بازدید 43862
دو هزار و پانصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اگر رئیس دولت اصلاحات را کنار بگذاریم چه کسی را برای جایگزینی او داریم؟ / طعنه محسن رضایی به دولتمردان / توصیه هشدارآمیز یک اصولگرا به اصلاح‌طلبان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد رئیس جمهور منتخب از تصمیم‌گیری‌های پراکنده در نظام حقوق و دستمزد / جزییات مشارکت در ۳۱ مرکز استان در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شد / خباز: احتمال ائتلاف بین طیف‌های منتقد دولت رئیسی وجود دارد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 06 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب اخباری شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذاری قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ربیعی: اصل خرابکاری در ساختمان انرژی اتمی کرج را تایید می کنم

واکنش سخنگوی دولت درباره اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمان‌های سازمان انرژی اتمی ایران واقع در اطراف کرج:اصل خرابکاری را تایید می کنم که منجر به آسیب قابل توجه انسانی و تجهیزاتی نشده است.آسیب مختصری به سقف یکی از سوله ها وارد شده که در حال تعویض آن هستند.عکس هوایی که در برخی رسانه ها از آسیب وارده به این سایت منتشر شده، در واقع تصویری است که بعد از برداشتن سقف جهت تعمیر،‌ به صورت عکس هوایی گرفته اند و تفاسیر انجام گرفته در فضای رسانه ای دقیق نیست.تاکنون همه شاهد بودند هر خرابکاری صورت گرفته توان ایران افزایش یافته است./باشگاه خبرنگاران

توصیه هشدارآمیز یک اصولگرا به اصلاح‌طلبان

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت کشور پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود، زیرا توانست علیرغم این شرایط کرونایی این حجم از مشارکت را به نمایش بگذارد؛ کمااینکه نفوذی‌ها هم در تلاش بودند تا مشارکت صورت نگیرد.او ادامه داد: دولت مستقر نشان داد که به دغدغه‌‍ های اصلی مردم بی تفاوت بوده است. این دولتی بود که با حمایت اصلاح طلبان روی کارآمد، موضوعی که در بین خودشان هم باعث اختلاف شد؛ در نتیجه ملت هم به افرادی روی آورد که دغدغه مشکلات مردم را داشتند، البته من نمی‌خواهم بگویم این به معنی روی آوردن به سمت جریان اصولگراست، بلکه روی آوردن به جریان مردمی و انقلابی است.شاکری تصریح کرد: رئیس دولت فعلی و شخصیت‌های جریان اصلاحات به شدت در تلاش برای ترساندن مردم از آقای رئیسی بودند، ولی شاهد بودیم که مردم تشخیص دادند، چنین اتفاقی نخواهد افتاد و آنها باید از این انتخاب مردم درس بگیرند و به سمت مردم روی بیاورند، وگرنه خودشان عبرت تاریخ خواهند شد.

طعنه محسن رضایی به دولتمردان: لااقل نیازهای ضروری مردم همچون آب و برق را تامین کنید

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتمردان لااقل باید بتوانند نیازهای ضروری مردم همچون آب و برق را تامین کنند.محسن رضایی نوشت:قطعی و کمبود مدام آب و برق شرایط دشوار و غیرقابل تحملی برای مردم صبور ایران به‌وجود آورده است. اگر دولتمردان نمی‌توانند از پس مسائلی همچون گرانی‌های افسارگسیخته برآیند، لااقل نیازهای ضروری مردم همچون آب و برق را تامین کنند.دولت در مدت باقی مانده عمر خود نگذارد مردم بیش از این دچار رنج و مشقت شوند.

حضور طالبان در گمرک ایران و افغانستان تکذیب شد

سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور طالبان در گمرک ایران و افغانستان را کاملا تکذیب می‌کنیم چرا که هیچ گونه مدرکی مبنی بر حضور طالبان در این مرز (مرز دوغارون) دیده نمی‌شود.روح الله لطیفی با اشاره به حوادث اخیر مبنی بر حضور طالبان در گمرک ایران و افغانستان اظهار کرد: کاملا تکذیب می‌کنیم چرا که هیچ گونه مدرکی مبنی بر حضور طالبان در این مرز دیده نمی‌شود. در صورت مشاهده هرگونه حضوری، تمام فعالیت‌ها متوقف می‌شود، اما شاهد این هستیم که تمام فعالیت‌ها در جریان هستند.وی بیان کرد: حتی فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به گمرک افغانستان نیست و هیچ گونه سلاحی نیز دیده نمی‌شود. تقریبا ۱۵ روز گذشته درگیری محدودی در این مرز صورت گرفته بود که سریع حل شد و خاتمه پیدا کرد.گفتنی است؛ محمود صادقی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توئیتر، فیلمی با نام درگیری در مرز ایران و افغانستان منتشر کرده بود.

اگر رئیس دولت اصلاحات را کنار بگذاریم، چه کسی را برای جایگزینی او داریم؟

سعید شریعتی چهره سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اگر آقای خاتمی را کنار بگذاریم، چه کسی را برای جانشینی او داریم؟ آقای نبوی را کنار بگذاریم، چه کسی را می توان در اصلاحات به جای او گذاشت؟ نحوه تصمیم گیری و مکانیسم تصمیم گیری باید اصلاح و به بدنه اصلاحات توجه شود.

واکنش قاضی‌زاده به مسافرت مردم به ارمنستان جهت دریافت واکسن کرونا: خجالت‌آور است

نماینده مردم مشهد در مجلس و عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا در واکنش به مسافرت بسیاری از مردم به ارمنستان جهت دریافت واکسن کرونا تاکید کرد: برای کشوری که خودش از دانش فنی در حوزه واکسیناسیون بهره‌مند است و توانایی تولید واکسن را دارد، خجالت‌آور است که مردمش برای دریافت واکسن به دبی، ارمنستان و ترکیه بروند.سیدامیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، در برنامه طبیب شبکه ۳ سیما درباره اینکه چرا تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده است، گفت: زمانی که کادر درمان را واکسینه می‌کردند، به بنده که عضوی از کادر درمان هستم برای دریافت واکسن اطلاع دادند اما به دلیل اینکه نماینده مجلس هستم، این نظر را داشتم همزمان با افرادی که در یک رده سنی قرار دارم، واکسن دریافت کنم، البته هنوز اعلام نشده که رده سنی بنده نیز واکسن دریافت کنند، بنابراین تاکنون واکسن کرونا نزدم و صبر می‌کنم تا نوبتم شود و ترجیح می‌دهم که واکسن ایرانی دریافت کنم.وی افزود: قبل از اینکه واکسن ایرانی مجوز تولید را دریافت کند، برای واکسینه کردن افراد از نوع اسپوتنیک این واکسن استفاده می‌شد اما در حال حاضر که واکسن ساخت داخل در دسترس است و از طرفی از ابتدا در جریان ساخت آن بودم، ترجیح می‌دهم حتما واکسن کرونای ایرانی را دریافت کنم، در مجموع همه این عوامل منجر به این شد که در صف دریافت واکسن کرونا قرار بگیرم.

کیهان: زیباکلام مثل سوراخ اول کمربند، هیچ فایده‌ای ندارد

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در پاسخ به توییت اخیر صادق زیباکلام مدعی شد که ایران هم دوچرخه و موتورسیکلت و... تولید و صادر کرده و هم در تولید واکسن کرونا جزو شش کشور تولید‌کننده این واکسن در جهان شده است.

روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود خود با اشاره به اظهارات اخیر «صادق زیباکلام» درباره تولید واکسن توسط ایران نوشت:
گفت: طرف میگه «کشوری که نتونسته یک دوچرخه بچگانه تولید و صادر کنه، چطوری میتونه واکسن کرونا تولید کنه
و صادر هم بکنه؟!»
گفتم: باید گفت می‌بینی که هم دوچرخه و موتورسیکلت و... تولید و صادر کرده و هم در تولید واکسن کرونا جزو
۶ کشور تولید‌کننده این واکسن در جهان شده و در بسیاری از رشته‌های علمی و تکنولوژیک دیگر هم در فهرست
چند کشور صنعتی بزرگ دنیا قرار داره.
گفت: یعنی طرف تا این ‌اندازه از مرحله پَرته یا خودشو به اون راه زده؟! یا در اظهار نظر از خودش اختیاری نداره
و یا...
گفتم: برای این چیزها فسفر مصرف نکن...
بعضی‌ها مثل سوراخ اول کمربندند، فایده‌ای ندارند
ولی بالاخره هستند !

ادعای عجیب رائفی‌پور درباره علت قطع برق

رائفی‌پور، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت قطع برق ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت: همه اذعان دارند علت اصلی گرمای زمین اقیانوس‌ها هستند نه دی اکسید کربن، معاهده پاریس را قبول کردند و بعد از آن برق شروع به قطع شدن کرد.

فعال اصولگرا: برخی اصلاح طلبان در انتخابات ۹۶ رئیسی را آیت الله اعدام نامیدند

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به اینکه رویکرد رئیسی و دولت او در عملکرد اصلاح‌طلبان چه تاثیری دارد؟ گفت: «برای اصلاح‌طلبان اهمیتی ندارد که رئیسی با چه شیوه‌ای حکمرانی می‌کند. مثال می‌زنم، رهبری نظام همیشه مطلوب‌ترین رفتار ممکن را با جناح اصلاحات داشته است و سعی کرده که این عده تا جای ممکن در چارچوب حاکمیت باشند، وقتی هم که در قدرت بودند از آنان حمایت کرده است اما نحوه برخود جناح اصلاحات با رهیبری را می‌بینیم که در هیچ تخریبی کوتاهی نکرده و نمی‌کنند. آقای رئیسی که بیش از رهبری تعامل نمی‌کند! لذا این خوش خیالی است که فکر کنیم اگر رئیسی پستی به آنان بدهد یا برخورد مهربانی کند آنها متنبه شده و متوجه اشتباه می‌شوند». وی تاکید کرد: «جناح اصلاح‌طلب معطوف به قدرت است و در این کارزرا برای مباحثی مثل اخلاق مفهومی قائل نیست و تخریب را تا رسیدن به هدف ادامه می‌دهد. مثلا در انتخابات سال 96 دیدیم که برخی از اصلاح‌طلبان رئیسی را آیت‌الله اعدام خوانده و تخریب کردند اما به محض اینکه نامزدشان یعنی حسن روحانی پیروز شد و رئیسی به قوه قضاییه برگشت، با لحن خیلی خوب و معمولی با وی مواجه شده و دیگر از تقصیر داشتن در اعدام‌ها و ... نگفته و نظرشان را تغییر دادند!»

رئیس دیوان عدالت اداری: پس از ۴۲ سال شاهد هماهنگ‌ترین روسای سه قوه هستیم

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: به لطف خدا روز گذشته مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید قوه قضائیه برگزار شد و الان بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، شاهد هماهنگ‌ترین روسای سه قوه هستیم.حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور نشست هیات عمومی گفت: با توجه به هماهنگی سران سه قوه و با توجه به توانایی آن‌ها، مردم باید شاهد همدلی و تحول در کشور باشند تا وضعیت اقتصاد و معیشت هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.رئیس دیوان عدالت اداری به سند تحول قضایی که از سوی ریاست محترم قبلی قوه قضائیه ابلاغ شده است اشاره کرد و گفت: با شناختی که از حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای اژه‌ای دارم ایشان هم با قدرت مضاعف‌تر براساس سند تحول قضایی پیش خواهند رفت و اقدامات موثری انجام خواهند داد.

خباز: احتمال ائتلاف بین طیف‌های منتقد دولت رئیسی وجود دارد

خباز با اشاره به گروه های منتقد دولت سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: گروهی از درون مجموعه اصولگرایان نقد و انتقادهایی به عملکرد دولت خواهند داشت. از طرفی تعدادی از اصلاح طلبان نیز نظریاتی خواهند داشت اما طرح این نظریات و دیدگاه ها برای دولت آینده مانع ایجاد نمی کند، چون از سر دلسوزی و خیرخواهی بیان می شوند، در واقع قصد دارند کمک کنند تا دولت در شرایط سخت کنونی بتواند بخشی از مشکلات و گرفتاری های مردم را برطرف کند.این فعال سیاسی درباره احتمال شکل گیری یک ائتلاف سیاسی بین طیف های منتقد دولت رئیسی همچون سال 92 گفت: هرچند نمی توان گفت که حتما این اتفاق می افتد اما شکل گیری این ائتلاف بعید هم نیست و محتمل است. البته باید این نکته را یادآور شد که رویکرد آقای رئیسی کاملا متفاوت با احمدی نژاد خواهد بود. احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری رفتارهایی از خود نشان داد که هر دو جناح سیاسی را از خود راند، جریان اصلاح طلب اصلا با او نبودند جریان اصولگرا نیز که با او بودند وقتی ساختارشکنی هایش را دیدند، طبیعتا رهایش کردند و از او فاصله گرفتند. معتقدم این اتفاقات را بعدا در دولت آینده شاهد نخواهیم بود.

جزییات مشارکت در ۳۱ مرکز استان در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور جزییات آماری مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را به تفکیک شهرستان‌های مرکز استان‌های کشور اعلام کرد.سید اسماعیل موسوی میزان مشارکت در ۳۱ شهرستان مرکز استان در کشور را به تفکیک اعلام کرد و گفت: بالاترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی با ۶۰.۱ درصد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان تهران در استان تهران با ۲۴.۱ درصد است.دبیر ستاد انتخابات کشور با یادآوری اینکه میزان کلی مشارکت در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری ۴۸.۸ درصد بوده است، تصریح کرد: شش شهرستان شامل بیرجند، بجنورد، کرمان، بندر عباس، قم و ساری در این انتخابات، مشارکت بالای ۵۰ درصدی داشته اند.

انتقاد رئیس جمهور منتخب از تصمیم‌گیری‌های پراکنده در نظام حقوق و دستمزد

رییس‌جمهور منتخب در دیدار رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های پراکنده و غیرمنسجم در نظام حقوق و دستمزد گفت: وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود.به گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی قبل از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.انصاری در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و امور و مقررات اداری نهادهای دولتی و حکومتی ارائه کرد.رییسی نیز در این دیدار با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های پراکنده و غیرمنسجم در نظام حقوق و دستمزد گفت: وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود.رئیس جمهور منتخب با اشاره به ضرورت متناسب سازی حقوق با تورم، بر التزام به قانون، عدالت محور بودن و یکپارچگی نظام حقوق و دستمزد تاکید کرد.رئیسی همچنین با تاکید بر نقش نظام اداری چابک در پیشگیری و مقابله با فساد و افزایش کارآمدی دولت، طولانی بودن فرآیندهای صدور مجوز کسب و کار را از جمله عوامل فسادزا در ساختار اداری کشور عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱۲
کسانی که کشور را به این روز انداخته اند در مقابل مردم چه پاسخی دارند ؟
استاد رائفی پور افاضات شما در همه زمینه ها آدم رو یاد افاضات پروفسور احمدی نژاد میندازه، طنز جدید که علت آلودگی اقیانوس ها هستند!!!! شما همون توی حسابداری اظهارنظر کن. بدبختی مملکت بخاطر وجود افرادی چون شما هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
دوست عزیز
خسته نباشی
داداش من شغلم حسابداریه داره بهم بر میخوره
این داداشمون فقط لیسانس حسابداریه، اونم بدون سابقه شغلی و تجربه، در حدی نیست که تو حسابداری اظهار نظر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
"ادعای عجیب رائفی‌پور درباره علت قطع برق"
همین تیترو یه سرچ بکنید خیلی چیزا دستتون میاد..........جالبه تیترا همه یکیه
نگاه کن کربن دی اکسید و متان ذخیره شده در اقیانوس ها 400 برابر مقدار موجود در جو زمین هست ( مثل اکسیژن تو اقیانوس که تو آب هست کلا گازهای خوب تو آب حل می شند به خصوص قطبی ها مثل کربی دی اکسید) موقعی که میگی زمین بخاطر کربن دی اکسید داره گرم میشه انسان فقط 3 درصد داره تولید میکنه و 97 درصدش در طبیعت و مسئله اینجاست با گرم شدن زمین کربن دی اکسید اقیانوس ها هم تو جو آزاد میشه ( مثل قضیه اول مرغ و اول تخم مرغ تو نمیتونی بگی علت گرم شدن کربن دی اکسید هست شاید معلول باشه و برعکس ) نظریه زیاده در هر دو مورد

برای یه تحصیل نکرده خیلی راحت هست بقیه مسخره کنه بخاطر عدم آگاهی و اصلا اشکال نداره اما شما که خودتو خبرگذاری میدونی خیلی راحت متاسفانه حرف از چپ و راست میزاری بدون سند و مدرک و تمسخر میکنی

خبرگذاری ها تو ایران به سمت جناح بازی و متن های بی ارزش که وقت آدم تلف میکنه میرن و ولی بازم از بقیه بهتری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
ممنون از شما تحصل کرده عزیر و استاد تحصیل کرده شما سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
شمای تحصیل کرده خوب آسمان ریسمان می کنی
این اقیانوسها این چند ساله به وجود امدن که زمین گرم شده قبلا اقیانوس نبوده که زمین متعادل تر بود
خود شما می گی زمین گرم شده کربن دی اکسید اقیانوس آزاد شده
پس مساله مرغ و تخم مرغ نیست
حسین شریعتمداری؛ ایران در بسیاری از رشته های علمی و تکنولوژیک در فهرست کشور های مهم صنعتی جهان قرار دارد! از خاموشی های این چند روز کاملاً واضح و روشن است که در چه سطحی قرار داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
هیچ کشوری تاکید میکنم هیچ کشوری در دنیا به این سطح از پیشرفت نرسیده که این همه قطعی برق داشته باشه اما آب از آب تکون نخوره اگه این پیشرفت نیست پس چیه؟؟
رائفی پور برای این افاضات حقوق هم می گیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
داداش، برادر، دوست
لطفا اسم این بزرگوار رو بدون پیشوند استاد نیار
اینکه اون حرف میزنه خیلی مهم نیست،
مهم اینه که متاسفانه شنونده های زیادی داره که خیلی اهل تجزیه و تحلیل نیستن
مجتبی شاکری! اگر مجبوری در رسانه ها خیال پردازی کنی حداقل با خودت رو راست باش .
عزیزم جوجه را آخر پاییز سال ۱۴۰۴می شمارند ، شتاب نکن ، پیش پا بزنی
احتمالا قطعی گسترده برق با هماهنگی اصولگراها صورت گرفته تا روحانی را بی کفایت جلوه دهند و پس از روی کار آمدذن رییسی قطع گسترده برق متوقف شود و آن را نخستین گام رییسی در جهت خدمت به مردم بنامند.
احتمالا قطعی گسترده برق با هماهنگی اصولگراها صورت گرفته تا روحانی را بی کفایت جلوه دهند و پس از روی کار آمدذن رییسی قطع گسترده برق متوقف شود و آن را نخستین گام رییسی در جهت خدمت به مردم بنامند.
رائفی‌پور، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت قطع برق ادعای عجیبی مطرح کرد.او گفت: همه اذعان دارند علت اصلی گرمای زمین اقیانوس‌ها هستند نه دی اکسید کربن، معاهده پاریس را قبول کردند و بعد از آن برق شروع به قطع شدن کرد
لطفا سخنان ایشان را ترجمه کنید ما که چیزی نفهمیدیم
توی این کشور کار مقامات و مسئولان اینکه فقط دستور بدن! ولی کی اون دستورات رو اجرا می کنه معلوم نیست و کسی رو نداریم!
اینکه چه کسانی باید طرح بدن و پیش بینی و آینده نگری کنند و اونها رو عملیاتی کنند هیچ معلوم نیست!
عزیزان،جناب آقای رئیسی سال ۹۶, حدود ۱۶ میلیون رأی آورد،امسال ۱۸ میلیون رأی،افزایش تعداد رأی ایشان،مربوط به افزایش تعداد افراد واجد شرایط می باشد،پس ایشان پایگاه رأی ثابتی داشته اند و اقبال مردم به ایشان زیادتر نشده.
محسن رضایی خودش در این کشور 42 سال مسئول نبوده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
در مورد ایشون حرف بزنیم تابی جون ناراحت میشه، منتشر نمیکنه
ایران پهپاد پهن پیکر جنگنده کوثر تانک کرار موشک ماهواره بر سانتی فیوز فوق پیشرفته واکسن کیت ربات جراح قایق تندرو زیر دریایی کشتی قاره پیما دستکاه تولید اکسیز سی تی اسکن و هزارن دستگاه دیگه تولید کرده زیبا کلام به جوانان تحصیل کرده کشور توهین کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
داداش مستعان، مستعان 110 یادت رفت
دیگه آبی نمونده که بخوان به دست مردم برسونن
آقای قاضی زاده پزشک است ومیداندکه کدام واکسن موردتائیدسازمان بهداشت جهانی است وکدام واکسن نیست
ایشان میداندکه واکسنهائی که دردوبی وترکیه تزریق میشونداکثرافایزرهستند وموردتائید مراجع علمی دنیا ولی واکسنی که درارمنستان تزریق میشوداکثراً روسی است که بعلت رابطه تنگاتنگ روسیه بااین کشور معمولا ارمنستان ازجای دیگری نمیگیردوازنوع روسی استفاده میکند درضمن کشورفقیری هم هست درضمن این واکسن هم مورد تائید هیچ سازمان علمی بیطرفی نیست حالا اگرارمنستان ‌این واکسن رابه نامهای دیگربه بیماران نااگاه وبی مطالعه ما تزریق کند آب ازآب تکان نمیخورد ومتقاضی واکسن متوجه نمیشود یک مثال ساده بزنم‌ واینکه آیا میدانید که به هموطنانیکه واکسن روسی تزریق کرده
باشندوبزای شینگن داده نمیشودیعنی اتحادیه اروپاآنراتائید آنراتائیدنمیکند درحالیکه کسانیکه واکسن ساخت ایران زده
باشند چنین محدودیتی ندارند مشکل ماغریبه پرستی شدید است حالا این غریبه هرشخصی غریبه ویاهرجنس بنجل خارجی باشدبرایمان محترمند که بهتراست دولت هموطنانمان راآگاه کند که موردسودجوئی ارمنستان قرارنگیرند چه لذتی میبرندبیگانگان ازناآگاهی ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
واکسن روسی که داره تزریق میشه رو تایید نمیکنن اما ئاکسن ایرانی که هنوز مراحل تستش تموم نشده تایید میکنن؟ این اطلاعات سری چه جوری بدستتون میرسه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
تراوشات یک ذهن بیسواد و نادان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
مثبت فقط بخاطر اینکه به ناآگاهی مردم در باره نوع و کیفیت واکسن تزریقی اشاره کردی
اصولا واژه اصلاح طلب واصولگرا برای اصولگرایان قدرت مطلق وبرای اصلاح طلبان شعار مطلق میباشد بود نبود اصلاح طلبان دراین چند ساله چه گلی به سر مردم زد وقتی که یک اصولگرای کوچه وبازار قدرتش بیشتر از رییس دولت اصلاح طلب است جالب اینکه هردو مردم را اذیت کرده اند
باسلام خوزستان سرزمین تولید انرژی کشور است لطف کنن از کارون ۴ شروع وتا سدهای دیگر خوزستان اطلاع بگیرن وذخیره اب را مشاهده کنید کار را با طعنه و مچ گیری مشکلات کشور حل نمیشود تشکر
اصلاح طلبان اقتصادد مملکت رو به نابودی کشوندن ،
چرا نمیخواهید قبول کنید که این اقتصاد شرطی محکوم به شکست است ، نفت بلای جان ما شده ؟ باید یکبار برای همیشه دل به دریا زد و اقتصاد کشور رو در برابر تحریم ها مقاوم کرد چرا که لغو تحریم های امریکا شک نکید حداکثر سه اعتبار نداره و تمام این تحریم ها دوباره به بهانه واهی برمیگردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
میشه بفرمایید وقتی کسی از ما چیزی نمیخره و نمیتونه
پولی به ما بده، چجوری میشه مقاوم کرد؟؟؟
چرا در برابر فهمیدن اینقدر مقاومت میکنید؟؟
رضا
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
ببخش برادر میشه بگی اگر کسی از ما چیزی نمیخره و نمیشه پولش را بدهد ،پول دهها میلیارد دلار واردات سالانه از کجا میاد؟چرا این اراجیف را باور می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
عاشق این سر زیر برف کرن شما شستشو شده های مغزیم.حتی اگر میشد واقعیت را به شما تزریق کرد باز هم در مقام انکار بر می آمدید.
امریکا باید بداند که دیگه گفتگو برای گفتگو یعنی فرسایشی شدن ، ما تصمیم خودمان را گرفتیم شما باید دست از تحریم ها بردارید ولی متاسفانه همانطور که عراقچی گفت شما به تحریم اعتیاد دارید و ترک اعتیاد به این راحتی نیست
ساخت واکسن یعنی چی؟ مردم نیاز به واکسیناسیون بالای ۵۰۰هزار نفر در روز دارند، ساخت نمونه آزمایشگاهی به چه درد میخورر، تولید انبوه لازم است.
چند راهکار برای اقتصاد بیمار
گرفتن مالیات از
گردش حسابهای میلیاردی
گرفتن مالیات از پزشکان ، وکلا ، دفاتر ثبت اسناد که حداقل ۳۰۰میلیون درآمد ماهیانه دارن
گرفتن مالیات از بساز و بفروشه
گرفتن مالیات از کسانیکه که به واسطه نرخ ارز دارایی ا
نها ۱۰ برابر شده
گرفتن مالیات از ماشینهای خارجی
پول اب برق و گاز و تلفن و موبایل که خودش یه منبع عظیم درآمدی هست
درآمد استان قدس ، سازمان اوقاف ، بنیاد مستضعفان، و..
این کشور با این همه منابع خدادادی و کشور چهار فصل ، معادن ، شیلات و... ولله یک نفر فقیر نباید داشته باشه
مشکل کشور توزیع نا متعادل درآمد است
کشور کوبا ۵۴ ساله تحریم هست ولی نرخ تورم ۴دزصد و تمام خدمات بهداشتی و آموزشی رایگان میدانید چرا چون فاصله حداقل و حداکثر دریافتی تو این کشور ۵درصد نمیرسه ،؟؟ ولی ما تو قانون بودجه داریم قانونی بین حداقل و حداکثر دریافتی تا ۲۱ برابر کردیم ؟؟
اگه میخای گاندی وار باشید برید کوبا رو الگو قرار دهید جناب بیغش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
البته کوبا در ردیف کره شمالی از نظر سطح رفاه عمومی و امنیت غذایی می باشد. با زور اسلحه و حکومت رعب و وحشت می توان سالها زجر کش کردن مردم را مقاومت نامید .
رییسی:وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود) عجب !! موقع تبلیغات که حرفی از ضابطه در پرداخت نبود و دائم میگفتید که چرا حقوق کمه !! حالا شما زحمت بکشید حقوق بقیه را هم زیاد کنید نه اینکه حقوق اینها را کم کنید این یعنی عدالت !! ضمنا هیچ افزایش حقوقی بخاطر اینکه دولت بسمت الکترونیکی شدن رفته و تا حد زیادی هم الکترونیکی و شفاف شده نمی تونه بدون دلیل باشه چون فوری لو میرود
دو خط از رائفی پور نوشتی کل مبحث رو ضایع کردی! قرارداد پاریس یک سخنرانی چند ساعته هستش! اول بشنوید بعد قضاوت کنید!
دو خط از رائفی پور نوشتی کل مبحث رو ضایع کردی! قرارداد پاریس یک سخنرانی چند ساعته هستش! اول بشنوید بعد قضاوت کنید!
یکی از مغالطات رایج در علم منطق (( تخطئه گوینده )) نام دارد یعنی به جای پاسخگویی به استدلال یک نفر شروع به تخریب گوینده کنیم مثلا" دکتری که خودش سیگاری است ولی می گوید که سیگار برای سلامتی ضرر دارد ، دلیل نمی شود که حرفش مبنی بر ضرر سیگار هم غلط باشد .
از جناب حسین شریعتمداری اتتظار منطق بیجاست
احیای برجام بدون شک شعله های جنگ رو در منطقه شعله ور خواهد کرد و اسرائیل سعی در تخریب سایت های هسته ما خواهد کرد لطفا امنیت سایتهای هسته ای رو تامین کنید ، نطنز ، کرج و ... خرابکاری تو قلب کشور فاجعه هست .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
برادر این هارت و پورت ها را زیاد جدی نگیر امریکاش هم جرات این کار را ندارد چه رسد به اسرائیل اگر شما 100 هزار موشک با کلاهک های 2 تنی در طول یکی دو روز به اسرائیل بزنی سر جمع به اندازه ده تا بمب اتمی که روی هیروشیما افتاد قدرت تخریبی دارند البته در کستره ای بسیار وسیع تر و غیر متمرکز و بواسطه انکه با سرعت 7 ماخ فرو می ایند هیچ سلاحی قادر به رهگیری انها نیست این سناریو برای نابود کردن هر دیوار صاف در سرزمین 20 هزار کیلومترمربعی کافی است .اکر شما نمی دانی انها این را می دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
اینو باید برادران اطلاعاتی که در چند ساعت یک رقصنده و مسایل کوچکی در حد این مورد را به گفته خودشان حل می کنند چرا نمی توانند عوامل نفوذی اسراییل و امریکا را در درون مراکز حساس نظامی و علمی ایران شناسایی کنند؟
کاش فعال سیاسی اصولگرا مشخص میکرد کدوم حجم از مشارکت منظورشون هست؟ ما حجم خاصی از مشارکت ندیدیم همه ش نارضایتی و رای ندادن بود
کاش آقای رضایی در زمان دولت احمدی نژاد از او می خواست پول سرشار نفت رو هدر نده و زیرساختهای برق را توسعه میداد. ایشون که اقتصاد میدونه، الان در دوره تحریم، چگونه از دولت انتظار توسعه زیرساخت برق را دارد؟!!!
آقای قاضی زاده سفر به ارمنستان برای واکسن ، از نتایج سیاسی کردن واردات واکسن است.
کاش روزنامه کیهان حداقل نام یک کارخانه دوچرخه سازی را که الان هم طراحی میکند و هم تولید و هم صادرات را ذکر می کرد تا ما هم با خبر میشدیم!!
هنوز دولت آقای رئیس شروع نکرده، منتقدان دارند سازماندهی می کنند!! شما به چی انتقاد دارید وقتی این بابا هنوز شروع نکرده؟!!!
آقای رییسی شما بدون شک کار سختی در پیش دارید و باید بدون تکیه بر امریکا کشور رو اداره کنید و بهتر است اولویت های زیر را رعایت کنید
۱_ اعلام شرایط ریاضت اقتصادی بجای تزریق بدون پشتوانه پول
۲_ کاهش حقوقهای نجومی بطوری فاصله حداقل و حداکثر حقوق نباید بیش از ۵۰ درصد باشه نه ۳۰برابر
3_ اخذ مالیات از مرفهین بی درد و محاسبه نرخ بنزین بر حسب خانوار یعنی هر خانه ای که بیش از یکداره باید بنزین آزاد و مالیات رو بده انوقت خواهی دید که قیمت خودرو نصف میشه ؟
۴_اخذ مالیات برا عایدی برای هر کس یا خانواده ای که بیش از یک خانه زمین یا آپارتمان داره مثلا یکی که ۴۰ آپارتمان داره باید متناسب با آن مالیات بده
۵_ مالیات از دلالان که به راحتی دارن پولدار میشن بدون پرداخت مالیات
6_ مجبور کردن تمام صنوف از دستگاه کارت خوان
رییس دولت اصلاحات دیگه نقشش تمام شد و مردم هم از خودش و باند اصلاح طلبان که بیست و چند سال مردم را معطل نگهداشتند عبور کردند اصلاح طلبان نقششان سوپاپ اطمینان بود که دیگر کارآیی ندارند.
تمام این نابسامانیهای اقتصادی و خاموشی ها و گروگان گیری معیشت ملت و رهاسازی کشور به امان خدا توسط روحانی مدیریت میشه ، هدف نوشیدن جام زهر ۲ میباشد ، جالبه امروز یکی از دولتمردان خاموشی های اخیر رو به برجام ربط داد و تهدید کرد اگه برجام احیا نشود خاموشی ها بیشتر خواهد شد ؟؟ روحانی با بیش از هزا ران میلیارد بدهی یک ویرانه تحویل رییسی داد که دو سال فقط باید اوار برداری کرد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
اتفاقا توسط اصولگرا ها برنامه ریزی شده تا ماه بعد با بهبود نسبی شرایط خود را منجی مملکت نشان دهند و جای پایشان را در قدرت محکم کنند.
جناب قاضی زاده اونیکه باید خجالت بکشه سیستم شما و وزارت بهداشته ملت نمیتونن منتظر ادعای اثبات نشده واکسنهای تست نشده شما بمونن تا خودشون و عزیزانشون پرپر بشن
یه سر به آمار واکسیناسیون نفوس جهانی حتی کشورهای اطراف بزنید تا ببینید کی باید خجالت بکشه از این همه خانواده بی سرژرستی که افکار شما باعثش بودین این همه بچه یتیم رو کی میخواد پاسخگو باشه ...
جناب جحت اسلام مصدق رئیس دیوان
هی نگین اینو چشم مون میکنن این نامردا، بگذارین چشم کور شده این مردم ببینه از ماههای اینده این مملکت میشه مملکت گل وبلبل هم چیز عالی میشه فقط بگذار این دو سه هفته بگذره
تا چشم کور شده این مردم ببینه چه حبر میشه
فقط مواظب باشین خودمون چشم نزنیم
بهترین راهی که برای نجات اقتصاد بعد از تدوین اصلاح نظام پولی و ساختار اقتصاد وجود دازد تمرکز روی تولید و خدمات بخش خصوصی است یعنی کاری کرد که هزینه های تولید و خدمات کاهش و بازار و فروش آنها چابک تر شود. چون با رونق تولید درامد دولت که حاصل از مالیات است هم افزایش می یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
شما هم مانند مسئولان در هپروت سیر می کنی .بدون مبادلات ارزی با دنیا هیچ چیز درست نخواهد شد .فقط وابستگی به چین و روسیه و سلطه پذیری آنان بیشتر خواهد شد.
امان امان امان از یکدست شدن کشور. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
به حاج حسین باید گفت که سوراخ اول کمربند ممکنه به کار بیاد اون چیزی که بکار نمیاد کمربند بدون سگکه که مثل روزنامه بدون مشتری فقط باعث دردسره!!!اگه این سایت ها ازت خبری نذارن کسی از متوجه نبودنت نمیشه.
ایشاالله این هماهنگی سبب خیر شود. ولی اگه این هماهنگی هم میتونه کاری کنه برای حل مشکلات، انوقت بدا بحالتون
رائفی پور رو قبول ندارم اما احتمالا منظورمش بند کاهش تولید دی اکسید کربن با کاهش ساخت نیروگاه ست که دولت روحانی کمترین ساخت نیروگاه و تولید برق جدید رو در بین کل دولت ها داشته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
یکی پیدا نمیشه برای این جماعت مفهوم تحریم را وقتی جامعه جهانی از نظر اقتصادی کاملا در هم تنیده شده است را توضیح دهد؟
از رائفی پور و حسن عباسی غیر از این آسمون ریسمون بافتنای عجیب و غریب انتظاری نمیره
اینقدر صحبت از هماهنگی نزنید، کمی صبر داشته باشید می بیند مراکز قدرت موازی خود را نشان خواهند داد
جناب شریعتمداری ، شما سوراخ چندم کمربند هستید ؟؟؟

بهر حال محبوبیت ، مواصع تان از میزان تیراژ روزنامه تان کاملا مشخص است

جناب رصایی چطور دولت میتواند طرف ۳۴ روز باقی مانده

نسبت به ساخت و راه اندازی ده نیروگاه برق برای جبران ده هزار مگاوات اقدام کند ؟

کاری که در ۴۲ سال امجام نگرفته ، چطور ۳۴ روزه شدنی است ؟
استخراج بیت کوین
صادرات برق به عراق و سوریه
و عدم بازسازی و نگهداری و نوسازی نیروگاه و تاسیسات قدیمی
، باعث این عقب مانده گی در برق شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
این کمربندش سوراخ نداره…
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
همه با هم تلاش دارند گناه تحریم را که خودشان مسبب آن هستند گردن روحانی بیندازند والا می دانند خودشان همه کاره مملکتند و رییس جمهور فقط یک کارگزار بلند پایه است.
اولا که رائفی پور بارها گفته من هیچ طرفی نیستم و فقط انقلابیم ، دوما حداقل یک ساعت راجع به معاهده پاریس در کل سخنرانی داشته و شما توی یک خط و نیم ، بصورت بی سر و ته منتشر کردید و تیتر زدید اداعای عجیب !؟ خب اگه باهاش حال نمی کنید ، بهش نپردازید و فقط دنبال کلیک گرفتن نباشید!
جناب شاگری مطمئنم خودت هم به حرفهایی که زدی وادعاهایی که کردی اعتقاد نداری چون یک سیاستمدار اگه تحلیل وبرداشت درستی از واقعیتها نداشته باشه باید یه سری به درک خودش بزنه وماست هاشو کیسه کنه !!
آقای محسن رضایی. ما مردم بی صبرانه منتظریم ببینیم شما ها چگونه بدون برجام وfatfمی خواهید مملکت را اداره کنید !
کیهان جان تولید غیر قابل مصرف سودی ندارد!
آیت الله اعدام ؟!! مگر آقای رئیسی آیت الله است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
قانون نا نوشته در اهدای عناوین یک شبه
حسین شریعتمداری حالا خودت سوراخ چندم کمر بندی چون زیبا کلام که اصلا کمر بند نمی بنده و بند آویز شلوار داره ولی بنظر میاد شما مشابه همه سوراخهای کمربندی
پرفسور رائفی پور رو دریابید
محسن رضایی نمیدونه تامین کننده آب خداست نه دولت؟
دیروز به بهانه انتخابات به کسانی که در اجرای امتخابات حضور داشتند واکسن کرونا زدند الان تقریبا یک ماه از انتخابات می گذرد چرا باید الان واکسن یزنند بعد توقع دارید مملکت گلستان شود
جالبه تو کشور هر کسی از کار خودش انتقاد میکنه. همتی که رییس بانک مرکزی بوده میاد میگه واای چرا قیمت دلار بالا و پایین میشه، قاضی زاده هاشمی که خودش تو ستاد کروناست میاد میگه خجالت اور ملت میرن ارمنستان . خوب اقایان عزیز مسبب این وضعیت ها خود شما بودید . مگر شما مسئولیت ندارید و نداشتید . این چه وضعیتی است؟
رائفی پور معرکه است.
کشور ششم تو تولید واکسن کرونا چرا مردمش به ارمنستان سفر میکنند تا واکسن بزنند؟ کاش کیهان توضیح میداد
بالاخره آن اعدام ها خوب بود یا بد ؟
اگر درست بود که چه باک از دست داشتن در آن .
اگر بد بود چرا کسانی که دست داشتند دادگاهی نمیشوند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
اعدام عقیدتی و سیاسی قطعا بد و محکوم است.
"رائفی‌پور، فعال سیاسی اصولگرا درباره علت قطع برق ادعای عجیبی مطرح کرد"
کدوم قسمتش انقد عجیب بوده بنظرت که تیتر زدی ادعای عجیب؟ الان جند ساله دکتر جبرئیلی داره همین مطلب رو بیان میکنه با اسناد و مدارک. قبل از اینکه این قطعی ها پیش بیاد داشت داد میزد که بخاطر معاهده پاریس اینها نیروگاه ها رو توسعه نمیدن و نتیجه ش میشه همین قطعی های مکرر برق. خیلی عجیب و دور از درک هست؟؟؟
اقای دیوان عدالت اداری
دولت روحانی برای درج مدرک تحصیلی برای مرتبه دوم ممنوعیت گذاشته است . این در حالی است که دانشجویانی که در دانشگاه های جامع علمی کاربردی تحصیل می نمایند نمی توانند مدرک کارشناسی را برای اولین مرتبه درح نمایند چرا که باید قبلا مدرک کاردانی خود را درج نمایند . و لذا تا این قانون غلط وجود دارد نمیئ توانند مدرک کارشناسی خود را در سوابق اداری منظور نمایند. حکایت این شده که شکار را از منطقه فراری انگاه به شکارچی می کویند بزن
قطعی برق به ۵ علت اصلی زیر است :

الف ) عدم راه اندازی نیروگاه به میزان کافی مصرف کشور

ب ) عدم مدیریت و اجرای علمی تعمیر و نگهداری و بازسازی
شبکه انتقال و توریع قدیمی شبکه برق در کل کشور .
و افت و اتلاف میزان بالای ولتاژ

ج ) تولید بیت کوین رسمی و عیر رسمی و مصرف بالای برق در ادارات دولتی و حکومتی

د ) صادرات برق به عراق و سوریه

ح ) کم ابی و کاهش تولید برق آبی از سد ها

که رفع کلی این مشکلات نیاز به برنامه ریزی و مدیریت جامع و سرمایه گزاری بالا و زمان حداقل ۵ سال دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
اینها که برشمردی همه معلول آن علت اصلی که تحریم می باشد هستند.
یکی این جمشید انصاری را بگیره که شرایط کاری نفت گرمای 70 درجه ورطوبت وشرجی 100 درصدی وخطرات انفجار واتش سوزیها را نمیفهمد درک نمیکند وهنوز که 4ماه ازسال میگذره وهیچ افزایش حقوقی جدید پرداخت نشده ایشون شاکی هستش
خاتمي يك شخص نيست ، يك جريان مخوف است.
خطر محبوبيت خاتمي از خطر جنگ بدتر است. او با ابزار محبوبيت اعطا شده از سوي غربيها كشور را تا پرتگاه نابودي پيش برده است.
جريان اصلاحات بايد به مردم بگويد سرشاخه آنها كجاست؟

جريان اصلاحات نشان داده است خط قرمزي بنام منافع ملي را به رسميت نمي شناسد و مردم در محاسبات آنها هيچ جايگاهي ندارند.

گاهي دلم ميخواهد خاتمي و روحاني در كره شمالي يا چين يا حتي كره جنوبي مسئول بودند تا دنيا مي ديد چگونه مجازات مي شدند. رافت اسلامي دارد كشور را نابود مي كند.

محاكمه عادلانه بوجود آورندگان وضع موجود، يك مطالبه ملي است كه اگر اتفاق نيفتد نافرماني مدني حتمي است. مردم بايد به عادلانه بودن محاكم ايمان داشته باشند. جدا كردن مردم و مسئولان در ترازوي عدالت خلاف منافع ملي است.

ما دو را بيشتر نداريم يا مثل تركيه عمل كنيم و تمام آنهايي را كه خيانت كردند، مجازات كنيم و يا مثل سوريه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
تو نوه یا فرزند خلخالی نیستی؟ تنها فردی که از کشتار لذت می برد و با افتخار آن را بیان می کرد همین خلخالی بود. اکثریت ملت به شما اقلیت رای ندادند پس حق هیچ اظهار نظر بویژه در مورد حقوق انسان ها و حق حیات آنها ندارید...
روحانی، جهانگیری، نمکی، اردکانی باید جزو اولین پیگیردهای قضایی پس از پایان دوره مسئولیت در این دولت باشند
یک زمانی کارکنان یک یا دو سازمان واقعا تاثیر گذار در اقتصاد و امنیت کشور حقوق های بیشتری می گرفتند ولی حالا سازمان کم کارتر و کم تاثیر گذارتر برای مثال اعضای هیات علمی با12 ساعت موظفی در هفته بدون پرداخت مالیات بیشترین حقوق را دریافت می کنند در حالی که با یک یا چند جزوه و کتاب و فایل کل سی خادمت خود را تمام می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
برای اینکه همین هیت علمی ها که از فیلتر گذشته اند می توانند به خیال مسئولان مروج افکار شان باشند برای همین بهشان حقوق نجومی می دهند...
مگه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
خطاب به کیهان . چرا خبری ازت نیست تو این مرگ خاموش ایران
خداوند شر شما اصلاح طلبان و کارگزاران را که مملکت را به این روز انداخته اید از سر ملت و کشور ایران کم کند. الهی امین یا رب عالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خداوند به شما هم عقل و شعور و توانایی درک واقعیات را اعطا نماید.
آقای شریعتی! هر چه می کشیم از همان فرصت سوزی های سید خندان و پشت کردنش به مردم و آرمانه های آنها است! او بزرگترین ضربه را به ملت ایران و آرمان های اصلاح طلبانه آنها زد!
جناب شریعتمداری سوراخ آخر کمربند هم روزهایی که شکم بیش از اندازه بزرگ شد برای بستن کمربند بکار میاد!!! نگران روزی باش که اون سوراخ هم برای بستن شکمی که درحال بزرگ شدنه نتونه بکار بیاد!
کاش اقای زیبا کلام بجای این همه سخنرانی و ارائه مطلب در تمامی موضوعات تخصصی و غیر تخصصی خود که عموما تخصص لازم را هم ندارند، یک کمی برای مطالعه و افزایش دانش و اطلاعات خود، وقت بگذارند.
مهره با اررش خاتمی را خیلی ارزان خرج کردند
و بی ارزشش کردند
و قطعا مردم به هر دو جناح حاکم ۵۳ سال گذشته بیش از پیش به اعتماد است
جزو شش کشور برتر رتولید کننده واکسن هستیم و برای زدن یک واکسن رنج سفر و هزینه میلیونی رفتن به ارمنستان که نمی تواند از کشورش در جلوی آذربایجان دفاع کند می رویم !!!!
بالاخره آقاي خباز استاد فن و بيان انتقادي ، سخنان نرم و لطيفي را ايراد نمودند. فكر كنم ايشان تنها شخصي هستند كه حضور مردم در انتخابات را درك كردند و از دوستان و هم فكرانشان كه باعث نابودي اعتماد و اعتقاد (معيشت مردم وايمان ) را در اين 8 سال تركاندند بيدار شده و دارد به تمجيد دولت منتخب روي ميآورد. خباز 1401 را ببين ايران گلستان ميشود.ان شااللله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
فن و بیان؟ یا فن بیان.
کیهان می گوید ایران جزو 6 کشور تولید کننده واکسن در جهان شده است.
مستند کیهان برای این گفته چیست؟
بجز واکسن اسپوتنیک وی که قرار است تحت لیسانس روسها تولید شود، کدام واکسن ایرانی، تأییدیه بهداشت جهانی را دارد؟ داکیونت های این واکسن ها در کدام مجله معتبر بین المللی انتشار یافته است؟ رقم واقعی تولید هر واکسن چه تعداد است (بسیاری از خبرهای مربوط به تولید واکسن مثل تولید 1 میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت در اردیبهشت ماه جنگ روانی بودند)
لازم به ذکر است که در مواردی مشابه، درباره ی کرونایاب مستعان 110 نیز چنین ادعاهایی مطرح بود و ادعاهایی درباره ساخت داروی قطعی کرونا در قزوین و یا ادعاهایی درباره خطرزا بودن واکسن های بریتانیایی و آمریکایی، که هیچگاه برای هیچکدام از این ادعاها سندی ارائه نشد و یا علت شکست پروژه در مراحل بعد از تأیید اعلام نگردید.
افرین! اونوقت میرن از قبرس میارن
طعنه محسن رضایی به دولتمردان: لااقل نیازهای ضروری مردم همچون آب و برق را تامین کنید
در جلسه سران تصمیم به قطع آب و برق گرفته شده که مردم مشکلات معیشت و واکسن کرونا را فراموش و بعد که مشکل آب ‌‌برق را بر داشتند مردم شکر گذار باشند..... .با شروع بکار دولت جدید مشکل آب و برق هم انشالله حل میشود.
اتفاقا امثال رائفی پور باید باشن تا گندهایی که دولت اصلاحاتچی میزنه رو رو کنن، ضمنا بعضی ها هنوز به تفکر منطقی و کارهای شایسته ای که ایشون توی ۸ سال انجام داد پی نبردن و هنوز دنبال تخریب ایشون هستند
این بنده خدا رییسی بزرگ‌ترین اشتباه زندگیش را کرد بایستی به حرف خانمش گوش میداد، ایشان بدلیل زیر اشتباه کرد:
۱- تجربه مدیریت در این سطح را ندارند
۲- نیروی کار کشته و توانا کنار گذاشته شده اند
۳- در بدترین شرایط کشور قبول مسولیت کرده اند
۴- اگر هم تحریم ها بر داشته شوند حداقل ۷-۸ سال طول میکشد که به جای قبلی رسید
۵- نیرو‌های کارشناس قوی در اطراف ایشان زیاد نیستند
بالاخره ما فرق اصولگرا و اصلاح طلب را نمهمیدیم، فقط هر کدام که سر کار می آیند خود و دوست و رفیق و فامیلشان را به نان و نوایی میرسانند و بس.مردم هر روز فقیر تر و آقازاده هایشان فربه تر.
فقط چند تا نمونه در زیر بدون اسم کامل آورده ام که چاپ کنید.
اصولگرا:س.ع.خ سلطان پتروشیمی
اصلاح طلب:م.ر.ن. سلطان همه چیز
فقط دکتر محسن رضایی، دکتر محمود احمدی نژاد، درب جیبشان دو قفله بسته است .
مدیر نامحترم تابناک جمع کنید این بساط رسانه ای تون .شما و اون مزدورانتون از درج یک نظر ساده هراس دارید معلومه که باید از تفکر امثال خاتمی وحشت کنید....
این خبر خرابکاری امریکای ها در جریان واکسن کرونای برکت، چندصد مرگ ایرانی را در پی خواهد داشت؟ تازه مگر همه سازندگان دارو یا صنایع نمیدانند که کالای نوساز آنها در معرض خرابکاری و دزدی است؟ پس چگونه مواظبت میکنند؟
اگر رئیس دولت اصلاحات را کنار بگذاریم، چه کسی را برای جایگزینی او داریم؟عباس بوعذار
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل