاحهای مستقردرخلیج فارس از نامهای عربی استفاده میکنیم چه جای اعتراض برای سایرکشورها که خلیج عربی نگویند.زیردریایی طارق زیردریایی السابحات ونامهای دیگر .
این حمیدرسایی هم مثل حاج آقا شریتمداری ظاهرامصونیت آهنین دارد.وبه هرکس هرچه خواست میگوید .حتی درزمان ریاست جمهوری روحانی درصفحات مجازی ونشریه اش به صراحت شخص دوم کشوررا عامل انگلیس و....بنفش والفاظ دیگری که اگرذکرکنم منتشرنمیکنید خطاب میکرد.واقعا کسی که جز یکدوره نمایندگی سمت دیگری نداشته(حداقل رسما) چطور اجازه چنین گستاخی ها وجسارتهایی یافته. جالب که چندماه پیشم صلاحیتش برای مجلس تاییدشد هرچندرای نیاورد.
طلاعیه هشدار برجامی «طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم » به امیر عبدالهیان-
مردم از وزیر امور خارجه حمایت میکنن. خواهشا شما با سر نوشت کشور بازی نکنید.مردم ایران طرفدار مذاکره برای منافع کشور هستند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
قبلی ها که مذاکره نمودندف چه کردند که افراد فعلی بکنند؟.
اقایان کم کم موجه می شوند که برای مملکت داری شعار بدرد نمی خوره. امثال شریعتمداری هم فعلا پشت سر کیهان قایم شده روزی که خودش مسوول بشه اونم می فهمه.
علی مطهری میشه تو حرف نزنی تو الان چکاره ای ؟
هفت شهرعشق راخیام گشت ماهنوزاندرغم بک کوچه ایم
آقای پژمانفرچرابدنیانقطه ضعف نشان دهیم وزارت امورخارجه کارهای بزرگتری دارد تاجنگ برسرنام خلیج فارس ما دعا کنیم اگرنادانی نامش رااشتباه تلفظ کند برایمان آنقدرمهم نباشد مهم
مراقبت ازخودآنستکه ازخدابخواهیم برایمان حفظش کندوزارت خارجه مراقبش باشدمابه چیزهای بی ارزش بیشترمیپردازیم تا باارزشترها
عبدالهیان که سر خود جرأت حرف زدن نداره ، حتما با اجازه اس
این طلاب عزیز که ادعای تبعیتشان از رهبرانقلاب گوش فلک راکر کرده چرا همیشه یاعقب تراز رهبری هستندیاجلوترازایشان؟؟!!آیاوقت نکردندبه آخرین صحبتهای رهبری گوش فرادهندیااینکه گوش دادن اماآن چیزی که دلشون میخواست روشنیدند!!!مذاکره به معنای تسلیم نیست!!!مذاکره یعنی شماباشجاعت وباعقل ومنطق وباادله متقن،حتی بادشمنت بنشینی وصحبت کنی برسرحفظ منافع خودت وراهی پیداکنی که دشمنیهاروکاهش بدی یااینکه حداقل،افزایش ندی!!!حکومت داری ومدیریت یک جامعه وحفظ امنیت ورفاه و.... یک کشورچیزی نیست که باچندتاشعاروهیاهو و.... بشه انجامش داد!!!
امان از نمایندگانی که برای پر کردن جای خالی بی تخصصی و سوادشون شیرین بازی در میارن
آقای رسایی ما مردم هم مشتاقیم که جراحی در بدنه دولت آغاز شود. و همه از نیروهای انقلابی استفاده شود. میدانی چرا چون نیروهای انقلابی شایسه نمیدانیم و مطمپین هستیم به واسطه رانت به جایگاهی که دارند رسیند و توانایی مدیریت عجیب غریبی و بالایی ندارند. و
انگلیسی ها ضرب‌المثلی دارند با این مضمون؛

کسی که فقط لندن را دیده باشد
لندن را هم نمی‌شناسد!

منظورشان این است که شما باید
پاریس، رم و برلین را هم ببینی
تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی ست یا نه.

تک منبعی بودن
انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد
و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش می‌دهد...
سلام
اداره امور کشور زیر بنای علمی میخواهد آنهم با قدرت و قوت.
این نشان بی علمی مسولان است که افرادی چون شریعتمداری و رسایی و ........به خود اجازه خط و نشان کشیدن برای امور ملک وملت میدهند.
خداوند رحمان در قرآن فرمود: و آتاکم من کل ما سالتموه..( ما هر آنچه را که برای سعادت دنیا و عقبی است را به شما دادیم و در آیه شریفه دیگری فرمود: خذوا ما آتیناکم بقوه...یعنی آنچه از نعمت های بیشمار نظیر عقل و دین و اسباب حیات مادی دنیا را به شما داده ایم با قوت برگیریدو یکی از معانی مهم قوت " زیر بنای علمی حقیقی و بکارگیری آن در اداره امور فردی و اجتماعی و کشوری و جهانی است"
مثال اگر نورخورشید و باران آسمانی و زمین حاصلخیز داده ایم بیایید با فکر و فن آوری ملتی را از فقر و گرسنگی نجات دهید نه آنکه مواد مخدر کشت کنید یا زمین را بایر و آب را خوراک باتلاق نمایید.
آنچه امروز موجب وضع اسفبار و فقر و فلاکت بسیاری شده است این است که با قوت و قدرت عاقلانه کاری انجام نمیشود و به پاره ای از اباطیل و خرافات و ادعاهای غیر معقول پرداخته شده است و این فکر هیچ معادله ای را حل نمیکند .
از کل جریاناتی که اتفاق افتاده اینگونه به نظر می اید ما به عرصه تنگ ماجرا رسیده ایم و این عرصه عرصه سقوط است اقتصاد بیمار و بدون بهروری اخلاقیات ویران و دین گریزی بهداشت و درمان گران و در معرض کمبود و خطر مواد غذایی مضر و غیر مفید و ایرانی غرق در مشکلات ساده معیشتی و اهتکار و دزدی و رانت و چپاول بیت المال و همه و همه به سمت پایین میرویم
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خواستار ورود وزارت خارجه به استفاده کانادا از واژه خلیج عربی برای خلیج فارس در دستگاه‌های خود شد.

نام های داخل کشور(کوچه ها، خیابانها، میدانها ...) را که خودتان عربی کرده‌اید. حالا فقط روی نام خلیج رگ غیرتتان باد میکند. نامش "خلیج پارس" بود ولی چون زبان عربی حرف "پ" نداشت، تبدیل شد به خلیج فارس. همانند بسیاری ار واژگان دیگر که چون زبان عربی حروف گ، چ، پ، ژ را ندارند، تغییر کردند.
چهره اصلاح‌طلب: اصولگرایان می‌خواهند همه چیز به نام خودشان تمام شود

این گفته درست است ولی در نظر داشته باشید که از دید مردم، همه‌تان مثل همید
مهم نیست توافق به اسم چه جناجی میخواد تموم شه فقط بکنید
آقای شریعتی از آقای میر کاظمی بخواهید کارشناسانی. که شما میفرمایید از دولت قبل هستن برکتار کنن .چرا این کار رو انجام نمیدین؟
برجام یک روز سند خیانت به آرمان های مردم و انقلاب بود پروری دیگر دست آویزی برای برون رفت از بحران والا چی چی بگم که آخرالزمان آدم سر در نمی آره کی درست میگه کی غلط فقط خدا به داد برسه
اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نشان دهنده موضع قدرت ایران در مذاکرات هست و با دیپلماسی التماسی دولت قبل تفاوت زیادی دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
از این فلاکت بار تر تا حالا در تاریخ ایران مذاکره کننده نداشته ایم
روسیه جهان نمیشه روسیع یه کشور که فقط ادعا میکنه پیشرفته هست
اگر بنا باشد که ذالذالک میوه بشه میوه رسائی هم میشه سیاست مدار
مگر ادم قخطی که رسائی برای سیاست نظر بده
مذاکره با آمریکا هم به نماینده ها هیچ ربطی نداره. مملکت صاحب داره. خیلی از اینا که یه مشت کاسب هستن که واسه کاسبی اومدن مجلس
آقای مطرود تو چه کاره مملکتی دخالت میکنی
ننگ بر جیره خوران روسیه..!
خیلی جالبه کل دولت و مجلس و ... رو یه طیف داره اما هنوز تقصیر ها رو میندازه گردن طیف مقابل
کل مردم ایران میدانند اقای شریعتمداری ادم نرمالی نیست
اسم موشکها، کشتی ها، تانک و هرچه میسازید را عربی میذارین بعد میگین چرا نمیگن خلیج فارس؟
اگر عزت ایران را حفظ کرده بودین الان کسی جرات نداشت اسم دیگه ایی بگه!!! خود شماها مقصر هستید.
عزت یک‌ کشور هم به توپ و ‌تانک نیست!
رسایی = انگشت نگاری عزتمندانه
سلام،آقای شریعتمداری،سکوت هنره وازطلاست،خواهشا.....،توکه مونیتور اپل دفترت اخرین مدل آمریکایی هست خواهشا....
رفسنجانی در دوره قوه مجریه میره مالزی بعد گفتگو و دیدار با ماهاتیرمحمدنخست وزیر میگه:شگفت زده شدم که شمادر مالزی از کاغذ در امورات کشوراستفاده نمیکنید.ماهاتیرمحمد میگه ماازسیستم الکترونیک استفاده میکنیم هاشمی میگه انشاءالله در 10الی20سال آینده ماهم همچین اتفاقی داشته باشم..هاشمی میگه یه سفری به ایران داشته باشید ماهتیرمحمدمیگه من قبل ازانقلاب به ایران آمده ام و آن زمان شاهد اتفاقات خوب و پیشرفت ایران بودم و آرزو کردم مالزی 50سال دیگر بتونه به ایران برسه..هاشمی میگه همه جمع بشیم با استعمار آمریکا بجنگیم.ماهتیرمحمد میگه آمریکا مثل گاو شیری شاخدارهست ولی ما پستان هایش را چسبیدیم و شیر می خوریم ولی شماها با شاخهایش کار دارید.
خود رسایی صد بار رفاه نیویورک
فنلاند برای گشت گذار مبلغ دینی

تازه بروید از او زمانی نماینده قم بوده تحقیق کنید. ببینید پشت برادر برادر که میگوید چه ها انجام نداده
شما اگر اخبار جهانی بشنوید اصلا خبری از مذاکرات وین در آن نمی بینید
همه اقشار در انقلاب بودن و براش جان دادند ولی انقلاب به بخشی از روحانیت حکومتی و کیهان ولایه هایی مانند کیهان نشینان ورسائیها و جبه پایداری ها به ارث رسید .و نابود شد
منافع ملی ایرانیان در رابطه منطقی و توازن با شرق وغرب است .متاسفانه جناحی از اصول گرایان امال ارزوشان را در رابطه با شرق میبینند .حتی اگر تحقیر بشویم
سلام.ادم‌بعضی‌وقتها‌بین‌بد‌وبدتر‌قرار‌میگیرد.اینقدردربرجام‌شوم‌عمل‌کردند‌.که‌خارج‌شدن‌ازان‌زیان‌بارتراز‌ماندن‌دران‌است.باشدکه‌خداوند‌ازخیانتکلران‌انتقام‌بگیرد.
((انتقاد تند مدیر مسئول روزنامه کیهان از امیرعبداللهیان و شمخانی))روزنامه کیهان ،آیا نظر رهبر را پرسیده ای.سیاست خارجه که قدرتش دست عالی ترین مقام جهان اسلام است پس به من و شما هیچ ربطی ندارد.
چرا باید نطریات یک آذم معلوم حال مثل رسایی این مردک ورشکسته را تو بوغ بکنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی