بازدید 37973
دو هزار و چهارصد و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اطلاعیه مهم قرارگاه قدس سپاه درباره ادعای شهادت مامور محافظ صندوق رأی / شورای نگهبان، نیازمند یک خانه تکانی مهم است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند اژه‌ای: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند / کواکبیان: بی تفاوتی نسبت به انتخابات بر مشکلات خواهد افزود / تکذیبیه دفتر ناطق نوری درباره عدم اخذ رأی وی در انتخابات شورا‌ها و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ 18 June 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اطلاعیه مهم قرارگاه قدس سپاه درباره ادعای شهادت مامور محافظ صندوق رأی

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای، خبر شهادت یک مرزبان در سراوان سیستان و بلوچستان را تکذیب کرد.به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور جمعه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر شهادت مامور محافظ صندوق اخذرای در یکی از شعب اخذ رای سراوان صحت ندارد و این موضوع تکذیب می شود.در ادامه این اطلاعیه آمده است: این‌گونه اخبار صرفا تلاش دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رای است که امیدواریم مردم مانند همیشه با بصیرت خود اینگونه توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

شورای نگهبان نیازمند یک خانه تکانی مهم است

فائزه هاشمی بیان کرد: این گزارش ها را به عنوان ملاک بررسی قرار می دهند هرچند خودشان می گویند این گونه نیست اما خلاف واقع می گویند. عملا این اتفاق رخ داده است. به نظر من خود شورای نگهبان نیازمند یک خانه تکانی مهم است. در واقع یکی از پایه های آسیب دیدن جمهوریت نظام، اعمال شورای نگهبان است که می گوید دلسوز است.او ادامه داد: اگر کسی واقعا دلسوز است باید بیاید شورای نگهبان را اصلاح کند که یکی از مهمترین بخش ها در این قضیه است و آسیب های جدی وارد کرده است.هاشمی درباره انتقادات به مصلحی و اینکه چند روز مانده به انتخابات هم این سخنان مطرح شده عنوان کرد: آنهایی که به آقای مصلحی ایراد گرفتند که در جایگاهی نبود که در آن زمان بخواهد مصلحت را بسنجد درست می گویند. در حال حاضر چهار مرکز است که درباره بررسی صلاحیت ها نظر می دهد؛ یکی از آن ها وزارت اطلاعات است ولی وزارت اطلاعات باید در چارچوب سوابق و یا اگر کسی کار خلاف امنیت ملی انجام داده و یا پرونده های واقعی امنیتی(نه گزارش های دروغین) دارد آنها را گزارش دهد نه اینکه تحلیل سیاسی انجام دهد این کار وزارت اطلاعات در چارچوب آن استعلام ها نمی‌گنجد.

حمله تازه حسن عباسی به روحانی

حسن عباسی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: ولایتمداری یعنی وقتی رد صلاحیت شدی نگویی چرا رد صلاحیت شدم.حسن عباسی در جلسه بصیرت افزایی انتخابات در هیات فاطمیون قم گفت: ولایتمداری یعنی وقتی رد صلاحیت شدی نگویی چرا رد صلاحیت شدم، ولایتمداری یعنی مثل چهار سردار سپاه و یک ژنرال ارتش بعد از رد صلاحیت؛ بدون ادا و اطوار و اینکه بگویی رای نمی دهم، بروی بعنوان پیاده نظام در ستاد نامزد اصلح فعالیت کنی!۴۵ درصد مردم فرانسه حرام زاده اند بخاطر همین فرانسه مهد لیبرالیسم است. اگر لیبرال ها در جایی پیروز شدند یعنی آن جامعه را حرام خواری و حرام زادگی فراگرفته است. همتی یکی از بانیان حرام خواری در جامعه است که قانون بانکداری ربوی را دنبال می کند.از روز شنبه پروژه من اخراج حسن روحانی از مجلس خبرگان است، روحانی دیدگاه کینزی در اقتصاد دارد، وای بر نمایندگان مجلس خبرگان که او را تاکنون اخراج نکرده اند، چنین فردی نمی تواند نائب امام زمان را انتخاب کند.طرح هدفمندی یارانه ها طرح لیبرالیستی بود، تا بوده در این کشور لیبرالیستم اجرا شده هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی هر چهار نفر لیبرال بوده اند، پس کی قال الصادق و قال الباقر میخواهد در این کشور اجرا شود؟ علم اقتصاد مرده است، بعد از فروپاشی اقتصاد آمریکا در بحران وال استریت دانشمندان بزرگ اقتصاد گفتند علم اقتصاد مرده است، علمی به نام اقتصاد نداریم.

اژه‌ای: مردم در انتخابات سنگ تمام گذاشتند

معاون اول قوه قضاییه گفت: امیدواریم تا پایان وقت با همان نظم و ترتیب و با توجه به استقبال گرمی که بوده مردم فرصت پیدا کنند و برای سرنوشت آینده خود هرکسی را که اصلح تشخیص دادند انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند و کشور و نظام خود را از این جهت تا جایی که از این باب مربوط می شود بیمه کنند.غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: از صبح شاهد هستیم که مردم در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند و از اول وقت براساس گزارش‌هایی که گرفتیم، استقبال بسیار خوبی داشتند.وی ادامه داد: البته برگزارکنندگان انتخابات اعم از اجرایی و نظارتی تمام تلاش خود را کردند که مردم بتوانند رای خود را به سهولت به صندوق بریزند.

کواکبیان: بی تفاوتی نسبت به انتخابات بر مشکلات خواهد افزود

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: اعضای حزب مردم‌سالاری علی‌رغم دلخوری از روند احراز صلاحیت‌ها با انتخابات ۱۴۰۰ قهر نکردند. کواکبیان پس از شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات به مفهوم رضایت از همه امور نیست. وی ادامه داد: اعضای حزب مردم‌سالاری علی‌رغم دلخوری از روند احراز صلاحیت‌ها با انتخابات ۱۴۰۰ قهر نکردند. بی تفاوتی نسبت به نهاد انتخابات بر مشکلات کشور خواهد افزود. وی گفت: مطالبه‌گری و کنش‌گری سیاسی حزب مردم‌سالاری قطعا پس از انتخابات بیشتر خواهد شد.

تکذیبیه دفتر ناطق نوری درباره عدم اخذ رأی وی در انتخابات شوراها

دفتر حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، خبر مربوط به عدم اجازه صندوق رأی حسینیه ارشاد برای اخذ رأی از وی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا را تکذیب کرد.به گفته دفتر حجت الاسلام ناطق نوری، او در ابتدای ساعات رأی گیری در حسینیه ارشاد حضور یافته و در هر چهار انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، شوراهای شهر تهران و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رأی خود را به صندوق انداخته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار