بازدید 231852
دو هزار و نهصد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

خبر شهادت «حاج‌قاسم» چطور به رهبری گفته شد؟ / کنایه فرمانده سپاه تهران به برخی مسئولان / اظهارنظر متفاوت نماینده مجلس درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها / انتقاد صریح امام جمعه تبریز از دولت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: پیگیری تحقیق و تفحص از وزیر نفت دولت روحانی / «صفار هرندی» رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما شد / وزیر اطلاعات: سران فتنه هم‌دستان قاتلان شهید سلیمانی هستند / مباحث علمی ما در دنیا خریدار زیادی دارد / واکنش مداح سرشناس به مولودی خوانی ساعد سهیلی در «گشت ارشاد» / ۹ درصد مردم تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند .. را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸ 03 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دفاع صریح روزنامه دولت از نقش روسیه در مذاکرات برجام

روزنامه ایران نوشت:تیم مذاکره‌کننده ایران با استفاده هوشمندانه از چالش‌ها و رویارویی‌های چین و روسیه با کشورهای اروپایی و امریکا وزن‌کشی مذاکرات را به نفع ایران تغییر داده است.البته همسویی این دو کشور و ایران صرفاً بر این مبنا نیست بلکه از سالیان قبل ایران و این دو کشور همکاری‌های جامع و راهبردی با یکدیگر داشته‌اند و در مباحث گوناگون آن را نشان داده‌اند.اکنون دولت سیزدهم بخوبی توانسته است مسیر اشتباه گذشته را تا حد قابل توجهی اصلاح کند و از ظرفیت منافع مشترک ایران و کشورهای شرقی در تقابل با چالش‌ها و رویارویی‌های غرب با قدرت‌های آسیایی استفاده کند. بسیاری از تحلیلگران نزدیک به دولت سابق و رسانه‌های وابسته به دشمن به روایت‌سازی وارونه از وضعیت کنونی دست زده‌اند.

۹ درصد مردم تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور پایش افکار عمومی در ارتباط با تمایل مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا، یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه مصاحبه تلفنی در روزهای ۶ تا ٩ دی ماه ١۴٠٠ انجام داده است. جامعه آماری این نظرسنجی کلیه شهروندان ١٨ سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن ١۵٨۴ نفر بوده است.مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرد: ۶.۹ درصد از افراد نمونه اعلام کردند فقط دوز اول را تزریق کرده اند، ۶۹.۱ درصد دو دوز تزریق کرده‌ اند، ۱۵.۱ درصد دوز سوم را تزریق کرده ‌اند و ۸.۶ درصد نیز اعلام کردند تمایلی به تزریق واکسن ندارند. ۰.۳ درصد نیز به این سوال پاسخ مشخصی نداده‌ اند. در مجموع ۹۱.۱ درصد پاسخگویان حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

استیضاح وزیر بهداشت کلید خورد

طراح اصلی استیضاح کمال حسین پور نماینده سردشت و پیرانشهر است. تاکنون بیش از ۲۱ از نمایندگان استیضاح دکتر عین اللهی وزیر بهداشت را امضا کرده اند.

انتقاد صریح آل‌هاشم از دولت: سهم آذربایجان در دولت نادیده گرفته شد

امام جمعه تبریز:سهم آذربایجان در هیات دولت نادیده گرفته شد.منطقه آزاد ارس ظرفیتی فوق العاده برای آذربایجان است؛ یعنی یک نفر مدیر توانمند در آذربایجان شرقی پیدا نمی شود که مسئولان مناطق آزاد به دنبال انتصاب مدیری غیر بومی هستند!بارها گفته ام در انتصاب مدیران دخالت نکرده و نمی کنم، ولی مشورت چه شده است!آقای رئیسی چشم امید مردم آذربایجان به شماست؛ به عنوان یک رئیس جمهور مردمی از ظرفیت مردان آذربایجان بیش از این ها بهره ببرید.متاسفانه در انتصاب مدیران هیچ وزیری هیچ مشورتی با بنده نکرده و‌ گویا هر کس قدرت لابی گری اش بیشتر باشد، مدیر می شود.

واکنش مداح سرشناس به مولودی خوانی ساعد سهیلی در «گشت ارشاد»

مصطفی قدمگاهی، مداح معتقد است که از انتشار سکانس حذف شده فیلم «گشت ارشاد ۳» ناراحت نیست و به نظرش ساعد سهیلی استعداد خوبی در مداحی دارد. او گفته است: ساعد سهیلی در تقلید صدای من بسیار موفق بوده و دوستان من نیز بر این قضیه صحه می‌گذارند و به نظرم ایشان استعداد مداح شدن دارد چون هم صدا را خوب تقلید کرده بود و هم اجرای خوبی داشت و با خواندن ایشان یک لبخندی روی لب‌ها ایجاد شد.اما یک اشتباهی به وجود آمده، یک قسمت را من سریع خواندم و به نظر می‌رسد که بیهوده خوانده شده اما محتوا این است «خبر اومده سر زده سپیده» و چون این قسمت را من سریع خوانده‌ام یک چیز دیگر برداشت شده است.

امیرعبداللهیان: شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ‌لپ خورد گه دانه‌دانه

وزیر خارجه کشورمان به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسراییل واکنش نشان داد.حسین امیرعبداللهیان در توئیتی نوشت:اظهارات آشفته وزیر خارجه رژیم جعلی اسراییل در قبال ملت بزرگ ایران، مصداق این ضرب المثل معروف ایرانی است که « شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه». با اقتدار و عقلانیت از حقوق ، منافع و پیشرفت ملت دفاع می کنیم. صهیونیسم جایی در آینده جهان ندارد. یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل اخیرا در گفت‌وگویی با تکرار ادعاهای جنگ افروزانه علیه کشورمان مدعی شده بود که این رژیم توان حمله به ایران را دارد.

مباحث علمی ما در دنیا خریدار زیادی دارد

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: به موازات حوزه علمیه، نهادهای دیگری هم وجود دارند که از لحاظ ساختاری مستقل هستند و برای هماهنگی میان این نهادها جلسه‌ای به عنوان شورای هماهنگی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود که هدف آن رفع ناهماهنگی‌ها و نقاط ضعف است.عرافی اضافه کرد: دنبال این هستیم که پژوهشکده شورای نگهبان تقویت شود تا این بخش علمی - پژوهشی روی موضوع‌شناسی‌هایی که موثر است، به شورای نگهبان کمک کند. از منظر کسی که ۴۰ سال با خارج از کشور ارتباط داشته و به ۱۰۰ کشور دنیا رفت و آمد داشته‌ام عرض می‌کنم که مباحث علمی ما در دنیا خریدار زیادی دارد ولی باید عملکرد منسجم تری داشته باشیم.

کنایه فرمانده سپاه تهران به برخی مسئولان: حاج قاسم برای نظام هزینه و حاشیه نداشت

سردار حسن‌زاده در پایان گفت: سردار سلیمانی معتقد بود که یکی از مهم ترین شئونات و عاقبت بخیری رابطه با رهبری، این حکیم فرزانه است. حاج قاسم برای نظام هزینه و حاشیه نداشت. مسئولانی داریم که با تصمیماتشان یا حتی با یک مصاحبه برای نظام هزینه ایجاد می‌کنند. یک بار بزرگی گفت که اگر یک کاغذ و قلم به حاج قاسم می‌داد و می‌گفت تو خودت بنویس که چطور تو را عاقبت به‌خیر کنم، نمی‌توانست اینقدر دقیق و متعالی آن را بنویسد. همه این‌ها به خاطر ارتباط حاج قاسم با خدا، ولایت و امامت و البته مردم بود.

وزیر اطلاعات: سران فتنه هم‌دستان قاتلان شهید سلیمانی هستند

وزیر اطلاعات گفت: تقارن ۹ دی و شهادت حاج قاسم نشان دهنده آن است که سران فتنه همدستان قاتلین شهید سلیمانی هستند.حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در مصاحبه با رسانه ملی گفت: تقارن ۹ دی و شهادت حاج قاسم شاید گویای این باشد و این بصیرت را برای ما روشن کند و این هوشمندی را که سران فتنه همدستان قاتلین شهید سلیمانی هستند و امروز روزی است که مردم با حضورشان، با هوشمندی شان، با بصیرت شان و دین داری شان و انقلابی گری شان توانستند بار دیگر دشمن را مایوس کنند و انقلاب را با رهبری رهبرشان تداوم ببخشند.

پخش شعارهای تند علیه روحانی، ظریف و لاریجانی در تلویزیون

شبکه دو در حین پخش زنده‌ی مراسم سالگرد شهادت «سردار سلیمانی»، پلاکارد یکی از حاضران را نشان داد که خواستار «محاکمه قانلان شهید قاسم سلیمانی» شده و در ادامه، از روحانی، ظریف و لاریجانی برای «محاکمه» نام برده است.

 

کنایه فرمانده سپاه تهران به برخی مسئولان / اظهار نظر متفاوت نماینده مجلس درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها / انتقاد صریح امام جمعه تبریز از دولت

«صفار هرندی» رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما شد

محمدحسین صفار هرندی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای نظارت بر صداوسیما انتخاب شد.بیژن نوباوه وطن نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما گفت: با اکثریت اعضای شورای نظارت بر صداوسیما محمدحسین صفارهرندی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد. وی افزود: اعضای این شورا همچنین محمدجواد لاریجانی را نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما انتخاب کردند و رأی‌گیری برای انتخاب دبیران در هفته آینده انجام خواهد شد.

پیگیری تحقیق و تفحص از وزیر نفت دولت روحانی

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس پیگیر تحقیق و تفحص از عملکرد وزیر نفت در دولت سابق است و در پیگیری حقوق مردم ذره ای کوتاه نمی آید. ما با عاملان تضییع حقوق مردم مماشاتی نمی کنیم.جواد نیک بین با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت در دولت سابق گفت: قصور وزارت نفت در دوره مدیریت زنگنه بر این وزارتخانه مهم بر نمایندگان احراز شده است؛ از این روی، تحقیق و تفحص از این وزارتخانه کلید خورده است.وی ادامه داد: مسئولان وقت باید نسبت به عملکرد ضعیف خود پاسخگو باشند، چون با اهمال کاری آنها، کشور دچار عدم توفیق در دیپلماسی انرژی بوده و خسارات چند ده میلیاردی به کشور و درآمدهای آن وارد شده است.این نماینده مجلس اضافه کرد:رأی قاطع و بالای نمایندگان به تحقیق و تفحص از عملکرد این وزارتخانه، بیانگر جدیت نمایندگان در پیگیری حقوق مردم ایران است. باید به مردم این اطمینان خاطر را بدهم که مجلس انقلابی در پیگیری حقوق آنها ذره ای کوتاهی نخواهد کرد و با عاملان تضییع حقوق مردم مماشاتی نمی کند.

اظهار نظر متفاوت نماینده مجلس درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها

نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: ما می‌توانیم جایگاه ویژه بانوان در تمام ورزشگاه‌ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم.معصومه پاشایی، نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: این برای اولین‌بار است که یک نماینده مجلس خانم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کند و این تجربه خیلی خوبی است. خبرنگاران خانم را هم که دیدم بسیار افتخار کردم. باید بستر ورود تماشاگران خانم به ورزشگاه فراهم کنیم چون در یک دهکده جهانی داریم زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم خلاف جریان آب حرکت کنیم.او اضافه کرد: می‌توانیم جایگاه‌های ویژه را برای بانوان فراهم کنیم و حیف است که همه از این لذت برخوردار نباشند. مشکلی برای حضور من در ورزشگاه نبود چون جایگاه من جایگاهی است که راحت‌تر می‌توانم به ورزشگاه بیایم اما مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند که همه بانوان بتوانند وارد ورزشگاه شوند. نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورود بانوان یکی از مواردی هست که فیفا در حال بررسی آن است و من هم موافق این مساله هستم. امیدوارم تمام دختران ایران عزیزمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. ما می‌توانیم جایگاه ویژه بانوان درتمام ورزشگاه‌ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم.

خبر شهادت «حاج‌قاسم» چطور به رهبری گفته شد؟

مهدی فضائلی با انتشار توئیتی واکنش رهبر انقلاب بعد از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم را تشریح کرد.

 

کنایه فرمانده سپاه تهران به برخی مسئولان / اظهار نظر متفاوت نماینده مجلس درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها / انتقاد صریح امام جمعه تبریز از دولت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰۰
با نوع کشفی که وزیراطلاعات به علت تقارن 9 دی و سالروز ترورقاسم سلیمانی مکشوف کرده که سران فتنه (یعنی موسوی وکروبی وزهرارهنورد و...)همدست قاتلان قاسم سلیمانی بودند معلوم میشود این بزرگوار ازکرامات و ویژگیهای خاصی برخورداراست. احسن به ابراهیم رئیسی با این انتخاب فوق خارق العاده برای وزارت اطلاعات.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
وزیر اطلاعات فقط توسط رییس جمهور انتخاب نمی شه به بقیه دست اندر کاران انتخاب ایشون هم باید تبریک گفت
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
آقا من تولدم با یزید توی یک روز بوده از نظر ایشان من هم همدست یزید نیستم
اگر ورود بانوان به ورزشگاهها، منع شرعی دارد و خلاف شرع شمرده می شود حضور نماینده ی مرند (معصومه پاشایی) در ورزشگاه ، انجام فعلِ خلاف ِ بیّن شرع و باعث سلب شرایط التزام عملی به اسلام از ایشان است در این شرایط باید شورای نگهبان ورود کرده و صلاحیت اعطایی خود به این نماینده را پس بگیرد.
/
(نکته: من مخالفتی با حضور بانوان در ورزشگاهها ندارم، اما در این مساله مراجع و حوزه های علمی و دستگاههای مختلف نظام قبلا صراحتا اعلام موضع کرده اند و تا زمانی که این موضع بر قوت خود باقیست، هر گونه ورود بانوان به ورزشگاه، مشمول این مواضع است. اگر علما گفته اند خلاف شرع است، عمل این خانمِ نماینده خلاف شرع است. اگر علما گفته اند مشکلی ندارد، خب زمینه را برای حضور همه فراهم شود)
وقتی نمی توانند به وعده ها عمل کنند به روحانی و ظریف و لاریجانی فحاشی می کنند تا مردم متوجه گندکاری هاشون نشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دوست خوبم توجه نمیکنی. اونا رفتن مذاکره کردن
چی؟ از اتاق فرمان اشاره میکنن که اینا هم رفتن دارن مذاکره میکنن
ببخشید اصلا من مقصرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
برادر محترم، اين مردم عادي هستند كه اين نوع كارها را انجام مي دهند و مردم عادي هم كه قرار نيست به كسي وعده بدهند!
آقای حسینپورنماینده پیرانشهر اگر طرح استیضاح وزیربهداشت را واقعا و جدی دنبال کرده وبه نتیجه برساند خدمت بزرگی به ملت ایران خواهند کرد.نکته جالب درمورد این وزیر این است که با وجود اینکه همه وزرای جدید شخصیتهایی کاملا متفاوت با وزرای کابینه قبل هستند وزیربهداشت جدید کاملا کپی سعیدنمکی وزیر قبلی است واصلا معلوم نیست تغییر وزیربهداشت با این تفصیل چه لزومی داشت؟
جناب نیک بین دوسال اول مجلس انقلابی با دو سال آخر وزارت زنگنه در وزارت نفت دولت روحانی همزمان بود. شما اگه عرضه کاری داشتی همون روزای مسئولیت یقه شو میگرفتی و استیضاح ش میکردی تا بقول خودتون این ضررو زیان رو دو سال کمتر کنین، حالام با تحقیق و تفحص کلی هزینه برا مملکت میتراشین و عاقبت یه گزارش با حرفای تکراری و بدون نتیجه در صحن قرائت بشه یا نشه، البته که تحقیق و تفحص برا یه عده کارشناس سفارشی کلی نون داره و همه از جمله خودتونم میدونین دردی از مردم دوا نمیکنه
حالا خوبه سران فتنه در حصر هستند. وگرنه جنگ جهانی سوم را شروع می کردند!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
همیشه تقصیر رو بنداز گردن کسی که صداش به جایی نمیرسه و نمیتونه از خودش دفاع کنه
دروغ هرچقدر بزرگتر باور پذیرتر
خب برا همین تندروی هاس که بهش میگن صدا و سیمای میلی. چون سالهاست تریبون تندروهای خودسره
همین که آقای رییسی خودش رو تشنه مذاکرات نشون نداد ورق رو به نفع ما برگردوند ، این توصیه همیشگی رهبری بود که از موضع قدرت وارد بشید ، فعلا احیای برجام بدون راستی آزمایی و تضمین فایده نداره ، ایران باید این تضمین رو بگیره حتی اگه مذاکرات یکسال طول بکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دوست خوبم
خسته نباشی، انصافا خودت میدونی چی گفتی؟ خدا وکیلی شب وقتی میخوابی بخاطر حرفهایی که زدی و میدونی مغرضانه و یکطرفه بوده وجدان درد نمیگیری؟!!!
امیرعبدالهیان وزیر خارجه ما عجب جواب دیپلماتیک و دندان شکنانه ای داده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
البته ایشون نشون دادن به جز انگلیسی و عربی حتی فارس رو هم درست بلد نیستن.
لپ لپ؟؟!! به خودت بیا مرد
ناشناس
| Romania |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
همه بضاعت اصولگراها در همین حده
هرروز هشدار می دهند روند ابتلا به اومیکرون نگران کننده است. بعد برای شهید سلیمانی مراسم میگذارند و به بهانه ان به خواستار محاکمه دیگران هستند وخودرا تابع ولایت می دانند در حایکه رهبری مراسم عزای حضرت زهرا را بدون حضور افراد برگزار میکند
بنابراین اول باید مسببین این مراسم باید محاکنه شوند که عامل گسترش بیماری در کشور هستند
نباید شک کرد که روحانی ظریف و لاریجانی شریک ترامپ در قتل حاج قاسم عزیز بودند ، ترامپ با حذف میدان میخواست به دیپلماسی نفوذی هایش کمک کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بر فرض محال فرمایشات سراسر پوچ شما درست باشه و روحانی و ظریف مقصر باشن.
لاریجانی این وسط چه کاره بوده؟؟؟؟؟؟؟
علی
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
پوتین و ترامپدبا هم توافق کردند برای حذف سلیمانی یه روزی ابن هم آشکار میشه
رئیسی کی استعفا میده؟
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
یک برای اسرائیلی ها این را ترجمه کند.
این سران فتنه پلید همدست قاتلان را اعدام کنید و هم خودتان را راحت کنید و هم ما را. یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
چه نون و آبی داره برای بعضی ها این کلمه فتنه
واقعیت اینه ملت از روحانی متنفرند
روحانی هم اقتصاد ملت رو نابود کرد و هم اعتماد ملی رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
واقعیت رو درست گفتی فقط یه قسمتش رو نگفتی:
ملت از روحانی و خیلیهای دیگه نفرت دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
داداش گلم روحانی نابود کرد. مگه آقای رییسی نگفت درستش میکنه؟ خب بسم الله
عزیزم حالا به فرض که این که می گید حل شد بعدش باید ۴۳ سال دیگه دعوا کنیم که برادر عزیز جایگاه ویژه بانوان روش درستی نیست باید همه آزاد باشند باید بستر برای خانواده ها فراهم شود که در کنار هم باشند؟ ۴۳
دنبال این هستیم که پژوهشکده شورای نگهبان تقویت شودتا این بخش علمی - پژوهشی روی موضوع‌شناسی‌هایی که موثر است، به شورای نگهبان کمک کند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پژوهشکده شورای نگهبان ! کجای وظایف قانونی شورای نگهبان از پژوهشکده نام برده است ؟ دو فردای دیگر حتماً دانشکده شورای نگهبان و صدا و سیمای شورای نگهبان و نیروی انتظامی و واحد قضاییه شورای نگهبان نیز راه اندازی خواهد شد !
خداوند نعمت امنیت و ولایت برای ملت حفظ،کند .
ای کاش میشد رهبر عزیز رو زیارت کنم .
لحظه دشواری بود وقتی شنیدو نزدیک بود بی هوش بشم باورم نشد . با این که توی خونه خودم بودم به شدت احساس غریبی میکردم انگار تو یه مکان ناشناس هستم اخه حاج قاسم همه کس ایرانیان واقعی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
ایرانیان واقعی؟؟؟
یعنی حتی میخواین وطن و زادگاهمون رو هم به خودی و ناخودی تقسیم کنید؟
شبکه دو کار خوبی کرد ،،چون دقیقا. بعد از فتنه بنزینی آبان ماه.توسط حسن روحانی بود که آمریکا ی. جنایتکار. جرات چنین جنایتی. را به خود. داد آمریکایی ها. بعد از اغتشاشات بنزینی
تصور کردند که. مردم از نظام جمهوری اسلامی ناراضی اند پس بهترین فرصت. برای از بین بردن سردار سلیمانی است و احتمالا مردم ایران واکنشی نشان نمیدهند. ،، عین این مطلب را. علی مطهری نماینده. حامی حسن روحانی طی. توییتی . دوبار گفت آیا. حسن روحانی. بخاطر ایجاد عمدی. نا آرامی و. اغتشاش نباید محاکمه شود ؟. دبیر شورای عالی امنیت ملی. در مورد پیامدهای. اقدام. گرانی بنزین بطور ناگهانی. بارها. هشدار داده بود اما روحانی. توجهی نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دوست من
فراموش نکن افزایش قیمت بنزین در جلسه سران قوا تصویب شد
چقدر مسئولان خوبند،خدایا میلیون ها بار شکرت
ما منتظریم تا محرم گردد. هنگامه امتحان میسر گردد
ما می دانیم و تیغ و حلقوم شما. یک مو ز سر علی اگر کم گردد
عجب
چقدر انتقاد امام جمعه تبریز سنگین بود !!!!!؟؟؟؟

در مقابل انتقادهای علم الهدی و صدیقی و طباطبایی و سایر امامان جمعه به دولت روحانی ، بیشتر به مزاح و شوخی شبیه بود .
حاج اقا ال هاشم نقش نماینده رهبری دراستانها چیه؟ ایانماینده ولی فقیه باید درانتصابات دخالت کند؟ شما وظیفه انتصابات ندارید شمامیتوانید اگر مدیر استانی دچار لغزش شده بجای انکه پشت تریبون بروید با اسناد ومدارک به بالادستی خود منعکس ودرصورت صحت وسقم نسبت به عزل ان مدیر اقدام میشود وظیفه شما برپایی نماز وامروبه معروف ونهی ازمنکر هست همینکه خواهان ان هستید که چرا وزیری درمورد مدیران استانها ازشمامشورت نگرفت این نشان ازدارد که فردی را مدنظردارید تا اان را بسمت مدیر برگزینید این درست نیست این یک نوع رانت هست که میخواهید برای خودتان درست کنید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
این سالها همه امام جمعه ها همین نوع اعتراض یا حرفهایی داشتند چرا اون موقع نمی‌گفتند وظیفه امام جمعه چیه؟
حالا یاد آوری وظایف ائمه جمعه تاکید میکنی این روشی برای فشار دولت‌ها بوده وعادت کردند
حاج آقای خطیب درست می فرمایند
حتی اتش سوزی پلاسکو و حادثه نفتکش سانچی هم تقصیر سران فتنه است چون در دی ماه واقع شد
عجب استدلالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
من هم شنیدم چون از یکی از مغازه ها خرید کردن و از کیفیت لباس راضی نبودن اونجا رو آتیش زدن.
البته دوستان هم با حرفهاشون ما رو آتیش میزنن؟
بعداز اینکه از ظرفیت کسی استفاده کردیم شروع می کنیم به تخریب مثال هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی،ولاریجانی ، ظریف..........
مهلت شماهم خواهد رسید
مصاحبه هزینه ایجاد نمی کند قصور و ندانم کاری مسئولین برای ملت هزینه ایجاد می کند.
تابناک ادب رو رعایت کن! ایت‌الله ال هاشم. چطور است که بعضاً حجةالاسلام ها رو ایت‌الله میگی ولی بقیه رو‌حتی اقا هم قبلش نمیاری.
در فرهنگ فارسی عمید و دهخدا و… گهی لف لف خورد صحیح است.
مهدی فضائلی :)))))))))))))))))))))))))))))))))
بعضی ها ظاهرا قرار نیست از لاک جناحی بیرون بیاین. آنان خود را حق مطلق دانسته خواهان محاکمه مخالفان جناحی خود می شوند‌
سلام بله حسن روحانی و علی لاریجانی و محمد جواد ظریف وامثال اینها که از روی عمدوغیر عمد با تمام قوا به مملکت واسلام ضربه زدند باید محاکمه بشوند اینها آنچنان گندی به کشور واسلام زدند که بعید می دانم مسئولان فعلی تا ۳تا۴سال بعد بتوانند کشور را سا مان دهند انشاالله به حق محمد وال محمد تمامی دشمنان اسلام به هلاکت برسند ودوستاران وزحمت کشان اسلام را خداوند جزای عظیم بدهد.
خداییش...عفو کنید...اینقدر من کلمه فیلم سوپر رو بکار بردم که اگه یکی... وقتی که مشکل نداشتم یک هزارمش روبهم می‌گفت دیوانه میشدم...ولی این مسایل واقعاً به سرم اومده بود ومنو دیونه کرده بودن ...حرف زدن راجع به اعصاب خوردیام وقتیکه شما داشتید میشنیدین بمن کمک کرد خودم رو روان کاوی کنم...وتاحدی مسایلی روکه برام پیش اومده برای خودم حل کنم(هرچند که بعضی از زخمها هیچ وقت کاملا التیام پیدا نمیکنه...)
من فدای اون لحضه ناراحتی اقا درسوگ بهترین سردار وسربازش بشم جانم فدای رهبر
چطور از تقارن تقریبی سالگرد دو اتفاق جداگانه با ۱۰ سال فاصله ، میشه پی برد که مسببان دو اتفاق با هم همدست بودند ؟
واقعا که وزیر خارجه با بقیه عناصر دولت،هماهنگ است.ادبیات محکم و ندان‌شکن ایشان قابل ستایش است.بیخود نبود ظریف پرتش کرد بیرون. هم وزن بقیه نبود خب.
امیر عبداللهیان : لپ لپ ؟!!!!!!!
" لف لف " بود که قدیما
فکر کردم میگه دستور اجرا شد
گرچه غم مصیبت یار سنگین است اما فدا شدن همه چیز به پای حضرت دوست شیرین است! چه خوش گفت عمه سادات؛ ما رؤیت الا جمیلا و آنگاه نماز شب خواند!
"«صفار هرندی» رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما شد"
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
"«صفار هرندی» رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما شد"
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
"«صفار هرندی» رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما شد"
گل بود به سبزه نیز آراسته شد
"پخش شعارهای تند علیه روحانی، ظریف و لاریجانی در تلویزیون"
دوباره تمامیت خواهی و اعلام نظر اقلیت یک درصدی از صدا و سمای میلی
محاکمه روحانی و ........
خوب بلد با تبلیغات و صدا و سیما حاشیه سازی کنید و فکر مردم را از اقتصاد بیمار جدا کنید
ماهم خواهان محاکمه اراذل واوباش هستیم که به خاطر مقام وقدرت هرکاری انجام میدن.
پخش شعارهای تند علیه روحانی، ظریف و لاریجانی در تلویزیون
خیلی جدی نگیرید چون بیش از 80 درصد مردم تلویزیون نگاه نمیکنن
در پاسخ به سخنان امام جمعه محترم تبریز ، قوم گرایی و قبیله گرایی ناسالم، عمل بدبختی ایران شده است. ای کاش در خصوص شرارت های دولت باکو هم در تریبون نماز جمعه، سخن به میان می آوردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
آزربایجان وار اولسون ایستمیین کور اولسون
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
قوم گرایان بزرگ کشور یعنی پان فارسیها در قبال هر خواسته کوچک اقوام دیگر تهمت قوم گرایی می زنند!!! هیچ ترک و هیچ کرد و هیچ بلوچ و هیچ عربی نباید در دستگاه حکومتی باشد هر کس هم اعتراض بکند قوم گرا است!!! همه زبان های غیر فارسی باید نابود شوند هر کس اعتراض کند قوم گرا است!!! جل الخالق
کشف محیرالعقول جناب وزیرخطیب وزیراطلاعات درمورد ارتباط سه واقعه 9دی شهادت سردارسلیمانی و سران فتنه باید درزمره اکتشافات مهم هزاره سوم ثبت شود. البته روزنامه عالم الغیب کیهان هم چندروزپیش خبر از ارتباط دفترمیرحسین نخست وزیرجمهوری اسلامی با سیا دردهه60 داده بود که مقدمات فتنه 88 راهماهنگ میکردند.
حاج آغا آل هاشم گرامی گرام، یک داداشت مدیرکل امور عشایر استان و داداش دیگرت قائم مقام صدا و سیمای استان هستند. دیگر چی می خوای؟
وزیر اطلاعات: سران فتنه هم‌دستان قاتلان شهید سلیمانی هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوبه که همش در زندان خانگی بدون ارتباط حتی با داخل ایران هستند والا آنها را اعدام می کردید.
آقای وزیر
ما انتظار انگلیسی و عربی حرف زدن نداریم
فارسی که زبان مادری است.تن نسیم شمال را در گور لرزاندی مرد.
گهی لپ لپ خورد؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟
توی صفحه اول تابناک در این سه روز اخیر حتی یک بار هم به سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره نشد. خیلی جالبه.
در بودجه دولت بودجه دو بلوچستانی بعلاوه یک لرستانی بعلاوه یک کردستانی بعلاوه یک آذربایجانی مساوی بودجه یک اصفهانی یا یک یزدی هست بعدش هم همه باهم برابر و برادریم و هیچ تبعیضی هم نیس!!
پخش شعارهای تند علیه روحانی، ظریف و لاریجانی در تلویزیون

من نمیدونم چرا یک بار نشدش این ها برای فقر بدبختی و هزار مشکل مردم پلاکارد دستشون بگیرن .
«الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
یاد خدا شدت مصیبت را کم میکنه
به ۱۰۰ کشور دنیا رفت و آمد داشته‌ام ع و..............
میشه بفرمائید با با کدام بودجه؟!!!
ورود تماشاگران مرد برای بازی های زنانه ممنوع است کسی هم اعتراضی ندارد ورود خانمها به بازیهای مردانه هم باید ممنوع شود. این یک چیز عقلی و منطقی هستش معلوم نیس چه بلایی سر عقل یک عده اومده؟
استیضاح وزیر بهداشت در این موقعیت بهترین کار مجلس است واقعاً این وزیر نه کاری کرده نه حرف مشاوران دلسوز را گوش میکند.
چه مقام هایی در این کشور داریم. بسیار پیچیده و دشوار که برای خارجی ها قابل درک و فهم نیستند.
بفرمایید:

وزیر خارجه کشورمان
امیرعبداللهیان: شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ‌لپ خورد گه دانه‌دانه

رییس مجلس کشورمان در گذشته:

آن ممه را لولو برد!

آخر اینها را چگونه باید ترجمه کرد.
The camel dreams of a cotton seed, sometimes eating a seed, sometimes a seed

حالا از این ترجمه مثل چه چیزی را خواهد فهمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
حالا چرا به تو فشار اومده ؟؟؟ تازه نه شتری ن هم لپ لپ
میشه هر کاری میکنید از دهن ملت ایران توجیهش نکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟
روح سرداربزرگ وهمرزمان شهیدش شادباد ومرگ برامریکای تروریست وحشی .
شماتا الان وقتی این همه پیام مردم را منعکس نکردیدی من چه بگویم از اینکه متاسفانه بعد از 42 سال یک وزارت خانه مهم امنیتی جناحی شده و خواسته های بخش مهمی از مردم را نادیده می گیرد یا از کنایه یکی فرمانده هان سپاه به دولتی ها همانا درست فرمودند حضرت امام که نظامیان نباید به سیاست وارد شوند و یا دیگر موضوعات
اگه اجازه ورود بدید و کوتاه بیایید سال بعد باید در مورد ازدواج همجنس بازی در ایران با این جماعت سر و کله بزنید! خیلی مواظب باشید که اینا هیچ مرز اخلاقی ندارن
عضو فقهای شورای نگهبان با هزینه چه کسی و به چه دلیلی به 100 کشور جهان سفر کرده است و حاصل این سفرها چه بوده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دلیل نمی خواد حق ماموریت آن را عشق است هم فال بوده هم تماشا
تقارن ایجاد کردن بین دو واقعه با فاصله زمانی ده ساله و نتیجه گیری ارتباط بین آنها واقعا شاهکار است !! ب
ای کاش مسئولین درتمام دولت ومجلس وسپاه همه وهمه درموردحاج قاسم مصاحبه نمیکردن درموردحاج قاسم هیچکس نمیتونه صحبت کنه چون حاجی مال هیچکس وهیچ گروه ودسته ای نیست حاجی مال ایران هم نیست درسته توایران رشدونمودپیداکرده اماحاجی ذوب شده توکل دنیاومخصوصاخاورمیانه ومسلمانان هست که همه ازبرکاتش بهره بردن امابراخودش هیچ ثمری نداشت بجزشهادت ومصله شدن
اون ناشناسی که گفتی برپاییه مجلس سالگرد حاج قاسم شیوع کرونارو زیاد می کنه.بزرگوتر شمال رفتن شما تو هر تعطیلات تاثیر نداره نه.اگه به محاکمه س شمام باید محاکمه بشی که باعث شیوع کرونا میشی
چه اظهار نظرها وکامنتهایی مردم از خنده معلوم شد چقدر باسواد در مملکت داریم در دیماه خیلی اتفاقات افتاد مثلا برادر شوهر من درست راس ساعت شهادت حاج قاسم فوت شدند آنهم به علت یک بیماری مرموز وناشناخته البته آنزمان دکترها اجازه اعلام ورود کرونابه کشور را به علت در پیش بودن انتخاب نداشتند وباید اون نمایندگان فرمایشی واز قبل انتخاب شده ی ۲۲ درصدی حتما برای مجلس برگزیده میشدند ودر همین گیر ودار چقدر مردم آلوده شدند حتما به صلاح مملکت بود ،،ماشاالله آل هاشم هم معجزاتش رو شد واونجناب هم بیش از ۱۰۰ کشور رفته بود با پول بیت المال ومردم بد بخت ایران چه مملکت گل وبلبلی داریم
از اینکه سران فتنه در تضعیف نظام و جری کردن دشمنان ایران سهم بسزایی داشتند و دارند هیچ شکی نیست.
توی یک مصاحبه فرمانده هوافضای سپاه گفته بود در شب شهادت سردار سلیمانی متوجه تحرکات سنگین دشمن شده بودیم ولی به سردار دسترسی نداشتیم تا ایشان را مطلع کنیم. خیلی جالب است که فرماندهان ارشد سپاه از مکان و تحرکات سردار سلیمانی اطلاعی نداشتند ولی سران فتنه اطلاع داشتند و به آمریکا اطلاع دادند.
درودوصددرود به رهبرتاحالاباج به امریکاه شیطان ندادایران سرافرازبارهبراگاه ومدبر
بابا ..اه به لپ شتر گیر ندین هالا یه چیز گفت ...جنتل من ایرانی ...
شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
یک برای اسرائیلی ها این را ترجمه کند.
مگر خودشان بتوانند ترجمه کنند،به این میگویند وزیر خارجه به زبانی صحبت میکند که قابل ترجمه نیست، حالا صهیونیست ها بروندو مترجم پیدا کنند.
با سلام تمام این مشکلات خود ما هستیم.چرا؟ چون اولا ما خودمان همه من هستیم نیم من وجود ندارد هی میگیم دولت آیا دولت ۱۰ هزار نفر بیشتر است .متاسفانه ما خودمان به هم رحم نمی کنیم شغل من اومده فروش مواد غذایی. حقیقتا جنس در انبار دارم با قیمت ۶ماه پیش از زمان آوردن ۵بار قیمت را بالا میبریم چون مجبوریم باید فردا با نرخ رابیشتر بخرم پس امسال من فکر همدیگر نیستیم.اگر مردم با دولت همکاری کنند یکماه مثل کشورهای خارج جنس گرون نخرند به خدا ارزان میشود من کاسب از ترس ضرر چکی میدم پس خواهشن کارشناس امورات نشوید
نمیدونم در مورد کدامش نطر بدم تو این بسته خبری چیده شده یک طرفه بگم زبونم میسوزه ازاینکه نظر ما که پشیزی ارزش نداره. نگم دلم میسوزه از این همه نادانی نمایندگان و وزرا خدا خودت به دادمان برس
وزیر امور خارجه محترم، اینکه اسراییل فخری زاده عزیز ما را ترور می کند و مدام به تاسیسات نطنز آسیب می زند و مواضع ما را در سوریه بمباران می کند ، همان لپ لپ خوردن نیست آیا؟
سلام بر شهدا
مگه نه اینکه حاج قاسم پی جناح بودن.
ایشون همه رو زیر علم امام حسین بردن.
قسمتون میدم
هر کی میتونه حاج قاسم باشه بیاد واسه مملکت کار کنه.
پخش شعارهای تند علیه روحانی، ظریف و لاریجانی در تلویزیون
این رفتارها را من شخصاً به نفع نظام نمی دانم و تجربه نشان داده که افراد تند رو معمولاً به نظام ضربه زده اند گاهاً آگاهانه و گاهاً هم نا آگاهانه .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار