بازدید 6538

وحشت رژیم صهیونیستی از گسترش برنامه هسته‌ای ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نه تنها اسرائیل بلکه عربستان و امارات و بحرین نیز نگران گسترش برنامه هسته ای ایران هستند.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 10 September 2021

 

به گزارش تابناک، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تاکید کرد که گسترش توانایی‌های هسته‌ای ایران مساله‌ای است که کشورهای خاورمیانه را نگران کرده است.

وی خاطرنشان کرد که این مساله تنها مورد اهتمام اسرائیل نیست بلکه نزدیک ترین همسایگان ایران مانند عربستان و امارات و بحرین نیز همانند ما نگران هستند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: مردم باید درک کنند که در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ، رقابت تسلیحات هسته‌ای در خاورمیانه رخ خواهد داد و عربستان و مصر و ترکیه نیز برنامه هسته‌ای خود را گسترش خواهند داد.

وی گفت: علاوه بر این اسلام رادیکالی نیز در افغانستان روی کار آمده است و در همسایگی پاکستان هستند؛ پاکستانی که خود دارای سلاح هسته‌ای است ، بنابراین نگرانی‌های ما بی دلیل نیست.

یائیر لاپید در ادامه تاکید کرد که در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای« نابه سامانی تدریجی اوضاع» در منطقه رخ خواهد داد.

وی گفت: ما باید مطمئن شویم که این امر اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، این ادعا درحالی است که برنامه هسته ای ایران مسالمت آمیز بوده و هیچگاه به دنبال دستیابی به سلاح هسته ای نبوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار