بازدید 14109

تصادف زنجیره‌ای در مسیر اهواز-خرمشهر ۱۰ کشته و چندین مصدوم برجای گذاشت

حوالی ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز گزارشی در سامانه اورژانس پیش بیمارستانی کشور ثبت شد که حکایت از وقوع تصادف چندین خودرو با یکدیگر در جاده ارتباطی اهواز و خرمشهر را داشت. تصادفی زنجیره‌ای و مرگبار که بلافاصله تیم‌های امدادی روانه محل وقوع آن شدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 25 December 2021
تصادف زنجیره‌ای در مسیر اهواز-خرمشهر ۱۰ کشته و چندین مصدوم برجای گذاشتدر پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور ارتباطی اهواز و خرمشهر، ۱۰ تن جان باختند.

به گزارش «تابناک»، حوالی ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز گزارشی در سامانه اورژانس پیش بیمارستانی کشور ثبت شد که حکایت از وقوع تصادف چندین خودرو با یکدیگر در جاده ارتباطی اهواز و خرمشهر را داشت. تصادفی زنجیره‌ای و مرگبار که بلافاصله تیم‌های امدادی روانه محل وقوع آن شدند.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در این باره می‌گوید: در پی این حادثه، ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و موفق شدند ۱۳ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۳ نفر را هم در محل حادثه مداوا کنند، اما متاسفانه ۸ تن از هموطنان مان در این تصادف زنجیره‌ای جان باختند.

به گفته وی، در این رویداد ۶ خودرو با یکدیگر برخورد کرده اند و مصدومان و مجروحان حادثه به دو بیمارستان شهید بقایی اهواز و ولیعصر (عج) خرمشهر منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و درمان قرار گیرند. مصدومانی که حال چندتن از ایشان وخیم گزارش شده است.
 
تصادف زنجیره‌ای در مسیر اهواز-خرمشهر ۱۰ کشته و چندین مصدوم برجای گذاشت


افزایش شمار فوتی‌ها به ۱۰ تن


آن گونه که علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان خبر می‌دهد، شمار فوتی‌های برخورد پنج دستگاه خودرو شامل یک مینی بوس و یک دستگاه کامیونت ایسوزو در جاده اهواز-خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک خان) با یکدیگر، به ۱۰ نفر افزایش یافته است.

به گفته وی، عمده جان باختگان این رویداد را سرنشینان مینی بوس تشکیل می‌دهند و عملیات امدادرسانی به مصدومین، با چهار تیم امداد و نجات هلال احمر و همکاری سایر عوامل امدادی ادامه دارد. این در حالی است که به تاکید مدیر جمعیت هلال احمر خوزستان، ۸ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی منتقل شده اند.
 
 

جزئیات تصادف از زبان پلیس

 
سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص این حادثه گفت: در این تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل: اتوبوس حامل کارگران، خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم برخورد کردند که منجر به جان باختن ۱۰ نفر از کارگران اتوبوس و مصدوم شدن پنج نفر دیگر شد.

وی با اشاره سوختن خودروی رانا در این تصادف، گفت: با حضور حضور نیرو‌های امدادی و هلال احمر در محل حادثه، اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌‌ها به بیمارستان‌ها منتقل شدند. علت حادثه در دست بررسی است و اطلاعات دقیق بعدا اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
کیفیت خودروی تولید داخلی را بنگردید مافیای خودروی که پولش را با خون مردم تر می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
ربطی به کیفیت خودرو ندارد. ملت ما فرق سرعت مجاز و سرعت مطمئنه را نمیدانند فکر میکنند اگر جاده ای سرعت مجازش 120 است در هر شرایطی میتوان 120 راند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مگر در کشورهای پیشرفته تصادف صورت نمی گیرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
انصافا یک عده هم خیلی بد رانندگی می کنند - تو جاده و اوتوبان با 100 کیلومتر در ساعت سرعت -سپر به سپر رانندگی می کنند یا لایی می کشند یا از سمت راست سبقت می گیرند
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دوستان عزیز که می فرمائین چه ربطی به کیفیت ماشین داره، اگر بک جستجو ساده بفرمائین، پر تلفات ترین تصادف در آمریکای شمالی مربوط به نصادف 28 خوردروآلاباما هستش که یک اتوبوش سرویس مدرسه در آن بوده و دلیل انحراف ماشینها غافلگیری در طوفان استوایی و خارج شدن از بزرگراه و یک تصادف زنجیره ای عظیم شده که به گفته گزارشگر در 35 سال اخیر بی نظیر بوده.
دقت فرمودین:28 خودرو، سرویس مدرسه، طوفان استوایی.
با سلام در کشور ما تنها چیزی که ارزان هست جان انسان است این مافیای خودرو ساز بی کیفیت وتولید گران بدون در نظر گرفتن استانداردهای جهانی جه بلایی سر مردم اورده نا گفته نماند جاده ها وعدم صحیح رانندگی بی ربط نیست.
این جاده مسیر راهیان نور و کشت وصنعتهای نیشکری و مجتمعهای نفتی و بندر خرمشهر میباشد.ولی عرض جاده بسیار کم هستش .جاده ای صاف و مستقیم که با کمترین تعارض و هزینه میتواند دو بانده شود اما هیچ اقدامی نمیشود.
جاده های خوزستان و مخصوصا مسیرهای اهواز به خرمشهر و ابادان و مسجد سلیمان جزء پر تلافت ترین جاده های دنیا هستند ان به خاطر عدم رسیدگی و عدم توسعه و تعمیر و تعریض .خدا میدونه چند نفر دیگه باید در این جاده ها کشته بشن تا بلکه رگ غیرت مسئولین بجنبه البته اگه غیرتی براشون مونده باشه
تو را به هر دینی که دارید بگذارید ماشین های ایمن با قیمت واقعی وارد این مملکت بشه این همه سلاخی با ماشینهای بی کیفیت و بنجول وبا قیمت صد برابری برای قانع شدن و دست برداشتن از سود هنگفت یه عده از خدا بی خبر کافی نیست . بخدا قسم در مرگ اینها از پلیس گرفته تا نماینده مجلس شریک هستید. که می توانید جلوی تولید این ماشینهای بی کیفیت را بگیرید ولی کاری نمی کنید.....
علت؟ نبود فرهنگ رانندگی صحیح، خودرو‌های ناامن، جاده های پر خطر.
کیفیت ماشینا افتضاح، جاده ها داغون و .... همه اینا درست و قبول.
کسی از رانندگی چیزی نمیگه چون نمیخواد خودشو زیر سوال ببره. ملت چنان با این لگن‌ها گاز میدن که همیلتون توی پیست نمیده.
مسئولین که بهمون رحم نمیکنن، حداقل خودمون به خودمون رحم کنیم.
جاده های خوزستان از بدترین جاده های ایران هستند.هم به لحاظ دوبانده بودن بعضی مانند اهواز خرمشهر واهواز هفتکل و هم به لحاظ موانع متعدد وعبور از روستاها وشهرهای جدید مانند خیابان!!!!!!! اهواز اندیمشک.مدیران محترم هم که توجهی به آنها ندارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی