بازدید 39444
آخرین تحولات خاورمیانه

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان‌های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، واکنش گردان‌های حزب الله عراق به ترور الکاظمی، مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی، هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل و  افتتاح سد ایلیسو در نزدیک مرز‌های عراق توسط اردوغان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 07 November 2021

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، واکنش گردان‌های حزب الله عراق به ترور الکاظمی، مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی، هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل و افتتاح سد ایلیسو در نزدیک مرز‌های عراق توسط اردوغان، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق

مصطفی الکاظمی، نخست وزیر در نخستین اظهاراتش پس از تلاش نافرجام برای ترور وی در جریان بمباران اقامتگاهش در منطقه سبز بغداد، خواستار آرامش و خویشتنداری شد. همزمان وزارت امور خارجه آمریکا این حمله را محکوم کرد.

به گزارش شفق نیوز، الکاظمی در توئیتی نوشت: من همواره پروژه فداکاری برای عراق و مردمش بودم و هستم. "موشک‌های نیرنگ" مؤمنان را دلسرد نمی‌کند و به اندازه تار مویی در پایداری و پافشاری ما و نیروهای امنیتی قهرمان برای حفظ امنیت مردم، دستیابی به حق و اجرای قانون لغزش ایجاد نمی‌نماید.

وی افزود: به لطف خدا در میان مردمم هستم و حالم خوب است و به خاطر عراق، همگان را به آرامش و خویشتنداری دعوت می‌کنم.

روز یکشنبه، یک منبع امنیتی گفت که سه تن از نیروهای محافظ نخست وزیر، در جریان بمباران محل اقامت وی با پهپاد در منطقه سبز زخمی شدند.

این منبع به خبرگزاری شفق گفت که الکاظمی در لحظه انفجار در محل اقامت خود حضور داشت که تلفات جانی در پی نداشت.

منبع مذکور گفت که بر اساس اطلاعات اولیه، الکاظمی آسیب ندیده است.

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

تیم رسانه ای امنیتی نیز با تایید این خبر گزارش داد که مصطفی الکاظمی مورد سوء قصد "ناکام" قرار گرفته است.

این تیم در بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش برای ترور توسط یک پهپاد بمب‌گذاری شده انجام شد که می‌خواست اقامتگاه وی را در منطقه سبز در بغداد هدف قرار دهد؛ اما نیروهای امنیتی در رابطه با این تلاش نافرجام اقدامات لازم را انجام دادند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را که الکاظمی آن را اقدامی "بزدلانه" توصیف کرد، بر عهده نگرفته است.

از سوی دیگر، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت: ما گزارش ها مبنی بر حمله پهپادی به مقر نخست وزیر عراق را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: این اقدام "تروریستی" آشکار که ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم، در قلب کشور عراق بوده است.

پرایس با اشاره به اینکه تعهد ما به شرکای عراقی خود تزلزل ناپذیر است، گفت: ما در تماس نزدیک با نیروهای امنیتی عراق هستیم که وظیفه حفظ حاکمیت و استقلال کشور را بر عهده دارند و پیشنهاد کرده‌ایم در تحقیق درباره این حمله کمک کنیم.

واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی

ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق، طرح سوء قصد به جان نخست وزیر این کشور را یک حرکت نمایشی دانست.

 العسکری بامداد یکشنبه در کانال تلگرام خود نوشت: بازی کردن نقش قربانی از شیوه های نخ نمایی است که به تاریخ پیوسته است. بر اساس اطلاعات موثق ما، در عراق هیچ کسی حاضر نیست برای هدف قرار دادن نخست وزیر سابق، یک پهپاد ضرر کند.

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

وی اضافه کرد: اگر هم کسی بخواهد به این موجود فیسبوکی آسیبی برساند، راه های بسیار با هزینه کمتر و مطمئن تری برای این کار وجود دارد.

العسکری گفت: مسخره تر اینکه او ملت را به خویشتنداری و آرامش دعوت می کند، معلوم نیست چه کسی ممکن است نگران شود یا کنترل خود را از دست دهد؟

مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه موضع کابینه خود را در مورد باز کردن کنسولگری آمریکا در قدس به روی فلسطینیان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، بنت در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با لیبرمن، وزیر دارایی و لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که موضع او این است که جایی برای کنسولگری آمریکا در خدمت فلسطینی‌ها در قدس وجود ندارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه موضع خود را شفاف و بدون نمایش بیان می‌کند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی خواند.

نفتالی بنت همچنین گفت که قصد دارد شهرک اویتار را طبق توافق با نمایندگان شهرک‌نشین‌ها ایجاد کند. او توضیح داد: ما پشت همه توافقاتی هستیم که امضا کردیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم ما اسرائیل را از سه سال بی ثباتی بیرون آورده است، گفت: کابینه باثبات است و روزهای خود را پر خواهد کرد و فردا صبح با کابینه و بودجه ثابت شروع می‌کنیم و آزمون بزرگ، خویشتن‌داری است.

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

وی ادامه داد: اگر تضاد بین خود را کنار بگذاریم، به زودی انتخاباتی برگزار نمی‌شود و اسرائیل را ده پله پیش خواهیم برد.

لیبرمن گفت به یاد نمی آورد که هیچ کابینه‌ای در اسرائیل در این سطح میان وزرا همکاری داشته باشد و سطحی از همکاری و ضمانت‌های متقابل بین وزرا وجود دارد که قبلاً ندیده بوده است و هرازگاهی اصطحکاک و تقابل وجود دارد، اما این مهم نیست.

روزنامه جروزالم پست اخیرا نوشت، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی، نیازمند تأکید کابینه تل‌آویو است؛ اما کابینه نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این اقدام مخالف است.

ماه گذشته یک روزنامه عبری‌زبان به نقل از بنت نوشت، در جریان ملاقات با بایدن در کاخ سفید (در ماه آگوست) در سه موضوع ایران، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی و توقف شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، به بایدن «نه» گفته است.

اولین بار، خرداد امسال بود که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا خبر داد که واشنگتن کنسولگری خود در قدس شرقی را برای رسیدگی به امور فلسطینیان بازگشایی خواهد کرد.

به عقیده کارشناسان، نگرانی رژیم صهیونیستی از افتتاح کنسولگری آمریکا در قدس شرقی بابت پیامدهای آن در تضعیف حاکمیت اسرائیل بر این شهر و بازگشت ایالات متحده به سیاست قدیمی خود در مورد تقسیم قدس میان رژیم صهیونیستی و فلسطین و در نهایت به معنای تشکیل کشور مستقل فلسطین است.

روزنامه اسرائیل الیوم هم به تازگی نوشته است، در صورت بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس، عملاً دو نهاد دیپلماتیک آمریکایی در قدس فعالیت خواهند کرد؛ یکی سفارتی که به امور رژیم صهیونیستی رسیدگی می‌کند و دیگری کنسولگری آمریکا که به امور فلسطین در قدس، کرانه باختری و غزه و همچنین شهرک‌نشینان در کرانه باختری رسیدگی خواهد کرد.

هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد، در صورت فوت هر یک از اسرا که در اعتصاب غذا به سر می‌برد، "بهای سنگینی" را خواهد پرداخت.

به گزارش سما، جنبش "جهاد اسلامی" فلسطین متعهد شد، در صورت فوت هر یک از اسرایی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده‌اند، اسرائیل بهای آن را خواهد پرداخت.

خالد البطش، یکی از اعضای دفتر سیاسی این جنبش گفت: ما به دشمن هشدار می‌دهیم که اسیران اعتصاب کرده را رها نخواهیم کرد و اگر آنها شهید شوند، دشمن هزینه آن را هر قدر هم باشد، خواهد داد.

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

وی افزود: ما بر تعهد خود مبنی بر حمایت اسرا تاکید کرده و تمام تلاش خود را برای آزادی آنها به کار می‌گیریم و از مردم فلسطین در همه قشرها می‌خواهیم که در حمایت از اسرا دست به اقدامات گسترده و حضور در راهپیمایی ها برای حمایت از اسرا بزنند و دشمن را در زمین تحت فشار قرار دادند.

شش اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود، به اعتصاب غذا در زندان‌های اسرائیل ادامه می‌دهند.

 افتتاح سد ایلیسو در نزدیک مرزهای عراق توسط اردوغان

رئیس جمهور ترکیه روز شنبه یک سد و یک نیروگاه تولید برق در جنوب شرقی این کشور و نزدیک مرز با عراق را افتتاح کرد.

به نوشته خبرگزاری «شفق» «سد ایلیسو» یک سد سنگی با سطح بتنی بر روی رودخانه دجله نزدیک روستای ایلیسو و در امتداد مرز استان‌های «ماردین» و «شرناق» ترکیه است. این سد یکی از ۲۲ سد پروژه جنوب شرقی آناتولی است و هدف آن تولید برق، کنترل سیل و ذخیره آب است. ساخت این سد در سال ۲۰۰۶ آغاز شد و ابتدا انتظار می‌رفت تا سال ۲۰۱۶ تکمیل شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در مراسم افتتاح این سد گفت: «ما باید از تمام توان بالقوه خود برای محافظت از کشورمان برابر بحران غذایی ناشی از خشکسالی و به طور مشابه برابر بحران انرژی که به طور فزاینده قابل مشاهده است، استفاده کنیم.»

ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق/ واکنش گردان های حزب الله عراق به ترور الکاظمی/ مخالفت نخست وزیر اسرائیل با بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی/ هشدار شدیداللحن جهاد اسلامی فلسطین به اسرائیل

وی ادامه داد: «ما نمی توانیم حتی یک قطره از منابع آبی کشورمان را هدر دهیم. همچنین باید تولید انرژی های تجدیدپذیر را بر اساس منابع خودمان به حداکثر برسانیم.»

رئیس جمهور ترکیه، این پروژه بر رودخانه دجله را نمادی از صلح، برادری، آرامش، رفاه و قدرت خواند. اردوغان در این مراسم بر اهمیت این تاسیسات تاکید کرد زیرا جهان و ترکیه با خطر خشکسالی روبرو هستند.

اردوغان در خاتمه گفت: «تصویر تاریکی که توسط سناریوهای مربوط به آینده جهان ترسیم شده است، ایجاب می کند که ما برای همه احتمالات آماده باشیم.»

دجله، رودی است که از دامنه‌های جنوبی رشته‌کوه توروس در شرق ترکیه سرچشمه می‌گیرد و پس از ورود به عراق از میان شهرهای بزرگی چون بغداد و موصل عبور کرده به فرات و سرانجام هر دو به کارون می‌پیوندد که اروندرود را تشکیل می‌دهند و در پایان به خلیج فارس سرازیر می‌شوند. این رود با ۱۸۵۰ کیلومتر طول، شست و هشتمین رود جهان از این حیث است.

آب گیری سد ایلیسو نگرانی‌های زیادی را برای عراق و سوریه به همراه داشته است. حجم مخزن این سد حدود ۱۰ میلیارد متر مکعب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۴
اجرای ترور نمایشی برای توجیه اقدام های بعدی این ژنرال امریکایی است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
چون جلوی جولان بعضی ها رو گرفته خیلی از دستش عصبی هستی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
یادتونه رئیس جمهور افغانستان هم سر نماز بود و خیلی راحت خمپاره در اطراف کاخ زدند و واکنش نشون نداد و چند ماه بعد جمع کرد و رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
چرا تیتر زدید ترور ؟؟ فکر کردم طرف کشته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
چه جواب باحال داده کتائب حزب الله "هیچ کس حاضر نیست بخاطر ترور نخست وزیر یه پهباد ضرر کنه"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
به ما چه ربطی داره که امریکایی باشه یا روسی.
شروع ده سال دیگر جنگ داخلی در عراق و کشته و اواره شدن چند میلیون نفر.
فقر و جنگ دو واقعیت طبیعی و همیشگی در خاورمیانه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
قطعا این حمله به الکاظمی ، کار کسانی است که از

طریق صندوق آرا و دموکراسی قادر به رسیدن به قدرت نبوده اند

و خودخواهی و لجاجت و اهمیت ندادن به منافع ملی

و خواست اکثریت ، همیشه موجبات جنگ داخلی

و نفاق و چند دستگی و عقب مانده گی را بدنبال داشته
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تو عراق مقتدی صدر رای بیشتری آورده که هم دشمن ایران هست و هم آمریکا، اینکه الکاظمی در کنار سفارت آمریکا ترور میشه و سامانه ضد پهبادی آمریکا کار نمیکنه واقعا جای سوال داره، هیچ کس با پهباد انتحاری خودش اقدام به ترور نمیکنه چرا که شناسایی میشه و اینکه اعلام شده دو تا از پهبادها توسط اسلحه ساقط شدن هالیوودی بودن قضیه رو نشون میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
کار خود الکاظمی هست برای بهانه سرکوب معترضان
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
حضور آمریکا توی هر کشوری همین میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
آیا آمریکا با صدها میلیارد دلار هزینه در عراق به راحتی آن را ترک می کنه. مطمئنا با شکست پروژه داعش پروژه های دیگری برای این کشور بدبخت خواهد داشت
الکاظمی صدام عراق میشود
سفر مسئولان و دانشمندان ایرانی به عراق در زمان قدرت وی صلاح نیست
خطر #بیو_تروریسم وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
به جای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها. بهتر است سعی کنید با آنها مراودات دوستانه داشته باشید. باور کنید به نفع همگان است
- مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تئوری توهم توطئه!!!!!!
عراق هم مثل افغانستان بر باد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
افغانستان از سيطره مستقيم آمريكائيها خارج شد، انشاءالله در عراق هم آمريكا به پايان خود خواهد رسيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عراق زمانی که نیروی حشد رو نداشت و آمریکا در اون مانور میداد و داعش با اون وسعت حمله کرد بر باد نرفت حالا با یک نمایش بالیوودی برباد رفته؟!
هشدار شدید اللحن حماس به اسرائیل؟؟؟ حالا یعنی چی؟
باید از پهباد آزمایش دی ان ای بگیرن ببینن مال کی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
لازم نیست معلوم است
ناشناس
| Luxembourg |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
ماله ام التروریستهای خاورمیانه است همه می شناسیمش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
فکر کن حتی یک انفجار هم در منزل ایشون نشد
مشخصه نمایشی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
کی میاد با پهباد خودش چنین کاری بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
دو روز پیش در تطاهرات خیابانی گروه های مخالف

الکاظمی ، که در انتخابات اخیر شکست خوردند

همین پهپادها نمایش داده شدند و علنا الکاظمی را تهدید به مرگ کردند

کاملا مشخصه که کار همین هاست که چند روزه بعداد را به اتش کشیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
آشناست !!!!!!!؟؟؟

عریبه نیست !!!!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
پهبادهای کوادکوپتر رو میشه اینترنتی هم خرید کرد
به امید سرنگونی الکاظمی .عراق به واسطه جنگش با ما قطعا باید نابود قطعی شود.
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
فازت خیلی ناجوره ..... اصن علاوه بر جنسی که میزنی ، جاتم باید عوض کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
مقصر جنگ ایران و عراق صدام نبود کسانی بودند که مدام مردم عراق را علیه صدام تحریک می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
نميدونم كشوري كه مردمش در تنگناي اقتصادي شديد هستند چرا در كشورهاي داغون همسايه هزينه ميكنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
همان صدام را نابود کردیم بسه برای ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
ایشان با رای اکثریت انتخاب شده . چرا امید دارید منتخب اکثریت سرنگون شود؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
ما باید به دنبال منافع کشور خودمان باشیم. مسأله عراق به خودشان مربوطه.
درود بر حزب الله عراق
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عاشق معترضان به نتایج انتخابات عراق شدی. همونا که لشکر کشی خیابانی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
برو کار کن، مگو چیست کار

خدا روزی ات رو جای دیگه گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
حزب الله کار بچه گانه نمیکنه، این کار خود الکاظمی هست تا مظلوم نمایی کنه و دوباره با ناامن کردن عراق در مسند نخست وزیری باقی بمونه، همیشه ببین کی بیشتر سود می‌کنه بعد اونو اولین متهم البته متهم نه مجرم فرض کن، ترور ناقص به سود شخص ترور شده هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
زنده باد دموکراسی
و درود بر حکومت اکثریت مردم
حبیبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
مگه خدا هم حزب داره..این بازی با کلمات تمام میشود .عراق به
ما چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
الکاظمی هم دوست داره با نسبت دادن این نمایش به نیروهای مردمی، توطئه خلع سلاح اونا رو منطقی و ضروری جلوه بده تا دوباره داعش و آمریکا یا ناامنی بر عراق چیره بشه
واقعیت همان است که "گردان های حزب الله عراق" گفتند. شک نکنید.
کسانی که انتخابات راباختنداول با اغتشاشات شروع وحالابزورنظامی متوسل شده اند!
اب رو بریز اون جایی که میسوزه!
سران مزدور گروههای مسلح که تحت فرمان کشورهای دیگر هستند که حاضرند هموطن خودشان را بکشند باید دستگیر و اعدام شوند
اصل خبر بنظر میرسد ایرادات اساسی دارد۔منطقه سبز دارای حفاظت هوائی است۔ بعلت سفارتخانه۔۔انفجاری ایجاد شدهاست وداستانی سرهم شدهاست۔بعلت تحریک و احتمالا توجیه تصمیمات بعد از این۔
علت جنگهای خاورمیانه خود بر حق بینی عده‌ای ایست که اعتقادی به نظر اکثریت ندارند
اسم پنیر آمد و موش خودش را لو داد
امیدوارم پهپاد ساخت ایران نبوده باشه.
ترور با پهپاد ترور نیست یک جنگ تمام است
بیانیه حزب اله مشخص میکند که متهم اصلی کیست !!!
فکر کنم بیانیه حذب الله همه چیو نشون میده
کاملا معلومە کار کیه.
عجب ضرب شستی هشدار شدیدالحن...
بسم الله الرحمن الرحیم
رزق درآسمان است وحتما بدست همه بندگان خدا میرسد.
آخرین صحنه های نمایش حرص وطمع
این مرتیکه اردوغان کثافت با این سدش رود کارون ما رو خشک میکنه. خدا لعنت کنه این ترکیه بی پدر رو که داره کل خاورمیانه از سوریه تا ایران رو به آتیش می کشونه. ان شاالله زودتر به درک واصل بشه به خاطر سرطانش
تحمل افراد قدرت مند در راس کشور عراق برای همسایگان قابل تحمل نیست
مشمول ذمه اید اگر فکر کنید که ترور الکاظمی کار حشدالشعبی و شکست خوردگان در انتخابات عراق بوده است
از بیانیه حزب الله عراق، قشنگ معلومه که ترور کار خودشون بوده
به کوری چشم دشمنان عراق، جناب الکاظمی مسیر استقلال و پیشرفت این کشور را با موفقیت پیش خواهد برد و تروریست های وابسته به کشورهای خارجی را گوشمالی خواهد داد
خدایا از کی تو حزب دار شدی
شماهم به همون چیزی که من فکر میکنم فکر میکنین
!!!!
درود بر اردوغان قهرمان که با ساختن سد و اجرای طرحهای عمرانی، صادقانه در عمران و آبادی ترکیه می کوشد.
قول میدهم که شریعتمداری کیهان از سالم ماندن الکاظمی در جریان ترور اخیر ناراحت است و الان زانوی غم در بغل گرفته.
تعصبات خشک مذهبی انسان را عقده ای بار می اورد وباعث هرج ومرج در عراق میشود کاظمی توان اداره عراق را دارد
میگم کدوم گروه شبه نظامی عراق مجهز به پهباد است ؟؟؟؟؟
جالب است که شاهد حزب الله عراق برای رد اتهام ترور نخست وزیر آن کشور این است که این گروه "راه های بسیار با هزینه کمتر و مطمئن تری برای این کار" بلد است. این که عذر بدتر از گناه است! همه می دانند انبارهای کدام گروه های مسلح نیابتی در عراق پر از پهپادهای انتحاری است. العسکری جان، نیاز به اعتراف شما نیود.
کاظمی خودش می‌دونه دشمنش کیه . می‌دونه سد راه کی هست . تابناک خوشحالم که کامنت های من را چاپ نمیکنی . متاسفم برای رسالتتون . شما بدرد کار دیگه آیی می‌خورید .
مساله الکاظمی فتنه است وبوی فتنه می اید
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
فتنه فتنه نکن که فایده نداره چون اونجاایران نیست که هرکس صدایش درمیادانگ فتنه میخوره!
الان جمهوری اسلامی شروع می کنه به تکذیب کردن و محکوم کردن
کل دنیا و مردم ایرانم باور می کنند
یه زمانی در مدرسه درس جغرافی از ما می پرسیدند حدود اربعه ایران را بنویسید اگر بخواهیم این سئوال را در این زمان بنویسیم نمی دانم خنده دار می شود یا باید گریه کرد حال جواب سئوال از شرق به افغانستان تحت سلطه طالبان و اوارگان افغانی و پاکستان و قا چاقچیان مواد مخدر از غرب به عراق متشنج از جنوب به خلیج فارس و کشورهای عربی که روابط خوبی با انها نداریم و نیرو های بیگانه در خلیج فارس از شمال به کشورهای حوزه قفقاز که بخصوص در ناحیه شمال غرب یعنی با ارمنستان و جمهوری اذر بایجان هنوز مسائل ژئو پولتیک در حال تعییر می باشد و کشورهای حوزه خزر که جیزی از خزر برای ما باقی نگذاشتند . خدا عاقبت همه ما را بخیر کند انشا الله
چرا می ترسی نظرات مردم رو منتشر کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گروهای‌ مختلف‌ که عراق‌ اشوبزده‌ بیشتر‌ بنفعشان‌ است‌
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی