بازدید 33459
دو هزار و پانصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جمع زندانی‌‌های سرشناس در زندان جمع است؛ فریدون، رضوی، نعمت زاده و هاشمی همه در زندان هستند/ادعای وزیر عراقی: ایران اقدام به حفر تونل و تغییر مسیر آب می‌کند/احمد مسعود در تاجیکستان است؟/رئیسی: حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: علت فوت متهم پرونده مفتاح تاکنون توسط پزشکی قانونی اعلام نشده /هزینه‌های بلیت بالا بود، برخی از زوار با هواپیمای باری به عراق سفر کردند / وکیل شاکیان پرونده «سکه ثامن»: برای اتحادیه طلا و جواهرات تهرانT پرونده پولشویی تشکیل شده و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 22 September 2021

سته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.


علت فوت متهم پرونده مفتاح تاکنون توسط پزشکی قانونی اعلام نشده
سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط با وضعیت متضررین رمزارزها گفت: پرونده‌هایی در مورد رمزارزها در مراجع قضائی تشکیل شده که مهمترین آنها پرونده «کریپتولند» است که در این پرونده ۸ بازداشتی داریم، افراد زیادی در این پرونده متضرر شدند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آنها ۲۰۰ میلیارد تومان است. وی گفت: اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آنها صورت گرفته و بیش از ۱۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین ۷ میلیون دلار از این شبکه کشف شده است، تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان و حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بین افراد متضرر توزیع شده است. خدائیان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت پرونده مفتاح خودرو رهنورد و اینکه با فوت متهم ردیف اول پرونده استیفای حقوق شکات چطور انجام می‌شود، گفت: این شخص به ۱۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شده بود، پرونده در دیوان عالی کشور مطرح است و حدود ۱۷۰۰ شاکی دارد. وی بیان کرد: چنانچه شخص مال داشته باشد اموال بین طلبکاران توزیع خواهد شد و با فوت شخص، طلب طلبکاران ساقط نمی‌شود، علت فوت توسط پزشکی قانونی تاکنون اعلام نشده است.

هزینه‌های بلیت بالا بود، برخی زوار با هواپیمای باری به عراق سفر کردند
خبرگزاری فارس نوشت: برخی از زائران‌ و موکب‌داران اربعین کشورمان با پرواز باری و در دو‌طبقه به عراق سفر کرده‌اند که‌ مورد توجه بسیاری از رسانه‌های این کشور قرار گرفت. در آستانه اربعین دل‌های عاشقان حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین است و هر کسی در تلاش است تا خود را به خیل زائران اربعین برساند. امسال با توجه به سهمیه ۶۰ هزار نفری ایران در اربعین، بسیاری از قافله عشق جا ماندند. با وجود این، دل‌های خود را با زائرانی که در حال تشرف به عراق هستند، همراه می‌کنند. با توجه به بالا بودن هزینه‌های بلیت پروازهای اربعین و سر‌پیچی بسیاری از دفاتر از عرضه بلیت با قیمت مصوب، برخی از زوار و‌ به ویژه موکب‌داران با هواپیمای باری به عراق سفر کردند. تشرف زائران ایرانی با هواپیمای باری برای رسیدن به پیاده‌روی اربعین آن هم در دو طبقه در بسیاری از رسانه‌های عراقی مورد توجه قرار گرفته است.

وکیل شاکیان پرونده «سکه ثامن»: برای اتحادیه طلا و جواهرات تهران پرونده پولشویی تشکیل شده
رسول کوهپایه زاده وکیل شاکیان پرونده سکه ثامن با اشاره به آخرین جزئیات درباره این پرونده بیان کرد: برابر رای قطعی صادره در خصوص متهم ردیف دوم پرونده، هر چند او به اتهام مشارکت در کلاهبرداری محکوم شده بود، از مجازات رد مال در دادنامه صادره معاف شد که این امر بر خلاف اصول دادرسی عادلانه کیفری و قوانین مقررات موضوعه و عدالت و انصاف بود. کوهپایه زاده تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و کمک سرپرست دادسرای یارانه‌ای و مستند به ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، وی به عنوان دادستان مجری حکم در نامه‌ای به دادستان تهران درخواست اعاده دادرسی و اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری در خصوص محکوم ردیف دوم را ارائه داد. وکیل مالباختگان پرونده سکه ثامن با بیان اینکه اساساً مجازات وی با جرم ارتکابی تناسبی نداشته است، اظهار کرد: وی رئیس هیات مدیره و مغز متفکر اقدامات مجرمانه بوده و و چندین میلیارد پول و یک چمدان ارز را به خارج از کشور منتقل و خرج کرده است و در صورت پذیرش اعمال دادرسی و ماده ۴۷۷ و تشخیص رئیس قوه قضاییه مبنی بر خلاف بینه و شرع بودن این رای و محکومیت وی به رد مال امکان استیفای حقوق موکلان و پرداخت موقع مطالبات آن‌ها فراهم می‌شود. کوهپایه زاده تصریح کرد: بنده به عنوان وکیل مالباختگان مطابق با این موضوع درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری را به رئیس قوه قضائیه تقدیم خواهم کرد. وی با اشاره به تشکیل پرونده دیگر بیان کرد: پرونده پولشویی دیگری مرتبط سایر افراد پرونده از جمله اتحادیه طلا و جواهرات تهران، صرافان منسوبین و بستگان محکومان پرونده در شعبه ۱۰۵۲ دادگاه کیفری دو تهران مفتوح رسیدگی شده و امیدواریم ابعاد فعالیت‌های مجرمانه همه مباشران و عوامل پرونده کشف شود و وجوه متعلق به موکل این مستند شود.

ادعای وزیر عراقی: ایران اقدام به حفر تونل و تغییر مسیر آب می‌کند
وزیر منابع آبی عراق ضمن تایید عدم دستیابی به توافق با ایران در مورد حقابه کشورش، تاکید کرد که قصد دارند این پرونده را به مراجع بین المللی ارجاع دهند. «مهدی رشید الحمدانی»، وزیر منابع آبی این کشور ضمن تاکید بر این که کارت های فشار مهمی برای گرفتن حقوق آبی خود در اختیار دارند، اعلام کرد که هیچ گونه توافقی با ایران در مورد حقابه کشورش به دست نیامده است. به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، الحمدانی در گفت و گو با برنامه «المحاید» (بی طرف) در شبکه خبری تلویزیون دولتی عراق (العراقیه الاخباریه) همچنین اظهار داشت: شواهدی داریم مبنی بر این که ایران اقدام به حفر تونل و تغییر مسیر آب می کند؛ وزارت امور خارجه در مسیر بین المللی کردن پرونده آب با ایران است. وزیر منابع آبی عراق در ادامه نیز ضمن ادعای این که ایران قوانین بین المللی مربوط به آب را نقض می کند، تصریح کرد: ما رسما تخلفات ایران را بدان اطلاع دادیم، با این حال پاسخی دریافت نکردیم. الحمدانی در پایان ضمن تاکید بر این که عراق توانسته آب را در سدهای خود ذخیره کند، عنوان کرد: کارت فشار ما با ایران این است که به دیوان بین المللی دادگستری متوسل شویم؛ جایی که کشورهای بالادست حق قطع آب از کشورهای پایین دست را ندارند.

معاون سازمان غذا و دارو: روی فایزر و جانسون اند جانسون خیلی حساب باز نمی‌کنیم
حیدر محمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار کرد: ایران در حال خرید دو میلیون دوز واکسن کرونای محصول شرکت‌های آلمانی «فایزر» و «بیو ان تک» از کشور بلژیک است. او افزود: فایزر و جانسون اند جانسون مجوز مصرف اضطراری ایران را گرفته اند اما چون خوش قول نیستند، خیلی روی آن حساب باز نمی کنیم. محمدی تاکید کرد: از آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی واردات واکسن نخواهیم داشت. فایزر و جانسون اند جانسون را از بلژیک و آلمان تهیه خواهیم کرد. مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: این واکسن‌ها به عنوان دوز بوستر (سوم) کادر درمان استفاده خواهد شد.

مرگ‌های کرونایی تهران دو رقمی شد
دکتر نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در استان تهران از آغاز طرح ده روزه ضربتی برای تسریع واکسیناسیون در تهران از امروز و با کمک بیمارستان ها، خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با شماره ۶۰۷۰ تماس گرفته و از مراکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته و ... اطلاع پیدا کنند. وی افزود: در عین حال وضعیت بیماری در تهران رو به کاهش است و میزان فوتی‌ها و تعداد بیماران بدحال هم کاهش یافته است. طبق آخرین آمارها، تقریبا بستری روزانه‌مان ۱۴۰۰ مورد است، تعداد کل بیماران هم حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر است و میزان مرگ هم به زیر ۱۰۰ آمده است و مرگ‌های کرونایی تهران چند روز است که دو رقمی شده است. در عین حال مشکل تخت بیمارستانی هم نداریم و اعمال الکتیو بیمارستان‌ها هم به تدریج آغاز شده و خدمات جاری‌شان را به تدریج ارائه می‌دهند.

رئیسی: حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند. رئیسی پس از رای اعتماد دولت به استانداران جدید بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، برخورداری از روحیه انقلابی و کارآمدی را از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیران و استانداران دانست و تأکید کرد: امروز همه وظیفه داریم با حرکت جهادی و انقلابی و با اولویت‌بندی نسبت به رفع مشکلات مردم گام برداریم. از استانداران انتظار داریم مهم‌ترین مسائل و مشکلات مردم استان را شناسایی کنند و همه ظرفیت‌ها را برای برطرف ساختن مشکلات به کار بگیرند. رئیسی خاطرنشان کرد: امروز همه مردم حتی آنهایی که به ما رأی ندادند نیز نسبت به دولت سیزدهم در ایجاد گشایش و آسایش در زندگی خود امیدوار هستند؛ لذا همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداران وظیفه دارند برای رفع موانع و مشکلات به ویژه در زمینه اشتغال و مسکن گام‌های ماندگار و سازنده‌ای بردارند.

احمد مسعود در تاجیکستان است؟
سایت "اینترسپت" در گزارشی ادعا کرد، رهبران مقاومت افغانستان علیه طالبان به تاجیکستان فرار کرده‌اند. ماتیو کول و کین کلیپنستین، نویسندگان سایت اینترسپت اعلام کردند که عقب نشینی نیروهای احمد مسعود، پسر احمد شاه مسعود و امرالله صالح، مشاور سابق اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان ادعاها درباره حضور آن‌ها در افغانستان را رد می‌کند. رهبران مقاومت افغانستان که سازمان اطلاعات آمریکا "سیا" از آن‌ها حمایت می‌کند، فرار کرده‌اند. این دو نویسنده ادعا کردند: پسر فرمانده نظامی معروفی که با طالبان جنگید، بعد از یک ماه از تعهدش برای جنگ با طالبان به تاجیکستان رفت. احمد مسعود بعد از دوره کوتاهی از ورود نیروهای طالبان به پنجشیر در ششم سپتامبر فرار کرد. یک مسئول اطلاعاتی ارشد آمریکایی و مشاور پنتاگون و دو مسئول سابق افغانی این اظهارات را تأیید کردند. به گفته آن‌ها احمد مسعود و امرالله صالح با یک بالگرد نظامی فرار کردند.

روایت اسپوتنیک از کشته شدن دو افسر اسرائیلی که در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند
خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی با استناد به اطلاعاتی که در یک پایگاه خبری ارائه شده است، گزارش داد که محور مقاومت در ماه های اخیر طی حمله ای دو تن از فرماندهان آمریکایی و اسرائیلی را که در عملیات ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس نقش داشته اند، از پای درآورده است. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه خبری The Cradle news روز دوشنبه به نقل از "یک مقام ارشد امنیتی جبهه مقاومت" که نامش فاش نشده اعلام کرد که محور مقاومت به تلافی عملیات تروری که به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دی ماه سال ۹۸ موجب به شهادت رسیدن شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، فرماندهان مقاومت شده بود، حملاتی علیه دو تن از افسران نظامی آمریکایی و اسرائیلی که در این ترور دست داشته اند، انجام داده است. طبق گفته این مقام جبهه مقاومت، این دو افسر ارشد طی عملیاتی نظامی در اربیل، در شمال عراق کشته شده اند. پیشتر مقامات آمریکایی و منابع اسرائیلی مرگ این دو را تایید کرده بودند اما مدعی شده بودند که در رخدادهایی غیر نظامی جان خود را از دست داده اند.

جمع زندانی‌‌های سرشناس در زندان جمع است
ذبیح الله خداییان، سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز در دومین نشست خبری خود گفت: مرخصی زندانیان اختصاص به گروه خاصی ندارد و اینطور نیست که افراد خاصی از مزایایی بیشتری استفاده کنند و یا مرخصی بیشتری به آنها داده باشیم. وی افزود: حدود ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر از زندانیان ما در مرخصی هستند که وابستگی به فرد و افراد خاصی ندارند و ۲۳ هزار و ۳۲۰ نفر از مرخصی پایان حبس استفاده کردند. خداییان بیان اینکه افرادی مانند فریدون، نعمت زاده، رضوی و هاشمی الان در زندان هستند گفت: این افراد مرخصی رفته بودند و بازگشته اند و بقایی در مرخصی استعلاجی است و طبق گزارش های به دست آمده در خارج از زندان تحت معالجه است. سخنگوی قوه قضائیه درباره وضعیت اسفندیار رحیم مشایی نیز اظهار کرد: آقای مشایی مرخصی بودند و غیبت کردند و اگر کفیل ایشان در موعد مقرر نسبت به معرفی وی اقدام نکند از طریق ضابطین نسبت به جلب فرد اقدام می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶۰
من به رييس راي ندادم و هيچ اميدي هم با ايشان ندلرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
برو واکسن بزن امیدوار میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
من رای ندادم ولی خیلی امیدوارم چون تو این چند هفته اندازه کل دوران روحانی فعالیت مفید داشته
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
من رای ندادم و هیچ امیدی هم به امثال او ندارم
عراق و شکایت از ایران ....
پاسخ ها
morteza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
چرا از ترکیه شکایت نمی کنن؟
از اونجایی که دلار رو از بیست و سه به بیست‌و‌هفت رسوندین خیلی امیدواریم بهتون واقعا.
آقای رئیسی حداقل دو تا کار مثبت برای معیشت مردم انجام بده بعد ذوق کن گوشت ۱۵۰ هزار تومان برنج۵۰ هزار تومان تخم مرغ دانه ای ۱۷۰۰ تومان و...که نسبت به سه ماه پیش بیست درصد گران شده است
کمی هم به فکر امنیت مردم در خیابان ها باشید از دست سارقان و کیف قاپی و موبایل دزدی به ستوه آمدیم
جمع زندانی‌‌های سرشناس در زندان جمع است
غیر از قاتلین و مختلصین کلان همه را ببخشید که هم خداوند و هم خانواده هایشان خوشحال شوند.
حتی بایستی به خانواده های زندانیان که نان اور ندارند رسیدگی شود،
خیلی از اینها بخاطر مشکلات زندگی خلاف کرده اند، انسان پاک آفریده میشود شرایط اجتماعی و اقتصادی باعث تغییر در انسان میشود و جامعه مسئول است.من شما و همه ما.
کسانی که رای ندادند نظاره گر ریز به ریز حرکات شما هستند اگر کوچکترین لغزشی از شما سر بزند خواهند گفت که متوجه شدید که حق با ما بود ؟! تا همه مشکلات مردم در این دوره حل نشود اعتماد کردم باز نمی گردد!
مردم افشار و هزاره اگر دستشان به احمد مسعود برسد ممکن است به خاطر جنایات پدرش در محله افشار # حادثه افشار # بخواهند از او حساب پس بگیرند او جنایات پدر را هیچگاه محکوم نکرد .
چی فکر می کردیم چی شد
جناب رییسی مشکل معیشت کارگران و کشاورزان و معلمان رو حل کنید ، این تورم کمر شکن امان همه رو بریده یه پنیر از اول سال سه یرابر شده ، ولله قسم دلار فقط یه بهونه برای گرونی هست . دلار از پارسال همین موقع ۷ هزار ارزونتر شده ولی کالاها ۵برابر شده ولی قدرت خرید خیلها تغییر نکرده حقوق یه عده مثل اساتید حدود ۸۵ درصد آضافه شده ولی به کارگر و معلم که میرسه بحث بودجه و تورم پیش میاد تموم کنید این بی عدالتی مشمئز کننده رو .
فرانسه بخاطر خیانت امریکا دیدارش رو با انریکا کنسل کرد.
جناب آقای رئیسی
احتراماً به استحضار میرساند، بنده رأی ندادم و هیچ هم اعتمادی ندارم
والسلام

امروز سبزی دسته ای 1000 تومنی رو 1500 خریدم
صدرحمت به روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
همین که گفتی صد رحمت به روحانی دیگه بقیه اش رو نمیخاد بگی
ناشناس
| Canada |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
شما یا نااگاه هستید یا بچه و ...گرنه من که ۶۵ سال عمر دارم و مهندس بازنشسته می باشم می دانم که یک دولت جدید صرفنظر از عقایدش حداقل به ۴-۶ وقت لازم دارد حتی در شرایط عادی تا بتواند برنامه هایش را اجرا نماید حال که ایران در جنگ اقتصادی و تحریم می باشد
صادق لاریجانی با طرح مردمی واردات خودرو مخالفت کرد؟ پس در مجلس را ببندید تمام
عرض سلام ادب خدمت رئیس جمهور محترم انشالله که درکمتراز ۴سال در سه حوضه مسکن ، خوراک ، کسب وکار به ثبات برسید .
آقاي رئيسي با اين اعتماد به نفس بالا چقدر شبيه احمدي نژاد به نظر مي رسد. حداقل احمدي نژاد در انتخابات با رفسنجاني رقابت ميكرد؛ ايشان كه رقابتشان با آراي باطله بود. خدا عاقبتمان را به خير كند.
خودتان زیر بغلتان هندوانه بگذارید.کی به کیه.
دولت تمام آمریکایی عراق بهتره دنبال حق آبه از ترکیه باشه که داره دجله و فرات رو خشک می‌کنه
ابراهیم رئیسی امروز در جلسه هیئت دولت بابت کاهش سن مدیران گفت: دوستان باید نگاه‌شان را تغییر دهند و به افراد‌ی که همکلاس، همراه و همکار ما نبوده‌اند نیز اعتماد کنند. این نگاه، نگاه مقام معظم رهبری هم است.
حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند
تنها امیدواری ما اینه که قیمتها برگردد به یکماه پیش.
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
............‌ما را به خیر شما امید نیست لطفا
بنده رای ندادم
خوشحالم که رای باطله هم ندادم
هیچ امید و انتظاری هم از هیچکس ندارم

لطفا بنده را قاطی بقیه نکنید
ادعای وزیر عراقی درست است وحال بماند کدام طرح وچگونه؟
از نظر بین المللی هم درست می فرمایند که کشور بالادست در حوضه آبریز وظیفه دارد حقابه های کشور پایین دست را رعایت نماید ولی قوانین بین المللی دارای هیچ گونه ضوابط اجرایی قدرتمندی نیستند و در نهایت این تعامل بین منافع کشور بالادست حوضه و پایین دست حوضه آبریز است که می تواند به همکاری در مدیریت منابع آب مشترک کمک نماید. اگر از راه تعاملات متکی بر منافع به جایی نرسد، دیگر هیچ راهکار دیگری غیر از جنگ نیست وهمین است که قرن21 را بستر شروع جنگ های آبی اعلام نموده اند.
کشور ما از نظر حوضه های آبریز، در شرق زیر دست حوضه های آبریز مشترک با کشور افغانستان و در شمال غرب، ترکیه و ارمنستان است. بعد از چند دهه که افغانستان حقابه های کشور ما را تامین نکرده و حتی آقای اشرف غنی موضوع آب در برابر نفت را مطرح نمود، علیرغم در دست داشتن کلی اهرم های سیاسی و اقتصادی، چه اقدامی انجام داده و یا توانسته ایم انجام دهیم که بالفرض عراق بتواند در مورد حوضه های مشترک شرقی کشور و یا ما در مورد کشور ترکیه نماییم؟
حل مشکلات آبهای مشترک فرامرزی، ریشه در تعاملات منافعی دارد.
هر روز گرونی کالاها سرسام اورتر میشه شما هم که اقای فقط حرف میزنید ولی در عمل هیچ چیزی عوض نشده بلکه هر روز بدتر هم داره میشه فقط با حرف زدن به چند استان سفر تبلیغاتی کردن که مشکلات رو حل نمیکنه
هیچ ماست فروشی نمی گوید ماست من ترش است
رئیسی: حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند

عادت خودتعریفی
عمل؟ مشاهده؟
ادعای وزیر عراقی درست است وحال بماند کدام طرح وچگونه؟
از نظر بین المللی هم درست می فرمایند که کشور بالادست در حوضه آبریز وظیفه دارد حقابه های کشور پایین دست را رعایت نماید ولی قوانین بین المللی دارای هیچ گونه ضوابط اجرایی قدرتمندی نیستند و در نهایت این تعامل بین منافع کشور بالادست حوضه و پایین دست حوضه آبریز است که می تواند به همکاری در مدیریت منابع آب مشترک کمک نماید. اگر از راه تعاملات متکی بر منافع به جایی نرسد، دیگر هیچ راهکار دیگری غیر از جنگ نیست وهمین است که قرن21 را بستر شروع جنگ های آبی اعلام نموده اند.
کشور ما از نظر حوضه های آبریز، در شرق زیر دست حوضه های آبریز مشترک با کشور افغانستان و در شمال غرب، ترکیه و ارمنستان است. بعد از چند دهه که افغانستان حقابه های کشور ما را تامین نکرده و حتی آقای اشرف غنی موضوع آب در برابر نفت را مطرح نمود، علیرغم در دست داشتن کلی اهرم های سیاسی و اقتصادی، چه اقدامی انجام داده و یا توانسته ایم انجام دهیم که بالفرض عراق بتواند در مورد حوضه های مشترک شرقی کشور و یا ما در مورد کشور ترکیه نماییم؟
حل مشکلات آبهای مشترک فرامرزی، ریشه در تعاملات منافعی دارد.
رئیسی: حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند
تنها عضو قوی تیم ایشان دکتر رضایی است
اقای رییسی جوجه رو اخر پاییز می شمارند
هنوز اول کاره و ......
(رئیسی: حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند) رئیس جمهور وقتی رای آورد و رئیس جمهور شد، حتی با رای حداقلی، دیگر بحث آنها که رای دادند یا ندادند را نمی کند.
... و جایزه با نمک ترین طنز سال با اختلاف زیاد میرسه به آقای ابراهیم رئیسی، رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران!!!!
سازمان غذا و دارو برای خودشون و همکارانشون فایزر سفارش دادن؟ لابد از مبدا آمریکا بار میشه میره بلژیک بعد از اونجا وارد میکنیم که به کسی بر نخوره؟ اونم فقط دومیلیون دوز برای افراد خاص؟ لابد بعدش مازادش برای مسئولین که زنده موندنشون از مردم عادی مهمتره مصرف میشه. چرا دوز سوم رو برکت نمیزنید که اینهمه صدا سیما و مسیولین به مردم عادی و بینوا توصیه میکنه؟ نکنه اونی که مسیولین زدن محتوای ویالش فایزر و مدرنا بوده نه برکت؟
بعله جناب ریسی از سخنان شما در سازمان ملل بسیار بسیار امید وار شدیم
البته خیلی هاشون کم هستند اینایی هم که در زندان هستند مطمئنا در زندان از ما که مثلا آزاد هستیم زندگی مرفه تری دارند.
متاسفم که این مطلب را میگم اما من دیگه به هیچیک از دولت ها امیدی ندارم!
این آقا زاده ها زندانشون از خونه و زندگی نود درصد مردم بهتر و راحتتر و لاکچری تره کلی دزدی و اختلاس کنی بعد به اسم زندان بری یه جایی مثل هتل استراحت کنی اینها باید برن زندان در مناطق بد آب و هوا اونم با اعمال شاقه و بیگاری نه اینکه برن هتل زندان استراحت و در طول سال هم چند ماه بیان مرخصی
جناب آقای رییسی ما به شما امیدوار بودیم و هستیم و طرفدار سرسخت شما بودیم و هستیم ولی از اقدام شورای نگهبان و نامه آملی لاریجانی به شورای نگهبان در مورد جلوگیری از واردات خودرو ناامید شدیم.خودرو سازها به مردم ظلم میکنند خواهشن جلوی رانت خودرو سازها را بگیرید.
وقتی واکسن مثل بقیه موارد سیاسی میشه، کلی کشته میگیره، حالا برای تبرئه، قند را در چایی میزنند و حلال اعلام میکنند، خدایا خودت شاهد باش که چه تصمیمات عمدا اشتباهی گرفته شد و جه خانواده هایی را خیلی ساده و بی خود عزادار کرد و فقط توجیه میکنند.
به رییسی رای ندادیم و هیچ امیدی جز خرابی و بدبختی بیشتر نداریم. نمونه اش سخنان بی ارزش ایشان در سازمان ملل است که تماما تکرار حرفای مفت دوره احمدینژاد بود
من به رئیسی رای ندادم و اصلا امیدوار نیستم !
احمدی نژاد تداعی می شود ...
اگر برجام را اجرا کنند وضع لااقل بدتر نمی شود
جوجه ها رو آخر پائیز می شمارند مثل دوران احمدی نژاد که بعد از ۸ سال دیگه جوجه ای نمونده بود با اینکه همه ارکان قدرت با حداکثر توان از رئیس جمهور حمایت می کردند
بقایی مشایی چرا فقط جناحی برخورد میکنید
پناه برخدادرکشورمابرادرمحترم ریاست محترم جمهورقبلی بعلت فساددرزندان است بازهم برادرمحترم معاونت محترم رئیس جمهور قبلی ایضاًدرزندان است ومعاون اول ومشاورمحترم رئیس جمهورقبل قبلی درزندان است واقعا یاخواب میبینیم یا بشوخی شباهت دارد یامابلدنیستیم رای دهیم یارای ما نزدیکان محترم رئیس جمهوران محترم را بزندان میاندازد چرااین سالهای اخیرچنین شده یعنی رویمان بدیوارقانون درکشورمافقط برای مردم عادی برش داردوبرای بزرگان یعنی هیچ
ملت ایران دیگر به کسی امیدوار نیست
حتی آنهایی که به ما رأی ندادند هم به دولت سیزدهم امیدوارند؟!

جناب رئیسی چه چیزی باعث شده شما خیالاتی شوید ما اگر امیدوار بودیم که رای میدادیم
وقتی ایران از دریافت خسارت جنگ تحمیلی خودداری می کند مقام عراقی هم باید ادعای خسارت حقابه بکند.
مهربانی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند
خسارت جنگ رو‌که نگرفتیم هیچی ، بدهکار برادران عزیز عراقی هم شدیم !
نه آقای رییسی بزرگوار چنین چیزی در جامعه دیده نمی شود چون نه از ارزانی خبری است نه از گشایش های اقتصادی خبری است نه از آزادی بیان خبری است نه از تشکیل دولت فراگیر خبری است نه از نزولی شدن قیمت دلار خبری است و نه های زیادی که مانده اند
آقا سید،بنده اصلا رأی ندادم،دلیلش هم به شخص خودم و نه کس دیگه،مربوطه،اما چون فرمایش کردید که کسایی که به شما رأی ندادند هم به شما امیدوارند،خدمتتان خاضعانه عرض میکنم که با این وزیرانی که جنابعالی انتخاب کردید،شخص بنده به هیچ عنوان از شما و دولتتان انتظاری ندارم،سرافراز و پیروز باشید.
برادر جهانگیری از قلم افتاده
اقای رییسی این مردم خیلی ازخودگذشتگی کرده اند برای نظام ای کاش کمی از مشکلات مردم را کم کید
زندان چیه آقا منابع غارت شده کشور را ازشون پس بگیرید.
کیست که نداند زندانیهای سرشناس در زندان از امکانات هتل برخوردارند و حتی با دادن پول به سایر زندانیان برای خود خدمتکار دارند بعد این مقام میفرماید امکانات خاصی به آنها داده نشده
بعد ۶ ماه بی خبری بلاخرخ از اقاز ناثری خبری رسید ولی کاشکی نمی رسید
هیچ مدرکی نیست که احمد مسعود کجاست !!! افرین چون همانطور که بی بی سی باعث کشته شدن یکی از فرماندهان مقاومت شد الان منتظرند کوچکترین اثری از مسعود پیدا کرده او را از پا در بیاورند ضمنا بالاخره امریکا پشت مسعود و جبهه مقاومته یا پشت طالبان !!! تصمیم خودتون را بگیرید!!!
طلب افراد متضرر در پرونده رمز ارز رو گفته دویست میلیارد تومن. مقدار پول توزیع شده بین طلبکاران رو هم گفته ۱۳۰ میلیارد تومان و حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار، خب این که میشه بیش از سیصد میلیارد تومن. چجوری‌ بیشتر از طلب افراد بهشون دادین؟ اصلا اعداد رو توجیه هستین؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی