بازدید 8666
۸

قوه قضاییه: طبری در زندان است

خبرگزاری میزان از تکذیب «ادعا‌ها درباره پرونده معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه تأیید حکم اکبر طبری در دیوان عالی کشور » خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 10 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، در این گزارش آمده است: «در پی انتشار اخباری در رابطه با پرونده اکبر طبری و بیژن قاسم‌زاده، خبرگزاری میزان مطلع شد، نقض رأی دردیوان عالی کشور صحت ندارد و حکم اکبر طبری عینا در دیوان عالی کشور تایید شده است».

به موجب این گزارش «اکبر طبری که سال گذشته، در ارتباط با لیدری و سردستگی باند ارتشاء به ۳۱ سال حبس محکوم شده، در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است».

همچنین، پیرامون انتشار تصاویر بیژن قاسم‌زاده در فضای مجازی نیز خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد: «دیوان عالی کشور این پرونده را به شعبه صادرکننده جهت رفع نقص در پرونده اعاده کرده و مراحل دادرسی پرونده وی در جریان است».

براساس این گزارش، متهم بر اساس قانون تا اعلام نهایی نتیجه دادرسی، فعلا با قرار وثیقه آزاد است.

بحث و شایعه پس از آن درگرفت که احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در صفحۀ اینستاگرام خود تصویری منتشر کرد که در آن "بیژن قاسم‌زاده" -بازپرس سابق- در رستوران و کنار او دیده می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
حتما مردم هم باور میکنند
مردم را مسسسسسسخره نکنید
همه رابت زد وبند فساد وماست مالی
چه زندانهای صورتشان از ناراحتی چروک افتاده
وضع قوه قضاییه فوق خرابه
تمام متهمین بانکها که با یک شواف اقای رییسی زندانی کردن ازاد وسرحال با پولهای دزدی حال میککند ایشون مثل بقیه
کدوم زندان دقیقا؟ همون زندانی که بابک زنجانی توش هست؟ چرا نمیفرستنش زندان فشافویه؟ بهتر بود پیگیری کنید نمایندگان مجلس در راستای وظایف نظارتی خود بر قوای دوگانه سرزده به سلول ایشان بروند. هر چند وقتی میگیم سرزده اینقدر طول میکشه برن تو که میتونن توی زندان یک بخش مجزای فوق خطرناک برای طبری ایجاد کنند ! فقط یک سوال ؟! یکی بخاطر دزدی یک گوسفند در مشهد دستش قطع میشه و این آقا با دزدی و ارتشا فقط طندان میره ؟!!! چجوریه قضیه؟ من به عنوان یک بسیجی حق دارم این سوال را بکنم
خداروشکر..
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان