بازدید 10550
۶
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

زوال اسرائیل، عبارتی پر جست و جو در آستانه ۱۳ آبان/ ژیگولو؛ واژه‌ای برای اشاره به یک ناهنجاری اجتماعی/ کارنامه ضعیف، برای چندمین بار مسکن ملی را ترند کرد/ مسابقات پویا دادمرز زیر ذره بین علاقه مندان به کشتی

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «کشتی پویا دادمرز»، «زین الدین زیدان»، «ژیگولو چیست؟»، «مسکن ملی»، « زوال اسرائیل» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 03 November 2021

زوال اسرائیل، عبارتی پر جست و جو در آستانه ۱۳ آبان/ ژیگولو؛ واژه‌ای برای اشاره به یک ناهنجاری اجتماعی/ کارنامه ضعیف، برای چندمین بار مسکن ملی را ترند کرد/ مسابقات پویا دادمرز زیر ذره بین علاقمندان به کشتی

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری در جریان ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند.  در بسته خبری پیش روی به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در چهل و هشت ساعت اخیر اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «کشتی پویا دادمرز»، «زین الدین زیدان»، «ژیگولو چیست؟»، «مسکن ملی»، « زوال اسرائیل» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

کشتی پویا دادمرز

با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جهان در شهر بلگراد کشور صربستان، توجه بسیاری از علاقمندان به ورزش کشتی به سمت این مسابقات جلب شد.

دیشب رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

از جمله کشتی گیرانی که در این مسابقات مورد توجه علاقمندان قرار گرفت و نامش ترند شبکه‌های اجتماعی و گوگل شد، پویا دادمرز بود.

 

زوال اسرائیل، عبارتی پر جست و جو در آستانه ۱۳ آبان/ ژیگولو؛ واژه‌ای برای اشاره به یک ناهنجاری اجتماعی/ کارنامه ضعیف، برای چندمین بار مسکن ملی را ترند کرد/ مسابقات پویا دادمرز زیر ذره بین علاقمندان به کشتی

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ اختیار بوتیروف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱ بر ۱ از سد نیهاد گولوزاده از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

دادمرز در این مرحله تاراس کروپسکی از اوکراین را با نتیجه ۹ بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تیلور لامونت از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب ماولود ریزمانوف از روسیه شد و به مدال نقره رسید.

 

بیشتر بخوانید

زین الدین زیدان

زین‌الدین یزید زیدان متولد ۲۳ ژوئن ۱۹۷۲ در مارسی و ملقب به زیزو بازیکن و مربی اسبق فوتبال است.

 او در پست هافبک تهاجمی برای تیم‌های باشگاهی یوونتوس و رئال مادرید و نیز تیم ملی فرانسه بازی می‌کرد.زیدان به دلیل سرآمدی در دریبل زنی، تکنیک بالا، بازی سازی همواره به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ به شمار می رود.

 زیدان اصالتا اهل کشور الجزایر است که مدتی نیز سرمربی تیم رئال مادرید بود.

مقصد بعدی زیدان مشخص شد - تابناک | TABNAK

حالا و به واسطه خداحافظی زیدان از دنیای فوتبال و روی آوردنش به ورزش پدل، دوباره نام او ترند شد و مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی و گوگل قرار گرفت.

زین الدین زیدان مربی فرانسوی پنج ماه پیش به دوره دوم حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشید و از ادامه حضور در رئال انصراف داد.

زیدان در این مدت سعی کرده است که وقت بیشتری را در کنار خانواده اش بگذراند و البته وقتش را صرف یکی از ورزشهای محبوبش کرده است؛ پدل. در حقیقت اسطوره فوتبال فرانسه به نظر می رسد که علاقه زیادی به پدل (ورزشی که به نوعی تلفیقی از اسکواش و تنیس است) دارد و اخیرا هم ویدیویی از پدل بازی کردنش با بهترین بازیکن دنیا در این رشته یعنی آلخاندرو گالان منتشر کرده است.

 زیدان در توصیف این ویدیو نوشته است:" ممنون از آلخاندرو گالان به خاطر یک روز خوب." گالان نیز ویدیویی از بازی کردنش با زیدان منتشر کرده و نوشته است:" امروز این شانس را داشتم تا یک بازی پدل را با یکی از اسطوره های کودکی ام یعنی زیدان داشته باشم. ممنون از همه چیز. همیشه تو را به عنوان یک بازیکن و یک شخصیت تحسین می کردم. در حال حاضر نیز صمیمیت تو را تحسین می کنم. خوشایند است که می بینم هر روز رشته پدل توسعه و گسترش پیدا می کند."

زیدان اخیرا تصمیم گرفته است که در رشته پدل سرمایه گذاری کند. در حقیقت زیزو برندی را به نام Z5 در این رشته تاسیس کرده و قرار است که مراکز آموزشی مربوط به این رشته را در کل کشور فرانسه راه اندازی کند. اولین شعبه باشگاه پدل زیدان در نزدیکی مارسی افتتاح شده و در هفته های اخیر کارش را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید

ژیگولو چیست؟

امان الله قرایی مقدم- یکی از جامعه شناسان کشورمان اخیراً و در اظهاراتی جنجالی پرده از یک آسیب اجتماعی جدید برداشته است که ناظر بر تن فروشی آقایان و پسرهای جوان است.

هر چند این ادعا و ناهنجاری اجتماعی نیاز به تأیید و یا رد مقامات مسئول در این حوزه دارد و صرف گفته های یک جامعه شناس نمی تواند مبنای درستی برای تأیید و یا رد آن باشد، به هر صورت قرایی برای آسیبی که مطرح کرده است، نام ژیگولو را انتخاب کرده است.

زوال اسرائیل، عبارتی پر جست و جو در آستانه ۱۳ آبان/ ژیگولو؛ واژه‌ای برای اشاره به یک ناهنجاری اجتماعی/ کارنامه ضعیف، برای چندمین بار مسکن ملی را ترند کرد/ مسابقات پویا دادمرز زیر ذره بین علاقمندان به کشتی

مستند به این خبر امان الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه خوارزمی تهران از مفهوم تازه‌ای بنام «ژیگولو» نام برد و گفت: امروز با پدیده پسران خودفروش نیز مواجه هستیم که من آن را ژیگولو می‌نامم و بسیار از این واژه استقبال شده است.

او در توضیح این ناهنجای می گوید: بعضی از پسران به خاطر روابطی که با زنان و دختران دارند پول دریافت می‌کنند و چون بیکاری وجود دارد این اتفاقات رو به افزایش است. بر اساس تحقیقاتی که من انجام دادم، در شهرستان کرج بعضی از این پسران می‌گویند که ما نمی‌دانیم با چند دختر و زن رابطه داریم.

بیشتر بخوانید

مسکن ملی

مسکن ملی یکی از طرح‌های دولت دوازدهم برای خانه دار کردن مردم و ۴۰۰ هزار جوان فاقد مسکن بود که بر اساس افتتاحیه صوری که سال گذشته توسط رئیس جمهور سابق برگزار شد، مقرر شد حتی المقدور تا پایان دولت واحد‌های مسکن ملی به مرحله سفت کاری رسیده باشند.

پیشتر نیز محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه ساختمان به خبرنگار «تابناک»، گفته بود که قول می‌دهیم کلید واحد‌های مسکن ملی آن دسته از افرادی که طبق برنامه آورده‌های خود را به پروژه‌ها تزریق کرده اند، به آن‌ها تحویل دهیم.

با اینکه هم رئیس جمهور سابق، هم وزیر سابق و هم معاون وزیر در رابطه با تکمیل پروژه‌های مسکن ملی تا پایان دولت وعده‌های زیادی داده بودند، به تازگی گزارشی از فرایند پیشرفت این پروژه‌ها منتشر شده است که حکایت از پیشرفت بسیار ناچیز این پروژه‌ها دارد و همین مسئله حالا عبارت مسکن ملی را نیز به یکی از ترند‌های گوگل و شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است.

گزارشی که به آن اشاره می‌شود، اخیراً توسط دیوان محاسبات کشور منتشر شده و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و مستند به آن عملکرد دولت دوازدهم در عمل به تعهدات مسکنی اش آن هم در قبال خانواده‌های متقاضی مسکن ملی بسیار ضعیف ارزیابی شده است.

 

در مورد مسکن ملی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

نگاهی گذرا به جدول گویای عدم پیشرفت این طرح از زمان شروع (سال ۱۳۹۸) تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ است. البته در برخی از استان‌ها به دلیل ادغام طرح مسکن مهر و انتقال واحدهای آماده و یا با پیشرفت بالا به طرح ملی مسکن، درصد پیشرفت بالایی قید شده، ولی در عمل طرح اقدام ملی مسکن در این استان‌ها هم به تنهایی پیشرفت چندانی نداشته است.

زوال اسرائیل، عبارتی پر جست و جو در آستانه ۱۳ آبان/ ژیگولو؛ واژه‌ای برای اشاره به یک ناهنجاری اجتماعی/ کارنامه ضعیف، برای چندمین بار مسکن ملی را ترند کرد/ مسابقات پویا دادمرز زیر ذره بین علاقمندان به کشتی

مستند به این گزارش در اکثر استان های کشور وضعیت پیشرفت پروژه ها بسیار ضعیف است، اما در این بین در استان هایی چون فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، یزد، همدان، قزوین، کردستان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان میزان پیشرفت پروژه ها زیر ده درصد ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید

زوال اسرائیل

در آستانه فرارسیدن روز سیزدهم آبان ماه که مصادف با روز دانش آموز و نیز سالروز اشغال لانه جاسوسی است، عبارت زوال اسرائیل به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شده است.

به نظر می رسد ترند شدن این عبارت به دلیل خبری است که اخیراً و در همین باره در رسانه ها منتشر شده است.

مستند به این خبر وغل الفر تحلیلگر صهیونیست طی مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی هاآرتص با تاکید بر اینکه " رژیم صهیونیستی رو به زوال و نیستی است " برای اثبات این موضوع شش دلیل برشمرد.

الفر همچنین تاکید کرد که این رژیم " گواهی مرگ خود را امضا کرده است و فقط باید منتظر بمانیم تا زمان دقیق مرگ مشخص شود".

وی رژیم صهیونیستی را یک "رژیم فاشیستی" دانست که « گروه های خطرناکی بر آن حکم می رانند و برای دیدگاه دیگران هیچ ارزشی قائل نیستند.

الفر برای انهدام و برچیده شدن اسراییل از نقشه جهان شش دلیل و عامل ذکر کرد که عبارتند از:

اولین عامل: اسراییل یک رژیم نژادپرست و آپارتاید است و یهودیان ساکن در آن نه تنها از ادامه اشغال مناطق فلسطینی حمایت می‌کنند بلکه با این رژیم همکاری کرده و آن را تقویت می‌کنند و به حمایت‌های نظری و عملی خود از رژیم اشغالگر قدس ادامه می‌دهند.

این تحلیل گر اسراییلی همچنین معتقد است که اسراییل یک رژیم ددمنش و وحشی است و جهان به اندازه کافی برای پیشگیری از سیاست اشغالگرانه رژیم صهیونیستی اقدامی انجام نمی‌دهد.

دومین عامل: در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یک حرکت نژادپرستانه، فاشیستی و برخلاف دمکراسی شکل گرفت که از نتانیاهو به عنوان یک فرد متهم به انجام اقدامات جنایت کارانه خطرناک که نظریه‌های دیکتاتورمآبانه خود را علنا ابراز می‌کرد، حمایت می کند.

سومین عامل: حضور یک منطقه خودگردان یهودی تندرو دینی در درون رژیم اشغالگر اسراییل است. این افراد کار و تولید ندارند و رژیم صهیونیستی هزینه زندگی آنان را تامین می‌کند. الفر از آن‌ها به عنوان باری بر دوش دولت اسراییل نام برد.

چهارمین عامل: مشکل زیست محیطی موجود در مناطق فلسطین اشغالی است، به گونه‌ای که مناطق یاد شده سرشار از زباله و آلودگی هستند و بیش از اندازه گرم می‌باشند و شهرک نشینان صهیونیست بیش از اندازه متعصب و تند خو هستند. این‌ها فاشیست‌های حامی نتانیاهو به شمار می‌روند.

پنجمین عامل: تضاد فرهنگی در درون جامعه صهیونیستی است که باعث شده گفتمان در داخل چنین جامعه‌ای به ویژه در شبکه‌های اجتماعی شکل لجام گسیخته‌ای به خود بگیرد. همچنین حاکمیت یافتن برنامه‌های تفریحی بی ارزش در شبکه‌های تلویزیونی اسراییل اوضاع را تیره‌تر کرده، به گونه‌ای که پدیده نقد و انتقاد در چنین جامعه‌ای به طور کامل رخت بربسته است.

ششمین عامل: شعله ور شدن آتش جنگ است که باعث شده تا هزاران موشک از سوی حزب الله و حماس بر سر اسراییل فرود آیند.

 

بیشتر بخوانید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
اين همه موسسه و شركتهاي مسكني و اين آخري مسكن مهر
اين مسكن ملي با تشكيلات جديدش چه صيغه ايه؟؟
چرا همون مهرو ادامه نميدين با همون ساختار. يا ساختار بهينه شده
ريشه مشكلات جهان سومي ها همينه همه فكر ميكنن عقل كل هستندو دنبال بناي جديد و فرمول و روش جديد ميروند. البته نيتها روشن تر از روز است.
حالا باز تا سخن از سرمایه گذار خارجی در حوزه مسکن می شود گروهی شروع به شلوغ کاری و مانع تراشی می کنند نه خود توان اجرای پروژه ها را دارند نه اجازه می دهند رقیب خارجی اقدامی بکند
نابودی اسراییل هم ازواقعیت به شعاروامسال هم تبدیل شدبه جستجودرفضای مجازی!
دقیقا 6 سال پیش من به یک باشگاه ورزشی در منطقه 2 تهران می رفتم که زنان بین 50 تا 60 سال بسیار پولدار در آن باشگاه مربی خصوصی بدنسازی داشتند و خودشان علنا ابراز می کردند که با مردان جوان ورزشکار و قوی دوست هستند و برای آنها خرج می کنند و حتی برای آنها خانه اجاره کرده و ماشین شاستی بلند در اختیارشان قرار داده اند و از آنها خدمات ماساژ و ... می گیرند
دختران جوان پولدار هم به راحتی این خدمات را دریافت می کنند
آن زمانه که فاحشه گری یک کار زشت زنانه بود گذشته و من اطمینان دارم که این شغل اقلا ده سال است که در تهران و شهرهای بزرگ وجود دارد
حتی زنان پولداری که همسرشان ناتوانی جنسی دارد یا سرش جای دیگر گرم است و نیازهای همسرش را پاسخگو نیست هم به راحتی در استخرهای خصوصی و سالن های ماساژ و ... از این خدمات می گیرند
هر چند مسئولان و بزرگان دلشان نمی خواهد که این واقعیت را بپذیرند ولی زنان و دختران هم نیاز جنسی دارند
ولی حاضر نیستند آنرا در قالب ازدواج با یک مرد مسن و متاهل به عوان همسر دوم یا صیعه برطرف کنند
قدیم در عربستان زنان جز تمکین جنسی و فرزند آوری هنر دیگری نداشتند
بنابراین چهار تا چهار تا به عقد کسی در می آمدند تا زندگیشان با نفقه و مهریه تامین شود
چون وسایل جلوگیری از بارداری نبود بعد طلاق یا پایان صیغه باید عده نگه می داشتند و ....
چون زن عملا به عنوان کالای ارضا جنسی و فرزند اوری شناخته می شد نصف مرد ارزیابی می شد و بکارت یعنی پلمپ بودن یا دست دوم نبودن او برای خریدار مهم بود و دختران باکره گران تر بودند !
اگر مرد توان جنسی کافی نداشت یا حتی ناتوان بود هم زنان اغلب سکوت می کردند چون یک لقمه نان و سرپناه و از همه مهمتر آبرو خیلی مهم بود
اصولا نیاز جنسی زن و لذت بردن او از رابطه جنسی اصلا مهم نبود و صرفا رفع نیاز مرد و لذت او اهمیت داشت و به همین دلیل مرد حق داشت هر چقدر پول در جیب دارد خدمات جنسی از زنان متعدد در قالب ازدواج دائم و صیغه خریداری کند و احساسات و غرور زن محلی از اعراب نداشت
ولی زنان توانمند و تحصیل کرده امروزی از آن پیله ها خارج شده اند
خود را کالای قابل فروش نمی دانند و ارضای نیاز جنسی را حق خود می دانند و خدمات جنسی را با پول از مردان قوی و توانمند می خرند
من موافق این رویکرد جدید نیستم بلکه اعتقاد دارم که امکانات ازدواج رسمی و شرعی باید برای تمام جوانان فراهم شود
تمام جوان یعنی دختران و پسران باید متناسب با توانمندی خود شغل و درامد داشته باشند و کسی برای یک لقمه نان و سرپناه نباید برده جنسی دیگری شود
همه انسانها باید حقوق انسانی برابر داشته باشند و هر دو باید برای بزرگ کردن فرزندانی که به دنیا آورده اند مسئولیت بپذیرند
قوانین و عرف ما باید متناسب با زمانه تغییر کند
بجز موارد البرز( بیشتر از توقع) ٬ هرمزگان و ایلام و لرستان و کردستان( کمتر از توقع) انصافا ترکیب پیشرفت نسبی طرح مسکن توزیع عادلانه ای دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست