بازدید 46637
دو هزار و هشتصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت حقیقت پور از دلیل ردصلاحیت لاریجانی / آیتی: احمدی‌نژاد بر فراموشی تاریخی مردم حساب باز کرده است / زن انقلابی چگونه زنی است؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اولین ماموریت اژه‌ای به غریب آبادی / جلالی زاده: هیاهوی لاریجانی برای فراموش نشدن است / واکنش علی لاریجانی به صحبت‌های سخنگوی شورای نگهبان / بازگشت نماز جمعه بعد از بیست هفته تعطیلی و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 18 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش علی لاریجانی به صحبت‌های سخنگوی شورای نگهبان

متن کامل یادداشت کوتاه مشاور رهبرانقلاب خطاب به عضو شورای نگهبان بدین شرح است؛

«برادر گرامی جناب آقای طحان‌نظیف
با سلام،

جناب‌عالی در مصاحبۀ اخیر، دربارۀ اعلام عمومی دلایل عدم‌احراز صلاحیت نامزدها فرمودید چنین کاری شرعاً و قانوناً ممکن نیست، زیرا به حیثیت افراد، که امری محترم است، لطمه وارد می‌کند.این سخن به‌طور کلی درست است. اما دربارۀ افرادی نظیر حقیر، که خود درخواست علنی‌کردن آن‌ را دارم، وجاهت ندارد و مسئولیت آن برعهدۀ شورای نگهبان نیست. ضمناً این‌گونه بیانات شما ابهام‌های دیگری نیز ایجاد می‌کند و شفاف‌کردن موضوع را بیش از پیش ضروری می‌سازد.این مطلب دربارۀ نهادها و دستگاه‌هایی که در این تصمیم شورا مشارکت داشته‌اند نیز صادق است. جناب‌عالی جوان تحصیل‌کرده و متدینی هستید. از ابتدای خدمت در نظام اسلامی، مراقب باشید در بیان و عمل خود به کسی ظلم نکنید، حتی به‌نحو ایهام.»

بازگشت نماز جمعه بعد از بیست هفته تعطیلی

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه وقفه، جمعه این هفته (۳۰ مهر) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. حجت الاسلام و المسلمین علی نوری افزود: بر اساس مصوبه روز شنبه (۲۴ مهر) ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه شهر تهران جمعه این هفته (۳۰ مهر) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران مدتی پس از شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری، متوقف شده بود.

«درخواست ابطال حکم زاکانی، شهردار تهران»، در خبرگزاری فارس

خبرگزاری اصولگرای فارس در بخش «فارس من»، درخواست ابطال حکم زاکانی در شهرداری را منتشر کرده است. در متن این درخواست آمده است: مطابق آیین‌نامه احراز سمت شهردار، شهردار در شهرهای بالای یک میلیون نفر باید دارای 9 سال سابقه مدیریت ارشد اجرایی باشد و نیز باید رشته تحصیلی او مرتبط با مدیریت شهری باشد که در این مورد شهردار منتخب فاقد شرایط احراز این جایگاه است. از وزیر محترم کشور می‌خواهیم تا این موضوع را پیگیری کند و حکم صادره برای ایشان را باطل کند.

واکنش وزیر ورزش به شائبه نقش داشتن اسراییل در ورود VAR به ایران

حمید سجادی به حواشی ورود VAR به ایران واکنش نشان داد. طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص نقش داشتن شرکت های اسراییلی در ماجرای ورود VAR به ایران منتشر شد که حواشی زیادی به دنبال داشت. اما سیدحمید سجادی، وزیر ورزش در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پاسخ به این که چرا ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی از سیستم VAR استفاده کنیم و این صحبت مطرح شده که شرکت‌های اسرائیلی پشت این ماجرا هستند، عنوان کرد: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است. منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقه مندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم. وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه ما این سیستم را در حال حاضر در کشور داریم، گفت: نداریم و این سیستم برای ما نیست. قرار است از آن استفاده کنیم.

وزیر ارشاد: تلاش کرده ایم دائره‌المعارفی از مفاهیمی که رهبر معظم انقلاب برای اولین بار ابداع کردند، تهیه کنیم

اسماعیلی، وزیر ارشاد: با جمعی از دوستان خود در سال‌های قبل تلاش کردیم مفاهیم ابداعی رهبر معظم انقلاب را جمع‌آوری و دائره‌المعارفی از مفاهیمی که ایشان برای اولین بار ابداع کردند تهیه کنیم. منظور از مفاهیم ابداعی کلماتی است که قبل از بیان ایشان این ترکیب مفهومی را کسی به کار نبرده است که در حدود ۵۰ کلمه در این دائرالمعارف جمع آوری شد که از جمله آنها می‌توان به «ناتوی فرهنگی» یا «اقتصاد مقاومتی» اشاره کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: یکی از هنرهای بزرگ رهبر معظم انقلاب در حوزه نظریه‌پردازی و گفتمان‌سازی، استفاده خاص از برخی مفاهیم است؛ به این معنا که مفاهیمی که متداول به کار برده می‌شود، به عنوان معنای جدید و متناسب با شرایط و مسائل زمانه به کار می‌برند که برای نمونه می‌توان به کلمه «فتنه» اشاره کرد؛ فتنه کلمه‌ای روشن در ادبیات دینی و آیات قرآن، تعابیر معصومین و حتی در ادبیات معاصر ماست، اما وقتی رهبر انقلاب عنوان فتنه را پس از اتفاقات سال ۸۸ به کار بردند، از این مفهوم‌سازی یک الگودهی و جهت‌سازی معنایی را القا کردند.

واکنش یکی از همراهان احمدی‌نژاد به ادعای دیپورت وی از امارات

به دنبال انتشار خبر توصیه مقامات کشور امارات به محمود احمدی نژاد برای ترک این کشور، احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم و از همراهان احمدی نژاد در این سفر گفت: «خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد.به دنبال انتشار خبری مربوط به دیپورت رئیس جمهور اسبق در سفر به امارات، احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم از همراهان احمدی نژاد در همین رابطه به دیده بان ایران گفت: «خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه رژیم اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است.»

پیام احمدی‌نژاد در پایان سفر به امارات

احمدی نژاد در پایان سفرش به امارات در بیانیه ای گفت: من امیدوارم که در آینده نزدیک، گزارش کاملی از این سفر را خدمت ملت عزیز ایران تقدیم کنم.رئیس جمهور اسبق ایران بعد از سفر به اکسپو ۲۰۲۰ دبی در قسمتی از پیامش مدعی شد: در ابتدا برای سه روز برنامه ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کاملتری کردند و دیدیم که در طول سه روز نمی توانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرا کنیم، در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و الان سفر به پایان رسیده و در تهران در خدمت شما هستیم.

جلالی زاده: هیاهوی لاریجانی برای فراموش نشدن است

جلالی زاده در گفت‌وگویی مطرح کرد که لاریجانی در پی هیاهو است تا فراموش نشود.عصر ما نوشت: جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نامه‌نگاری‌های اخیر و واکنش‌های علی لاریجانی به شورای نگهبان را تلاشی برای فراموش نشدن می‌داند. او در گفت‌وگو با «عصر ما» گفت: خانواده لاریجانی انتظار نداشتند که چنین برخوردی با آنان بشود و فکر می‌کردند که یکی از پایه‌های قدرت در نظام می‌مانند اما وقتی از صحنه حذف شدند برایشان گران تمام شد. وی افزود: حذف لاریجانی از گردونه قدرت موجب فراموشی او خواهد شد. برای همین هم شاهد این کنش‌ها هستیم. به نظر من این جواب‌ها برای فراموش نشدن و اعاده حیثیت است زیرا تا وقتی که اعلام نشود به چه دلیلی ردصلاحیت شده، حرف و حدیث‌هایی مطرح است. این عضو حزب اتحاد ملت گفت: لاریجانی می‌خواهد بگوید که حب و بغض یا دست‌هایی در کار بود که موجبات حذف او را پدید آورده است.

عبدی: لاریجانی هیچ منع قانونی برای انتشار دلایل ردصلاحیتش ندارد

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور در واکنش به تازه ترین بیانیه علی لاریجانی نوشت: چند ماه پیش هم این را نوشتم که آقای لاریجانی هیچ منع قانونی برای انتشار ندارد. عباس عبدی در واکنش به تازه ترین بیانیه علی لاریجانی نوشت: چند ماه پیش هم این را نوشتم که آقای لاریجانی هیچ منع قانونی برای انتشار ندارد. ولی او و دوستانش می‌گویند که منع قانونی دارند. ‌شورای نگهبان حق انتشار ندارد ولی لاریجانی حق انتشار دارد. ‌نامه به او هم باید محرمانه باشد. ‌محرمانگی برای امور اداری است و نفی حق انتشار ذینفع نیست.

زن انقلابی چگونه زنی است؟

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی سومی را برای بالندگی و نقش‌آفرینی زن ترسیم کرد که نه شرقی و نه غربی است.حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در افتتاحیه «رویداد محبت» ادامه داد: زن غربی، زن فریبنده، اغواگر، زیباروی و زیبارو طلب است. زن شرقی زن کارگر، کارآفرین و ثروت‌ساز است که در فیلم‌های کره‌ای شاهدش هستیم. اما از نظر اسلام هویت اصلی زن آن مقام معنوی، رهبری، مادری و تربیتی اوست. بنابراین مأموریتی که هم اکنون دنبال کشف آن هستیم و حضرت آقا از ما خواسته‌اند این است که الگوی سوم زن را برای همگان بازتعریف کنیم.حریزاوی درباره الگوی زن سوم، عنوان کرد: زن هدایت‌گر و انسان‌ساز، زن جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز، همان زن خانه‌داری است که مأموریت‌گرا نیز هست و خانه‌داری چیز مستقلی از آن نیست.وی با طرح این پرسش مبنی بر اینکه مأموریت زن تراز انقلاب اسلامی چیست؟ پاسخ داد: ناظر به خلأهای جامعه می‌توان گفت با نسلی مواجه هستیم که بسیاری از حقایق را اجمالاً پذیرفته، ولی تفصیلا نپذیرفته است. حقایق را تصور کرده، اما تصدیق نکرده است. می‌شناسد اما حکم قطعی و یقینی که بگوید این است و جز این نیست را نمی‌دهد. وقتی با چنین نسلی مواجه هستیم باید بدانیم چگونه و کجا با او باید حرف زده شود.

آیتی: احمدی‌نژاد بر فراموشی تاریخی مردم حساب باز کرده است

مهدی آیتی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «به نظر من دو عامل آقای احمدی‌نژاد را وسوسه می‌کند که صحنه سیاسی را ترک نکند و همچنان امید داشته باشد به عرصه سیاست رسمی بازگردد. او در وهله نخست بر فراموشی تاریخی مردم ایران تکیه می‌کند؛ او می‌داند که مردم فراموشکارند. مردم از یاد برده‌اند که آقای احمدی‌نژاد چه طور دولتش را اداره می‌کرد، چه میزان تخلف در دوره او رخ داد و او چه مواضع بحران‌آفرینی داشت. می‌بینیم حالا که او در نمایشگاهی در دبی شرکت کرده، مردم دست دور گردن او می‌اندازند و با او عکس می‌گیرند و خوشحالند که احمدی‌نژاد را از نزدیک دیده‌اند. ما مردم فراموشکاری داریم».او ادامه داد: «از طرفی آقای احمدی‌نژاد نوعی مصونیت برای خود متصور است و درست هم هست زیرا هیچگاه برخوردی با او صورت نگرفته است. وقتی چنین فضایی را مشاهده می‌کند، به این سمت می‌رود که حتما می‌شود در عرصه سیاسی هم حضور رسمی داشت. حتی اخیرا اکانت رسمی یک نهاد اسرائیلی با انتشار عکسی از او در توئیتر نوشته است که او از غرفه اسرائیل در نمایشگاه اکسپو دیدار کرده و حتی از او به عنوان یک نواصلاح‌طلبان یا اصلاح‌طلب جدید نام برده و همه اینها در حالی است که او هنوز عضو مجمع تشخیص مصلت نظام است و کسی هم کاری به کارش ندارد».این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا او می‌تواند راه خود را در سیاست رسمی باز کند یا خیر، بیان کرد: «اگر آقای احمدی‌نژاد بتواند تأیید مراجع امنیتی و نظارتی را بگیرد و به طور کلی در هر انتخاباتی تأیید صلاحیت شود، حتما رأی می‌آورد زیرا همان‌طور که گفتم مردم فراموشکارند اما مطمئن باشید که نظام دیگر اجازه نمی‌دهد فردی چون او پایش به سیاست باز شود و او هیچگاه تأییدصلاحیت نخواهد شد.» آیتی در پایان گفت: «من احمدی‌نژاد را بسیار شبیه به ترامپ می‌دانم؛ فردی که تصور می‌کند هیچ دولتی در جمهوری اسلامی ایران موفق عمل نکرده است و فقط دو دولت او بوده که کاری کرده است. اکنون هم می‌بینیم که ترامپ هم در آمریکا همین سخنان را می‌زند و می‌گوید دوره بعد حتما می‌آیم و باز هم رئیس‌جمهور خواهم شد.»

اولین ماموریت اژه‌ای به غریب آبادی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای از غریب آبادی معاون جدید بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر خواست که با کمک وزارت امور خارجه و دیگر نهاد‌های ذیربط، این جنایات و جنایاتی که نظام سلطه در طول سالیان دراز علیه ملت ایران انجام داده را با فوریت از طریق مجامع حقوقی بین‌المللی و دادگستری تهران پیگیری کند.وی با تاکید بر اینکه نباید در موضع صرف تدافعی قرار گرفت، ادامه داد: کسانی که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند، درحالیکه خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، باید مواخذه شوند و در برابر جنایاتی که علیه مردم ایران و دیگر ملت‌های آزادیخواه انجام داده‌اند پاسخگو باشند.حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به ترور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین دانشمندان کشورمان که توسط آمریکا و صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، تأکید کرد: عوامل و مسببین و مباشرین و معاونین این جنایات‌ باید جدی‌تر تعقیب شوند و اجازه نخواهیم داد خون این انسان‌های بی‌گناه پایمال شود.

حقیقت پور: دلیل ردصلاحیت لاریجانی تحصیلات تکمیلی دخترش است

منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» درباره اینکه چرا علی لاریجانی، خودش دلیل عدم احراز صلاحیتش را اعلام عمومی نمی‌کند، گفت: «باید از خودشان پرسید، اما منع قانونی داریم و اسناد طبقه بندی شده را نمی‌توانیم منتشر کنیم. فکر می‌کنم ملاحظه ایشان برای احترام به قوانین است.»این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا علت دیگری وجود دارد که علی لاریجانی نامه شورای نگهبان را منتشر نمی‌کند، بیان کرد: «علت فقط این مهر محرمانه است.»او درمورد اینکه بنا بر گفته نجات‌الله ابراهیمیان عضو سابق شورای نگهبان، مهر محرمانه مانعی برای اعلام عمومی از جانب ایشان، تلقی نمی‌شود، عنوان کرد: «من نمی‌دانم و از ایشان نپرسیدم، باید از خودشان پرسید.»حقیقت پور در پاسخ به این پرسش که دلیل رد صلاحیت لاریجانی چه بوده است که به این شکل برخورد می‌شود، عنوان کرد: «دلیل رد صلاحیت ایشان را باید از شورای نگهبان سوال کنید، اما آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است که آن هم قبل از این قانون بود چرا که دختر ایشان سال ۸۶ برای تحصیل رفتند؛ بیش از این هم من اطلاعی ندارم.»او درباره گفته‌های سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت ممکن است به حیثیت افراد ضربه بزند، مطرح کرد: «شورای نگهبان به نظرم باید جرات داشته باشد، تمام فقهای ما جرات داشتند و فتوای خودشان را در این باره حتی منتشر کردند. شورای نگهبان هم خودش جرات داشته باشد و این را منتشر کند؛ شخص مقام معظم رهبری هم فرمودند که در حق آقای لاریجانی ظلم نکنید.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۸
همه چیز گرون شده. اقلام اساسی روز به روز داره از سبد مردم حذف میشه. مردم به بدبختی رسیدن. این بحث ها بزارین کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
اتفاقا ایم بحث ها برای من و شما باب میشه تا دزدی های آقایون رو فریاد نزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
همین جمعه گذشته ، امام جمعه آستارا در خطبه دوم نماز جمعه گفت که الحمدلله قیمت کالاهای اساسی بعد از شروع دولت جدید پایین اومده و انشالله پایینتر خواهد آمد ، خودم شنیدم
من نمی دانم این آقای آیتی کی هست ولی مردم یاد گرفته اند که به گذشته کاری نداشته باشند . مثلا مگر شما و امثال شما نبودید که وقتی آذربایجان به ارمنستان حمله کرد همه طرف آذربایجان را گرفتید ولی حالا در مورد جنگ با آذربایجان کتاب می نویسید . یا طالبان . مردم الان نگاه می کنند که چه کسی با دنیا صلح می کند ؟ احمدی نژاد این شعار را دارد . حداقل شعارش را می دهد
عدم وجود ضمیر مذکر ومونث در زبان فارسی برخلاف عربی و انگلیسی نشان میدهد که هیچگاه فرقی بین زن ومرد در ایران نبوده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
این همه واقعیت واضح رو نادیده گرفتی. بعد از رو خنثی بودن ضمیر تز میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
ناشناس ۲۱:۵۹ صحبت دوست بالایی هم به این اشاره داره که این وضعیت وارداتی است و برای فرهنگ ایرانی نیست به خاطر همین اینقدر ابراز مخالفت میشه و هرگز عادی نمیشه
دلار دیر یازود قیمت واقعی خودشو پیدا میکنه
وقتی از پارسال تا حالا ۶۵ درصد تورم داشتیم
منطق میگه باید متناسب با تورم قیمت ها متناسب بشه
تا وقتی قطع نامه ها هستند، مردم مسبب اون رو فراموش نمی کنند. روحانی نتونست جمعشون کنه دولت جدید هم باید دست وپنجه نرم کنه
لاریجانی با تصویب برجام 20 دقیقه ای به کشور جفا کرد و حالا در تاریخ گم میشود.
بابا حالا لاریجانی تو انتخابات هم می یومد رای نمی آورد. کی به لاریجانی رای می داد . سی سال صدر امر بوده بره بازنشستگی‌اش خوش بگذرونه .
آیتی: احمدی‌نژاد بر فراموشی تاریخی مردم حساب باز کرده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اشتباه میکنید ، احمدی نژاد فقط و فقط روی توجه آمریکا و اسراییل حساب باز کرده است !
جناب حقيقا پور!!!!!! چرا دلائل را ايشان إعلام نمى كنند؟!
زن‌انقلابی یعنی زن‌خانه‌دار؟ مرد انقلابی هم مردیست که می تواند چهار زن عقدی و بی نهایت زن‌ صیغه ای داشته باشد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
یاد آوری: ۴۳ سال از انقلاب گذشته
فراموشکاری رو خوب گفتی! هنوز 2 ماه نگذشته مردم در فضای مجازی دارن برای شیخ کلیدساز سلام و صلوات میفرستن؛ ایرانی جماعت نوبره خداییش !
اقای جلالی زاده شما چطور؟ نمی خواهید دیده شوید؟
لطفا به قانون ازدواج و طلاق و دیه و ارث و شهادت بیندازید بعد در ورد جایگاه زن در ایران افاضات کنید !
لاریجانی ،، احمدی نژاد ،و موسوی و کروبی و خاتمی به تاریخ پیوستند
انقلاب نیاز یک پوست اندازی اساسی داره
وقتش هست هر کس تا حالا .. بیار وسط معرکه بین مردم تقسیم کته، پزشکان و ابر میلیاردرها وقت حساب رسی هست ،
دیه زن نصف مرد است

دیه جنین پسر دو برابر مادر اوست !

شهادت یک مرد معادل با شهادت دو زن است !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بله از اون طرف هم بگید . زنها سربازی ندارن. حق مهریه دارن . نفقه شون رو مرد باید بده که اگه نده باید بره زندان وووو
گران کردن نان به مراتب خطرناک تر از گران کردن نان هست ، لطفا اشتباه نکید خیلی ها دلخوش به همین نان خالی هستند ، بعضی خانواده ها نان رو قسطی می‌خرند شما قادر نیستید به هر نفر دو میلیون یارانه نقدی بدهید
اقای قایم مقام تبلیغات اسلامی، خودت فهمیدی چی گفتی؟؟
بعنوان یک شهروند ایرانی و دور از هر گونه گرایش سیاسی معتقدم چنانچه علت رد صلاحیت آقای لاریجانی تحصیل دختر ایشان در آمریکا باشد کاملا منطقی و صحیح می‌باشد. زیرا اگرچه تحصیل هر ایرانی در هر جای دنیا از حقوق اولیه وی است ولی شخصی که در نظام جمهوری اسلامی دارای مقام بالا مانند ریاست مجلس است و جز ارکان نظام محسوب میشود و با استفاده از تریبون های نظام بصورت مدام آمریکا را بعنوان یک کشور جنایتکار و ظالم معرفی میکند حق فوق الذکر از ایشان و وابستگان ایشان سلب می‌شود زیرا ایشان دارای هویت حقوقی و نه حقیقی هستند زیرا اولین سئوالی که برای مردم مطرح میشود این است که اگر آمریکا جنایتکار و ظالم است دختر حضرتعالی شما در آنجا چکار میکند کشوری که بصورت شفاف ترور شخصیت ملی-مذهبی کشور ما یعنی شهید سلیمانی بعهده میگیرد.
محمود هاله ی نور دیده،لطفا بفرمایید هزینه ی سفر جنابعالی و اهل و عیال و همراهان،چقدر شده،کی پرداخت کرده،دلارش را از بازار آزاد تهیه کردی یا ...؟
معلمان منتظر چیزی نباشید . چیزی به شما نمیرسه ، اگه تصویب هم بشه تازه باید برید زنبیل بگذارید
آقای رییسی بیخود منتظر اقدام عملی امریکا نباشید ، اوباما بعد از دوسال از تصویب برجام کاری نکرد می‌گویید نه از سیف سوال کنید ،
آقایون کاندیداهای بعدی مراقب باشین بچه هاتون پیتزا نخورن ممکنه بعدا برای رد صلاحیت کاندیداها بهانه کم بیاد و پیتزا خوردن هم دلیل محرمانه رد صلاحیت بشه.
ولله بالله و تالله
چاره نجات اقتصاد کشور تلاش و کار و اقتصاد مقاومتی هست ،
برجام فقط یک تسوین دهنده ۴ ماهه هست
فروش نفت به چین و مشارکت در سازندگی از آنها در قبال دریافت نفت
احمدی نژاد گزارش کاملی از این سفر را خدمت عمه عزیز تقدیم کند چون اسمش که بیاد کهیر میزنی
آقای الیاس نادران
حقوق 92 میلیون تومانی تورم زا نیست.
حقوق 4 میلیون تومانی معلم باعث سقوط اقتصادکشور می شود.
خلاف های باعث رد صلاحیت باید قانون مند واطلاع رسانی شده ومصوب باشند۔خلاف باید مربوط به خود ان شخص باشد۔خلاف وعدم صلاحیت شخصی نزدیکان باعث عدم صلاحیت فردی نمیشود۔۔رد صلاحیت در شورای نگهبان باید علنی باشد۔زمانی که شخصیتی خود را جهت احراز شغلی عمومی ومردمی در قضاوت صلاحیت قرار می دهد ۔رای هر فرد در شورای نگهبان وادله ان و نتیجه قضاوت وعلل ان باید برای عموم اعلام گردد۔همانگونه که رای هر نماینده مجلس در مورد رای گیری ها باید اطلاع رسانی گردد۔ رای محرمانه در مجلس ملی وانتخاب ملی نداریم۔نداریم۔۔البته سازمانی بالاتر از ان شورای نگهبان باید وجود داشته باشد که نسبت به ان حکم در صورت اعتراض رسیدگی کند۔رای محرمانه در قضاوت نداریم۔نتیجه رای محرمانه سوئ استفاده در قضاوت توسط قاضی وشخص بررسی شونده ومتهم است۔رد صلاحیت اعلام شده و بررسی مجدد شده توسط شورای مسئول دیگری همیشگی است۔
فکر کنم منظور آقای لاریجانی این بوده که چراغ بزرگی در دست بگیرید تا روشنای مسیر باشد تا به شخصیت وهویت و نیمه آشکار وپنهان هیچ کسی توهین نشود ومورد ظلم قرار نگیرند ...
آیتی کیه باز؟؟؟ هر کی از مامان محترمش قهر میکنه برای معروف شدن از احمدی نژاد حرف به میان می آورد
احمدی نژاد = امیــــــــــــر کبیــــــــــــــر زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
لطفا با این اسامی تاریخی بازی نکنید بعضی افراد مثل امیرکبیر، قائم مقام، مصدق و.....در راه اعتلای وطن تلاش کردند و فارغ رنگهای سیاسی قابل احترام .محمود حداکثر همان هاله نور دیده برایشان کفایت میکند
من اعتقادم اینست که حتی اگر خود شمر( ل ع ) هم ، از طریق رسانه های جمعی ، مرا به ادمکشی و یا ناحق کردن حقی محکوم کند که من واقعا ،شایسته ان محکومیت باشم ،،به هیچ وجه نمیتوانم که این حرف حق حتی شمر را نادیده بگیرم و به معاونینم دستور بدهم که بروید و با کمک سایر مسئولان ذیربط ،پرونده های شمر را بیرون بکشید تا دنیا بداند که شمر بدتر از من است
قاعدتا :
من اگر جای حق نشسته باشم که انشا الله نشسته ام
به معاونینم دستورمیدهم که که موضوع ادعاهای شمر را دقیقا بر رسی کنید و در صورتیکه حقی از کسی ضایع شده است ،ان حق را به صاحب حق باز گردانید و نتیجه این امر را هم ، برای اطلاع شمر و سایر افرادی که احتمالا در معرض این اخبار قرار گرفته اند رسانه ای کنید و چنانچه پس از برسی های دقیق ،،نهایتا اینجانب و معاونینم به این نتیجه برسیم که ادعاهای شمرهم ، به هیچ وجه درست نیست، ، بدیهیست که این نتیجه را هم، همراه با ارائه دلائل محکمه پسند، مبنی بر رد ادعاهای شمر ، میبایست برای اطلاع شمر و دیگرانی که احتمالا در جریان این ادعاهای موهوم شمر قرار گرفته اند، در رسانه های جمعی منتشر نمود .
البته بعد از طی این مراحل به شرح فوق و چنانچه کار ما جنبه انتقام شخصی پیدا نکند ( براساس حدیث ،او خدو انداخت بر روی علی ) به معاونینم دستور میدهم که شمر را به جامعه جهانی بشناسانند
من بالشخصه ، فکر میکنم که این راه حل های پیشنهادی به شرح فوق ، احتمالا:
تنها راهی در این زمینه است که رضای خداوند هم در ان مستتر میباشد
دختر زاکانی نرفت؟
این حقیقت بر فرهیختگان جامعه ثابت شده است که رسانه ها با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده، مشغول انحراف اذهان عمومی از مسائل و معضلات کلان کشور به مطالب بی اهمیت و حاشیه ای هستند و نمونه بارز آن نیز تمرکز تابناک بر خبر دیپورت شدن رییس جمهور اسبق ایران در امارات است.
انقدر مردم گرفتار گرانی و بیکاری و تورم و بیماری و نگرانی

هستند

، که اصلا توجهی به احمدی نزاد و لاریجانی ندارند .
جناب احمدی نژاد تصاویر وفیلمهای سفرتان در امارات را بی بی سی وایران اینترنشنال به سمع وبصرمان رسانده اند !!
مگر ما در فارسی واژه اخراج نداریم که از واژه انگلیسی دیپورت در مورد احمدی نژاد استفاده می کنید؟
در مورد دائره‌المعارف بسیار ایده خوبی است که حتما باید از سیلی و تودهنی به دهن دشمنان از مهمترین مفاهیم افزوده شده یاد شود.
البته آقای آیتی .
ما نه گذشته و کار های احمدی نژاد را فراموش میکنیم
نه حامیان او را و کسانی که از او قدیس ساخته بودند .
زن غربی "فریبنده" است؟ چرا انقدر گسترده توهین میکنی ؟
زن شرقی "کارآفرین و ثروت‌ساز" رو از روی فیلمهای کره ای نمیخواد بشناسی. برو سراغ زنهای ایرانی که با همه محدودیتها دو شیفت کار میکنن تا خرج زندگی رو دربیارن
زن خانه دار که چندین بار فقط مادر بشه و تو خونه رخت و لباس بشوره و نتونه تو جامعه باشه چطور میخواد "جامعه پرداز و تمدن ساز" بشه
بعد میگه این نسل نمیپذیرن. معلومه نمیپذیریم. هیچ انسانی نمیپذیره. حالا هر جوری هم که حرف بزنی!!
خوب اگر چند روز دیگر امارات بود انجا را برهم می ریخت
آقای عوام فریب تو که خیلی ساده زیست بدی تو که دوره اول ریاست جمهوری با یک کاپشن ساده مردم فریب دادی و همه می گفتند ساده زیست هست حالا سفر خارجی می‌رید کی تو را گفته بود بروی که الان گزارش سفر بدی. این مردم عجب مردمی هستند پوشش همه کاراتون مردم هستند می خواهید چیزی را گران کنید می گویید جهت حمایت از مردم گران می کنیم
مهدی آیت چگونه به خودش اجازه می دهد عوض ما مردم اظهار نظر کند؟ در ثانی این یک فرضیه غلطی است که مردم فراموشکارند . اتفاقا بلاهایی که هر دو جناح سر ملت و انقلاب آورده اند و همچنین خدمات ارزنده احمدی نژاد هیچگاه فراموش نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
قطعااااااا خدمات ارزنده محمود هیچگاه از اذهان ملت پاک نخواهد شد
همین خانم مریم میرزاخانی جواب قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی است
آقای آیتی یک جمله کوتاه جواب شماست
***سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند***
پس سعی کنید مثل دکتر احمدی نژاد نکونام باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دلم به حال سعدی بیچاره میسوزه که اگر میدونست شعرش کجاها می‌خواهد مورد استفاده قرار بگیرد هیچ وقت شعر نمی سرود
آقای آیتی بهتر است کمتر به مردم توهین کنید. اتفاقا مردم هم دوران احمدی نژاد را بیاد دارند هم دوران روحانی را فراموش نمی کنند و وضعیت فعلی را هم به خوبی مشاهده می کنند. دست و پا زدن های امثال شما هم مشخص است برای چیست!!
بزرگترین ضربه را به اقتصاد ایران و به مردم ایران احمدی نژاد با ان طرح مزخرف یارانه ها زد . طرحی که باعث بیچاره کردن قشر مستضعف شد . طرحی که باعث گرانیهای سر سام اور شد .یک نمونه خیلی خیلی کوچک اینکه نان 50تومانی را 1000 تومان کرد ، حالا خودتان حساب کنید بقیه کالاها را .
آخه توالان چه کاره ای !؟ چه سمتی داری که میگی ازطرف ملت ایران رفتی به نمایشگاه درامارات!؟بازنت پاشدی رفتی اونجابامردم عادی عکس میندازی که واسه خودت کمی اعتباردرست کنی آخرش هم بیرونت کردن!!
20 ماه یا 20هفته
انگار برای خبر رسانی خیلی عجله داری
تیتر 20هفته
متن 20ماه
رهبری نگفت در حق لاریجانی گفت در حق هیچ کس ظلم نکنید
مهم نیست که آقای احمدینژاد را دیپورت کرده اند ویا خودش برگشته.اما چیزی که مهم است وباید مردم بدانند !-ایشان از کدام جایگاه به نمامیندگی از کدام گروه از مردم ایران با محافظ وهمراه ووبه سفر رفته اند که قرار است گزارش سفر خودرا به آنها بدهند 2-حتما ایشان وهمراهان وخانواده مصاحبه ان نوجوان بسیجی را در اسارت ودر مقابل خبرنگار هندی کاملا بیاد میآورند .که تا وقتی که بانوی خبرنگار روسری بر سر نکرد. نوجوان حاضر به مصاحبه نشد. اکنون چه شده است که فردی که دو دوره رییس جمهور کشور همان جوان شده چپ وراست با بانوان بی حجاب عکس سلفی میگیرد وانقدر خودمانی میشود که محافظان مجبور میشوند با دست موهای یک خانم را کنار بزنند تا با موهای ایشان وصل نشود .اکنون آن جوان وهمفکران او این تناقض را چگونه هضم کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تناقضی نیست برادر من آدم می‌تواند به جای کت وشلوار کاپشن بپوشد، صورتش را اصلاح نکند، تسبیه دست بگیرد، برای نهار نهار نان وپنیر بخورد، و همچنین می‌تواند با عهد وایال وخدم وحشم یک مسافرت ساده و خودمانی هم به دبی برود و با چند تا خانم هم عکس بیندازد سخت نگیر عزیز من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
جناب ناشناس 14:39 بله می تواند ولی وقتی کسی در دوران ریاست جمهوری کاپشن پاره می پوشد و شانه رهبر را ماج می کند و ان خیانتها را می کند و بعدا می شود اپوزوسیونی که لنگه اش در هیچ کجای ایران و خارج ایران یافت نمی شود و با اسرائیلی ها عکس یادگاری میکرد کسی نیست جز یک منافق که نباید خیانتهای او توسط مردم نادیده گرفته شود
جناب آقای آیتی شمارا نمی شناسم
ولیکن این نکته را به شما تذکر می دهم که به شعور مردم توهین نکنید مردم ما فراموش کار نیستند نمی دانم به کی و کجا وابسته هستیدکه حاضر شدید اینگونه به ملت بی حرمتی کنید مردمی که تمدن 2500ساله و خدمات اسلام و ... را فراموش نکرده را نمی توان متهم به فراموش کاری نمود.
خدمات آقای دکتر احمدی نژاد آنقدر آشکار و عیان است که با این حرکات مزورانه قابل کتمان نیست
مانند
مسکن مهر
سهام عدالت
یارانه4550تومان که با دلار1000تومان45 دلار وزن داشت یعنی 1200000تومان به هرنفر
سیاست خارجی قوی
استکبارستیزی
پیشرفت هسته ای
اولین ماهواره ایرانی با مسافر
ووووو
آشکار کردن دست منافقین نفوذی که جان و مال و ناموس مردم رابرای خود مباح میدانستد و همواره چوب در چرخ خدمت رسانی ایشان می گذاشتند چراکه مانع ای برای باندها و مافیای قدرت و ثروت بوده و هست همان های که با شعار مرگ بر طاغوت 43 سال در کاخ مرمر زندگی شاهانه داشتند
همان های که 8 سال وقت ملت و کشور و جهان رو گرفتند با شعار تدبیر و امید آمدند و
بذر نامیدی و بی تدبیر کاشتند و همه چیز را حتی نون و آب مردم رو به برجام گره زدنند که البته طبق فرموده حضرت آقا نشان داد که توافق با آمریکا حاصلی برای ایران نخواهد داشت چون دشمنی آمریکا با ملت و انقلاب آشکار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تورم، سقوط ارزش پول ملی، ناکارآمدی، آغاز و سرمنشا بسیاری از مشکلات امروز کشور، سیاست خارجی غلط، فساد، خود شیفتگی، هدر دادن بیت المال و...... به لیست خودت اضافه کن
دیدبان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
احمدی نژاد را مجدد در معرض انتخابات قرار دهند متوجه
می شوید مردم چه اقبالی به ایشان دارند
ایشان تنها رئیس جمهوریست که هنگام تنفیذ حکم دست حضرت آقا را بوسیدن
او ولایتی است و انشاالله در این مسیر بماند و از آقا جدا نشود
«درخواست ابطال حکم زاکانی، شهردار تهران»، از طرف فارس!
فکر نمی کنید کمی دیر شده ، ایکاش دلایل قانع کننده ای بیان میکردید. این مطالبی که فرمودین یکماه پیش نمی دانستید که الان برای حضرات علنی شده
منظور زن مرده است که فقط باید در خانه بنشو فقط بچه بدنیا بیاورد مثل ماشین
مردم نه احمدی نژاد و نه حامیانش را فراموش نخواهند کرد
همه جا انتخابات مهندسی میشه
و جمهوری اسلامی ایران هم از این قاعده مستثنی نیست
لاریجانی و احمدی نژاد باید رد صلاحیت میشدند
اگر نقش مادری و تربیتی زن مهم است پس حق حضانت فرزند را به مادر بدهید. نه تحت عنوان مادری حقوق انسانی زنان را پایمال کنید. همان غربی ها که بقول شما برای زن ارزشی قائل نیستند به مادر در درجه اول حق حظانت میدهند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی