ارزش پالایش یکم ۲۴ آبان چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۱ هزار و ۸۸۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۸۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۴۵۲ تومان معامله شد
کد خبر: ۱۰۸۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 15 November 2021

به گزارش بورس تابناک، بازار سرمایه امروز نزولی شروع شد و نزولی به پایان رسید. شپنا که در ابتدای بازار از نماد‌های تاثیرگذار بر افت شاخص بود این روند را تا پایان معاملات حفظ کرد و در پایان نیز با ۱۰۲۶ واحد تاثیر منفی بر شاخص کل، معاملات امروز را به پایان رساند. همچنین نماد شپنا با ۳۷.۳ میلیارد تومان در صدر بیشترین خروجی پول حقیقی‌ها قرار داشت.
همچنین این نماد جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه در پایان معاملات متوقف شد.

سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۸ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۴.۶۷ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۳.۲۲ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با کاهش ۳.۴۹ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۰۱ درصد افت امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۳.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۸۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۱۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم ۲۴ آبان چقدر شد؟ | این نماد پالایشی جهت افزایش سرمایه متوقف شد
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۸۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۴۵۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون ۲۹۰ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۹۱ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۱ هزار و ۳۲۳ تومان معامله شد.

ارزش پالایش یکم ۲۴ آبان چقدر شد؟ | این نماد پالایشی جهت افزایش سرمایه متوقف شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی