پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰

امروز شاخص ها ابتدا سبزپوش کار خود را آغاز کردند اما با گذشت زمان کاهش ارتفاع دادند تا اینکه در نهایت در ناحیه قرمز به کار خود پایان دادند. بورس فردا با این وضعیت چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۶۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 13 July 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ با رشد قیمت نماد‌های تاثیرگذار کار خود را آغاز کرد و به همین علت شاخص‌ها توانستند در نیمه ابتدایی بازار رشد کنند و سبزپوش شوند. با گذشت زمان، اما شاخص‌ها عقب نشینی کردند و در نهایت در بازه قرمز کار خود را پایان دادند.  

شاخص کل با ۴۱۴ واحد کاهش معادل منفی ۰.۰۳ درصد به سطح یک میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۱ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با کاهش ارتفاع ۳۱۶ واحدی معادل منفی ۰.۰۸ درصد تا سطح ۴۰۰ هزار و ۳۳۶ واحد عقب نشست.  

ارزش معاملات بورس امروز به ۶۷ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال رسید و از ۶۵۴ نماد حاضر، ۹۳ نماد (۱۴ درصد) در صف خرید و ۱۰۶ نماد (۱۶ درصد) در صف فروش بودند.

همچنین ارتفاع ورود پول حقیقی باز هم امروز کمتر شد و در نهایت به ۱۷.۸ میلیارد تومان رسید.  

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | صعود شاخص ها یا سقوط؟
 
 

سعید خانی نژاد تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه گفت: روند بازار سرمایه مدتی است که به صورت محسوسی تغییر کرده است. با ثبات نرخ ارز در حوالی ۲۵ هزار تومان و منتشر شدن گزارش فروش شرکت ها در واقع فروشنده های بازار از تصمیم خودشان عقب نشستند و عملا کف قیمتی نمادهای مختلف بسته شد.

وی اظهار داشت: به تدریج با نزدیک شدن به پایان تیرماه و انتشار گزارش های سه ماهه شرکت ها انتظار داریم روند صنایع فولاد و پتروشیمی به گونه ای باشد که سرمایه گذاران را به خرید بیشتر ترغیب کند.

خانی نژاد درباره روند بازار فردا گفت: در خصوص بازار چهارشنبه انتظار داریم روند بهتر از روز سه شنبه باشد و خریداران قوی تر ظاهر شوند.

 

منبع: نبض بوررس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار