بازدید 48905
دو هزار و پانصد و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند شورای هماهنگی اصولگرایان قم از زاکانی / سلیمی نمین: برخی اصولگرایان وصولگرا هستند / رجایی: دولت رییسی، هیچ راهی جز احیای برجام ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: هشدار محسن رضایی درباره مهاجرت نخبگان / مکاتبه ابتکار با رئیس مجلس در مورد طرح صیانت از فضای مجازی / نام شهردار تهران نباید زیر سایه پرونده‌های تخلف باشد / عباس عبدی: مردم زیادی پیگیر انتقال دولت نیستند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 03 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نام شهردار تهران نباید زیر سایه پرونده‌های تخلف باشد

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخاب شهردار تهران که در روزهای اخیر در دستور کار شورای شهر قرار گرفته، گفت: مردم تهران بر اساس اعتماد به کاندیداها به آنها رأی داده‌اند و حالا انتظار دارند حقوق‌شان مورد توجه و احترام واقع شود. واعظی آشتیانی ادامه داد: شورای شهر نه جای باندبازی است نه جای فعالیت سیاسی. امیدوارم دوره ششم هم همین نگاه را داشته باشد که نه فضای شورا و نه جایگاه شهرداری سیاسی نیست و حقوق مردم نباید وجه‌المصالحه قرار گیرد.او همچنین گفت: نام شهردار تهران نباید زیر سایه پرونده‌های تخلف باشد. امیدواریم برخی ادعاها درباره دخالت مسئولان در انتخاب شهردار تهران نادرست باشد، چراکه این خلاف مطالبه مردم است.

عباس عبدی: مردم زیادی پیگیر انتقال دولت نیستند

عباس عبدی: امروز که مدیریت اجرایی در حال انتقال است، تا چه حد شاهد این شور و نشاط عمومی یا امیدواری نسبت به آینده هستیم؟ مردم تا چه اندازه پیگیر انجام این انتقال هستند؟ و از آن مهم‌تر اینکه چه درکی از آنچه قرار است در دولت و کشور رخ دهد، دارند؟ گرچه نمی‌توانم نظر قطعی دهم، معتقدم اگر نظرسنجی شود مردم زیادی پیگیر این رویداد نیستند و درکی از آنچه پس از این رویداد رخ خواهد داد، ندارند. حتما عده‌ای پیگیر هستند و تصورات مثبتی از آینده دارند، ولی این تعداد به اندازه‌ای نیست که  شور و امید را در دل جامعه و مردم عمومی و برجسته و به عنوان انرژی برای موتور دولت بتواند عمل کند. اتفاقا تعداد قابل توجهی از مردم، گمان می‌کنند اوضاع یا تغییری نمی‌کند یا نه‌ تنها بهتر نمی‌شود که احتمالا بدتر هم می‌شود این همان نامیدی است که در جریان انتخابات هم دیده شد.

سلیمی نمین: برخی اصولگرایان وصولگرا هستند

عباس سلیمی نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در رابطه با  آسیبی که به عقیده برخی اصولگرایان با سهم خواهی به کابینه رئیسی در ابتدای کار وارد شده است، اظهار کرد: این موضوع سنت دیرپایی است. یعنی جریانات مختلف در کانون‌های تعیین‌ کننده تلاش می‌کنند که آن را از آن خود بشناسند این واژه در مورد آقای رئیسی هم صادق است. برخی افرادی که در ایجاد ستادهای مردمی سرمایه‌گذاری کردند، سعی‌شان بر گرفتن سهمی از اوست؛ اما رییسی نباید باج بدهد. او افزود: خوشبختانه عملکرد آقای رئیسی به گونه‌ای بوده است که تاکنون با شخصی ملاقات نکرده است اگر سهم خواهی هم صورت گرفته به نحوی غیرمستقیم بوده است؛ یعنی تا به حال به هیچکس نه قولی داده و نه مذاکره‌ای با کسی داشته است. در واقع برخی اصولگرایان وصولگرا هستند این کلمه، نه نصیحتی است و نه ارشادی. این امری است که همه مسندداران قدرت تلاش می‌کنند تا همگون‌های خود را مثلا حتی در مسند قدرت قرار دهند؛ بنابراین، این مطاب حتما به عنوان یک سنت غلط باید کنار گذاشته یا از آن گریز شود تمهیدات تاکنون خوب بوده‌اند.

تمام خاک فلسطین اشغالی زیر بُرد موشک‌های نقطه‌زن ماست

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در خصوص حمله پهپادی به نفتکش بعد از حمله پهپادی به نفتکش اسرائیلی به بیان نکاتی پرداخت. شریعتمداری نوشت: «مرسر استریت» وابسته به شرکت صهیونیستی «‌زودیاک»، مقامات رژیم صهیونیستی ضمن نسبت دادن این حمله به ایران (که هیچ قرینه‌ای برای آن وجود ندارد) با سرو صدای زیاد و جنجال رسانه‌ای از واکنش متقابل سخن گفته‌اند! تا آنجا که شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده اسرائیل چراغ سبز ایالات متحده و انگلیس را برای انجام عملیات علیه ایران دریافت کرده است! و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و نیز دولت بی‌آبروی انگلیس نیز بر ضرورت حمایت از رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند! این بار رژیم صهیونیستی آشکارا و رسماً از احتمال حمله به کشتی‌های ایرانی سخن می‌گوید و از این روی اگر دست به حماقتی بزند باید توجه داشته باشد که؛ الف:‌ ایران اسلامی بر اساس اصل شناخته‌شده و رسماً تعریف‌شده «حق مقابله به مثل» -retaliation - مقابله به مثل را حق قانونی خود می‌داند و مخصوصاً وقتی پای رژیم کودک‌کش، جعلی و اشغالگر رژیم صهیونیستی در میان باشد، نه فقط از آن عدول نمی‌کند بلکه از آن استقبال نیز خواهد کرد.  در صورت حماقت رژیم صهیونیستی، علاوه‌بر تلافی سنگین و پشیمان‌کننده ایران علیه این رژیم، آمریکا و انگلیس هم شریک جرم تلقی می‌شوند و منافع آنها در منطقه نمی‌تواند و نباید از پاسخ سخت ایران در امان باشد. آنها به خوبی می‌دانند که تمام خاک فلسطین اشغالی زیر بُرد موشک‌های نقطه‌زن ماست، ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین فقط ۲۴۰ کیلومتر با ما فاصله دارد و منافع انگلیس هم در منطقه به آسانی در دسترس خواهد بود و ... .

مکاتبه ابتکار با رئیس مجلس درمورد طرح صیانت از فضای مجازی

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توییتی نوشت: طی مکاتبه ای با رییس مجلس نسبت به تبعات سیاست های محدودکننده عرصه فضای مجازی برای کسب و کار زنان تلاشگر و کارآفرین هشدار دادیم.معصومه ابتکار در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، نسبت به طرح صیانت از فضای مجازی واکنش نشان داد و نوشت: طی مکاتبه ای با ریاست مجلس مخاطرات جدی ⁧‫#طرح صیانت از فضای مجازی‬⁩ را برای هزاران کسب و کار مجازی و واقعی ⁧‫#زنان‬⁩ تلاشگر و کار آفرین این سرزمین اعلام کردم. وی تصریح کرد: نسبت به تبعات سیاست های محدود کننده در این عرصه هشدار دادم.

هشدار محسن رضایی درباره مهاجرت نخبگان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید کاری کرد که نخبگان از ادامه کار ناامید و با پیشنهادهای جذاب کشورهای اطراف از خانه خود مهاجرت کنند.محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز میزبان برخی از مدیران موفق اقتصاد دیجیتال کشور بودم. وی ادامه داد: نباید کاری کرد تا نخبگان و متخصصان این حوزه که سرمایه‌های انسانی ما هستند از ادامه کار ناامید و با پیشنهادهای جذاب کشورهای اطراف از خانه خود مهاجرت کنند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما در برابر استعدادهای کشور عزیزمان مسئولیم.

عفت شریعتی: می خواهیم فضای مجازی را «سالم» کنیم

عفت شریعتی نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح حمایت از کاربردن در فضای مجازی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن سایت‌ها و یا تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی مردم نیست.وی افزود: این طرح به دنبال سالم‌سازی فضای مجازی و قانونمند کردن و ضابطه مند کردن آن است و در سایه اجرای این طرح حتی کسب و کارهای اینترنتی حتی رونق هم پیدا خواهد کرد.نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون مصوبه‌ای در باره این طرح در مجلس گذرانده نشده و آنچه به تصویب رسیده، نحوه رسیدگی به این طرح است که نمایندگان مصوب کردند که طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی بر اساس اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون مشترک نیز خواهد بود و نمایندگان کمسیون‌های دیگر در آن حضور خواهند داشت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.شریعتی خاطرنشان کرد: در کمیسیون مشترک این ظرفیت وجود دارد تا از نقطه نظرات همه صاحب نظران و کارشناسان امر استفاده شود و در افزایش نقاط قوت این طرح و نیز حذف نقاط ضعف آن کمک گرفته شود.

بهاروند: وقتی کشتی ایران توسط زیردریایی مورد اصابت قرار می‌گیرد، چرا کسی آن را محکوم نمی‌کند

سفیر ایران در لندن با اعلام اینکه ایران کشوری است که ثبات در منطقه از جمله مهم ترین اولویت های سیاست خارجی اش است، گفت: در طول یک سال گذشته یازده کشتی ایران در دریاها و حتی در خلیج فارس مورد اصابت قرار گرفته است چرا کسی حمله به کشتی های ایرانی را محکوم نمی کند؟ چرا انگشت اتهام به سمت کسی نشانه نمی رود؟بهاروند گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تنش در منطقه نیست؛ چرا که تنش به نفع هیچ کس نیست و ایجاد تنش های غیر ضروری در این منطقه حساس کسی را منتفع نخواهد کرد.به دنبال طرح ادعاهایی توسط وزیر خارجه بریتانیا علیه ایران،در مورد حمله به کشتی اسرائیل« مرسر استریت» در دریای عمان، محسن بهاروند سفیر ایران در بریتانیا در گفت و گو با روزنامه «فایننشال تایمز» ضمن تکرار مواضع رسمی کشورمان در مورد عدم مداخله ایران در حمله به این کشتی، اظهار کرد: ادعاهای مطرح توسط مقامات های بریتانیایی در این مورد «شتابزده و ناپخته» ارزیابی می شود.سفیر ایران که صبح روز دوشنبه نیز به وزارت خارجه بریتانیا فراخوانده شده بود به «اندرو انگلند» خبرنگار سیاست خارجی روزنامه فایننشال تایمز گفت: واکنش بریتانیا در این باره و متهم کردن ایران بدون داشتن مدارک و مستنداتی در این زمینه، شتابزده و ناپخته بود.بهاروند در این باره افزود: در غرب آسیا تنش های زیادی وجود دارد از یمن و افغانستان گرفته تا سوریه و لبنان،چرا بریتانیا باید در این منطقه پرتنش، با شتاب و بدون ارائه مدارک و مستندات ایران را متهم کند؟ در منطقه ما بازیگر تجاوزگری مانند رژیم اسرائیل وجود دارد که هر لحظه آماده است اقدامی علیه سایر کشورها انجام دهد؛ رژیمی که استاد تجاوز گری به دیگران و متهم کشورهای دیگر در این زمینه است.

انتقاد تند شورای هماهنگی اصولگرایان قم از زاکانی

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از علیرضا زاکانی نماینده شهر قم به خاطر کاندیدا شدن و ارائه برنامه برای حضور در شهرداری تهران انتقاد کرد.

در متن این نامه آمده است:
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی (دام عزه)
نماینده محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
ضمن تبریک ایام الله دهه ولایت و اعیادی که پشت سرگذاشته شد معروض می‌دارد چندی پیش از طرق مختلف و مجاری غیر رسمی شایعه نامزدی حضرتعالی برای تصدی پست شهرداری تهران را شنیده بودیم، اگر چه این خبر در همین سطح هم نگرانی‌هایی ایجاد می‌کرد اما چون از مبادی رسمی چیزی اعلام نشده بود، نیازی به نگارش چنین نامه‌ای نیز احساس نمی‌شد.

تا این که امروز (۱۰ مرداد ماه) خبری بر روی خروجی خبرگزاری ایرنا قرار گرفت مبنی بر این که حضرتعالی به عنوان یکی از هشت نامزد تصدی این پست، برنامه‌های خود را به شورای شهر تهران تقدیم کرده‌اید و پیگیری‌های دیگری که از منابع مطمئن صورت گرفت نیز خبر را تایید کرد.

البته ای کاش از قبل شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم را که دعوت کننده‌ی حضرتعالی به قم و مهم‌ترین حامی‌تان در انتخابات مجلس بود و شاید بیشترین اقبال مردم به حضرتعالی به خاطر اطمینانی بوده که به اعضای این شورا داشته‌اند، در جریان امر قرار می‌دادید.

بعید است از حجم تلاش‌های این شورا و رایزنی‌های فراوان آن از اخذ حمایت علما و مراجع گرفته تا گروه‌های سیاسی انقلابی ریشه‌دار و تا مردم کوچه و بازار بی اطلاع باشید! آیا هجمه‌های مختلفی که به این شورا به خاطر قمی نبودن‌تان شد را فراموش کرده‌اید؟ بیننا و بین الله آیا شورای هماهنگی از زمان انتخاب‌تان در مجلس از شما درخواستی به جز در راستای منافع عمومی شهر و کشور داشته است؟

عطریانفر: اولین منتقد دولت رئیسی جبهه پایداری است

محمد عطریانفر گفت: دور از ذهن نیست که جبهه پایداری اگر به آنچه می‌خواهد نرسد، منتقد دولت رئیسی شود.محمد عطریانفر در روز تنفیذ سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور جدید ایران، در گفت‌وگویی اینستاگرامی با سایت «فردا» درباره چالش‌های دولت سیزدهم گفت: «من تصور می‌کنم آقای رئیسی با سه چالش عمده روبه‌رو خواهد بود؛ نخستین چالش همانی است که همه دولت‌ها کم و بیش با آن مواجه‌ بوده‌اند؛ اینکه یک شخصیتی که رئیس‌جمهور می‌شود ناگهان باید با حوزه‌ای فراگیر رو‌به‌رو می‌شود و باید پاسخگوی 80 میلیون ایرانی باشد و باید بتواند منافع همه ملت را برآورده کند. دوم آنکه آقای رئیسی همیشه سابقه قضائی داشته است و شناختی نسبت به نیروهای کارآمد اجرایی ندارد. اگر مقایسه کنیم می‌بینیم که آقایان هاشمی، خاتمی و روحانی اگر قرار بود 200 نیروی اجرایی موثر معرفی کنند، می‌توانستند این کار بکنند اما آقای رئیسی باید به افرادی اعتماد کند تا انها برخی را برای کابینه پیشنهاد دهند و به نوعی او با واسطه افراد را معرفی می‌کند. سومین چالش هم بحران‌های بین‌المللی، تحریم و مباحث هسته‌ای است که امیدواریم آقای رئیسی بتواند با تکیه بر ظرفیتی که وجود دارد این موضوعات را حل کند.»

غلامعلی رجایی: دولت رییسی هیچ راهی جز احیای برجام ندارد/ برای احیای برجام به «ظریف» نیاز داریم

فعال سیاسی اصلاح طلب: به دولت جدید توصیه می کنم از مشورت های دکتر ظریف استفاده کند.خروج ترامپ از برجام بهترین دلیل این است که ما از برجام نتیجه مطلوب را گرفتیم؛ البته ایده آل نبود.یکی از کاستی های این دولت این است که امثال دکتر ظریف را مثل دوره احمدی نژاد بفرستند که درس بدهند.هیچ جای دنیا با چهره های برجسته خودش که شاید از ممتازترین دیپلمات های سیاسی جهان در گفت و گو باشد و هوشی که در گفت و گو دارد، چنین برخوردی نمی کنند./ جماران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶۰
یکی به این حسنی برمدارشریعت بگه،ما اسرائیل و منافع آمریکا و متحدانش را در منطقه،موشک باران کنیم،اونوقت اونا هم ساکت مثه یه چوب خشک،وامیستن تماشا میکنن؟ وسط دعوا حلوا خیرات نمیکنن،فهم این قضیه حتی به شش کلاس سواد هم نیاز نداره؟؟!!!
حداقل خوبی روحانی این بود که حداقل کمتر باهم درگیر میشدن
آقای زاکانی شخصیتی کاملا عصبی و تند مزاج است که شایستگی سمت های مهم را ندارد. زیرا چنین فردی به دلیل هیجان های کاذب در تصمیم گیری هایش دچار اشتباه های بزرگ می شود. دیگر این که وی شخصیتی یک جانبه نگر است و وابستگی جناحی اش قوی تر از منطق علمی است.
نقش مخرب و خطرناکی که کیهان در تهدید کشورهای منطقه و نیروهای امریکایی و انگلیسی میکند

قابل توجیه و فهم اکثریت قاطع مردم نمی باشد

ایا با داشتن این حجم از گرفتاری ها و فلاکتها و کشتار کرونا و نبود و کمبود ارزاق عمومی و دارو و بیمارستان و گرانی و فقر و بیکاری

چه دلیلی دارد که یک جنگ فراگیر و پر حجم و خانه خراب کن نابرابر را هم به مردم و کشور تحمیل کنیم ؟
یا این نماینده کلا از مقاصد طرح مذکور چیزی نمیداند و یا دروغ میگوید دقیقا این طرح برای فیلتر کردن است . (عفت شریعتی نماینده مردم زرند گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن سایت‌ها و یا تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی مردم نیست عفت شریعتی: می خواهیم فضای مجازی را «سالم» کنیم )
با چینش تندروها در دولت رییسی, نباید امید چندانی به حل مشکل برجام داشت. شاید این دولت در شرایطی که کشور را به وخیم ترین وضعیت انداخت, مجبور شود که وارد برجام شود. در این هنگام نیز راهی جز باج دهی کلان نخواهد داشت. نتیجه آن نیز بحران بیشتر برای مردم بی گناه و ستمدیده و بدتر شدن شرایط زندگی شان و فرار نخبگان از کشور خواهد بود.
کاملا با نطر سردار رصایی موافقم و طرف ده سال گذشته ، جوانان تحصیلکرده باهوش زیادی در صنعت نفت و سکوهای نفتی و حفاری و پشتیبانی در کشور تربیت شدند

ولی بدلیل شرایط بسیار سخت و دشوار زندگی و تفاوت چند ده برابری حقوق انها با متخصصان موجود در کشورهای منطقه

دچار دلسردی و مهاجرت می گردند
و علم و دانش و تجربیات بسیار کمیاب و نایاب خود را به خدمت کشورهای عربی و حتی انگلستان و امریکا و کانادا و نروژ میبرند
بخدا قسم هر کدام از این متخصصان همچون طلای ناب ارزش دارند
و نگدارید تا با ناامیدی و سوء تدبیر مسولان نا کارامد و بی ربط به این صنعت
با چشمان گریان از کشور مادری خود کوچ کنند و بروند
انتقاد تند شورای هماهنگی اصولگرایان قم از زاکانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عزیزان خود کرده را تدبیر نیست ! شما وقتی آقای زاکانی که تشنه قدرت و پست و مقام است را نشناختید آبتان را در هاون کوفتید و به کسی امید بستید که بعد از کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری و امید به تصاحب یکی از وزارتخانه ها و برباد رفتن این امید و آرزو ، برای شهرداری تهران اسب سرکش آرزوهایشان را زین کردند و مطمعن باشید با عدم موفقیت در تصاحب شهرداری تهران باز حیران و سرگردان بدنبال پست و منصب دیگری خواهند بود !
اقای شریعتمداری تو که اهل انتقام وپاسخ کوبنده هستی چندبار اسرائیل نطنز را خرابکاری کرد پایخ کوبنده شمادرکجا وبه چه صورت بود؟ مگر نمیگوئید اسرائیل شهید فخری زاده را ترورکرده است عکس العمل شمادررابطه باترور چی بود؟
کیهان :تمام خاک فلسطین اشغالی زیر بُرد موشک‌های نقطه‌زن ماست)دیپلماسی روحانی توانست شیطنتهای ترامپ و همفکرانش را طی این چند سال مهار و دفع و بعضا بخودشان برگرداند تا منافع ملی اسیب نبینند و بارها از داخل متهم به ضعف و ..... شد حالا ببینیم کیهان و همفکرانشان و اکیپ رئیسی قضیه کشتی های نفتکش را به چه نحو مدیریت خواهند کرد تا کمترین اسیب به منافع ملی و ایضا غرور ملی وارد شود
انتقاد تند شورای هماهنگی اصولگرایان قم از زاکانی)مردم پایدارچی ها را شناختند و بعضیا هنوز اندر خم یک کوچه اند اینها فقط بدنبال قدرتند
قدیما (( حضرت )) فقط برای پیامبران استفاده میکردن . الان چند بار برای زاکانی حضرت استفاده شده خجالت بکشید اسمتون گذاشتید اصولگرا کدام اصول ؟ خب بگویید جنابعالی بسه برای یه آدم معمولی مگر نعوذبالله پیامبره هی حضرت حضرت نه یبار چهار پنج بار حضرت حضرت
اقای شریعتمداری تهدید نکن. بزن بعدش بگو زدم.
بابت سر و سامان دادن به اینترنت (مجازی) یک کمی جالب است درست در زمانی که اینترنت ماهواره ای امده ان هم با سرعت بسیار بالا و ان مثل تلویزیون ماهواره ای نیست که بشود پارازیت انداخت و در حال حاضر در استان تهران٫البرز٫و خراسان می شود استفاده کرد تنها مشگلی که داره فقط پر هزینه است ولی برای خانواده پر جمعیت بصرفه هم است و مصرف ان بی حد است و در اینده نزدیک بسیار ارزانتر خواهد شد پس بجای نگ انداختن طرز استفاده و علم مردم را بالا ببرید وبجای اشتباهات را سرپوش بگذارید ان را درست کنید اینطوری برای همگی فکر کنم بهتر باشد
خیلی از مسئولین ما برنامه خاصی ندارن.نمونش،آقای زاکانی.فقط میخاد در یکی پست بالای کشور باشه.کسی که یک سال پیش،نماینده مجلس شده آیا برای چهار سال نمایندگیش برنامه نداشته که اومده کاندید رییس جمهوری شده یا دوباره کاندید شهرداری تهران شده
عفت خانم از توضیحات شما ممنونم. هیچ وقت توی عمرم اینقدر قانع نشده بودم!!
آقای رجایی برجامی که امریکا میخاد ، هم منطقه و هم‌ موشک و هم پوشک باید طبق خواسته اون باشه ،، قانون جنگله که ۵ کشور جهان برای کل جهان تعیین تکلیف کنند
اگر زاکانی در دولت یا شهرداری بکار گرفته شود باید به این سوال اساسی پاسخ دهند که این انتصاب به پشتوانه کدام سابقه مدیریتی موفق و مرتبط ایشان بوده است؟!!
ما واقعا به ظریف نیاز داریم چون هر چی بذارن جلوش سریع امضا میکنه و کار رو یکسره میکنه
اصولگرایان قم نمیدونستن وقتی زاکانی شعار استیضاح روحانی رو سر میداد یعنی خودش تشنه ی قدرته؟ الانم فرصت رسیدن به قدرت بالاتره ولی با ادبیات خودشون آقای زاکانی الان شیفته ی خدمت در منصب شهرداری هستن
رجایی راست میگه
اقای زاکانی تشته قدرت از بسیج و اپشن های بسبج برای رسیدن به قدرت استفاده کرده است و همین راه را ادامه داده . شهردار تهران پر تنتراق تر از نمایندگی قم هست اگر شورا شهر به او رای بدهد بی دریغ می پذیرد
جناب رجایی از طرف شما پیشنهاد می کنم حسن روحانی هم معاون اول بشه.همشهریت
این شریعتی کرمانی بود با مشهدی نماینده کجاست
با نمایند کیست
رئیسی فقط سه تا چالش داره ؟ کرونا رو نمی بینید که داره قتل عام میکنه این اصلی ترین چالش هست
شریعتمداری همیشه طوری حرف میزند که انگار ایران چیزی برای ازدست دادن ندارد....
برجام با چند چالش بزرگ مواجه هست و بخاطر همین چالش ها ۶ دور مذاکرات نتیجه نداد
1_ انریکا حاضر به لغو کلیه تحریم ها نیست و بعضی از تحریم ها رو فقط میتونه ۳ ماه تعلیق کنه
۲_ امریکا حاضر به دادن تضمین برای خارج نشدن از بدجام نیست
۳_ امریکا اصلا به راستی آزمایی اعتقاد نداره و فقط به اقدام در ب ابر اقدام معتقد است
۴_ امریکا خواهان خارج شدن کامل ایران از سوریه است
۵_ امریکا خواهان نابودی سانتریفیوژهای پیشرفته هست
۶_ امریکا سطح غنی سازی ۳ درصد رو مجاز میدونه
۷_ دولت سیزدهم اعتماد نمیکنه به امریکا مثل قبل چون تقریبا راه دور زدن تحریم رو یاد گرفته
به طور خلاصه زیاده خواهی امریکا مانع از احیای کامل برجام هست
اروپا فقط بخاطر ترس خودشون دنبال خرید زمان هستند.
ایران باید صراحتا به انریکا اعلام کند چنانچه بخواهید له ادامه شرارت و تحریم های ظالمانه ادامه دهی باید هزینه سنگین بدهی قرار نیست که فقط ملت ما هزینه بدهند
آقای شریعتمداری کنار گود نشسته و برای ملت ایران نسخه جنگ می پیچد آقای شریعتمداری وقتی می بیند روزانه چند صد نفر بر اثر کرونا بدلیل کمبود امکانات پزشکی و دارو می میرند بیکاری فقر گرانی و تورم. بیداد می کند و اعتراضات گوشه کنار مملکت در جریان است حق دارد بر طبل جنگ بکوبد .اما بهتر است بجای تهدید راه گفتگو و مذاکره را پیش بگیرید
بدون اخذ غرامت و دریافت امتیاز ادامه مذاکرات فقط اب در هاون کوبیدن هست
مردم قم باید نذر کنند که زاکری بره و شهردار تهران بشه و راحت میشوند
ولی مردم تهران باید عزاداری کنند
امیدوارم آقای رییسی، خدمتگزاران آی کیو ۶۰ را از دولت و مناصب و میزها دور نگهداره البته بعید میدونم
اقای شریعتمداری اونوقت اسارییلی ها وامیستن نگاه ت می کنن
ما از برجام نتیجه مطلوب را گرفتیم؟ ظاهرا این آقا در این دنیا زندگی نمی کند
خانم شریعنی ! چند روز پیش تعدادی زورگیر در اتوبان تهران کرج جلوی ماشین ها را گرفتن و زورکیری کردن. آیا ما باید این اتوبان را ببندیم(فیلتر)؟ آیا باید اتوبان را به صد سال پیش برگردانیم و تبذیل کنیم به جاده معمولی(کاهش پهنای باند)؟
یا باید یک کم بهتر فکر کنیم و زوزگیرها را مجازات کنیم؟ طرح شما واقعا بی ارزش و بی نتیجه است.
بیچاره قمی ها
زاکانی سر کارشون گذاشت و رفت دنبال پست بالاتر
شهوت قدرت طلبی یه عده تمومی نداره
از هر اهرمی هم برای بالارفتن از نردبام قددت استفاده میکنن
یه عده هم میشن بازیچشون
طرف رو با نمره ۲ و ۴ تو کارنامه دیپلم به زور سهمیه کردن تو دانشگاه علوم پزشکی تهران، فکر برش داشته مخیه
دیگر کسی به برجام بر نمی گردد چون مجلس انقابی است دولت انقلابی است و قوه قضاییه هم انقلابی است. مردم هم که موقع رای دادن انقلاب اند و برجام که ساخته نفوذگران است و غیر انقلابی و در نتیجه از برجام خبری نیست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید کاری کرد که نخبگان از ادامه کار ناامید و با پیشنهادات جذاب کشورهای اطراف از خانه خود مهاجرت کنند.
تنها دولتمردی که به فکر مردم است
عده ای فکر می کنند برجام بد بود .و دست خالی از این موافقت نامه بین المللی بودیم . اگر برجام به نفع امریکا بود ترامپ هیچوقت آن را هوا نمی کرد همین یک دلیل کفایت می کند که تیم وزارتخارجه مادر مذاکرات موفق بودند .هر دولتی برمسند قدرت باشد اگر نتواند با دنیا تعامل کند و نفت بفرشند و صادرات و واردات داشته باشند وضع اقتصاد روز به روز بدتر خواهد شد
اصلاح طلبان کنارزده شدند جنگ داخلی بین اصولگراها و وصولگراها شروع شد.چون هدف خدمت به مردم نیست ..
رجای هنوز هم منتظر ظریف است روحانی ناامید شد ولی تو امید واری باش تا صبح دولتت بدمد
آقاي سليمي نمين ياد هست جنابعالي به دليل قرابت و فاميلي با اقاي برمك در تعاوني مسكن وزارت جهاد كشاورزي دخالت كردي و و با نفوذ ايشان را مديرعامل معرفي كردي و چه بلايي سر بچه ها جهاد از همه جا مانده و رانده اوردي و ايشان حق الناس را با همدستي .... به بغما برد
"غلامعلی رجایی: دولت رییسی هیچ راهی جز احیاء برجام ندارد/ برای احیای برجام به «ظریف» نیاز داریم"
فکر میکنم با همون بلایی که هشت سال گذشته سر ملت اوردید و مملکت رو به خاک سیاه نشوندید و حتی یک کلمه از برجام و لکه ننگی که توو دامن ملت گذاشتین حرف نزنید خیلی براتون بهتره.
شماها و بقیه ایادیتون فعلاً باید محاکمه بشید ت
آقاي رجايي، من انسان عادي و غير سياسي مي فهمم كه از غرب با مذاكره بر معيار "طرفين منافع مساوي" ، هيچ حاصل نمي شود و آن ها فقط و فقط برد صد در صد خودشان و باخت صد درصد در حالت تغيير نظام ما و مطيع صد در صد ما را مي خواهند. آيا با اين ديدگاه آن ها از مذاكره چيزي در مي آيد؟ شايد شما و رفقاي شما نيز منافع تان از همين ديدگاه غرب حاصل مي شود. اگر اين هست كور خوانديد.
مطلب بعدي، كاري كه آقاي ظريف كرده است در حد جنايت در حق ملت ايران بوده است. صنعت هسته اي كه ماحصل تلاش 40 سال دانشمندان بوده است را زير بتون دفن كرده است و در عوض جز قدم زدن چند دقيقه با وزير امور خارجه شيطان بزرگ آمريكا هيچ دستاوردي نداشت.
غلامعلی رجایی: دولت رییسی هیچ راهی جز احیاء برجام ندارد/ برای احیای برجام به «ظریف» نیاز داریم

آقای رجایی و امثالهم ،اگر ذره ای سیاست داشتید یا دلسوز کشور بودید اینگونه سخنان دشمن پسند را در گوشی میگفتید نه جوری که رسانه ها و دشمنان و دیگران متوجه شوند ...
آقای رضایی گل فرمایش کردی ولی حضرتعالی خودتون از عوامل اصلی مهاجرت نخبگان هستید به مواضع طلایی خود در مقابله با تصویب fatf و برجام یه نظر بندازید متوجه عرایض ملت میشید!!!! آقا کشوری که با دنیا کنار نیاد دنیا هم باهاش کنار نمی اد نمیشه که مشکلات ما رو تو خودش گره زده بعد ما بافکر افرادی مثل دکتر نمکی و شریعتمداری و امثالهم برا ملت نسخه بپیچیم و برا دنیا تعيين تکلیف کنیم
آقای رجایی لطفا به اندازه اعتبار خودتان نسخه پیچی کنید.... در کار بزرگان دخالت نکنید
دولت رییسی هیچ راهی جز احیاء برجام ندارد/ برای احیای برجام به «ظریف» نیاز داریم
عالی گفته تا که بفهمد
تندروها پدر رییسی را در می آرند
رسما دوران صد لعنت به روحانی پایان و صد رحمت به روحانی شروع شد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
:))
اگر اقای زاکانی بتواند به عنوان شهردار تهران بیشتر خدمت کند چرا نباید این کار را بکند . کسی که برای ریاست جمهوری پتانسیل داشته باشد برای شهرداری تهرانمی تواند مناسب باشد . دوم اینکه شهرداری تهران منشا بسیار از فسادهای اداری و سازمان یافته است که حضور ایشان می تواند انرا تا حدی مهار نماید و جلو افزایش قیمتهای مربوط به مسکن که خود سرمنشا بسیاری از افزایش قیمتها است را بگیرد . چرا باید شورای هماهنگی اصولگرایان قم از این موضوع ناراحت شود . اگر کسی در یک جایگاهی موثرتر از بقیه باشد چرا باید استعداد و توانمندیش به هدر رود . بالاخره ایشان کمتر از قالیباف و کرباسچی نیست . انها کسانی بودند که با توجه به وابستگی های سیاسی شان فساد را در شهرداری تهران افزایش دادند ولی هر کدام در جهت حزب خودشان . به هر حال شورای شهر تهران جوابگوی تهرانی ها است و چرا نباید از یک فرد که بتواند منافع ملی را در پایتخت تامین کند صرفنظر کند.
دولت جدید اصولگرایان هیچ وعده ای نداده که بعدا باعث شود که اقلیتی که رای دادند ابراز پشیمانی کنند . این تاکتیک درست یک سیاستمدار خوب نیست که شرایط و وضعیت فعلی را که میشد با کاندید بهترین اساتید تحصیلکردگان دانشگاهی ( علمی و صنعتی ) حل کرد ،ولی اجازه کاندید شدن نداد . این روش ها هم با رشد جمعیت جوابگو نیست . دلیلم این هست که کلا انقلاب ۵۷ برای خیل عظیم از معوقات انقلاب مشروطه در طی چند دهه بود که روی هم تلنبار شده بود . مگر میشود به مردم وعده زندگی خوب و بهتر و بدون تنش را نداد ولی برنده انتخابات هم شد . من‌میگم نکنه آنهای که کاندید منتخب را برگزیدند یا وضعشان خیلی خوب بود یا به حق و حقوق همین مقدار راضی هستند ویا کلا از دنیای سیاست بی خبرند. حفظ وضعیت موجود هیچ مشکلی را برای مردم حل نمیکند بلکه باید اصلاحات سیاسی و اقتصادی و ساختاری انجام گیرد . اصلاحات تنها راه نجات هست . اصولگرایان به کاندیدای خود چنین نسخه کردند که اولا وعده نمیدهید دوما طوری وانمود میکنید که نباید انتظار معجزه برای ترمیم مشکلات عدیده داشته باشید .....حالا سوال این هست که کلا چرا و برای چی کاندید شدید ؟ من علتی که خوشبین نیستم بخاطر این هست که کلا رفتار سیاسی اصولگرایان در اداره کشور بر مبنای عقل و علم نیست ( چون انها روش های اداره کشور را بر مبنای ایدولوژی روز و ماه و سال تصمیم‌میگیرند . یعنی یک اتاق فکری با آدمهای هستند که دور هم جمع میشوند و در باره رفع فقر و گرانی و بیکاری . تنش ها فرهنگ و حقوق و عدالت و ازادی ، تازه میخوان اولا با تئوری سازی به اجماع و تفاهم برسن دوم اینکه تا تئوری اول به مرحله اجرا نرسیده را رها میکنند هنوز مرحله اجرای پیدا نکرده نسخه بعدی در اذهان آنان شکل میگیرد ... بنابراین مبانی عدالت و آزادی و پیشرفت و دمکراسی با تیورسین ها ایدولوژیک ایجاد نمیشود . بلکه بررسی میکنند که میزان مطالبه مردمی که رای دادند یا ندادند چقدر و چگونه هست . سپس کارشناسان تصمیم‌میگیرند. هیچ جای در ممالکی که رای گیری دارند میزان رای اقلیت نیست . منتظر نظرات موافق و مخالف هستم .
شورای محترم هماهنگی اصولگرایان قم چرا وقتی برای رئیس جمهوری کاندید شد اعتراضی نکردید
جناب عبدی تخم ناامیدی و بی اعتمادی را دوستان شما در دولت تدبیر و امید؟؟!!! در دل مردم کاشته اند و همه مردم امیدوارند به آواربرداری از ناامیدی و تخریب اعتماد مردم اگر شماها با تحلیلهای صد من یه غاز آنرا تضعیف نفرمائید.
مش حسین آقا خیلی دوستداری با این اسرائیل غاصب بجنگی دلاور
خوب شش‌ماه این میز را ول کن برو غزه تو گوش این فلسطینیان بخون وباهاش به جنگ این اسرائیل ملعون برو
آقای رجایی،
دوبار از یک سوراخ گزیده شدن بسیار احمقانه است. آقای ظریف از سرآغاز تا پایان دست آوردی جز پیچیده کردن مسایل و زرورق بندی گفته هایش البته پس از مدت های مدید مخفی نگاه داشتن از افکار عمومی بوده است.
آیا این مخفی نگاه داشتن ترس از عواقب فشار مردم برای انتخاب دولت دیگری نبوده است؟؟
فعلا پول بی صاحب برای برخی در شهردایها بخصوص شهرداری تهران است
اقایان تندرو نه دوست دارند میگذارند برجام احیا شود منافع خیلی ها با برجام خدشه دار میشود
تابناک عزیز بارها نظرات خودرانوشته ام ولی هیچکدام درج نشده اگر بلاک شده ام بفرماییید تاکلا مزاحم نشوم ویا لااقل مشکل نظراتم رابه ایمیل ارسال فرمایید.
آقای رجایی متاسفانه نظرات شمافقط خوراک حزبی ازنوع ناقص دارد انهم اصلاحطلبانی که فقط اشکالات دیگران رابزرگنمایی کرده ورویه اشرافیت مذموم راپیشه گرفته وبهیچ وجه حاضر به پذیرش اشتباهات وخطاهای خود نیستند.نمود اعلای انها مرحوم رفسنجانی وخاتمی وروحانی که حقیقتا مردم بیچاره را محرومتر کردند وخصوصا این آخری که بدبختی را به حداعلای خودرساند.شما ازروزاول حضور اقای احمدی نژاد فقط کینه ورزی کرده وهیچوقت ازایرادات مدیریت هاشمی و خاتمی وروحانی وفتنه بزرگ وعجیب سال88 اقای موسوی حرفی نزدید. حالا با آن سوابق میخواهید به آقای سید رییسی ظریف را پیشنهاد کنید. اگراقای ظریف مرعوب غرب نبودلااقل یکبار مشورت صحیح به روحانی میداد تا8سال کشور ومردم دنبال موهومات نباشند و مرگ یکبار وشیون یکبار.
سلیمی نعیم پانترکی ضد تاریخ وتمدن ایران است واهداف پانترکیسم خود را در پس عناوینی مانند اصولگرایی انقلاب شهادت وو اجرا میکند
برخی اصولگرایان با سهم خواهی به کابینه رئیسی در ابتدای کار وارد شده است
مگر هدف چیزی غیر از خدمت است که همه بدنبال پست و مقام هستند، اگر هدف خدمت است هر کسی در هر جایی که هست می‌تواند خدمتگذار باش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی