بازدید 32330
دو هزار و نهصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پناهیان: رفتن سراغ کدخدا چیزی جز خسارت ندارد / ذوالنور: هر یک دقیقه وقت مجلس ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد / حق‌شناس: تحزب در کشور به شوخی تبدیل شده است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش شهرداری تهران به عکس منتشرشده از متروخوابی: ساختگی است / سپاه: صدای شنیده شده در حومه کرج، ناشی از شلیک راکت در تمرین آموزشی بوده است / احتمال کاهش تعداد مقامات حاضر در جلسات مذاکراتی در وین / خضریان: باند «نیویورکی‌ها»ی اطراف ظریف نباید در وزارت خارجه بمانند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ 05 January 2022

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کیهان: خوارج زمانه شخصیت حاج قاسم را تحریف و او را طرفدار برجام معرفی می کنند

روزنامه کیهان نوشت: هم‌زمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عده‌ای که خوارج زمانه‌اند باز هم ناباورانه دست‌به‌کار شده‌اند تا با مصادره به مطلوب کردن سردار دل‌ها و تحریف شخصیت شهید، خروجی سیاسی بگیرند! عمله‌های غرب این روزها در تلاش‌اند با رفتار قبیله‌ای و باندی و مصادره به مطلوب کردن سردار حاج قاسم سلیمانی، «ولایتمداری» و ایستادگی شهید در برابر استکبار را سانسور کرده و همچنین از گزاره «مقاومت در برابر دشمن» اعتبارزدایی کنند.آن‌ها در تحریف شخصیت حاج قاسم پا را فراتر گذاشته و او را «اعتدالی»، «حامی برجام»، «اصلاح‌طلب» و «موافق روحانی و ظریف» معرفی می‌کنند.

جزییات پرونده تخلف شهردار لواسان؛ از رشوه ۲۲ میلیاردی تا پولشویی به نام موکب اربعین

اولین جلسه رسیدگی به پرونده تخلفات علی حیدریان شهردار سابق لواسان و اعضای شورای شهر لواسان و برگزار شد که دریافت رشوه به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان و دریافت ۸۲ سکه بهار آزادی و ۳۵ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان اتهامات شهردار سابق لواسان اعلام شد.

جعفرزاده نماینده دادستان: استفاده از حساب‌های پوششی هم در پرونده بوده و به نام موکب اربعین انجام می‌دادند و در بانک ملی حساب افتتاح کردند و پول‌ها را واریز می‌کردند. ما قبلا شنیده بودیم از راه سینما و… وارد می‌کنند ولی از راه امام حسین نشنیده بودیم.در بازرسی از منزل علی شیخی متهم دیگر پرونده کارت عابر بانکی به نام احیایی پیدا می‌شود و اظهاراتش هست. می‌گوید حساب پوششی بوده و در خصوص سایر متهمان هم اسناد موجود است./ ایسنا

مخالفت دولت باعث شد طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه رای نیاورد

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز مجلس، با اشاره به عدم تصویب کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه گفت: رئیس جمهور در زمانی که در رأس قوه قضائیه بود، انتقاد داشت که چرا حق و حقوق قضات و کارکنان داده نمی شود، اما وقتی که در صحنه عمل حاضر می شود، معاون استخدامی خود را به مجلس فرستاده تا با این طرح مخالفت کند و مجلس هم به آن رای نداد.این موضوع نشان دهنده این است که رئیس جمهور در ابعاد منفی و مثبت مسائل تاثیرگذار است./خانه ملت

پیدا شدن اجساد یخ‌زده دو رامسری مفقود شده

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر:اجساد یخ زده دو نفر که به مناطق جنگلی رفته و دیگر بازنگشته بودند در کوه بعد از بازار جنت رودبار پیدا شد.پس از انجام اقدامات اولیه شناسایی و انتقال، اجساد به مراجع قضایی تحویل داده شد و علت نیز توسط مراجع انتظامی و قضایی درحال بررسی است./باشگاه خبرنگاران

حق‌شناس: تحزب در کشور به شوخی تبدیل شده است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: کمرنگ شدن رقابت انتخاباتی چالشی جدی است و جایگاه احزاب به پایین‌ترین حد خود رسیده، طبیعتا خانه احزاب بستری برای فعالیت ندارد و تحزب به شوخی تبدیل شده است.محمدجواد حق‌شناس در رابطه با انفعال جدی فعالیت‌های خانه احزاب، با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما قدرتمند نبودن احزاب در عرصه سیاست است، گفت: وقتی ساختار سیاسی کشور روی خوشی به تحزب نشان نداد، جایگاه احزاب با ضعف شدیدی روبه رو شد. به این جمع‌بندی رسیدیم که نقطه مشترک احزاب این است که جایگاه خود را تقویت کنند. همه آنها در «قدرت گرفتن در ساختار سیاسی» کشور همسو بودند و این می‌توانست فصل مشترک همکاری همه احزاب باشد، البته با این رویکرد که رقابت پابرجا باشد. وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد فصل مشترکی با حضور نمایندگانی از همه احزاب رسمی کشور بودیم، گفت: نشست‌ها به نتیجه رسید و اولین دوره خانه احزاب شکل گرفت. بعد از چند دوره با این مساله روبرو شدیم که تعداد احزاب اصلاح‌طلب نسبت به اصولگرایان بیشتر بود و در هیات رئیسه‌ها دبیران کل جریان اصلاح‌ط‌لب دست بالا را داشتند که با اعتراض اصولگرایان مواجه شد.

مغرب رسما به ماموریت سفیر خود در ایران پایان داد

وزارت خارجه مغرب رسما از پایان ماموریت سفیرش در ایران و عدم انتخاب جانشین برای این سفیر خبر داد.پس از قطع روابط دیپلماتیک، دولت مغرب به عنوان بخشی از یک حرکت گسترده دیپلماتیک پس از تمدید ماموریت سفرایش در برخی کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی، رسما به مأموریت سفرای خود در ایران و الجزایر پایان داد.به نوشته پایگاه خبری «المغرب الیوم»، مقرر شده است که از ۱۴ دسامبر گذشته (۲۳ آذرماه) به وظایف «حسن عبدالخالق» به عنوان سفیر پادشاهی مغرب در جمهوری الجزائر و نیز ماموریت «حسن حامی» به عنوان سفیر مغرب در جمهوری اسلامی ایران در همین تاریخ پایان یابد؛ بدون این‌که هیچ جانشینی برای آن‌‌ها انتخاب شود.بر اساس این گزارش، اختلاف مغرب با ایران به سه سال پیش برمی‌گردد، زمانی که «ناصر بوریطه»، وزیر امور خارجه و همکاری آفریقا در آن زمان از قطع روابط دیپلماتیک مغرب با ایران خبر داد و مدعی شد که این تصمیم «به دلیل حمایت آن و متحد لبنانی‌اش "حزب الله"، از جدایی‌طلبان "پولیساریو" از طریق "امیر موسوی" رایزن فرهنگی سفارت ایران، که متهم به نظارت بر فرایند گسترش تشیع در جهان عرب و آفریقا است»، اتخاذ شد. با وجود اختلافات قدیمی، ایران همچنان از اتهامات وارده به خود در خصوص حمایت از «پولیساریو» اعلام برائت می‌کند و مقامات این کشور در هر مناسبت در راستای سیاست تهران در برقراری دوستی با تمامی کشورهای جهان، از مغرب برای ازسرگیری روابط دعوت می‌کنند، تا شاید تغییرات بین المللی کنونی آب‌های روابط دیپلماتیک میان دو کشور را به مجاری اصلی‌اش بازگرداند.

علیرضا قزوه، در صدا و سیما پست گرفت

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی علی رضا قزوه را به سمت «مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود» منصوب کرد.

ذوالنور: هر یک دقیقه وقت مجلس ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تذکر به هیات رئیسه مجلس گفت: امروز رسالت ما سنگین است، هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است.

خضریان: باند «نیویورکی‌های» اطراف ظریف نباید در وزارت خارجه بمانند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: وزارت خارجه باید پاسخ دهد که علت حفظ و ارتقای باند نیویورکی‌ها و حلقه اطراف ظریف در وزارت امور خارجه چیست.علی خضریان از طرح سوال خود از حسین امیرعبداللهیان خبر داد و گفت: در طول هشت سال گذشته و دوران ریاست جمهوری حسن روحانی و وزارت ظریف، نه تنها از کارشناسان و مدیران دلسوز، ارزشی و باتجربه وزارت امور خارجه استفاده نشد، بلکه باند نیویورکی‌ها با طرد این افراد، آن‌ها را در طول هشت سال گذشته منزوی و بعضا خانه‌نشین کرد. با روی کار آمدن حجت‌الاسلام رئیسی، امیدهای بسیاری برای استفاده از کارشناسان و مدیران ارزشی و خون دل خورده در وزارت امور خارجه ایجاد شد. وی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت جدید و انتخاب امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه نه تنها تاکنون از این افراد دلسوز استفاده نشده، بلکه با عدم تغییر افراد مساله‌دار و یاران غار وزیر سابق در سمت‌های مهم مدیریتی و نظارتی در این وزارتخانه و ارتقای سمت برخی افراد مساله‌دار امیدها به ریل‌گذاری جدید و تحول در وزارت امور خارجه به ناامیدی بدل شده است.

اطلاعیه سپاه درخصوص صدای انفجار در حومه کرج

در پی شنیده شدن صدایی شدید در حومه کرج، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: صدای شدید عصر امروز در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی و مدیریت شده در یکی از مقرهای سپاه بوده است که موجب برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی شده است.این اطلاعیه تصریح کرده است: اینگونه تمرینات مسبوق به سابقه بوده و به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به شایعات ساخته و پرداخته معاندین و دشمنان ملت ایران توجه و اعتنایی نکنند.

پناهیان: رفتن سراغ کدخدا چیزی جز خسارت ندارد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما در دفاع مقدس کمک خدا را داشتیم و می‌دیدیم که خدا چگونه به ما کمک می‌کرد و با دست خالی برابر دنیا ایستاده بودیم ولی بعدها که بعضی از مسئولان ما کمک خدا را فراموش کردند و به سراغ کدخدا رفتند، خدا کمک و نصرت خود را برداشت و نتیجه آن را هم دیدیم که چیزی جز خسارت برای ما نداشت.

احتمال کاهش تعداد مقامات حاضر در جلسات مذاکراتی در وین

خبرنگار روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در توییتی از احتمال اعمال برخی محدودیت‌ها در تعداد مقامات حاضر در نشست‌های وین به دلیل همه‌گیری کرونا که اکنون در اروپا در حال گسترش است، خبر داد.«لارنس نورمن» در این خصوص نوشت: چیزی نیست که همه‌گیری کرونا بر آن تأثیر نگذارد. متوجه شدم که به دلیل کووید، تلاش جدیدی برای کاهش تعداد مقامات حاضر در اتاق در گفت‌وگوهای وین صورت گرفته است. تلاش برای محدود کردن اغلب جلسات به دو نفر از هر هیأت، اگرچه به من گفته شده که استثنائاتی وجود دارد.ادامه دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم‌ها علیه ایران بعد از تنفسی سه روزه به مناسبت سال جدید میلادی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در هتل کوبورگ شهر وین پایتخت اتریش از سر گرفته شد.

ذوالنور: دولت روحانی برای اینکه حسن نیت خود را به غرب نشان دهد، مانع پیشرفت فناوری فضایی شد

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص علل عقب ماندگی صنعت فضایی ایران در حوزه پرتاب ماهواره اظهار داشت: در مقدمه برجام آورده بودند که برجام،‌ مقدمه‌ای برای ورود به عرصه‌های دیگر از جمله مباحث منطقه‌ای، موشکی و حقوق بشر است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم هر تحقیق، توسعه و پیشرفتی که منجر به نگرانی غرب و آمریکا می‌شد و ممکن بود در روند اجرای برجام اثر بگذارد، متوقف نگه داشته می‌شد و دولت محدودیت‌هایی در رشد و پیشرفت آن حوزه ایجاد می‌کرد. ذوالنوری گفت: در همان دوره قرار بود موشکی با حضور رئیس‌جمهور تست شود اما نه تنها شخص رئیس جمهور در مراسم تست پرواز موشک حضور نیافت بلکه با حضور وزیر دفاع در این مراسم نیز مخالفت کرد. وزیر دفاع وقت علی‌رغم ممانعت رئیس جمهور، با مسئولیت خودش در مراسم تست موشک حضور یافت و بعد هم مورد سرزنش رئیس‌جمهور قرار گرفت. نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه دولت گذشته در رشد و توسعه فناوری فضایی موانع جدی ایجاد کرد، اظهار داشت: دولت روحانی برای اینکه حسن نیت خود را به غرب نشان دهد، مانع رشد و پیشرفت علوم فناوری فضایی شد و بودجه‌های مربوط به تحقیق و توسعه در این دو حوزه را به شدت کاهش داد لذا در مسیر رشد این علوم، موانع جدی ایجاد شد و این دو حوزه آسیب دید.

انفجار موشک در شهر قدس تهران تکذیب شد

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: موضوع انفجار موشک در شهر قدس این استان شایعه است و حقیقت ندارد. محسن نایبی به شایعات مطرح در فضای مجازی در خصوص انفجار موشک در شهر قدس تهران پاسخ داد و افزود: این شایعات صحت ندارد.برخی شبکه های مجازی مدعی شده بودند که یک موشک بر فراز شهر قدس منفجر شده ‌است و مردم در وحشت به خیابان‌ها سرازیر شده‌اند.

سپاه: صدای شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک راکت در تمرین آموزشی بوده است

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: صدای شدید شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی بوده است.به گزارش سپاه نیوز؛ در پی شنیده شدن صدایی شدید در حومه کرج، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: صدای شدید شنیده شده عصر امروز در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی و بصورت مدیریت شده در یکی از مقرهای سپاه بوده است که موجب برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی شده است.در این اطلاعیه آمده است: اینگونه تمرینات مسبوق به سابقه بوده و به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به شایعات ساخته و پرداخته معاندین و دشمنان ملت ایران توجه و اعتنایی نکنند.

نماینده مجلس: مردم دو سال بسازند و تحمل کنند تا تورم کاهش یابد

غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق ۱۰ درصد است و بهتر است مردم با این شرایط بسازند تا تورم مقداری کاهش پیدا کند. غلامحسین رضوانی گفت: در بودجه سال آینده دولت گفته ۱۰ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده، ولی این افزایش پاسخگوی تورم نیست، ولی باید برای منافع کشور یکی الی دو سال مشکلات را تحمل کنیم تا مشکل تورم حل شود.

واکنش شهرداری تهران به عکس منتشره از متروخوابی: ساختگی است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در واکنش به انتشار عکس‌هایی از متروخوابی گفت: هیچ کس به غیر از کارگران و پیمانکاران اجازه حضور در ایستگاه‌ها را در هنگام شب ندارند و این عکس یک وصله ناجور به مترو است، چون شرایط مترو به گونه‌ای است که امکان ندارد افرادی برای شب در آنجا بخوابند.مهدی شایسته اصل، در واکنش به انتشار عکس‌هایی از متروخوابی که صبح امروز در فضای مجازی منتشر شده گفت: لازم به ذکر است که درهای ایستگاه‌های مترو از ساعت ۵:۳۰ بر روی مسافران بازگشایی می‌شود و نهایتا تا ساعت ۲۳ خدمات‌رسانی شده و ایستگاه از تمامی مسافران خالی می‌شود و درهای ایستگاه‌ها بسته می‌شود. وی با بیان این‌که شب‌ها فقط کارگران و پیمانکاران شیفت شب در ایستگاه‌ها حضور دارند که اقداماتی همچون نظافت، بروزرسانی تجهیزات و غیره را انجام دهند، اظهار کرد: هیچ کس به غیر از کارگران و پیمانکاران اجازه حضور در ایستگاه‌ها را در هنگام شب ندارند و این عکس یک وصله ناجور به متروست، چون شرایط مترو به گونه‌ای است که امکان ندارد افرادی برای شب در آنجا بخوابند. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان این‌که برآورد ما این است که یک جریان سیاسی به دنبال آن است که کارهای عقب افتاده قبل را به گردن این دوره بیندازد، اظهار کرد: ما معتقد هستیم تصویر ساختگی و هماهنگ شده است و ایستگاه انقلاب اسلامی را به عمد انتخاب کرده‌اند تا با حاشیه‌سازی، عقب ماندگی‌های خود را در زمینه اورهال، خرید تجهیزات، تعمیرات و غیره پوشش دهند و این گاف رسانه‌ای است و خواستند این عکس را به ما بچسبانند، در حالی که شرایط مترو به گونه‌ای است که شب‌ها درهای آن بعد از تخلیه کامل مسافران بسته خواهد شد و دوربین‌های نظارتی ایستگاه‌ها نیز به طور مداوم این موضوع را رصد می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۱
اقای نماینده دولت مردم اگر بجای دو سال صبر کنند باز هر سال دریغ از پارسال، شما اینکاره نیستید.این ثابت شده است پس کاری که ازتان بر نمی اید نزنید ....وقتی این حرف را می زنی مردم می خندن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
افزایش بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی شورای نگهبان برای سال اینده که اصلا انتخاباتی ندارد

واقعا برای چیست ؟
ما برای منافع نظام 40 سال تحمل کردیم دو سال هم روش. ولی واقعا خیلی از مردم اون دوسال رو دیگه نمیکشن جناب نماینده مردم. نماینده کدام مردمین ؟!!
شرم بر این مجلس که ملت رو به فلاکت کشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
فقط مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای ذوالنور خوبه که میدونی چقدر مجلس هزینه می اندازه انوقت وقت مجلس را صرف اتش بازی میکردی و شعارهای بخود میکردی و دیگر انکه اگر در مقدمه برجام چنین مطالبی است پس چرا دنبال احیای ان هستی
۱-کیهان خب به همفکرانتون بگید همین الان از وین برگردند.
۲-آقای پناهیان آخه چهل و اندی سال نرفتن پیش کدخدا برای ما سود و برای کدخدا سرشار از ضرر و بدبختی بوده.
رضوانی فیش حقوقی خود را نشون بده ببینیم خداوکیلی چقدر دریافتی هست.اگه شمانماینده ها برخلاف قانون که میگه افزایش حقوق کارمندان باید براساس تورم سالیانه افزایش پیدا کنه رای بدید
هزینه های مجلس یکی از دلایل کسری بودجه است که مردم باید با افزایش قیمت ها و مالیات ها جبران کنند اما در مقابل این هزینه ها از بیت المال مردم بیشتر متضرر می شوند تا سودی ببرند
و سراغ شما آمدیم چقدر خسارت ندیدیم ؟
جناب آقای پناهیان رفتن سراغ روسیه و چین بی خدا چی خسارت ندارد؟؟؟؟
چرا نمایندگان مجلس و مسئولان دو سال با حداقل حقوق صبر نمی کنند!!! تا زمانیکه فقط مردم باید صبر کنند وضعیت تغییری نخواهد کرد
آقا شما رو به خدا این مجلس ۱۰ درصدی رو تعطیل کنید.تا حالا در این مدت ۲ سال چه قانون مهمی برای کشور تصویب کردند.به خدا اگر پول دنا پلاس ها و ودیعه مسکن و حقوق نمایندگان را خرج آبادانی کشور کنند هزاران هزاران مرتبه سودش برای کشور و مردم بیش تر است
بودجه شورای نگهبان از اول انقلاب یک میلیون برابر شده ؟؟؟
سهم آموزش پرورش از بودجه عمومی نصف ؟؟؟
اقای پناهیان خسارت به کی؟ این خسارتی که به مردم وارده شده و هر روز میشه پس مسئولش کیه؟ مردم با تورمهای 100 درصدی و 250 درصدی زندگی شان نابود شده کی مسئولشه؟
حسین شریعتمداری و حسن عباسی هزینه تراشان برای کشور کم بودند که پناهیان هم اضافه شد. راستی حاج آقا از آپارتمان و مسکن اهدایی چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
این استاد رییسی با این سخنانش در مورد ترامپ و پومپئو هم دست کمی از اونا نداره . فرقش اینه اونها کاره ای نیستن و این یکی مثلا رییس جمهوره
دوام و پایداری در قدرت ادامه منازعه با غرب هست! اگر غیر از این بودجای شک داشت،هیچ عاقلی باور نمیکنه روسیه و چین دوستان ایرانند و غرب دشمن،
هر چه میگردم هیچ نقطه روشن و انسانی در کارنامه این اقایان که قدرت را بلوکه کردند پیدا نمیکنم،
نتیجه اینکه دشمن اقایان دشمن ملت ایران نیست! بلکه دوستانشان بزرگترین دشمن کشورند
یک راه دیگر هم اینکه نمایندگان محترم این مدت باقیمانده ماه ده درصد از حقوق خود کم کنند و به خزانه دولت واریز کنند
به این نماینده مجلس باید گفت مردم حاضرند دو سال صبر کنند تا تورم کم بشه اما به شرطی که حقوق تمامی مسئولین کشور حداکثر 7 میلیون باشه و خونه های سازمانی نداشته باشند و خریدهای منزلشان حتما توسط خودشون انجام بشه و هزینهای رفت و امد و اب و برق و گاز رو خودشون پرداخت کنند و اگر از جایی بهشون پول تزریق بشه تیربارونشون کنن.بازم میگی مردم دو سال دیگه صبر کنن؟ما بیچاره ها که ده ها ساله صبر کردیم.
سالها وعده دادید و عمل نکردید و الان صحبت 2 سال دیگه رو میکنید؟؟؟؟؟
بزک نمیر بهار میاد ، کمبزه با خیار میاد
دقیقه ای 100 میلیون؟با این پول چه ابادانی و عمرانی میشد تو این کشور انجام داد.دقیقه ای 100 میلیون هزینه باید دقیقه ای 120 میلیون بازدهی و منفعت برای کشور داشته باشه.خدایا چه ارقامی تو این کشور داره سوخت میشه.
پس به چهل نفری که رفتند برای مذاکره برگردند
بودجه شواری نگهبان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هست
اگر این عدد رو تقسیم بر تعداد اعضای شوار کنیم هر دقیقه حدود ۳ میلیون تومان نفس کشیدن این حضرات برای ملت آب می‌خورد
آیا چنین افرادی درد فقر و بدبختی و تحریم رو می‌فهمند؟؟ آیا همین افراد درد بدبختی معلم حقوق یک ماهش اندازه دو دقیقه تنفس اوست دل بسوزنه ؟؟؟
آقای پناهیان راست میگه رفتن سراغ کدخدا چیزی جز خسارت ندارد. آدم باید بره سراغ دوستان و از هدیه دوستان استفاده کنه که کلا سوده
جناب ذوالنور : پس با این حساب ، آتش زدن برجام توسط جنابعالی در مجلس ؛ میلیاردها هزینه بر دوش خمیده ملت ستمدیده کشور گذاشت !
پیشنهاد میدهم رفتن یا نرفتن به سمت کدخدا را به رای عمومی بگذارید.
آقای پناهیان همه مثل شما از اون دوستان خوب ندارند که چند میلیارد زمین هدیه بگیرند. و غم نان داشته باشند
امریکا استکبار جهانی است نباید با استکبار از موضوع ضعف مذاکره کرد باید از موضوع قدرت با وی صحبت نمود و او را شکست داد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
موضع قدرت وقتی وجود دارد که مردم اتوبوس خوای و کارتن خواب و گورخواب نباشند و خودشان در کاخ زندگی کنند
به نظر می رسد خضریان هوای نیویورک به سرش زده. انی ور انی تایم!!!
دارو هم قسطی میخریم از داروخانه...... بخدا هلاک شدیم.... تمام کنید این جهنمی که برای مردم ساختید.
اگر حرف پناهیان درسته ، چرا گیر همه مذاکرات فعلا با امریکا است و آقایان روسیه ره مامور و نماینده خودشون برای مذاکره با امریکا کرده اند ، از طرفی چرا اقایان فقط می گویند امریکا باید تحریم ها برده و تضمین بده ۔ اقای پناهیان خیال می کنه خدای ناخواسته مردم نمی فهمند؟!
آقای پناهیان خسارت به چی
به درآمد سرشار بعضی ها یا بدبختی مردم ایران
آنوقت یک نماینده مجلس در ناز و نعمت مردم را به تحمل وضع موجود آنهم به مدت ۲ سال دعوت می کنه!!!!
آقای نماینده می دونید با شکم گرسنه فقط میشه یکماه زندگی کرد؟
یا اینکه فکر می کنید گرسنگی مثل روزه گرفتن لاکچری شماهاست
چرا توی جلسات کمیسیون های مجلس، این همه گل و شیرینی میذارن؟؟
پسته میذارن
موز میذارن

مگه خواستگار قرار بیاد؟
جناب پناهیان وقتی اکثریت مردم رفقایی ندارند

که خانه های چندین میلیارد تومانی به انها هدیه بدهند

مجبور هستند تا از طریق مداکره بتوانند به زندگی ساده و

معمولی ، بدون نگرانی و فقر و نداری و بیکاری و بیماری برسند
شوخی میکنی!!! پناهیان استاد دانشگاه است!!!
کدام دانشگاه،!
؟ چی درس میده، ریاضیات مهندسی یا فیزیک الکترونیک،
نماینده مجلس: مردم ۲ سال بسازند و تحمل کنند...
اگر مردم با این شرایط نسازند شما میتونید تحمل کنید؟
فقط مردم تحمل کنن و توو فقر و نداری باشن ولی خودتون گوشی آیفون ۶۰ میلیونی بخرین و با پول بیت المال حال کنین
آقای پناهیان آشغال گردی رو می بینی یا نه
آقای پناهیان بی آر تی خوابی و مترو خوابی رو می بینی یا نه
آقای پناهیان بی کاری جوانان و بی گاری کارگران رو می بینی یا نه
گسیختگی خانواده ها رو می بینی یا نه
تورم رو چی
گرانی مسکن و خودرو رو چی
می دونی پراید قیمتش چنده
از محیط زیست و کمبود اب خبر داری
از آمار وحشتناک جرم و جنایت دزدی قتل و فساد چیه
از اختلاس و فساد اداری و رانت بازی و فامیل بازی چی
از امار اعتیاد خبر داری
از تن فروشی دختران کشور چی
از مهاجرت جوانان چی
و از هزاران نه بلکه میلیون ها نابه سامانی دیگه چیه
قسمت کوبیدنت رو خودم سانسور می کنم
بریم سراغ عالیجناب پوتین خوبه؟ راضی میشین؟
دقیقه ای 100 میلیون تومان!!!!!! خداوکیلی حیف دقیقه ای 1000 تومان که بخواهد خرج این مجلس بشود!!
پناهیان دست بردار آقا!! دست بردار!! بگذارید مردم یکم نفس بکشند شما واقعا وضع جامعه را نمیبینید!؟ آدم وقتی در این شرایط جامعه این جور موضع گیریها را می‌بیند واقعا به این فکر می‌افتد که شاید بعضی ها صلاح جامعه را نمی‌خواهند و دنبال اهداف خاصی هستند؟! الله اعلم
رضوانی........تو ودیگر همکارانت دوسال حقوق نگیرید تا مشکلات کشور ومردم حل شود .....یک بار هم اقایون مملکتی از خودتان مایه بگذارید ....مردم 42 ساله همراهی کردند حالا نوبت شماست.....شما دوسال حقوق نگیرید هیچی نمیشه ب ..
خضریان '' باند نیویورکیهای اطراف ظریف'' ...... قبول! شما درست می‌گویید! ولی چه کسی جای آنها را می‌خواهد پر کند دار و دسته امام صادقیه! که گل سرسبدشان امیر عبداللهیان است! کسی که می‌خواهد با تحریم فیلم‌های کره ای پول ایران را وصول کند و فکر می‌کند یک دیپلمات خوب کسی است که در صف اول عکس می‌ایستاد و پروتکلهای کشور میزبان را رعایت نمیکند و آداب معمول و لازم برای یک رفتار دیپلماتیک را نمی‌داند!؟
پاسخ ها
فریبرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
تازه به انگلیسی حرف زدن هم خوب بلد نیست. میشه در یک جمله 10 تا غلط گرفت. خخخ
یعنی این مجلس اگر همین الان تعطیل شود منفعتش بسیار بیشتر از ضررش است!! چه کار مثبتی در این مجلس صورت می‌گیرد که بخواهد دقیقه صد میلیون روی دست مردم خرج بگذارد!!؟
من یک پیشنهاد دارم مجلس را تعطیل کنند و آن را به این بیچارهها که اتوبوس خواب هستند بدهند تا شب را آنجا بگذرانند! خدایی هم ثواب دارد و هم به نفع مملکت است
آقای ذوالنوار باجی که نماینده ها از مدیران برای فک ئ فامیل خود میگیرند و هزینه های تبلیغاتی کلانی که هر دوره برای انتخاب شدن میکنند و و هزینه هائی که برای دفاتر نماینده ها میشود و حقوق محافظان همه را حساب کن تا ببینی چندین برابر صد میلیون تومان میشود هزینه هر دقیقه چرا ارزان حساب میکنی ریاضی بلد نیستی یا خودت رو به کوچه علی چپ زده ای
بله مترو خوابی ساختگی است!! اتوبوس خوابی یک مسئله کوچکی است! کارتن خوابی هم یک فرهنگ است! الحمدالله تمام مشکلات شهر حل شد حالا فقط می‌ماند وضع اشتغال دامادهای عزیز!! که باید هر چه سریعتر حل شود! اینها جوانند واگر بیکار بگردند خدایی ناکرده ذهنشان به سمت چیزهای بد بد می‌رود!!
آقای رضوانی شما قول میدی بعد این یکی دو سال به اضافه اون 43 سال مشکلات حل بشه؟؟
شهرداری تهران دیروز گفته بود این تصاویری که از موش‌های درخت نورد در تهران منتشر شده جعلی است(که البته امروز فیلم‌های دیگری منتشر شده که شهرداری سوراخ موش‌های اطراف همان درخت را پر کرده! خدا بیامرزد پدر فضای مجازی را) امروز هم گفته مترو خوابی جعلی است! من فکر میکنم اگر به همین صورت پیش بروند و دست ایادی استکبار و کسانی را که می‌خواهند به آقای زاکانی ضربه بزنند را برای مردم رو کنند به زودی همه چیز گل وبلبل می‌شود انشاالله
من و آقای پناهیان همنظریم
"یکی الی دو سال مشکلات را تحمل کنیم تا مشکل تورم حل شود."
43 سال تحمل کردیم 57 سال دیگه تحمل کنیم خوبه یا باز هم چند سال دیگه وقت میخواید
خسارت تو وامثال تو برای ملت ایران بیشتر از خسارت امریکاست
رضوانی نماینده مجلس ده درصدی چرا از حقوق خودش و دیگر نمایندگان شروع به کاستن نمی کند اگر راست می گوید و دلسوز کشور است خودرو دنا را پس بدهند و از حقوق خودشان کم کنند چرا از حقوق چندرغاز مردم تحت فشار اقتصادی می خواهند کم کنند مرد باشید از خودتان شروع کنید .
:))))))))))))))))))
برخی نمایندگان مجلس حرف نابحا میزنند. چه کسی این خسارت را جبران می کند.
ظرف دو سال چه کاری می کنید؟ حرف نا بجا نزنید.
خداوند کمک می کند بنده خدا بایستی عاقل باشد.
ذوالنور: هر یک دقیقه وقت مجلس ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد
یعنی روزی ۴۸ میلیارد تومان هزینه و سالی حدود سیزده هزار میلیارد تومان میشود، لذا اگر این مبلغ را بین نمایندگان عزیز تقسیم و در خانه بمانند ضررش بمراتب کمتر است.
پناهیان به جای صحبت به مساییلی که در ان اطلاعی ندارد بهتر است کار اصلی خودش که اقامه نماز هست به درستی انجام‌دهد
43سال وعده شنیدیم،که خوب نشد بلکه دیروز بهتر از امروز بوده.ارزش پول ملی چندین هزار برابر کاهش یافت و مردم هر روز فقیرتر و قدرت خرید کمتر شد.بعد نماینده چند درصدی مجلس میفرمایند دوسال صبر کنید تا تورم کاهش یابد! اصلا تو اقای نماینده چند درصدی دو دوتا میدونی چندتا میشه؟!!!!
رفتن به سمت چین و روسبه هم همین طور است
جناب پناهیان حالا تو این چهل سال رفتید سراغ چین وروسبه که بیشتر خسارت دیدید.بدبختی مردم رو نمیبینید اینجاست که بصیرت واقعی بدردتون میخوره
اقاى پناهيان قراربود كه خود كدخدا باشيم
آقای غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
بیش از 40 سال است در حال تحمل جیره بندی، کوپن، تورم، افزایش قیمت کالا بصورت غیر قابل کنترل، و ... هستیم.
خسته شدیم. مستمری بازنشستگی من طی 3 روز تمام می شود.
جناب پناهیان شما به کار بساز و بفروشی خودت برس
فعلا دو ستان شمابا کدخدا در حال مذاکره هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
کدخدا را ببین، ده را بچاپ
کدخدا را دستگیر و اعدام کنید سریع فوری
ایکاش من هم دوستان ثروتمند و دست و دلبازی داشتم که اپارتمانی در سعادت اباد تهران به من هدیه میداد

تا نیاز نداشتم که با کدخدا مذاکره کنم !!!!!؟؟؟؟؟
حیف نیست دقیقه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه مجلس بی بو خاصیت است ، یکماه در مجلس رو ببندید مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد چون اصلاً دیگر اتفاقی نبوده که بیافتد و هزینه رو بدید به ساخت خوابگاه برای افراد اتوبوس خواب و ... ثواب بزرگی داره .
شهرداری:فیلم اتوبوس خوابی جعلی هست ،فیلم رژه رفتن موشها بالای درختها جعلی هست،فیلم خوابیدن ملت تو مترو جعلی هست !!!!.‌‌‌‌‌..........شهرداری:ملت شما بلد نیستید عزاداری کنید ،برای همین قراره تو خونه هاتون مداح رایگان اعزام کنیم ....... دیگه بیشتر ازاین چیزی نمیگم .قضاوت با خودتون.....
اقای خضریان برای مطرح کردن خودشان چیزی ندارند لذا با نام بردن ظریف میخواهد خودشو مطرح کنه . این نوع رفتارها مربوط به 40 سال پیش بود و الان مردم بیشتر از خضریان میفهمند و درک مردم فوق العاده از خضریان بالاتر و بیشتر است .
اقای پناهیان . خدا مثل تو سیاست مدارانهرفتار نمیکنه و کینه توز هم نیست . لطفا خداپنداری خودتو تو کارهای خدا دخالت نده . همه چیز را حل کردی و الان نوبت به رفتار خدا در مورد بندگانش رسیدی؟
دولت جدید هم ‌که انقلابیه دقیقا پیگیر برجام روحانیه و میخاد توافق کنه
شرم کنید و وقتی گره ای از زندگی مردم باز نمیکنید از قدرت کنار روید
نماینده مجلس:مردم دوسال تحمل کنند…
دوسال دیگر:مردم بایدتادوره دوم رییسی تحمل کنند…
اواخردوردوم رییسی:این دودوره ازاشتباهات انتخاب مردم بودوبایدفردی اصلحتروانقلابی ترانتخاب کنندواین انشالله ماشالله همینطورادامه دارد…
جناب رضوانی.مرگ برای همسایه خوب است نه برای خود. باچه وقاهتی عنوان میکنی که کارمندان 2سال با تورم بسازند تا تورم کاهش پیدا کند مگر بار تورم برسر ملت توسط کارمندان ایجاد شده است شما اگر عرضه دارید پیگیر لجام گسیخته نرخ کالا وخدمات باش که کمر کارمندان را شکسته مگر جنابعالی قبل از درکرسی مجلس بشینی چه قدر حقوق میگرفتی والان حقوق مجلس برای خود مادام العمر شده اگر فوت هم بکنی وارثین تو از حقوق مجلس برخوردارند شما که درراس قانونگذاری حضور دارید اگر عرضه داری کلیه حقوق های بالای 20میلیئنی را قطع وشفاف سازی کن بطوریکه همه ازان اگاه گردند وخواهی دید همانهایی که دریک سفره نشسته اید برعلیه شما قیام وفحش وناسزا خواهند داد وکارمندان نیزبا همین حقوق ناچیز زندگی وقناعت میکنند ولی مردباش ومردانه عمل کن ببین مردانگی در وجود شما هست ویقین دارم با قطع حقوق بالای 20 میلیونی کسی باشما همراه نخواهد بود بامردم باش وسخنان انها گوش کن اگرنماینده مردم هستی باور دارم با این حرف ......کسی خریدار نداردوارزنی به تو نمیدند
آقای نماینده مردم با ده درصد افزایش بسازند شما با چقدر دریافتی راضی هستی
تابناک سرعتت خیلی پایینه.... چند نفر دیگه را اضافه کن. کامنت ها را زود بذار... چه خبره بابا ... ی روز بعد کامنت ها را می ذاری !!!!!
یه سوال ساده از جناب پناهیان با توجه به فرمایش خودشون: آیا در عملیاتهایی که نتیجه ی مورد انتظار رو نمیگرفتیم مثل کربلای 4 یا عراق عملیات می‌کرد و ما نمیتونستیم دفاع کنیم و مجبور به عقب نشینی می‌شدیم مثل تک شلمچه و گرفتن فاو و حتی اشغال خرمشهر خدا میرفت به کمک عراقی ها؟؟
سلام. روی نیمکت مترو خوابیدن راحت از نشسته خوابیدن روی صندلی اتوبوس است. این چه استدلالی است که وصله ناجور می خواند!
اگر شلیک راکت بوده پرتاب آن در هوا و مشاهده آن بدون چشم مسلح امکان پذیر است و چون کسی ندیده بیشتر به ابهام این عامل صدا می افزاید
اگر این مجالس کلاً نبودند شاید وضع بهتری داشتیم!!!!!!
مشکل افرادی مثل پناهیان و ذوالنور و خضریان است که به همه کاری دخالت میکنند. و پاسخگو هم نیستند.
چه فایده که نظر بدیم ولی منتشر نشود.
لطفا آقای قالیباف دستور بدهند دو ماه حقوق نمایندگان را با تاخیر بدهند ببینیم داد آنها در نمی آید که این نماینده می‌گوید مردم 2 سال تحمل کنند. بفرمایید مردم43سال ا
ست تحمل کرده اند.
چندی قبل هم آقای فتحی، نماینده گرامی مردم خون گرم سنندج نیز به مساله همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخت.

حال که خدا را شکر نمایندگانی چون شما و آقای فتحی و نماینده گرانقدر سلسله و دلفان نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان احساس مسوولیت وافری دارید، جا دارد ترتیبی اتخاذ نمایید تا لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان با 50 امضا خارج از نوبت بررسی وتصویب گردد.

قطعا مستحضرید که مدت زیادی تا پایان برنامه ششم باقی نمانده و بر این اساس، فرصت زیادی برای اجرای ماده 30 قانون برنامه ششم در اختیار نمی باشد.

شما به درستی، همسان سازی حقوق بازنشستگان، آن هم به صورت کم تر از دریافتی شاغلان( اشاره به متناسب سازی 90 درصدی) را حق مسلم بازنشستگان می دانید. ولی سرورم، فرصت بسیار کم می باشد و متوقع است که جناب عالی و دیگر دوستان کاری کنید تا لایحه مربوطه خارج از نوبت بررسی گردد.

توفیقتان را از خداوند متعال خواستارم_
میدونید اشکال مهم کار کجاست اینه که امثال بانک آینده سی برابر انچه بانک مرکزی اجازه داده وام داده است که بر اساس ذخایر قانوتی میزان وام بدست می اید انهم به شرکتهاز خودش و حالا ما باید تاوان گرانی دلار و مسکن و برنج رو بدیم همینطور سایر بانکها به خصوص بانکهای خصوصی.بدتر اینکه بانک‌مرکزی و مجلس انگار نه انگار آقای همتی فیگور مردم دوستی رو میگیره و این رویه ادامه داره و الا خود ایران مال که اشکالی نداره مثل بازار اراکه در دویست سال پیش.
پناهیان: رفتن سراغ کدخدا چیزی جز خسارت ندارد . جناب پناهیان رفتن سراغ مسئولانی که قیمت دلار را از 100 تومن بردن گذاشتن روی 32 هزارتومان چه ؟ منافع دارد یا خسارت ؟؟ ممنون می شوم پاسخگویی سوالات مردم باشید.
باشه ولی این دلیل نمیشه که شما بری با غلام کدخدا صحبت کنی!!
غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه
اقا جان خوت میسازی ؟هزینه سالاد ی که خانواده تو میل میکنند برابری میکنه با کل هزینه یک سال من ؟بیا بین مردم با من باش خودت بساز با این شرایط ببین می تونی بعد به مردم بگو .
فعلاً که جناب اولیانوف همه کاره هستند.
اقای پناهیان در همان جنگی که فرمودید دوستان اولیانوف حتی از دادن سیم خاردار به ایران دریغ میکردند و بر عکس صدام را همه جوره تجهیز میکردند مانند غربی ها
سیاست فراتر از کدخدا و غیرکدخدا است و منافع ملی یک کشور میگوید با کدخدا کارکند یا با کشور رقیب کدخدا
چفدر افرادی که امروز حرف زدن مردم تو حرفهاشون دیدن. یعنی اینا تصمیم گیر مردمند؟ ب
یک میلیونم زیاده چه رسد به صد میلیون تومان
آقای پناهیان... برای شما یا برای مردم ایران؟!!
هریک دقیقه از عمر 80 میلیون چقدر ارزش دارد ؟؟
جناب پناهیان رفتن پیش کدخدا را ارزیابی کرده ای، قدری هم فکر کرده ای که نرفتن چه حاصلی میتوانست داشته باشد. زمان جنگ در یک سازمانی بودم، همکاری گفت الآن که بیش از قبل نیاز به رفتن هست، چرا نمیگذارند ما بریم جبهه، چند دقیقه بعد بلندگو اعلام کرد هر کس در هر موقعیت شغلی که هست میتواند برای رفتن به جبهه داوطلب و مهیا شود. آن فرد بلافاصله به من گفت این چه پیامی است، ما مدتی است جبهه نرفته ایم الآن آمادگی رزمی نداریم.
آقای نماینده ما مردم که ۴۲سال است ساخته ایم شما مسولین نمی‌تونید تحمل کنید وبا سختی سازگار نیستید وتا مشکل پیش میاد زود یکی سهم انقلابش را بر می دارد و الفرار
آقای رضوانی ما ۴۳ سال است داریم فشار وسختی را تحمل میکنیم شما چطور؟
آقای رضوانی عزیز شما دراین دوسال بیش از۱۰میلیون دریافتی نداشته باشید ماهم دنبال شما هستیم.
کیهان: خوارج زمانه شخصیت حاج قاسم را تحریف می کنند و او را طرفدار برجام معرفی می کنند.
خوارج ؟؟؟؟
طرفدار برجام ؟؟؟ اگر انقدر بد هست چرا الان برای احیای همون برجام 40 نفری رفتین ؟؟؟ با عوض کردن اسمش ماهیتش که عوض نمیشه که .
جل الخالق.جناب استاد دانشگاه و حوزه:ایا خدای کریم آن کاخ چندین میلیاردی راهم بخاطر ندیدن کدخدا بشماداده؟
پناهیان: رفتن سراغ کدخدا چیزی جز خسارت ندارد
یعنی علنا میگید امریکا کدخدا هست !!!!
آقاي پناهيان راست ميگه
ايشان با كدخدا جنگيده و خانه سعادت آباد را جايزه گرفته
اگه بعد از دوسال تورم کاهش نیافت چه کسی مسئول است؟
ذوالنور: هر یک دقیقه وقت مجلس ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی اگر ساعت کاری مجلس در هر روز را 12 ساعت حساب کنیم بدون احتساب حقوق و مزایا و سود سرمایه مجلس برای ایرانی ها هر ماه بالغ بر 2/160/000/000/000 تومان خرج دارد بعبارتی در یکسال 25/920/000/000/000 تومان و در چهارسال نمایندگی آقایان 103/680/000/000/000 تومان خرج دارد شما پیدا کنید پرتقال فروش را !
خسارت برای ملت یا برای شما؟
کیهان ،مگه برجام بد نیست،چرا ازش خارج نمیشید؟چهل نفری رفتید سور و اروپا گردی؟
اقای پناهیان چرا درباره شفافیت رای نمایندگان دیگه روی مبر و رسانه ها صحبت نمیکنید؟ چرا دیگه فریاد نمی زنید؟ چرا
اقای پناهیان قبلا یک نفر را می فرستادند پیش کدخدا ولی حالا با ۴۲ نفر فرستاده منتظر لطف کدخدا هستید
موشک نبود،،،راکت بود!!!!!!!! چقدر پاسخگو...
بقرآن من نمی‌دونم بود و نبود مجلس چقدر تفاوت دارد

وقتی همه تصمیم گیری ها لزوماً براساس یک ساختار فکری در مملکت شکل میگیره، چه نیازی است به این همه هزینه


بابا! این همه پول رو به معنای درست و واقعی صرف مردمی کنید که بدبختشون کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عزیزم بود و نبود این مجلس اگر برای بنده و جنابعالی و ملت فایده ای ندارد برای بعضی ها نان و آب حسابی دارد !
جناب غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،‌ یک سوزن بخودتون بزنید و یک جوالدوز بمردم. بجای شاسی بلند با موتور ۱۰۰ سی سی ایاب زهاب کنید تا مردم هم باکمال میل، شما را همراه تورم دولت گذشته و ادامه آن در دولت فعلی را تحمل کنند
20سال صبر کنیم تمام این نسل انحصار طلب بمیرند مشکلات مملکت خودبخود حل میشه
اربابان (روسیه و چین) هم که فقط از شما باج میگرند.
ما هی وقت بذاریم نظرمون را بنویسیم! تو هم هی سانسور کن!
پس جناب ذوالنور مجلس سالانه مبلغ 52,560,000,000,000 تومان به کشور هزینه تحمیل میکند.
آقای پناهیان میدونید الان تیم مذاکره کننده شما سراغ چه کسی غیر از کدخدا رفته؟ سراغ نوچه های کدخدا.
جناب پناهیان اگر روسیه و چین چیزی دادند ما را هم بی نصیب نفرمایید
دو سال که هیچی. دویست سال دیگه صبر کنی چیزی عوض نمیشه. با این مسؤلین ناکار بلد.....‌
واقعا اگه دقیقه ای اینقدر هزینه داره هر یک ساعتش را حساب کنی سر ب فلک می‌کشه
پناهیانو ولش کنی ادعای خدایی میکنه نعوذ بالله!
چجور حساب کردن که دو سال دیگه مشکل تورم حل میشه؟؟!!!!!
این یارو کاندید ریاست جمهوری بشه رای میاره
سر دو سال به تورم میگه پخ
سالهاست آقای پناهیان و امثال ایشان با این حرفها دارند ارتزاق می کنند و امثال بنده هم پای منبر ایشان سینه میزنیم.و تکبیر گویان و شعار گویان مشت به دهان کدخدا می زنیم. منتها ایشان کاخ میلیاردی پاداش می گیرد و سهم من کیک و ساندیس است. چه عدالتی ؟؟؟!!!
تابناک تو هم سانسور چی بدی شدی دیگه تو هم به در نمی خوری برویم سایتهایی که تو هم از اونها خبر می گیری هر چه کامینت می گذاریم وزحمت می کشیم تو انها را نمی گذاری واقعا می ترسی .به کسی هم نه بد وبیرا میگیم ونه حرفهای رکیک میزنیم فقط انتقاد از پناهیان است که حرف زور میزند واز درد مردم خبر ندارد شماها هم از درد مردم خبر نداری
مسولین و حکومتگران و مجلسیان الخصوص مدعیان اصولگرا با دیدن این همه کامنتها و اظهار نظرها اگر واقعا مسلمان باشند و‌به اصول اولیهٔ‌ انسانیت معتقد و پایبند باشند باید همین امشب همگی استفا دهند و با نظر مردم قانون اساسی جدید و نوع حکومت جدید را تعیین نمایند ؟،،
ذوالنور: هر یک دقیقه وقت مجلس ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد
یعنی روزی ۴۸ میلیارد تومان هزینه و سالی حدود سیزده هزار میلیارد تومان میشود، لذا اگر این مبلغ را بین نمایندگان عزیز تقسیم و در خانه بمانند ضررش بمراتب کمتر است.
اینها که توی مجلس همه اش در حال خواب هستند بهتر است به جای نمایندگان بک هیئت کارشناسی ده الی بیست نفره مثل شورای نگهبان انتخاب که کار مجلس را انجام بدهند و این همه هزینه هم نکنیم.
سلام برادران محترم وعزیز سایت تابناک با تشکر اززحمات خوب شما خئاستم تذکری ب رادرانه بدهم درخصوص حجه الاسلام پناهیان ایشان آیا واقعا استاد حوزه ود انشگاه هستند؟ ایشان واقعغا حتی تواناییتدریس صرف ونحوعربی را ددرحوزه ها دارند/؟ در کدام دانشگاه تدریس دروس د انشگاهی می کنند؟ نکته دیگراین که ایشان هیچ تخصصی درعلوم سیاسی وتحلیل سیاسی ندارند اما با کمال پررویی دراین عرصه خام اندیشانه حرف می زنند .همین مطالب بی پایه وضعیف ایشان را مجداا بخواند واقعا ارزش نشردارد؟
جناب پناهیان ، آقای پناهیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش برای این بیسوادان ، جناب یا آقا اصلا بهشون میخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم همیشه باید تحمل کنند ولی بودجه شما ها با افزایش چند هزار درصدی بسته شده است
اقای پناهیان خسارت به کی؟ این خسارتی که به مردم وارده شده و هر روز میشه پس مسئولش کیه؟ مردم با تورمهای 100 درصدی و 250 درصدی زندگی شان نابود شده کی مسئولشه؟
پسر همسایه
تابی جان خواهشا یک رونوشت از نظرات رو برای نمایندگان مجلس بفرست که در جریان باشند .
کیهان: خوارج زمانه شخصیت حاج قاسم را تحریف و او را طرفدار برجام معرفی می کنند!!!
همین تنگ نظری ها و خیانت های خاموش (شریعتمداری در کیهان) است که ملت را از هم پاشیده است . تمام سخنان و نکات این شخص مشکوک به نفوذ بودن است
ذوالنور: هر یک دقیقه وقت مجلس ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد
یعنی روزی ۴۸ میلیارد تومان هزینه و سالی حدود سیزده هزار میلیارد تومان میشود، لذا اگر این مبلغ را بین نمایندگان عزیز تقسیم و در خانه بمانند ضررش بمراتب کمتر است.
ماشالله که همه اش خوابند، خوب بروند و خانه بخوابند و ماهی یکبار توی مجلس جمع بشوند و کار ها را رفع و فطق کنند.
جناب پناهیان وقتی اکثریت مردم رفقایی ندارند

که خانه های چندین میلیارد تومانی به انها هدیه بدهند

مجبور هستند تا از طریق مداکره بتوانند به زندگی ساده و

معمولی ، بدون نگرانی و فقر و نداری و بیکاری و بیماری برسند
رفیق ایشان از ابر بدهکاران بانکی هستند و خانواده هم در ونکور تشریف دارند
ازاین وعده ها زیاد شنیدیم اقای نماینده...
سلام: ضمن تحسین از شجاعت ، اقتدار و دارای برنامه تیم جدید مذاکره کننده هسته ای به رهبری آقای باقری کنی ودعوت به هوشیاری و دوراندیشی دیپلمات های محترم نسبت به نقشه ها و حیله های جدید غرب، مذاکره و توافق مجدد با غرب و امریکا در صورتیکه ایران خواستارجبران خسارت ناشی از خروج غیر قانونی آمریکا از برجام و لغو قطعی و همیشگی همه انواع تحریم ها بدون مذاکره در سایر امور نشود وآمریکاهمه انواع برچسب های تحریم علیه ایران را بطور دائمی با تضمین لغو نکند ، تحریم های جدید تحت هر عنوان علیه ایران وضع نکند و در صورت خروج مجدد و عهد شکنی آمریکا تعیین خسارت بازدارنده در برجام گنجانده نشود) در غیر این صورت براساس عبرت ها و تجربه های تلخ تاریخی، محاسبات متقن وغیرقابل خدشه ذیل موجب حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد،باج خواهی و زیاده خواهی دشمن، آب در هاون کوبیدن و باعث ممانعت در توسعه وپیشرفت کشور می گردد
کدخدای ما خدواند متعال است ما باید حل مشکلات کشورمون به خدا توکل کنیم نه امریکا . بخدا کشور ما بی صاحب نیست امام زمان داریم نباید جای دوری بریم
کدخدا پیش مش حسین آقاست!!
شما خودتون صدتا کدخدارو درس میدید
ملت از مغزهای فسیل شده شما به اینجا رسیده اند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی