بازدید 48062
دو هزار و پانصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مشکل نحوه نشستن کلانتری حل شد! / هاشمی طبا: روحانی و جهانگیری مدام در حال ماله کشیدن هستند/ پاسخ ابطحی به انتقادات از رئیس دولت اصلاحات درخصوص انتخابات / پیشنهاد سلیمی نمین به رئیسی برای ورود تدریجی جوانان به کابینه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، امنیت جامعه تهدید می‌شود / یک نماینده: مجموع واکسن خارجی و داخلی هم جوابگوی جمعیت کشور نیست و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 07 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب اخباری، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذاری قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

مشکل نحوه نشستن کلانتری حل شد

 

مشکل نحوه نشستن کلانتری حل شد! / هاشمی طبا: روحانی و جهانگیری مدام در حال ماله کشیدن هستند/ پاسخ ابطحی به انتقادات از رئیس دولت اصلاحات درخصوص انتخابات / پیشنهاد سلیمی نمین به رئیسی برای ورود تدریجی جوانان به کابینه

پاسخ ابطحی به انتقادات از رئیس دولت اصلاحات درخصوص انتخابات

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر اصلاح طلبی انسجام را به این معنی بداند که جامعه به کجا رسیده و مبانی خود را نو کرده و اصلاحات خود را از اصلاحات جاری که به بن‌بست رسیده، ترمیم کند یا به نوعی به دنبال اصلاحات ساختاری باشد، این احتمال می رود که مجددا مرجعی در جامعه باشند. «محمد علی ابطحی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا، در رابطه با انتقاد برخی در مورد اشتباه «خاتمی» در انتخابات و تکرار او اظهار کرد: جریان اصلاح طلبی حتی اگر به بن‌ بست هم بخورد نمی تواند مسیرش را از صندوق رای جدا کند و باید تلاش کند مسیر اصلاح طلبی را باز کند تا صندوق تأثیر گذار باشد اگر ما این را مشی اصلاح طلبی بدانیم، به طور طبیعی خاتمی از چارچوب خود خارج نشده است. نکته قابل توجه دیگر این است که جامعه اصلاح طلبانه تر از اصلاح طلبان پیش رفت و حس کرد مسیر صندوق باز شدنی نیست و خواست تا مخالفت خود را با ممانعت از اصلاح طلبی با رای ندادن انجام بدهد که امری پیشروتر بود. ولی طبیعتا یک رهبر سیاسی نمی تواند مسیر متفاوت تری برای خود انتخاب کند اگر که به حوزه اصلاحات پایبند باشد.ابطحی با بیان اینکه حمایت اصلاح طلبان از همتی آسیبی به این جریان وارد نکرده است، ادامه داد: برای شرکت و حضور موثر در انتخابات 1400 شورای سیاستگذاری اقدام کرد و ما ۱۰ کاندیدا داشتیم و شاید اگر با کاندیدا خودمان وارد انتخابات می شدیم، شکست می خوردیم ولی کاندیدا ما حذف شد و نزدیک بودن کاندیداهای تایید شده به اصلاح طلبان موجب شد برخی از آنها حمایت کنند و این اقدام هم هیچ اشکالی نداشت.

اولین مهمان خارجی دولت رئیسی مشخص شد

وزیر خارجه ژاپن قصد دارد اواسط مردادماه برای دیدار با مقام‌های دولت آیت‌الله رئیسی و تأکید بر تمایل توکیو برای تقویت روابط دوستانه با جمهوری اسلامی، به تهران سفر کند.خبرگزاری «ان اچ کی» ژاپن امروز (چهارشنبه) گزارش کرد که «موتگی توشیمیتسو» وزیر امور خارجه ژاپن اواسط ماه آگوست (اواسط مردادماه) برای دیدار با مقام‌های ارشد دولت آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر خواهد کرد.ان اچ کی در گزارش خود در خصوص سفر این مقام ژاپنی نوشت که موتگی قصد دارد در این سفر از مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی ایران درخواست کند تا نقش سازنده‌ای در تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها و برقراری صلح در غرب آسیا ایفا کند. آن طور که در این گزارش آمده است، وزیر خارجه ژاپن همچنین قصد دارد تمایل توکیو برای تقویت دوستی سنتی و قدیمی با جمهوری اسلامی ایران را نیز اعلام کند.

نظر یک اصولگرا درباره دیدار رئیسی و برخی افراد اصلاح‌طلب

کوشکی با اشاره به دیدار سید ابراهیم رئیسی و برخی افراد اصلاح طلب گفت: این موضوع اشکالی ندارد؛ اما اگر رییسی به دنبال جمع آوری نظریات و دیدگاه‌هاست به طور طبیعی نظرات احزاب اصلاح طلب گره‌ای از مشکلات آقای رئیسی را باز نخواهد کرد، زیرا مملکت هشت سال در دستان اصلاح طلبان بوده است و آنها اگر نظر مساعدی داشتند، طبعا اجرا می‌شد، بنابراین اولویت مشورت قطعا باید با نیروهای انقلابی باشد.

صحت انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تایید شد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تأیید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر تهران توسط هیات نظارت این شهرستان خبر داد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکرالله حسن‌بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد تایید صحت انتخابات اظهار داشت: بر اساس نامه ارسالی از هیات نظارت شهر تهران به فرمانداری تهران صحت انتخابات شورای شهر تهران تایید شد.

هاشمی طبا: روحانی و جهانگیری مدام در حال ماله کشیدن هستند

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه عملکرد جهانگیری را مجموعا چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: «متاسفانه شرایط مملکت ما طوری نیست که راحت بتوان درباره عملکرد افراد قضاوت کرد. به هر حال یکسری از مسائل از اختیار آنان خارج است. مثلا همین قضیه برق که الان با آن درگیر هستیم. نه وزیر نیرو مقصر است و نه معاون اول. مقصر کل سیستم است که مسائل این وزارتخانه را حل نکرده و نتوانسته سرمایه‌گذاری کند، مصرف بالا رفته، این همه ماینر کشف شده و ... . بنابراین نمی‌توان فوری هر کاری که انجام نشده را نقطه ضعف یک فرد دانست. با وجود این، معتقدم که عملکرد آقای جهانیگری مجموعا راضی کننده نبوده است.» وی توضیح داد: «مشکلات و مسائل به قدری است که گاهی افراد نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند، منتها وقتی که نمی‌توانند باید این را بگویند و کنار بروند. نمی‌شود هم باشند و هم نتوانند کاری انجام دهند. اشکال بزرگ آقای روحانی و آقای جهانگیری این است که زبانشان بسته است، با مردم روراست صحبت نمی‌کند و مدام در حال ماله کشیدن هستند.»

پیش‌بینی ظریفیان از آینده تعامل رئیسی با اصلاح‌طلبان

غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «باید اجازه داد که انسجام ملی در کشور شکل بگیرد و اگر چانه‌زنی با گروه‌های مختلف برای منافع ملی رخ می‌دهد، باید از آن استقبال صورت بگیرد و به نظر من گفت‌وگو با جناح‌های مخالف می‌تواند فرای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان باشد و نظرات اساتید دانشگاه، فعالان اجتماعی و هنرمندان هم گرفته شود. به هر حال این رویکرد از سوی آقای رئیسی مثبت است و نیازی نیست با نگاهی منفی با آن روبه‌رو شویم».او ادامه داد: «حالا باید دید که آیا رویکرد تعاملی با نیروهای منتقد استمرار خواهد داشت یا نه؟ از یک‌ سو باید مشاهده کرد که دولت آقای رئیسی در این مسیر چه قدر ثابت‌قدم است و اینکه آیا تعامل با گروه‌های مختلف ادامه‌دار خواهد بود یا نه و از سوی دیگر باید دانست که به دلیل بی‌اعتمادی گسترده مردم به سیاست حتما استقبال عمومی از این دست تعامل‌ها با ملاحظات و احتیاط‌هایی همراه می‌شود. در نهایت هنوز مشخص نیست که تعامل آقای رئیسی با منتقدان چه‌قدر واقعی است.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تجربه تاریخی از تعامل‌های بین جناحی بیان کرد: «واقعیت‌های سیاسی جامعه و البته تجربه زیسته نشان می‌دهد که چنین تعامل‌هایی تداوم نمی‌یابد زیرا وقتی یک دولتی سر کار می‌آید، جناح حامی‌اش انتظاراتی دارد که باید به آنها عمل شود. واقعیت این است که نگاه ملی به موضوعات در کشور ما ضعیف است. اکنون هیچ جناحی نمی‌تواند ادعا کند که مای اصلاح‌طلب یا مای اصولگرا می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم و اگر چنین نگاهی وجود داشته باشد، توهمی بیش نیست؛ بنابراین امروز نیاز داریم که دولت از همه ظرفیت‌ها در همه جناح‌ها استفاده کند و از همه برنامه بگیرد اما متأسفانه عرض کردم که چنین نگاهی به دلیل جناح‌بازی‌ها به انزوا می‌رود و همه چیز ایدئولوژیک و به حق و باطل تقسیم می‌شود». او در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر رئیسی بخواهد بیش از این با اصلاح‌طلبان ارتباط داشته باشد و حتی بخواهد از آنها در دولتش استفاده کند، آیا با اصولگرایان به مشکل برمی‌خورد یا نه، گفت: «من باور دارم آقای رئیسی حاضر نمی‌شود از اصلاح‌طلبان در دولتش استفاده کند و تعامل او با اصلاح‌طلبان در حد همین رایزنی‌ها می‌ماند؛ اما اگر به فرض محال او اصلاح‌طلبی را وارد دولت کند، حتما اصولگرایان برنمی‌تابند و علیه آقای رئیسی و دولتش موضع می‌گیرند. از این سو اصلاح‌طلبان به دلیل مبهم‌ بودن فضای سیاسی به راحتی تن به همکاری همه‌جانبه با دولت آقای رئیسی نمی‌دهند و اگر به فرض درخواستی برای همکاری باشد، با تأمل با آن مواجه می‌شوند.»

داستان اعزام یک سفیر

در اوایل هفته جاری به صورت رسمی اعلام شد که محسن بهاروند، معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید ایران در انگلیس عازم لندن شده است و او روز گذشته استوار نامه خود را تقدیم ملکه انگلیس کرد.در پی انتشار این خبر، برخی از رسانه ها با انتشار اخباری مدعی شدند که محمد جواد ظریف در روزهای پایانی حضور خود در وزارت امور خارجه در کسوت ریاست دستگاه دیپلماسی کشور دست به انتصاباتی خارج از عرف زده و در همین چارچوب با عجله اقدام به انتصاب محسن بهاروند به عنوان سفیر جدید ایران در انگلیس کرده و این اقدام در راستای چوب لای چرخ گذاشتن دولت سیزدهم انجام شده است. این اظهارات در حالی مطرح می شود که بر اساس اعلام مقامات وزارت خارجه، محسن بهاروند از ده ماه پیش یعنی مهر سال ۱۳۹۹ از سوی وزارت خارجه ایران به عنوان جانشین حمید بعیدی نژاد و سفیر جدید ایران در لندن پس از طی کردن مراحل داخلی این موضوع به وزارت امور خارجه انگلیس معرفی شده بود و در این مدت دستگاه وزارت خارجه منتظر طی شدن روند قانونی و دیپلماتیک این موضوع از سوی کشور میزبان بوده است .در همین راستا، سخنگوی وزارت خارجه نیز پیش از این اعزام در پاسخ به سوالی درباره معرفی سفیر جدید ایران در انگلیس با توجه با مشخص شدن نام سفیر جدید انگلیس در ایران گفته بود: درباره تبادلات سفرا همه آن‌چه انجام شده مربوط به سال گذشته است و چندین ماه است صدور ویزا و آگرمان‌ در دستور کار بوده است و زمانی که اعزام نهایی شود، اطلاع رسانی می‌کنم.

درخواست خواهر بابک خرمدین برای ابطال پرونده یک فیلم

خواهر بابک خرمدین در پی انتشار خبرهایی درباره تولید مستندی درباره برادرش، از رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد درخواست کرد پروانه ساخت مستند «پدرکشتگی» باطل شود . آذر (آزیتا) خرمدین در متنی در این باره نوشته است: «صبح شنبه از طریق اخبار خبرگزاری‌ها مطلع شدم مستندی با موضوع حادثه ناگواری که برای خانواده ام پیش آمده و درباره قتل برادرم بابک خرمدین و ابعاد روانشناختی و جامعه‌شناختی آن از سازمان سینمایی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت دریافت کرده است. این در حالی است که سازندگان حتی به خودشان زحمت نداده‌اند با من یا برادرم تماس بگیرند و اطلاعی بدهند و اجازه یا رضایت‌مان را جویا شوند در عوض بدون اینکه خانواده در جریان باشند، پروانه ساخت گرفته و خبرش را هم رسانه‌ای، نام فیلم را انتخاب در موردش گفتگو و اعلام کرده‌اند در گروه سینماهای هنر و تجربه هم اکران خواهد شد. آن را در صفحه شخصی اینستاگرام خودشان هم گذاشته و با سیل تبریک فالوورهایشان هم مواجه شده‌اند. در خبرها نام آقای امیر سیدزاده کنار نام خانم دیگری که تا به حال اسمش را هم در فضای سینما نشنیده‌ام به عنوان تهیه‌کننده قید شده است. در تماس نماینده‌ام با سازمان محترم سینمایی به ما اعلام شد که اگر رضایت خانواده نباشد، پروانه ساخت را باطل می‌کنیم. اما سوال من اینجاست که چطور موقع صدور پروانه ساخت از ایشان رضایت خانواده را نخواسته‌اند؟ اگر رضایت ما لازم و واجب است چطور بدون رضایت کتبی ما و مقام محترم قضایی پروانه ساخت صادر و بعد خبرش رسانه‌ای شده است که حال ما باید خودمان  اتفاقی متوجه این قضیه شویم و در این روزهای سخت بعد از آن اتفاق، برویم و با پیگیری پروانه ساخت فیلم مستندی درباره برادرم و خانواده‌ام را باطل کنیم؟

یک نماینده: مجموع واکسن خارجی و داخلی هم جوابگوی جمعیت کشور نیست

نایب‌رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری در سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: ۱۲۰ میلیون دز واکسن مورد نیاز کشور است که مجموع واکسن خارجی و داخلی هم جوابگوی تامین این تعداد دز نیست. جلیل میرمحمدی میبدی درباره کند بودن روند واکسیناسیون در کشور اظهار داشت: اینکه می‌گویند در کشور شش واکسن تولید می‌شود خلاف است. توجه داشته باشید که دو واکسن به صورت اضطراری اجازه تولید انبوه را گرفته‌اند؛ یعنی در حالی که در فاز سوم مطالعه بالینی بودند و با توجه به اینکه نزدیک به ۲۰ هزار نفر واکسن را زدند و هیچ گونه عارضه‌ای در آن‌ها مشهود نبود، اجازه تولید واکسن به آن‌ها داده شد. واکسن کو برکت و پاستور دو واکسنی هستند که اجازه تولید انبوه را گرفته‌اند.

اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، امنیت جامعه مورد تهدید قرار می‌گیرد

داریوش قنبری با تاکید بر این‌که طبقه متوسط جامعه در حال حذف شدن است، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که طبقه متوسط به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، در حال نابودی است. امروزه اثری از طبقه متوسط در جامعه دیده نمی‌شود. متاسفانه طبقه متوسط به طبقه پایین جامعه نزول پیدا کرده است. دولت سیزدهم باید به طبقات متوسط و حقوق بگیران و کارمندان توجه ویژه داشته باشد تا حداقل به سطح یک زندگی معمولی نزدیک شوند. به هر حال شرایط بسیار دشواری در انتظار دولت آقای رئیسی است. وی در ادامه گفت: بازسازی اقتصاد کشور کاری بسیار دشوار است و اگر شرایط کنونی کشور را به شرایط بعد از جنگ هشت ساله با عراق تشبیه کنیم، به بی‌راهه نرفته‌ایم. به هر حال روشن است که خسارات و خرابی‌های یک جنگ نظامی را نداریم اما خسارات و خرابی‌های یک جنگ تمام عیار اقتصادی را شاهد هستیم. در این زمینه باید مبحث اشتغال جوانان مورد بررسی جدی قرار گیرد. قنبری در پایان افزود: برخی از شعارهای اقتصادی که در روزهای انتخابات مطرح شدند، اکنون وقت عمل کردن به این شعارهاست. رئیس‌جمهور منتخب باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده در صدد حل مشکلات کنونی کشور برآید. اگر مسائل و مشکلات اقتصادی حل نشوند، راه برای به وجود آمدن بحران‌های سیاسی و اجتماعی باز و امنیت جامعه تهدید می‌شود.

حق‌شناس: با تخلفات مربوط به ملک ریاست جمهوری در جماران برخورد کردیم

محمد جواد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اضافه کرد: درباره ابعاد این موضوع و صحت خبر انتظار ما این است که مدیریت شهری واضح و روشن بیان کند که مساله چه بوده و ابعاد آن را برای شورای شهر بیان کند. منتظر هستیم که مساله دقیق‌تر روشن شود تا آن را اعلام کنیم. او اظهار کرد: نمایندگان مردم در شورا نسبت به مباحث شهری، حقوق مردم، سرمایه‌های متعلق به مردم چه مادی و چه معنوی تاکنون با حساسیت لازم مسائل را دنبال کرده و حتی هزینه‌اش را هم پرداخت کرده‌اند. رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در جایی که در مواجهه با قدرت بودیم نهراسیدیم و تخلفات مربوط به ملک ریاست جمهوری در جماران را پیگیری و با آن برخورد کردیم، تخلف مجلس در خیابان مردم مورد دیگری است که اعضای شورا پیگیری کردند و تذکر دادند. او اضافه کرد: اگر جایی مسجل شود، تخلفی صورت گرفته و حتی در سطوح بسیار بزرگ هم بوده، کوتاهی از سوی شورا نشده است چه برسد به سطوح پایین‌تر!

پیشنهاد سلیمی نمین به رئیسی برای ورود تدریجی جوانان به کابینه

سلیمی نمین: باید دانست این انسداد به این شکل از بین نمی‌رود که همه وزرای کابینه سیزدهم از دهه شصتی‌ها انتخاب شوند. این مساله به یک برنامه‌ریزی و مرکزیت فکری نیاز دارد. متولدین دهه ۶۰ و بعد از آن باید به تدریج در بدنه اجرایی کشور مجرب شده و آزمایش شوند و پس از دو سال، در روندهای ترمیمی، وارد کابینه و مدیریت‌های کلان شوند. وی تصریح کرد: کشور در شرایط آزمون و خطا نیست. برخی مدیران جوانی که می‌آیند به دلیل کم‌تجربگی، بردباری و تحمل کافی ندارند. ما در تغییرات رسانه ملی شاهد بودیم برخی مدیران جوان شبکه‌ها، مشکلاتی را به وجود آوردند که حالا چندین نیروی مسن نیاز داریم تا آن مسائل را حل کنند. ظرفیت‌سازی در واگذاری مسئولیت‌ها بسیار مهم است. اینطور نیست که امروز اراده کنیم فردی در جایی قرار گیرد و فردا ظرفیت‌های لازم در او شکل بگیرد. سلیمی‌نمین در ادامه اظهار کرد: باید دانست این انسداد به این شکل از بین نمی‌رود که همه وزرای کابینه سیزدهم از دهه شصتی‌ها انتخاب شوند. این مساله به یک برنامه‌ریزی و مرکزیت فکری نیاز دارد. متولدین دهه ۶۰ و بعد از آن باید به تدریج در بدنه اجرایی کشور مجرب شده و مورد آزمایش قرار گیرند و پس از دو سال، در روندهای ترمیمی، وارد کابینه و مدیریت‌های کلان شوند.وی تصریح کرد: کشور در شرایط آزمون و خطا نیست. برخی مدیران جوانی که می‌آیند به دلیل کم‌تجربگی، بردباری و تحمل کافی ندارند. ما در تغییرات رسانه ملی شاهد بودیم برخی مدیران جوان شبکه‌ها، مشکلاتی را به وجود آوردند که حالا چندین نیروی مسن نیاز داریم تا آن مسائل را حل کنند. ظرفیت‌سازی در واگذاری مسئولیت‌ها بسیار مهم است. اینطور نیست که امروز اراده کنیم فردی در جایی قرار گیرد و فردا ظرفیت‌های لازم در او شکل بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۶۰
اگر مثله اقتصادی مردم حل نشود بزودی مشگلات بزرکی پیش خواهد امد همین طور که از اول برنامه ای برای اقتصاد نداشتید که به اینجا رسیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
حل مشکل کشور تنها با دولت جوان و انقلابی ممکن است.
قدرت بین چند نفر در گردش و‌جابجایی است و هیچ گره از مشکلات نه اینکه باز نمیشود بلکه روند ادامه دارد و روز به روز کشور و ملت نابودتر میشود معاون رییس میشه رییس از این قوه میره قوه دیگه تا به کی این گردونه ادامه داره خدا میدونه
چرابعضی مرتب شعاراستفاده ازجوانان درکارهای مدیریتی وحساس را میدهندولی خداشاهداست کارهای مدیریت وزنه برداری وبوکس وکشتی نیست مدیریت بازوی کلفت نمیخواهد که جوان بخواهد بلکه مدیریت استعداد ودانش وتجربه وبینش خوب وجهانی میخواهد به چه دردمیخوردکه کارهای مدیریتی حساس راصرفاً به جوانانی بدهیم کم تجربه بااستعداد وهوش بسیار متوسط که سالهانیازبه آموزش دارندواخرسرهم معلوم نیست چه شود اینهمه روی کلمه جوان به تنهائی اکتفا نکنید
البته اگرمدیر باتجربه خوب بااستعداد وبادانش وبینش درست
پیداکنیدخوب است وگرنه صرف جوان بودن برای مدیربودن‌ خوب نیست بلکه ضررمضاعف است حالااگربعضی میخواهند بااین سیاست دست آقازادگانشان رابندکنند مغوله دیگری است که ماجسارت دخالت نداریم
خانم‌اذر خرمدین! چقدر خوب بود این حساسیت را در مورد خانواده هم‌می داشتید تا برادر بی گناهتان به ان‌ طرز فحیع به قنل نمی رسید،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
نه اینکه افراد مسن واقعا کارائی دارند. مشکل این است که ما همگی فقط همدیگر را خرد می کنیم. مشکل این است که افرادی که تحصیلات مدیریتی دارند ازآنها استفاده نمی شود. مشکل این است که وقتی هم مدیر می شویم فقط به فکر خود و افراد نزدیک خود هستیم
پاهای کلانتری 180درجه باز بود شده 145 درجه!
یه سرچ کنید ببینید دولتمردان با شخصیت چطور می نشینند !
البته منظور ترامپ نیست !
مشخص شد تربیت ایشون نا کافی بوده که بایست همیشه مودبانه نشست خصوصا اینکه در جایگاه وزیر هستید
آقای کوشکی و دوستان دنبال منافع خودشون هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
کاشکی کوشکی اینقدر کشکی صحبت نکنه.....
پس ثابت شد کلانتری بلداست که کجا چطور بشینند اگر به گفته ایشان نشستن شان همینطور است پس چرا جلوی اقای رییسی تاق باز ننشست حالا ثابت شد ایشان جاهایی برای توهین طرف مقابل انطور می نشیند ایشان را به طروق مختلف باید ادب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
ایشان تنها تربیت خانوادگی خود را نشان دادند نه چیز دیگری
شاید برطرف شدن مشکل نشستن کلانتری در برابر آقای رئیسی بخاطر اینه که پستی مقامی صندلیی یک چیزی بهش برسه وگرنه ...
حالا واقعا آقای رییسی آیت اله هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
مگه بقیه واقعاً دکتر و سردار و غیره هستند؟
واقعا جالبه ،نمیدونم تا چه زمانی قراره با بهانه های واهی از انتقال مسئولیت به نسل بعد شانه خالی کنید؟ درسته قدرت و رانت ناشی از آن براتون لذت بخشه اما تا چه زمانی؟ اون دهه شصتی که ازش به عنوان جوان یاد میکنید الان ۴۰ ساله است یعنی اگر از ۲۰ سالگی کار کرده باشه قانونن ۱۰ سال دیگه بازنشسته ،من نمیدونم ترازوی کسب تجربه شما چی و چگونه است که فقط از ۵۵سال به بالا تازه حساب میشه اما افتخاراتتان این است که همه در نوجوانی فرمانده جنگ یا فرماندار و مدیر بوده اید ،کاش اینقدر جذب قدرت نبودید واقعا آدم گردش قدرت بین یک عده خاص از مسئولینو میبینه دلش میشکنه!!
طوری از تقسیم پستهای کابینه صخبت میشود که انگار سرمایهگذاران شرکت سهامی خاص برای دریافت سود خود آمده اند !
غافل از اینکه حتی در یک شرکت خصوصی لازم است که اشخاص با تجربه و متخصص بدون توجه به سهم و سرمایه در شرکت استخدام و مشغول کار شوند تا شرکت به سود برسد. در غیر اینصرت شرکت ورشکست خواهد شد.
الان پزشکی هست که وقتی نسخه می نویسد امضایش کل نسخه را می گیرد و خط می کشد و مجبور است پششت نسخه را امضا و مهر بزند. چون تازه به دوران رسیده و با برخی قوانین و اصطلاحات وارد نیست باید جامعه یاد بدهد به ایشان. پزشکان قدیمی یاد بدهند چنین بنویسد و مقرراتی در این زمینه باشد.
به نگارش وصیتنانه اعتقادی ندارم ولی ناچار شدم حداقل برای آگاهی نوادگان خودم یکی بنویسم بیت الغزلش هم این است که آقای ظریف نامی گفت که خودشان انتخاب کرده اند ولی من انتخاب نکرده بودم !
در کثیف ماهیت کشورهای اروپایی همین رو بس که همیشه از ایران انتظار دارند که به توافقات برجام برگردد بدون اینکه از امریکا درخواست رفع کلیه تحریم ها را داشته باشند ، سه سال کامل به شما فرصت و باج داده شد حال نوبت عمل شماست ، هر چند کاملا مشخصه فقط قصد فریب رو دارن و میخان به هر نحوی امریکا رو وارد بازی کنند تا مدیریت پرونده هسته ای رو دست بگیره و از مکانیسم ماشه استفاده کند کلی این دفعه نویت تعهد شماست
ورود جوانان به کابینه؟؟؟
واقعا مسخره است .
به جای اینکه نخبه ها و با تجربه ها و ... را در نظر بگیرند
سر اینکه ( زنه یا مرده) ( پیره یا جوانه ) بحث می کنند.
این مزخرفات چیه؟
مگه مشکل اینکه که پیر باشه یا جوان؟
ببینید که کار بلد است از او استفاده کنید . خواه پیر خواه جوان .
همیشه سر چیز های مسخره بحث می شه.
لابد سر این هم بحث می کنند که : مو فرفری بیاریم یا فلان؟؟؟ چپ دست هم تو کابینه بیاورید چپ دست ها ناراحت نشوند.
قد کوتا (کوتوله) هم باید تو کابینه باشه!
معلول ذهنی چطور ؟ کلکسیون کامل بشه؟
روحانی
خاموشی ها به fatf مربوط است ؟؟؟ جل الخالق ؟؟ نکنه غارت سرمایه ملت تو بورس هم دست پالرمو بود ؟؟؟ نکنه ۶۰ تن طلای مملکت رو باد دادین کار برجام بود
باز خدایا شکر سخنگوی وزارت خارجه با انتخاب رییسی کمی شجاع شده ،؟؟
ظریف و عراقچی بزودی محاکمه خواهند شد
آقای روحانی به اندازه یک رییس جمهور ۴۰ ساله حرف زدی ولی تمام حرفهایت ۴ریال ارزش نداره ، لطفا این یک ماه فقط سکوت کن و منتظر حساب وکتاب باش به قول آقای زاکانی این قصه سر داراز دارد هنوز اول کاره ؟؟ حیف هسته ای مملکت که میتونست برق ده کشور رو تامین کنه ولی با بتن نابود شد
فرانسه ۷۰ درصد برق خودش رو از هسته ای تامین میکنه ما هنوز بعد ۴۰ سال تو غنی سازی ۴درصد ...
علت بی برقی ها سرمایه گذاری عجیب 8 ساله این دولت در طرح مزخرف تحول سلامت یا همان تحول جیب پزشکان با پرداخت های 500 میلیونی به پزشکان بدون افزایش بیمارستان یا تربیت تعداد زیاد پزشک و متخصص بود و تعطیل کردن ساخت نیروگاه و عدم پرداخت مطالبات پیمانکارن برق و کلا عدم پرداخت به سایر بخش ها بود . حالا هم بی برقی فقط با ساخت نیروگاه حل میشود که کار یک روز و دو روز نیست و 4 سال زمان میبرد. تقصیر همه بر گردن قاضی زاده هاشمی وزیر سوپرمیلاردر سابق وزارت بهداشت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
احسنت. به یکی از اصلی‌ترین دلایل اشاره کرده‌اید.
رییسی ایت الله نیست.
داریوش قنبری با تاکید بر این‌که طبقه متوسط جامعه در حال حذف شدن است، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که طبقه متوسط به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، در حال نابودی است
قابل توجه مسولین محترم معمولا انقلاب در کشور هایی اتفاق می افتد که طبقه متوسط نداشته باشد، چون این طبقه بار اداره کشور ها را بدوش دارند.
فرمایشات آقای هاشمی طبا کاملا متین ! چیزی که انقلاب را به اینجا کشانیده است رو دربایستیها و مصلحت اندیشی ها و رفاقت بازیها ووووو بوده است
ما اگر رییسی به دنبال جمع آوری نظریات و دیدگاه‌هاست به طور طبیعی نظرات احزاب اصلاح طلب گره‌ای از مشکلات آقای رئیسی را باز نخواهد کرد، زیرا مملکت هشت سال در دستان اصلاح طلبان بوده است و آنها اگر نظر مساعدی داشتند، طبعا اجرا می‌شد، بنابراین اولویت مشورت قطعا باید با نیروهای انقلابی باشد
بفرمایید که بقیه مردم‌ ضدانقلاب هستند،
این نقل قول از کسی نیست جناب تابناک سانسور نکن . این حرف خودم بعنوان یک کاربر قدیمی است من بعنوان یک شهروند همیشه اینطور می نشینم پا باز باز چرا باید جواب پس بدم ؟! ( مبادا به من شهروند بگویید وقیح در برابر زیر دست ، ذلیل در برابر زبردست هیچکس حق ندارد به من اینطور بگوید )
اصالت
خوب خدا را شکر، که مشکل نشستنشون حل شد. حالا دیگه مشکلی نداره این مملکت. شکر
آیت الله؟؟؟!!!
مسئولین محترم نطام همگان وقتی بعد از رسیدن به منصب گویش رفتار و عمل و طرز نشستن شان در مقابل ولی نعمت تان خودشان (رعیت ،خس و خاشاک ،مردم کوچه و بازار ،مردم بی سواد)کاملا متفاوت می شود ولی در مقابل مقام اجرایی مافوق خودشان کاملا مودبانه و درحال خضوع و در حال خم شدن تا زانو و...... می باشند این است حکم ادب و احترام .....
قوه قضاییه بی طرف و قدرتمند یعنی برخورد با اطرافیان مقامات مثل برادران رئیس جمهور و معاونش و اطرافیان رئیس جمهور سابق و... البته امیدوارم روزی با سایر متخلفین هم برخورد شود.
مشکل نحوه نشستن کلانتری چطور حل شد؟
در مورد تیتر : نظر یک اصولگرا درباره دیدار رئیسی و برخی افراد اصلاح‌طلب
اولا که مملکت 8 سال در اختیار اصلاح طلبان نبوده ! آیا سپاه و ارگانها و قوه قضاییه و ... و این آخر مجلس انقلابی! اصلاح طلب بوده؟! آبا اصلا خود دولت اصلاح طلب بوده؟! وزیر کشور یا بهداشت یا ... اصلاح طلب بودن؟!! ولی قائدتا این یکدستی حکومت و اصولگرایی رو 100درصد در دولت احمدی نژاد داشتیم و نتیجه ای حاصل نشده هست!!!!
این کلانتری فوق العاده مغرور و بی ادب هست . اگه همیشه انطور غلط می نشسته چرا حالا پیش رئیسی خودش را جمع کرده ؟
کسی که روماتیسم یا ارتروز دارد اونطوری مینشیند یا شاید در بچگی پاهای یک شخص را بصورت ناصحیح قنداق کرده باشند که کج میشود..
کسی که روماتیسم یا ارتروز دارد اونطوری مینشیند یا شاید در بچگی پاهای یک شخص را بصورت ناصحیح قنداق کرده باشند که کج میشود..
کسی که روماتیسم یا ارتروز دارد اونطوری مینشیند یا شاید در بچگی پاهای یک شخص را بصورت ناصحیح قنداق کرده باشند که کج میشود..
علت چه بود
ما چه واکسن تولید کنیم یا وارد برای انکه مشت محکمی به دهان امریکا بزنیم همه را یا صادر میکنیم یا به کشورهای فقیر اهدا میکنیم
کلانتری چه جوری میتونه اینقدر پا باز بنشینه! من که هر چقدر تلاش میکنم به اندازه نصف ایشان پاهام باز نمیشه.
مشکل نشستن کلانتری حل شود مشکل کشور حل خواهد شد:آب برق، گاز، برجام، معیشت مردمی که دارند له میشن
دو نوع نشستن داریم یکی در مقابل رعیت دیگر در مقابل ارباب
دمت گرم تابناک که با هیچ ابوالبشری رودرواسی نداری ..
خیلی آقایی به مولا ..
دوستت داریم سردبیر ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
چاخان نکن. با خیلی ها رودر بایستی داره. کامنتهای این حقیر را بارها و بارها سانسور کرده. چرا؟؟؟؟؟؟
نمی دانم چرا همیشه مسولین در مقابل مردم طلب کار هستند
نشستن کلانتری جلوی خبرنگاران از روی ناراحتی بود که یکدفعه نشست.دقت کنید اصلا حال مساعدی ندارد.افراد را با شرایطی که در آن قرار دارند بسنجیم
خوب خداشکر آقای کلانتری ها درست نشستن بعد از سالها مسولیت یاد گرفتن. این موفقیت بزرگ به ایشان و همه دلسوزان تبریک عرض می کنم
اموری مثل نظافت فردی، درست نشستن، مودبانه غذا خوردن، درست صحبت کردن باید در کودکی یادگرفته شد، اگر شخصی تا ۵ سالگی این ضروریات زندگی اجتماعی را یاد نگرفته باشد تا آخر عمر مشکل خواهد داشت
جوانگرایی مشکلی را حل نمی کند بلکه باید تفکر جدید و علمی جایگزین افکار پیر و فرسوده ای شود که جواب نداند.
هاشمی طبا: روحانی و جهانگیری مدام در حال ماله کشیدن هستند:
"دیگران کاشتند و ما خوردیم ما میکاریم تا دیگران بخورند". ولی سالها زمان میبرد تا دیگران گند کارهای دولت 11 و12 را درست کنند (اگه قابل درست شدن باشه) و مملکت یک آرامش نسبی پیدا کند. اما انتظار نیرود مثل گذشته شود! ضمناً یگه آقای جهانگیری هم کاری انجام میدادند حتی ماله کشی!! چون آقای روحانی که حدود یک سال و نیم از دفتر کارش برای رسید به امور کشور بیرون نمیایند!! اصلاح طلبهای با حمایتشان از دکتر روحانی که نباید هیچگاه سرشان را بلند کنند چه برسد به اظهار نظر کردن!!! گناهشان قابل گذشت نیست.
ما با نشستن ایشون و بقیه مشکلی نداریم، مشکل اینه که کی میخوان بلند بشن (از سر سفره البته)
مشکل آقای کلانتری تربیت خانوادگی ایشان هست که برای برطرف شدن مشکل تربیتی باید ایشان را دوباره به دوران کودکی برگرداند و نظارت کامل بر تربیت ایشان داشت
"اشکال بزرگ آقای روحانی و آقای جهانگیری این است که زبانشان بسته است، با مردم رو راست صحبت نمی‌کنند و مدام در حال ماله کشیدن هستند"
یعنی که نمی توانند صحبت کنند و واقعیت را بگویند؟ از کدام ارگان یا فرد حساب می برند؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی