بازدید 58965
دو هزار و هشتصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات نوباوه درباره واکنش روحانی به حوادث آبان ۹۸ / چهره اصولگرا: با پول نذری گردهمایی‌های احزاب را برگزار می‌کنیم / خوش چهره: دولت سیزدهم فرصت اشتباه ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند هاشمی طبا: در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است! / فریدون عباسی: منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم / واکنش محمود صادقی به اظهارات اخیر ائمه جمعه / پیشنهاد بانوی نماینده به رئیس جمهور: هر هفته به سفر استانی نروید / برخی بزرگان سکوت کردند، چون در انتصابات دخالت داشتند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 15 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بسیجی‌ها مانور در فضای مجازی برگزار می‌کنند

سردار سلیمانی، ئیس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح دیگر برنامه‌های هفته بسیج گفت: رزمایش سراسری ثامن با حضور چهار میلیون بسیجی در فضای مجازی برگزار خواهد شد. این رزمایش یک رویداد خلاقانه در فضای مجازی است که با حضور گسترده بسیجیان در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

یک نماینده: طبق مصوبه مجلس، شرط‌بندی روی موشک اشکالی ندارد

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره مصوبه اخیر مجلس درباره قمار گفت: شمشیربازی و سوارکاری، استثنائات قانون مبارزه با قمار هستند. او گفت: شرط‌بندی در شمشیر بازی و سوارکاری اعم از شتر سواری و قاطر سواری مشکلی ندارد. این موضوع نص صریح فقه است و بر اساس روایات و مراجع است. غضنفرآبادی تاکید کرد: شرط‌بندی روی مسائل دفاعی یا هر چیزی که سیستم دفاعی ما را تقویت کند اشکالی ندارد. شرط‌بندی روی موشک اشکالی ندارد. او گفت: خارج از این موارد که استثنا شده، شرط‌بندی را جرم می‌دانیم.

سوریه واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرد

سایت اتاق بازرگانی تهران نوشت: دولت سوریه مجوز واردات خودرو ایرانی را لغو کرده‌ است. این تصمیم در حالی از سوی دولت سوریه اتخاذ شده که از سال‌های گذشته، ایران‌خودرو کارخانه‌ای با سه سالن مجهز در این کشور احداث کرد و در حالی افزایش صادرات خودرو یکی از برنامه‌های اصلی وزارت صمت در دولت سیزدهم اعلام شده‌ که سوریه به عنوان یکی از کشورهای همسو با دولت ایران، واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرده‌ است. بررسی‌های روابط عمومی اتاق تهران نشان می‌دهد که مجوز واردات خودرو ساخت ایران از سوی دولت سوریه، طی دست‌کم یک‌سال‌ونیم اخیر لغو شده‌ است و هیچ خودرو تولید داخل به این کشور اجازه ورود به این کشور را ندارد.

دولت سیزدهم فرصت اشتباه ندارد

محمد خوش‌چهره با اشاره به تجربه مهم صدا و سیما در دوره اصلاحات گفت: در این دوره صدا و سیما نشست‌هایی ترتیب می‌داد و مناظره‌های مهمی برگزار می‌شد. شخصا رو در روی وزرا می‌نشستیم و بحث کارشناسی می‌کردیم. حتی یادم هست در دوره‌ای که وزیر آقای خاتمی در بحث مغلوب شده بود، رییس جمهوری وقت در جلسه اشاره کرده بودند که طرح فلانی درست و قابل بررسی است. می‌بینید نظام تصمیم‌گیری در این شرایط چقدر امکان سالم‌سازی دارد اما از دولت نهم به بعد وزرا به تنهایی برای دفاع از عملکردشان حاضر می‌شوند و من امیدوارم سازمان صدا و سیما این برنامه‌ها را مجددا راه‌اندازی کند. وی گفت: من همان‌قدر که خوش‌بین هستم، احساس نگرانی می کنم و معتقدم که دولت سیزدهم فرصت اشتباه ندارد. لازم است دولت به سرعت در انتصابات خود بازنگری و حساسیت افکار عمومی را در این حوزه برطرف کند. فرمانده گروهان هر قدر هم خوب عمل کند، نمی‌تواند فرمانده لشکر شود و این نکته را نمایندگان مجلس در خصوص وزیر آموزش و پرورش درست تشخیص دادند اما برای حل بحران و حرکت رو به جلو، لازم است که دولت در حوزه انتصابات خود بازنگری لازم را به عمل بیاورد.

برخی بزرگان سکوت کردند، چون در انتصابات دخالت داشتند

عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی درخصوص سکوت برخی چهره‌های اصولگرا در برابر ماجرای انتصابات دولت گفت: برخی می‌گویند بعضی از آقایان در انتصابات دخالت داشتند، بالاخره یکی به دولت گفته است فلانی استاندار شود دولت هم قبول کرده است؛ بنابراین فلان شخص، دیگر چیزی علیه دولت نمی‌گوید، یکی وزیر معرفی کرده است. از سوی دیگر، چون سه ماه از دولت گذشته است دائم می‌گویند فرصت دهید! اگر به سمت نظارت بروند همان بازرسی‌ها و همان نیرو‌های دولت قبل روی کار هستند و هیچ پوستی نینداختن. چرا دستگاه‌های نظارتی برای این همه سازمان‌ها اعم از سازمان حمایت از مصرف کننده و... به کار نمی‌افتد؟ چرا دولت از این‌ها تقاضا نمی‌کند که ظرف یک هفته ببینند چرا این قیمت‌ها این گونه شد.

اولین توئیت بهادری جهرمی پس از انتخاب به عنوان سخنگوی دولت

بهادری جهرمی پس از انتخاب به عنوان سخنگوی دولت توئیت زد. علی بهادری جهرمی در توئیتر نوشت: رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یفْقَهُواْ قَوْلِی

گفتنی است؛ در نشست دیروز هیات دولت، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت شد. وی پیش از این ریاست مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه را برعهده داشته است.

نوروزی: مصاحبه منتشره از من درباره آبان ۹۸ جعلی است

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مصاحبه منتشر شده از من درباره اغتشاشگران آبان ۹۸ جعلی بوده و تولید گروهک تروریستی منافقین است. حسن نوروزی در گفتگو با خانه ملت، درباره انتشار یک مصاحبه از وی درباره حوادث آبان ماه ۹۸، گفت: یک خبرنگار جعلی از من سوال کرد: نظر شما درباره محاکمه کسانی که انسان‌ها را در آبان ماه ۱۳۹۸ کشتند چیست؟ طرح این سوال برای من بسیار تعجب برانگیز بود، چون در آبان ماه ۹۸ کسی، کسی را نکشت. نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: بحث این بود که در آن مقطع زمانی افرادی اقدام به آتش زدن شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بانک‌ها کردند و در شهر پرند اغتشاشگران تمام بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک شرکت آتش زدند یا در شهر رباط کریم و شهر گلستان در حوزه انتخابیه بهارستان اغتشاشگران چندین بار شهرداری را آتش زدند. وی افزود: من به آن خبرنگار جعلی گفتم این سوال شما یعنی چه؟ شما می‌خواهید چه کسی را محاکمه کنید؟ شما تخریبگر و آدمکش را می‌خواهید بر نیرو‌های دفاعی حاکم کنید؟ احساس کردم این خبرنگار از منافقین باشد که قطعا هم بود، گفتم می‌خواهید من را محاکمه کنید؟ سپس گوشی را قطع کردم. نوروزی بیان کرد: منافقین این خبر را پخش کردند که بنده جزو کسانی بودم که به مردم شلیک کردم در حالی که حرف من این بود که در رابطه با اغتشاشگران آبان ۹۸، انگلیس دادگاهی تشکیل داده و به دفاع از آن‌ها پرداخته است. وی ابراز کرد: انگلیس بابت جنایت هایش در جنگ جهانی اول و دوم، شهادت نواب صفوی، آیت الله سعیدی، آیت الله غفاری و مرحوم مصدق باید در ایران محاکمه شود.

پیشنهاد بانوی نماینده به رئیس جمهور: هر هفته به سفر استانی نروید

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود، زیرا موجب کم رمقی وزرا خواهد شد.سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر تسریع در تغییر یا ابقای مدیران دولتی گفت: حرکت کند تغییر یا ابقای مدیران یکی از ایرادهای وارد بر دولت سیزدهم است، چراکه بسیاری از پروژه‌ها در مناطق مختلف به دلیل همین موضوع بدون پیشرفت مانده‌اند. اگر قرار است مدیری بماند، باید ابقای او سریع اتفاق بیفتد تا انگیزه کار کردن داشته باشد و پیگیری‌ امور زودتر انجام شود.وی افزود: به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود؛ البته دیدارهای مردمی رئیسی قابل تقدیر و تحسین است و سرکشی‌ها باید انجام شود، اما سفرهای فشرده آخر هفته‌ها پس از فعالیت چند روزه در طول پنج روز، موجب کم رمق شدن وزرا خواهد شد و همین در تغییر و تحولات و تأخیر در برنامه‌ریزی‌های زیرمحموعه آنها اثرگذار است.محمودی اضافه کرد: این سفرها هر دو هفته یا هر یک ماه یک بار قابل انجام و بهتر از سفرهای هر هفته است. در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های حوزه انتخابیه‌ام پیشرفتی نداشته و کسی هم پاسخگو نیست، چراکه هنوز تغییر و تحولی رخ نداده و همه سردرگم هستند. به همین علت باید ابتدا سردرگمی‌ها حل شوند.

چهره اصولگرا: با پول نذری گردهمایی‌های احزاب را برگزار می‌کنیم

شاکری با بیان اینکه پرداخت این یارانه نه منظم است و نه عدد و رقم منطقی دارد ادامه داد: ما هم اکنون بر اساس حق عضویت از اعضا مبالغی را دریافت می‌کنیم، ولی وقتی بخواهیم یک گردهمایی و یا کنگره‌ای برگزار کنیم به دلیل هزینه‌ بالای آن، با استفاده از خیرین و یا افرادی که نذری دارند و می‌خواهند در این راه هزینه‌ای بکنند، این مراسم‌ حزبی را برگزار می‌کنیم وگرنه دوستان ما همه جانباز هستند و قدرت پرداخت هزینه‌های این چنینی را ندارند.دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید فدای نظام بشویم، همه ملت پای این اندیشه‌ها ایستاده اند و احزاب هم باید خودشان را فدای ملت کنند، ولی در حال حاضر عده‌ای در احزاب هستند که اصل فتنه و اصل به هم ریختن مسائل مملکت این‌ها هستند.وی افزود: وقتی رهبری اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت را مطرح می‌کنند آن‌ها بحث بوسیدن پنچه گرگ را مطرح و اعلام می‌کنند که باید کدخدا را راضی کنیم. حزبی که مقابل خواست ملت و نظام ایستاده، چه تحزبی است که نظام باید آن‌ها را قبول کند؟

واکنش محمود صادقی به اظهارات اخیر ائمه جمعه

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در شرایط فعلی اگر ائمه جمعه راجع به مسأله روز صحبت می‌کنند، بهتر است به نوعی حکم مرهم روی زخم مردم را داشته باشند و با مردم همصدا باشند. سعی در توجیه رفتارهای نابه‌جای مسئولان، مردم را ناراحت می‌کند.محمود صادقی در گفت‌‌و‌گو با ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر ائمه جمعه و توجیه برخی مشکلات معیشتی و انداختن بار همه مشکلات بر گردن مردم، بیان کرد: نماز جمعه ماهیت سیاسی دارد اما به نظر می‌رسد که قبل از ماهیت سیاسی، بیشتر رسالت عبادی و اخلاقی دارد و توصیه به تقوا از لوازم خطبه‌های نماز جمعه است.وی افزود: قاعدتاً اگر مردم از تریبون نماز جمعه پیام تقوا را دریافت کنند، رسالت اصلی نماز جمعه انجام می‌شود. موضوع اخلاق فردی و اخلاق اجتماعی از اولویت‌هاست البته طبیعتاً شخصی که توصیه به تقوا و اخلاق می‌کند، طبق آموزه‌های قرآنی باید خود وارستگی اخلاقی داشته باشد تا بتواند در بین مردم مؤثر باشد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جنبه‌های سیاسی به معنای سیاست عام در نماز جمعه باید مطرح شود اما ورود به مسائل سیاسی و جناحی، شأن بالای جایگاه امامت جمعه و تریبون نماز جمعه را تقلیل می‌دهد و یکی از دلایل کاهش جمعیت حاضر در نماز جمعه‌ها این است که بسیاری از مردم احساس می‌کنند که تریبون‌های نماز جمعه در جهت اهداف سیاسی و جناحی مورد استفاده ابزاری قرار می‌گیرند و متأسفانه این موضوع شأن این جایگاه را تنزل داده است.نماینده مردم تهران در مجلس دهم اظهار کرد: ظاهراً وقتی شرایط و دولت‌ها تغییر می‌کند، منطق برخی از ائمه جمعه نیز تغییر می‌کند. یک بار مطرح می‌کنند که مردم باید تنگناها را تحمل کنند اما در شرایط دیگر دائم منتقد دولت می‌شوند که وضع معیشتی مردم خوب نیست. به عنوان مثال در دولت آقای روحانی ترییون ائمه جمعه به تریبون مدافع معیشت مردم تبدیل شده بود اما با تغییر شرایط و در زمان دولت فعلی، گویا گفتمان دولت احمدی‌نژاد تکرار می‌شود و مردم را به تحمل تنگناها دعوت می‌کنند.

اظهارات نوباوه درباره واکنش روحانی به حوادث آبان ۹۸

یک نماینده مجلس گفت: رفتاری که دولت قبل در ماجرای بنزینی از خود نشان داد کاملا غیر مسئولانه بود، حتی بعد از اتفاقات هم رئیس جمهور وقت از خود سلب مسئولیت کرد تا مقصر شناخته نشود.بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث آبان ۹۸ و اعتراضات بنزینی، اظهار داشت: حوادث آبان ۹۸ زنگ خطری بود برای مسئولین بی تفاوت و بی برنامه کشور که اگر برنامه ای برای حل مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی نداشته باشند چنین اتفاقاتی برایشان رخ خواهد داد.وی ادامه داد: رفتاری که دولت قبل از خود نشان داد، کاملا غیر مسئولانه بود زیرا از اظهارات خود دولتمردان هم مشخص بود که تصمیمات در کجا گرفته و چگونه عملیاتی شد؛ حتی بعد از اتفاقات هم رئیس جمهور از خود سلب مسئولیت کرد تا مقصر شناخته نشود.نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رفتاری که رئیس جمهور قبل درباره گرانی بنزین انجام داد به نوعی نشان دهنده بی برنامه بودن دولت وقت بود. همچنین به نظر بنده این اتفاق هدایت شده بود و از چنین مسئله ای نمی توان آنقدر ساده انگارانه عبور کرد.نوباوه تصریح کرد: یک بار دیگر نیز چنین اتفاقی در آبان امسال در رابطه با بنزین صورت گرفت ولی شاهد بودیم که یک مدیریت درستی انجام شد تا فاجعه ای همانند ۹۸ اتفاق نیفتد؛ حتی در زمان دولت نهم و دهم نیز چنین اتفاقی حتی گسترده تر رقم خورد ولی شاهد بودیم در آن زمان با توجیه درست مردم هیچ اتفاق ناگواری صورت گرفته نشد.

وی افزود: زمانی که با مردم صادقانه صحبت شود، مردم نیز از آن سیاست حمایت خواهند کرد اما اگر همانند دولت قبل پشت پرده تصمیمات گرفته شود نتیجه‌اش آبان ۹۸ خواهد بود.این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محاکمه مقصرین آبان ۹۸ بیان کرد: اگر باب محاکمه در کشور باز شود و شاهد رفتارهای قانونی دستگاه قضایی در موضوعات کلان باشیم قطعا در کشور شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود.نوباوه تاکید کرد: قوه قضاییه باید حوادث آبان ۹۸ را عادلانه و منصفانه بازخوانی کند تا مقصرین مشخص شود تا به اعمالشان برسند و همچنین این اتفاق سبب شود که دیگر شاهد چنین وقایعی در کشور نباشیم.

بازگشت بیش از یک میلیون مهاجر افغانستانی از ایران

بر اساس اعلام سازمان بین المللی مهاجرت، یک میلیون و ۳۱ هزار و ۷۵۷ پناهجوی افغان از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به کشورشان بازگشته‌اند. این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد ۲۸ هزار تن از این افراد، تنها در هفته اخیر ماه اکتبر به افغانستان بازگشته‌اند. بر اساس این بیانیه، تنها در هفته پایانی ماه اکتبر، ۲۸ هزار مهاجر افغان از ایران بازگشته‌اند. در همین حال، شماری از خانواده‌هایی که در روز‌های اخیر به افغانستان بازگشته‌اند، از دشواری‌های مهاجرت غیرقانونی و چالش‌های اقتصادی شکایت دارند. این در حالی است که طالبان از جامعه جهانی می‌خواهد تا برای جلوگیری از افزایش مهاجرت‌های غیرقانونی، افغانستان را در بخش اقتصادی همکاری کند. از سوی دیگر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برای ۵ هزار خانواده آواره جنگ و خشکسالی در حوزه غرب افغانستان کمک کرده است.

فریدون عباسی: منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم

عضو کمیسیون انرژِی مجلس با اشاره به اینکه تاکنون تعداد انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم زیاد نبوده است، گفت: هرچند منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم، ذکر این نکته ضروری است که انتصابات فامیلی در دولت آقای رئیسی بزرگ می‌شود و نباید انتصابات را بیش از حد بزرگ کرد.

تصمیمات ستاد اقتصادی دولت برای بورس و بازار مواد غذایی

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت درباره سپرده گذاری از منابع صندوق توسعه ملی در صندوق تثبیت بازار سرمایه، مقرر شد مدیر عامل صندوق توسعه ملی مصوبات لازم در این زمینه را اخذ شود و به اجرا درآورد.جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یکشنبه شب به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در آن وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت تنظیم بازار مواد غذایی و خوراکی‌ها با توجه به تقسیم کار جدید و تفویض اختیارات و اقدامات مناسبی که دراین حوزه با مشارکت فعال بسیج و بازرسان وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت انجام شده، بیان کرد.وزارت جهاد کشاورزی همچنین در گزارش‌های جداگانه‌ای، وضعیت توزیع مرغ و تخم مرغ را با قیمت‌های مصوب و تحت نظارت، از طریق سامانه هوشمندی که به تازگی با نام «بازرگام» راه اندازی شده، تشریح کرد.پس از ارائه گزارش وزارت جهادکشاورزی مقرر شد تنظیم بازار در بخش مواد غذایی به گونه‌ای باشد که شاهد افزایش قیمت نباشیم و قیمت‌ها تثبیت شود.همچنین در این جلسه بر تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه از طریق منابع قانونی ازجمله صندوق توسعه ملی تاکید شد.در ادامه این جلسه، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از اقدامات خود در تنظیم بازار ارز و چگونگی نظارت بر مبادلات ریالی فعالان حوزه بازار ارز ارائه کرد و مقرر شد اقدامات در این زمینه با قدرت ادامه یابد.

هاشمی طبا: در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است!

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من فکر می‌کنم با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که در رابطه با نقدینگی داریم حل این شکل از مشکلات اقتصادی به سادگی نیست. در حال حاضر مملکت ما در حال تخریب است! اولویت ما در وهله اول این است که از این تخریب جلوگیری کنیم. مثل این است که شما در یک خانه‌ای باشید که در این خانه آب، برق و غذا داشته باشد اما این خانه اساس‌اش مشکل داشته باشد و بر سر صاحب خانه ویران شود. مردم این را باید بدانند که مسائل تورمی به راحتی قابل حل نیست. در حال حاضر اولویت ما تورم و مسائل معیشتی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹۳
نوروزی با این حرفهای امروزت قشنگ معلومه که آن جملات گفتی و الان داری ماست مالی میکنی!!؟
جالبه که نوروزی دارد در دفاع از مصدق صحبت می‌کند!!!!!!؟؟؟؟؟ به هر وسیله ای شده میخوا هند توجیه کنند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
یکی نیست بگه"تو را با مصدق چکار"
شرط‌بندی رو موشک؟
بعد چه کمکی به تقویت دفاع کشور می‌کنه؟
واکنش روحانی بد بود، اما واکنش نماینده‌ا که مسئولیت شلیک رو گردن گرفت، خوب و مسئولانه بود.
ایشون دون می‌پاشن انگار. اول یه چیزی می‌گن، اگه جو موافق بود می‌گن آره، من اینو گفتم، اگه مخالف بود یهو می‌شه توطئه‌ی بیگانه و استکبار و منافق.
اقای هاشمی طبا بنده با شما هم عقیده هستم ولی کو گوش شنوا
سوریه واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرد?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نظر دوستان اسد چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
اول دلیلش رو بررسی کن بعد به خودت فشار بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
ناشناس 10:40 خوب دليلشو بگو چرا مي پيچوني؟
اقای نوباوه هرموقع مشارکت پائینه رای میاره .
اصولگرایان! لطفاً سکوت بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
حداقل اصلاح طلب ها حرف زدن را بلدند هرچند هر دو جناح سر و ته مثل همند
افغانها از چالشهای اقتصادی در ایران شکایت دارند؟؟؟!!!
ما از این همه هزینه همسایگی با این کشور به کجا شکایت کنیم؟ ما از هزینه های مهاجرین به کجا شکایت کنیم؟
دیگه از کشوری که نماینده مجلسش به جای مسائل مهم درباره موضوع خنده دار شرط بندی موشک و ... می گوید چه انتظاری دارید؟
مجلس نیاز به افرادی دارد که اولا باسواد (البته نه فقط مدرکی) باشند و هم اولویت های کشور را بفهمند و هم بدانند که چه چیزی می گوید و جامعه را به سمت اهداف بزرگ هدایت کند نه مسائل ظاهری و پیش و پا افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
دانشگاه فرمایشی، دانشجوی فرمایشی، مدرک فرمایشی! نتیجه اش یک عده بیسوادصاحب پست و مقام
یعنی بعد از این مسابقات موشک سواری خواهیم داشت !
خیرین و یا افرادی که نذری دارند اگر برای رضای خدا باشد به این همه مستمند و نیازمند کمک می کنند نه گروه های سیاسی. اونا کاسب هستندو شما هم می دونید و خودتون روبه اون راه می زنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
اینا معامله می کنند معامله برد برد می دانند توی کشور همه چیز دست اینا هست هر کاری هم بکنند درست هست و خوب توجیه می کنند فردا اینایی که صدقه دادند خوب استفاده می کنند و هیچ کس از اینا نمی پرسد چرا اینکار را می کنید
نوباوه جان مگه تو این مملکت کسی مسئولیت قبول کرده و میکنه که روحانی بکنه
اقای نوروزی حرف زدی و پاش وایستا.مدیر مسئول اون سایت میگه فایل صوتی حرفات موجوده.تا یاد بگیری که حرفی که میزنی اول مزه مزه کنی تا جو رو متشنج نکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
:سعدی می فرماید
سخن تا نگویی بر او دست هست
چو گفته شود یابد او بر تو دست
جناب نوباوه چی رو داری ماله میکشی؟افزایش قیمت بنزین با هماهنگی 3 قوه بوده و همه هم میدونن که جریان چیه.داری با این توجیهات حرف های نوروزی رو ماستمالی میکنی؟
اقای نوباوه کی تا حالا تو این کشور با مردم صادقانه صحبت کرده؟همین صحبت های جنابعالی صادقانه است؟برای همین حرفاتون تو جامعه خریدار نداره.
کمر همت به نابودی مردم بستید و خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
خدا دشمنان میهن ومردم را نابود کند
این آقاهه بود می‌گفت صادرات پراید برای ما بیشتر درآمد داره ! الان کجاست تا ببینه سوریه هم خود و مفتی بی کیفیت را قبول نمیکنه و در عوض بهترین خودروهای روز دنیا را وارد می‌کنه خاک بر سر خودرو سازان و حامیان آنها
بابت طرز تفکر آقای غضنفر آبادی متاسفم ایشان همان کسی است که تصاویر زندان رو فتوشاپ و ساختگی می‌دانست
آقای نوروزی شما دیگه باغچه رو آب دادی و امروز مثل قدیم نیست که چیزی رو بگی و بعد منکرش بشی امروز همه اسناد در فضای مجازی در دسترس هست (البته علت تعجیل در طرح صیانت نمونه این دست اظهارات شما و دوستانتون هست)
آقای نوباوه بهتر می‌داند طرح بنزین توسط سران سه قوه تصویب شد و مورد حمایت قرار گرفت و یکی از همان اعضا ریس جمهور فعلی می‌باشند آیا آقای رئیسی مسؤلیت خود در این حوادث رو به عهده گرفته که حالا روحانی شانه خالی می‌کند (همه مسؤلان نظام شانه خالی کردند و سکوت کردند پس همه را متهم کنید نه یه فرد خلع قدرت شده را)
اولین توئیت بهادری جهرمی پس از انتخاب بعنوان سخنگوی دولت

آیا آقای سخنگو جملات مناسب پارسی بلد نیست؟
تورم سمی است ک جان فقرا و
جامع را میگیرد وانهم توسط احتکار گران مواد غذای ویا مسکن.وزمین ویا انبار کردن اقلام مورد نیاز مردم در گمرکات
این دولت اشتباه عمدی مجموعه حاکمیت بود که ایران را 30 سال عقب نگه دارد ، نگران فرصت اشتباه نباش .
هم از برجام ماندیم هم تحریها را بیشترداریم هم انتصابات فا میلی داریم هم حذف جناح متعادل برای تعامل با دنیا
هم تورم بیشتر، هم بی ارزشتر شدن پول ملی ] هم امید کمتر به زندگی هم بدبختی بیشتر هم حرف مفت بیشتر هم سلسله دستورات بی اثر برای مردم هم استغال برای خروجی های دانشگاه امام صادق و هم مهاجرت بیشتر نخبگان و ....
خوش چهره زمانی کعبه آمالش دولت معجزه هزاره سوم بود حالا شیفت کرده به ابراهبم نظام
آقای بیژن خان نو باوه افکار وتوصیه های شما خیلی بچه گانه است یعنی شما نمیدونین کمترین حرکت در جهت محاکمه روحانی ومسببین اون اتفاقات مثل کبریت انداختن در پمپ بنزین هست خب بیژن خان با این کار روحانی هم پته همه مخالفانش رو با مدرک و سند معتبر روی آب میریزه کابردی همه شون یکجا میره ..شما نمیدونین هر دوتا جناح آتو دست هم دارن وبه قول مهران مدیری زونکن منو باز کنی زونکنتو باز میکنم
شرط بندی رو‌موشک! خجالت نمی کشین؟
آقای رییسی چرا به داد بورس نمی‌رسید
۷۰درصد سرمایه ملت دود شد ؟؟ متاسفانه بورس با سیاست‌های کثیف دولت قبل دلار ۵۰ هزاری رو پیشحور کرد و دولت بجای ارز پاشی باید کنترل بازار اقلام خوراکی در دست بگیره ؟؟
خودرو با دلار بالای ۵۰ هزار تومان به دست مردم میرسه فقط بخاطر مافیای دو شرکت، خوردی پارس وقتی دلار ۴ هزار تومان بود ۳۰ میلیون بود حالا ۱۲ برابر شده چرا ؟؟ دلار حداکثر ۷ برابر شده ولی خودرو ۱۲ برابر ؟؟؟ آقای رییسی چرا اجازه نمیدن خودروی دست دوم حداقل وارد بازار بشه؟؟ یا چرا برنج وارد نمیکنید تا یه عده زالو صفت برنج ایران رو ۵۰۰ هزاری نکنند ،
1_مملکت به حال خودش رها شده است


2_عملکرد دولت ها دقیقاً برعکس شعارهایشان است
دولتی که شعار مبارزه با فساد می دهد، بیشترین محصول آن فساد خواهد بود
انتصابات فامیلی، بذر این محصول است

3_سفرهای رئیس جمهور، یادآور "زورو" است.
رئیسی چند وقت پیش گفت امید در دل مردم زنده شده حالا بگذریم از کجا به این نتیجه رسیده ولی الان تیتر مطالب نشون میده پر بیراه نگفته ببینید‌ مثلا کشور دوست و برادر سوریه واردات خودرو از ایران روممنوع کرد انتصابات فامیلی رو انکار نمی کنم ولی زیادی بزرگش نکنید انگاری بادکنه! رئیس جمهور! هر هفته نچرخ دور مملکت از گزارش معاونات استفاده کن و از تکنولوژی بهره بگیر عصر حجر که نیست. اظهارات امام جمعه تهران بسیاار امید بخش و منصفانه! سکوت بعضی سیاسیون به خاطر دخالت‌های بی جا تو انتصابات دیگه از این فرضیه های امید بخش زیاده تو این دولت
متاسفانه افزایش بی رویه حقوق پزشکان و هیت علمی و کارکنان قوه قضاییه و شرکت مخابرات و نفت و... باعث جو بدبینی در بین عموم نسبت به مسئولین شده و هر روز شاهد خودکشی اقشار پایین دست جامعه هستیم از کارگر گرفته تا معلمی که بخاطر وام ۵۰ میلیونی خودکشی میکنه تا بازنشسته ای که آرزوی مرگ میکنه ، وقتی مرگز پژوهش‌های مجلس متوسط حقوق کارمندان رو ۱۵ میلیون محاسبه کرد و نصف کارمندان دولت رو معلمانی با متوسط حقوق ۷میبیون تشکیل می‌دهند معلوم میشه با چه بی عدالتی ها وحشتناکی مواجه هستیم
کاش پول داشتم مهاجرت کنم برم افغانستان
جالبه سایت های اصلاح طلب در دولت روحانی برای دلار ۳۲هزاری روحانی سکوت میکردن حالا شدن دلسوز معیشت مردم ، آقای رییسی مردم واقعیت رو میدونند ، خداوند نعمت ولایت ، امنیت و سلامت رو ابرای ملت نگه دار امین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
از کدام نعمت سلامت صحبت میکنی!!؟ نکند منظورت چند صد هزار کشته ای که در سایه بی کفایتی دوستان شما روی دست مردم مانده!؟ از کدام نعمت امنیت صحبت میکنی مگر امنیت فقط در نیروی نظامی خلاصه می‌شود ومعیشت مردم جزی از امنیت هر مملکتی نیست!؟ از کدام نعمت دارید صحبت میکنی که برای ما ملموس نیست
شرط بندی روی اسب سواری و شمشیربازی و شتر سواری فقط برای کاربران اینها مجاز هست نه شخص سوم، یعنی مثلاً دونفر که اسب سواری میکنن میتونن برای بازنده شرط پرداخت به برنده قرار دهند البته اگر همین کار هم مفسده دیگری نداشته باشه تا حرام بشه، دلیلش هم بخاطر تشویق مردم بود تا پایه های امنیتی و نظامی کشور که اینها بودن تقویت بشه
حذف ارز ترجیحی خیانت در حق ۸۰ میلیون ایرانی هست
آخه ۱۱۰ هزار تومان چه دردی رو دوا میکنه ؟؟؟
فقط پول برق خونه ام که تا دوسال پیش ۱۲هزار بود شده ۱۵۰ هزار
بابا ملت به خدا حاضرند ۴۵هزار تومان رو نگیرن ولی قیمت مواد خوراکی مثل مرغ و تخم و مرغ و روغن و گوشت زیاد نشه ؟؟؟
حذف ارز ترجیحی به مراتب آثار بسیار خطرناک تری از گران کردن سوخت اره
یه شب قبلش بگید موشک رو کجا میخواهید ول بدید تا ما شرطهامون رو ببندیم .
آقای نوباوه شما‌که جانباز جنگ هستی و سالها در جبهه‌های جنگ حضور داشتی که دیدی سیر عظیم مردم عادی بخصوص طیف کارگری چطور‌پر مجلس بجای دفاع از قشر وحق وحقوق‌زیر واگذاشته تعدادی از نماینده گام که دنبال منافع خودشان هستن بجای دفاع از اضافه شدن حقوق ناچیز کارگرها از حقوق بگیران نجومی که زیر ۵۰میلیون نبست هست عملی دانشگاه دفاع میکنید وسهم مردم از این مملکت چیه آیا همچنان جماعت کارگر کشورمان که همیشه مورد جفا وظلم قرار گرفته ادامه داشته باشد آیا به نظر خودتان کارگر جماعت با داشتن سه یا چهار فرزند ومستاجر بودن توی این اقیانوس گرانی اجناس به علت لی‌کفتینی دولتها میشه ده روز زندگی کرد آیا اسم این مجلس باید مجلس انقلابی است نه بقران طوری شده که گدات بن کشورهای دنیا زندگی مردمش از ما بهتر است کشوری با آن همه سرمایه وثروت ومنابع که مردم عادی کوچکترین سهمی ازش نبردند وتکام مردم در بدبختی ونداری همه چی گران از غذا از پارو از خودرو از لوازم کشاورزی وار لوازم ساختمانی پس این آقایون چیکار میکنند بله یک تعداد حداقلی چنگ زدن بر تمام ثروت‌ها ویا این آقای نماینده روحانی لی‌مقدار میآید در یک رسانه ملی درد دل مادران جوان ازدست داده می‌گوید بله من کشتم چه بر سر ملت ایران آمد ....
هیچ وقت آمریکا اینقدر ذلیل و خوار در عرصه جهانی دیده نشده بود ، خروج خفت بلر از افعانستان، التماس برای وارد شدن به تیم مذاکره و التماس برای ادامه شروع مذاکرات نشان از استیصال و درماندگی امریکاست، ایران باید نهایت استفاده رو از این موقعیت باید انجام بده و هیچ عجله ای برای امضای توافق نگین نداشته باشه و دستاور هسته ای کشور به باد فنا نده آن هم بخاطر حداکثر ۱۰ میلیارد که ملت هیچ بهره ای از آن نخواهند دید
✅ آقاي بجنوردي گفت صديقي قادر به خواندن كتاب لمعه از رو هم نبود

✍️ هادی قابل جامی
◀️ یکم: خداوند در این روز جمعه رحمت کند همه اموات را. مرحوم‌ پدرم [آیت‌الله قابل جامی، اولین امام جمعه فریمان] که روحانی درس‌خوانده نجف و از شاگردان برجسته مرحوم آیت‌الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی و مرحوم آیت‌الله العظمی سید عبدالهادی شیرازی و مرحوم آیت‌الله العظمی میلانی و مرحوم آیت‌الله العظمی سید عبدالله شیرازی و ... بود، اواخر عمرشان از سوی امام رحمت الله علیه امام جمعه شهرستان فریمان شدند.

▪️یک روز در خدمتشان بودم و اخبار تلویزیون برای آقایی عنوان آیت‌الله به‌کار برد، ایشان فرمود:

▪️در این انقلاب نرخ همه چی بالا رفت، به جز آیت‌اللهی که نرخش پایین آمد!

▪️خود مرحوم هم اجازه نداد که کسی برای ایشان عنوان آیت‌الله را به‌کار ببرد، حتی پس از فوت ایشان خانواده اجازه ندادند که از عنوان آیت‌الله در اطلاعیه‌ها برای ایشان استفاده شود.

◀️ دوم: آیت‌الله حاج سید محمد موسوی بجنوردی[عضو هیات استفتای امام خمینی] می‌گفت: روزی در مرکز علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، آقای دکتر جاسبی از من خواستند که از آقای #کاظم‌_صدیقی امتحانی بگیرم و نمره‌ قبولی به ایشان بدهم!

▪️دکتر جاسبی گفت: ایشان نزد دکتر گرجی(رحمة الله علیه) رفته و از #لمعه و #اصول امتحان شده، ولی نمره قبولی نگرفته است! برای پرونده قضایی‌اش لازم دارد، شما بالاخره به ایشان نمره‌ای بدهید!

▪️آقای بجنوردی گفت: من هم از ایشان از لمعه و اصول امتحان گرفتم، از روی کتاب هم قادر نبود که درست بخواند و توضیح دهد، لکن چون سفارش شده بود، بالاخره نمره ۱۵ دادم!

◀️‌ سوم: پیش از پیروزی انقلاب عناوین حوزوی نسبتا حساب و کتابی داشت،

▪️اما پس از پیروزی انقلاب و به‌ویژه پس از رحلت امام(ره) عناوین حوزوی و به‌ویژه آیت‌الله و آیت‌الله العظمی تابع:

. تبلیغات رادیو و تلویزیون، تریبون‌های نماز جمعه و مراسم‌های عمومی.

. سمت‌های حکومتی، مثل امامت جمعه
نمایندگی ولی فقیه، خبرگان و... .
. درس خارج و شهریه اختصاصی به شاگردان.
. راه‌اندازی مدرسه علمیه
گردیده است!
آقای رییسی بحث رانت ارز ترجیحی فقط یه بهونه است برای سرپوش گذاشتن بر بی عرضگی یه عده ،؟؟ چرا خود دولت واردات نهادهای دامی دامی د دارو رو بر عهده نمیگیره که اگه رانتی هم باشه نصیب دولت بشه ، واقعیت اینه که باید حداقل سه میلیون حقوق هر ایرانی میشه برای حذف ارز ترجیحی و شما می‌خواهید با ۱۱۰ هزار تومان حداقل ۱۰ برابرش رو از جیب ملت بگیرین
بورس از ۹ آبان با پایان مذاکرات رونق خواهد گرفت و تا پایان سال شاخص ۲ میلیونی رویت خواهد شد اگه دستهای پشت پرده اجازه رونق دهند
نذر تشکیل جلسه؟ این چه جور نذریه؟
از کجا می دانید خواسته مردم چیست؟ شما خواسته های هم حزبی ها را با خواسته های مردم اشتباه گرفتید.
فعلا که ملت دارن سرمایه خودشون رو به دلار تبدیل می‌کنند تا تو ترکیه خونه بخرند ، خونه تو ترکیه یک سوم تهران ؟؟ تهران گرونه یا دلار ارزون ؟؟؟.!!
چقدر سیاسی کاری
شرطبندی بر قاطرسواری و موشک حلال است !!!!!؟؟؟؟؟؟؟
دراین مورد نظری ندارم!!!!!!!!!!!
سوریه بعد از چند سال جنگ حالا که سرش خلوت تر شده اومده خسارت ها و تلفات این چندسال رو حساب کرده دیده اینقدر کشته و خسارتی که ماشین های ایرانی بهشون زده چندسال جنگیدن بهشون نزده.


و به این نتیجه رسیده مفت هم بدی گرونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
واقعا همینجور که شما میگویید اینقدر که این ارابه های مرگ جان مردم را در این سال‌ها گرفته هیچ جنگی قادر نبود چنین وضعی را دامن بزند!!!
در سازمان ملی استاندارد هم زمانی معاونت اداری مالی از مشهد بود وتمام کسانی را که باهاش کار میکردن از مشهد آورده بود.از بودجه سازمان هر هفتهبراشمن بلیط رفت و برگشت به مشهد تهران وبالعکس می گرفت .ظاهرا مسئولین به جز رفقا وفک وفامیلای خودشون با کسی نمیتونن کار کند.
تا وقتی که اصلاح طلب و اصولگرا هستند
وضع کشور همینه
الان یکدست بودن جمهوری خواه و دموکرات در منافع کشورشان یا ضربه زدن به ایران رو ببین. لامصب ها یک صدان
اونوقت اینجا روزی نیست که این دو تا نخوان حال همدیگر رو بگیرن
دودش هم می ره توی چشم مردم که وسط این جماعت گیر افتادن.
بهادری جهرمی پس از انتخاب بعنوان سخنگوی دولت توئیت زد.علی بهادری جهرمی در توئیتر نوشت: رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یفْقَهُواْ قَوْلِی
جناب بهادری عزیز به زبان فارسی بگوئید چه گفتید که ما هم بفهمیم
سخنگوی دولت ایران هستید .
در مورد آبان ۹۸
گرانی بنزین تصمیم سران قوا بود. یکی از این سران آقای رئیسی بود .
تقصیر را گردن یکی نیندازید .
شرط بندی روی موشک مجازی چطور؟
بنظر شخص شخیص و فرهیخته بنده باتوجه به وابق علمی پژوهشندگی اینجانب در همه عرصه ها و جاها و موضوعاتهای مختلفه و با توجه به اینکه بنده همه چیزها را میدانم لیکن در خصوص اخبارهای بالا نظرخاصی نداریم.
چرا ما ایرانیان اجازه نداریم از سیاست. حرف بزنیم همین سیاست است پدر اقتصاد خانواده های ایرانی را درآورده چرا همه چیز خط قرمز است
چرا ما ایرانیان اجازه نداریم از سیاست. حرف بزنیم همین سیاست است پدر اقتصاد خانواده های ایرانی را درآورده چرا همه چیز خط قرمز است
قطعا وزیر کشور قبل و شخص روحانی باید محاکمه شوند
ماه پشت ابر نمی ماند
سوریه واردات خودروهای ایرانی به سوریه را ممنوع کرد..!!
اقای خوش چهره فعلا که همه چشمها رابستن وتمام امور را شایسته به به وچه چه می دانند حتی انتصابات پراشکال را بدون درنظر گرفتن عواقب مخرب ان تایید می کنند ،وحتی منتقدین دلسوز مانند ایت العظمی صافی گلپایگانی را برنمی تابند وافرادی مثل حسین شریعتمداری برایشان اساعه ادب می کنند ،پس انتظار نداشته باشید افرادی منتقد مثل شما را درصورت انتقاد سازنده تکفیر نکنند ،پس فعلا نظاره گر امور باشید تانتیجه امور جاری عیان گردد .
هر چی بگسم از بار طنز این اخبار کم میشه
علاقمندان به استندآپ کمدی میتونن از نظرات این بزرگواران استفاده کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
متاسفانه اینها لطیفه های تلخی است که زندگی ما را شکل داده
شرط بندی روی موشک؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
شوخی میکنی؟؟
مثلا من به دوستم بگم بیا بت بزنیم ببینیم موشک به هدف درست میخوره یا هدف اشتباه؟؟؟؟؟؟!!!!
ساعت 5 بامداد:
+ آقا من شرط میبندم این موشک هواپیما رو ساقط میکنه
- اشتباه میکنی، عمرا
+ آقا نابود میکنه
- میگم نمیکنه. اصلا شرط میبندی؟؟ اصلا دوتا بزن
+سر چی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
احسنت
در خصوص مسائل و مشکلات بورس از آقای زاکانی کمک بگیرید ایشان در تبلیغات ریاست جمهوری می گفت که سه روز میشود مسائل بورس را حل کرد خوب بسم الله اقای زاکانی الان که رئیس جمهور با در تیم شماست
واقعا حادثه بنزین آبان ۹۸ با آبان امسال قابل مقایسه است که نماینده مجلسمون داره مقایسه میکنه. آن کجا و این کجا. شما دوباره بنزین را گرون کن ببینم میتونی مدیریت کنی یا نه!!!
آقای نوروزی چه خبر برادر...
بهادری جهرمی پس از انتخاب به عنوان سخنگوی دولت توئیت زد. علی بهادری جهرمی در توئیتر نوشت: رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یفْقَهُواْ قَوْلِی. اگر کلاس عربیه بگین ما هم شرکت کنیم. آقای جهرمی اگر در باب عقده گشایی مشکل داری به ما ربطی نداره. مگه تو متولی دینی هستی؟
این نوباوه اینو نمیدونه که اعتراض مردم در سال 98 به گرانی بنزین بود ولی این سری حمله سایبری و قطع دستگاها بود و این دو خیلی با هم تفاوت دارند . بنده خودم گفتم چند روز صبر میکنم تا دستگاه پمپ بنزین درست و بعد میرم بنزین میزنم این چه ربطی داره به گرانی و سه برابر کردن قیمت بنزین میگی که این دولت با مراجعه در بین مردم بحران را مدیریت کرد . بحران کجا بود که مدیریتش کردند
نوباوه جان تو هم سوراخ دعارو پیدا کردی. فردا یا خودت یا فامیلات یه مسئولیت خوب و رده بالا میگیرن!
روی دقت در برخورد موشک شرط بندی می شود ؟
برادر من فعلا شعار درست میکنیم درست میکنیم. وعده مسیولان. تکیه بر داخل است. منتظریم
با نظر آقای نوباوه در مورد روحانی و حوادث بنزینی آبان ۹۸ موافقم .
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
باش
چنانچه همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صورت نگیرد ، باید منتظر اعتراضات قانونی آنها در خیابانها باشیم

شرایط برای حداقل بگیران بشدت سخت تر و رنج آور تر شده است

دولت باید زودتر بدهی ۳۶۰هزار میلیارد تومانی خود به صندوق تامین اجتماعی را برای اجرای همسان سازی حقوق انها تسویه نماید .
وقتی رو موشک شرط بسته شد چه جوری بفهمیم به هدف خورده یا نخورده؟ شرط باخت شده یا برد
نوباوه نماینده سوخته و بی فایده
آدمی مخفیست در زیر زبان، این زبان پرده‌ست بر درگاه جان،
چونک بادی پرده را در هم کشید، سر صحن خانه شد بر ما پدید. توجیه نماینده هم به کار نمی آید.
"...فریدون عباسی: منکر انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم نیستم..." : برای خاتمی و روحانی بد و برای رئیسی خوب است ؟!؟!! اگر روحانی این کار رو کرده بود تابه حال 10 بار اعدامش کرده بودید ولی چون رئیسی از خوتان هست هیچ اشکالی ندارد !!!
سوریه واردات خودرو ایرانی را ممنوع کرد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر اون کارخانه تولیدخودرو، در ایران ساخته میشد، ظرفیت تولید خودرو در کشور افزایش پیدا میکرد
و این چنین بازار خودرو و مردم به مشکل نمی افتادن.
در آموزه های دین مبین اسلام شرط بندی و درآمد حاصله از شرط بتدی حرام است چون تلاشی فکری یا جسمی برای کسب آن صورت نمیگیرد .
اما مسابقه جایز است و جوایز آن حلال است پون شایستگی را ارج می نهد و موجب رشد و طرفین مسابقه میگردد.ودر جامعه نیز موجبات تلاش برای بهتر بودن را فراهم می نماید.
علاوه بر آن دولت یا نیروهای مسلح که از نظر امنیتی مجاز نیستند زمان مکان و و کیفیت موشک را قبل از شلیک بیان کنند .
آقای نو باوه بفکر آخرتت باش خودت خوب می دانی که افزایش قیمت بنزین از تصمیمات فرا دولتی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
ایا گران کردن بنزین جز تورم وبدبختی برای کارگران وکارمندان وبازنشستگان ودست فروش ها وخون های به ناحق ریخته شده ثمره دیگری را داشت ؟ایا اینها ترسی ازخشم خداوند ندارند؟نمی بینند بخاطر نداشتن ارز ومهار تورم چطور به روزفلاکت افتاده اند
آقای نوباوه و همفکران ایشان:
همزمان با پیگیری چوب کردن در آستین دکتر روحانی و دیگران در مورد ماجرای آبان ۹۸
پیگیر اینکه چرا مجلس همفکر شما مصوبه افزایش سالانه نرخ بنزین را ملغی کرد نیز باشد،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل