بازدید 11510
۱

حکم غارت‌گر میراث‌ فرهنگی کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از صدور حکم سنگین برای غارتگر میراث‌فرهنگی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 21 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، یعقوب گویلیان امشب در ارتباط مجازی با اصحاب رسانه از صدور حکم سنگین برای غارت‌گر میراث‌فرهنگی در کردستان خبر داد و اظهار داشت: پس از پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر سرانجام قاضی پرونده کشف سکه‌های تقلبی، برای شخصی که اقدام به نگهداری این سکه‌ها با قصد فروش و توزیع کرده بود علاوه بر صدور حکم ۶ ماه حبس، حکم جریمه نقدی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای او صادر کرد.

وی افزود: تعداد این سکه‌های تقلبی ۸۷ عدد و از جنس برنج بوده و هیچ ارزش مالی ندارد، اما با همین سکه‌ها می‌توان زندگی خیلی از افراد را از بین برد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان تصریح کرد: برخی از افراد جامعه از عواقب نگهداری اشیاء تقلبی و یا خرید و فروش آن‌ها آگاهی ندارند در دام افراد سودجو گرفتار شده و گاهی موجب بی‌خانمانی و از دست دادن اموال و حبس‌های طولانی برای آن‌ها می‌شود.

گویلیان ضمن تشکر از دادگستری و قاضی این پرونده اظهار داشت: هدف از اطلاع‌رسانی این موضوع آگاهی‌بخشی به مردم عزیز استان بوده تا هیچ گاه در دام این گونه افراد گرفتار نشوند چرا که افراد زیادی در گذشته با موضوع اشیاء تقلبی در کردستان گرفتار شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چه تیتر بی موردی زده اید. کدام غارتگر میراث فرهنگی؟ فرد متقلب کلاهبرداری بوده نه غارتگر میراث فرهنگی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار