ارزش روز سبد بورسی سهام عدالت ۱۰ مرداد

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۸ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان رسید و نسبت روز گذشته افت داشت و ۱۵۵ هزار تومان از ارزش سهام عدالت کم شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 01 August 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس بعد از رشد عالی روز گذشته، امروز کار خود را با نوسانات کمی آغاز کرد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۰ مردادماه با رشد هشت هزار و ۷۸۶ واحدی به مسیر صعودی روز گذشته ادامه داد و به رقم یک میلیون و ۳۶۰ هزار و ۲۸۵ واحد رسید. شاخص کل ۰.۶۵ درصد و شاخص همم وزن ۰.۲۹ درصد رشد داشتند.
نماد‌های «میدکو»، «پارس» و «فارس» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «شتران»، «وسرضوی» و «وتجارت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند. سپید»، «فملی»، «برکت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
در پایان بازار تعداد زیادی از نماد‌ها روند صعودی را کنار گذاشتند. بزرگان فلزات اساسی مثل فملی، فخوز در پایان معاملات قرمزپوش شدند، خساپا به عنوان لیدر گروه خودرو ارزش سهام خود را از دست داد، بانک‌ها و فرآورده‌های نفتی در کنار سیمانی‌ها ارزش سهام خود را از دست دادند و همین موضوع باعث شد ارزش سهام عدالت که مجموعه‌ای از این نمادهاست با افت همراه شود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۸ درصد معادل ۱۵۵ هزار ۶۴۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۳۴۰ تومان رسیده است.

ارزش روز سبد بورسی سهام عدالت ۱۰ مرداد |علت کاهش ارزش سهام عدالت چه بود؟
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۵۸۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۵۲۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سبد بورسی سهام عدالت ۱۰ مرداد |علت کاهش ارزش سهام عدالت چه بود؟

 

منبع نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار