بازدید 61334
دو هزار و هشتصد و سی و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چرا فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه تغییر کرد؟ / چهره اصلاح‌طلب: حزب اعتدال و توسعه به «کما» رفت / اژه‌ای دستور فعال شدن پرونده کرسنت را صادر کرد / جزئیات آتش زدن تابلوی دفتر نماینده رباط کریم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مدیر شبکه مستند: تلویزیون دست انقلابی‌هاست / روایتی تازه از جاسوس ایران در خانه وزیر جنگ اسراییل / فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۹ سیلی به آمریکایی‌ها زدیم / زیاده‌خواهیِ دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس درخصوص مذاکرات وین / پیشنهاد وزیر کشور به رئیس‌جمهور: اختیارات استانداران بیشتر شود و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 21 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خودروی نماینده نائین در مجلس واژگون شد

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در حال سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌اش دچار سانحه رانندگی شده و خودروی وی واژگون شد. الهام آزاد، پس از واژگونی خودرواش در مسیر خور و بیابانک در مرکز درمانی انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی هم‌اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی است و حال عمومی وی مساعد است.

جزئیات آتش زدن تابلوی دفتر نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان

نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان گفت: یک فرد با پرتاب کوکتل مولوتف، تابلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب در شهر رباط کریم را آتش زده و فیلم‌برداری کرده است. حسن نوروزی با اشاره به آتش زدن تابلوی دفتر ارتباط مردمی‌اش در شهر رباط کریم گفت: حدود ساعت پنچ صبح امروز شنبه، فردی با خودروی پراید جلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب متوقف شد و پس از پیاده شدن از خودرو با پرتاب کوکتل مولوتف، تابلوی دفتر اینجانب را آتش زد.وی افزود: این فرد پس از فیلم‌برداری از محل سریع متواری شد. بر اساس شنیده ها فردی که فیلم مذکور را امروز در فضای مجازی منتشر کرده، دو روز قبل از کشور خارج شده است.

شریعتی: افراد نجومی‌بگیر را معرفی می‌کنیم؛ با هیچ کس تعارف نداریم

رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، تاکید کرد: هدف اصلی ما رفع خلأ‌های قانونی و بستن روزنه‌های فساد برای جلوگیری از تکرار پرداخت‌های نجومی بوده و به زودی دبیرخانه‌ای جهت دریافت گزارش های مردمی راه اندازی خواهد شد. مالک شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین نتایج پیگیری‌های هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی، بیان کرد: در خصوص حقوق‌ها و دریافت‌های نامتعارف که به حقوق‌های نجومی معروف است، آنچه در هیات تحقیق و تفحص مورد نظر ماست به دو بخش تقسیم می‌شود؛ بخش اول رفع خلأهای قانونی و بستن روزنه‌هایی است که در آینده شاهد این پرداخت‌ها نباشیم. دنبال کردن این موضوع برای ما مهم‌تر از پیگیری مصادیق است؛ هرچند مصادیق را نیز دنبال خواهیم کرد. وی در ادامه با بیان اینکه در وهله اول ما بر رفع خلأهای قانونی برای جلوگیری از تکرار این مواد تاکید داریم، اظهار کرد: تاکنون با دستگاه‌های مختلف نظارتی از قبیل سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سازمان اطلاعات سپاه جلسه داشته ایم و در نهایت گزارش‌هایی را به صورت مکتوب از این بخش‌ها دریافت کردیم و در حال بررسی آنان هستیم.

حمله سایبری به هواپیمایی ماهان دفع شد

شرکت هواپیمایی ماهان با صدور اطلاعیه ای از دفع حمله هکری صبح امروز خبر داد و اعلام کرد پروازها طبق برنامه انجام می‌شود.در اطلاعیه شرکت هواپیمایی ماهان آمده است: در پی انتشار خبر حمله سایبری به سیستم‌های شرکت هواپیمایی ماهان به اطلاع می‌رساند با نظر به جایگاه هواپیمایی ماهان در صنعت حمل و نقل هوایی کشور اینگونه حملات به دفعات مختلف و در زمان‌های گوناگون نسبت به این شرکت انجام یافته تا شاید بتوانند خدشه ای بر عملکرد آن وارد کنند. به گزارش فارس؛ در ادامه این اطلاعیه آمده است: ‌این موضوع یک اتفاق عادی تلقی می‌شود و همواره تیم امنیت سایبری ماهان هوشمندانه و به موقع وارد عمل شده و این حملات را خنثی‌ کرده است. در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: ‌بدین‌ وسیله اعلام می‌دارد تمامی پروازهای ماهان طبق برنامه در حال انجام است و پروازهای آتی نیز طبق زمان بندی قبلی انجام خواهد پذیرفت، بدیهی است در صورت تغییر در زمان انجام پروازها به تمامی مسافران عزیز اطلاع رسانی خواهد شد، پیشاپیش از همراهی همیشگی شما عزیزان بی نهایت سپاسگزاریم‌.امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی هواپیمایی ماهان نیز در گفت‌وگو با آنا حمله سایبری به شرکت ماهان را تایید و اظهار کرد: صبح امروز از سوی گروهی ناشناس حمله به شبکه اطلاعات و زیرساخت این شرکت صورت گرفت که با ورود کارشناسان برطرف شد. وی افزود: برنامه پروازها بدون هیچ اختلالی ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسی وضعیت شبکه داخلی هستند.

اژه‌ای دستور فعال شدن پرونده کرسنت را صادر کرد

پژمانفر در پاسخ به این که در خصوص کرسنت قرار است قوه قضائیه چه اقداماتی انجام دهد، گفت: پرونده کرسنت هم از جمله موضوعاتی بود که در آن جلسه مطرح شد که نتیجه خوبی هم داشت. پرونده کرسنت به واسطه فساد روشنی که در آن وجود دارد و رشوه ای که داده شده، باید حتما مورد پیگیری قوه قضائیه قرار گیرد. دولت قبل پرونده کرسنت را در فضای بن بست و محرمانه قرار داده بود، آقای زنگنه با محرمانه کردن اجازه ورود دستگاه‌های امنیتی و مجلس را به موضوع نمی داد. حتی مصاحبه ها و اخباری که در موضوع کرسنت وجود داشت در اخبار نقل نمی شد. آقای اژه ای دستور دادند پرونده کرسنت فعال شود. انشاءالله که به نتیجه برسد.

چهره اصلاح‌طلب: حزب اعتدال و توسعه به «کما» رفت

عضو بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه به «کما» رفته است، گفت: آنها در مقایسه با دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا در سپهر سیاسی کشور جایگاه تعیین‌کننده‌ای ندارند.سید حسن رسولی، عضو بنیاد امید ایرانیان در گفتگو با مهر، درباره علل انفعال اعتدال‌گرایان و فاصله گرفتن حزب اعتدال و توسعه از فعالیت‌های حزبی، گفت: برای پاسخ به این موضوع ابتدا باید در مورد مفهوم اعتدال و اعتدالیون توضیحاتی داده شود. سال ۹۲ حسن روحانی که عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت بود، مستقل در انتخابات حاضر شد و نه تنها مورد حمایت اصولگرایان قرار نگرفت، بلکه در یک رقابت بسیار تنگاتنگ با محمدباقر قالیباف توانست پیروز شود.

«حواریون» روحانی که در حزب اعتدال و توسعه فعال بودند، درصدد برآمدند که برخاسته از موقعیت جدید روحانی به عنوان رئیس‌جمهور جایگاهی برای خودشان به دست بیاورند. وی با بیان اینکه روحانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده، خودش را اصلاح‌طلب ندانسته و نمی‌داند، افزود: بنا به تدابیری، ظرفیت‌های اصلی اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت جدی کردند؛ بنابراین، بعد از پیروزی در انتخابات ۹۲، روحانی سه راه داشت. در سازمان اصولگرایان جانمایی شود، رسماً به اصلاح‌طلبان بپیوندد یا تصمیم دیگری اتخاذ کند. عضو بنیاد امید ایرانیان اظهار داشت: برداشت اعتدالیون از پیروزی روحانی با حدود ۳۰۰ هزار رای بیشتر در سال ۹۲ این بود که این موفقیت حاصل حمایت خودشان و قابلیت‌های شخصی حسن روحانی بوده است؛ بنابراین، به لحاظ تشکیلاتی گرایشی به هیچکدام از دوگانه اصولگرا و اصلاح‌طلب نشان ندادند و خواستند به تعبیر خودشان گفتمان جدیدی را با نام «اعتدال» در کشور پایه‌گذاری کنند.

کیفرخواست سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه به وی ابلاغ شد

صبح امروز کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه ابلاغ شد.به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، اسیود در جریان جلسه ابلاغ کیفرخواست، خود را کارمند اداره کار سوئد و دارای تابعیت سوئد معرفی کرد.بر اساس کیفرخواست صادره، اتهام وی اداره و سرگروهی گروه تروریستی به نام «حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز» و طراحی و اجرای عملیات‌های بمب‌گذاری و تروریستی متعدد در استان خوزستان و تخریب اموال عمومی به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.در جریان جلسه ابلاغ کیفرخواست به اسیود تاکید شد، وکیل متهم حتما باید در دادگاه حضور داشته باشد.

حاج‌علی‌اکبری: رهبری شدیداً به جوانان جامعه دلبسته‌اند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه گفت: رهبر خردمند و جوان‌شناس و جوان‌یاور و جوان‌باور، شدیداً به جوانان جامعه دلبسته‌اند و یک مربی عالیقدرند که به‌ خوبی جوان، آفاق ذهن، آرمان‌خواهی و دل‌شوره‌های او را می‌شناسند.

پیشنهاد وزیر کشور به رئیس‌جمهور: اختیارات استانداران بیشتر شود

احمد وحیدی وزیر کشور روز یکشنبه در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، گفت: باید کشور را استاندار محور اداره کنیم نه وزارتخانه محور و برای این منظور بخشی از اختیارات وزارتخانه‌ها به استانداران تفویض می‌شود و وزارتخانه‌ها بیشتر نقش حمایتی و نظارتی خواهند داشت. وی اضافه کرد: در بودجه ۱۴۰۱، بودجه استانی با محوریت اختیار عمل بیشتر استانداران در نظر گرفته شده و این پیشنهاد به حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهوری محترم کشور ارائه شده است. وزیر کشور درخصوص اعطای اختیارات بیشتر به استانداران هم گفت: برای تحقق این امر مصوبه‌ای به هیات دولت ارائه خواهیم کرد. وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور بر ضرورت تعامل نزدیک‌تر و بیشتر با نمایندگان ملت تاکید کرد و گفت: باید ارتباطات گسترده‌ای با نمایندگان ملت داشته باشیم و در این خصوص معاونین وزارتخانه‌ها ارتباطات بیشتری با نمایندگان برقرار می‌کنند.

زیاده‌خواهیِ دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس درخصوص مذاکرات وین

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به طرح اظهاراتی زیاده خواهانه درباره مذاکرات ایران و سایر طرف‌های برجام در وین پرداخت.نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز مدعی شد که بدون مشارکت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در مذاکرات وین، هیچ راه حلی برای موضوع هسته‌ای ایران وجود نخواهد داشت.الحجرف در ادامه زیاده‌خواهی‌های خود تاکید کرد: مذاکرات با ایران باید شامل برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای ایران نیز باشد.مذاکرات برجامی ایران و ١+٤ قرار است روز ٢٩ نوامبر (هشتم آذرماه) در وین از سر گرفته شود.این موضع گیری زیاده خواهانه در حالی بارها از سوی مقامات برخی کشورهای منطقه خلیج فارس مطرح شده است که جمهوری اسلامی ایران به طور جدی تاکید دارد که برجام یک توافق انجام شده میان ایران و سایر امضا کنندگان آن است و مذاکرات در وین نیز تنها برای بازگشت به اجرای کامل و اولیه آن است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۹ سیلی به آمریکایی‌ها زدیم

سردار تنگسیری گفت: ما به ازای ۹ شهید تقدیمی در نبرد مستقیم با امریکایی‌ها، توانستیم با لطف خدای متعال، ۹ سیلی به یاد ماندنی به آن‌ها بزنیم و آن‌ها امروز به خوبی سیادت جمهوری اسلامی در عرصه دریایی متوجه شده اند.

روایتی تازه از جاسوس ایران در خانه وزیر جنگ اسراییل

یک پایگاه خبری-تحلیلی صهیونیستی اطلاعات تازه‌ای درباره موضوع جاسوسی خدمتکار خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه داد که اخیرا ادعا شده از طریق ارتباط با یک گروه هکری وابسته به ایران مشغول جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی بوده است.پایگاه صهیونیستی دِبِکا در گزارشی نوشت: عُمری گورن، مردی ۳۷ ساله که اخیرا سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل مدعی شده به نفع یک گروه هکری وابسته به ایران از خانه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرده است، حداقل از سه سال پیش یعنی از آوریل ۲۰۱۹ در این اقدام دست داشته است. او آن موقع به عنوان یک خدمتکار در خانه بنی گانتس که رئیس ستاد ارتش بود، کار می کرد. وقتی گانتس تازه به عنوان رهبر حزب اپوزیسیون آبی-سفید وارد سیاست شده بود، گوشی همراهش مورد حمله هکرهای تحت حمایت ایران قرار گرفت. این باعث شد به کنایه بگویند رهبری که نمی‌تواند مراقب گوشی خودش باشد، نباید خیال حفاظت از دولت را در سر بپروراند.دبکا ادامه داد: حالا گفته می شود این گورن بوده که به هکرها دسترسی به تلفن گانتس را داده بود؛ اما بعد اصلا به او شکی برده نشد. افترای هک شدن از سر و صدا افتاد و تحقیقی که وعده آن داده شده بود، هیچ گاه انجام نگرفت. گورن از آن ماجرا قسر در رفت و ترغیب شد به عنوان یک جاسوس دیجتال کارش را توسعه دهد.

مدیر شبکه مستند: تلویزیون دست انقلابی‌هاست

مدیر شبکه مستند گفت: تلویزیون دست انقلابی‌هاست. هرچند انقلابی بودن هم باید در دل آدم‌ها باشد و ظاهر ملاک نیست، منتهی مهمتر این است که باید دید چقدر میدان عمل وجود دارد. حرفم این است که برخی افراد از جناح این طرف و آن طرف با دستاویز قرار دادن هر چیزی، تلویزیون را محافظه‌کار می‌کنند.

چرا فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه تغییر کرد؟

اسداللهی در بخش دیگری از این گفتگو، در پاسخ به سؤالی درباره «دلیل تغییر سردار جواد غفاری فرمانده مستشاران نظامی ایران در سوریه و همزمانی آن با حوادث اخیر و سوءاستفاده برخی رسانه‌های خارجی از این مساله» تصریح کرد: بعد از اینکه بحران سوریه شروع شد، چند ماه بعد از آن‌که این مساله وجهه نظامی پیدا کرد و جنگ شروع شد، اولین فرمانده نیروهای مستشاری ما سردار شهید همدانی بود که در سوریه به ابووهب معروف بود. ایشان دی ماه ۱۳۹۰ به‌عنوان فرمانده گروه مستشاری منصوب شد و ۲ سال فرمانده بود آن هم در وضعیت سختی که پایتخت در خطر جدی سقوط قرار داشت. حضور ایشان بسیار مؤثر بود و با همراهی و پیروی از شهید سلیمانی موفق به ایجاد و تجهیز نیروهای دفاع وطنی شدند و پایتخت را نجات دادند، طریق المطار (جاده فرودگاه) را امن کردند و در نهایت جاده خناسر هم فتح و راه حلب باز شد و بعد از ۲ سال مأموریت ایشان تمام شد و بعد از تودیع، سردار اسدی به‌جای ایشان آمدند.وی ادامه داد: آقای ابواحمد هم دو سال یعنی از ۹۲ تا اواخر ۹۴ و تا زمان آزادسازی نبل و الزهرا فرمانده بود و سپس مأموریت ایشان هم تمام شد، در هر دو مورد موضوع رسانه‌ای نشد و خبرشان در رسانه‌ها نیامد و اسمشان هم اعلام نشد و حتی تا زمان شهادت سردار همدانی هم اگرچه افراد مرتبط می‌دانستند ولی علناً اعلام نشد که ایشان با چه مسئولیتی در سوریه حضور دارند.اسداللهی افزود: در دوره پایانی آقای ابواحمد، چون قرار بود عملیات نصر۱ و نصر۲ انجام شود، سردار سلیمانی از شهید همدانی تقاضا کردند به‌عنوان فرمانده عملیات در میدان حضور داشته باشند که ایشان هم قبول کردند و در همین مسیر به شهادت رسیدند، یعنی شهادتشان بعد از دوره مأموریتشان بود. وی گفت: در بهمن‌ماه ۹۴ و بعد از آزادسازی نبل و الزهرا، مأموریت آقای ابواحمد هم به اتمام رسید و مأموریت آقای غفاری شروع شد. ایشان فرمانده گروه مستشاری شدند. ایشان از اواخر ۹۴ فرمانده بود و بیش از آن دو برادر مأموریتش ادامه پیدا کرد و قرار بود اوایل سال ۹۹ مأموریتش تمام شود./تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۰
اصفهانیها خودشون شروع کردن اما دودش به چشم خودشون میره
یعنی فولاد مبارکه و صنایع آب بر باید از اصفهان جمع بشن برن سواحل جنوب کشور.
مردم ایران منتظرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
اصفهان شهر توریستی می تونه حتی بهتر از ترکیه دبی باشه اگر بزارند، مال شما ما محيط زيست سالم و بدون آلودگی خواهان هستیم
سزای کسی که به قتل مردم بی‌گناه افتخار می‌کنه، بسیار بیش از این‌هاست.
انتشار اسامی نجومی بگیران چه دردی را از مشکلات اقتصادی کشور حل میکند؟
تجربه نشان داده است که بعد از انتشار دریافتی ها کلان ، سیستم بیشتر سعی کرده برایش محملی قانونی خلق کند و قانونمند شوند . طبق قانون حداکثر دریافتی هفت برابر حداقل دریافتی باید باشد که البته با ترفندهای مختلف به اعداد دلخواه نزدیکش میکنند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
به قول بعضی "هچ
مستشار دیگه چیه بگو نیرونظامی
نبود این نماینده ها بهتر از بودشان است مثلا این دوسال چکار کردند مردم خواسته دیگری دارند اینها دنبال سگ و گربه های مردمند مردم دنبال یه لقمه نون تو فضای مجازیند اینها دنبال بستن فضای مجازی مردم آب ندارند بخورند اینها دنبال افزایش جمعیت مردم نمی توانند ازدواج کنند اینها وام ازدواج را با آن اقساط هی اضافه می کنند خلاصه چی می خواستیم چی شد جمع کنید
حسن نوروزی:حدود ساعت پنچ صبح امروز شنبه یک فرد با خودروی پراید جلوی دفتر ارتباط مردمی اینجانب متوقف شد و پس از پیاده شدن از خودرو با پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفتر اینجانب را آتش زد.وی افزود: این فرد پس از فیلم‌برداری از محل سریع متواری شد.نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: بر اساس شنیده ها فردی که فیلم مذکور را امروز در فضای مجازی منتشر کرده، ۲ روز قبل از کشور خارج شده است. مناین خبر رو الان خواندم که غروب روز یکشنبه است. صبح شنبه طبق گفته ایشان ساعت ۵ صبح این اتفاق افتاده و تا الان ۴۸ ساعت نشده. ولی ایشان ادعا کرده که فردی که فیلم را در فضای مجازی منتشر کرده ،دو‌روز پیش از کشور خارج شده!!! آیا این فرد همان فیلم بردار بوده؟که نمیشود قبل از انجام کار آتش سوزی از کشور خارج شده باشد. اگر ایشان نبوده پس چه کسی بود و چه کسی خارج شده؟ فکر میکنم باز هم ایشون شوخی کرده!!! نه آتش زدن کار مهمی بوده و نه ایشون شخص مهمی است که افراد بخواهند اینقدر هزینه کنند!!! ضمنا فکر نکنم که به کسی بابت اینکار اجازه پناهندگی و این چرندیات رو‌بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
چقدر بيكاري!
اقای نوروزی حرفی زدی که اتش به دل خانواده های جانباختگان انداختی.ارامش را از خود گرفتی.
اقای پژمانفر
شما اگر صادق هستید
اقای زنگنه که اعلام امادگی کردند
شما چرا اجازه نمیدهید
سیمای ج.ا.ا دست هم فکران خودتان هست
پس لطف کتید اجازه دهید
اگر صادق هستید
اعلام نجومی بگیر چه سودی به حال مردم داره. کما اینکه مجلس خودش با تصویب قانون برای بعضی مشاغل نجومی بگیر درست کرده
تنها خواهشی که دارم این هست من را به سوریه ببرید تا در راه خدا شهید بشم تنها آرزو هست کنج دلم سنگینی می کند ⚘⚘⚘⚘❤❤❤❤❤
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
ببرن؟خب خودت برو.
چقدر خودت را تحویل می گیری چون تابلوی دفتر را آتش زده رفته خارج آنجا هم فورا بهش پناهندگی دادند چقدر دنیا بی در و پیکر هست شما راجع به مردم ایران چه فکر می کنید یا شما مردم را خوب شناختید
تلویزیون دست خودی هاست
همه چیزو مخفی کنید از مردم منتها دبگه مثل قبل نیست رسانه فقط دست شما نیست.
طرف حساب ایران در مذاکرات وین آمریکا است الان اروپایی ها هم اضافه هستند چه برسد به کشورهای حاشیه خلیج فارس
چون تجربه نشان داده که اروپا بدون آمریکا نمی تواند سیستم مالی را بین ایران و جهان برقرار کند
البته امید بستن به وین بدلیل وابستگی کامل به آمریکا یک امید واهی است و اگر آمریکا اهل تعامل بود هیچگاه این مشکلاتی که در خاورمیانه وجود دارد بوجود نمی آمد و حتی آمریکا حاضر بود اسرائیل را قربانی آن کند
یعنی غرور و خودخواهی آمریکا و خودبرتر بینی آنها اجازه چنین کاری نمی دهد و این غرور و خودبرتر بینی به ضرر خوشان هم است و باعث شده است که منافعشان هر روز بیشتر به خطر بیفتد و حامیان آنها در داخل کشورها کمتر شوند و نتوانند رفتارهای ماجراجویانه آنها را در هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای آنها را توجیه کنند
تنها راه برون رفت از مشکلی با نام آمریکا همان قوی شدن در داخل و دور زدن تحریم ها از هر روشی چه سنتی و چه مدرن است و قوی شدن در داخل مستلزم درست کردن ساختارهای داخلی بخصوص اقتصاد و شایسته سالاری و پرهیز از حواشی های داخلی و خارجی و جلوگیری از ریخت و پاش هایی است که جز هزینه هیچ چیزی در آن نیست و بعضاً بنام ارزش ها و تفکرات غلط بوجود آمده است و زندگی های راحت و بدون آلایش را تبدیل به زندگی سخت آنهم در شرایط تورمی و مشکلات ناشی از کاهش ارزش پول ملی کرده است چه در زندگی شخصی و چه در اموال عمومی مردم که در دست دولت و حاکمیت امانت است
هرچه دل تنگت میخواهد بگو و بنویس قضاوتش. با مردم
خودروی نماینده نائین در مجلس واژگون شد
نماینده نائین چرا در مجلس رانندگی می کرد؟؟؟؟
تلویزیون دست انقلابی هاست اما کنترل تلویزیون دست ماست و نگاه نمی کنیم
آقای میرکاظمی زورت به معلم مظلوم رسیده ؟؟
فیش‌های حقوقی ۲۱۰ میلیونی، مدیران شرکت‌های دولتی رو نمیکنی؟؟ اگه هنری داری بخشنامه کن حقوق بالای ۲۰ میلیون رو پرداخت نمیکنی ؟؟ ۵۲ نهاد فرهنگی موازی درست کردین روحانی که داد میزد که پول معلمان تو جیب یه عده دیگه میره ؟؟ ۱۳۰ میلیارد فقط یه قلم به بنیاد سعدی ، چطور برای دوستانت پول داری ؟؟ میدونی حقوق معلم ایرانی یک پنجم یه معلم افغانستانی هست ؟؟؟ ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
شما چرا خودتان را با کسانی که از شما بیشتر زحمت می کشند و حقوق بیشتر می گیرند مقایسه می کنید چرا با بسیاری از کارمندانی که از شما خیلی خیلی بیشتر کار و کوشش می کنند و حقوق خیلی کمتر از شما می گیرند تازه تعطیلات زیادی هم ندارند که خودشان را با این وآن مقایسه کنند و همیشه در حال سیر و سفر باشند و هر جا از لحاظ مالی کم بیارند شروع به انتقاد کنند که بله حقوق ما کم هست واقع بین باشید
ناشناس
| France |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
شما هم‌میدانی حقوق یه استاد دانشگاه ایرانی یک دهم یک استاد خارج از ایران است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دوستان دوستان چرا دعوا میکنید
حقوق کارگر ایرانی هم از کارگر عراقی و خارجی کمتر است
یچ چیز جای خودش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
كدام شركت دولتي؟
تمام برکت و نعمت در مملکت ما از دعای مومنان است
دل مومنان از بی حیایی زنها و بی غیرتی مردان به درد آمده و برکت و نعمت و آرامش از مملکت رفته
هفته پیش رفتم تره بار شهرداری
زنها با موهای افشان از پشت شال و جلوی پیشانی و بزک کرده با مانتوهای جلو باز و شلوارهای تنگ و کوتاه و ساق دست و پای عریان و ناخن های مثل چنگ حیوانات خرید می کردند و هیچ مردی نبود که معترض باشه
حتی صندوقدار بدون توجه بارها را وزن می کرد و پول می گرفت
رفتم دفتر تره بار و اعتراض کردم و اصرار کردم اون چند بد حجاب را با افتضاح و سر و صدا از تره بار بیرون کنیم که دیگران ماستها را کبسه کنند که اصلا توجه نکردند و فقط با اصرار زیاد من پشت بلند گو از خواهران درخواست شد حجاب را رعایت کنند !
اون فواحش با آن لباس افتضاح از خانه خارج شده اند و شوهر و پسرشان معترض نبودند
همسایه ها معترض نبودند
پلیس در خیابان معترض نشد
کسبه و مغازه داران معترض نیستند
این حجم بی غیرتی ؟؟
دل مومنان و پیامبر و ائمه از ما شاد نیست
درگیر گرانی و خشکسالی هستیم
فقط زنها مقصر نیستند چون مردها قیم و صاحبدار زنها هستند و غیرت ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
داداش یه جوری با جزئیات توضیح دادی فکر کردم داستان .......میخوای بگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خدایا بیماران را شفا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
هر کی دوست نداره جمع کنه بره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
حاجی! شما سریعاً به پزشک مراجعه کن . وضعیتت خطرناکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
چه دقتی کردی مومن . جزئیات لباس هایشان را هم حفظی . فقط یک سوال
چرا در کشور هایی که حجاب اجباری نیست مشکلات اقتصادی و خشکسالی وجود ندارد؟ با این تفسیر شما آنها باید تا حالا نابود میشدند . به نظرت مشکل از چیز دیگر نیست؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
تو اگر ایرانی بودی به بانوان کشور توهین نمیکردی.متاسفانه امثال تو اجنبی به مادران و دختران این کشور توهین میکنند اما کمی صبر داشته باش.دعات تو سرت بخوره که سرشار از ریا و نیرنگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
اونها مسلمان نیستند و غیرت و شرف در دینشون واجب نیست
اونها را خداوند رها کرده که به درک واصل یشوند
ما مسلمانیم و غیرت و شرف داریم و از همه مهم تر حکومت اسلامی داریم و حجاب برای ما واجبه
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
اینجا ایرانه عمو و اگر ناراحتی با زن و بچه ات برو افغانستان، البته اون خانواده چی از دستت می کشند با غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
مومنان یه فکری به حال دلشان بکنند که چرا از رانت خوری ها اختلاس ها بی عدالتی ها پارتی بازی ها فامیل بازی ها دروغ وریا وتظاهر مسئولین خم شده در سطل زباله پیرمرد وپیرزن ها وبچه ها و ...و.....به درد نمی اید....در ضمن یک فاحشه مغزی میتواند مانند شما فکرکند وخودش را قیم ومالک وصاحب زن بداند وبه ناموس مردم تهمت بزند....شما بیمار هستی ... وخدا شما وامثال شما را شفا دهد
کسانیکه معیشت معلمان رو گروگان گرفتند
قالیباف رییس مجلس
میرکاظمی رییس برنامه بودجه
نمایندگان تهران به با شانتاژ تبلیغاتی نادران ، شریعتی ، موسوی
معلمان هم باید در نیمسال اول مثل اساتید دانشگاه که نمرات رو گروگان گرفتند شما هم نمره واقعی رو بدین حتی اگه تمام ‌کلاس صفر بگیرن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خودتان را خیلی تحویل می گیرید اگر شما یکسال هم سرکار نروید آب از آب تکان نمی خورد وای بر د کسی را که اینهمه کارمند و کارگری که خیلی کمتر از معلم ها حقوق می گیرند ندید و گفت معلم ها حقوق کم می گیرند واقعا معلم ها را خوب شناخت و جرقه فتنه خوبی را زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
ناشناس 1356
من کاری به حقوق کسی ندارم اما حرفت اشتباهه براادر
اوضاع الان ما از آموزشهای غلط و اشتبا نشات میگیره
معلم یه رکن مهمه تو جامعه
آقای عین اللهی چرا در خراسان جنوبی یک غیر بومی رو رییس دانشگاه پزشکی کردی ؟؟ کسی که در مدیریت یک بیمارستان فقط کارش بستری های غیر ضروری بود و اخلاق مناسب هم در برخورد با بیماران و پرسنل نداشت ،
حالا جناب شریعت مداری معرفی کنی چه اتفاقی میخاد بیفته میخای من همه رو برات معرفی کنم
۱_مدیران و کارمندان پتروشیمی از ۳۰۰ میلیون تا ۳۰ میلیوم
۲_ مدیران و کارمندان شرکت نفت و گاز و مخابرات
۳_ وکلا و قضات محترم
۴_ اساتید دانشگاه از ۲۳ میلیون تا ۵۴ میلیون
۵_ پزشکان از ۱۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون (مطلب داران (
۶_ دندانپزشکان ، از سه ماه پیش هزینه ها رو ۳ برابر کردن
۷_ مدیران شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی و کارمندان آنها
البته معلمان هم از ۳ تا ۷ ونیم میگیرن که مثل اینکه از دید تو نجومی بگیر محسوب میشن و جرم اینکه تعدادشون زیاده باید بسوزن.....
پاسخ ها
دانشگاهی
| France |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
به بیست میلیون حقوق استاد دانشگاه میگی نجومی؟! اولا که همه را زیادی اضافه کردی! حقوق ۵۰ میلیونی در دانشگاه نداریم . دوما حقوق شما کمه! که البته باید حتما متناسب با تورم افزایش پیدا کنه. با دلار ۳۰۰۰۰ تومانی بیست و چندمیلبون تومان نجومی حساب نمیشه!
اون موقع زمان احمدی نژاد هشت سال حقوق اساتید را اضافه نکردن تو کجا بودی؟ پدر ما رو ‌درآوردن! چرا اون موقع اعتراضی نداشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
من هیات علمی (استادیار) دانشگاه دولتی هستم و ۱۲۴۷۰۰۰می‌گیرم
در مذاکرات آتی به امریکا اولتیماتوم بدین اگه بخواهی بیش از این ملت ایران رو تحت فشار قرار دهی هیچ امنیتی در منطقه نخواهی داشت قرار نیست که فقط ملت هزینه بدن ؟؟ غنی سازی ۹۰ درصد گام بعدی خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
غنی سازی اورانیوم یا ساندیس؟
ناشناس
| France |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
خاك بر سر ما كه نه علم داريم نه اقتصاد و نه مردمداري فقط مثل دزدهاي سر گردنه هنرمان گروكشي است
مالیات ازرحسابهای میلیاردی یک ماهه کسری بودجه مملکت رو تامین میکنه ؟
سیما دست انقلابی هاست! معنی انقلابی رو‌فهمیدیم.
کاری به حقیقت پرونده کرسنت ندارم .ولی اقای اژه ای حالا چرا ؟
معلمان رتبه بندی نمیخان ، آقای میرکاظمی؟ حقوق ما به اندازه آبدارچی سازمان برنامه بودجه کن ما ما رو بس است ؟؟
آقای رییسی ، آقای مخبر ولله قسم راه های زیاد برای تامین کسری بودجه هست ولی متاسفانه چون این طرحهای منافع دوستان سرمایه دار رو به خطر می اندازه هیج وقت اجرایی نمیشه
۱_ مالیات بر حساب‌های بانکی که سودهای بادآورده می.یرن و عملا خلق پول بدون پشتوانه می‌کنند حتی اگه یک درصد بگیرین ماهی ۳۲ هزار میلیارد درآمد برای دولت داره
۲_ مالیات بر کسانیکه بیش از یک خودرو دارن چرا که بعًی خانواده های برای تمام اعًای خانواه خودور دارن
۴_ مالیات بر درآمد شرکت‌های استان قدس ، به طوری که درآمد ایتان قدس به تنهایی میتونه کسری بودجه رو تامین کنه
۵_ مالیات بر کسانیکه بیش از یک واحد مسکونی احتکار دارن به طوری کسانی هستند که حداقل ۱۰۰ واحد دارن ،
۶_ مالیات بر درآمد پزشکان و دندانپزشکان مطلب دار
۷_ مالیات از بساز بفروشان
۹ _ مالیات بر شرکت‌های هرمی به طوری یه ویزیتور معمولی درآمد ۳۰ میلیونی داره
از همه مهمتر کاهش حقوقهای کسانیکه حقوق نا متعارف میگیرن حداقل میتونید برای چند سال بحث افزایش حقوق آنها رو منتفی کنید
متاسفانه شما بجای اینکه دست در جیب ثروتمندان کنید وست تو جیب مردم عادی میکنتید و میخواهید با ۱۰۰ هزار تومانی که به مردم میدین ۲میلیون جیب آنها رو خالی کنید ؟؟ ولله قسم هزینه آب و برق و گاز و موبایل رو از پارسال حداقل ۷ برابر کردین چطور پول گازی که پارسال حداکثر ۳۰ هزار تومان برام می آمد حالا ۳۹۰ هزار توامان میاد ؟؟؟ این تذهبون
۸۰۰ میلیون از پارسال تو بورس نابود شدم حالا میخان ۱۰۰ میلیون وام بدن و ۵۰ میلیون هم سود بگیرن دوباره بگذارن تو بورس تا نابود بشه
آقای رییسی نظام بودجه ریزی کشور وحشتناک مبتی بر بی عدالتی هست ، ارگانی ۴۸ درصد کارمندان دولت رو تشکیل داده داره ۱۱درصد از بودجه عمومی استفاده میکنه ؟؟ مدارس کشور تو بعضی از مناطق به خرابه های شام شبیه است ؟؟ بی عدالتی آموزشی ۳۰۰ هزار دانش آموز رو از تحصیل جدا کرده ، این دو سال کرونا همه فهمیدن که واقعا مدرسه و معلم چه نعمتی برای جامعه هستند
دلنش آموزان به شدت بیسواد شدن به طوری در متوسطه دیگه جمع و تفریق رو مشکل دارن ،
در دانشگاه که تا که با فا غ التحصیلان فوق العاده بیسواد مواجه خواهیم بود ، باید مثل متوسطه دوم که امتحان نهایی یه آزمون جامع بگیرید که واقعا آبروی مملکت با این نسل بیسواد خواهد رفت ،
سلام چرا این رتبه بندی فرهنگیان رو اجرا نمیکنن ؟؟؟!!!
عجب
عجب
عجب
خوب دیگه نماینده ای کارش کیو کیو بنک بنک باشد نباید ازمردم اتتظار دسته گل داشته باشدکسانی راکه بوسیله ایشان کشته شدند ان دنیا منتظر ایشان خواهند ماند آن دنیا دیگه کسی ازایشان حمایت کند حمایت شده گان ایشان دراین دنیا دران دنیا پرونده ای خواهند داشت اندازه یک کتابخانه خدا بدادشان برسد
نه . مثل اینکه امیدی نیست .
قوه قضائیه اول پاسخ دهد که پرونده کرسنت چرا تا حالا غیر فعال بوده است؟؟؟
اگر مسئولین جوان‌شناس، جوان‌یاور و جوان‌باور بودند جوانان نخبه این مرز و بوم دسته دسته از کشور مهاجرت (شما بخوانید فرار) نمی کردند
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
شماها تو دهه هفتاد و هشتاد موندین. موج و درخواست مهاجرت الان به افراد عادی رسیده نخبه پیشکش
"خودروی نماینده نائین در مجلس واژگون شد" احتمالا خودروی این نماینده ساخت فرغون سازی های داخلی نبوده که زنده مونده!!!!
چرا در این مدتی که امریکا تحریم کرده بود کرسنت فعال نشد؟ چون اماراتی ها سرباز می زدند ما طلبکار می شدیم
چرا فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه تغییر کرد؟
ما زمانی که نماینده بلایی بر سرش بیاد خوشحال میشیم. چون کارکردی ندارن. مدیر شبکه مستند درست گفته ولی باید دید چقد مردم تلویزیون می بینن. چون دروغ زیاد میگین.
مناطق آزاد شمال ایران در اختیار اردوغان گذاشته شده و برخی پتروشیمی های جنوب به اردوغان داده شده است و تریلی های طلای ایران نیز به اردوغان بعنوان هدیه خدا داده شد.

اردوغان، مسبب اصلی ویرانی و کشتار مردم سوریه از طریق ابزاری کردن اسلام (پروژه دموکرات اوباما-اردوغانی) و توسط مسلح کردن و تجارت با نیروهای تکفیری، سوریه را با خاک یکسان نمود اما با این وجود در حال خوردن پول سوریه، با فروختن جنس ترکیه ای به سوریه در چند برابر ایران و گرفتن پول ایران برای فروش کالاهای ترکیه است.

در سالهای قبل از کرونا حتی تا بالای 10 میلیارد دلار ایرانی سالانه فقط صرف خرید ملک در ترکیه گردید.

اردوغان در حال تسلط بر شمال کشور با همکاری با اسرائیل و آذربایجان علی اف است و احتمالا باید شاهد آشوب در بخش ترکزبان ایران نیز باشیم. هم اینک نیز با سد جدید اردوغان بر رودخانه های مادر شاهد ناآرامی های خشکسالی در اصفهان و در آینده شدت گیری این ناآرامی ها بی آبی خواهیم بود.

هر زمان نیز که نقشه های سلطان عثمانی لو می رود، حوثی ها چند موشک و پهپاد به عربستان می زنند و عکس خاشقچی واشینگتن پست دموکرات اوباما-اردوغانی را علی رغم زندانی شدن و محکومیت خبرنگاران واقعی در ترکیه سر علم می کند.
مهمترزنش همین پروژه ی کرنست هستش. جناب اقای اژه ای به آن پرداخته امیدوارم هرچه زودتر خیانت کار هارو به اشد مجازات برسانند
حتما جوانان هم آنهایی هستند که عضو بسیجند مانند مردم و مستضعفین که باز تعریف شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
افرین
نماینده ای که حتی به طور تلویحی وشوخی چنین جمله سخیفی را در خصوص شلیک به مردم خود ، مردمی که یعنی نماینده آنها هم است به راحتی وبدون هیچ شرمی بر زبان می راند شایسته نمایندگی مردم نیست
فرمانده نیروی دریایی سپاه: ۹ سیلی به آمریکایی‌ها زدیم. البته من دیروز جایی خواندم که شش سیلی زدیم . کدام درست هست ؟
آقای اژه ای هنوز نمایندگان مجلس و همکارات فرق بین مترمکعب و فوت مکعب را نمیدانند!!! چیو میخوای بررسی کنی؟!
تابناک! واقعا شورش رو در آوردی
نظرات رو چرا دییییییر منتشر میکنی؟
آتش زدن تابلوی دفتر نماینده شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان جزییاتش اینه ! خودش آتش زده که بنداره گردن مردم !
به این ناشناس ۲۲:۰۴ بگین بره خودشو به یه روانپزشک نشون بده! به آدمی با اینهمه انحراف فکری و ‌جنسی نمیگن مومن!!!!
ان شاا.. در داگاه پاسخ گوی خون کسانی که کشته ای خواهی بود هم در این دنیا مجازات می شوی هم در آن دنیا
این نوروزی خودش یه قتل هم وطنان معترض شهیدمان اعتراف کرده و باید به جرم قتل نفس عمد محاکمه و مجازات شود.
مجلس باید این نماینده را استیضاح کند خطرناک است ممکن است نمایندگان را به رگبار ببندد
فرمانده نیروی دریایی سپاه،کشته شدن 9 نفر از نیروهات را سیلی به آمریکا میدانی؟!یعنی اینقدر حرف بی ارزش که ناتوانی در مدیریت را بعنوان سیلی به آمریکا معرفی میکنی؟نمیدانم چرا این سیلی ها که 43 سال هست نواخته میشه،بیشتر از اثر به آمریکا تاثیرش بر اقتصاد داخلی و روابط بین ایران و کشورهای دیگر بوده تا بر روابط آمریکا و کشورهای جهان؟!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار