دو هزار و هشتصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد / کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی در دولت / نماینده مجلس: نگهداری حیوانات خانگی برای برخی تبدیل به کلاس شده است!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند فعال محیط زیست: تظاهراتی بسیار سنجیده در اصفهان برگزار شد / حمله به ساختمان کنسولگری ایران در هامبورگ / در مذاکرات حرف اول و آخر را زدیم، باید بدون پیش‌شرط تحریم‌ها را یکجا بردارند / کنایه رسانه اصولگرا به نحوه برگزاری نماز جمعه و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۵۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 20 November 2021
|
82302 بازدید
|

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: نگهداری حیوانات خانگی برای برخی تبدیل به کلاس شده؛ جلوی آن را می‌گیریم

حجت الاسلام نقد علی نماینده مجلس یازدهم و امضاکننده طرح «صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات خطرناک و مضر» گفت: اخیراً باب شده است که در آپارتمان‌ها سوسمار، شیر، پلنگ، مار و لاک‌پشت‌های خطرناک به‌عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شود. در برخی مواقع حتی این حیوان‌ها در سطح آپارتمان رها می‌شوند و موجب آزار و اذیت و آسیب‌های جدی جانی برای اشخاص می‌شود. به دلیل این‌که قانون خاصی هم در این زمینه وجود ندارد، متاسفانه این روند هر روز در حال گسترش است تا آن‌جا که این کار برای برخی تبدیل به «کلاس» شده است! جلوی این کارها را می گیریم.

روایت معاون رئیس‌جمهور از گروه شبه افکن «اصلاح تشیع»

سید محمد حسینی روز شنبه در اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و مراسم افتتاح دفتر مرکزی مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران افزود: رهبر معظم انقلاب راه اندازی حوزه های علمیه خواهران را پدیده ای عظیم و مبارک با برکات فراوان نامیدند؛ خواهرانی که عالم و فاضل هستند و می توانند در عرصه های مختلف جامعه بدرخشند. وی یادآور شد: امروز باید فرمان رهبری را در تربیت چنین بانوانی اجابت کنیم تا به این طریق پاسخگوی نیاز داخلی و خارجی به بانوان آموزش دیده و عالم باشیم. حسینی اظهار داشت: این روزها در میان جوانان گروهی ایجاد شده که خود را گروه اصلاح تشیع نامیده و در خصوص امامت، ائمه معصومین و ارزش های دینی شبهه ایجاد می کنند که باید پاسخ جوانان به درستی داده شود. معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: امروز نیاز به تربیت نیروهای پاسخگو داریم و تبلیغات نباید محدود به ماه های محرم، صفر و رمضان شود.

هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده مردم ببر، فیل و کروکودیل با خود نیاورند

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار کرد: «ما هیچ قانونی برای اینکه مردم فرضا فیل و کروکودیل نیاورند، نداریم و هیچ تضمینی هم وجود ندارد که در آینده شاهد این امر نباشیم. بالاخره باید یک نظمی به این قضایا داد و از برخی مسائل پیشگیری کرد.» علی‌اکبر علیزاده از امضا‌کنندگان طرح «صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات خطرناک»، درباره اینکه اینگونه طرح‌ها و مشابه آن مانند صیانت از فضای مجازی، به نوعی دخالت در زندگی شهروندان محسوب می‌شود، به «انتخاب» گفت: «بالاخره اوضاع و احوالی که در زندگی انسان می‌گذرد یک شرایط جدیدی را هم پیش می‌آورد. مثلا در گذشته ماشین نبوده، در نتیجه قوانین راهنمایی و رانندگی هم نداشتیم ولی بعدا یک شرایط جدیدی پیش آمد که حکمرانان قوانینی را تصویب و بعد از آن تکمیلش کردند.» وی ادامه داد: «بالاخره جوامع با توجه به توسعه‌ای که دارند، نیازهای جدیدی هم پیدا می‌کنند؛ مثلا در گذشته مواد مخدر صنعتی مطرح نبوده است اما وقتی مطرح می‌شود نیاز به قانون دارد. یکی از مواردی که قبلا نبوده و الان مطرح شده، نگهداری حیوانات است، چون فردا روزی اگر کسی بخواهد فیل را در خانه نگهداری کند یا ببر به خیابان بیاورد، ما فقط می‌توانیم بگوییم عرف گفته این امر مرسوم نیست، ولی قانونی نداریم. اگر یک نفر حیوان پر سر و صدایی را در خانه‌اش نگهداری ‌کند همسایه‌ها چه کاری می‌توانند انجام دهند؟ بنابراین یکسری مسائل جدید هستند و نیاز به قانون دارند.»

کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی در دولت

علیرضا قزوه، شاعر نام آشنا در شعری کوتاه با کنایه به انتقاد از انتصاب‌های فامیلی در دولت پرداخت. او که نویسنده و شاعری است که برای کارهایش در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرت دارد، با زبان شعر از انتصاب‌های فامیلی انتقاد و این شعر را در فضای مجازی (توییتر) منتشر کرد. قزوه با کنایه در این شعر گفته است: «شد صورت خلق سرخ از سیلی‌تان**کو تجربه‌؟ کو مدرک تحصیلی‌تان؟/ این دولت انقلاب اسلامی ماست** نه دولت انقلاب فامیلی‌تان!»

 

تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد / کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی در دولت / نماینده مجلس: نگهداری حیوانات خانگی برای برخی تبدیل به کلاس شده است!

 

نشانه‌هایی دیده نمی‌شود که آمریکایی‌ها بخواهند به برجام برگردند

یک کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید بر این که نشانه‌هایی دیده نمی‌شود که آمریکایی‌ها واقعا بخواهند به برجام برگردند، معتقد است، آن‌ها تلاش می‌کنند با انجام مذاکره امتیاز بگیرند؛ اگر نشد به سمت سیاست اجماعی می‌روند تا ایران را تحت فشار قرار دهند. فؤاد ایزدی در گفتگو با ایسنا درباره ازسرگیری مذاکرات که ۸ آذرماه انجام می‌شود، گفت: دولت ایران با حسن نیت مذاکره می‌کند و شکی در این مساله نیست. همچنین این که دولت آقای رئیسی علاقه‌مند به رسیدن به توافق است، یک واقعیت است، زیرا در زمان انتخابات قول‌هایی را درباره مسائل اقتصادی دادند که اینگونه تصور می‌شود که می‌خواهند زودتر محقق شود. وی تصریح کرد: مساله اصلی این است که طرف مقابل نمی‌خواهد به برجام برگردد، در واقع از برجام عبور کرده اند؛ این حرف قائم مقام وزارت خارجه آمریکا که ۲۰۲۱ دیگر ۲۰۱۵ نیست باید جدی گرفته شود. این کارشناس مسائل بین الملل افزود: آمریکایی‌ها درخواست‌های غیر واقعی و غیر عملی از ایران می‌کنند که اگر ایران به نظر طرف مقابل عمل کرد که خوب است و امتیاز‌های جدیدی می‌گیرند. اگر ایران نپذیرفت به سمت سیاست اجماعی می‌روند تا فشار‌ها به سمت ایران را افرایش دهند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس: عده‌ای از نمایندگان می‌خواهند دولت را تضعیف کنند

رئیس کمیسیون قضایی مجلس مطرح کرد: طبق سیاست دولت سیزدهم، رشد توسعه اقتصادی خود را نباید به خارج گره بزنیم، فعالیت های درونی کشور ظرفیت های بالایی دارد، باید این ظرفیت ها و نیز سرمایه گذاران خودمان را تقویت کنیم و تسهیلات در اختیار آنها قرار بدهیم. اگر اشتغال و تولید را رونق بدهیم خیلی از مشکلات حل می شود. وعده ها و شعارهای دولت قابل تحقق است.او در خصوص انتقاد برخی از نمایندگان در مورد عملکرد دولت گفت: مجلس به دولت بدبین نیست. مجلس با برخی از تذکرات دولت را کمک می کند، بنای ما تعامل با دولت است. برخی از نمایندگان مجلس نگاه سیاسی به دولت دارند و می خواهند دولت را تضعیف کنند که تعدادشان هم اندک است.غضنفرآبادی در پایان افزود: این را احتمال می دهم که این موضوع در مجلس کلید خورده باشد؛ اما کلیت مجلس از دولت حمایت می کند و کلیت مجلس می داند که در آغاز یک کار دشوار و سخت انتظارات بیش از اندازه از دولت، عقلایی نیست.

یوسفیان‌ملا: مجلس تا وقتی مشکلات مردم را حل نکرده، وارد دستور کار دیگری نشود

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نه دولت و نه مجلس برنامه‌ای برای حل مشکلات معیشتی ندارد، در صورتی که تنها چیزی که در حال حاضر باید در دستور کار نمایندگان و دولت قرار بگیرد، حل مشکلات معیشتی است.عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با ایلنا، درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی با گذشت حدود ۲‌ سال از روی کار آمدن نمایندگان در خصوص حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: مجلس شورای اسلامی دارای سیزده کمیسیون تخصصی است و بعضی از این کمیسیون‌ها با چندین وزارت‌خانه همکاری و ارتباط دارند، بنابراین اگر بخواهیم بگوییم همه این کمیسیون‌ها خوب کار نکردند درست نیست، اگر هم بگوییم همگی خوب کار کردند، باز هم درست نیست و باید بین عملکرد کمیسیون‌ها تفکیک قائل شویم. به طور مثال، کمیسیون آموزش و تحقیقات تا امروز خوب کار کرده است، کمیسیون اصل نود و قضایی هم مصوبات خوبی داشتند که ممکن است به صحن نیامده باشد اما اقدامات خوبی بوده است.

این نماینده پیشین مجلس شورای یادآور شد: هنگام رقابت‌های انتخاباتی آن شعاری که بین همه ۲۹۰ نماینده مشترک بود و با هم شعارش را دادند، در پوسترها و بنرهای‌ تبلیغاتی‌شان هم نوشتند و در سخنرانی‌های‌شان مطرح کردند، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بود.وی ادامه داد: در بخش حل مشکلات معیشتی و اقتصادی ما خروجی خوبی را از مجلس نداشتیم و حتی نمایندگانش موفق نشدند شرایطی را برای حل این مشکلات فراهم کنند. یک زمانی که نماینده می‌آمد درباره معیشت سخن می‌گفت، مشکلاتش را لمس و احساس می‌کرد اما در همین مجلس نتوانست شرایط را در همان حد شرایطی که در زمان انتخابات بود متوقف کند و نگذارد بدتر شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تغییر کرد؟

بر اساس تصاویر منتشرشده از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، کمال حیدری سخنگوی این ستاد منصوب شد. دهم مهرماه ۱۴۰۰ بود که بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، کمال حیدری دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را به عنوان معاون بهداشت وزارت بهداشت، جایگزین علیرضا رئیسی کرد. براساس تصاویر موجود در سایت ریاست جمهوری، علیرضا رئیسی که در دولت دوازدهم و به دنبال تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا، به عنوان سخنگوی این ستاد منصوب شده بود، از تاریخ ذکرشده در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور نداشته است. در همین خصوص، اما امروز تصاویری از حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر شده که گویای این است که کمال حیدری بعنوان سخنگوی این ستاد منصوب شده و در جلسات شرکت می‌کند.

تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد / کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی در دولت / نماینده مجلس: نگهداری حیوانات خانگی برای برخی تبدیل به کلاس شده است!

 

کنایه رسانه اصولگرا به نحوه برگزاری نماز جمعه

کانال تلگرامی روزنامه فرهیختگان با انتشار تصویری از نماز جمعه دیروز نوشت: برای اتصال نماز یا باید تعداد مسئول بیشتری در نماز حاضر شود یا نرده‌ها را بردارند‌.

تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد / کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی در دولت / نماینده مجلس: نگهداری حیوانات خانگی برای برخی تبدیل به کلاس شده است!

 

عمویی: «توافق موقت» جدی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه توافق موقت فعلا موضوع جدی نیست، گفت: پیشنهادهایی که انتفاع اقتصادی ایران در آن در نظر گرفته نشود، مورد توجه مذاکره کنندگان قرار نخواهد گرفت.ابوالفضل عمویی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر، در مورد امکان توافق موقت ایران و ۱+۴ اظهار داشت: آنچه در رسانه‌های آمریکایی به عنوان توافق موقت منتشر شده، هنوز جدی از سوی مقامات ۱+۴ اعلام نشده است. ما با آمریکایی‌ها مذاکره‌ای نداریم و طرف مذاکره ما ۱+۴ است.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکرات ایران با ۱+۴ هشتم آذر ماه در وین انجام می‌شود و موضوع مذاکرات لغو تحریم‌ها علیه ایران است. بدون لغو تحریم‌ها امکان اینکه ایران به توافق برجام برگردد و اجرای پاراگراف ۲۶ و ۳۶ را کنار بگذارد، وجود ندارد.عمویی با بیان اینکه ایران تعهدات خود در برجام را اجرا کرده است، گفت: گام‌های کاهش تعهدات از سوی ایران بر اساس توافق‌نامه برجام برداشته شده است. توافق موقت فعلاً موضوع جدی نیست.

در مذاکرات حرف اول و آخر را زدیم؛ باید بدون پیش‌شرط تحریم‌ها را یکجا بردارند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند به دستاوردی در مذاکرات برسند، اما ما در این مذاکرات حرف اول و آخر را زدیم که باید تحریم‌ها را یکجا بردارند و به تعهداتی که عمل نکرده‌اند، عمل کنند. حجت‌الاسلام حسین جلالی در رفسنجان اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم رویکرد سیاست خارجی ما نسبت به مذاکرات تغییر پیدا کرده و طبیعی‌ است این قاب از مسئولانی که در برابر دولت آمریکا قرار گرفته‌اند، برای آنها ایجاد نگرانی کرده است. نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه آمریکا رصد می‌کند، می‌بیند در برابر کسانی قرار گرفته که هرگز از حقوق ملت ایران کوتاه نخواهند آمد، افزود: آنها به‌ شدت نگران مذاکرات و برجام هستند. وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم برای برجام سر میز مذاکره حاضر شویم نباید ضعف و انفعالی وجود داشته باشد بلکه باید با دست پر بوده و تولید قدرت کرده باشیم، ادامه داد: در هسته‌ای، مقاومت و... کسی می‌تواند دست برتر در مذاکرات داشته باشد که بتواند خلق قدرت کند.

نماینده مجلس: آقای فاطمی امین یعنی هیچ نخبه‌ای در کشور نیست؟

اردشیر مطهری درباره انتصابات فامیلی و اثری که بر افزایش مهاجرت دارد، خاطرنشان کرد: «بسیار بد است. هر دولتی هم که وارد بحث انتصابات فامیلی شود، به باور من شروع بسیاری از موارد مانند رانت و حرکات غیر منطقی خواهد بود. مثلا آقای وزیر صمت برادر همسرش را به عنوان دستیار ویژه وزیر و رئیس هیئت مدیره فولاد منصوب کرده است. آقای فاطمی امین یعنی هیچ نخبه‌ای در کشور نیست؟ شما که می‌خواهی یک میلیون خودرو در سال صادر کنی، در قیمت خودرو مانده‌ای؛ پراید ۱۷۰، ۱۸۰ میلیون شده. کما اینکه اگر توجه کنید، حضرت آیت الله رئیسی فرمودند که هیچ یک از وزرا خط قرمزم نیست، بنابراین ایشان با هیچ کس تعارف ندارد.» نماینده گرمسار در پایان تاکید کرد: «بعضی آقایان برادر خودشان یا برادر خانمشان را بر سر کار آورده‌اند و پست‌های آنچنانی هم داده‌اند که این سم مهلکی است برای فعالیت آن فرد و شروع خیلی بدی است. مطمئن باشید هر کس بگوید من مراقب هستم، دروغ می‌گوید. مردم از مدیران ما انتظار چنین رفتار‌هایی را ندارند. اگر هم آقایان تخصصی دارند، دست‌کم باید در یک حوزه دیگری فرستاده شوند تا آنجا کار کنند و نزدیک نباشند.» /انتخاب

حمله به ساختمان کنسولگری ایران در هامبورگ

رسانه‌ها در آلمان از حمله افرادی ناشناس به ساختمان سرکنسولگری ایران در شهر هامبورگ خبر داده‌اند.به گزارش روزنامه "بیلد" چاپ آلمان، یک سرنشین خودروی عبوری، شامگاه جمعه 19 نوامبر متوجه دودی شده که از درب ورودی ساختمان این کنسولگری به هوا برخاسته و علاوه بر آن دو مرد را مشاهده کرده که با سرعت از آن مکان دور می‌شدند.مقام‌های محلی احتمال داده‌اند این آتش‌سوزی در اثر پرتاب " کوکتل مولوتوف" توسط مهاجم یا مهاجمان صورت گرفته باشد.در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است، فقط ورودی ساختمان کنسولگری خسارت دیده است.مقام‌های امنیتی شهر بلافاصله تحقیق درباره این حمله را آغاز کرده‌اند و احتمال انگیزه‌های سیاسی را منتفی ندانسته‌اند.پلیس بلافاصله مترو منطقه را مسدود و در پی حادثه دو شهروند رومانیایی را بازداشت کرده اما آنان را پس از پرس و جوی اولیه آزاد کرده است.

فعال محیط زیست: تظاهراتی بسیار سنجیده در اصفهان برگزار شد

اسماعیل کهرم فعال محیط زیست به جماران گفت: به نظرم بهترین شیوه ابراز عقیده و اعتراض در تظاهرات اخیر مردم اصفهان انجام شد. مردم با این اعتراض می خواستند بگویند آقایان ‌و خانم های مقامات، بیایید به حرف ما گوش دهید. امروز ما با شما به زبان مردمی صحبت می کنیم و از شما می خواهیم که به حرف ما گوش دهید و خواسته ها و مطالبات ما را برآورده کنید. مطالبات مردم اصفهان تنها درباره آب نبود، بلکه در مورد فرونشست زمین و آلودگی هوا نیز خواسته هایی داشتند. مردم اصفهان به حق می خواهند که بتوانند نفس بکشند.​اسماعیل کهرم فعال محیط زیست معتقد است کفگیر به ته دیگ خورده است و سازه هایی مانند سی و سه پل و پل خواجو به دلیل داشتن پایه های ساروجی، باید در آب می بودند، اما به دلیل خشکی زاینده رود ترک برداشته اند و شروع به فرونشست کرده اند.اسماعیل کهرم در گفت وگو با خبرنگار جماران درباره اعتراضات اخیر مردم اصفهان نسبت به خشک شدن زاینده رود گفت: اصفهان شهری کم آب است و یک رودخانه به نام زاینده رود در آن قرار دارد. متاسفانه در دهه های اخیر، باری مضاعف بر این رودخانه تحمیل کردند. صنایع آب بری مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن در این شهر قرار دارند. در حالی که تولید هر کیلو فولاد قریب به ۳۰ هزار لیتر آب مصرف می کند. مسلم است که تولیدات این صنایع، آب زاینده رود را می بلعند.

تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد

شب گذشته توسط افراد ناشناس تابلوی دفتر حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و بهارستان به آتش کشیده شد.در مورد علت حادثه و چگونگی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما وقوع این حادثه از طرف دفتر حجت‌الاسلام حسن نوروزی تایید شده است. اخیرا نوروزی گفته بود: «یکی از آنهایی که به مردم شلیک کرد من بودم، چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند»؛اما بعد این سخنان را تکذیب کرد.

 

تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد / کنایه یک شاعر به انتصاب‌های فامیلی در دولت / نماینده مجلس: نگهداری حیوانات خانگی برای برخی تبدیل به کلاس شده است!

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یکی به نقدعلی بگه که اونایی که شیر و ببر و پلنگ نگهداری میکنند از ما بهتران هستند که به منابع قدرت وصل هستند.افراد عادی در حد همین سگ و گربه و پرنده نگهداری میکنند اونم از نوع کوچک و خانگی.کار دیگه که ازتون برنمیاد مگر افتادن به جان مردم عادی و بی پناه.
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
گویا نمایندگان مجلس همه مشکلات مردم را حل کرده اند والان دیگر نوبت سگ وگربه های آنها رسیده است. لطفا ابتدا به فکر آسایش و معیشت و کار و رفاه مردم باشید بعد اگر فرصتی داشتید به فکر حیوانات خانگی مردم باشید. دوستی می گفت افراد کوته بین چون نمی توانند کارهای بزرگ انجام دهند وقت خود را به کارهای دم دستی و کوچک می گذرانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
من به عنوان یه شهروند که در فشار اقتصادی هستم . رنج میبرم از شرایط کنونی، تاکید میکنم که در عین حال دفاع میکنم از بحث ساماندهی به موضوع حیوانات خانگی. دوستان عزیز، سگهای بسیار خطرناک از نژادهای غیرقابل رام شدن که در بسیاری از کشور ها ممنوع هست نگهداری خانگی این سگ ها، در حال حاضر در سطح شهر تهران دیده میشن. کمی جستجو کنید و ببینید دختر بچه ای که بهش حمله شد و نمونه های دیگه. اینکه وضع اقتصادی خوب نیست دلیل خوبی نیست برای جلوگیری از مطرح شدن این مشکل مهم. کم کم صدای سگها آرامش شب رو در خیلی از محله ها از بین داره میبره. همه چیز رو به همه چیز هی ربط ندید لطفا!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
علیزاده نماینده دامغان و امثالهم یه حساب سرانگشتی کرده اند که چه تعداد افراد حیوان کوچک خانگی دارند و یه محاسبه سرانگشتی دیگر کردن که فلان قدر میتوانند از این راه کسب درامد کنند.سعی کنید استانه تحمل مردم رو نسنجید چون به نفعتان نخواهد بود.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مجلسی که این همه مشکل رو ول کرده چسبیده به سگ و گربه مگه چند درصد مردم سگ و گربه دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اما درصد زیادی از مردم ، توسط این افراد اذیت می شوند ، جای حیوان طبیعت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
غضنفرابادی مجلس:برخی از نمایندگان مجلس نگاه سیاسی به دولت دارند و می خواهند دولت را تضعیف کنند که تعدادشان هم اندک است.غضنفرآبادی در پایان افزود: این را احتمال می دهم که این موضوع در مجلس کلید خورده باشد اما کلیت مجلس از دولت حمایت می کند) اخ که چقدر شما بیطرف درباره دولت روحانی عمل کردی و اصلا هم سیاسی نبود از کلیت مجلسی که قرار است بر کار دولت نظارت داشته باشند برای رییس ان نامه فدایت شوم می نویسه !!! چه انتظاری است جز بله قربان گویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
فعلا همه دارند برای غرب ناز میکنند و حرف از عدم توافق می زنند. ۸ آذر دیر نیست. شما را خواهیم دید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اصلا چرا باید تو این مسئله تخصصی اظهار نظر کنن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اگر متخصص تو کشور دیدی که بر سر کار باشه برای خودت نوشابه باز کن با کیک نوش جان کن برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تعرض به دفتر یک نماینده مجلس؛ تابلو به آتش کشیده شد) این همون نیست که لات کوچه خالی بود ؟!! کی می تونه محاکمه کنه ؟! کشتیم که کشتیم ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
فیلمه و باور نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
آره خودشه! نماینده ای که با پر رویی بیاد بگه ما بودیم کشتیم! اینم میشه نتیجش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
اردشیر مطهری : درباره انتصابات فامیلی وزرا : حضرت آیت الله رئیسی فرمودند که هیچ کدام از وزرا خط قرمزم نیست ) هم انتصابات فامیلی زشت است هم چاپلوسی و تملق که دومی زشت تره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دیگ به دیگچه میگه روت سیاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
حضرت آیت الله رئیسی رو خوب اومدی !!!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یعنی نمایندگان محترم . تورو به جان مادرتان کاری برای مردم نکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مجلس یازدهم از همان ابتدا فقط دنبال تضعیف دولت بود اما حالا نباید به دولت ایرادی بگیرد
مگر فاطمی امین خودش نخبه است که که باید نخبه منصوب نماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یک علی مطهری داشتیم تملق هیچ قدرتی را نگفت یک اردشیر مطهری هم هست که ریسی را حضرت ایت الله خطاب میکنه !!! واقعا متحیرم از اینهمه پیشرفت شورای نگهبان در تشخیص صلاحیت افراد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
برا همینه که مردم در انتخابات شرکت نمیکنن دیگه!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات