بازدید 26470
دو هزار و پانصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: هزار نفر از اعضای دوره پنجم شوراها در زندان به سر می‌برند / آرین‌منش: رئیسی در کابینه‌اش از اصلاح‌طلبان استفاده نمی‌کند / قاضی زاده هاشمی: روحانی باید مثل راهبه‌ها استغفار کند!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نگاه فعال اصلاح طلب به تماس دفتر رئیسی و اژه ای با اصلاح طلبان / پیشنهاد روزنامه اطلاعات به رئیس دولت سیزدهم / ابطحی: دولت روحانی کیسه بوکسی بود که مرتب به آن حمله می‌شد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 08 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب اخباری، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذاری قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

زالی: وقفه دو هفته‌ای در تأمین واکسن، خسارات جدی به واکسیناسیون زد

علیرضا زالی روز پنجشنبه در جریان بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان واکسن در دو نوبت در استان تهران تزریق شده که از این تعداد ۴۸۰ هزار دوز مربوط به گروه‌های اول و دوم است. زالی افزود: تا کنون ۸۱ درصد از افراد بالای ۷۰ سال این استان واکسینه شدند و هنوز تعدادی از افراد ۷۰ ساله و تعدادی از افراد جامانده از گروه اول واکسن دریافت نکرده‌اند. وی تاکید کرد: روند واکسیناسیون در استان تهران مطلوب نیست و با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، برخی از گروه‌های پرخطر تا کنون واکسینه نشده اند و وقفه دو هفته‌ای در تأمین واکسن، خسارات جدی به عملیات واکسیناسیون وارد کرد.

سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق دستگیر شدند

یک منبع آگاه گفت: سه تن از پرسنل یکی از نیروگاه‌های مهم برق در کشور که وظیفه تولید و برق رسانی به شهرهای بزرگ را داشتند به جرم همکاری با گروهک‌های ضد انقلاب توسط نهادهای نظارتی شناسایی و دستگیر شدند.  وی ادامه داد: این افراد در راستای تخریب و از کار انداختن بخشی از نیروگاه برق  و ایجاد قطعی‌های مکرر برق در برخی شهرهای بزرگ فعالیت داشتند. در اعترافات صورت گرفته مشخص شد سازماندهی این افراد توسط بخشی از بدنه ضدانقلاب از خارج کشور صورت گرفته است. این منبع آگاه در ادامه تاکید کرد: ضمناً عملیات برای دستگیری بقیه مجرمین این پرونده ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در آینده منتشر خواهد شد./فارس

علیرضا فیروزجا، فوق ستاره ایرانی شطرنج رسما فرانسوی شد

فوق ستاره شطرنج جهان، سرانجام از بلاتکلیفی خارج شد تا از این پس فعالیت‌های شطرنجی اش را با پرچم فرانسه ادامه دهد. دو سال پیش بود که علیرضا فیروزجا، تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت و از پرچم کشورمان خارج شد. فیروزجا در این دو سال با پرچم فدراسیون جهانی شطرنج فعالیتش را ادامه داد و در حال حاضر رتبه ۱۲ برترین شطرنج بازان را در رده بندی جهانی  دارد. فیروزجای ۱۸ ساله با اعلام و تایید هر دو منبع خبری و فنی اصلی دنیای شطرنج Chess۲۴ و Chess.co با پرچم فرانسه به کارش ادامه خواهد داد. مجله شطرنج اروپا نیز با تایید این خبر، شهروندی فیروزجا را تبریک گفت. البته نام و پرچم فرانسه هنوز در پروفایل فیروزجا ثبت نشده و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

جهانپور: مینو محرز هیچ سمتی در ستاد ملی کرونا و کمیته‌های وابسته به آن ندارد

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که دکتر مینو محرز هیچ سمتی در ستاد کرونا و کمیته‌های وابسته به این ستاد ندارد و مسئولیت اظهاراتشان با شخص خودشان است. کیانوش جهانپور با اشاره به اظهارات دکتر مینو محرز مبنی بر منتفی شدن واکسن تولید مشترک ایران و کوبا گفت: سرکار خانم دکتر مینو محرز هیچ سمتی در ستاد ملی کرونا و کمیته های کشوری وابسته به این ستاد ندارند و اظهارات ایشان از جایگاه عضو ستاد کرونا که متاسفانه در برخی رسانه ها مطرح شده است و مکرر از دکتر محرز به عنوان عضو ستاد کرونا یا عضو کمیته علمی کرونا نام می برند، درست نیست و ایشان هیچگونه سمتی در ستاد ملی کرونا ندارند.

قاضی زاده هاشمی: روحانی بعد از پایان دولت، باید مثل راهبه‌ها شود، یک جایی پیدا کند و تمام ایام استغفار کند!

قاضی زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری :فکر می‌کنم آقای روحانی بعد از ریاست جمهوری باید برود مثل راهبه‌های مسیحی یک جایی پیدا کند و تمام ایام استغفار کند و بعد هم راه بیفتد از ۸۵میلیون جمعیت کشور حلالیت بطلبد.اگر آقای روحانی می‌دانست نمی‌تواند کاری را انجام دهد نباید ۸سال رئیس جمهور می‌ماند. واقعا به این همه نفرت می‌ارزید که از آقای روحانی بماند؟

انتقاد شدید احمدی نژاد از حمایت برخی طالبان

محمود احمدی‌نژاد با انتشار ویدیویی کوتاه نسبت به تحولات افغانستان واکنش نشان داد.رئیس دولت دهم گفت:با کمک بیگانگان عده‌ای را مسلح کردند تا با تسلط به رسمیت شناخته بشوند!حکومت اسلامی با اسلحه ظلم و بدترین نوع معرفی اسلام است.با اسلحه بخواهند کشوری را بگیرند و بعد بگویند حکومت اسلامی!پول و سلاح می‌دهند و مردم را به جان هم می‌اندازند و تشویق می‌کنند.مدرسه کودکان و عروسی‌ها منفجر کردند و مردم افغانستان را در خون غلتاندند./جماران

آرین‌منش: رئیسی در کابینه‌اش از اصلاح‌طلبان استفاده نمی‌کند

جواد آرین‌منش، فعال سیاسی اصولگرا درباره این موضوع گفت: «چند تماس با اصلاح‌طلبان از سوی دفتر آقای رئیسی به این معنی نیست که او تمایل داشته باشد از نیروهای اصلاح‌طلب در کابینه‌اش استفاده کند. اینکه یک گروهی شروع کرده‌اند و گمانه‌زنی‌های خود را مطرح می‌کنند که این یا آن شخصیت اصلاح‌طلب هم در کابینه حضور خواهد داشت، خلاف واقع است و تا اینجای کار نه خود آقای رئیسی و نه اعضای ستادش به هیچ‌وجه نگفته‌اند که بنای استفاده از اصلاح‌طلبان در کابینه را دارند».او ادامه داد: «البته آقای رئیسی بنای شایسته‌سالاری دارد و می‌خواهد از افراد توانمند استفاده کند اما حتما می‌تواند افراد شایسته را از میان طیف‌های گسترده اصولگرایی انتخاب کند».

این فعال سیاسی درباره اینکه آیا دولت رئیسی می‌تواند فراجناحی باشد یا نه، بیان کرد: «به جز دولت آقای هاشمی که ترکیبی از اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و معتدلین فعلی را در خود جای داشت هیچ دولت دیگری به معنای واقعی فراجناحی نبوده است و حالا هم من تصور نمی‌کنم دولت سیزدهم به معنای دقیق کلمه چنین شود. به هر حال واقعیت این است که هر دولتی بر اساس سلایق خودش شکل می‌گیرد. اگر آقای رئیسی بتواند دولتی فراجناحی تشکیل دهد به دلیل گستردگی‌اش خوب است اما این مشکل هم وجود دارد که وزرا با یکدیگر ناهماهنگ می‌شوند. حتما تیم اقتصادی متشکل از چند وزیر نمی‌توانند خوب کار کنند، مگر آنکه با هم هماهنگ باشند و تیم سیاسی و فرهنگی هم همین‌طور.»

نماینده مجلس: هزار تن از اعضای دوره پنجم شوراها در زندان به سر می‌برند

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر، مدعی شد: بزرگترین خلاء نظارت بر شوراها، خلاء قانونی است؛ متاسفانه هزار نفر از اعضای دوره پنجم شوراها در زندان به سر می‌برند و همین  کفایت می‌کند که بگوییم قوانین ما در حوزه نظارت جامع و کارآمد نبودند.

گنجی: اگر روحانی خزانه خالی تحویل گرفت، رئیسی باید دنبال جای خزانه بگردد

عبدالله گنجی در توئیتی نوشت: روحانی در بدو ورود به قدرت گفت خزانه خالی را تحویل گرفته است. اگر روحانی خزانه‌ خالی تحویل گرفت، رئیسی باید دنبال جای خزانه بگردد.شاید هم پیدا نکند و مجبور شود از نو بسازد!

ابطحی: دولت روحانی کیسه بوکسی بود که مرتب به آن حمله می‌شد

«محمدعلی ابطحی» رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«در طول این سال‌ها کیسه بوکسی به نام دولت روحانی وجود داشته که مرتب به آن حمله می‌شده است. این حملات نیز در شرایطی رخ ‌داده که کسی از به قدرت رسیدن ترامپ و کارشکنی‌هایی که وی علیه ایران انجام داده یاد نمی‌کند.امروز هم دنیا، همان دنیا و وضعیت اقتصادی مردم هم همان وضعیت و منابع موجود کشور نیز همان منابع است...مشکلات زیادی بوده که برای دولت آقای روحانی به وجود آورده‌اند. ما امیدواریم این یکدست شدن قدرت با موفقیت همراه شود و قوای سه‌گانه بتوانند موانع پیش‌روی کشور را از بین ببرند و مشکلات مردم را حل کنند». ابطحی در ادامه گفت:«بنده معتقد نیستم جریان اصلاحات در انتخابات ریاست‌جمهوری آسیب دید. اغلب مردم تفکر اصلاح‌طلبی را با ورژن جدیدی‌ و به شکل فعال‌تری در قالب عدم‌مشارکت در انتخابات ادامه دادند. کسانی که در انتخابات شرکت نکردند، طرفدار براندازی نبودند. اگر قرار بود براندازی صورت بگیرد باید کارهای دیگری انجام شود و شرایط به شکل دیگری رقم بخورد.»

زنگنه صدای کیهان را درآورد!

برخی افراد مطلع به کیهان خبر دادند که از هفته‌های قبل، احکامی برای برخی افراد در مجموعه وزارت نفت صادر گردیده و موجبات بروز نگرانی درباره تضییع حقوق بیت‌المال را فراهم کرده است.علاوه‌ بر این، مدتی قبل با انتشار اسنادی در رسانه‌ها معلوم شد در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم، تعدادی از مدیران ارشد وزارت نفت به عنوان اعضای هیات امنا اقدام به تاسیس موسسه‌ای با بودجه میلیاردی کرده‌اند و دستگاه‌های نظارتی هم نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند، با این حال وزیر نفت در اقدامی که به عنوان دهن‌کجی به نهادهای نظارتی تعبیر شد، این مرکز را افتتاح کرد! در یک مورد دیگر، 20 خردادماه امسال بیژن زنگنه طی ابلاغیه‌ای به شرکت ملی صنایع پتروشیمی دستور داد که باید تا تاریخ اول تیر ماه عملیات بهره‌برداری و تعمیرات خط لوله اتیلن غرب کشور را به پتروشیمی کاویان از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ باختر واگذار کند؛ این دستور عجیب و خارج از چارچوب قانون اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی (مصوب آبان ۱۳۵۶ مجلسین) با مخالفت اعضای هیات‌مدیره این شرکت مواجه و با غیرقانونی خواندن این دستور، از تصویب موافقت‌نامه واگذاری عملیات بهره‌برداری خط اتیلن غرب به پتروشیمی کاویان خودداری می‌کنند.کار به جایی کشید که سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر نفت، دستور و اصرار او برای واگذاری مشکوک این خط لوله به هلدینگ باختر را به ضرر منافع ملی دانست و ضمن ‌اشاره به غیرقانونی بودن تصمیم زنگنه، به او هشدار داد در صورت تخطی وی از قوانین مصرح، پرونده وی راهی محاکم قضایی می‌شود، اما زنگنه این بار هم زیر بار هشدارها نرفت!

پیشنهاد روزنامه اطلاعات به رئیس دولت سیزدهم

روزنامه اطلاعات به ابراهیم رئیسی در آستانه تشکیل کابینه پیشنهاد کرد:با آرامش و متانت در بیان و گفتارتان، ادبیاتِ ستیز و دوقطبی‌سازی و فرقه‌پردازی در عیال‌الله را برچینید و بگذارید دیگر ارگان‌های کشور، اعم از مجلسیان و محفلیان و رسانه‌نشینان و سخن‌سازان با الگوگیری از آرامش و مهر در گفتار و بیان شما، در ادبیات خود تجدیدنظر کنند.شما متین‌ترین و آرام‌ترین گفتارها را در مناظره‌ها از خود نمایان کردید. بگذارید بانیان و طرفداران گفتارهای گزنده و نه ‌درخورِ شئوناتِ این مردمِ نجیب تنها بمانند و تجدید نظری کنند.… و همان‌گونه که سامانه‌ای را معرفی کرده‌اید، بر معرفی خیرخواهان و عاقبت‌اندیشان در برنشاندن همکارانی لایق، کاربلد و دور از تظاهر و تملق اهمیت دهید و جلوه‌ای از دولت اسلامی را- که عده‌ای ذوق‌زده‌اش شده‌اند- در ذائقه‌ی مردم بنشانید. بگذارید مردم ذوق کنند.

نگاه فعال اصلاح طلب به تماس دفتر رئیسی و اژه ای با اصلاح طلبان

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تماس رئیس جمهور منتخب با منتقدان و فعالین سیاسی، پسندیده است اما این که از نقطه نظرات آنان تا چه حد استفاده کند در چینش کابینه به خوبی نمایان می‌شود.جلال میرزایی، درباره تماس دفتر رئیس‌جمهور منتخب با فعالان سیاسی از جریان مقابلش و نظرخواهی از آنان برای تشکیل دولت و اداره کشور گفت: نفس تماس آقای رئیسی با برخی از منتقدان حاکمیت و جریان اصولگرایی بسیار معنادار است.این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تماس دفتر رئیس‌جمهور منتخب با منتقدان و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از دو حالت خارج نیست؛ یا از باب مشورت است یا انجام اصلاحات.وی با بیان این که این کار قابل قبول و حرکت جالبی است، عنوان کرد: این که جریان پیروز انتخابات بیاید از برخی منتقدان و اشخاص در خصوص قوه مجریه و رویکردها نظر بخواهد در نوع خودش قابل تحسین است، حال اینکه تا چه اندازه این نقطه‌نظرات استفاده شود، بحث جدایی است اما این امر خودش به تنهایی حرکت جالبی است.وی یادآور شد: به خاطر ندارم پیش از این دیگران این کار را کرده باشند، یعنی ما در دوره‌های قبل مشاهده نکردیم که روسای‌جمهور پیروز و منتخب قدمی بردارند و از مخالفین، منتقدان و یا رقبای خود نظرات و مشورت‌هایی را دریافت کنند.

منابع خبری: طالبان، گمرک اسلام قلعه در مرز ایران را تصرف کرد

منابع خبری در استان هرات در غرب افغانستان اعلام کردند، لحظاتی پیش، گروه طالبان گمرک مرزی اسلام قلعه در مرز با جمهوری اسلامی ایران را تصرف کرد.خلیل رسولی یکی از خبرنگاران مستقر در هرات افغانستان به ایرنا گفت که طالبان لحظات پیش مرز اسلام قلعه و گمرک را تصرف کردند.اسماعیل آزاد خبرنگار دیگر افغان در هرات اعلام کردند که پس از فرار نیروهای افغان و کارمندان گمرک مردم وارد گمرک هرات شده‌اند.مقامات محلی استان هرات هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده‌اند.گروه طالبان امروز (پنجشنبه) نیز با حمله به برخی شهرستان های هرات دو شهرستان را در این استان تصرف کرده‌اند اما مقامات محلی هرات گفته‌اند که آنها تاکتیکی از این شهرستان‌ها عقب نشینی کرده‌اند.

قاضی زاده: در طرحی که در ابتدا امضا کردم، جرم انگاری برای کاربران مطرح نبود

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس در توییتی نوشت: جرم انگاری برای کاربران در طرح صیانت از فضای مجازی که در ابتدا امضا کردم، مطرح نبود. هدف اصلی این طرح ساماندهی پلتفرم ها در لایه مدیریتی است و برخورد با کاربران اصلا مطرح نیست؛ اگر چنین نباشد امضای خود را پس می گیرم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۴۵
فقط روحانی باید استغفار کنه ؟! بقیه پاک ومنزه هستن ؟!
آقای قاضی زاده پیشنهاد خوبی است. اما نه فقط برای آقای روحانی. بلکه برای بسیاری از شماها که به خاطر قدرت طلبی و انحصار طلبی 85 میلیون ایرانی را به روز سیاه نشانده اید. از جمله خود شما.
فقط روحانی باید استغفار کنه ؟! بقیه پاک ومنزه هستن ؟
اینهایی که امروز زندانی هستند همان شیفتگان خدمت دیروزی بودند
خب این هزار نفر رو میاوردید توی شوراها! بجای اینکه افراد جدید رو تو شورا ببرید پیش اون هزار نفر!
شوراها تو ایران‌جواب نمیده چون اکثررافراد به دنبالدسواستفاده هستن
اقای زاکانی مگر شما به خاطر اشتباهاتتان در مورد دولت نهم و دهم توبه کردید؟
این آقای قاضی زاده هم توهم برش داشته
چون کاندید ریاست جمهوری بوده فکر میکنه دیگه برا هر چیزی میتونه نظر بده!

شما کجا، ریاست جمهوری کجا!!!!!
اینکه 1000 نماینده شورای شهر در زندان هستند. ضمن اینکه جای تاسف فراوان دارد وبرازنده هیچ نظام مردم سالار نیست .بیانگر عدم حضور احزاب در کشور است
بسه عامو
باشه فهمیدیم همچی مثلاً تقصیر روحانیه و شما خیلی باهم فرق دارید اون از مریخ اومده
حالا دولت شمام میبینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
از الان دارن تقصیر بی کفایتی خودشون رو میندازن گردن رو‌حانی
شما هم باید استغفار کنی ولی البته نه مثل راهبه ها
اگر چه خانم دکتر محرز بازیچه دست شما شد و بالطبع جایگاه مردمی خود را از دست داد اما جایگاه علمی ایشان در خاورمیانه نشان می دهد که کله گنده ترین اعضای ستاد کرونا، در حد منشی ایشان هم نیستند.
کسانی که طی این هشت سال آقای روحانی را مکرراً تایید کردند چه؟ رهبری، شورای نگهبان و مجلس چرا ایشان را غزل و یا مواضع ایشان را نقد مستقیم نکردند؟؟؟ این حرفهای بی معنی مثل استغفار و عذرخواهی اگر باشد مربوط به همه ارکان هست و نه صرفا روحانی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
واقعا احسنت حرف دل مارازدید
جناب قاضی زاده هاشمی ایا حاضر هستی مثل راهبه ها شوی و اسغفار کنی؟ شما این اخلاق را کجا یاد گرفتی که به رئیس جمهور که رای ان از ارای شما 4 کاندیدا بیشتر بود حاینگونه توهین میکنید ؟ و اقای عبدالله گنجی اگه دل سوخته ای پس خودت زحمت ساخت خزانه را بکش .
نماینده مجلس: هزار نفر از اعضای دوره پنجم شوراها در زندان به سر می‌برند.
-
البته منظور "شوراهای اسلامی" میباشد.
این خبر را آمریکا و انگلیس نمیگویند، نماینده مجلس میگوید.
حالا مردم چه کنند؟
كلا شوراها هيچ فايده اي براي مردم نداشت و محلي شد براي رانت و زدو بند
بندرامام شورا نمیخواهد ،شهردار منتصب مرکز میخواد ،فساد بیداد می‌کنه ،به داد بندر امام برسید
شواها فقط باعث بزرگتر شدن سيستم دولتي شدند و نه در شهر ها و نه در روستاها نقش مفيدي نداشتند
متاسفانه در خيلي از شهرها و حتي روستاها، روستاها شدند محلي براي پارتي بازي و سوء استفاده و زمين خواري و ... كاش اين سيستم به حالت قبل برميگشت
رای دهندگان و تایید کنندگان کلاهشان را بذارند بالاتر
به تمام مقدسات ، شوراها فقط به مردم هزینه اضافه می کنند و هیچ خاصیت شهری بجز نفع شخصی ندارد
وفقط بخاطر بازار گرمی انتخابات ریاست جمهوری تا حالا باقی مانده وگرنه اگر مدیریت صحیحی داشته باشد شورا باید هرچه زودتر باطل گردد
مثل استفاده رئیسی از اصلاح طلبان مثل غریقی است که به دست آویز سستی دست می اندازد وقطعا"( تتمه) آنرا هم باخود به زیر آب خواهد برد .
آرین منش این بزرگترین افتخار اصلاح طلبان است که در کابینه رییسی نباشند بنده خدا
فقط نفرت از روحانی را مطرح میکنه گویی بقیه تون خیلی محیوبیت دارید هر نفرینی که به روحانی میشود شامل همه تونه
واقعا تاسف باره که چقدر عقب موندیم
و چقدر بین مسولان از دو جناح حاکم ، جنگ و جدل پر هزینه از جیب مردم است!!؟؟؟
آقای قاضی زاده هاشمی ، اولین کسی که باید استغفار کند شخص شما هستید با همان نطق ها و طرح هایی که در مجلس کردید فقط گناه خودتان را زیاد کردید . شما هم یکی از گناهکاران این مجموعه هستید .
هموناییدکه میگفتن تو سوریه چیکار میکنید کشور میخان وارد جنگ افغانستان کنتد
اگر بررسی کنید جای بعضی از ... نماینده های ادوار مجلس هم کنار آن 1000 نفر است که بدلایلی این کار انجام نگرفته است.
افغانستان روی ارامش را نخواهد دید و هندوستان ابستن بحران جدید است
خدا را خوش نمی آید، آنقدر به روحانی گیر ندهید، این بیچاره بد شانسی آورد به تحریم خورد، بازم نسبتا خوب اداره کرد.
گرداندن یک کشور هشتاد میلیونی شوخی نیست.
بعد که رفت میگویید خدا پدرش را بیامرزد .
جناب آفای قاضی زاده هاشمی! اگر بنا بر استغفار باشد شما و همفکرانتان باید علاوه بر استغفار توبه نصوح کنید که این چند سال تا جایی که برایتان ممکن بود چوب لای چرخ دولت گذاشتید و نتیجه اش هم این شد که شما بین چهار کاندیدا نفر پنجم شدید
آقای آرین منش! دولتتون ارزونیتون
آقای آرین منش! دولتتون ارزونیتون
آقای آرین منش! دولتتون ارزونیتون
یعنی هر کسی از ما ایرانی ها به یه اختیاری دست پیدا می کنه، در نهایت به نوعی از موقعیتش سو استفاده کنه. ( در یک شراکت کوچک خصوصی تا یک جایگاه عمومی اجتماعی). انگار من و شما هم نداره. یه اصلاحی نیاز هست که این اتفاق ها کمتر بشه. شاید نظام مالی شفاف و مشخص شدن محل کسب درامد ریال به ریال هر فرد و قابلیت پیگیری ان، شرط لازمش باشه.
شما اول به خاطر احمدی نژاد استغفار کن تا بعد با هم‌صحبت کنیم.
زنگنه صدای کیهان را درآورد!) اگر پروژه به قرارگاه خاتم واگذار شده بود که صدای کیهان در نمی اومد !!! حالا هم باید حرفهای زنگنه را شنید کیهان حرف زیاد میزنه همینکه که صدای کیهان دربیاد یعنی کار زنگنه درست بوده
گنجی: اگر روحانی خزانه خالی تحویل گرفت، رئیسی باید دنبال جای خزانه بگردد) خزانه اگر هم خالی باشد اگر محل خرج پولها معین باشد و در کارهای زیربنایی کار شده باشد مشکل ندارد نه مثل دوره هاله نور که شما اصولگراها تا کمر در برابرش خم میشدید و اب لیوانش را سر میکشیدید هشتصد میلیارد دلار بر باد رفت محل استفاده اش را هم اعلام نکرد و شما فقط قربون صدقه اش رفتید الان که تحریم ها اجازه فروش نفت را بما نداده یا پولش قابل وصول نبوده فقط در دوره یکساله اخر اوباما دولت روحانی توانست 100 میلیارد ذخیره کند که استفاده از ان فقط منوط به اجازه رهبری است نه مثل دوره احمدنژاد کلیدش دست دولت باشد در دوره روحانی و سال گذشته کشور بدون پول نفت اداره شد کدام از شما عرضه شو داره
ارین منش :البته آقای رئیسی بنای شایسته‌سالاری دارد و می‌خواهد از افراد توانمند استفاده کند اما حتما می‌تواند افراد شایسته را از میان طیف‌های گسترده اصولگرایی انتخاب کند».: خخخخ اصولگرا شایسته و توانمند !!!! فقط تو شعار توانمندند
سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق دستگیر شدند) منبع اگاه کیه ؟! که از قول او خبر منتشر میشه و وزارت اطلاعات چیزی نمی گه
کلا مگه چند نفر اعضای شورای شهر داریم؟؟
آخه چرا هی بستر سوءاستفاده عده ای را فراهم می کنید؟؟
اصلاح طلبان چنان گندی دراین چندسال اخیرزدندکه هم منفورحکومت شدندوهم مردم ایران!
اخه این بحث اصلاح طلب و اصولگرا کی میخواد تموم بشه . بابا بس کنید و شروع کنید به باز سازی این کشور. همه چی شده شعار و زیر اب زنی و از کار سازنده خبری نیست . امیدوارم دولت جدید به کسانی که کمتر شعار میدند و بیشتر کار میکنند بها بده . واقعا مدیریت این کشور با این فرهنگ بد و غلطی که جا افتاده کار سختیه. الان زمانیه که باید اشخاص متخصص و وارد به کار بیان تو میدون و چرخ مملکت رو بگردونند . شعار و جنگ و دعوا و اصلاح طلب و اصول گرا بازی بسه. بخدا شرایط نگران کننده شده . بیدار بشید کسانی که دستی در امور دارید .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها