بازدید 64930
دو هزار و نهصد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

امام جمعه اهواز: اگر در سفره کارگران نان نباشد، در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد / روایت نیکزاد از اظهارنظر رئیس کنگره اسپانیا در مورد مجلس ایران / رحیم پور ازغدی: می‌گویند به خاطر «مرگ بر آمریکا» و حجاب است که مشکل داریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: بیانیه تروئیکای اروپا در پایان دور هفتم مذاکرات وین / واکنش تلویحی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به سخنان نسنجیده مولوی گرگیج / رئیسی: در کوتاه ترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می‌کنیم / صحبت‌های ناامیدانه بیژن بیرنگ، تهیه کننده قدیمی تلویزیون درباره ساخته هایش ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 17 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رحیم پور ازغدی: می گویند به خاطر «مرگ بر آمریکا» و حجاب است که مشکل داریم

حسن رحیم‌پور ازغدی پیش از ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی، با اشاره به ۲۷ آذرماه، سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: برای وحدت حوزه و دانشگاه خون‌های زیادی به زمین ریخته شد و با خون امثال شهید بهشتی‌ها، شهید مفتح‌ها و این ترورها ادامه دارد. حسن رحیم‌پور ازغدی گفت: بعضی خودشان فاسد بودند، برخی خودشان بی‌عرضه‌اند و تقصیر این و آن می‌اندازند که چون گفتیم «مرگ بر آمریکا» یا نماز می‌خوانیم و حجاب داریم این مشکلات را داریم، برای اینکه انقلاب کردیم مشکل داریم، ما انقلاب کردیم مشکلاتمان حل شود نه اینکه بیشتر شود، اگر جایی مشکلات بیشتر می‌شود تو بلد نیستی، یا بلد نیستی و مسئولیت می‌پذیری که حرام است و یا فسادی و مسئولیت را می‌پذیری که حرام‌تر است!

امام جمعه موقت تهران: مسئولان امارات، اگر غیرت اسلامی ندارند، غیرت عربی داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبری، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های امروز خود گفت: سفر نماینده رژیم صهیونیستی در امارات چیزی جز خسارت برای این کشور در پی نخواهد داشت. مسئولان این کشور، اگر غیرت اسلامی ندارند، غیرت عربی داشته باشند. وی افزود: در آسیا شکست های زنجیره ای اتفاق افتاده و آمریکا باید از عراق هم بیرون برود. درمانده تر از اینها رژیم کودک کش اسرائیل است که علاوه بر بی آبرویی، اختلافات داخلی دارد و حتی یک کابینه را هم نمی تواند تشکیل دهد. این رژیم وقتی می بیند شرکای راهبردی او مانند عربستان و امارات به ایران نزدیک می شوند، خود را به امارات می رساند. آنها با این طناب های پوسیده نمی توانند به جایی برسد. امام جمعه تهران ادامه داد: این حضور، برای امارات هم جز خسارت نخواهد داشت. اینها اگر غیرت اسلامی ندارند، غیرت عربی داشته باشند.امت اسلامی تحقق وعده رهبریعزیز ما را درباره زوال رژیم صهیونیستی به زودی خواهد دید. خطیب جمعه تهران گفت: دور جدید مذاکرات مبتنی بر مسئولیت پذیری دو طرف است. طرف مقابل دارد تقلا می کند که خط تحریف را برای متشنج سازی داخلی دنبال کند تا امتیاز بگیرد ولی موفق نمی شود.

با کسانی که در خط نظام، انقلاب و ولایت نباشند، تعارف نداریم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: ما برای فرزندان خانواده شهدا و آن‌هایی که در خط انقلاب و نظام هستند ارزش خاصی قائل هستیم. احترام افراد با هر مقام و مسندی تا زمانی حفظ می‌کنیم که در خط نظام و انقلاب و ولایت باشند، در غیر این صورت با کسی تعارف نداریم، چراکه انقلاب و نظام به راحتی به دست نیامده است. این مقام مسئول با این توضیح که ملت ایران با دست خالی با فرهنگ جبهه و شهادت هشت سال در مقابل صدام آن و استکبار جهانی ایستاد و آنها را شکست داد مطرح کرد: ملت ما دو فرهنگ شایسته در دفاع مقدس در خط امام و ولایت و وحدت را مد نظر قرار داد.

توصیه عضو مجمع تشخیص: ساخت مسکن به سبک ژاپنی برای مجردهای ایرانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که شمال شهر تهران مرده است، گفت: برای ساخت مسکن مجرد‌ها نیز می‌توان از کشوری مانند ژاپن الگوبرداری کرد. آقامحمدی با اشاره به بازآفرینی شهری ۲۰۲۰ محله گفت: باید طرح این محلات را مشخص کرده و آن‌ها را دسته بندی کنیم و در هر محله یک پروژه به عنوان پایلوت آغاز به کار کند. همان طور که عنوان کردم باید بازآفرینی با توجه به شرایط فرهنگی آن محله انجام شود. وی همچنین با اشاره به ساخت مسکن برای مجردان و سرپناه برای معتادان متجاهر افزود: حدود ۶۰ هزار معتاد متجاهر وجود دارد که باید برای اسکان آن‌ها فکری کرد. می‌توان روی ساخت شهرک‌های سلامت فکر کرد، اعتبار آن هم قابل تامین است و خیرین بسیاری نیز حاضرند در این راه به دولت کمک کنند. در خصوص ساخت مسکن برای مجردان نیز می‌توان از کشوری مانند ژاپن الگو برداری کرد.

امام جمعه اصفهان: از آنجا که قاضی زن نداریم، باید امکان تحصیل زنان در رشته حقوق بازبینی شود

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان از وزارت علوم خواست تا نسبت به اختصاص رشته‌های دانشگاهی کارآمد و متناسب با موقعیت بانوان اقدام شود. آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای هیات مدیره نظام پرستاری استان اظهار داشت: باید رشته‌های دانشگاهی سهمیه‌بندی و رشته‌هایی که نیاز جامعه و بانوان است در دانشگاه‌ها دایر شود. وی ادامه داد: امکان تحصیل در رشته معدن برای بانوان در حالی که موقعیت آن برای اشتغال یک بانو در آن محیط فراهم نیست و یا تحصیل در رشته حقوق در حالی که ما در کشور قاضی زن نداریم، باید مورد بازبینی قرار گیرد. امام جمعه اصفهان افزود: این در حالی است که اکنون ما در اصفهان نیاز به سونوگراف خانم داریم که بسیار کم هستند و باید قبل از انتخاب رشته به جوانان، مشاوره تحصیلی داده شود تا در رشته‌های کارآمد در زمینه پزشکی و مهندسی اقدام به انتخاب کنند.

محسن رضایی در چابهار: یکی از خرمشهرهایی که آزاد خواهد شد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

معاون اقتصادی رییس جمهور: دشمنان از پیشرفت اقتصادی ایران نگران هستد، یکی از خرمشهرهایی که در آینده آزاد خواهد شد، پیروزی ما در تکمیل پروژه‌های اقتصادی نیمه‌تمام طی دو تا سه سال آینده است. همانطور که تا الان نشان داده‌ایم از این به بعد هم باید نشان بدهیم که شکست ناپذیریم و کار و حضور مردم یک حضور جهادی و رزمندگی است. به ثمر رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام برای ما مهم است و باید این‌ها را تکمیل کنیم./ایرنا

صحبت‌های ناامیدانه بیژن بیرنگ تهیه کننده قدیمی تلویزیون درباره ساخته هایش

بیژن بیرنگ کارگردان سریال های «همسران» و «خانه سبز»: به مردم امید واهی دادیم؛ همان موقع عده ای به ریش ما می خندیدند؛ داشتند چمدان هایشان را پر می کردند تا از مملکت بروند. کاش این جنسی کار نمی کردیم؛ کاش واقعی تر کار می کردیم چون شرایطش بود؛ که مواظب جیب و مملکت تان باشید...شاید ما خیلی هپروتی بودیم! چه فایده ای داشت که آنقدر مثبت اندیش بودیم؟ فهمیدیم مثبت اندیشی یعنی ماله کشی! دوستان دارند دزدی ها و شرایط مملکت را توجیه می کنند. قبح همه چیز را از بین می برند. دارند نسلی را به وجود می آورند که دزدی و به فکر مملکت نبودن را طبیعی می داند.

درخواست علم الهدی برای «محاکمه» و «تعقیب قضایی» برخی اهالی مطبوعات:حرف‌های دشمن در مذاکرات را بازگو می‌کنند

امام جمعه مشهد: بازگوکنندگان حرف‌های دشمن در مطبوعات و فضای مجازی، لشکر دشمن هستند و باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند؛ اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند تا در ورق پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد و اسمش را آزادی بیان بگذارد. در دنیا اینها را محاکمه صحرایی می‌کنند.

بیش از ۴۰ درصد موارد ابتلا به کرونا بدون علامت هستند

نتایج یک مطالعه در کالیفرنیا نشان می‌دهد، بیش از ۴۰ درصد از افرادی که در سطح جهان به کووید-۱۹ آلوده شده‌اند، هیچ علامتی را در اوایل بیماری خود تجربه نمی‌کنند. افراد بدون علامت هم هنوز ممکن است مستعد ابتلا به عوارض طولانی مدت کووید-۱۹ مانند خستگی شدید مزمن باشند و همچنین ممکن است ویروس را ناآگاهانه به دیگران منتقل کنند./ایسنا

مذاکرات حداقل تا شش ماه دیگر طول خواهد کشید

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دیپلمات‌های اروپایی: احتمالا ادامه مذاکرات، ششم دی از سر گرفته می‌شود.با سرعت فعلی ممکن است شش ماه طول بکشد تا توافقی به دست آید.

رئیسی: در کوتاه ترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می‌کنیم

رئیس جمهور در جمع نخبگان استان یزد: ریشه کن کردن فقر مطلق از اولویت‌ها و برنامه های کوتاه مدت دولت است، کسی نباید در اولیه های زندگی دچار مشکل نباشد، زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست./باشگاه خبرنگاران

روایت نیکزاد از اظهارنظر رئیس کنگره اسپانیا در مورد مجلس ایران

نیکزاد نایب رئیس مجلس گفت: وقتی جایگاه مجلس شورای اسلامی را به رئیس کنگره اسپانیا گفتم، گفت که ما شیوه مجلس شما را به دولتمردان خود تذکر خواهیم داد! نایب رئیس مجلس گفت: مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد و در دنیا هیچ مجلسی مانند مجلس شورای انقلاب اسلامی این گونه جایگاهی ندارد. نیکزاد گفت: زمانی که جایگاه مجلس شورای اسلامی را به رئیس کنگره اسپانیا گفتم، گفتند که ما شیوه مجلس شما را به دولتمردان خود تذکر خواهیم داد.نایب رئیس مجلس گفت: مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد و در دنیا هیچ مجلسی مانند مجلس شورای انقلاب اسلامی این گونه جایگاهی ندارد.

مولوی گرگیج از امامت جمعه اهل ‎سنت آزادشهر عزل شد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت در آزادشهر را منصوب کرد.به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را معرفی کرد.

واکنش تلویحی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به سخنان نسنجیده مولوی گرگیج

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه عشق به اهل بیت و فاطمه زهرا (س) شناسه ملی کشور است و در این زمینه شیعه و سنی فرقی ندارد، گفت: اگر زمانی شیطان سخنی بر زبان فردی جاری می کند، کسی به او اعتنا نمی کند و البته خودش هم پشیمان می شود؛ هرچند مسئولین مربوطه هم تصمیمات لازم را گرفته اند، مساله امروز کشور وحدت امت است.

امام جمعه اهواز: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد

امام جمعه اهواز گفت: شفاف‌سازی فیش‌های حقوقی مسئولان نظام برای برقراری عدالت اجتماعی و اعتمادسازی در جامعه یکی از ضرورت‌هاست.حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی اهواز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حقوق های نجومی و زندگی اشرافی‌گری ممنوع است. به همین دلیل باید زمینه ای فراهم شود تا عدالت در این زمینه اکمل شود و کارگران و کارمندان با حقوق پایین هم بتوانند با همین حقوق زندگی خود را بگذرانند.نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: توصیه ما به مجلس این است که اکنون فرصت دارند، بستر لازم را فراهم کنند تا مردم عدالت اجتماعی را لمس کنند. وی تصریح کرد: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد؛ اکنون به همت دولت انقلابی فساد در حال برچیده شدن است و امید است در آینده ای نزدیک، شاهد عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.خطیب نماز جمعه اهواز گفت: شرایط اقتصادی در شرایط کنونی برای مردم سخت شده است و باید برای مردم شفاف‌سازی کنیم و بگوییم امام جمعه، وزیر، معاون و نمایندگان مجلس چه میزان حقوق می گیرند. وی بیان کرد: وقتی حقوق ها تا حدودی برابر باشد مردم عدالت اجتماعی را درک می‌کنند و این همان اعتماد سازی به عنوان نیاز ضروری جامعه اسلامی است.حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: مشکلات خوزستان را مکرر به رییس جمهور منتقل می کنیم و مردم نیز باید در مقابل این مشکلات صبور باشند.

بیانیه تروئیکای اروپا در پایان دور هفتم مذاکرات وین

مذاکره کنندگان تروئیکای اروپایی طی بیانیه‌ای با اشاره به توقف مذاکرات در وین، گفتند که این سه کشور (آلمان، انگلیس و فرانسه) به همراه شرکای روس، چین و آمریکا آماده ادامه مذاکرات هستند.مذاکره کنندگان اروپایی در مذاکرات وین اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته پیشرفت‌های فنی در مذاکرات حاصل شده بود.بر اساس متنی که به مذاکره کنندگان تروئیکای اروپایی نسبت داده شده، این سه مذاکره کننده اعلام کردند که پیشرفت‌های حاصل شده در ۲۴ ساعت گذشته، تنها روند مذاکرات را به جایی که گفت‌وگوها در دولت قبلی ایران در ماه ژوئن متوقف شده بود، نزدیک کرده است. مذاکره کنندگان تروئیکای اروپایی گفتند که این سه کشور به همراه چین، روسیه و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا، انتظار داشته‌اند که گفت‌وگوها در 29 نوامبر (8 شهریور) بر اساس متن ماه ژوئن به عنوان اساسی برای مذاکرات از سرگرفته شود. در حالی که هنوز مشخص نیست معوق شدن مذاکرات وین بر اساس تصمیم کدام طرف اتخاذ شده مذاکره کنندگان تروئیکای اروپایی گفتند که به تصمیم امروز «علی باقری کنی» رئیس تیم مذاکره کننده ایران برای بازگشت به تهران برای رایزنی احترام می‌گذارند؛ هرچند این موضوع «توقف ناامیدکننده‌ای» در مذاکرات به شمار می‌آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰۸
آقای رحیم پور ازغدی جان بله درست است اقتصاد ما در اسارت سیاست خارجی ما است لطفا بفهمممم
البته آقایان روسا به علت وزن زیاد و رژیم گرفتن نان نمیخورند فقط کمی برنج با گوشت گوسفندی!!!!
اقای رحیم پور. ایکاش همچون صفحه شطرنج هرمهره در جای خود انجام وظیفه مینمود انوقت شطرنج باز که دراینجا باید دولت نامید میتوانست براساس وظیفه هر مهره شطرنج از نیروهایش کارمیکشید واگر هرمهره انجام وظیفه نمیکرد براحتی صفحه شطرنج یعنی دولت را ترک مینمود در اینجا دوحالت از دولت انتظار است اول شطرنج باز که همان رییس دولت است دوم مهره های شطرنج است که بدنه اصلی دولت را تشکیل میدهد
اقاى ازغندى ، تا حال در كجاى تاريخ ديده ايد به كسى دائم فحش داده شود و ان طرف به نشيند و بربر به فحاش نگاه كند
نمیشه بخاطر رضای خدا مرگ بر آمریکا نگوییم چون تمامی تلکنولوژی و دارو و غیره باید سر از بازار آمریکا در بیارن که ما را هم تحریم کرده بعد ما که دوست نداریم این شعار را بدیم چرا باید بسوزیم
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
با سلام و احترام با این جمله موافق نیستم و معتقدم باید مرگ بر آمریکا و اروپا رو با صدای بسیار رسا و با شدت گفت چون تمام بد بختی ملت عزیز مون بخاطر زیاده خواهی های این کشورهاست و لاغیر به امید روزی که شعار یاد شده به ظهور برسد.باتشکر
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
یک بار هم تو عمرت فکر کردی شاید بخاطر زیاده خواهی های ما باشه
اقای‌ رئیس‌ جمهور‌ چهل و دو سال از انقلاب میگذره‌ داره‌ میگی ملت ما در فقر مطلق هستند‌ و این شما هستید که آمده اید‌ آنها را از این فقر در بیاورید‌ ؟!
اروپا و آمریکا با نصب دوربین های آژانس اروپا و آمریکا خیالشان راحت شد تا مذاکرات را آنطور که می خواهند مدیریت کنند.
اقای امام جمعه محترم اصفهان نمیدانند که ما قاضی زن نداریم ولی مشاور حقوقی ووکیل زن که اتفاقا برای بانوان بسیار ضروری هم هست داریم.ویا نمیدانند که وکیل ومشاور حقوقی باید تحصیلات مرتبط داشته باشد. ان رشته هم حقوق است. ضمنا حقوق منحصر به حقوق خانواده نیست .وکلا روابط اجتماعی زیادی را پوشش میدهد از روابط تجاری تا مالک ومستاجر تا حقوق شهروندی ووووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
ایشون چی می دونند ؟؟؟ چقدر هم این آقایون روحانی دوست دارند در مورد دانشگاه صحبت کنند
اونوقت به رئیس کنگره ی اسپانیا گفتی که نماینده ی حداقلی مردمی؟گفتی که بالاترین میزان رأی نماینده ی تهران ،ده درصد کسانیست که میتونستن رأی بدن؟ از عنابستانی چیزی نگفتی؟گفتی بهش که به مردم اسپانیا یه موقع نگه که هر کی ناراحته جمع کنه و از اسپانیا بره و هزاران مورد دیگر!!!!
امام جمعه نمیداند که برای وکالت که خانم ها هم در آن اشتغال دارند، باید تحصیلات حقوق داشت؟ امکان دارد که چشم دیدن خانم وکیل ندارند؟
درسفره کارگران نان نیست در عوض اقایان حقوق های چندصد میلیونی میگیرند !!!
آقای ازقدی آنقدر نماز بخون که بیهوش بشی کسی کاری با شما نداره ولی ۵ درصد نمی توانند برای ۹۵ درصد تصمیم بگیرند که چی بپوشند و چی نپوشند
رئیسی: در کوتاهترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می‌کنیم
ببینیم و تعریف کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
مگه نمی بینی ایشان تورم را کنترل کرده و داره کاهشش میده. خودش تو تلویزیون گفت. چرا مصاحبه ایشان را گوشش ندادید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
فعلا که برنج کیلویی 80000 تومن شده
اقای وزیر علوم این کشور متعلق به 80 میلیون ایرانی است.دور و بر خودت رو خوب نگاه کن تا ببینی در این خطی که میفرمایید چند نفر هستند.رفتارتان به گونه ای شده که فقط خودتان و همفکرانتان را میبینید و باقی مردم ایران را به هیچ انگاشته اید.کاری کردید که فقط به فکر حفظ قدرت به هر قیمتی هستید و ایران را به امان خدا ول کردید.تاریخ را مرور کنید و فردا روز را به فکر باشید.هیچکس و هیچ چیز ابدی نیست.
فاجعه خبری همه تیترهات ، نظری هم داده بشه که سانسور میشه ، فرار کنید ، فقط فرار
مملکت مال همه هست چه ولایت مدار و چه غیر اون
خطابم به وزیری هست که رزومش پیادی روی و فتح قله بوده

یه کم نهج‌البلاغه بخون تا درکت از جامعه و حکومت اسلامی بالا بره

واقعا باید تاسف خورد واسه همچنین طرز فکر هایی!!
هر کس باید پاسخگوی اعمال خودش باشد حتی علم الهدی
در سفره امام جمعه هم نباید نان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
درست است، برای همدردی با کارگر نان نیست ولی در عوضش کباب بره با چلو هست.
حالا که مذاکرات با موضع ایران از بالا وموضع امریکا از موضع بالاتر به بن بست خورده
دیگه ادامه ندید.
برگردید و به فکر این باشیم که کاخ سفید را جطور حسینیه ای درست کنیم .
خب
اینم از رئیسی عدالت طلب معیشت محور
مردم اصفهان دادشون از بی آب گوش فلک رو کر کرده
انوقت تشریف بردند یزد.
واقعا که دیگه شورش درآوردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
این سفرها که برای حل مشکل مردم نیست برای نمایشه و کلی هزینه روی دست مردم گذاشته
از این مذاکرات نانی برای ملت گرم نمیشه ، هدف موشک و منطقه ای ایران است و بس. می‌خواهند مملکت رو خلع سلاح نظامی هم کنند والسلام
مشکل دیگران باما وجود امثال توئه ازغدی
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
نیکزاد میخواستی بگی مجلس ما نیم ساعته برجام را تصویب کرد
هیچ جای دنیا مجلس اینهمه تحت امر نیست
در امور داخلی دیگر کشورها دخالت نکنید.
آره مشکل شما با اسرائیل کودک کش بودنشه!
تابناک لطفا عکس این خانمها که تبلیغات رژیم لاغری می کنند رو بردار شایسته سایت اخلاق مدار و با اعتبار تابناک نیست.
سپاسگذارم. التماس دعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
اگر برای کسب در آمد باشد این عکسها اشکالی ندارد.
قابل توجه امام جمعه اهواز نان در سفره کارگر نیست در سفره وزیر هم نیست وزیر که نان نمی خورد کباب و خاویار و پیتزا می خورند
جناب بیرنگ‌! من یک هالوی تمام عیار بودم که علیرغم این که می توانستم به امریکا مهاجرت کنم به خاطر حب وطن در ایران ماندم. خاک بر سر من.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
واقعا می تونستی بری و نرفتی؟!!! خ
بنده هم با نظر جناب دکتر ازغندی موافق هستم و همانطور که دکتر حسن عباسی فرمودند در این شرایط پیچیده که غرب علی الخصوص امریکا و چین و زاپن و جزایر قناری که بنوعی از رونق گردشگری می تواند به کمک اقتصاد نفتی و وابستگی به نفت و تلگراف و تلفن و سایر امور فرهنگی نباید از مناسب سازی ناوگان هواپیمایی کشور جلوگیری و پیشگیری از بارداری با یارانه قابل قبول نبوده و نباید هیچ بانکی کارخانه را تعطیل و اصلا تعطیلات برای تفریح کودکان مناسب می باشد
حرقهای آقای ازغدی هم مانند بسیاری از کسانی که دو پهلو سخن میگویند،
جنای نیکزاد ، احتمالا رییسی مجلس اسپانیا با شما شوخی کرده است!!!!

و یا مترجمتان ترسیده نطر واقعی ایشان را به شما بگوید !!!
جناب نیکزاد:
روایت شما از اسپانیا آدم را یاد دوران احمدی نژاد میندازه....!!!
آخه برادر عزیز :
مگر انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابتی است
مگر فکر می کنید شما نماینده های راه یافته به مجلس واقعا در یک رقابت واقعی به چنین جایگاهی دست پیدا کردید ؟؟؟
آخه کجای کشور ما و مجلس ما و ساختار انتخاباتی ما قابل کپی برداری توسط اسپانیا است؟؟؟؟
خودتان باور دارید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
شما یعنی متوجه نشدی نمایندگان مجلس چون هیچ پاسخی برای مطالبات مردم در حوزه های مختلف ندارند سعی می کنند با حرف سر مردم را گرم کنند تا یه روز دیگه هم بگذرد ناهار بزنند به بدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
این هم وزیر همون آدمه
جناب حاج علی اکبری:
مسولان کشور امارات متحده عربی اگر اهل اشتباه بودند الان روزگار کشور و مردمشان این نبود!!!
آنها در یک بهشت زمینی زندگی می کنند....
اقای‌رحیم‌پور ازغدی‌ میخواهید بفرمائید‌ که شما باید به دنیا فحش بدید ولی دولت و وزرای شما بروند با آنها معامله و داد و ستد کنند‌ ؟! خوب مگر در عالم عادی و در روابط بین آدمها این امر شدن یه که دونفر که اصلا بهم فحش میدن‌ بعد بنشینند با هم معامله و داد و ستد بکنند ؟! خوب معلومه که نه !!! شما مسئول نیستی فحش میدی‌ کار وزیرراه باید به امور مادی ملت برسد و پاسخگو باشد را مختل میکنی‌ دیگه منکر میشی ؟!
اگر هم کارگر و هم وزیر نان داشته باشند خیلی بهتر است تا اینکه هیچ کدام نداشته باشند
جناب نیکزاد! اشتباه متوجه شدید. بهتر است زبان خارجی خودتان را تقویت کنید.
از بالا تا پایین با سخنان متوهم را خواندم که باعث‌ویرانی این مملکت شدند
آقای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ یک یکیشون میگفتی آخرش؛ همه چی تکمبل میشد
شما همینقدر دقیق و سریع هستید که اگر مسیولی خطا کرد او را کنار بگذارید؟!!
ماهم همچون امام جمعه اهوازموافقیم که اگرسرسفره کارگران عزیز نان نباشد وزیران واستانداران محترم هم نبایدنان بخورند بایستی عیناًمثل کارگران زحمت کش ( چون پسوند زحمت کش مصطلح شده ولی خیلی ازکارگران اززیرکاردررو وانچنانهم زحمت کش نیستند) آنها هم بایدغذای خودرابدون نان باپلو وبقیه مخلفات صرف کنند که این مشکل کاملاًحل شود
نیکزاد تو راس میگی، رئیس کنگره اسپانیا داش تو دلش بهت میخندید تو هم فکر کردی تعربف کرده ازت.
حداقل خوبه حواستون هست که دیگه مردم از گشنگی نمیرن.
بله دقیقا بخاطر همین دو عامله چراش رو در رو برات توضیح می دم آقای رحیم پور.
آقا ی نیکزاد، مجلس ایران و اینکه قرار شده جایگاه اون به دولت اسپانیا تذکر داده بشه... من به جای ایشون خجالت کشیدم..
اقای نیکزاد احتمالا که نه صدرصد دستت انداختن،مجلسی که نمایندگانش چند درصدی هستند و جز بله قربان گویی چیزی ندارند احتمالا صدبار از لویی جرکه سابق افغانستان هم عقب تره. عطر ان است که خود ببوید نه که عطار بگوید!!
نیکزاد نایب رئیس مجلس گفت: وقتی جایگاه مجلس شورای اسلامی را به رئیس کنگره اسپانیا گفتم، گفت که ما شیوه مجلس شما را به دولتمردان خود تذکر خواهیم داد!
احمدي نزادسال ٨٨ : ما به صد كشورسفر كرديم ازما خواستند الكوي مديريت خودمان را به اين كشورها ارايه دهيم
وقباحت حدو مرزي نداره
صحبتهای وزیر اطلاعات را اشتباها از قول وزیر علوم نوشته اید.
آقای نیکزاداسپانیولیها بسیارشوخ وبذله گوهستند تراخدا این تعریفها راجدی نگیربیائید مدتی برعکس عمل کنیدروش مجلس آنها راشمااجراکنیدالبته درجهت گرفتن تصمیماتی چون دوستی
باهمه وخدمت به هموطنان
آقای نیکزاد فکر کنم یا اسپانیایی بلد نیست یا طعنه متوجه نمی شود
امام جمعه اهواز: اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد!!!
بلکه باید مرغ و پلو باشد!!!!!
باسلام توهین به امامان کار اشتباهی است ولی عزل ایشان هم با توجه به توضیحاتی که دادند کار بسیاراشتباه تری بوده است ونشان می دهد ما اصولا رفتارامامان را بلد نیستیم وفقط شعار می دهیم ضمن اینکه چه بسیار امامان جمعه شیعه ای که شان اهل بیت وشیعه را حفظ نمی کنند.پدرسیاست بسوزد.!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
اون که اصلا توهین به امامان نکرده بلکه خواسته جایگاه عمر را بالا ببرد
تا چقدر این سخن امام جمعه اهواز با واقعیت همراه است" اگر در سفره کارگران نان نباشد در سفره وزیر و استاندار نیز نباید نان باشد" آیا نمایندگانی که بالاترین سطح حقوق را برای خودشان و هیات علمی که اکثرشان خودشان را هیات علمی کرده اند در ابتدای نمایندگی با دریافت خودرو برای همیشه وامدار خودروسازان شدند و ... آیا فقط وزیر استاندار ؟؟؟
حجت الاسلام اکبری بداند حاکمان‌ امارات مملو از غیرت ملی هستند. لطفا سفری به دبی داشته باشید و اوضاع و احوال آن شهر و ساکنانش را ببینید، تا به معنای غیرت ملی پی ببرید
با سلام مجلس اسپانیا از چه چیز مجلس ما می خواهد الگو برداری کند از دخالت های بیش از حد نمایندگان در امور قوه مجریه و ......
اصلا راحف به فرمایشات برخی از اقابون تظر هم نمیشه داد در سفره استاندار نان‌نباشه قبول در سفره بقبه چی؟ اونهایی که برای هر بیملری مختصر راهی اروپا نیشن اونها که اقا زاده هاشون مشغول نذری تو کشور های اروپایی با مورش و نازارتی هستن چی اون اقایی که قاضی زن و مهندس معدن زن لازم نداره فکر میکنه ما نثلا مثلا لیسانس فیزیک لازم داریم یا اقتصاد اصلا علمش برای ما کاربرد داره که داریم کارشناس اقتصاد تولید نیکتبم یا روانشناسی یا حامعه شناسی یا حتی حیاب دو دو تا جهار تا ما مهندس معدن مرد هم لازم نداریم اصلا ما هیچ چیز لازم نداریم فقط سونوگرافی زنانه لازم داریم ؟ تو را به خدا هیچی نگیم ایا ما مرمت اثار باستانی لازم داریم؟ فکر میکنین عمران اب و رشته های مرتبط را لازم داریم؟ ما هیچ چیز لازم نداریم خدا را باید شاهد گرفت اگر با این سبک به نابودی دیانت و دین زیبا و قشنگمون ادامه بدیم به خدا کارشناس دینی هم ما نیاز نداربم این تریبونها را رها کنید این فرمایشات داغ نیشه رو دل حوانها نه ما به همه علوم از زن و مرد لازم داریم اتفافا به قاضی زن هم احتیاج داریم به مشاور و مستشار زن هم نیاز داریم به قانون گذار زن هم نیاز داریم
آقای نیکزاد سلام
ما حرفهای شما را باور میکنیم
آقای نیکزاد! شما به عنوان نایب رئیس مجلس حتی نمی دانید عنوان صحیح مجلس «مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران» است نه «مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران» است! آن وقت ادعای خیلی مهم بودن این مجلس با این نمایندگان آراء ٢٠ درصدی را دارید! گویا یادتان رفته سما مجلس ٢٠درصدی هستید مثل ملا نصرالدین حافظه تان هم کوتاه مدت است از بس که در توهمات زندگی نی کنید اما حافظهٔ مردم خوب و دقیق عمل می کند ممکن است به ظاهر خودش را نشان ندهد اما به موقعش خوب عمل می کند و حساب هر کسی را خوب محاسبه و در کف دستش قرار می دهد دیر و زود دارد اما... ندارد!
بله مجلس جایگاهش در نظام جمهوری اسلامی بسیار ویژه و بی نظیر است به شرطی که:
١-انتخابات آزاد باشد و نماینده نیز مستقل و حر و آزاده باشد.
٢-مصوبات مجلس بر محور عقل و خرد و اندیشه و بهره مند از فنون و دانش روز و برخوردار از سطح بالای تقنین و حرفه ای باشد آدم از محتوا و متن بعضی از مصوبات شرمنده و خجل می شود که در سطح اکابر هم نیست! تا چه رسد به مجلس!
تریبون ایمه جمعه نقش نمک بر زخمو داره....شده یبارم بجا مردم باشی....اینجا غرق در فلاکتیم در مورد کشورای عربی حرف میزنه
حاج رحیم یک سوال یعنی ربطی به
بی کفایتی مسولین و سیاست غلطمان ندارد .جمع کن حاجی این حرف ها نخ نما شده
کسانیکه از سر شکم سیری نمک به زخم ملت میریزند امیدوارم روزی مشگلات الان مردم به سر خوشون و خانوادشون بیاد
آقای موسوی جان! اگر و مگر را رها کن برادر! سالیان سال است که سفرهٔ کارگران و عمدهٔ مردم خالی است و سر سفرهٔ آقایان پوسته مرغ بریان است و برخوبان! برادر عزیز! اگر مگر چیه! این مرضی است که دردش به استخوان رسیده است و نیاز عاجل به جراحی و حذف بافت های فاسد دارد!
اقای نیکزاد بیدار شو صبح شده به خدا صبح شده
اقا یک نفر پیدا بشه فلسفه مبارزه با اسرائیل رو در حالی که خود مردم فلسطین دارن مصالحه میکنند و تیم فوتبالشون حاضر به حتی بازی تدارکاتی با ایران نیست و در حالی که خود اعراب و در صدرشون عربستان سعودی که طلایه دار اعراب حساب میشه دارند روابطشون رو با اسرائیل عادی میکنند و در حالی که سازمان ملل متحد که در بسیاری از مشکلات خودمان بهش رجوع میکنید و مرجع قرار میدیم ، اسرائیل رو به عنوای یه کشور قبول کرده حالا چرا یه کشور غیر عربی مثل ایران باید سالها میلیاردها دلار خسارت بده به خاطر هدفی که معلوم نیست چرا ما اینقدر بهش اصرار داریم که هیچ ارتباطی هم به منافع ملی ما نداره و جالبه ایران در گذشته کشوری بوده که همواره حامی یهود بوده و تعداد بسیار زیادی از هموطنان کلیمی در ایران زندگی میکنند یه مرد پیدا بشه این فلسفه رو یکبار برای همیشه برای ملت ما توضیح بده بلکه ما هم قانع بشیم و از صمیم قلب به دنبال این هدف باشیم به خدا نه طرفدار غرب هستیم نه برانداز نه منافق فقط طرفدار منافع ملی هستیم.
میگم ما که همه جورش رو امتحان کردیم و به جواب نرسیدیم بیاییم دوره بعد هم مملکت رو بدیم دست آقا رحیم ببینیم ایشون چه گلی به سر این مملکت میزنن....
رئیسی: در کوتاه ترین زمان، فقر مطلق را ریشه کن می‌کنیم

شما فعلا یه قیمت ماست ثابت نگه دار بقیش پیشکشت

دلار 22 گرفتی 30 شده تو 4 ماه ریاست جمهوریت همه چی 10 تا 30 درصد گرون شده

خدای آدمای از جنس شما چقدر میتونن .....

در ضمن مردم ساده و ابله جدیدا دارن میگن خدا پدر روحانی رو بیامرز و ل ...
یعنی نداشتن نان تا رده استاندار باشه؟ مثلا خود شما امام جمعه اهواز نیاز نیست مثل بقیه باشید؟ بعد جای تاسف اینه که نمی گید مدیران و استانداران دارن پس باید بقیه هم باید داشته باشند.
نخیر جناب رحیم پور عزیز! مشکل شعار مرگ بر آمریکا نیست! مشکل تفکر «مرگ خواستن برای دیگران» جهت سر پوش گذاشتن به ناکارآمدی خود است!
کسی که برای دیگران مرگ می خواهد در واقع خودش مرده است که برای دیگران هم مرگ می خواهد این فکر، پوسیده و وصل به تاریخ مردگان است-البته شعار که ارادهٔ معنی نمی سود اشکال ندارد فقط در حد شعار و در زمان خودش به قورت محدود نه ۴٠سال علی الدوام- آدم زنده برای خودش و پیرامون خودش حیات آرزو می کند و با حیات است که آدمی و افکار و اندیشه هایش معنی پیدا می کند شما که ادای متفکرین را در می آورید از شما بعید است! انسان ها در مقام اندیشه برای دشمنان جانی خود نیز هدایت و عاقبت به خیری آرزو می کنند نه مرگ و ممات! ریشه آرزوهای مرگ و ممات جهل است
آمو قندی من دهاتیم از سیاست سر در نمی آورم . فقط ماندم که چطور است که عربستان و امارات و قطر که جهان کفر و الحاد و زورگو و... دارد غارتشان می کند و منابعشان را می دزدد چرا وضع اقتصادی آنها از ما بهتر است و جرم و جنایت در آنجا کمتر ؟
خدایا باز شنبه شد و خواندن و شنیدن گفته های ............بعضی از آقایان در روز جمعه.
برخی در تمامی امورات کائنات اظهار نظر می کنند
از فرهنگ گرفته تا افتصاد و سیاست و محیط زیست و خانواده و آموزش و دولت و هوا و آب و خاک و کشاورزی و نان و خواب و خوراک ملت
این هم خودش یک مشکل گنده است
امام جمعه ها باید کمی نسبت به اوضاع جامعه آگاه تر باشند
ما در کشور قاضی زن داریم به تعداد بالا که اکثر نخبه های حقوق قاضی زن می شوند.
فارغ التحصیلان حقوق می توانند مشاور حقوقی وکیل یا کارشناس حقوقی ادارات شوند که در همه این مشاغل خانمها مشغول به کار هستند.
مهندس معدن خانم هم داریم که در معادن مشغول کار هستند.
امام جمعه ها باید کمی نسبت به اوضاع جامعه آگاه تر باشند
ما در کشور قاضی زن داریم به تعداد بالا که اکثر نخبه های حقوق قاضی زن می شوند.
فارغ التحصیلان حقوق می توانند مشاور حقوقی وکیل یا کارشناس حقوقی ادارات شوند که در همه این مشاغل خانمها مشغول به کار هستند.
مهندس معدن خانم هم داریم که در معادن مشغول کار هستند.
نمیدانم چرا مسولین فقط بلد هستند که ناتوانی خود را سر حجاب خانم ها و امریکا بندازند . به قول معرف اگه جای این مسولین چندتا ضبط میگذاشتیم کارای ان بیشتر و مخارجش کمتر بود . هر وقت گیری میافتادیم ضبط را روشن میکردیم که در ان میگفت تقصیر امریکا و حجاب خانم ها است .عزیزم اقازادهای شما اختلاس میکنند تصمیمهای اشتباه میگیرید بعد سر حجاب خانم ها میاندازید اگه گفته شما درست باشد چرا در اروپا اختلاس نمیکنند همه خانم ها هم بی حجاب هستند . فقط میماند که امریکا را مقصر بدانید که شاید حق داشته باشید زیرا اکثر اقازادهای شما امریکا میروند و اگه امریکا اقازادهای شما را برگردانند میدانی با ثروت که در انجا ذخیره کرده اند میشود ایران را کاملا نوسازی کرد
ارغندی پور در ایران به خاطر کشف حجاب زندان است ولی در اروپا که معلم را به خاطر حجاب بیرون میکنند در بوق و کرنا میکنید
اقای ازغذی هر چند برخی مردم با حجاب و گفتن مرگ بر امریکا مشکل دارند اما آدرس اشتباه ندهید همه می دانیم که علت مشکلات کشور بدون تردید در درجه اول بی کفایتی و دوم چسبناک بودن دست برخی است که به بیت المال می چسبد و هرگز کنده نمی شود. آدرس اشتباه ندهید
ازغدی جان کی و کجا کسی کفت که چون نماز می خوانیم دچار مشکلات هستیم ؟؟
در مورد مرگ بر امریکا حتی کودکان هم می فهمند که هیچ کشور مترقی و عاقلی صبح تا شب در حالی که مردمش زیر بار تحریم و تورم و فساد هستند شعار مرگ نمی دهد !
این همه سال شماها شعار مرگ سر دادین نتیجه اش چی شد ؟
در خصوص حجاب اجباری هم چون در هیچ کشور مسلمانی حتی مهد عربستان حجاب اجباری نیست مردم اعتراض جدی دارند
شرا موضوعات بی ربط را به هم مرتبط می کنی برادر ؟؟
آقای نیکزاد جایگاه مجلس را گفتید ولی شما (مجلس فعلی) که درآن جایگاه نیست و نمخواهد در راس امور باشد!این دوره در مجلس وکیل الدوله و وکیل خنثی زیاد در مجلس داریم!از نظر خودتان ممکن است ولی بهتر نظر رکثریت مردم را بدانید! چند هفته است سایت مجلس برای برای ارتباط با نمایندگان پوزش میخواهد و درست کردن کار به این سادگی (اگر عمدی نباشد)از عهده شما خارج پس چگونه شما در جایگاه خود هستید؟خیال می کنید ....
(مولوی گرگیج از امامت جمعه اهل ‎سنت آزادشهر عزل شد)

بدترین اقدامی که انتظارش را می رفت از این جماعت !

ای کاش اینهائی که این همه ادعای تشیع و پیروی از سیره ائمه صلوات الله اجمعین را دارند

در عمل هم با این گونه افراد

همانطوری که در سیره برخورد ان بزرگان بوده

رفتار میکردیم

نه برای تظاهر سیلیقه ای
آقای ازغدی
بی کفایتی عامل بروز این قبیل نابسامانی ها است.
شيطان ؟؟؟؟؟
در سفره کارگر نان نیست ولی در سفره استاندار فرماندار نماینده مجلس وزرا و ... شش نوع غذا هست و فرزندانشان هم در اروپا و آمریکا خوشگذرونی میکنند
بابت این اظهار نظرهای جالب و اشفتگی در اوضاع مملکت ادم دست به دهان میشه
بابت این اظهار نظرهای جالب و اشفتگی در اوضاع مملکت ادم دست به دهان میشه
لطفا از رحیم پور ازغدی بخواهید که بادلایل منطقی اگر می تواند، اثبات کند مشکلات ما بخاطر مرگ برامریکا گفتن و مخالفت با ابرقدرت ها وورود در سایر کشورها نیست .
ایشون که فرمودن در سفره استاندار و وزیر نون نباشد احیانا در مورد ائمه محترم چیزی نفرمودن
40 نفر با داد وقیل رفتن وین که توافق کنن که برگردن به پیش نویس تهیه شده توسط تیم اقای ظریف!!!!
//.....
آقاي نيكزاد لطفا بفرماييد چه جايگاهي مجلس مادارد؟ مجلسي كه اكثر قوانينش به ضرروبدبخت شدن مردم مي انجامد.يكيش كاهش قيمت خودروبا وارد كردنش از خارج ، چي شد؟
ببخشید می شود معنی فقرمطلق را بفرمایید!
روایت نیکزاد از اظهارنظر رئیس کنگره اسپانیا در مورد مجلس ایران
مجلسی که ما داریم فقط بله قربان گو هستند . اسپانیایی ها که دیگر بدتر
آقای ازغدی سواد و تحصیلاتش چی هست که در مورد همه چیز اظهار نظر می کند !!
ازغدی آنچه که گفتند و شنیدی کاملا درست است و عامه مردم هم با همان موافقند...
الان تو سفره کارگران نان نیست اما تو سفره وزیر و استاندار نان هست.همه اینو میدونن
بله الان هم در سفرهای مقامات نون نیست بجاش شیشلیک و چلو کبابه. نوش جونشون
جناب رحیم پور ازغدی شما اگر یک ماه شکم گرسنه بخوابی بعد درک میکنی. تا وقتی سیر هستی همین حرفا رو میزنی.
اتفاقا اگر بدنبال اعتماد مردم هستند بهیچوجه نباید فیش های مسئولین را شفاف کنند
نیکزاد شکر خورده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار