بازدید 5255

نباید اقتصاد را مانند گذشته به برجام گره زد

نماینده مردم سمیرم در مجلس وشورای اسلامی اظهار داشت:نباید اقتصاد و حل مسائل داخلی را مانند هشت سال گذشته به برجام گره زد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 04 December 2021


اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: مشکلات اقتصادی و مسائل سیاسی خارجی در دولت های گذشته کاملا به هم گره خورده بود اما معتقدیم بسیاری از مشکلات به موضوعات مدیریتی،کارشناسی و داخلی بر می گردد و باید مسئولین دولتی اقدامات خود را بر اساس توان داخل انجام دهند.

وی افزود:بر فرض اینکه برجام آنطور که باید پیش نرفت، باید توجه کنیم حل مسائل را به غرب و برجام گره نزنیم و مانند گذشته از توان داخلی و نگاه به همسایگان غافل نشویم،از طرفی نیز دستگاه دیپلماسی را حمایت می کنیم تا در جهت رفع تحریم ها و کاهش فشار حرکت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد:حل موانع و بروکراسی ها،فساد اداری،ضعف نظارت و تصمیم گیری های جهادی و موازی کاری در دستگاه های مختلف باعث مشکلاتی شده است که امروز شاهد آن هستیم و اگر بخواهیم کشور را از شرایط فعلی نجات دهیم باید برای این معضلات برنامه ریزی کنیم در غیر این صورت اتفاق مثبتی برای کشور رخ نمی دهد.

وی تاکید کرد:هر مسأله ای در جای خود باید حل شود و برای آن برنامه ریزی شود،امکانات فراوانی در اختیار کشور وجود دارد و ما می توانیم با بهره گیری از آنها مسائل فراوانی را مرتفع کنیم و تا حد زیادی مشکلات مردم را کاهش دهیم و در این صورت دست مذاکره کنندگان ما نیز برای حضور قدرتمند در مذاکرات باز خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳
مگه اقتصادی مانده که به چیزی گره بخورد
به هرچیزی می پرستید بس کنید. اسم برجام میاد 4ستون بدنمون میلرزه. اصلا دیگه نرید مذاکره برجام . ولی با دنیا تعامل کنید. اقتصاد همینطوری خود بخود درست نمیشه. له شدیم خدایا
نظر این نماینده بسیار دقیق است. چون همانطور که مطلعید امروز مورخ 1400/09/13 پس از نتیجه ناامید کننده مذاکرات دلار حوالی 30200 رسیده و همانطور که ملاحظه می کنید سرنوشت کشور و اقتصاد اصلا به برجام گره نخورده است.
نتیجه این تفکر دلار 30 تومن امروز هست .
تصور اینکه بتونید بدون برجام اقتصاد داشته باشید کاملا شعاری هست
کم کم متوجه میشید که بجز تعامل با دنیا راهی نیست
نمیشه به کل دنیا فحش داد و در جنگ بود .
این چه حرف ... هست که میزنید؟!!!
اقتصاد به همه چی ربط داره. به ویژه به رابطه ما با دنیا.

این دیگه اعتراضات داخلی نست که با بگیر و ببند کنترل بشه.
این نباید ها و باید های شما ما را کشته
هیچ کشوری بصورت جزیره ای نمی تواند ادامه حیات دهد. حالا شما گره نزن ببینیم چکار میکنی.
نماینده مردم سمیرم در مجلس وشورای اسلامی اظهار داشت:نباید اقتصاد و حل مسائل داخلی را مانند هشت سال گذشته به برجام گره زد. !!!!!!
خوب گره نزنید. کی گفت گره بزنید؟؟
شما که ادعا کردین بدون برجام و اف ای تی اف میتونید مشکلات اقتصاد و معیشت مردم رو حل کنید. خوب حل کنید. چرا برجام رو با دست پس میزنید و با پا پیش میکشید
این حرف ها و ادعاهاتون رو اگه عملی نکنید دیگه حتی طرفدارای دو آتیشه و رگ گردنیتون هم براتون تره خرد نمیکنن
آقای محترم به هرکجا که دلت می خواهد گره بزن و این فقر و فلاکت را از سر این مردم دور کنید
اون مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه
این چیزایی که گفتی حل موانع و بروکراسی ها،فساد اداری،ضعف نظارت و تصمیم گیری های جهادی و موازی و ... کار شما نیست کار یه ادمیه که خودش تا خرخره زیر اینا نباشه
شما نیومده کل فک و فامیلتونو ریختید هر چ پست مدیریتی بوده باا کشیدید دیگه حرف مبارزه با فساد نباید بزنید
در خصوص مشکلات مدیریت داخلی بسیار بسیار درست میفرمایند. ولی هرچی فرمودند، نهایت 50 درصد به اقتصاد کمک میکنه که باز خودش خیلی چشم گیر هست. اما خوب متاسفانه مدیر لایق باسواد نداریم، همین مدیران فعلی هم نونشون تو تحریمه.
باشه
اصغر جان...به چی گره بزنیم پس؟ کدوم همسایه؟؟
افغانستان؟ عراق که پولمون رو نمی ده؟ ترکیه که ازمون گاز نمیخره؟ جمهوری آذربایجان؟ یا ارمنستان که اقتصادش اندازه کل اقتصاد اصفهان نیست؟ پاکستان که بغیر لباس و برنج عملا چیزی برامون نداره؟ امارات که نوکر آمریکاست؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی