بازدید 87160
دو هزار و پانصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

خبرهای تازه درباره حُکم زاکانی و وضعیت مهدی چمران / پژمانفر: سه شکایت از روحانی به قوه قضائیه ارجاع شد / توصیفات حدادعادل از رئیسی / اکرمی: دولت بیشتر بشنود و کمتر حرف بزند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اصغرزاده: شوروی با آن قدرت مثل برف آب شد / امیرعبداللهیان: به دنبال لغو روادید بین ایران و عراق هستیم / بخشی از خسارت هواپیمای اوکراینی در حال پرداخت است / کارگردان سریال «گاندو»، به خاطر توهین به مردم کازرون و استان فارس عذر خواهی کرد / دستگیری شاخ اینستاگرام که کلیپ طنز می‌ساخت و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 31 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دستگیری شاخ اینستاگرام که کلیپ طنز می ساخت

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ:هرکسی بخواهد شئونات و فرهنگ درست زندگی کردن را زیر سوال ببرد و در جامعه به خصوص در فضای مجازی ناامنی ایجاد کند، پلیس فتا با این گونه افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.۲۷ سایت که فقط در بحث اوباشگری مجازی فعالیت داشتند، توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و نفرات آن نیز دستگیر شدند.متاسفانه افراد در اظهارات خود مدعی شدند که تحت عنوان تهیه کلیپ خنده دار اقدام کردند که در کنار این موضوع اوباشگری در فضای مجازی را هم ترویج داده اند./باشگاه خبرنگاران

وضعیت قرمز در اردوی تیم ملی فوتبال/ ایران قربانی کرونای اسکوچیچ و هاشمیان می شود؟

تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در اردوی داخلی به سر می‌ برد و بازیکنان شاغل در ایران و لژیونر گرد هم آمده اند؛ اما اردو به هیچ وجه در شرایط عادی و نرمال نیست و اوضاع نگران کننده است.

موضوع به شرایط عجیب کادرفنی تیم ملی بازمی‌گردد که از ابتدای شروع مینی کمپ و سپس اردوی نهایی، نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند و فقط دو، سه مربی بالای سر ملی‌پوشان قرار دارندوبه طوری که وحید امیری می‌گوید هنوز سوریه آنالیز هم نشده و اطلاعاتی در اختیار ندارند. بازیکن باتجربه و باسابقه تیم ملی شرایط را "نرمال" نمی‌داند. / جی پلاس

کارگردان سریال «گاندو»، به‌ خاطر توهین به مردم کازرون و استان فارس عذرخواهی کرد

جواد افشار، کارگردان «گاندو»، در صفحه شخصی اینستاگرام خود، به خاطر یک تشابه اسمی در این سریال، عذرخواهی کرد. در سریال «گاندو»، نام یک دکتر خائن، ناصر کازرونی است که شبیه نام یکی از قهرمانان استان فارس و شهر کازرون است. در بخشی از استوری جواد افشار، آمده است: «.. در بخشی از داستان سریال، یکی از اساتید دانشگاه (ناصر کازرونی)، تحت تاثیر توطئه مدیر خائنی (دکتر نصرآبادی) که به سفارت انگلیس رفت و آمد دارد، قرار گرفته و ... که کاملا تصادفی، شبیه اسم قهرمان ملی (ناصر دیوان کازرونی) شده که موجب رنجش مردم عزیز آن دیار گردیده است. ضمن پوزش از این اتفاق و تشابه اسمی تصادفی، جهت احترام به آن قهرمان ملی و برطرف کردن شائبه به وجود آمده، اسم این کارآکتر، برای ثبت در آرشیو، تغییر و اصلاح شد.»

اکرمی: دولت بیشتر بشنود و کمتر حرف بزند

اعضای کابینه دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند، در این دیدار بر اهمیت توجه دولت به موضوع احیای اعتماد عمومی تأکید شد. سیدرضا اکرمی رباره چگونگی احیای اعتماد عمومی توسط دولت سیزدهم گفت: در میان مردم بودن و حرف مردم را شنیدن باید در دستورکار همه اعضای دولت باشد و ادای این فرضیه تنها به رئیس جمهور محدود نشود. از معاون اول گرفته تا وزرا باید با مردم، نخبگان و فرهیختگان ارتباط بگیرند و حرف‌های آن‌ها را بشنوند. آن‌ها باید بیشتر حرف‌های مردم را بشنوند و کمتر حرف بزنند. خدا دو گوش داده است برای شنیدن و یک زبان داده برای گفتن، مسئولان باید بیشتر گوش کنند و به مقدار نیاز سخن بگویند.

معاون رئیسی: مردم صبر کنند

حسینی ابراز کرد: هرچند مشکلات بسیاری داریم، قوای سه گانه، نهاد‌های انقلابی و مردم پای کار هستند تا مشکلات ازمیان برداشته شود. معاون رییس جمهوری در امور مجلس اضافه کرد: حل معضلات اقتصادی و سلامت زمانبر است و هر چند نباید در این خصوص تعلل کرد، ولی از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند. وی ادامه داد: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند، چون با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های نظام می‌توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت. این مسئول افزود: اکنون زمینه برای پیشرفت کشور مساعد است و مردم باید با تمام وجود و مثل چهار دهه گذشته درکنار مسئولان برای حل مشکلات گام بردارند.

توصیفات حدادعادل از رئیسی

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم تاکید کرد: اکنون وظیفۀ ما این است که به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی کمک کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر در خدمتگزاری موفق شود. شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی به‌مناسبت آغاز به کار دولت جدید بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعز بها الاسلام و اهله و ..

اعضای محترم شورا‌های ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی سراسر کشور

در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، که هفتۀ دولت به نام آن‌ها نامبردار شده است یاد آن دو پروانۀ بال و پر سوختۀ انقلاب اسلامی را که اسوۀ صداقت و خدمت در انقلاب اسلامی شناخته شده‌اند گرامی می‌داریم و به روان پاکشان درود می‌فرستیم.

هشتم شهریورماه هزار و چهارصد، با نخستین روز‌های کار دولت آیت‌الله رئیسی مقارن شده است و مردم ایران ما در شخصیت و رفتار ایشان همان ارزش‌ها و منش‌ها و روش‌هایی را می‌بینند که چهل سال پیش در رجایی و باهنر دیده بودند. مردم وقتی آیت‌الله رئیسی را در فردای پس از شکل‌گیری دولت، در گرمای چهل‌و‌هفت درجۀ خوزستان در میان مردم خونگرم و رنجدیدۀ اهواز و روستا‌های اطراف آن می‌بینند به یاد شهید رجایی و ساده‌زیستی و صمیمیت و پرکاری و انقلابی او می‌افتند. پیداست که با دولت جدید، امید جدیدی در دل ملت پدید آمده است. این امیدواری را باید قدر دانست و آن را حفظ کرد و بر آن افزود.

خواهران و برادران انقلابی

اکنون وظیفۀ ما این است که به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی کمک کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر در خدمتگزاری موفق شود. امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام خطاب به یاران خویش در نهج‌البلاغه فرموده است:

اَعینونی بورعٍ و اجتهادٍ و عفّةٍ و سَداد

«اگر قصد دارید به من کمک کنید، راه آن دوری از گناه و جدیت و تلاش و پاکدستی و پاکدامنی و درستکاری است.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در نخستین دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای دولت جدید، کلیدواژه‌های مهمی را گوشزد کردند که از جملۀ آن‌ها «رعایت عقلانیت» و «مبارزه با فساد» و «مردمی بودن» و «خدمت صادقانه برای رفع مشکلات مردم و خصوصاً مشکلات معیشتی و اقتصادی» بود.

شهریور هزار و چهارصد را می‌توان نقطۀ عطف و سرآغاز فصل تازه‌ای در فضای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دانست. بی‌گمان که شرط موفقیت دولت آیت‌الله رئیسی آن است که وزیران دولت در انتخاب همکاران خود معیار‌های اسلامی و انقلابی را ملاک قرار دهند و افرادی اگر نه در حد رجایی و باهنر، اما از جنس آنان را به کار دعوت کنند و مراقب اشخاصی باشند که ادعای خدمتگذاری دارند، اما نه «شیفته خدمت» بلکه «تشنۀ قدرت» هستند.

مجلس شورای اسلامی که در این دوره به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «مجلسی انقلابی» است نیز باید شاکر درگاه الهی باشد که با روی کار آمدن دولتی انقلابی، می‌تواند راه را برای خدمت به مردم و اعتلای کشور و رسیدن به مرحلۀ «ایران قوی» و «ایران سربلند» هموار سازد. مجلس می‌تواند همان همدلی و همکاری و دقت و انضباطی را که در بررسی صلاحیت وزرا در جریان رأی اعتماد نشان داد از این پس نیز ادامه دهد تا مردم طعم شیرین هماهنگی میان قوای سه‌گانه را تجربه کنند.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با سپاس و ستایش خداوند کریم به سبب توفیقاتی که در یک سال و نیم اخیر نصیب ملت ایران شده، آمادگی خود را، بدور از هر گونه سهم‌خواهی، برای کمک به دولت آیت‌الله رئیسی اعلام می‌کند و امیدوار است بتواند در آینده نیز مانند گذشته به وظیفۀ خود، که همانا پاسداری از آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب و عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری است، موفق باشد.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی

پژمانفر: سه شکایت از روحانی به قوه قضائیه ارجاع شد

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارجاع سه شکایت این کمیسیون از رئیس‌جمهور سابق به قوه قضائیه خبر داد. نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفتگو با تسنیم، درباره ورود این کمیسیون به بحث ترک فعل مسئولان، گفت: در کمیسیون پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده که برخی از آن‌ها به دستگاه قضا برای رسیدگی بیشتر ارجاع شده و برخی نیز در حال تکمیل است. وی با بیان اینکه تاکنون ۲ پرونده درباره این موضوع از سوی کمیسیون به قوه قضائیه ارسال شده است، ادامه داد:اولین پرونده درباره موضوع بورس و دومین پرونده درباره مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق بود. نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: پرونده دیگری در کمیسیون درخصوص بحث مسکن و ترک فعل‌های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده تشکیل شده که در روز‌های آینده با اتمام کار‌های کارشناسی بر روی این پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع خواهیم داد. نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در این پرونده‌ها کمیسیون از رئیس جمهور سابق شکایت کرده و پرونده‌ها به دادستان کل ارسال شده است، اظهار داشت:در پرونده مسکن کل سیاست‌هایی که در این حوزه قرار به اجرا بوده را بررسی کرده‌ایم و از رئیس‌جمهور سابق (روحانی) به دلیل ترک فعل‌های که داشته شکایت کرده‌ایم. پژمان‌فر عنوان کرد: قطعاً پرداختن به ترک فعل مسئولین می‌تواند تبعات مثبتی در جامعه داشته باشد؛ لذا ورود قوه قضائیه به مبحث ترک فعل مسئولین امری بسیار مطلوب است.

خبر‌های تازه درباره حُکم زاکانی و وضعیت مهدی چمران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نهایی شدن حکم رسمی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران تا پایان هفته خبر داد. پرویز سروری در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: باید نگاهی متفاوت‌تر از گذشته را در مقابله با کرونا داشته باشیم. برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده که با انتخاب رسمی شهردار شاهد اجرای آن‌ها خواهیم بود. نایب رئیس شورای شهر افزود: یکشنبه هفته آینده تمامی کمیسیون‌های فرعی نهایی می‌شود. سروری با اشاره بر آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران عنوان کرد: متأسفانه وزارت کشور در دوره گذشته اهتمام زیادی به این امر نداشت و کار به دولت جدید کشید. در حال حاضر جلسات زیادی با وزارت کشور داشتیم و به توافقاتی رسیدیم و تا پایان هفته حکم آقای زاکانی از سوی وزارت کشور نهایی می‌شود. وی درباره آخرین وضعیت مهدی چمران رئیس شورای شهر عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و احتمالاً روز یکشنبه در جلسه حضور پیدا خواهند کرد.

آیت‌الله جزایری به کرونا مبتلا شد

آیت‌الله سید محمد علی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان گلستان اهواز بستری شد. صبح امروز نیز حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان، از آیت‌الله جزایری عیادت کرد. حال عمومی زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان مناسب گزارش شده است.

بخشی از خسارت هواپیمای اوکراینی در حال پرداخت است

پرداخت بخشی از خسارت ۲۰۰ میلیون یورویی هواپیمای اوکراینی در حال انجام است و برخی خانواده‌های جان باختگان در این حادثه خسارت ۱۵۰ هزار دلاری یا معادل یورویی دریافت کرده اند. یک منبع آگاه در گفتگو با اقتصادآنلاین گفت: دولت سال گذشته پیش بینی کرد ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه برای پرداخت خسارت هواپیمای اوکراینی برداشت کند. اما واکنش‌ها به انتشار این خبر باعث شد، ردیف برداشت از صندوق توسعه حذف شود و دولت برای پرداخت این خسارت منابع دیگری را در نظر بگیرد. از مجموع خسارت هواپیمای اوکراینی که ۲۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده، بخشی متعلق به خانواده‌های قربانیان این حادثه است. با توجه به اینکه در این حادثه ۱۷۶ تن جان باختند و برای هر نفر ۱۵۰ هزار دلار غرامت پیش بینی شده است؛ مجموع غرامت‌هایی که باید به خانواده‌ها پرداخت شود به ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار می‌رسد که در سال ۱۴۰۰ پرداخت این بخش از غرامت‌ها آغاز شده است. متولی پرداخت این غرامت‌ها، وزارت راه و شهرسازی است و خانواده‌ها با مراجعه به این وزارتخانه خسارت مورد نظر را دریافت می‌کنند.

امیرعبداللهیان: به دنبال لغو روادید بین ایران و عراق هستیم

وزیر امور خارجه با بیان این‌که به دنبال لغو روادید بین ایران و عراق هستیم، اعلام کرد که در مراسم اربعین امسال، امکان اعزام میلیونی به خاطر شرایط کرونایی وجود ندارد. حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگویی با اشاره به گفت‌وگوهایش با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق در سفرش به بغداد گفت: در این گفت‌وگو‌ها دو موضوع را مطرح کردم؛ موضوع اول این‌که ایشان دستور لازم را بدهند که موضوع لغو روادید بین ایران و عراق را عملیاتی کنیم و بعد از این همه گفت‌وگو از آن فاصله بگیریم. ایشان قول دادند که این موضوع را با نظر مثبت دنبال کند و تأکید کرد که خودم هم علاقه‌مند هستم این اتفاق بیفتد. وی افزود: ما لغو کلی روادید را نداشتیم. در مقاطعی از ایام اربعین توافق می‌شد به این شکل عمل کنیم. موضوع لغو روادیدی که با عراق دنبال می‌کنیم صرفا برای اربعین نیست و فراتر از آن است.

اصغرزاده: شوروی با آن قدرت مثل برف آب شد

یک فعال سیاسی با شرکت در روم کلاب هاوس درباره راهبرد نگاه به شرق در دولت سیزدهم بیان کرد: شوروی بزرگترین زرادخانه اتمی و تسلیحاتی را داشت و از قدرت بازدارندگی نظامی بسیار بالایی برخوردار بود. اما در نهایت بدون شلیک یک گلوله همچون برف آب شد. بدون اینکه حتی خبردار شود که چه اتفاقی افتاده است. ابراهیم اصغرزاده در کلاب‌هاوس با بررسی موضوع «وزیرخارجه رئیسی چه خواهد کرد؟» با بررسی کلیات سیاست خارجی دولت رئیسی که از سوی امیرعبداللهیان در مجلس شورای اسلامی بیان شد گفت: سیاست خارجی دولت رئیسی اگر هدفش باز کردن در‌های اقتصاد جهانی به سمت اقتصاد ایران نباشد، بقیه آن دیگر مهم نیست و کارایی نخواهد داشت. اینکه رئیسی با وزیرخارجه خود بتواند ابتکار خلاقانه‌ای در راستای سیاست خارجی داشته باشد معلوم نیست، اما می‌توانم بگویم که همه راه‌ها به مذاکرات وین ختم می‌شود.

در حال حاضر بمبی به نام افغانستان در همسایگی ماست و زمانی می‌توانیم بازی را جلو ببریم و این بمب را خنثی کنیم که در آن به نتیجه برسیم. این سیاست نمی‌تواند بر مبنای سیاست تهاجمی و نگاه به شرق باشد. این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه نمی‌توان تنها به شرق بسنده و مسائل کشور را حل کرد افزود: «سیاست نگاه به شرق کاریکاتوری است چرا که اگر ایران با غرب رابطه نداشته باشد برای ما ارزشی قائل نیستند و این رابطه به رابطه‌ای تاکتیکی تبدیل می‌شود. همین ارتباط با همسایگان که مطرح می‌شود می‌بینیم که آن‌ها در حال پیوند با اسرائیل هستند. وجود طالبان در شرق کشور بدین معناست که مسیر تعالی منطقه معکوس شده و رو به افول رفته است. طالبان نیامده که دولت مدرن تاسیس کند؛ عجیب است که برخی از آن به عنوان جنبش اصیل یاد می‌کنند در حالی که این گروه ترور و خشونت را در پیش گرفته است. این اتفاق تحولات منطقه را تغییر خواهد داد و جریانات افغانستان فرا افغانستانی خواهند شد. همچنین بر ارتباط ایران با جهان خارج نیز تاثیر خواهد گذاشت. نگاه به شرق یک بازی است که باید آن را کنار بگذاریم. نه روسیه و نه چین حاضر نیستند جلوی بمب صدور تروریسم را بگیرند. هر دو در مرز‌ها آسیب پذیر می‌شوند. اتفاق افغانستان و قدرت گیری طالبان یک اتفاق دیالکتیکی است.»

واکنش سعید محمد به وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن

سعید محمد گفت، ۵ و نیم میلیون واحد کسری مسکن داریم، چون سالهاست مسکن تولید نشده لذا قیمت بالا رفته است که بخشی از آن را می‌توان با خانه‌های خالی موجود حل کرد. وی افزود: بر مبنای آمار سالی یک میلیون مسکن، اگر حجم مورد اشاره را برابر ۱۰۰ میلیون متر مربع در نظر بگیریم برای ساخت آن به حداقل ۵۰۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز است که پنج برابر بودجه عمرانی کشور است، تزریق چنین عددی تورم وحشتناک ۳۰ تا ۴۰ درصد بیش از نرخ تورم بالای کنونی را در پی دارد، به علاوه چنین پولی اصلا در دسترس نیست.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸۷
شهردار شدن زاکانی خنده دار است.کسی که خود شعار مبارزه با فساد وباند بازی می داد دارد سمتی را قبول می کند که هیچ تناسبی با مدرک تحصیلی و تجارب قبلی نداشته و این جاست که اعتماد مردم لطمه می بیند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
وقتی دستمان از قدرت کوتاه است، عدالت طلب و آزاده می شویم، وقتی به قدرت می رسیم، هر کس انتقاد کند در جبهه دشمن است.
این بسته خبری ناقصه. تو تیتر ده تا خبر مختلف لیست شده ولی تو متن دو تا خبر بیشتر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
واله اینقدردرشهرداری خلاف ورانت وپارتی بازی وقانون شکنی زیاداست که هرکس شهردارشودکه کمی باکسانی که قبلاًبودندواکنون هم‌هستند بخصوص درمناطق بالای شهر مردم فکرمیکنندکه‌شایدفرجی حاصل شود که بلکه مقدارکمی ازفسادکاسته شود ببینیم آقای زاکانی میتواندحریف شودیادرب روی همان پاشنه میچرخد
از قدیم گفته اند خداوند به ادمیزاد دو گوش داده یک زبان. لطفاً طبق سفارش اقای اکرمی کمتر حرف بزنید.
روزی ده بار سایت تابناک پرونده شکایت روحانی را ارجاع می دهد به قوه قضاییه
بورس امروز هم سرمایه ملت رو پودر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
حقمونه چون وقتی اقتصاد فلجه فقط با حیله گری میشه بورس را سرپا نشون داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
فراز و فرود شاخص بورس در حال حاضر ارتباط مستقيمي با نرخ ارز دارد لذا براي پودر نشدن سرمايه تان بهتر است با چشم باز رفتار كنيد.
اینجا که فقط دو تیتر از تیتر های شما آمده پس بقیه کجا رفته؟
پس بقيه اش؟
متن با تیتر همخوانی نداره!
یکی بگه چطور میتونیم به جمع شاکیان روحانی بپیوندیم . به امید محاکمه علنیش
خبرها ناقص هستند
اقای حداد عادل از همه تعریف میکنن
ما برق نداریم. انتخاب شدن یا نشدن شهردار واسه ما برق نمیشه
فقط 3 شکایت از روحانی به قوه قضائیه ارجاع شده است؟
روزانه میلیونها ت... از طرف مردم آسیب دیده ایران تقدیم آقای روحانی میگردد.
علی برکت الله
چی شد چرا حذف شد؟؟؟؟
پس خبر زاکانی اش کو؟
خبر نصفصت
چرا متن خبر ناقص هست؟ لطفا ادیت کنین
من نمی دانم چه اصراری هست وقتی خود انگلیسی زبان ها هم از این گروه با نام "داعش ک" نام می برند شما از آنها با نام کامل "داعش خراسان" یاد می کنید! نامی که پشت آدم را می لرزاند. برای نامیدن این گزوه از "داعش خ" استفاده کنید .
تیترخبربامتن خبرمتفاوت است یعنی شماهم چون ماحواس پرتی
زاكاني تحت هيچ شرايطي شايستگي و لياقت و توانائي اداره كلان شهري مثل تهران را ندارد.متاسفانه نمي دانم كه چه اسراري بر اين انتصاب است .. مردم از شوراي شهر انتظار دارند كه در مقابل اين انتصاب تحميلي بايستد ولي كو ..........؟
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
برارد من ، اصرار نه اسرار
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
عباس آقا خودت هم که غلط املائی داری !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
برادر نه برارد
تیتر ها بیشتر از اخبار بود یا مشکل از گوشی منه؟؟
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
اصرار نه اسرار ، فارسی را پاس بداریم
خب کو حکم زاکانی؟ چرا خبرتون نصفست؟
این زاکانی داره زورکی خودشو قالب میکنه به شهرداری! میخواد تو عمل انجام شده قرار بده همه رو!
هیچ تخصصی نداره! قانون هن اجازه نمیده بهش! بندازینش بیرون!
خو‌بقیش کو
با تشکر از پلیس، سریعاً اختلاسگران، مفسدان اقتصادی، رانتخوران و مسئولین فاقد صلاحیت را نیز دستگیر بفرمایید.
برای شهر تهران و مردمش دلم می سوزد
شهری که فعلا فاقد شهردار است و تازه با امدن زاکانی پر حاشیه و غیر متخصص در امور شهرداری کلان شهر تهران
و شورای شهری که با حداقل رای مردمش به ریاست چمران که گرفتار کهنسالی و سیاسی کاری و بیماری و لجبازی با علم و متطق و اصول شهرداری است
قطعا بر مشکلات بزرگ این شهر که روزی جزو زیبا ترین ها بود
و الان با الودگی های وحشتناک و شلوغی و ازدحام و ترافیک و گسترش در ارتفاع و و طول و عرض باید پذیرای یک پنجم جمعیت کشور باشد و نفسش به شمارش افتاده است
دلم کباب است و می سوزد
کسی که می گوید بدون ارتباط با دنیا می تواند در همه بخشها کمیت و کیفیت را بالا ببرد قطعا درست نمیگوید
در خیلی از کارها و پروژه ها 70 درصد کار یدی است که نیاز به تکنولوژی خاصی نیست مهم ما بقی کار است.
کسانی که در جاهای خاص کار کرده اند که هر چه خواسته اند در اختیارشان بود و هیچ کس نمی توانسته مانع کارشان بشود، نمی توانند برای همه نسخ بنویسند.
روز بخیر ، تابناک
۱- لطفا اگر اجازه ندارید که در مورد آقای زاگانی و ….مطلب درج بفرمائید چرا تیتر را اصلاح نمی کنید؟

۲- فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران از شناسائی و دستگیری عوامل ۲۷ سایت بقولشان ترویج دهنده اوباش کری صحبت کرده اند
آیا نمی شود ایشانبرای خودشان یک ماموریت کوتاه برای اصفهان بدهند که بعد از سالها تکلیف عامل یا عوامل اسید پاشی اصفهان روشن شود؟
من که چشمم آب نمیخوره حتی بتونن به روحانی دست بزنن.داروندار ملت بدبخت رو توی بورس خورد یه لیوان آب هم روش
ورود عراقی ها به ایران باید ممنوع شود چون مردان عراقی ایران را تایلند منطقه میدانند و برای خوش گذرانی با زنان بدبخت و بی پناه ایرانی که منتظر لقمه نانی هستند و خود فروشی میکنند به ایران میآیند . آقای امیر عبدالهیان وزیر خارجه ورود عراقی ها به ایران را ممنوع میکند نه آنکه روادید را ملغی کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
فقط پول درآوردن، از هر راه ممکن
بلایی که نوبخت سر مرحوم هاشمی و روحانی آوورد اگه حداد عادل بخواهد در کار رییسی دخالت کنه یا حتی طرفداری کنه میاره این هم یشگویی
هر واحد مسکونی رو چند متر حساب کردن؟
اگر 5 و نیم میلیون مسکن مورد نیاز را در 50 متر مربع (بعنوان کمترین متراژ یک واحد مسکونی) ضرب کنیم میشود 275 میلیون متر مربع
ایشون 5.5 میلیون رو در چه متراژی ضرب کردن که شده صد میلیون متر مربع؟
جالب است متاسفانه کسانیکه دم از اخلاق می زنند و قول همه گونه همکاری را می دهند در دولت قبلی نه تنها همکاری نمی کردند بلکه کارشکنی در کارها نیز داشتند. با این وضعیت که همه چیز حتی اخلاق را سیاسی کرده ایم آیا به جایی می رسیم؟
تا زمانی که حداد عادل هست مشکل از سر این مملکت نخواهد رفت
جناب آقای حداد عادل لطفا کاری به کار دولت آقای رئیسی نداشته باشید و سهم خواهی نکنید. ایشان از همان ابتدا گفتند که مستقل آمده اند. پستهای شما هم تضمین شده است نگران نباشید.
اگر اینقدر که فکر راهپیمایی اربعین هستند فکر واردات واکسن هم بودند الان با این وضع روبرو نبودیم
چرا به دولت روحانی که 26 میلیون رای آورد میگن دولت غرب گرا ولی به دولت رئیسی که طی 40 سال گذشته حداقل مشارکت و رای رو داشته میگن مردمی اونم با 16 میلیون رای!؟؟؟؟؟
اسم گذاری هم زورکی شده!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
برای اینکه این گروه تمامیت خواه فقط خودشون رو بعنوان مردم ایران حساب می کنن
افرین پژمانفر!!
من جای پژمانفر بودم ۵ تا شکایت رد می کردم که ببشتر مجازات بشه! خخخخخخخخ
این صدا و سیمایی ها نمیدونم چه مشکلی با اسم ناصر دارند!؟ در تمام فیلم ها و سریال ها هر چه دزد و کلاش و کاهبردار و خائن است اسمش رو ناصر می گذارند! ( ناصر کازرونی )
آقای حداد عادل لابد قبلا وظیفه این بود که چوب لای چرخ دولت کرد.
رفع کسر بودجه و ساختن ده ملیون ویلا کاری ندارد، مثل همیشه اسکناس بزرگ چاپ کنید کی به کیه ۱
اسمهای تکراری و فقط تغییر پستها این عدالت نیست ..این اسامی اگر بلد بودند سر همان مسیولیتهای قبلی خودشونو نشون میدادتد
جناب حسینی عزیز چهل سال کافی نبوده برای صبر کردن و دلسرد نشدن؟ آنهم در حالیکه هیچ مدیر جدیدی ظرف 40 سال وارد بازی نشده و فقط شماها بودید که مملکت را می چرخاندید.
لطفا به این سوال پاسخ دهید. البته اگر سایت وزین تابناک مبادرت به درج کامنت کند؛ چندین بار از زبان مسیولین و حتی در همین سایت از دولت آقای رئیسی به عنوان دولت مردمی نام برده شده است. اولا ملاک دولت مردمی بودن چیست ؟ آیا تعداد رای دهندگان ملاک مردمی بودن است یا اینکه ملاک های دیگری لحاظ می شود؟ آیا دولت آقای روحانی که بیش از 26 ملیون رای داشت دولت مردمی نبود و دولت آقای رییس با کمتر از 18 ملیون رای دولت مردمی است؟ لطفا به این تناقضات پاسخ دهید.
اگر شخصیتهایی همچون رئیس جمهور محترم محبوب شده اند و رای مردم را کسب کرده اند به دلیل دلسوزی، سلامت و قانونگرایی ایشان بوده است. در مقابل افرادی همچون آقای زاکانی به دلیل فرآیندهای تبعیض آمیز و غیرقانونی خودشان و دور و بریهایشان بوده که در کسب رای مردم ناموفق بوده اند. امیدوارم آقای رئیسی و دولت مورد امید ایشان، این سرمایه عظیم اجتماعی را که با قیمتی گزاف به دست آمده است را قربانی توقعات غیر قانونی برخی از افراد حتی اگر با نیت خیر باشد، نکنند و این سرمایه اجتماعی را تضعیف نکنند که نقطه آغازی بر رویگردانی مردم از ایشان و دولتشان خواهد بود. جناب آقای زاکانی هر چقدر که خدمت کرده باشند، ارزش این را ندارند که مردم نسبت به این دولتی که اینگونه مردم را امیدوار کرده، ناامید شوند. اگر اصولگرایان میخواهند دولت انقلابی آقای رئیسی موفق باشد، باید دست از سهم خواهی و توقعات غیر قانونی بردارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
ریسی کسب رای مردم ؟!!!
امیر عبدالهیان بجای انجام کارهای خود پیگیری شدیدی بر ورود نوع ویروس جهش یافته به ایران از طریق عراق دارد
رئیس جمهور خودتونه بهش کمک کنید

به رئیس جمهور ما که هیچ کمکی نکردید هیچ سنگم جلوی پاش انداختید

پس انتظار بیهوده نداشته باشید
ساخت سالی یک میلیون مسکن شعار پوپولیستی و عوامانه اقای رییسی می باشد
حجت الاسلام رییسی یا ایت ا... رییسی !!!! اقای حداد دست از چاپلوسی بردار برات از زمان احمدنژاد درس نشده تو که درس خونده ای
پژمانفر: سه شکایت از روحانی به قوه قضائیه ارجاع شد) شما اگر مرد عملی در نامه و شکایت نامه ات بر علنی بودن دادگاه تاکید کن تا مردم دقیقا در جریان دادگاه قرار بگیرند البته بعید میدونم تحمل داشته باشی...
لغوروادیدبین تمام کشورهای دوست وهمکیشمان خوب است خوشبختانه باترکیه که ازقبل بودواکنون باعراق وبسیارخوب میشداگرباجمهوری آذربایجان امارات عربستان قطروبحرین
وپاکستانهم امضاء میشدولی باعمارت یاامارت طالبان هرگز
مسکن مهر هم همین گونه ساخته شد و پایه پولی را ۴۰در صد افزایش داد اگر قرار بر این بود دولت روحانی هم می توانست یعنی پول مسکن چهار میلیون خانوار را از جیب همه مردم تامین کردن
"از مردم انتظار می‌رود مثل همیشه صبر پیشه کنند" چهار دهه است مردم را به صبر و تحمل دعوت می کنند به این امید که بهتر میشود ولی هرچه آید سال نو گوئیم دریغ از پارسال!
سلام آقای حداد عادل خیلی عجله نکنید بزرگتر از این صحبتها را شما و همفکرانتان برای اقای احمدی نژاد زدید که امروز مطرود شماست اقلا یک سال صبر کنید بعد مقایسه بفرمائید
حداد عادل.... !!!!!؟
دولت، دولتی نمایشی است
هرروز در اخبار نمایش می بینیم ولی دریغ از یک کار مثبت در طی این مدت
حداد جون شما همونی نیستی که محمود احمدی نژاد تا حد نایب زمانی بالا بردی تا یکم دلبخواه شما نبود شدش انحرافی. ...
زاکانی نمیاد که شهر تهران را اداره کند. میاید که شعار بدهد و به حواشی بپردازد و خواسته دوستانش را برآورده کند.
آفرين به آقاي سعيد محمد . شعار پوپوليستي نمي دهد و واقعيات را بيان مي كند .
واکنش سعید محمد به وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن

سعید محمد گفت، ۵ و نیم میلیون واحد کسری مسکن داریم، چون سالهاست مسکن تولید نشده لذا قیمت بالا رفته است که بخشی از آن را می‌توان با خانه‌های خالی موجود حل کرد. وی افزود: بر مبنای آمار سالی یک میلیون مسکن، اگر حجم مورد اشاره را برابر ۱۰۰ میلیون متر مربع در نظر بگیریم برای ساخت آن به حداقل ۵۰۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز است که پنج برابر بودجه عمرانی کشور است، تزریق چنین عددی تورم وحشتناک ۳۰ تا ۴۰ درصد بیش از نرخ تورم بالای کنونی را در پی دارد، به علاوه چنین پولی اصلا در دسترس نیست.
هر کسی چاپلوسی رئیسی را کرد به یک سمت و عنوانی رسید .
" به دنبال لغو روادید بین ایران و عراق هستیم :
این چه ارزشی دارد . با اینکار مردم راحت به کشور عراق مسافرت می کنند و در آمد از توریسم راقیها زیاد می شود. در حالی که حکومت ایران هیج غرامتی بابت جنگ نگرفت جون ایران محکوم شده بود.اما کویت غرامت دربافت کرد
آقای حداد خیلی از مشکلات مملکت به ساده گی قابل حله
فقط شما و همفکراتون دهنتون رو ببندید و از خونه هاتون بیرون نیایید خیلی از مشکلات که به خاطر وجود آدمایی مثل شماست حل خواهد شد.
لطفا تبلیغات زیاد در روی مطالب را بردارید
تشکر
مدرک شهردارهای قبلی را نگاهی بندازید بعد به مدرک زاکانی گیر بدید
راستی نظرتون در مورد نجفی چیه !!!!!!!! کسی اون روزها به مدرکش گیر نمیداد البته دست به اسحله خوبی داره !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
مگرنمیدانی دراینجاهمه امورسلیقه ای است مثلاًشهردارمیتواند خلبان باشدچون مادوست داریم میتواند دکترای فیزیک باشد بازهم چون مادوست داریم اعتراصی نمیکنیم ولی وای به روزی که پزشک باشد آنهم هسته ای همه رشته ها به شهردارشدن میخورد غیر پزشکان چون بیشترازبقیه دودچراغ خورده اندویعنی هوش بالاتری دارند درس خوانده انداین یکی منع قانونی دارد
جناب آقای حدادعادل می فرمایند "اکنون وظیفۀ ما این است که به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی کمک کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر در خدمتگزاری موفق شود"
اولا مگر دولت های قبلی مردمی نبودند، خب میزان مشارکت و میزان آرای بعضی از آنها حتی بیشتر این دوره بود
ثانیا ، مگر در جهت عدم خدمتگزاری دولت های قبل سنگ اندازی می کردید که الان کمک به این دولت شده وظیفه؟
شما ۴۳ سال عمر و جوانی حدر رفته ما را برگردانید‌. ما هم صبر می کنیم
در کدام قانون جرمی با عنوان اوباشگری پیش بینی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تخلف را کسانی هستند که به قانون اشراف کامل دارند یا قانونگذار هستند آقای زاکانی طبق قانون نمی تواند شهردار شود حالا اگر بشود که شده نتیجه اش بی قانونی قانونگذاران هست من که کلی خندیدم خدا خیرشان بده
در خصوص دوستي كه انتقاد به مدرك تحصيلي آقاي زاكاني داشتند ، به نظرم مدرك نلاك نيست ، مشكل كشور ما مديران بدون تعهد ، بيخيال ، رانتي و... مي باشد.
کارگردان سریال «گاندو»، به‌ خاطر توهین به مردم کازرون و استان فارس عذرخواهی کرد:
اگر جناب کارگران از نامهایی و اسمهایی نزدیک به آنانی که مشکلات اقتصادی و امنیتی را برای کشور و نظام ایجاد میکنند این گونه تشابه هات پیش نمیآمد. مثلا نام غلامرضا رحمانی (در سریال گاندو) و نام «حسین فریدن» کجا. برادر و مشاور ارشد و نماینده رئیس جمهور در مذاکرات برجام کجا و پسر عمو آدمی که در فیلم معلوم نیست کیست، کجا، و ده مصحلحت اندیشی دیگر که دل مردم از دست آنها خون شده. کسی یا کسانی که مجرمیت و خیانت آنها در محاکم ثابت شده که دیگر نباید جز مصلحت باشند. این به هیچ وجه رفعت اسلامی نیست این یعنی جانبداری و پنهان کاری. امام علی (ع) سکه داغ را به دست یکی از نزدیکان گذاشت که ازخواست بیت المال پول برداشت کند. با این مصلحت اندیشیها به هیچ جای نمیرسیم. با خائن و جاسوس و دزد و اخلال گر اقتصادی هم تعارف؟!! مصلحت اندیشی آقای حسین ابدی (رئیس محمد در سریال گاندو) اصلا قابل قبول نیست.
ساخت یک میلیون خانه درسال، بیان این رقم از زبان وزیری که سابقه وزارت در ایران دارد، خیلی عجیب است، یعنی ایشان طی اینهمه سال کار در رده های بالا متوجه شدنی نبودن فرمایشات خود نیست. خیلی وقت است که روزنامه جمهوری اسلامی اعلام کرده است ، نفرمائید خواهد شد ، بفرمائید شد. بگذارید یکسال بگذرد بعد بفرمائید که این تعداد مسکن ساخته شد. نه این خبر و نه خبر برعکس وزیری که از حالا میفرمایند در زمستان گاز به اندازه کافی نداریم. کار شما این است که از حالا بفکر باشی و کمبود گاز را برطرف کنید نه اینکه خبر یخ زدن مردم در زمستان را اعلام بفرمائید. البته اگر کرونا تا آن زمان از کشتن روزافزون دست بردارد و به شما فرصت بلور آگین کردن مردم را بدهد.
سلام.اولین بی قانونی در دولت آقای ریسی اونم در وزارت کشور زدن حکم آقای ذاکانی، اگه قانونی بوده چرا تاحالا طول کشید حتما عیبی درکار بوده؟ وگرنه وزیر اسبق کشور حکم ایشان را امضاء میکرد،مگه نگفتند برابرقانون مدرک تحصیلی ایشان به شهرداری نمیخوره واز همه مهمتر سابقه اجرایی باید داشته باشه که متاسفانه نداره،؟بزار ما جانبازان جای سوال است کسی که دم از قانون میزنه چرا تمکین نمیکنه؟ جناب آقای ریسی مبارک باشه اولین بی قانونی دردولت شما،داریم کم کم ناامید میشیم. ازقدیم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان