بازدید 39702
دو هزار و هشتصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حمله سایبری؛ دولت روحانی مقصر بود! /هشدار سیاستمدار عراقی درباره تدارک برخی برای ضربه به ایران از «شرق» / وقتی خاتمی نتوانسته مردم را پای صندوق بیاورد، روحانی و لاریجانی می‌توانند؟!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: هدیه توهین آمیز سفیر کره جنوبی به مردم ایران! / روحانی ویرانه‌ای را تحویل رئیسی داد / حجاریان: کم‌کم خواهند گفت که «بابا! صدرحمت به روحانی» / کوثری: سفر‌های رئیسی برای مردم خاطره خوبی ایجاد می‌کند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 01 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اظهارات مقام ایرانی درباره یک توافق مهم گازی با روسیه

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی گفت: طبق توافق قبلی با روسیه، ایران حق برداشت از هشت حلقه چاه بزرگ گازی در دریای خزر که در محدوده آبی ایران است را ندارد. اردشیر دادرس در گفت‌وگویی اظهار داشت: طبق معاهده و توافق ایران و روسیه تا زمانی که تراز گاز ایران مثبت و تولید به نسبت مصرف داخلی جوابگو است، ما حق استخراج منابع گازی دریای خزر را نداریم، ضمن اینکه توجیه اقتصادی هم ندارد که از این منابع برداشت داشته باشیم. وی افزود: بنابراین ما فعلا نباید به فکر منابع گازی دریای خزر باشیم. رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی ایران درباره علت این موضوع گفت: اکنون روسیه ۱۸.۱ درصد از ذخایر گاز دنیا را داراست و این رقم در مورد ایران ۱۷.۹ درصد است، چنانچه از خزر برداشت داشته باشیم، این رقم به ۱۸.۲ درصد رسیده و در مقام بالاتری از روسیه قرار می‌گیریم که طبق توافق‌هایی که قبلا با این کشور صورت گرفته، نباید اینچنین شود تا روسیه همچنان در صدر باشد. وی تاکید کرد: طبق توافق ایران حق برداشت از ۸ حلقه چاه بزرگ گازی در دریای خزر که در محدوده آبی ایران است را ندارد.

نظر فریدون عباسی درباره جاسوس بودن بازرسان آژانس

نماینده کازرون در مجلس اظهار کرد: اگر نگوییم خود بازرسان جاسوس هستند اما بی‌شک از داده‌ها و اطلاعات آن‌ها جاسوسان علیه کشورمان استفاده می‌کنند چرا که بسیاری از کارشناسان و کارکنان آژانس، اتباع آمریکا و اسرائیل هستند یا توسط آن‌ها تطمیع شده اند؛ بنابراین، ما نباید امنیت کشور را به اطلاعاتی که در آژانس ثبت می‌شود گره بزنیم. فریدون عباسی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون انرژی اظهار کرد: نتایج بازرسی‌های بازرسان آژانس بین المللی در بستری بارگزاری می‌شود که خبرگان مورد تایید آژانس به آن دسترسی دارند که عمدتاً ملیت غربی دارند؛ بنابراین تاکید بر این است که همه جا مورد بازرسی رسمی قرار نگیرد. وی افزود: باید این را در نظر داشته باشیم هر گونه اطلاعاتی از کشور خارج شود می‌تواند برای دشمنان ما مورد استفاده قرار گرفته و حاوی پیام‌هایی برای آن‌ها باشد، و اتفاقی که برای نطنز افتاد، رخ دهد؛ لذا باید در قسمت‌های حساس و تأسیسات حیاتی خود دائم تغییراتی ایجاد کنیم تا اطلاعات بازرسان به روز نباشد.

تذکر هیات نظارت بر مطبوعات به پایگاه خبری «رجانیوز»

در جلسه امروز هیات نظارت بر مطبوعات، مقرر شد به پایگاه خبری «رجانیوز» تذکر داده و مراتب برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود. به گزارش دبیرخانه هیات نظارت برمطبوعات، در جلسه روز دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰، ضمن بررسی گزارش محتوایی رسانه‌ها، مقرر شد به پایگاه خبری «رجا نیوز» به دلیل انتشار مطلبی با تیتر «هشت سال عبرت کافی نیست؟» تذکر داده و مراتب برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شود. همچنین در این جلسه مقرر شد به روزنامه‌ «جهان صنعت» به دلیل تخلفات محتوایی تذکر داده شود.

انیسه خزعلی: افزایش ازدواج و کاهش طلاق در دستور کار دولت خواهد بود

معاون رییس جمهوری در امور زن و خانواده با اشاره به تلاش این معاونت برای تدوین طرح جامع زن و خانواده گفت: در این طرح مباحثی مانند افزایش ازدواج، کاهش طلاق، جوانی جمعیت، افزایش نشاط شهری و غیره مورد توجه خواهد بود. انسیه خزعلی عصر دوشنبه در جلسه امور بانوان قم، افزود: به زودی یک برنامه جامع‌ برای بهبود و ارتقای جایگاه زنان و خانواده به رییس جمهوری ارائه خواهد شد تا حمایت های عمومی از نهاد خانواده بیش از همیشه در کشور پیاده شود. وی با اشاره به هدف نهایی معاونت امور زن و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا آسیبهایی که پیرامون زن و خانواده وجود دارد به حداقل برسانیم.

روایت ابتکار از ۵۰ پرونده زمین‌خواری که در خانه یکی از مقامات دولت احمدی‌نژاد مخفی شده بود

معصومه ابتکار، معاون اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست در زمان مسئولیتش گزارش‌های زیادی از تخلف در کوه‌خواری و زمین‌خواری به دستش رسیده است. موضوع کوه‌خواری و زمین‌خواری موضوع خیلی جدی در منابع طبیعی و محیط‌ زیست است. ما گزارش‌های زیادی داشتیم که متاسفانه تخلف در این زمینه‌ها در دورانی خیلی زیاد بوده است. پرونده‌ای مربوط به زمین‌خواری در لواسانات داشتیم. من گزارشی دریافت کردم که درآنجا تعداد زیادی پرونده زمین‌خواری بوده و این پرونده‌ها گم شده است. بازرسی ما با کمک دستگاه بازرسی کل کشور، نیروی انتظامی و قوه قضاییه رفتند و از خانه یکی از مقامات حقوقی سابق اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، ۵۰ پرونده قضایی زمین‌خواری را که مخفی شده و اجرا نشده بود، پیدا کردند که بعضی از این پرونده‌ها حکم تخریب هم داشت. او ادامه داد: از این نوع مسائل زیاد بود و ما خیلی از موارد زمین‌خواری را توانستیم در آن دوره متوقف کنیم و پس بگیریم. خیلی از تخلفات در استان مازندارن و فارس اتفاق افتاده بود. ولی به هر حال کار دشواری است چون در بسیاری از موارد تغییر کاربری اتفاق افتاده بود.

فرزند صفار هرندی در حوزه هنری پُست گرفت

سجاد صفارهرندی به عنوان مدیر جدید پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری معرفی و از وحید یامین‌پور نیز در مراسمی قدردانی شد.به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در مراسمی که روز یکشنبه (۹ آبان‌ماه) با حضور محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران بخش‌های گوناگون حوزه هنری در حوزه هنری برگزار شد، سجاد صفارهرندی به عنوان مدیر جدید پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری معرفی شد.رئیس حوزه هنری در این نشست گفت: وحید یامین‌پور، عضوی از خانواده حوزه هنری است و رفتن ایشان از حوزه هنری تنها بر اساس تعینات اداری است. همچنین خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای سجاد صفارهرندی در مسئولیت جدید داریم.محمدمهدی دادمان افزود: امید است تا همه حوزه هنری همانند پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی بستری باشد برای جوانه زدن و رشد کردن نهال‌هایی که هسته‌های معرفتی، فرهنگی و هنری را شکل دهد.

کنایه تاجگردون به رفتار رئیس جدید سازمان بهزیستی

غلامرضا تاج گردون در توئیتی به رفتار علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور است که حکم دریافتی خود را بر روی سر گذاشت واکنش نشان داد.غلامرضا تاج گردون در توئیتی نوشت: این روزها حرکات عجیب و غریب زیاد می بینیم که نه با شئونات اداری و انسانی میخونه و نه انقلابی؛ یعنی چی حکم و ابلاغ را میزاری بالای سرت؟

جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حمله سایبری؛ دولت روحانی مقصر بود! /هشدار سیاستمدار عراقی درباره تدارک برخی برای ضربه به ایران از «شرق» / وقتی خاتمی نتوانسته مردم را پای صندوق بیاورد، روحانی و لاریجانی می‌توانند؟!

 

کوثری: سفرهای رئیسی برای مردم خاطره خوبی ایجاد می‌کند

اسماعیل کوثری گفت: سفرهای رئیس جمهور اثرات خوبی در روح و روان مردم خواهد داشت، شاید نتوانند در طول عمرشان یک بار مسافرت کنند اما دیدن اعضای دولت و رئیس جمهور خاطرات خوبی برایشان دارد، مثلا یکی از عشایر از نزدیک رئیس جمهور را می بیند. این در ذهن او می ماند و این خاطره را برای بچه ها و نوه هایش تعریف می کند که یک روز رئیس جمهور به اینجا آمد. همواره فرماندهان میدانی موفق تر بوده اند و مسئولین و روسای میدانی خیلی بهتر و دقیق تر می توانند تصمیم بگیرند.

انتقاد سیاسیون اصلاح‌طلب و اصولگرا از اظهارات لاله افتخاری درباره رئیسی

اظهارنظر اخیر لاله افتخاری درباره تشابه شیوه رئیسی و ائمه اطهار با واکنش‌هایی مواجه شده و سیاسیون در هر دو جریان سیاسی نگرانی‌های خود از بابت رواج چنین رویکردی را مطرح کرده‌اند.لاله افتخاری نماینده پیشین مجلس دیروز در اظهارنظری با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور از وی تقدیر کرده و گفته بود که «باید به جناب آقای رییسی خدا قوت گفت. روش آیت‌الله رییسی برای اداره کشور روشی است که در اسلام توصیه شده و سیره ائمه معصومین‌(ع) است».این سخن او البته از سوی برخی سیاسیون و رسانه‌ها تلاش برای مقدس‌نمایی دولت تلقی و نقد شد. انتقاداتی که از سوی فعالان سیاسی هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا روانه شد و عمدتا ناظر بر آفات این رویه و تجارب تلخ گذشته بود. ناگفته نماند که برخی نیز چنین تعبیری از سخن مذکور نداشتند. مثلا امیررضا واعظ‌آشتیانی، معتقد است که «نباید این اظهارنظر خانم افتخاری را نقد کرد چون نظر خود را گفته‌اند. درست است که باید به نحوی صحبت کرده و از ادبیاتی استفاده کنیم که نشانه مقدس‌مآبی نباشد اما این که رییسی با ضعفا و کسانی که مشکلات دارند صمیمانه برخورد می‌کنند، نشانه مقدس‌مآبی نیست و پوپولیستی هم نباید تلقی شود. بلکه باید گفت این روشی است که از بزرگان به ارث رسیده و آقای رییسی به عنوان رییس‌جمهور به گونه‌ای برخورد می‌کنند که اولیا هم از آن روش استفاده کرده‌اند. این یک الگوبرداری است.»

حجاریان: کم‌کم خواهند گفت که «بابا! صدرحمت به روحانی»

سعید حجاریان، از چهره های معروف اصلاحات در مصاحبه تفضیلی با اشاره به دولت رئیسی پیش بینی کرد که مردم روزی خواهند گفت صد رحمت به روحانی.

مهمترین اظهارات حجاریان

*فکر می‌کنم مجبورند. اگر از من بپرسید، می‌گویم راهی جز توافق نیست.

توجیه کردن را از همین حالا آغاز کرده‌اند.

* وزیر خارجه رفته است برای ۵ میلیارد دلار؛ ۵ میلیارد دلار چیست؟ مقابل میلیاردها دلاری که ما نیاز داریم؟

*گفته است که سریال کره‌ای را پخش نمی‌کنیم. مضحک است!

* من نمی‌گویم روحانی خوب کار کرده است، او هم مشکلاتی داشت اما این‌قدر که این‌ها می‌گویند بد نبود.

*کم‌کم خواهند گفت که «بابا! صدرحمت به روحانی.»

* احمدی نژاد میلیاردها پول داشت و مشکلات را با پول پوشاند و زیاد به چشم نیامد.

*رئیسی پولی برای پوشاندن ندارد. همه‌ی مشکلات بیرون خواهد زد.

*بمب تکنولوژی خاص خودش را دارد؛ ما نمی‌توانیم آن تکنولوژی را داشته باشیم. هرکسی هم که دارد، این تکنولوژی را از جایی گرفته است.

*روسیه و چین، هر دو از امریکا می‌ترسند.

* ما از نظر اقتصادی برای آنها به صرفه نیستیم و تا امریکا چراغ سبز ندهد جلو نمی‌آیند.

*ما به‌جای «جمهوری اسلامی» کم کم به «جمهوری اسلاوی» تبدیل شده‌ایم.

*اسد حفظ شده است، منتها به قیمت گزاف.

روابط ما با کل جهان عرب به  هم خورده است؛ اعراب خیلی از ایران بدشان می‌آید.

روحانی ویرانه‌ای را تحویل رئیسی داد

وی متذکر شد: دولت روحانی کشور را با استقراض اداره می‌کرد اما دولت سیزدهم هیچ‌گاه مشکلات را به آنان نسبت نداد. این در حالی است که روحانی و دیگر مقامات دولت تدبیر و امید در چهار سال اول فعالیت خود همه مشکلات را به دولت سابق ربط می‌دادند اما دولت رئیسی آنقدر باحیا است که هیچ حرفی نمی‌زند.نبویان گفت: روحانی ویرانه‌ای را به رئیسی تحویل داده است و تا سال ۱۴۰۵ اوراق فروخته که دولت سیزدهم در حال پرداخت این بدهی‌هاست. همچنین الان حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داریم که دولت باید آن را پرداخت کند.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید به جای تأکید بر ارتباط با غربی‌ها، مشکلات بانکی خود را حل کنیم. بانک‌های خصوصی ما مدام در حال استقراض از بانک مرکزی هستند به گونه‌ای که یکی از بانک‌های خصوصی حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان استقراض کرده که این اقدام منجر به افزایش نقدینگی می‌شود. نکته جالب دیگر آن است که برخی آقایان در دولت سابق بانک‌های نظامی را منحل کردند اما بانک‌های خودشان را نگه داشتند.نبویان تأکید کرد: از سوی دیگر باید به این مسئله توجه کرد که کشورهای دنیا محدود به آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس نیست و ما باید ارتباط خود را با دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه و همسو افزایش دهیم. دولت روحانی و به طور خاص محمدجواد ظریف با برجام، ما را در چاهی انداختند که به راحتی نمی‌توان از آن خارج شد.

طرح تفحص از وزارت کشور کلید خورد

نماینده نیشابور در مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور خبر داد.احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه طرح تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور در زمان تصدی‌گری رحمانی فضلی بر این وزارتخانه کلید خورده و به امضای پنجاه نماینده رسیده است، افزود: حوزه تقسیمات کشوری متولی تعیین شاخص‌ها و معیارهای تقسیمات کشوری و ارتقای دهستان به بخش و یا بخش به شهرستان است که متاسفانه عملکرد این حوزه به دلایل مختلف موجب نارضایتی مردم و برخی از نمایندگان شده است که همین  موجب کلید خوردن تفحص از این حوزه شده است.نماینده نیشابور در مجلس ادامه داد: بعضا مواردی وجود دارد که دفتر تقسیمات کشوری در منطقه‌ای بخشی را به شهرستان ارتقا داده اما شهری که کمترین جمعیت را داشته به عنوان مرکز انتخاب کرده که موارد اینچنینی سبب نارضایتی مردم و نمایندگان شده است.ارکانی اضافه کرد: برای مثال روند اداری پرونده یک بخشی که پنجاه هزار جمعیت دارد، برای تبدیل شدن به شهرستان ماه ها زمان می‌برد اما مواردی بوده که یک بخش با پنجاه هزار جمعیت ظرف مدت کوتاهی به شهرستان ارتقاع یافته است. لذا موارد این چنینی زیاد است که باید جلوی این موضوعات گرفته و ساماندهی شود.

ژنرال صهیونیست ایران را به حمله نظامی تهدید کرد

«تال کالمن»، مدیر اداره استراتژیک ارتش رژِیم صهیونیستی در مصاحبه با یک روزنامه بحرینی که در نوع خود برای نخستین بار صورت گرفته، به متوسل شدن به راه حل نظامی در قبال ایران تهدید کرد. به گزارش معا، کالمن ایران را بزرگترین چالش خاورمیانه و مساله ای جهانی خواند و ادعا کرد: «این مساله نه تنها اسرائیل، بلکه تمام کشور‌های خاور میانه را که به صلح متمایلند، هدف قرار داده است. یکی از اهداف ایران، محو اسرائیل از نقشه خاورمیانه است». کالمن با اشاره به توسعه توان نظامی ایران در منطقه، نسبت به دستیابی ایران به زرادخانه هسته‌ای که به زعم وی موجب رقابت هسته‌ای در منطقه می‌شود، هشدار داد و اظهار کرد: «ما خواهان درگیری و جنگ نیستیم و به راه حل دیپلماسی با ایران باور داریم. اما اگر این راه حل به شکست بینجامد، ناگزیر از یک راه حل نظامی بین المللی هستیم.»

وقتی خاتمی نتوانسته مردم را پای صندوق بیاورد، روحانی و لاریجانی می‌توانند؟!

علی صوفی از چهره های سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که هنوز صد روز نشده، صدای ناکارآمدی دولت رییسی در بین اصولگرایان بلند شده است. طرفداران آقای رئیسی و کسانی که به وی رأی دادند الان منتقد هستند.

مثلا اگر آقای خاتمی نتوانسته مردم را به پای صندوق های رأی بیاورد آیا آقای روحانی یا آقای لاریجانی می‌تواند؟! نمی‌توان گفت که این دو یا هر شخصیت دیگری به جای آقای خاتمی می‌توانند به مردم توصیه کنند. چنین چیزی اصلا امکانپذیر نیست. این گونه اظهارات، اظهارات معقولی نیست. آقای روحانی تمام شده است. در حال حاضر بسیاری تلاش می‌کنند آقای روحانی را در بین اصلاح طلب مطرح کنند؛ این بدین معناست که اصلاح‌طلبان، آنقدر ضعیف نشان بدهند که به سراغ آقای روحانی یا آقای لاریجانی رفته اند! در واقع آنها می‌خوانند تیر خلاص را به اصلاح طلبان بزنند. بنابراین در این مساله هیچ گونه حسن نیتی وجود ندارد بلکه با سوءنیت مطرح می‌شود چون اولا واقعیت ندارد و دیگر آن که چنین زمینه ای وجود ندارد.

هدیه توهین آمیز سفیر کره جنوبی به مردم ایران!

اقدام سفارت کره جنوبی در ایران در انتشار تصاویر مراسم اهدای یک کارتن ماسک کی‌اف۹۴ به یک بیمارستان خصوصی تهران با واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.حساب رسمی سفارت سئول در تهران در توییتر روز گذشته این متن را همراه دو تصویر با کاربران به اشتراک گذاشت: «۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ در جریان دیدار از بیمارستان ... و برای کمک به مردم #ایران برای غلبه بر #کویید-۱۹، جناب سفیر یون ۲ هزار عدد #ماسک (کی‌اف۹۴) را به بیمارستان اهدا نمودند.»اقدام عجیب سفیر کره جنوبی در ایران در رسانه‌ای کردن اهدای یک کارتن ماسک در حالی بازتاب‌های گسترده و بسیار منفی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته که سئول دست‌کم بین ۷ تا ۹ میلیارد دلار به ایران بدهکار است، شرکت‌های بزرگ کره جنوبی همراستا با تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران از بازار ابزارهای الکترونیک و دیجیتال خارج شدند و گفته می‌شود دستی هم در تحریم دارویی ایران داشته‌اند.از این رو، اهدای فقط ۲۰۰۰ عدد ماسک که این روزها اصلا دغدغه مردم ایران نیست به یک بیمارستان خصوصی و انتشار تصاویر آن خشم برخی از کاربران را در پی داشته و بسیاری از ایرانی‌های مقیم توییتر با کامنت‌های خود حسابی از خجالت سفیر کره در تهران و البته مسئولان و مدیران بیمارستان درآمده‌اند.

جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حمله سایبری؛ دولت روحانی مقصر بود! /هشدار سیاستمدار عراقی درباره تدارک برخی برای ضربه به ایران از «شرق» / وقتی خاتمی نتوانسته مردم را پای صندوق بیاورد، روحانی و لاریجانی می‌توانند؟!

 

واکنش رجانیوز به تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات در مورد این رسانه

با پیگیری اعضای هیات نظارت بر مطبوعات، جلسه اضطراری این هیات پس از ده سال و با موضوع رسیدگی به نقد رجانیوز پیرامون مواضع آیت‌الله صافی گلپایگانی تشکیل شد.طی این جلسه پایگاه خبری رجانیوز تذکری کتبی با درج در پرونده دریافت کرد و پرونده این رسانه برای رسیدگی بیشتر به دادگاه ارسال شد.از شش عضو حاضر در جلسه آقایان حجت‌الاسلام محسن قمی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام جمشیدی نماینده حوزه علمیه، امیر قطبی نماینده رئیس قوه قضائیه و غفاری نماینده وزیر علوم به ارجاع پرونده به دادگاه رای مثبت دادند.دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد، پاک‌آیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات و منتظری نماینده مجلس نیز دیگر اعضای هیات نظارت هستند. در جلسه امروز منتظری حضور نداشت.روز گذشته آیت‌الله صافی گلپایگانی در واکنش به دستور دادستان کل کشور مبنی بر پیگیری موضوع، اعلام کردند که از هیچ فرد و نهادی شکایت ندارند.

حق الزحمه ۱۱۰ هزار ناظر انتخابات شوراها پرداخت شد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور از پرداخت حق الزحمه ۱۱۰ هزار ناظر انتخابات شورا‌ها خبر داد و گفت: دلیل تاخیر در پرداخت حق الزحمه ۲۰ درصد باقی مانده ناظرین، بدقولی دولت سابق بود. سیدحمیدرضا کاظمی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور در گفتگو با فارس، با اشاره به گلایه ناظرین انتخابات شورا‌ها از عدم دریافت حق‌الزحمه اظهار داشت: کل دستمزد هیأت‌های نظارت و بازرسی مرتبط با هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی کشور که در سامانه و سیستم سراسری توسط دبیر هیأت نظارت استان‌ها ثبت شده بود در چند روز گذشته پرداخت شد. وی افزود: تعداد ناظرین انتخابات شورا‌ها حدود ۱۱۰ هزار نفر بودند.

بازداشت دو مدیر سابق یک بانک‌

دادستان تهران از بازداشت دو نفر از مدیران سابق یکی از بانک‌ها خبر داد و گفت: این بانک از طریق ادغام با موسسه مالی و اعتباری و چند شرکت تعاونی اعتبار دیگر تشکیل شده است که در اموال انتقالی از جانب شرکت‌های تعاونی اعتبار به بانک از طریق ارزیابی غیرواقعی املاک، تضییع گسترده حقوق بانک صورت گرفته است.

آیت الله نوری همدانی: بخشی از برنامه‌های صدا و سیما خلاف شرع است

وی با اظهار نگرانی از وضعیت صدا و سیما افزود: آیا واقعا صدا و سیمای ما در طراز کشوری که انقلاب کرد و اسلامی است، می باشد؟ بخشی از برنامه ها خلاف شرع است که باید جلوی آن گرفته شود.این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به فرهنگ غنی اسلام افزود: دنیای امروز تشنه حقایق اسلام است. امام رضوان الله تعالی علیه با قیام خویش نگاه جهانیان را به اسلام جلب نمود و یک شاکله خاصی به دنیا معرفی نمود و آن شاکله تدین و اسلام است. دنیای امروز که از زر و زور و تزویر، که تنها سرمایه دشمنان اسلام است، خسته شده و بدنبال حقیقت اسلام ناب محمدی است، امروز شما باید مسائل فرهنگی خارج از کشور را پیگیر باشید که آیا سازمان فرهنگ و ارتباطات توانست پیام فرهنگی انقلاب و ایران و اسلام را به جهان معرفی کند؟آیت الله نوری همدانی در ادامه وضعیت فرهنگی در فضای مجازی را نگران کننده دانسته و افزود: امروز بابسته شدن فضای مجازی مخالف هستم، اما باید نسبت به کنترل ناهنجاری های آن حساس بود. متاسفانه دشمنان جوانان و خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند که در مقابل این نقشه دشمن باید اقدامات مناسبی انجام گیرد.وی در پایان ایجاد شبهه در فضای مجازی نسبت به اسلام و انقلاب و شیعه را فراوان دانست که نیازمند پاسخگویی است.

هشدار سیاستمدار عراقی درباره تدارک برخی برای ضربه به ایران از «شرق»

نخست‌وزیر پیشین عراق با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه گفت که چندسال پیش یکی از «رهبران مهم » به او گفته بود که کسانی در تدارک ضربه زدن به ایران از جانب «شرق» هستند.«ایاد علاوی» رئیس حزب «الجبهه الوطنیه المدنیه» و نخست‌وزیر پیشن عراق، خواستار برگزاری یک کنفرانس منطقه‌ای به منظور بازگرداندن روند صلحی دائمی، جامع و عادلانه بر اساس راه حل دو دولتی شد تا قدس شرقی پایتخت کشور مستقل فلسطین شود.وی طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «المستقله» عراق، منتشر شد، اعلام کرد: «تنش‌ها در حال افزایش است و بر طبل جنگ کوبیده می‌شود تا بر درگیری‌ها و ترس‌های مردم منطقه ما و همسایگی آن بیفزاید».علاوی با اشاره به آنچه در لبنان، سوریه، لیبی و یمن می‌گذرد و نیز تسلط طالبان بر افغانستان، علاوه بر وجود مشکلات بین ارمنستان و آذربایجان، تشدید رویارویی و دخالت داده شدن ایران و ترکیه در این مناقشه تاکید کرد: «چند سال پیش یک "رهبر مهم" به او اطلاع داده بود ایران از شرق ضربه خواهد خورد و کسانی در حال تدارک چنین امری هستند. به نظر می‌آید که تهدیدهای شدید آذربایجان علیه ایران در این راستا باشد».وی در ادامه به پیشروی ترکیه در سوریه و عراق و تنش‌های میان ترکیه با یونان و قبرس اشاره کرد و افزود: «شاید این برای دفاع از خود باشد.»

انهدام ۷۸ باند قاچاق اسلحه و مهمات توسط وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از شناسایی و انهدام ۷۸ باند قاچاق اسلحه و مهمات در شش ماهه اول امسال خبر داد.مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، ۷۸ باند قاچاق اسلحه و مهمات در شش ماهه اول امسال شناسایی و منهدم شدند.این مرکز در اطلاعیه خود افزود: در این عملیات‌ها ۲۱۷۰ قبضه سلاح شامل ۴۷۳ قبضه اسلحه جنگی، ۶۸۵ قبضه اسلحه شکاری، ۷۸۲ قبضه اسلحه کمری و ۲۳۰ قبضه انواع سلاح‌های دیگر کشف و با هماهنگی دستگاه قضایی ۲۰۱ نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حمله سایبری؛ دولت روحانی مقصر بود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: دولت روحانی در زمینه عدم به‌روزرسانی این سامانه مقصر بود.مصطفی نخعی در گفتگویی از نشست فوق‌العاده کمیسیون انرژی برای بررسی حمله سایبری به سامانه کارت هوشمند سوخت خبر داد و گفت: در این جلسه رئیس شرکت پالایش، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مدیر سامانه هوشمند سوخت، مدیران سازمان پدافند غیرعامل و رؤسای تعدادی از دستگاه‌های امنیتی و نظارتی حضور داشتند. وی افزود: اظهارنظر در مورد نحوه این حمله سایبری فعلاً مقدور نیست و نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد، اطلاعات سرور جایگاه بلافاصله پس از این حمله، حذف و باعث بروز مشکلاتی در جایگاه‌های توزیع سوخت شده و نیز ارتباط جایگاه‌ها با سامانه هوشمند سوخت بلافاصله قطع شد.نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در حال بررسی منشأ این حمله سایبری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷۳
آیت اله نوری همدانی درست می فرمایند البته در خلاف شرع بودن برنامه های صداو سیما شکی نیست ولی شدت وضعف دارند مثلا اخبار ۲۰/۳۰ که قالب کردن دروغ وکلک....همه به قصد تطهیر خود باروشهای زیرکانه ومغالطه آمیز خلاف شرع بین است .
. مشکل مردم با عمل بر طرف میشه نه با کشور نوردی.
با سلام
هرکس یک برنامه یک سیستم را تحویل می گیرد همان روز باید بروز رسانی کند بی دقتی را گردن روحانی نیندازید یعنی یک مشت بی سواد به روز بودن مجلس را در دست دارند
سومدیریت عین سرطان به همه جا رسوخ کرده
از این حمله ها ادامه خواهد داشت بیخود گردن این و آن نیندازید راه حل فنی آنرا پیدا کنید
کره جنوبی پول مارو بده ماسک اگه بخاد خودمون مجانی بهش میدیم هرچند تا که بخاد
شما که می دانستید روحانی ویرانه تحویل می دهد چرا برای ریاست جمهوری سر و دست می شکستید. دولت هماهنگ تدارک دیده بودید و کلی وعده و وعید دادید.
ارزو بر جوانان عیب نیست خانم خزعلی.
حتی مردم عادی هم متوجه خطر طالبان در افغانستان برای مرزهای شرقی ایران شدند ولی هنوز برخی مسئولان ایرانی بدنبال مذاکره با طالیان هستند

تاسف
تاسف
تاسف
تهدید های شدید اذربایجان در راستای تهدید از شرق؟؟؟؟
«چند سال پیش یک "رهبر مهم" به او اطلاع داده بود ایران از شرق ضربه خواهد خورد و کسانی در حال تدارک چنین امری هستند. به نظر می‌آید که تهدیدهای شدید آذربایجان علیه ایران در این راستا باشد»

پ.ن - مثل اینکه شما هنوز نمی دانید که آذربایجان در شمال غربی ایران است نه در شرق!
این هم از کشور دوست و برادر روسیه، کم کم داره بوی گند ترکمانچای ها در میاد.
مجلس چه میدونه حمله سایبری چیه؟ انی ور انی تایم!!
دیگه اکثریت مردم رای نمیدن
حمله سایبری به این دلیل رخ داده که در مملکت عرضه سوخت سهمیه ایست . اگر بدون کارت و سهمیه بودیم نقطه ضعفی وجود نداشت که آسیب ببینیم
این درس خوبی است که هرچه بیشتر در جهت آزادی در امور مختلف تصمیماتی مناسب گرفته شود تا موضوعات متعدد برای ضربه خوردن کاهش یابد
نه به روحانی و نه به احمدی نژاد و نه به رئیسی ، به هیچکس مربوط نیست . روش کار نادرست است
توافق گازی با روسیه را چه کسی پذیرفته است ؟!!!
آیا در موقع توافق ملت را در جریان توافق قرار داده اید؟
اون آدمی که حکم مدیریت رو گذاشته روی سرش چون شئونات اداری را نقض کرده است بهتره بفرستنش هیات تخلفات اداری و محکومش بکنند به 5 سال تغییر محل جغرافیایی .
اصلا قتل بروسلی و اینکه قاتلش هم،تا حالا پیدا نشده،تقصیر روحانیه؟؟؟؟؟!!!!!!!
سلام و عرض ادب
من واقعا از تیتر هدیه توهین آمیز سفیر کره جنوبی و بزرگنمایی این موضوع تعجب می کنم. اولا: ما ایرانی ها طبق فرهنگ و ادب خودمان، احسان دیگری را کوچک نمی شماریم (گره بر سر بند احسان مزن) و از کودگی یاد گرفته ایم که اسب پیشکش را دندان نشماریم. دوما: سفیر یک کشور خارجی در تهران شاید در آن بیمارستان خصوصی کاری داشته یا عیادتی رفته و یک دیدار رسمی دولتی و اعلام شده هم نبوده و اقلامی را در حد بضاعت و شرایط که در اختیار بوده به کادر درمان آنجا که مورد استفاده روزانه آنهاست هدیه داده و این کار فی نفسه قابل تقدیر و تشکر است و درٍ خیر را نباید با خرده گیری بست:کرم کن چنان که‌ت برآید ز دست جهانبان در خیر بر کس نبست.
سوما: فقط انسان های سخیف اکرام دیگران به تمسخر می گیرند.
حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت خنده اور است اولا این سامانه به شبکه انترنت جهانی وصل نیست و یک شبکه داخلی است همه ملت ایران میدانند جریان ان چیست اما مسئولان نمیدونند چطور و چی سرهم کنند تا ان حمله را بپوشانند واقعا جای تاسف است
لابد دولت روحانی مقصره که دارید مملکت رو تقدیم چین می‌کنید. احتمالا اگه چند سال دیگه آمریکام حمله کنه، تقصیر روحانیه که قبلا نابودش نکرده. اگه رییسی فرار کنه، تقصیر روحانیه که مجبورش نکرده بمونه.
اگه همه‌چی تقصیر روحانیه، پس دولت جدید چه‌کاره‌ست؟ غرغر رو همه می‌تونن بکنن؛ مسئول شدین که تغییر ایجاد کنین.
اینا هنوز تو دنیای خیالی خودشون غرقند
دنیای امروز تشنه حقایق اسلام است ؟؟ دو قدم از خونه ات بزار بیرون. تا نظرات مردم مسلمان ایران را بشنوی. دنیا پیشکشت
چرا به عشایر توهین می کنید؟ دیدن رییس جمهور از نزدیک برای شماها امتیاز داره و اگر راست میگید توی برف یک متری که جاده ها هم بسته هستند بیاین دیدن عشایر
آقای نبویان! شما هم که همین کار را می کنید. هر مشکلی برای تان پیش می آید دولت روحانی را مقصر می دانید و در عین حال از خود متشکر هم هستید که مشکلات را به دولت قبل فرافکنی نمی کنید. این رویه همه دولت های اخیر است، دولت احمدی نژاد هم در دولت نخست خود تمام مشکلات خود را به خاتمی ارجاع می داد و شما هم به روحانی، چیزی تغییر نکرده است
کسی از رییسی دعوت نکرد بیاد ...رییسی به مردم تحمیل شد...حالا شما بگو 18 میلیون رای آورد و دلتو خوش کن ...
مسئولین بیمارستان اتیه باید خجالت بکشند از این همه خفت و خواری.
خب خوبه دیگه از این به بعد بارون هم آسمون نباره میندازین گردن روحانی
قابل توجه دوستان اصولگرا این دولت هم به دنبال یک مقصر برای کم کاری های خودش میگرده.
و این ما هستیم که این وسط بازیچه ایم
حضرات تا پایان ماه عسلشون که حداکثر گذشت یک سال از شروع دولت جدید هست مشکلات را به روحانی نسبت میدن , بعدش چطوری میخوان فرافکنی کنن ?
حمله سایبری در کار نبوده. دسیسه برای گران کردن بنزین بود که با حذف بنزین 1500 تومانی به مقصد خود رسیدند و ملت را بدبخت تر و سیه روزتر کردند.
کوثری: سفرهای رئیسی برای مردم خاطره خوبی ایجاد می‌کند:


دقيقا" مثل سفرهاي احمدي نژاد:

بابا بس كنيد ديگه!!!! اين رفتارهاي پوپوليستي ديگه جواب نمي ده . مردم عمل و كارائي مي خوان.
عمل كردن و داشتن كارائي لازمه اش شايسته سالاري است.
خب اگر بازرسان آژانس جاسوس هستند، آنها را به ایران راه ندید. جرات این کار رو دارید؟
اصولگرایان مملکت را نابود خواهند کرد در طی این هشت سال آینده
اگر شک دارید صبر داشته باشید و ببینید
چرا خودمون سالها قبل نفهمیم که قراره از شرق تجاوز و دست درازی بشه به ایران؟!!
میشه این تبلیغ مشمئز کننده کاشت مو رو تغییر بدین؟ چه اصراری هست از این عکس تنفر اور استفاده بشه؟
جناب كوثري، به ياد ماندن خاطره در ذهن مردم بيچاره و گرفتار نون آب نميشه و مشكلي رو حل نميكنه!
معلوم نيست اذهان امثال شما در كجاها سير ميكند!؟!؟!؟
ایران چالش منطقه هست( که از ناامن شدن منطقه شدیدترین آسیب ها رو میبینه) یا آمریکا ک از اون سر دنیا اومده و در بسیاری از نقاط خاورمیانه پایگاه نظامی زده? البته به جز حضور نظامیانش که به تازگی کمرنگ شده
کلا تقصیر روحانیه چون رای مردم را داشت و الانم که دلار مرتب بالا میره بازم تقصیر روحانیه...
برای کره جنوبی متاسفم
این نالوطی جلوی در پارکینگ خونه ما پارک کرده هم تقصیر دولت روحانی است.
بهترین تحلیل را حجاریان کرده است

و وقتی اکثریت مردم حتی به درخواست و خواهش محمد خاتمی برای شرکت در انتخابات مجلس و دولت ، پاسخ منفی دادند

مطمئن باشید که اکثریت مردم دیگر به هیچ کسی و هیچ کسی در این سیستم اعتمادی ندارند و در هیچ انتخابات شرکت نمی کنند
هر دولتی که سر کار امد ناتوانی خود را گردن دولت قبلی انداخت و مشگلات مملکت را گردن امریکا و اسراٸیل اصلا نگوٸید که مدیران بی لیاقت داریم که سر کار هستند
یعنی نهادهای اطلاعاتی بی تقصیرند؟ یعنی دولت جدید بی تقصیر اس؟ الان چند ماه هست که روحانی تموم شئه؟ توی این مدت نمی تونستند بروزش کنن؟ حرف مفت می زنیدا.
توافق کرده ایم که از ذخایر گازی خزر برداشت نکنیم تا روسیه در صدر باقی بماند.
این دینداریه؟ .
این توافق با روسها در زمان کی انجام شده؟؟؟؟
به ازاش چی حاصل ما شده؟؟؟؟
واقعا نوبرین از همه لحاظ
حرف ایاد علاوی درسته الان کلی بعنوان پناهنده تو ایران سرازیر شدن منکه جنوب تهرانم وقتی میرم بیرون تو خیابونا و مکانهای عمومی همه جا پر شده از افاغنه مسئولین چشماشونو کاملاً بستن وقتی فاجعه روی بده تازه بیدار میشن،گویا نجومی میگیرند که نجومی به کشور و ملت ضربه بزنند.چرا مرزا رو نمیبندید؟ چرا با ورود غیر قانونی برخورد نظامی نمیکنید.منتظرید بیان از داخل مثل قضیه اشرف افغان قتل عام راه بندازن؟
مجلس منفعل و بیکار که بدنبال کسب‌ منافع شخصی ست
شما اگر یک ماشین دست دوم خریدید فوری روغن لاستیک فرسوده کلا ماشین را چک می کنید چطور مسولین فعلی شرکت نفت اینکار را نکردند یا یک ماشین که رانند عوض می شود ماشین را چک می کند و بعد حرکت می کند باید این مسولین فعلی به داد گاه فرا خانده شوند تا دیگر کسی قبلی را مقصر نکند
مسئولین اون بیمارستان باید باز خواست بشن که از این کارها نکنند
یه جلسه هم درباره رفع مشکل بی آبی جنوب بزارین.
توی شهرهای خوزستان که میچرخی فقط بوی فاضلاب میاد و مشکلات.مگه خوزستان دین ش رو به اسلام ادا نکرد؟
هرچه فریاد دارید سر روحانی بزنید آخه دیوار کوتاه ازاو نداریم
"جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حمله سایبری؛ دولت روحانی مقصر بود"
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود
لاله افتخاری از دولت تعریف کرد تا پسرش عصر همان روز سمت بگیرد!!!!
درای 42 سال مردم عادت کرده اند که هر دولتی با وعده می آید و دیری نمی گذرد که مردم میگویند خدا پدر قبلی را بیامرزد.....!!!! کم کم به صد رحمت به روحانی هم نزدیک خواهیم شد!
چه چیزی از صدا و سیما غیر شرعی است؟... نمایش ساز که ممنوع است. موسیقی هم که فیلتر شده است. کارشناسان هم که همگی از یک جناح خاص هستند..... ایشان بفرمایند کدام بخش تلویزیون غیرشرعی است..... احتمالاً خندوانه غیرشرعی است!!
بخشی از برنامه‌های صدا و سیما خلاف شرع است
این حجم از فقر و بدبختی که برای مردم ساختهاند خلاف شرع نیست؟
اینهمه دروغ گفتن مسیولین خلاف شرع نیست؟
پست گرفتن نزدیکان مسیولین و مدیران چی؟؟؟


فقط 4 تا ترانه شاد خلاف شرع هست؟
خانم خزعلی افزایش ازدواج و کاهش طلاق با وضع قانون حل نمیشه خانم قانون کم نداریم که اگه همین قوانین موجود در مورد کسب و کار و رفع تبعیض اجرا کنید ازدواج و طلاق هم خود به خود به حالت اول بر میگرده خواهشا بدترش نکنید.
"هدیه توهین آمیز سفیر کره جنوبی به مردم ایران!"

اون روزی که چند جوان با دبه های 4 لیتری بنزین رفتند به سفارت انگلیس و چند 4 لیتری بنزین به انگلیس هدیه دادند توهن به مردن انقلابی انگلیس نبود؟
یا اونا ادم نیستن و انسان نیستن و عزت نفس ندارند و فقط اینها مربوط به ماست؟
خانم ابتکار خیانت به ملت یعنی چه شما میگوید از 50 تخلف بزرگ اطلاع داشته اید و کاری نکردها ید و اطلاع رسانی نکرده اید و حالا بعد از سالها برای هدفی خاص خبر ان را منتشر می کنید(از خانه یکی از مقامات حقوقی سابق اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، ۵۰ پرونده قضایی زمین‌خواری را که مخفی شده و اجرا نشده بود) ایا فکر می کنید اشتباه شما کمتر از اشتباه متخلفات مورد نظر شماست که قطعا چنین نیست
در مورد بنزین که مردم مقصر بودند. برای همین هم باید تنبیه بشوند و بنزین 3000 تومانی بزنند تا دیگه از این اشتباهات نکنند.
"آیت الله نوری همدانی: بخشی از برنامه‌های صدا و سیما خلاف شرع است " احتمالا منظورشان بیست و سی بوده
سفرهای استانی رئیسی فقط جنبه تبلیغاتی دارد و نه تنها ثمری ندارد بلکه یک هزینه اضافی روی دست مردم ویکذارند .لازم نیست رئیس جمور دنبال مشکلات مردم بگردد.مشکلات اظهر من الشمس هست و اگر توان و اراده و عرضه دارد مشکلات را حل کند یک شانه تخم مرغ شصت هزار تومان یک ظرف ماست یک کیلویی چهل هزار تومان اینها درد مردم است نه ندیدن رئیس جمور و اون روستایی و عشایر از دیدن لقمه نانی و غذایی که سر سفره اش باشد خیلی خیلی خوشحالتر است تا از دیدن یک مسئول
خیلی جالبه که مجلس ، حمله سایبری چند روز قبل را رسما میخواهند ، به گردن دولت روحانی بگذارند !!!!!

مسولان ، لطفا ادعای مسول عراقی را که مدعی احتمال خطر حمله از طریق طالبان و آذربایجان را حتما جدی بگیرند

مطمئن هستم که امریکا بدون دلیل اینطور با عجله افغانستان را ترک نکرده است

در حالیکه میلیاردها دلار اسلحه و مهمات پیشرفته را برای طالبان باقی گذاشته است .
آقای حجاریان: اولا به هیچ عنوان کسی نمی گوید صد رحوت به روحانی چرا شاید بگویند صد لعنت به روحانی ضمنا آیت الله رییسی وارث کشور ویرانه شده در زمان روحانی است آقای رییسی تمام تلاش خودشو داره انجام میده به امید خداوند متعال همه چیز رو سر و سامان خواهد داد شما ها که هیچ کاری نکردید حداقل چند ماه دندذون روی جیگر بزارید تا انشاالله 4 سال خوب رو تجربه کنید خداوند به انسانهای با نیت پاک مثل رییسی کمک خواهد کرد # دلار# 3750# دلار 28000 # روحانی
نیاز نیست این اقا از این شهر به این شهر بره مردم یک دقدقه همگانی دارند گرانی همین کار را بکند مردم در حقش دعا می کنند وگرنه از دیدنش بیزارند اون مرد عشایر هم گوسفندش را سیر ببینه خیلی خیلی بیشتر خوشحال میشه
هنوز معلوم نیست حمله سایبری چیست اما دولت روحانی مقصر شده است این یعنی قرار نیست مقصر اصلی پیدا شود
حق برداشت از چاههای گاز خودمون را نداریم؟؟ چرا؟؟ به جاش چی گرفتیم؟؟
کره جنوبی حدش همینه بیشتر از این نیست .قیمت شخص به هدیه دادنش مشخص می شود
مقصر دولت روحانی بوده؟؟؟؟ باشه، آقاجان اصلا تمامی بدبختی های مردم زیر سر دولت روحانی، حالا ببینیم شما دولت جدید چه میکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه گلی به سر مردم میزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا چهار سال شاید هم هست سال عامل همه مشکلات روحانی خوانده می شود. ما به این اظهار نظرها عادت داریم.
جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی حمله سایبری؛ دولت روحانی مقصر بود

خوبه روحانی هستش تا 100 سال بندازید گردنش
"اظهارات مقام ایرانی درباره یک توافق مهم گازی با روسیه" شما اشتباه کرده اید که چنین توافقی داشته باشید !!!!مگر روسیه چکاره است که باید برایه استخراج گاز از روسیه اجازه بگیریم ؟
2
تازه میخوان جلسه بزارن؟؟! عی خدااا !
هر یک سفری که رئیسی میرن خدا میدونه چقدر هزینه بر دوش ملت میزاره. سفر به شهرهای مرزی احداث جاده و کمربندی به جهت صادرات کالا نتیجه اش می شود تورم و گرانی و فقر بیشتر مردم.
ملت اگر هوشیار باشند روز چهاردهم را فراموش نخواهند کرد.
چرا دولت روحانی مقصر بوده خود مسولین فعلی شرکت نفت شما یک ماشین را می خرید دست دوم اول می اید روغن عوض می کنید بقیه وسایل ماشین را چک به روز می کنی و بعد سوار می شوی باید مسولین شرکت نفت فعلی باید پاسخگو باشند چون همان روز اول تما سیستم الکترونیکی را به روز می کردند و بعد استفاده می کردند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی