بازدید 58009
دو هزار و پانصد و سی و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش مطهری به بی حجاب بودن بازیگر زن سریال گاندو / واکنش گرامی‌مقدم به سخنان اخیر حجاریان / صفار هرندی فیلم جنجالی را تکذیب کرد / لاریجانی: این‌ها که می‌گویند شریک وضع موجود نیستند، از کره مریخ آمده‌اند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: خاطر جمعی سردار پاکپور درباره امنیت در مرز‌های ایران و افغانستان / خضریان: ترک فعل «زنگنه» چند ده میلیارد دلار به کشور خسارت زده است / اکثر بازداشتی‌های حوادث دشت آزادگان آزاد شدند / واعظ آشتیانی: روحانی کشور را شخم زد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 27 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

فرودگاه‌های تهران در روز تحلیف رئیسی ۲.۵ ساعت بسته می‌شود

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد، همزمان با روز تحلیف ریاست‌جمهوری (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) فرودگاه‌های تهران ۲.۵ ساعت بسته خواهد شد. محمد حسن ذیبخش اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری در چهاردهم مردادماه جاری و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود. وی افزود: در دستورالعمل صادره از همه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده است نسبت به رعایت برنامه ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

نماینده مجلس: اعتراضات تبریز گسترده نبود

نماینده تبریز در مجلس با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند. «محمدحسین فرهنگی»، نماینده تبریز در مجلس، در رابطه با "اعتراضات اخیر در تبریز" گفت: اعتراضات گسترده نبود، در روز یکشنبه در ساعت معینی تجمعاتی شکل گرفت؛ اما با حضور عوامل امنیتی دیگر ادامه پیدا نکرد. او در خصوص تعداد بازداشتی بیان کرد: طبیعتا به صورت متفرقه ممکن است افرادی بازداشت شده باشند. بخشی از اخباری که در فضای منتشر شد، منطبق با واقعیت است و بخشی دیگر فقط صداگذاری هایی است که انجام شده است؛ مثلا خود فیلمبردار مطلبی را می گوید و شعاری را می دهد با گوشی خود فیلم می گیرد و ربطی به جمعیت حاضر نداشته است.

ماجرای دست‌نوشته بایدن در دیدار با الکاظمی

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر عراق دست‌نوشته‌ای که در آن اشاراتی به ایران هم شده بود، به همراه داشت که از متن آن از دید رسانه‌ها مخفی نماند. دوربین خبرنگاران تصویر برگه‌ای را ثبت کردند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در دست داشت. دست‌نوشته جو بایدن حاوی دو جمله است که با بزرگنمایی تصویر قابل خواندن است؛ آمریکا در حال آماده شدن برای پاسخ به حملات (علیه خود در خاک عراق) است. ایران در فکر متوقف کردن حملات است. بر اساس این گزارش، علیرغم اینکه محتوای دقیق این دست‌نوشته واضح نیست اما به نظر می رسد درخصوص مساله حملاتی است که آمریکا مدعی است مجموعه های مسلح مورد حمایت ایران در عراق علیه نیروهای آمریکایی انجام می دهند. فعالان فضای مجازی با انتشار تصاویر این دیدار می‌گویند، احتمال اینکه بایدن سهوا دست‌نوشته خود را مقابل دوربین خبرنگاران قرار داده باشد کم است و به نظر می‌رسد این اقدام بیشتر ارسال پیام به ایران بوده است.

بازداشت برخی معترضان روز‌های گذشته؟

سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا درباره اعتراضات روزهای گذشته گفت: یکسری همیشه به دنبال این هستند که از فضایی که به وجود می‌آید، سوءاستفاده کنند. وی ادامه داد: خوشبختانه با هشیاری مردم این موضوع خنثی شد و یکسری عوامل اصلی هم شناسایی شده‌اند. فرمانده ناجا در پاسخ به این که آیا کسی در این زمینه بازداشت شده است، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی اقداماتی صورت گرفته است. وی ادامه داد: از همه مردم تشکر می‌کنم مردم همراهی خوبی با ما دارند؛ انشاءالله هوشیاری خود را حفظ کنند.

لاریجانی: این‌ها که می‌گویند شریک وضع موجود نیستند، از کره مریخ آمده‌اند؟

علی لاریجانی می‌گوید در ورود به عرصه انتخابات تاخیر نداشته، بلکه منتظر بوده تا آرایش صحنه را ببیند که احزاب به فردی که نزدیک به خصوصیات مورد نظر او هستند، می‌رسند و چون چنین برداشتی نداشته، برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ تصمیم گرفت. علی لاریجانی در روز ردصلاحیت در انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفت‌وگویی با مجله «آگاهی نو» که در شماره سوم آن منتشر شده، به اینکه او را «شریک وضع موجود» می‌دانند، چنین پاسخ داد: «این‌ها که می‌گویند شریک، کدام یک از کاندیداهای موجود شریک نظام نبودند، این کاندیداها از کره مریخ آمده‌اند؟ یکی ۴۰ سال در قوه قضاییه بوده، دیگری در شورای عالی امنیت ملی بوده که این قطعنامه‌ها در دوره او صادر شده، کدام‌ یک نبودند؟ یا همین مفاسدی که امروز علنی شده، مربوط به یکی، دو سال است؟ در سال‌های گذشته هم بوده و قوه قضاییه رسیدگی می‌کرد. اینکه توپ را به میدان دیگری می‌اندازند، خنده‌آور است که انگار یکسری در غلتان از کره مریخ آمده‌اند، با عده‌ای که اینجا بودند باید رقابت کنند.»

کسب نقره المپیک توسط سعید ملایی با پرچم مغولستان

در جریان رقابت های جودوی وزن ۸۱- کیلوگرم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سعید ملایی ملی پوش سابق جودوی ایران و دارنده مدال طلای جهان موفق به کسب مدال نقره برای کشور مغولستان شد. ملایی در این رقابت ها به ترتیب حریفانی از کشورهای قزاقستان، آذربایجان، گرجستان و اتریش را از پیش روی برداشت و به فینال رسید؛ اما در فینال مغلوب تاکانوری ناگاسه از کشور ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

مرعشی: مذاکرات احیاء برجام اولویت دولت رئیسی است

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران گفت: تمام کسانی که دوست‌دار جمهوری اسلامی و مردم هستند باید به دولت ابراهیم رییسی کمک کنند تا دولتی موفق را شاهد باشیم. با اینکه در انتخابات ۱۴۰۰ رقیب آقای رییسی بودیم؛ اما از هر کمکی برای موفقیت دولت‌ آینده دریغ نخواهیم کرد. وی درباره‌ی آنچه دولت رییسی باید در اولویت قرار دهد، گفت: می‌توان به آینده ایران امیدوار بود. اولین گام احیای برجام است که امروز حل این مساله برای کشور بسیار مهم است، دومین گام در پیش گرفتن سیاست‌های مناسب اقتصادی است که این سیاست‌ها در نهایت منجر به رشد اقتصادی ۵ درصدی و تورم کاهنده شود. مرعشی در باب FATF و مذاکرات وین نیز افزود: مذاکراتی که منجر به احیای برجام و لوایح FATF شود از نیازهای دولت است، باید منتظر ماند تا ببینیم دوستانی که در قوای سه گانه هستند به دولت آینده کمکی میکنند یا نه، زیرا دولت رییسی به این مصوبات نیاز دارد.

حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین نظام مسائل استان های مختلف در مجلس عنوان کرد: با تلاش ها و وقتی که گذاشته شد، در حال حاضر نظام مسائل ۱۶ استان به تفکیک تدوین و راهکارهای کوتاه و بلند مدت برای حل مسائل استان ها در مرکز پژوهش ها و قرارگاه محرومیت زدایی مجلس استخراج شده است. وی تصریح کرد: مهم نیست که من چه مسئولیتی دارم، بنده حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم تا مساله ای از مسائل مردم حل شود. خداوند به این کارها برکت می دهد. البته اگر فردی بخواهد در برابر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، مقابل او می ایستم.

واعظ آشتیانی: روحانی کشور را شخم زد

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی درباره این موضوع به «فردا» گفت: «دولت یازدهم و دوازدهم به میزانی مشکل ایجاد کرد که همه‌چیز بر هم ریخت. دولت آقای روحانی در تمام زمینه‌ها بی‌تدبیر بود و باعث ایجاد گرانی‌های بی‌حدوحصر، بیکاری، از بین‌رفتن زیربناها و... شد. امروز هیچ نظارتی بر گرانی‌ها وجود ندارد و دولت هم در روزهای پایانی کار خود کشور را رها کرده است.» او ادامه داد: «در این شرایط دولت سیزدهم کار بسیار سختی در پیش دارد زیرا هرچه به پایان دولت دوازدهم نزدیک‌ می‌شویم، سوءمدیریت‌ها تشدید هم می‌شود. حالا آقای رئیسی باید بتواند شرایط را آرام کند که نخستین قدم در این مسیر اعتمادسازی است و لازم است که با مردم شفاف سخن بگوید. حتما بدون اعتمادسازی چالش‌های زیادی به وجود می‌آید. باید همه مشکلات با مردم در میان گذاشته شود و مردم را در اداره کشور شریک کرد. این حق مردم است که حقایق را بدانند».این فعال سیاسی درباره تیم اقتصادی دولت رئیسی بیان کرد: «آقای رئیسی باید بکوشد تیم اقتصادی کارآمدی، با تجربه‌ و امتحان پس‌داده‌ای را انتخاب کند؛ افرادی که با برنامه جلو بروند و بتوانند از پس رفع مشکلات عدیده اقتصادی برآیند. دولت می‌تواند با یک تیم اقتصادی قوی اعتماد عمومی را بازسازی کند. واقعیت این است که دولت روحانی کشور را شخم زد و امیدواریم آقای رئیسی بتواند با مدیریت درست اقتصاد حال مردم را خوب کند که در این بین تقویت تولید و صنعت و توجه ویژه به جوانان و خاصه اشتغال آنها باید در رأس باشد.»

صفار هرندی فیلم جنجالی را تکذیب کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیسی در اخذ مشورت از افراد صاحب نظر و گروه‌های مختلف کارشناسی برای انتخاب اعضای کابینه، با سعه صدر کامل عمل کرده است.در پی انتشار یک گفتار چند ثانیه‌ای از محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص توصیه رهبری به حجت‌الاسلام رئیسی پیرامون نحوه چینش کابینه، وی محتوای این مطلب را تقطیع شده و دروغ دانست و اظهار داشت: تا آنجا که من اطلاع دارم جناب آقای رئیسی در اخذ مشورت از افراد صاحب نظر و گروه‌های مختلف کارشناسی برای انتخاب اعضای کابینه، با سعه صدر کامل عمل کرده است.صفارهرندی گفت: البته غیر از این هم از آقای رئیسی انتظار نمی‌رفت و این حقیقت ان شاءالله در روز معرفی کابینه به مجلس، جلوه بیشتری خواهد داشت.

طرح تشکیل وزارت حمل و نقل اعلام وصول شد

طرح تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین اعلام وصول شد.مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد: طرح عادی قانونی انتزاع بخش ساختمانی و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین سوال ملی روح الله نجابت نماینده شیراز از وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم اقدام موثر در خصوص طرح جامع حمل و نقل کشور وصول شد.

خبر بذرپاش از یک اقدام تحولی در دیوان محاسبات

رئیس دیوان محاسبات کشور از یک اقدام تحولی در دیوان محاسبات کشور خبر داد. مهرداد بذرپاش در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «بر اساس راهبرد «دیوان فناورانه مردم پایه» و در یک سالگی شروع به کار در دیوان محاسبات کشور، امروز سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۸ راه اندازی شد تا گزارش نظارت مردم بر عملکرد مالی دستگاه ها مستقیم دریافت شده و مورد پیگیری قرار گیرد.»

واکنش گرامی‌مقدم به سخنان اخیر حجاریان

اسماعیل گرامی‌مقدم گفت: آقای حجاریان و دوستانشان از مدت‌ها پیش مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کردند و گفتند که شرکت‌ کردن فایده‌ای ندارد.اخیرا سعید حجاریان گفته است که برخی اصلاح‌طلبانِ صندلی‌طلب به جریان اصلاحات آسیب زدند. او پیشتر هم گفته بود که اصلاحات صندوق محور مرده است و باید با کالبدشکافی پیکر آن مشخص شود که تقصیر هریک چه قدر بوده است.اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «نظر آقای حجاریان مانند نظرهای دیگر او و همفکرانش این است که برخی اصلاح‌طلبان به دلیل قدرت‌محور بودن و تمایل به حضور اصلاح‌طلبان در سِمت‌های رسمی، اصلاحات را تضعیف کردند. این انتقاد از سوی آن دسته از اصلاح‌طلبانی مطرح می‌شود که تمایل داشتند هزینه بدهند و در قدرت نباشند. البته این‌ها نظریه خود را دارند و در برابر آنها نیروهایی که می‌خواهند در چارچوب‌های نظام کار کنند معتقدند که آقای حجاریان و کسانی مانند او که تمایل به شرکت در انتخابات نداشتند و به نوعی مردم را به سمت تحریم انتخابات بردند، وقت انتخاباتی اصلاح‌طلبان را با این گزاره که نباید در انتخابات نامزدی داشته باشیم، تلف کردند و عملا اصلاح‌طلبان نتوانستند به ساماندهی نامزد یا نامزدهای خود بپردازند. به هر حال آنها هم این اتهام را به آقای حجاریان و امثال او می‌زنند.»

این فعال سیاسی درباره مجادلات چند وقت اخیر اصلاح‌طلبان بیان کرد: «البته این بحث‌ها در مقطع کنونی طبیعی است زیرا می‌دانیم که عملا به اصلاح‌طلبان اجازه مانور انتخاباتی داده نشد و با ردصلاحیت تمام نامزدهای اصلی جبهه اصلاحات شانس حضور واقعی در انتخابات از اصلاح‌طلبان گرفته شد و حالا به دلیل این شرایط جدید اصلاح‌طلبان قدری با هم مجادله می‌کنند که حتما از این دوران هم عبور می‌کنیم و تردیدی نیست که این بحث‌ها به انشقاق نمی‌رسد».او ادامه داد: «حتی ممکن است انتخابات بعدی شرایط به وجود آید که هر دو طیف اصلاح‌طلبان به این نتیجه برسند که در انتخابات شرکت کنند یا از آن‌سو همه اتفاق نظر داشته باشند که شرکت نکنند؛ بنابراین اختلافات آن‌طور نیست که تصور کنید انشقاقی رخ می‌دهد».

اکثر بازداشتی‌های حوادث دشت آزادگان آزاد شدند

رئیس شورای تامین دشت آزادگان از آزادی اکثر بازداشتی‌های حوادث اخیر خبر داد. حمید سیلاوی اظهار کرد: به دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اعضای شورای تامین شهرستان مبنی بر ندامت بعضی افراد و عدم مشارکت بعضی از این افراد در خسارت وارده، اکثر بازداشت‌شدگان تجمعات روزهای اخیر آزاد شدند. در روزهای اخیر مسئولان و نمایندگان استان خوزستان خواستار آزادی بازداشت‌شدگان تجمعات اخیر شدند.

واکنش مطهری به بی حجاب بودن بازیگر زن سریال گاندو

علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس در توییتی نوشت: از نظر صدا و سیما برای هدف های سیاسی هدف وسیله را توجیه می کند.علی مطهری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‏معلوم نیست سریال گاندو چقدر ضرورت دارد که بازیگر خانمی را کاملا بی حجاب هرچند با کلاه گیس نشان می دهد، امری که باعث توقیف بسیاری از فیلمها شده است. ظاهراً از نظر صدا و سیما برای هدف های سیاسی هدف وسیله را توجیه می کند و می توان از حیله های شرعی حرام استفاده کرد.

خضریان: ترک فعل «زنگنه» چند ده میلیارد دلار به کشور خسارت زده است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ترک فعل وزیر نفت منجر به عدم‌النفع چند ده میلیارد دلاری برای کشور شده است و مجلس با احدی از پایمال‌کنندگان انفال و بیت‌المال رودربایستی ندارد.علی خضریان با انتقاد از عملکرد وزیر نفت، گفت: بعد از محرز شدن اهمال، قصور و ترک فعل با ایجاد خسارات‌ عظیم و غیرقابل جبران در عدم اولویت بخشی و توسعه برخی میادین مشترک نفتی و گازی با همسایگان و به یغما و تاراج دادن منابع نفتی و گازی این میادین مشترک توسط عربستان سعودی، قطر و عراق، بیانیه‌ای با امضای بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس منضم به بندهای یازده گانه فنی و تخصصی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری، خطاب به رئیس جمهور قرائت شد.وی متذکر شد: در پی درخواست جمعی از نمایندگان مبنی بر اعمال ماده ۲۳۴ در این خصوص و ارجاع آن از هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به کمیسیون انرژی، این موضوع روز گذشته در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد وزارت نفت ظرف ۴۸ ساعت مواردی را جهت تکمیل و بررسی بیشتر برای تصمیم‌گیری به کمیسیون ارجاع دهد.

خاطر جمعی سردار پاکپور درباره امنیت در مرزهای ایران و افغانستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت در مرزهای ایران و افغانستان برقرار است و مشکل خاصی نداریم.سردار محمد پاکپور صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خدمتگزاران نیروهای مسلح در عرصه سلامت و مقابله با بیماری کرونا که امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، درباره فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه در بحث کرونا اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در حوزه کرونا خیلی خوب وارد عمل شد و بیمارستان‌های صحرایی و ثابت ما همه در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت، به نحوی که فقط در همین مرحله ۵۰۰ تخت را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم.وی همچنین در خصوص برقراری امنیت در مرزهای ایران با افغانستان، افزود: هرچند در کشور افغانستان ناامنی وجود دارد، در مرز ما با این کشور امنیت برقرار است و مشکل خاصی هم وجود ندارد.

انتقاد حق‌شناس از عملکرد جبهه اصلاحات ایران: «ناسا» شورای نگهبان دوم بود

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به انتقاد از عملکرد جبهه اصلاحات ایران پرداخت و گفت: سازوکاری که در نهاد اجماع ساز شکل گرفت، این بود که قبل از شورای نگهبان خودشان یک فیلتر تعریف کردند.محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با مهر، درباره استعفای برخی چهره‌های اصلاح‌طلب از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان، گفت: این اتفاقات طبیعی است و باید یک آسیب‌شناسی صورت بگیرد. من شنیده بودم که برخی از اعضا استعفا دادند، اما از استعفای حمیدرضا جلائی‌پور بی‌خبر بودم.وی افزود: من فکر می‌کنم وقتی مجموعه‌ای، مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد و در اهدافی که برای خود تعیین کرده توفیقی به دست نمی‌آورد، علی القاعده باید مسئولیت این عدم موفقیت را بپذیرد و اگر لازم است آسیب‌ها را شناسایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۶۰
فرزندان ایران را فراریشون بدید مدالها را جای دیگه بگیرند
" طرح ضد اینترنت مجلس "
این عبارت تابناک واقعا گویای ذات این طرح است.
وقتی هر روز یه چیز گرون میشه
چرا همه مسئولان از قبول اشتباهاتشان طفره میرن ؟؟؟؟؟

آیا مسبب اینهمه مشکلات در کشور مردم بدبخت هستند ؟؟؟؟

شهامت و شجاعت پذیرش تصمیمات و اشتباهات مرگبارتان را ندارید ؟؟؟؟؟؟؟

کشور را به فلاکت انداخته اید
قبول کنید کسی جز تصمیم گیرندگان و مسئولین مقصر نیست

حتی استعفای شما هم دردی را دوا نخواهد کرد
پاسخ ها
بدبخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
خیر مسئول تمام بدبختیهای ما مسئولین خوشبخت میباشند
یه عده برای اینکه زیر پرچم ایران زندگی کنند جونشون رو دادند یه عده هم برای پول حاضرند زیر هر پرچمی برن. واقعا که.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
در سیما فرمودند اگر دوست ندارید بروید
ای کسانی که در مجلس هستید، چون منتخب مردم نبودید و منتخب عده‌‌ی خاصی هستید. هر کاری دوست دارید بکنید، ولی وضعیت ما مردم را ترو خدا درست کنید، در فقر و فلاکت تا خرخره فرو رفتیم ولی کسی نیست ما را یاری کند.

واقعا کسی نیست که ما را یاری کند؟؟؟؟؟؟؟
قالیبافذ: بنده حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم تا مساله ای از مسائل مردم حل شود. خداوند به این کارها برکت می دهد. البته اگر فردی بخواهد در برابر حل مشکلات مردم کارشکنی کند، مقابل او می ایستم.) قربونت اونایی که فکر میکردی مشکل مردم را حل میکننن املاک شهرداری را بالا کشیدند بیخودی کفش این و اون را واکس نزن یه کم اگاهی ات را بالا ببر و جناح بازیت را پایین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
چه خوبه هر کسی کاری را که بهتر بلده انجام بده
جالبه بعد از این همه سال با وجوذ این همه فقر و بیکاری مشکلات یا حجابه یا بستن اینترنت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
خوب اینها مشکلات خودشان هست کاری به مشکلات کشور و مردم که ندارند چون همه اش تقصیر خود مردم است از جهتی زیاد هم بی ربط نمی گویند
با سلام
آقای لاریجانی ، شما اگر تایید صلاحیت هم شده بودید، بعید می دانم مردم به شما رای می دادند.
آقای مرعشی هم مرتب تعین تکلیف برای آقای رئیسی نکند. برجام مرده است.
فرماند ناجا خودت فهمیدی چی گفتی یکسری... یکسری!!
طرح مجلس در مورد اینترنت ضربه نهایی به پیکر بی جان اینترنت و شبکه های اجتماعی در این مملکت است که همین الان هم 75% فیلتر هستند! بهتر است نمایندگان محترم مجلس تمرکز خود را روی تورم کمرشکن و اقتصاد در حال احتضار کشور معطوف کنند!!!
خضریان: ترک فعل «زنگنه» چند ده میلیارد دلار به کشور خسارت زده است) واقعا خسته نشدید از اینهمه فدا کردن منافع مردم بخاطر جناح و بازی هایتان تا حالا چند بار زنگنه از خجالتتان در امده و اتهاماتتان را با منطق و دلیل قوی نقش بر اب کرده الان که دیگه فرصت جوبگویی رسمی نداره چقدر تهمت و افترا و دروغ به او می بندید ؟شما در زمان ترامپ و هماهنگ با او چقدر به زنگنه تاختید بخدا که مرگ حقیقته اومدنی رفتنیه
واكسي داريم تو كار خودتو بكن
با واكس زدن مشكل مردم حل نميشود
"ادعای آقاتهرانی درباره طرح ضد اینترنت مجلس"
خدا شما رو با امثال خودتان محشور کنه. هیچ چیزی برایتان مهم نیست ..
مطهری اصلاح طلب تند رو
این آقاتهرانی اصلا میدونه اینترنت چی هست ؟!
صفار هرندی فیلم جنجالی را تکذیب کرد
کل مردم دنیا دروغ میگن بجز شما وسلام
آقای مطهری شما هم سیاست ما عین دیانت ماست هر جا لازم باشد هنوز کارهای بدتر هم حلال می‌شود مثل موقع تظاهرات و انتخابات کسانی را که در حالت معمولی (بد حجاب ها و بعضی ها) اصلا تلویزیون نشان نمی‌دهد اما در این مواقع با اینها مصاحبه هم می کند..... آقای تهرانی ترس شما از فضای مجازی برای چیست آن را که حساب پاک هست از محاسبه چه باک هست مردم ایران هم مثل همیشه فهمیده هستند
پاسخ ها
عبدوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
آقاتهرانی دربهترین حالت میتوانست عده ای را دور خودجم کنه واز خاطرات ومکاشفات و کرامات بی اصل ونسب بگه
وقتی آقا تهرانی میگوید همه ی مسئولین قوا با طرح محدود سازی اینترنت موافقند یعنی دستور صادر شده که موافق باشید !!
جناب مطهری دیگه بهونه ای برای کوبیدن صداوسیما پیدا نکرد گیرداد به گاندو
فراموش کردید آقای لاریجانی... بزرگترین شریک وضع موجود خودتون هستید
مردم یک واکسی را با حقوق بالا به مجلس نفرستادن. اگه راهکار نداری به دیگرانی که توانایی حل مسایل را دارند پس از برق انداختن کفششان واگذار کن.
فکر کنم ابانماه پرونده رییسی هم بسته‌ بشه ،
متاسفانه افرادی که به وی مشاوره میدن افراطیون پایداری هستند .
اگر برجام قابل حل بود یقین بدانید در دولت روحانی انجام می شد چون دولت روحانی بیشترین انعطاف را در مقابل غربی ها نشان داد که بیش از حد بود و لذا مشکل برجام ایران نیست بلکه زیاده خواهی و غیر منطقی بودن طرف مقابل است. در واقع جاده برجام سنگلاخ و غیر قابل عبور است و باید از تکنیک های خوداتکایی و دورزدن تحریم ها آنهم بطور اصولی و علمی بخصوص در اقتصاد استفاده کرد ضمن اینکه نهایت برجام این است که سیستم مالی را برای ایران باز کنند که چون تحت سلطه آمریکا است تمام معاملات مالی ایران رصد و راهی برای شناسایی و جاسوسی آنها و بکاربستن در تحریم ها می شود
البته من نمی گویم زیر کاسه برجام بزنیم و تعامل را که اصل است کنار بگزاریم ولی دلبستن و منتظر برجام ماندن هم کار بیهوده ای است و بر خلاف گفته های روحانی مشکلاتی از قبیل ارز و سکه و تورم بیشتر داخلی و بخاطر بی در و پیکر بودن بانک ها و نظام پولی و دستوری شدن قیمت ها و فشرده شدن فنر ارز و وضعیت دلالی اقتصاد و رانت انبوه در موضوع یارانه ها و ... است و اگر تحریم ها در آن اثر دارد به خاطر بی تدبیری است و تجربه هم نشان داده است که اگر تحریم ها هم وجود نداشت و ایران تحت تحریم های شورای امنیت قرار نمی گرفت باز هم ما شاهد تورم ها بودیم و هیچ تفاوتی نمی کند که ما تحریم باشیم و با نباشیم فقط تحریم ها مثل کاتالیزور زمان و فراز و شیب آنرا کم یا زیاد و یا جابجا می کند و در کلیت هیچ تفاوتی نمی کند و اساساً خود تحریم ها هم حاصل بی تدبیری و ندانستن و بی تجربگی و یا افکار غلط و افراطی است
فقط کافیه رییسی بهمن دلار رو ۱۵ هزار تومان تک نرخی میکنم
ببینید چقدر سرطان‌ها و زالو صفتان کاسب تحریم به درک واصل می‌شوند
آقای لاریجانی همه مسئولین ریز و درشت چهل ساله در کشور مسئول وضع فعلی کشور هستند و باید پاسخگوی ملت ایران وایندگان باشند
هزاران کیلومتر ، فاصله است ، بین مشکلات واقعی و درد اور متعدد مردم

با خواسته های مجلس مثلا انقلابی !!؟؟؟

که ظاهرا اصلا نمی دانند که اوضاع واقعی و خطر ناک کشور و مردم چیست و راه حلش چگونه است !!!!
من درمورد گفته های لاریجانی موافقم واقعا چراباید اینگونه تبلیغ ودراذهان ملت جابندازند که تنها منجی کشوروملت اقای رئیسی هست چرا باید اینقدر باد درقب قب ایشان بیندازیم وانتظارات مردم رابالاببریم که انگار ازسوی خدا نازل شده وفراترازاین دنیا مادی هست وحلال مشکلات همین اقای رئیسی 12سال رئیس بازرسی کل کشور بود اگر دان زمان که فساد تازه درحال ریشه دادن بود جلوگیری میکرد الان درخت تنومند اختلاس را درکشورنداشتیم اگر درمعاون اول دستگاه قضا جلوی تعطیلات کارخانجات را میگرفت الان لازم نبود دریکسال اخیر شوتبلیغاتی راه بندازد واستان به استان رفع پلمب کارخانجات را کلید بزند درصورتیکه همین پلمب وتعطیلی کارخانجات باحکم قاضی دستگاه قضا صورت گرفته است ویاهمین جلیلی ایشان چند سال دبیرشورای عالی امنیت ملی بود8بار پرونده ایران را به شورای حکام وامنیت ملی برد و3بارکشوررادراستانه جنگ قرارداد وتحریم ها پشت تحریم با شدت وحدت بیشتر وبلوکه شدن اموال ایران و................ الان برای سرکوبی رئیس جمهور دولت سایه تشکیل داده تا بتواند چوب لای چرخ دولت بندازد ودرانتخابات خرداد 1400برنده باشند که موفق هم شد درواقع موفق ترین کارش همین چوب لای چرخ وسیاه نمایی کاردولت بود
به ریس مجلس بگویید اگر امورات مملکت با واکسن حل میشد . کلی واکسی تو کشور هست . مملکت افراد وطن پرست . متخصص . البته مهم تر از همه با هوش بالا میخواهد . که متاسفانه چنین صفتی در مجلس و دولت خیلی کم یاب هست .
پس کو خبر از تظاهرات گسترده ی مردم؟
جالبه اسم طرح صیانت از کاربران در فضای مجازیه ولی در عمل این طرح هدفش جلوگیری از انتشار اطلاعات در فضای مجازی و اگاهی مردمه
من نمیدانم مسئله عدم صلاحیت و استیضاح رئیس جمهور که در قانون اساسی آمده مفید است یا خیر . اگر مفید است چرا اجازه داده میشود فردی که با دروغ و حمایت احزاب و عهده دار جایگاه ریاست جمهوری میشود بقول آقای واعظ آشتیانی کشور رو شخم بزند اگر مصلحت یا هر مسئله دیگری ایجاب میکند که بیخیال این بند قانون اساسی شد پس این بند رو از قانون اساسی حذف کنید و بگوئیم رئیس جمهور آش کشک خاله است بخوری پاته نخوری هم پاته !
مگر با کفش واکس زدن می شود مشکلات مردم را حل کرد؟اگر چنین بود بهترین فرد برای ریاست مجلس برادران زحمتکش واکسی بودند.
لطفا صیانت از کاربران فضای مجازی را کنار گذاشته و از اقتصاد و جان مردم در برابر کرونا و تحریم و بی آبی صیانت کنند!!!!
"اولین گام احیای برجام است که امروز حل این مساله برای کشور بسیار مهم است،"\
نه عزیزم آرزوهای خودتون رو به خورد دولت جدید ندید و دوباره مردم رو هشت سال آویزون و منتظر تایید برجام و تصویب برجام و ... نکنید.
نه مردم منتظر برجام هستند نه شما که هشت سال سرنوشت ملت رو به برجام گره زدی به چیزی رسیدی.
مردم میخوان جلوی بخور بخور ها و فساد و رانتخواری گرفته بشه و بیکاری برطرف بشه همین.
اینها ربطی به برجام نداره. شما فساد دولتی رو جمع کن نصف مشکلات کشور حل میشه.
ایا فقط ترک فعل وزیر نفت بوده است ایا در تامین گاز و بنزین و نفتگاز و...مشکلی وجود داشته یا ترک فعل وزیر نیرو در ساخت نیروگاه و مدیریت ابرسانی و تامین اب شرب و صنعت و کشاورزی یا ترک فعل حمایت از مصرف کننده داخلی وزیر صنعت در تولید و فروش فولاد و سیمان و خودرو به قیمت بین المللی و دلاری به مردم ترک فعل وزیر کشاورزی با عدم برنامه ریزی صحیح در تولید مرغ و گوشت و برنج و میوه و ...
ایا فقط ترک فعل وزیر نفت بوده است ایا در تامین گاز و بنزین و نفتگاز و...مشکلی وجود داشته یا ترک فعل وزیر نیرو در ساخت نیروگاه و مدیریت ابرسانی و تامین اب شرب و صنعت و کشاورزی یا ترک فعل حمایت از مصرف کننده داخلی وزیر صنعت در تولید و فروش فولاد و سیمان و خودرو به قیمت بین المللی و دلاری به مردم ترک فعل وزیر کشاورزی با عدم برنامه ریزی صحیح در تولید مرغ و گوشت و برنج و میوه و ...
اقای لاریجانی لطفا به جای واکس زدن جلوی ان نماینده که به گوش سرباز زد می ایستا دی
بابا عمو برو خدا اون پدر خوبت رو بیامرزد
حالا که مردم از تشنگی بی آبی گرونی و گرسنگی و تورم دارین می کشین دلت خوشه رفتی از سر بیکاری و نابخردی به دوتا تار موی هنر پیشه گیر دادی باباجان بس به خدا اینها مشگل ایران و مملکت نیست بشینید فکر درست بکنید چرا اینقدر کم خرزدی و نا کار آمد هستین شما به جای این افکار برین به مدیریت منابع طبیعی به سیستم قضا و قانونگذاری فکر کنید از شما بعید پسر مطهری
جناب مطهری چشم شما فقط حجاب را می بینه زنی که تا کمر تو سطل آشغال دنبال غذا و ضایعات میگرده نمی بینه امیدوارم در محضر رسول الله و امام حسین جوابگوی جاهایی که چشمت را بستی باشی
جناب مطهری چشم شما فقط حجاب را می بینه زنی که تا کمر تو سطل آشغال دنبال غذا و ضایعات میگرده نمی بینه امیدوارم در محضر رسول الله و امام حسین جوابگوی جاهایی که چشمت را بستی باشی
صدا سیمای ملی نداریم صداسیمای میلی درسته
2
-- ماجرای دست نوشته بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق . ترجمه جمله دوم این بود : "ایران حملات را متوقف کند"
منظور حملات علیه امریکا در خاک عراق.
--- لزومی ندارد که هیچ مسئولی کفش ملت را واکس بزند. اما مسئول باید تمام وقت خود را صرف خدمت رسانی به ملت کند.
حجاب داریم تا حجاب. سیمای میلی تعیین می کند که کدام حجاب است و کدام نیست. البته ‌واضح و مبرهن است که سیما از چه کسانی دستور می گیرد.
واکنش مطهری به بی حجاب بودن بازیگر زن سریال گاندو
1. اولین فیلم نیست که چنین کرده است.
2. این سریال برای دومین بار است پخش می شود. ظاهرا بار اول را جناب مطهری ندیده است.
احسنت اقای مطهری صدا وسیما نان به نرخ روز میخورد
واژه ترک فعل که ظاهرا تا کنون فقط یک اصطلاح حقوقی بود.. اخیرا بعنوان ابزاری سیاسی برای کوبیدن حریفان کاربرد سیاسی پیدا کرده.ترک فعل اگر به معنی انجام ندادن کاری بوده باید دید امکان انجام ان کار فراهم بوده یانه
حاضرم برای حل مشکلات مردم کفش هر کسی را واکس بزنم
این که کفشهایمان را تهران بیاوریم که واکس بزنید مقرون به صرفه نیست
پیشنهادم میکنم در هر شهر محلی را مشخص کنید تا مردم کفشهارا جمع کنند و ویک روز را هم مشخص کنید که به شهر میروید که مردم به زحمت نیفتند
آقای مطهری کاش بجای دیدن کلاه گیس در گاندو ( که البته شما ید طولایی در کشف بی حجاب و ساپورت دارید!!!) به یاد گاندوهای سیستان که بسیاری از کودکان را بلعیده یا بی دست و پا کرده بودید و برای آنها فریاد دادخواهی میزدید. آب سالم ندارند و طی 42 سال همچنان از هوتک ها آب میخورند و استفاده میکنند. کاش انها را در یابید، دست بردارید ازین کلاه و بی کلاهی.
شما مهارت واکس زدن هم داشتی وضعمون این نبود
جناب خاکپور هرجا خاطر جمع بودیم خوردیم انشاله که همیشه در حفظ امنیت مرزموفق باشین
از اینکه چاره ای جز ادامه مذاکرات برجام ندارند خشنودم
واقعا اگر مخالف هستید از برجام خارج شوید
آقای قالیباف بهتر است بجای واکس زدن کفش موضوع املاک نجومی و بخششهای شهرداری به خانمش را روشن کند.
افرین به سعید ملایی. زنده باد
کفش واکس خورده مشکلی را حل نمی کند!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار