بازدید 56822
دو هزار و پانصد و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نامه محمود صادقی به محسنی اژه‌ای / توصیه مطهری به رئیسی درباره مذاکره با آمریکا / هدیه جالب دانشجویان به سفارت انگلیس و روسیه در تهران / علت توقف مذاکرات اخیر ایران و عربستان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند فرمانده سپاه: وطن‌فروشانی که به غرب لبخند می‌زنند در ایران جایگاهی ندارند / میرسلیم به رئیسی نامه زد / نجابت: امیرعبداللهیان می‌خواهد در وزارت خارجه ستاد کرونا تشکیل دهد / موج پنجم کرونا هنوز به قله نرسیده است! و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 16 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

غنی با چهار خودرو پر از پول گریخت

سخنگوی نمایندگی دیپلماتیک روسیه: اشرف غنی، رئیس جمهور مستعفی افغانستان، هنگام خروج از کاخ ریاست‌جمهوری با چهار خودرو پر از پول اسکورت شد. آنها سعی کردند این پول‌ها را در بالگرد بگذارند اما همه چیز درست پیش نرفت و بخشی از پول‌ها در باند فرودگاه ماند./ایسنا

شورا در انتظار تایید مدرک تحصیلی شهردار منتخب توسط وزیر کشور

احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران نیز در واکنش به نامه سازمان بازرسی و تاکید بر انتخاب شهرداران براساس قانون گفت: شورا کار غیرقانونی انجام نداده است. در قانون آمده است که تشخیص مدرک تحصیلی در اختیار وزیر کشور است و به وزیر کشور مدرک تحصیلی آقای زاکانی را ارائه می‌دهیم و فرایند خود را طی کنند و نظر خود را بدهند. قانون گفته است که تشخیص مدرک مرتبط تصدی سمت شهرداری بر عهده وزیر کشور است. بر اساس تشخیص شورای شهر تهران، ایشان به وزارت کشور معرفی می‌شود و وزارت کشور نیز نظر خود را می‌گوید. می‌تواند این نکته را تایید یا رد کند./ایلنا

ترامپ خواستار استعفای بایدن شد

ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از اوضاع وخیمی که در افغانستان به وجود آورده، باید استعفا کند. رئیس جمهور سابق تاکید کرد کاری که بایدن در افغانستان انجام داد، یکی از بزرگترین شکست‌های تاریخ آمریکا به ثبت خواهد رسید. ترامپ گفت به پنج دلیل افغانستان، موج کرونا، فاجعه مرزی، نابودی استقلال انرژی و اقتصاد فلج شده آمریکا، بایدن باید استعفا دهد.

پاسخ عجیب روبیکا به اقدام غیرقانونی در ساخت اکانت‌های جعلی

در حالی که روبیکا دیروز اعلام کرده بود کاربرانی که به نام آنها اکانت جعلی ساخته شده می‌توانند برای حذف یا در اختیار گرفتن آن با پشتیبانی این پلتفرم تماس بگیرند، امروز در اطلاعیه‌ای به رسانه‌ها اعلام کرده، چنین کاری بدون سلب اجازه از مالکی که کانال یا صفحه جعلی را ساخته، ممکن نیست. از چند روز گذشته، تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که روبیکا برای آنها اکانت‌ها و صفحه‌های جعلی ساخته و محتوای صفحه‌های اصلی آن‌ها در اینستاگرام را کپی و به روبیکا منتقل کرده‌اند.

نامه نگران کننده AFC به فدراسیون فوتبال

در شرایطی که در یکی دو ماه گذشته و با آغاز به کار کارگروه VAR، امیدواری‌ها بر این بود که AFC ورزشگاه آزادی را به کمک داور ویدیویی تجهیز کند، امروز نامه‌ای به فدراسیون فوتبال رسیده که کنفدراسیون فوتبال آسیا از ارسال وسایل و تجهیزات مربوط به کمک داور ویدئویی اعلام انصراف کرده است.

علت توقف مذاکرات اخیر ایران و عربستان

مسجدی، سفیر ایران در بغداد: چندین دور مذاکرات بین هیات جمهوری اسلامی ایران و هیات عربستان در بغداد انجام شد. به اعتقاد من شروع این مذاکرات، مثبت بوده است و می تواند ادامه داشته باشد.علت توقف این مذاکرات مصادف شدن با تشکیل دولت جدید در ایران است و بعد از تشکیل دولت در مورد ادامه این مذاکرات تصمیم گیری خواهد شد. سفرهای سردار قاآنی  هر زمانی که انجام می گیرد، سفری رسمی در راستای مذاکرات با مقامات و مسئولان دولتی عراق است و همه اینها در راستای تقویت همکاری های دو کشور و کمک به عراق و گسترش روابط است./ ایسنا

موج پنجم کرونا هنوز به قله نرسیده است!

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: اگر در استان تهران پروتکل‎های بهداشتی رعایت شود، احتمال دارد در هفته آینده به قله موج پنجم برسیم و بعد از آن روند نزولی داشته باشیم.اگر بتوانیم برای دانش‎آموزانی که بیماری زمینه‎ای دارند، از دو کشور چین یا کوبا واکسن تهیه کنیم، می‎توان به بازگشایی مدارس امیدوار بود. به مردم اطمینان می‎دهم، در بدبینانه‎ترین حالت، قادر خواهیم بود تا اسفند ماه کل گروه‎های هدف را حداقل یک دوز واکسن بزنیم و کسانی که نوبت تزریق دوز دومشان است، واکسن دریافت خواهند کرد.

نماینده مجلس: وزیر کشور حکم زاکانی را امضا نکند، مساله بی‌اساسی است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رویکرد زاکانی بگونه‌ای است که منجر به انضباط مالی می‌شود که برای برخی افراد، موضوع خوشایندی نیست، گفت: حضور دکتر زاکانی در شهرداری تهران مانع دست‌اندازی‌ به بیت‌المال می شود. زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به موج تخریبی برخی از سایت‌های ضدانقلاب علیه علیرضا زاکانی و درخواست یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب از وزیر کشور جهت امضا نکردن حکم زاکانی برای شهرداری تهران اظهار کرد: آقای زاکانی به عنوان یک مدیر انقلابی، اخلاق‌مدار و ضدفساد شناخته شده و به واسطه سوابق درخشان در مجلس و سایر مسئولیت‌ها، فردی شناخته شده در افکار عمومی است.الهیان تأکید کرد:‌ اینکه آقای وزیر کشور حکم آقای زاکانی را امضا نکنند مساله بی‌اساسی است چرا که تمام مراحل قانونی از رأی بالای شورای شهر تا رأی مجلس به استعفای دکتر زاکانی از نمایندگی طی شده تا وی به عنوان شهردار تهران شروع به خدمت کنند. وی تأکید کرد: از وزیر کشور می‌خواهیم در شرایطی که مردم مشکلات جدی دارند، هر چه سریع‌تر حکم آقای دکتر زاکانی را امضا کنند تا وی بتوانند برای حل مشکلات تهران آستین بالا زده و مشغول خدمت شوند.

با آزادی مشروط نجفی موافقت نشد

حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی از مرخصی موکل خود خبر داد. گودرزی گفت: موکل من مثل دیگر زندانیان با فرا رسیدن ایام محرم و عید می‌تواند به مرخصی بیاید. آقای نجفی هم به مناسبت ایام عاشورا دیروز به مرخصی آمد. او افزود: اما هنوز با آزادی مشروط موافق نشده است. قصد داریم بعد از اینکه مرخصی آقای نجفی تمام شد، درخواست جدیدی برای آزادی مشروط او بدهیم. مطابق با قانون اگر زندانی حسن اخلاق داشته باشد و یک سوم زندان را تحمل کند، می‌تواند تقاضای آزادی مشروط کند. گودرزی افزود: آقای نجفی ۲۴ ماه است که در زندان است و بعد از گذشت بیست ماه می‌توانست درخواست آزادی مشروط کند. ما درخواست دادیم اما اصلاً به آن پاسخی ندادند. او در انتها تاکید کرد: زندان هم رفتار ایشان را تایید کرده است و از او راضی بودند. در ضمن اینکه موکل من بیماری قلبی و دیابت دارد. سن او هم بیش از ۷۰ سال است، لذا مستحق آزادی مشروط است.

نماینده مجلس: وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با طرح «صیانت» موافق است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، نظر گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را تشریح کرد. مجید نصیرائی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به شایعاتی مبنی بر انتقاد وزیر پیشنهادی ارتباطات از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با این طرح موافق است، البته نظرات کارشناسی دارد که کمیسیون فرهنگی مجلس از آن استقبال می‌کند. وی ادامه داد: بر اساس قانون، کاربران در فضای مجازی باید حمایت شوند، اما هم‌اکنون، متأسفانه از کاربران فضای مجازی در پلتفرم‌های خارجی هیچ‌گونه حمایتی صورت نمی‌گیرد و اگر حساب کاربری‌شان پاک شود، هیچ مرجعی برای پیگیری وجود ندارد.

ماجرای اکانت های بی‌صاحب در روبیکا چیست؟

طی روزهای اخیر، برخی افراد مشهور در اینستاگرام اعلام کرده‌اند که محتوای حساب کاربری آن‌ها کامل در روبیکا منتشر شده است؛ درحالی‌که این اشخاص هیچ زمانی به روبیکا مراجعه نکرده و حسابی در آن ایجاد نکرده‌اند، ولی صفحات آن‌ها در روبیکا تیک آبی دارد. از جمله‌ی این افراد می‌توان به محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی عبدی، سعید آقایی و محمد شریفی، از بازیکنان تیم پرسپولیس اشاره کرد. طبق مشاهده‌ی ما، در روبیکا اکانت زومیت، زومجی و کجارو هم ایجاد شده؛ درحالی‌که هیچ اقدامی دراین‌باره از طرف ما انجام نشده است. البته ماجرا به کپی کردن محتوای پیج افراد مشهور و صاحب‌نام محدود نمی‌شود و برای افراد کمتر معروف یا کاربران عادی هم در روبیکا حساب کاربری وجود دارد.با مطرح شدن طرح صیانت و بالا گرفتن اعتراض‌ها به آن، متخصصان و فعالان حوزه فناوری در مورد قانون‌های موجود در طرح برای حمایت از پلتفرم‌های داخلی و مقابله با پلتفرم‌های خارجی هشدار دادند. طبق قانون این طرح، پلتفرم‌های پرطرفدار همچون اینستاگرام، تا زمانی که جایگزین مناسبی برای آن‌ها در کشور ساخته نشود، فیلتر نمی‌شوند؛ اما شامل محدودیت در تخصیص پهن‌باند می‌شوند. نگرانی مخالفان در مورد این بند، جایگزینی پلتفرم‌های خارجی با نمونه‌های ضعیف داخلی بود؛ کما اینکه چند هفته پیش، شش جایگزین برای اینستاگرام معرفی شد. باید دید پاسخ روبیکا چه خواهد بود؛ اما با توجه به اینکه این موضوع به افراد مشهور یا اینفلوئنسرها محدود نمی‌شود، نمی‌توان احتمال داد افرادی با هدف جذب فالوئر یا به دلیل علاقه به یک سلبریتی، اقدام به ایجاد حساب کاربری در روبیکا کرده باشند. البته اعطای تیک آبی به این حساب‌ها که تعداد زیادی را هم شامل می‌شود، توجیه‌پذیر نیست، چون انتظار می‌رود نظارت دقیقی برای آن اعمال شود.

نامه محمود صادقی به محسنی اژه ای

محمود صادقی درباره بازداشت دسته جمعی تعدادی از وکلای دادگستری به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت.در نامه محمود صادقی به محسنی اژه‌ای آمده است؛

به نام خدا
جناب آقای محسنی اژه ای رئیس محترم قوه قضاییه
باسلام و احترام
گفته می‌شود علت بازداشت دسته جمعی چند وکیل دادگستری قصد آنها برای شکایت از مقامات عالی نظام درمورد مسئولیت آنها در تأخیر در واکسیناسیون بوده است. کاش نظام قضایی ما آنقدر اقتدار داشت که اجازه طرح چنین شکایتی را می‌داد و مقامات ذیربط به دادگاه فراخوانده می شدند و با استدلال از خود دفاع حقوقی می‌کردند. یقینا این هم با مبانی نظام جمهوری اسلامی، ازجمله سیرۀ علوی بیشتر مطابقت دارد و هم موجب تقویت مشروعیت و اقتدار مردمی نظام و رهبری عزیز می‌شد.
با آرزوی توفیق الهی و تحقق عملی اظهارات امیدبخش حضرتعالی
محمود صادقی
۱۴۰۰/۵/۲۴

شمخانی: همچون ۴۰ سال گذشته پشتیبان مردم افغانستان هستیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تاکید کرد: همچون ۴۰ سال گذشته پشتیبان مردم افغانستان و خواست و اراده آنها هستیم.علی شمخانی در توییتی نوشت: دی ماه ۹۷ در سفر به کابل جلسه پرچالشی با رییس جمهور افغانستان داشتم. سخنان سوزناک امروز وزیر دفاع این کشور ترجمان آثار اشغال ۲۰ ساله افغانستان توسط آمریکا و عمق نفوذ و تاثیرگذاری واشنگتن در دولت این کشور بود. همچون ۴۰ سال گذشته پشتیبان مردم افغانستان و خواست و اراده آنها هستیم.

هدیه جالب دانشجویان به سفارت انگلیس در تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در اقدامی نمادین، تابلو‌هایی منقش به تصاویر ملوانان اسیر شده انگلیسی به دست سپاه پاسداران و محاکمه اعضای حزب توده در ابتدای انقلاب را به به سفارت‌های انگلستان و روسیه در تهران اهدا کرد.به گزارش تسنیم، طی روزهای گذشته، اقدام حاشیه ساز سفیر روسیه و انگلیس در بازسازی عکسی از حضور سفیران روسیه و انگلیس در سال 1943 در سفارت روسیه، واکنش هایی را از سوی قشرهای مختلف به خصوص دانشجویان در پی داشت.

حاجی دلیگانی: یک پنجم وزرای پیشنهادی رای اعتماد نمی‌گیرند

عضو هیات رئیسه مجلس از احتمال عدم رأی اعتماد مجلس به یک چهارم وزرای دولت خبر داد. حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس صبح امروز در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران درخصوص پیش‌بینی از رأی اعتماد وزرا گفت: این مساله قابل پیش‌بینی نیست؛ اما من فکر می‌کنم چهار پنجم از فهرست رأی می‌آورند.وی همچنین درباره اینکه در افکار عمومی این سوال به وجود می‌آید که برخی وزرای پیشنهادی خیلی سابقه قابل توجهی در گذشته نداشتند، اظهار داشت: کاملا این مسائل بررسی می‌شود و در کمیسیون‌ها خیلی راحت و صریح آنچه شاهد هستم، ابهامات، سوالات و نکات گفته و بررسی می‌شود.حاجی دلیگانی در پایان درخصوص احتمال رأی نیاوردن وزرای پیشنهادی، تصریح کرد: تا این لحظه براساس پیش‌بینی‌ها حدود یک پنجم وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رای اعتماد نمی‌گیرند. ممکن است در ادامه کمی شرایط تغییر کند.

پورمختار: معاون اول رئیس جمهور حتی به اندازه یک وزیر اختیار ندارد

این نماینده مجلس دهم با اشاره به ترکیب اعضای تیم اقتصادی دولت سیزدم بیان کرد: تیم اقتصادی دولت متشکل از نیروهای جوان و با تجربه است که امیدواریم بتوانند امور اقتصادی کشور را سامان دهند.وی درباره نقش معاون اول رئیس جمهور گفت: معاون اول رئیس جمهور، یک معاون محسوب می شود و حتی به اندازه یک وزیر اختیار ندارد، مگر اختیاری که رئیس جمهور به او واگذار کند. در دولت یازدهم و دوازدهم خود معاون اول بارها گفت: «من هیچ اختیاری ندارم». طبیعی است که او نتواند در اداره هیأت دولت و چه در هماهنگ سازی وزرا نقش ایفا کند.پورمختار یادآور شد: لازمه موفقیت معاون اول این است که رئیس جمهور اختیارات کافی را به او دهد و دستورهایش نیز لازم الاجرا باشد. اگر چنین باشد، آقای مخبر با آن سوابق طولانی که در حوزه اجرایی داشته و توانمندی هایی که از او سراغ داریم، حتما این مأموریت را به راحتی می تواند انجام دهد.

رحیم‌پور ازغدی از بیمارستان مرخص شد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و سخنران مذهبی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، ترخیص شد.روابط عمومی بیمارستان بقیه‌الله از ترخیص رحیم پور ازغدی از بیمارستان خبر داد.️ریه‌های رحیم پور ازغدی درگیر ویروس کرونا شده است که با توجه به بهبود او روند درمان او در منزل پیگیری می شود.

نجابت: امیرعبداللهیان می‌خواهد در وزارت خارجه ستاد کرونا تشکیل دهد

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس درباره محتوای نشست با وزیر امور خارجه پیشنهادی دولت سیزدهم توضیح داد.روح الله نجابت از حضور امیر عبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه دولت سیزدهم در این کمیسیون خبر داد و گفت: وی رویکرد‌های کلی این وزارتخانه را بیان کرد و به پرسش نمایندگان پاسخ داد. امیرعبداللهیان وعده داد که در صورت رای اعتماد مجلس، در وزارت امور خارجه ستاد ویژه کرونا را تشکیل می‌دهد که تمام ظرفیت‌های آن برای واردات واکسن، اقلام دارویی و ونتیلاتور به کار گرفته خواهد شد.سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس اظهار کرد: همچنین در برنامه‌های امیرعبداللهیان بر مواردی چون سیاست خارجه همسایه محور و آسیا محور، بهره‌گیری از دستاورد‌های میدانی در حوزه دیپلماسی، نگاه به شرق و راهبرد‌های دیپلماسی در سیاست خارجی تراز انقلاب تاکید شد.نجابت بیان کرد: ۴۰ درصد از برنامه امیرعبداللهیان اقتصاد محور ارائه شده که در قالب یک زمان‌بندی در مواردی، چون کشاورزی، منابع طبیعی، کشت فراسرزمینی و انرژی است.

میرسلیم به رئیسی نامه زد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام رئیسی با مطرح کردن چند سوال در مورد کابینه خواستار پاسخ وی شد.

به گزارش ایسنا، متن نامه سیدمصطفی میرسلیم به شرح زیر است؛
«باسمه تعالی
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی دامت برکاته
رئیس محترم جمهوری
با سلام؛
فهرست وزرای پیشنهادی به دست ما نمایندگان رسید.
این فهرست سؤالاتی را به ذهن متبادر می‌کند. امید است در صورت ثابت ماندن فهرست، جنابعالی برخی سؤالات اولیه را بدین شرح برای روشن شدن اذهان نمایندگان در جلسه رسمی معرفی وزرای پیشنهادی پاسخ دهید:
⁃ دولت را در چه شرایطی تحویل گرفته اید؟
⁃ کشور و قابلیت ها و امکانات خدادادی و منابع طبیعی آن را در چه وضعی می بینید؟
⁃ ارزیابی دولت شما از صدها افتتاحیه ای که با تبلیغات گسترده در شش ماه گذشته انجام گرفت، چیست؟
⁃ ارزیابی شما از کسری بودجه چیست؟ چه چاره ای برای آن اندیشیده اید؟
⁃ راه حل فوری شما برای گروه هایی که در فلاکت به سر می برند چیست؟
⁃ چگونه می خواهید بین مطالبات برحق مردم که ناشی از فروپاشی ارزش پول ملی است و اولویتهای اساسی جمع کنید؟
⁃ اولویت بندی شما در حل مسائل مبتلابه کشور و مشکلات جامعه چیست؟
⁃ ریشه کنی فساد شامل فرآیندهای فسادزا و عوامل فساد را چگونه می خواهید آغاز کنید؟
⁃ ترکیب هیئت وزیران پیشنهادی چگونه می خواهد پاسخگوی عملی این سؤالات و ناهنجاریهای نهادینه شده و عملیاتی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد؟
⁃ آیا درباره کاردانی و اشراف علمی و تجربه فعالیت در شرایط بحرانی و پاکدستی افراد پیشنهادی به یقین رسیده اید؟
با آرزوی موفقیت برای جناب عالی و اعضای دولت سیزدهم.»

توصیه مطهری به رئیسی درباره مذاکره با آمریکا

نایب رییس پیشین مجلس در توییتر نوشت: وقتی داریم با آمریکا مذاکره می‌کنیم چرا مستقیم انجام نشود؟ علی مطهری در توییتر نوشت: ‏پیشنهاد می‌کنم دولت جدید ادامه ‎مذاکرات وین را مستقیم با ‎آمریکا انجام دهد و طرف اروپایی را از واسطه بودن و دلالی حذف کند.وقتی داریم با آمریکا مذاکره می‌کنیم، چرا مستقیم انجام نشود و یک واسطه حرف های ما را به او منتقل کند. به قول معروف "شتر سواری دولا دولا نمی‌شود".

پیش بینی شریعتی نیاسر از رای بیش از ۲۰۰ نماینده به دو وزیر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزرای پیشنهادی کشور و دفاع با رای اعتماد بالایی راهی دولت خواهند شد.مالک شریعتی نیاسر در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:«‏امروز عصر وزرای پیشنهادی کشور و دفاع مهمان ‎کمیسیون انرژی بودند.آقایان وحیدی و آشتیانی از وزرای قوی در کابینه پیشنهادی هستند و پیش بینی می کنم ان شاءالله با ‎رای اعتماد بیش از ۲۰۰ نماینده راهی دولت شوند.» احمد وحیدی به عنوان وزیر کشور و محمد رضا آشتیانی به عنوان وزیر دفاع از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شدند و در هفته جاری، برنامه های خود را در کمیسیون های تخصصی مجلس برای نمایندگان تبیین کردند. قرار است از روز شنبه آینده جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در صحن مجلس برگزار شود.

فرمانده سپاه: وطن‌فروشانی که به غرب لبخند می‌زنند، در ایران جایگاهی ندارند

سرلشکر سلامی افزود: می‌بینیم در سرزمین‌های مختلف اگر دولت و کشوری بخواهد با تکیه بر بیگانگان بایستد، پشتش خالی می‌شود و این اتکا مانند کف روی آب است.وی گفت: کسانی که می‌خواهند با زبان آمریکا با ملت ایران صحبت کنند، بدانند که ملت ما عزتش را قربانی هیچ چیزی نخواهد کرد.فرمانده کل سپاه افزود: انسان‌های وطن‌فروش و خائنی که به غرب لبخند می‌زنند و صدایشان پژواک صدای غرب و آمریکاست و مردم ما را به خاطر ایستادگی در برابر غرب و آمریکا به سخره می‌گیرند، بدانند که در کشور ما جایگاهی ندارند.سرلشکر سلامی گفت: این افراد با کلمات بازی نکنند و بدانند که ملت آن‌ها را پس خواهند زد.

امیرعبداللهیان: راه شهید سلیمانی را در سیاست خارجی ادامه می‌دهم

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی امور خارجه عنوان کرد بخش قابل توجهی از تجربیاتش در سیاست خارجی مربوط به زمانی است که با شهید سلیمانی کار می‌کرده و راه وی را ادامه می‌دهد.غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی بهداشت کشور، اقتصاد و امور خارجه با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند.وی افزود: در این جلسه، آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه عنوان کرد که به دنبال تقویت دیپلماسی فرهنگی در وزارت امور خارجه است و این موضوع به طور خاص در دستور کارش قرار خواهد داشت.نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان در پاسخ به سوالی درباره رابطه با برنامه‌اش در مورد برجام گفت: «در مشورت با متخصصین به دنبال تهیه مدل و ساز و کاری برای نحوه مواجهه با برجام هستیم».منتظری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی امور خارجه عنوان کرد که بخش قابل توجهی از تجربیاتش، مربوط به زمانی است که با شهید سلیمانی همکاری داشته و در حوزه سیاست خارجی راه آن شهید بزرگوار را ادامه خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۲۰
کاش اون دوتا عکس داده شده یه سفارتا تو هواپیماهای مسافربری به مقصد این دو کشور به مدت یکسال پخش بشه بین مسافرا به حالت تبلیغات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
چرا مدافعان تشیع برای حفاطت از مردم شیعه و پسر احمد شاه مسعود قهرمان در شمال و غرب افعانستان کمک نمیکنند
و داوطلب مانند مدافعان حرم اعزام نمی کنند ،؟
چرا با موشک های نقطه زن طالبان وحشی را نمیزنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
طرح صیانت عجب داستانی شده.
پس این وزیر جدید هم موافق است.
بساط اینترنت هم جمع شد.
خسته نباشید دلاوران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
من نه طرفدار مذاکره ام نه مخالف مذاکره.
اما واقع بینانه این هست که
احتمالا بایدن مجدد رییس جمهور نمیشه و فرصت برای مذاکره بسیار کوتاه هست.
به نظر میاد با رویکرد دولت جدید هم فرصتی برای مذاکره در این مدت کوتاه ایجاد نمیشه و بزودی باید با منتخب بعدی مردم آمریکا سه سال دیگر که احتمال زیاد جمهوری خواه هست طرف شد. خلاصه برای مذاکره 7-8 سالی باید صبر کرد. شاید هم 12 سال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
این روبیکا به چه درد میخوره همش پیامک و تبلیغ بیخود میده حالا هم که رفته اکانت جعلی ساخته و پاک نمیکنه.
لابد طرح صیانت میاد به این روبیکا پر و بال بیشتر هم میده در راستای حمایت از اپلیکشن های داخلی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
آقای وزیر مخابرات لطفا بگو جه زمانی قراره اینترنت را قطع کنی زودتر بدونیم. مثل اداره برق نباش که قطعی هاش با برنامه اش تطابق نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
در این کشور عاشقانی سینه چاکی داریم که هیچوقت از روس ها می توانند دل بکنند نه از انگلیسی ها شما خودتان را خسته نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
عکس وزیر پیشنهادی اقای عبداللهیان با سردار سلیمانی هم پخش بشه البته بهتر ایشان بجای فرمانده ارتش یا دفاع یا معاون نیروی قدس پیشنهاد می شد نه وزیر خارجه
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
یعنی همیشه ی خدا دلتون به این مسخره بازی ها خوش باشه
در نظر به همه تیترهای خبری فقط یه جمله میگم
شماها هم سهمتون رو بردارین و هرچه زودتر ازین مملکت برید
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
همون طور که شما سهمتان را برداشته و به امریکا رفته اید ؟ یا ارزو دارید که با وطن فروشی به انجا بروید ؟ و
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حرف حساب جواب نداره
واقعا نمی شنوید یا خودتان رو به نشنیدن زده اید؟ ما سال ها ست که خواستار مذاکره با آمریکا هستیم آن هم به طور مستقیم. بارها گفتیم اگه در باره رای اکثریت شک دارید رفراندوم برگزار کنید. اما انگار همه مسئولان از صدر تا ذیل پنبه در گوش خود گذاشته اند و با تمام قدرت فقط حرف خود رو فریاد می زنند. و چون پژواک در کوه فقط همان حرف را می شنوند!!
پاسخ ها
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
زمان محمد رضا که با آمریکا دوست بودیم ،وضع ما خیلی خوب بود ؟چرا شما کمی با دقتتاریخ رو نمی خونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
واقعا یک نگاه بنداز ببین با این کابینه که وزیر مخابراتش طرفدار طرح صیانته و وزیر اقتصادش میگه اف ای تی اف و تحریم، جنجالش بیشتر از واقعیتشه مذاکره با آمریکا شکل می گیره؟ یک بار دیگر با کابینه جدید داره آزمون و خطا شکل می گیره شبیه دوران محمود.
غلامعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
باید دشمن داشته باشند که مشکلات و کم کاری خودشان را بندازند گردن دشمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
برو بابا کی گفته ما که خواهان نیستیم با مذاکره هیچ مشکلی حل نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
پول و ثروت چیز عجیبیه ، منافع پنهان شده پشت ایدئولوژی
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
اشکال ندارد تا دلت بخواهد از این به بعد به خاورمیانه می پردازیم و وزیر پیشنهادی کارش را بلده و قرار نیست با همه دنیا ارتباط داشته باشیم اولویت همین چند تا کشور و کارشناس خاورمیانه ای می خواهد نه وزیر خارجه
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مثل اینکه خود شما هم پنبه تو گوشتونه
برجام نتیجه مذاکرات با آمریکا بود که اون ها بد عهدی کردن
و اومدن بیرون - کمی بیشتر مطالعه کنیم بد نبیست
به این سوال جناب میرسلیم از رئیس جمهور " ریشه کنی فساد و فرایندهای فساد زا و عوامل فساد را چگونه می خواهید آغاز کنید"؟ بخشی از پاسخ آن منطقا و انصافا با رد شهرداری جناب زاکانی (بدلیل نداشتن شرایط قانونی) آغاز میشود ....
دوستان بسیجی شما می توانید دلتان را به چند تا تصویر دلخوش کنید ولی ان‌عکس معنا هایی دارد که شما جوان ها حالا حالا ها متوجه نمی شوید.
واقعا که شهردار شدن زوری زاکانی هم ، بد جوری رفته تو مخ همه مسولان و مردم در این اوصاع کشتار کرونا !!!!

دقیقا عین بچه ننه های لوس و نُنُر ، که برای یک خوراکی وسط پیاده رو لجبازی می کنند
و گریه و زاری میکنند ، رفتار میکند
واقعا ، مگر چقدر این پست شهرداری تهران ، نان و بوقلمون و برکت دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
..خیلی....خیلی
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حاضرن برای شهردار شدن یک نفر قانون را عوض کنند واین رویه را شیوع دهند بقول معروف .خدایا را ه راست وبه سمت ما کج کن
با سلام واحترام
آفرین بر آقای صادقی، وآفرین بر وکلای وظیفه شناس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تا حالا صادقی چند بار حرف و ادعایی رو مطرح کرده که
بعدا مشخص شده اشتباه کرده و
...
....این هم روش
به
با امریکا چطوری صحبت کنی اگر یک کسی چهاربار سر شما کلاه بزارد دوباره با اون گفتگو میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مثل آدم. خسته شدم دیگه بابا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خوب فوقش بار ۵ سرمون را کلاه میگداره وگرنه فکر میکنند ما ازشون میترسیم یا اروپایی ها این وسط خیلی شق القمر کردند
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
شکمت پر است نه حقوق اورت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
چرا چرت میگید... 150 میلیارد دلار پول نقد داده شد همون ... موقع به ایران. برو اطلاعاتت رو به روز کن اون وقت سر ایران کلاه رفت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
نه که روسیه تا حالا سرمون کلاه نگذاشته
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
هرگاه دو طرف واقعا بفکر منافع ملی باشند، می توانند با هم به اشتراکاتی برسند.مشکل اینجاست که ما بجای منافع ملی، ایدئولوژی و منافع حزبی را ملاک مذاکرات قرار داده ایم
با سلام واحترام
در تاریخ نقل است در زمانیکه امام علی (ع) خلیفه بودن، مردی از ایشات در باره مالکیت سپر و وسایلی شکایت کرد. حضرت نه تنها برآشفته نشد که با آرامش به دادگاه رفت و چون شاهدی نداشت قاضی حق را به آن مرد داد و مولی هیچ شکایتی نکرد. این است عدالت علوی،با این حساب باید به این وکلا آفرین گفت نه اینکه بازداشت شوند.
نماینده مجلس: وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با طرح «صیانت» موافق است [جناب نصیرائی اگرغیرازاین بود انتظاری نبود چون معمولا وزرای پیشنهادی وزرایی هستند که ازافراد وجناح اصولگرایان ویا جبهه پایداری معرفی میکند وقطعا همسو وهمفکران شماها هستند
نماینده مجلس: وزیر کشور حکم زاکانی را امضاء نکند، مسئله بی‌اساسی است
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رویکرد زاکانی بگونه‌ای است که منجر به انضباط مالی می‌شود که برای برخی افراد، موضوع خوشایندی نیست،گفت: حضور دکتر زاکانی در شهرداری تهران مانع دست‌اندازی‌ به بیت‌المال میشود
خانم الهیان شاید ازنظورودیدگاه شما اقای زاکانی اخلاقمدار وضد فساد باشد ولی ازنظراکثریت ملت که زاکانی درمناظره ازخودش نشان داد نه تنها اخلاق مدار نیست بلکه بسیار بداخلاقی وتوهین وتهمت وعصبی مزاج هست وشماهم اینقدر لازم نیست پیش داوری کنید اگر ایشان اخلاق مدار وفساد ستیز بود اول بروید درمورد مرکزپژوهشهای مجلس خودتان یک تحقیق کنید که چارت سازمانی250نفر هست ولی بیش از 450نفر استخدام کرد وحتی دردفتر مرکزپژوهشهای قم 11نفررا به استخدام دراورد ایا این نشان ازفسادستیزی باطرز تفکر شماها اینگونه هست اگر شما فساد ستیزی راازاصلاح طلبان بگیرید وبه خودتان واگذار کنید صرفا یک عوام فریبی وتخلف اشکار عرفی ودینی وقانونی هست
امیدوارم پولهایی که اشرف غنی خواسته ببره رو مثل رئیس جمهور قبلی شون با چمدان از ایران نبرده باشه، آخه دو هفته پیش اینجا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
متاسفم که با تو در یک کشور زندگی می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
روسیه دروغگو ترین است

چون اشرف غنی اصلا با هلی کوپتر نرفته

با هواپیمای ریاست جمهوری فرار کرد و رفت

دست های روسیه در این خیانت بزرگ و قتل عام مردم بی پناه افعانستان خون الود است
با دستگیری وکیلها معلومه جواب مقامات عالی نظام چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
طبق اصل ۳۴ قانون اساسی دادخواهی. حق مسلم هر فرد است. ولی افراد به صرف قصد دادخواهی . بازداشت می شوند. حداقل صبر می کردید شکایت شان را مطرح کنند بعد یک عنوان مجرمانه پیدا می کردید
تاریخ در مورد شما و ایدولوژی شما قضاوت خواهد کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حرف های دهان پرکن و کلیشه ای نزن استاد
اجالتا همین حالا همه دارن آمریکا رو قضاوت می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
1:18
عجالتا شما املای " اجالتا" را یاد بگیر بعد افاضه کن
وزیر خارجه در حد یک مبتدی انگلیسی بلد است با اینکه چندین سال مسئول روابط بین الملل در مجلس و وزارت خارجه بوده
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مگه اون که انگلیسی بلد بود چه گلی به سرمون زد که این یکی نمیتونه بزنه ؟
به نطر من وزیر امور خارجه در اوضاع کنونی بهتره عربی بلد باشه تا انگلیسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
أفرین خانم
مطمئنی ظریف عربی بلد نیست
حد واندازه شما همین جماعت نمایندگان فضاحت بار مجلسند که شبیه شما هربار یک اظهارنظر ه از آن میشنویم و یک عملکرد انقلابی فاجعه بار می بینیم
به خاطر اشغال سفارت آمریکا , آمریکا به عراق پیشنهاد جنگ با ایران را داد وگرنه ایران در زمان شاه به راحتی عراق را گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تاریخ واقعی رو بررسی و مطالعه کنی خواهی فهمید چه کسی عامل اصلی جنگ بود
غلامحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
یکم مطالعه کن پروفسور آخر مگر صدام حسین و عراق بچه بود که آمریکا گولش بزنه یک چیز دیگر عراق وصدام حسین به روسیه یا شوروی شما کلا وابسته بود و حرف شنوی بهتر داشت
آقای سلامی من یک بنا ساختمان هستم ، کارگرانی هم که همراه من کار می کنند در ازای ۸ ساعت کار یکسره ( از هشت صبح تا پنج عصر منهای یک ساعت برای صبحانه وناهار ) در بهترین حالت ۲۵۰۰۰۰ تومان مزد می گیرند بماند که در شهرهای کوچک هم ساعت کاری طولانی تر است وهم دستمزد کمتر ضمنا" کار کارگری وبنایی فصلی است ودر فصل یخبندان تعطیل است ، مضاف براینکه از بیمه وسنوات وحق ما موریت و.... هم خبری نیست یک کارگر به خاطر فرساینده وسخت بودن کار بنایی اگر خودش را هم بکشد قادر نیست ماهی بیست روز بیشتر کار کند ان هم در فصول کاری ، اگر مزد ۲۵۰۰۰۰تومان را تقسم بر ساعات کاری کنیم تقریبا ساعتی می شود ۳۰۰۰۰ تومان یعنی هرساعت کار وعمر یک کارگر مساوی است با ۱_ یک عدد سس کوچک ۲_ یک کیسه سیمان ۳_ یک لنگه دمپایی ! ۴_یک کیلو موز ۵_ یک کیلو برنج متوسط و.......
از کدام عزت حرف می زنید ؟
ضمنا" دو عدد ماله بنایی کارکرده هم دارم که یکی را که اتفاقا مدل اش افغانی است ( دو مدل ماله بنایی داریم ، ماله سنتی وماله افغانی ) تقدیم می کنم به سید محمد خاتمی برای حرفهای دیروزش !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
آقای سلامی چرا بیشتر آقا زاده ها راهی آمریکا شده اند و اونجا مشغولند...
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
چه بنای با کلاسی تابناک می خونه و نظر میده به صحبتهای آقای سلامی !!@
ولی به نظرم شما پدرت بنا است و خودت هم بیکاری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
برادریاخواهر عزیز با نام آفرین تعجب شما هنگامی بیشتر خواهد شد که بگویم من آذری زبانم واصلا زبان مادری ام فارسی نیست اما راست گفتم که بنا هستم در همان فصول یخبندان که کار تعطیل است کتاب مطالعه می کنم شما عزیز یک توهین نصفه نیمه به من کردی ومرا بیکار خواندی اجازه بده من هم به شما بگویم که با نظرم مخالف بودی اما پاسخی برایش پیدا نکردی
وشروع به تخریب من نمودی
توصیه من به شما مطالعه بیشتر از منابع مستقل است با کنار گذاشتن همه نوع تعصب
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
همه بدبختی ها از زمان شروع هاشمی رفسنجانی و سپس دست راستش محمد خاتمی شروع گردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
آفرین حتما خودت بیکاری که به این بنده خدا که با کامنتش نشان داده هم سطح سواد و هم فرهنگ و هم شعورش از شما بالاتر است انگ میزنی... در ضمن مثل اینکه در تعطیلات هستیم خانم باکار
میرسلیم به رئیسی نامه زد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و نشان داد چقدر از عالم سیاست عقب است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
این سئوالات را باید قبل از انتخابات میپرسیدند
خوب سفارت انگلیس و روسیه هم تصاویر فقر و گرسنگی و سفره خالی مردم ایران ناشی از تحریمها رو کنار سفارت قرار دهند تا این دانشجو ها هم ادب شوند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
غیرت هم چیز خوبیه مگه نه؟!کدوم طرفی هستی آخه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
بدبختی هایم را یادم انداختی. )؛
جناب سلامی از کدام ملت حرف میزنید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مطمئن باش از تو خارج نشین صحبت نمی کنه
آقای سلامی نظرت در مورد سفیر روسیه و انگلیس چی هست،فقط به جز امریکا ما دیگه چیزی نشنیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
نعوذ بالله
دلت خوشه آقای صادقی که دنبال بهبود هستی؟ الان تو را هم جلب نکنند شانس آوردی
امیرعبداللهیان: راه شهید سلیمانی را در سیاست خارجی ادامه می‌دهم) معلوم میشه اینم از شهید سلیمانی اطلاع نداشته و نداره !!! موقعیت کاری و روش کاری شهید سلیمانی و کلا سپاه قدس مخفیه حتی از ظریف هم پوشیده بود انوقت شما کدام راه را می خواهی ادامه بدهید ؟!!!
با این توحینی که به کشور ما شد ، من در تعجبم که این برادران بسیجی چرا به صورت خود جوش جلوی سفارت روسیه هیچ تجمع اعتراصی نداشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
توهین
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
شما را کم داشتند.
سرکار خانم نماینده محترم مجلس اگر جان انسانها طبق توصیه اسلام برای شماهم مهم میباشد که هست شرط اساسی پزشکی که با جان انسانها سروکار دارد زیر بنای سواده وفلسفه کنکور همین است لذا کسیکه از روش غیر عادی پزشک وبا روش غیر عادیتر تخصص گرفته برای کارهای حساس مناسب نیست بخصوص به عنوان شهر دار چگونه فرزند یک انقلابی واقعی علاقه مند به کشورهای غربی که حکومت نگرش به غرب را خیانت میداند البته اگر شنیده ها در مورد سؤیس درست باشد
نمایتده مجلس مدعی قانون درخواست انجام کار غیر قانونی از وزیر کشور را دارد
برای اینکه همکار سابقش را به زور شهردار کند تا از منافعش بهره مند شوند. مثلا برخی از افراد را در شهر داری جذب کنند
بس کن بابا ، دلار چند ؟ واکسن چی شد ؟
معجزه رئیسی جونتون شروع نشده هنوز ؟
پاسخ ها
بیست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
مگه شما اونجا نزدی؟!؟!؟
اگر به شرق یا به روسیه لبخند بزنند چطور ؟ جناب فرمانده!!!! که نباید در امور سیاسی دخالت کنی از موضع نظامی.!
بخدا قسم غرب خیلی بهتراز روسیه است که چهل سال است داره پول هامون را می بره و هیچ کاری برامون نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
غرب ۲۴۰ ساله داره این کار رو میکنه
اقاي سلامي قرار بود كمبود واكسن در امريكا رو ما جبران كنيم ، پس چي شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
ایشان تحریم هستند نمی توانند
رییس اتاق بازرگانی هم افشا کرد و صادقی بهتر می‌دونه که دولت روحانی برای واردات واکسن توسط بخش خصوصی کارشکنی میکرد و باید محاکمه بشه
به جای هدیه به سفیران روسیه و انگلیس ، اخراجشون کنید
در جواب آقای مطهری مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا در مورد برجام باید عرض کنم آمریکا از برجام خارج شده است و دیگر عضو 5+ 1 نیست. جمهوری اسلامی با اعضایی که در برجام هستند مذاکرده می کند نه با غیر
پاسخ ها
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
به جای هشتاد و چهار میلیون نفر جواب نده، بگو من مذاکره نمیکنم نه ایران! جنابعالی یک نفری نه همه مردم. ضمنا آقای رییسی و نماینده ها فرمودند مذاکره میکنیم شما این وسط چه فرمایشی دارید؟
زهره الهیان.....زاکانی انقلابی واخلاق مدار ضد فساد چرا دو دوره برای نمایندگی ازطرف شورای نگهبان تائیدنشد؟اب توبه ریختند سرش که امسال تائید شد یا قضیه دیگری وجود دارد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
زهره الهیان جزو‌۲۰۰ نماینده ای بود که ورود واکسن را ممنوع اعلام کردند
جناب مطهری قطعا سکوت شما بزرگترین و بهترین کمک را به مذاکره کنندگان وین در دولت جناب رئیسی به دنبال خواهد داشت..... لطفا سکوت کنید.
محمود صادقی چیکار که بولدش می کنید . اگر به نمایندگی سابقه که هزار نفر مثل این بابا هستن.
طرف بیکاره هی نامه می زنه .
اخه تو دادستانی چی هستی هی نامه می زنی برو رد کارت عمو
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
صادقی واقعا نماینده ی مردم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
هر کسی حق داره نظرش را بگه مگه شما طرفدار امر به معروف و نهی از منکر نیستید .این هم فقط حق مسلم خودتان است
اقای شمخانی .....کاش کمی هم پشتیبانی از منافع ملت وکشور خودمان هم داشته باشد اقای سلامی.....کسانی که به شرق وکمونیست های خدا نشناس لبخند میزنند حکایتشان چیست وانها را باید چه نامید؟ میر سلیم ........اقای رئیسی میدانند چه تحویل میگیرند ....شما ماله کشی نفرمائید...........
مجلس بعد این همه سال نتونسته جلوی حقوق نجومی رو بگیره فقط شعار همین یک کار بکنید کافیه
شما که می خواستی به امریکا واکسن بدی ما را متهم به لبخند به غرب می کنی؟ عجبا!
خدا رحم کرد،کار با هدیه دادن دو تا عکس ،ختم بخیر شد و دانشجویان خودسر بصورت خودجوش،از دیواری بالا نرفتن و یا چیزی رو آتش نزدن. من یکی که دیگه کشش بحران و خبر بد و استرس اضافی رو ندارم.
دکتر حناچی با آنهمه لیاقت و سواد رو گذاشتیم کنار و با وجود دکتر حسینی با آنهمه سابقه اجرایی مرتبط در شهرداری، آنوقت یک نفر ادم بی ربط رو اصرار داریم بشه شهردار، آنوقت دم از حسین (ع) میزنیم، دم از علی (ع) میزنیم!!!
تابناک قسم خورده اصولگراها هرکاری کنند، حتی اشتباه ترین کار، ازشون طرفداری کنه، نمونه اش ماجرای شهردار شدن آقای زاکانی، کاملا طرفدار ایشونه!!!
دردوهفته اخیردلارهمه روزه رکوردروزقبل خودرامیشکندحتی
درروزهای تعطیلی کرونا وگرانی نیزافسارپاره کرده راستی چرا؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
کجا در آمریکا!!!
ما حتما باید با آمریکا بجنگیم و این کشور را از پای در بیاریم تا دنیا از شر آن راحت شود مسئولان ما به توانایی فرزندان شان اطمینان دارند که در مقابل امریکا میتوانیم بایستیم مخصوصا که اکثر آنها از داخل آمریکا میتوانند این عملیات ضربتی را شروع کنند
کاش خبر مرگ ومیر مردم کوچه و بازار هم به اندازه خبر بستری شدن و ترخیص سلبریتی ها مهم بود.الان از بستری شدن پورازغدی خوشحال باشیم یا از ترخیصش،در شرایطی که تخت کافی برای بستری شدن مردم عادی نداریم.
تحرکاتی مبنی بر حرکت بقایای دا عش در سوریه عراق و لبنان به سمت افعانستان مشاهده میشود بهتر است دولت در مرزها اردوگاه بزند و افغانها را در آنجا سکنی بدهند و با دولت موقت یا تامین امنیت افغانستان مذاکره شود که برگردند . یا اگر کشورهای دیگر آنها را میپذیرند به انجا بروند . قطعا و یقینا این نقشه اسرائیل و آمریکا است که دا اش را در افغانستان مستقر کنند حتی ممکن است دا اش در افغانستان کودتا کند و دولت را به دست بگیرد باید هوشیار بود
چرا از صادقی و مطهری خبر میگذارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
به همون دلیل که از کیهان و علم الهدی میذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
آب رو بریز جایی که میسوزه
واقعا وقاحت از این بیشتر نمی شود که برای یک نفر قاتل بنام نجفی درخواست آزادی شود. شخصی که جان یک انسان را بطور عمدی و با هفت کشی گرفت و حالا وانمود شود که انسانی اخلاق مدار شده است! جان یک زن بدبخت براحتی گرفته شد و حالا نجفی از مرخصی استحقاقی خود برای سیر و سیاحت استفاده می کنند. ایشان یک جانی و قاتل است. چطور اجازه مرخصی به ایشان داده می شود؟ عدالت کجاست؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
وقاحت؟؟؟؟؟؟ همون قانونی که میگه نجفی باید بره زندان، مرخصی زندانیان رو با شرایطی حق اونا میدونه،
جناب یه ذره دوز ضد خشونت رو بیار پایین
اگر آنطور که مطهری می گوید مستقیم با آمریکا صحبت کنیم- تکلیف انگلستان و فرانسه و چین و روسیه چه می شود که این وسط آتش بیار معرکه هستند؟
البته کشورهای همسایه می‌توانند هر چه دلشان خواست با هم مذاکره کنند ولی نه طوری که دوباره با این بیماری تو بغل هم بروند و او پی ای سی راه بیافته ، مواظب باشند !
این آقا رحیم پو ازغدی تخت خالی چگونه پیدا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
رزرو کرده بود براش خالی نگه داشته بودن
الان بايد امثال صادقى جوابگوى حمايت از دولت اصلاحاتى روحانى باشد زنگ انشا تمام.
صادقی عجب دل خجسته ای داره مقامات عالیرتبه حاضر نیستند در مقابل خبرنگاران حاضر شوند در مقابل دادگاه حاضر میشوند؟؟؟؟؟
آقای سلامی‌همه جاسوس نیستند
شاید کسانی دیگه بهتره از ایران بروند
اقای سلامی با همه احترامی که برای شما قائلم که با اظهار نظر های عجیبتان روز به روز کمتر می شود به استحضارتان می رسانم که کشور متعلق به اکثریت بدون سلاح است
آقای سلامی آیا این کشور جای لبخند زنندگان به شرق است؟!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی