بازدید 76022
دو هزار و هشتصد و سی و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

امام جمعه تبریز: مردم می‌پرسند چرا با تغییر دولت مسائل اقتصادی حل نشد؟ / کوشکی: رئیسی چارچوب‌ها و خط کشی‌های راست و چپ را قبول ندارد / واکنش امام جمعه اصفهان به تجمعات کشاورزان / نیکزاد: دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌هاست

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دادگستری آمریکا علیه دو شهروند ایرانی اعلام جرم کرد / امام جمعه مشهد: آمریکا اگر می‌توانست «صبح» ایران را با خاک یکسان کند، آن را تا «ظهر» به تأخیر نمی‌انداخت / دیدار انریکه مورا و انور قرقاش در آستانه شروع دور هفتم مذاکرات وین و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 19 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام جمعه قم: عموم جامعه در راستای امر به معروف و نهی از منکر قیام کنند

سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه خانواده ها از درون خانه فرزندان خود را امر به معروف و نهی از منکر کنند، افزود: نباید همه این کار را به دوش نیروی انتظامی و مسئولان بیندازیم، بلکه باید عموم جامعه هم به این امر، قیام و مسئولان را در این زمینه همراهی کنند. وی با بیان اینکه هفته آینده سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) است، گفت: در قرآن کریم در سوره احزاب، خداوند خطاب به پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید خدا تو را به وسیله خودش و مؤمنین یاری می‌کند که مصداق مؤمنین همین بسیجی های با ایمان، پای کار، ولایی و انقلابی هستند.

نماینده مجلس: نخبگان خارج از کشور در حال برگشت به کشور هستند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: موج ورود نخبگان به کشور در حال افزایش و امیدوار کننده است. محمد وحیدی با اشاره به فرایند‌هایی که باید برای تسهیل ورود نخبگان به کشور به‌ کار گرفته شود، اظهار داشت: ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و تلاش برای سودآوری اقتصادی این شرکت‌ها در کنار حمایت مسئولان از تولیدات آن‌ها، می‌تواند زمینه را برای ورود نخبگان به کشور فراهم سازد. وی افزود: نخبگانی که در خارج کشور هستند، با توجه به شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، در حال برگشت به کشور هستند و واردات نخبگانی از خارج کشور قابل توجه است و امیدهای زیادی ایجاد شده است.

سردار فدوی: امروز باید از الگوی موفقی که در ۴۰ سال اخیر داشتیم، در اقتصاد بهره ببریم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اقتضای پیروزی در جنگ‌های فرهنگی و رسانه‌ای، افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد. سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت شش استان اظهار کرد: اکنون با جنگ‌های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد. وی با بیان اینکه همراهی کردن و کمک به دولت‌ها از جمله رسالت‌های سپاه و بسیج است، تاکید کرد: امروز باید با همراهی دولت از الگوهای موفقی که خودمان در بیش از ۴۰ سال انقلاب و دفاع مقدس داشتیم، در حوزه اقتصادی بهره بگیریم، چون این امر سبب می‌شود تا بتوانیم موفقیت‌های چشمگیری را در زیر سایه عنایات الهی داشته باشیم.

حاج علی اکبری: تدبیر علوی را در دولت مشاهده می کنیم

حاج علی اکبری، امام جمعه این هفته تهران گفت: این دولت بسیجی این امید را برانگیخته که مهار غول گرانی و ثبات در بازار سرمایبه و صلابت در مذاکرات و اصلاح ساختارهای فسادزا موفقیت هایی را داشته باشد. از مذاکره کنندگان می‌خواهیم ذره‌ای در برابر زیاده خواهی آمریکا کوتاه نیایند و به بهانه‌های کودکانه آژانس توجه نکنند و با قدرت مذاکره کنند و حق ملت ایران در رفع یکپارچه تحریم‌ها بدست بیاورند. وی تصریح کرد: همین فضای تفکر بسیجی در مدیریت عالی قوه قضاییه هم قابل مشاهده است. از آن سو، تدبیر علوی در دولت و شمشیر علوی را در دستگاه قضایی مشاهده می‌کنیم و مجلس هم با نشاط به میدان آمده است.

نیکزاد: دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌هاست

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "باید اصل پارتی برداشته شود" گفت: دولت سیزدهم خود را پارتیِ بی‌پارتی‌ها می‌داند.علی نیکزاد اظهار داشت: روند ما این است که برای اجرای کارها و پروژه‌ها مراحل آن را به ترتیب بررسی کنیم و از مسئولان مربوطه در مجلس دعوت و پیگیری می‌کنیم تا مصوبات به سرانجام برسد.وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون شهدا، حاج قاسم‌ها هستیم گفت: نائب رئیس اول مجلس نماینده کل کشور است و باید کارهای سطح کشور را پیگیری کند و تأمین رفاه، معیشت و فرهنگ دغدغه اصلی همه مسئولان است. نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از مسئولان استان یزد خواست، نیمی از روزهای هفته را برای مردم و ملاقات‌های مردمی اختصاص دهند.نیکزاد با بیان اینکه کشور باید با مالیات، فروش نفت و دارایی اداره می‌شود گفت: رئیس جمهور در شرایط سخت، به خوبی مدیریت موضوعات کشور را برعهده‌ گرفته است؛ در حالی که هیچ ذخیره گندم و کالای اساسی موجود نبود و برای پرداخت حقوق نیز پولی نبود که به دولت داده شود.

ادعای توهین به خانواده شهدای هسته ای در بنیاد شهید

بنابر ادعای برخی فعالان توییتری دو تن از خانواده های شهدای هسته ای با انتشار متن هایی از بنیاد شهید به دلیل «توهین» و «تحقیر» مسئولان این نهاد به این خانواده ها انتقاد کردند.به گفته ی فرزند شهید فخری زاده، بنیاد شهید دیداری با خانواده شهدای هسته ای ترتیب داده بود، اما ضمن لغو آن جلسه، به همسران شهدای هسته ای «توهین» کرده است.این دیدار، جلسه ای برای تجلیل رئیس بنیاد شهید از خانواده شهدای هسته ای بوده است. به دنبال تاخیر چند دقیقه ای، رئیس حوزه ریاست قاضی زاده هاشمی جلسه را لغو و سپس با لحنی تند خطاب به همسران شهدای هسته ای، علت لغو نشست را تاخیر در حضور این خانواده ها دانسته است.مهدی فخری زاده در این باره نوشت: «گل بود به سبزه نیز آراسته شد.بعد از همه اتفاقات عجیب در بنیاد شهید، کار به جایی رسیده که نهادی که موجودیتش را از شهدا و خانواده شهدا می‌گیرد، با کمال وقاحت و بی ادبی دیداری را خود ترتیب داده و خواهان آن بوده، لغو می‌کند و به همسران شهدای هسته‌ای توهین می‌کند.آقایان، پدرمان رفت و نیست که در دهانتان بزند. ما که نمرده‌ایم که به مادرمان توهین کنید. ما که حلوای این بنیاد را خوردیم و فاتحه‌اش را فرستادیم.»منصوره کرمی همسر شهید علی محمدی نیز در صفحه ی اینستاگرام خود نوشت: «چقدر سخت است هم عزیزتر از جانت را برای کشور و انقلابت بدهی و هم مورد تحقیر مسئولینی قرار بگیری که قرار است از شهید و شهادت و خانواده شهدا حمایت کنند.خواهش می کنم از بالای ما نان نخورید و شعار ندهید و به دروغ شعار حمایت از خانواده های شهدا را ندهی.»

دیدار انریکه مورا و انور قرقاش در آستانه شروع دور هفتم مذاکرات وین

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر مشاور امور خارجی امارات متحده عربی، مذاکرات پیش‌روی هسته‌ای در وین و مسائل منطقه را به بحث گذاشتند. «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پنجشنبه شب با «انور قرقاش» وزیر مشاور امور خارجی امارات متحده عربی دیدار و گفت‌وگو کرد.مورا در پیامی توئیتری درباره این دیدار نوشت، با انور قرقاش درباره «مسائل منطقه‌ای و چشم‌انداز برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در آستانه شروع دور هفتم مذاکرات وین» رایزنی کرده است.معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اواخر مهر امسال نیز با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست.از سوی دیگر، «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بعد از دیدار با نمایندگان سه کشور اروپایی و چندین کشور عربی گفت که با آن‌ها درباره «دو مسیر پیش روی ایران» رایزنی کرده است.

توئیت فریدون عباسی درخصوص ‎مذاکرات رفع تحریم

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در مذاکرات، قدرت نرم کشور که سرمایه اجتماعی بوده باید پشتوانه قدرت سخت باشد.فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:« در ‎مذاکرات رفع تحریم، قدرت نرم کشور که سرمایه اجتماعی است باید پشتوانه قدرت سخت باشد.کاربرد پرتوها در زندگی مردم باید مد نظر باشد و در لایحه بودجه برای آن ردیف مشخص و عدد متناسب با موضوع گذاشته شود.»قرار است در هشتم آذرماه تیم مذاکره کننده ایران به جهت آغاز مذاکره با نمایندگان کشورهای ۱+۴ به منظور رفع تحریم ها راهی وین شود.مقام های ایران و کشورهای طرف برجام تاکنون شش دوره مذاکرات با هدف ازسرگیری اجرای توافق هسته ای برگزار کردند که دور ششم مذاکرات به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور متوقف شد.

واکنش امام جمعه اصفهان به تجمعات کشاورزان

امام جمعه اصفهان با انتقاد از برخی رویه‌های مدیریت در دهه‌های گذشته در استقرار صنایع کنار زاینده‌رود، گفت:موضوع مهم این است که بارندگی‌ نشده و همه بخش‌ها از قبیل شرب، صنعت و کشاورزی به آب نیاز دارند.وی ضمن اعلام حمایت از کشاورزان گفت: توصیه می‌کنم تا زمانی که منابع آبی زاینده‌رود تامین شود، دولت به کشاورزان فعلا بلاعوض کمک مالی کنند، تسهیلات داده شود تا بتوانند کاری راه بیندازند بدون این که دولت سخت بگیرد و عوارض گرفته شود، کشاورزان به کار دیگر‌ مشغول شوند و ادارات جوانان کشاورز را در استخدام اولویت قرار بدهند.طباطبایی‌نژاد ضمن تقدیر از بزرگداشت مراسم روز ۲۵ آبان گفت: از عزیزانی که در ۲۵ آبان تجمع کردند و یاد و خاطره شهدا را زنده کردند تشکر می‌کنم، امیدوارم خداوند تمام عزیزان را در راه شهدا قرار دهد.

کوشکی: رئیسی چارچوب‌ها و خط کشی‌های راست و چپ را قبول ندارد

کوشکی تاکید کرد: بسیاری از معاونین دولت روحانی هنوز بر سر کار هستند و فعالیت دارند. این رویه نشان می‌دهد نگاه رئیسی چیست. در همین مدتی که او وارد دولت شده، دیدارهایی با مدیران رسانه و چهره‌های اصلاح‌طلب داشته و من تاکنون مشابه این دیدارها را ندیده‌ام. این‌ها نشان می‌دهد که رئیسی چارچوب‌ها و خط کشی‌های راست و چپ را قبول ندارد و به دنبال ایجاد وفاق است. او اضافه کرد: تا اینجا در عملکرد او دیده شده که بیشتر به اصلاح طلبان توجه کرده و نشست و جلسه داشته و در حوزه مسئولیت‌ها نیز باید دقت کرد که بافت بسیاری از وزارت ها تغییر نکرده است. تا امروز رویه رئیسی به این شکل بود اما باید دید آیا نیروهای سیاسی به این رویه پاسخ مناسب می دهند یا خیر؟!کوشکی تصریح کرد: رئیسی فعلا این شیوه را پیش می‌برد اگر این شیوه موجب شود که در کشور وفاق افزایش پیدا کند و نیروهای سیاسی برای حل مشکلات هماهنگی و همکاری کنند، حتما این رویه ادامه پیدا می‌کند.

امام جمعه تبریز: مردم می‌پرسند چرا با تغییر دولت مسائل اقتصادی حل نشد؟

آل هاشم رعایت حق و حقوق کارگران را از جمله مصادیق بارز عدالت در جامعه توصیف و اضافه کرد: باید حقوق طبیعی کارگران رعایت شود که در این زمینه امنیت شغلی و بیمه کارگران جزو حقوق طبیعی آنهاست و وظیفه کارفرماست آنها را تامین کند. وی گرانی انواع کالا در کشور را برای مردم سخت و زجرآور دانست و گفت: سوال مردم این است که چرا با تغییر دولت مسائل اقتصادی حل نشده است؟ باید گفت دولت سیزدهم در شرایط بغرنج قرار دارد و بعضی جریانات مغرض عملکرد سه ماهه آیت الله رئیسی را با دوره ۴ ساله و ۸ ساله دولت قبل مقایسه می‌کنند که این به هیچ عنوان عادلانه نیست. آل هاشم مشکلات کنونی را ناشی از عملکرد دولت قبل دانست و گفت: همین امر سبب شده شخص رئیس جمهور به سفرهای استانی بروند و در میان مردم حضور یابند. باید توجه داشت که شرایط کنونی صبر انقلابی می‌طلبد، صبری که آرامش و پشتوانه مردمی را دارد و این چیزی است که دشمنان می‌خواهند از دولت سلب کنند. وی گفت: دولتمردان باید تدابیری بیندیشند که شرایط اقتصادی درست بشود و گرانی کالاها و عدم ثبات قیمت حل شود.

امام جمعه مشهد: آمریکا اگر می‌توانست «صبح» ایران را با خاک یکسان کند، آن را تا «ظهر» به تأخیر نمی‌انداخت

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا قدرت اعمال فشار و زور بیشتر بر سر ملت ما را ندارد و اگر می‌توانست صبح ایران را با خاک یکسان کند، آن را تا ظهر به تأخیر نمی‌انداخت، تصریح کرد: امروز دو جریان در ارتباط با دشمن در کشور حاکم است؛ اول اینکه با دشمن صلح و مذاکره کنیم مانند کسانی که دشمن مردم نبودند؛ اما تفکرشان این بود و به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر در کرنش با دشمن پیش روید پشیمان می‌شوید، پی بردند. وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب این جریان با مبارزه پیش رفت و روزهای اول به امام می‌گفتند مگر مشت با گلوله می‌تواند بجنگد؟ اکنون می‌بینیم که توانست و جنگید، اما انقلاب هنوز تمام نشده و مبارزه ادامه دارد، اگر استقامت کردیم انقلاب را به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) که آخرین نقطه انقلاب است، می‌رسانیم.

دادگستری آمریکا علیه دو شهروند ایرانی اعلام جرم کرد

وزارت دادگستری آمریکا شامگاه پنجشنبه (به وقت تهران) دو شهروند ایران را به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا متهم کرد.وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده این دو شهروند ایران در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تلاش کرده‌اند، اعتماد رأی‌دهندگان به نظام انتخاباتی آن کشور را خدشه‌دار کنند.دادگستری آمریکا همچنین مدعی شده این دو شهروند ایران با ارسال ایمیل‌ها و ویدئوهای جعلی به دنبال القای شائبه تخلفات انتخاباتی در نظام رأی‌گیری آمریکا بوده‌اند.رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند کیفرخواست برای این دو شهروند ایرانی به نام‌های «سید محسن حسین موسی کاظمی» و «سجاد کاشیان» در یک دادگاه فدرال در منهتن نیویورک تنظیم و پنجشنبه از آن رونمایی شده است.وزارت خزانه‌داری آمریکا هم ساعاتی قبل‌تر، این دو شهروند را به همراه چهار شهروند دیگر و یک شرکت ایرانی در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند این دو شهروند بازداشت نشده‌اند و به نظر می‌رسد در ایران هستند اما مقام‌های آمریکایی امیدوارند طرح این اتهام و تحریم‌های معرفی‌شده مانع سفر آنها شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۴۱
به فدوی بگین چه خبر از مستعان 110
سردار فدوی ایران زندگی میکنه؟دست اوردهای موفق اقتصادی تو این 40 ساله کدومه؟پس چرا با این موفقیت هایی که میگی به این روز افتادیم؟
ببخشید کدام اقتصاد موافق
فقط موندم کدام مردم میپرسن . ایا کسی از مردم عادی میتواند حتی نزدیک ابدارچی مسولین شوند
آقای علاالدین رفیعی طی بخشنامه ای مجازات های را برای کارمندانی که به هردلیل واکسن نزده اند در نظر گرفته وآنها را حتی تهدید به جریمه نقدی وانفصال از خدمت نموده.
اولا ایشان چنین اختیارات فرا قانونی و غیر شرعی ندارند
ثانیا نامبرده بایدکتبا مسؤولیت هر گونه عوارض ناشی از تزریق واکسن اعم از بیماری.ازکارافتادگی یا احیانا مرگ کارمندان را برعهده بگیرد در غیر اینصورت حق طرح شکایت علیه وی توسط کارمندان یا بستگان وی برای کارمند محفوظ است.
نماینده مجلسی بی خاصیت؟ نخبگان از خارج دارند بر می گردند ؟؟؟؟!!!!! حتی فرزندان مقامات که اگر به ایران برگردن زندگی خوبی و همچنین شغل خوبی خواهند داشت چون اقازاده هستند بر نمی گردند تا برسد ادمهای عادی یکی این نماینده را از خواب بیدار کنه یا شاید خودش را به خواب زده که هرگز نمی شود از خواب بیدارش کرد......
آقای علی اکبری جان بچه ات بس کن . مردم گرفتارند از مردم بگو نماز جمعه باید تریبون مردم باشد نه تطهیر دولت و...!!!
بسته ویژه خبری==بسته تحریف واقعیات ملموس
بسته ویژه خبری==بسته سرنا زدن از سر گشاد
بله اقای نیکزاد پارتی بازی نمیکنن .خودتون هم باورندارین
یکم تحقیق کنید بعد نظر بدید 100درصد آب موجود این منطقه فقط سه درصد سهم حوضه زاینده رود هست و97درصد سمت کارون هست بعدا از این سهم استان چهارمحال استان اصغهان ویزد بزداشت میکنند .درزمان خاتمی آب برای صنعت کشاورزی یزد از سهم اصفهان برده شد که قرار بود جای گزین اون انتقال بدند ولی چهارمحال وخوزستان نگذاشتند الان مردم اصفهان حقابه دزدیده شدخودشون میخاند
سردار کدام الگوی ۴۰ساله پیشرفت
سردار فدوی: امروز باید از الگوی موفقی که در ۴۰ سال اخیر داشتیم، در اقتصاد بهره ببریم؟؟؟
حاج علی اکبری، امام جمعه این هفته تهران گفت: این دولت بسیجی این امید را بر انگیخته که مهار غول گرانی و ثبات در بازار سرمایبه و صلابت در مذاکراتو اصلاح ساختارهای فساد زا موفقیت هایی را داشته باشد


از کحا خرید می کنی؟
چقدر شعار از کسانیکه چهل و دوساله شعار میدن و خدا را شکر ،خسته هم نمیشن.
مشکل کشور در خبرهایی که در این بخش گذاشته ای کاملا مشهوده. شکم مسئولین سیره. این بزرگترین مشکله. وقتی بدون تلاش کردن شکمت سیره. بنابراین مجبوری همش به به و چه چه کنی و مشکلات مردم زا نبینی.
من هم فک میکنم که موج بازگشت نخبگان به کشور شتاب گرفته است، ولی هر چی فک میکنم علتش رو‌ یادم نمیاد!!!!
من هم فک میکنم که موج بازگشت نخبگان به کشور شتاب گرفته است، ولی هر چی فک میکنم علتش رو‌ یادم نمیاد!!!!
آقای رییسی
طز یک دستور انقلابی
حقوق اساتید دانشگاه و قوه قضاییه ، پزشکان ،و مدیران نفت و گاز و پتروشیمی رو به قبل برگردانید
البته اساتید نخبه دانشگاه که اقتصاد و فرهنگ مملکت رو به گند کشیدن رو کم نکید که یکبار خدای نکرده مملکت خالی از پخته نشود ؟؟؟ ۶۰ میلیون حقوق واقعا مرغ مرده رو خنده میگیره که به بیسواد بدهند در حالی که ۹۰ درصد جامعه در فقر و فلاکت زندگی می‌کنند.
مملکت داره با سرعت نور به قهقرا میرود آقایان طوری صحبت میکنند که گویی گل و بلبل است. قدری وجدان داشته باشید شما شیفتگان خدمت قبل از قبول مسولیت در جریان این وضعیت بودید قرار نیست تا مدتها بی تدبیری خود را گردن مسئولین بی تدبیر گذشته بیاندازید.
آقایان امام جمعه نباید بی تدبیری مسئولان را گردن خدا بیاندازید.
نمایندگان مجلس مشغول تصویب قانون برای سگ و گربه هستند اصفهان خشک شده و صدایی از هیچ مقام و مئولی و دولت محرومان!!! در نمی آید کشور را فساد و مدیریت غلط و به بن بست کامل رسانده اند می روند قانون برای افزایش جمعیت تصویب می کنند تا مردم فقیر و گرسنه را زیاد کنند . کشور را نابود کرده اند می روند برای غربی ها میگویند مذاکره نمی کنیم می روند غنی سازی را زیاد می کنند مسئو.لین در فضا سیر می کنند و اصلا خبر ندارند در کشور چه می گذرد چون خودشان در کاخ زندگی می کنند و بچه هایشان را هم با پول کشور به آمریکا و اروپا و انگلیس و کانادا فرستاده اند تا کی فکر می کنید مردم صبر می کنند؟
کدام الگوی موفق سردارررر!!!!!
اقای علی اکبری امیدوارم این شجاعت را داشته باشید که اگر دولت عملکرد خوبی نداشت ان را به عملکرد اموی تشبیه کنبد
موافقت با شهردار شدن زاکانی مصداق پارتی بازی است
نیکزاد: دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌هاست
در اینکه دولت پارتی بی پارتی ها است بسیار میمون است و اصلح است بیشتر از بی پارتی های نخبه استفاده کنند.
خدا همه شما را شفا دهد
جناب امام جمعه مشکل جای دیگر است
امام جمعه محترم تبریز چرا فکر میکنند باتغییر دولت همه چیزتغییر خواهد کرد این ادما نیستند که میتوانند همه چیزرا تغییر دهند بلکه این فکرانهاست که می تواند همه چیزرا تغییر دهد تازمانی که دلار هزار تمان بودوقیمت بنزین ارزان وارزش افزوده ای درکارنبود همه چیزتاحدودی خوب بود ولی فکر مخرب بعضی ها موجب گردید اقتصاد بیمارکشور چنان وضعیت مصیبت باری پیدانماید که مردم تاکنون بخودندیده بودند وهمه ناشی ازبی مسئولیتی کسانی سرچشمه گرفته که ادعای ان چنانی داشتند انها الفبای کارشان بلد نبودند که هیچ کارهای خلاف دیگران رانیزموردتایید قرارمیدادند
بد شانسی اینه که نمی شه به اصفهان اتهام تجزیه طلبی زد مردم هم که رفتن در بستر رود خشک زاینده رود بانک هم اونجا وجود نداره که دوستان آتش بزنند بندازن گردن مردم خلاصه اینکه نه می شه گردن آمریکا انداخت نه عربستان نه اسراییل ، به همین خاطر هیچ مسئولی نمی خواد پاسخگو باشه و فکر می کنند مردم خسته می شن و تمام می شه اما این تازه شروعشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
احسنت
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
الان دقیقا مشکل مردم اصفهان خشک شدن زاینده ورده هست؟! خبزمان قاجار هم خشک شده بود. اصولا زاینده رود یک روزخانه فصلی هست و البته صنایع پر آبخواهی که در کنار زاینده روز ایجاد شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
چقدر استعدادهای سناریو نویسی تو ایران زیاد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
صد آفرین، واقعا که حرف دل ملت رنجدیده ایران را زدید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بهتره بع فکر چپاول منابع آبی دیگراستانها نباشید مناطق کویری کویری بوده اند کاریش نمیشه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ولی اتهام زیاده خواهی می شود زد.
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
اعتراض نسبت به خشک شدن دریاچه اورمیه در آذربایجان هر چند مسالمت آمیز بود ولی با خشونت از طرف نیروهای انتظامی برخورد شد و حتی تعدادی بازداشت و به زندان افتادند و اتهامات تجزیه طلبی و پان تورکی به آنها زده شد!!! ولی به اصفهان دیگر نمی شود چنین اتهاماتی زد!!!0
دور اندیشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مسئله آب و تامین آن، امروز یک مسئله بین المللی است.اختلاف ایران، عراق و سوریه با ترکیه در خصوص سدی که ترکیه بر سرشاخه های فرات زده، یا اختلاف اتیوپی وسودان، ترسیم مرزی لبنان - فلسطین اشغالی که سر رودخانه مرزی است، اینها نشانه هایی از جدیت موضوع است. در داخل کشور نیز این امر دیروز در بعد رسانه ای بیشتر خودش را نشان داد. متاسفانه طی سنوات قبل و در دولت های قبل، بسیاری صنایع چون فولاد، پتروشیمی ها و غیره ، صرفا بر اساس سلایق نمایندگان مجلس و مافیا های سیاسی در برخی استانهای با منابع آب کم رقم خورده که پس از سالها برای تامین آب آنها تلاش شد از دیگر استان ها برایشان آب تامین شود. از طرفی مصرف مدیریت نشده اب در بخش های کشاورزی که معمولا 80 تا 90% مصرف آب دراین بخش است، نیز دلیل مضاعف وضع موجود شده است. ضمن انکه خشکسالی های اخیر این روند را تشدید کرده است.
اگر چالش آبی موجود با تدبیر و صرف نظر از تعصب قبیله ای و استانی، حل نشود،هیچ معلوم نیست اعتراض مسالمت امیز دیروز به تنش فیزیکی یا نافرمانی اجتماعی با هزینه ای امنیتی و اقتصادی بیشتر منجر نشود. قرار نیست مردم اعتراض کنند و مسئولین هم بگویند صدای شما را شنیدیم اما همچنان مشکلات پا برحا بمانند. لذا دور اندیشی و اقدام کارشناسی در کوتاه مدت و بلند مدت باید در دستور کار باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
واقعا شما انتظار پاسخگويي از مسئولين را داريد زهي خيال باطل
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ای ول به این نکته سنجی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مثل اینکه خبر ها رو ناقص گوش میکنی .... اولین جوابلیه رو معاون اول با سخنرانی زنده داد... حالا اینکه در هایت چی میشه بعدا معلو میشه اما جواب داده شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تابناک ااینقدر تو انتشار نظرات، کند عمل میکنه که خبر دیگه خواننده نداشته باشه و نظرات خونده نشه
آفرین تابناک قشنگم راه خوبی در پیش گرفتی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
اصفهان باید از ایران جدا شود تمام صنایع اصفهان آلاینده اند و مواد اولیه صنایعی مثل ماشین سازی و تراکتور سازی و... را تامین می کنند و در آمد زیادی برای خود استان ندارند و .
اورانیوم را در نطنز غنی می کنند که آلودگی را برای اصفهان دارد میبرند سایر شهر ها در نیروگاه اتمی مثل بوشهر برق تولید میکنند برای کشور سودمندند برای استان اما دودمند!!! اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بنظرشما،پاسخگویی چیه؟؟!!..هفته قبل وزیرنیرورفت اصفهان!دیشب هم که معاون رئیس جمهور،درشبکه خبرحاضرشدوبامردم صحبت کرد!!!مشکلات آب زاینده رودسه علت اصلی داره که هرسه تاهم نمیتونه یک شبه اصلاح ورفع بشه:1-سوءمدیریت وتصمیم گیریهای نادرست وهمینطورعدم اجرای مصوبات درست قبلی درزمینه مدیریت آب وحوزه آبریززاینده رود،2-ورودبه دوره چندساله خشکسالی وکاهش بارندگی،3-عدم اصلاح شیوه مصرف آب دربخش کشاورزی وآب شرب،باتوجه به اینکه سهم آب شرب ازکل آب مصرفی زاینده رودبیشترازبخش کشاورزی وصنایع هست وافزایش جمعیت طی دودهه اخیرباعث افزایش آن نیز گردیده!!!..شمابهره مقداری دررسانه هاپیگیراخبارومطالبیکه دراین زمینه منتشرمیشه باشیدتابتونید بهتروبدورازهرحاشیه ای قضاوت کنین!!!
فکر میکنید حرف های امامان جمعه چقدر خریدار دارد و مورد قبول جامعه است؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
جامعه که مهم نیست مهم مردمند که فرمودند مردم همینهایی هستند که در راهپیماییها شرکت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
آقای امام جمعه محترم
ریاست محترم جمهور بهتر از هر کسی از اوضاع کشور مطلع بودن، ایشون خودشون گفتن که از کوتاهی های دولت قبل هم با خبرن
آقای رییسی اینا رو میدونست و قول داد همه چی رو درست کنه
اگه نمیدونسته و قول داده که خیلی بده اگه میدونسته و قول داده و عمل نکرده که بدتره، اگه با خبر بوده و میدونسته نمیتونه و قول داده که دیگه واویلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خشک سالی است و باران نیامده حالا دولت باید از حق عموم کشور به یه عده خاص کمک مالی کنه؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ما که هر هفته منتظر سخنان امام جمعه مشهد هستیم.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
جوابتو نمیدم خودت به مثبت ها نگاه کن تا اینجا 26 به 381 یعنی تقریبا 7 درصد خریدار داره که البته اون هم زیاده فقط از روی تعصب منفی دادند
ایشون هیچ چارچوبی رو قبول ندارن.
شما دلت رو‌ خوش کن به این که نخبه ها دارن برمی گردن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
منظورش از نخبه ها فرزندان مقامات تحصیل کرده در خارجند که جهت برداشت منابع بر میگردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
فازشون چیه اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
حتماااا بر میگردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
منظورش بورسیه های غیرقانونیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
احتمالا نماینده محترم پشت و رو وایستاده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
صدا و سیمای میلی؛ خبرهای ساختگی هم خیلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
نه دوست عزیز
این خبر برای اینکه که بعدا برخی دوستان با استناد به این حرف بگویند بخاطر رئیسی داره این اتفاق می افته وگرنه هر آدم عاقلی می بینه اوضاع داره بدتر میشه
کشته اون الگوی موفق ۴۰ ساله هستم. همه جا گل و بلبله.
واسه شما خیلی بده که کلمه چهارچوب رو چارچوب می‌نویسید.
شما که متن می‌نویسید باید غلط املایی اصلا نداشته باشید.خیلی زشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
صابون رابه هرس ایگه بنویسید مهم نیست مهم اینه که کف کنه چارچوب یاچهارچوب یکی هستندحالادرگفتارهمه میگیم چارچوب شما اگرغیرازاین میگی جزواستثناهاهستی داشی
پارتی بی پارتی ها؟ منظور فامیل سالاری که نیست؟
بیشتر‌ ‌وزرا‌ در‌تمام‌دولتها‌اصفهانی‌بودند‌که‌با‌کارهای‌غیر‌کارشناسی‌‌‌ و‌تخریب‌آبهای‌زیر‌زمینی‌در‌استانهای‌مجاور‌‌این‌مشکل‌رو‌بوجود‌آوردند.‌خدا‌جای‌حق‌نشته‌.‌باید‌دولت‌بشدت‌جلوی‌باج‌خواهی‌اینها‌بایستد.‌‌‌در‌همین‌دولت‌وزیر‌کشاورزی‌اصفهانیه‌.‌‌
بعد از 34 سالگی و بعد اتمام دوره دکتری در تهیه مایحتاج اولیه زندگیم مانده بودم.... بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن تصمیم به مهاجرت گرفتم...اومدم این ور دنیا که بلکه زندگی خوبی بتونم فراهم کنم...
الان همه چی دارم ولی ناجور دلتنگ روستا و کوچه پس کوچه های شهرم هستم....
ایشالا روزی بشه با عشق بگم دارم برمیگردم وطنم...
هیچ جای دنیا وطن آدم نمیشه ولی من در وطن خودم غریبه بود... با تمام وجود این حس بهم القا شده بود که شهروند درجه چندم هستم ... .
ایران و کلا خاور میانه بهرتین نقطه کره زمین و ولی با بدترین سیاسی جهان...
شما دنیا رو بسازید من خودم بهشت رفتن رو خوب بلدم...خلاصه اینکه دلمون اینجا پره ولی خوش.
شاد باشید. به مادرم خیلی سلام برسونید بگید هر شب و هر لحظه خوابشو میبینم.بذار وضعم خوب بشه برمیگرم روستا یه کارگاه راه میندازم برمیگردم پیشت....
سایت شما فقط آدم های منفی را جذب می کند!!!
سعی کنید مردم داری کنید!!!!
دیر رسیدن به جلسه هم بی احترامی به برگزار کننده جلسه است. غالب ما ایرانی ها یاد نگرفته ایم که سر ساعت در محل قرار حاضر شویم.
کشاورزان اصفهانی می گویند به سیاست وچپ وراست کاری ندارند فقط آب می خواهند ، بابا شما دیگه کی هستید ؟ !!!!!
شما خیلی زرنگید ،،. تیتر خبر امام جمعه تبریز را میزنید :: مردم می‌گویند چرا با تغییر دولت مشکلات اقتصادی مردم حل نشده است ؟. در حالیکه. خود امام جمعه توضىح میدهد یک دوره سه ماهه را نباید با عملکرد چهارساله مقایسه کرد ؟. تیتر شما شبهه میندازه تو فکر مخاطب بعد که متن را میخونی. میفهمی قضیه چیز دیگری است
اتحاد مردم فهیم اصفهان واقعا جالب و شوق برانگیز بود دست همه شون درد نکنه امیدوارم با این اتحاد وهمدلی مشکل زاینده رود رو حل کنن اصفهان با زاینده رود زیباست
امید داشتم که در شرایط حساس کنونی ، مسئولینکمی سنجیده تر حرف بزنند . با خواندن خبرهای این صفحه فهمیدم امیدم واهی بوده
همه این مشکلات اصفهان از بی عرضه بودن وزرا و مقامات اصفهانی در طول چهل سال گذشته از کرباسچی و ترکان و سایر مقامات اصفهای هستند که به خاطر خوش خدمتی به هاشمی کرمنی و خاتمی یزدی اجازه دادند اب زاینده رود برای کارخانه های فولاد و کاشی و نساجی و غیره یزد و کرمان برده شد و هیچ صدایی از این آقایان در مخالفت با ان برداشته نشد در تمام دنیا کارخانه های اب بر که مصرف اب بالایی دارند را یا کنار رودخانه های پراب احداث می کنند و یا در کنار دریا ولی در ایران یک عده بی عقل اقتصادی این صنایع در استان های کویری احداث نموده اند و اکثر این صنایع هم در دوران اقایان اصلاح طلب و فاسدهاشمی و خاتمی به علت اینکه آقایان از استانهای یزد و کرمانبودهاند این صنایع را در وسط کویر و با استفاده از بهترین اب های ایران به تولید فولد و کاشی و سرامیک مشغولند
فقط حرف چرت
45 ساله مردم صبــــــــــر انقلابی کردند

نسل ها سوختند

باز آقایان توقع صبر از مردم دارند
رزومه وزیر بعدی:

۱.هفته ای یک بار حمام می‌روم.
۲. سه شب درمیان مسواک می‌زنم.
۳. ماشین لباس شویی را خودم روشن می‌کنم.
۴. بابا مامانم ازم راضی هستند.
۵. پول تو جیبی نمی‌گیرم.
آقای نیک زاد با توجه به انتصاب های گسترده اقوام و خویشاوندان، هم ولایتی ها و نزدیکانتان در سطح استان اردبیل و کشور ظاهرا این دولت پارتی ویژه شماست. لااقل حرف نزنید ر
رفتن از کشور حق ماست....
هرکس نخبگان را تشویق به رفتن کند، درود بر شرف و غیرتش،
همه باید تشویق کنیم نخبگان، اعضای خانواده و هرشخصی را که تخصصی دارد به خروج از مملکت.
حالا بنده خدا شاید نمیدونه نخبه کیه
فک میکنه نخبه چیزی شبیه واردات هست
دولت پارتی دامادها است نه بی پارتی ها
نخبه ای که برگرده تخبه نیست
سخنان این امامان جمعخ یاد آور خاطرات مرحوم حسنی امام جمعه ارومیه است
نکته مثبت این که لبخندی به لبهای خسته مردم مینشانند
با اين اخبار متناقض كه از سوي مسئولين پخش ميشه ، يواش يواش معني جملات داره عوض ميشه ، ديگه به چشمان خودمان هم نميتونيم اعتماد كنيم.برگشت نخبه ها؟؟؟
نماینده مجلس: نخبگان خارج از کشور در حال برگشت به کشور هستند

چند تا شو نام ببر
دولت جدید دوبت فامیب بازیه ظاهرا
هنوز منتظریم که صبح دولت بدمد ارزانی شود پارتی بازی وباند بازی نباشد آب در زاینده رود جاری شده ودریاچه ارومیه احیا شود شکم سیرها راهکار عملی در باره گشنگان بدهند آنان که از بی تدبیری رفتهاند برگردند چون سرمایه فکری کشور هستند به بیکاران تحصیل کرده در کنج خانه نشسته شرایط کاری ایجاد شود عدالت واقعی در کشور گسترده شود وام های میلیاردی به خزانه کشور برگردانده شود اموال غارت شده مصادره شود قانون برای همه یکسان بکار گرفته شود ما البته به احیای دوباره اقتصاد کشور امیدواریم اگر این پشت میز نشین ها تکانی به خود بدهند وبدانند که امید مردم به این اما واگرهاست که همه میخواهند صبح دولت بدمد ومشکلات تمام شود
به اندازه کافی نخبه داریم ، نگران چی هستید … رئیس جمهور عزیزمون که نخبه ترین نخبه هاست ، وزرای محترم ، یکی از یکی نخبه تر و بقیه نخبگان عزیز در مجلس و….. حالا هر به اصطلاح نخبه ای بیاد یا بره چیزی کمو زیاد نمیشه … مطمئن باشید
اقای نیکزاد تو کجای کاری ؟ ما پارتی بی پارتی را لمس کردیم و داماد سرا را هم دیدیم .دولت سیزدهم را باید دولت شعار نامید و بس و با این روش تو این شعار ها خواهد ماند مگر اینکه برجام به سر انجام برسد
پارتی دارها که پارتی دار زاده نمی شوند اول بی پارتی هستند تا بقدرت می رسند شروع به پارتی بازی کردن می کنند و بدین ترتیب به جرگه پارتی دارها می پیوندند.
چرا امریکا بخواهد ایران را با خاک یکسان کند؟ منفعت اقتصادی اش برای امریکا چیست؟ همه چیز در امریکا با پول سنجیده می شود. تحریم ایران برای امریکا نفع اقتصادی دارد.
می ترسم واقعا به این سخنان ایمان داشته باشند.
اون نخبه ای که به قول خودت بر می گرده باید اول در عقل سالم و بعد در نخبه بودنش شک کرد
نماینده مجلس: نخبگان خارج از کشور در حال برگشت به کشور هستند

آخه چرا روز روشن به مردم نادرست میگویی. اونی که بر میگرده برای تحصیل پولی رفته و چون پول ما اونجا هیچ ارزشی نداره و چون نخبه هم نبوده و به درد اونا نمیخوره بر میگرده!

هیچوقت به مردم ایران دروغ نگویید.
به نظرم با تغییر دولت وضع اقتصادی رو به وخامت گزاشته مشکل دولت اقای رییسی نیست مشکل در سیاست خارجی و تحریم و همچنین وجود انبوهی از ارگانها و سازمانها و نهادهای مصرف کننده و زیانده با کلی پرسنله
جناب امام جمعه تبریز آیا چهل سال و اندی صبر انقلابی کافی نبود؟؟؟؟؟؟
مهمترين دلايل مشكلا ت اقتصا دي وتورم تحريم أمريكا است جه قبول كني وجه نپذيري
مردم نمیپرسند چرا مسائل اقتصادی با تغییر دولت حل نشد چون جواب سوال را میدانند. شما باید با صدای بلند جواب بدی نه اینکه با زیرکی خودت را در دسته سوال کنندگان جا بدی
نیکزاد: دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌هاست
پ. ن: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
وقتی امام جمعه تبریز به صراحت به ناکارآمدی دولت قبل اشاره دارد بیایند این تابو رو بشکنند و اعلام کنند چه اصراری است که دولت های بی عرضه و ناکارآمد به رغم شارلان بازی در جمع آوری رای بایستی تا آخرین لحظه در مسند کار بماند و چرا وقتی مجلس تصمیم به طرح سئوال از روسای جمهور میکند آقایان به تکاپو میافتند و مصلحت اندیشی شخصی میکنند
آقای امام جمعه تبریز
مردم از خیلی وقت پیش می دانن دولت در جمهوری اسلامی کاره ای نیست قدرت و تصمیم گیری جای دیگری است
خنده دار این که میگه رییسی خیلی تغییر ایجاد نکرده خب دلیلش این که تو همه این ۸ سال تقریبا تمام مناصب دولتی رو اصولگراها بر عهده داشتن
آقای حاج علی اکبری ، مراقب کلماتی که به کار میبرید باشید ، شما این اجازه را ندارید از اعتقادات ما برای دولت خرج کنید.
جناب علي اكبري بفرمايند قيمت كدام كالا ارزان پيش كش ثابت مانده.والا من كه چند ماه پيش رب خريدم 17 تومن چند روز پيش 35 تومان - چند ماه پيش تخم مر 42 تومن الان 55 تومن - روغن ، شكر و ... هم همينطور ماكاروني را هم بگم . حالا اينا از نظر جنابان يعني مهار تورم . خسته نباشي دلاور
حسارت میکنم امام جمعه محترم اصفهان شما ببخشید
اول اینکه دولت روی حقوق کارمند ها مونده و کسی را استخدام نمبکنه
دوم اینکه این حرف شما یعنی نابودی فلات مرکزی ایران و بیابان شدن سدمایه کشاورزی ایران یعنی خاک و این خودش شاید سیاستی باشه که کشورهای عربی خاک این کشور را به توبره بکشن واین کار غلطه
سوم اینکه صدفه درمان درد نیست ملت صدقه خور گلت ترسویی خواهد بود
ایچهارم کدام کسب و‌کار؟ شما بفرمایید راهنمایی کنید جه بکنن؟ وارد صنعت بشن،؟ بدون تخصث وارد اموزش بشن؟ کسی که تخصصشش کشاورزیه چه میتواند بکند؟ واضح بگید رانت فساد اقا زاده ها نیزاره کسب کسب و کار کنه؟
و اخر این اشتباهات ندیران و شما و شاید همه بوده که به کاری اشتغال کردیم و خرفی زدیم و کاری کردیم که در تخصص ما نبوده امروز یزدی با اب زایتده رود ماشین میشوره و صنعت با اب و بدق مجانی ضرر میده اگر و اگر این اب صرف صنعت شده بیلان صنعت را بدید وقتی ما رشد اقتصادیمون منفی هست و این عدد به برکت صنعت فشل هست دیگه این صنعت چه ارزشی داره
توصیه من بعنوان یک کارشناس پیر اینه کهدسیاستهای توسعه را متوقف کنید به سرعت به عقب برگردیم این رشد تک بعدی کشور منابع اب و ثروت این ملت را نابود میکنه اب را در رودخانه جاری کنید مسیرهای اب را به شرایط طبیعی برگرداتید اگر شنا ابن سیاستها را ادانه بدید قطعا ایران‌کویر لم یزرع خواهد شد
ک در خاتمه نه خدا نه دین خدا نه رسول خدا از عملکرد ما راضی نیست حق کسی را به کس دیگری دادن مال کسی را از دستش گرفتن این گناه کبیره است که طفل نردم را گرسنه نگه داشتن دنبال مقصر هم نگردید همه با هم مقصریم و اتفاقا مدیران شهر و بد تر مدیرا ن کشور راه توبه همیشه باز هست خدایا همه ما را ببخش
امام جمعه تبریز هم چنین گفته اند که چرا مصرف سوخت مازوت در تهران، کرج، اصفهان و... ممنوع است ولی در تبریز آزاد است!؟ نای نفس کشیدن نداریم. آیا تبریز جزء ایران نیست!؟
جناب نیکزاد فعلا در طول این سه ماه هرآنچه ملت دیدند اتفاقا بیشترین پارتی بازی بعداز انقلاب در این سه ماه رخ داده حالا تو و امثال تو چرا خودتون را به نااگاهی زدید خدا داند و بس .
شما نخبه ها که نرفته بودید که برگردید
امام جمعه تبریز توجه داشته باشند همانطور که مشکل نماز جمعه و اسلام مردم با وجود امام جمعه ها حل نشده ! همانطور هم مشکل اقتصاد مردم با وجود دولت فعلی حل نمیشه ! تا وقتی هنوز اقا زاده ها دستشان در دست دولت در سایه است همین اش هستش و همین کاسه
تا وقتي تمام مسئولين مملكت حداقل مدركشان دكترا است احتياج بِه نخبگان خارج از كشور نيست.
جالب تر که همین نوع راهپیمایی برای دریاچه مرحوم ارومیه در تبریز و ارومیه بر پا شد و تعداد هم کمتر بودند ولی مسئولان بی تدبیر استانی یگان ویژه را فرستادهند و مسئله بعد سیاسی گرفت ولی چون استان اصفهان نور چشم ایران و سر آمد چند استان دخیل در دولت‌های بعد از انقلاب مثل سمنان و قگ و کرمان و خراسان هست دولت حتی شده با ترکیب دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن ولو وارداتی برایشان آب پیدا خواهد کرد تا صنایع آب بری را که طی سال‌های بعد از انقلاب با اعمال نفوذ به اصفهان کشانده اند سرپا نگهدارد و فضای سبز باغهای گل و پرندگان شاداب بمانند و برنج شان را هم بکارند حالا لازم هم باشد اهالی استان بالادستی ژاینده رود مصرف نمی کنند چون نمی شود به عده ای فهماند آسمان بخیل شده و سر کوهها برفی نیست و عمق زمین هم تا جایی که دستمان رسیده خالی کرده ایم فقط می ماند همان راهکار امام جمعه که تخصیص بودجه هست که اصفهانی‌ها سالهاست به عناوین مختلف در جذب بودجه و کندن پول از دولت به عناوین مختلف تبحر دارند
آل هاشم مشکلات کنونی را ناشی از عملکرد دولت قبل دانست...باید توجه داشت که شرایط کنونی صبر انقلابی می‌طلبد!!!!؟؟؟؟؟.......تقصیر رییس قبلی بود ... صبر داشته باشید درست میشه...!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
صحبت امام جمعه اصفهان یعنی : قبول داریم کشاورزی نابود شه .یک جوری مسکن بدید کشاورز دردش یادش بره و بعد سنگ قلاب کنید بره یک جای دیگه مشغول شه! مهاجرت هم کرد و روستا خالی شد و بیایان زدایی شد مهم نیست! فقط اعتراض نکنید! باقیش مهم نیست!
مشکلات اقتصادی در حال حل شدن هست اما نه برای مردم جامعه، برای دامادها، باجناق ها و برادرزن های مسیولین.
شما برا همين نخبه هايي كه فارغ التحصيل ميشن شغل ايجادكن كه نرن ،اومدن اونا پيشكش.
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
نیکزاد: دولت سیزدهم پارتی ِ بی‌پارتی‌هاست
مردم: جناب نیکزاد تو خودت با لابیگری برادرت (در مجلس) و پارتی بازی شدی رئیس بنیاد مسکن و الا شایسته تر از تو الی ماشاء الله بود!
جناب علی اکبری . در مورد هر سه قوه غلو نموده اید . به همین اندک حضور نمازگزاران رحم کنید .
نیکزاد درست می گویید خودش تمامی فامیل ها را بخصوص برادران وعاموها وغیره ازاردبیل اورده و انتصاب کرده حالا شعار می دهد
شما بفرمایید دولت یا هرکس دیگری زاینده رود را چطور می تواند جاری کند با بخشنامه ، با نیروی نظامی ، با خواهش . شرایط خوشکسالی است باید حتی الامکان به مردم کمک شود تا زندگیشان بگذرد
چقدر تعریف و تمجید از دولت جدید!!!!!!!!!
اگر 100 روزه کاری کردید بفرمایید ما هم بدونیم
اگر 100 روزه نمیشه کاری کرد پس چطور این همه تعریف میکنید و دقیقا از چی؟
نفرمایید از نوع عمل کرد چون تا جاییکه ما در جریان هستیم جناب رئیسی فعلا در حال ایرانگردی هستند!!!!!
بذارید برگردن در دفتر جلوس نمایند تا بعد!!!!!!!
جناب سردار فدوی
دقیقا کدام الگو منظورتونه؟
همون الگوی فشار رو بنداز رو دوش مردم؟
یا همون همه تقصیر تمام گرانی و بی آبی بخاطر مردمه؟
اگر الگویی بود مطمئن باشید اوضاع کشور این نبود
با اين همه دكتر در مجلس و دولت احتياج بِه نخبگان خارج نيست ، بلكه بايد بِه فكر صادرات نخبگان بود.
این همه حمایت از دولت رئیسی با این همه تورم افسارگسیخته در همین 4 ماه علتش چیه؟
کمر ملت زیر تورم 50 درصدی همین 4 ماه خم شده و آقایان کتاری جز حمایت از اشتباهات دولت نمیکنند و فقط یاد گرفتن مشکلات رو به گردن دولت قبلی بندازن!!! دقیقا همون کاری ک قول دادند نکنن رو دارن با جدیت انجام میدن
اگرمنظور از نخبه آن چند نفری هستند که از کار رستوران و مسافرکشی خسته شده و به کشور بگشته اند؛ بله فرمایش شما متین و صحیح است اما آن نخبگانی که ما می شناسیم و در کمال آرامش و احترام در حال کار کردن وپول درآوردن هستند, هرگز قصد بازگشت ندارند. چون هم دارند زندگی می کنند و هم از سوی مسبولین آن کشورها احترام و هم قدر می بینند
یکی از بدشانسی های مردم اصفهان این است که امام جمعه شان هم از استان همجوار است
یکی دم از الگوی موفق میزنه در اوج فلاکتها, یکی اعتراض ملت را تجمع برای زنده نگه داشتن خاطره شهدا میگه. واقعا با کیا طرف حساب شده ایم؟ هدفشون چیه؟ چی از جون 80 میلیون انسان بیگناه می خواهند؟
مردم باید صبر جزیل زود تند انقلابی داشته باشن
تدبیر علوی!!!
اونی که فکر میکنه با عوض شدن دولتها اوضاع اقتصادی درست میشه، خیلی حالش بَده
تا کی قراره تو حالت صبر انقلابی و پیچ تاریخی گیر کنیم؟ کی تموم میشه؟
باشه، حتماً در راستای امر به معروف و نهی از منکر "قیام" می کنیم، اجازه هست از همین اول از دولت و از خود شما اقایون شروع کنیم یا در این صورت میشیم اغتشاش طلب!!!!؟؟؟
فعلا که پارتی فک و فامیل شده
بزودی منتظر تعویض امام جمعه اصفهان بخاطر حمایت از مردم و کشاورزان باشید.
علی برکت الله
نیکزاد راست میگه پارتی بازی در دولت ۱۳ممنوع است چون اکبر نیکزاد برادر علی نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد
امام جمعه تبریز فرمودند: مردم صبر انقلابی داشته باشند
شما بفرمایید قبل از انتخابات مگر خبر از وضعیت نداشتید که با شعار زود تند جهادی و انقلابی وارد میدان شدید حالا چه شده که صحبت از صبر و استقامت می فرمایید. این دو حالت داره
- یا اصلا از وضعیت موجود خبر نداشتید وارد گود انتخابات شدید
-یا خبر از وضعیت داشتید و با شعار زود و انقلابی و جهادی وارد میدان شدید و حالا جا زدید
سلام : در خصوص صحبتهای امام جمعه محترم تبریز باستحضار میرساند رییس جمهور فعلی و یا قبلی ها نمیتوانند معجزه کنند در کشوری که ساختار سیاسی و اقتصادی و اجتماعی آن معیوب است و هیچ تحرکی برای اصلاح آن مشاهده نمیشود و مافیاهای قدرت و ثروت همچنان بر میدان سیاست اسب میتازند انتظار اصلاح کشور در همه زمینه ها انتظاری بیجاست این شما و امثال شما هستند که برای رسیدن فلان جناح و فلان شخصیت به مسند قدرت از ایشان بت میسازید و انتظارات مردم را بی ملاحظه بالا میبرید و بعضا از دین و مذهب و انقلاب هم مایه میذارید و فکر آنرا نمیکنید که اگر شخصیت مورد نظر شما موفق نشد پاسخ این انتظارات مردم را چه کسی خواهد داد چرا به صراحت از دولت قبلی انتقاد میکنید و بعضا در کنار دشمنان نظام و هم ردیف آنها قرار میدهید ولی وقتی نوبت انتقاد از دولت فعلی که هم جناحی شما هستند میرسد اینگونه خطاب میکنید که " مردم میپرسند " چرا خودتان سوال نمیکنید الان که چند ماهی از عمر دولت جدید میگذرد و تا حدودی جدیدی خود را از دست داده است چندان برنامه ای مدون و حساب شده از ایشون ملاحظه نکرده ایم بازدیدها و رسیدگی میدانی به مشکلات مردم بصورت چهره به چهره از وظایف وزارتخانه ها و نهادهای بازرسی میباشد مگر رییس جمهور چقدر وقت دارند که میخواهند به مشکلات هشتاد میلیون جمعیت ایران راسا رسیدگی نمایند البته شاید چنین رفتارها از نظر مردم عوام پسندیده باشد مثل سوار شدن جنابعالی به تاکسی ولی باید توجه داشت که یک لحظه وقت ایشون و مسئولینی که چنین پستهایی را دارند طلاست و نباید ضایع شود ایشون میتوانند در دفتر کارشان بنشینند و با اهل علم و صاحب نظران مسایل و مشکلات کشور و تحولات منطقه را تجزیه و تحلیل بکنند و نهایتا طرحها و تصمیماتی ارایه کنند که بتواند در معیشت مردم و در ارتباطات بین المللی تاثیر مثبت داشته باشد لذا لازم است در اظهار نظرها عدالت و انصاف را رعایت فرمایید و خودتان را خراب نکنید به هر حال جنابعالی فرزند شخصیتی بزرگوار هستید و مردم آذربایجان به ایشون احترام خاص قایل هستند البته خود شما هم دارای چنین جایگاهی هستید و سعی کنید جبهه مردمی را از دست ندهید بالاخره چهار یا هشت سال عمر دولت نیز به پایان خواهد رسید و اگر هم موفق نشدند کسی ایشون را مواخذه نخواهد نمود همینطوریکه آقای روحانی را مواخذه نکردند و الان در ویلای شمال نشسته و به ریش مردم بدبخت و بیچاره میخندد بنابراین اگر محل انتقادی باشد بکنید تا جناب رییس جمهور رفتارشان را اصلاح بکنند تا شاید گره ای از مشکلات مردم باز شود حقیر که امیدی ندارم . متشکرم
امام جمعه تبریز: مردم می‌پرسند چرا با تغییر دولت مسائل اقتصادی حل نشد؟
پاسخ: تصمیم گیرنده و دستور دهنده را بازخواست کنید...رئیس جمهور مجری است.
"امام جمعه قم: عموم جامعه در راستای امر به معروف و نهی از منکر قیام کنند"
اول از خودتان شروع کنید که هر تصمیم سازنده کشور را با مداخله ، به عقاید بی منطق آلوده میکنید.
آقای کوشکی الان شرایط جوری نیست که افراد تست بدهند. اگه افرادی که قبلا بودند و جوابشون مثبت نبود برای چی باید بمانند تا تست بدهند که آیا کارشان جواب می دهد یا خیر..این فقط وقت گذرانی ست.
نخبه بودن در ایران یک جرم محسوب می شود و با شما برخورد می شود. چرا مهاجرت میکنند یک بچه هم دلیل را می داند.
چرا مشکلات حل نشد؟ چون کار هر بز نیست خرمن کوفتن، گاو نر می خواهد و مرد کهن.
چونکه مسائل اقتصادی با صدور دستور حل نمیشود.
قیام در راستای امر به معروف و نهی از منکر خیلی عالیه ولی اول باید علیه منکر اعظم یعنی گرانفروشی قیام کرد و گرانفروش ها رو و محتکرها رو امر به معروف و محاکمه کرد، این مشکل گرانی که حل شد بعدا میتونیم بدون شرمندگی اونهایی رو که موهاشون بیرونه رو امر به معروف کنیم چون الان جوابشون اینه: وضع اقتصاد رو درست کنید
لطفا میشه به ما بگید این امام جمعه ها در کدوم کشورها زندگی می کنند؟ ایران که نیستند؟
مردم ایران ماشمارو خیلی دوسسسسسسسسست داریم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر